هتل دابل تری بای هیلتون دبی ام اسکوئر هتل اند رزیدنسز

هتل دابل تری بای هیلتون دبی ام اسکوئر هتل اند رزیدنسزDoubleTree by Hilton Dubai M Square Hotel & Residences

8.7از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / بر دبی / امارات متحده عربی
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل دابل تری بای هیلتون دبی ام اسکوئر هتل اند رزیدنسز

هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس در دبی واقع شده و 1.9 مایل با مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. این هتل دارای استخر شنا در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و تراس است. این هتل 5 ستاره خدمات اتاق، دستگاه خودپرداز و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد. ملک یک مرکز کسب و کار، خدمات کونسیرژ و تبدیل ارز برای مهمانان فراهم می‌کند. تمام اتاق‌ها شامل تهویه مطبوع، میز و تلویزیون صفحه‌تخت هستند و برخی از اتاق‌ها در هتل بالکن دارند. تمام اتاق‌ها به مهمانان یخچال ارائه می‌دهند. صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل گزینه‌های بوفه، قاره‌ای و گیاهی می‌باشد. در هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس رستورانی با غذاهای آمریکایی، هندی و ایتالیایی پیدا خواهید کرد. گزینه‌های گیاهی، بدون لبنیات و حلال نیز قابل درخواست هستند. کارکنان در پذیرش 24 ساعته به زبان‌های عربی، بنگالی، آلمانی و انگلیسی...

امکانات و تفریحات هتل دابل تری بای هیلتون دبی ام اسکوئر هتل اند رزیدنسز

سرویس بهداشتی و حمام
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • لباس حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 15:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد.
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی ممنوع است.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • زمین بازی زابییل پارک1.4 mi
  • ال باستکیه1.3 mi
  • موزه دبی1.3 mi
  • فریم دبی1.6 mi
  • خانه سعید ال مکتوم1.9 mi
  • پارک زابییل2.1 mi
  • دهکده میراث2.1 mi
  • پارک کریک2.4 mi
  • میدان ناصر2.5 mi
  • پل شناور3.9 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] درمان گرسنگی1,550 ft
  • [رستوران] کیم چیکن1,550 ft
  • [رستوران] چیلز گریل و بار650 ft
جاذبه‌های برتر
  • نمایشگاه حریم السلطان4.6 mi
  • سیاره سبز دبی4.8 mi
  • میدان ایمار4.8 mi
  • برج خلیفه4.9 mi
  • آب‌نمای دبی5 mi
  • پارک بای اوینیو5 mi
  • آبشار کانال آبی دبی6 mi
  • پناهگاه حیات وحش راس الخور11 mi
  • آکواریوم شارجه10 mi
  • برج العرب12 mi
سواحل اطراف
  • ساحل شمالی3.7 mi
  • ساحل لا مر3.8 mi
  • ساحل مرکاتو4.5 mi
  • ساحل الممزار6 mi

آدرس و موقعیت هتل دابل تری بای هیلتون دبی ام اسکوئر هتل اند رزیدنسز

M Square Building, Al Mankhool, Dubai United Arab Emirates

سوالات متداول

آیا هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس یک رستوران در محل دارد؟هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس دارای 4 رستوران است: کافه لارت، لژ استخر سان گلو، درخت ادویه، لژ سان گلو 19.
هزینه اقامت در هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس چقدر است؟قیمت‌ها در هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس بسته به اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات در این صفحه موجود است.
در هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، ماساژ، لژ اسپا/منطقه...
ساعت‌های ورود و خروج در هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس چیست؟ساعت ورود در هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس از ساعت 15:00 و ساعت خروج تا 12:00 است.
فاصله هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس تا مرکز دبی چقدر است؟هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس 3.7 مایل با مرکز دبی فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فاصله‌های واقعی ممکن است...
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس شامل: اتاق سه‌نفره، سوئیت، دبل، خانوادگی است.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس سرو می‌شود؟مهمانانی که در هتل دبل تری بای هیلتون دبی ام اسکور رزیدنس اقامت دارند می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا (امتیاز بررسی مهمان: 8.1) لذت ببرند. گزینه‌های صبحانه...

امتیازات و نظرات میهمانان هتل دابل تری بای هیلتون دبی ام اسکوئر هتل اند رزیدنسز

8.7از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.8
امکانات
8.7
پاکیزگی
9
راحتی
9
نسبت ارزش به هزینه
8.4
موقعیت
8.5
Wifi رایگان
8.5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل دابل تری بای هیلتون دبی ام اسکوئر هتل اند رزیدنسز از نظر موقعیت مکانی و دسترسی به مترو برای برخی کاربران مناسب بوده و پرسنل پذیرش و صبحانه رفتار دوستانه و خوبی داشته‌اند. با این حال، مشکلاتی نظیر نظافت ضعیف، کمبود امکانات رفاهی در حد هتل پنج ستاره، فشار کم آب دوش، مشکلات تعمیرات، شلوغی و عدم ارائه خدمات درخواستی به اتاق از جمله معایب ذکر شده توسط کاربران است. برخی کاربران از کیفیت غذا و تنوع صبحانه نیز ناراضی بوده اند و تجربه اقامت برخی دیگر به دلیل گرد و غبار و بیماری ناخوشایند بوده است. در مجموع، به نظر می‌رسد هتل نتوانسته انتظارات یک هتل پنج ستاره را برآورده کند.
نکات مثبت
موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به مترو
پرسنل پذیرش و صبحانه دوستانه و خوش برخورد
صبحانه خوب با تنوع مناسب (از نظر برخی کاربران)
باشگاه ورزشی
فضای خوب و مناسب برای خانواده (از نظر برخی کاربران)
اندازه آپارتمان های یک خوابه مناسب
وجود ماشین لباسشویی و ظرفشویی
نکات منفی
نظافت ضعیف اتاق ها و وجود گرد و غبار
فشار کم آب دوش
مشکلات در تعمیرات و رفتار نامناسب تعمیرکار
عدم ارائه خدمات درخواستی به اتاق (سرو غذا و دسر)
کیفیت پایین غذا و تکراری بودن منوی آشپزخانه
شلوغی و کمبود پرسنل در زمان اوج سفر
عدم وجود شاتل
عدم امکان ارتقا اتاق به دلیل اطلاعات نادرست پرسنل
عدم وجود امکانات رفاهی مانند سونا و جکوزی
مشکلات مربوط به کارت های ورود به اتاق
دور بودن از مرکز شهر و وجود چراغ قرمزهای زیاد در مسیر مترو
بوی بد و صدا در باشگاه ورزشی
رفتار نامناسب برخی از کارکنان (نظافت و پذیرش)
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل دابل تری بای هیلتون دبی ام اسکوئر هتل اند رزیدنسز

Shaima
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خوب برای خانواده‌ها و سفرهای کوتاه به دبی

نکات مثبت

فضای خیلی خوبی داشت موقعیتش راحت بود

نکات منفی

هیچ چیزی، همه‌چیز خوب بود

Roll
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودند و هتل خیلی تمیز بود

نکات منفی

هیچ چیزی

Omar
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

باشگاه ورزشی

نکات منفی

صدا بوی بد موقعیت

Ahmad
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز

نکات منفی

کارکنان نظافت اتاق‌ها باید بیشتر تلاش کنند.

Srinivasan
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا وحشتناک

نکات مثبت

وحشتناک

نکات منفی

همه‌چیز وحشتناک بود

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت در کل خوب بود ولی حداکثر 3 ستاره

نکات مثبت

تخت

نکات منفی

آشپزخانه. هر روز همون غذاها. آشپز هر روز همون غذا رو به شیوه‌های مختلف درست میکرد. اولین روز کباب مرغ خوب بود، ولی روز دوم با سس باربیکیو ریخته بودن روش. مجبور شدیم دوباره سفارش بدیم و منتظر بمونیم. از اتاق خواستیم دسر بیارن، امتناع کردن. از اتاق خواستیم غذا بیارن، امتناع کردن. این که یک هتل 5 ستاره باشه ولی نتونه غذا بیاره به اتاق، خیلی عجیب بود. دوش حمام خراب بود، خواستم تعمیرش کنن. یک مهندس اومد با کفش‌هایی که انگار از زباله‌ها برداشته بود. ساعت 11:30 شب با کفش وارد حمام شد و دوش رو تعمیر نکرد. بعد از اون، نظافتچی اومد و با سطل‌های فلزی سروصدا کرد و بچه‌ام که خوابیده بود رو بیدار کرد. روز بعد به درخواست من اتاق رو عوض کردن. وقتی به پذیرش برگشتیم و گفتیم اتاق جدید رو میخواهیم، به ما شماره 1134 رو دادن. رفتیم بالا، کارت‌ها باز نکردن. دوباره پایین، دوباره بالا. این هتل 5 ستاره نیست، یه هتل 1 ستاره میشه. پرسنل 3+. در کل با این قیمت 1800 دلار برای 6 روز، باید هتل بهتری رو رزرو میکردیم. مثلا هتل اینترکانتینانتال. دور از مرکز. 10 دقیقه پیاده‌روی تا مترو، ولی خیلی چراغ قرمز. اصلا از این هتل راضی نیستم. از پذیرش خواستیم تا ساعت 2 بعدازظهر اتاق رو تمدید کنن، قبول کردن، اما کارت‌ها دوباره از کار افتادن. ساعت 12 دوباره مجبور شدم برم پذیرش و دوباره برنامه‌ریزی کنم. در کل دیگه به هیچ وجه به این هتل برنمی‌گردم.

Che
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

منیشا و سو در پذیرش فوق‌العاده بودن. اسم پرسنل سالن صبحانه رو نپرسیدم، ولی اون‌ها هم عالی بودن. همیشه لبخند به لب داشتن. پرسنل خیلی خوب و خیلی دوستانه بودن. محل هتل نزدیک به مترو بود. صبحانه خوب بود. تنوع خوبی داشت. اتاق‌ها خوب بودن. همچنین به طور رایگان اتاق‌مون ارتقا پیدا کرد.

نکات منفی

هیچ شاتلی وجود نداشت.

Flustick
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود، ولی انتظار داشتم بهتر از این طبق نظرات باشه. پارکینگ عالی بود، سرویس پارکینگ عالی بود. ممنون.

نکات منفی

شاید فقط تخم‌مرغ‌های همزده کیفیت هتل‌های 5 ستاره رو نداشت. پرسنل در ابتدای اقامت تلاش داشتن تا بهترین امتیاز رو در گوگل بگیرن.

Tony
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

فقط موقعیت خوب بود. اتاقی که ما توش اقامت داشتیم پر از گرد و غبار بود. حتی بعد از تمیز کردن، گرد و غبار خیلی سریع دوباره پخش می‌شد. این مشکل رو به چندین نفر از پرسنل نشون دادم، همراه با عکس‌ها و ویدیوها. به نظر می‌رسید که پرسنل سعی کردن مشکل رو حل کنن، ولی این کار بی‌فایده بود. در نتیجه، همسرم مریض شد و دو روز بعد من هم بیمار شدم. همچنین، ما خواستیم اتاقمون رو به یک آپارتمان با تراس ارتقا بدیم. اما پرسنل گفتن که چنین اتاقی موجود نیست، در حالی که در سایت بوکینگ دات کام نوشته بود که تقریباً سه اتاق از این نوع موجوده. این رو بهشون گفتیم، ولی هیچ تغییری ایجاد نشد.

Indran
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

هتل خیلی بد بود... اصلاً به پنج ستاره نمی‌خورد... فشار دوش خیلی پایین بود.

June
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل و کیفیت هتل

نکات منفی

آب در آخرین روز اقامتم کار نمی‌کرد. نمی‌توانستم دوش بگیرم و سینک هم به سختی آب می‌ریخت.

Shaima
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

مناسب برای خانواده‌ها و سفرهای کوتاه به دبی

نکات مثبت

جو خیلی عالی بود موقعیت هتل خیلی مناسب بود

نکات منفی

هیچ چیز، همه‌چیز عالی بود

Roll
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربان بودن و هتل تمیز بود

نکات منفی

هیچ چیز

Omar
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

باشگاه ورزشی

نکات منفی

صدا بوی بد موقعیت

Ahmad
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز

نکات منفی

پرسنل نظافت اتاق‌ها نیاز به کار بیشتری دارند

Srinivasan
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا وحشتناک

نکات مثبت

وحشتناک

نکات منفی

همه‌چیز وحشتناک بود

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت به طور کلی خوب بود ولی نهایتا 3 ستاره بیشتر نمی‌ارزه.

نکات مثبت

تخت خواب

نکات منفی

آشپزخانه. هر روز یه غذای مشابه. روزهای مختلف، آشپز غذا رو به شکل‌های مختلف درست میکرد. روز اول کباب مرغ خوب بود، روز دوم با یه سس باربیکیویی ریخته بودن روش و مجبور شدیم دوباره سفارش بدیم. درخواست دسر برای اتاق کردیم، اما قبول نکردن. درخواست غذا برای اتاق هم کردیم، باز هم قبول نکردن. هتل پنج ستاره هیلتون چی شد که غذای اتاق رو نمیدن؟ انگار شما خیلی خودتون رو گرفتید. دوش حمام توی اتاق خراب بود، خواستم درستش کنن. تعمیرکار اومد با کفش‌های کثیف، ساعت 11:30 شب تا 12 درستش کرد ولی نتونست. نظافتچی بعد از تعمیرکار اومد و با سطل‌های فلزی سروصدا کرد و بچه ما که خوابیده بود رو بیدار کرد. فردا به خواسته من اتاق رو عوض کردن. روی رسیپشن گفتن اتاق جدید رو داریم، وقتی شب برگشتیم گفتن اتاق 1134 توی طبقه 11 رو باید بدید. رفتیم بالا، کارت‌ها کار نمی‌کرد. دوباره پایین، دوباره بالا. این هتل 5 ستاره نیست، یه هتل 1 ستاره است. پرسنل 3+ بود. در کل برای این قیمت 1800 دلار برای 6 روز میشه و باید هتل دیگه‌ای رزرو کنید. مثلاً اینترکانتیننتال. دور از مرکز شهر. تا مترو پیاده 10 دقیقه فاصله داشت ولی کلی چراغ قرمز. اصلاً از این هتل راضی نبودم. درخواست تمدید زمان خروج تا ساعت 14 رو کردیم که قبول کردن ولی کارت‌ها دوباره از ساعت 12 کار نکردن و دوباره باید می‌رفتم رسیپشن و دوباره برنامه‌ریزی میکردم. در کل دیگه هیچ‌وقت برنمی‌گردم به اینجا.

Che
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

منیشا و سو توی رسیپشن واقعا عالی بودن. اسم کارکنان سالن صبحانه رو یادم نمیاد ولی اون‌ها هم عالی بودن. همیشه با لبخند. کارکنان خیلی دوستانه بودن. مکان هتل نزدیک مترو بود. صبحانه خوب بود. تنوع خوبی داشت. اتاق‌ها خوب بودن. حتی رایگان ارتقا داده شدیم.

نکات منفی

هیچ شاتلی نداشت

Flustick
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود، ولی انتظار داشتم بر اساس نظرات بهتر باشه. پارکینگ عالی بود، سرویس پارکینگ عالی بود، مرسی.

نکات منفی

فقط تخم مرغ‌های مخلوط خیلی سطح بالایی نداشتن. پرسنل در ابتدای اقامت از من خواستند بهترین امتیاز رو توی گوگل بذارم.

Tony
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت

نکات منفی

اتاقی که ما درش اقامت داشتیم پر از گرد و غبار بود. حتی بعد از تمیز کردن، گرد و غبار دوباره سریع پخش میشد. این مشکل رو به چند نفر از کارکنان نشون دادم، همراه با عکس و ویدیو. به نظر می‌رسید کارکنان تمام تلاششون رو میکردن، ولی نتیجه‌ای نداشت. در نتیجه همسرم مریض شد و دو روز بعد من هم مریض شدم. همچنین خواستیم اتاقمون رو به آپارتمانی با پاسیو تغییر بدیم. ولی کارکنان گفتن که همچین اتاقی موجود نیست، در حالی که در سایت بوکینگ دات کام نشون میداد که تقریبا سه تا اتاق از این مدل موجوده. این رو بهشون گفتیم ولی هیچ تفاوتی نکرد.

Indran
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

هتل خیلی بد بود... اصلاً نمی‌ارزه که 5 ستاره باشه... فشار آب دوش خیلی کم بود

June
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل و کیفیت هتل

نکات منفی

آب در روز آخر کار نکرد. نتونستم دوش بگیرم و سینک هم به سختی آب می‌داد.

Maan
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خیلی شلوغ بود با گروه‌های مختلف که اصلاً نشان نمیده که هتل پنج ستاره است، هیچ وقت چنین تجربه‌ای نداشتم

نکات مثبت

هیچ چیز توی هتل رو دوست نداشتم

نکات منفی

هتل هیچ امکاناتی برای استراحت نداشت، نه سونا نه جکوزی

Maguette
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون و خوش‌برخورد بودن

Shaima
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

مناسب برای خانواده‌ها و سفرهای کوتاه به دبی

نکات مثبت

فضا خیلی خوبه موقعیت عالیه

نکات منفی

هیچ چیزی، همه چیز عالی بود

Roll
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودند و هتل خیلی تمیز بود

نکات منفی

هیچ چیزی

Omar
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

باشگاه ورزشی

نکات منفی

سر و صدا بوی بد موقعیت

Ahmad
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز

نکات منفی

پرسنل نظافت اتاق‌ها نیاز به کار بیشتری دارند.

Srinivasan
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا وحشتناک

نکات مثبت

وحشتناک

نکات منفی

همه‌چیز وحشتناک بود

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت به طور کلی خوب بود ولی حداکثر 3 ستاره.

نکات مثبت

تخت

نکات منفی

آشپزخانه. هر روز همون غذاهای تکراری. آشپز در روزهای مختلف همون غذا رو متفاوت درست میکرد. روز اول کباب مرغ خوب بود، روز دوم با یه سس باربیکیو ریخته بودن روش و مجبور شدیم دوباره سفارش بدیم و منتظر بمونیم. دسر رو خواستیم بیارن به اتاق، قبول نکردن. غذا رو خواستیم بیارن به اتاق، قبول نکردن. این که هتل 5 ستاره هیلتون باشه و غذا رو به اتاق نفرستن، یعنی چی؟ تعمیرکار برای تعمیر دوش اومد، با کفش‌های کثیف از زباله‌ها اومد. ساعت 11:30 شب تا 12 شب مشغول تعمیر بود و در نهایت دوش رو درست نکرد. نظافتچی بعد از اون خیلی با صدا و لوازم سنگین تمیز میکرد و بچه که خوابیده بود بیدار شد. روز بعد با درخواست من اتاق رو عوض کردن. به پذیرش گفته بودن اتاق جدید رو معرفی کنن و وقتی برگشتیم به هتل، گفتن باید به طبقه 11 بریم، رفتیم ولی کارت‌های اتاق باز نکرد. دوباره پایین و دوباره بالا. این هتل 5 ستاره نیست، مثل هتل 1 ستاره میمونه. پرسنل 3 از 5. در کل با این قیمت 1800 دلار برای 6 روز باید هتل بهتری رزرو میکردیم. مثلا اینترکانتیننتال. هتل خیلی از مرکز شهر دور بود. تا ایستگاه مترو پیاده 10 دقیقه راه بود ولی خیلی چراغ قرمز داشت. من اصلا از این هتل راضی نیستم. درخواست کردیم که زمان خروج رو تا ساعت 14:00 تمدید کنن، قبول کردند ولی کارت‌ها دوباره از ساعت 12:00 غیر فعال شد و مجبور شدم دوباره به پذیرش برم و کارت رو دوباره برنامه‌ریزی کنم. به طور کلی دیگه هیچ‌وقت به این هتل نمیام.

Che
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مانیسا و سو در پذیرش خیلی عالی بودن. نام پرسنل سالن صبحانه رو یادم نیست ولی اون‌ها هم خیلی عالی بودن. همیشه با لبخند. پرسنل خیلی خوب و دوستانه بودن. هتل نزدیک مترو بود. صبحانه خوب بود. تنوع داشت. اتاق‌ها هم خوب بودن. حتی به صورت رایگان اتاق ما رو ارتقا دادن.

نکات منفی

هیچ شاتلی وجود نداشت.

Flustick
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود، اما انتظار داشتم با توجه به نظرات، بهتر باشه. پارکینگ عالی بود، سرویس پارک ماشین عالی بود، ممنون.

نکات منفی

فقط شاید تخم‌مرغ‌های همزده کیفیت هتل هیلتون رو نداشت. پرسنل در ابتدای اقامت از ما خواستند که بهترین نظر رو در گوگل بنویسیم.

Tony
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی

نکات منفی

اتاقی که در آن اقامت داشتیم پر از گرد و غبار بود. حتی بعد از نظافت هم دوباره گرد و غبار در فضا پخش می‌شد. این مشکل رو به چند نفر از پرسنل نشان دادم، با عکس و ویدیو هم نشون دادم. به نظر می‌رسید که پرسنل تلاش کردند تا مشکل رو حل کنند، ولی بی‌فایده بود. در نتیجه، همسرم مریض شد و دو روز بعد من هم ناخوش شدم. همچنین خواستیم که اتاقمون رو به سوئیت با پاسیو ارتقا بدیم. اما پرسنل گفتند که چنین اتاق‌هایی موجود نیست، در حالی که سایت بوکینگ نشون می‌داد که تقریباً سه اتاق از این نوع موجود هستند. این موضوع رو بهشون گفتیم، اما هیچ تغییری ایجاد نشد.

Indran
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

هتل خیلی بدی بود... اصلاً لایق 5 ستاره نیست... فشار دوش خیلی پایین بود

June
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل و کیفیت هتل خوب بود

نکات منفی

آب در آخرین روز اقامتم کار نکرد. نتونستم دوش بگیرم و شیر دستشویی هم به سختی آب می‌داد.

Maan
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل پر از گروه‌های مختلف بود که نشون نمی‌داد این هتل 5 ستاره باشه، من هیچ وقت همچین چیزی تجربه نکردم

نکات مثبت

هیچ چیزی از هتل رو دوست نداشتم

نکات منفی

هتل هیچ امکاناتی برای آرامش نداشت، نه سونا، نه جکوزی

Maguette
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربان، خوش‌برخورد و کمک‌کننده بودند

Sonal
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 29 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه. اندازه آپارتمان یک‌خوابه خوب بود. ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یک آشپزخانه برای آشپزی داشتید.

نکات منفی

هتل خیلی شلوغ بود. می‌فهمم که فصل اوج سفر بود، اما پرسنل کافی نداشتند. تاریک در پذیرش وقتی ازش خواستیم اتاقمون رو تمیز کنه خیلی بی‌ادب بود. ما قبلاً دو بار از صبح تا الان با خدمات نظافت تماس گرفته بودیم و ساعت ۴:۴۵ بعدازظهر بود که داشتیم بیرون می‌رفتیم... تاریک به ما گفت که خدمات نظافت فقط تا ساعت ۶ بعدازظهر انجام میشه، پس اگر اتاق شما تا اون موقع تمیز بشه، انجام میشه وگرنه نه. وقتی دید که ما ناراحت شدیم، گفت باید با مدیر تماس بگیریم. وای، پرسنل فوق‌العاده 🙏🏼 مدیر (فکر کنم اسمش آشی‌نی بود) معذرت‌خواهی کرد. در روزهای بعد هم خدمات نظافت به طور نصفه‌و‌نیمه انجام شد. همیشه برای نظافت به کارکنان انعام می‌دادیم، اما بالکن رو کثیف گذاشتند و یه بار هم لیوان‌ها و بشقاب‌ها رو از بالکن برنداشتند. صبحانه خیلی شلوغ و پراشوب بود. هتل خیلی بزرگیه و باید صبحانه در دو منطقه سرو بشه. یه رستوران برای همه کافی نبود.

Shaima
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

مناسب برای خانواده‌ها و سفرهای کوتاه به دبی

نکات مثبت

جو هتل خیلی باحال بود. موقعیت مکانی هم راحت بود.

نکات منفی

هیچ چیزی، همه چیز خوب بود

Roll
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودند و هتل خیلی تمیز بود

نکات منفی

هیچ چیزی

Omar
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

باشگاه ورزشی

نکات منفی

صدا بوی بد موقعیت مکانی

Ahmad
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز

نکات منفی

پرسنل نظافت اتاق‌ها نیاز به کار بیشتری دارند.

Srinivasan
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا وحشتناک

نکات مثبت

وحشتناک

نکات منفی

همه‌چیز وحشتناک بود

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت در کل خوب بود، ولی حداکثر 3 ستاره بود.

نکات مثبت

تخت

نکات منفی

آشپزخانه. هر روز همون غذاها. آشپز در روزهای مختلف همون غذا رو به شیوه‌های مختلف درست می‌کرد. مرغ کبابی رو روز اول خوب درست کرد، روز دوم با یه سس باربیکیو ریخته بود که مجبور شدیم دوباره سفارش بدیم و منتظر بمونیم. برای دسر خواستیم به اتاق ببرن، امتناع کردن. برای غذای دیگه هم همینطور. چطور ممکنه یه هتل پنج ستاره نتونه غذا رو به اتاق بیاره؟ اینا دیگه چه هتلیه؟ دوش در حمام خراب بود و درخواست تعمیر دادم. مهندس با کفش‌های کثیف از تعمیرگاه اومد. ساعت 11:30 شب کفش‌ها رو عوض نکرد و در نهایت نتونست تعمیر کنه. بعد از اون، نظافتچی اومد و با سطل‌های فلزی سروصدا می‌کرد، بچه من خواب بود و از خواب بیدار شد. روز بعد به درخواست من اتاق رو عوض کردند. در پذیرش اتاق جدید رو اعلام کردند، وقتی شب برگشتیم به هتل و گفتند اتاق در طبقه 11، اتاق 1134، بالا رفتیم، کارت‌ها باز نمی‌کرد. دوباره پایین، دوباره بالا. این هتل پنج ستاره نیست، حتی یک ستاره هم نمی‌ارزه. پرسنل نهایتا 3 از 10. در کل، با این قیمت 1800 دلار برای 6 روز، باید گزینه بهتری رزرو کنید. مثلاً هتل اینترکانتیننتال. از مرکز شهر دور بود. پیاده‌روی 10 دقیقه‌ای به مترو داشت، ولی پر از چراغ قرمز بود. از این هتل اصلاً راضی نیستم. درخواست تمدید خروج تا ساعت 14:00 دادیم، تمدید کردند، ولی کارت‌ها دوباره از کار افتادند ساعت 12:00، مجبور شدم دوباره برم پذیرش و دوباره تنظیمش کنم. در کل، هیچ وقت دیگه به اینجا نمیام.

Che
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

منیشا و سو در پذیرش فوق‌العاده بودند. اسامی پرسنل سالن صبحانه رو نگرفتم، ولی اونها هم عالی بودند. همیشه لبخند می‌زدند. پرسنل خیلی عالی و دوستانه بودند. مکان هتل نزدیک مترو بود. صبحانه خوب بود، تنوع خوبی داشت. اتاق‌ها هم خوب بودند. ما هم رایگان ارتقا پیدا کردیم.

نکات منفی

هیچ شاتل موجود نبود.

Flustick
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود، ولی انتظار بهتری داشتم با توجه به نظرات. پارکینگ عالی بود، خدمات پارک به بهترین شکل انجام می‌شد. متشکرم.

نکات منفی

شاید فقط تخم‌مرغ‌های همزده که استاندارد هتل‌های بزرگ رو نداشت. پرسنل در ابتدای اقامت سعی می‌کردند بهترین امتیاز ممکن رو از ما بگیرند.

Tony
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی

نکات منفی

اتاقی که ما اقامت داشتیم پر از گرد و خاک بود. حتی بعد از نظافت، خاک دوباره به سرعت در فضا پخش می‌شد. این مشکل رو به چندین نفر از پرسنل نشون دادم، همراه با عکس‌ها و ویدیوها. به نظر می‌رسید که پرسنل تمام تلاششون رو می‌کردند، ولی بی‌نتیجه بود. در نتیجه همسرم مریض شد و دو روز بعد، من هم بیمار شدم. علاوه بر این، می‌خواستیم اتاقمون رو به یک آپارتمان با ایوان ارتقا بدیم. اما پرسنل گفتند که اتاق‌های مشابه موجود نیستند، در حالی که در سایت بوکینگ‌دات‌کام سه اتاق مشابه موجود بود. این موضوع رو بهشون گفتیم، ولی تاثیری نداشت.

Shaima
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

مناسب برای خانواده‌ها و سفرهای کوتاه به دبی

نکات مثبت

فضای هتل خیلی جالب بود موقعیت مکانی مناسب بود

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت

Roll
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودند و هتل خیلی تمیز بود

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت

Omar
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

باشگاه ورزشی

نکات منفی

صدا بوی بد موقعیت مکانی

Ahmad
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز خوب بود

نکات منفی

پرسنل نظافت اتاق‌ها نیاز به کار بیشتری دارند.

Srinivasan
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا وحشتناک

نکات مثبت

وحشتناک

نکات منفی

همه چیز وحشتناک بود

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت به طور کلی خوب بود ولی حداکثر سه ستاره می‌ارزد.

نکات مثبت

تخت خواب

نکات منفی

آشپزخانه. همه چیز هر روز یکسان بود. آشپز در روزهای مختلف یک غذای مشابه رو به روش‌های مختلف درست می‌کرد. در روز اول کباب مرغ خوب بود، ولی در روز دوم با یک سس عجیب و غریب باربیکیو ریخته شده بود و مجبور شدیم دوباره سفارش بدیم و منتظر بمونیم. ازش شیرینی خواستیم که بیارن اتاق، اما درخواست ما رو رد کردن. غذای دیگه‌ای خواستیم بیارن اتاق، دوباره رد کردن. چه هتل پنج ستاره‌ای هست که غذا رو به اتاق نمیارن؟ شما چه خبره؟ دوش در حمام خراب بود و ازش خواستم درستش کنن. تعمیرکار اومد با کفش‌های کثیف و هیچ توجهی به تمیزی نکرد. ساعت ۲۳:۳۰ تا ۰۰:۰۰ در حال تعمیر بود ولی درست نشد. بعد از اون هم نظافتچی اومد که با سطل‌های آهنی سروصدا می‌کرد و بچه‌ام خواب بود و بیدار شد. فردای اون روز به درخواست من اتاق عوض کردند. در پذیرش شماره اتاق جدید رو گفتند و وقتی شب برگشتیم گفتند که کلیدها کار نمی‌کنه. دوباره پایین، دوباره بالا. اینجا هتل پنج ستاره نیست، یک ستاره هم نمی‌ارزه. پرسنل ۳+. در نهایت برای این قیمت ۱۸۰۰ دلار برای ۶ شب باید هتل بهتری رزرو می‌کردیم، مثلا اینترکنتیننتال. خیلی از مرکز شهر دوره. تا مترو ۱۰ دقیقه پیاده‌رویه ولی پر از چراغ قرمز. اصلاً از این هتل راضی نیستم. درخواست کردیم که زمان خروج رو تا ساعت ۱۴ تمدید کنند، تمدید کردند ولی کارت‌ها دوباره از کار افتاد و ساعت ۱۲ مجبور شدیم دوباره به پذیرش بریم و کارت رو دوباره برنامه‌ریزی کنیم. در نهایت دیگه هیچ وقت به اینجا نمیام.

Che
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مانیشا و سو در پذیرش فوق‌العاده بودن. اسم پرسنل سالن صبحانه رو یادم نیومد، ولی اون‌ها هم خیلی عالی بودن. همیشه لبخند به لب داشتن. پرسنل عالی و خیلی دوستانه بودن. هتل نزدیک مترو بود. صبحانه خوب بود. تنوع خوبی داشت. اتاق‌ها خوب بودن. حتی اتاق رو هم رایگان ارتقا دادن.

نکات منفی

هیچ شاتلی وجود نداشت.

Flustick
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود، ولی با توجه به نظرات انتظار داشتم بهتر باشه. پارکینگ عالی بود و خدمات پارک هم عالی بود، ممنونم.

نکات منفی

فقط شاید تخم‌مرغ‌های همزده به سطح هتل‌های هیلتون نمی‌رسید. پرسنل در ابتدای اقامت، به طور غیرمستقیم از من خواستند که بهترین امتیاز ممکن رو توی گوگل بدم.

Tony
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت هتل خوب بود.

نکات منفی

اتاقی که در اون اقامت داشتیم پر از گرد و غبار بود. حتی بعد از تمیز کردن هم، گرد و غبار دوباره سریعاً توی فضا پخش می‌شد. این مشکل رو به چند نفر از پرسنل نشون دادم، همراه با عکس و ویدیو. به نظر می‌رسید پرسنل تمام تلاششون رو کردن که مشکل رو حل کنن، ولی موثر واقع نشد. در نتیجه، همسرم بیمار شد و دو روز بعد من هم مریض شدم. علاوه بر این، ما می‌خواستیم اتاقمون رو به یک آپارتمان با حیاط ارتقا بدیم. ولی پرسنل گفتند که اتاق‌های چنین مدلی موجود نیست، در حالی که توی سایت بوکینگ دات کام نشون می‌داد که تقریباً سه تا از این اتاق‌ها موجود هست. این رو بهشون گفتیم، ولی هیچ تفاوتی نکرد.

Indran
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

هتل خیلی بدی بود… اصلاً نمی‌ارزه که پنج ستاره باشه… فشار دوش خیلی ضعیف بود.

June
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل و کیفیت هتل خوب بود.

نکات منفی

آب در روز آخر اقامت من کار نکرد. نتونستم دوش بگیرم و سینک هم فقط قطره قطره آب می‌داد.

Maan
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل پر از گروه‌ها بود، به طوری که اصلاً به نظر نمی‌رسید هتل پنج ستاره باشه، هیچ‌وقت چنین تجربه‌ای نداشتم

نکات مثبت

هیچ چیزی از هتل خوشم نیومد

نکات منفی

هتل هیچ امکاناتی برای استراحت نداشت، سونا و جکوزی نداشت

Maguette
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون و خوش‌برخورد بودن و خیلی کمک می‌کردن

Sonal
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 29 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت خوب بود. اندازه آپارتمان یک خوابه مناسب بود. ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی داشتید… یک آشپزخانه برای آشپزی.

نکات منفی

هتل خیلی شلوغ بود. می‌فهمم که فصل اوج بود ولی کارکنان کافی نداشتند. تاریخ در پذیرش وقتی ازش خواستیم اتاقمون رو تمیز کنه خیلی بی‌ادب بود. از صبح دو بار به نظافتچی زنگ زدیم برای تمیز کردن و ساعت 4:45 بعدازظهر که می‌خواستیم بیرون بریم… تاریخ به ما گفت که نظافت فقط تا 6 بعدازظهر انجام می‌شه و اگر تا اون موقع تمیز شده باشه، تمیز میشه وگرنه نه. وقتی ناراحتی ما رو دید، گفت با مدیر تماس بگیرید. ووی عالی! 🙏🏼 مدیر (فکر کنم اسمش آشینی بود) از ما عذرخواهی کرد. در باقی روزها هم نظافت خیلی بی‌روح انجام می‌شد، همیشه برای نظافتچی‌ها انعام می‌گذاشتیم ولی بالکن رو کثیف می‌ذاشتن و یه‌بار حتی لیوان‌ها و بشقاب‌ها رو از بالکن بر نداشتن. صبحانه خیلی شلوغ بود. هتل خیلی بزرگه، باید صبحانه رو در دو قسمت سرو می‌کردن. یک رستوران برای همه کافی نبود.

Shaima
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

مناسب برای خانواده‌ها و سفرهای کوتاه به دبی

نکات مثبت

فضا خیلی خوبه موقعیت مناسب است

نکات منفی

هیچی، همه چیز خوب بود

Roll
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن و هتل خیلی تمیز بود

نکات منفی

هیچی

Omar
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

باشگاه

نکات منفی

صدا بوی بد موقعیت

Ahmad
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

پرسنل نظافت اتاق‌ها باید بیشتر کار کنند.

Srinivasan
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واقعا وحشتناک

نکات مثبت

وحشتناک

نکات منفی

همه چیز وحشتناک بود

Ararat
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت کلی خوب بود، ولی بیشتر از 3 ستاره نمی‌ارزه.

نکات مثبت

تخت خواب

نکات منفی

آشپزخانه. هر روز همون غذاها. آشپز در روزهای مختلف همون غذا رو متفاوت درست میکرد. اولین روز کباب مرغ خوب بود، ولی روز دوم با سس باربیکیو ریخته بود روش و مجبور شدیم دوباره سفارش بدیم و منتظر بمونیم. درخواست دسر به اتاق کردیم، قبول نکردن. درخواست غذا به اتاق کردیم، قبول نکردن. این دیگه چه هتل 5 ستاره‌ایه که حتی غذا به اتاق نمی‌دن؟ واقعا چطور فکر میکنید؟ دوش حمام خراب بود، خواستم تعمیرش کنن. تعمیرکار با کفش‌های کثیف اومد، توی ساعت 11:30 شب تا 12 شب مشغول تعمیر بود و نتونست درستش کنه. نظافتچی بعد از اون خیلی سروصدا می‌کرد با سطل‌های فلزی و بچه من خواب بود و بیدار شد. روز بعد به درخواست من اتاق رو عوض کردن. توی پذیرش اتاق جدید رو گفتن، وقتی برگشتیم شب، گفتن که اتاق 1134 در طبقه 11 هست. بالا رفتیم ولی کارت‌ها باز نکردن. دوباره پایین و دوباره بالا. این اصلا هتل 5 ستاره نیست، یک ستاره هم نمی‌ارزه. پرسنل 3+ . در کل برای این قیمت 1800 دلار برای 6 روز، باید هتل بهتری رزرو میکردیم. مثلا اینترکانتیننتال. خیلی دور از مرکز. تا مترو پیاده 10 دقیقه راه بود ولی تعداد چراغ‌های قرمز زیاد بود. من اصلا از این هتل راضی نبودم. درخواست تمدید زمان خروج تا ساعت 14:00 داشتیم، قبول کردند ولی کارت‌ها دوباره از کار افتادند و ساعت 12 باید دوباره به پذیرش می‌رفتیم و کارت‌ها رو دوباره برنامه‌ریزی می‌کردیم. در کل دیگه هیچ وقت به اینجا نمیام.

Che
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مانیشا و سو در پذیرش فوق‌العاده بودن. اسم پرسنل سالن صبحانه رو یادم نرفت، ولی اون‌ها هم عالی بودن. همیشه لبخند به لب داشتن. پرسنل خیلی خوب و دوستانه بودن. مکان هتل نزدیک به مترو بود. صبحانه خوب بود و تنوع داشت. اتاق‌ها خوب بودن. همچنین بدون هزینه اضافی اتاق ما ارتقا پیدا کرد.

نکات منفی

بدون شاتل.

Flustick
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود، ولی با توجه به نظرات، انتظار داشتم بهتر باشه. پارکینگ عالی بود، خدمات پارکینگ خیلی خوب بود، ممنون.

نکات منفی

فقط شاید تخم‌مرغ‌های همزده مثل هتل‌های هیلتون نبودن. پرسنل در ابتدای اقامت سعی می‌کردن بهترین امتیاز ممکن رو توی گوگل بگیرن.

Tony
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

فقط موقعیت هتل

نکات منفی

اتاقی که ما درش اقامت داشتیم پر از گرد و خاک بود. حتی بعد از تمیزکاری، گرد و خاک خیلی سریع دوباره پخش می‌شد. این مشکل رو به چند نفر از پرسنل نشون دادم، همراه با عکس و ویدیو. به نظر می‌رسید که پرسنل تلاش خودشون رو برای حل مشکل کردن، ولی اثر نداشت. در نتیجه، همسرم مریض شد و دو روز بعد من هم بیمار شدم. علاوه بر این، ما می‌خواستیم اتاق‌مون رو به یک آپارتمان با تراس ارتقا بدیم. اما پرسنل گفتن که چنین اتاق‌هایی موجود نیست، در حالی که سایت بوکینگ دات کام نشون می‌داد که تقریباً سه اتاق مشابه موجوده. این رو بهشون گفتیم، ولی هیچ تاثیری نداشت.

Indran
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

هتل خیلی بدی بود… اصلاً شایسته هتل 5 ستاره نیست… فشار آب دوش خیلی کم بود.

June
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل و کیفیت هتل خوب بودن.

نکات منفی

آب در آخرین روز اقامتم کار نمی‌کرد. نتونستم دوش بگیرم و سینک هم به سختی آب می‌داد.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.