هتل آزیموت تولسکایا مسکو

هتل آزیموت تولسکایا مسکوAZIMUT Tulskaya Moscow hotel

8.3از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / دونسکوی / روسیه
ستاره هتل / 4 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل آزیموت تولسکایا مسکو

هتل آزیموت تولسکایا مسکو در بخش مرکزی مسکو واقع شده و 7 دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه متروی ورخنیه کاتلی و 15 دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه متروی تولسکایا فاصله دارد. اینترنت وای‌فای رایگان در تمام هتل در دسترس است. اتاق‌های غیرسیگاری با طراحی لوفت در هتل آزیموت تولسکایا مسکو دارای مبلمان به سبک معاصر و دکوراسیون روشن هستند. هر اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع، منطقه کاری، مینی‌بار، سیستم صوتی برای گوشی‌های هوشمند و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشد. رستوران هتل غذاهای اروپایی سرو می‌کند. صبحانه و ناهار به صورت بوفه هر روز ارائه می‌شود و ناهارهای بسته‌بندی شده نیز در دسترس است. ایستگاه متروی تولسکایا 5 ایستگاه از ایستگاه متروی پلاشچاد رولیوتسیی در مرکز شهر مسکو فاصله دارد. فرودگاه دوموددovo 24 مایل دورتر است و ترانسفر فرودگاهی قابل ترتیب است. زوج‌ها به خصوص از موقعیت هتل خوششان آمده است – آن‌ها امتیاز 8.6 را برای سفر...

امکانات و تفریحات هتل آزیموت تولسکایا مسکو

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی

سیاست‌های هتل

زمان وروداز 2:00 بعد از ظهر تا 12:00 شب
زمان خروجاز 11:00 صبح تا 12:00 ظهر
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود به هتل وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی با درخواست مجاز هستند. هزینه اضافی ممکن است اعمال شود.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • باغ نسکوشنی2.3 mi
  • موزه گاراژ هنر معاصر2.6 mi
  • پارک موزئون2.6 mi
  • پارک گورکی2.6 mi
  • خانه مرکزی هنرمندان2.8 mi
  • گالری ترتیاکوف در خیابان کریمسکی وال2.8 mi
  • پارک ناگاتینسکایا پویما2.8 mi
  • متوکسیون کراتیتسی3 mi
  • گالری ترتیاکوف3.1 mi
  • موزه داروین3.2 mi
جاذبه‌های برتر
  • پارک کالمونسکویه3.4 mi
  • یادبود پیتر بزرگ3.5 mi
  • پارک زاریادیه3.8 mi
  • موزه هنرهای زیبا پوشکین3.8 mi
  • میدان سرخ4 mi
  • مقبره لنین4 mi
  • کرمِلین4.1 mi
  • موزه تاریخ دولتی4.1 mi
  • موزه خانه ویکتور واسنتسوف5 mi
  • پارک بیتسا7 mi
نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها
  • فرودگاه بین‌المللی ونوکوو17 mi
  • فرودگاه دوموددovo مسکو24 mi
  • فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو29 mi

آدرس و موقعیت هتل آزیموت تولسکایا مسکو

Varshavskoe Shosse 9, Donskoy, 117105 Moscow, Russia

سوالات متداول

هتل آزیموت تولسکایا مسکو چقدر از مرکز مسکو فاصله دارد؟هتل آزیموت تولسکایا مسکو 3.1 مایل از مرکز مسکو فاصله دارد. تمام فواصل به صورت خطوط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فواصل واقعی ممکن است متفاوت باشند.
هزینه اقامت در هتل آزیموت تولسکایا مسکو چقدر است؟قیمت‌ها در هتل آزیموت تولسکایا مسکو بسته به مدت اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت است.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل آزیموت تولسکایا مسکو رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل آزیموت تولسکایا مسکو شامل: Twin/Double
ساعات ورود و خروج در هتل آزیموت تولسکایا مسکو چه ساعتی است؟ورود به هتل آزیموت تولسکایا مسکو از ساعت 2:00 بعد از ظهر است و خروج تا ساعت 12:00 ظهر انجام می‌شود.
آیا هتل آزیموت تولسکایا مسکو رستوران دارد؟هتل آزیموت تولسکایا مسکو یک رستوران به نام Мануфактура دارد.
در هتل آزیموت تولسکایا مسکو چه فعالیت‌هایی انجام می‌شود؟هتل آزیموت تولسکایا مسکو خدمات و فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی اعمال شود): ساعت خوش، تناسب اندام، رویدادهای ورزشی زنده (پخش)

امتیازات و نظرات میهمانان هتل آزیموت تولسکایا مسکو

8.3از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.9
امکانات
8.4
پاکیزگی
8.4
راحتی
8.5
نسبت ارزش به هزینه
8.4
موقعیت
8.4
Wifi رایگان
7.1
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید

نظرات میهمانان هتل آزیموت تولسکایا مسکو

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

قیمتش نسبت به کیفیتش خوب بود.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزش در برابر قیمت

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزش نسبت به قیمت

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزش نسبت به قیمت

Vasilii
نوشته شده درشنبه, 06 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 21 بهمن 00
7.0از 10 امتیاز
عالی

دومین سفر، همون مشکلات

نکات مثبت

موقعیت مکانی (یکی از معیارهای انتخاب)، قیمت

نکات منفی

به نظر قبلی من جواب داده شد که نظرات من رو به واحد مهندسی منتقل می‌کنن و اینکه یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریباً همون مشکلات دفعه قبل. در کل، به نظر قبلی من فقط یه جواب سرسری دادن، بدون اینکه مشکلی حل بشه. می‌فهمم که خیلی از این ایرادها رو نمیشه به این آسونی درست کرد، ولی حداقل ساده‌ترین‌ها رو می‌تونستن. خلاصه اینکه: 1) مدیریت هتل نسبت به نظرات مشتری‌ها بی‌توجهه و فقط یه واحد داره که جواب‌های آماده تحویل بده. 2) اجرا و نظارت در محل وجود نداره. 3) ایرادها تو اولویت فعالیت‌های شرکت قرار نمی‌گیرن. در هر صورت، تهش مشتری ضرر می‌کنه.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نسبت قیمت به کیفیت

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نسبت قیمت به کیفیت

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزش در برابر قیمت

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزش در برابر قیمت

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزش در برابر قیمت

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزش در برابر قیمت

Vasilii
نوشته شده درشنبه, 06 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 21 بهمن 00
7.0از 10 امتیاز
عالی

دومین بار بود که رفتم، همون مشکلات قبلی رو داشت.

نکات مثبت

موقعیت مکانی (یکی از معیارهای انتخابم بود)، قیمت

نکات منفی

به نظر قبلیم جواب دادن که مشکلات رو به واحد فنی اطلاع میدن و ازم خواستن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریباً همون مشکلات دفعه قبل رو داشت. در واقع، به نظر قبلیم فقط یه جواب سرسری دادن، بدون اینکه مشکلی رو حل کنن. میدونم که خیلی از مشکلات رو نمیشه به این راحتی حل کرد، ولی حداقل ساده‌ترین‌ها رو میشد درست کرد. خلاصه، باید بگم که: 1) مدیریت هتل به نظرات مشتری‌ها اهمیت نمیده و فقط یه واحد داره که جواب‌های از پیش تعیین شده رو میده. 2) نظارتی در کار نیست. 3) مشکلات به لیست اولویت‌های شرکت اضافه نمیشن. در هر صورت، آخرش مشتری ضرر میکنه.

Anton
نوشته شده درشنبه, 21 اسفند 00
/
تاریخ اقامت:جمعه, 22 بهمن 00
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی، دلم میخواد دوباره برم

نکات مثبت

هتل خیلی خوبیه، سرویس‌دهی عالیه

نکات منفی

-

Ольга
نوشته شده درشنبه, 21 اسفند 00
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 18 اسفند 00
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

متاسفانه کثیف بود

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

خیلی کثیف و نامرتب بود.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزش در برابر قیمت

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نسبت قیمت به کیفیت

Vasilii
نوشته شده درشنبه, 06 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 21 بهمن 00
7.0از 10 امتیاز
عالی

دومین بار بود، همون مشکلات قبلی.

نکات مثبت

موقعیت مکانی (یکی از معیارهای انتخاب)، قیمت

نکات منفی

به نظر قبلی من جواب دادن که مشکلات رو به واحد تاسیسات اطلاع میدن و ازم خواستن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریباً همون مشکلات دفعه قبل بود. در کل، به نظر قبلی من فقط یه جواب سر بالا دادن، بدون اینکه مشکلی رو حل کنن. میفهمم که خیلی از ایرادات رو نمیشه به این آسونی درست کرد، ولی حداقل میشه یه سری چیزای ابتدایی رو درست کرد. پس، نکاتی که باید روشون تاکید بشه: ۱) مدیریت هتل به نظرات مشتری ها اهمیت نمیده و فقط یه واحد روابط عمومی داره که جواب سر بالا بده. ۲) نظارت و اجرایی وجود نداره. ۳) ایرادات تو لیست اولویت های کاری شرکت قرار نمی گیره. در هر صورت، این وسط فقط مشتری ضرر می کنه.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نسبت قیمت به کیفیت

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نسبت قیمت به کیفیت

Vasilii
نوشته شده درشنبه, 06 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 21 بهمن 00
7.0از 10 امتیاز
عالی

دومین بار بود، همون مشکلات قبلی.

نکات مثبت

موقعیت مکانی (یکی از معیارهای انتخاب)، قیمت

نکات منفی

به نظر قبلی من جواب دادن که مشکلات رو به واحد تاسیسات اطلاع میدن و ازم خواستن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریباً همون مشکلات دفعه قبل بود. در کل، به نظر قبلی من فقط یه جواب سر بالا دادن، بدون اینکه مشکلی رو حل کنن. میفهمم که خیلی از ایرادات رو نمیشه به این آسونی درست کرد، ولی حداقل میشه یه سری چیزای ابتدایی رو درست کرد. پس، نکاتی که باید روشون تاکید بشه: ۱) مدیریت هتل به نظرات مشتری ها اهمیت نمیده و فقط یه واحد روابط عمومی داره که جواب سر بالا بده. ۲) نظارت و اجرایی وجود نداره. ۳) ایرادات تو لیست اولویت های کاری شرکت قرار نمی گیره. در هر صورت، این وسط فقط مشتری ضرر می کنه.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نسبت قیمت به کیفیت

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

قیمتش نسبت به کیفیتش خوبه.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

قیمتش نسبت به کیفیتش خوبه.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

قیمتش نسبت به کیفیتش خوبه.

Vasilii
نوشته شده درشنبه, 06 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 21 بهمن 00
7.0از 10 امتیاز
عالی

دومین بار بود که رفتم، همون مشکلات قبلی رو داشت.

نکات مثبت

موقعیت مکانیش خوبه (یکی از دلایل انتخابم این بود)، قیمتش هم مناسبه.

نکات منفی

به نظر قبلیم جواب داده بودن که مشکلات رو به بخش فنی اطلاع میدن و ازم خواستن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریبا همون مشکلات قبلی رو داشت. کلا به نظر قبلیم فقط یه جواب سرسری داده بودن و هیچ مشکلی رو حل نکرده بودن. می فهمم که بیشتر مشکلات رو نمیشه به این آسونی حل کرد، ولی حداقل یه سری چیزای ساده رو که میشد درست کرد. خلاصه اینکه: 1) مدیریت هتل به نظرات مشتری ها اهمیتی نمیده و فقط یه واحد روابط عمومی داره که جواب های کلیشه ای میده. 2) هیچ نظارتی روی کارها وجود نداره. 3) پیشنهادات و انتقادات تو اولویت کاری شرکت قرار نمی گیره. در هر صورت، آخرش ضررش به مشتری میرسه.

Anton
نوشته شده درشنبه, 21 اسفند 00
/
تاریخ اقامت:جمعه, 22 بهمن 00
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خیلی خوبیه، دلم میخواد دوباره برم

نکات مثبت

هتل عالیه، سرویس دهی خوبی دارن

نکات منفی

-

Ольга
نوشته شده درشنبه, 21 اسفند 00
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 18 اسفند 00
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح و کثیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

خیلی کثیف و به هیچ‌وجه رسیدگی نشده.

Вадим
نوشته شده درجمعه, 20 اسفند 00
/
تاریخ اقامت:شنبه, 14 اسفند 00
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی

نکات مثبت

پرسنل حرفه‌ای، سطح خدمات، تمیزی، اتاق مجهز به همه چیز لازم، صبحانه‌های خیلی خوشمزه

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

به نسبت پولش می ارزه

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

به نسبت پولش می ارزه

Vasilii
نوشته شده درشنبه, 06 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 21 بهمن 00
7.0از 10 امتیاز
عالی

دومین باری بود که رفتم، همون مشکلات قبلی رو داشت.

نکات مثبت

موقعیت مکانیش خوبه (یکی از دلایل انتخابم بود)، قیمتش هم مناسبه

نکات منفی

به نظر قبلیم جواب داده بودن که مشکلاتم رو به بخش فنی اطلاع میدن و ازم خواستن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریباً همون مشکلات دفعه قبل رو داشت. در کل، به نظر قبلیم فقط یه جواب سرسری دادن، بدون اینکه مشکلی رو حل کنن. می فهمم که خیلی از مشکلات رو نمیشه به این آسونی حل کرد، ولی حداقل ساده ترین هاش رو می تونستن درست کنن. خلاصه اینکه: 1) مدیریت هتل به نظرات مشتری ها اهمیتی نمیده و فقط یه بخش داره که جواب های الکی میده. 2) هیچ نظارت و کنترلی وجود نداره. 3) مشکلات و پیشنهادات مشتری ها اصلا براشون مهم نیست. در هر صورت، آخرش مشتری ضرر می کنه.

Anton
نوشته شده درشنبه, 21 اسفند 00
/
تاریخ اقامت:جمعه, 22 بهمن 00
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خیلی خوبیه، دلم می خواد دوباره برم

نکات مثبت

هتل عالیه، سرویس دهی خوبی هم داره

نکات منفی

-

Ольга
نوشته شده درشنبه, 21 اسفند 00
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 18 اسفند 00
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

متاسفانه کثیف بود

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

خیلی کثیف و نامرتب بود.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

قیمت نسبت به کیفیت خوب بود.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

قیمت نسبت به کیفیت خوب بود.

Vasilii
نوشته شده درشنبه, 06 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 21 بهمن 00
7.0از 10 امتیاز
عالی

دومین باری که اومدم، همون مشکلات قبلی.

نکات مثبت

موقعیت مکانی (یکی از معیارهای انتخاب)، قیمت

نکات منفی

به نظر قبلیم جواب داده بودن که مشکلات رو به بخش فنی اطلاع میدن و ازم خواسته بودن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریبا همون مشکلات دفعه قبل بود. در کل، به نظر قبلیم فقط یه جواب سرسری دادن، بدون اینکه مشکلی رو حل کنن. می‌فهمم که بیشتر مشکلات رو نمیشه به این راحتی حل کرد، ولی حداقل ابتدایی‌ترین‌ها رو که می‌شد. خب، چیزایی که مهمه رو میگم: 1) مدیریت هتل به نظرات مشتری‌ها اهمیت نمیده و فقط یه واحد داره که جواب‌های سرسری میده. 2) اجرا و نظارت درستی وجود نداره. 3) مشکلات به لیست اولویت‌دار کارهای شرکت اضافه نمیشن. در هر صورت، آخرش ضررش به مشتری میرسه.

Anton
نوشته شده درشنبه, 21 اسفند 00
/
تاریخ اقامت:جمعه, 22 بهمن 00
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده، دلم میخواد دوباره برگردم

نکات مثبت

هتل عالی، با سرویس خوب

نکات منفی

-

Ольга
نوشته شده درشنبه, 21 اسفند 00
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 18 اسفند 00
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح و کثیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

خیلی کثیف و به هیچ‌وجه رسیدگی نشده.

Вадим
نوشته شده درجمعه, 20 اسفند 00
/
تاریخ اقامت:شنبه, 14 اسفند 00
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی

نکات مثبت

پرسنل حرفه‌ای، سطح خدمات عالی، تمیزی بی‌نظیر، اتاق‌ها همه چیز لازم رو داشتن، صبحانه‌ها خیلی خوشمزه بود.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

قیمت نسبت به کیفیت خوب بود.

Marcello
نوشته شده درشنبه, 13 فروردین 01
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 اسفند 00
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

قیمت نسبت به کیفیت خوب بود.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.