هتل آرت دکو نوسکیArt Deco Nevsky
درباره هتل آرت دکو نوسکی
هتل آرت دکو نوسکی در فاصله 2.2 مایلی از ایستگاه متروی پلوسچاد واسستیانیا قرار دارد و اقامتی 4 ستاره در سن پترزبورگ ارائه میدهد و دارای رستوران است. این ملک حدود 2.8 مایل از موزه فابرژه، 3.1 مایل از موزه آنا آخماتوا و 3.4 مایل از موزه دولتی روسیه فاصله دارد. هتل خدمات پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس concierge و وایفای رایگان در سراسر ملک را فراهم میکند. در هتل، هر اتاق دارای یک میز، تلویزیون صفحهتخت، حمام خصوصی، ملحفه و حوله است. اتاقهای مهمان شامل کمد هستند. باغ تابستانی 3.5 مایل از هتل آرت دکو نوسکی فاصله دارد، در حالی که میدان کاخ 3.9 مایل دورتر است. فرودگاه پولکوا 13 مایل از هتل فاصله دارد. زوجها بهویژه موقعیت هتل را دوست دارند و آن را برای سفر دو نفره 8.2 از 10 امتیاز دادهاند.امکانات و تفریحات هتل آرت دکو نوسکی
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- حمام اختصاصی
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- حمام اختصاصی
- شبکه های ماهواره ای
- تلویزیون صفحه تخت
- ورود و خروج خصوصی
- دربان
- انبار چمدان
- پذیرش 24 ساعته
- هاوس کیپینگ روزانه
- کپسول های آتش نشانی
- دوربین مداربسته بیرون هتل
- دوربین مداربسته داخل هتل
- سنسور آتش و دود
- آلارم امنیتی
- کارت ورود خروج
- نگهبان 24 ساعته
- ایمن
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- یادبود قهرمان شهر لنینگراد1.8 mi
- موزه قطب شمال و قطب جنوب2.3 mi
- موزه داستایوفسکی2.4 mi
- پل بولشئوختینسکی2.4 mi
- موزه یادبود سوووروف2.4 mi
- آکواریوم سیاره نپتون2.5 mi
- کاخ بلسلسکی-بلیزرکی2.5 mi
- موزه فابرژه2.6 mi
- موزه آنا آخماتوا2.6 mi
- باغ تائورید2.7 mi
- موزه ادبی و یادبود آنا آخماتوا2.7 mi
- کاخ آنیشکوف2.8 mi
- کاخ پاولوفسک2.9 mi
- کاخ تائورید2.9 mi
- باغ تابستانی3.3 mi
- موزه دولتی روسیه3.3 mi
- میدان کاخ3.6 mi
- موزه ارمیتاژ3.8 mi
- کاخ زمستانی3.8 mi
- پارک الکساندروا4.4 mi
- فرودگاه پولکوا13 mi
آدرس و موقعیت هتل آرت دکو نوسکی
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل آرت دکو نوسکی
نظرات میهمانان هتل آرت دکو نوسکی
اتاق عالی بود و همه چی داشت. یه آشپزخونه کوچیک و سرویس بهداشتی هم داخلش بود. یه تخت دونفره بزرگ هم داشت.
اتاق اصلا تمیز نشده بود. برچسب گذاشته بودیم که اتاق رو تمیز کنن. ولی هیچکی تو این سه روز نیومد. آشغالها رو خودمون میبردیم بیرون. موقع تحویل اتاق، هتل یادش رفت بگه صبحونه داریم و نگفت کجا باید صبحونه بخوریم. کارت پارکینگ هم مشکل داشت. پول سه روز پارکینگ رو داده بودیم. روز دوم کارت کار نمیکرد. شب میخواستیم تلویزیون ببینیم. اصلا نشد. تصویر هی قطع میشد. صدا هم قطع میشد. فرقی نمیکرد چه کانالی.
از کار پرسنل و صبحونههای خوشمزه خوشم اومد. اتاق همیشه تمیز بود و خیلی دنج بود. فاصلهاش تا مترو هم خیلی کم بود.
دیوارها و پنجرهها عایق صدا نبودن. چون اتاق طبقه اول بود، بعضی وقتا شبها صدای حرف زدن بعضیها میاومد. فن تهویه سرویس بهداشتی هم خیلی صدا میداد. البته اینا چیزای کوچیکیه که یه بنای معمولی هم میتونه درستش کنه. در کل من هتل رو دوست دارم.
میتونست بهتر باشه، ولی انگار کارکنان نمیخوان.
موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش ازم خواست رزرو بوکینگ رو کنسل کنم و گفت به جاش تخفیف میده. من قبول نکردم چون تو برنامه امتیازها شرکت میکنم. موقعی که زودتر از موعد رفتم، کارکنان زیر بار شرایط قرارداد نمیرفتن و میگفتن پول روزهای باقی مونده رو پس نمیدن. میگفتن ما با یه پیشنهادی اومدیم که تو قرارداد چیزی در موردش ننوشته بودن و رزرو ما غیرقابل برگشته. همینطور میگفتن اقامت ما خیلی ارزون بوده و دیگه پولی پس داده نمیشه. من اصرار کردم و گفتم پول رو پس بدن، ولی مسئولای پذیرش هر کاری کردن که پول رو پس ندن. کار رو به جایی رسوندن که میخواستم زنگ بزنم به پلیس. ولی قبل از اینکه پلیس بیاد، بالاخره درخواست پس دادن پول رو قبول کردن. اتاق بزرگ بود. همه وسایل لازم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بود. دیوارها لکههای چربی داشت، پرده یه لکه خیلی بزرگ داشت، تاج تخت سیاه شده بود. موقع تحویل اتاق یه مسواک و خمیردندون برای دو نفر دادن و پنج تا حوله. مسئول پذیرش گفت برای پا یه حوله میدن. اولین باره که همچین چیزی میبینم و میشنوم. با پنجره بسته نمیشه نفس کشید. اگه مدیریت، مسئولای پذیرش بیفایده رو اخراج کنه، هتل رو میشه نجات داد.
موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب. دکوراسیون قشنگ.
ایرادی پیدا نکردم
خیلی حال داد. اگه بشه، دفعه بعدم حتماً میرم همینجا.
چه هتلی بود! خیلی باحال و خاص بود، دکوراسیونش حرف نداشت. صبحونههای خوب و حسابی. پرسنل خوشبرخورد. همهجا تمیز و مرتب.
فقط یه کم پیادهروی تا مترو از تو خیابون اصلی سخته.
پرسنل خیلی با معرفتن و کمک میکنن.
اتاق درست و حسابی تمیز نشده بود.
قیمتش خوب بود، صبحونهاش هم بد نبود، ظاهرش هم جالب بود.
تهویه درست کار نمیکرد، بوی سیگار همش میومد تو اتاق.
نسبت به پولی که دادم خیلی هم عالی بود! مدیرا و خدماترسانیشون فوقالعادهست!
طراحی اتاق جالب بود. صبحونهها خوشمزه بود. پرسنل هم خیلی با ادب بودن.
تو اتاق پرده توری نداشت. از پنجره اتاق که طبقه اول بود، آدمها رد میشدن و تو رو نگاه میکردن. خیلی راحت نبودم و مجبور بودم حتی روزها پردههای ضخیم رو بکشم و چراغ روشن کنم.
موقعیت مکانیش خوب بود.
سیفون توالت چکه میکرد.
اتاق عالی بود و همه چی داشت. آشپزخونه و دستشویی هم تو خود اتاق بود. یه تخت دونفره بزرگ هم داشت.
اتاق رو اصلا تمیز نمیکردن. برچسب هم زده بودیم که اتاق تمیز بشه، ولی تو این سه روز هیچکس نیومد. آشغالها رو خودمون بردیم بیرون. وقتی داشتیم اتاق رو تحویل میگرفتیم، هتل اصلا یادش نبود که صبحونه هم داریم و نگفت کجا باید بریم صبحونه بخوریم. کارت پارکینگ هم خراب بود. پول سه روز پارکینگ رو از قبل داده بودیم، ولی روز دوم کارت اصلا کار نمیکرد. شب هم میخواستیم تلویزیون ببینیم، ولی اصلا نشد. تصویر هی قطع و وصل میشد. صدا هم همینطور. فرقی هم نمیکرد کدوم شبکه باشه.
از کار پرسنل راضی بودم، صبحونههاش خوشمزه بود. اتاق همیشه تمیز بود و خودش هم خیلی دنج بود. فاصلهاش تا مترو هم خیلی کم بود، پیاده میشد رفت.
دیوارها و پنجرهها خیلی عایق صدا نبودن. چون اتاقم طبقه اول بود، نصف شب صدای حرف زدن بعضیها میومد. فن دستشویی هم خیلی صدا میداد، انگار دیگه جون نداشت. البته اینا چیزای کوچیکیه که میشه درستش کرد. در کل از هتل خوشم اومد.
می تونست بهتر باشه، ولی انگار کارمنداش نمی خوان.
موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش ازم خواست رزرو بوکینگ رو کنسل کنم و به جاش یه تخفیف بهم بده. من قبول نکردم چون تو برنامه امتیازات شرکت می کردم. وقتی زودتر از موعد خواستم برم، کارمندا زیر بار شرایط قرارداد نمی رفتن و پول روزهای باقیمونده رو پس نمی دادن. می گفتن ما با یه آفری اومدیم که تو قرارداد هیچی در موردش نوشته نشده و رزرو ما غیرقابل استرداده. همینطور می گفتن اقامت انقدر ارزونه که دیگه پس دادن پول معنی نداره. من اصرار می کردم و ازشون می خواستم پولمو پس بدن، اما مسئولای پذیرش هر کاری می کردن که پول رو پس ندن. انقدر این قضیه رو کش دادن که مجبور شدم زنگ بزنم پلیس تا بیان صورت جلسه کنن. البته قبل از اینکه پلیس برسه، یه درخواست برای استرداد پول از ما گرفتن. اتاق بزرگ بود و همه وسایل لازم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بودن. ولی دیوارا پر از لکه های چربی بود، پرده یه لکه خیلی بزرگ داشت و تاج تخت سیاه شده بود. موقع ورود یه مسواک و خمیر دندون برای دو نفر دادن و نمی دونم چرا پنج تا حوله. مسئول پذیرش گفت یه حوله هم برای پا می دن. من همچین چیزی رو تا حالا ندیده و نشنیده بودم. با پنجره بسته نمیشه نفس کشید. اگه مدیر، این مسئولای پذیرش بی عرضه رو اخراج کنه، شاید بشه هتل رو نجات داد.
موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب. دکوراسیون قشنگ.
ایرادی پیدا نکردم
تجربه خیلی خوبی بود. اگه بشه، دفعه بعد هم همونجا میمونم.
سبک هتل خیلی خاص و جالب بود، دکوراسیونش هم همینطور. صبحونههای خوب و مفصل. پرسنل خوش برخورد. تمیز بود.
تنها ایراد کوچیکش این بود که پیاده روی تا مترو کنار خیابون اصلی بود.
پرسنل باحال و راه میان
اتاق تمیز نبود، یکم کثیف بود
قیمت، صبحونه، دکوراسیون
تهویه افتضاح بود، همش بوی سیگار میومد تو اتاق
نسبت به پولی که دادم خیلی هم خوب بود! مدیرا و خدماتشون عالی بودن!
طراحی اتاق جالب بود. صبحونههای خوشمزه. پرسنل مودب.
اتاق پرده توری نداشت، از بیرون آدما رد میشدن و تو اتاق طبقه اول رو نگاه میکردن، خیلی راحت نبودم، مجبور میشدم حتی روزا پرده ضخیم رو بکشم و چراغ روشن کنم.
اتاق عالی بود، همه چی داشت. آشپزخونه و دستشویی تو خود اتاق بود. تخت دو نفره بزرگ.
اتاق اصلا تمیز نشد. تابلوی 'لطفا تمیز کنید' رو هم آویزون کردیم. ولی تو این سه روز هیچکی نیومد. آشغالا رو خودمون بردیم بیرون. وقتی اومدیم تو هتل، اصلا در مورد صبحونه چیزی نگفتن، نگفتن صبحونه کجا سرو میشه. کارت پارکینگ هم مشکل داشت. پول سه روز پارکینگ رو داده بودم. روز دوم دیگه کار نکرد اصلا. شب خواستیم تلویزیون ببینیم، نشد. تصویر هی قطع و وصل میشد. صدا هم قطع میشد. فرقی نمیکرد کدوم کانال.
از برخورد پرسنل و صبحونه های خوشمزه خیلی خوشم اومد. اتاق همیشه تمیز بود و خود اتاق هم خیلی دنج بود. فاصلهش تا مترو خیلی کم بود و پیاده می شد رفت.
عایق صداش هم برای دیوارها و هم برای پنجره ها خیلی ضعیف بود. چون اتاقم طبقه اول بود، بعضی وقتا نصف شب صدای حرف زدن بعضی ها میومد. فن تهویه حموم هم دیگه آخرای عمرش بود و خیلی صدا می داد. البته اینا چیزای کوچیکیه که یه پیمانکار ساختمونی معمولی می تونه درستش کنه. در کل من از این هتل خوشم میاد.
می تونست بهتر باشه، ولی انگار کارمنداش نمی خوان.
موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش ازم خواست رزرو بوکینگ رو کنسل کنم و به جاش یه تخفیف بهم بده. من قبول نکردم چون تو برنامه امتیازات شرکت می کردم. وقتی زودتر از موعد خواستم برم، کارمندا زیر بار شرایط قرارداد نمی رفتن و پول روزهای باقیمونده رو پس نمی دادن. می گفتن ما با یه آفری اومدیم که تو قرارداد هیچی در موردش نوشته نشده و رزرو ما غیرقابل استرداده. همینطور می گفتن اقامت انقدر ارزونه که دیگه پس دادن پول معنی نداره. من اصرار می کردم و ازشون می خواستم پولمو پس بدن، اما مسئولای پذیرش هر کاری می کردن که پول رو پس ندن. انقدر این قضیه رو کش دادن که مجبور شدم زنگ بزنم پلیس تا بیان صورت جلسه کنن. البته قبل از اینکه پلیس برسه، یه درخواست برای استرداد پول از ما گرفتن. اتاق بزرگ بود و همه وسایل لازم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بودن. ولی دیوارا پر از لکه های چربی بود، پرده یه لکه خیلی بزرگ داشت و تاج تخت سیاه شده بود. موقع ورود یه مسواک و خمیر دندون برای دو نفر دادن و نمی دونم چرا پنج تا حوله. مسئول پذیرش گفت یه حوله هم برای پا می دن. من همچین چیزی رو تا حالا ندیده و نشنیده بودم. با پنجره بسته نمیشه نفس کشید. اگه مدیر، این مسئولای پذیرش بی عرضه رو اخراج کنه، شاید بشه هتل رو نجات داد.
جای خوب و قیمت مناسب. دکوراسیونش هم باحاله.
ایرادی ندیدم.
اتاق عالی بود و همه چی داشت. آشپزخونه و دستشویی هم تو خود اتاق بود. یه تخت دونفره بزرگ هم داشت.
اتاق رو اصلا تمیز نمیکردن. برچسب هم زده بودیم که اتاق تمیز بشه، ولی تو این سه روز هیچکس نیومد. آشغالها رو خودمون بردیم بیرون. وقتی داشتیم اتاق رو تحویل میگرفتیم، هتل اصلا یادش نبود که صبحونه هم داریم و نگفت کجا باید بریم صبحونه بخوریم. کارت پارکینگ هم خراب بود. پول سه روز پارکینگ رو از قبل داده بودیم، ولی روز دوم کارت اصلا کار نمیکرد. شب هم میخواستیم تلویزیون ببینیم، ولی اصلا نشد. تصویر هی قطع و وصل میشد. صدا هم همینطور. فرقی هم نمیکرد کدوم شبکه باشه.
از کار پرسنل و صبحونههای خوشمزه خیلی خوشم اومد. اتاق همیشه تمیز بود و خیلی هم دنج بود. فاصله تا مترو هم خیلی کم بود و پیاده میشد رفت.
صدا خیلی بد رد میشد، هم از دیوارها و هم از پنجرهها. چون اتاق تو طبقه اول بود، بعضی شبها صدای حرف زدن بقیه میومد. فن دستشویی هم خیلی صدا میداد، انگار دیگه آخر عمریش بود. اینا چیزای کوچیکیه که یه تعمیرکار ساده هم میتونه درستشون کنه. در کل من از هتل خوشم اومد.
می تونست بهتر باشه، ولی انگار کارمنداش نمی خوان.
موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش ازم خواست رزرو بوکینگ رو کنسل کنم و به جاش یه تخفیف بهم بده. من قبول نکردم چون توی برنامه امتیازی شرکت می کردم. وقتی زودتر از موعد می خواستم برم، کارمندا زیر حرفشون زدن و پول روزهایی که استفاده نکردم رو پس ندادن. می گفتن ما با یه 'تخفیف ویژه' اتاق گرفتیم که تو قرارداد هیچ اسمی ازش نبود و رزرو ما غیر قابل استرداده. تازه می گفتن اقامت انقدر ارزونه که دیگه پس دادن پول معنی نداره. من اصرار کردم و خواستم پولم رو پس بدن، ولی مسئولای پذیرش هر کاری کردن که پول رو پس ندن. کار رو به جایی رسوندن که می خواستم زنگ بزنم پلیس. قبل از اینکه پلیس بیاد، بالاخره درخواست استرداد پول من رو قبول کردن. اتاق بزرگ بود و همه وسایل لازم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم توی اتاق بود. دیوارها پر از لکه های چربی بود، پرده یه لکه خیلی بزرگ داشت و تاج تخت سیاه شده بود. موقع ورود، یه مسواک و خمیر دندون دادن واسه دو نفر و یهویی پنج تا حوله. مسئول پذیرش گفت یک حوله هم برای پا میدن. اولین باره که همچین چیزی می بینم و می شنوم. با پنجره بسته نمیشه نفس کشید. اگه مدیریت، مسئولای پذیرش بی عرضه رو اخراج کنه، هنوز میشه هتل رو نجات داد.
موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب. دکوراسیونش هم قشنگه.
ایرادی پیدا نکردم.
خیلی تجربه خوبی بود. اگه بشه دفعه بعد هم همونجا می مونم.
سبک هتل خیلی خاص و جالبه، دکوراسیونش هم خیلی خوبه. صبحونه های خوب و مفصلی دارن. پرسنلش خوش برخوردن و همه جا تمیزه.
تنها ایراد کوچیکش اینه که پیاده باید یه مقدار کنار خیابون اصلی بری تا به مترو برسی.
پرسنل باحال و راه میان.
اتاق درست و حسابی تمیز نشده بود.
قیمت، صبحونهها، دکوراسیون
تهویه خیلی بد کار میکرد، بوی سیگار دائم میومد تو اتاق.
نسبت به پولی که دادی، خیلی هم خوبه! مدیرا و سرویسدهی عالی!
طراحی اتاق جالب بود. صبحونههای خوشمزه. پرسنل مودب.
اتاق پرده توری نداشت، از بیرون آدما رد میشدن و تو اتاق طبقه اول رو نگاه میکردن، خیلی راحت نبود، مجبور بودیم حتی روزا هم پرده ضخیم رو بکشیم و چراغ روشن کنیم.
موقعیت مکانی
سیفون توالت چکه میکرد.
اتاق عالی بود و همه چی داشت. آشپزخونه و سرویس بهداشتی هم توی اتاق بود. تخت دو نفره بزرگ.
اتاق اصلا تمیز نشده بود. تابلوی 'لطفا تمیز کنید' رو آویزون کردیم ولی تو این سه روز هیچ کس نیومد. آشغال ها رو خودمون بردیم بیرون. موقع تحویل اتاق، هتل یادش رفت بگه صبحونه شاملش میشه و نگفت صبحونه کجاست. کارت پارکینگ هم مشکل داشت. پول سه روز پارکینگ رو از قبل داده بودم. روز دوم دیگه کار نکرد. شب می خواستیم تلویزیون ببینیم ولی اصلا نشد. تصویر هی قطع و وصل میشد و صدا هم همینطور. فرقی نمی کرد چه کانالی باشه.
برخورد پرسنل خوب بود، صبحونه ها خوشمزه بود. اتاق همیشه تمیز و خیلی دنج بود. فاصله اش تا مترو خیلی کم بود.
عایق صدا هم دیوارها و هم پنجره ها خیلی ضعیف بود. چون اتاق توی طبقه اول بود، بعضی وقتا شب ها صدای حرف زدن بقیه میومد. فن تهویه سرویس بهداشتی دیگه کار نمی کرد و خیلی سر و صدا داشت. البته اینا چیزای کوچیکیه که یه تعمیرکار معمولی میتونه درستش کنه. در کل من این هتل رو دوست دارم.
میتونست بهتر باشه، ولی انگار کارمندا نمیخوان.
موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش گفت اگه رزرو رو از بوکینگ کنسل کنم بهم تخفیف میده. من قبول نکردم چون تو یه برنامه امتیازی شرکت کرده بودم. وقتی زودتر از موعد خواستم برم، کارمندا زیر حرفشون زدن و پول روزای باقیمونده رو پس ندادن. میگفتن ما یه جوری با تخفیف اومدیم که تو قرارداد هیچی دربارش ننوشته و رزرو غیرقابل برگشته. همینطور میگفتن اقامت انقدر ارزونه که دیگه پس دادن پول معنی نداره. من پافشاری کردم و خواستم پولمو پس بدن، ولی مسئولای پذیرش هر کاری کردن که پول رو پس ندن. کار رو به جایی رسوندن که میخواستم به پلیس زنگ بزنم که صورتجلسه کنن. البته قبل از اینکه پلیس بیاد، یه درخواست برای برگشت پول از ما گرفتن. اتاق بزرگ بود. همه وسایل لازم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بود. دیوارا پر از لکههای چربی بود، پرده یه لکه خیلی بزرگ داشت، تاج تخت سیاه شده بود. موقع تحویل اتاق، یه مسواک و خمیردندون دادن اونم واسه دو نفر و یهویی پنج تا حوله دادن. مسئول پذیرش گفت یه حوله هم واسه پا میدن. اولین باره همچین چیزی میبینم و میشنوم. با پنجره بسته نمیشه نفس کشید. اگه رئیس یه فکری به حال این مسئولای پذیرش بیخاصیت بکنه، میشه هتل رو نجات داد.
جای خوب و قیمت مناسب. دکوراسیونش هم باحاله.
ایرادی ندیدم.
خیلی حال کردم. اگه بشه دفعه بعد هم میرم همینجا.
مدل هتل خیلی خاص و جالبه، دکوراسیونش هم باحاله. صبحونههاش خوب و حسابی بود. پرسنل خوشبرخورد بودن. همهجا تمیز بود.
تنها ایراد کوچیکش اینه که باید یه کم پیاده تا مترو بری.
پرسنل باحال و کمککننده
اتاق تمیز نشده بود درست
قیمت، صبحونه، دکوراسیون
تهویه افتضاح کار می کرد، بوی سیگار دائم میومد تو اتاق.
نسبت به پولی که میدی خیلی خوبه! مدیرا و خدمات عالی!
طراحی جالب اتاق. صبحانههای خوشمزه. پرسنل مودب.
اتاق پرده توری نداشت، از خیابون آدمها رد میشدن و تو اتاق طبقه اول رو نگاه میکردن، خیلی راحت نبود، مجبور میشدیم حتی روزها پردههای ضخیم رو بکشیم و چراغ روشن کنیم.
اتاق عالی بود و همه چیز لازم رو داشت. یه آشپزخونه و سرویس بهداشتی داخل اتاق بود. یه تخت دو نفره بزرگ هم داشت.
اتاق اصلاً تمیز نشده بود. تابلو گذاشته بودیم که اتاق رو تمیز کنن. ولی هیچکس تو این سه روز نیومد. آشغالها رو خودمون میبردیم. موقع ورود، هتل یادش رفت بگه که صبحانه داریم و نگفت صبحانه کجا سرو میشه. کارت پارکینگ هم مشکل داشت. پول سه روز پارکینگ رو از قبل داده بودم. روز دوم کارت اصلاً کار نمیکرد. شب میخواستیم تلویزیون ببینیم. اصلاً نشد. تصویر هی قطع و وصل میشد. صدا هم همینطور. فرقی نمیکرد چه کانالی باشه.
نحوه برخورد پرسنل و صبحانههای خوشمزه رو دوست داشتم. اتاق همیشه تمیز بود و خیلی هم دنج بود. فاصله تا مترو هم خیلی کم بود.
صدای خیلی کمی از دیوارها و پنجرهها رد میشد. چون اتاق تو طبقه اول بود، بعضی وقتا شبها صدای حرف زدن بعضیها میومد.) فن تهویه سرویس بهداشتی خیلی صدا میداد. البته اینا چیزای کوچیکیه که یه پیمانکار ساختمون معمولی میتونه درستش کنه. ولی در کل از هتل خوشم میاد.
میتونست بهتر باشه، ولی انگار کارمندا نمیخوان.
موقع ورود، مسئول پذیرش ازم خواست رزرو بوکینگ رو کنسل کنم و گفت به جاش تخفیف میده. قبول نکردم چون تو برنامه امتیازی شرکت کرده بودم. موقعی که زودتر از موعد میخواستم برم، کارمندا قبول نمیکردن شرایط قرارداد رو اجرا کنن و پول روزهایی که استفاده نکرده بودم رو پس بدن. کارمندا میگفتن ما یه جوری تخفیف گرفتیم که تو قرارداد چیزی در موردش گفته نشده و رزرو ما غیرقابل استرداده. همینطور میگفتن که اقامت انقدر ارزون بوده که دیگه حرف پس دادن پول رو نباید زد. من اصرار داشتم و میخواستم پولم رو پس بگیرم، ولی مسئولای پذیرش هر کاری میکردن که پول رو پس ندن. کار رو به جایی رسوندن که میخواستم زنگ بزنم پلیس بیاد و صورت جلسه کنه. ولی قبل از اینکه پلیس برسه، بالاخره یه فرم دادن که برای پس دادن پول پر کنیم. اتاق بزرگ بود. همه وسایل لازم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بود. دیوارها لکههای چربی داشت، پردهها یه لکه بزرگ داشتن، تاج تخت کثیف شده بود. موقع ورود فقط یه مسواک و خمیر دندون دادن برای دو نفر و یهویی پنج تا حوله دادن. مسئول پذیرش گفت یه حوله هم برای پا میدن. اولین باره که همچین چیزی میبینم و میشنوم. با پنجره بسته نمیشه نفس کشید. اگه مدیریت این مسئولای پذیرش بیعرضه رو اخراج کنه، هنوز میشه هتل رو نجات داد.
موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب. دکوراسیون قشنگ.
ایرادی پیدا نکردم
اتاق عالی بود و همه چی داشت. یه آشپزخونه کوچیک و سرویس بهداشتی هم داخلش بود. تخت دو نفره بزرگ هم داشت.
اتاق اصلا تمیز نشده بود. تابلوی درخواست نظافت رو آویزون کردیم ولی تو این سه روز هیچکس نیومد. آشغالها رو خودمون بردیم بیرون. موقع تحویل اتاق، هتل یادش رفت بگه صبحونه شاملش میشه و نگفت کجا باید بریم صبحونه بخوریم. کارت پارکینگ هم مشکل داشت. پول سه روز پارکینگ رو از قبل داده بودم ولی روز دوم دیگه کار نمیکرد. شب خواستیم تلویزیون ببینیم، اصلا نشد. تصویر هی قطع و وصل میشد و صدا هم همینطور. فرقی نمیکرد چه کانالی باشه.
از کارِ پرسنل و صبحونههای خوشمزه خیلی خوشم اومد. اتاقها همیشه تمیز بودن و خودِ اتاق هم خیلی دنج بود. فاصله تا مترو هم پیاده خیلی نزدیک بود.
عایق صدا هم برای دیوارها و هم برای پنجرهها خیلی ضعیف بود. چون اتاقم طبقه اول بود، بعضی وقتا نصف شب صدای حرف زدنِ یه عده آدم میاومد. فنِ تهویه دستشویی هم دیگه آخرای عمرش بود و خیلی صدا میداد. البته اینا چیزای کوچیکیه که یه پیمانکار ساختمونِ معمولی هم میتونه درستش کنه. در کل از هتل خوشم میاد.
می تونست بهتر باشه، ولی انگار کارمندا نمی خوان.
وقتی داشتیم check-in می کردیم، مسئول پذیرش ازم خواست رزرو بوکینگ رو کنسل کنم و به جاش یه تخفیف بهم بده. من قبول نکردم چون تو یه برنامه امتیازی شرکت می کنم. وقتی زودتر از موعد می خواستیم check-out کنیم، کارمندا زیر بار نمی رفتن شرایط قرارداد رو اجرا کنن و پول روزهای باقی مونده رو پس نمی دادن. می گفتن ما یه جوری با تخفیف اومدیم که تو قرارداد هیچی در موردش نوشته نشده و رزرو ما غیرقابل استرداده. همینطور می گفتن اقامت اینقدر ارزونه که دیگه پس دادن پول معنی نداره. من پافشاری کردم و خواستم پولمو پس بدن، ولی مسئولای پذیرش هر کاری کردن که پول رو پس ندن. کارو به جایی رسوندن که می خواستم زنگ بزنم پلیس تا بیان صورت جلسه کنن. ولی قبل از اینکه پلیس برسه، یه جوری شد که بالاخره درخواست استرداد پول رو قبول کردن. اتاق بزرگ بود و همه وسایل لازم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بود. دیوارها پر از لکه های چربی بود، یه لکه بزرگ هم روی پرده بود، تاج تخت هم خیلی کثیف شده بود. وقتی رسیدیم یه مسواک و خمیر دندون برای دو نفر دادن و یهویی پنج تا حوله. مسئول پذیرش گفت یکیش برای پائه. تا حالا همچین چیزی ندیده و نشنیده بودم. با پنجره بسته نمی شه نفس کشید. اگه مدیریت، این مسئولای پذیرش بی عرضه رو اخراج کنه، شاید بشه هتل رو نجات داد.
جای خوب و قیمت مناسب. دکوراسیونش هم قشنگه.
ایرادی ندیدم.
خیلی حال کردم. اگه بشه، دفعه بعد هم میرم همونجا.
مدل هتل خیلی خاص و باحاله، دکوراسیونش هم خیلی جالبه. صبحونههاش خوب و مفصله. پرسنلش هم خیلی خونگرمن. تمیز هم هست.
تنها ایراد کوچیکش اینه که پیاده باید یه مقدار توی خیابون اصلی بری تا به مترو برسی.
پرسنلش خیلی کمک میکنن
اتاق خوب تمیز نشده بود
قیمت، صبحونه، دکوراسیون
تهویه خیلی بده، همش بوی سیگار میومد تو اتاق
نسبت به پولی که دادم، خیلی هم عالی بود! مدیرا و خدماترسانیشون حرف نداشت!
طراحی اتاق جالب بود. صبحونههای خوشمزهای داشت. پرسنل هم خیلی مودب بودن.
اتاق پرده توری نداشت. پنجرهها رو به خیابون بود و مردم از اونجا رد میشدن و داخل رو نگاه میکردن که خیلی حس خوبی نداشت. مجبور بودیم حتی روزا هم پردههای ضخیم رو بکشیم و چراغ روشن کنیم.
موقعیت مکانی
سیفون توالت چکه میکرد.
اتاق عالی بود و همه چی داشت. یه آشپزخونه کوچیک و سرویس بهداشتی هم داخلش بود. تخت دو نفره بزرگ هم داشت.
اتاق اصلا تمیز نشده بود. تابلوی درخواست نظافت رو آویزون کردیم ولی تو این سه روز هیچکس نیومد. آشغالها رو خودمون بردیم بیرون. موقع تحویل اتاق، هتل یادش رفت بگه صبحونه شاملش میشه و نگفت کجا باید بریم صبحونه بخوریم. کارت پارکینگ هم مشکل داشت. پول سه روز پارکینگ رو از قبل داده بودم ولی روز دوم دیگه کار نمیکرد. شب خواستیم تلویزیون ببینیم، اصلا نشد. تصویر هی قطع و وصل میشد و صدا هم همینطور. فرقی نمیکرد چه کانالی باشه.
از برخورد پرسنل و صبحانههای خوشمزه خیلی خوشم اومد. اتاقها همیشه تمیز بودن و خود اتاق هم خیلی دنج بود. فاصلهاش تا مترو هم خیلی کم بود و میشد پیاده رفت.
صدا خیلی راحت از دیوارها و پنجرهها رد میشد. چون اتاق ما طبقه اول بود، بعضی وقتا نصف شب صدای حرف زدن بقیه میاومد. فن دستشویی هم خیلی صدا میداد، انگار عمرش تموم شده بود. البته اینا چیزای کوچیکی هستن که یه تعمیرکار معمولی میتونه درستشون کنه. در کل، من از این هتل خوشم میاد.
میتونست بهتر باشه، ولی انگار کارمندا نمیخوان.
موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش ازم خواست رزرو بوکینگ رو کنسل کنم و گفت به جاش بهم تخفیف میده. من قبول نکردم چون تو برنامه امتیازی شرکت کرده بودم. وقتی زودتر از موعد رفتیم، کارمندا قبول نمیکردن شرایط قرارداد رو اجرا کنن و پول روزایی که استفاده نکردیم رو پس بدن. میگفتن ما با یه تخفیف ویژه اتاق گرفتیم که تو قرارداد هیچی در موردش نوشته نشده و رزرو ما غیرقابل استرداده. همینطور میگفتن که اقامتمون خیلی ارزون بوده و دیگه پس دادن پول معنی نداره. من اصرار کردم و ازشون خواستم پول رو پس بدن، ولی مسئولای پذیرش هر کاری کردن که پول رو پس ندن. کار رو به جایی رسوندن که من میخواستم به پلیس زنگ بزنم. البته قبل از اینکه پلیس برسه، بالاخره درخواست ما برای پس دادن پول رو قبول کردن. اتاق بزرگ بود و همهی وسایل لازم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بودن. ولی دیوارها لکههای چربی داشتن، پرده یه لکهی خیلی بزرگ داشت و تاج تخت سیاه شده بود. موقع تحویل اتاق، یه مسواک و خمیردندون دادن به دو نفر و یه چیزی حدود پنج تا حوله. مسئول پذیرش گفت یه حوله هم برای پا میدن. تا حالا همچین چیزی ندیده و نشنیده بودم. با پنجره بسته نمیشه نفس کشید. اگه مدیریت این مسئولای پذیرش بیعرضه رو اخراج کنه، هنوز میشه هتل رو نجات داد.
موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب. دکوراسیون قشنگ.
ایرادی ندیدم
خیلی خوش گذشت. اگه بشه، دفعه بعد هم همونجا میرم.
استایل هتل خیلی خاص و جالب بود، دکوراسیونش هم خیلی خوب بود. صبحانهها خوب و سیرکننده بودن. پرسنل خوشبرخورد. همه جا تمیز بود.
تنها ایراد کوچیکش این بود که باید یه کم پیادهروی میکردی تا به مترو برسی.
پرسنل کمککننده
اتاق خوب تمیز نشده بود
قیمت، صبحونه، دکوراسیون
تهویه خیلی بده، همش بوی سیگار میومد تو اتاق
نسبت به پولی که میدی، خیلی هم خوبه! مدیرا و خدماترسانی عالی!
طراحی اتاق جالب بود. صبحانهها خوشمزه. پرسنل مودب.
اتاق پرده توری نداشت، از خیابون جلوی ساختمون، مردم رد میشدن و داخل اتاق طبقه اول رو دید میزدن، خیلی راحت نبودم. مجبور بودم حتی روزها هم پرده ضخیم رو بکشم و چراغ روشن کنم.
اتاق عالی بود و همه چی داشت. آشپزخونه و دستشویی توی اتاق بود. یه تخت دونفره بزرگ هم داشت.
اتاق اصلا تمیز نشده بود. برچسب زده بودیم که اتاق تمیز بشه. ولی هیچکس تو این سه روز نیومد. آشغالا رو خودمون بردیم. موقع تحویل اتاق، هتل اصلا درباره صبحانه چیزی نگفت و نگفت کجا باید صبحانه بخوریم. کارت پارکینگ هم مشکل داشت. پول سه روز پارکینگ رو از قبل داده بودم. روز دوم دیگه کارتم کار نمیکرد. شب میخواستیم تلویزیون ببینیم. اصلا نشد. هی تصویر قطع میشد. صدا قطع میشد. فرقی نمیکرد کدوم کانال باشه.
از کار پرسنل و صبحانههای خوشمزه خوشم اومد. اتاق همیشه تمیز بود و خود اتاق هم خیلی دنج بود. فاصلهاش تا مترو هم پیاده خیلی کم بود.
عایق صداش هم برای دیوارها و هم برای پنجرهها ضعیف بود. چون اتاق طبقه اول بود، بعضی وقتا شبها صدای حرف زدن بعضیها میومد. فن دستشویی هم خیلی صدا میداد. اینا چیزای کوچیکیه که یه تعمیرکار معمولی هم میتونه درستش کنه. در کل من هتل رو دوست دارم.
میتونست بهتر باشه، ولی انگار کارمنداش نمیخوان.
وقتی داشتیم اتاق رو تحویل میگرفتیم، مسئول پذیرش ازم خواست رزرو بوکینگ رو کنسل کنم و به جاش بهم تخفیف بده. من قبول نکردم چون تو برنامه امتیازی شرکت داشتم. وقتی زودتر از موعد میخواستیم بریم، کارمندا زیر بار شرایط قرارداد نمیرفتن و پول روزهایی که استفاده نکرده بودیم رو پس نمیدادن. میگفتن ما با یه نوع تخفیف خاص اتاق رو گرفتیم که تو قرارداد هیچی در موردش نوشته نشده و رزرو ما غیرقابل استرداده. همینطور میگفتن اقامت ما خیلی ارزون بوده و دیگه پس دادن پول معنی نداره. من اصرار کردم و ازشون خواستم پول رو پس بدن، ولی مسئولای پذیرش هر کاری کردن که پول رو پس ندن. کار رو به جایی رسوندن که میخواستم به پلیس زنگ بزنم که صورتجلسه کنن. نزدیک بود زنگ بزنم، ولی آخر سر یه درخواست برای پس دادن پول از ما گرفتن. اتاق جادار بود. همه وسایل لازم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بودن. دیوارها پر از لکههای چربی بودن، یه لکه خیلی بزرگ هم روی پرده بود، تاج تخت هم خیلی کثیف شده بود. موقع تحویل اتاق، یه مسواک و خمیردندون دادن اونم برای دو نفر و یهویی پنج تا حوله دادن. مسئول پذیرش گفت یک حوله هم برای پا میدن. اینو اولین باره میبینم و میشنوم. با پنجره بسته نمیشه نفس کشید. اگه مدیریت، مسئولای پذیرش بیفایده رو اخراج کنه، شاید بشه هتل رو نجات داد.
جای خوب، قیمت مناسب. دکوراسیون قشنگ.
هیچ ایرادی ندیدم.
تجربه خیلی خوبی بود. اگه بشه، دفعه بعد هم همونجا میرم.
استایل هتل خاص و جالب بود، طراحی داخلیش هم خوب بود. صبحانههای خوب و مقوی داشت. پرسنل خوشبرخورد بودن. همهجا تمیز بود.
تنها ایراد کوچیکش این بود که پیاده تا مترو باید یه کم کنار خیابون اصلی راه بری.
پرسنل باحال و راه میان
اتاق درست و حسابی تمیز نشده بود
قیمت، صبحونه، دکوراسیون
تهویه خیلی بد کار میکرد، بوی سیگار دائم میومد تو اتاق
نسبت به پولی که دادم خیلی هم عالی بود! مدیرا و سرویسدهی حرف نداشتن!
طراحی اتاق جالب بود. صبحونههای خوشمزه. پرسنل مودب.
اتاق توری نداشت، از بیرون آدما رد میشدن و تو اتاق طبقه اول رو نگاه میکردن، خیلی راحت نبودم، مجبور بودم حتی روزا پرده رو بکشم و چراغ روشن کنم.
اتاق عالی بود، همه چی داشت. آشپزخونه و دستشویی تو خود اتاق بود. تخت دو نفره بزرگ.
اتاق اصلا تمیز نشد. چند بار هم درخواست دادیم. ولی کسی نیومد. آشغالها رو خودمون میبردیم. موقع تحویل اتاق کسی نگفت صبحونه داریم و نگفت کجا سرو میشه. کارت پارکینگ هم مشکل داشت. پول سه روز پارکینگ رو دادم. ولی روز دوم دیگه کار نمیکرد. شب هم میخواستیم تلویزیون ببینیم، اصلا نشد. هی تصویر قطع و وصل میشد. صدا هم همینطور. فرقی نمیکرد چه کانالی باشه.
برخورد پرسنل خوب بود، صبحونه ها هم خوشمزه بود. اتاق همیشه تمیز بود و خود اتاق هم خیلی دنج بود. فاصله اش تا مترو هم خیلی کم بود.
صدا خیلی راحت از دیوارها و پنجره ها رد می شد. چون اتاق تو طبقه اول بود، بعضی وقتا نصف شب صدای حرف زدن بقیه میومد. فن دستشویی هم خیلی صدا می داد چون دیگه عمرشو کرده بود. البته اینا چیزای کوچیکیه که یه تعمیرکار معمولی هم می تونه درستش کنه. در کل از هتل خوشم اومد.
می تونست بهتر باشه، ولی انگار کارمندا نمی خوان.
وقتی داشتیم check-in می کردیم، مسئول پذیرش ازم خواست رزرو بوکینگ رو کنسل کنم و به جاش یه تخفیف بهم بده. من قبول نکردم چون تو یه برنامه امتیازی شرکت می کنم. وقتی زودتر از موعد می خواستیم check-out کنیم، کارمندا زیر بار نمی رفتن شرایط قرارداد رو اجرا کنن و پول روزهای باقی مونده رو پس نمی دادن. می گفتن ما یه جوری با تخفیف اومدیم که تو قرارداد هیچی در موردش نوشته نشده و رزرو ما غیرقابل استرداده. همینطور می گفتن اقامت اینقدر ارزونه که دیگه پس دادن پول معنی نداره. من پافشاری کردم و خواستم پولمو پس بدن، ولی مسئولای پذیرش هر کاری کردن که پول رو پس ندن. کارو به جایی رسوندن که می خواستم زنگ بزنم پلیس تا بیان صورت جلسه کنن. ولی قبل از اینکه پلیس برسه، یه جوری شد که بالاخره درخواست استرداد پول رو قبول کردن. اتاق بزرگ بود و همه وسایل لازم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بود. دیوارها پر از لکه های چربی بود، یه لکه بزرگ هم روی پرده بود، تاج تخت هم خیلی کثیف شده بود. وقتی رسیدیم یه مسواک و خمیر دندون برای دو نفر دادن و یهویی پنج تا حوله. مسئول پذیرش گفت یکیش برای پائه. تا حالا همچین چیزی ندیده و نشنیده بودم. با پنجره بسته نمی شه نفس کشید. اگه مدیریت، این مسئولای پذیرش بی عرضه رو اخراج کنه، شاید بشه هتل رو نجات داد.
جای خوب و قیمت مناسب. دکوراسیونش هم قشنگه.
ایرادی ندیدم.
خیلی حال کردم. اگه بشه، دفعه بعد هم همونجا میمونم.
استایل هتل – خاص، جالب، دکوراسیون. صبحونههای خوب و مفصل. پرسنل خوشبرخورد. تمیز.
فقط یکم پیادهروی تا مترو کنار خیابون اصلی اذیت میکنه.
پرسنل باحال
اتاق خوب تمیز نشده بود.
قیمت، صبحونه، طراحی
تهویه افتضاح کار میکنه، همش بوی سیگار میومد تو اتاق.
نسبت به پولی که میدی، خیلی هم خوبه! مدیرا و خدماترسانیشون عالیه!
اتاق عالیه و همه چی که لازم داری رو داره. آشپزخونه و سرویس بهداشتی داخل خود اتاق هست. یه تخت دونفره بزرگ هم داره.
اتاق اصلا تمیز نمیشد، انگار نه انگار! تابلوی درخواست تمیزکاری رو هم آویزون کردیم ولی تو این سه روز کسی نیومد. آشغالها رو خودمون میبردیم بیرون. وقتی داشتیم check-in میکردیم، هتل اصلا یادش نبود بگه که صبحونه داریم و نگفت صبحونه کجا سرو میشه. کارت پارکینگ هم یه مشکلی داشت. برای سه روز پول پارکینگ رو دادیم، ولی روز دوم کارتش دیگه کار نکرد. شب خواستیم تلویزیون ببینیم، اصلا نشد! هی تصویر گیر میکرد و صدا قطع میشد. فرقی هم نمیکرد چه کانالی باشه.
نحوه برخورد پرسنل و صبحونههای خوشمزه رو دوست داشتم. اتاق همیشه تمیز بود و خودش هم خیلی دنج بود. فاصلهش تا مترو هم خیلی کمه و میشه پیاده رفت.
صدای خیلی کمی از دیوارها و پنجرهها رد میشه. چون اتاق تو طبقه اول بود، بعضی وقتا نصف شب صدای حرف زدن بقیه میومد. فن تهویه سرویس بهداشتی هم خیلی صدا میداد، چون دیگه عمرشو کرده. البته اینا چیزای کوچیکیه که یه تعمیرکار معمولی هم میتونه درستشون کنه. در کل من این هتل رو دوست دارم.
میتونست بهتر باشه، ولی انگار کارمنداش نمیخوان.
وقتی داشتیم check-in میکردیم، مسئول پذیرش ازم خواست که رزرو بوکینگ رو کنسل کنم و گفت به جاش بهم تخفیف میده. من قبول نکردم، چون تو برنامه امتیازی شرکت دارم. وقتی زودتر از موعد خواستیم بریم، کارمندا قبول نمیکردن شرایط قرارداد رو اجرا کنن و پول روزایی که استفاده نکردیم رو پس نمیدادن. میگفتن ما یه جوری تخفیف گرفتیم که تو قرارداد هیچ اشارهای بهش نشده و رزرو ما غیرقابل برگشته. میگفتن اقامت ما انقدر ارزون شده که دیگه پس دادن پول معنی نداره. من اصرار کردم که پولمو پس بدن، ولی مسئولای پذیرش هر کاری میکردن که پول رو پس ندن. کار رو به جایی رسوندن که زنگ زدم به پلیس که بیان صورت جلسه کنن. ولی قبل از اینکه پلیس برسه، بالاخره قبول کردن درخواست پس دادن پول رو ثبت کنن. اتاق بزرگ بود و همه وسایلی که لازم داشتیم رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بود. دیوارها پر از لکههای چربی بود، یه لکه بزرگ هم روی پرده بود، تاج تخت هم انقدر کثیف بود که سیاه شده بود. وقتی check-in کردیم، یه مسواک و خمیردندون دادن بهمون برای دو نفر و یهو پنج تا حوله دادن. مسئول پذیرش گفت حوله پا یه دونه میدن. اولین باره که همچین چیزی میبینم و میشنوم. با پنجره بسته نمیشه نفس کشید. اگه مدیریت این مسئولای پذیرش بیخاصیت رو اخراج کنه، میشه این هتل رو نجات داد.
جای خوب و قیمت مناسب. دکوراسیونش هم قشنگه.
ایرادی ندیدم.
خیلی خوش گذشت. اگه بشه دفعه بعد هم میرم همینجا.
مدل هتل خیلی خاص و جالبه، دکوراسیونش هم باحاله. صبحونه های خوب و حسابی. پرسنل خونگرم. همه جا تمیز بود.
تنها ایراد کوچیکش اینه که پیاده رفتن تا مترو یکم سخته.
پرسنلش خیلی کمک می کنن.
اتاق خوب تمیز نشده بود.
قیمت، صبحونه، قشنگی
تهویه اش خیلی بده، همش بوی سیگار میومد تو اتاق.
نسبت به پولی که دادم خیلی عالی بود! مدیرا و خدماتشون حرف نداشت!
طراحی اتاق جالب بود. صبحانهها خوشمزه. پرسنل مودب.
اتاق پرده نداشت و از پنجره، آدمهایی که رد میشدن داخل رو میدیدن، خیلی راحت نبودم و مجبور بودم حتی روزها هم پرده رو بکشم و چراغ روشن کنم.
موقعیت مکانی
توالت چکه میکرد.
اتاق عالی بود و همه چیز داشت. آشپزخونه و سرویس بهداشتی داخل اتاق بود. یه تخت دونفره بزرگ هم داشت.
اتاق اصلا تمیز نشده بود. برچسب تمیز کردن اتاق رو هم آویزون کردیم. ولی هیچکس تو این سه روز نیومد. آشغالها رو خودمون بردیم بیرون. موقع تحویل اتاق، مسئول هتل درباره صبحانه چیزی نگفت و نگفت صبحانه کجا سرو میشه. کارت پارکینگ هم مشکل داشت. پول سه روز پارکینگ رو از قبل داده بودم. روز دوم دیگه کارت کار نمیکرد. شب میخواستیم تلویزیون ببینیم. اصلا نشد. تصویر مدام قطع و وصل میشد. صدا هم همینطور. فرقی نمیکرد چه کانالی باشه.
نحوه کار پرسنل رو دوست داشتم، صبحانهها خوشمزه بود. اتاق همیشه تمیز بود و خود اتاق هم خیلی دنج بود. فاصله تا مترو هم خیلی کم بود.
صدای بیرون خیلی میومد، هم از دیوارها هم از پنجرهها. چون اتاق تو طبقه اول بود، بعضی وقتا نصف شب صدای حرف زدن بعضیها میومد. فن تهویه سرویس بهداشتی خیلی صدا میداد. البته اینا چیزای کوچیکیه که یه تعمیرکار ساده هم میتونه درستش کنه. در کل از هتل خوشم اومد.
میتونست بهتر باشه، ولی کارمندا نمیخوان.
موقع تحویل اتاق، مسئول پذیرش ازم خواست رزرو بوکینگ رو لغو کنم و گفت به جاش تخفیف میده. من قبول نکردم چون تو برنامه امتیازی شرکت کرده بودم. موقعی که زودتر از موعد رفتم، کارمندا زیر بار شرایط قرارداد نمیرفتن و پول روزایی که استفاده نکرده بودم رو پس نمیدادن. کارمندا میگفتن ما یه جوری تخفیف گرفتیم که تو قرارداد چیزی دربارهاش نوشته نشده و رزرو ما غیرقابل استرداده. همینطور میگفتن اقامت اینقدر ارزون بوده که دیگه حرف پس دادن پولش رو هم نباید زد. من اصرار کردم و خواستم پولم رو پس بدن، ولی مسئول پذیرش به هر دری زد که پول رو پس نده. کار رو به جایی رسوندن که مجبور شدم به پلیس زنگ بزنم تا بیاد صورت جلسه کنه. البته قبل از اینکه پلیس برسه، یه فرم برای پس دادن پول پر کردن. اتاق بزرگ بود. همه وسایلی که لازم بود رو داشت. تلویزیون و یخچال هم تو اتاق بود. دیوارها لکههای چربی داشت، پرده یه لکه بزرگ داشت، تاج تخت کثیف شده بود. موقع تحویل اتاق، یه مسواک و خمیردندون برای دو نفر دادن و یهویی پنج تا حوله دادن. مسئول پذیرش گفت یکی از حولهها برای پاهاتونه. اولین باره که همچین چیزی میبینم و میشنوم. با پنجره بسته نمیشه نفس کشید. اگه مدیریت این مسئولای پذیرش بیعرضه رو اخراج کنه، هنوز میشه هتل رو نجات داد.
موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب. دکوراسیونش هم قشنگه.
ایرادی پیدا نکردم
خیلی خوش گذشت. اگه بشه دفعه بعد هم حتماً همینجا میمونم.
استایل هتل خیلی خاص و جالبه، دکوراسیونش هم باحاله. صبحونههاش خوب و حسابی آدم رو سیر میکنه. پرسنلش خیلی خوشبرخوردن. همه جا هم تمیزه.
تنها ایراد کوچیکش اینه که پیادهروی تا مترو یه کم طولانیه.
پرسنلش خیلی کمک میکنن.
اتاق تمیز نبود.
قیمتش خوبه، صبحونه هم داره، دکوراسیونش هم قشنگه.
تهویه افتضاحه، بوی سیگار همش میومد تو اتاق.
نسبت به پولی که میدی خیلی هم خوبه! مدیرا و خدماترسانیشون عالیه!
طراحی اتاق جالب بود. صبحونههاش خوشمزه بود. پرسنلش مودب بودن.
اتاق پرده توری نداشت، از بیرون آدما رد میشدن و تو اتاق رو دید میزدن. خیلی حس خوبی نبود، مجبور میشدم حتی روزا هم پرده ضخیم رو بکشم و چراغ روشن کنم.