هتل آقابابیانز

هتل آقابابیانزAghababyan's Hotel

8.5از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / ایروان / ارمنستان
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل آقابابیانز

این هتل در ایروان، ۴.۹ مایل از تئاتر اپرای ارمنی و باله واقع شده است و امکاناتی از جمله یک مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی رایگان، یک سالن مشترک و یک رستوران دارد. هر اتاق در این هتل ۵ ستاره دارای منظره شهری است و مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده و سونا بهره‌مند شوند. این مکان یک پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، یک باشگاه کودکان و وای‌فای رایگان در سراسر هتل را ارائه می‌دهد. هتل آقابابیان اتاق‌های دارای تهویه مطبوع با میز، کتری برقی، مینی‌بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام خصوصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در هتل آقابابیان ملحفه و حوله نیز موجود است. هر روز گزینه‌های صبحانه بوفه و قاره‌ای در این مکان ارائه می‌شود. میدان جمهوری ۵.۲ مایل با هتل آقابابیان فاصله دارد، در حالی که کلیسای اچمیادزین ۱۴ مایل از این مکان فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس است که ۷.۵ مایل با...

امکانات و تفریحات هتل آقابابیانز

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • حمام میهمان

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت ۱۴:۰۰
زمان خروجتا ساعت ۱۲:۰۰
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحضور حیوانات خانگی مجاز نیست.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • موزه نسل‌کشی ارمنیان۲.۸ مایل
  • پارک عربکیر۲.۹ مایل
  • کارخانه براندی ایروان۳.۷ مایل
  • پارک ولورنا۳.۸ مایل
  • پارک عاشقان۳.۹ مایل
  • پارک فواره‌ها۳.۹ مایل
  • پارک فصل‌ها۴ مایل
  • هکتاناک۴.۱ مایل
  • پارک مشتوئس۴.۱ مایل
  • پارک میساگ مانوچیان۴.۲ مایل
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • کافه/بار وی کاپ (کافه)۱.۳ مایل
  • کافه/بار مولتری اشخار۱.۴ مایل
  • کافه/بار جزوه۱.۹ مایل
جاذبه‌های برتر
  • موزه سرگئی پاراجانوف۴.۲ مایل
  • موزه هوهانس تومانیان۴.۲ مایل
  • آبشار ایروان۴.۴ مایل
  • میدان جمهوری۴.۵ مایل
  • موزه تاریخ ارمنستان۴.۵ مایل
  • ماتناداران۴.۷ مایل
  • قلعه اروبونی۹ مایل
حمل‌ونقل عمومی
  • [مترو] ایستگاه مترو بارکاماتویون۳.۱ مایل
  • [قطار] اسپانداریان۲.۹ مایل
  • [مترو] ایستگاه مترو مارشال باقرامیان۳.۷ مایل
  • [قطار] پروشیان۵ مایل

آدرس و موقعیت هتل آقابابیانز

Nazarbyekyan Tovmas str. 25/5 Mazmanyan and Shiraz intersection, Yerevan 0057 Armenia

سوالات متداول

در هتل آقابابیان چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل آقابابیان فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌هایی اعمال شود): اسپا، مرکز تناسب اندام، جکوزی، سونا، ماساژ، اتاق بازی، باشگاه کودکان، ماساژ گردن، حمام عمومی، اتاق...
چه نوع اتاق‌هایی می‌توانم در هتل آقابابیان رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل آقابابیان شامل: سوئیت، اتاق دو تخته، اتاق دوتخته، اتاق توئین.
آیا هتل آقابابیان استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات بیشتری درباره استخر و سایر امکانات در این صفحه موجود است.
آیا هتل آقابابیان برای مهمانانش جکوزی دارد؟بله، یک جکوزی وجود دارد. می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این و سایر امکانات هتل آقابابیان در این صفحه پیدا کنید.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل آقابابیان سرو می‌شود؟مهمانان هتل آقابابیان می‌توانند از صبحانه با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظر مهمان: ۷.۵). گزینه‌های صبحانه شامل: صبحانه قاره‌ای، بوفه.
هتل آقابابیان چقدر با مرکز ایروان فاصله دارد؟هتل آقابابیان ۳.۱ مایل با مرکز ایروان فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
زمان ورود و خروج در هتل آقابابیان چه زمانی است؟زمان ورود به هتل آقابابیان از ساعت ۱۴:۰۰ و زمان خروج تا ساعت ۱۲:۰۰ است.
آیا هتل آقابابیان در میان خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل آقابابیان در میان مهمانانی که اقامت خانوادگی دارند محبوب است.
آیا هتل آقابابیان رستوران دارد؟هتل آقابابیان یک رستوران دارد: رستوران آقابابیان.
هزینه اقامت در هتل آقابابیان چقدر است؟قیمت‌ها در هتل آقابابیان ممکن است بسته به اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت باشد.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل آقابابیانز

8.5از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.7
امکانات
8.8
پاکیزگی
8.9
راحتی
8.9
نسبت ارزش به هزینه
8.5
موقعیت
7.4
Wifi رایگان
8.2
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل آقابابیانز به طور کلی با اتاق‌های راحت و تمیز، طراحی مدرن، پرسنل دوستانه (به جز مواردی) و صبحانه خوب مورد استقبال قرار گرفته است. با این حال، مشکلاتی نظیر دوری از مرکز شهر، سرویس‌دهی نامناسب برخی پرسنل، مشکلات مربوط به رستوران (کیفیت و تنوع صبحانه، سکوت آزاردهنده، تاخیر در سرویس‌دهی)، صداهای خیابان و مشکلاتی در اتاق‌ها (نشت آب حمام، عدم وجود لیست قیمت مینی‌بار) نیز گزارش شده است.
نکات مثبت
اتاق‌های خوب، راحت، تمیز و جادار
تخت و بالشت‌های راحت
طراحی مدرن و خاص
پرسنل دوستانه (در اغلب موارد)
صبحانه خوشمزه و قابل قبول
دسترسی راحت به فرودگاه
آشپزخانه 24 ساعته
ایده چای گیاهی محلی
نکات منفی
دوری از مرکز شهر
سرویس‌دهی نامناسب برخی پرسنل (بی‌ادبی، بی‌حوصلگی)
مشکلات مربوط به رستوران (کیفیت و تنوع صبحانه، سکوت آزاردهنده، تاخیر در سرویس‌دهی، عدم ارائه منوی قیمت مینی بار)
صدای خیابان (برای اتاق‌های رو به خیابان)
مشکلات اتاق (نشت آب حمام)
ضعیف بودن امکانات هتل
صبحانه ضعیف (تنوع کم)
عدم وجود رستوران
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل آقابابیانز

Ahmed
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود جز موقعیتش، که از مرکز شهر دور بود

Dina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

همیشه در سطح عالی!

نکات مثبت

خانواده من همیشه سعی می‌کنه در این هتل اقامت داشته باشه. همه چیز برای ما راضی‌کننده است - اتاق‌های خوب و جادار، تشک‌ها و بالشت‌های راحت. اتاق همیشه تمیز بود. صبحانه قابل قبول بود. رفتن به فرودگاه راحت بود، حدود 20 دقیقه با ماشین. یک تشکر ویژه از پرسنل خوب!

Ekaterina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی راحت بود، ولی خدمات ضعیف بود

نکات مثبت

طراحی بسیار مدرن و خاص، بالشت‌های نرم و راحت، آشپزخانه‌ای که 24 ساعته فعال بود که خیلی راحت بود مخصوصاً اگر در مسیر شبانه به مسافرت می‌رفتید. اتاق سوئیت با دو دستشویی و تمام وسایل مورد نیاز در حمام، واقعاً شگفت‌انگیز بود.

نکات منفی

آب از زیر درب حمام نشت می‌کرد و تمام کف اتاق را پر کرد. متأسفانه پرسنل با حالت‌هایی برخورد می‌کردند که انگار از کارشون ناراضی بودند. مردی که شام رو به اتاق آورد خیلی بی‌ادب بود و نگاه خیلی بدی داشت، همچنین دختر پشت میز پذیرش هم همینطور. با تجربه زیادی که از سفرها دارم می‌تونم بگم که برای یک هتل 5 ستاره، خدمات خیلی مهمه و 50٪ موفقیت همینه.

Viktoriia
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق خوب و راحت بود. دو دستشویی در اتاق. تخت و بالشت‌ها راحت بودند. ایده چای گیاهی محلی در جعبه خیلی جالب و خوشایند بود.

نکات منفی

ما در سوئیت اقامت داشتیم و اتاق رو به خیابان شلوغ بود. خوابیدن خیلی سخت بود چون صداها خیلی زیاد بود. آماده باشید که تمام شب صدای ماشین‌ها رو بشنوید. در اتاق یک مینی بار بود، ولی قیمت‌ها رو نداشت. از پرسنل خواستیم که قیمت‌ها رو بیارن، ولی هیچ وقت نیاوردن. از مینی بار استفاده کردیم، ولی قیمت‌ها رو فقط وقتی که چک‌اوت کردیم و پرداخت کردیم فهمیدیم. وقتی که برای چک‌اوت صبح زود به لابی می‌رفتیم، همسرم پرسید که آیا میشه صبحانه رو زودتر بخوریم، پرسنل گفت که همه چیز آماده می‌کنیم. اما وقتی ساعت 7:15 برای صبحانه رفتیم، یکی دیگه از پرسنل گفت که نمی‌تونیم زودتر بخوریم و باید منتظر 7:30 بمونیم. خب، این خیلی عجیب بود. ما مخصوصاً زودتر بیدار شدیم و اومدیم. اگر این رو می‌دونستیم، شاید صبحانه رو در جای دیگه می‌خوردیم. برای شام به رستوران هتل رفتیم. اما این به معنی اینکه میز و صندلی‌ها در لابی بدون موسیقی لذت‌بخش بود. انقدر سکوت بود که صدای چنگ زدن چنگال خودمون و همه همسایه‌ها رو می‌شنیدیم. سرویس‌دهنده با غذا و نوشیدنی‌ها میومد و می‌رفت، اما وقتی که بقیه پول رو می‌آورد، انقدر طول کشید و منتظر بود که ما چقدر انعام می‌ذاریم که مجبور شدیم فقط با همسرم صحبت کنیم و زمان رو بگذرانیم تا بتونه بره و ما بتونیم راحت انعام رو بذاریم. در صبحانه این حس به ما می‌رسید که کروسان‌ها رو تازه نمی‌پختن بلکه فقط گرم می‌کردن. چون دیگه سرد شده بودن و خوردنشون سخت بود. همچنین برای بچه‌ها غذا خیلی کم بود - پنکیک‌ها با گوشت. می‌شد پنکیک یا پنکیک‌های بدون گوشت برای بچه‌ها درست کرد.

Dominik
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل و اتاق‌ها تمیز و جذاب بودن.

نکات منفی

توجه پرسنل خیلی ضعیف بود. زمان انتظار در رستوران هتل خیلی زیاد بود، علیرغم اینکه مهمان خیلی کمی در رستوران بودن.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل روشن و زیبا بود. خدمات در بالاترین سطح بود. پرسنل پذیرش خیلی دوستانه بودن.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن.🫶🏻 صبحانه خوشمزه بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مکان خیلی از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه هستن، صبحانه خوشمزه بود و همه چیز در سطح بالایی قرار داشت.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مکان خیلی از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه هستن، صبحانه خوشمزه بود و همه چیز در سطح بالایی قرار داشت.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مکان خیلی از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه هستن، صبحانه خوشمزه بود و همه چیز در سطح بالایی قرار داشت.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مکان خیلی از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه هستن، صبحانه خوشمزه بود و همه چیز در سطح بالایی قرار داشت.

Alaa
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق تمیز و بزرگ و پرسنل دوستانه بودند

نکات منفی

امکانات خیلی کمی داشت، هیچ رستورانی نداشت و صبحانه خیلی ضعیف بود

Ahmed
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود به جز موقعیت، خیلی از مرکز شهر دور بود

Dina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

همیشه در سطح عالی!

نکات مثبت

خانواده‌ام همیشه سعی می‌کنه توی این هتل بمونه. همه‌چیز مناسب بود - اتاق‌های خوب و جادار، تشک‌ها و بالشت‌ها راحت بودند. اتاق همیشه تمیز بود. صبحانه خوب بود. راحت می‌تونید به فرودگاه برید - حدود ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله داره. از پرسنل خوب هم تشکر ویژه داریم!

Ekaterina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی راحت بود، ولی خدمات ضعیف بود

نکات مثبت

طراحی خیلی مدرن و خاص بود، بالش‌ها نرم و راحت بودن، آشپزخانه‌ای که 24 ساعته باز بود، که خیلی راحت بود مخصوصاً اگر پرواز شبانه داشتی. اتاق سوئیت با دو سرویس بهداشتی خیلی جالب بود و همه چیز لازم توی حمام بود.

نکات منفی

آب از زیر در حمام بیرون می‌ریخت و کل زمین رو آب می‌برد. متأسفانه پرسنل با صورت جدی کار می‌کردن، انگار که توی محل کارشون ناراحت بودن. مردی که شام رو آورد خیلی بی‌احترامی کرد و به شکلی بد به ما نگاه می‌کرد، همونطور که دختره در زمان چک‌اوت هم همینطور بود. با توجه به تجربه زیادی که در سفرها دارم، می‌تونم با اطمینان بگم که برای یک هتل 5 ستاره، خدمات نیمی از موفقیت رو تشکیل می‌ده.

Viktoriia
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق خوب و راحت بود. دو دستشویی در اتاق داشت. تخت و بالش‌ها راحت بودن. ایده چای محلی در جعبه خیلی جالب و دلپذیر بود.

نکات منفی

ما توی سوئیت بودیم و اتاق رو به یک خیابان شلوغ داشت. خیلی سخت بود خوابیدن چون صدا خیلی زیاد بود. باید آماده باشید که تا صبح صدای ماشین‌ها رو بشنوید. در اتاق مینی‌بار بود، ولی قیمت‌ها رو ننوشتن. ازشون خواستیم قیمت‌ها رو بیارن، ولی هیچ وقت نیاوردن. ما از مینی‌بار استفاده کردیم ولی قیمت‌ها رو فقط وقتی فهمیدیم که موقع تسویه حساب بود. وقتی موقع خروج خیلی زود بیدار شدیم و شوهرم از پرسنل خواسته بود که آیا می‌شه صبحانه رو زودتر در ساعت 7:15 سرو کنن. یکی از کارکنان گفته بود که همه چیز تنظیم میشه. ولی وقتی ساعت 7:15 رفتیم، یه کارمند دیگه گفت که زودتر از 7:30 امکان نداره و باید صبر کنیم. خیلی ناراحت‌کننده بود. ما مخصوصاً زودتر بیدار شدیم و اومدیم. اگه اینطور می‌دونستیم، اصلاً برای اون هزینه نمی‌کردیم و می‌رفتیم جای دیگه صبحانه می‌خوردیم. برای شام به رستوران هتل رفتیم. ولی به جای اینکه یه محیط خوب باشه، فقط میز و صندلی‌ها در لابی بودن بدون موسیقی. خیلی ساکت بود که حتی صدای چنگیدن چنگال رو می‌شنیدی. گارسون هر بار که غذا و نوشیدنی می‌آورد، مدت زیادی منتظر می‌موند تا ببیند چه مقدار انعام می‌ذاریم، طوری که مجبور شدیم با شوهرم صحبت کنیم تا بتونه بره و ما بتونیم راحت انعام رو بذاریم. در صبحانه احساس می‌شد که کرواسان‌ها تازه پخته نشدن و فقط گرم شده بودن چون سفت و گرم بودن و خوردنش سخت بود. همچنین برای بچه‌ها خیلی کم بود، فقط پنکیک با گوشت بود. می‌شد پنکیک یا پنیرهای مخصوص بچه‌ها درست کرد. خیارها خیلی تلخ بودن.

Dominik
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل و اتاق‌ها تمیز و مرتب بودن.

نکات منفی

توجه پرسنل باید بیشتر بشه. زمان انتظار برای سفارشات در رستوران هتل خیلی طولانی بود، در حالی که مهمان کمی توی رستوران بودن.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل روشن و زیبا بود. خدمات در سطح بالا بود. پرسنل پذیرش دوستانه بودن.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن.🫶🏻 صبحانه خوشمزه بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مکان از مرکز شهر خیلی دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خیلی خوشمزه بود و همه چیز در سطح بالایی بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مکان از مرکز شهر خیلی دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خیلی خوشمزه بود و همه چیز در سطح بالایی بود.

Ahmed
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود به جز موقعیت مکانی که از مرکز شهر دور بود.

Dina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

همیشه در سطح خوبی قرار دارد!

نکات مثبت

خانواده من همیشه سعی می‌کنه در این هتل اقامت داشته باشه. از همه چیز راضی هستیم - اتاق‌های بزرگ و راحت، تشک‌ها و بالش‌های راحت. اتاق همیشه تمیز بود. صبحانه قابل قبول. راحت به فرودگاه می‌رسید - حدود 20 دقیقه با ماشین. تشکر ویژه از پرسنل خوب!

Ekaterina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی راحت بود، اما سرویس ضعیف بود

نکات مثبت

طراحی خیلی مدرن و اصلی بود، بالش‌ها نرم و راحت بودن، آشپزخانه‌ای که 24 ساعته کار می‌کنه که خیلی راحت بود اگر پروازی شبانه داشتید. اتاق لوکس با دو دستشویی و همه وسایل لازم برای دوش خیلی جالب بود.

نکات منفی

آب از زیر در دوش بیرون می‌ریخت و کف اتاق رو آب می‌برد. متاسفانه، پرسنل کارشون رو طوری انجام می‌دادن که انگار از کار کردن رنج می‌بردن. مردی که غذا رو به اتاق آورد خیلی بی‌ادب بود و خیلی ناراحت‌کننده نگاه می‌کرد، مثل دختری که در هنگام تسویه‌حساب حضور داشت. با توجه به تجربه زیادی که از سفر دارم، می‌تونم بگم که برای یک هتل 5 ستاره، سرویس بخش زیادی از موفقیت رو تشکیل می‌ده.

Viktoriia
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق خوب و راحت بود. دو دستشویی در اتاق بود. تخت و بالش‌ها راحت بودن. ایده چای گیاهی محلی داخل جعبه خیلی جالب و خوشایند بود.

نکات منفی

ما در سوئیت اقامت داشتیم و اتاق به خیابانی شلوغ باز می‌شد. خیلی سخت بود خوابیدن چون صدای خیابان خیلی میومد. آماده باشید که شب‌ها از سر و صدای ماشین‌ها بیدار بشید. در اتاق مینی بار بود اما قیمت‌ها نبود. ازشون خواستیم قیمت‌ها رو بیارن، اما هیچ وقت نیومدن. از مینی بار استفاده کردیم اما فقط موقع تسویه حساب قیمت‌ها رو فهمیدیم. وقتی می‌خواستیم تسویه کنیم، خیلی زود می‌خواستیم برین و شوهرم از یکی از کارکنان پرسید که آیا می‌تونیم صبحانه رو زودتر از ساعت 7:15 صبح بخوریم. اون شخص گفت که همه چیز آماده می‌شه. وقتی ساعت 7:15 صبح به رستوران رفتیم، یکی دیگه از کارکنان گفت که نمی‌شه و باید تا 7:30 صبر کنید. این خیلی بد بود. ما برای زودتر بیدار شدن و اومدن خودمون رو آماده کرده بودیم. اگه می‌دونستیم اینجوری میشه، برای صبحانه پول نمی‌دادیم و می‌رفتیم جای دیگه صبحانه می‌خوردیم. برای شام رفتیم رستوران هتل، اما اینجا فقط میز و صندلی در لابی بدون موسیقی لژن بود. اینقدر سکوت بود که صدای هر چنگال رو خودمون و همه اطرافیان می‌شنیدیم. گارسون میومد و غذا و نوشیدنی می‌آورد، ولی وقتی پول رو برگردوند، خیلی طول کشید که چایینه رو بده و می‌خواست ببینه چقدر می‌ذاریم. مجبور شدیم با شوهرم صحبت کنیم و زمان بگذرونیم تا اون رفت و ما بتونیم به راحتی جمع و جور کنیم و چایینه رو بذاریم. صبحانه‌ها هم حس می‌شد که کروسان‌ها تازه پخته نشده بودن و فقط گرم شده بودن. چون کمی سفت و گرم بودن و خوردنشون سخت بود. همچنین غذا برای بچه‌ها کم بود - پنکیک‌های گوشت‌دار. می‌شد پنکیک یا شیرینی‌های دیگه برای بچه‌ها درست کرد. خیارها خیلی تلخ بودن.

Dominik
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل و اتاق‌ها تمیز و زیبا بودن.

نکات منفی

توجه پرسنل خیلی کم بود. زمان‌های انتظار برای سفارشات در رستوران هتل خیلی طولانی بود، با اینکه تعداد مهمان‌ها خیلی کم بود.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل روشن و زیبا بود. سرویس عالی بود. پرسنل پذیرش خیلی دوستانه بودن.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن.🫶🏻 صبحانه خوشمزه بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جای هتل از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه هستن. صبحانه خوشمزه بود و همه‌چیز در سطح بالایی بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جای هتل از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه هستن. صبحانه خوشمزه بود و همه‌چیز در سطح بالایی بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جای هتل از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه هستن. صبحانه خوشمزه بود و همه‌چیز در سطح بالایی بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جای هتل از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه هستن. صبحانه خوشمزه بود و همه‌چیز در سطح بالایی بود.

Alaa
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق بزرگ و تمیز و پرسنل دوستانه بودن.

نکات منفی

امکانات خیلی کمی داشت، رستوران نداشت و صبحانه خیلی ضعیف بود.

Ahmed
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود به جز موقعیت هتل که از مرکز شهر دور بود.

Dina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

همیشه در سطح خوب!

نکات مثبت

خانواده‌ام همیشه سعی می‌کنه تو این هتل بمونه. همه‌چیز عالیه - اتاق‌ها خوب و جادار، تشک‌ها و بالشت‌ها راحت هستن. اتاق همیشه تمیزه. صبحانه مناسب و خوب. راحت میشه به فرودگاه رفت - حدود 20 دقیقه با ماشین. از پرسنل خیلی ممنونیم!

Ekaterina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی راحت، ولی خدمات ضعیف بود

نکات مثبت

طراحی خیلی مدرن و خاص بود، بالشت‌ها نرم و راحت بودن، آشپزخانه‌ای که 24 ساعته کار می‌کنه، که خیلی راحت بود برای کسانی که پرواز شبانه دارن. اتاق سوئیت با 2 سرویس بهداشتی و همه‌چیز لازم برای حمام خیلی جالب بود.

نکات منفی

آب از زیر در حمام بیرون می‌ریخت و کل زمین رو خیس کرده بود. متاسفانه پرسنل خیلی بی‌حوصله بودن، انگار که از کارشون ناراضی بودن. مردی که شام رو به اتاق آورد خیلی بی‌ادب بود و به طرز ناخوشایندی نگاه می‌کرد، همینطور دختره که در زمان چک‌اوت اونجا بود. با توجه به تجربه زیادم در سفر، می‌تونم بگم که برای هتل 5 ستاره خدمات باید 50% از موفقیت رو تشکیل بده.

Viktoriia
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق خوب و راحت بود. دو توالت توی اتاق داشت. تخت و بالشت راحت بودن. ایده چای محلی در جعبه خیلی جالب و خوشایند بود.

نکات منفی

ما توی سوئیت اقامت داشتیم و اتاق به خیابان شلوغ باز می‌شد. خوابیدن خیلی سخت بود چون صداها خیلی واضح میومد. حواستون باشه که صدای ماشین‌ها رو شبانه‌روز خواهید شنید. توی اتاق مینی‌بار بود، ولی قیمت‌ها رو نداشت. وقتی ازشون خواستیم قیمت‌ها رو بیارن، هیچ‌وقت نیاوردن. استفاده کردیم از مینی‌بار، ولی قیمت‌ها رو فقط وقتی فهمیدیم که داشتیم چک‌اوت می‌کردیم. وقتی می‌خواستیم صبح زود به صبحانه بیایم، پرسنل گفته بودن مشکلی نیست. اما وقتی به رستوران رفتیم، یکی دیگه از پرسنل گفت که باید صبر کنیم تا ساعت 7:30. این برای ما خوشایند نبود. برای شام هم به رستوران هتل رفتیم. اما اونجا فقط میز و صندلی توی لابی بود و هیچ موسیقی لذت‌بخشی نداشت. طوری ساکت بود که صدای قاشق و چنگال خودتون و همه اطرافیان رو می‌شنیدید. گارسون وقتی پول خرد رو آورد خیلی مدت زیادی وایستاد و منتظر باقیمانده پول بود. مجبور شدیم که خودمون با هم صحبت کنیم تا بتونه بره. توی صبحانه هم حس می‌شد که کروسان‌ها تازه پخته نشده بودن، بلکه فقط گرم شده بودن و خوردنشون سخت بود. برای بچه‌ها هم غذا خیلی کم بود - فقط پنکیک با گوشت. می‌شد پنکیک‌ها یا پنکیک‌های کوچک و پنیر برای بچه‌ها درست کرد. خیارها هم خیلی تلخ بودن.

Dominik
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل و اتاق‌ها تمیز و مرتب بودن.

نکات منفی

توجه پرسنل نیاز به بهبود داره. زمان‌های انتظار برای سفارشات تو رستوران هتل خیلی طولانیه، با اینکه تعداد کمی مهمان تو رستوران بودن.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل روشن و زیبا بود. خدمات در سطح عالی بود. پرسنل پذیرش خیلی دوستانه بودن.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن. 🫶🏻 صبحانه خوشمزه بود.

Ahmed
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود به جز موقعیت هتل که از مرکز شهر دور بود.

Dina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

همیشه در سطح خوب!

نکات مثبت

خانواده‌ام همیشه سعی می‌کنه تو این هتل بمونه. همه‌چیز عالیه - اتاق‌ها خوب و جادار، تشک‌ها و بالشت‌ها راحت هستن. اتاق همیشه تمیزه. صبحانه مناسب و خوب. راحت میشه به فرودگاه رفت - حدود 20 دقیقه با ماشین. از پرسنل خیلی ممنونیم!

Ekaterina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی راحت، ولی خدمات ضعیف بود

نکات مثبت

طراحی خیلی مدرن و خاص بود، بالشت‌ها نرم و راحت بودن، آشپزخانه‌ای که 24 ساعته کار می‌کنه، که خیلی راحت بود برای کسانی که پرواز شبانه دارن. اتاق سوئیت با 2 سرویس بهداشتی و همه‌چیز لازم برای حمام خیلی جالب بود.

نکات منفی

آب از زیر در حمام بیرون می‌ریخت و کل زمین رو خیس کرده بود. متاسفانه پرسنل خیلی بی‌حوصله بودن، انگار که از کارشون ناراضی بودن. مردی که شام رو به اتاق آورد خیلی بی‌ادب بود و به طرز ناخوشایندی نگاه می‌کرد، همینطور دختره که در زمان چک‌اوت اونجا بود. با توجه به تجربه زیادم در سفر، می‌تونم بگم که برای هتل 5 ستاره خدمات باید 50% از موفقیت رو تشکیل بده.

Viktoriia
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق خوب و راحت بود. دو سرویس بهداشتی در اتاق بود. تخت و بالشت‌ها راحت بودن. خیلی خوشم اومد از ایده چای گیاهی محلی داخل جعبه که به عنوان هدیه دادن. خیلی شیرین و خوشحال‌کننده بود.

نکات منفی

ما در سوئیت اقامت داشتیم که به خیابان شلوغی رو به رو بود. خوابیدن خیلی سخت بود چون صدای خیابون کاملاً می‌اومد. آماده باشید برای سروصدای ماشین‌ها تمام شب. در اتاق یک مینی‌بار بود ولی قیمت‌ها رو نگفتن. ازش استفاده کردیم ولی قیمت‌ها رو فقط موقع تسویه فهمیدیم. موقع خروج از هتل صبح زود بود و همسرم از کارکنان پرسید که می‌شه زودتر برای صبحانه بیایم در ساعت 7:15. گفتن که همه‌چیز آماده می‌کنن. ما ساعت 7:15 پایین رفتیم ولی یه کارمند دیگه گفت که نمی‌شه زودتر بیایید و باید منتظر 7:30 باشید. این خیلی ناامیدکننده بود چون ما برای زود بیدار شدن و اومدن برنامه‌ریزی کرده بودیم. ما می‌خواستیم پول صبحانه رو پرداخت نکنیم و جایی دیگه برای صبحانه می‌رفتیم. برای شام رفتیم رستوران هتل که فقط میز و صندلی‌هایی در لابی بود و هیچ موسیقی لذت‌بخشی نداشت. اونجا خیلی ساکت بود که حتی صدای چنگ زدن چنگال خودمون و همسایه‌ها رو می‌شنیدیم. گارسون غذا و نوشیدنی‌ها رو می‌آورد و می‌برد ولی وقتی که برگشت تا باقی‌مانده پول رو بده، خیلی طول کشید و منتظر باقی‌مانده بود تا ببینه چه قدر انعام می‌ذاریم. مجبور شدیم برای اینکه راحت بشه، با همسرم صحبت کنیم و زمان بگذرونیم تا گارسون بره و ما بتونیم به راحتی جمع کنیم و انعام بدیم. در صبحانه‌ها اینطور به نظر میومد که کروسان‌ها تازه پخته نمی‌شدند و فقط گرم می‌شدند. چون اونها سخت و داغ بودن و خوردنشون سخت بود. برای بچه‌ها هم غذا کم بود. پنکیک با گوشت بود که می‌شد پنکیک‌های ساده یا پنکیک‌های شیرین یا پنکیک‌های مخصوص بچه‌ها درست کنن. خیارها هم خیلی تلخ بودن.

Dominik
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل و اتاق‌ها تمیز و زیبا بودن.

نکات منفی

توجه پرسنل قابل بهبود بود. زمان انتظار برای سفارش‌ها در رستوران هتل خیلی طولانی بود، با اینکه تعداد مهمان‌ها کم یا اصلاً هیچ‌کس نبود.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل روشن و زیبا بود. خدمات در سطح عالی بود. پرسنل پذیرش خیلی دوستانه بودن.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن. 🫶🏻 صبحانه خوشمزه بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این هتل از مرکز شهر خیلی دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوشمزه بود و همه چیز در سطح بالایی بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این هتل از مرکز شهر خیلی دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوشمزه بود و همه چیز در سطح بالایی بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این هتل از مرکز شهر خیلی دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوشمزه بود و همه چیز در سطح بالایی بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این هتل از مرکز شهر خیلی دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوشمزه بود و همه چیز در سطح بالایی بود.

Alaa
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق تمیز و بزرگ بود و پرسنل دوستانه بودن.

نکات منفی

امکانات خیلی کمی داشت، رستوران نداشت و صبحانه خیلی ضعیف بود.

Ahmed
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود به جز موقعیت، خیلی از مرکز شهر دور بود

Dina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

همیشه در سطح عالی!

نکات مثبت

خانواده‌ام همیشه سعی می‌کنه توی این هتل بمونه. همه‌چیز مناسب بود - اتاق‌های خوب و جادار، تشک‌ها و بالشت‌ها راحت بودند. اتاق همیشه تمیز بود. صبحانه خوب بود. راحت می‌تونید به فرودگاه برید - حدود ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله داره. از پرسنل خوب هم تشکر ویژه داریم!

Ekaterina
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی راحت، اما خدمات ضعیف بود

نکات مثبت

طراحی خیلی مدرن و اصیل بود، بالش‌ها نرم و راحت بودند، آشپزخانه‌ای که 24 ساعته باز بود، خیلی راحت بود اگر پرواز شبانه داشتید. اتاق لوکس با دو دستشویی و تمام وسایل لازم در حمام باعث شگفتی شد.

نکات منفی

در حمام آب از زیر درها بیرون می‌ریخت و تمام زمین خیس شد. متاسفانه، پرسنل با صورتی گرفته و ناراضی کار می‌کردند. مردی که شام را به اتاق آورد، خیلی بی‌ادب بود و بد نگاه می‌کرد، مثل همان دختر در هنگام چک‌اوت. با توجه به تجربه زیاد در سفرها، می‌تونم با اطمینان بگم که خدمات برای هتل 5 ستاره حداقل 50 درصد از موفقیت است.

Viktoriia
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق خوب و راحت بود. دو دستشویی در اتاق وجود داشت. تخت و بالش‌ها راحت بودند. ایده‌ی چای محلی در جعبه خیلی جالب و دوست‌داشتنی بود.

نکات منفی

ما در اتاق لوکس بودیم که به خیابان شلوغی دید داشت. خوابیدن خیلی سخت بود چون صداها خوب منتقل می‌شد. آماده باشید که شب‌ها از ماشین‌ها صدا بشنوید. در اتاق مینی بار بود، اما قیمت‌ها نوشته نشده بود. درخواست کردیم که قیمت‌ها رو بیارن ولی هرگز نیاوردند. از مینی بار استفاده کردیم، اما قیمت‌ها رو فقط وقتی فهمیدیم که در حال چک‌اوت بودیم و پرداخت می‌کردیم. هنگام چک‌اوت به خاطر رفتن زودهنگام از همکاران پرسیدیم که میشه زودتر به صبحانه رفت و گفتند مشکلی نیست. ولی وقتی به صبحانه رسیدیم، همکار دیگه‌ای گفت که نه، باید 7:30 صبر کنید. خیلی اذیت‌کننده بود. برای شام به رستوران هتل رفتیم، ولی اینجا میز و صندلی‌هایی بود بدون موسیقی آرامش‌بخش. انقدر ساکت بود که صدای هر چنگال به بشقاب شنیده می‌شد. پیش‌خدمت‌ها غذا و نوشیدنی می‌آوردند، اما وقتی پول خرد رو آوردند، خیلی معطل شدند و منتظر بودند تا ببینند چقدر انعام می‌دهیم. مجبور شدیم وقت رو بگذرانیم تا راحت بتونیم انعام رو بدیم. در صبحانه هم احساس می‌کردیم که کروسان‌ها تازه نپخته بودند، بلکه گرم کرده بودند. چون خیلی سفت بودند و خوردن آنها سخت بود. برای بچه‌ها هم غذا کم بود - فقط پنکیک‌های گوشتی. می‌شد پنکیک‌های ساده یا پنیرک برای بچه‌ها درست کرد.

Dominik
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل و اتاق‌ها تمیز و زیبا بودند.

نکات منفی

توجه کارکنان کمی ضعیف بود. زمان انتظار برای سفارش‌ها در رستوران هتل خیلی طولانی بود، حتی وقتی مهمان‌های کمی در رستوران حضور داشتند.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل روشن و زیبا بود. خدمات در سطح بالایی بود. پرسنل پذیرش دوستانه بودند.

Ani
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودند. 🫶🏻 صبحانه خوشمزه بود.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مکان خیلی از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوشمزه بود و همه‌چیز در سطح بالایی قرار داشت.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مکان خیلی از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوشمزه بود و همه‌چیز در سطح بالایی قرار داشت.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مکان خیلی از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوشمزه بود و همه‌چیز در سطح بالایی قرار داشت.

Ando
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مکان خیلی از مرکز شهر دور نیست و پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوشمزه بود و همه‌چیز در سطح بالایی قرار داشت.

Alaa
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق تمیز و بزرگ بود و پرسنل دوستانه بودن.

نکات منفی

امکانات خیلی کمی داشت، هیچ رستورانی نداشت و صبحانه خیلی ضعیف بود.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.