هتل فیرویو

هتل فیرویوFairview Hotel

8.7از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / وِلاواته / سریلانکا
ستاره هتل / 3 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل فیرویو

با ارائه وای‌فای رایگان در سراسر مجموعه، هتل فرویو کلمبو اقامتی را در کلمبو فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند از رستوران موجود در هتل بهره‌مند شوند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه‌تخت و گاوصندوق است. تمام اتاق‌ها شامل یک حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان می‌باشند. در این مکان یک پذیرش 24 ساعته وجود دارد. بیمارستان جراحی اسیری 2.4 مایل از هتل فرویو کلمبو فاصله دارد، در حالی که سفارت آمریکا 3.7 مایل دورتر است. فرودگاه بندرنانیکه 22 مایل از این مکان فاصله دارد. زوج‌ها به‌ویژه از موقعیت مکانی این هتل خوششان آمده و آن را برای سفر دو نفره 8.6 امتیاز داده‌اند. فاصله در توضیحات ملک با استفاده از © OpenStreetMap محاسبه شده است.

امکانات و تفریحات هتل فیرویو

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • سرویس بهداشتی
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • بیده

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 14:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک کودکان ساراناانکارا3,100 ft
  • پارک کوورای1.2 mi
  • باغ وحش ملی سریلانکا1.3 mi
  • باغ جکی1.4 mi
  • آشیانه محلی1.5 mi
  • میدان فیل شماره 11.6 mi
  • باغ وحش دهیوالا1.7 mi
  • ورودی پارک کودکان1.9 mi
  • پارک شهرداری کلمبو1.9 mi
  • پارک کودکان هنری پدرس1.9 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] شانموگاس [رستوران]600 ft
  • [رستوران] کامریچ بیچ مارت650 ft
  • [رستوران] برگ‌های خلیج1,850 ft
جاذبه‌های برتر
  • میدان استقلال3.4 mi
  • گالری هنر ملی3.8 mi
  • پارک ویهارامهادوی4.1 mi
  • گال فیس گرین4.4 mi
  • بیمارستان هلندی - کلمبو5 mi
  • فانوس دریایی کلمبو5 mi
  • برج ساعت خان5 mi
  • موزه هلندی کلمبو5 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • دریاچه بورالسگاموا واوا6 mi

آدرس و موقعیت هتل فیرویو

Ramakrishna Road, Wellawatte, Wellawatte, 00600 Colombo, Sri Lanka

سوالات متداول

اقامت در هتل فرویو کلمبو چقدر هزینه دارد؟قیمت‌ها در هتل فرویو کلمبو ممکن است بسته به مدت اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت باشد.
ساعت‌های ورود و خروج در هتل فرویو کلمبو چه زمانی است؟ساعت ورود به هتل فرویو کلمبو از ساعت 14:00 و ساعت خروج تا 12:00 است.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل فرویو کلمبو رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل فرویو کلمبو شامل: دو نفره و سه نفره است.
آیا هتل فرویو کلمبو رستورانی در محل دارد؟هتل فرویو کلمبو یک رستوران دارد: رستوران.
هتل فرویو کلمبو چقدر به ساحل نزدیک است؟نزدیک‌ترین ساحل 1,300 فوت از هتل فرویو کلمبو فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
هتل فرویو کلمبو چقدر از مرکز کلمبو فاصله دارد؟هتل فرویو کلمبو 4.3 مایل از مرکز کلمبو فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
در هتل فرویو کلمبو چه فعالیت‌هایی وجود دارد؟هتل فرویو کلمبو فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه داشته باشد):

امتیازات و نظرات میهمانان هتل فیرویو

8.7از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.8
امکانات
8.5
پاکیزگی
8.7
راحتی
8.7
نسبت ارزش به هزینه
8.6
موقعیت
8.6
Wifi رایگان
8.8
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل فیرویو از نظر موقعیت مکانی، دسترسی به امکانات شهری و رفتار پرسنل مورد تحسین قرار گرفته است. صبحانه نیز از نقاط قوت هتل ذکر شده، اگرچه تنوع آن مورد انتقاد بوده. برخی مهمانان از نظافت و امکانات اتاق‌ها، به خصوص سرویس بهداشتی و سیستم تهویه، رضایت نداشتند. همچنین، برخی از هزینه‌های اضافی و محدودیت‌ها مانند ممنوعیت ورود غذای بیرون و کمبود تنوع نوشیدنی در رستوران، باعث نارضایتی شده است.
نکات مثبت
پرسنل مهربان، مودب و کمک کننده
موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان به امکانات شهری (کلیسا، هایپرمارکت، رستوران)
صبحانه خوب و متنوع (به ویژه غذاهای سریلانکایی و غربی)
تمیزی ملحفه ها و کیفیت خوب تخت در برخی از اتاق ها
خدمات خشکشویی عالی و به موقع
اتاق های جادار
بار پشت بام با فضای جداگانه برای سیگاری ها و غیر سیگاری ها
نکات منفی
تنوع کم صبحانه
مشکلات نظافت اتاق و سرویس بهداشتی (گرفتگی دوش، لکه کاشی ها)
کیفیت پایین لوازم بهداشتی
مشکلات مربوط به حوله ها (گاهی کهنه و نامناسب)
عدم راحتی تخت و کمردرد برخی از مهمانان
کانال های تلویزیونی محدود
ممنوعیت ورود غذای بیرون
مشکلات مربوط به اتو
تاریکی راهروها و بوی نامطبوع در برخی مواقع
صدای زیاد کولر و پنکه
هزینه های اضافی و مالیات غیرمنتظره
نبود نوشیدنی های متنوع (به جز شراب) در رستوران
عدم وجود پرده کامل در پنجره اتاق ها
گران بودن قیمت غذا
ضعیف بودن صبحانه و بی مزه بودن برخی گزینه ها
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل فیرویو

Sivaraman
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی خوبی بود با پرسنل خیلی مهربون و صبحانه عالی. به شدت پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید، اتاق هم خیلی راحت بود.

Alessandro
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

کوتاه ولی پر از خاطره :)

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش‌برخورد بودن، ملافه‌ها تمیز و تخت هم کیفیت خوبی داشت.

Marius
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوب بود و اتاق تمیز بود.

نکات منفی

با اینکه توی شهر بودیم، یه مقدار شلوغ بود، اما انتظار داشتم.

Shobhana
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 22 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت خوب بود. انتظارات زیادی داشتم ولی در نهایت یه اقامت معمولی بود.

نکات مثبت

موقعیت خیلی خوب بود. دسترسی راحت به کلیسا، هایپرمارکت و رستوران‌ها. پرسنل خیلی مودب بودن و توی صحبت‌ها کمک می‌کردن. مخصوصاً توی بخش رستوران. خدمات خشکشویی عالی بود. به موقع و با سرویس خوب.

نکات منفی

تنوع صبحانه کم بود. توی اتاق هیچ نوشیدنی‌ای نداشتیم. در رستوران هم فقط شراب بود و هیچ نوشیدنی دیگه‌ای نبود. هیچ چیز خاصی توی روز کریسمس نبود. صبحانه 75٪ هر روز یکسان بود. می‌شد تنوع بیشتری توی صبحانه داشته باشه چون بیشتر افراد برای صبحانه و نون صبحانه رزرو می‌کنن. نظافت اتاق می‌تونست بهتر باشه. لوازم بهداشتی درست و حسابی نبود. نظافت اتاق معمولی بود. تزئین تخت با شکل قو قشنگ بود اما کافی نبود. روز اولی که رسیدیم، قسمت دوش حمام گرفته بود و آب همه جا پخش شد. روزهای آخر اقامت‌مون دوباره آب گرفته بود و نمی‌شد دوش رو کامل باز کرد. پس زمان حمام خیلی طولانی می‌شد. کاشی‌های حمام درست شسته نمی‌شد و لکه‌ها مشخص بودن. بعضی وقت‌ها حوله‌های نرم و خوبی داشتیم، بعضی وقت‌ها هم حوله‌های قدیمی دادن. تخت خیلی راحت نبود. از روز سوم کمر درد گرفتم. تعداد کانال‌های تلویزیون کم بود. اجازه نمی‌دادن غذای بیرون بیاوریم چون مسافران قبلی تجربه بدی داشتن. اتو درست کار نمی‌کرد و آب ازش چکه می‌کرد. راهروها حتی در روز هم تاریک بودن. بعضی وقت‌ها بوی عجیبی هم میومد وقتی از اتاق می‌اومدی بیرون.

Saravanamuthu
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه و کمک‌کننده بودن. غذا خیلی عالی بود، مخصوصاً صبحانه که انتخاب‌های مختلفی از غذاهای سریلانکایی و غربی داشتیم و حسابی دچار دوگانگی انتخاب شدیم. بار روی پشت بام هم برای سیگاری‌ها و غیرسیگاری‌ها جداگانه جای داشت.

نکات منفی

کولر و پنکه کار می‌کردن اما صداشون زیاد بود و مجبور بودیم وقتی می‌خواستیم بخوابیم خاموششون کنیم.

Ravi
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن و صبحانه عالی بود که اقامت رو تکمیل می‌کرد.

نکات منفی

هیچ چیزی

Kamil
نوشته شده درجمعه, 04 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 24 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب با صبحانه خوشمزه به سبک بوفه

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون بودن، صبحانه به صورت بوفه با غذاهای محلی بود، اتاق هم فضای خوبی داشت، همه‌چیز اوکی بود.

نکات منفی

هیچ چیزی

Sivaraman
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی خوبی بود با پرسنل خیلی مهربون و صبحانه عالی. به شدت پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید، اتاق هم خیلی راحت بود.

Alessandro
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

کوتاه ولی پر از خاطره :)

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش‌برخورد بودن، ملافه‌ها تمیز و تخت هم کیفیت خوبی داشت.

Marius
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوب بود و اتاق تمیز بود.

نکات منفی

با اینکه توی شهر بودیم، یه مقدار شلوغ بود، اما انتظار داشتم.

Shobhana
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 22 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت معمولی بود. توقعات بالایی داشتم اما در نهایت متوسط بود.

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود. دسترسی آسان به کلیسا، هایپرمارکت و رستوران‌ها. پرسنل خیلی با ادب و کمک‌کننده بودن، مخصوصاً در ناحیه رستوران. خدمات خشکشویی عالی بود. به موقع و با کیفیت خوب.

نکات منفی

تنوع صبحانه کم بود. توی سرویس اتاق هیچ نوشیدنی الکلی نداشتیم. در رستوران هم نوشیدنی خاصی جز شراب نداشتند. هیچ چیز خاصی در روز کریسمس نبود. صبحانه روزانه 75٪ مشابه بود. می‌شد انتخاب‌های بیشتری برای صبحانه داشت چون اکثر افراد صبحانه نان و پنیر می‌گیرن. نظافت اتاق می‌تونست بهتر باشه. لوازم بهداشتی درست نداشتیم. نظافت اتاق متوسط بود. تزئینات قوی از روبه‌روی تخت زیبا بود، ولی کافی نبود. روز اول که رسیدیم، دوش حمام مسدود شد و آب توی اتاق پخش شد. در آخرین روزهای اقامت هم دوباره آب جمع شد و نمی‌تونستیم دوش رو کاملاً باز کنیم. بنابراین زمان حمام طولانی می‌شد. کاشی‌های کف حمام روزانه به درستی شسته نمی‌شدن. لکه‌ها قابل مشاهده بود. بعضی مواقع حوله‌های نرم و خوب می‌دادن، بعضی مواقع حوله‌های قدیمی می‌دادن. تخت راحت نبود. از روز سوم دچار درد کمر شدم. کانال‌های تلویزیونی کمی برای تماشا داشتیم. نمی‌شد غذای بیرون آورد به دلیل تجربه بد گردشگران قبلی. اتو درست کار نمی‌کرد و آب هنگام اتو کشیدن همیشه چکه می‌کرد. در راهروها حتی در روز هم تاریک بود. بعضی وقت‌ها وقتی از اتاق بیرون می‌رفتی بوی عجیبی می‌داد.

Saravanamuthu
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه و کمک‌کننده بودن. غذا عالی بود، مخصوصاً صبحانه که انتخاب‌هایی از غذاهای سریلانکایی و غربی داشت و انتخاب‌های زیادی برای ما بود و رایگان بود. بار پشت بام افراد سیگاری و غیرسیگاری رو جداگانه پذیرایی می‌کرد.

نکات منفی

کولر و پنکه کار می‌کردن ولی صدای زیادی داشتن و مجبور بودیم وقتی می‌خواستیم بخوابیم خاموششون کنیم.

Ravi
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن و صبحانه عالی بود که اقامت رو تکمیل می‌کرد.

نکات منفی

هیچ چیزی

Kamil
نوشته شده درجمعه, 04 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 24 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب با صبحانه خوشمزه به سبک بوفه

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون بودن، صبحانه به صورت بوفه با غذاهای محلی بود، اتاق هم فضای خوبی داشت، همه‌چیز اوکی بود.

نکات منفی

هیچ چیزی

Sivaraman
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی خوبی بود با پرسنل خیلی مهربون و صبحانه عالی. به شدت پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید، اتاق هم خیلی راحت بود.

Alessandro
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت کوتاه ولی پر از تجربه :)

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن، ملحفه‌ها تمیز بودن و تخت هم کیفیت خوبی داشت.

Marius
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوب بود و تمیز بود.

نکات منفی

چون هتل در مرکز شهر بود، کمی شلوغ بود، اما من انتظار داشتم.

Shobhana
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 22 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت معمولی بود. توقعات زیادی داشتم ولی در نهایت اقامت متوسطی بود.

نکات مثبت

موقعیت خوب بود. دسترسی آسان به کلیسا، هایپرمارکت و رستوران‌ها. پرسنل خیلی مودب بودن و کمک‌کننده بودن، مخصوصاً در ناحیه رستوران‌ها. خدمات خشکشویی عالی بود. به موقع و با کیفیت خوب.

نکات منفی

تنوع صبحانه کم بود. توی سرویس اتاق هیچ نوشیدنی الکلی نداشتیم. در رستوران هم نوشیدنی خاصی جز شراب نداشتند. هیچ چیز خاصی در روز کریسمس نبود. صبحانه روزانه 75٪ مشابه بود. می‌شد انتخاب‌های بیشتری برای صبحانه داشت چون اکثر افراد صبحانه نان و پنیر می‌گیرن. نظافت اتاق می‌تونست بهتر باشه. لوازم بهداشتی درست نداشتیم. نظافت اتاق متوسط بود. تزئینات قوی از روبه‌روی تخت زیبا بود، ولی کافی نبود. روز اول که رسیدیم، دوش حمام مسدود شد و آب توی اتاق پخش شد. در آخرین روزهای اقامت هم دوباره آب جمع شد و نمی‌تونستیم دوش رو کاملاً باز کنیم. بنابراین زمان حمام طولانی می‌شد. کاشی‌های کف حمام روزانه به درستی شسته نمی‌شدن. لکه‌ها قابل مشاهده بود. بعضی مواقع حوله‌های نرم و خوب می‌دادن، بعضی مواقع حوله‌های قدیمی می‌دادن. تخت راحت نبود. از روز سوم دچار درد کمر شدم. کانال‌های تلویزیونی کمی برای تماشا داشتیم. نمی‌شد غذای بیرون آورد به دلیل تجربه بد گردشگران قبلی. اتو درست کار نمی‌کرد و آب هنگام اتو کشیدن همیشه چکه می‌کرد. در راهروها حتی در روز هم تاریک بود. بعضی وقت‌ها وقتی از اتاق بیرون می‌رفتی بوی عجیبی می‌داد.

Saravanamuthu
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه و کمک‌کننده بودن. غذا عالی بود، مخصوصاً صبحانه که انتخاب‌هایی از غذاهای سریلانکایی و غربی داشت و انتخاب‌های زیادی برای ما بود و رایگان بود. بار پشت بام افراد سیگاری و غیرسیگاری رو جداگانه پذیرایی می‌کرد.

نکات منفی

کولر و پنکه کار می‌کردن ولی صدای زیادی داشتن و مجبور بودیم وقتی می‌خواستیم بخوابیم خاموششون کنیم.

Ravi
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن و صبحانه عالی بود که اقامت رو تکمیل می‌کرد.

نکات منفی

هیچ چیزی

Kamil
نوشته شده درجمعه, 04 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 24 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبی با صبحانه خوشمزه و محلی به صورت بوفه

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون بودن، صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای محلی بود، اتاق هم بزرگ و راحت بود، همه چیز خوب بود.

نکات منفی

هیچ

Sivaraman
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی خوبی بود با پرسنل خیلی خوش‌برخورد و صبحانه عالی. واقعاً جای خوبی برای اقامت بود، اتاق هم خیلی راحت بود.

Alessandro
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

کوتاه ولی پر از تجربه :)

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن، ملحفه‌ها تمیز بودن و تخت هم کیفیت خوبی داشت.

Marius
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوب بود و تمیز بود.

نکات منفی

چون هتل در مرکز شهر بود، کمی شلوغ بود، اما من انتظار داشتم.

Shobhana
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 22 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت معمولی بود. توقعات زیادی داشتم ولی در نهایت اقامت متوسطی بود.

نکات مثبت

موقعیت خوب بود. دسترسی آسان به کلیسا، هایپرمارکت و رستوران‌ها. پرسنل خیلی مودب بودن و کمک‌کننده بودن، مخصوصاً در ناحیه رستوران‌ها. خدمات خشکشویی عالی بود. به موقع و با کیفیت خوب.

نکات منفی

تنوع صبحانه کم بود. توی سرویس اتاق هیچ نوشیدنی الکلی نداشتیم. در رستوران هم نوشیدنی خاصی جز شراب نداشتند. هیچ چیز خاصی در روز کریسمس نبود. صبحانه روزانه 75٪ مشابه بود. می‌شد انتخاب‌های بیشتری برای صبحانه داشت چون اکثر افراد صبحانه نان و پنیر می‌گیرن. نظافت اتاق می‌تونست بهتر باشه. لوازم بهداشتی درست نداشتیم. نظافت اتاق متوسط بود. تزئینات قوی از روبه‌روی تخت زیبا بود، ولی کافی نبود. روز اول که رسیدیم، دوش حمام مسدود شد و آب توی اتاق پخش شد. در آخرین روزهای اقامت هم دوباره آب جمع شد و نمی‌تونستیم دوش رو کاملاً باز کنیم. بنابراین زمان حمام طولانی می‌شد. کاشی‌های کف حمام روزانه به درستی شسته نمی‌شدن. لکه‌ها قابل مشاهده بود. بعضی مواقع حوله‌های نرم و خوب می‌دادن، بعضی مواقع حوله‌های قدیمی می‌دادن. تخت راحت نبود. از روز سوم دچار درد کمر شدم. کانال‌های تلویزیونی کمی برای تماشا داشتیم. نمی‌شد غذای بیرون آورد به دلیل تجربه بد گردشگران قبلی. اتو درست کار نمی‌کرد و آب هنگام اتو کشیدن همیشه چکه می‌کرد. در راهروها حتی در روز هم تاریک بود. بعضی وقت‌ها وقتی از اتاق بیرون می‌رفتی بوی عجیبی می‌داد.

Saravanamuthu
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربان و کمک‌کننده بودند. غذا عالی بود، مخصوصاً صبحانه که انتخاب‌های سریلانکایی و غربی داشت و ما واقعا در انتخاب‌ها غرق شدیم و به‌صورت رایگان ارائه می‌شد. در کافه پشت‌بام فضا برای سیگاری‌ها و غیرسیگاری‌ها جدا بود.

نکات منفی

کولر و پنکه کار می‌کردند ولی خیلی صدا داشتند و مجبور شدیم وقتی می‌خواستیم بخوابیم آنها را خاموش کنیم.

Ravi
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه و صبحانه عالی که اقامت را تکمیل می‌کرد.

نکات منفی

هیچ مشکلی نبود.

Kamil
نوشته شده درجمعه, 04 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 24 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب با صبحانه منطقه‌ای خوشمزه به‌صورت بوفه

نکات مثبت

پرسنل بسیار مهربان بودند، صبحانه به‌صورت بوفه با غذاهای منطقه‌ای، اتاق‌ها بسیار جادار، همه‌چیز خوب بود.

نکات منفی

هیچ مشکلی نبود.

Jestem_adas
نوشته شده درچهارشنبه, 21 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 شهریور 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب

نکات مثبت

موقعیت خوب، اتاق‌ها خیلی جادار و تمیز، پرسنل دوستانه و خیلی کمک‌کننده. واقعا اقامت خوبی بود و نمی‌توانم شکایتی داشته باشم!

نکات منفی

صبحانه ضعیف بود، انتخاب‌ها کم و کمی بی‌مزه بود.

Jey
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 شهریور 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچ چیزی

نکات منفی

1. هزینه خدمات اضافی 10% خواهد بود. زمانی که رزرو کردم قیمت $167 بود و در نهایت حدوداً $220 پرداخت کردم. پرسنل گفتند که این هزینه خدمات و مالیات است. احساس کلاهبرداری می‌کنم. 2. در داخل اتاق، پنجره‌ها به‌طور کامل پرده نداشتند. 3. غذا خیلی گران است. 4. خدمات مطابق انتظار نبود.

Sivaraman
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی خوبی بود با پرسنل مهربان و صبحانه عالی. حتماً پیشنهاد می‌کنم که در اینجا اقامت داشته باشید، اتاق هم خیلی راحت بود.

Alessandro
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

کوتاه اما پر از هیجان :)

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون بودن، ملحفه‌ها تمیز و تخت با کیفیت خوبی داشت.

Marius
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوب بود، تمیز بود.

نکات منفی

چون هتل توی شهر بود، کمی شلوغ بود، ولی انتظار داشتم.

Shobhana
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 22 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت خوب بود. انتظارات زیادی داشتم اما در پایان سفرم به نظر من معمولی بود.

نکات مثبت

موقعیت خوب بود. دسترسی آسان به کلیسا، هایپرمارکت و رستوران‌ها. پرسنل مودب بودن و در مواقع نیاز خیلی کمک کردن. به خصوص در ناحیه رستوران. خدمات خشکشویی عالی بود. سر وقت و خدمات خوب.

نکات منفی

تنوع صبحانه کم بود. هیچ نوشیدنی خاصی در اتاق‌خواب موجود نبود. تنها نوشیدنی موجود در رستوران، شراب بود. روز کریسمس هیچ چیزی خاص نبود. صبحانه هر روز 75 درصد مشابه بود. می‌شد تنوع بیشتری در صبحانه داشته باشه، چون خیلی از مهمان‌ها نان و صبحانه می‌خواهند. نظافت اتاق می‌توانست بهتر باشد. لوازم بهداشتی مناسب وجود نداشت. نظافت اتاق معمولی بود. تزئینات قو روی تخت قشنگ بود اما کافی نبود. روز اول که رسیدیم، فضای دوش حمام مسدود شد و آب در اتاق پخش شد. در روزهای آخر اقامت‌مون دوباره آب مسدود شد و نمی‌تونستیم دوش رو کامل باز کنیم. کف دوش هر روز به خوبی شسته نمی‌شد و لکه‌ها قابل دیدن بودند. گاهی حوله‌های خوب و پف‌دار می‌دادند و گاهی حوله‌های کهنه. تخت راحت نبود و از روز سوم کمر درد گرفتم. تعداد کانال‌های تلویزیونی کم بود. اجازه نداشتیم غذای بیرون رو به داخل هتل بیاریم به دلیل تجربه بد یکی از توریست‌ها. اتوی هتل به درستی کار نمی‌کرد و آب همیشه ازش می‌ریخت. راهروهای هتل حتی در روز هم تاریک بود. بعضی وقت‌ها بوی عجیبی می‌اومد وقتی که از اتاق بیرون می‌رفتیم.

Saravanamuthu
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه و کمک‌کننده بودن. غذا عالی بود، به خصوص صبحانه که هم غذاهای سریلانکایی و هم غربی داشت و انتخاب‌های زیادی داشتیم. سقف رستوران به طور جداگانه برای سیگاری‌ها و غیرسیگاری‌ها بخش داشت.

نکات منفی

کولر و فن کار می‌کردند ولی صدا می‌دادند و ما مجبور بودیم در زمان خواب آنها را خاموش کنیم.

Ravi
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون بودن و صبحانه عالی بود که اقامت رو تکمیل کرد.

نکات منفی

هیچ چیزی

Kamil
نوشته شده درجمعه, 04 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 24 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب با صبحانه خوشمزه محلی به‌صورت بوفه

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون بودن، صبحانه به‌صورت بوفه با غذاهای محلی بود، اتاق بزرگ و همه چیز خوب بود.

نکات منفی

هیچ چیزی

Jestem_adas
نوشته شده درچهارشنبه, 21 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 شهریور 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب

نکات مثبت

موقعیت عالی، اتاق‌ها بسیار بزرگ و تمیز، پرسنل دوستانه و خیلی کمک‌کننده بودن. واقعاً اقامت خوبی بود، هیچ شکایتی ندارم!

نکات منفی

صبحانه ضعیف بود، گزینه‌های زیادی نداشت و کمی بی‌مزه بود.

Jey
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 شهریور 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچ‌چیز

نکات منفی

1. هزینه خدمات اضافی 10% خواهد بود. وقتی رزرو کردیم، 167 دلار بود و در نهایت حدود 220 دلار پرداخت شد. پرسنل گفتن این هزینه خدمات و مالیات است. احساس می‌کنم فریب خوردم. 2. در داخل اتاق، پنجره‌ها پرده کامل نداشت. 3. غذاها خیلی گران بودند. 4. خدمات مطابق انتظار نبود.

Senathirajah
نوشته شده درسه‌شنبه, 30 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 23 مرداد 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت کوتاه ولی خوب

نکات منفی

نیاز به یک لیوان در دستشویی برای نگهداری مسواک، تیغ اصلاح و غیره بود.

Sivaraman
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی خوبی بود با پرسنل خیلی مهربون و صبحانه‌ای عالی. قطعاً جای مناسبی برای اقامت هست، اتاق هم خیلی راحت بود.

Alessandro
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت کوتاه ولی پرانرژی :)

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون بودن، ملافه‌ها تمیز بود و تخت خیلی راحتی داشت.

Marius
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن، صبحانه خوب بود، همه‌چیز تمیز بود.

نکات منفی

چون هتل در شهر بود کمی شلوغ و پر سر و صدا بود، ولی من انتظارش رو داشتم.

Shobhana
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 22 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت خوب بود. انتظارات زیادی داشتم اما در پایان سفر، معمولی بود.

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود. دسترسی راحت به کلیسا، هایپرمارکت و رستوران‌ها. پرسنل هنگام گفتگو خیلی مودب و کمک‌کننده بودن، مخصوصاً در بخش رستوران‌ها. خدمات خشکشویی عالی بود، به موقع و با کیفیت.

نکات منفی

تنوع صبحانه کم بود. در اتاق غذاخوری نوشیدنی نداشتیم. در رستوران فقط شراب ارائه می‌شد. روز کریسمس هیچ چیز خاصی نبود. صبحانه 75% شبیه هم هر روز سرو می‌شد. می‌شد گزینه‌های بیشتری برای صبحانه گذاشت چون بیشتر مهمان‌ها نان و صبحانه می‌خواهند. نظافت اتاق می‌توانست بهتر باشد. لوازم بهداشتی مناسب نبود. نظافت اتاق معمولی بود. تزئینات روی تخت خیلی قشنگ بود ولی کافی نبود. روز اول که رسیدیم، قسمت دوش حمام مسدود شد و آب همه‌جا پخش شد. در آخرین روزهای اقامت‌مان، دوباره آب مسدود شد و نمی‌توانستیم دوش را کامل باز کنیم. بنابراین حمام خیلی کند می‌شد. کاشی‌های کف دوش به درستی شسته نمی‌شدند و لکه‌ها قابل مشاهده بودند. بعضی وقت‌ها حوله‌های نرم و خوب می‌دادند، بعضی وقت‌ها حوله‌های قدیمی. تخت راحت نبود و از روز سوم کمر درد گرفتم. کانال‌های تلویزیونی زیاد نبود. اجازه نداشتیم غذای بیرون بیاوریم به دلیل تجربیات بد از توریست‌های قبلی. اتو به درستی اتو نمی‌کرد و همیشه آب ازش می‌چکید. راهروها حتی در طول روز هم تاریک بود. گاهی بوی عجیبی به محض خروج از اتاق حس می‌شد.

Saravanamuthu
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه و کمک‌کننده بودن. غذا عالی بود، مخصوصاً صبحانه که هم غذای سریلانکایی و هم غربی داشت و واقعاً از انتخاب‌ها شگفت‌زده شدیم و رایگان هم بود. بار پشت‌بام افراد سیگاری و غیرسیگاری را جدا می‌کرد.

نکات منفی

کولر و فن کار می‌کردن اما سروصدا داشتند، بنابراین مجبور شدیم موقع خواب خاموششون کنیم.

Ravi
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن و صبحانه عالی بود که اقامت رو تکمیل می‌کرد.

نکات منفی

هیچ چیزی

Kamil
نوشته شده درجمعه, 04 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 24 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل مناسب با صبحانه خوشمزه محلی به سبک بوفه

نکات مثبت

خدمات خیلی مهربان، صبحانه به سبک بوفه با غذاهای محلی، اتاق spacious، همه‌چیز خوب بود.

نکات منفی

هیچ چیز

Jestem_adas
نوشته شده درچهارشنبه, 21 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 شهریور 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب

نکات مثبت

موقعیت خوب، اتاق‌های خیلی بزرگ و تمیز، کارکنان دوستانه و خیلی کمک‌کننده. واقعاً اقامت خوبی داشتم و نمی‌توانم شکایتی داشته باشم!

نکات منفی

صبحانه ضعیف بود، گزینه‌ها کم بود، کمی بی‌مزه

Jey
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 شهریور 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچ‌چیز

نکات منفی

1. هزینه خدمات اضافی ۱۰٪ خواهد بود. هنگام رزرو مبلغ $167 بود و در نهایت حدود $220 پرداخت کردم. کارکنان گفتند که این هزینه خدمات و مالیات است. واقعاً احساس فریب خوردن داشتم. 2. داخل اتاق، پنجره‌ها به‌طور کامل پرده‌دار نبودند. 3. غذا خیلی گران است. 4. خدمات مطابق انتظار نبود.

Senathirajah
نوشته شده درسه‌شنبه, 30 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 23 مرداد 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت کوتاه اما خوب

نکات منفی

نیاز به یک لیوان در دستشویی برای گذاشتن مسواک، تیغ اصلاح و غیره بود.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.