هتل کارلتون پالاس

هتل کارلتون پالاسCarlton Palace Hotel

7.1از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / دبی / امارات متحده عربی
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل کارلتون پالاس

واقع در خیابان برجسته المکتوم، هتل کارلتون پالاس مکان بسیار خوبی با دسترسی مناسب به حمل و نقل عمومی را ارائه می‌دهد. تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، ناحیه نشیمن، حمام خصوصی و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. برخی از اتاق‌های هتل کارلتون پالاس همچنین شامل میز کار و یخچال هستند. هتل کارلتون پالاس چندین رستوران دارد، از جمله رستوران لبنانی ال دیوان، سرو غذا در تمام طول روز در ال شنداغه و The Sketch - یک بار کوکتل که غذاهای فیوژن را در محیطی شیک سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند در سونا، باشگاه ورزشی، جکوزی و استخر بیرونی هتل استراحت کنند. هتل کارلتون پالاس تنها 10 دقیقه با خودرو از فرودگاه بین‌المللی دبی و 8 دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه مترو یونیون و ال ریگا فاصله دارد.

امکانات و تفریحات هتل کارلتون پالاس

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • بیده

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 14:00
زمان خروجاز ساعت 11:00 تا 12:00
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • برج ساعت دیره3,100 ft
  • میدان ناصر0.7 mi
  • پارک دویدن موتینه1.3 mi
  • پل شناور1.4 mi
  • البستکیه1.7 mi
  • موزه دبی1.8 mi
  • خانه سعید المکتوم2.4 mi
  • روستای میراث2.5 mi
  • پارک خلیج4.4 mi
  • قاب دبی4.5 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] سوک البحر استارباکس20 ft
  • کافه/بار بک استریت750 ft
  • [رستوران] ییلدز سارا استار1,450 ft
جاذبه‌های برتر
  • نمایشگاه حریم السلطان6 mi
  • سیاره سبز دبی7 mi
  • برج خلیفه7 mi
  • میدان امارات7 mi
  • آبشار کانال آب دبی7 mi
  • پارک خیابان خلیج8 mi
  • آب‌نمای دبی8 mi
  • آکواریوم شارجه9 mi
  • پناهگاه حیات وحش راس الخور13 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • دریاچه المجاز8 mi

آدرس و موقعیت هتل کارلتون پالاس

Al Maktoum Street Near Deira Clock Tower, Al Dana Centre Building, Dubai United Arab Emirates

سوالات متداول

آیا هتل کارلتون پالاس استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات را در این صفحه ببینید.
در هتل کارلتون پالاس چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل کارلتون پالاس فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ای داشته باشد): اسپا، باشگاه ورزشی، سونا، ماساژ، استخر، ساعت خوش، شام‌های تم دار.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل کارلتون پالاس سرو می‌شود؟مهمانان مقیم در هتل کارلتون پالاس می‌توانند از صبحانه با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرات مهمان: 6.2). گزینه‌های صبحانه شامل: صبحانه قاره‌ای، صبحانه...
هزینه اقامت در هتل کارلتون پالاس چقدر است؟قیمت‌ها در هتل کارلتون پالاس بسته به اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) ممکن است متفاوت باشد.
هتل کارلتون پالاس چقدر از مرکز دبی فاصله دارد؟هتل کارلتون پالاس 5 مایل با مرکز دبی فاصله دارد. تمامی فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل کارلتون پالاس رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل کارلتون پالاس شامل: اتاق دو نفره، سوئیت.
آیا هتل کارلتون پالاس رستورانی در محل دارد؟هتل کارلتون پالاس یک رستوران دارد: ال شنداغه.
ساعت‌های ورود و خروج در هتل کارلتون پالاس چه زمانی است؟ساعت ورود به هتل کارلتون پالاس از ساعت 14:00 و ساعت خروج تا 12:00 می‌باشد.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل کارلتون پالاس

7.1از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
7.3
امکانات
6.8
پاکیزگی
6.9
راحتی
7
نسبت ارزش به هزینه
6.6
موقعیت
7.5
Wifi رایگان
7.4
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل کارلتون پالاس به دلیل موقعیت مکانی خوب و نزدیکی به خدمات و فروشگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته است. صبحانه نیز از نقاط قوت هتل ذکر شده. با این حال، بسیاری از کاربران از وضعیت اتاق‌ها، امکانات نامناسب مانند یخچال، کولر، تهویه و سرویس بهداشتی ناراضی بوده و نیاز به بازسازی را مطرح کرده‌اند. مشکلاتی در زمینه خدمات‌رسانی از جمله تاخیر در پذیرش، عدم دسترسی به اتو و مشکلات وای‌فای نیز گزارش شده است. برخی از مهمانان به صداهای بلند موسیقی در شب و عدم وجود مینی‌بار و لوازم بهداشتی نیز اشاره کرده‌اند. همچنین، تجربه برخی از مهمانان از رفتار کارکنان پذیرش نامطلوب بوده.
نکات مثبت
موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان به خدمات و فروشگاه‌ها
صبحانه خوب
فرآیند چک‌این حرفه‌ای و سریع (در برخی نظرات)
تمیزی اتاق (در برخی نظرات)
نکات منفی
وضعیت نامناسب اتاق‌ها و نیاز به بازسازی، به ویژه سرویس بهداشتی
مشکلات مربوط به امکانات اتاق (یخچال، کولر، تهویه، تلویزیون)
تاخیر در پاسخگویی پذیرش و خدمات
مشکلات وای‌فای
عدم دسترسی به اتو و سایر لوازم ضروری
صدای بلند موسیقی در شب
نبود مینی‌بار و لوازم بهداشتی
تجربه نامطلوب از رفتار کارکنان پذیرش
هزینه بالای هتل و عدم دسترسی آسان به تاکسی
مبلغ اضافی دریافت شده خارج از بوکینگ
صبحانه نامناسب برای سلیقه‌های غیرشرقی
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل کارلتون پالاس

Mansour
نوشته شده درچهارشنبه, 04 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 07 آبان 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

راحت

نکات مثبت

همه چیز خوب بود.

نکات منفی

تاکسی به راحتی پیدا نمی‌شد و هتل خیلی گرون بود.

Seyed
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت هتل خوب بود.

نکات منفی

پذیرش فیلیپینی باعث شد تمام سفرهای من خراب بشه، بدترین پذیرشی بود که تا حالا در زندگیم دیدم.

Urs
نوشته شده درسه‌شنبه, 30 آبان 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 20 آبان 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامتگاه نیاز به بازسازی دارد

نکات مثبت

موقعیت خوب بود. در اطراف هتل فروشگاه‌هایی بود که محلی‌ها از آن‌ها خرید می‌کردند. همچنین یک داروخانه (اگر لازم باشد) در 5 دقیقه پیاده‌روی از هتل پیدا می‌شود.

نکات منفی

اتاق‌ها (من اتاق دلوکس انتخاب کرده بودم) نیاز به بازسازی شدید دارند، به ویژه سرویس بهداشتی. دوش نیز کثیف بود و نه فقط راهرو. بعد از شب اول در طبقه چهارم، به پذیرش شکایت کردم و اتاق جدیدی در طبقه هشتم گرفتم. این اتاق هم تنها کمی بهتر بود از نظر وضعیت کلی. برای تهویه که درست کار نمی‌کرد (بسیار سرد بود) و کولر هم حتی با تنظیم روی 30 درجه گرم نمی‌شد، باید تعمیرکار می‌آمد. دوش فقط آب داغ می‌داد و دستشویی هم فشار آب کمی داشت. این مشکلات را تعمیرکار تا حدی برطرف کرد. صبحانه به نظر می‌رسید بیشتر برای مهمانان شرقی مناسب است. قهوه تنها از فیلتر قهوه در قوری سرو می‌شد. از یک هتل پنج ستاره انتظار خیلی بیشتری دارم.

Ashraf
نوشته شده دریکشنبه, 28 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 29 شهریور 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

. Z

نکات مثبت

بسیار خوب

نکات منفی

وضعیت اتاق‌ها

Mustafa
نوشته شده دردوشنبه, 22 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه اینجا نمی‌مونم.

نکات مثبت

فرآیند چک‌این خوب پیش رفت و حرفه‌ای بود. اتاق خیلی تمیز بود و دما کاملاً مناسب بود، همون لحظه که وارد اتاق شدم احساس راحتی کردم. فضای اتاق فوق‌العاده و بسیار راحت بود.

نکات منفی

این یه لیست طولانی خواهد بود: 1) وای‌فای نه با گوشی من وصل می‌شد نه با لپ‌تاپم. 2) حالا این یکی خیلی ناراحت‌کننده‌است، درخواست ساده برای "اتوی لباس" به قدری کابوس شد که هنوز نمی‌توانم اون تجربه رو فراموش کنم. مجبور شدم 5 بار تماس بگیرم فقط برای درخواست اتو. با این حال نتونستم یکی بگیرم. یعنی جدی؟ 3) حالا این دیگه چیه که شب‌ها تو هتل خیلی سروصدای بلند می‌شنوم، موسیقی به قدری بلند بود که از سه طبقه بالاتر هم شنیده می‌شد. این رو کسی می‌گه که در طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگر دوست داری خوابت به هم بریزد و خیلی عصبانی بشی، حتما خوش آمدید.

Omar
نوشته شده درجمعه, 19 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا از خدمات و اتاق‌ها ناراضی بودم

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود

نکات منفی

پاسخ‌دهی از پذیرش بیش از ۳۰ دقیقه طول کشید، یخچال اصلاً کار نمی‌کرد و کولر در اتاق ۲۰۵ خنک نمی‌کرد، سیستم گرمایشی هم دیر شروع به کار می‌کرد!! من مجبور شدم سه بار تماس بگیرم تا طبق خواسته‌ام اتاق ۲۱۸ رو برام تغییر بدن چون داشتم عرق می‌کردم!! یخچال در اتاق جدید ۲۱۸ هم کار نمی‌کرد. من حدود ۱۸۴ ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار خدمات حرفه‌ای داشتم ولی متاسفانه این‌طور نبود.

Jawwad
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دوباره به اینجا نمیام

نکات مثبت

صبحانه و موقعیت هتل خوب بود

نکات منفی

مینی‌بار نداشت، مسواک و خمیر دندان نبود، گاوصندوق کار نمی‌کرد

Mesyr
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نزدیک به تمام خدمات

نکات منفی

مبلمان قدیمی بود و تلویزیون‌ها کوچک بودن + یخچال دائم خراب بود و خیلی قدیمی

Ali
نوشته شده درسه‌شنبه, 16 آبان 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 13 آبان 02
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

مبلغ اضافی از من گرفته شد که در بوکینگ نبود

Mansour
نوشته شده درچهارشنبه, 04 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 07 آبان 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

مریحه

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود

نکات منفی

تاکسی در دسترس نبود و هتل خیلی گران بود

Seyed
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت خوب بود

نکات منفی

پذیرش فیلیپینی تمام سفرهایم رو خراب کرد، بدترین پذیرش‌کاری بود که توی زندگیم دیدم

Urs
نوشته شده درسه‌شنبه, 30 آبان 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 20 آبان 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

اتاق نیاز به تعمیرات جدی داشت

نکات مثبت

موقعیت هتل خوبه. اطرافش فروشگاه‌هایی هست که مردم محلی بهش سر می‌زنن. همچنین داروخانه‌ای هم در ۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل پیدا می‌شه.

نکات منفی

اتاق‌ها (من اتاق دلوکس رو انتخاب کرده بودم) نیاز به تعمیرات جدی دارن، مخصوصا سرویس بهداشتی. دوش هم کثیف بود، نه تنها کریدور. بعد از اولین شب در طبقه ۴، به پذیرش شکایت کردم و اتاقی در طبقه ۸ بهم دادن. این اتاق هم فقط کمی بهتر از نظر وضعیت عمومی بود. برای تهویه که درست کار نمی‌کرد (خیلی سرد بود) و کولر هم حتی وقتی روی دمای ۳۰ درجه تنظیم می‌شد گرم نمی‌شد، تعمیرکار رو فرستادن. دوش اول فقط آب داغ می‌داد و توالت هم فقط یک قطره آب داشت برای شستشو. این مشکلات رو تعمیرکار تا حدی رفع کرد. صبحانه بیشتر برای مهمان‌های شرقی مناسب بود. قهوه فقط به صورت فیلتر از قوری ارائه می‌شد. از یک هتل ۵ ستاره انتظار بیشتری داشتم.

Ashraf
نوشته شده دریکشنبه, 28 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 29 شهریور 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

. Z

نکات مثبت

خیلی خوب بود

نکات منفی

وضعیت اتاق

Mustafa
نوشته شده دردوشنبه, 22 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه نمیام اینجا

نکات مثبت

فرآیند ورود خوب و حرفه‌ای بود. اتاق خیلی تمیز بود و دما خیلی مناسب بود، انگار همون لحظه که وارد شدم دلم می‌خواست بخوابم. فضای اتاق فوق‌العاده بود و خیلی راحت بودم.

نکات منفی

این لیست طولانیه: 1) وای‌فای نه با گوشیم وصل می‌شد نه با لپ‌تاپم. 2) حالا این یکی خیلی اذیتم کرد، 'درخواست ساده برای آهن' تبدیل به یه کابوس شد که هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. مجبور شدم ۵ بار تماس بگیرم فقط برای درخواست یک آهن. با این حال نتونستم یکی بگیرم. seriously. 3) موسیقی کلاب شبانه خیلی بلند بود طوری که حتی از ۳ طبقه بالاتر هم صدای موسیقی میومد. این رو از کسی می‌گم که در طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگر می‌خواهید خواب شما مختل بشه و خیلی عصبی بشید، خوش‌آمدید اینجا بمونید.

Omar
نوشته شده درجمعه, 19 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا از سرویس و اتاق‌ها ناامید شدم

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

تاخیر در پاسخگویی از طرف پذیرش بیش از 30 دقیقه، یخچال اصلا کار نمی‌کرد، و کولر اتاق 205 خنک نمی‌کرد، بخاری زمان زیادی می‌برد تا گرم بشه!! باید سه بار بهشون زنگ می‌زدم تا طبق درخواست من اتاق 218 رو بهم بدن چون عرق کرده بودم!! یخچال در اتاق جدید 218 هم کار نمی‌کرد، من حدود 184 ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار سرویس حرفه‌ای داشتم اما متاسفانه بهش نرسیدم.

Jawwad
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه به اینجا برنمی‌گردم.

نکات مثبت

صبحانه و موقعیت

نکات منفی

هیچ مینی‌بار، مسواک و خمیر دندان نبود، گاوصندوق کار نمی‌کرد.

Mesyr
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نزدیک به تمام خدمات

نکات منفی

اثاثیه قدیمی است و تلویزیون‌ها هم خیلی کوچک هستند + یخچال همیشه خراب و خیلی قدیمی بود.

Mansour
نوشته شده درچهارشنبه, 04 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 07 آبان 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

راحت

نکات مثبت

همه‌چیز

نکات منفی

تاکسی پیدا نمی‌شد و هتل خیلی گرون بود.

Seyed
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت

نکات منفی

پذیرش فیلیپینی تمام سفرهای من رو بد کرد، بدترین پذیرشی بود که تا حالا دیدم.

Urs
نوشته شده درسه‌شنبه, 30 آبان 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 20 آبان 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامتگاه نیاز به بازسازی شدید دارد

نکات مثبت

موقعیت خوب است. در اطراف هتل فروشگاه‌هایی وجود دارد که توسط مردم محلی بازدید می‌شوند. همچنین یک داروخانه (در صورت نیاز) در 5 دقیقه پیاده‌روی در خیابان‌های پشت هتل پیدا می‌شود.

نکات منفی

اتاق‌ها (من اتاق دلوکس انتخاب کرده بودم) نیاز به بازسازی شدید دارند، مخصوصا حمام. دوش هم هنوز کثیف بود، نه تنها در راهرو. بعد از شب اول در طبقه چهارم من در پذیرش شکایت کردم و اتاق جدیدی در طبقه هشتم گرفتم. اما این اتاق هم فقط کمی بهتر از نظر وضعیت کلی بود. برای تهویه‌ای که درست کار نمی‌کرد (خیلی سرد بود)، و کولر که حتی با تنظیم 30 درجه هم گرم نمی‌شد، باید تعمیرکار می‌آمد. دوش اول فقط آب داغ تولید می‌کرد، دستشویی هم فقط یک قطره آب داشت. تعمیرکار این مشکلات را تا حدی برطرف کرد. صبحانه بیشتر برای مهمانان شرقی تنظیم شده بود. قهوه فقط به صورت قهوه فیلتر از قوری سرو می‌شد. من از یک هتل 5 ستاره انتظار خیلی بیشتری داشتم.

Ashraf
نوشته شده دریکشنبه, 28 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 29 شهریور 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

. ز

نکات مثبت

بسیار خوب

نکات منفی

شرایط اتاق

Mustafa
نوشته شده دردوشنبه, 22 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه اینجا نمیام.

نکات مثبت

فرآیند چک‌این خوب پیش رفت و حرفه‌ای بود. اتاق خیلی تمیز بود و دما هم خیلی مناسب، وقتی وارد اتاق شدم، حس خوابیدن داشتم. فضای اتاق عالی بود و خیلی راحت بود.

نکات منفی

این یک لیست طولانی است: 1) وای‌فای نه با گوشی من و نه با لپ‌تاپ من وصل نمی‌شد. 2) این یکی خیلی آزاردهنده بود، 'درخواست ساده برای اتو' تبدیل به کابوس شد و اون تجربه رو فراموش نمی‌کنم. مجبور شدم 5 بار تماس بگیرم فقط برای درخواست اتو. با همه اینها هنوز نتونستم یکی بگیرم. یعنی جدی؟ 3) همچنین، چی با تفریحات شبانه اینجا؟ موسیقی خیلی بلند بود که سه طبقه بالاتر هم می‌شنیدن. این رو می‌گم از طرف کسی که در طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگر می‌خواهید خواب شما مختل بشه و خیلی عصبانی بشید، خوش آمدید!

Omar
نوشته شده درجمعه, 19 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا از سرویس و اتاق‌ها ناامید شدم

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

تاخیر در پاسخگویی از طرف پذیرش بیش از 30 دقیقه، یخچال اصلا کار نمی‌کرد، و کولر اتاق 205 خنک نمی‌کرد، بخاری زمان زیادی می‌برد تا گرم بشه!! باید سه بار بهشون زنگ می‌زدم تا طبق درخواست من اتاق 218 رو بهم بدن چون عرق کرده بودم!! یخچال در اتاق جدید 218 هم کار نمی‌کرد، من حدود 184 ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار سرویس حرفه‌ای داشتم اما متاسفانه بهش نرسیدم.

Jawwad
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه به اینجا برنمی‌گردم.

نکات مثبت

صبحانه و موقعیت

نکات منفی

هیچ مینی‌بار، مسواک و خمیر دندان نبود، گاوصندوق کار نمی‌کرد.

Mansour
نوشته شده درچهارشنبه, 04 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 07 آبان 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

مريحة

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

تاکسی موجود نبود و هتل خیلی گرون بود

Seyed
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت

نکات منفی

پذیرش فیلیپینی‌ها همه سفرهای من رو خراب کرد، بدترین پذیرش بود که تا حالا دیدم.

Urs
نوشته شده درسه‌شنبه, 30 آبان 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 20 آبان 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامتگاه نیاز به بازسازی شدید دارد

نکات مثبت

موقعیت خوب است. در اطراف هتل فروشگاه‌هایی وجود دارد که توسط مردم محلی بازدید می‌شوند. همچنین یک داروخانه (در صورت نیاز) در 5 دقیقه پیاده‌روی در خیابان‌های پشت هتل پیدا می‌شود.

نکات منفی

اتاق‌ها (من اتاق دلوکس انتخاب کرده بودم) نیاز به بازسازی شدید دارند، مخصوصا حمام. دوش هم هنوز کثیف بود، نه تنها در راهرو. بعد از شب اول در طبقه چهارم من در پذیرش شکایت کردم و اتاق جدیدی در طبقه هشتم گرفتم. اما این اتاق هم فقط کمی بهتر از نظر وضعیت کلی بود. برای تهویه‌ای که درست کار نمی‌کرد (خیلی سرد بود)، و کولر که حتی با تنظیم 30 درجه هم گرم نمی‌شد، باید تعمیرکار می‌آمد. دوش اول فقط آب داغ تولید می‌کرد، دستشویی هم فقط یک قطره آب داشت. تعمیرکار این مشکلات را تا حدی برطرف کرد. صبحانه بیشتر برای مهمانان شرقی تنظیم شده بود. قهوه فقط به صورت قهوه فیلتر از قوری سرو می‌شد. من از یک هتل 5 ستاره انتظار خیلی بیشتری داشتم.

Ashraf
نوشته شده دریکشنبه, 28 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 29 شهریور 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

. ز

نکات مثبت

بسیار خوب

نکات منفی

شرایط اتاق

Mustafa
نوشته شده دردوشنبه, 22 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه اینجا نمیام.

نکات مثبت

فرآیند چک‌این خوب پیش رفت و حرفه‌ای بود. اتاق خیلی تمیز بود و دما هم خیلی مناسب، وقتی وارد اتاق شدم، حس خوابیدن داشتم. فضای اتاق عالی بود و خیلی راحت بود.

نکات منفی

این یک لیست طولانی است: 1) وای‌فای نه با گوشی من و نه با لپ‌تاپ من وصل نمی‌شد. 2) این یکی خیلی آزاردهنده بود، 'درخواست ساده برای اتو' تبدیل به کابوس شد و اون تجربه رو فراموش نمی‌کنم. مجبور شدم 5 بار تماس بگیرم فقط برای درخواست اتو. با همه اینها هنوز نتونستم یکی بگیرم. یعنی جدی؟ 3) همچنین، چی با تفریحات شبانه اینجا؟ موسیقی خیلی بلند بود که سه طبقه بالاتر هم می‌شنیدن. این رو می‌گم از طرف کسی که در طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگر می‌خواهید خواب شما مختل بشه و خیلی عصبانی بشید، خوش آمدید!

Omar
نوشته شده درجمعه, 19 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا از خدمات و اتاق‌ها ناراضی بودم

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

تاخیر در پاسخ‌گویی از پذیرش بیشتر از 30 دقیقه بود، یخچال اصلا کار نمی‌کرد، کولر در اتاق 205 هم سرمایی نداشت و گرمایی هم نمی‌داد! هیتر خیلی طول می‌کشید تا شروع به کار کنه!! من مجبور شدم 3 بار تماس بگیرم تا به درخواست من اتاق جدیدی در اتاق 218 بدن چون داشتم عرق می‌کردم!! یخچال در اتاق جدید در 218 هم کار نمی‌کرد، حدود 184 ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار داشتم خدمات حرفه‌ای دریافت کنم، ولی متاسفانه اینطور نشد.

Jawwad
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه اینجا نمیام

نکات مثبت

صبحانه و موقعیت

نکات منفی

هیچ مینی‌باری نداشت، مسواک و خمیردندان هم نبود، گاوصندوق کار نمی‌کرد

Mesyr
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نزدیک به همه خدمات

نکات منفی

مبلمان قدیمی بود، همچنین تلویزیون‌ها کوچک بودن + یخچال همیشه خراب و خیلی قدیمی بود

Ali
نوشته شده درسه‌شنبه, 16 آبان 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 13 آبان 02
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

مبلغ اضافی که در بوکینگ نبود از من گرفته شد

Mansour
نوشته شده درچهارشنبه, 04 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 07 آبان 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

مريحة

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

تاکسی موجود نبود و هتل خیلی گرون بود

Seyed
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت

نکات منفی

پذیرش فیلیپینی همه سفرهای من رو خراب کرد، بدترین پذیرشی بود که تو عمرم دیدم

Urs
نوشته شده درسه‌شنبه, 30 آبان 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 20 آبان 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

اتاق نیاز به بازسازی شدید دارد

نکات مثبت

موقعیت هتل خوبه. تو اطرافش مغازه‌هایی هست که مردم محلی ازشون خرید می‌کنن. حتی داروخانه هم هست که اگه نیاز داشته باشی، 5 دقیقه پیاده‌روی از هتل فاصله داره.

نکات منفی

اتاق‌ها (من اتاق دلوکس گرفتم) شدیدا نیاز به بازسازی دارند، مخصوصا سرویس بهداشتی. دوش هم کثیف بود، نه تنها راهرو. بعد از شب اول تو طبقه 4، به پذیرش شکایت کردم و اتاق جدیدی تو طبقه 8 به من دادن. ولی این اتاق هم فقط کمی بهتر بود از نظر وضعیت کلی. سیستم تهویه کار نمی‌کرد (خیلی سرد بود)، کولر هم گرمایی نمی‌داد حتی با تنظیم 30 درجه. مجبور شدم از نگهدارنده درخواست کنم بیاد. دوش اولش فقط آب داغ می‌داد و توالت هم به زور آب می‌داد. این مشکلات رو نگهدارنده تا حدی حل کرد. صبحانه بیشتر برای مهمان‌های شرقی تنظیم شده بود. قهوه فقط به صورت فیلتر از قوری بود. از یه هتل 5 ستاره انتظار خیلی بیشتری دارم.

Ashraf
نوشته شده دریکشنبه, 28 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 29 شهریور 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

. ز

نکات مثبت

خیلی خوب

نکات منفی

شرایط اتاق

Mustafa
نوشته شده دردوشنبه, 22 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دوباره اینجا نمیام

نکات مثبت

روند چک-این خوب بود و حرفه‌ای بود. اتاق واقعا تمیز بود و دما عالی بود، وقتی وارد اتاق شدم احساس می‌کردم که دارم می‌خوابم. فضای اتاق هم خیلی خوب و راحت بود.

نکات منفی

این یه لیست طولانی میشه: 1) وای-فای نه با گوشیم وصل می‌شد نه لپ‌تاپم. 2) حالا این یکی واقعا اعصابم رو خراب کرد، 'درخواست ساده برای اتو' یه کابوس شد که هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. مجبور شدم 5 بار تماس بگیرم فقط برای درخواست اتو. با وجود این هنوز نتونستم یکی بگیرم. یعنی seriously. 3) بعدشم اون برنامه‌های شبانه چی بود، موسیقی انقدر بلند بود که از سه طبقه بالاتر هم می‌شنیدن. اینو کسی می‌گه که تو طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگه می‌خواهید خوابتون خراب بشه و خیلی عصبانی بشید، خوش اومدید به اینجا.

Omar
نوشته شده درجمعه, 19 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا از خدمات و اتاق‌ها ناراضی بودم

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

تاخیر در پاسخ‌گویی از پذیرش بیشتر از 30 دقیقه بود، یخچال اصلا کار نمی‌کرد، کولر در اتاق 205 هم سرمایی نداشت و گرمایی هم نمی‌داد! هیتر خیلی طول می‌کشید تا شروع به کار کنه!! من مجبور شدم 3 بار تماس بگیرم تا به درخواست من اتاق جدیدی در اتاق 218 بدن چون داشتم عرق می‌کردم!! یخچال در اتاق جدید در 218 هم کار نمی‌کرد، حدود 184 ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار داشتم خدمات حرفه‌ای دریافت کنم، ولی متاسفانه اینطور نشد.

Jawwad
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دوباره اینجا نمیام

نکات مثبت

صبحانه و موقعیت

نکات منفی

هیچ مینی‌بار، نه مسواک و خمیر دندان، گاوصندوق هم کار نمی‌کرد

Mesyr
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نزدیک به همه خدمات

نکات منفی

مبلمان قدیمی و تلویزیون‌ها کوچیک بودن + یخچال همیشه خراب و خیلی قدیمی بود

Mansour
نوشته شده درچهارشنبه, 04 بهمن 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 07 آبان 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

راحت

نکات مثبت

همه چی

نکات منفی

تاکسی در دسترس نبود و هتل خیلی گرون بود

Seyed
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت

نکات منفی

پذیرش فیلیپینی همه سفرهای من رو خراب کرد، بدترین پذیرش بود که تو عمرم دیدم

Urs
نوشته شده درسه‌شنبه, 30 آبان 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 20 آبان 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

اتاق نیاز به بازسازی شدید دارد

نکات مثبت

موقعیت هتل خوبه. تو اطرافش مغازه‌هایی هست که مردم محلی ازشون خرید می‌کنن. حتی داروخانه هم هست که اگه نیاز داشته باشی، 5 دقیقه پیاده‌روی از هتل فاصله داره.

نکات منفی

اتاق‌ها (من اتاق دلوکس گرفتم) شدیدا نیاز به بازسازی دارند، مخصوصا سرویس بهداشتی. دوش هم کثیف بود، نه تنها راهرو. بعد از شب اول تو طبقه 4، به پذیرش شکایت کردم و اتاق جدیدی تو طبقه 8 به من دادن. ولی این اتاق هم فقط کمی بهتر بود از نظر وضعیت کلی. سیستم تهویه کار نمی‌کرد (خیلی سرد بود)، کولر هم گرمایی نمی‌داد حتی با تنظیم 30 درجه. مجبور شدم از نگهدارنده درخواست کنم بیاد. دوش اولش فقط آب داغ می‌داد و توالت هم به زور آب می‌داد. این مشکلات رو نگهدارنده تا حدی حل کرد. صبحانه بیشتر برای مهمان‌های شرقی تنظیم شده بود. قهوه فقط به صورت فیلتر از قوری بود. از یه هتل 5 ستاره انتظار خیلی بیشتری دارم.

Ashraf
نوشته شده دریکشنبه, 28 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 29 شهریور 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

. Z

نکات مثبت

خیلی خوب

نکات منفی

شرایط اتاق

Mustafa
نوشته شده دردوشنبه, 22 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دوباره اینجا نمیام

نکات مثبت

فرآیند پذیرش خیلی خوب بود و حرفه‌ای انجام شد. اتاق خیلی تمیز بود و دما هم خیلی مناسب، وقتی وارد اتاق شدم حس کردم فقط باید بخوابم. فضای اتاق خیلی عالی بود و راحت بود.

نکات منفی

این یک لیست طولانیه: 1) وای‌فای نه با گوشی من وصل می‌شد نه با لپ‌تاپم. 2) این یکی خیلی اذیتم کرد، 'درخواست ساده برای آهن' به کابوسی تبدیل شد که هیچ وقت فراموشش نمی‌کنم. حدود 5 بار تماس گرفتم فقط برای درخواست آهن. با همه این‌ها هنوز نتونستم یکی بگیرم. یعنی جدی؟ 3) همچنین برنامه‌های شبانه اونجا خیلی پر سر و صدا بود، طوری که سه طبقه بالاتر هم صداش رو می‌شنیدند. این نظر کسیه که تو طبقه دوم اقامت داشت. 4) اگر می‌خواهید خوابتون خراب بشه و خیلی عصبی بشید، خوش آمدید اینجا بمونید.

Omar
نوشته شده درجمعه, 19 آبان 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی از خدمات و اتاق‌ها ناراضی بودم

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

پاسخ‌دهی پذیرش بیشتر از 30 دقیقه طول کشید، یخچال اصلاً کار نمی‌کرد و کولر اتاق 205 هم سرد نمی‌کرد، بخاری هم خیلی دیر شروع به کار می‌کرد!! من مجبور شدم سه بار تماس بگیرم تا طبق درخواست من اتاق جدید 218 رو بدند چون داشتم عرق می‌کردم!! یخچال اتاق جدید 218 هم کار نمی‌کرد، من حدود 184 ریال عمان برای سه شب پرداخت کردم و انتظار خدمات حرفه‌ای داشتم ولی متاسفانه اینطور نبود.

Jawwad
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 آبان 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه به اینجا نمیام

نکات مثبت

صبحانه و موقعیت هتل

نکات منفی

هیچ مینی‌باری نبود، مسواک و خمیر دندان نداشت، گاوصندوق کار نمی‌کرد

Mesyr
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 آبان 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

نزدیک به همه خدمات

نکات منفی

اسباب و اثاثیه قدیمی بود و تلویزیون‌ها هم کوچیک بودن، یخچال همیشه خراب و خیلی قدیمی بود

Ali
نوشته شده درسه‌شنبه, 16 آبان 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 13 آبان 02
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

مبلغ اضافی که در بوکینگ نبود از من گرفته شد

Tahar
نوشته شده درشنبه, 13 آبان 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 آبان 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

مثل همیشه خوب

نکات مثبت

همه چی خوب بود.

نکات منفی

هیچی

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.