هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکتCentara Grand Beach Resort Phuket
درباره هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت
با پسزمینهای از تپههای سبز، سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت در مکانی ساحلی در طول ساحل کارون واقع شده است. این ریزورت دارای اتاقهای رو به دریا و یک پارک آبی با طراحی زیبا و 4 استخر بیرونی است. سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت 45 دقیقه با خودرو از فرودگاه بینالمللی پوکت و 9.3 مایل از شهر پوکت فاصله دارد. خدمات شاتل و پارکینگ رایگان در دسترس است. برخی از اتاقها از بالکنهای خصوصی وسیع، مناظر خیرهکنندهای از دریای آندامان دارند. اتاقهای بزرگ با مبلمان مدرن بهطور زیبا تزئین شده و دارای تلویزیون صفحهتخت و حمام لوکس با وان هستند. در حین ورزش در مرکز تناسب اندام، مناظر شگفتانگیزی از اقیانوس را تماشا کنید. گزینههای تفریحی دیگر در سنتارا گرند شامل زمینهای تنیس، یک اسپا با خدمات عالی و یک اتاق بازی است. 7 گزینه غذایی سنتارا گرند شامل مجموعهای از غذاهای بینالمللی، آسیایی و غربی است. نکات برجسته غذاخوری...امکانات و تفریحات هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت
- تراس
- باغ
- ساحل
- تراس
- باغ
- ساحل
- پارک آبی
- کلاب کودکان
- غواصی (هزینه اضافه)
- زمین بازی
- اتاق بازی
- فیلم شبانه
- ساحل
- خدمات ورزش های آبی داخل هتل (هزینه اضافی)
- غواصی (هزینه اضافی)
- موج سواری (هزینه اضافی)
- زمین تنیس
- تجهیزات تنیس (هزینه اضافی)
- ساعت خوش (هزینه اضافی)
- کلاس آشپزی با هزینه اضافی
- بار نوشیدنی (هزینه اضافی)
- غذای مخصوص کودکان (هزینه اضافی)
- وعده های رژیمی خاص (در صورت درخواست)
- صبحانه داخل اتاق
- بار نوشیدنی
- رستوران
- میوه
- اسنک بار
- دستیار پارک خودرو
- ورود و خروج خصوصی
- دربان
- عابربانک داخل هتل
- انبار چمدان
- صرافی
- پذیرش 24 ساعته
- خدمات تور
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- میدان پوکت1 mi
- زمین بازی آپ و آن1.3 mi
- باشگاه پنگوئن1.7 mi
- پارک ملی کائو لامپی-هات تایی موانگ3.4 mi
- فانتزی کیدوزونا3.5 mi
- زمین بازی پاتونگ3.9 mi
- مسیر دویدن سگهای ارونسوم4 mi
- زمین بازی کودکان6 mi
- پارک لند و هاوس پوکت6 mi
- پیر چالونگ6 mi
- [رستوران] خلیج0.6 mi
- [رستوران] مار ایتالیایی [رستوران]0.6 mi
- کافه/رستوران بارکایس2,400 ft
- موزه صدف پوکت7 mi
- نماگاه آسیاب بادی8 mi
- کاپ پرومتپ9 mi
- خانه چینپراچا11 mi
- موزه تای هوا11 mi
- دریای آندامان2.7 mi
- آبشار کاتو9 mi
آدرس و موقعیت هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت
نظرات میهمانان هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت
معماری و ارائه خیلی خوب بود، نزدیکی به ساحل زیبای با دریا تمیز
ساحل فوقالعاده بود، آب زلال، ساحل تمیز، شن نرم. امکانات استخر خیلی سرگرمکننده و متنوع بود، با فعالیتهای عالی برای بچهها که دو میزبان برای سازماندهی بازیها و تفریحات داشتند. اتاق کاربردی و بزرگ بود. من از بالکن اتاقهای اطراف راضی نبودم چون خیلی از مهمانها توجهی به دیگران نداشتند و در استخرهای شخصی خودشون شنا میکردند و در فضای بیرونیشون مهمانی برگزار میکردند، اغلب تا ساعت ۲ و ۳ صبح. صدای این مهمانیها به داخل اتاقها میآمد.
فکر میکنم بیشتر مهمانها رفتار خوبی نداشتند و بیتوجه بودن. خیلیها برای برداشتن غذا از بوفه از دستشون استفاده میکردند به جای وسایلی که برای این کار فراهم شده بود. بله، کنترل آدمهایی که آداب معاشرت ندارند سخت است، اما انتظار داشتم که هزینه زیاد این مجموعه خانوادگی مهمانهای با فرهنگتر و آموزشدیدهتری رو جذب کنه.
موقعیت عالی، ولی بعضی اتاقها قدیمی و تختها سخت بودند.
این هتل در منطقهای خوب از ساحل کارون واقع شده و یک اسپای عالی هم دارد.
بعضی اتاقها قدیمی هستند و مشکلاتی دارند. ما اتاق دلوکس با استخر خصوصی رزرو کرده بودیم - اما ما رو در اتاق ۸۱۲ قرار دادن که جلوی استخر بچهها بود و هیچ حریم خصوصی نداشتیم. همیشه باید در معرض دید بچهها و خانوادهها بودیم. درب اتاق هم خراب بود و چند بار در بیرون ماندیم و مجبور شدیم منتظر پرسنل بمونیم تا در رو درست کنن. نظافت اتاق هم عالی نبود، موهای زیادی روی تشک استخر بود و بوی تازه و تمیز نداشت، بلکه بوی چوب قدیمی میداد. بالاخره شب آخر ما رو به اتاق بهتری منتقل کردن. اتاق جدید دقیقا همون اتاقی بود که از ماه مه ۲۴ رزرو کرده بودیم و انتظارات ما برآورده شد. برای ۳ شب اقامت، احساس کردیم که میشد بیشتر لذت ببریم اگر درخواست ما از ابتدا مورد توجه قرار میگرفت.
هتلی که حس میشه همیشه کمبود سرمایهگذاری داره و شبیه یه هتل ۳ ستاره است
امکانات استخر و ساحل هتل خیلی خوب بودن. ساحل تقریباً درست کنار پای ما بود. یه رودخانه آرام طولانی و یه نقطه پرش ۳ متری داشت. استخر هم یه بار استخر خوب داشت. اتاق تمیز بود، دوش بارانی خوب بود و باشگاه بدنسازی و باشگاه کودکان هتل هم جایی بود که ما استفاده کردیم و لذت بردیم. پرسنل اطراف استخر خیلی دوستانه بودن و اونها استثنائاً انگلیسی خوب صحبت میکردن و راحت میشد باهاشون ارتباط برقرار کرد.
احساس میشد که این هتل به طور دائمی کمبود سرمایهگذاری داره و مالکها میخوان بیشترین هزینه رو بگیرن در حالی که خدماتشون برای این قیمت به سختی قابل قبول بود. اتاقها و خود هتل برای این قیمت خیلی قدیمی به نظر میرسید: تمام کمدها صدای squeaky داشتن (برای اتاقی که شبانه ۱۰۰۰ دلار قیمت داره، حداقل انتظار میرفت روغنکاری کرده باشن؟)؛ یکی از دو چراغ مطالعه کار نمیکرد؛ تلویزیون فقط چند ساعت در روز کار میکرد (بقیه وقت هیچ سیگنالی نداشت)؛ هیچ پردهای برای تاریکی نبود (برای یه هتل ۵ ستاره!)؛ دکمه هشدار آتشسوزی شبها روشن میموند و هیچ راهی برای پوشوندنش نبود (چرا این دکمه در اتاق خواب بود نه در راهرو؟)؛ تختهای آفتابگیری کپک زده بودن؛ حولههایی که در استخر دادن قدیمی و از حد معمول پایینتر بودن؛ بالشهایی که دادن حس ارزونی میدادن و راحت نبودن. به اعتبار هتل، اونا سعی میکنن این مشکلات رو جبران کنن. مثلاً منوی بالش ارائه میدن. اما اینجا هست که مشکل اصلی دیگهای پیش میاد: پرسنل - هرچند انگیزه دارن - اما سطح خدماتی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو ندارن. بیشتر پرسنل انگلیسی صحبت نمیکنن: حتی پذیرش هم نمیتونست سوالات سادهای مثل "میشه توضیح بدید هر نوع بالش در منوی بالش چی هست؟" رو جواب بده. نظافت هم انگلیسی نمیدونه و بنابراین منوی بالش عملاً فایدهای نداره چون به شما دو بالش ناراحت میدن و در این مرحله من دارم فکر میکنم آیا درخواست یه بالش راحت از هتلی که منوی بالش داره، زیادهخواهی هست؟ این تنها مشکل زبان نیست: بلکه مشکلات دیگهای هم هست. نظافت مرتباً ۴ حوله از اتاق ما میبرد اما فقط ۲ تا میذاشت. گاهی نظافت ساعت ۱۰ صبح انجام میشد و بعضی روزها اتاق ما تا ساعت ۵ بعد از ظهر هم تمیز نمیشد. چون نظافت انگلیسی صحبت نمیکنه، وقتی یکبار ازشون خواستیم ۱۵ دقیقه دیگه بیاید و تمیز کنن، اتاق ما اون روز تمیز نشد. خدمات پذیرایی هم همینطور متغیر بود: سفارش غذا از بار استخر به سادگی فراموش میشد. احساس میشد که ما در هتلی اقامت داریم که ادعا میکنه ۵ ستاره است اما خدماتش شبیه به ۳ ستاره بود.
از اوج خودش گذشته و هتل ۴ ستاره نیست
کنار ساحل
قدیمی و فرسوده، کاشیهای استخر گم شده، قسمتهای خراب، آسانسورهای قدیمی، پلههای زیاد و اتصال ضعیف به قسمتهای دیگه، مبلمان ارزان و کثیف در کنار استخر و فضای بیرون، نگهداری ضعیف، مسیر بد برای دسترسی به شهر
موقعیت خوب با چشمانداز به ساحل زیبایی. صبحانه خوب و متنوع.
اتاقها قدیمی و نیاز به بهروزرسانی دارند.
عالی برای همه!
موقعیت عالی و اینجا برای همه چیزی داره. پرسنل خیلی کمککننده بودن و استفاده از اپلیکیشن خیلی راحت و سریع بود.
خوب نبود
واقعا این هتل رو دوست نداشتم، ببخشید.
با اینکه میفهمم قیمتها میتونن تغییر کنن، ولی قیمتی که تو این دوره پرداخت کردیم با توجه به تجربهای که داشتیم، کمی اغراقآمیز به نظر میرسید. هتل خودش خیلی قدیمی بود و مهمانها زیاد بودن، طوری که حتی درخواستهای ساده هم به موقع انجام نمیشد. من انتظار داشتم خدمات بهتری برای قیمتی که پرداخت کردیم داشته باشیم، اما متاسفانه اینطور نبود.
ساحل، دریا، محوطه
مبلمان اتاق قدیمی است، لولا و قفل بالکن باید تعویض بشه
منتجع خوبی با محیطی آرام.
دسترسی به آو نانگ. باید شاتل رو از قبل رزرو میکردیم و بعد تاکسی میگرفتیم.
تعطیلات عالی
ما از اقامت در سنتارا گرند لذت بردیم. موقعیت عالی بود. پرسنل خیلی کمککننده بودن. محوطه هتل فوقالعاده بود، کلی راه رفتیم و جاهای جدیدی کشف کردیم. بچهها و حتی بزرگترها از رودخانه تنبل لذت بردیم. تعطیلاتمون عالی بود.
هتل عالی بود، اگه در روزهای اولش بود خیلی بیشتر از اینها عالی میشد.
قیمتها در داخل مجموعه خیلی بالا بودن، برای مثال ماساژ ۵ برابر قیمت بیرون مجموعه بود.
هتل در یک موقعیت عالی قرار داره و اگر پرسنل بهتر آموزش ببینن، همه شرایط برای استراحت عالی فراهم میشه.
معماری هتل، فضای هتل، برنامههای تفریحی، پرسنل
حولههای خاکستری با سطح هتل همخوانی ندارن. در صبحانه انتخاب زیادی هست ولی به دلیل سطح پایین حرفهایگری آشپزها، غذاها خوشمزه نیستن و تهیه غذاهای تخممرغی زمان زیادی میبره. شامها خیلی گران بودن.
عاشق معماری و طراحی هتل و نزدیکی به یک ساحل زیبا با دریا و آب تمیز
ساحل فوقالعاده بود، آب تمیز، ساحل پاک و ماسه نرم. امکانات استخر جالب و متنوع بودن و برنامههای سرگرمکننده خوبی برای بچهها از طرف دو میزبان که بازیها و تفریحات رو سازماندهی میکردن ارائه میشد. اتاق کاربردی و بزرگ بود. من از بالکن اتاقهای اطراف خوشم نیومد چون خیلی از مهمانها توجهی به دیگران نداشتن و در استخرهای خصوصی خودشون شنا میکردن و تا دیروقت، یعنی ساعت ۲ و ۳ شب، پارتی برگزار میکردن و صدا خیلی به داخل اتاقها میاومد.
احساس کردم اکثر مهمانها بیمحبت و بیتوجه بودن. خیلی از افراد از دست خودشون برای برداشتن غذا از بوفه استفاده میکردن بجای اینکه از وسایل مخصوص استفاده کنن. بله، کنترل افرادی که اداب و رسوم خوبی ندارن سخته، ولی آدم انتظار داره هزینه بالای این هتل، مهمانهایی با فرهنگ بالاتر جذب کنه.
موقعیت عالی، اما بعضی اتاقها قدیمی و تختها سفت بودند.
هتل در موقعیت خوبی از ساحل کارون قرار داره و اسپا خوبی هم داره.
بعضی اتاقها قدیمی هستند و مشکل دارند. ما اتاق دلوکس با استخر خصوصی رزرو کرده بودیم، اما اتاق 812 رو به ما دادن که جلوی استخر بچهها بود و اصلاً حریم خصوصی نداشتیم. همیشه خانوادهها و بچهها جلوی استخر خصوصی ما بودن. در اتاق هم خراب بود و چند بار درب اتاقمون بسته شد و مجبور شدیم منتظر کارکنان بمونیم تا در رو درست کنن. نظافت اتاق هم خیلی عالی نبود، موهای زیادی روی تشک استخر بود و بوی خوش و تازهای از اتاق نمیاومد، بیشتر بوی چوب قدیمی میداد. در نهایت شب آخر به اتاق بهتری منتقل شدیم. اتاقی که منتقل شدیم همون اتاقی بود که از زمان رزرو در ماه مه درخواست کرده بودیم و انتظارات ما برآورده شد. برای یه اقامت 3 شبه، احساس کردیم که میشد خیلی بیشتر لذت ببریم اگر از ابتدا به درخواست ما رسیدگی میشد.
هتلی که حس میشه همیشه کمبود سرمایهگذاری داره و شبیه یه هتل ۳ ستاره است
امکانات استخر و ساحل هتل خیلی خوب بودن. ساحل تقریباً درست کنار پای ما بود. یه رودخانه آرام طولانی و یه نقطه پرش ۳ متری داشت. استخر هم یه بار استخر خوب داشت. اتاق تمیز بود، دوش بارانی خوب بود و باشگاه بدنسازی و باشگاه کودکان هتل هم جایی بود که ما استفاده کردیم و لذت بردیم. پرسنل اطراف استخر خیلی دوستانه بودن و اونها استثنائاً انگلیسی خوب صحبت میکردن و راحت میشد باهاشون ارتباط برقرار کرد.
احساس میشد که این هتل به طور دائمی کمبود سرمایهگذاری داره و مالکها میخوان بیشترین هزینه رو بگیرن در حالی که خدماتشون برای این قیمت به سختی قابل قبول بود. اتاقها و خود هتل برای این قیمت خیلی قدیمی به نظر میرسید: تمام کمدها صدای squeaky داشتن (برای اتاقی که شبانه ۱۰۰۰ دلار قیمت داره، حداقل انتظار میرفت روغنکاری کرده باشن؟)؛ یکی از دو چراغ مطالعه کار نمیکرد؛ تلویزیون فقط چند ساعت در روز کار میکرد (بقیه وقت هیچ سیگنالی نداشت)؛ هیچ پردهای برای تاریکی نبود (برای یه هتل ۵ ستاره!)؛ دکمه هشدار آتشسوزی شبها روشن میموند و هیچ راهی برای پوشوندنش نبود (چرا این دکمه در اتاق خواب بود نه در راهرو؟)؛ تختهای آفتابگیری کپک زده بودن؛ حولههایی که در استخر دادن قدیمی و از حد معمول پایینتر بودن؛ بالشهایی که دادن حس ارزونی میدادن و راحت نبودن. به اعتبار هتل، اونا سعی میکنن این مشکلات رو جبران کنن. مثلاً منوی بالش ارائه میدن. اما اینجا هست که مشکل اصلی دیگهای پیش میاد: پرسنل - هرچند انگیزه دارن - اما سطح خدماتی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو ندارن. بیشتر پرسنل انگلیسی صحبت نمیکنن: حتی پذیرش هم نمیتونست سوالات سادهای مثل "میشه توضیح بدید هر نوع بالش در منوی بالش چی هست؟" رو جواب بده. نظافت هم انگلیسی نمیدونه و بنابراین منوی بالش عملاً فایدهای نداره چون به شما دو بالش ناراحت میدن و در این مرحله من دارم فکر میکنم آیا درخواست یه بالش راحت از هتلی که منوی بالش داره، زیادهخواهی هست؟ این تنها مشکل زبان نیست: بلکه مشکلات دیگهای هم هست. نظافت مرتباً ۴ حوله از اتاق ما میبرد اما فقط ۲ تا میذاشت. گاهی نظافت ساعت ۱۰ صبح انجام میشد و بعضی روزها اتاق ما تا ساعت ۵ بعد از ظهر هم تمیز نمیشد. چون نظافت انگلیسی صحبت نمیکنه، وقتی یکبار ازشون خواستیم ۱۵ دقیقه دیگه بیاید و تمیز کنن، اتاق ما اون روز تمیز نشد. خدمات پذیرایی هم همینطور متغیر بود: سفارش غذا از بار استخر به سادگی فراموش میشد. احساس میشد که ما در هتلی اقامت داریم که ادعا میکنه ۵ ستاره است اما خدماتش شبیه به ۳ ستاره بود.
از اوج خودش گذشته و هتل ۴ ستاره نیست
کنار ساحل
قدیمی و فرسوده، کاشیهای استخر گم شده، قسمتهای خراب، آسانسورهای قدیمی، پلههای زیاد و اتصال ضعیف به قسمتهای دیگه، مبلمان ارزان و کثیف در کنار استخر و فضای بیرون، نگهداری ضعیف، مسیر بد برای دسترسی به شهر
موقعیت خوب، با چشماندازی به یک ساحل زیبا. صبحانه خوشمزه و کافی.
اتاقها قدیمی و از مد افتاده بودن.
عالی برای همه!
موقعیت عالی و در این مجموعه برای همه چیزی پیدا میشه. پرسنل خیلی کمککننده بودن و استفاده از اپلیکیشن خیلی راحت و سریع بود.
چیزی خاصی نبود
واقعاً این هتل رو دوست نداشتم، معذرت میخوام.
با اینکه میفهمم که قیمتها ممکنه نوسان داشته باشن، اما هزینهای که ما تو این دوره پرداخت کردیم خیلی بیشتر از چیزی بود که تجربه کلی نشون میداد. هتل خودش خیلی قدیمی بود و تعداد مهمونا خیلی زیاد بود که باعث میشد حتی درخواستهای ساده هم به موقع انجام نشه. من انتظار داشتم که خدمات بهتری نسبت به پولی که پرداخت کردیم ارائه بشه، اما متاسفانه اینطور نبود.
ساحل، دریا، فضای هتل
مبلمان اتاق قدیمی شده، لولا و قفل بالکن نیاز به تعویض دارند.
مجموعهای آرام و دلنشین.
دسترسی به آو نانگ سخت بود. باید شاتل رو از قبل رزرو میکردیم و بعد با تاکسی به آو نانگ میرفتیم.
تعطیلات عالی
از اقامتمون در Centara Grand لذت بردیم. موقعیت هتل عالی بود. پرسنل خیلی کمککننده بودن. محوطه هتل فوقالعاده بود، خیلی جاهای جدید رو کشف کردیم. حتی بچهها و بزرگترها از رودخانه کسل لذت بردیم. تعطیلاتمون رو واقعاً enjoyed کردیم.
هتل خوبی بود، در روزهای اول خیلی عالی میشد.
قیمتها در مجموعه خیلی بالا بود، برای مثال ماساژ پنج برابر قیمت بیرون از مجموعه بود.
معماری و ارائه خیلی دوست داشتم، نزدیک به ساحل زیبا با دریای تمیز
ساحل بینظیر بود، آب شفاف، ساحل تمیز، ماسه نرم. امکانات استخر جالب و متنوع بودن و دو میزبان فعالیتهای عالی برای کودکان برگزار میکردن. اتاق کارا و بزرگ بود. من از جنبههای بالکن اتاقهای اطراف خوشم نیومد چون خیلی از مهمونا هیچ توجهی به مهمانهای دیگه نداشتن و توی استخرشون شنا میکردن و تا دیروقت تا ۲ و ۳ صبح توی فضای بیرونیشون پارتی میکردن و صدای زیادی به اتاقها میرسید.
فکر میکردم اکثر مهمونا بیادب و بیتوجه بودن. خیلیها از دستان خودشون برای برداشتن غذا از بوفه استفاده میکردن به جای وسایلی که برای این کار گذاشته بودن. بله، کنترل مردم بیفرهنگ سخت خواهد بود، ولی باید انتظار میرفت که هزینه زیاد این مجموعه خانوادگی مشتریان با فرهنگتری جذب کنه.
موقعیت عالی، ولی بعضی اتاقها قدیمی با تختهای سخت.
مجموعه در نقطه خوبی از ساحل کارون واقع شده و یک اسپا خوب داره.
بعضی اتاقها قدیمی بودن و مشکلاتی داشتن. ما اتاق دلوکس با استخر خصوصی رزرو کرده بودیم، اما ما رو تو اتاق ۸۱۲ قرار دادن که درست روبروی استخر کودکان بود و هیچ حریم خصوصی نداشتیم و همیشه در معرض دید کودکان و خانوادهها بودیم. در اتاق هم خراب بود و چندین بار از اتاق قفل شدیم و مجبور شدیم منتظر کارکنان بشیم تا در رو درست کنن. تمیز کردن اتاق هم خیلی خوب نبود - موهای زیادی روی فرش استخر بود و بوی تمیز تازه نمیداد، بلکه بوی چوب قدیمی میداد. در نهایت ما رو به اتاق بهتری منتقل کردن، در آخرین شب اقامت. اتاقی که منتقل شدیم همون اتاقی بود که از زمان رزرو در مه/۲۴ درخواست کرده بودیم و انتظارات ما براورده شد. برای یه اقامت ۳ شبه، احساس کردیم که اگر درخواست ما از ابتدا رسیدگی میشد، میتوانستیم خیلی بیشتر لذت ببریم.
هتلی که همیشه احساس میشه کمبود سرمایهگذاری داره و شبیه هتل 3 ستاره است
امکانات استخر هتل و ساحل خیلی خوب بودن. ساحل تقریباً در دسترس ما بود. یک رودخانه آرام بلند و یک نقطه غواصی 3 متری هم داشت. استخر هم یک بار خوب داشت. اتاق تمیز بود، دوش بارانی خوبی داشت و باشگاه بدنسازی و کلاب کودکان هتل هم خوب بودن و ما ازشون استفاده کردیم. پرسنل اطراف استخر خیلی دوستانه بودن - و اونها استثنا بودن که انگلیسی خوب صحبت میکردند و راحت میشد باهاشون ارتباط برقرار کرد.
هتل به نظر میرسید که همیشه کمبود سرمایهگذاری داره و مالکان میخواهند هرچقدر ممکنه هزینه بگیرند و خدماتی که ارائه میدهند به سختی قابل قبول هستند. اتاقها و هتل برای این قیمت به شدت فرسوده به نظر میرسند: تمام کمدها صدا میدادند (برای اتاقی که 1000 دلار در شب هزینه داره، فکر میکنید حداقل باید کمی روغنکاری میکردند؟); یکی از دو لامپ مطالعه کار نمیکرد; تلویزیون فقط چند ساعت در روز کار میکرد (بقیه روز هیچ سیگنالی نداشت); هیچ پرده تاریکی وجود نداشت (برای یک هتل 5 ستاره!); آلارم آتشنشانی شبها چشمک میزد و هیچ راهی برای پوشاندنش نبود (چرا باید در اتاق خواب باشه و نه در راهرو؟); تختهای آفتابگیری کپک زده بودند; حولههایی که به استخر داده میشد به حدی فرسوده بودن که به مرز زباله رسیدند; بالشها ارزان به نظر میرسیدند و راحت نبودند. اما هتل سعی کرده بود تا حدی این مشکلات رو جبران کنه. مثلاً منوی بالش رو ارائه میدادند. اما مشکل اصلی در اینجا پرسنل است - علیرغم اینکه انگیزه دارند، کیفیت خدماتشون با استانداردهای هتل 5 ستاره فاصله زیادی داشت. بیشتر پرسنل انگلیسی صحبت نمیکنند: حتی پذیرش هم نمیتونست سوالات ابتدایی مثل «میتونید توضیح بدید هر نوع بالش در منوی بالش چه معنایی داره؟» رو جواب بده. خدمات اتاق هم انگلیسی نمیدونستند و در نتیجه منوی بالش اصلاً معنی نداشت چون فقط دو بالش ناراحت به شما میدادند و در این مرحله دارم فکر میکنم که آیا انتظار نداشتن از یک هتل که منوی بالش داره و هیچ بالش راحتی به شما نمیده، غیرمنطقیه؟ مشکل فقط زبان نیست: بلکه مشکلات دیگر هم وجود داره. خدمات اتاق به طور مرتب 4 حوله از اتاق ما میبرد ولی فقط 2 حوله میگذاشت. نظافت گاهی ساعت 10 صبح انجام میشد و بعضی روزها تا ساعت 5 عصر اتاق هنوز تمیز نمیشد. چون خدمات اتاق انگلیسی نمیدونست، وقتی ازشون خواستیم که 15 دقیقه بعد برگردند و اتاق رو تمیز کنند، اتاق ما اون روز تمیز نشد. سرویسدهی در رستوران هم همینه: وقتی غذایی از بار استخر سفارش دادیم، فراموش شد.
از دوران اوج خودش گذشته و ۴ ستاره نیست
روبروی ساحل
هتل قدیمی و فرسوده، کاشیهای استخر خراب، قسمتهای متروک، آسانسورهای قدیمی، پلههای زیاد و ارتباط نامناسب با سایر قسمتها، مبلمان استخر و فضای باز کثیف و ارزان، نگهداری ضعیف، مسیر ضعیف به شهر
موقعیت خوبی داشت و چشمانداز به ساحل زیبایی داشت. صبحانه خوشمزه و فراوان بود.
اتاقها قدیمی و از مد افتاده بودند.
عالی برای همه!
موقعیت عالی و در این مجموعه برای همه چیزی پیدا میشه. پرسنل خیلی کمککننده بودن و استفاده از اپلیکیشن خیلی راحت و سریع بود.
چیزی خاصی نبود
واقعاً این هتل رو دوست نداشتم، معذرت میخوام.
با اینکه میفهمم که قیمتها ممکنه نوسان داشته باشن، اما هزینهای که ما تو این دوره پرداخت کردیم خیلی بیشتر از چیزی بود که تجربه کلی نشون میداد. هتل خودش خیلی قدیمی بود و تعداد مهمونا خیلی زیاد بود که باعث میشد حتی درخواستهای ساده هم به موقع انجام نشه. من انتظار داشتم که خدمات بهتری نسبت به پولی که پرداخت کردیم ارائه بشه، اما متاسفانه اینطور نبود.
ساحل، دریا، منطقه
مبلمان اتاق قدیمی هست، لولاها و قفل بالکن باید تعویض بشه
مجموعهای آرام و دنج.
دسترسی به آو نان کمی سخت بود. باید قبلاً شاتل رو رزرو میکردیم و بعد تاکسی میگرفتیم.
تعطیلات عالی
ما از اقامتمون در سنتارا گران لذت بردیم. موقعیت هتل عالی بود. پرسنل خیلی کمککننده بودن. محوطه هتل فوقالعاده بود و ما کلی پیادهروی کردیم و مکانهای جدیدی کشف کردیم. بچهها و حتی ما بزرگترها از رودخانه تنبل خیلی لذت بردیم. تعطیلاتمون عالی بود.
هتل عالی بود، توی روزهای اولش خیلی دیدنیتر بوده.
قیمتها داخل استراحتگاه خیلی بالا بود، مثلاً ماساژ پنج برابر قیمت بیرون از استراحتگاه بود.
هتل جای زیبایی است، و اگر پرسنل بهتر آماده شوند، تمام امکانات برای یک استراحت عالی فراهم خواهد بود.
معماری هتل، محوطه، برنامههای تفریحی و پرسنل
ملافهها خیلی کهنه بودند و با سطح اعلامشده از هتل مطابقت نداشتند. صبحانه انتخاب زیادی داشت، اما به خاطر کمتجربگی کارکنان آشپزخانه غذا خوشمزه نبود و طول میکشید که غذاهایی از تخممرغ و مواد مشابه آماده کنند. شامها خیلی گران بودند.
این روزها چه چیزی ۵ ستاره حساب میشه؟
موقعیت و منطقه استخر
هزینه اتاقها و نوشیدنیها
عاشق معماری و طراحی هتل هستم، نزدیکی به ساحل زیبا با دریا تمیز
ساحل عالی بود، آب زلال و تمیز، شن نرم. امکانات استخر جالب و متنوع بود، با فعالیتهای خیلی خوب برای کودکان که دو نفر مسئولشون بودند و بازیها و تفریحات خوبی برگزار میکردند. اتاق هم کاربردی و بزرگ بود. من از بالکن اتاقهای اطراف خوشم نیامد چون بیشتر مهمانها اصلاً به دیگران توجه نداشتند، توی استخرهاشون شنا میکردند و تا دیروقت شب هم روی فضای بیرونی اتاقهاشون پارتی میگرفتند و تا ۲ و ۳ صبح سروصدا میکردند، و صدا خیلی کم از اتاقها جدا میشد.
فکر میکردم بیشتر مهمانها رفتار خوبی نداشتند و بیاحترامی میکردند. خیلیها از دستهاشون برای گرفتن غذا از بوفه استفاده میکردند بجای وسایل مخصوص. بله، ممکنه کنترل افرادی که رفتار خوبی ندارند سخت باشه، اما با توجه به هزینه بالای این هتل، فکر میکردم باید مهمانان با فرهنگتر و آگاهتری باشن.
موقعیت عالی، اما بعضی اتاقها قدیمی و تختها ناراحت کننده
هتل در یک مکان خوب در ساحل کارون قرار داره و اسپا خوبی داره.
بعضی اتاقها قدیمی هستن و مشکلاتی دارن. ما اتاق دلوکس با استخر خصوصی رزرو کردیم - ما رو در اتاق ۸۱۲ قرار دادن که رو به استخر بچهها بود، هیچ حریم خصوصی نداشتیم و همش در معرض دید بچهها و خانوادهها بودیم. در اتاق هم خراب بود و چند بار بیرون موندیم و باید منتظر میموندیم تا مسئول بیاد و در رو تعمیر کنه. تمیزی اتاق هم خیلی خوب نبود - موهایی روی تشک استخر بود و بوی تمیز و تازه نمیداد، بلکه بوی چوب قدیمی میداد. بالاخره در آخرین شب ما رو به اتاق بهتری منتقل کردن که همون اتاقی بود که از می ۲۴ درخواست کرده بودیم و انتظاراتمون برآورده شد. برای سه شب اقامت، احساس کردیم که میتونستیم لذت بیشتری ببریم اگر درخواست ما از همون ابتدا رسیدگی میشد.
هتلی که حس میکنید همیشه کمسرمایهگذاری شده و شبیه یک هتل ۳ ستاره است
امکانات استخر و ساحل هتل خیلی خوبه. ساحل عملاً دم در اتاقمون بود. یک رودخانه تنبل بلند و یک نقطه شیرجه ۳ متری داشت. استخر هم یک بار خوب داره. اتاق تمیز بود، دوش باران عالی بود و باشگاه ورزشی و باشگاه کودکان هتل هم امکانات خوبی بودن که از هر دو استفاده کردیم و لذت بردیم. پرسنل اطراف استخر خیلی خوشبرخورد بودن - و تنها کسانی بودن که انگلیسی خوبی صحبت میکردن و راحت میشد باهاشون ارتباط برقرار کرد.
احساس میشد که این هتل همیشه کمسرمایهگذاری شده و صاحبانش میخوان هر چی میتونن هزینه بگیرن بدون اینکه خدماتی متناسب با قیمت ارائه بدن. اتاقها و هتل خیلی فرسوده بودن برای این قیمت: تمام کمدها squeaky بودن (برای یک اتاق ۱۰۰۰ دلار شب، فکر میکردیم حداقل روغنکاری میشد؟) یکی از دو چراغ مطالعه کار نمیکرد؛ تلویزیون فقط چند ساعت در روز کار میکرد (بقیه مواقع سیگنالی نداشت)؛ پردههای اتاق خواب هیچگونه جلوگیری از نور نداشتن (برای یک هتل ۵ ستاره!)؛ زنگ هشدار آتشنشانی شبها روشن میموند و هیچکاری نمیشد کرد (چرا باید در اتاق خواب باشه و نه در راهرو؟)؛ تختهای آفتابگیر کپک زده بودن؛ حولههای استخر به حدی فرسوده بودن که به نوعی دیگه قابل استفاده نبودن؛ بالشتها احساس ارزونی میدادن و راحت نبودن. به اعتبارش باید گفت هتل تلاش کرده که برای بعضی از این مشکلات جبران کنه. مثلاً یک منوی بالشت ارائه میده. اما اینجا مشکلی اصلی ظاهر میشه: پرسنل - اگرچه انگیزه داشتن - اما اصلاً به سطح خدماتی که باید از یک هتل ۵ ستاره انتظار میرفت نمیرسیدن. بیشتر پرسنل انگلیسی نمیدونستن و حتی پذیرش هم نمیتونست به سوالات سادهای مثل «منوی بالشتها چی معنی میده؟» جواب بده. نظافت هم انگلیسی نمیدونست و به این ترتیب منوی بالشت کاملاً بیفایده میشد چون اونها فقط دو بالشت ناراحت به شما میدادن و حالا من دارم اینو میپرسم که آیا توقع زیادیه که از هتلی که منوی بالشت ارائه میده، انتظار داشته باشیم یک بالشت راحت به ما بده؟ این فقط مشکل زبان نیست: بلکه مسائل اساسی دیگه هم هست. نظافت هر روز ۴ حوله رو از اتاق ما میبرد اما فقط ۲ تا میذاشت. تمیزکاری گاهی ساعت ۱۰ صبح انجام میشد و بعضی روزها اتاقمون تا ساعت ۵ عصر هم تمیز نمیشد. چون نظافت انگلیسی نمیدونست، یک بار ازشون خواستیم که ۱۵ دقیقه دیگه بیاند و تمیز کنن، اما اون روز اتاق ما اصلاً تمیز نشد. رستوران هم خدماتش همینطور بود: وقتی از بار استخر غذا سفارش دادیم، فراموش کردن بیارن.
از دوران اوج خودش گذشته و ۴ ستاره نیست
روبروی ساحل
هتل قدیمی و فرسوده، کاشیهای استخر خراب، قسمتهای متروک، آسانسورهای قدیمی، پلههای زیاد و ارتباط نامناسب با سایر قسمتها، مبلمان استخر و فضای باز کثیف و ارزان، نگهداری ضعیف، مسیر ضعیف به شهر
موقعیت خوبی داشت و چشمانداز به ساحل زیبایی داشت. صبحانه خوشمزه و فراوان بود.
اتاقها قدیمی و از مد افتاده بودند.
عالی برای همه!
موقعیت عالی داشت و واقعاً برای هر سلیقهای چیزی توی استراحتگاه بود. پرسنل خیلی کمککننده بودن و استفاده از اپلیکیشن هم خیلی راحت و سریع بود.
تاثیرگذار نبود
واقعاً این هتل رو دوست نداشتم، معذرت میخواهم.
درک میکنم که قیمتها ممکنه تغییر کنه، ولی قیمتی که توی این مدت پرداخت کردیم، با توجه به تجربه کلی، زیاد به نظر میرسید. هتل خود بسیار قدیمی بود و تعداد مهمانها زیاد بود، طوری که حتی درخواستهای ساده هم به موقع انجام نمیشد. انتظار داشتم خدمات بهتری با توجه به هزینهای که کردیم دریافت کنیم، ولی متاسفانه اینطور نبود.
ساحل، دریا، محوطه
مبلمان اتاق کمی قدیمی است، لولا و قفل بالکن نیاز به تعویض دارند.
استراحتگاه آرام و خوبی بود.
دسترسی به آو نان کمی سخت بود. باید شاتل رو از قبل رزرو میکردیم و بعد تاکسی میگرفتیم.
تعطیلات عالی
ما از اقامتمون در سنتارا گران لذت بردیم. موقعیت هتل عالی بود. پرسنل خیلی کمککننده بودن. محوطه هتل فوقالعاده بود و ما کلی پیادهروی کردیم و مکانهای جدیدی کشف کردیم. بچهها و حتی ما بزرگترها از رودخانه تنبل خیلی لذت بردیم. تعطیلاتمون عالی بود.
هتل عالی بود، توی روزهای اولش خیلی دیدنیتر بوده.
قیمتها داخل استراحتگاه خیلی بالا بود، مثلاً ماساژ پنج برابر قیمت بیرون از استراحتگاه بود.
هتل جای زیبایی است، و اگر پرسنل بهتر آماده شوند، تمام امکانات برای یک استراحت عالی فراهم خواهد بود.
معماری هتل، محوطه، برنامههای تفریحی، پرسنل
ملافهها خیلی کهنه بودند و با سطح اعلامشده از هتل مطابقت نداشتند. صبحانه انتخاب زیادی داشت، اما به خاطر کمتجربگی کارکنان آشپزخانه غذا خوشمزه نبود و طول میکشید که غذاهایی از تخممرغ و مواد مشابه آماده کنند. شامها خیلی گران بودند.
چی باعث میشه هتل 5 ستاره بشه؟
موقعیت و منطقه استخر
هزینه اتاقها و نوشیدنیها
عاشق معماری و چیدمان، نزدیکی به ساحل زیبا با دریا پاک
ساحل فوقالعاده بود، آب شفاف، ساحل تمیز، شن نرم. امکانات استخر جالب و متنوع بودند، با فعالیتهای عالی برای بچهها که دو نفر از میزبانها بازیها و تفریحات را برایشان ترتیب میدادند. اتاق کاربردی و بزرگ بود. بالکنهای اتاقهای اطراف رو زیاد دوست نداشتم چون خیلی از مهمانها به بقیه مهمانها توجه نداشتند، در استخرها شنا میکردند و در فضاهای بیرونی خودشون تا دیروقت پارتی میکردند و صدا خیلی راحت به اتاقها میرسید.
فکر میکنم بیشتر مهمانها بیاحترام و بیتوجه بودند. خیلیها از دستشون برای برداشتن غذا از بوفه استفاده میکردند به جای ابزارهایی که در اختیارشون قرار داده شده بود. بله، کنترل کردن آدمهایی که ادب ندارند سخته، اما فکر میکنم هزینه بالای این مجموعه باید مشتریان با سطح بالاتر و آموزشدیدهتری رو جذب میکرد.
موقعیت عالی، اما بعضی اتاقها قدیمی و تختها ناراحتکننده
هتل در مکان خوبی در ساحل کارون قرار داره و اسپا خوبی هم داره.
بعضی اتاقها قدیمی هستن و مشکلاتی دارن. ما اتاق دلوکس با استخر خصوصی رزرو کردیم - اما ما رو در اتاق ۸۱۲ قرار دادن که رو به استخر بچهها بود و هیچ حریم خصوصی نداشتیم. مرتب بچهها و خانوادهها جلوی استخر خصوصی ما بودن. در اتاق هم خراب بود و چند بار بیرون موندیم و باید منتظر میموندیم تا مسئول بیاد و در رو تعمیر کنه. تمیزی اتاق خیلی خوب نبود - موهایی روی تشک استخر بود و بوی تمیز و تازه نمیداد، بلکه بوی چوب قدیمی میداد. بالاخره در آخرین شب ما رو به اتاق بهتری منتقل کردن که همون اتاقی بود که از ماه مه درخواست کرده بودیم و انتظاراتمون برآورده شد. برای سه شب اقامت، احساس کردیم که میتونستیم بیشتر لذت ببریم اگر از همون ابتدا درخواست ما رسیدگی میشد.
هتلی که حس میکنید همیشه کمسرمایهگذاری شده و شبیه یک هتل ۳ ستاره است
امکانات استخر و ساحل هتل خیلی خوبه. ساحل عملاً دم در اتاقمون بود. یک رودخانه تنبل بلند و یک نقطه شیرجه ۳ متری داشت. استخر هم بار خوبی داره. اتاق تمیز بود، دوش باران خوب بود و باشگاه ورزشی و باشگاه کودکان هتل هم امکانات خوبی داشتن که از هر دو استفاده کردیم و لذت بردیم. پرسنل اطراف استخر خیلی خوشبرخورد بودن - و تنها کسانی بودن که انگلیسی خوبی صحبت میکردن و راحت میشد باهاشون ارتباط برقرار کرد.
احساس میشد که این هتل همیشه کمسرمایهگذاری شده و صاحبانش میخوان هر چی میتونن هزینه بگیرن بدون اینکه خدماتی متناسب با قیمت ارائه بدن. اتاقها و هتل خیلی فرسوده بودن برای این قیمت: تمام کمدها squeaky بودن (برای یک اتاق ۱۰۰۰ دلار شب، فکر میکردیم حداقل روغنکاری میشد؟) یکی از دو چراغ مطالعه کار نمیکرد؛ تلویزیون فقط چند ساعت در روز کار میکرد (بقیه مواقع سیگنالی نداشت)؛ پردههای اتاق خواب هیچگونه جلوگیری از نور نداشتن (برای یک هتل ۵ ستاره!); زنگ هشدار آتشنشانی شبها روشن میموند و هیچکاری نمیشد کرد (چرا باید در اتاق خواب باشه و نه در راهرو؟)؛ تختهای آفتابگیر کپک زده بودن؛ حولههای استخر به حدی فرسوده بودن که به نوعی دیگه قابل استفاده نبودن؛ بالشتها احساس ارزونی میدادن و راحت نبودن. به اعتبارش باید گفت هتل تلاش کرده که برای بعضی از این مشکلات جبران کنه. مثلاً یک منوی بالشت ارائه میده. اما اینجا مشکلی اصلی پیش میاد: پرسنل - اگرچه انگیزه داشتن - اما اصلاً به سطح خدماتی که باید از یک هتل ۵ ستاره انتظار میرفت نمیرسیدن. بیشتر پرسنل انگلیسی نمیدونستن و حتی پذیرش هم نمیتونست به سوالات سادهای مثل «منوی بالشتها چی معنی میده؟» جواب بده. نظافت هم انگلیسی نمیدونست و به این ترتیب منوی بالشت کاملاً بیفایده میشد چون اونها فقط دو بالشت ناراحت به شما میدادن و حالا من دارم اینو میپرسم که آیا توقع زیادیه که از هتلی که منوی بالشت ارائه میده، انتظار داشته باشیم یک بالشت راحت به ما بده؟ این فقط مشکل زبان نیست: بلکه مسائل اساسی دیگه هم هست. نظافت هر روز ۴ حوله رو از اتاق ما میبرد اما فقط ۲ تا میذاشت. تمیزکاری گاهی ساعت ۱۰ صبح انجام میشد و بعضی روزها اتاقمون تا ساعت ۵ عصر هم تمیز نمیشد. چون نظافت انگلیسی نمیدونست، یک بار ازشون خواستیم که ۱۵ دقیقه دیگه بیاند و تمیز کنن، اما اون روز اتاق ما اصلاً تمیز نشد. رستوران هم خدماتش همینطور بود: وقتی از بار استخر غذا سفارش دادیم، فراموش کردن بیارن.
دیگه دوران اوج خود رو سپری کرده و ۴ ستاره نیست
ساحل رو به رو
هتل خیلی فرسوده شده، کاشیها از استخر افتاده، قسمتهای خراب زیادی داره، آسانسورهای قدیمی، پلههای زیاد، ارتباط نامناسب با قسمتهای دیگه هتل، مبلمان استخر و فضای بیرون خیلی ارزان و کثیف، نگهداری ضعیف، مسیر ضعیف برای دسترسی به شهر
موقعیت خوب، با چشمانداز زیبا از ساحل. صبحانه خوب و متنوع.
اتاقها قدیمی و از مد افتاده.
عالی برای همه!
موقعیت عالی داشت و واقعاً برای هر سلیقهای چیزی توی استراحتگاه بود. پرسنل خیلی کمککننده بودن و استفاده از اپلیکیشن هم خیلی راحت و سریع بود.
تاثیرگذار نبود
واقعاً این هتل رو دوست نداشتم، معذرت میخواهم.
درک میکنم که قیمتها ممکنه تغییر کنه، ولی قیمتی که توی این مدت پرداخت کردیم، با توجه به تجربه کلی، زیاد به نظر میرسید. هتل خود بسیار قدیمی بود و تعداد مهمانها زیاد بود، طوری که حتی درخواستهای ساده هم به موقع انجام نمیشد. انتظار داشتم خدمات بهتری با توجه به هزینهای که کردیم دریافت کنیم، ولی متاسفانه اینطور نبود.
ساحل، دریا، محوطه
مبلمان اتاق کمی قدیمی است، لولا و قفل بالکن نیاز به تعویض دارند.
استراحتگاه آرامی بود.
دسترسی به آو نان سخت بود. باید شاتل رو از قبل رزرو میکردیم و بعد تاکسی میگرفتیم.
تعطیلات عالی
از اقامت در Centara Grand لذت بردیم. موقعیت عالی بود. پرسنل خیلی کمککننده بودن. محوطه هتل فوقالعاده بود و کلی پیادهروی کردیم و جاهای جدید کشف کردیم. بچهها و حتی ما بزرگترها از رودخانه تنبل لذت بردیم. تعطیلات خوبی داشتیم.
هتل خوبی بود، در روزهای ابتداییاش میتوانست فوقالعاده باشد.
قیمتها داخل استراحتگاه خیلی بالا بود، مثلا قیمت ماساژ پنج برابر خارج از استراحتگاه بود.
عشق به معماری و ارائه هتل، نزدیکی به ساحل زیبای با دریا و آب تمیز
ساحل عالی بود، آب زلال، ساحل تمیز و ماسه نرم. امکانات استخر خیلی سرگرمکننده و متنوع بود، با فعالیتهای عالی برای بچهها که توسط دو میزبان سازماندهی میشد. اتاق کاربردی و بزرگ بود. من جنبههای بالکن اتاقهای اطراف رو دوست نداشتم چون خیلی از مهمونا به دیگر مهمونا توجهی نمیکردن، توی استخرها شنا میکردن و تا ساعت ۲ و ۳ صبح توی فضای بیرونیشون پارتی میکردن، و صدای کمی از این فعالیتها به اتاقها میرسید.
فکر میکنم اکثر مهمونا رفتار دوستانهای نداشتن و بیتوجه بودن. خیلیها از دستانشون برای برداشتن غذا از صبحانه استفاده میکردن به جای وسایل مخصوصی که در اختیار بود. بله، ممکنه کنترل افرادی که آداب خوبی ندارن سخت باشه، اما فکر میکنم هزینه بالای این هتل باید مشتریان با فرهنگتر رو جذب میکرد.
موقعیت عالی، ولی بعضی اتاقها قدیمی با تختهای سخت
هتل در مکانی خوب در ساحل کارون قرار دارد و یک اسپای خوب دارد.
بعضی از اتاقها قدیمی هستند و مشکلاتی دارند. ما اتاق دلوکس با استخر خصوصی رزرو کرده بودیم، ولی ما را در اتاق 812 گذاشتند که روبروی استخر بچهها بود و اصلاً حریم خصوصی نداشتیم و همیشه بچهها و خانوادهها در کنار استخر خصوصی ما بودند. در اتاق هم خراب بود و چند بار از اتاق قفل شدیم و باید منتظر میموندیم تا کارمند بیاید و در رو درست کنه. نظافت اتاق خیلی عالی نبود و موهایی روی تشک استخر بود و بوی تمیز و تازه نمیداد، بلکه بوی چوب قدیمی داشت. در نهایت، شب آخر ما رو به اتاق بهتری منتقل کردند که همون اتاقی بود که از ماه مه 24 درخواست کرده بودیم و انتظاراتمون برآورده شد. برای یک اقامت 3 شبه، احساس کردیم که میتوانستیم خیلی بیشتر لذت ببریم اگر از همون ابتدا به درخواست ما رسیدگی میشد.
هتلی که احساس میشود سرمایهگذاری کافی روش نشده و شبیه هتل سهستاره است
امکانات استخر هتل و ساحل خیلی خوب هستند. ساحل تقریباً در جلوی پای ما بود. یک رودخانه تنبل طولانی و یک نقطه غواصی 3 متری داشت. استخر هم یک بار استخر خوب دارد. اتاق تمیز بود، دوش بارانی خوب بود و باشگاه ورزشی و کلوب کودکان هتل هم مورد استفاده و علاقه ما بودند. پرسنل اطراف استخر خیلی دوستانه بودند و تنها کسانی بودند که زبان انگلیسی خوبی صحبت میکردند و ارتباط برقرار کردن باهاشون راحت بود.
هتل احساس میشد که به طور مزمن سرمایهگذاری کافی روش نشده و مالکان فقط دنبال این بودند که تا جای ممکن هزینه بگیرند و خدماتی با کیفیت پایین ارائه بدهند. اتاقها و هتل برای این قیمت فرسوده به نظر میرسید: تمام کمدها صدا میدادند (برای اتاقی که 1000 دلار در شب هزینه داره، فکر میکنید حداقل روغنکاری نشده؟)؛ یکی از دو چراغ مطالعه کار نمیکرد؛ تلویزیون فقط چند ساعت در روز کار میکرد (بقیه مواقع سیگنالی نداشت)؛ هیچ پردهای برای تاریکی کامل نبود (برای یک هتل 5 ستاره!)؛ آلارم آتشسوزی شبها چشمک میزد و هیچ راهی برای پوشاندنش نبود (چرا باید توی اتاق خواب باشه و نه در راهرو؟)؛ تختهای آفتابگیری قارچ زده بودند؛ حولههای استخر خراب و کهنه بودند؛ بالشهایی که داده میشد احساس ارزانی میدادند و راحت نبودند. به اعتبارش، هتل سعی کرده تا بخشی از این مشکلات رو جبران کنه. مثلاً یک «منوی بالش» ارائه میدهند. ولی اینجاست که مشکل اصلی نمایان میشود: پرسنل - با اینکه انگیزه دارند - به سطح خدماتی که از یک هتل 5 ستاره انتظار میرود نمیرسند. اکثر پرسنل زبان انگلیسی صحبت نمیکنند؛ حتی پذیرش نمیتوانست به سوالات سادهای مثل «میتونید توضیح بدید هر نوع بالش چی هست؟» پاسخ بدهد. نظافتچیها هم انگلیسی نمیدانند، بنابراین منوی بالش تقریباً بیفایده است چون آنها دو بالش نامناسب دیگر به شما میدهند و در این مرحله، من شک دارم که آیا انتظار داشتن از یک هتل که «منوی بالش» ارائه میدهد، داشتن حداقل یک بالش راحت، درخواست زیادی است یا نه. مشکل فقط زبان نیست: بلکه مسائل اولیه دیگری هم وجود دارد. نظافتچیها به طور منظم 4 حوله از اتاق ما میبردند ولی فقط 2 تا میگذاشتند. نظافت گاهی در ساعت 10 صبح انجام میشد و گاهی تا 5 عصر اتاق ما تمیز نمیشد. وقتی از نظافتچیها خواستیم که 15 دقیقه بعد بیایند و اتاق رو تمیز کنند، اتاق ما اصلاً اون روز تمیز نشد. خدمات رستوران هم همینطور به صورت متناوب بود: سفارش غذا در بار استخر به طور کامل فراموش شد. احساس میشد که ما در هتلی اقامت کردیم که خود را 5 ستاره معرفی میکند، ولی خدماتش شبیه هتل 3 ستاره بود.
دیگر زمان اوج خودش رو گذشته و 4 ستاره نیست
موقعیت کنار ساحل
فرسوده، کاشیهای استخر افتاده، بخشهای خراب، آسانسورهای قدیمی، پلههای زیاد و ارتباطات نامرتب با سایر قسمتها، مبلمان ارزان و کثیف کنار استخر و فضای بیرون، نگهداری ضعیف، مسیر بد به سمت شهر
موقعیت خوب با نمای زیبای ساحل. صبحانه خوشمزه و فراوان.
اتاقها قدیمی و از مد افتاده.
عالی برای همه!
موقعیت عالی و در این ریزورت برای همه چیز موجود است. پرسنل بسیار کمککننده و استفاده از اپلیکیشن بسیار راحت و پاسخگو بود.
چنگی به دل نمیزنه
واقعاً این هتل رو دوست نداشتم، معذرت میخوام.
با اینکه میفهمم که قیمتها ممکنه نوسان داشته باشه، ولی قیمتهایی که در این دوره پرداخت کردیم، با توجه به تجربه کلی خیلی بالا به نظر میرسید. خود هتل خیلی قدیمی بود و تعداد مهمانها زیاد بود، طوری که انجام درخواستهای ساده هم به موقع سخت بود. انتظار خدمات بهتری داشتم برای قیمتی که پرداخت کردیم، ولی متاسفانه اینطور نبود.
ساحل، دریا، محوطه
مبلمان اتاق کمی قدیمی شده، لولا و قفل بالکن باید تعویض بشه
یک استراحتگاه آرام و دلنشین.
دسترسی به آو نانگ. باید شاتل را از پیش رزرو کنید و سپس با تاکسی به آو نانگ بروید.
تعطیلات عالی
ما از اقامتمون در سنتارا گرند خیلی لذت بردیم. موقعیت هتل عالی بود. کارکنان خیلی کمککننده بودن. منطقه هتل فوقالعاده بود، کلی جاهای جدید کشف کردیم. بچهها و حتی ما بزرگترها از رودخانه آرامشبخش لذت بردیم. تعطیلات خیلی خوبی داشتیم.
هتل خوبی بود، در روزهای اولیهاش میتوانست فوقالعاده باشد.
در داخل ریزورت قیمتها خیلی بالا بود، به عنوان مثال ماساژ پنج برابر قیمت بیرون ریزورت بود.