هتل امبسدر سیتی جومتین اوشن وینگ - اس اچ ای پلاسAmbassador City Jomtien Ocean Wing - SHA Plus
درباره هتل امبسدر سیتی جومتین اوشن وینگ - اس اچ ای پلاس
هتل آمباسادور سیتی جومتیئن دارای استخرهای شنا در فضای باز است و اقامتگاههایی 4 ستاره در ناحیه جومتیئن را ارائه میدهد. مهمانان میتوانند از تنوع گستردهای از غذاهای بینالمللی در چندین رستوران لذت ببرند. دسترسی به وایفای رایگان در تمام مناطق موجود است و پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل ارائه میشود. تمام اتاقهای مهمان دارای یخچال هستند و برخی از اتاقها با نمای شهری تجهیز شدهاند. سایر امکانات آمباسادور سیتی جومتیئن شامل مرکز تناسب اندام و مرکز اسپا است. مهمانان میتوانند از فعالیتهای ورزشی از جمله تنیس، بدمینتون و اسکواش در این مکان لذت ببرند. یک صبحانه بوفه در ناحیه صبحانه قابل استفاده است. پاتایا مرکزی 6.8 مایل با این اقامتگاه فاصله دارد. فرودگاه بینالمللی یوتاپائو ریونگ-پاتایا 19 مایل با این ملک فاصله دارد.امکانات و تفریحات هتل امبسدر سیتی جومتین اوشن وینگ - اس اچ ای پلاس
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- بیده
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- بیده
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- تراس
- باغ
- ساحل
- ساحل اختصاصی
- بالکن
- محل پیک نیک
- کتری برقی
- یخچال
- مبل
- محل نشستن
- میز
- تلویزیون کابلی
- شبکه های ماهواره ای
- تلویزیون
- تلفن
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- پارک سنتی تایلندی3.9 مایل
- جهان زیر آب پاتایا4.9 مایل
- پارک شهر پاتایا4.8 مایل
- زمین بازی در کنار استخر4.8 مایل
- زمین بازی تایتونگ5 مایل
- پارک پلا5 مایل
- K9 پاتایا5 مایل
- باغ گیاهشناسی استوایی نونگ نوچ6 مایل
- برج پارک پاتایا7 مایل
- نقطه دید پاتایا7 مایل
- کافه/بار برای شما1.1 مایل
- کافه/بار مونتریو در عشق1.1 مایل
- [رستوران] T55 گریل نیویورک0.9 مایل
- ریپلی: باور کنید یا نه7 مایل
- موزه هنر بطری8 مایل
- هنر در بهشت8 مایل
- مینی سیام8 مایل
- پارک تم سه پادشاهی9 مایل
- دریاچه نا بان9 مایل*
- قله تپه پاتایا8 مایل
آدرس و موقعیت هتل امبسدر سیتی جومتین اوشن وینگ - اس اچ ای پلاس
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل امبسدر سیتی جومتین اوشن وینگ - اس اچ ای پلاس
نظرات میهمانان هتل امبسدر سیتی جومتین اوشن وینگ - اس اچ ای پلاس
این هتل رو از سیستم خودتون حذف کنید
هیچ چیز
قدیمی، امکانات ضعیف، هیچ کسی در هتل نبود. این هتل باید بسته بشه. Booking.com باید این هتل رو از سیستم خودش حذف کنه. اینها برای خدمات، امکانات و هیچ چیزی آماده نیستند. ساختمان در وضعیت ترسناکی قرار داره. خیلی خیلی ترسناک. اگه میخواهند هتل رو بفروشند، حداقل نباید قیمت عادی بگیرند در حالی که مالکان میدونند دارن مردم رو فریب میدهند فقط برای گرفتن یکبار پول. نگه داشتن این هتل در سایت شما اصلاً خوب نیست. شما نمیتونید این هتل رو در Hotel.com رزرو کنید که عالیه چون احتمالا نماینده میدونه Ambassador شکست خورده و مشکل داره. خیلی ترسناکه، هیچ فروشگاهی باز نیست، همه چیز بسته شده و بقیه ساختمانها برای اقامت بسته هستند. فقط یک ساختمان برای اقامت وجود داره و وقتی وارد میشی خیلی ترسناک به نظر میاد.
خوب فقط اتاق، بقیه چیزها قدیمی و هیچ چیزی نداشت
فقط از اتاق بزرگ و راحت خوشم اومد
خیلی قدیمی و خراب / صبحانه بسیار بد برای این سطح هتل
پرسنل پذیرش
مدیریت محترم هتل، من اخیراً در هتل Ambassador پاتایا به مدت ۴ شب اقامت داشتم، از 16 تا 20 جولای. اما به دلیل سطح بسیار ضعیف خدمات و نظافت هتل، یک شب زودتر در 19 جولای چکاوت کردم. تجربه کلی خیلی ناامیدکننده بود و اصلاً با انتظارات من همخوانی نداشت. اتاق وقتی رسیدم تمیز نبود و کثیفی و آشغالهایی روی زمین بود. خدمات نظافت در طول اقامتم هم ضعیف بود، بیشتر پرسنل به جز پذیرش غیرمفید و غیر دوستانه بودند. چندین بار درخواست کمک یا پرسش داشتم، اما همیشه با پاسخهای بیاحترامی روبرو میشدم و همیشه میگفتند نه… در نهایت، شرایط بد و رفتار نادرست باعث شد تا اقامتم غیرقابل تحمل بشه و مجبور شدم زودتر چکاوت کنم و به هتل دیگری برم. این بدترین تجربه هتل من بود و سطح رضایتی که انتظار داشتم و بابتش پول پرداخت کرده بودم رو دریافت نکردم. امیدوارم که این مسائل بررسی بشه و اقدامات اصلاحی برای بهبود کیفیت هتل انجام بشه. با احترام، احمد بالوشی
این هتل مناسب برای تعطیلات نیست
سی ساله که به اینجا میام، راحتی و دسترسی خوبه، ولی چون خیلی قدیمیه، سیمکشی برق خیلی به هم ریخته و پشت مبلمان دیده میشه. هر بار که میرم، آب گرم از دوش نمیاد. این دفعه حتی آب آشامیدنی هم نبود، مسواک یا وسایل بهداشتی هم نداشتیم، فقط صابون بود. شاید چون از اینترنت رزرو کردم، فقط دیوار هتل کناری رو میدیدم و دریای روبرو معلوم نبود. رستورانهایی که قبلاً غذاهای ژاپنی و چینی میدادند، بسته شده. من اینجا رو به عنوان یه محل ماهیگیری میبینم، پس خیلی برام مهم نیست، ولی وقتی اتاق خالی بود، چرا اتاق رو سمت دریا نداده بودن؟ پذیرش هم از دفعه قبلی که نپالی بودند، این دفعه تایتبار بودند، و تغییرات زیادی داشتند، برخورد کند بود و وقت زیادی برای چکاین تلف شد. به نظر میرسه اگر اینترنتی رزرو کنی، اتاقها خوب تقسیم نمیشن. این دفعه سومه که اتاق خوبی نداشتم. در حالی که درخواست اتاق یکتخته داده بودم، بهم اتاق دو تختی دادند. من به این وضع عادت دارم، ولی مهمانانی که برای تعطیلات میان بهخصوص به این شکل نمیرن. برای خانوادههایی که بچه کوچیک دارند، شاید بهتر باشه چون بچهها هم ایمنتر هستند. در نهایت، این هتل قابل مقایسه با ریزورتهای لاکچری مثل ریزورت لایو ران و موونپیک نیست.
معمولی
خیلی خوب
بخش نگهداری
هیچ چیز
یکی از بدترین اقامتهایی بود که در ۲۵ سال تجربه کردم. خدمات ضعیف و کثیف. وقتی رسیدیم نیم ساعت منتظر شدیم که اتاقها رو چک کنند، وقتی رفتیم تو اتاقها هنوز کثیف بودند. بعد از اون جابهجا شدیم و پیدا کردن اتاقها حدود نیم ساعت طول کشید. اتاقها کثیف بودند. صبحانه هم بعد از یک ساعت تموم شد. نه تخممرغی بود، نه سوسیس، نه هندونه. قهوه هم خیلی بیکیفیت بود... پرسنل پذیرش هم نه به تایلندی صحبت میکردند، نه به انگلیسی. بچههایی از میانمار بودند... خواستم با مدیر صحبت کنم، ولی مدیر نبود... بدترین اقامت بود! من کارم با هتلها خیلی زیاد هست، هم برای کار هم برای تفریح، این هتل از بدترینها بود.
آره
آرام و خلوت، حتی در تعطیلات بلند هم آرام بود. کنار دریا و استخر بزرگی داشت.
- هیچ خدمهای برای تمیزکاری نیومد. - آب معدنی نبود، باید خودمون میخواستیم دو شب. در یکی از اتاقها هیچ دستمال توالت نداشت. شلنگ شستشو در همه اتاقها در سمت چپ بود که خیلی عجیب بود. وان فقط میشد از دوش استفاده کرد و به صورت شیر آب باز نمیشد. - تختها مورچه داشتند، حتی قبل از اینکه وارد اتاق بشیم. - در حمام در بسته نمیشد و موقع دوش گرفتن، آب بیرون میریخت. - کف اتاقها فرش قدیمی بود و برای کسانی که آلرژی دارند مناسب نبود. از آنچه که گفتم، مطمئنم که تمیز کردن مرتب انجام نمیشده. - بالکن خیلی کثیف بود و باید تمیز میشد. - تعداد صندلیهای دیدن دریا خیلی کم بود. دوست داشتم که بیشتر تخت beach یا صندلی اضافه بشه. - غذاخوری کنار دریا خیلی خوب میشد، میشد داخل هتل غذا خورد و از منظره استفاده کرد و نیازی به بیرون رفتن نبود. - به عنوان پیشنهاد، قبلاً بیشتر راضی بودم. میدونم که ممکنه پرسنل کم باشه و خدمه باید بیشتر باشند. در نهایت این باعث افت کیفیت هتل شد.
معمولی
استخر و دریا رو دوست داشتم
پرسنل
کنار دریا
فرش اتاق تمیز نبود.
استخر بزرگ، کنار دریا. یه سوپرمارکت سون-ایلون هم داره.
-از استخر میشه پیاده رفت دریا، ولی آب دریا برای شنا مناسب نیست، پر آشغاله. -اتاق تمیز نبود، وقتی درو باز کردیم بوی نم میداد. ملافهها و روبالشیها بوی نم میداد. -حمام تمیز نبود، روی دیوارها جای آب بود که از طبقه بالا میومد. -بیشتر کارمندها اهل میانمار هستن. مسئول روابط عمومی هم اهل میانماره ولی انگلیسی بلده و میشه باهاش ارتباط برقرار کرد. ولی خدمتکارها اهل میانمارن، انگلیسی بلد نیستن، تایلندی هم نمیفهمن. -سیستم برق اتاق مشکل داره، زیاد قطع و وصل میشه. تعمیرکار اومد یه دکمه کنار تخت رو زد. ساعت 3 صبح برق کل اتاق رفت. -یه کیک از لابی خریدیم بردیم تو اتاق خوردیم، ولی هزینه سرویس گرفتن! آخه چرا؟ ما که اونجا ننشسته بودیم که بخوان هزینه سرویس بگیرن. از کارمندها پرسیدیم، اونا هم جواب درستی نداشتن.
ساحل شنی بزرگ، منظره دریا قشنگه.
اتاق کوچیک، تلفن کار نمیکنه، تلویزیون کار نمیکنه، سشوار خیلی قدیمیه.
من موقعیت هتل رو دوست دارم.
از 23 تا 25 مارس 2024 اقامت داشتیم و فقط اتفاقات بد افتاد، مثل بقیه مهمونهایی که نوشتن. از همون اول که اومدیم، اتاق برای مشتری آماده نشده بود. مجبور شدیم زنگ بزنیم و دستمال کاغذی، آب معدنی و حوله بخوایم. صبح روز 24، بعد از خوردن صبحونه، ساعت 11 صبح، قبل از اینکه از اتاق بریم بیرون، تابلوی 'لطفاً اتاق رو تمیز کنید' رو آویزون کردیم. الان که ساعت 8 شبه و برگشتیم به اتاق، هنوز کسی نیومده اتاق رو تمیز کنه! مجبور شدم زنگ بزنم و مسئولش گفت الان یه نفر رو میفرسته، ولی معلوم نیست تا کی باید منتظر بمونم. از بیرون اومدم، هم خسته و کوفتهام، هم گرممه، دلم میخواد یه دوش بگیرم و استراحت کنم، ولی باید بشینم منتظر یه نفر باشم که بیاد تمیز کنه، چون نه حوله هست، نه وسایل بهداشتی، هیچی تو اتاق نیست. خیلی بدتر از قبل شده. امروز میخوام به عنوان یه مشتری که 20 ساله اینجا میاد صحبت کنم. ما هر سال میایم اینجا، تا اینکه سال گذشته تو سپتامبر 2023 دوباره اومدیم. خدمات خیلی خوب نبود، ولی مسئولش گفت دارن بهترش میکنن، ما هم چیزی نگفتیم. ولی بعد از 5 ماه، فکر میکردم همه چیز بهتر شده، ولی بدتر شده. قول میدم این آخرین باری باشه که تو این هتل اقامت میکنم. با اینکه این هتل یه زمانی هتل مورد علاقه خانواده ما بود، ولی دیگه نمیتونم این وضع خدمات و کار کردنشون رو تحمل کنم. نمیدونم مدیرهای هتل اصلا فرصت میکنن نظرات مشتریها رو بخونن یا نه.
این هتل رو از لیستتون حذف کنید
هیچی
قدیمی، امکانات ضعیف، کسی اونجا نیست. این هتل باید تعطیل بشه. Booking.com باید این هتل رو از لیستش حذف کنه. خدمات و امکانات درستی ندارن، کسی اونجا نیست. ساختمون خیلی تاریک و ترسناکه. اگه میخوان کلش رو بفروشن، حداقل نباید قیمت معمولی بگیرن، در حالی که صاحباش میدونن دارن دروغ میگن و مردم رو فریب میدن تا یه پولی به جیب بزنن. نگه داشتنش برای Booking.com خوب نیست. نمیتونید این هتل رو تو Hotel.com رزرو کنید، که خیلی خوبه، چون احتمالاً میدونن که Ambassador یه شکستخوردهست و مشکل داره. خیلی ترسناکه، هیچ مغازهای باز نیست، همهجا تعطیله و ساختمونهای دیگه هم برای اقامت بستهن. فقط یه ساختمون بازه که اونم وقتی واردش میشی ترسناکه.
فقط اتاقش خوبه، بقیه جاها قدیمی و داغونه
فقط از بزرگ و جادار بودن اتاق خوشم اومد
خیلییییییی قدیمی و داغونه. صبحانهش در حد یه هتل معمولی هم نیست.
کارکنان پذیرش
به مدیریت هتل، من اخیراً به مدت ۴ شب، از ۱۶ تا ۲۰ جولای، در هتل Ambassador پاتایا اقامت داشتم. اما به دلیل سطح خدمات و نظافت بسیار پایین هتل شما، مجبور شدم یک شب زودتر، یعنی در ۱۹ جولای، هتل را ترک کنم. تجربه کلی من بسیار ناامیدکننده و فراتر از انتظاراتم بود. وقتی رسیدم، اتاق تمیز نبود و خاک و آشغال روی زمینها دیده میشد. خدمات خانهداری در طول اقامتم هم ضعیف بود. به غیر از میز پذیرش، بیشتر کارکنان غیرمفید و ناخوشایند بودند. چندین بار درخواست کمک کردم یا سوالاتی داشتم، اما با پاسخهای بیادبانه و بیاعتنایی روبهرو شدم و همیشه از بعضی از کارمندان جواب «نه» شنیدم. در نهایت، شرایط نامناسب و رفتار بد باعث شد اقامتم غیرقابل تحمل شود و مجبور شدم زودتر هتل را ترک کنم و جای دیگری پیدا کنم. این بدترین تجربه هتلی بود که تا به حال داشتهام و سطح رضایتی که انتظار داشتم و برایش پول پرداخت کرده بودم را دریافت نکردم. امیدوارم این مسائل را بررسی کنید و اقدامات اصلاحی برای بهبود کیفیت هتل خود انجام دهید. با احترام، احمد البلوشی
برای تفریح مناسب نیست
بیش از ۳۰ ساله که به اینجا میام و دسترسی و آسون بودنش یه مزیت محسوب میشه، اما خب خیلی قدیمیه. سیمکشی برق پشت وسایل به شکل نامرتبی دیده میشه. هر بار که میخوام حموم کنم، آب گرم ندارم. این بار حتی آب آشامیدنی و وسایل بهداشتی مثل مسواک هم نبود، فقط یه صابون بود. انگار چون اینترنتی رزرو کردم، اتاقم منظره دریا نداشت و فقط دیوار هتل کناری دیده میشد. رستورانهای ژاپنی و چینی که قبلاً بود هم تعطیل شدن. من به چشم یه خونه ییلاقی بهش نگاه میکنم، پس خیلی برام مهم نیست، ولی با این حال، با اینکه اتاق خالی زیاده، چرا اتاقهای سمت دریا رو نمیدن؟ پذیرش هم قبلاً یه نپالی بود، الان یه تایلندی، و خیلی طول میکشه تا کارها رو انجام بدن و معطلی داره. نکنه رزرو اینترنتی باعث میشه اتاق خوب گیر نیاد؟ این سومین باره که اتاقم خوب نیست. دفعه قبل یه اتاق تک نفره خواستم، ولی یه اتاق دو تخته بهم دادن. من دیگه عادت کردم، ولی کسی که دفعه اولشه و برای تفریح اومده، اصلاً راضی نمیشه. اگه بچه کوچیک دارین، شاید برای بچهها امن باشه. به هر حال، اصلا با ریزورت Rayong یا Mövenpick قابل مقایسه نیست.
بد نیست
خیلی خوب
بخش تعمیرات
هیچی
یکی از بدترین اقامتهایی بود که تو ۲۵ سال گذشته داشتم. بیکفایت و کثیف. موقع رسیدن نیم ساعت معطلمون کردن تا اتاقا رو چک کنن، رفتیم تو اتاقا دیدیم هنوز کثیفه... بعدش جامونو عوض کردن و اونام نتونستن اتاقا رو پیدا کنن... اینم نیم ساعت دیگه طول کشید. اتاقا کثیف بودن. صبحونه هم یه ساعت بعد تموم شد. نه تخم مرغ بود، نه سوسیس، نه هندونه. قهوه هم ارزون و فوری بود... پرسنل پذیرش نه تایلندی بلد بودن نه انگلیسی. یه مشت بچه از میانمار بودن... خواستم با مدیر صحبت کنم - مدیری وجود نداشت... اقامت افتضاحی بود! من به خاطر کار و شخصی خیلی هتل میرم، این یکی از بدترینها بود.
อ้อ
آرام و خلوت. حتی تو تعطیلات طولانی هم آرومه. کنار دریاست و استخر بزرگی داره.
- نظافتچی نمیاد تمیز کنه. - آب معدنی نمیدن و باید درخواست بدی هر دو شب. توالت یکی از اتاقا دستمال کاغذی نداره. شلنگ توالت همه اتاقا سمت چپه که خیلی عجیبه. وان حموم فقط دوش داره و نمیشه شیر آب رو باز کرد. - تخت خواب مورچه داره، یه ردیف مورچه از همون اول که هنوز استراحت نکردیم. - در حموم بسته نمیشه و موقع دوش گرفتن آب میپاشه بیرون. - کف اتاقا موکت قدیمیه که برای کسایی که آلرژی دارن خوب نیست. از این حرفا میشه مطمئن شد که مرتب جارو برقی نمیکشن. - بالکن خیلی کثیفه، یه کم تمیزش کنین. - جای نشستن برای تماشا کردن خیلی کمه. کاش تخت های ساحلی یا صندلی بیشتری بذارین. - اگه سالن غذاخوری کنار دریا بود خیلی خوب میشد. اونوقت میتونستیم تو هتل با منظره قشنگ غذا بخوریم و مجبور نبودیم بریم بیرون. - اینا رو گفتم که بهتر بشه. قبلاً اینجا اومده بودم و خیلی راضی تر بودم. فکر کنم تعداد کارمندا کمه و باید تعداد نظافتچیا رو بیشتر کنین. به خاطر همین کیفیت کلی خیلی پایین اومده.
พอใช้
استخر و دریاش رو دوست داشتم.
کارمندا
کنار دریاست.
موکت اتاق تمیز نیست.
استخر بزرگ و کنار دریا داره. یه سون ایلون هم داره.
- میشه از استخر رفت به دریا، ولی آب دریا برای شنا مناسب نیست و پر از آشغاله. - اتاق تمیز نیست. وقتی در رو باز میکنی بوی نم میده. ملحفه ها و روبالشتی ها بوی نم میدن. - حموم تمیز نیست و روی دیوارها رد آب از طبقه بالا اومده. - بیشتر کارمندا میانماری هستن. مسئول روابط عمومی هم میانماریه ولی انگلیسی بلده و میشه باهاش ارتباط برقرار کرد. ولی نظافتچیا میانماری هستن و نه انگلیسی بلدن و نه تایلندی میفهمن. - سیستم برق اتاق مشکل داره و هی قطع و وصل میشه. یه تعمیرکار اومد و یه دکمه رو زد، ساعت 3 نصفه شب برق کل اتاق رفت. - یه کیک از لابی خریدیم و تو اتاق خوردیم، ولی یه هزینه سرویس اضافه کردن. نمیدونم چرا هزینه سرویس گرفتن وقتی ما همونجا ننشسته بودیم. از کارمندا پرسیدم ولی نتونستن جواب بدن.
ساحل شنی بزرگ و جادار، ویوی قشنگ از دریا
اتاقها کوچیک، تلفن کار نمیکنه، تلویزیون هم همینطور. سشوار خیلی قدیمیه.
موقعیت مکانی هتل رو دوست داشتم.
روزهای سوم تا پنجم فروردین اینجا بودم و مثل بقیه، کلی مشکل داشتم. از همون اول که رسیدم، اتاق آماده نبود. انقدر زنگ زدم تا بالاخره دستمال کاغذی، آب معدنی و حوله آوردن. صبح روز چهارم، بعد از صبحونه، ساعت ۱۱، قبل از اینکه از اتاق برم بیرون، تابلوی 'لطفاً اتاق تمیز شود' رو آویزون کردم. الان ساعت ۸ شبه و هنوز کسی نیومده اتاق رو تمیز کنه! دوباره زنگ زدم، گفتن الان یکی رو میفرستن، ولی معلوم نیست کی میاد. از بیرون اومدم، خسته و کوفته، دلم میخواد یه دوش بگیرم و استراحت کنم، ولی باید منتظر بمونم تا بیان اتاق رو تمیز کنن، چون نه حولهای هست، نه وسایل حمومی. خیلی بدتر از قبل شده. من به عنوان کسی که ۲۰ ساله اینجا میام، دارم اینو میگم. هر سال میومدیم اینجا، تا همین شهریور پارسال. اون موقع هم سرویسدهی خوب نبود، ولی گفتن دارن درستش میکنن، ما هم چیزی نگفتیم. ولی بعد از ۵ ماه، فکر میکردم بهتر شده باشه، ولی بدتر شده. قول میدم این آخرین باری باشه که میام این هتل. با اینکه این هتل یه زمانی هتل مورد علاقه خانواده ما بود، ولی دیگه نمیتونیم این وضع و این سرویسدهی رو تحمل کنیم. نمیدونم اصلاً مدیرای هتل این نظرات رو میخونن یا نه.
موقعیت مکانی، استخر، پارکینگ و ساحل اختصاصی
صبحانه و اتاق
اصلاً خوشم نیومد و به هیچکس پیشنهاد نمیکنم بیاد اینجا
فضای هتل بزرگ بود.
رفتار کارکنان پذیرش اصلاً خوب نبود، انگار هیچچیز آماده نبود. خیلی سخت میشد باهاشون تماس گرفت. برای چکاین و چکاوت باید بیشتر از ۳۰ دقیقه منتظر میموندی. یه چیزی رو تو هتل جا گذاشته بودم، گفتن از طریق لاین پیام بدید. پیام دادم، گفتن خبر میدن، ولی هر روز پیگیری کردم، فقط پیام رو خوندن و جواب ندادن.
این هتل رو کلاً فراموش کنید
هیچی
قدیمی، امکانات افتضاح، هیچکس نیست. این هتل باید تعطیل بشه. Booking.com هم باید این هتل رو از لیستش حذف کنه. سرویسدهی ندارن، امکاناتی نیست، کسی اونجا نیست. ساختمون خیلی تاریک و ترسناکه. اگه میخوان همهچی رو بفروشن، حداقل نباید قیمت عادی بگیرن، صاحباش دارن دروغ میگن و مردم رو گول میزنن تا یه پولی به جیب بزنن. اصلاً برای Booking.com خوب نیست که این هتل رو اینجا نگه داره. خوبه که نمیشه این هتل رو از Hotel.com رزرو کرد، چون احتمالاً اونها هم فهمیدن که Ambassador یه شکست خوردهست و مشکل داره. خیلی ترسناکه، هیچ مغازهای باز نیست، همهجا تعطیله و ساختمونهای دیگه هم برای اقامت بستهاند. فقط یه ساختمون بازه که اونم ترسناکه، همین که واردش میشی حس خوبی نداری.
فقط اتاقش خوبه، بقیه چیزهاش کهنه و هیچی نداره
فقط اتاق بزرگ و جادار و راحتش رو دوست داشتم.
خیلییییییی کهنه/ خیلی داغون. صبحانهاش برای یه همچین هتلی خیلی بد بود.
کارکنان پذیرش
مدیریت محترم هتل، من اخیراً به مدت 4 شب، از 26 تا 30 تیر، در هتل امباسادور پاتایا اقامت داشتم. اما به دلیل سطح بسیار پایین خدمات و نظافت هتل، مجبور شدم یک شب زودتر، یعنی در 29 تیر، تسویه حساب کنم و از هتل برم. در کل، تجربهام خیلی ناامیدکننده بود و اصلاً انتظاراتم رو برآورده نکرد. وقتی رسیدم، اتاق تمیز نبود و کثیفی و آشغال روی زمین دیده میشد. خدمات خانهداری هم در طول اقامتم خیلی بد بود. به غیر از پذیرش، بیشتر کارکنان کمکی نمیکردند و برخوردشون خوب نبود. چند بار درخواست کمک کردم یا سوال پرسیدم، اما با جوابهای بیادبانه و رد درخواست مواجه شدم و همیشه از طرف بعضی از کارمندان جواب 'نه' میشنیدم. در نهایت، شرایط بد و رفتار نامناسب باعث شد اقامتم غیرقابل تحمل بشه و مجبور شدم زودتر از موعد تسویه حساب کنم و یه جای دیگه برای اقامت پیدا کنم. این بدترین تجربهای بود که تا حالا تو یه هتل داشتم و اون رضایتی که انتظار داشتم و پولش رو داده بودم، به دست نیاوردم. امیدوارم به این مسائل رسیدگی کنید و اقدامات لازم رو برای بهبود کیفیت هتلتون انجام بدید. با احترام، احمد البلوشی
برای تفریحگاه مناسب نیست
بیشتر از ۳۰ ساله که به این هتل میام و رفت و آمدش راحته، اما خب خیلی قدیمیه. سیمکشی برق پشت وسایل درهمه. هر دفعه آب گرم نداریم. این دفعه حتی آب معدنی و وسایل بهداشتی مثل مسواک هم نبود، فقط صابون بود. فکر کنم چون از اینترنت رزرو کردم، منظره دریا رو نداشت و فقط دیوار هتل بغلی رو میدیدم. رستورانهای ژاپنی و چینی هم که قبلاً بود، بسته شده. من که برای ماهیگیری میام برام زیاد مهم نیست، ولی با این حال چرا وقتی اتاق خالی هست، اتاق رو به دریا رو بهمون نمیدن؟ پذیرش هم دفعه قبل یه نپالی بود، این دفعه یه تایلندی، هی عوض میشن و کارها رو دیر انجام میدن و معطلی برای تحویل اتاق خیلی زیاده. نکنه چون اینترنتی رزرو میکنیم اتاق خوب بهمون نمیدن؟ این سومین باره که اتاق خوب گیرم نمیاد. دفعه قبل اتاق یه تخته خواستم، بهم اتاق دو تخته دادن. من که عادت کردم، ولی کسی که دفعه اولشه و برای تفریح میاد اصلاً راضی نمیشه. اگه خانوادهای با بچه کوچیک باشن، شاید چون محیط امنه، بد نباشه. در کل، با تفریحگاههای دیگه مثل 'رایون ریزورت' یا 'مُوِنپیک' اصلاً قابل مقایسه نیست.
متوسط
خیلی خوب
بخش تعمیرات
هیچی
یکی از بدترین تجربههای هتلی من در ۲۵ سال گذشته. بیکفایت و کثیف. وقتی رسیدیم، نیم ساعت معطلمون کردن تا اتاقها رو چک کنن، بعد رفتیم اتاقها دیدیم هنوز کثیفن… بعد جامون رو عوض کردن و نتونستن اتاقها رو پیدا کنن… این هم نیم ساعت دیگه طول کشید. اتاقها کثیف بودن. صبحانه که خوردیم، یک ساعت بعدش غذا تموم شد. نه تخممرغ بود، نه سوسیس، نه هندونه. قهوه هم ارزون و فوری بود… کارکنان پذیرش، نه تایلندی بلد بودن نه انگلیسی. بچههایی از میانمار بودن… خواستم با مدیر صحبت کنم، مدیری وجود نداشت… اقامت وحشتناکی بود! من به خاطر کارم و شخصی زیاد هتل میرم، این یکی از بدترینها بود.
آره
آروم و خلوت بود. حتی تو تعطیلات هم خیلی ساکت بود. کنار دریا و استخر بزرگ.
- نظافتچی نمیومد تمیز کنه. - آب معدنی نداشتن و باید ازشون میخواستیم. توالت یکی از اتاقها دستمال کاغذی نداشت. شلنگ توالت همه اتاقها سمت چپ بود که خیلی عجیب بود. وان حموم فقط دوش داشت و شیر آب کار نمیکرد. - تخت پر از مورچه بود، از همون اولش. - در حموم بسته نمیشد و آب موقع دوش گرفتن میپاشید بیرون. - کف اتاق فرش کهنه بود که برای کسایی که آلرژی دارن خوب نیست. به نظر میاد جارو برقی نکشیده بودن. - بالکن خیلی کثیف بود، کاش تمیزش میکردن. - جای نشستن برای تماشای منظره خیلی کم بود. کاش تخت ساحلی یا صندلی بیشتر میذاشتن. - اگه سالن غذاخوری کنار دریا بود خیلی خوب میشد. اینطوری لازم نبود برای خوردن غذا بریم بیرون. - اینا رو گفتم که بهتر بشه. قبلا اینجا اومده بودم و خیلی بهتر بود. فکر کنم کارمنداشون کم شده. باید نظافتچی بیشتر داشته باشن تا کیفیت کلی بهتر بشه.
بد نبود
استخر و دریاش خوب بود.
کارکنان
کنار دریاست
فرش اتاق تمیز نبود.
استخر بزرگ و کنار دریاست. یه سونالیون هم داره.
- استخر به دریا راه داره ولی آب دریا برای شنا مناسب نیست، پر آشغاله. - اتاق تمیز نبود، بوی نم میداد. ملحفه و روبالشتی هم بوی نم میداد. - حموم تمیز نبود. روی دیوارها جای آب بود که از طبقه بالا میومد. - بیشتر کارمندا اهل میانمار بودن. مسئول اطلاعات هم اهل میانماره ولی انگلیسی حرف میزنه و میشه باهاش ارتباط برقرار کرد. ولی نظافتچیا میانماریان، انگلیسی بلد نیستن و تایلندی هم متوجه نمیشن. - سیستم برق اتاق مشکل داره و زیاد قطع میشه. تعمیرکار اومد و گفت باید دکمه کنار تخت رو بزنیم. ساعت ۳ نصف شب برق کل اتاق رفت. - یه کیک از لابی خریدیم و بردیم تو اتاق خوردیم ولی یه هزینه سرویس هم حساب کردن. نفهمیدم چرا، ما که اونجا ننشسته بودیم. از کارمندا پرسیدیم ولی جوابی نداشتن.
ساحلش بزرگ و منظره دریا قشنگه.
اتاق کوچیکه، تلفن کار نمیکنه، تلویزیون کار نمیکنه، سشوار خیلی قدیمیه.
این هتل رو از لیستتون حذف کنید
هیچی
قدیمی، امکانات داغون، پرسنل درست و حسابی نداره. این هتل باید تعطیل بشه. Booking.com باید این هتل رو از لیستش برداره. نه خدمات درستی دارن، نه امکانات، هیچی سر جاش نیست. ساختمونش تاریک و ترسناکه. اگه میخوان کلاً بفروشنش، حداقل نباید قیمت عادی بگیرن، صاحباش دارن دروغ میگن و مردم رو گول میزنن که یه پولی به جیب بزنن. به نفع Booking.com نیست که اینا رو اینجا نگه داره. خوبه که نمیتونید این هتل رو توی Hotel.com رزرو کنید، چون احتمالاً میدونن که Ambassador یه شکست خوردهست و مشکل داره. خیلی ترسناکه، هیچ مغازهای باز نیست، همهجا تعطیله و ساختمونهای دیگه هم برای اقامت بستهن. فقط یه ساختمون بازه که اونم خیلی ترسناک به نظر میرسه.
فقط اتاقش خوبه، بقیه جاها خیلی قدیمی و بدون امکاناته
فقط اتاقش رو دوست داشتم، بزرگ و جادار و راحت بود
خیلیییییییی قدیمی/خیلی داغونه. صبحانهاش در حد یه هتل معمولی هم نیست.
پرسنل پذیرش
به مدیریت هتل: من اخیراً به مدت 4 شب، از 16 تا 20 جولای، در هتل Ambassador پاتایا اقامت داشتم. با این حال، به دلیل سطح خدمات و تمیزی بسیار پایین هتل شما، مجبور شدم یک شب زودتر، در 19 جولای، هتل را ترک کنم. تجربه کلی من بسیار ناامیدکننده و پایینتر از حد انتظاراتم بود. اتاق هنگام ورود تمیز نبود و کثیفی و آشغال روی زمین دیده میشد. خدمات خانهداری در طول اقامت من نیز نامناسب بود. به غیر از پذیرش، اکثر کارمندان غیرمفید و ناخوشایند بودند. چندین بار درخواست کمک یا سؤال کردم، اما با پاسخهای بیادبانه و تحقیرآمیز مواجه شدم و همیشه از برخی کارمندان جواب 'نه' شنیدم. در نهایت، شرایط نامناسب و رفتار نامطلوب، اقامت من را غیرقابل تحمل کرد و باعث شد زودتر هتل را ترک کنم و محل اقامت دیگری پیدا کنم. این بدترین تجربه هتلی بود که تا به حال داشتهام و سطح رضایتی که انتظار داشتم و برای آن هزینه کرده بودم را دریافت نکردم. امیدوارم این مسائل را بررسی کرده و اقدامات اصلاحی برای بهبود کیفیت هتل خود انجام دهید. با احترام، احمد البلوشی
مناسب استراحتگاه نیست
بیش از 30 ساله که به اینجا میام و رفت و آمد برام آسونه، اما خب خیلی قدیمیه، سیمکشی برق یه جوری پشت وسایل قایم شده و معلومه، حمومش هر دفعه آب گرم نداره، این دفعه حتی آب آشامیدنی و وسایل بهداشتی مثل مسواک هم نبود، فقط یه صابون بود. انگار چون اینترنتی رزرو کردم، اتاقم منظره دریا نداشت و فقط دیوار هتل بغلی رو میدیدم. رستورانهای ژاپنی و چینی هم که قبلاً بودن، تعطیل شدن. من اینجا رو به چشم یه خونه ییلاقی برای ماهیگیری میبینم، پس خیلی برام مهم نیست، ولی با این حال، چرا با وجود اینکه اتاق خالی دارن، اتاق سمت دریا رو به من نمیدن؟ پذیرش هم دفعه قبل یه نپالی بود، این دفعه یه تایلندی، خیلی طول میکشه تا کارها رو انجام بدن و معطلی داره. انگار وقتی اینترنتی رزرو میکنی، اتاق خوب گیرت نمیاد؟ این سومین باره که اتاقم خوب نیست. در واقع من یه اتاق سینگل خواستم، ولی یه اتاق توئین بهم دادن. من عادت کردم، ولی کسی که اولین بارشه و برای استراحت میاد اینجا، راضی نمیشه. اگه یه خانواده با بچه کوچیک باشن، شاید برای بچههاشون امن باشه. در کل، اصلاً قابل مقایسه با استراحتگاه های Rayong و Mövenpick نیست.
منصفانه
خیلی خوب بود.
بخش نگهداری
هیچچیز
یکی از بدترین اقامتها در 25 سال گذشته بود. بیکفایت و کثیف. وقتی رسیدیم، نیم ساعت معطل شدیم در حالی که اتاقها رو چک میکردن، وقتی وارد اتاقها شدیم، هنوز کثیف بودن... بعدش ما رو جابجا کردن و نتونستن اتاقها رو پیدا کنن... اینم نیم ساعت دیگه طول کشید. اتاقها کثیف بودن. صبحانه توی صبح، بعد از یک ساعت غذا تموم شد. نه تخممرغ، نه سوسیس، نه هندونه. قهوه از نوع فوری و ارزان بود... پرسنل پذیرش نه تایلندی حرف میزدن نه انگلیسی. اونها بچههایی از میانمار بودن... ازشون خواستم با مدیر صحبت کنم - هیچ مدیری نبود... اقامت افتضاح بود! من برای کار و شخصی هتلهای زیادی رفتم و این هتل جزو بدترینها بود.
آه
سکوت، تعداد کم افراد، حتی در تعطیلات طولانی هم آرام بود، نزدیک به دریا، استخر بزرگ.
- نظافتچی نیومد - آب معدنی نداشتیم، باید خودمون درخواست میکردیم توی هر دو شب - توی یکی از حمامها دستمال کاغذی نبود، لوله شستشو توی همه اتاقها سمت چپ بود که خیلی عجیب بود - وان حمام فقط به حالت دوش قابل استفاده بود و نمیشد از شیر آب استفاده کرد - تخت خوابها مورچه داشتند، از اول ورود روی تختها دیده میشد - در حمام بسته نمیشد، وقتی دوش میگرفتی آب میریخت بیرون - کف اتاقها فرش کهنه بود و برای کسانی که آلرژی دارند اصلا مناسب نبود، از گفتهها میشه مطمئن شد که حتما فرشها رو تمیز نمیکردند - بالکن خیلی کثیف بود، باید تمیزش میکردن - صندلیها برای تماشای منظره خیلی کم بودن، کاش تختهای ساحلی یا صندلیهای بیشتری میذاشتن - غذاخوری اگه نزدیک به دریا بود خیلی بهتر بود، میشد توی هتل غذا خورد و منظره قشنگی داشت و نیازی به بیرون رفتن نبود - نقد سازندهای داشتم. قبلا هم اینجا مونده بودم و از اینجا بیشتر خوشم اومده بود. به نظر میاد که تعداد پرسنل کم هست و نظافتچی باید بیشتر باشه، این باعث کاهش کیفیت کلی شده.
متوسط
استخر و دریا رو دوست داشتم.
پرسنل
نزدیک به دریا
فرش اتاق تمیز نبود.
استخر بزرگ، نزدیک به دریا 7-Eleven نزدیک بود.
- استخر تا دریا قابل دسترسی بود ولی آب دریا قابل شنا کردن نبود، پر از زباله بود - اتاق تمیز نبود، وقتی در رو باز کردم بوی نم میداد، روبالشی و ملحفهها بوی نم داشتن - حمام تمیز نبود، دیوارها پر از لکههای آب بود که از طبقه بالاتر پایین میاومد - بیشتر پرسنل از میانمار بودن، مسئول پذیرش میانماری بودن ولی انگلیسی میدونستن و میشد باهاشون ارتباط برقرار کرد، ولی نظافتچیها میانماری بودن و انگلیسی نمیفهمیدن و فارسی هم نمیفهمیدن - سیستم برق در اتاق خراب بود، مرتب قطع میشد و خاموش میشد، تعمیرکار اومد و گفت که باید کلید رو از روی تخت فشار بدی، ساعت 3 صبح برق اتاق رفت - کیک خریدیم از لابی و تو اتاق خوردیم ولی هزینه سرویس چارج رو از ما گرفتن، گیج شدم که چرا وقتی ننشستیم که بخوریم، باید سرویس چارج پرداخت میکردیم و از پرسنل هم جواب نگرفتم
ساحل وسیع و چشمانداز دریا بسیار زیباست.
اتاقها کوچک بودند، تلفن کار نمیکرد، تلویزیون خراب بود و سشوار خیلی قدیمی بود.
موقعیت هتل رو دوست دارم.
از 23 تا 25 مارس 67 اقامت داشتم و فقط با مشکلاتی مثل نظرهای دیگران روبهرو شدم. از وقتی وارد شدم، هیچگونه آمادگی برای اتاق نداشتند، مجبور شدم درخواست کاغذ توالت، آب نوشیدنی و حوله بدم. صبح روز 24 بعد از صبحانه ساعت 11، قبل از اینکه از اتاق بیرون برم، تابلوی 'لطفاً اتاق را تمیز کنید' رو آویزون کردم. وقتی برگشتم ساعت 8 شب، هنوز کسی نیومده بود اتاق رو تمیز کنه. مجبور شدم تماس بگیرم و پرسنل گفتن که میفرستند کسی رو، اما نمیدونستم باید تا کی صبر کنم. بعد از برگشت از بیرون، خیلی خسته و گرم بودم و فقط میخواستم دوش بگیرم و استراحت کنم، اما مجبور شدم منتظر تمیزکاری بشم چون هیچچیزی از وسایل بهداشتی و حوله توی اتاق نبود. این خیلی بدتر از قبل بود. امروز از طرف مشتریای که بیش از 20 سال به این هتل میام، میگم که این آخرین باریه که به این هتل میام. واقعاً هتل قبلاً برای خانواده ما محبوب بود، اما الآن دیگه نمیتونیم تحمل کنیم. نمیدونم آیا مدیران هتل فرصتی برای خوندن نظرات مشتریها دارند یا نه.
موقعیت، استخر، پارکینگ ماشین و ساحل خصوصی.
صبحانه و اتاقها.
راضی نبودم و هیچوقت به دوستان یا آشنایان توصیه نمیکنم که بیان اینجا.
فضای بزرگ.
پرسنل پذیرش اصلاً خوب نبودند، آمادگی نداشتند، ارتباط برقرار کردن خیلی سخت بود، چکاین و چکاوت بیش از 30 دقیقه طول کشید. مشتری چیزی جا گذاشت و برای تماس با پرسنل از طریق لاین اقدام کرد، پرسنل گفتن که تماس میگیرند، ولی هیچوقت برنگشتند و پیامها رو خوندند ولی هیچجوابی ندادند.
اتاق در طبقه 17 بود. دکوراسیون عالی، آب گرم، تعداد زیادی بالشت.
چشمانداز به شهر بود. دوست داشتم به دریا نگاه میکرد.
این هتل رو از سیستم خودتون حذف کنید
هیچچیز
قدیمی، امکانات ضعیف، هیچکسی در هتل نیست. این هتل باید بسته بشه. Booking.com باید این هتل رو از سیستمش حذف کنه. هیچکس برای ارائه خدمات نیست، هیچ امکاناتی در دسترس نیست. ساختمان در حال خرابه، خیلی ترسناک. اگر هدفشون فروش کامل هتل هست، حداقل نباید قیمت معمولی رو از مشتریها بگیرند، چون مالکان به وضوح در حال فریب دادن مردم هستند تا فقط یک بار پول بگیرند. برای Booking.com خوب نیست که این هتل رو نگه داره. شما نمیتونید این هتل رو در Hotel.com رزرو کنید که عالیه چون احتمالاً عاملش میدونه که Ambassador یه شکست بوده و داره خراب میشه. خیلی ترسناک، هیچ مغازهای باز نیست، همهچیز تعطیله و سایر ساختمانها هم برای اقامت بسته هستند. فقط یک ساختمان بازه و وقتی واردش میشی، خیلی ترسناک به نظر میاد.
خوبه فقط اتاق، بقیه همه چیز قدیمی و بیکیفیت
فقط اتاق بزرگ و راحت بود.
خیلی خیلی قدیمی و خراب. صبحانه خیلی بد بود با توجه به سطح هتل.
پرسنل پذیرش
مدیریت محترم هتل، من اخیراً برای 4 شب از 16 تا 20 ژوئیه در هتل Ambassador پاتایا اقامت داشتم، اما به خاطر خدمات ضعیف و نظافت بد هتل، یک شب زودتر چکاوت کردم، در 19 ژوئیه. تجربه کلی خیلی ناامیدکننده بود و اصلاً مطابق انتظار من نبود. وقتی وارد اتاق شدم، اتاق تمیز نبود و روی زمین خاک و آشغال دیده میشد. خدمات نظافت هم در طول اقامت من ضعیف بود. اکثر کارکنان، به جز پذیرش، کمککننده و خوشبرخورد نبودند. چندین بار درخواست کمک داشتم یا سوالاتی پرسیدم، اما با پاسخهای بیاحترامی مواجه شدم و همیشه جواب منفی میدادند. در نهایت، شرایط بد و رفتار بد باعث شد که نتونم اقامت کنم و مجبور شدم زودتر چکاوت کنم و دنبال جای دیگهای بگردم. این بدترین تجربهای بود که از یک هتل داشتم و هیچ رضایتی که انتظار داشتم و بابتش پول داده بودم، دریافت نکردم. امیدوارم شما به این مسائل رسیدگی کنید و اقداماتی برای بهبود کیفیت هتل خودتون انجام بدید. با احترام، احمد البلوی
این هتل برای تعطیلات مناسب نیست
من بیش از 30 ساله که میام اینجا و همیشه برام راحت و آسون بوده، اما هتل خیلی قدیمی شده. سیمکشی برق خیلی به هم ریخته است و پشت مبلمان دیده میشه. همیشه توی حمام آب گرم نمیاد. این بار حتی آب نوشیدنی هم نبود و فقط صابون گذاشته بودن. چون از طریق اینترنت رزرو کرده بودم، اتاقم رو به جایی که دید دریا داشته باشه ندادن و فقط دیوار هتل کناری رو دیدم. همچنین رستورانهای ژاپنی و چینی قبلی که بسته شده بودن. من اینجا رو به عنوان یه محل ماهیگیری میبینم، بنابراین مشکلی ندارم، اما وقتی اتاقها خالی بودن، چرا اتاقهای رو به دریا رو به من ندادن؟ پذیرش هم که مرتب پرسنلها عوض میشن، دفعه قبل نپالی بودن و این بار تایلندی، و زمان زیادی برای چکاین صرف میشه. شاید وقتی از اینترنت رزرو میکنید اتاقها خوب تقسیم نمیشن. این برای سومین باره که اتاق خوبی ندارم. در واقع من درخواست اتاق تک نفره کرده بودم، اما یه اتاق با تخت دوتایی دادن. من به این چیزا عادت دارم، اما فکر میکنم مشتریهایی که برای تعطیلات میان، مخصوصاً با بچهها، احتمالاً راضی نباشن.
منصفانه
خیلی خوب
بخش نگهداری
هیچی
یکی از بدترین اقامتهایی بود که تو 25 سال گذشته داشتم. بیکفایت و کثیف. وقتی رسیدیم، نیم ساعت منتظر موندیم تا اتاقها رو چک کنن، بعد رفتیم تو اتاقها و هنوز کثیف بودن... بعد از اون ما رو جابجا کردن و هیچ اتاقی پیدا نکردن... این دوباره نیم ساعت طول کشید. اتاقها کثیف بودن. صبحانه که سرو شد، بعد از یک ساعت غذا تموم شد. نه تخممرغ بود، نه سوسیس، نه هندوانه. قهوه هم خیلی بیکیفیت و فوری بود... پرسنل پذیرش نه تایلندی میدونستن نه انگلیسی. بچههایی از میانمار بودن... ازشون خواستم با مدیر صحبت کنم - هیچ مدیری نبود... اقامت وحشتناکی بود! من برای کار و شخصی زیاد تو هتلها اقامت داشتم، این هتل یکی از بدترینها بود.
آه
آرام و خلوت بود. حتی در ایام تعطیلات هم آرام بود. نزدیک دریا و استخر بزرگ.
- هیچ پرسنلی برای نظافت نیومد - آب معدنی نداده بودن، باید خودمون از پذیرش میگرفتیم. در یک اتاق دیگه حتی دستمال کاغذی نداشتیم. لولههای شستشو در همه اتاقها از سمت چپ بودن که خیلی عجیب بود. وان حمام فقط به صورت دوش کار میکرد و نمیشد از شیر آب استفاده کرد. - تخت خوابها مورچه داشتن. از همون ابتدا که وارد اتاق شدیم. - درب حمام بسته نمیشد و وقتی دوش میگرفتی، آب بیرون میریخت. - کف اتاق فرشهای قدیمی داشت که برای کسی که حساسیت داشته باشه مناسب نیست. با توجه به اینها میتونم مطمئن باشم که اینجا هیچ وقت نظافت منظم نداشته. - بالکن دید دریا خیلی کثیف بود، باید یه تمیزکاری روش میکردن. - تعداد صندلیهای دید دریا خیلی کم بود، دوست داشتم صندلیهای ساحلی یا چترهای بیشتر بذارند. - اگر رستوران کنار دریا بود، خیلی بهتر میشد، میشد غذا خورد و از منظره دریا لذت برد، بدون اینکه بیرون بری. - نقدهای قبلی رو میکنم، دفعه قبلی که اومدم تجربه بهتری داشتم. میفهمم که پرسنل کم بودن، باید تعداد پرسنل نظافت بیشتر میشد تا کیفیت کلی بهتر بشه.
معمولی
استخر و دریا رو دوست داشتم.
پرسنل
نزدیک دریا بود.
فرش اتاق تمیز نبود.
استخر بزرگ، نزدیک دریا یک فروشگاه 7Eleven هم نزدیک بود.
- استخر به دریا نزدیک بود، اما آب دریا مناسب برای شنا نبود و پر از زباله بود. - اتاق تمیز نبود، وقتی وارد شدیم بوی رطوبت میداد، ملافهها و روبالشیها بوی نامطبوع میداد. - حمام تمیز نبود و روی دیوارها لکههای آب از طبقه بالا دیده میشد. - بیشتر پرسنل از میانمار بودن، حتی مسئول پذیرش از میانمار بود و انگلیسی صحبت میکرد، ولی پرسنل نظافت انگلیسی نمیفهمیدن و فارسی هم نمیدانستن. - سیستم برق اتاق مرتب قطع و وصل میشد، شب ساعت 3، برق اتاق قطع شد. - یک بار کیک از لابی خریدیم و خواستیم تو اتاق بخوریم، اما هزینه خدمات گرفتند، نمیفهمیدیم چرا چون ننشسته بودیم در رستوران. وقتی از پرسنل سوال کردیم نتونستن جواب بدن.
ساحل وسیع و دید دریا فوقالعاده است.
اتاقها کوچیک بود، تلفن کار نمیکرد، تلویزیون هم خراب بود، سشوار خیلی قدیمی بود.
موقعیت هتل رو دوست دارم.
از تاریخ 23 تا 25 مارس 67 وارد هتل شدم و دقیقا با مشکلاتی مثل کسانی که قبلاً نظرات گذاشتن مواجه شدم. از زمان ورود هیچ آمادگی برای پذیرش مهمانها نبود. مجبور شدم خودم برای دریافت دستمال کاغذی، آب معدنی و حوله تماس بگیرم. صبح روز 24 بعد از صبحانه و ساعت 11 صبح، قبل از اینکه اتاق رو ترک کنم، برچسب 'لطفاً اتاق را تمیز کنید' رو روی در آویزون کردم. وقتی ساعت 8 شب برگشتم، هنوز کسی نیومده بود اتاق رو تمیز کنه. دوباره تماس گرفتم و گفتن که فردی رو میفرستن، ولی نمیدونستم تا چند شب باید منتظر بمونم. بعد از یک روز طولانی و خستهکننده بیرون، میخواستم سریع استراحت کنم ولی مجبور شدم برای نظافت صبر کنم. چون هیچ حوله و لوازم بهداشتی در اتاق نبود. تجربه خیلی بدی بود. من از 20 سال پیش اینجا میموندم، هر سال میومدیم، اما از سال گذشته کیفیت پایین اومده بود. هتل قول داده بود که در حال بهبود وضعیت هستیم، اما پنج ماه بعد، وضعیت بدتر شده. این آخرین باره که اینجا میمونم. این هتل قبلاً خیلی مورد علاقه خانوادهام بود، اما الان دیگه دیگه نمیتونیم ادامه بدیم. نمیدونم آیا مسئولان هتل این نظرات رو میخونن یا نه.
موقعیت، استخر، پارکینگ و ساحل خصوصی.
صبحانه و اتاق.
اصلاً راضی نبودم و هیچ وقت به دوستان یا آشناها توصیه نمیکنم که اینجا بمونن.
محل بزرگ بود.
پرسنل پذیرش اصلاً خوشبرخورد نبودن، هیچ آمادگی نداشتن، تماس باهاشون سخت بود. برای چکاین و چکاوت بیش از 30 دقیقه منتظر موندیم. مشتری فراموش کرده بود وسیلهای رو و میخواست با پرسنل تماس بگیره، از طریق LINE پیامی فرستاد ولی هیچوقت جواب ندادن. هر روز پیگیر بودیم، اما هیچ تماسی از سمتشون دریافت نکردیم.
این هتل رو از سیستم خود حذف کنید.
هیچ چیزی مثبت نبود.
هتل قدیمی و با امکانات ضعیف، پرسنل هم نداشتن. این هتل باید تعطیل بشه. سایتهای رزرو مثل Booking.com باید این هتل رو از سیستم خودشون حذف کنن. اینها حتی برای خدمات و امکانات مناسب نیستن و هیچکسی در هتل نیست. ساختمان در حالت تاریکیه و خیلی ترسناکه. اگر میخوان هتل رو بفروشن، حداقل نباید قیمت معمولی رو دریافت کنن، چون مالکان میدونن که دارن مردم رو فریب میدن تا یک بار پول بگیرن. برای Booking.com هم این وضعیت خوب نیست که هنوز این هتل رو در سیستمشون داشته باشن. شما نمیتونید این هتل رو از طریق Hotel.com رزرو کنید که خیلی هم خوبه چون به نظر میرسه این آژانس میدونه که Ambassador یک شکست خورده است و مشکلات زیادی داره. خیلی ترسناکه، هیچ فروشگاهی باز نیست، همه چیز تعطیله و ساختمانهای دیگه برای اقامت بسته شدن. فقط یک ساختمان برای اقامت باقی مونده و وقتی وارد میشی، خیلی ترسناکه.
فقط اتاق خوب بود، بقیه چیزها خیلی قدیمی و بیکیفیت بودن
فقط اتاق بزرگ و راحت بود.
خیلی قدیمی و کهنه بود / امکانات افتضاح بودن، صبحانه خیلی بد و مناسب با سطح هتل نبود.
پرسنل پذیرش
مدیریت محترم هتل، من به تازگی در هتل امباسادور پاتایا به مدت 4 شب از 16 تا 20 جولای اقامت داشتم، اما به دلیل سطح پایین خدمات و نظافت در هتل، یک شب زودتر از 19 جولای اتاقم رو ترک کردم. تجربه کلی خیلی ناامیدکننده و خیلی پایینتر از انتظاراتم بود. وقتی وارد اتاق شدم، اتاق تمیز نبود و خاک و زباله روی زمین بود. خدمات نظافت در طول اقامت من هم خیلی ضعیف بود. بیشتر پرسنل، به جز پذیرش، خیلی بیفایده و بدرفتار بودن. چندین بار درخواست کمک یا پرسش کردم ولی با پاسخهای بیاحترامی مواجه شدم و همیشه جواب منفی میدادن. در نهایت شرایط بد و رفتار نامناسب باعث شد که اقامتم غیرقابل تحمل بشه و من مجبور شدم زودتر اتاق رو ترک کنم و جای دیگهای اقامت کنم. این بدترین تجربهای بود که تا به حال داشتم و اصلاً رضایت مورد انتظارم رو نگرفتم. امیدوارم به این مشکلات رسیدگی کنید و اقداماتی برای بهبود کیفیت هتل انجام بدید. با احترام، احمد البلوسی
این هتل مناسب استراحت نیست
از اونجایی که بیش از 30 ساله که میام اینجا، راحتی و آشنایی دارم، اما به خاطر قدیمی بودن، سیمکشی برق خیلی شلوغ و غیرمنظم بود. در حمام همیشه آب گرم نبود. این بار نه آب معدنی داشتیم و نه لوازم بهداشتی مثل مسواک، فقط صابون بود. به دلیل رزرو آنلاین، منظره دریا رو نداشتم و فقط دیوار هتل کنار رو میدیدم. رستورانهای ژاپنی و چینی قبلاً هم بسته بودن. من اینجا رو به عنوان محل ماهیگیری میبینم، بنابراین زیاد برام مهم نیست، ولی در عین حال وقتی اتاقها خالی بودن، چرا اتاقهای رو به دریا به من ندادن؟ همچنین پذیرش مرتب عوض میشد، یکبار نیپالی، اینبار تایلندی، و پاسخها کند بود. وقتی آنلاین رزرو میکنی، اتاقهای خوبی نمیدن. این سومین بار بود که اتاق خوبی نداشتم. به هر حال، اگه خانواده با بچههای کوچک بیاد اینجا، شاید برای بچهها امنتر باشه.
منصفانه
خیلی خوب
بخش نگهداری
هیچ چیز
یکی از بدترین اقامتهایی بود که در 25 سال گذشته داشتم. خدمات ضعیف و هتل کثیف بود. وقتی رسیدیم، نیم ساعت منتظر موندیم تا اتاقها رو چک کنن. بعد که به اتاقها رفتیم، هنوز کثیف بودن. بعد از اون، اتاقها رو عوض کردن و نیم ساعت دیگه طول کشید تا اتاقها پیدا بشن. اتاقها کثیف بودن. صبحانه که ارائه دادن، یک ساعت بعد از شروع، همه غذاها تموم شد. نه تخممرغی بود، نه سوسیس، نه هندوانه. قهوه هم فوری و بیکیفیت بود. پرسنل پذیرش نه تایلندی میدونستن، نه انگلیسی. بچههایی از میانمار بودن. خواستم با مدیر صحبت کنم، ولی هیچ مدیری نبود. اقامت خیلی بدی بود! من زیاد به هتلهای مختلف برای کار و تفریح میرم و این هتل یکی از بدترینها بود.
آه
خواب آرام، جمعیت کم، حتی در تعطیلات طولانی هم آرام بود. هتل نزدیک دریا و استخر بزرگ داشت.
- هیچکسی برای نظافت اتاق نمیآمد. - آب معدنی نداشت، باید خودم درخواست میکردم هر دو شب. - در یک اتاق دستمال کاغذی نداشت. - شلنگ شستشو در همه اتاقها سمت چپ قرار داشت که خیلی عجیب بود. - وان حمام فقط بهصورت دوش کار میکرد، نمیشد شیر آب را باز کرد. - تختخوابها مملو از مورچه بودند، از زمانی که هنوز به اتاق نرفته بودم. - درب حمام بسته نمیشد و وقتی دوش میگرفتم، آب به بیرون از اتاق میریخت. - کف اتاق موکت قدیمی بود و برای کسانی که آلرژی دارند اصلاً مناسب نیست. به نظر میرسید که هرگز نظافت نمیشد. - بالکن خیلی کثیف بود و باید تمیز میشد. - فضای نشیمن برای تماشای منظره خیلی کم بود. دوست داشتم تخت ساحلی یا صندلیهای بیشتری داشته باشیم. - اگر رستوران کنار دریا بود، خیلی خوب میشد تا بتوانیم از داخل هتل منظره زیبای دریا را ببینیم و مجبور نباشیم بیرون برویم. - اینها را گفتم که به بهبود کمک کرده باشم. قبلاً که اینجا بودم، بیشتر راضی بودم. احتمالاً به دلیل کمبود پرسنل نظافت، کیفیت کلی هتل پایین آمده.
خوب است
استخر و دریا رو دوست داشتم.
پرسنل
نزدیک دریا بود.
فرش اتاق تمیز نبود.