هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی

هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپیDoubletree By Hilton Istanbul Topkapi

8.1از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / بایرام‌پاشا / ترکیه
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی

عنوان: هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی در آستانه شهر قدیم واقع شده و تنها 2.5 مایل با شاخ طلایی و پی‌یر لوتی و 5 مایل با مسجد آبی فاصله دارد. این هتل به بزرگراه E5 نزدیک است و به جاذبه‌های اصلی شهر و وسایل مختلف حمل و نقل عمومی از جمله متروبوس توپکاپی و ایستگاه مترو بایرام‌پاشا دسترسی دارد. این مکان دارای یک مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و WiFi رایگان در سراسر هتل است. اتاق‌های جادار هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی با پنجره‌های قدی به زیبایی مبله و دارای تهویه مطبوع هستند. هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، اتو و تخته اتو، کتری برقی و یک میز کار برای راحتی شما است. بیشتر اتاق‌ها دارای منظره دریا هستند. اتاق‌های خانوادگی با گزینه‌های متصل برای راحتی خانواده‌ها در دسترس هستند. حمام‌های خصوصی شامل وان...

امکانات و تفریحات هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی

سرویس بهداشتی و حمام
  • سشوار
  • دوش حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 3:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارکینگ مکروم یدیمین بایرام‌پاشا1,150 ft
  • تاسیسات اجتماعی پارک فاتح بایرام‌پاشا0.8 mi
  • موزه تاریخ پانوراما 14530.9 mi
  • پارک مورووا0.9 mi
  • پارک کریم1.1 mi
  • باغ بخشداری1.2 mi
  • پارک هاŞیمیşجان1.3 mi
  • پارک مالتا1.4 mi
  • ستون کنستانتین3.3 mi
  • خزینه بیازیلکا3.7 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] از آشپزخانه سرآشپز40 ft
  • [رستوران] یاغیز400 ft
  • [رستوران] اوزلم سوتیش توپکاپی650 ft
جاذبه‌های برتر
  • برج گالاتا3.9 mi
  • کاخ توپکاپی4.1 mi
  • میدان تقسیم5 mi
  • برج ساعت دولما باغچه5 mi
  • کاخ دولما باغچه5 mi
  • برج دختر8 mi
  • ایستانبول سفیر8 mi
  • پل شهدای 15 ژوئیه8 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • پارک جنگلی باناز5 mi

آدرس و موقعیت هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی

Orta Mahalle, Anit Sokak: No: 1 340, Bayrampasa, 34040 Istanbul, TurkeyAfter

سوالات متداول

در هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی خدمات/فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ها اعمال شود): اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، حمام ترکی/بخار، لژ اسپا/منطقه استراحت،...
آیا هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی رستورانی در محل دارد؟هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی دارای 3 رستوران است: کافه و بار لوژ، آشپزخانه خودسرویس، رستوران ترکواز.
فاصله هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی تا مرکز استانبول چقدر است؟هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی 3.1 مایل با مرکز استانبول فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
چه نوع اتاق‌هایی را می‌توانم در هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی شامل: اتاق تک، سه‌تایی، سوئیت، خانوادگی، دو نفره.
آیا هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی استخر دارد؟بله، این هتل دارای استخر است. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات را در این صفحه ببینید.
ساعات ورود و خروج در هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی چیست؟ورود به هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی از ساعت 3:00 بعد از ظهر و خروج تا ساعت 12:00 ظهر است.
آیا هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی برای مهمانانی که اقامت خانوادگی دارند، محبوب است.
هزینه اقامت در هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی چقدر است؟قیمت‌ها در هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی ممکن است بسته به اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) متفاوت باشد.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی سرو می‌شود؟مهمانانی که در هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی اقامت دارند می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا (امتیاز نظرات مهمانان: 8.3) لذت ببرند. گزینه‌های صبحانه شامل: بوفه.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی

8.1از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.4
امکانات
8.1
پاکیزگی
8.4
راحتی
8.4
نسبت ارزش به هزینه
7.8
موقعیت
7.2
Wifi رایگان
8.3
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی از نظر کاربران دارای نقاط قوت متعددی از جمله تمیزی، رفتار دوستانه و کمک‌کننده پرسنل، راحتی و جادار بودن اتاق‌ها، صبحانه خوب و دسترسی آسان به تاکسی است. با این حال، برخی از کاربران از تنوع محدود صبحانه، موقعیت مکانی هتل، مشکلات مربوط به رزرو تخت اضافی و عدم تمیزی برخی اتاق‌ها، سرد بودن سونا، و شنیده شدن صدای همسایه‌ها شکایت داشته‌اند.
نکات مثبت
تمیزی هتل و اتاق‌ها
رفتار دوستانه و کمک‌کننده پرسنل (به ویژه خانم زینب از بخش روابط مشتری)
راحتی و جادار بودن اتاق‌ها
صبحانه عالی (از نظر برخی کاربران)
باشگاه ورزشی خوب
دسترسی آسان به تاکسی
نگهداری چمدان‌های اضافی
دکوراسیون خوب اتاق خواب
موقعیت و امکانات خوب هتل (از نظر برخی کاربران)
تخت راحت
نکات منفی
تنوع محدود و تکراری صبحانه (از نظر برخی کاربران)
کیفیت پایین‌تر صبحانه نسبت به هتل‌های مشابه (از نظر برخی کاربران)
موقعیت مکانی نامناسب برای دسترسی به خدمات عمومی و جاذبه‌ها
مشکلات مربوط به رزرو و دریافت تخت اضافی
عدم تمیزی برخی اتاق‌ها (وجود لکه روی فرش و کثیفی در حمام)
سرد بودن سونا
شنیده شدن صدای همسایه‌ها
شلوغ بودن هتل
بسته شدن زود هنگام رستوران/بار
ضعیف بودن صبحانه (از نظر برخی کاربران)
ناامیدکننده بودن اسپا
کمبود دستمال کاغذی
ضعیف بودن خدمات خانه‌داری
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل دابل تری بای هیلتون استانبول توپکاپی

Elena
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز، قابل اعتماد و پرسنل دوستانه، خیلی کمک کردن توی هر چیزی که ازشون خواستیم. صبحانه عالی بود!

Ahmed
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه خوب، و تشکر خاص از خانم زینب

نکات مثبت

رفتار محترمانه پرسنل

نکات منفی

صبحانه محدود و ثابت بود.

Kendall
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحت و مناسب

نکات مثبت

اتاق‌ها خیلی راحت و جادار بودن، آقای زینب زاید از بخش روابط مشتری خیلی کمک‌کننده بود و مطمئن شد که اقامت‌مون لذت‌بخش باشه. پرسنل هتل خیلی کمک‌کننده بودن و حتی چمدان اضافی‌مون رو برای زمانی که به آنتالیا می‌رفتیم نگهداری کردن. صبحانه عالی بود، باشگاه ورزشی فوق‌العاده بود و همه چیز در مورد این هتل عالی بود. حتماً به سایر مسافران توصیه می‌کنم چون همه انتظارات و نیازها رو برآورده می‌کنه... البته تاکسی هم درست بیرون هتل پارک می‌شد برای راحتی بیشتر.

نکات منفی

هیچ مورد منفی برای اشاره وجود نداشت.

Hakmyrat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب بود ولی کمی از خدمات عمومی دور بود.

نکات مثبت

صبحانه تنوع کمی داشت و بیشتر مواد آماده و سرد بود.

Elina
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ما اتاق دو نفره رو برای سه نفر با تخت اضافی رزرو کرده بودیم. وقتی به هتل رسیدیم، به ما هیچ اطلاع‌رسانی در مورد تخت اضافی داده نشد. وقتی به اتاق رسیدیم، متوجه شدیم که تخت اضافی وجود نداره. به پذیرش تماس گرفتیم و خواستیم که تخت اضافی رو بیارن. به ما قول دادن که تخت اضافی رو به اتاق میارن. چند ساعت منتظر موندیم ولی هیچ‌کسی نیورد. بعد از حدود یک ساعت انتظار و وقتی که خودمون به پذیرش رفتیم، دوباره قول دادن که تخت اضافی رو میارن. حدود یک ساعت بعد، وقتی دوباره به پذیرش برگشتیم، به ما گفتن که تخت اضافی دیگه موجود نیست چون همه‌شون رزرو شده. پیشنهاد دادن که اتاق رو عوض کنیم. مجبور شدیم قبول کنیم چون اگر نه یکی از ما باید روی زمین می‌خوابید. چندین اتاق رو دیدیم و هیچ‌کدوم مطابق انتظارات نبود و چند ساعت طول کشید تا بتونیم بخوابیم. اتاق دوم کیفیت پایین‌تری داشت و تمیز نبود. روی فرش اتاق لکه‌های زیادی بود. سطوح حمام هم خوب تمیز نشده بودن چون موهای تیره و لکه‌های کثیف روی سطح بود. از همه مهم‌تر، احساس کردم که فریب خوردم چون اتاقی که پرداخت کرده بودم رو دریافت نکردم و به جای اون اتاقی با سطح پایین‌تر دادند. باورم سخت بود که همه تخت‌های اضافی رزرو شده بودن، این بهانه‌ای بود تا ما مجبور بشیم اتاق پایین‌تر رو قبول کنیم. اگر واقعاً همه تخت‌ها رزرو شده بود، آیا هتل نمی‌تونست تخت اضافی‌های بیشتری داشته باشه؟ چطور ممکنه اتاقی برای 3 نفر رزرو بشه که فقط دو تا تخت برای خوابیدن داره؟ در ضمن، در هر دو اتاق فقط دو تا حوله بود. صبحانه هم به اندازه کافی میز نداشت و خدمتکارها عجله‌ای برای تمیز کردن میزها نداشتند. سبزیجات زیادی نبود، مثلاً ورق‌های سالاد. تنوع چای هم خیلی محدود بود چون فقط یک نوع چای سبز داشتند. سوناها هم خیلی سرد بودن. به طور کلی این هتل یه هتل معمولی با سطح سه ستاره است.

Jonathan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت و دنج

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود مثل همیشه.

نکات منفی

موقعیت هتل می‌توانست بهتر باشد!

Jatin
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

رویاها

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود و دکوراسیون اتاق خواب خیلی خوب بود.

Valid
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خوب بود

نکات مثبت

اتاق‌ها اندازه خوبی داشتند.

نکات منفی

موقعیت هتل، غذا (صبحانه) گزینه‌های محدودی داشت و کیفیت آن نسبت به هتل‌های مشابه پایین‌تر بود.

Avni
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و امکانات هتل خوب بودند.

نکات منفی

هتل خیلی شلوغ بود. صداهای همسایه‌ها به راحتی می‌آمد و حتی صدای زنگ ساعت و مکالمات آن‌ها هم شنیده می‌شد.

Elena
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل تمیز و کارکنان آن قابل اعتماد و دوستانه بودند، در هر موردی که از آنها خواستیم کمک کردند. صبحانه عالی بود!

Ahmed
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه خوب، و تشکر ویژه از خانم زینب

نکات مثبت

تعامل بسیار خوب از طرف کارکنان

نکات منفی

صبحانه محدود و ثابت بود

Kendall
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی راحت و راحت بود

نکات مثبت

اتاق‌ها خیلی راحت و بزرگ بودن، آقای زینب زاید از بخش ارتباط با مشتری خیلی کمک کرد و مطمئن شد که اقامت ما لذت‌بخش باشه. کارکنان هتل خیلی کمک‌کننده بودن و حتی چمدان‌های اضافی ما رو نگه داشتن وقتی به آنتالیا رفتیم و برگشتیم. صبحانه فوق‌العاده بود، باشگاه خیلی خوب بود و همه‌چیز در این هتل عالی بود. قطعاً به دیگران پیشنهاد می‌کنم چون همه انتظارات و نیازها رو برآورده می‌کنه... راستی، تاکسی‌ها درست بیرون هتل پارک می‌کنن برای راحتی بیشتر.

نکات منفی

هیچ چیزی بد نبود که بخوام اشاره کنم.

Hakmyrat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوبی بود اما کمی از خدمات عمومی دور بود.

نکات مثبت

صبحانه تنوع کمی در غذاهای گرم داشت و بیشتر خوراکی‌های آماده و سرد بود.

Elina
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ما اتاق دو نفره رو برای سه نفر با تخت اضافه رزرو کرده بودیم. وقتی به هتل رسیدیم، به ما خبری از تخت اضافه داده نشد. وقتی به اتاق رسیدیم، متوجه شدیم که تخت اضافه نیست. به پذیرش تماس گرفتیم و خواستیم که تخت اضافه رو بیارن. به ما وعده دادن که تخت اضافه به اتاق میارن. چند ساعت منتظر موندیم، اما هیچ کسی نیومد. حدود یک ساعت بعد، وقتی دوباره به پذیرش رفتیم، گفتن که تخت اضافی دیگه موجود نیست چون همه‌شون رزرو شده. پیشنهاد دادن که اتاق رو عوض کنیم. مجبور شدیم قبول کنیم چون در غیر این صورت یکی از ما باید روی زمین می‌خوابید. اتاق‌های مختلفی رو دیدیم، اما هیچ‌کدوم با انتظارهای ما هم‌خوانی نداشت و ساعت‌ها طول کشید تا بتونیم بخوابیم. اتاق دیگه وضعیت پایین‌تری داشت و خوب تمیز نشده بود. روی فرش اتاق لکه‌های زیادی بود. سطوح سرویس بهداشتی هم به درستی تمیز نشده بود و موهای تیره و لکه‌های کثیف وجود داشت. علاوه بر این، احساس کردم که منو فریب دادن چون اتاقی که دریافت کردم با سطحی که پرداخت کرده بودم هم‌خوانی نداشت و سطح پایین‌تری بود. برام سخت بود که باور کنم همه تخت‌های اضافی رزرو شده بودن. این بهانه ساخته شد تا ما راضی بشیم اتاق پایین‌تری رو قبول کنیم. اگر واقعاً همه تخت‌ها رزرو شده بودن، آیا هتل نمی‌تونست تخت‌های بیشتری داشته باشه؟ چطور ممکنه برای سه نفر اتاقی رزرو کنیم که فقط دو تخت داشته باشه؟ علاوه بر این، در هر دو اتاق فقط برای دو نفر حوله و سایر وسایل بود. در صبحانه جا برای همه نبود و گارسون‌ها عجله‌ای برای تمیز کردن میزها برای مشتری‌های بعدی نداشتن. سبزیجات کمی بود، مثل برگ‌های سالاد. انتخاب چای هم خیلی محدود بود چون فقط یک نوع چای سبز داشتیم. سوناها خیلی سرد بودن. ارزیابی کلی من از هتل اینه که یک هتل معمولی با سطح سه ستاره است.

Jonathan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت و دنج

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود مثل همیشه.

نکات منفی

موقعیت هتل می‌توانست بهتر باشد!

Jatin
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

رویاها

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود و دکوراسیون اتاق خواب خیلی خوب بود.

Valid
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خوب بود

نکات مثبت

اتاق‌ها اندازه خوبی داشتند.

نکات منفی

موقعیت هتل، غذا (صبحانه) گزینه‌های محدودی داشت و کیفیت آن نسبت به هتل‌های مشابه پایین‌تر بود.

Avni
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و امکانات هتل خوب بودند.

نکات منفی

هتل خیلی شلوغ بود. صداهای همسایه‌ها به راحتی می‌آمد و حتی صدای زنگ ساعت و مکالمات آن‌ها هم شنیده می‌شد.

Bahadir
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت در داوبل تری بای هیلتون (بایرام‌پاشا)

نکات مثبت

اتاق‌ها تمیز و زیبا بودند.

نکات منفی

رستوران/بار خیلی زود بسته می‌شد.

Dobriana
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هتل تمیز بود و تخت راحتی داشت.

نکات منفی

صبحانه ضعیف بود و اسپا ناامیدکننده بود.

Jabed
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خوب. فایده زیادی برای عضویت افتخاری نداشت

نکات مثبت

تمیز بود. اتاق‌ها بزرگ بودند.

نکات منفی

تمیزکاری می‌توانست بهتر باشه. دستمال‌کاغذی هم کم بود.

Elena
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل تمیز، قابل اعتماد و دوستانه بودند، خیلی در همه‌چیز که ازشون خواستیم کمک کردند. صبحانه عالی بود!

Ahmed
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه خوب، و تشکر ویژه از خانم زینب

نکات مثبت

تعامل محترمانه از طرف پرسنل

نکات منفی

صبحانه محدود و ثابت بود.

Kendall
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی راحت و مناسب

نکات مثبت

اتاق‌ها خیلی راحت و جادار بودند. آقای زینب زید از بخش روابط مشتری خیلی کمک کرد و مطمئن شد که اقامت ما خوشایند باشه. پرسنل هتل خیلی کمک‌کننده بودند و حتی چمدان‌های اضافی ما رو نگهداری کردند وقتی به آنتالیا رفتیم و برگشتیم. صبحانه عالی بود، باشگاه خیلی خوب بود و همه‌چیز در این هتل عالی بود. قطعاً به دیگر مسافران توصیه می‌کنم چون تمام انتظارات و نیازها رو برآورده می‌کنه... راستی تاکسی جلوی در هتل پارک میشه برای راحتی.

Hakmyrat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خوب بود، اما از خدمات عمومی دورتر بود.

نکات مثبت

صبحانه تنوع کمی داشت و بیشتر غذاهای سرد و آماده بودند.

Elina
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ما یک اتاق دو نفره برای سه نفر با تخت اضافی رزرو کرده بودیم. وقتی به هتل رسیدیم، هیچ‌چیزی درباره تخت اضافی به ما گفته نشد. وقتی به اتاق رسیدیم، متوجه شدیم که تخت اضافی وجود ندارد. به پذیرش زنگ زدیم و خواستیم که تخت اضافی بیاورند. به ما قول داده شد که تخت اضافی به اتاق آورده خواهد شد. چند ساعت منتظر ماندیم، ولی کسی نیامد. بعد از یک ساعت انتظار، دوباره به پذیرش مراجعه کردیم و به ما قول داده شد که تخت اضافی می‌آورند. حدود یک ساعت بعد، وقتی دوباره به پذیرش برگشتیم، به ما گفته شد که تخت اضافی موجود نیست چون همه آنها رزرو شده بود. پیشنهاد شد که اتاق‌مان را تغییر بدهیم. مجبور شدیم موافقت کنیم چون در غیر این صورت یکی از ما باید روی زمین می‌خوابید. چندین اتاق را بررسی کردیم، ولی هیچ‌کدام از اتاق‌ها طبق انتظار ما نبودند و چند ساعت طول کشید تا بالاخره توانستیم بخوابیم. اتاق دیگر کیفیت پایین‌تری داشت و تمیز نبود. روی فرش اتاق لکه‌های زیادی بود. سطوح حمام هم به‌خوبی تمیز نشده بود، چون موهای تیره و لکه‌های کثیف وجود داشت. از همه بدتر، حس کردم که منو فریب دادن چون اتاقی که پرداخت کرده بودم رو نداده بودن و اتاق سطح پایین‌تری به من داده بودن. برام سخته که باور کنم همه تخت‌های اضافی رزرو شده بودن، فکر می‌کنم این بهانه‌ای بود که ما رو مجبور کنند اتاق بدتری رو بپذیریم. اگر واقعا همه تخت‌های اضافی رزرو شده بودن، چرا هتل نمی‌تونه تخت اضافی بیشتری نگه‌داره؟ چطور ممکنه یک اتاق برای سه نفر رزرو بشه در حالی که فقط دو تخت داره؟ علاوه بر این، در هر دو اتاق فقط برای دو نفر حوله و وسایل بود. صبحانه هم هیچ‌وقت کافی نبود و پیشخدمت‌ها عجله‌ای برای تمیز کردن میزها برای مشتری‌های بعدی نداشتند. سبزیجات کم بود، مثل برگ‌های سالاد. انتخاب چای هم خیلی محدود بود چون فقط یک نوع چای سبز داشتند. سوناها هم خیلی سرد بودن. ارزیابی کلی من از هتل، یک هتل سه‌ستاره خیلی معمولی است.

Jonathan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت و دنج

نکات مثبت

همه چیز عالی مثل همیشه.

نکات منفی

موقعیت می‌توانست بهتر باشه!

Jatin
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

رویای شیرین

نکات مثبت

همه چیز عالی بود و دکوراسیون اتاق خواب خیلی خوب بود.

Valid
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

همونطور که انتظار داشتم

نکات مثبت

اتاق‌ها اندازه خوبی داشتند.

نکات منفی

موقعیت هتل، صبحانه انتخاب‌های محدودی داشت و کیفیتش پایین‌تر از هتل‌های مشابه بود.

Avni
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و تجهیزات هتل خوب بودن.

نکات منفی

صدا خیلی زیاد بود. صداهای همسایه‌ها از دیوارها می‌آمد، حتی صدای ساعت زنگ‌دار و مکالمات رو می‌شنیدیم.

Bahadir
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت در دوبل تری بای هیلتون (بایرام‌پاشا)

نکات مثبت

اتاق‌ها تمیز و زیبا بودند

نکات منفی

رستوران/نوشیدنی خیلی زود بسته می‌شود...

Dobriana
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق تمیز بود و تخت راحت بود!

نکات منفی

صبحانه ضعیف بود و اسپا ناامیدکننده بود.

Elena
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز، پرسنل قابل اعتماد و دوستانه بودند، در هر موردی که از آنها خواستیم کمک کردند. صبحانه عالی بود!

Ahmed
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه طیبۀ، و تشکر خاص از خانم زینب

نکات مثبت

تعامل عالی از طرف کارکنان

نکات منفی

صبحانه محدود و ثابت بود

Kendall
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بسیار راحت و مناسب

نکات مثبت

اتاق‌ها خیلی راحت و جادار بودند، آقای زینب زاید از روابط مشتریان بسیار کمک‌کننده بود و اطمینان حاصل کرد که اقامت‌مان لذت‌بخش باشد. کارکنان هتل خیلی کمک‌کننده بودند و حتی چمدان اضافی ما را نگهداری کردند در حالی که به آنتالیا رفتیم و برگشتیم. صبحانه عالی است، باشگاه ورزشی عالی است و همه‌چیز در این هتل عالی است. حتماً به دیگر مسافران توصیه می‌کنم چون تمام انتظارات و نیازها را برآورده می‌کند... راستی تاکسی در بیرون هتل برای راحتی شما پارک است.

نکات منفی

چیزی منفی برای گفتن ندارم.

Hakmyrat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب بود ولی کمی از خدمات عمومی دور بود.

نکات مثبت

صبحانه تنوع کمی داشت، بیشتر غذاهای آماده و سرد بود.

Elina
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ما اتاق دو نفره برای سه نفر با تخت اضافه رزرو کرده بودیم. وقتی به هتل رسیدیم، هیچ اطلاعاتی درباره تخت اضافه به ما داده نشد. وقتی به اتاق رسیدیم، متوجه شدیم که تخت اضافه نیست. به پذیرش تماس گرفتیم و درخواست کردیم تخت اضافه بیاورند. به ما وعده داده شد که تخت اضافه به اتاق می‌آورند. چند ساعت منتظر ماندیم ولی کسی نیامد. بعد از یک ساعت انتظار، وقتی دوباره به پذیرش رفتیم، دوباره وعده آوردن تخت داده شد. حدود یک ساعت بعد که دوباره به پذیرش برگشتیم، به ما گفتند که تخت اضافه موجود نیست چون همه تخت‌ها رزرو شده‌اند. پیشنهاد شد که اتاق را عوض کنیم. مجبور شدیم قبول کنیم چون در غیر این صورت یکی از ما باید روی زمین می‌خوابید. چند اتاق را دیدیم و هیچکدام مطابق انتظار نبود. چند ساعت طول کشید تا بتوانیم بخوابیم. اتاق دیگر کیفیت پایین‌تری داشت و تمیز نبود. روی فرش اتاق لکه‌های زیادی بود. سطوح حمام هم به درستی تمیز نشده بود و موهای تیره و لکه‌های کثیف دیده می‌شد. از همه مهمتر، احساس کردم که من را فریب داده‌اند چون اتاقی که دریافت کردم پایین‌تر از سطحی بود که پرداخت کرده بودم. سخت است که باور کنم همه تخت‌های اضافه رزرو شده بودند، به نظر می‌رسید این بهانه‌ای بود تا ما مجبور به تغییر اتاق شویم. اگر واقعاً تمام تخت‌های اضافه رزرو شده بود، آیا هتل نمی‌تواند تخت‌های بیشتری ذخیره کند؟ چطور ممکن است اتاقی برای سه نفر رزرو کنیم که فقط دو تخت داشته باشد؟ همچنین در هر دو اتاق تنها دو حوله بود. در صبحانه هم میز کافی نبود و کارکنان هیچ عجله‌ای برای پاک کردن میزها نداشتند. سبزیجات کمی وجود داشت، مثلا برگ‌های سالاد. انتخاب چای هم خیلی محدود بود چون فقط یک نوع چای سبز بود. سوناها هم خیلی سرد بودند. به طور کلی، ارزیابی من از هتل، هتلی با سطح معمولی سه ستاره است.

Jonathan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت و دوست‌داشتنی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، مثل همیشه.

نکات منفی

موقعیت هتل می‌توانست بهتر باشد!

Jatin
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

رویاها

نکات مثبت

همه‌چیز و دکوراسیون اتاق خواب خیلی خوب بود

Valid
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

معمولی بود

نکات مثبت

اتاق‌ها اندازه خوبی داشتند

نکات منفی

موقعیت، غذا (صبحانه) انتخاب‌های محدودی داشت و از کیفیت کمتری نسبت به هتل‌های مشابه برخوردار بود

Avni
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و امکانات خوب بودند.

نکات منفی

صدا زیاد بود. صدای همسایه‌ها از دیوار می‌آمد، حتی صدای زنگ ساعت و مکالمات رو هم می‌شد شنید.

Bahadir
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت در دوبل تری بای هیلتون (بایرام‌پاشا)

نکات مثبت

اتاق‌ها تمیز و زیبا بودند

نکات منفی

رستوران/نوشیدنی خیلی زود بسته می‌شود...

Dobriana
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق تمیز بود و تخت راحت بود!

نکات منفی

صبحانه ضعیف بود و اسپا ناامیدکننده بود.

Jabed
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خوب. اما فایده زیادی برای عضویت در هانیورز نداشت

نکات مثبت

تمیز. اتاق‌ها بزرگ بودند

نکات منفی

خدمات خانه‌داری می‌توانست بهتر باشد. کاغذ توالت.

Elena
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل قابل اعتماد و دوستانه بودند، در هر چیزی که از آنها خواستیم کمک کردند. صبحانه عالی بود!

Ahmed
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه خوب، و تشکر خاص از خانم زینب

نکات مثبت

تعامل خیلی خوب و محترمانه از سمت پرسنل

نکات منفی

صبحانه محدود و ثابت بود

Kendall
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی راحت و مناسب

نکات مثبت

اتاق‌ها خیلی راحت و جادار بودند، آقای زینب زاید از بخش روابط مشتری خیلی کمک کرد و مطمئن شد که اقامت ما لذت‌بخش باشه. پرسنل هتل خیلی کمک‌کننده بودن و حتی چمدان‌های اضافی ما رو نگه داشتن تا وقتی که به آنتالیا رفتیم و برگشتیم. صبحانه عالی بود، باشگاه هم عالی بود و همه چیز در این هتل عالی بود. قطعاً به دیگران پیشنهاد می‌کنم چون همه انتظارات و نیازها رو برآورده می‌کنه... راستی تاکسی‌ها درست جلوی در هتل پارک می‌کنن برای راحتی بیشتر.

نکات منفی

هیچ چیز منفی برای گفتن ندارم.

Hakmyrat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خوب بود، ولی از خدمات عمومی دورتر بود.

نکات مثبت

صبحانه تنوع کمی از غذاهای گرم و بیشتر آماده و سرد داشت.

Elina
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ما اتاق دو نفره برای سه نفر با تخت اضافی رزرو کرده بودیم. وقتی به هتل رسیدیم، هیچ‌چیزی درباره تخت اضافی بهمون گفته نشد. وقتی وارد اتاق شدیم، متوجه شدیم تخت اضافی نیست. به پذیرش زنگ زدیم و درخواست کردیم که تخت اضافی بیارن. بهمون قول دادن که تخت اضافی رو به اتاق بیارن. چند ساعت منتظر موندیم، ولی هیچ‌کس تخت اضافی رو نیاورد. بعد از یک ساعت انتظار دیگه و فقط وقتی که به پذیرش رفتیم، دوباره قول دادن که تخت اضافی رو میارن. حدود یک ساعت بعد که دوباره به پذیرش رفتیم، به ما گفتن که تخت اضافی موجود نیست چون همه‌شون رزرو شده. پیشنهاد دادن که اتاق رو عوض کنیم. مجبور شدیم قبول کنیم چون در غیر این صورت یکی از ما باید روی زمین می‌خوابید. چند تا اتاق رو دیدیم و هیچ‌کدوم مطابق انتظاراتمون نبود. چند ساعت طول کشید تا تونستیم بخوابیم. اتاق جدید سطح پایین‌تری داشت و خوب تمیز نشده بود. روی فرش اتاق لکه‌های زیادی بود. سطوح حمام هم تمیز نبود چون موهای تیره و لکه‌های کثیف روی اون‌ها بود. از همه بدتر، حس کردم منو فریب دادن چون اتاقی که پرداخت کرده بودم رو دریافت نکردم، بلکه اتاقی با سطح پایین‌تر. برام سخته باور کنم که همه تخت‌های اضافی رزرو شده باشه، این بهانه‌ای بود که برای اینکه ما مجبور بشیم اتاق بدتری رو بپذیریم، درست کردن. اگه واقعا همه تخت‌ها رزرو شده بود، چرا هتل نمی‌تونه بیشتر تخت اضافی نگه‌داره؟ چطور ممکنه اتاقی برای ۳ نفر رزرو بشه که فقط ۲ تا جای خواب داشته باشه؟ علاوه بر این، در هر دو اتاق فقط برای دو نفر حوله و لوازم دیگر بود. در صبحانه هم میز کافی وجود نداشت و گارسون‌ها عجله‌ای برای تمیز کردن میزها برای مشتری‌های بعدی نداشتن. سبزیجات زیادی نبود، مثلا برگ‌های سالاد. انتخاب چای هم خیلی محدود بود چون فقط یک نوع چای سبز داشتیم. سونا هم خیلی سرد بود. ارزیابی کلی من از هتل، یه هتل متوسط سه ستاره بود.

Jonathan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت و دوست‌داشتنی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، مثل همیشه.

نکات منفی

موقعیت هتل می‌تونست بهتر باشه!

Jatin
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

رویاها

نکات مثبت

همه‌چیز و دکوراسیون اتاق خواب خیلی خوب بود.

Valid
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خوب بود

نکات مثبت

اتاق‌ها اندازه خوبی داشتن.

نکات منفی

موقعیت هتل، غذا (صبحانه) خیلی انتخاب‌های محدودی داشت و کیفیتش از هتل‌های مشابه پایین‌تر بود.

Avni
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و امکانات خوب بودن.

نکات منفی

صدا زیاد بود. صداهای همسایه‌ها وارد اتاق می‌شد، حتی صدای زنگ ساعت و صحبت‌هاشون رو می‌شد شنید.

Elena
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز، قابل اعتماد و پرسنل دوستانه، در همه‌چیزی که ازشون خواستیم کمک کردن. صبحانه عالی بود!

Ahmed
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه خوب، و تشکر ویژه از خانم زینب

نکات مثبت

رفتار محترمانه پرسنل.

نکات منفی

صبحانه محدود و ثابت بود.

Kendall
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی راحت و مناسب

نکات مثبت

اتاق‌ها خیلی راحت و جادار بودن. آقای زینب زید از بخش روابط عمومی خیلی کمک کردن و مطمئن شدن که اقامت ما لذت‌بخش باشه. پرسنل هتل خیلی کمک‌کننده بودن و حتی چمدان اضافی ما رو برای سفر به آنتالیا و برگشت نگه داشتن. صبحانه عالی بود، باشگاه عالی بود و همه‌چیز در این هتل عالی بود. قطعا به دیگران توصیه می‌کنم چون همه انتظارات و نیازها رو برآورده می‌کنه... ضمناً تاکسی هم درست بیرون از هتل پارک می‌کنه که خیلی راحتی فراهم می‌کنه.

نکات منفی

هیچ چیز بدی برای گفتن ندارم.

Hakmyrat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوبی بود ولی از خدمات عمومی دورتر بود.

نکات مثبت

صبحانه تنوع کمی داشت و بیشتر مواد آماده و سرد بودن.

Elina
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ما اتاق دو نفره برای سه نفر با تخت اضافی رزرو کرده بودیم. وقتی به هتل رسیدیم، هیچ اطلاعاتی درباره تخت اضافی به ما داده نشد. وقتی به اتاق رسیدیم، متوجه شدیم که تخت اضافی نیست. به پذیرش زنگ زدیم و خواستیم تخت اضافی رو بیارن. به ما وعده دادن که تخت اضافی رو به اتاق میارن. چند ساعت منتظر موندیم، ولی هیچ‌کس نیومد. بعد از یک ساعت دیگه انتظار و وقتی که به پذیرش رفتیم، دوباره قول دادن که تخت اضافی رو میارن. حدود یک ساعت بعد وقتی دوباره به پذیرش برگشتیم، به ما گفتن که تخت اضافی موجود نیست چون همه‌شون رزرو شده بودن. پیشنهاد دادن که اتاق رو عوض کنیم. مجبور شدیم قبول کنیم چون اگر نه یکی از ما باید روی زمین می‌خوابید. چند اتاق رو دیدیم و هیچ‌کدوم مطابق انتظارات نبودن و چند ساعت طول کشید تا بتونیم بخوابیم. اتاق دیگه کیفیت پایین‌تری داشت و تمیز هم نبود. روی فرش اتاق لکه‌های زیادی بود. سطوح حمام هم بد تمیز شده بودن، چون موهای تیره و لکه‌های کثیف بودن. علاوه بر این، احساس کردم که منو فریب دادن چون اتاقی که پرداخت کرده بودم رو دریافت نکردم و اتاقی با سطح پایین‌تر دادن. باورم سخت بود که همه تخت‌های اضافی رزرو شده بودن، به نظرم این بهانه‌ای بود که ما رو مجبور به عوض کردن اتاق با سطح پایین‌تر کنن. اگه واقعا همه تخت‌های اضافی رزرو شده بودن، آیا هتل نمی‌تونست بیشتر تخت اضافی داشته باشه؟ چطور می‌شه اتاقی برای ۳ نفر رزرو کرد که فقط ۲ تا جای خواب داشته باشه؟ علاوه بر این، پتو و لوازم دیگر فقط برای دو نفر در هر دو اتاق بود. در صبحانه هم فضای کافی برای همه نبود و سرویس‌دهنده‌ها عجله‌ای برای تمیز کردن میزها نداشتن. سبزیجات زیادی نبود، مثلاً برگ‌های سالاد. انتخاب چای هم خیلی محدود بود چون فقط یک نوع چای سبز موجود بود. سوناها هم خیلی سرد بودن. ارزیابی کلی من از هتل اینه که یه هتل سه ستاره معمولی بود.

Jonathan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت و دوست‌داشتنی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود، مثل همیشه.

نکات منفی

موقعیت هتل می‌توانست بهتر باشه!

Jatin
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

رویاها

نکات مثبت

همه چیز عالی بود و دکوراسیون اتاق هم خیلی خوب بود.

Valid
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی خوب بود

نکات مثبت

اتاق‌ها اندازه خوبی داشتن.

نکات منفی

موقعیت هتل، غذا (صبحانه) انتخاب‌های خیلی محدودی داشت و کیفیتش هم نسبت به هتل‌های مشابه پایین‌تر بود.

Avni
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و امکانات هتل خوب بودن.

نکات منفی

صدا زیاد بود. صدای همسایه‌ها وارد اتاق می‌شد و حتی صدای زنگ ساعت و صحبت‌هاشون هم شنیده می‌شد.

Bahadir
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت در داوبل تری بای هیلتون (بایرام‌پاشا)

نکات مثبت

اتاق‌ها تمیز و زیبا بودن.

نکات منفی

رستوران/بار خیلی زود بسته می‌شه...

Dobriana
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق تمیز بود و تخت راحتی داشت!

نکات منفی

صبحانه ضعیف بود و اسپا ناامیدکننده بود.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.