هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلاCrowne Plaza Today New Delhi Okhla
درباره هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا
واقع در قلب جنوب دهلی، هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا به مناظر سبز ریج دهلی مشرف است. این هتل دارای یک اسپای کامل و مرکز تناسب اندام 24 ساعته است. هتل کرون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا کمتر از 30 دقیقه با ماشین تا جاذبههایی از جمله قلعه تاریخی قرمز و قلعه توغلقآباد فاصله دارد. فرودگاه بینالمللی ایندیرا گاندی 14 مایل و ترمینال داخلی 12 مایل فاصله دارد. اتاقهای مدرن و ضدصدا با رنگهای آرامشبخش قهوهای کمرنگ تزئین شدهاند. این اتاقها به طور generous با داک آیپاد، پخشکننده DVD و تلویزیون صفحهتخت با کانالهای کابلی مجهز شدهاند. در حمامهای خصوصی وان حمام وجود دارد. مهمانان میتوانند از یک جلسه سونای آرامشبخش لذت ببرند یا به سالن زیبایی مراجعه کنند. یک مرکز کسب و کار و میز تور نیز در دسترس است. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته برای راحتی مهمانان ارائه میشود. سه رستوران و بار...امکانات و تفریحات هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- باغ
- شومینه فضای باز
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- باغ
- شومینه فضای باز
- شام دارای تم (هزینه اضافه)
- میز بیلیارد (هزینه اضافی)
- ساعت خوش (هزینه اضافی)
- Live Sports Events (broadcast) Additional Charge
- کافه داخل هتل
- میوه (هزینه اضافی)
- بار نوشیدنی (هزینه اضافی)
- بوفه مخصوص کودکان
- غذای مخصوص کودکان (هزینه اضافی)
- وعده های رژیمی خاص (در صورت درخواست)
- صبحانه داخل اتاق
- رستوران
- اسنک بار
- دستیار پارک خودرو
- پارکینگ در دسترس
- کمد قفل دار
- دربان
- انبار چمدان
- صرافی
- ورود/خروج سریع
- پذیرش 24 ساعته
- خدمات تور
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- پارک ددا-مرحله اوخلا1,800 ft
- اوخلا مرحله 12,900 ft
- پارک سادباونا1.2 mi
- پارک توغلقآباد1.2 mi
- پارک لال بهادر شاستری1.2 mi
- پارک چیتراجان1.3 mi
- پارک راجیو گاندی1.3 mi
- پارک سردار ولابهبائی پاتل1.3 mi
- پارک دهلی ناگر نیگام-کالکاجی1.6 mi
- قلعه توغلقآباد1.9 mi
- [رستوران] ایدزیا20 ft
- [رستوران] برش ایتالیا2,100 ft
- [رستوران] آگرول تککی والا3,000 ft
- مقبره همایون6 mi
- منار قطب6 mi
- قلعه قدیمی (پرانا کیلا)7 mi
- باغهای لودی7 mi
- دروازه هند7 mi
- گاندی اسمیتی7 mi
- موزه ملی گاندی8 mi
- راج غات10 mi
- قلعه قرمز10 mi
- دریاچه هاوز خاص6 mi
آدرس و موقعیت هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا
نظرات میهمانان هتل کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا
ارزش اقامت دارد
پذیرش خیلی همکاری میکرد. اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. ما به پتو اضافی نیاز داشتیم و پاسخدهی سریع بود. پارکینگ راحت.
حمامها حوله دستی نداشتند. بوی مایع دستشویی خوشایند نبود.
هتل دوستداشتنی، عالی برای یک شب استراحت
اتاق زیبا، حمام شگفتانگیز. خیلی خوب خوابیدیم و بعد از آن صبحانه دلپذیر بود. یک شب اقامت شگفتانگیز و کاملاً آرامشبخش.
اتاقهای جادار، پرسنل عالی و منظره خوب
بوفه ناهار وحشتناک بود
هیچ چیزی برای دوست داشتن در این هتل نبود، قبلاً پرسنل خیلی خوب و متواضعی داشت، اما حالا کاملاً بهم ریخته است.
وقتی برای چکاین رفتم، خانم پذیرش با بیاحترامی گفت که 15 دقیقه منتظر باشم. بعد از آن دو فاکتور غذا داشتم که یکی رو حدود 3500 تسویه کردم و دومی حدود 1350 بود. وقتی داشتم دومی رو تسویه میکردم، سرورهای بانکی من قطع شد و آنها اتاقم رو به هم ریختند. به آنها گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که بعد از 12 شب تسویه میکنم، اما او هم رد کرد. صبح وقتی در موقعیت خصوصی خودم بودم، پرسنل تمیزکاری وارد اتاقم شدند بدون اینکه زنگ بزنند. به شدت توصیه میکنم که پول خودتون رو هدر ندید یا اعصابتون رو خراب نکنید. خدمات الان بدتر از هتلهای OYO شده و از Booking.com درخواست دارم که این هتل رو از لیست هتلهای پنجستاره حذف کنه.
فراتر از انتظارات، هتلی که حتما باز میگردیم
خانم کریتیکا از روز اول تا آخر خیلی خوشآمد گفتند... اتاق خیلی راحت و جادار بود، تخت و میز اضافی، صندلی راحت بود، غذاها خیلی خوب بودند و هر روز تنوع زیادی داشتند... غذاهای گیاهی و دسرهای زیادی داشتند. پرسنل هتل خیلی مهربان و پذیرای بودند. یکی از کارکنان که شنوایی ضعیفی داشت، توانست نیازهای ما را درک کند و حتی در زمانهای مختلف به سراغ ما میآمد، او خیلی دقیق و observant بود. برای تولد خواهرم، هتل یک کیک تولد هدیه داد، خیلی ممنون.
ما نتوانستیم از سرویس رفتوآمد هتل به فرودگاه استفاده کنیم چون خیلی بزرگ بود و هزینه زیادی داشت. شاید هتل بتواند گزینههای بیشتری مانند خودروهای کوچک، متوسط و بزرگ یا حتی لیموزین را فراهم کند.
تجربه نسبتا خوبی بود.
خوب میشد اگر رانندهای که برای سفر به جنوب رزرو کرده بودیم، میتوانست به انگلیسی صحبت کند.
خوب
خدمات عالی بود، پوجا در پذیرش خیلی تلاش کرد تا به ما کمک کند.
همه چیز خوب بود.
راننده تاکسی راجبیر عالی بود!
دسترسپذیری
پرسنل خانهداری نیاز به یادآوری داشتند. ما درخواست کرده بودیم که 3 بزرگسال باشیم، اتاق بزرگتری میتوانست پیشنهاد بشه.
تجربهمون بهتر شد، ولی اولین برخوردها همیشه تو ذهن میمونه
ناهار و شام بوفه خیلی خوب بودن.
استقبال اولیه که از ما شد میتونست بهتر باشه. پرسنل تقریبا زمانی که وارد شدیم، طوری به ما نگاه کردن که انگار پایینتر از خودمون میدیدن.
همهچیز در طول اقامت من کاملاً عالی بود. آقای شاشی و آقای جاتین واقعاً فوقالعاده بودند، خیلی کمککننده و با مهماننوازی استثنایی خودم رو خیلی گرمی استقبال کردند. تجربه کلی فراتر از انتظارات من بود و میتوانم با اطمینان بگویم که قطعاً دوباره به این هتل شگفتانگیز باز میگردم. به شدت توصیه میکنم!
هیچ چیز!
ارزش اقامت دارد
پذیرش خیلی همکاری میکرد. اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. ما به پتو اضافی نیاز داشتیم و پاسخدهی سریع بود. پارکینگ راحت.
حمامها حوله دستی نداشتند. بوی مایع دستشویی خوشایند نبود.
هتل دلپذیر، عالی برای یک شب آرامشبخش
اتاق فوقالعاده، حمام جذاب. خیلی راحت خوابیدیم و صبح روز بعد صبحانه هم دلپذیر بود. یک شب اقامت فوقالعاده برای کاملاً استراحت کردن.
اتاقها جادار بودند، پرسنل عالی و منظره خوب بود.
صبحانهی بوفه افتضاح بود.
هیچ چیزی برای دوست داشتن در این هتل نبود، قبلاً پرسنل خیلی خوب و متواضعی داشت، اما حالا کاملاً بهم ریخته است.
وقتی برای چکاین رفتم، خانم پذیرش با بیاحترامی گفت که 15 دقیقه منتظر باشم. بعد از آن دو فاکتور غذا داشتم که یکی رو حدود 3500 تسویه کردم و دومی حدود 1350 بود. وقتی داشتم دومی رو تسویه میکردم، سرورهای بانکی من قطع شد و آنها اتاقم رو به هم ریختند. به آنها گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که بعد از 12 شب تسویه میکنم، اما او هم رد کرد. صبح وقتی در موقعیت خصوصی خودم بودم، پرسنل تمیزکاری وارد اتاقم شدند بدون اینکه زنگ بزنند. به شدت توصیه میکنم که پول خودتون رو هدر ندید یا اعصابتون رو خراب نکنید. خدمات الان بدتر از هتلهای OYO شده و از Booking.com درخواست دارم که این هتل رو از لیست هتلهای پنجستاره حذف کنه.
فراتر از انتظارات، هتلی که حتما باز میگردیم
خانم کریتیکا از روز اول تا آخر خیلی خوشآمد گفتند... اتاق خیلی راحت و جادار بود، تخت و میز اضافی، صندلی راحت بود، غذاها خیلی خوب بودند و هر روز تنوع زیادی داشتند... غذاهای گیاهی و دسرهای زیادی داشتند. پرسنل هتل خیلی مهربان و پذیرای بودند. یکی از کارکنان که شنوایی ضعیفی داشت، توانست نیازهای ما را درک کند و حتی در زمانهای مختلف به سراغ ما میآمد، او خیلی دقیق و observant بود. برای تولد خواهرم، هتل یک کیک تولد هدیه داد، خیلی ممنون.
ما نتوانستیم از سرویس رفتوآمد هتل به فرودگاه استفاده کنیم چون خیلی بزرگ بود و هزینه زیادی داشت. شاید هتل بتواند گزینههای بیشتری مانند خودروهای کوچک، متوسط و بزرگ یا حتی لیموزین را فراهم کند.
تجربه نسبتا خوبی بود.
خوب میشد اگه رانندهای که برای بردن ما به سمت جنوب گرفتیم، میتوانست به زبان انگلیسی صحبت کنه.
خوب
خدمات عالی بود، پوجا در پذیرش خیلی تلاش کرد تا به ما کمک کنه.
همه چیز خوب بود.
ارزش اقامت دارد
پذیرش خیلی همکاری داشت اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. ما به پتو اضافی نیاز داشتیم و پاسخ سریع بود. پارکینگ راحت بود.
دستشوییها حوله دست نداشتند. بوی مایع دستشویی خوب نبود.
هتل دلپذیر، عالی برای یک شب آرامشبخش
اتاق فوقالعاده، حمام جذاب. خیلی راحت خوابیدیم و صبح روز بعد صبحانه هم دلپذیر بود. یک شب اقامت فوقالعاده برای کاملاً استراحت کردن.
اتاقهای جادار، پرسنل عالی و منظره خوب
صبحانه بوفه افتضاح بود
هیچ چیزی برای دوست داشتن در این هتل نبود، قبلاً پرسنل خیلی خوب و متواضعی داشت، اما حالا کاملاً بهم ریخته است.
وقتی برای چکاین رفتم، خانم پذیرش با بیاحترامی گفت که 15 دقیقه منتظر باشم. بعد از آن دو فاکتور غذا داشتم که یکی رو حدود 3500 تسویه کردم و دومی حدود 1350 بود. وقتی داشتم دومی رو تسویه میکردم، سرورهای بانکی من قطع شد و آنها اتاقم رو به هم ریختند. به آنها گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که بعد از 12 شب تسویه میکنم، اما او هم رد کرد. صبح وقتی در موقعیت خصوصی خودم بودم، پرسنل تمیزکاری وارد اتاقم شدند بدون اینکه زنگ بزنند. به شدت توصیه میکنم که پول خودتون رو هدر ندید یا اعصابتون رو خراب نکنید. خدمات الان بدتر از هتلهای OYO شده و از Booking.com درخواست دارم که این هتل رو از لیست هتلهای پنجستاره حذف کنه.
فراتر از انتظار، هتلی که باید دوباره به آن برگشت
خانم کریتیکا از روز اول تا آخر خیلی خوشآمد گفتند....اتاق خیلی راحت و جادار بود، تخت اضافه و میز داشت....صندلی راحت بود، غذاها خیلی خوب بودند.....و هر روز تنوع زیادی داشتند....غذاهای گیاهی و دسرهای زیادی بود. این هتل پرسنل متنوعی دارد. یک نفر از کارکنان مشکلات شنوایی داشت، اما او توانست نیازهای ما رو درک کنه و حتی در زمانهای مختلف به ما سر زد، خیلی دقیق بود. برای تولد خواهرم، هتل یک کیک تولد برای ما آورد، خیلی ممنونم.
ما نتواستیم از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنیم چون اندازه و هزینه ماشین خیلی زیاد بود. شاید هتل بتونه گزینههای بیشتری ارائه بده، مثل ماشینهای کوچیک، متوسط و بزرگ....یا حتی لیموزین هم ارائه بده.
تجربه نسبتا خوبی بود.
خوب میشد اگه رانندهای که برای بردن ما به سمت جنوب گرفتیم، میتوانست به زبان انگلیسی صحبت کنه.
خوب
خدمات عالی بود، پوجا در پذیرش خیلی تلاش کرد تا به ما کمک کنه.
همه چیز خوب بود.
راننده تاکسی راجبیر عالی بود!
دسترسپذیری
پرسنل خانهداری نیاز به یادآوری داشتند. ما درخواست کرده بودیم که 3 بزرگسال باشیم، اتاق بزرگتری میتوانست پیشنهاد بشه.
تجربهمون بهتر شد، ولی اولین برخوردها همیشه تو ذهن میمونه
ناهار و شام بوفه خیلی خوب بودن.
استقبال اولیه که از ما شد میتونست بهتر باشه. پرسنل تقریبا زمانی که وارد شدیم، طوری به ما نگاه کردن که انگار پایینتر از خودمون میدیدن.
ارزش اقامت دارد
پذیرش خیلی همکاری داشت اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. ما به پتو اضافی نیاز داشتیم و پاسخ سریع بود. پارکینگ راحت بود.
دستشوییها حوله دست نداشتند. بوی مایع دستشویی خوب نبود.
هتل عالی، مناسب برای یک شب استراحت
اتاق زیبا، حمام شگفتانگیز. خیلی خوب خوابیدیم و صبح فردا صبحانه لذتبخشی داشتیم. یک اقامت یکشب عالی از استراحت کامل.
اتاقها جادار، کارکنان عالی و منظره خوب
بوفه ناهار افتضاح بود
هیچ چیز برای دوست داشتن در این هتل نبود، ابتدا کارکنان خیلی خوب و فروتن بودند و حالا کاملاً بهم ریخته است.
وقتی برای چکاین رفتم، خانم پذیرش بهطور بیادبانهای به من گفت که 15 دقیقه منتظر بمانم، سپس دو صورتحساب غذایی داشتم که یکی را که حدود 3500 تومان بود پرداخت کردم و دومی که حدود 1350 تومان بود، وقتی در حال پرداخت دومی بودم سرورهای بانکی من از کار افتاد و آنها اتاقم را کاملاً مزاحم شدند، به آنها گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که بعد از ساعت 12 شب پرداخت میکنم ولی او هم از من پذیرش نکرد، صبح که در موقعیت خصوصی خود بودم، کارکنان نظافت وارد اتاقم شدند بدون اینکه حتی زنگ بزنند. شدیداً توصیه میکنم که پول خود را هدر ندهید یا اعصاب خود را خراب نکنید. خدمات آنها الان از هتلهای اویو هم بدتر شده است. از booking.com خواهش میکنم که آن را از لیست هتلهای پنج ستاره حذف کند.
ارزش اقامت رو داشت
پذیرش خیلی همکاری میکرد اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. به یک پتو اضافی نیاز داشتیم که سریع به درخواست ما پاسخ دادن. پارکینگ راحت بود.
دستشویی حولههای دست نداشت. بوی مایع دستشویی خوب نبود.
هتل عالی، مناسب برای یک شب استراحت
اتاق زیبا، حمام شگفتانگیز. خیلی خوب خوابیدیم و صبح فردا صبحانه لذتبخشی داشتیم. یک اقامت یکشب عالی از استراحت کامل.
اتاقها جادار، کارکنان عالی و منظره خوب
بوفه ناهار افتضاح بود
هیچ چیز برای دوست داشتن در این هتل نبود، ابتدا کارکنان خیلی خوب و فروتن بودند و حالا کاملاً بهم ریخته است.
وقتی برای چکاین رفتم، خانم پذیرش بهطور بیادبانهای به من گفت که 15 دقیقه منتظر بمانم، سپس دو صورتحساب غذایی داشتم که یکی را که حدود 3500 تومان بود پرداخت کردم و دومی که حدود 1350 تومان بود، وقتی در حال پرداخت دومی بودم سرورهای بانکی من از کار افتاد و آنها اتاقم را کاملاً مزاحم شدند، به آنها گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که بعد از ساعت 12 شب پرداخت میکنم ولی او هم از من پذیرش نکرد، صبح که در موقعیت خصوصی خود بودم، کارکنان نظافت وارد اتاقم شدند بدون اینکه حتی زنگ بزنند. شدیداً توصیه میکنم که پول خود را هدر ندهید یا اعصاب خود را خراب نکنید. خدمات آنها الان از هتلهای اویو هم بدتر شده است. از booking.com خواهش میکنم که آن را از لیست هتلهای پنج ستاره حذف کند.
بیش از حد انتظار، هتلی برای برگشتن
خانم کریتیکا از روز اول تا آخر خیلی خوشآمدگو بود...اتاق خیلی راحت، جادار، تخت اضافی و میز...صندلی راحت بود...غذاها خیلی خوب بودند...و هر روز تنوع زیادی داشتند...بیشتر غذاهای گیاهی و دسرها هتل پرسنل متنوعی داشت. یکی از کارکنان شنوایی محدود داشت، اما او توانست نیازهای ما را بفهمد و حتی در زمانهای مختلف پیش ما میآمد، خیلی دقیق بود برای تولد خواهرم، هتل یک کیک تولد به ما هدیه داد، خیلی ممنون
ما نتواستیم از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنیم چون خیلی بزرگ بود و هزینه زیادی داشت. شاید هتل بتونه گزینههای دیگهای ارائه بده، ماشینهای کوچک، متوسط و بزرگ...یا حتی لیموزین.
تجربه نسبتاً خوبی بود.
خوب بود اگر رانندهای که برای بردن ما به سمت جنوب رزرو کرده بودیم میتوانست به زبان انگلیسی صحبت کند.
خوب
خدمات عالی بود، پوجا در پذیرش خیلی تلاش کرد تا به ما کمک کنه
همه چیز خوب بود
راننده تاکسی راجبیر عالی بود!
دسترسی
خدمات خانهداری نیاز به یادآوری داشت ما درخواست ۳ بزرگسال داشتیم، پیشنهاد اتاق با اندازه بهتر میتوانست داده شود
تجربه بهتر شد، ولی اولین برداشتها همیشه ماندگارند
ناهار و شام سلفسرویس خیلی خوب بودن
استقبال خوبی نداشتیم. پرسنل تقریبا وقتی وارد شدیم به نوعی از بالا به ما نگاه میکردن
ارزش اقامت رو داشت
پذیرش خیلی همکاری میکرد اتاق خیلی راحت و جادار بود. صبحانه عالی بود. به یک پتو اضافی نیاز داشتیم که سریع به درخواست ما پاسخ دادن. پارکینگ راحت بود.
دستشویی حولههای دست نداشت. بوی مایع دستشویی خوب نبود.
هتل عالی، مناسب برای یک شب آرام
اتاق فوقالعاده بود، حمام شگفتانگیز. خیلی خوب خوابیدیم و صبحانه فردا صبح خیلی لذتبخش بود. یک شب اقامت عالی و کاملاً آرامشبخش.
اتاقها جادار بودن، پرسنل عالی بودن و ویو خوب بود
بوفه ناهار خیلی بد بود
هیچ چیزی در این هتل جالب نبود، ابتدا پرسنل خیلی خوب و متواضع بودن ولی الان کاملاً بهم ریخته است
وقتی برای چکاین رفتم، خانم پذیرش به من بیاحترامی کرد و گفت ۱۵ دقیقه صبر کنم، بعد دو تا فاکتور غذا داشتم، یکی رو که حدود ۳۵۰۰ بود پرداخت کردم و دومی حدود ۱۳۵۰ بود. وقتی داشتم دومی رو پرداخت میکردم، سرورهای بانکی من قطع شد و در اتاقم مزاحمت ایجاد کردند، بهشون گفتم و حتی با مدیر شیفت تماس گرفتم که میخواهم پرداخت رو بعد از ۱۲ شب انجام بدم، اما او هم درخواست من رو رد کرد. صبح که وارد اتاق شدم، کارکنان نظافت بدون زنگ زدن وارد اتاقم شدند. من به شما توصیه میکنم که پولتون رو اینجا هدر ندید و حالتون رو خراب نکنید، سرویس الان خیلی بدتر از هتلهای ارزونتر مثل اویو شده. از booking.com خواهش میکنم که این هتل رو از فهرست هتلهای پنج ستاره حذف کنه.
فراتر از انتظارات، هتلی که دوباره خواهم برگشت
خانم کریتیکا از روز اول تا آخر خیلی خوشآمدگویی کردند....اتاق خیلی راحت و جادار بود، یک تخت اضافه و میز کار هم داشت....صندلی راحت بود....غذاها خیلی خوب بودند.....و هر روز تنوع زیادی داشت....غذاهای گیاهی و دسرهای زیادی بود پرسنل هتل خیلی خوب و با دقت بودن. یکی از کارکنان که مشکل شنوایی داشت، اما توانست نیازهای ما رو بفهمه، حتی در زمانهای مختلف به دیدن ما اومد، خیلی دقیق و باهوش بود برای تولد خواهرم، هتل یک کیک تولد ارائه داد، خیلی ممنون
نتونستیم از سرویس انتقال فرودگاه هتل استفاده کنیم چون خیلی بزرگ بود و هزینه زیادی داشت. شاید هتل بتونه گزینههای بیشتری ارائه بده، مثلا ماشینهای کوچک، متوسط و بزرگ....یا حتی لیموزین هم ارائه بشه....
تجربه نسبتاً خوبی بود.
خوب میشد اگه رانندهای که برای بردن ما به جنوب رزرو کرده بودیم میتوانست به انگلیسی صحبت کنه.
خوب
خدمات عالی بود، پوجا در پذیرش خیلی تلاش کرد تا به ما کمک کنه
همه چیز خوب بود
راننده تاکسی راجبیر عالی بود!
دسترسپذیری
خدمات نظافت نیاز به یادآوری داشت ما درخواست کرده بودیم که سه بزرگسال باشیم، یک اتاق با سایز بهتر میتوانست پیشنهاد بشود
تجربهمون در طول اقامت بهتر شد، اما اولین برداشتها همیشه موندگارند
بوفه ناهار و شام هر دو خیلی خوب بودن
استقبال ما میتوانست بهتر باشه. کارکنان تقریباً وقتی وارد شدیم به ما نگاه پایین داشتند