هتل آزیموت تولسکایا مسکوAZIMUT Tulskaya Moscow hotel
درباره هتل آزیموت تولسکایا مسکو
هتل آزیموت تولسکایا مسکو در بخش مرکزی مسکو واقع شده و 7 دقیقه پیادهروی تا ایستگاه متروی ورخنیه کاتلی و 15 دقیقه پیادهروی تا ایستگاه متروی تولسکایا فاصله دارد. اینترنت وایفای رایگان در تمام هتل در دسترس است. اتاقهای غیرسیگاری با طراحی لوفت در هتل آزیموت تولسکایا مسکو دارای مبلمان به سبک معاصر و دکوراسیون روشن هستند. هر اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع، منطقه کاری، مینیبار، سیستم صوتی برای گوشیهای هوشمند و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار میباشد. رستوران هتل غذاهای اروپایی سرو میکند. صبحانه و ناهار به صورت بوفه هر روز ارائه میشود و ناهارهای بستهبندی شده نیز در دسترس است. ایستگاه متروی تولسکایا 5 ایستگاه از ایستگاه متروی پلاشچاد رولیوتسیی در مرکز شهر مسکو فاصله دارد. فرودگاه دوموددovo 24 مایل دورتر است و ترانسفر فرودگاهی قابل ترتیب است. زوجها به خصوص از موقعیت هتل خوششان آمده است – آنها امتیاز 8.6 را برای سفر...امکانات و تفریحات هتل آزیموت تولسکایا مسکو
- دستمال توالت
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- دستمال توالت
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- تلویزیون کابلی
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- رادیو
- تلفن
- صبحانه داخل اتاق
- بار نوشیدنی
- رستوران
- اسنک بار
- مینی بار
- دربان
- عابربانک داخل هتل
- انبار چمدان
- ورود/خروج سریع
- پذیرش 24 ساعته
- هاوس کیپینگ روزانه
- خدمات اتوشویی (هزینه اضافه)
- خشکشویی (هزینه اضافه)
- خشکشویی (هزینه اضافه)
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- باغ نسکوشنی2.3 mi
- موزه گاراژ هنر معاصر2.6 mi
- پارک موزئون2.6 mi
- پارک گورکی2.6 mi
- خانه مرکزی هنرمندان2.8 mi
- گالری ترتیاکوف در خیابان کریمسکی وال2.8 mi
- پارک ناگاتینسکایا پویما2.8 mi
- متوکسیون کراتیتسی3 mi
- گالری ترتیاکوف3.1 mi
- موزه داروین3.2 mi
- پارک کالمونسکویه3.4 mi
- یادبود پیتر بزرگ3.5 mi
- پارک زاریادیه3.8 mi
- موزه هنرهای زیبا پوشکین3.8 mi
- میدان سرخ4 mi
- مقبره لنین4 mi
- کرمِلین4.1 mi
- موزه تاریخ دولتی4.1 mi
- موزه خانه ویکتور واسنتسوف5 mi
- پارک بیتسا7 mi
- فرودگاه بینالمللی ونوکوو17 mi
- فرودگاه دوموددovo مسکو24 mi
- فرودگاه بینالمللی شرمتیوو29 mi
آدرس و موقعیت هتل آزیموت تولسکایا مسکو
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل آزیموت تولسکایا مسکو
نظرات میهمانان هتل آزیموت تولسکایا مسکو
قیمتش نسبت به کیفیتش خوب بود.
ارزش در برابر قیمت
ارزش نسبت به قیمت
ارزش نسبت به قیمت
دومین سفر، همون مشکلات
موقعیت مکانی (یکی از معیارهای انتخاب)، قیمت
به نظر قبلی من جواب داده شد که نظرات من رو به واحد مهندسی منتقل میکنن و اینکه یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریباً همون مشکلات دفعه قبل. در کل، به نظر قبلی من فقط یه جواب سرسری دادن، بدون اینکه مشکلی حل بشه. میفهمم که خیلی از این ایرادها رو نمیشه به این آسونی درست کرد، ولی حداقل سادهترینها رو میتونستن. خلاصه اینکه: 1) مدیریت هتل نسبت به نظرات مشتریها بیتوجهه و فقط یه واحد داره که جوابهای آماده تحویل بده. 2) اجرا و نظارت در محل وجود نداره. 3) ایرادها تو اولویت فعالیتهای شرکت قرار نمیگیرن. در هر صورت، تهش مشتری ضرر میکنه.
نسبت قیمت به کیفیت
نسبت قیمت به کیفیت
ارزش در برابر قیمت
ارزش در برابر قیمت
ارزش در برابر قیمت
ارزش در برابر قیمت
دومین بار بود که رفتم، همون مشکلات قبلی رو داشت.
موقعیت مکانی (یکی از معیارهای انتخابم بود)، قیمت
به نظر قبلیم جواب دادن که مشکلات رو به واحد فنی اطلاع میدن و ازم خواستن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریباً همون مشکلات دفعه قبل رو داشت. در واقع، به نظر قبلیم فقط یه جواب سرسری دادن، بدون اینکه مشکلی رو حل کنن. میدونم که خیلی از مشکلات رو نمیشه به این راحتی حل کرد، ولی حداقل سادهترینها رو میشد درست کرد. خلاصه، باید بگم که: 1) مدیریت هتل به نظرات مشتریها اهمیت نمیده و فقط یه واحد داره که جوابهای از پیش تعیین شده رو میده. 2) نظارتی در کار نیست. 3) مشکلات به لیست اولویتهای شرکت اضافه نمیشن. در هر صورت، آخرش مشتری ضرر میکنه.
هتل عالی، دلم میخواد دوباره برم
هتل خیلی خوبیه، سرویسدهی عالیه
-
متاسفانه کثیف بود
موقعیت مکانی
خیلی کثیف و نامرتب بود.
ارزش در برابر قیمت
نسبت قیمت به کیفیت
دومین بار بود، همون مشکلات قبلی.
موقعیت مکانی (یکی از معیارهای انتخاب)، قیمت
به نظر قبلی من جواب دادن که مشکلات رو به واحد تاسیسات اطلاع میدن و ازم خواستن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریباً همون مشکلات دفعه قبل بود. در کل، به نظر قبلی من فقط یه جواب سر بالا دادن، بدون اینکه مشکلی رو حل کنن. میفهمم که خیلی از ایرادات رو نمیشه به این آسونی درست کرد، ولی حداقل میشه یه سری چیزای ابتدایی رو درست کرد. پس، نکاتی که باید روشون تاکید بشه: ۱) مدیریت هتل به نظرات مشتری ها اهمیت نمیده و فقط یه واحد روابط عمومی داره که جواب سر بالا بده. ۲) نظارت و اجرایی وجود نداره. ۳) ایرادات تو لیست اولویت های کاری شرکت قرار نمی گیره. در هر صورت، این وسط فقط مشتری ضرر می کنه.
نسبت قیمت به کیفیت
نسبت قیمت به کیفیت
دومین بار بود، همون مشکلات قبلی.
موقعیت مکانی (یکی از معیارهای انتخاب)، قیمت
به نظر قبلی من جواب دادن که مشکلات رو به واحد تاسیسات اطلاع میدن و ازم خواستن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریباً همون مشکلات دفعه قبل بود. در کل، به نظر قبلی من فقط یه جواب سر بالا دادن، بدون اینکه مشکلی رو حل کنن. میفهمم که خیلی از ایرادات رو نمیشه به این آسونی درست کرد، ولی حداقل میشه یه سری چیزای ابتدایی رو درست کرد. پس، نکاتی که باید روشون تاکید بشه: ۱) مدیریت هتل به نظرات مشتری ها اهمیت نمیده و فقط یه واحد روابط عمومی داره که جواب سر بالا بده. ۲) نظارت و اجرایی وجود نداره. ۳) ایرادات تو لیست اولویت های کاری شرکت قرار نمی گیره. در هر صورت، این وسط فقط مشتری ضرر می کنه.
نسبت قیمت به کیفیت
قیمتش نسبت به کیفیتش خوبه.
قیمتش نسبت به کیفیتش خوبه.
قیمتش نسبت به کیفیتش خوبه.
دومین بار بود که رفتم، همون مشکلات قبلی رو داشت.
موقعیت مکانیش خوبه (یکی از دلایل انتخابم این بود)، قیمتش هم مناسبه.
به نظر قبلیم جواب داده بودن که مشکلات رو به بخش فنی اطلاع میدن و ازم خواستن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریبا همون مشکلات قبلی رو داشت. کلا به نظر قبلیم فقط یه جواب سرسری داده بودن و هیچ مشکلی رو حل نکرده بودن. می فهمم که بیشتر مشکلات رو نمیشه به این آسونی حل کرد، ولی حداقل یه سری چیزای ساده رو که میشد درست کرد. خلاصه اینکه: 1) مدیریت هتل به نظرات مشتری ها اهمیتی نمیده و فقط یه واحد روابط عمومی داره که جواب های کلیشه ای میده. 2) هیچ نظارتی روی کارها وجود نداره. 3) پیشنهادات و انتقادات تو اولویت کاری شرکت قرار نمی گیره. در هر صورت، آخرش ضررش به مشتری میرسه.
هتل خیلی خوبیه، دلم میخواد دوباره برم
هتل عالیه، سرویس دهی خوبی دارن
-
افتضاح و کثیف
موقعیت مکانی
خیلی کثیف و به هیچوجه رسیدگی نشده.
هتل عالی
پرسنل حرفهای، سطح خدمات، تمیزی، اتاق مجهز به همه چیز لازم، صبحانههای خیلی خوشمزه
به نسبت پولش می ارزه
به نسبت پولش می ارزه
دومین باری بود که رفتم، همون مشکلات قبلی رو داشت.
موقعیت مکانیش خوبه (یکی از دلایل انتخابم بود)، قیمتش هم مناسبه
به نظر قبلیم جواب داده بودن که مشکلاتم رو به بخش فنی اطلاع میدن و ازم خواستن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریباً همون مشکلات دفعه قبل رو داشت. در کل، به نظر قبلیم فقط یه جواب سرسری دادن، بدون اینکه مشکلی رو حل کنن. می فهمم که خیلی از مشکلات رو نمیشه به این آسونی حل کرد، ولی حداقل ساده ترین هاش رو می تونستن درست کنن. خلاصه اینکه: 1) مدیریت هتل به نظرات مشتری ها اهمیتی نمیده و فقط یه بخش داره که جواب های الکی میده. 2) هیچ نظارت و کنترلی وجود نداره. 3) مشکلات و پیشنهادات مشتری ها اصلا براشون مهم نیست. در هر صورت، آخرش مشتری ضرر می کنه.
هتل خیلی خوبیه، دلم می خواد دوباره برم
هتل عالیه، سرویس دهی خوبی هم داره
-
متاسفانه کثیف بود
موقعیت مکانی
خیلی کثیف و نامرتب بود.
قیمت نسبت به کیفیت خوب بود.
قیمت نسبت به کیفیت خوب بود.
دومین باری که اومدم، همون مشکلات قبلی.
موقعیت مکانی (یکی از معیارهای انتخاب)، قیمت
به نظر قبلیم جواب داده بودن که مشکلات رو به بخش فنی اطلاع میدن و ازم خواسته بودن یه فرصت دیگه به هتل بدم. خب... تقریبا همون مشکلات دفعه قبل بود. در کل، به نظر قبلیم فقط یه جواب سرسری دادن، بدون اینکه مشکلی رو حل کنن. میفهمم که بیشتر مشکلات رو نمیشه به این راحتی حل کرد، ولی حداقل ابتداییترینها رو که میشد. خب، چیزایی که مهمه رو میگم: 1) مدیریت هتل به نظرات مشتریها اهمیت نمیده و فقط یه واحد داره که جوابهای سرسری میده. 2) اجرا و نظارت درستی وجود نداره. 3) مشکلات به لیست اولویتدار کارهای شرکت اضافه نمیشن. در هر صورت، آخرش ضررش به مشتری میرسه.
هتل فوقالعاده، دلم میخواد دوباره برگردم
هتل عالی، با سرویس خوب
-
افتضاح و کثیف
موقعیت مکانی
خیلی کثیف و به هیچوجه رسیدگی نشده.
هتل عالی
پرسنل حرفهای، سطح خدمات عالی، تمیزی بینظیر، اتاقها همه چیز لازم رو داشتن، صبحانهها خیلی خوشمزه بود.
قیمت نسبت به کیفیت خوب بود.
قیمت نسبت به کیفیت خوب بود.