هتل کارلتون پالاسCarlton Palace Hotel
درباره هتل کارلتون پالاس
واقع در خیابان برجسته المکتوم، هتل کارلتون پالاس مکان بسیار خوبی با دسترسی مناسب به حمل و نقل عمومی را ارائه میدهد. تمامی سوئیتها و اتاقها دارای تهویه مطبوع، ناحیه نشیمن، حمام خصوصی و تلویزیون صفحهتخت هستند. برخی از اتاقهای هتل کارلتون پالاس همچنین شامل میز کار و یخچال هستند. هتل کارلتون پالاس چندین رستوران دارد، از جمله رستوران لبنانی ال دیوان، سرو غذا در تمام طول روز در ال شنداغه و The Sketch - یک بار کوکتل که غذاهای فیوژن را در محیطی شیک سرو میکند. مهمانان میتوانند در سونا، باشگاه ورزشی، جکوزی و استخر بیرونی هتل استراحت کنند. هتل کارلتون پالاس تنها 10 دقیقه با خودرو از فرودگاه بینالمللی دبی و 8 دقیقه پیادهروی از ایستگاه مترو یونیون و ال ریگا فاصله دارد.امکانات و تفریحات هتل کارلتون پالاس
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- بیده
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- بیده
- شام دارای تم (هزینه اضافه)
- ساعت خوش (هزینه اضافی)
- تلویزیون کابلی
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
- صبحانه داخل اتاق
- بار نوشیدنی
- رستوران
- اسنک بار
- مینی بار
- دستیار پارک خودرو
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- برج ساعت دیره3,100 ft
- میدان ناصر0.7 mi
- پارک دویدن موتینه1.3 mi
- پل شناور1.4 mi
- البستکیه1.7 mi
- موزه دبی1.8 mi
- خانه سعید المکتوم2.4 mi
- روستای میراث2.5 mi
- پارک خلیج4.4 mi
- قاب دبی4.5 mi
- [رستوران] سوک البحر استارباکس20 ft
- کافه/بار بک استریت750 ft
- [رستوران] ییلدز سارا استار1,450 ft
- نمایشگاه حریم السلطان6 mi
- سیاره سبز دبی7 mi
- برج خلیفه7 mi
- میدان امارات7 mi
- آبشار کانال آب دبی7 mi
- پارک خیابان خلیج8 mi
- آبنمای دبی8 mi
- آکواریوم شارجه9 mi
- پناهگاه حیات وحش راس الخور13 mi
- دریاچه المجاز8 mi
آدرس و موقعیت هتل کارلتون پالاس
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل کارلتون پالاس
نظرات میهمانان هتل کارلتون پالاس
راحت
همه چیز خوب بود.
تاکسی به راحتی پیدا نمیشد و هتل خیلی گرون بود.
فقط موقعیت هتل خوب بود.
پذیرش فیلیپینی باعث شد تمام سفرهای من خراب بشه، بدترین پذیرشی بود که تا حالا در زندگیم دیدم.
اقامتگاه نیاز به بازسازی دارد
موقعیت خوب بود. در اطراف هتل فروشگاههایی بود که محلیها از آنها خرید میکردند. همچنین یک داروخانه (اگر لازم باشد) در 5 دقیقه پیادهروی از هتل پیدا میشود.
اتاقها (من اتاق دلوکس انتخاب کرده بودم) نیاز به بازسازی شدید دارند، به ویژه سرویس بهداشتی. دوش نیز کثیف بود و نه فقط راهرو. بعد از شب اول در طبقه چهارم، به پذیرش شکایت کردم و اتاق جدیدی در طبقه هشتم گرفتم. این اتاق هم تنها کمی بهتر بود از نظر وضعیت کلی. برای تهویه که درست کار نمیکرد (بسیار سرد بود) و کولر هم حتی با تنظیم روی 30 درجه گرم نمیشد، باید تعمیرکار میآمد. دوش فقط آب داغ میداد و دستشویی هم فشار آب کمی داشت. این مشکلات را تعمیرکار تا حدی برطرف کرد. صبحانه به نظر میرسید بیشتر برای مهمانان شرقی مناسب است. قهوه تنها از فیلتر قهوه در قوری سرو میشد. از یک هتل پنج ستاره انتظار خیلی بیشتری دارم.
. Z
بسیار خوب
وضعیت اتاقها
دیگه اینجا نمیمونم.
فرآیند چکاین خوب پیش رفت و حرفهای بود. اتاق خیلی تمیز بود و دما کاملاً مناسب بود، همون لحظه که وارد اتاق شدم احساس راحتی کردم. فضای اتاق فوقالعاده و بسیار راحت بود.
این یه لیست طولانی خواهد بود: 1) وایفای نه با گوشی من وصل میشد نه با لپتاپم. 2) حالا این یکی خیلی ناراحتکنندهاست، درخواست ساده برای "اتوی لباس" به قدری کابوس شد که هنوز نمیتوانم اون تجربه رو فراموش کنم. مجبور شدم 5 بار تماس بگیرم فقط برای درخواست اتو. با این حال نتونستم یکی بگیرم. یعنی جدی؟ 3) حالا این دیگه چیه که شبها تو هتل خیلی سروصدای بلند میشنوم، موسیقی به قدری بلند بود که از سه طبقه بالاتر هم شنیده میشد. این رو کسی میگه که در طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگر دوست داری خوابت به هم بریزد و خیلی عصبانی بشی، حتما خوش آمدید.
واقعا از خدمات و اتاقها ناراضی بودم
موقعیت هتل خوب بود
پاسخدهی از پذیرش بیش از ۳۰ دقیقه طول کشید، یخچال اصلاً کار نمیکرد و کولر در اتاق ۲۰۵ خنک نمیکرد، سیستم گرمایشی هم دیر شروع به کار میکرد!! من مجبور شدم سه بار تماس بگیرم تا طبق خواستهام اتاق ۲۱۸ رو برام تغییر بدن چون داشتم عرق میکردم!! یخچال در اتاق جدید ۲۱۸ هم کار نمیکرد. من حدود ۱۸۴ ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار خدمات حرفهای داشتم ولی متاسفانه اینطور نبود.
دوباره به اینجا نمیام
صبحانه و موقعیت هتل خوب بود
مینیبار نداشت، مسواک و خمیر دندان نبود، گاوصندوق کار نمیکرد
نزدیک به تمام خدمات
مبلمان قدیمی بود و تلویزیونها کوچک بودن + یخچال دائم خراب بود و خیلی قدیمی
مبلغ اضافی از من گرفته شد که در بوکینگ نبود
مریحه
همهچیز خوب بود
تاکسی در دسترس نبود و هتل خیلی گران بود
فقط موقعیت خوب بود
پذیرش فیلیپینی تمام سفرهایم رو خراب کرد، بدترین پذیرشکاری بود که توی زندگیم دیدم
اتاق نیاز به تعمیرات جدی داشت
موقعیت هتل خوبه. اطرافش فروشگاههایی هست که مردم محلی بهش سر میزنن. همچنین داروخانهای هم در ۵ دقیقه پیادهروی از هتل پیدا میشه.
اتاقها (من اتاق دلوکس رو انتخاب کرده بودم) نیاز به تعمیرات جدی دارن، مخصوصا سرویس بهداشتی. دوش هم کثیف بود، نه تنها کریدور. بعد از اولین شب در طبقه ۴، به پذیرش شکایت کردم و اتاقی در طبقه ۸ بهم دادن. این اتاق هم فقط کمی بهتر از نظر وضعیت عمومی بود. برای تهویه که درست کار نمیکرد (خیلی سرد بود) و کولر هم حتی وقتی روی دمای ۳۰ درجه تنظیم میشد گرم نمیشد، تعمیرکار رو فرستادن. دوش اول فقط آب داغ میداد و توالت هم فقط یک قطره آب داشت برای شستشو. این مشکلات رو تعمیرکار تا حدی رفع کرد. صبحانه بیشتر برای مهمانهای شرقی مناسب بود. قهوه فقط به صورت فیلتر از قوری ارائه میشد. از یک هتل ۵ ستاره انتظار بیشتری داشتم.
. Z
خیلی خوب بود
وضعیت اتاق
دیگه نمیام اینجا
فرآیند ورود خوب و حرفهای بود. اتاق خیلی تمیز بود و دما خیلی مناسب بود، انگار همون لحظه که وارد شدم دلم میخواست بخوابم. فضای اتاق فوقالعاده بود و خیلی راحت بودم.
این لیست طولانیه: 1) وایفای نه با گوشیم وصل میشد نه با لپتاپم. 2) حالا این یکی خیلی اذیتم کرد، 'درخواست ساده برای آهن' تبدیل به یه کابوس شد که هیچ وقت فراموش نمیکنم. مجبور شدم ۵ بار تماس بگیرم فقط برای درخواست یک آهن. با این حال نتونستم یکی بگیرم. seriously. 3) موسیقی کلاب شبانه خیلی بلند بود طوری که حتی از ۳ طبقه بالاتر هم صدای موسیقی میومد. این رو از کسی میگم که در طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگر میخواهید خواب شما مختل بشه و خیلی عصبی بشید، خوشآمدید اینجا بمونید.
واقعا از سرویس و اتاقها ناامید شدم
موقعیت
تاخیر در پاسخگویی از طرف پذیرش بیش از 30 دقیقه، یخچال اصلا کار نمیکرد، و کولر اتاق 205 خنک نمیکرد، بخاری زمان زیادی میبرد تا گرم بشه!! باید سه بار بهشون زنگ میزدم تا طبق درخواست من اتاق 218 رو بهم بدن چون عرق کرده بودم!! یخچال در اتاق جدید 218 هم کار نمیکرد، من حدود 184 ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار سرویس حرفهای داشتم اما متاسفانه بهش نرسیدم.
دیگه به اینجا برنمیگردم.
صبحانه و موقعیت
هیچ مینیبار، مسواک و خمیر دندان نبود، گاوصندوق کار نمیکرد.
نزدیک به تمام خدمات
اثاثیه قدیمی است و تلویزیونها هم خیلی کوچک هستند + یخچال همیشه خراب و خیلی قدیمی بود.
راحت
همهچیز
تاکسی پیدا نمیشد و هتل خیلی گرون بود.
فقط موقعیت
پذیرش فیلیپینی تمام سفرهای من رو بد کرد، بدترین پذیرشی بود که تا حالا دیدم.
اقامتگاه نیاز به بازسازی شدید دارد
موقعیت خوب است. در اطراف هتل فروشگاههایی وجود دارد که توسط مردم محلی بازدید میشوند. همچنین یک داروخانه (در صورت نیاز) در 5 دقیقه پیادهروی در خیابانهای پشت هتل پیدا میشود.
اتاقها (من اتاق دلوکس انتخاب کرده بودم) نیاز به بازسازی شدید دارند، مخصوصا حمام. دوش هم هنوز کثیف بود، نه تنها در راهرو. بعد از شب اول در طبقه چهارم من در پذیرش شکایت کردم و اتاق جدیدی در طبقه هشتم گرفتم. اما این اتاق هم فقط کمی بهتر از نظر وضعیت کلی بود. برای تهویهای که درست کار نمیکرد (خیلی سرد بود)، و کولر که حتی با تنظیم 30 درجه هم گرم نمیشد، باید تعمیرکار میآمد. دوش اول فقط آب داغ تولید میکرد، دستشویی هم فقط یک قطره آب داشت. تعمیرکار این مشکلات را تا حدی برطرف کرد. صبحانه بیشتر برای مهمانان شرقی تنظیم شده بود. قهوه فقط به صورت قهوه فیلتر از قوری سرو میشد. من از یک هتل 5 ستاره انتظار خیلی بیشتری داشتم.
. ز
بسیار خوب
شرایط اتاق
دیگه اینجا نمیام.
فرآیند چکاین خوب پیش رفت و حرفهای بود. اتاق خیلی تمیز بود و دما هم خیلی مناسب، وقتی وارد اتاق شدم، حس خوابیدن داشتم. فضای اتاق عالی بود و خیلی راحت بود.
این یک لیست طولانی است: 1) وایفای نه با گوشی من و نه با لپتاپ من وصل نمیشد. 2) این یکی خیلی آزاردهنده بود، 'درخواست ساده برای اتو' تبدیل به کابوس شد و اون تجربه رو فراموش نمیکنم. مجبور شدم 5 بار تماس بگیرم فقط برای درخواست اتو. با همه اینها هنوز نتونستم یکی بگیرم. یعنی جدی؟ 3) همچنین، چی با تفریحات شبانه اینجا؟ موسیقی خیلی بلند بود که سه طبقه بالاتر هم میشنیدن. این رو میگم از طرف کسی که در طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگر میخواهید خواب شما مختل بشه و خیلی عصبانی بشید، خوش آمدید!
واقعا از سرویس و اتاقها ناامید شدم
موقعیت
تاخیر در پاسخگویی از طرف پذیرش بیش از 30 دقیقه، یخچال اصلا کار نمیکرد، و کولر اتاق 205 خنک نمیکرد، بخاری زمان زیادی میبرد تا گرم بشه!! باید سه بار بهشون زنگ میزدم تا طبق درخواست من اتاق 218 رو بهم بدن چون عرق کرده بودم!! یخچال در اتاق جدید 218 هم کار نمیکرد، من حدود 184 ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار سرویس حرفهای داشتم اما متاسفانه بهش نرسیدم.
دیگه به اینجا برنمیگردم.
صبحانه و موقعیت
هیچ مینیبار، مسواک و خمیر دندان نبود، گاوصندوق کار نمیکرد.
مريحة
همه چیز
تاکسی موجود نبود و هتل خیلی گرون بود
فقط موقعیت
پذیرش فیلیپینیها همه سفرهای من رو خراب کرد، بدترین پذیرش بود که تا حالا دیدم.
اقامتگاه نیاز به بازسازی شدید دارد
موقعیت خوب است. در اطراف هتل فروشگاههایی وجود دارد که توسط مردم محلی بازدید میشوند. همچنین یک داروخانه (در صورت نیاز) در 5 دقیقه پیادهروی در خیابانهای پشت هتل پیدا میشود.
اتاقها (من اتاق دلوکس انتخاب کرده بودم) نیاز به بازسازی شدید دارند، مخصوصا حمام. دوش هم هنوز کثیف بود، نه تنها در راهرو. بعد از شب اول در طبقه چهارم من در پذیرش شکایت کردم و اتاق جدیدی در طبقه هشتم گرفتم. اما این اتاق هم فقط کمی بهتر از نظر وضعیت کلی بود. برای تهویهای که درست کار نمیکرد (خیلی سرد بود)، و کولر که حتی با تنظیم 30 درجه هم گرم نمیشد، باید تعمیرکار میآمد. دوش اول فقط آب داغ تولید میکرد، دستشویی هم فقط یک قطره آب داشت. تعمیرکار این مشکلات را تا حدی برطرف کرد. صبحانه بیشتر برای مهمانان شرقی تنظیم شده بود. قهوه فقط به صورت قهوه فیلتر از قوری سرو میشد. من از یک هتل 5 ستاره انتظار خیلی بیشتری داشتم.
. ز
بسیار خوب
شرایط اتاق
دیگه اینجا نمیام.
فرآیند چکاین خوب پیش رفت و حرفهای بود. اتاق خیلی تمیز بود و دما هم خیلی مناسب، وقتی وارد اتاق شدم، حس خوابیدن داشتم. فضای اتاق عالی بود و خیلی راحت بود.
این یک لیست طولانی است: 1) وایفای نه با گوشی من و نه با لپتاپ من وصل نمیشد. 2) این یکی خیلی آزاردهنده بود، 'درخواست ساده برای اتو' تبدیل به کابوس شد و اون تجربه رو فراموش نمیکنم. مجبور شدم 5 بار تماس بگیرم فقط برای درخواست اتو. با همه اینها هنوز نتونستم یکی بگیرم. یعنی جدی؟ 3) همچنین، چی با تفریحات شبانه اینجا؟ موسیقی خیلی بلند بود که سه طبقه بالاتر هم میشنیدن. این رو میگم از طرف کسی که در طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگر میخواهید خواب شما مختل بشه و خیلی عصبانی بشید، خوش آمدید!
واقعا از خدمات و اتاقها ناراضی بودم
موقعیت
تاخیر در پاسخگویی از پذیرش بیشتر از 30 دقیقه بود، یخچال اصلا کار نمیکرد، کولر در اتاق 205 هم سرمایی نداشت و گرمایی هم نمیداد! هیتر خیلی طول میکشید تا شروع به کار کنه!! من مجبور شدم 3 بار تماس بگیرم تا به درخواست من اتاق جدیدی در اتاق 218 بدن چون داشتم عرق میکردم!! یخچال در اتاق جدید در 218 هم کار نمیکرد، حدود 184 ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار داشتم خدمات حرفهای دریافت کنم، ولی متاسفانه اینطور نشد.
دیگه اینجا نمیام
صبحانه و موقعیت
هیچ مینیباری نداشت، مسواک و خمیردندان هم نبود، گاوصندوق کار نمیکرد
نزدیک به همه خدمات
مبلمان قدیمی بود، همچنین تلویزیونها کوچک بودن + یخچال همیشه خراب و خیلی قدیمی بود
مبلغ اضافی که در بوکینگ نبود از من گرفته شد
مريحة
همه چیز
تاکسی موجود نبود و هتل خیلی گرون بود
فقط موقعیت
پذیرش فیلیپینی همه سفرهای من رو خراب کرد، بدترین پذیرشی بود که تو عمرم دیدم
اتاق نیاز به بازسازی شدید دارد
موقعیت هتل خوبه. تو اطرافش مغازههایی هست که مردم محلی ازشون خرید میکنن. حتی داروخانه هم هست که اگه نیاز داشته باشی، 5 دقیقه پیادهروی از هتل فاصله داره.
اتاقها (من اتاق دلوکس گرفتم) شدیدا نیاز به بازسازی دارند، مخصوصا سرویس بهداشتی. دوش هم کثیف بود، نه تنها راهرو. بعد از شب اول تو طبقه 4، به پذیرش شکایت کردم و اتاق جدیدی تو طبقه 8 به من دادن. ولی این اتاق هم فقط کمی بهتر بود از نظر وضعیت کلی. سیستم تهویه کار نمیکرد (خیلی سرد بود)، کولر هم گرمایی نمیداد حتی با تنظیم 30 درجه. مجبور شدم از نگهدارنده درخواست کنم بیاد. دوش اولش فقط آب داغ میداد و توالت هم به زور آب میداد. این مشکلات رو نگهدارنده تا حدی حل کرد. صبحانه بیشتر برای مهمانهای شرقی تنظیم شده بود. قهوه فقط به صورت فیلتر از قوری بود. از یه هتل 5 ستاره انتظار خیلی بیشتری دارم.
. ز
خیلی خوب
شرایط اتاق
دوباره اینجا نمیام
روند چک-این خوب بود و حرفهای بود. اتاق واقعا تمیز بود و دما عالی بود، وقتی وارد اتاق شدم احساس میکردم که دارم میخوابم. فضای اتاق هم خیلی خوب و راحت بود.
این یه لیست طولانی میشه: 1) وای-فای نه با گوشیم وصل میشد نه لپتاپم. 2) حالا این یکی واقعا اعصابم رو خراب کرد، 'درخواست ساده برای اتو' یه کابوس شد که هیچ وقت فراموش نمیکنم. مجبور شدم 5 بار تماس بگیرم فقط برای درخواست اتو. با وجود این هنوز نتونستم یکی بگیرم. یعنی seriously. 3) بعدشم اون برنامههای شبانه چی بود، موسیقی انقدر بلند بود که از سه طبقه بالاتر هم میشنیدن. اینو کسی میگه که تو طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگه میخواهید خوابتون خراب بشه و خیلی عصبانی بشید، خوش اومدید به اینجا.
واقعا از خدمات و اتاقها ناراضی بودم
موقعیت
تاخیر در پاسخگویی از پذیرش بیشتر از 30 دقیقه بود، یخچال اصلا کار نمیکرد، کولر در اتاق 205 هم سرمایی نداشت و گرمایی هم نمیداد! هیتر خیلی طول میکشید تا شروع به کار کنه!! من مجبور شدم 3 بار تماس بگیرم تا به درخواست من اتاق جدیدی در اتاق 218 بدن چون داشتم عرق میکردم!! یخچال در اتاق جدید در 218 هم کار نمیکرد، حدود 184 ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار داشتم خدمات حرفهای دریافت کنم، ولی متاسفانه اینطور نشد.
دوباره اینجا نمیام
صبحانه و موقعیت
هیچ مینیبار، نه مسواک و خمیر دندان، گاوصندوق هم کار نمیکرد
نزدیک به همه خدمات
مبلمان قدیمی و تلویزیونها کوچیک بودن + یخچال همیشه خراب و خیلی قدیمی بود
راحت
همه چی
تاکسی در دسترس نبود و هتل خیلی گرون بود
فقط موقعیت
پذیرش فیلیپینی همه سفرهای من رو خراب کرد، بدترین پذیرش بود که تو عمرم دیدم
اتاق نیاز به بازسازی شدید دارد
موقعیت هتل خوبه. تو اطرافش مغازههایی هست که مردم محلی ازشون خرید میکنن. حتی داروخانه هم هست که اگه نیاز داشته باشی، 5 دقیقه پیادهروی از هتل فاصله داره.
اتاقها (من اتاق دلوکس گرفتم) شدیدا نیاز به بازسازی دارند، مخصوصا سرویس بهداشتی. دوش هم کثیف بود، نه تنها راهرو. بعد از شب اول تو طبقه 4، به پذیرش شکایت کردم و اتاق جدیدی تو طبقه 8 به من دادن. ولی این اتاق هم فقط کمی بهتر بود از نظر وضعیت کلی. سیستم تهویه کار نمیکرد (خیلی سرد بود)، کولر هم گرمایی نمیداد حتی با تنظیم 30 درجه. مجبور شدم از نگهدارنده درخواست کنم بیاد. دوش اولش فقط آب داغ میداد و توالت هم به زور آب میداد. این مشکلات رو نگهدارنده تا حدی حل کرد. صبحانه بیشتر برای مهمانهای شرقی تنظیم شده بود. قهوه فقط به صورت فیلتر از قوری بود. از یه هتل 5 ستاره انتظار خیلی بیشتری دارم.
. Z
خیلی خوب
شرایط اتاق
دوباره اینجا نمیام
فرآیند پذیرش خیلی خوب بود و حرفهای انجام شد. اتاق خیلی تمیز بود و دما هم خیلی مناسب، وقتی وارد اتاق شدم حس کردم فقط باید بخوابم. فضای اتاق خیلی عالی بود و راحت بود.
این یک لیست طولانیه: 1) وایفای نه با گوشی من وصل میشد نه با لپتاپم. 2) این یکی خیلی اذیتم کرد، 'درخواست ساده برای آهن' به کابوسی تبدیل شد که هیچ وقت فراموشش نمیکنم. حدود 5 بار تماس گرفتم فقط برای درخواست آهن. با همه اینها هنوز نتونستم یکی بگیرم. یعنی جدی؟ 3) همچنین برنامههای شبانه اونجا خیلی پر سر و صدا بود، طوری که سه طبقه بالاتر هم صداش رو میشنیدند. این نظر کسیه که تو طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگر میخواهید خوابتون خراب بشه و خیلی عصبی بشید، خوش آمدید اینجا بمونید.
خیلی از خدمات و اتاقها ناراضی بودم
موقعیت هتل
پاسخدهی پذیرش بیشتر از 30 دقیقه طول کشید، یخچال اصلاً کار نمیکرد و کولر اتاق 205 هم سرد نمیکرد، بخاری هم خیلی دیر شروع به کار میکرد!! من مجبور شدم سه بار تماس بگیرم تا طبق درخواست من اتاق جدید 218 رو بدند چون داشتم عرق میکردم!! یخچال اتاق جدید 218 هم کار نمیکرد، من حدود 184 ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار خدمات حرفهای داشتم ولی متاسفانه اینطور نبود.
دیگه به اینجا نمیام
صبحانه و موقعیت هتل
هیچ مینیباری نبود، مسواک و خمیر دندان نداشت، گاوصندوق کار نمیکرد
نزدیک به همه خدمات
اسباب و اثاثیه قدیمی بود و تلویزیونها هم کوچیک بودن، یخچال همیشه خراب و خیلی قدیمی بود
مبلغ اضافی که در بوکینگ نبود از من گرفته شد
مثل همیشه خوب
همه چی خوب بود.
هیچی