هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر اِی اِیچ جی هتل

هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر اِی اِیچ جی هتلCrowne Plaza Kuala Lumpur City Centre an IHG Hotel

9.1از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / کوالالامپور / مالزی
ستاره هتل / 4 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر اِی اِیچ جی هتل

هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی دارای استخر شنا در فضای باز، باشگاه ورزشی، تراس و رستوران در کوالالامپور است. این هتل پنج ستاره یک مرکز تجاری و خدمات راهنمایی به مهمانان ارائه می‌دهد. این ملک پذیرش 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، خدمات اتاق و وای‌فای رایگان در سراسر ملک را فراهم می‌کند. در هتل تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام خصوصی با توالت فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی تعدادی واحد با نمای شهر دارد و هر اتاق مجهز به کتری برقی است. تمامی اتاق‌های مهمان با یخچال برای مهمانان فراهم شده‌اند. صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل گزینه‌های بوفه، آلاکارته و قاره‌ای می‌باشد. مکان‌های دیدنی محبوب نزدیک به اقامتگاه شامل برج‌های پتروناس، سوریا KLCC و مرکز...

امکانات و تفریحات هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر اِی اِیچ جی هتل

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • بیده

سیاست‌های هتل

زمان وروداز 3:00 بعد از ظهر تا 12:00 شب
زمان خروجتا 12:00 بعد از ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • برج‌های پتروناس2,900 ft
  • پتروساینس، مرکز کشف3,100 ft
  • پارک اکولوژیک جنگل KL0.7 mi
  • مرکز شهر کوالالامپور KLCC0.8 mi
  • پارک KLCC0.8 mi
  • زمین فوتبال UTM KL1.4 mi
  • برج منارا KL1.4 mi
  • باغ دریاچه تیتیوانگسا1.9 mi
  • ساختمان سلطان عبدالعزیز ساماد2 mi
  • میدان مرِدِکا2.1 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] سانگکت [رستوران]1,100 ft
  • کافه/بار باغ مخفی800 ft
  • کافه/بار مارکت پلیس650 ft
جاذبه‌های برتر
  • موزه ملی نساجی کوالالامپور2.1 mi
  • موزه بانک نگارا مالزی و گالری هنر2.4 mi
  • موزه هنرهای اسلامی مالزی2.9 mi
  • موزه ملی مالزی3.1 mi
  • باغ‌های گیاه‌شناسی پرادانا3.1 mi
  • کارخانه پیترو رویال سلانگور و مرکز بازدیدکنندگان3.2 mi
حمل‌ونقل عمومی
  • [قطار] KLCC2,900 ft
  • [قطار] ایستگاه آمپانگ پارک0.7 mi
  • [مترو] بوکیت بینتانگ1.5 mi
  • [مترو] تون رزاک اکسچنج2 mi
  • [اتوبوس] ترمینال پودو سنتال [اتوبوس]1.9 mi

آدرس و موقعیت هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر اِی اِیچ جی هتل

No 22, Menara 8, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

سوالات متداول

هزینه اقامت در هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی چقدر است؟قیمت‌ها در هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی بسته به مدت اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) ممکن است متغیر باشد.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی سرو می‌شود؟مهمانان هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا لذت ببرند (امتیاز نقد مهمان: 9.4). گزینه‌های صبحانه شامل: قاره‌ای، انگلیسی/ایرلندی...
آیا هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی رستورانی در محل دارد؟هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی دو رستوران دارد: Rhymba و Merchants.
در هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی چه فعالیت‌هایی می‌توان انجام داد؟هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ اضافی داشته باشد): باشگاه ورزشی، حمام عمومی، رختکن‌ها، استخر شنا.
هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی از مرکز کوالالامپور چقدر فاصله دارد؟هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی 0.8 مایل با مرکز کوالالامپور فاصله دارد. تمامی فواصل به‌صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فواصل واقعی ممکن است متفاوت...
زمان ورود و خروج در هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی چگونه است؟زمان ورود به هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی از 3:00 بعد از ظهر و زمان خروج تا 12:00 ظهر می‌باشد.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی شامل: دبل، تویین، سوئیت.
آیا هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر ان آی اچ جی استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و دیگر امکانات را در این صفحه مشاهده کنید.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر اِی اِیچ جی هتل

9.1از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.3
امکانات
9.1
پاکیزگی
9.4
راحتی
9.4
نسبت ارزش به هزینه
8.7
موقعیت
9
Wifi رایگان
9
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر به طور کلی به دلیل موقعیت مکانی عالی، تمیزی و رفتار دوستانه پرسنل پذیرش (به ویژه آدلا و جان) مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، مشکلاتی در سیستم صورتحساب و دوبار شارژ شدن کارت اعتباری، کیفیت پایین صبحانه و عدم رسیدگی کافی به استخر از جمله شکایات رایج بوده است. همچنین برخی از کاربران اتاق ها را نسبت به قیمت کوچک و بدون چشم انداز مناسب ارزیابی کرده اند.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی و مرکزی
تمیزی هتل
رفتار دوستانه و کمک‌کننده پرسنل (به ویژه در بخش پذیرش)
راحتی و عایق صدا (در برخی نظرات)
معروف و شناخته شده بودن هتل
نکات منفی
مشکلات جدی در سیستم صورتحساب (اضافه شدن فاکتورهای اشتباه و عدم اطلاع رسانی)
دوبار شارژ شدن کارت اعتباری و بلوکه شدن مبلغ
کیفیت پایین صبحانه
عدم رسیدگی کافی به منطقه استخر (نامرتبی و کمبود نظارت)
کوچک بودن اتاق ها نسبت به قیمت (در برخی نظرات)
دور بودن از رستوران ها و مراکز تفریحی (در برخی نظرات)
عدم ارائه بسته صبحانه علی رغم تاییدیه قبلی (در یک مورد)
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل کراون پلازا کوالالامپور سیتی سنتر اِی اِیچ جی هتل

Akin
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، هتل شناخته‌شده

نکات منفی

صبحانه زیاد خوب نبود.

Abu
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

آزاردهنده و ناخوشایند

نکات مثبت

از مهمان‌نوازی و رفتار گرم بعضی از پرسنل خوشم اومد. موقعیت هتل خوب و راحت بود.

نکات منفی

منطقه استخر نیاز به توجه بیشتری داشت. مرتب نبود و کسی بهش رسیدگی نمی‌کرد. مشکل اصلی سیستم فاکتوردهی‌شون بود. وقتی می‌خواستم چک‌اوت کنم، فاکتورهای غیرضروری غذا به فاکتورم اضافه شده بود که نباید اینطور می‌شد چون این موارد جزو پکیج ما بودن. پرسنل رستوران فاکتورها رو بدون اطلاع دادن به من ثبت کرده بودن. این خیلی غیرمنتظره و آزاردهنده بود. مشکل دیگه‌ای که داشتم دوبار ثبت شدن پرداخت کارت اعتباری من برای هزینه اقامت بود. پرسنل پذیرش کارت من رو برای کل مبلغ به علاوه 400 رینگیت اضافی برای 4 شب رزرو کرده بود. من بهش گفتم که هزینه رو از من بگیره، اما این کارو نکرد. وقتی چک‌اوت کردم، دوباره همون مبلغ رو از من گرفتن. این کار به معنی دوبار بلوکه شدن مبلغ از کارت من بود که کاملاً غیرضروری بود چون من دفعه اول گفته بودم که هزینه رو از من بگیرن. حالا یک مبلغ بزرگ در کارت من بلوکه شده که هنوز آزاد نشده و نمی‌دونم کی دوباره آزاد می‌شه. همچنین داشتن می‌خواستن 1740 رینگیت اضافی بابت فاکتور غذا از من بگیرن که اصلاً سفارش نداده بودیم. من به پذیرش گفتم که غذاها جزو پکیج من بودن. اون جواب نداد. بعد ازش خواستم که مدیر رستوران بیاد، و وقتی اومد گفت که این موضوع رو بررسی می‌کنه چون این کار درست نیست. تجربه من خیلی آزاردهنده و ناخوشایند بود. این کاملاً غیرقابل قبول بود.

Yahya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

از آدلای پذیرش برای مهربانی و کمک‌هایش در طول اقامتم تشکر می‌کنم

نکات مثبت

موقعیت هتل عالیه و خیلی تمیز بود.

David
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

همه‌چیز

نکات منفی

هیچ چیزی

Diana
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جون توی پذیرش بهترین بود 👌 👍

Wendy
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود. هتل عالی

نکات مثبت

خیلی کمک‌کننده و دوستانه بودن

نکات منفی

کمی از رستوران‌ها و نوشیدنی‌ها دور بود

Andrea
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش پول رو نداشت

نکات منفی

با توجه به قیمت، اتاق‌ها خیلی کوچیک بودن و چشم‌اندازی نداشت. شب قبل از پرواز ازشون خواسته بودیم بسته صبحانه بفرستن چون پرواز زود داشتیم و با اینکه تاییدیه گرفتیم، وقتی رفتیم برای چک‌اوت گفتن بسته رو ندارن.

Sattam
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این یکی از بهترین هتل‌ها از نظر راحتی و عایق صدا بود و خدمات خیلی خوبی داشت

Akin
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، هتل شناخته‌شده

نکات منفی

صبحانه خیلی خوب نبود

Abu
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناخوشایند و آزاردهنده

نکات مثبت

رفتار مهمان‌نوازی و گرم پرسنل کمی از هتل خوب بود. موقعیت هتل مناسب و راحت بود.

نکات منفی

منطقه استخر نیاز به توجه بیشتری داشت. نامرتب و بی‌توجه بود. بزرگترین مشکل سیستم صورتحساب‌شون بود. هنگام خروج، متوجه شدم که صورتحساب‌های غذایی که نباید اضافه می‌شد، به اشتباه به فاکتور اضافه شده بود، در حالی که این موارد در بسته ما گنجانده شده بود. پرسنل رستوران صورتحساب‌ها رو بدون اطلاع به من ثبت کرده بودن. این اصلاً قابل پیش‌بینی نبود و آزاردهنده بود. مشکل دیگه‌ای که پیش اومد، دوبار شارژ شدن کارت اعتباری من برای پرداخت اقامت بود. پرسنل پذیرش کارت من رو برای کل مبلغ به علاوه ۴۰۰ رینگیت اضافی برای ۴ شب اقامت علامت‌گذاری کرد. بهش گفتم که از من شارژ کنه، ولی این کارو نکرد. کارت رو علامت‌گذاری کرد. در زمان خروج وقتی دوباره از من برای کل مبلغ شارژ گرفتن، شگفت‌زده شدم. این دو بار علامت‌گذاری کردن، کاملاً غیرضروری بود چون من بهش گفته بودم که از من شارژ کنه. حالا مبلغ زیادی روی کارت من بلوکه شده که هنوز آزاد نشده و نمی‌دونم کی دوباره به کارت من برمی‌گرده. همچنین سعی داشتن ۱۷۴۰ رینگیت اضافی بابت صورتحساب غذا که ما سفارش نداده بودیم از من بگیرن. به پذیرش گفتم که غذاها توی پکیج من بودن. اون هیچ واکنشی نشون نداد. بعد ازش خواستم که مدیر رستوران بیاد، اون اومد و گفت که این مشکل رو بررسی می‌کنه چون این کار اشتباه بود. تجربه من بسیار آزاردهنده و وحشتناک بود. این کاملاً غیرقابل قبول بود.

Yahya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

از پذیرش آدلا برای مهربانی و کمک‌هش در طول اقامتم تشکر می‌کنم

نکات مثبت

موقعیت عالی بود و تمیز بود.

David
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

همه‌چیز

نکات منفی

هیچ چیزی

Diana
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جان در پذیرش بهترین بود 👌 👍

Wendy
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عاشقش شدم. هتل عالی

نکات مثبت

خیلی کمک کننده و صمیمی بودن.

نکات منفی

یه کم از رستوران‌ها و کافه‌ها دور بود.

Akin
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، هتل معروف

نکات منفی

صبحانه خیلی خوب نبود

Abu
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناخوشایند و آزاردهنده

نکات مثبت

از مهمان‌نوازی و رفتار گرم چند نفر از کارکنان خوشم آمد. موقعیت هتل خوب و راحت بود.

نکات منفی

منطقه استخر نیاز به توجه بیشتری داشت. خیلی نامرتب و بدون نظارت بود. مشکل اصلی سیستم صورتحساب آنها بود. در زمان تسویه حساب متوجه شدم که صورتحساب‌های غذایی غیر ضروری به مبلغ اضافه شده که نباید اینطور باشد چون این‌ها شامل بسته ما می‌شد. کارکنان رستوران صورتحساب‌ها را ثبت کرده بودند بدون اینکه به من اطلاع دهند. این کاملاً غیرمنتظره و آزاردهنده بود. مشکل دیگر این بود که پرداخت اقامت من دوبار از کارت اعتباری من انجام شد. پرسنل پذیرش کارت من را برای کل مبلغ و 400 رینگیت اضافی برای 4 شب اقامت مسدود کرده بودند. به او گفتم که مبلغ را شارژ کند، اما این کار را نکرد. در زمان تسویه حساب متوجه شدم که دوباره مبلغ کل را از من می‌گیرند. این مسدود کردن دوباره حد اعتبار کارت شماست که کاملاً غیرضروری است چون در ابتدا به او گفتم که مبلغ را شارژ کند. حالا مبلغ زیادی در کارت من مسدود شده که هنوز آزاد نشده است و نمی‌دانم کی این مبلغ به کارت من برمی‌گردد. همچنین آنها سعی کردند 1740 رینگیت اضافی به عنوان صورتحساب غذا از من دریافت کنند که ما هیچ سفارشی نکرده بودیم. به پذیرش گفتم که غذاها در بسته من بودند. او پاسخ نداد. سپس از مدیر رستوران خواستم که بیاید و او گفت که این موضوع را بررسی خواهد کرد چون این درست نیست. تجربه من آزاردهنده و وحشتناک بود. این کاملاً غیرقابل قبول است.

Yahya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

از آدلای پذیرش برای مهربانی و کمک‌هایش در طول اقامت تشکر می‌کنم

نکات مثبت

موقعیت عالی و تمیز

David
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

هیچ چیزی

Diana
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جان در پذیرش بهترین بود 👌 👍

Wendy
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عاشقش شدم. هتل عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده و دوستانه بودن.

نکات منفی

کمی از رستوران‌ها و نوشیدنی‌ها دور بود.

Akin
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، هتل شناخته‌شده

نکات منفی

صبحانه زیاد خوب نبود.

Abu
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

غیرقابل تحمل و آزاردهنده

نکات مثبت

رفتار مهمانداری و مهربانی بعضی از پرسنل رو دوست داشتم. موقعیت خوب و راحت بود.

نکات منفی

منطقه استخر نیاز به توجه بیشتری داره. شلوغ و نامرتب بود. مهم‌ترین مشکل سیستم فاکتوردهی‌شون بود. هنگام چک‌اوت متوجه شدم که فاکتورهای غیرضروری به فاکتورم اضافه شده که نباید اینطور می‌شد چون این موارد جزو پکیج ما بودن. پرسنل رستوران فاکتورها رو بدون اطلاع دادن به من اضافه کرده بودن. این اصلاً انتظار نمی‌رفت و آزاردهنده بود. مشکل دیگه‌ای که پیش اومد این بود که پرداخت هزینه اقامت دو بار از کارت من کم شد. پرسنل پذیرش مبلغ کامل رو همراه با 400 رینگیت اضافی برای 4 شب رزرو کرده بودن. بهشون گفتم که باید از من هزینه رو بگیرن ولی این کار رو نکردن. هنگام چک‌اوت متوجه شدم دوباره از من کل مبلغ رو می‌گیرن. این یعنی محدودیت کارت من دوبار از دست رفت که اصلاً نیازی نبود چون من در اولین مرحله بهشون گفتم که هزینه رو بگیرن. حالا مبلغ زیادی از کارت من بلوکه شده که هنوز آزاد نشده. نمی‌دونم کی آزاد میشه. همچنین داشتن می‌خواستن از من 1740 رینگیت اضافی بابت غذا بگیرن که ما اصلاً سفارش نداده بودیم. به پذیرش گفتم که غذاها جزو پکیج من بودن. اون جواب نداد. بعد از مدیر رستوران خواستم، اومد پایین و گفت که این موضوع رو بررسی می‌کنه چون اینطور درست نیست. تجربه من آزاردهنده و وحشتناک بود. این اصلاً قابل قبول نیست.

Yahya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

از پذیرش آدلّا به خاطر مهربانی و کمکی که در طول اقامتم به من کرد، تشکر می‌کنم

نکات مثبت

موقعیت هتل عالیه و تمیز بود

David
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

همه‌چیز

نکات منفی

هیچ چیز

Diana
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جون در پذیرش بهترین بود 👌 👍

Wendy
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود. هتل عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده و دوستانه بودن.

نکات منفی

کمی از رستوران‌ها و مراکز تفریحی دور بود.

Akin
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، هتل معروف

نکات منفی

صبحانه خیلی خوب نبود.

Abu
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناراحت‌کننده و آزاردهنده

نکات مثبت

من از مهمان‌نوازی و رفتار گرم بعضی از پرسنل خوشم اومد. موقعیت هتل خوب و راحت بود.

نکات منفی

منطقه استخر به توجه بیشتری نیاز داره. شلوغ و بی‌توجه بود. مشکل اصلی سیستم صورتحسابشون بود. هنگام تسویه‌حساب متوجه شدم که صورتحساب غذاهای اضافی که نباید محاسبه می‌شدند، اضافه شده. این غذاها شامل بسته ما بودن و پرسنل رستوران بدون اطلاع به من این صورتحساب‌ها رو ثبت کرده بودن. این خیلی غیرمنتظره و آزاردهنده بود. یه مشکل دیگه هم این بود که هزینه اقامت من دوباره روی کارت اعتباری‌ام ثبت شده بود. پرسنل پذیرش هزینه کامل به اضافه 400 رینگیت اضافی برای 4 شب رو روی کارت اعتباری‌ام بلوکه کرده بودن. بهشون گفتم که باید از من هزینه بگیرن، ولی این کار رو نکردن و فقط بلوکه کردن. موقع تسویه‌حساب دوباره هزینه کامل رو از من گرفتن. این که دوباره مبلغ بلوکه شده برای اقامت روی کارت من ثبت بشه کاملاً غیرضروری و اشتباه بود. حالا یه مبلغ بزرگی بلوکه شده و من نمی‌دونم کی قراره برگرده به کارت من. همچنین می‌خواستن مبلغ 1740 رینگیت اضافی برای غذا از من بگیرن که ما سفارش نداده بودیم. به پذیرش گفتم که این غذاها شامل بسته ما بود. اونم جواب نداد. بعد از مدیر رستوران خواستم، اومد پایین و گفت که به این موضوع رسیدگی می‌کنه چون این کار درست نیست. تجربه‌ام خیلی ناراحت‌کننده و وحشتناک بود. این اصلاً قابل قبول نیست.

Yahya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

می‌خواهم از آدلای پذیرش برای مهربانی و کمکش در طول اقامتم تشکر کنم

نکات مثبت

موقعیت عالی و تمیز بود.

David
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

همه‌چیز

نکات منفی

هیچ چیزی

Diana
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جان در پذیرش بهترین بود 👌 👍

Wendy
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی دوست داشتم. هتل عالی بود

نکات مثبت

خیلی کمک‌کننده و دوستانه

نکات منفی

کمی از رستوران‌ها و تفریحات شبانه دور بود

Akin
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، هتل معروف

نکات منفی

صبحانه خیلی خوب نبود

Abu
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناخوشایند و آزاردهنده

نکات مثبت

از مهمان‌نوازی و رفتار گرم چند نفر از کارکنان خوشم آمد. موقعیت هتل خوب و راحت بود.

نکات منفی

منطقه استخر نیاز به توجه بیشتری داشت. خیلی نامرتب و بدون نظارت بود. مشکل اصلی سیستم صورتحساب آنها بود. در زمان تسویه حساب متوجه شدم که صورتحساب‌های غذایی غیر ضروری به مبلغ اضافه شده که نباید اینطور باشد چون این‌ها شامل بسته ما می‌شد. کارکنان رستوران صورتحساب‌ها را ثبت کرده بودند بدون اینکه به من اطلاع دهند. این کاملاً غیرمنتظره و آزاردهنده بود. مشکل دیگر این بود که پرداخت اقامت من دوبار از کارت اعتباری من انجام شد. پرسنل پذیرش کارت من را برای کل مبلغ و 400 رینگیت اضافی برای 4 شب اقامت مسدود کرده بودند. به او گفتم که مبلغ را شارژ کند، اما این کار را نکرد. در زمان تسویه حساب متوجه شدم که دوباره مبلغ کل را از من می‌گیرند. این مسدود کردن دوباره حد اعتبار کارت شماست که کاملاً غیرضروری است چون در ابتدا به او گفتم که مبلغ را شارژ کند. حالا مبلغ زیادی در کارت من مسدود شده که هنوز آزاد نشده است و نمی‌دانم کی این مبلغ به کارت من برمی‌گردد. همچنین آنها سعی کردند 1740 رینگیت اضافی به عنوان صورتحساب غذا از من دریافت کنند که ما هیچ سفارشی نکرده بودیم. به پذیرش گفتم که غذاها در بسته من بودند. او پاسخ نداد. سپس از مدیر رستوران خواستم که بیاید و او گفت که این موضوع را بررسی خواهد کرد چون این درست نیست. تجربه من آزاردهنده و وحشتناک بود. این کاملاً غیرقابل قبول است.

Yahya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

می‌خواهم از پذیرش آدلا برای مهربانی و کمک‌هایش تشکر کنم

نکات مثبت

موقعیت عالی و تمیز بود.

David
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

همه‌چیز

نکات منفی

هیچی

Diana
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جان تو پذیرش بهترین بود 👌 👍

Wendy
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی دوستش داشتم. هتل عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده و مهربون بودن.

نکات منفی

کمی از رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی دور بود.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.