هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا

هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلاCrowne Plaza Today New Delhi Okhla

8.0از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / دهلی نو / هند
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا

واقع در قلب جنوب دهلی، هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا به مناظر سبز ریج دهلی مشرف است. این هتل دارای یک اسپای کامل و مرکز تناسب اندام 24 ساعته است. هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا کمتر از 30 دقیقه با ماشین تا جاذبه‌هایی از جمله قلعه تاریخی قرمز و قلعه توغلق‌آباد فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی 14 مایل و ترمینال داخلی 12 مایل فاصله دارد. اتاق‌های مدرن و ضدصدا با رنگ‌های آرامش‌بخش قهوه‌ای کمرنگ تزئین شده‌اند. این اتاق‌ها به طور generous با داک آی‌پاد، پخش‌کننده DVD و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی مجهز شده‌اند. در حمام‌های خصوصی وان حمام وجود دارد. مهمانان می‌توانند از یک جلسه سونای آرامش‌بخش لذت ببرند یا به سالن زیبایی مراجعه کنند. یک مرکز کسب و کار و میز تور نیز در دسترس است. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته برای راحتی مهمانان ارائه می‌شود. سه رستوران و بار...

امکانات و تفریحات هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا

فضای باز
  • مبلمان فضای باز
  • ایوان
  • باغ
  • شومینه فضای باز

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 3 بعدازظهر
زمان خروجتا ساعت 12 ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی ممنوع است.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک ددا-مرحله اوخلا1,800 ft
  • اوخلا مرحله 12,900 ft
  • پارک سادباونا1.2 mi
  • پارک توغلق‌آباد1.2 mi
  • پارک لال بهادر شاستری1.2 mi
  • پارک چیتراجان1.3 mi
  • پارک راجیو گاندی1.3 mi
  • پارک سردار ولابهبائی پاتل1.3 mi
  • پارک دهلی ناگر نیگام-کالکاجی1.6 mi
  • قلعه توغلق‌آباد1.9 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] ایدزیا20 ft
  • [رستوران] برش ایتالیا2,100 ft
  • [رستوران] آگرول تککی والا3,000 ft
جاذبه‌های برتر
  • مقبره همایون6 mi
  • منار قطب6 mi
  • قلعه قدیمی (پرانا کیلا)7 mi
  • باغ‌های لودی7 mi
  • دروازه هند7 mi
  • گاندی اسمیتی7 mi
  • موزه ملی گاندی8 mi
  • راج غات10 mi
  • قلعه قرمز10 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • دریاچه هاوز خاص6 mi

آدرس و موقعیت هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا

Plot No 1, Community Centre Okhla, Phase-1, 110020 New Delhi, India

سوالات متداول

چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا شامل: DoubleSuiteTwin
چه نوع صبحانه‌ای در هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا سرو می‌شود؟مهمانان در هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظر مهمان: 7.7). گزینه‌های صبحانه شامل:...
ساعت‌های ورود و خروج در هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا چه زمانی است؟ساعت ورود به هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا از ساعت 3 بعدازظهر و خروج تا ساعت 12 ظهر است.
هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا چقدر با مرکز دهلی نو فاصله دارد؟هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا 7.5 مایل از مرکز دهلی نو فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خطوط مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت...
در هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا خدمات/فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (هزینه ممکن است اعمال شود): اسپا، مرکز تناسب اندام، ماساژ، حمام ترکی/بخار، میز بیلیارد، ساعت خوش،...
آیا هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا در میان مهمانانی که اقامت خانوادگی دارند، محبوب است.
آیا هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا رستورانی در محل دارد؟هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا 2 رستوران دارد: ایدزیا و چائوبلا.
هزینه اقامت در هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا چقدر است؟قیمت‌ها در هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا بسته به اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا استخر دارد؟بله، این هتل دارای استخر است. جزئیات بیشتری در مورد استخر و سایر امکانات در این صفحه موجود است.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا

8.0از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.3
امکانات
8.1
پاکیزگی
8.3
راحتی
8.3
نسبت ارزش به هزینه
7.7
موقعیت
7.7
Wifi رایگان
7.6
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا نظرات مختلفی از کاربران دریافت کرده است. بسیاری از مهمانان از اتاق‌های راحت و جادار، صبحانه عالی و پرسنل خوش برخورد و همکاری‌کننده، به ویژه خانم کریتیکا و پوجا، رضایت داشته‌اند. دسترسی آسان و پارکینگ راحت نیز از جمله مزایای ذکر شده است. با این حال، برخی از مهمانان از برخورد نامناسب پرسنل پذیرش، مشکلات مربوط به نظافت (عدم وجود حوله دستی، بوی نامطبوع مواد شوینده)، کیفیت پایین بوفه ناهار و ورود بدون اجازه پرسنل نظافت به اتاق ناراضی بوده‌اند. همچنین، هزینه بالای ترانسفر فرودگاهی و عدم تسلط رانندگان به زبان انگلیسی از دیگر نقاط ضعف ذکر شده است.
نکات مثبت
اتاق‌های راحت و جادار
صبحانه عالی
پرسنل خوش برخورد و همکاری‌کننده (به ویژه خانم کریتیکا و پوجا)
دسترسی آسان
پارکینگ راحت
تنوع غذایی خوب (به ویژه غذاهای گیاهی و دسرها)
ناهار و شام بوفه خوب
نکات منفی
برخورد نامناسب پرسنل پذیرش
مشکلات مربوط به نظافت (عدم وجود حوله دستی، بوی نامطبوع مواد شوینده)
کیفیت پایین بوفه ناهار
ورود بدون اجازه پرسنل نظافت به اتاق
هزینه بالای ترانسفر فرودگاهی
عدم تسلط رانندگان به زبان انگلیسی
نگاه از بالا به پایین پرسنل در بدو ورود
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا

Ovais
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش اقامت دارد

نکات مثبت

پذیرش خیلی همکاری می‌کرد. اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. ما به پتو اضافی نیاز داشتیم و پاسخ‌دهی سریع بود. پارکینگ راحت.

نکات منفی

حمام‌ها حوله دستی نداشتند. بوی مایع دست‌شویی خوشایند نبود.

Katherine
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل دوست‌داشتنی، عالی برای یک شب استراحت

نکات مثبت

اتاق زیبا، حمام شگفت‌انگیز. خیلی خوب خوابیدیم و بعد از آن صبحانه دلپذیر بود. یک شب اقامت شگفت‌انگیز و کاملاً آرامش‌بخش.

Subhajit
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

اتاق‌های جادار، پرسنل عالی و منظره خوب

نکات منفی

بوفه ناهار وحشتناک بود

Mohd
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچ چیزی برای دوست داشتن در این هتل نبود، قبلاً پرسنل خیلی خوب و متواضعی داشت، اما حالا کاملاً بهم ریخته است.

نکات منفی

وقتی برای چک‌این رفتم، خانم پذیرش با بی‌احترامی گفت که 15 دقیقه منتظر باشم. بعد از آن دو فاکتور غذا داشتم که یکی رو حدود 3500 تسویه کردم و دومی حدود 1350 بود. وقتی داشتم دومی رو تسویه می‌کردم، سرورهای بانکی من قطع شد و آنها اتاقم رو به هم ریختند. به آنها گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که بعد از 12 شب تسویه می‌کنم، اما او هم رد کرد. صبح وقتی در موقعیت خصوصی خودم بودم، پرسنل تمیزکاری وارد اتاقم شدند بدون اینکه زنگ بزنند. به شدت توصیه می‌کنم که پول خودتون رو هدر ندید یا اعصابتون رو خراب نکنید. خدمات الان بدتر از هتل‌های OYO شده و از Booking.com درخواست دارم که این هتل رو از لیست هتل‌های پنج‌ستاره حذف کنه.

Yeeshtdevisingh
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فراتر از انتظارات، هتلی که حتما باز می‌گردیم

نکات مثبت

خانم کریتیکا از روز اول تا آخر خیلی خوش‌آمد گفتند... اتاق خیلی راحت و جادار بود، تخت و میز اضافی، صندلی راحت بود، غذاها خیلی خوب بودند و هر روز تنوع زیادی داشتند... غذاهای گیاهی و دسرهای زیادی داشتند. پرسنل هتل خیلی مهربان و پذیرای بودند. یکی از کارکنان که شنوایی ضعیفی داشت، توانست نیازهای ما را درک کند و حتی در زمان‌های مختلف به سراغ ما می‌آمد، او خیلی دقیق و observant بود. برای تولد خواهرم، هتل یک کیک تولد هدیه داد، خیلی ممنون.

نکات منفی

ما نتوانستیم از سرویس رفت‌وآمد هتل به فرودگاه استفاده کنیم چون خیلی بزرگ بود و هزینه زیادی داشت. شاید هتل بتواند گزینه‌های بیشتری مانند خودروهای کوچک، متوسط و بزرگ یا حتی لیموزین را فراهم کند.

Nisha
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تجربه نسبتا خوبی بود.

نکات منفی

خوب می‌شد اگر راننده‌ای که برای سفر به جنوب رزرو کرده بودیم، می‌توانست به انگلیسی صحبت کند.

Sharma
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

خدمات عالی بود، پوجا در پذیرش خیلی تلاش کرد تا به ما کمک کند.

نکات منفی

همه چیز خوب بود.

Geetha
نوشته شده دریکشنبه, 18 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

راننده تاکسی راجبیر عالی بود!

نکات مثبت

دسترس‌پذیری

نکات منفی

پرسنل خانه‌داری نیاز به یادآوری داشتند. ما درخواست کرده بودیم که 3 بزرگسال باشیم، اتاق بزرگتری می‌توانست پیشنهاد بشه.

Caitlin
نوشته شده درچهارشنبه, 14 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 12 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه‌مون بهتر شد، ولی اولین برخوردها همیشه تو ذهن می‌مونه

نکات مثبت

ناهار و شام بوفه خیلی خوب بودن.

نکات منفی

استقبال اولیه که از ما شد می‌تونست بهتر باشه. پرسنل تقریبا زمانی که وارد شدیم، طوری به ما نگاه کردن که انگار پایین‌تر از خودمون می‌دیدن.

Nima
نوشته شده دریکشنبه, 11 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 03 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز در طول اقامت من کاملاً عالی بود. آقای شاشی و آقای جا‌تین واقعاً فوق‌العاده بودند، خیلی کمک‌کننده و با مهمان‌نوازی استثنایی خودم رو خیلی گرمی استقبال کردند. تجربه کلی فراتر از انتظارات من بود و می‌توانم با اطمینان بگویم که قطعاً دوباره به این هتل شگفت‌انگیز باز می‌گردم. به شدت توصیه می‌کنم!

نکات منفی

هیچ چیز!

Ovais
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش اقامت دارد

نکات مثبت

پذیرش خیلی همکاری می‌کرد. اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. ما به پتو اضافی نیاز داشتیم و پاسخ‌دهی سریع بود. پارکینگ راحت.

نکات منفی

حمام‌ها حوله دستی نداشتند. بوی مایع دست‌شویی خوشایند نبود.

Katherine
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل دلپذیر، عالی برای یک شب آرامش‌بخش

نکات مثبت

اتاق فوق‌العاده، حمام جذاب. خیلی راحت خوابیدیم و صبح روز بعد صبحانه هم دلپذیر بود. یک شب اقامت فوق‌العاده برای کاملاً استراحت کردن.

Subhajit
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

اتاق‌ها جادار بودند، پرسنل عالی و منظره خوب بود.

نکات منفی

صبحانه‌ی بوفه افتضاح بود.

Mohd
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچ چیزی برای دوست داشتن در این هتل نبود، قبلاً پرسنل خیلی خوب و متواضعی داشت، اما حالا کاملاً بهم ریخته است.

نکات منفی

وقتی برای چک‌این رفتم، خانم پذیرش با بی‌احترامی گفت که 15 دقیقه منتظر باشم. بعد از آن دو فاکتور غذا داشتم که یکی رو حدود 3500 تسویه کردم و دومی حدود 1350 بود. وقتی داشتم دومی رو تسویه می‌کردم، سرورهای بانکی من قطع شد و آنها اتاقم رو به هم ریختند. به آنها گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که بعد از 12 شب تسویه می‌کنم، اما او هم رد کرد. صبح وقتی در موقعیت خصوصی خودم بودم، پرسنل تمیزکاری وارد اتاقم شدند بدون اینکه زنگ بزنند. به شدت توصیه می‌کنم که پول خودتون رو هدر ندید یا اعصابتون رو خراب نکنید. خدمات الان بدتر از هتل‌های OYO شده و از Booking.com درخواست دارم که این هتل رو از لیست هتل‌های پنج‌ستاره حذف کنه.

Yeeshtdevisingh
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فراتر از انتظارات، هتلی که حتما باز می‌گردیم

نکات مثبت

خانم کریتیکا از روز اول تا آخر خیلی خوش‌آمد گفتند... اتاق خیلی راحت و جادار بود، تخت و میز اضافی، صندلی راحت بود، غذاها خیلی خوب بودند و هر روز تنوع زیادی داشتند... غذاهای گیاهی و دسرهای زیادی داشتند. پرسنل هتل خیلی مهربان و پذیرای بودند. یکی از کارکنان که شنوایی ضعیفی داشت، توانست نیازهای ما را درک کند و حتی در زمان‌های مختلف به سراغ ما می‌آمد، او خیلی دقیق و observant بود. برای تولد خواهرم، هتل یک کیک تولد هدیه داد، خیلی ممنون.

نکات منفی

ما نتوانستیم از سرویس رفت‌وآمد هتل به فرودگاه استفاده کنیم چون خیلی بزرگ بود و هزینه زیادی داشت. شاید هتل بتواند گزینه‌های بیشتری مانند خودروهای کوچک، متوسط و بزرگ یا حتی لیموزین را فراهم کند.

Nisha
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تجربه نسبتا خوبی بود.

نکات منفی

خوب می‌شد اگه راننده‌ای که برای بردن ما به سمت جنوب گرفتیم، می‌توانست به زبان انگلیسی صحبت کنه.

Sharma
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

خدمات عالی بود، پوجا در پذیرش خیلی تلاش کرد تا به ما کمک کنه.

نکات منفی

همه چیز خوب بود.

Ovais
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش اقامت دارد

نکات مثبت

پذیرش خیلی همکاری داشت اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. ما به پتو اضافی نیاز داشتیم و پاسخ سریع بود. پارکینگ راحت بود.

نکات منفی

دستشویی‌ها حوله دست نداشتند. بوی مایع دستشویی خوب نبود.

Katherine
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل دلپذیر، عالی برای یک شب آرامش‌بخش

نکات مثبت

اتاق فوق‌العاده، حمام جذاب. خیلی راحت خوابیدیم و صبح روز بعد صبحانه هم دلپذیر بود. یک شب اقامت فوق‌العاده برای کاملاً استراحت کردن.

Subhajit
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

اتاق‌های جادار، پرسنل عالی و منظره خوب

نکات منفی

صبحانه بوفه افتضاح بود

Mohd
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچ چیزی برای دوست داشتن در این هتل نبود، قبلاً پرسنل خیلی خوب و متواضعی داشت، اما حالا کاملاً بهم ریخته است.

نکات منفی

وقتی برای چک‌این رفتم، خانم پذیرش با بی‌احترامی گفت که 15 دقیقه منتظر باشم. بعد از آن دو فاکتور غذا داشتم که یکی رو حدود 3500 تسویه کردم و دومی حدود 1350 بود. وقتی داشتم دومی رو تسویه می‌کردم، سرورهای بانکی من قطع شد و آنها اتاقم رو به هم ریختند. به آنها گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که بعد از 12 شب تسویه می‌کنم، اما او هم رد کرد. صبح وقتی در موقعیت خصوصی خودم بودم، پرسنل تمیزکاری وارد اتاقم شدند بدون اینکه زنگ بزنند. به شدت توصیه می‌کنم که پول خودتون رو هدر ندید یا اعصابتون رو خراب نکنید. خدمات الان بدتر از هتل‌های OYO شده و از Booking.com درخواست دارم که این هتل رو از لیست هتل‌های پنج‌ستاره حذف کنه.

Yeeshtdevisingh
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فراتر از انتظار، هتلی که باید دوباره به آن برگشت

نکات مثبت

خانم کریتیکا از روز اول تا آخر خیلی خوش‌آمد گفتند....اتاق خیلی راحت و جادار بود، تخت اضافه و میز داشت....صندلی راحت بود، غذاها خیلی خوب بودند.....و هر روز تنوع زیادی داشتند....غذاهای گیاهی و دسرهای زیادی بود. این هتل پرسنل متنوعی دارد. یک نفر از کارکنان مشکلات شنوایی داشت، اما او توانست نیازهای ما رو درک کنه و حتی در زمان‌های مختلف به ما سر زد، خیلی دقیق بود. برای تولد خواهرم، هتل یک کیک تولد برای ما آورد، خیلی ممنونم.

نکات منفی

ما نتواستیم از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنیم چون اندازه و هزینه ماشین خیلی زیاد بود. شاید هتل بتونه گزینه‌های بیشتری ارائه بده، مثل ماشین‌های کوچیک، متوسط و بزرگ....یا حتی لیموزین هم ارائه بده.

Nisha
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تجربه نسبتا خوبی بود.

نکات منفی

خوب می‌شد اگه راننده‌ای که برای بردن ما به سمت جنوب گرفتیم، می‌توانست به زبان انگلیسی صحبت کنه.

Sharma
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

خدمات عالی بود، پوجا در پذیرش خیلی تلاش کرد تا به ما کمک کنه.

نکات منفی

همه چیز خوب بود.

Geetha
نوشته شده دریکشنبه, 18 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

راننده تاکسی راجبیر عالی بود!

نکات مثبت

دسترس‌پذیری

نکات منفی

پرسنل خانه‌داری نیاز به یادآوری داشتند. ما درخواست کرده بودیم که 3 بزرگسال باشیم، اتاق بزرگتری می‌توانست پیشنهاد بشه.

Caitlin
نوشته شده درچهارشنبه, 14 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 12 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه‌مون بهتر شد، ولی اولین برخوردها همیشه تو ذهن می‌مونه

نکات مثبت

ناهار و شام بوفه خیلی خوب بودن.

نکات منفی

استقبال اولیه که از ما شد می‌تونست بهتر باشه. پرسنل تقریبا زمانی که وارد شدیم، طوری به ما نگاه کردن که انگار پایین‌تر از خودمون می‌دیدن.

Ovais
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش اقامت دارد

نکات مثبت

پذیرش خیلی همکاری داشت اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. ما به پتو اضافی نیاز داشتیم و پاسخ سریع بود. پارکینگ راحت بود.

نکات منفی

دستشویی‌ها حوله دست نداشتند. بوی مایع دستشویی خوب نبود.

Katherine
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی، مناسب برای یک شب استراحت

نکات مثبت

اتاق زیبا، حمام شگفت‌انگیز. خیلی خوب خوابیدیم و صبح فردا صبحانه لذت‌بخشی داشتیم. یک اقامت یک‌شب عالی از استراحت کامل.

Subhajit
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

اتاق‌ها جادار، کارکنان عالی و منظره خوب

نکات منفی

بوفه ناهار افتضاح بود

Mohd
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچ چیز برای دوست داشتن در این هتل نبود، ابتدا کارکنان خیلی خوب و فروتن بودند و حالا کاملاً بهم ریخته است.

نکات منفی

وقتی برای چک‌این رفتم، خانم پذیرش به‌طور بی‌ادبانه‌ای به من گفت که 15 دقیقه منتظر بمانم، سپس دو صورت‌حساب غذایی داشتم که یکی را که حدود 3500 تومان بود پرداخت کردم و دومی که حدود 1350 تومان بود، وقتی در حال پرداخت دومی بودم سرورهای بانکی من از کار افتاد و آن‌ها اتاقم را کاملاً مزاحم شدند، به آن‌ها گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که بعد از ساعت 12 شب پرداخت می‌کنم ولی او هم از من پذیرش نکرد، صبح که در موقعیت خصوصی خود بودم، کارکنان نظافت وارد اتاقم شدند بدون اینکه حتی زنگ بزنند. شدیداً توصیه می‌کنم که پول خود را هدر ندهید یا اعصاب خود را خراب نکنید. خدمات آن‌ها الان از هتل‌های اویو هم بدتر شده است. از booking.com خواهش می‌کنم که آن را از لیست هتل‌های پنج ستاره حذف کند.

Ovais
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش اقامت رو داشت

نکات مثبت

پذیرش خیلی همکاری می‌کرد اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. به یک پتو اضافی نیاز داشتیم که سریع به درخواست ما پاسخ دادن. پارکینگ راحت بود.

نکات منفی

دستشویی حوله‌های دست نداشت. بوی مایع دستشویی خوب نبود.

Katherine
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی، مناسب برای یک شب استراحت

نکات مثبت

اتاق زیبا، حمام شگفت‌انگیز. خیلی خوب خوابیدیم و صبح فردا صبحانه لذت‌بخشی داشتیم. یک اقامت یک‌شب عالی از استراحت کامل.

Subhajit
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

اتاق‌ها جادار، کارکنان عالی و منظره خوب

نکات منفی

بوفه ناهار افتضاح بود

Mohd
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچ چیز برای دوست داشتن در این هتل نبود، ابتدا کارکنان خیلی خوب و فروتن بودند و حالا کاملاً بهم ریخته است.

نکات منفی

وقتی برای چک‌این رفتم، خانم پذیرش به‌طور بی‌ادبانه‌ای به من گفت که 15 دقیقه منتظر بمانم، سپس دو صورت‌حساب غذایی داشتم که یکی را که حدود 3500 تومان بود پرداخت کردم و دومی که حدود 1350 تومان بود، وقتی در حال پرداخت دومی بودم سرورهای بانکی من از کار افتاد و آن‌ها اتاقم را کاملاً مزاحم شدند، به آن‌ها گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که بعد از ساعت 12 شب پرداخت می‌کنم ولی او هم از من پذیرش نکرد، صبح که در موقعیت خصوصی خود بودم، کارکنان نظافت وارد اتاقم شدند بدون اینکه حتی زنگ بزنند. شدیداً توصیه می‌کنم که پول خود را هدر ندهید یا اعصاب خود را خراب نکنید. خدمات آن‌ها الان از هتل‌های اویو هم بدتر شده است. از booking.com خواهش می‌کنم که آن را از لیست هتل‌های پنج ستاره حذف کند.

Yeeshtdevisingh
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیش از حد انتظار، هتلی برای برگشتن

نکات مثبت

خانم کریتیکا از روز اول تا آخر خیلی خوش‌آمدگو بود...اتاق خیلی راحت، جادار، تخت اضافی و میز...صندلی راحت بود...غذاها خیلی خوب بودند...و هر روز تنوع زیادی داشتند...بیشتر غذاهای گیاهی و دسرها هتل پرسنل متنوعی داشت. یکی از کارکنان شنوایی محدود داشت، اما او توانست نیازهای ما را بفهمد و حتی در زمان‌های مختلف پیش ما می‌آمد، خیلی دقیق بود برای تولد خواهرم، هتل یک کیک تولد به ما هدیه داد، خیلی ممنون

نکات منفی

ما نتواستیم از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنیم چون خیلی بزرگ بود و هزینه زیادی داشت. شاید هتل بتونه گزینه‌های دیگه‌ای ارائه بده، ماشین‌های کوچک، متوسط و بزرگ...یا حتی لیموزین.

Nisha
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تجربه نسبتاً خوبی بود.

نکات منفی

خوب بود اگر راننده‌ای که برای بردن ما به سمت جنوب رزرو کرده بودیم می‌توانست به زبان انگلیسی صحبت کند.

Sharma
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

خدمات عالی بود، پوجا در پذیرش خیلی تلاش کرد تا به ما کمک کنه

نکات منفی

همه چیز خوب بود

Geetha
نوشته شده دریکشنبه, 18 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

راننده تاکسی راجبیر عالی بود!

نکات مثبت

دسترسی

نکات منفی

خدمات خانه‌داری نیاز به یادآوری داشت ما درخواست ۳ بزرگسال داشتیم، پیشنهاد اتاق با اندازه بهتر می‌توانست داده شود

Caitlin
نوشته شده درچهارشنبه, 14 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 12 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه بهتر شد، ولی اولین برداشت‌ها همیشه ماندگارند

نکات مثبت

ناهار و شام سلف‌سرویس خیلی خوب بودن

نکات منفی

استقبال خوبی نداشتیم. پرسنل تقریبا وقتی وارد شدیم به نوعی از بالا به ما نگاه می‌کردن

Ovais
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش اقامت رو داشت

نکات مثبت

پذیرش خیلی همکاری می‌کرد اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. به یک پتو اضافی نیاز داشتیم که سریع به درخواست ما پاسخ دادن. پارکینگ راحت بود.

نکات منفی

دستشویی حوله‌های دست نداشت. بوی مایع دستشویی خوب نبود.

Katherine
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی، مناسب برای یک شب آرام

نکات مثبت

اتاق فوق‌العاده بود، حمام شگفت‌انگیز. خیلی خوب خوابیدیم و صبحانه فردا صبح خیلی لذت‌بخش بود. یک شب اقامت عالی و کاملاً آرامش‌بخش.

Subhajit
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

اتاق‌ها جادار بودن، پرسنل عالی بودن و ویو خوب بود

نکات منفی

بوفه ناهار خیلی بد بود

Mohd
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچ چیزی در این هتل جالب نبود، ابتدا پرسنل خیلی خوب و متواضع بودن ولی الان کاملاً بهم ریخته است

نکات منفی

وقتی برای چک‌این رفتم، خانم پذیرش به من بی‌احترامی کرد و گفت ۱۵ دقیقه صبر کنم، بعد دو تا فاکتور غذا داشتم، یکی رو که حدود ۳۵۰۰ بود پرداخت کردم و دومی حدود ۱۳۵۰ بود. وقتی داشتم دومی رو پرداخت می‌کردم، سرورهای بانکی من قطع شد و در اتاقم مزاحمت ایجاد کردند، بهشون گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که می‌خواهم پرداخت رو بعد از ۱۲ شب انجام بدم، اما او هم درخواست من رو رد کرد. صبح که وارد اتاق شدم، کارکنان نظافت بدون زنگ زدن وارد اتاقم شدند. من به شما توصیه می‌کنم که پولتون رو اینجا هدر ندید و حالتون رو خراب نکنید، سرویس الان خیلی بدتر از هتل‌های ارزون‌تر مثل اویو شده. از booking.com خواهش می‌کنم که این هتل رو از فهرست هتل‌های پنج ستاره حذف کنه.

Yeeshtdevisingh
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فراتر از انتظارات، هتلی که دوباره خواهم برگشت

نکات مثبت

خانم کریتیکا از روز اول تا آخر خیلی خوش‌آمدگویی کردند....اتاق خیلی راحت و جادار بود، یک تخت اضافه و میز کار هم داشت....صندلی راحت بود....غذاها خیلی خوب بودند.....و هر روز تنوع زیادی داشت....غذاهای گیاهی و دسرهای زیادی بود پرسنل هتل خیلی خوب و با دقت بودن. یکی از کارکنان که مشکل شنوایی داشت، اما توانست نیازهای ما رو بفهمه، حتی در زمان‌های مختلف به دیدن ما اومد، خیلی دقیق و باهوش بود برای تولد خواهرم، هتل یک کیک تولد ارائه داد، خیلی ممنون

نکات منفی

نتونستیم از سرویس انتقال فرودگاه هتل استفاده کنیم چون خیلی بزرگ بود و هزینه زیادی داشت. شاید هتل بتونه گزینه‌های بیشتری ارائه بده، مثلا ماشین‌های کوچک، متوسط و بزرگ....یا حتی لیموزین هم ارائه بشه....

Nisha
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تجربه نسبتاً خوبی بود.

نکات منفی

خوب می‌شد اگه راننده‌ای که برای بردن ما به جنوب رزرو کرده بودیم می‌توانست به انگلیسی صحبت کنه.

Sharma
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

خدمات عالی بود، پوجا در پذیرش خیلی تلاش کرد تا به ما کمک کنه

نکات منفی

همه چیز خوب بود

Geetha
نوشته شده دریکشنبه, 18 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

راننده تاکسی راجبیر عالی بود!

نکات مثبت

دسترس‌پذیری

نکات منفی

خدمات نظافت نیاز به یادآوری داشت ما درخواست کرده بودیم که سه بزرگسال باشیم، یک اتاق با سایز بهتر می‌توانست پیشنهاد بشود

Caitlin
نوشته شده درچهارشنبه, 14 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 12 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه‌مون در طول اقامت بهتر شد، اما اولین برداشت‌ها همیشه موندگارند

نکات مثبت

بوفه ناهار و شام هر دو خیلی خوب بودن

نکات منفی

استقبال ما می‌توانست بهتر باشه. کارکنان تقریباً وقتی وارد شدیم به ما نگاه پایین داشتند

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.