هتل آوانی کالوتارا ریزورتAvani Kalutara Resort
درباره هتل آوانی کالوتارا ریزورت
هتل آوانی کالوتارا که بر روی 9 هکتار باغ ساخته شده است (که پیش از این با نام کانی لانکا ریزورت و اسپا شناخته میشد)، در کنار رودخانه کالیو گانگا واقع شده است. این هتل دارای استخر روباز، اسپا لوکس و وایفای رایگان است. اتاقهای مجهز به تهویه مطبوع دارای چشماندازهای زیبایی از دریا، رودخانه یا باغ هستند. هر اتاق با مینیبار، امکانات تهیه چای/قهوه و تلویزیونی با کانالهای ماهوارهای مجهز است. مهمانان میتوانند از امکانات ورزشهای آبی اجاره کنند یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنند. یک کتابخانه فضایی آرام برای مطالعه فراهم کرده است. صبحانه بوفه در هتل سرو میشود. دو رستوران غذاهای محلی، غربی و آسیایی سرو میکنند. نوشیدنیها را میتوان در دو بار هتل نوشید. هتل آوانی کالوتارا 1 ساعت با خودرو از فرودگاه بینالمللی بندارانایک فاصله دارد. شهر تاریخی کالوتارا تنها 10 دقیقه با خودرو از هتل فاصله دارد و پارکینگ رایگان در دسترس است....امکانات و تفریحات هتل آوانی کالوتارا ریزورت
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- مبلمان فضای باز
- تراس
- باغ
- ساحل
- امکانات باربیکیو (هزینه اضافی)
- بالکن
- محل پیک نیک
- پاسیو
- کتری برقی
- خشککن
- موسیقی و اجرای زنده
- شام دارای تم (هزینه اضافه)
- سرگرمی عصرانه
- کلاب کودکان
- زمین بازی
- نمایش ورزش های زنده
- ساحل
- خدمات ورزش های آبی داخل هتل (هزینه اضافی)
- قایق رانی (هزینه اضافی)
- دارت
- پینگ پونگ
- میز بیلیارد
- دوچرخه سواری
- تور دوچرخه سواری (هزینه اضافی)
- اجاره دوچرخه
- Fishing Additional ChargeOff-site
- کلاس آشپزی با هزینه اضافی
- Archery Additional ChargeOff-site
- Movie Nights Off-site
- تلویزیون کابلی
- شبکه های ماهواره ای
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- کالوتارا بودیا5.8 کیلومتر
- قلعه ریچموند8 کیلومتر
- باشگاه تفریحی پوهاددارامولا12.9 کیلومتر
- [رستوران] اسپایس تریدز در هتل آوانی کالوتارا30 متر
- [رستوران] لابسترهای تازه [رستوران]550 متر
- [رستوران] تورهای رد لابستر و [رستوران]440 متر
- ساحل کاتوکورندا715 متر
- ساحل کالامولا شمالی2.9 کیلومتر
- ساحل کالیو در کالوتارا4.7 کیلومتر
- ساحل کالوتارا7.2 کیلومتر
- ساحل واسکادوا8 کیلومتر
- [قطار] کاتوکورندا1.8 کیلومتر
- [قطار] کالوتارا جنوبی4.8 کیلومتر
آدرس و موقعیت هتل آوانی کالوتارا ریزورت
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل آوانی کالوتارا ریزورت
نظرات میهمانان هتل آوانی کالوتارا ریزورت
تعویض حولهها
موقعیت عالی و امکانات شگفتانگیز در منطقهای آرام در کنار ساحل.
هیچ چیزی
این بدترین 4 شب تعطیلات من بود، هتل 5 ستاره، ولی در واقع نباید حتی 3 ستاره هم میداشت. غذا خیلی بد بود، پرسنلی که بعضی وقتها شما رو تنها میذاشتن و حتی بعضی وقتها بیادب بودن. اولین شب شام رو با قیمت خیلی زیاد برای اون چیزی که میارزید خوردیم، باور کنین بهتره که اونجا غذا نخورید، (میفهمم چرا مردم بیرون میروند چیزی بخرند) مکان حس غم زیادی داشت، بعضی وقتها به نظر میرسید مرده است. اتاقها هم خیلی بد بودن، تختها خیلی ناراحتکننده بودن، نمیشد از سر و صدای بیرون در خوابید. اگه میتونستم به این هتل کمتر از یه ستاره میدادم!
هیچ چیزی
این بدترین 4 شب تعطیلات من بود، هتل 5 ستاره، ولی در واقع نباید حتی 3 ستاره هم میداشت. غذا خیلی بد بود، پرسنلی که بعضی وقتها شما رو تنها میذاشتن و حتی بعضی وقتها بیادب بودن. اولین شب شام رو با قیمت خیلی زیاد برای اون چیزی که میارزید خوردیم، باور کنین بهتره که اونجا غذا نخورید، (میفهمم چرا مردم بیرون میروند چیزی بخرند) مکان حس غم زیادی داشت، بعضی وقتها به نظر میرسید مرده است. اتاقها هم خیلی بد بودن، تختها خیلی ناراحتکننده بودن، نمیشد از سر و صدای بیرون در خوابید. اگه میتونستم به این هتل کمتر از یه ستاره میدادم!
اقامت خوب!
ثبتنام خیلی راحت بود. استقبال خوب بود. اتاقها تمیز بودن. پرسنل خیلی دوستانه بودن. صبحانه - خوب بود. میشه نمره 80 از 100 داد. شام - خوب بود. میشه نمره 80 از 100 داد. برای لذت بردن از تمام امکانات هتل به راحتی، باید حداقل 2 شب بمونید. از Kanishka در پذیرش تشکر میکنم.
نداشتن آسانسور برای افراد مسن و کسانی که توانایی کمتری دارند، مشکلساز بود. استخر - فقط از 7 صبح تا 7 عصر باز بود. ترجیح میدادم که بیشتر در دسترس باشد. فقط مرغ، گوشت گاو و ماهی در دسترس بود. ترجیح میدادم که تنوع بیشتری، از جمله غذاهای دریایی، وجود داشته باشد.
عالی ولی 5 ستاره نیست
استخر هتل واقعا عالی بود. اگر استخر نبود، قطعا ناراضی میبودیم چون ساحل اصلا خوب نبود. هیچچیز شبیه عکسهای بروشور نبود. پرسنل خیلی مهربان و کمککننده بودن. رستوران به صورت بوفه بود ولی میشد از منوی آلاکارته هم غذا خورد. اتاق خیلی زیبا بود. خیلی بزرگ و با حمام خیلی خوب. پرسنل نظافت عالی بودن. تمام فضا کاملا تمیز بود.
استخر فوقالعاده بود اما کف استخر خیلی فرسوده و خطرناک بود چون بلند میشد. این مسئله باید حل بشه. هتل خیلی قدیمی به نظر میرسه و به گفته قبلی، عکسهای بروشور هتل رو به عنوان هتل لوکس 5 ستاره نشون میده. من فکر میکنم بیشتر 3 ستاره هست. ساحل سنگی بود. نمیشد در دریا شنا کرد چون امواج خیلی شدید و جریانهای زیرآبی داشت. چون ساحل خصوصی نیست، محلیها تمام روز مزاحمت ایجاد میکنن و پیشنهاداتشون برای تورها و... خیلی اذیتکنندهست. ما روی پایه تمامشده رزرو کرده بودیم که با توجه به اینکه اینجا هتل 5 ستاره نیست، خیلی گران بود. هتل نیاز به تعمیرات اساسی داره. در روز آخر از هتل خواستیم تاکسی به فرودگاه بفرستن. لطفا مواظب باشید که از هتل تاکسی نگیرید. به ما قیمت 175 دلار آمریکا برای یک سفر 90 دقیقهای داده شد. در حالی که تاکسی خصوصیای که از هتل قبلی گرفتیم، 3 ساعت طول کشید و فقط 60 دلار هزینه داشت!
مناظر زیبا، جو آرامشبخش. تنوع خوب غذاها در صبحانه و شام.
لوکس ساختگی.. امکانات قدیمی. آشغالهایی در گوشههای پنهان.
کیفیت غذا خوب بود...
ندارد
هفتهای دوستداشتنی در استراحتگاه ساحلی سریلانکا
محیط خیلی آرامشبخشی بود برای تعطیلات ساحلی وسط زمستان. پرسنل فوقالعاده بودن، همیشه مهربون و پاسخگو به درخواستهای ما. باشگاه کودکان عالی بود برای چهار تا نوه ما (همه زیر پنج سال). صبحانه عالی بود؛ بهترین کاری ماهی که در سریلانکا خوردم. شام رو در رستورانهای آلاکارته در استراحتگاه خواهر هتل نزدیک خوردیم.
گران بود!
متاسفانه به اندازهای که انتظار داشتم خوب نبود.
موقعیت هتل خوب بود. ساحل متاسفانه همیشه بسته بود و نتونستیم شنا کنیم.
اتاقها خیلی خوب عایقکاری نشده بودن و هر چیزی از اتاق کناری میشنیدیم.
خدمات وحشتناک از طرف پرسنل پذیرش - از این هتل پرهیز کنید
سریلانکا کشور زیباییه، پر از مردم مهربون و سخاوتمند که هر کاری میکنن تا گردشگرها احساس راحتی کنن - اما از هتل AVANI پرهیز کنید.
اگر میتوانستم صفر امتیاز بدم این کار رو میکردم. از خدمات پذیرش و یکی از کارکنان (مدیر پذیرش) در زمان چکاین خیلی ناامید شدم و این دو شب اقامتم رو خراب کرد، بعد از تعطیلات عالی در سریلانکای شگفتانگیز. یه سوء تفاهم بزرگ در مورد مالیات هتل وجود داشت - و یه موقع مدیر سعی کرد منو قانع کنه که باید هزینه کمیسیون هم پرداخت کنم که بین هتل و سایت رزرو (booking.com) بود. رفتار مدیر پذیرش، طرز برخوردش، نبود همدلی، لحنش (تا جایی که بهم فریاد زد) خیلی ناراحتکننده بود. به وضوح فردی غیرحرفهای بود که هیچ ایدهای از خدمات مشتری نداشت، نمیتونست گوش بده و تنها هدفش گرفتن پول بود. حتی داستانی اختراع کرد که دفتر مرکزی booking.com در آمستردام برای من ایمیلی فرستاده بود در مورد پرداخت مالیات - که به وضوح دروغ بود و من بعداً با تماس به دفتر مرکزی این رو تایید کردم. هیچگونه عذرخواهیای نشد - فقط یه جعبه شکلات کهنه به اتاق من فرستاده شد، انگار که این میتونه جبرانکننده تجربه بد باشه، تلاش بیفایدهای بود - ترجیح میدادم به من اعتراف کنه که دروغ گفته و عذرخواهی کنه، که متاسفانه اینطور نشد. تجربه چکاین که بیش از دو ساعت طول کشید (من نتونستم وارد اتاقم بشم تا زمانی که پرداخت انجام نشده بود) کل اقامت ما رو خراب کرد. من اصرار داشتم که با مدیر کل هتل صحبت کنم - که به من گفته شد برای تمام هفته در دسترس نیست و طبق گفته مدیر پذیرش، اون بالاترین فرد مسئول در اون زمان بوده - اگه این درست باشه، این نشون میده که هتل خیلی در مدیریت ضعیف عمل کرده. کل این حادثه خیلی بد مدیریت شد و من هیچوقت دیگه در هتلهای AVANI اقامت نخواهم داشت.
این اولین و آخرین اقامتم در این هتل خواهد بود
پرسنل خوب بودن و موقعیت هتل هم خوب بود.
من در هتلهای زیادی در خارج از کشور و همینطور هتلهای محلی اقامت داشتم. وقتی این هتل رو با تجربههای دیگه مقایسه میکنم، اتاقها خیلی کوچک و تمیز نبودن. اصلاً ارزشی برای پنج ستارهها نداره. برای دو اتاق و بوفهای که ارائه میشد، قیمت خیلی بالاتر از اون چیزی بود که دریافت کردیم. بیشتر میوهها هم نارس بودن.
تغییر حولهها
موقعیت عالی و امکانات چشمگیر در منطقهای آرام در کنار ساحل.
هیچ چیزی
این بدترین 4 شب از تعطیلاتم بود. هتل 5 ستاره، اما در واقع حتی 3 ستاره هم نمیشد بهش داد. غذا خیلی بد بود، پرسنلی که گاهی به حال خودت رها میکردن، بعضی وقتها حتی بیادب بودن. اولین شام ما با یک بوفه بود که قیمتش اغراقآمیز بود برای چیزی که ارزشش رو داشت، باور کن بهتره که اصلاً اونجا غذا نخوری، (فهمیدم چرا مردم بیرون میرن و چیزی میخرن) محل خیلی غمگین به نظر میرسید، بعضی وقتها حس میکردی مرده است. اتاقها هم که اصلاً راحت نبودن، تختها خیلی ناراحت بودن، نمیشد از صدای بیرون در اتاق خوابید. اگه میشد نمره کمتر از یک ستاره بدم، حتما این کار رو میکردم!
هیچ چیزی
این بدترین 4 شب تعطیلات من بود، هتل 5 ستاره، ولی در واقع نباید حتی 3 ستاره هم میداشت. غذا خیلی بد بود، پرسنلی که بعضی وقتها شما رو تنها میذاشتن و حتی بعضی وقتها بیادب بودن. اولین شب شام رو با قیمت خیلی زیاد برای اون چیزی که میارزید خوردیم، باور کنین بهتره که اونجا غذا نخورید، (میفهمم چرا مردم بیرون میروند چیزی بخرند) مکان حس غم زیادی داشت، بعضی وقتها به نظر میرسید مرده است. اتاقها هم خیلی بد بودن، تختها خیلی ناراحتکننده بودن، نمیشد از سر و صدای بیرون در خوابید. اگه میتونستم به این هتل کمتر از یه ستاره میدادم!
اقامت خوب!
چکاین راحت بود. استقبال خوب بود. اتاقها تمیز بودن. پرسنل دوستانه بودن. صبحانه - خوب بود. میشه 80 از 100 بهش داد. شام - خوب بود. میشه 80 از 100 بهش داد. برای استفاده کامل از امکانات باید حداقل 2 شب بمونید. از Kanishka در پذیرش تشکر میکنم.
نداشتن آسانسور مشکل بزرگی بود برای افراد مسن و کسانی که توانایی کمتری دارن. استخر - فقط از 7 صبح تا 7 شب باز بود. بهتر بود بیشتر از این زمان دسترسی داشت. مواد گوشتی فقط مرغ، گوشت گاو و ماهی بودن. بهتر بود تنوع بیشتری از جمله غذاهای دریایی وجود داشت.
محبتآمیز اما نه 5 ستاره
استخر هتل بهترین بخش بود. بدون اون قطعاً ناراضی میبودیم چون ساحل اصلاً خوب نبود. اصلاً شبیه به عکسهای بروشور نبود. پرسنل خیلی مهربون و کمککننده بودن. رستوران به صورت بوفه بود ولی میشد از منوی آلاکارته هم غذا خورد. اتاق خیلی خوب بود. خیلی بزرگ و با حمام خوب. پرسنل نظافت عالی بودن. اتاقها کاملاً تمیز بودن.
استخر خیلی خوب بود اما اطراف استخر خیلی کهنه و خطرناک بود چون بعضی جاها بالا اومده بود. این مشکل باید حل بشه. هتل خیلی قدیمی به نظر میرسه و طبق چیزی که قبلاً گفته شد عکسهای بروشور هتل رو به عنوان یه هتل 5 ستاره لوکس نشون میده. من میگم بیشتر شبیه 3 ستاره است. ساحل سنگی بود. نمیشد تو دریا شنا کرد چون امواج خیلی شدید و جریانهای زیرآبی بودن. چون ساحل خصوصی نبود، تمام روز با آدمهای محلی که میخواستن کسبوکارشونو تبلیغ کنن اذیت میشدی که اصلاً راحت نمیکرد. ما با اقامت همهچیز شامل رفتیم که خیلی گرون بود با توجه به اینکه این هتل 5 ستاره لوکس نبود. این مکان نیاز به بازسازی بزرگ داره. آخرین روز از هتل خواستیم که برای رفتن به فرودگاه تاکسی بفرستن. لطفاً مراقب باشید وقتی از هتل تاکسی میگیرید. برای یه سفر یک ساعته و نیم، 175 دلار قیمت داده بودن. در حالی که از هتل قبلی برای یه سفر 3 ساعته 60 دلار هزینه کرده بودیم!
منظرهها خیلی قشنگ بودن، جو آرامشبخشی داشت. تنوع غذاها در صبحانه و شام خوب بود.
لوکس تقلبی.. تجهیزات قدیمی. زبالههایی در گوشههای پنهان.
کیفیت غذا خوب بود…
هیچ
هفته عالی در ریزورت ساحلی سریلانکا.
مکان خیلی آرامشبخشی برای تعطیلات زمستانی در ساحل. پرسنل فوقالعاده بودن، همیشه دوستانه و پاسخگو به درخواستهایمون. باشگاه کودکان برای چهار تا از نوههایم (همه زیر پنج سال) عالی بود. صبحانه خیلی خوب بود؛ بهترین کاری ماهی که در ماهی که در سریلانکا بودم. برای شام به رستورانهای آلاکارته در ریزورت خواهر همسایه میرفتیم.
گران بود!
متاسفانه نه به خوبی که انتظار میرفت.
موقعیت هتل خوب بود ساحل متاسفانه همیشه بسته بود و نتونستیم شنا کنیم.
اتاقها عایقبندی خیلی ضعیفی داشتند و همهچیز رو از اتاقهای کناری میشنیدیم.
خدمات بد از طرف پرسنل پذیرش - از این هتل دوری کنید.
سریلانکا کشور زیباییه، پر از مردم مهربون و سخاوتمند که تمام تلاششون رو میکنند تا گردشگران احساس خوشامدگویی کنن - اما از هتل آوانی به هر قیمتی دوری کنید.
اگه میتونستم صفر میدادم. خیلی ناراضی شدم از خدمات پذیرش و یکی از کارکنان (مدیر پذیرش) وقتی وارد شدم، که باعث شد اقامتم که دو شب بود، بعد از تعطیلات فوقالعاده در سریلانکا خراب بشه. یک سوءتفاهم بزرگ در مورد مالیات هتل بود - و یهبار مدیر تلاش کرد من رو قانع کنه که باید کمیسیون هم پرداخت کنم که مربوط به رزرو از سایت بوکینگ بود - رفتار، لحن و بیتوجهی مدیر پذیرش که به حدی فریاد میزد که غیرقابل تحمل بود. واضح بود که فردی آموزش ندیده است که هیچگونه ایدهای از خدمات مشتری نداشت و تنها هدفش گرفتن پول بود. حتی داستانی ساختگی در مورد ایمیلی از دفتر مرکزی بوکینگ (آمستردام) درباره پرداخت مالیات گفت - که واضحا دروغ بود و من بعداً با مرکز پشتیبانی دفتر مرکزی تماس گرفتم و این موضوع رو تأیید کردن. هیچ عذرخواهیای نشد - تنها یه جعبه شکلاتهای کهنه به اتاقم فرستادن، انگار این باعث میشه تجربه بهتر بشه، که خیلی ضعیف بود - ترجیح میدادم اقرار کنه که دروغ گفته و معذرتخواهی کنه، ولی متاسفانه چنین چیزی اتفاق نیفتاد. تجربه پذیرش که دو ساعت طول کشید (من نتونستم وارد اتاق بشم تا زمانی که پرداخت انجام نشده بود) کل اقامت ما رو خراب کرد. من اصرار داشتم با مدیر کل هتل صحبت کنم - که به من گفته شد برای تمام هفته در دسترس نیست و به گفته مدیر پذیرش، او بالاترین مقام مسئول بود - اگه این درست باشه، این نشوندهنده تصمیمات ضعیف کل زنجیره هتل بود. کل ماجرا بد مدیریت شد و من هرگز دوباره در هتل آوانی اقامت نخواهم کرد.
این اولین و آخرین بار خواهد بود که در این هتل اقامت دارم.
پرسنل خوب بودن و موقعیت هتل هم خوب بود.
من توی هتلهای زیادی در کشورهای مختلف اقامت داشتم و وقتی این هتل رو با اونها مقایسه میکنم، اتاقها خیلی کوچیک بودن، خیلی تمیز نبودن و اصلاً به پنج ستاره نمیخوردن. مبلغی که برای دو اتاق و بوفه پرداخت کردیم اصلاً ارزش نداشت. بیشتر میوهها هم رسیده نبودن.
نیاز به تعویض حولهها
موقعیت عالی بود و امکانات خوب در منطقهای آرام در کنار ساحل.
هیچ چیز
بدترین 4 شب تعطیلاتم بود، هتل پنج ستاره، ولی در واقع اصلاً ارزش سه ستاره هم نداشت. غذای خیلی بد، پرسنل که گاهی بیتوجه بودن و حتی بیاحترامی میکردن. در اولین شام با بوفهای که قیمتش به شدت زیاد بود، متضرر شدیم. باور کنید بهتره اصلاً اونجا غذا نخورید، (میفهمم چرا مردم میرن بیرون چیزی بخرن). جایی که بوی غم سنگینی میده، بعضی وقتها حتی به نظر میرسه مرده. اتاقها هم خیلی ناراحتکننده بودن، تختها خیلی ناراحت بودن و نمیتونستید از صدای بیرون درب اتاق بخوابید. اگر میشد کمتر از یک ستاره به این هتل بدم، این کار رو میکردم!
هیچ چیز
بدترین 4 شب تعطیلاتم بود، هتل پنج ستاره، ولی در واقع اصلاً ارزش سه ستاره هم نداشت. غذای خیلی بد، پرسنل که گاهی بیتوجه بودن و حتی بیاحترامی میکردن. در اولین شام با بوفهای که قیمتش به شدت زیاد بود، متضرر شدیم. باور کنید بهتره اصلاً اونجا غذا نخورید، (میفهمم چرا مردم میرن بیرون چیزی بخرن). جایی که بوی غم سنگینی میده، بعضی وقتها حتی به نظر میرسه مرده. اتاقها هم خیلی ناراحتکننده بودن، تختها خیلی ناراحت بودن و نمیتونستید از صدای بیرون درب اتاق بخوابید. اگر میشد کمتر از یک ستاره به این هتل بدم، این کار رو میکردم!
اقامت خوب!
ورود به هتل راحت بود. پذیرش خوب بود. اتاقها تمیز بودند. پرسنل دوستانه. صبحانه خوب بود، میشه 80 از 100 نمره داد. شام خوب بود، میشه 80 از 100 نمره داد. برای لذت بردن از همه امکانات به صورت آرام، باید حداقل دو شب اقامت داشته باشید. تشکر ویژه از کانیشکا در بخش پذیرش.
نداشتن آسانسور برای افراد مسن و کسانی که مشکل دارند، مشکلساز بود. استخر فقط از ساعت 7 صبح تا 7 شب باز بود. ترجیح میدادم که زمان دسترسی بیشتر باشد. تنوع گوشتها محدود به مرغ، گوشت گاو و ماهی بود. ترجیح میدادم که گزینههای بیشتری از جمله غذاهای دریایی هم موجود باشد.
زیبا اما نه 5 ستاره
استخر هتل عالی بود. اگه استخر نبود، احتمالاً خیلی ناراحت میشدیم چون ساحل اصلاً آنطور که تو بروشور نشون داده بود، خوب نبود. پرسنل خیلی مهربان و کمککننده بودند. رستوران به صورت بوفه بود اما میتوانستی از منوی آلاکارت هم انتخاب کنی. اتاق خیلی خوب بود. خیلی بزرگ و با حمام عالی. پرسنل تمیزکاری هم فوقالعاده بودند. در کل هتل کاملاً تمیز بود.
استخر عالی بود ولی محوطه اطرافش خیلی کهنه و خطرناک شده بود چون بعضی جاها کنده شده بود. این موضوع باید حل بشه. هتل به نظر قدیمی میاد و همانطور که قبلاً گفته شد، عکسهای بروشور هتل رو به عنوان هتل 5 ستاره لوکس نشون میده، اما به نظرم بیشتر به یک هتل 3 ستاره شباهت داره. ساحل هم سنگی بود و نمیشد تو دریا شنا کرد چون امواج خیلی زیاد و جریان زیر آب خطرناکی داشت. چون ساحل خصوصی نبود، تمام روز با محلیها مواجه بودیم که میخواستند برای تورها و خدمات دیگه پیشنهاد بدن که اصلاً آرامشبخش نبود. ما بسته all-inclusive گرفتیم که با توجه به اینکه هتل 5 ستاره نیست، خیلی گران بود. هتل نیاز به بازسازی جدی داره. روز آخر از هتل خواستیم تاکسی برای فرودگاه برامون هماهنگ کنه. حواستون باشه وقتی از هتل درخواست تاکسی میکنید. برامون 175 دلار برای یک ساعت و نیم مسیر قیمت دادن، در حالی که تاکسی خصوصیای که از هتل قبلی گرفتیم، برای یک مسیر سه ساعته فقط 60 دلار هزینه داشت!
منظرههای زیبا، جو آرامشبخش. تنوع خوبی از غذاها در صبحانه و شام.
ظاهر لوکس تقلبی... امکانات قدیمی... آشغال در گوشههای پنهان.
کیفیت غذا خوب بود…
هیچ
هفتهای عالی در استراحتگاه ساحلی سریلانکا
مکان خیلی آرامشبخشی برای تعطیلات ساحلی وسط زمستون. پرسنل فوقالعاده بودند، همیشه مهربان و پاسخگو به درخواستها. باشگاه کودکان برای چهار تا از نوههای ما که زیر پنج سال بودند، عالی بود. بوفه صبحانه عالی بود؛ بهترین کاری که من در طول یک ماه اقامتم در سریلانکا خوردم. برای شام در رستورانهای آلاکارت در استراحتگاه همسایه غذا خوردیم.
گران!
متاسفانه مثل چیزی که انتظار داشتم نبود.
موقعیت هتل خوب بود. متاسفانه ساحل همیشه بسته بود و نتونستیم شنا کنیم.
اتاقها عایق صدا خوبی نداشتند و ما همهچیز رو از اتاق کناری میشنیدیم.
خدمات بد از طرف پرسنل پذیرش - از این هتل دوری کنید
سریلانکا کشوری زیبا با مردم مهربان و سخاوتمند است که برای خوشامدگویی به توریستها تلاش زیادی میکنند - اما از هتل AVANI دوری کنید.
اگر امکان داشت صفر میدادم. از خدمات پذیرش بسیار ناراضی بودم و یک نفر از پرسنل (مدیر پذیرش) در زمان ورود، اقامت دو شبه من رو خراب کرد. یک سوءتفاهم بزرگ در مورد مالیات هتل پیش اومد و در یک لحظه مدیر سعی کرد منو متقاعد کنه که باید کمیسیون هم پرداخت کنم که این فقط برای رزرو از booking.com بود. رفتار و لحن مدیر پذیرش (حتی تا جایی که داد میزد) واقعا ناراحتکننده بود. کاملا مشخص بود که فردی بیتجربه است که هیچ مفهومی از خدمات مشتری نداره. حتی داستان ساختگی برای من تعریف کرد که دفتر مرکزی booking.com در آمستردام ایمیلی فرستاده که این مالیات رو پرداخت کنم، که کاملاً دروغ بود و من بعدا از مرکز پشتیبانی این موضوع رو تأیید کردم. نه یک عذرخواهی، فقط یک جعبه شکلات کهنه به اتاق من فرستاده شد، انگار این تجربه رو جبران میکنه. اصلاً ترجیح میدادم که دروغش رو بپذیره و عذرخواهی کنه، ولی متاسفانه اینطور نشد. تجربه چکاین که بیش از دو ساعت طول کشید (تا وقتی که پرداخت انجام نشد من نتونستم وارد اتاق بشم) تمام اقامت ما رو خراب کرد. من درخواست صحبت با مدیر عامل هتل رو کردم که بهم گفتن ایشون تمام هفته در دسترس نیستند و طبق گفته مدیر پذیرش، ایشون بالاترین مقام مسئول بودند - اگر این درست باشه، باز هم نشاندهنده عدم تصمیمگیری درست از سوی کل مجموعه هتل بود. این اتفاق کاملاً بد مدیریت شد و من هیچوقت دیگه به هیچ هتل AVANI نمیروم.
این اولین و آخرین بار من در این هتل خواهد بود
پرسنل خوب بودن و موقعیت هتل هم خوب بود.
من هتلهای زیادی در خارج از کشور و همینطور داخل کشور اقامت داشتم و وقتی این هتل رو با تجربههای قبلیم مقایسه میکنم، اتاقهای این هتل خیلی کوچک و تمیزیشون کم بود. اصلاً ارزش پنج ستاره رو نداره. مبلغی که بابت دو اتاق و بوفه پرداخت کردم، اصلاً با کیفیت غذاها و خدمات متناسب نبود. بیشتر میوهها هم نرسیده بودن.
تعویض حولهها
موقعیت عالی و امکانات چشمگیر در یک منطقه آرام نزدیک به ساحل.
هیچ چیز
بدترین ۴ شب تعطیلات من بود. هتل ۵ ستاره، اما در واقع باید حتی ۳ ستاره هم نداشته باشه. غذای خیلی بد، پرسنلی که گاهی حتی بیاحترامی میکنن. اولین شامی که خوردیم با قیمت اغراقشدهای که اصلاً ارزشش رو نداشت، ما رو حسابی گول زدن. باور کنین بهتره اصلاً اونجا غذا نخرید. (حالا میفهمم چرا مردم میرن بیرون چیزی میخرن) جایی که طعم غم و افسردگی اغراقشدهای داره و بعضی وقتها حتی حس میشه مرده. اتاقها رو که اصلاً نگم، تختها خیلی ناراحتکننده بودن، صدای بیرون اتاق اصلاً به آدم اجازه نمیداد بخوابه. اگه میشد ستاره کمتر از یک هم بدهم، حتماً میدادم!
هیچ چیز
بدترین ۴ شب تعطیلات من بود. هتل ۵ ستاره، اما در واقع باید حتی ۳ ستاره هم نداشته باشه. غذای خیلی بد، پرسنلی که گاهی حتی بیاحترامی میکنن. اولین شامی که خوردیم با قیمت اغراقشدهای که اصلاً ارزشش رو نداشت، ما رو حسابی گول زدن. باور کنین بهتره اصلاً اونجا غذا نخرید. (حالا میفهمم چرا مردم میرن بیرون چیزی میخرن) جایی که طعم غم و افسردگی اغراقشدهای داره و بعضی وقتها حتی حس میشه مرده. اتاقها رو که اصلاً نگم، تختها خیلی ناراحتکننده بودن، صدای بیرون اتاق اصلاً به آدم اجازه نمیداد بخوابه. اگه میشد ستاره کمتر از یک هم بدهم، حتماً میدادم!
اقامت خوب!
ورود به هتل راحت بود. استقبال خوب بود. اتاقها تمیز بودن. پرسنل دوستانه. صبحانه - خوب بود. میتونم امتیاز ۸۰ از ۱۰۰ بدم. شام - خوب بود. میتونم امتیاز ۸۰ از ۱۰۰ بدم. برای استفاده از تمام امکانات به صورت راحت، بهتره حداقل ۲ شب اقامت داشته باشید. از کانیشکا در قسمت پذیرش تشکر میکنم.
نداشتن آسانسور برای افراد مسن یا کسانی که توانایی کمتری دارند مشکل بود. استخر - فقط از ۷ صبح تا ۷ عصر باز بود. ترجیح میدادم برای مدت طولانیتری دسترسی داشته باشیم. مواد گوشتی فقط مرغ، گوشت گاو و ماهی بودن. ترجیح میدادم تنوع بیشتری داشته باشه، از جمله غذاهای دریایی.
عالی ولی نه ۵ ستاره
استخر هتل باعث شد هتل خیلی خوب بشه. اگه استخر نبود، خیلی ناراحت میشدیم چون ساحل اصلاً اونطور که تو بروشور نشون داده بود، خوب نبود. پرسنل خیلی دوستانه بودن و خیلی کمککننده. رستوران به صورت بوفه بود ولی میشد از منوی آلاکارته هم غذا خورد. اتاق خیلی قشنگ بود. خیلی بزرگ و با حمام خوبی. پرسنل نظافت هم فوقالعاده بودن. اتاقها به طور کامل تمیز و بیعیب بودن.
استخر عالی بود، ولی اطراف استخر خیلی کهنه و خطرناک شده بود چون چوبها بلند شده بودن. باید حتماً به این مشکل رسیدگی بشه. هتل کمی قدیمی شده و طبق عکسهای بروشور، انگار ۵ ستاره لوکس هست، ولی در واقع بیشتر شبیه هتل ۳ ستاره میشه. ساحل کمی سنگریزهای بود. نمیشد تو دریا شنا کرد چون آب خیلی متلاطم بود و جریانهای پنهان خطرناک داشت. چون ساحل خصوصی نبود، خیلی از محلیها دنبال فروش تور و خدمات بودن و این باعث میشد خیلی حس راحتی نداشته باشیم. ما با بسته خدمات کامل رفتیم و احساس کردیم قیمتش زیاد بود چون واقعاً ۵ ستاره لوکس نبود. این مجموعه نیاز به بازسازی جدی داره. روز آخر از هتل خواستیم تاکسی برای فرودگاه برامون ترتیب بده. لطفاً حواستون باشه که از هتل تاکسی نگیرین. برای یک سفر ۱.۵ ساعته، ۱۷۵ دلار از ما خواستن. در حالی که تاکسی خصوصیای که از هتل قبلی گرفتیم برای یک سفر ۳ ساعته فقط ۶۰ دلار هزینه داشت!
منظرههای زیبا و جو آرامشبخش. تنوع خوب غذا در صبحانه و شام.
لکچری تقلبی.. امکانات قدیمی. آشغال در گوشههای پنهان.
کیفیت غذا خوب بود…
ندارد
هفتهای دلپذیر در استراحتگاه ساحلی سریلانکا.
مکان بسیار آرامشبخشی برای تعطیلات ساحلی در میانههای زمستان. پرسنل فوقالعاده بودند، همیشه دوستانه و پاسخگو به درخواستهای ما. کلوب کودکان برای چهار نوهام (همه زیر پنج سال) عالی بود. صبحانه سلف سرویس عالی بود؛ بهترین کاری ماهی که در طول ماهی که در سریلانکا بودم، خوردم. برای شام به رستورانهای آلاکارته در استراحتگاه همجوار رفتیم.
گران!
متاسفانه نه به خوبی که انتظار میرفت.
موقعیت هتل خوب بود. متاسفانه ساحل همیشه بسته بود و نتواستیم شنا کنیم.
اتاقها عایقبندی خوبی نداشتند و همه چیز از اتاق کناری شنیده میشد.
خدمات بد از طرف پرسنل پذیرش - از این هتل خودداری کنید
سریلانکا کشور زیبایی است، پر از مردم مهربان و سخاوتمند که تمام تلاششان را میکنند تا گردشگران احساس خوشامدگویی کنند - اما از هتل AVANI باید خودداری کنید.
اگر میتوانستم امتیاز صفر بدهم، این کار را میکردم. از خدمات پذیرش و یک پرسنل خاص (مدیر پذیرش) در زمان ورود به هتل به شدت ناامید شدم که باعث شد دو شب اقامتم بعد از تعطیلات فوقالعاده در سریلانکا خراب شود. مشکل بزرگی در مورد مالیات هتل وجود داشت و در یک نقطه، مدیر تلاش کرد به من بگوید که باید هزینه کمیسیون بین هتل و بوکینگ دات کام را هم پرداخت کنم - رفتار و طرز برخورد مدیر پذیرش، بیاحترامی، عدم همدلی و لحنش (که حتی فریاد هم زد) تأسفآور بود. او ظاهراً فردی بیتجربه بود که هیچ ایدهای از خدمات مشتری نداشت و هدفش فقط استخراج هزینهها به هر قیمتی بود. حتی داستانی ساختگی درباره ارسال ایمیلی از دفتر مرکزی بوکینگ دات کام در آمستردام در مورد پرداخت مالیات به من گفت - که کاملاً نادرست بود و من بعداً این موضوع را با تماس با مرکز پشتیبانی تایید کردم. هیچ عذرخواهیای نبود - تنها یک جعبه شکلات کهنه به اتاق من فرستاده شد، انگار که این میتواند تجربه بد را جبران کند. من ترجیح میدادم که او اعتراف کند دروغ گفته و عذرخواهی کند، اما چنین چیزی اتفاق نیفتاد. تجربه ورود به هتل که دو ساعت طول کشید (من نتواستم وارد اتاقم شوم تا وقتی که هزینه پرداخت شد) تمام اقامت ما را خراب کرد. من خواستم با مدیر کل هتل صحبت کنم - که به من گفته شد او برای تمام هفته در دسترس نیست و طبق گفته مدیر پذیرش او بالاترین مقام در آن لحظه بود - اگر این درست باشد، نشاندهنده تصمیمات ضعیفتر کل زنجیره هتل است. این حادثه به طور کلی به بدترین شکل ممکن مدیریت شد و من هیچگاه در هتلهای AVANI اقامت نخواهم کرد.
این اولین و آخرین اقامت من در این هتل خواهد بود.
پرسنل خوب و موقعیت هتل هم خوب است.
من در بسیاری از هتلهای خارج از کشور و همچنین هتلهای محلی اقامت داشتم و وقتی این هتل را با آنها مقایسه میکنم، اتاقهای این هتل خیلی کوچک، نه خیلی تمیز و هیچ تناسبی با پنج ستاره بودن ندارد. مبلغی که برای 2 اتاق و سلف سرویس پرداخت کردیم مشابه بود، بسیاری از میوهها هم نارس بودند.
هتل رو رزرو نکنید!!!
خدمات خانهداری خیلی مرتب و دوستانه بود. تیم رستوران هم خوشبرخورد بود.
1. غذا اصلاً خوب نبود، هر روز همون رو میدادن. از نظر طعم هیچوقت شایسته 4 ستاره نبود. فرقی نمیکرد صبح یا شب. قطعاً وعدههای غذایی ضعیفی بود، ما همیشه شبها بیرون میخوردیم. 2. بار هم ضعیف بود، هیچوقت اینقدر نوشیدنی بد نگرفته بودیم. 3. در و اطراف استخر همیشه کلاغها بودن. 4. ساحل هم خیلی خوب نبود، سنگی بود و همیشه با رانندههای توکتوک یا کسایی مواجه میشدی که میخواستن بهت چیزی بفروشند. 5. به جز پرسنل مثبتی که گفتم، بقیه کارکنان پذیرش خیلی بیروح و دوستانه نبودن. اصلاً مثل هتلهای دیگهای که در سریلانکا بودیم برخورد نکردن. 6. هتل یک مجموعه بزرگ با هتل (Avani) هست و کنار اون یه هتل 5 ستاره دیگه هم هست که متعلق به همون مالک هست. ما هتل 5 ستاره رو دیدیم که از نظر ظاهر و پرسنل خیلی بهتر بود. اما اجازه ندادن که از هتل ما به اون یکی منتقل بشیم. 7. به خاطر پرواز شبانهمون مجبور شدیم چکاوت دیرتر کنیم یا یه شب دیگه بمونیم. اما برای اینکار 307 دلار میخواستن! در حالی که همون شب رو در بوکینگ میشد 130 دلار رزرو کرد، این واقعا بیاحترامی بود که چنین تفاوت قیمت زیادی برای یه اتاق با خدمات ضعیف درخواست کنن. ما هم از بوکینگ رزرو کردیم. 8. مهمانهای هتل هم به طور کلی خیلی غیر دوستانه و سختگیر بودن. 9. هتل خیلی قدیمی شده، اتاقها و راهروها فرسوده بودن. خیلی دور از تصاویری که نشون میدن و در اتاق ما از سقف آب میریخت.
تفریحگاه خوب
پرسنل در رستوران، پذیرش و خدمات اتاق خیلی دوستانه بودن. استخر هم خوب بود و تختهای آفتابگیر کافی داشت.
هیچگونه برنامه تفریحی نبود و شبها خیلی ساکت بود. تفریحگاه آنانتارا کالاتورا برنامههای زیادی داشت. رستوران شما قیمت بالایی داشت. این تفریحگاه خیلی از فروشگاهها و رستورانهای معمولی دور بود.
غذای خیلی خوب و خدمات عالی.
تعویض حوله
موقعیت عالی و امکانات چشمگیر در منطقهای آرام از کنار ساحل.
هیچی
بدترین 4 شب از تعطیلاتم بود، هتل 5 ستاره، اما در واقع نباید حتی 3 ستاره میداشت. غذا خیلی بد بود، پرسنلی که بعضی وقتها شما رو به حال خودتون میذارن و بعضی وقتها حتی بیادب هستن. اولین شبی که با یه بوفه شام داشتیم، قیمتش خیلی بالا بود برای چیزی که ارزشش رو داشت، باور کنید بهتره اصلاً اونجا غذا نخورید، (میفهمم چرا مردم میرن بیرون چیزی بخرن) جایی که بوی غم زیادی میده، بعضی وقتها انگار مرده باشه. اصلاً اتاقها رو نمیگم، تختها خیلی ناراحتکننده بودن، از صدای بیرون درب اتاق نمیتونستید بخوابید. اگه میشد امتیاز کمتر از یک ستاره بهش بدم، این کار رو میکردم!
هیچی
بدترین 4 شب از تعطیلاتم بود، هتل 5 ستاره، اما در واقع نباید حتی 3 ستاره میداشت. غذا خیلی بد بود، پرسنلی که بعضی وقتها شما رو به حال خودتون میذارن و بعضی وقتها حتی بیادب هستن. اولین شبی که با یه بوفه شام داشتیم، قیمتش خیلی بالا بود برای چیزی که ارزشش رو داشت، باور کنید بهتره اصلاً اونجا غذا نخورید، (میفهمم چرا مردم میرن بیرون چیزی بخرن) جایی که بوی غم زیادی میده، بعضی وقتها انگار مرده باشه. اصلاً اتاقها رو نمیگم، تختها خیلی ناراحتکننده بودن، از صدای بیرون درب اتاق نمیتونستید بخوابید. اگه میشد امتیاز کمتر از یک ستاره بهش بدم، این کار رو میکردم!
اقامت خوب!
چکاین راحت بود. استقبال خوب بود. اتاقها تمیز بودن. پرسنل دوستانه. صبحانه - خوب. میشه 80 از 100 داد. شام - خوب. میشه 80 از 100 داد. برای لذت بردن از تمام امکانات بهصورت راحتی، باید حداقل 2 شب اقامت داشته باشید. از کانشیکا در پذیرش تشکر میکنم.
نداشتن آسانسور برای افراد مسن و کسانی که توان کمتری دارن مشکلساز بود. استخر - فقط از 7 صبح تا 7 شب باز بود. ترجیح میدادم که برای مدت زمان بیشتری قابل دسترسی باشه. فقط مرغ، گوشت گاو و ماهی در دسترس بود. ترجیح میدادم که تنوع بیشتری از جمله غذاهای دریایی باشه.
زیبا اما 5 ستاره نیست
استخر هتل رو عالی کرده بود. اگه استخر نبود از اقامت راضی نمیشدیم چون ساحل اصلاً جالب نبود. هیچ شباهتی به تصاویری که در بروشور بود نداشت. پرسنل خیلی مهربون و کمککننده بودن. رستوران به صورت بوفه بود اما میشد از منوی آلاکارته هم انتخاب کرد. اتاق عالی بود. خیلی بزرگ و حمام خیلی خوبی داشت. پرسنل نظافت خیلی عالی بودن. همهچیز کاملاً تمیز بود.
استخر عالی بود اما چوبهای اطرافش خیلی کهنه و خطرناک بودن چون بلند شده بودن. باید این مشکل حل بشه. هتل ظاهر قدیمیای داره و مثل تصاویری که توی بروشور هست به نظر نمیاد هتل لوکسی باشه. به نظرم بیشتر شبیه یه هتل 3 ستاره هست. ساحل هم سنگریزهای بود. نمیشد توی دریا شنا کرد چون خیلی مواج بود و جریان زیر آب خیلی خطرناک بود. چون ساحل خصوصی نبود، همهروز با محلیها برخورد داشتیم که برای تورها و کارهای دیگه تبلیغ میکردن و این خیلی آرامش رو بهم میزد. ما بر اساس برنامه همهشامل رفتیم که به نظر میرسید خیلی گران بود چون این هتل 5 ستاره لوکس نبود. هتل به یک بازسازی بزرگ نیاز داره. در آخرین روز از هتل خواستیم تاکسی برای رفتن به فرودگاه برامون بفرستن. لطفاً مراقب باشید که از طریق هتل سفارش ندید. قیمت 175 دلار برای یه سفر یک و نیم ساعته بود. در حالی که تاکسی خصوصی که از هتل قبلی گرفتیم، برای یه سفر سه ساعته فقط 60 دلار هزینه داشت!
مناظر خوب، فضای آرامبخش. تنوع خوبی از غذاها در صبحانه و شام.
لوکسی کاذب.. امکانات قدیمی. زبالههایی در گوشههای پنهان.
کیفیت غذا خوب بود…
NA
هفتهای عالی در استراحتگاه ساحلی سریلانکا
مکان خیلی آرامشبخشی برای تعطیلات ساحلی در اواسط زمستان بود. پرسنل فوقالعاده بودن و همیشه دوستانه و آمادهی رسیدگی به درخواستهای ما بودن. باشگاه کودکان برای چهار تا نوههامون (همه زیر پنج سال) عالی بود. بوفه صبحانه عالی بود؛ بهترین کاری ماهی که در سریلانکا خوردم همینجا بود. برای شام هم به رستورانهای آلاکارته در استراحتگاه خواهر هتل رفتیم.
گران بود!
متأسفانه مثل چیزی که انتظار داشتم نبود
موقعیت هتل خوب بود ساحل متاسفانه همیشه بسته بود و ما نمیتوانستیم شنا کنیم.
اتاقها خیلی بد عایقبندی شده بودن و صدای همسایهها رو کاملاً میشنیدیم.
سرویس دهی فاجعه بود، از این هتل دوری کنید
سریلانکا کشوری زیبا با مردم مهربون و سخاوتمندیه که همیشه سعی میکنن گردشگرها احساس خوشآمدگویی داشته باشن - اما حتماً از هتل AVANI دوری کنید.
اگه میتونستم صفر رو امتیاز بدم، این کار رو میکردم. خیلی از سرویس پذیرش و رفتار یک نفر از پرسنل (مدیر پذیرش) توی هنگام چکاین ناراحت شدم و این باعث شد اقامتم خراب بشه بعد از یه تعطیلات عالی توی سریلانکا. یه سوء تفاهم بزرگ توی رزرو اتفاق افتاد در مورد مالیات هتل - و در یه لحظه، مدیر سعی کرد به من بگه که باید کمیسیون پرداخت کنم که بین هتل و سایت رزرو هست - رفتار مدیر پذیرش، طرز برخورد، بیاحترامی و فریاد زدنش اصلاً مناسب نبود. واضحاً فردی بدون آموزش بود که هیچ درکی از خدمات مشتری نداشت و فقط هدفش گرفتن پول از من بود. حتی داستانی ساخت که دفتر مرکزی رزرو سایت (آمستردام) برای من ایمیلی فرستاده که این هم کاملاً دروغ بود و من بعداً با دفتر مرکزی تماس گرفتم که تأیید کردن این موضوع رو. هیچ عذرخواهیای از طرف اون فرد نشد - اما یه جعبه شکلاتهای کهنه به اتاقم فرستادن انگار که این به تنهایی میتونه جایگذین همه مشکلات باشه، یه تلاش مسخره بود - ترجیح میدادم اعتراف میکرد که دروغ گفته و از من عذرخواهی میکرد. تجربه چکاین که تقریباً دو ساعت طول کشید (من تا زمانی که هزینه رو پرداخت نکردم، نتونستم وارد اتاق بشم) کل اقامتمون رو خراب کرد. من خواستم با مدیر کل هتل صحبت کنم - به من گفته شد که ایشون کل هفته در دسترس نیست و طبق گفته مدیر پذیرش، اون بالاترین مقام مسئول توی هتل بود - اگر این حقیقت باشه، نشوندهنده قضاوت خیلی بدی از طرف کل هتل هست. این حادثه خیلی بد مدیریت شد و من دیگه هیچ وقت از هتل AVANI استفاده نخواهم کرد.
این اولین و آخرین اقامت من در این هتل خواهد بود
پرسنل خوب بودند و موقعیت هتل هم خوب بود.
من در هتلهای زیادی در خارج از کشور و همینطور در داخل اقامت داشتم و وقتی با این تجربهها مقایسه میکنم، اتاقهای این هتل خیلی کوچیک و نه چندان تمیز بودند. برای یک هتل 5 ستاره ارزش نداشتند. هم مبلغ پرداختی برای 2 اتاق و هم غذاهای بوفه مشابه بودند و بیشتر میوهها نرسیده بودند.
نیاز به تعویض حولهها
موقعیت عالی و امکانات چشمگیر در منطقهای آرام کنار ساحل.
هیچ چیز
این بدترین 4 شب تعطیلات من بود. هتل 5 ستاره، ولی در واقع نباید حتی 3 ستاره هم میگرفت. غذای خیلی بد، کارکنانی که بعضی وقتها شما رو به حال خودتون رها میکنن و حتی گاهی بیادب بودن. اولین شبی که در رستوران با یک بوفه شام خوردیم، قیمتش خیلی زیاد بود نسبت به چیزی که ارائه میداد. باور کنید بهتره اصلاً اونجا غذا نخورید، (حالا میفهمم چرا مردم بیرون میرن چیزی میخرن). محیطی که بوی افسردگی زیادی میده، بعضی وقتها انگار مرده. اتاقها هم که دیگه خیلی بد بودن، تختها خیلی ناراحت بودن، نمیشد به خاطر سروصدا بیرون در اتاق خوابید. اگه میتونستم کمتر از یک ستاره به این هتل بدم، حتماً این کارو میکردم!
هیچی
بدترین ۴ شب تعطیلاتم بود، هتل ۵ ستاره، ولی در واقع حتی نمیتونست ۳ ستاره هم بگیره. غذای خیلی بد، پرسنلی که گاهی شما رو تنها میذارن و حتی بعضی وقتا بیادب میشن. اولین شبی که شام خوردیم، با بوفهای مواجه شدیم که قیمتش خیلی بالا بود و اصلاً به ارزشش نمیخورد، باور کنین بهتره اونجا غذا نخورین. جایی که یه حس غم شدید داره، بعضی وقتها انگار مرده است. اتاقها هم که اصلاً خوب نبود، تختها خیلی ناراحتکننده بودند، نمیتونستیم از صدای بیرون در اتاق بخوابیم. اگه میتونستم کمتر از یک ستاره به این هتل بدم، قطعاً این کار رو میکردم!
اقامت خوب!
ورود به هتل خیلی راحت بود. خوشآمدگویی خوبی داشتند. اتاقها تمیز بودند. پرسنل خیلی دوستانه بودند. صبحانه خوب بود. میشه نمره ۸۰ از ۱۰۰ داد. شام هم خوب بود. میشه نمره ۸۰ از ۱۰۰ داد. برای استفاده از همه امکانات باید حداقل ۲ شب اقامت داشته باشید. از کانیشکا در قسمت پذیرش تشکر میکنم.
نداشتن آسانسور برای افراد مسن یا کسانی که توانایی کمتری دارند مشکل بود. استخر فقط از ۷ صبح تا ۷ عصر باز بود. ترجیح میدادیم زمان بیشتری برای استفاده از استخر داشته باشیم. برای گوشت فقط مرغ، گوشت گاو و ماهی بود. بهتر بود تنوع بیشتری به خصوص از غذاهای دریایی داشت.
خوشایند ولی ۵ ستاره نیست
استخر هتل باعث شد که از اقامت راضی باشیم. اگر استخر نبود، واقعاً ناامید میشدیم چون ساحل اصلاً جالب نبود. هیچ چیزی شبیه به عکسهای بروشور نبود. پرسنل خیلی دوستانه و کمککننده بودند. رستوران به صورت بوفه بود ولی میتونستی از منوی آلاکارته هم سفارش بدی. اتاق خیلی زیبا بود. خیلی بزرگ و حمام خوبی داشت. کارکنان نظافت عالی بودن. تمام هتل خیلی تمیز بود.
استخر عالی بود، ولی اطرافش خیلی کهنه بود و خطرناک شده بود چون کفپوشها بلند شده بود. این موضوع باید به سرعت حل بشه. هتل خیلی قدیمی به نظر میرسید و همونطور که قبلاً گفته شد، عکسهای بروشور اون رو به عنوان یک هتل ۵ ستاره لوکس نشون میداد. من فکر میکنم بیشتر شبیه به ۳ ستاره هست. ساحل هم سنگی بود. نمیشد تو دریا شنا کرد چون خیلی خروشان بود و جریانهای زیرزمینی خطرناکی داشت. چون ساحل خصوصی نیست، مردم محلی تمام روز مزاحمت میکنن و برای تورها و خدمات دیگه مزاحم میشن که اصلاً حال آدم رو خوب نمیکنه. ما با سیستم همهچیز شامل اقامت داشتیم که خیلی گران بود با توجه به اینکه این هتل ۵ ستاره لوکس نیست. این مجموعه به یه بازسازی کلی نیاز داره. آخرین روز از هتل خواستیم تاکسی برای فرودگاه برامون بفرستن. لطفاً موقع سفارش تاکسی از هتل دقت کنید. برای یه سفر یک ساعته و نیم، ۱۷۵ دلار پیشنهاد دادن. در حالی که برای یه سفر ۳ ساعته از هتل قبلی فقط ۶۰ دلار پرداخت کرده بودیم!
مناظر زیبا و جو آرامشبخشی داشت. تنوع خوبی از غذاها در صبحانه و شام ارائه شد.
لوکس ساختگی... امکانات قدیمی. آشغالهایی که در گوشههای پنهان بود.
کیفیت غذا خوب بود…
هیچ
هفتهی دلپذیر در استراحتگاه ساحلی سریلانکا
جای خیلی آرامشبخشی بود برای تعطیلات ساحلی وسط زمستون. کارکنان عالی بودن، همیشه دوستانه و پاسخگو به درخواستهای ما. باشگاه کودکان فوقالعاده بود برای چهار نوهام (همه زیر پنج سال). بوفه صبحانه عالی بود؛ بهترین کاری ماهی که من در یک ماه اقامت در سریلانکا خوردم. شامها رو در رستورانهای آلاکارت در استراحتگاه خواهر در کنارش خوردیم.
گران بود!
متاسفانه مثل انتظارات نبود.
موقعیت هتل خوب بود. ساحل متاسفانه همیشه بسته بود و نمیتونستیم شنا کنیم.
اتاقها خیلی بد عایق بودن و همه چیز رو از اتاق کناری میشنیدیم.
خدمات بد از طرف پرسنل پذیرش - از این هتل دوری کنید
سریلانکا کشور زیبایی است که پر از مردم مهربان و سخاوتمند است که تمام تلاششون رو میکنند تا گردشگران احساس خوشامدگویی کنند - اما از هتل AVANI دوری کنید.
اگر میتوانستم نمره صفر بدم، حتما این کار رو میکردم. از خدمات پذیرش و یکی از اعضای پرسنل (مدیر پذیرش) در زمان ورود خیلی ناراحت شدم که کل اقامتم رو خراب کرد. در مورد مالیات هتل سوء تفاهم بزرگی پیش اومده بود و در یک لحظه مدیر میخواست به من بگه که باید کمیسیون پرداخت کنم که بین هتل و booking.com هست. رفتار، طرز برخورد و لحن مدیر (به حدی که میخواست فریاد بزنه) واقعا توهینآمیز بود. قطعاً فردی بیتجربه بود که هیچ ایدهای از خدمات مشتری نداشت و فقط هدفش این بود که پول از من بگیره. حتی داستانی ساختگی دربارهای که میگفت دفتر مرکزی booking.com از آمستردام ایمیل زده دربارهی پرداخت مالیات، ساخت. بعداً با مرکز پشتیبانی تماس گرفتم و این موضوع تأیید شد که این کاملاً دروغ بوده. هیچ عذرخواهیای انجام نشد، فقط یک جعبه شکلات کهنه برای من فرستاده شد، انگار این میتونست جبرانکننده باشه. تجربه ورود که دو ساعت طول کشید (تا وقتی پول پرداخت نمیشد، اجازه ورود به اتاق رو نداشتیم) کل اقامت ما رو خراب کرد. درخواست کردم که با مدیر کل هتل صحبت کنم، اما بهم گفتند که برای تمام هفته در دسترس نیست. به گفته مدیر پذیرش، اون مسئول ارشد بود - اگر این درست باشه، نشوندهندهی قضاوت ضعیف تمام هتلهاست. کل ماجرا خیلی بد مدیریت شد و من دیگه هیچ وقت تو هتل AVANI نمیمونم.