هتل اکرون کاندولیم رجینا

هتل اکرون کاندولیم رجیناAcron Candolim Regina

7.0از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / کاندولیم / هند
ستاره هتل / 4 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل اکرون کاندولیم رجینا

هتل آکرون کاندولیم رجینا تنها 7 دقیقه پیاده‌روی از سواحل زیبای شمال گوا فاصله دارد و یک اسپای مجلل را ارائه می‌دهد. این هتل 45 دقیقه با خودرو از فرودگاه بین‌المللی دابولیم فاصله دارد. هتل آکرون کاندولیم رجینا از چشم‌اندازهای بی‌نظیری از مزارع برنج، تپه‌های سبز و کلیسای کاندولیم برخوردار است. اتاق‌های هتل آکرون کاندولیم رجینا با نورپردازی گرم و کفپوش‌های چوبی شیک تزئین شده‌اند. بالکن‌های خصوصی منظره‌ای از استخر و مناظر طبیعی دارند. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای و امکانات تهیه چای و قهوه است. درمان‌های ماساژ آرامش‌بخش را می‌توان در اسپای هتل تجربه کرد. برای کسانی که به دنبال تمرینات ورزشی هستند، یک مرکز تناسب اندام مجهز و استخر شنا در فضای باز در دسترس است. این هتل 4 گزینه ناهارخوری دارد، از جمله غذاهای دریایی کبابی در باربیکیو گریل و بار نوستراداموس. غذاهای بین‌المللی را می‌توان در رستوران ارکید یا در آوت‌دور رستوران، فضای باز...

امکانات و تفریحات هتل اکرون کاندولیم رجینا

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 11 صبح
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز هستند. ممکن است هزینه‌هایی اعمال شود.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک این آنگوراج1.2 mi
  • قلعه آگوادا1.7 mi
  • چمنزار پروانه‌ها1.8 mi
  • پارک کودکان آگوادا2 mi
  • باغ هارچیج2.4 mi
  • قلعه ریس ماگوس3.3 mi
  • موزه دولتی گوا6 mi
  • پل پانجی6 mi
  • باغ کمپال7 mi
  • باغ فرانسیسکو لوئیس گومس7 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] ارکید1.1 yd
  • [رستوران] نوستراداموس50 yd
  • [رستوران] خانه کاری50 yd
جاذبه‌های برتر
  • قلعه چاپورا8 mi
  • پناهگاه پرندگان سالم علی8 mi
  • طاق نائب‌السلطنه12 mi
سواحل اطراف
  • ساحل کاندولیم850 yd
  • ساحل سینکوریوم1 mi
  • ساحل کوکو2 mi
  • ساحل کلاگوت2 mi

آدرس و موقعیت هتل اکرون کاندولیم رجینا

376, Off Fort Aguada Road, 403515 Candolim, India

سوالات متداول

چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل آکرون کاندولیم رجینا رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل آکرون کاندولیم رجینا شامل: دو تخته/دبل دوبل است.
آیا هتل آکرون کاندولیم رجینا برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل آکرون کاندولیم رجینا برای مهمانانی که اقامت خانوادگی رزرو می‌کنند، محبوب است.
آیا هتل آکرون کاندولیم رجینا استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات بیشتر درباره استخر و امکانات دیگر در این صفحه موجود است.
آیا هتل آکرون کاندولیم رجینا رستورانی در محل دارد؟هتل آکرون کاندولیم رجینا یک رستوران دارد: رستوران شماره 1.
در هتل آکرون کاندولیم رجینا چه کارهایی می‌توانم انجام دهم؟هتل آکرون کاندولیم رجینا خدمات و فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، ماساژ، اتاق بازی، پینگ‌پنگ، باشگاه کودکان، حمام پا،...
چقدر فاصله دارد تا هتل آکرون کاندولیم رجینا به ساحل؟نزدیک‌ترین ساحل 800 یارد از هتل آکرون کاندولیم رجینا فاصله دارد. تمام فواصل به صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فواصل واقعی ممکن است متفاوت باشند.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل آکرون کاندولیم رجینا سرو می‌شود؟مهمانان اقامت‌گاه هتل آکرون کاندولیم رجینا می‌توانند از یک صبحانه با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرسنجی مهمان: 5.0). گزینه‌های صبحانه شامل: صبحانه قاره‌ای...
هتل آکرون کاندولیم رجینا چقدر از مرکز کاندولیم فاصله دارد؟هتل آکرون کاندولیم رجینا 650 یارد از مرکز کاندولیم فاصله دارد. تمام فواصل به صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فواصل واقعی ممکن است متفاوت باشند.
هزینه اقامت در هتل آکرون کاندولیم رجینا چقدر است؟قیمت‌ها در هتل آکرون کاندولیم رجینا ممکن است بسته به تاریخ اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت باشد.
زمان‌های ورود و خروج در هتل آکرون کاندولیم رجینا چه زمانی است؟ورود به هتل آکرون کاندولیم رجینا از ساعت 2:00 بعد از ظهر است و خروج تا ساعت 11:00 صبح امکان‌پذیر است.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل اکرون کاندولیم رجینا

7.0از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
7.2
امکانات
6.7
پاکیزگی
7.1
راحتی
7.1
نسبت ارزش به هزینه
6
موقعیت
7.3
Wifi رایگان
7.5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل اکرون کاندولیم رجینا از نظر موقعیت مکانی خوب است، اما بسیاری از مهمانان از بوی نامطبوع فاضلاب در لابی و اتاق‌ها، تمیزی ضعیف، و عدم هماهنگی در مورد صبحانه رزرو شده شاکی هستند. همچنین، برخی از مهمانان از برخورد نامناسب یکی از کارکنان پذیرش ناراضی بودند. با این حال، تعدادی از مهمانان از برخورد خوب برخی از کارکنان، صبحانه هندی، و منظره هتل راضی بودند. Booking.com صبحانه ارائه نکرده است.
نکات مثبت
موقعیت مکانی خوب
برخورد خوب بعضی از کارمندان
صبحانه هندی
منظره هتل
نکات منفی
بوی فاضلاب در لابی و اتاق‌ها
تمیزی ضعیف
عدم هماهنگی در مورد صبحانه رزرو شده
برخورد نامناسب یکی از کارکنان پذیرش
زمان محدود سرو صبحانه (2 ساعت)
عدم پیگیری درخواست‌ها از طرف پذیرش
کیفیت نامناسب آب استخر
Booking.com صبحانه ارائه نکرده است
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل اکرون کاندولیم رجینا

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

Booking.com صبحونه ارائه نداد.

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود

نکات منفی

لابی و اتاقی که به ما دادن بوی فاضلاب می‌داد که غیرقابل تحمل بود، مجبور بودیم مدام به خدمات اتاق زنگ بزنیم تا مرتباً خوشبو کننده هوا رو داخل اتاق اسپری کنن، زمان صبحانه فقط ۲ ساعته که خیلی کمه. ارزش پولی که دادیم رو نداشت.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی ضعیف بود، اون چیزی که انتظار داشتیم نبود.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اوکی

نکات مثبت

خوب

نکات منفی

یه چیزی از پذیرش سفارش دادیم ولی نادیده گرفتن.

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوءتفاهم از طرف سایگ

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحانه رزرو کرده بودم ولی موقع چک‌این، یکی از کارمندای پذیرش به اسم خانم ادیت بهم گفت که صبحانه جزو پکیج نیست. بنابراین، من مجبور شدم هر دو روز اقامتم بیرون صبحانه بخورم. وقتی موقع چک‌اوت در مورد این سوءتفاهم ازشون سوال کردم، ازم خواستن با مدیرشون آقای ملوین تماس بگیرم که هنوز جوابی نداده. الان ۲ روزه که گذشته. امیدوارم مبلغ ۲ روز صبحانه‌ای که موقع رزرو پرداخت کردم رو پس بگیرم.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل نیاز به سرمایه‌گذاری داره، بر اساس نظرات رزرو کردم... واقعاً اشتباه بود

نکات مثبت

بعضی از اعضای پرسنل نمونه بودن، صبحانه هندی، منظره از هتل.

نکات منفی

یکی از کارکنان پذیرش نباید اصلا تو قسمت خدمات مشتریان باشه.

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

بوکینگ.کام صبحونه نداشت.

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود.

نکات منفی

لابی و اتاقی که به ما دادن بوی فاضلاب می‌داد، غیر قابل تحمل بود. مجبور بودیم مدام به خدمات اتاق زنگ بزنیم تا خوشبو کننده هوا اسپری کنن. زمان صبحونه هم فقط ۲ ساعت بود که خیلی کمه. ارزش پولی که دادیم رو نداشت.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی هتل خیلی بد بود، اصلاً اون چیزی نبود که انتظار داشتیم.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بد نبود

نکات مثبت

خوب بود

نکات منفی

یه چیزی از پذیرش سفارش دادیم ولی اصلاً انگار نه انگار، پیگیری نکردن.

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

عدم هماهنگی از طرف syagg

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحانه رزرو کرده بودم ولی موقع check-in یکی از کارکنان پذیرش به اسم خانم Edit به من گفت که صبحانه جزو پکیج من نیست. بنابراین، مجبور شدم هر دو روز اقامتم صبحانه رو بیرون بخورم. وقتی موقع check-out در مورد این عدم هماهنگی ازشون سوال کردم، ازم خواستن با مدیرشون Melvin تماس بگیرم که هنوز جوابی نداده. الان 2 روزه که گذشته. امیدوارم پول 2 روز صبحانه‌ای که موقع رزرو پرداخت کردم رو پس بگیرم.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل نیاز به سرمایه‌گذاری داره، بر اساس نظرات رزرو کردم... واقعاً اشتباه بود

نکات مثبت

بعضی از اعضای پرسنل نمونه بودن، صبحانه هندی، منظره از هتل.

نکات منفی

یکی از کارکنان پذیرش نباید اصلا تو قسمت خدمات مشتریان باشه.

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

بوکینگ.کام صبحونه نداشت.

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود.

نکات منفی

لابی و اتاقی که به ما دادن بوی فاضلاب می‌داد، غیر قابل تحمل بود. مجبور بودیم مدام به خدمات اتاق زنگ بزنیم تا خوشبو کننده هوا اسپری کنن. زمان صبحونه هم فقط ۲ ساعت بود که خیلی کمه. ارزش پولی که دادیم رو نداشت.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی هتل خیلی بد بود، اصلاً اون چیزی نبود که انتظار داشتیم.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بد نبود

نکات مثبت

خوب بود

نکات منفی

یه چیزی از پذیرش سفارش دادیم ولی اصلاً انگار نه انگار، پیگیری نکردن.

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوء تفاهم از طرف سیاگ

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحونه رزرو کرده بودم ولی موقع تحویل اتاق، خانم ادیت از پذیرش گفت که صبحونه شامل رزرو من نمیشه. در نتیجه مجبور شدم هر دو روز اقامتم صبحونه رو بیرون بخورم. وقتی موقع تسویه حساب در مورد این سوء تفاهم ازشون سوال کردم، ازم خواستن به مدیرشون، آقای ملوین، زنگ بزنم که هنوز جواب نداده. الان ۲ روز گذشته. امیدوارم پول اون ۲ روز صبحونه‌ای که موقع رزرو پرداخت کردم رو پس بگیرم.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل باید یه دستی به سر و روش بکشن... گول نظرات رو خوردم و اینجا رو رزرو کردم، اشتباه محض بود.

نکات مثبت

برخورد بعضی از کارمندا عالی بود، صبحونه هندی و ویوی هتل خوب بود.

نکات منفی

یکی از کارمندای پذیرش اصلاً مناسب کار خدمات مشتری نیست.

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

Booking.com هیچ صبحانه‌ای ارائه نداد

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود.

نکات منفی

لابی و اتاقی که به ما دادن بوی فاضلاب می‌داد، غیر قابل تحمل بود. مجبور بودیم مدام به خدمات اتاق زنگ بزنیم تا خوشبو کننده هوا اسپری کنن. زمان صبحونه هم فقط ۲ ساعت بود که خیلی کمه. ارزش پولی که دادیم رو نداشت.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی هتل خیلی بد بود، اصلاً اون چیزی نبود که انتظار داشتیم.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بد نبود

نکات مثبت

خوب بود

نکات منفی

یه چیزی از پذیرش سفارش دادیم ولی اصلاً انگار نه انگار، پیگیری نکردن.

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوء تفاهم از طرف سیاگ

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحونه رزرو کرده بودم ولی موقع تحویل اتاق، خانم ادیت از پذیرش گفت که صبحونه شامل رزرو من نمیشه. در نتیجه مجبور شدم هر دو روز اقامتم صبحونه رو بیرون بخورم. On questioning them about this miscommunication during checkout, I was asked to call the manager Melvin who hasn't responded yet. It's been 2 days now. I hope to get a refund for the 2 days of breakfast that I paid for while booking.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل نیاز به رسیدگی داره، با توجه به نظرات رزرو کردم... واقعاً اشتباه کردم

نکات مثبت

برخورد بعضی از کارمندا عالی بود، صبحونه هندی خوب بود، ویوی هتل هم قشنگ بود.

نکات منفی

یکی از کارمندای پذیرش اصلاً نباید تو این شغل باشه.

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

Booking.com هیچ صبحانه‌ای ارائه نداد

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود

نکات منفی

لابی و اتاقی که به من دادن بوی فاضلاب می‌داد که غیرقابل تحمل بود، مجبور شدم مدام به خدمات اتاق زنگ بزنم تا به طور مرتب داخل اتاق خوشبو کننده هوا اسپری کنن، زمان صبحانه فقط ۲ ساعت بود که خیلی کمه. ارزش پولی که دادم رو نداشت

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی اصلا خوب نبود، اونجوری که انتظار داشتم نبود.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اوکی

نکات مثبت

خوب

نکات منفی

یه چیزی از پذیرش سفارش دادیم ولی اصلا محل نذاشتن.

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوء تفاهم از طرف سیاگ

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحونه رزرو کرده بودم ولی موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش خانم ادیت بهم گفتن که صبحونه شامل رزرو من نمی شه. واسه همین مجبور شدم هر دو روز اقامتم صبحونه رو بیرون بخورم. موقع تسویه حساب، وقتی در مورد این سوء تفاهم ازشون پرسیدم، گفتن به مدیرشون آقای ملوین زنگ بزنم که هنوز جواب نداده. الان دو روزه که گذشته. امیدوارم پول اون دو روز صبحونه ای که موقع رزرو پرداخت کردم رو پس بگیرم.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل نیاز به رسیدگی داره، با توجه به نظرات رزرو کردم... واقعاً اشتباه کردم

نکات مثبت

برخورد بعضی از کارمندا عالی بود، صبحونه هندی خوب بود، ویوی هتل هم قشنگ بود.

نکات منفی

یکی از کارمندای پذیرش اصلاً نباید تو این شغل باشه.

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

Booking.com صبحونه رو شامل نمیشد.

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود

نکات منفی

بوی فاضلاب از لابی و اتاقی که به ما دادن میومد که غیر قابل تحمل بود، مجبور شدیم مدام به خدمات اتاق زنگ بزنیم تا مرتبا خوشبو کننده هوا رو توی اتاق اسپری کنن، تایم صبحونه فقط 2 ساعت بود که خیلی کمه. ارزش پولی که دادیم رو نداشت.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی اصلا خوب نبود، اونجوری که انتظار داشتم نبود.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اوکی

نکات مثبت

خوب

نکات منفی

یه چیزی از پذیرش سفارش دادیم ولی اصلا محل نذاشتن.

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوء تفاهم از طرف syagg

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحانه رزرو کرده بودم، ولی موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش، خانم ادیت، بهم گفت که صبحانه جزو پکیج نیست. برای همین مجبور شدم هر دو روز اقامتم صبحونه رو بیرون بخورم. وقتی موقع تسویه حساب در مورد این سوء تفاهم ازشون سوال کردم، بهم گفتن با مدیرشون، آقای ملوین، تماس بگیرم که هنوز جواب نداده. الان دو روزه. امیدوارم پول اون دو روز صبحانه‌ای که موقع رزرو پرداخت کردم رو پس بگیرم.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل نیاز به خرج کردن داره... با توجه به نظرات این هتل رو رزرو کردم... واقعاً اشتباه بود

نکات مثبت

برخی از کارکنان عالی بودن، صبحانه هندی، ویو از هتل.

نکات منفی

یکی از کارمندای پذیرش اصلاً نباید تو کار خدمات مشتری باشه.

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

Booking.com هیچ صبحانه‌ای پیشنهاد نداد

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود

نکات منفی

لابی و اتاقی که به ما دادن بوی فاضلاب می‌داد که غیرقابل تحمل بود، مجبور شدیم مرتباً به خدمات اتاق زنگ بزنیم تا داخل اتاق خوشبو کننده هوا اسپری کنن، زمان‌بندی صبحانه فقط ۲ ساعته که خیلی کمه. ارزش این پولو نداره.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی ضعیف بود، اون چیزی نبود که انتظار داشتیم.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اوکی

نکات مثبت

خوب بود

نکات منفی

یه چیزی از مسئول پذیرش سفارش دادیم ولی توجه نکردن

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوء تفاهم از طرف syagg

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحانه رزرو کرده بودم، ولی موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش، خانم ادیت، بهم گفت که صبحانه جزو پکیج نیست. برای همین مجبور شدم هر دو روز اقامتم صبحونه رو بیرون بخورم. وقتی موقع تسویه حساب در مورد این سوء تفاهم ازشون سوال کردم، بهم گفتن با مدیرشون، آقای ملوین، تماس بگیرم که هنوز جواب نداده. الان دو روزه. امیدوارم پول اون دو روز صبحانه‌ای که موقع رزرو پرداخت کردم رو پس بگیرم.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل باید پول خرج کنه... گول نظرات رو خوردم و رزرو کردم... واقعا اشتباه بود

نکات مثبت

برخورد خوب بعضی از کارمندا، صبحانه هندی، منظره هتل.

نکات منفی

یکی از کارمندای پذیرش اصلا نباید تو قسمت خدمات مشتری باشه.

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

Booking.com صبحانه ارائه نداده بود

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود.

نکات منفی

لابی و اتاقی که به ما دادن بوی فاضلاب خیلی بدی میداد، مجبور شدیم هی زنگ بزنیم به سرویس اتاق تا برامون خوشبو کننده بزنن، تایم صبحونه هم فقط ۲ ساعت بود که خیلی کمه. اصلاً ارزش این پولو نداشت.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی اصلاً خوب نبود، اونجوری که فکر میکردم نبود.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بد نبود

نکات مثبت

خوب بود

نکات منفی

یه چیزی از پذیرش سفارش دادیم ولی اصلاً توجه نکردن.

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اطلاع‌رسانی اشتباه از طرف syagg

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحونه رزرو کرده بودم ولی موقع چک‌این یکی از کارمندای پذیرش به اسم Edit گفت که صبحونه شامل رزرو من نمیشه. واسه همین مجبور شدم هر دو روز اقامتم برم بیرون صبحونه بخورم. موقع چک‌اوت ازشون پرسیدم چرا اینطوری شده، گفتن با مدیرشون به اسم Melvin تماس بگیرم ولی هنوز جواب نداده. الان ۲ روزه گذشته. امیدوارم پول اون ۲ روز صبحونه رو پس بگیرم.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل باید پول خرج کنه... گول نظرات رو خوردم و رزرو کردم... واقعا اشتباه بود

نکات مثبت

برخورد خوب بعضی از کارمندا، صبحانه هندی، منظره هتل.

نکات منفی

یکی از کارمندای پذیرش اصلا نباید تو قسمت خدمات مشتری باشه.

Abhijit
نوشته شده درجمعه, 30 تیر 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 تیر 02
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

محل انتظار

نوشته شده دردوشنبه, 29 خرداد 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 26 خرداد 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

موقعیت مکانیش خوب بود ولی ارزش این همه پولو نداشت، کیفیت آب استخر هم افتضاح بود.

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانیش خوبه... آب استخر خیلی بد بود... انگار ۲-۳ ماهه آبشو عوض نکردن. اتاق هم خیلی بزرگ نبود، ارزش این همه پولو نداشت.

نکات منفی

موقعیت مکانی

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

Booking.com صبحونه رو شامل نمیشد.

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود.

نکات منفی

لابی و اتاقی که به ما دادن بوی فاضلاب خیلی بدی میداد، مجبور شدیم هی زنگ بزنیم به سرویس اتاق تا برامون خوشبو کننده بزنن، تایم صبحونه هم فقط ۲ ساعت بود که خیلی کمه. اصلاً ارزش این پولو نداشت.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی اصلاً خوب نبود، اونجوری که فکر میکردم نبود.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اوکی

نکات مثبت

خوب بود

نکات منفی

یه چیزی از پذیرش سفارش دادیم، ولی انگار نه انگار!

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوءتفاهم از طرف syagg

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من اتاق رو با صبحانه رزرو کرده بودم، ولی موقع تحویل اتاق، خانم Edit از پذیرش گفتن که صبحانه شاملش نمیشه. واسه همین مجبور شدم هر دو روز اقامتم برم بیرون صبحونه بخورم. موقع تسویه حساب هم که دوباره پرسیدم، گفتن با مدیرشون، آقای Melvin، تماس بگیرم که هنوز جواب ندادن. الان دو روزه گذشته. امیدوارم پول اون دو روز صبحانه‌ای که موقع رزرو حساب شده رو بهم پس بدن.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل نیاز به خرج کردن داره... با توجه به نظرات این هتل رو رزرو کردم... واقعاً اشتباه بود

نکات مثبت

برخی از کارکنان عالی بودن، صبحانه هندی، ویو از هتل.

نکات منفی

یکی از کارمندای پذیرش اصلاً نباید تو کار خدمات مشتری باشه.

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

Booking.com هیچ صبحانه‌ای پیشنهاد نداد

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود

نکات منفی

لابی و اتاقی که به ما دادن بوی فاضلاب می‌داد که غیرقابل تحمل بود، مجبور شدم مدام به خدمات اتاق زنگ بزنم تا مرتباً خوشبو کننده هوا رو داخل اتاق اسپری کنن، زمان صبحانه فقط 2 ساعته که خیلی کمه. ارزش پولی که دادیم رو نداشت.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی ضعیف بود، اونجوری که انتظار داشتیم نبود.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اوکی

نکات مثبت

خوب بود

نکات منفی

یه چیزی از مسئول پذیرش سفارش دادیم ولی توجه نکردن

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوء تفاهم از طرف syagg

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحانه رزرو کرده بودم، ولی موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش، خانم ادیت، بهم گفت که صبحانه جزو پکیج نیست. برای همین مجبور شدم هر دو روز اقامتم صبحونه رو بیرون بخورم. وقتی موقع تسویه حساب در مورد این سوء تفاهم ازشون سوال کردم، بهم گفتن با مدیرشون، آقای ملوین، تماس بگیرم که هنوز جواب نداده. الان دو روزه. امیدوارم پول اون دو روز صبحانه‌ای که موقع رزرو پرداخت کردم رو پس بگیرم.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل نیاز به خرج کردن داره... با توجه به نظرات این هتل رو رزرو کردم... واقعاً اشتباه بود

نکات مثبت

برخی از کارکنان عالی بودن، صبحانه هندی، ویو از هتل.

نکات منفی

یکی از کارمندای پذیرش اصلاً نباید تو کار خدمات مشتری باشه.

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

Booking.com هیچ صبحانه‌ای پیشنهاد نداد

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود.

نکات منفی

لابی و اتاقی که به ما دادن بوی فاضلاب غیرقابل تحملی می‌داد. مجبور بودیم مدام به خدمات اتاق زنگ بزنیم تا مرتباً خوشبو کننده هوا داخل اتاق اسپری کنند. زمان صبحانه فقط ۲ ساعت بود که خیلی کم بود. ارزش پولی که دادیم رو نداشت.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی ضعیف بود، اونطوری که انتظار داشتیم نبود.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بد نبود

نکات مثبت

خوب بود

نکات منفی

ما یه چیزی از پذیرش سفارش دادیم ولی نادیده گرفتن.

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوء تفاهم از طرف سایت

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحانه رزرو کرده بودم ولی موقع تحویل اتاق، خانم 'Edit' از قسمت پذیرش به من گفت که صبحانه جزو پکیج نیست. برای همین، هر دو روز اقامتم مجبور شدم برم بیرون صبحانه بخورم. وقتی موقع تحویل اتاق در مورد این سوء تفاهم سوال کردم، ازم خواستن به مدیرشون آقای 'Melvin' زنگ بزنم که هنوز جواب نداده. الان ۲ روزه که گذشته. امیدوارم پول اون دو روز صبحانه‌ای که موقع رزرو پرداخت کردم رو پس بگیرم.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل نیاز به سرمایه گذاری داره، بر اساس نظرات این هتل رو رزرو کردم... واقعا اشتباه بود

نکات مثبت

برخی از کارکنان عالی بودند، صبحانه هندی، منظره هتل.

نکات منفی

یکی از کارکنان پذیرش نباید اصلا تو قسمت خدمات مشتری باشه.

Madhav
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

سایت هیچ صبحانه ای ارائه نمی داد.

Sudhakaran
نوشته شده دریکشنبه, 20 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی هتل خوب بود.

نکات منفی

لابی و اتاقی که به ما دادن بوی فاضلاب غیرقابل تحملی می‌داد. مجبور بودیم مدام به خدمات اتاق زنگ بزنیم تا مرتباً خوشبو کننده هوا داخل اتاق اسپری کنند. زمان صبحانه فقط ۲ ساعت بود که خیلی کم بود. ارزش پولی که دادیم رو نداشت.

Shina
نوشته شده درجمعه, 18 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 خرداد 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی ضعیف بود، اونطوری که انتظار داشتیم نبود.

Harbinder
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 06 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بد نبود

نکات مثبت

خوب بود

نکات منفی

ما یه چیزی از پذیرش سفارش دادیم ولی نادیده گرفتن.

Dhanpat
نوشته شده درپنج‌شنبه, 23 فروردین 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 20 فروردین 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوء تفاهم از طرف سایت

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

من یه اتاق با صبحانه رزرو کرده بودم ولی موقع تحویل اتاق، خانم 'Edit' از قسمت پذیرش به من گفت که صبحانه جزو پکیج نیست. برای همین، هر دو روز اقامتم مجبور شدم برم بیرون صبحانه بخورم. وقتی موقع تحویل اتاق در مورد این سوء تفاهم سوال کردم، ازم خواستن به مدیرشون آقای 'Melvin' زنگ بزنم که هنوز جواب نداده. الان ۲ روزه که گذشته. امیدوارم پول اون دو روز صبحانه‌ای که موقع رزرو پرداخت کردم رو پس بگیرم.

Enrique
نوشته شده دریکشنبه, 01 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

این هتل نیاز به یه دستی به سر و روش داره... گول نظرات رو خوردم و رزرو کردم... واقعا اشتباه کردم

نکات مثبت

برخورد بعضی از کارمندا عالی بود، صبحانه هندی خوب بود، ویو هتل هم بد نبود.

نکات منفی

یکی از کارمندای پذیرش اصلا نباید تو بخش خدمات مشتری باشه.

Abhijit
نوشته شده درجمعه, 30 تیر 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 تیر 02
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

محل انتظار

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.