هتل فور پوینتز بای شرایتون بیجینگ

هتل فور پوینتز بای شرایتون بیجینگFour Points by Sheraton Beijing

8.1از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / پکن / چین
ستاره هتل / 4 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل فور پوینتز بای شرایتون بیجینگ

هتل فور پوینت بای شرایتون پکن در 2 دقیقه‌ای از مرکز خرید گلدن ریسورس واقع شده است. این هتل با امکانات لوکسی همچون استخر سرپوشیده با آب گرم، اسپا و مرکز تناسب اندام پذیرای مهمانان است. هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هتل و آپارتمان‌های خدماتی هایدیان، 10 کیلومتر از کاخ تابستانی، 12 کیلومتر از ایستگاه قطار غربی پکن و 17 کیلومتر از میدان تیان‌آن‌من فاصله دارد. ایستگاه قطار پکن 21 کیلومتر دورتر است. اتاق‌های عایق صدا مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و امکانات تهیه چای/قهوه هستند. امکانات اتو و گاوصندوق شخصی نیز فراهم است. حمام‌های خصوصی شامل وان و دوش بارانی می‌باشند. مهمانان می‌توانند با ماساژ آرامش‌بخش استراحت کنند یا در جکوزی به آرامش برسند. یک مرکز تجاری و پذیرش 24 ساعته در دسترس است. خدمات گل‌آرایی و یک سالن زیبایی نیز ارائه می‌شود. رستوران تای مانشن مجموعه‌ای از غذاهای خوشمزه هوانانی و کانتونی را سرو می‌کند. به‌طور جایگزین،...

امکانات و تفریحات هتل فور پوینتز بای شرایتون بیجینگ

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 3 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12 ظهر
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای چک‌این وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک زیژویوان3.4 mi
  • یوانمینگ‌یوآن4.6 mi
  • پارک یو یوانتان4.9 mi
  • موزه هنرهای جهانی پکن5 mi
  • پارک قرن5 mi
  • موزه نظامی انقلاب مردم چین5 mi
  • باغ گیاه‌شناسی پکن6 mi
  • برج تیر دی‌شنگ‌من7 mi
  • پارک بقایای دیوار دودمان مینگ پکن12 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] عمارت کاخ سفید پکن (رستوران بی‌جینگ)3.2 mi
  • [رستوران] ساختمان بی‌پینگ (رستوران هان‌تین‌چیاو)3.5 mi
  • [رستوران] شارم (رستوران گانگ‌لی)3.6 mi
جاذبه‌های برتر
  • کاخ تابستانی3.8 mi
  • برج تلویزیون مرکزی چین4.1 mi
  • کاخ تابستانی قدیم4.6 mi
  • موزه پایتخت6 mi
  • پارک تپه‌های خوشبو6 mi
  • پارک بئی‌هائی8 mi
  • پارک جینگ‌شان8 mi
  • میدان تیان‌آن‌من10 mi
  • موزه ملی چین10 mi
  • شهر ممنوعه10 mi
تله‌کابین‌های اسکی
  • بالابر صندلی وانلونگ‌بای 114 mi
  • بالابر صندلی وانلونگ‌بای 214 mi
  • بالابر لونگ‌فنگ‌شان14 mi

آدرس و موقعیت هتل فور پوینتز بای شرایتون بیجینگ

Tower 1,No.25 Yuanda Road, Hai Dian, 100097 Beijing, China

سوالات متداول

چه کارهایی می‌توان در هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان انجام داد؟هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان خدمات/فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ جداگانه داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، امکانات اسپا، استخر شنا
آیا هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان رستوران دارد؟هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان یک رستوران دارد: رستوران شماره 1
چه نوع اتاقی می‌توان در هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان رزرو کرد؟گزینه‌های اتاق در هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان شامل: دو نفره، توئین
آیا هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. برای جزئیات بیشتر در مورد استخر و سایر امکانات به این صفحه مراجعه کنید.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان سرو می‌شود؟مهمانانی که در هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان اقامت دارند می‌توانند از صبحانه با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرات مهمان: 5.0)....
هزینه اقامت در هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان چقدر است؟قیمت‌ها در هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان بسته به اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) ممکن است متفاوت باشد.
زمان‌های چک‌این و چک‌اوت در هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان چه زمانی است؟چک‌این در هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان از ساعت 3:00 بعد از ظهر و چک‌اوت تا ساعت 12:00 ظهر است.
هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان تا مرکز پکن چقدر فاصله دارد؟هتل فور پوینت بای شرایتون پکن، هایدیان 6.8 مایل از مرکز پکن فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی سفر ممکن است متفاوت باشد.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل فور پوینتز بای شرایتون بیجینگ

8.1از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.6
امکانات
7.7
پاکیزگی
8.5
راحتی
8.5
نسبت ارزش به هزینه
8
موقعیت
8.4
Wifi رایگان
6.7
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل فور پوینتز بای شرایتون بیجینگ از نظر برخی کاربران، با توجه به قیمت پرداختی، امکانات محدودی ارائه می دهد. کارکنان رستوران خوش برخورد و کمک کننده هستند و غذاها خوشمزه و متنوع اند. با این حال، مشکلاتی مانند عدم تسلط پرسنل به زبان انگلیسی، دوری از ایستگاه مترو، ضعف اینترنت، قدیمی بودن وسایل اتاق، و فشار کم آب دوش وجود دارد. اطلاعات ارائه شده در مورد امکانات هتل و خدمات اتاق نیز دقیق نیست.
نکات مثبت
نزدیک به مرکز خرید با مغازه ها و رستوران های متعدد
مهربانی و کمک رسانی کارکنان رستوران
فراوانی و خوشمزگی غذا
تلاش کارکنان برای تمرین زبان انگلیسی و ارائه خدمات مناسب
نکات منفی
عدم تسلط اکثر پرسنل به زبان انگلیسی و دشواری برقراری ارتباط
فاصله زیاد تا نزدیک ترین ایستگاه مترو (حدود ۲ کیلومتر)
محدودیت زمانی بوفه شام و کمبود تنوع غذایی بعد از آن
کمبود جا در بوفه صبحانه و لزوم شریک شدن میز با دیگران
ضعف شدید اینترنت و قطع و وصل شدن مداوم آن
قدیمی بودن وسایل اتاق
فشار کم آب دوش
عدم تطابق اطلاعات ارائه شده در مورد امکانات هتل و خدمات اتاق با واقعیت
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل فور پوینتز بای شرایتون بیجینگ

Gherbali
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 29 شهریور 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچی

K
نوشته شده دردوشنبه, 02 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

فشار آب دوش خیلی کم بود، حال نمی‌داد و درست و حسابی هم تمیز نمی‌کرد.

Walter
نوشته شده دریکشنبه, 17 تیر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 18 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

می‌تونست خیلی بدتر باشه، اما در مجموع خوب نبود. من به مناسبت یه سفر قبلی به چین (دالیان) g

نکات مثبت

نزدیک یه مرکز خرید که هم کلی مغازه داره و هم پر از رستورانه (البته فقط تو ساعات کاری مرکز خرید).

نکات منفی

تقریباً هیچ‌کس انگلیسی حرف نمیزنه. ارتباط با پرسنل فقط از طریق اپلیکیشن‌های ترجمه روی موبایل ممکنه. خیلی خسته کننده‌ست. حداقل ۲ کیلومتر تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو. بوفه شام ساعت ۲۰:۰۰ بسته میشه، بعضی وقتا هم زودتر (قابل پیش‌بینی نیست). بعد از اون فقط میشه از باغ نوشیدنی (تو حیاط یا داخل) غذا سفارش داد که اونم انتخاب‌های خیلی محدودی داره. کمبود جا تو بوفه صبحونه. تقریباً همیشه مجبورید یه میز کوچیک رو با بقیه شریک بشید. با توجه به آداب غذا خوردن چینی‌ها، این موضوع برای مهمونای خارجی یه کم آزاردهنده‌ست. اینترنت وای‌فای به شدت ضعیف و مدام قطع میشه. این مسئله مخصوصاً برای اتاق‌ها صدق میکنه. شب‌ها مجبور بودم برم تو حیاط تا بتونم یه کم آنتن داشته باشم. این مسئله مخصوصاً تو روزای بارونی مشکل‌ساز میشه. من به عنوان یه راه حل جایگزین، یه سیم‌کارت چینی محلی هم داشتم. اما باز هم همین مشکل رو داشتم. هتل از نظر سیگنال‌دهی ضعیفه. وسایل اتاق یه کم قدیمی و رنگ و رو رفته‌ست. شاید ۳۰ سال پیش وضعیت خوبی داشته. روشنایی اتاق فقط از روی تخت‌ها قابل روشن شدن بود. کلید چراغ کنار در اتاق وجود نداشت.

Lindy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 24 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بد نبود، اما برای چیزی که دریافت کردیم گرون بود. امکانات تقریباً کم بود. هرچند، کارکنان مهربان بودند.

نکات مثبت

کارکنان رستوران‌ها، هم بوفه برای صبحانه و هم رستوران عصرانه، مهربان و کمک‌کننده بودند و غذا فراوان و خوشمزه بود. غذای شامی که در هتل خوردیم بر اساس توصیه‌های، فکر می‌کنم مدیر رستوران بود، که دوست‌داشتنی بود و مشتاق به تمرین انگلیسی خود بود، و شخصاً مراقبت از ما را در طول وعده غذایی‌مان بر عهده گرفت. غذا خوشمزه بود، بسیار شیک‌تر از شامی که شب اول در یک مکان محلی (فقط 10 دقیقه پیاده‌روی و غذای فوق‌العاده!) خوردیم، اما به همان اندازه به طریقی که بیشتر مناسب 'شرایتون' بود، شگفت‌انگیز بود.

نکات منفی

توضیحات امکانات می‌توانست به‌روزرسانی شود. اتاق ما قرار بود دارای وان آب گرم باشد! فرض کردم منظورشان دسترسی به منطقه اسپا کنار استخر است، فکر می‌کنم درست حدس زدم. قرار بود حمام اسپا داشته باشیم. نه، یک حمام معمولی، نه چندان بزرگ. در تبلیغات نوشته شده بود که مینی بار، 2 بطری آب، 2 قوطی آب میوه (نه در یخچال) و مقداری چای و قهوه برای دستگاه قهوه وجود دارد، فقط وسایل استاندارد اتاق. بروشورهای اطلاعات داخل اتاق، که به زیبایی چاپ شده بودند، خدمات اتاق و زمان‌های در دسترس، از جمله منوی خدمات از ساعت 10 شب تا 5 صبح را تبلیغ می‌کردند. حدود ساعت 10:30 شب با خدمات اتاق تماس گرفتم و کارکنان گیج شده بودند زیرا خدمات اتاق در ساعت 10 متوقف می‌شود. آنها نمی‌دانستند که یک منوی کامل برای ساعات شب وجود دارد. آشپزخانه بسته بود، هیچ گزینه‌ای نبود، حتی یک بیسکویت در 'مینی بار' ما!!! اتاق ما به عنوان 'اتاق اجرایی، با دسترسی به سالن باشگاه' رزرو شده بود. اکنون متوجه شدم که صبحانه ما قرار بود در اتاق باشگاه، همچنین در طبقه 12، سرو شود. ما از این موضوع اطلاعی نداشتیم و در رستوران بوفه طبقه همکف شرکت کردیم. اتاق، صادقانه بگویم، چیزی بیشتر از یک اتاق استاندارد هتل نبود. ارزش پول اضافی را نداشت، آن 'پذیرایی' که تصور می‌کردم رزرو کرده‌ام نبود. باید نظرات دیگران را جدی‌تر می‌گرفتم، خخخ!

Gherbali
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 29 شهریور 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچی

K
نوشته شده دردوشنبه, 02 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

فشار آب دوش خیلی کم بود، حال نمی‌داد و درست و حسابی هم تمیز نمی‌کرد.

Walter
نوشته شده دریکشنبه, 17 تیر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 18 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

Hätte viel schlimmer sein können, aber war in Summe nicht gut. Ich hatte anläßlich einer früheren China Reise (Dalian) g

نکات مثبت

نزدیک یه مرکز خرید بود که کلی مغازه و رستوران داشت (البته فقط تو ساعت کاری مرکز خرید).

نکات منفی

تقریباً هیچ‌کس انگلیسی بلد نبود. مجبور بودم با اپلیکیشن مترجم با پرسنل حرف بزنم. خیلی رو مخ بود. حداقل 2 کیلومتر تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو راه بود. بوفه شام ساعت 8 شب جمع می‌شد، بعضی وقتا هم زودتر (معلوم نبود کی). بعدش فقط می‌شد از باغ‌رستوران غذا گرفت (تو حیاط یا داخل)، که اونم انتخاب زیادی نداشت. جا واسه صبحونه خوردن تو بوفه خیلی کم بود. تقریباً همیشه مجبور بودی یه میز کوچیک رو با بقیه شریک بشی. با توجه به آداب غذا خوردن چینی‌ها یکم برای مهمونای خارجی سخت بود. وای‌فای خیلی بد بود و همش قطع می‌شد. مخصوصاً تو اتاقا. شب‌ها مجبور می‌شدم برم تو حیاط تا یه کم آنتن داشته باشم. وقتی بارون می‌اومد که دیگه بدتر. یه سیم‌کارت چینی هم گرفته بودم ولی بازم همین مشکل رو داشتم. کلاً هتل از نظر آنتن‌دهی خیلی ضعیفه. وسایل اتاق یکم قدیمی و داغون بود. شاید 30 سال پیش خوب بوده. چراغای اتاق رو فقط از رو تخت می‌شد روشن کرد. دم در اتاق کلید چراغ نبود.

Lindy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 24 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

Just fine, expensive for what we recieved. Facilities rather lacking. Staff friendly though.

نکات مثبت

پرسنل رستوران‌ها، هم بوفه صبحونه و هم رستوران شب، خیلی مهربون و کمک‌کننده بودن و غذا هم زیاد و خوشمزه بود. یه شب شام خوردیم که یه آقایی، فکر کنم مدیر رستوران بود، پیشنهاد داد. خیلی باحال بود و می‌خواست انگلیسیش رو تمرین کنه، خیلی بهمون رسید. غذا عالی بود، خیلی شیک‌تر از شامی که شب اول تو یه جای محلی خوردیم (فقط 10 دقیقه پیاده راه بود و غذای فوق‌العاده‌ای داشت!) ولی به سبک خود 'شرایتون' خیلی خوب بود.

نکات منفی

توضیحات امکانات هتل باید آپدیت بشه. نوشته بودن تو اتاق ما وان آب گرم هست! فکر کردم منظورشون استفاده از اسپا کنار استخره، فکر کنم درست حدس زدم. قرار بود وان جکوزی داشته باشیم. ولی یه وان معمولی بود، خیلی هم بزرگ نبود. تو بروشورهای داخل اتاق نوشته بود که مینی‌بار داره، 2 تا آب معدنی، 2 تا آبمیوه (تو یخچال نبود) و یکم چای و قهوه واسه دستگاه قهوه‌ساز. یه چیزای معمولی دیگه. تو بروشورهای خوشگل داخل اتاق نوشته بود که روم سرویس داره و ساعت‌هاش رو هم نوشته بود، حتی یه منو واسه ساعت 10 شب تا 5 صبح داشت. ساعت 10:30 زنگ زدم روم سرویس، یارو پشت خط هنگ کرد، گفت روم سرویس ساعت 10 تموم می‌شه. اصلاً نمی‌دونست منو واسه شب هم دارن. آشپزخونه تعطیل بود، هیچی نبود، حتی یه دونه بیسکوییت هم تو 'مینی بار' نبود!!! اتاق ما رو به اسم 'اتاق اگزکیوتیو با دسترسی به کلاب لانژ' رزرو کرده بودیم. الان فهمیدم که صبحونه رو باید تو کلاب روم، طبقه 12، می‌خوردیم. ما خبر نداشتیم و رفتیم بوفه رستوران طبقه همکف. راستش اتاق معمولی بود، هیچ فرقی با اتاق‌های دیگه نداشت. ارزش اون همه پول اضافی رو نداشت، اون 'سورپرایزی' که فکر می‌کردیم نبود. باید به اون نظرات دیگه بیشتر توجه می‌کردم، خخخ!

Gherbali
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 29 شهریور 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچی

K
نوشته شده دردوشنبه, 02 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

فشار آب دوش خیلی کم بود، حال نمی‌داد و درست و حسابی هم تمیز نمی‌کرد.

Walter
نوشته شده دریکشنبه, 17 تیر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 18 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

Hätte viel schlimmer sein können, aber war in Summe nicht gut. Ich hatte anläßlich einer früheren China Reise (Dalian) g

نکات مثبت

نزدیک یه مرکز خرید بود که کلی مغازه و رستوران داشت (البته فقط تو ساعت کاری مرکز خرید).

نکات منفی

تقریباً هیچ‌کس انگلیسی بلد نبود. مجبور بودم با اپلیکیشن مترجم با پرسنل حرف بزنم. خیلی رو مخ بود. حداقل 2 کیلومتر تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو راه بود. بوفه شام ساعت 8 شب جمع می‌شد، بعضی وقتا هم زودتر (معلوم نبود کی). بعدش فقط می‌شد از باغ‌رستوران غذا گرفت (تو حیاط یا داخل)، که اونم انتخاب زیادی نداشت. جا واسه صبحونه خوردن تو بوفه خیلی کم بود. تقریباً همیشه مجبور بودی یه میز کوچیک رو با بقیه شریک بشی. با توجه به آداب غذا خوردن چینی‌ها یکم برای مهمونای خارجی سخت بود. وای‌فای خیلی بد بود و همش قطع می‌شد. مخصوصاً تو اتاقا. شب‌ها مجبور می‌شدم برم تو حیاط تا یه کم آنتن داشته باشم. وقتی بارون می‌اومد که دیگه بدتر. یه سیم‌کارت چینی هم گرفته بودم ولی بازم همین مشکل رو داشتم. کلاً هتل از نظر آنتن‌دهی خیلی ضعیفه. وسایل اتاق یکم قدیمی و داغون بود. شاید 30 سال پیش خوب بوده. چراغای اتاق رو فقط از رو تخت می‌شد روشن کرد. دم در اتاق کلید چراغ نبود.

Lindy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 24 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

Just fine, expensive for what we recieved. Facilities rather lacking. Staff friendly though.

نکات مثبت

پرسنل رستوران‌ها، هم بوفه صبحونه و هم رستوران شب، خیلی مهربون و کمک‌کننده بودن و غذا هم زیاد و خوشمزه بود. یه شب شام خوردیم که یه آقایی، فکر کنم مدیر رستوران بود، پیشنهاد داد. خیلی باحال بود و می‌خواست انگلیسیش رو تمرین کنه، خیلی بهمون رسید. غذا عالی بود، خیلی شیک‌تر از شامی که شب اول تو یه جای محلی خوردیم (فقط 10 دقیقه پیاده راه بود و غذای فوق‌العاده‌ای داشت!) ولی به سبک خود 'شرایتون' خیلی خوب بود.

نکات منفی

توضیحات امکانات هتل باید آپدیت بشه. نوشته بودن تو اتاق ما وان آب گرم هست! فکر کردم منظورشون استفاده از اسپا کنار استخره، فکر کنم درست حدس زدم. قرار بود وان جکوزی داشته باشیم. ولی یه وان معمولی بود، خیلی هم بزرگ نبود. تو بروشورهای داخل اتاق نوشته بود که مینی‌بار داره، 2 تا آب معدنی، 2 تا آبمیوه (تو یخچال نبود) و یکم چای و قهوه واسه دستگاه قهوه‌ساز. یه چیزای معمولی دیگه. تو بروشورهای خوشگل داخل اتاق نوشته بود که روم سرویس داره و ساعت‌هاش رو هم نوشته بود، حتی یه منو واسه ساعت 10 شب تا 5 صبح داشت. ساعت 10:30 زنگ زدم روم سرویس، یارو پشت خط هنگ کرد، گفت روم سرویس ساعت 10 تموم می‌شه. اصلاً نمی‌دونست منو واسه شب هم دارن. آشپزخونه تعطیل بود، هیچی نبود، حتی یه دونه بیسکوییت هم تو 'مینی بار' نبود!!! اتاق ما رو به اسم 'اتاق اگزکیوتیو با دسترسی به کلاب لانژ' رزرو کرده بودیم. الان فهمیدم که صبحونه رو باید تو کلاب روم، طبقه 12، می‌خوردیم. ما خبر نداشتیم و رفتیم بوفه رستوران طبقه همکف. راستش اتاق معمولی بود، هیچ فرقی با اتاق‌های دیگه نداشت. ارزش اون همه پول اضافی رو نداشت، اون 'سورپرایزی' که فکر می‌کردیم نبود. باید به اون نظرات دیگه بیشتر توجه می‌کردم، خخخ!

Gherbali
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 29 شهریور 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچی

K
نوشته شده دردوشنبه, 02 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

فشار آب دوش برای راحتی و کارایی خیلی کم بود

Walter
نوشته شده دریکشنبه, 17 تیر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 18 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

می تونست خیلی بدتر باشه، ولی در کل خوب نبود. قبلاً یه سفر به چین (دالیان) داشتم و...

نکات مثبت

نزدیک یه مرکز خرید بود که هم کلی مغازه داشت و هم رستوران (البته فقط تو ساعات کاری مرکز خرید).

نکات منفی

تقریباً هیچ‌کس انگلیسی بلد نبود. ارتباط با پرسنل فقط با اپلیکیشن‌های ترجمه رو موبایل ممکن بود. خیلی سخت بود. حداقل ۲ کیلومتر تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو فاصله داشت. بوفه شام ساعت ۸ شب بسته می‌شد، بعضی وقتا هم زودتر (غیرقابل پیش‌بینی). بعدش فقط می‌شد از غذاهای یه قسمت دیگه استفاده کرد که انتخاب‌های خیلی محدودی داشت. جا واسه صبحونه خوردن تو بوفه کم بود. تقریباً همیشه مجبور بودی یه میز کوچیک رو با بقیه شریک بشی. با توجه به آداب غذا خوردن چینی‌ها، واسه مهمونای خارجی یکم سخت بود. وای‌فای خیلی بد و مدام قطع می‌شد. مخصوصاً تو اتاقا. مجبور بودم شب‌ها برم تو حیاط تا یه سیگنالی داشته باشم. این مخصوصاً وقتی بارون می‌اومد مشکل‌ساز بود. یه سیم‌کارت چینی هم خریدم ولی بازم همون مشکل رو داشتم. کلاً هتل از نظر آنتن‌دهی مشکل داره. وسایل اتاق یکم قدیمی و داغون بودن. شاید ۳۰ سال پیش خوب بودن. چراغ‌های اتاق فقط از رو تخت می‌شد روشن کرد. دم در اتاق کلید برق نبود.

Lindy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 24 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بد نبود، ولی نسبت به چیزی که گرفتیم گرون بود. امکاناتش کم بود. البته پرسنل مهربون بودن.

نکات مثبت

پرسنل رستوران‌ها، چه بوفه صبحونه و چه رستوران شب، خیلی مهربون و کمک‌کننده بودن و غذا هم زیاد و خوشمزه بود. شامی که تو هتل خوردیم، پیشنهاد یه آقایی بود که فکر کنم مدیر رستوران بود. خیلی دوست‌داشتنی بود و می‌خواست انگلیسیش رو تمرین کنه. خودش شخصاً ازمون مراقبت کرد. غذا خیلی خوشمزه بود، خیلی شیک‌تر از شامی که شب اول تو یه جای محلی خوردیم (فقط ۱۰ دقیقه پیاده‌روی داشت و غذاش فوق‌العاده بود!) ولی به یه شکل دیگه‌ای عالی بود که بیشتر مناسب 'شرایتون' بود.

نکات منفی

توضیحات امکانات هتل نیاز به آپدیت داره. مثلاً تو اتاق ما قرار بود وان آب گرم باشه! فکر کردم منظورشون استفاده از اسپا کنار استخره، که فکر کنم درست فکر می‌کردم. قرار بود یه حموم اسپا داشته باشیم. ولی یه حموم معمولی بود، نه خیلی بزرگ. تو بروشورهای داخل اتاق، خیلی شیک چاپ شده بود، سرویس اتاق و ساعاتی که در دسترسه، از جمله منوی سرویس از ۱۰ شب تا ۵ صبح تبلیغ شده بود. من ساعت ۱۰:۳۰ شب به سرویس اتاق زنگ زدم ولی پرسنل گیج شده بودن چون سرویس اتاق ساعت ۱۰ تموم می‌شه. اصلاً نمی‌دونستن که یه منوی کامل برای ساعات شب وجود داره. آشپزخونه تعطیل بود، هیچ انتخابی نبود، حتی یه بیسکویت تو 'مینی بار' نداشتیم!!! اتاق ما به عنوان 'اتاق اگزکیوتیو با دسترسی به کلاب لانژ' رزرو شده بود. تازه فهمیدم که صبحونه ما باید تو کلاب روم، طبقه ۱۲، سرو بشه. ما خبر نداشتیم و رفتیم رستوران بوفه طبقه همکف. راستش رو بخواین، اتاق بیشتر از یه اتاق معمولی هتل نبود. ارزش اون همه پول اضافه رو نداشت، اون 'هدیه‌ای' که فکر می‌کردم رزرو کردم نبود. باید به نظرات بقیه جدی‌تر نگاه می‌کردم، خخخ!

Lee
نوشته شده درجمعه, 03 شهریور 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خدمات میز پذیرش خوب نبود، لحن دوستانه ای نداشتند و در حل مشکلات خوب عمل نمیکردند

نکات مثبت

راحتی اتاق خوب بود

نکات منفی

هنگام خروج از پارکینگ چند بار سوال کردند، اما مشکل را حل نکردند. وقت منو تلف کردند.

Huiming
نوشته شده درچهارشنبه, 18 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 16 مرداد 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

احساس می کنم سخت افزار خوب است

Ripuree
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 تیر 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 07 تیر 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

خدمات دوستانه و مقرون به صرفه.

نکات مثبت

ارزش خوب برای پول و امکانات به خوبی نگهداری می شوند. موقعیت مکانی مناسب برای دانشگاه ها در هایدیان. مرکز خرید نزدیک.

نکات منفی

گاهی اوقات استخر برون سپاری می شود.

Sean
نوشته شده درشنبه, 03 تیر 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 31 خرداد 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل هتل خیلی به من کمک کردن. وقتی رسیدم پکن و از ایستگاه مترو اومدم بیرون، با همسرم و ۴ تا چمدون بودم. تو اون گرمای ۳۸ درجه نتونستم تاکسی پیدا کنم. به هتل زنگ زدم. خانم فو تلفن رو برداشت و با حوصله به من کمک کرد تا یه تاکسی سرویس شخصی پیدا کنم، حتی اگه جزو خدمات استاندارد هتل نبود. خودش پولش رو داد و اعتماد کرد که وقتی برسم هتل پس می‌دم (که البته پس دادم). بعداً همون شب دوباره مجبور شدم به هتل زنگ بزنم، بعد از اینکه شام رو تو یه رستوران ۱۵-۲۰ دقیقه‌ای با ماشین خوردم. پرسنل پذیرش و خدمات همیشه خیلی مودب بودن. بوفه صبحونه انتخاب‌های خیلی زیادی داشت. قطعاً این رستوران رو پیشنهاد می‌کنم و تو سفر بعدی به پکن اینجا اقامت می‌کنم.

Yimei
نوشته شده درپنج‌شنبه, 01 تیر 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 خرداد 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

مسئول پذیرش خیلی کمک کرد و همیشه تو گرفتن تاکسی کمکمون می‌کرد.

نکات منفی

صبحونه خوب بود، ولی متاسفانه پرسنل آموزش کافی ندیده بودن: قهوه‌ای که تازه گرفته بودم رو از سر میز برداشتن پرسنل لابی تقریباً انگلیسی بلد نبودن... دستگاه خودپرداز خیلی قدیمی بود و یه تله واسه کارت‌های اعتباری اروپایی!

Gherbali
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 29 شهریور 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچی

K
نوشته شده دردوشنبه, 02 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

فشار آب دوش خیلی کم بود و باعث می‌شد راحت و سریع نشه دوش گرفت.

Walter
نوشته شده دریکشنبه, 17 تیر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 18 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

Hätte viel schlimmer sein können, aber war in Summe nicht gut. Ich hatte anläßlich einer früheren China Reise (Dalian) g

نکات مثبت

نزدیک یه مرکز خرید بود که کلی مغازه و رستوران داشت (البته فقط تو ساعت کاری مرکز خرید).

نکات منفی

تقریباً هیچ‌کس انگلیسی بلد نبود. مجبور بودم با اپلیکیشن مترجم با پرسنل حرف بزنم. خیلی رو مخ بود. حداقل 2 کیلومتر تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو راه بود. بوفه شام ساعت 8 شب جمع می‌شد، بعضی وقتا هم زودتر (معلوم نبود کی). بعدش فقط می‌شد از باغ‌رستوران غذا گرفت (تو حیاط یا داخل)، که اونم انتخاب زیادی نداشت. جا واسه صبحونه خوردن تو بوفه خیلی کم بود. تقریباً همیشه مجبور بودی یه میز کوچیک رو با بقیه شریک بشی. با توجه به آداب غذا خوردن چینی‌ها یکم برای مهمونای خارجی سخت بود. وای‌فای خیلی بد بود و همش قطع می‌شد. مخصوصاً تو اتاقا. شب‌ها مجبور می‌شدم برم تو حیاط تا یه کم آنتن داشته باشم. وقتی بارون می‌اومد که دیگه بدتر. یه سیم‌کارت چینی هم گرفته بودم ولی بازم همین مشکل رو داشتم. کلاً هتل از نظر آنتن‌دهی خیلی ضعیفه. وسایل اتاق یکم قدیمی و داغون بود. شاید 30 سال پیش خوب بوده. چراغای اتاق رو فقط از رو تخت می‌شد روشن کرد. دم در اتاق کلید چراغ نبود.

Lindy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 24 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

Just fine, expensive for what we recieved. Facilities rather lacking. Staff friendly though.

نکات مثبت

پرسنل رستوران‌ها، هم بوفه صبحونه و هم رستوران شب، خیلی مهربون و کمک‌کننده بودن و غذا هم زیاد و خوشمزه بود. یه شب شام خوردیم که یه آقایی، فکر کنم مدیر رستوران بود، پیشنهاد داد. خیلی باحال بود و می‌خواست انگلیسیش رو تمرین کنه، خیلی بهمون رسید. غذا عالی بود، خیلی شیک‌تر از شامی که شب اول تو یه جای محلی خوردیم (فقط 10 دقیقه پیاده راه بود و غذای فوق‌العاده‌ای داشت!) ولی به سبک خود 'شرایتون' خیلی خوب بود.

نکات منفی

توضیحات امکانات هتل باید آپدیت بشه. نوشته بودن تو اتاق ما وان آب گرم هست! فکر کردم منظورشون استفاده از اسپا کنار استخره، فکر کنم درست حدس زدم. قرار بود وان جکوزی داشته باشیم. ولی یه وان معمولی بود، خیلی هم بزرگ نبود. تو بروشورهای داخل اتاق نوشته بود که مینی‌بار داره، 2 تا آب معدنی، 2 تا آبمیوه (تو یخچال نبود) و یکم چای و قهوه واسه دستگاه قهوه‌ساز. یه چیزای معمولی دیگه. تو بروشورهای خوشگل داخل اتاق نوشته بود که روم سرویس داره و ساعت‌هاش رو هم نوشته بود، حتی یه منو واسه ساعت 10 شب تا 5 صبح داشت. ساعت 10:30 زنگ زدم روم سرویس، یارو پشت خط هنگ کرد، گفت روم سرویس ساعت 10 تموم می‌شه. اصلاً نمی‌دونست منو واسه شب هم دارن. آشپزخونه تعطیل بود، هیچی نبود، حتی یه دونه بیسکوییت هم تو 'مینی بار' نبود!!! اتاق ما رو به اسم 'اتاق اگزکیوتیو با دسترسی به کلاب لانژ' رزرو کرده بودیم. الان فهمیدم که صبحونه رو باید تو کلاب روم، طبقه 12، می‌خوردیم. ما خبر نداشتیم و رفتیم بوفه رستوران طبقه همکف. راستش اتاق معمولی بود، هیچ فرقی با اتاق‌های دیگه نداشت. ارزش اون همه پول اضافی رو نداشت، اون 'سورپرایزی' که فکر می‌کردیم نبود. باید به اون نظرات دیگه بیشتر توجه می‌کردم، خخخ!

Lee
نوشته شده درجمعه, 03 شهریور 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

柜台服务不好,说话不友善,处理事情不善意的

نکات مثبت

اتاق از نظر راحتی بد نبود

نکات منفی

هر دفعه که می‌خواستم با ماشین برم بیرون، چند بار یه چیزایی می‌پرسیدن، ولی هیچ مشکلی رو حل نمی‌کردن. وقت منو تلف کردن.

Huiming
نوشته شده درچهارشنبه, 18 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 16 مرداد 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

به نظر می‌رسه سخت‌افزارش خوبه

Ripuree
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 تیر 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 07 تیر 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

خدمات دوستانه و ارزش در برابر پول.

نکات مثبت

ارزشش نسبت به پولی که میدی خوبه و امکاناتش هم خوب نگه داشته شده. جای خوبیه برای دسترسی به دانشگاه‌های هایدیان. یه مرکز خرید هم اون دور و بر هست.

نکات منفی

بعضی وقتا استخر در دست تعمیره.

Sean
نوشته شده درشنبه, 03 تیر 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 31 خرداد 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کارکنان هتل خیلی لطف داشتن و کمکم کردن. وقتی رسیدم پکن و از مترو اومدم بیرون، با همسرم و ۴ تا چمدون بودم. تو اون گرمای ۳۸ درجه نتونستم تاکسی پیدا کنم. به هتل زنگ زدم. خانم فو جواب داد و با حوصله کمکم کرد یه تاکسی دربست پیدا کنم، با اینکه این کار جزو خدمات هتل نبود. خودش پولشو داد و اعتماد کرد که وقتی رسیدم هتل بهش پس میدم (که البته پس دادم). بعدا همون شب بعد از شام خوردن تو یه رستوران که با ماشین ۱۵-۲۰ دقیقه فاصله داشت، دوباره به هتل زنگ زدم. پذیرش و کارکنان قسمت حمل چمدان همیشه خیلی مؤدب بودن. بوفه صبحانه هم کلی گزینه داشت که می‌شد انتخاب کرد. من حتما این رستوران رو پیشنهاد می‌کنم و دفعه بعد که بیام پکن، اینجا اقامت می‌کنم.

Yimei
نوشته شده درپنج‌شنبه, 01 تیر 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 خرداد 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

متصدی پذیرش خیلی کمک کرد و همیشه برامون تاکسی میگرفت.

نکات منفی

صبحانه خوب بود، ولی متاسفانه پرسنل آموزش کافی ندیده بودن: قهوه‌ای که تازه برای صبحانه آورده بودن رو جمع کردن پرسنل لابی بار به سختی انگلیسی صحبت میکردن... دستگاه خودپرداز خیلی قدیمی بود و یه جورایی تله برای کارت‌های اعتباری اروپایی بود!

Gherbali
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 29 شهریور 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچی

K
نوشته شده دردوشنبه, 02 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

فشار آب دوش خیلی کم بود و باعث می‌شد راحت و سریع نشه دوش گرفت.

Walter
نوشته شده دریکشنبه, 17 تیر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 18 خرداد 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

می تونست خیلی بدتر باشه، ولی در کل خوب نبود. قبلاً یه سفر به چین (دالیان) داشتم و...

نکات مثبت

نزدیک یه مرکز خرید بود که هم کلی مغازه داشت و هم رستوران (البته فقط تو ساعات کاری مرکز خرید).

نکات منفی

تقریباً هیچ‌کس انگلیسی بلد نبود. ارتباط با پرسنل فقط با اپلیکیشن‌های ترجمه رو موبایل ممکن بود. خیلی سخت بود. حداقل ۲ کیلومتر تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو فاصله داشت. بوفه شام ساعت ۸ شب بسته می‌شد، بعضی وقتا هم زودتر (غیرقابل پیش‌بینی). بعدش فقط می‌شد از غذاهای یه قسمت دیگه استفاده کرد که انتخاب‌های خیلی محدودی داشت. جا واسه صبحونه خوردن تو بوفه کم بود. تقریباً همیشه مجبور بودی یه میز کوچیک رو با بقیه شریک بشی. با توجه به آداب غذا خوردن چینی‌ها، واسه مهمونای خارجی یکم سخت بود. وای‌فای خیلی بد و مدام قطع می‌شد. مخصوصاً تو اتاقا. مجبور بودم شب‌ها برم تو حیاط تا یه سیگنالی داشته باشم. این مخصوصاً وقتی بارون می‌اومد مشکل‌ساز بود. یه سیم‌کارت چینی هم خریدم ولی بازم همون مشکل رو داشتم. کلاً هتل از نظر آنتن‌دهی مشکل داره. وسایل اتاق یکم قدیمی و داغون بودن. شاید ۳۰ سال پیش خوب بودن. چراغ‌های اتاق فقط از رو تخت می‌شد روشن کرد. دم در اتاق کلید برق نبود.

Lindy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 اردیبهشت 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 24 فروردین 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بد نبود، ولی نسبت به چیزی که گرفتیم گرون بود. امکاناتش کم بود. البته پرسنل مهربون بودن.

نکات مثبت

پرسنل رستوران‌ها، چه بوفه صبحونه و چه رستوران شب، خیلی مهربون و کمک‌کننده بودن و غذا هم زیاد و خوشمزه بود. شامی که تو هتل خوردیم، پیشنهاد یه آقایی بود که فکر کنم مدیر رستوران بود. خیلی دوست‌داشتنی بود و می‌خواست انگلیسیش رو تمرین کنه. خودش شخصاً ازمون مراقبت کرد. غذا خیلی خوشمزه بود، خیلی شیک‌تر از شامی که شب اول تو یه جای محلی خوردیم (فقط ۱۰ دقیقه پیاده‌روی داشت و غذاش فوق‌العاده بود!) ولی به یه شکل دیگه‌ای عالی بود که بیشتر مناسب 'شرایتون' بود.

نکات منفی

توضیحات امکانات هتل نیاز به آپدیت داره. مثلاً تو اتاق ما قرار بود وان آب گرم باشه! فکر کردم منظورشون استفاده از اسپا کنار استخره، که فکر کنم درست فکر می‌کردم. قرار بود یه حموم اسپا داشته باشیم. ولی یه حموم معمولی بود، نه خیلی بزرگ. تو بروشورهای داخل اتاق، خیلی شیک چاپ شده بود، سرویس اتاق و ساعاتی که در دسترسه، از جمله منوی سرویس از ۱۰ شب تا ۵ صبح تبلیغ شده بود. من ساعت ۱۰:۳۰ شب به سرویس اتاق زنگ زدم ولی پرسنل گیج شده بودن چون سرویس اتاق ساعت ۱۰ تموم می‌شه. اصلاً نمی‌دونستن که یه منوی کامل برای ساعات شب وجود داره. آشپزخونه تعطیل بود، هیچ انتخابی نبود، حتی یه بیسکویت تو 'مینی بار' نداشتیم!!! اتاق ما به عنوان 'اتاق اگزکیوتیو با دسترسی به کلاب لانژ' رزرو شده بود. تازه فهمیدم که صبحونه ما باید تو کلاب روم، طبقه ۱۲، سرو بشه. ما خبر نداشتیم و رفتیم رستوران بوفه طبقه همکف. راستش رو بخواین، اتاق بیشتر از یه اتاق معمولی هتل نبود. ارزش اون همه پول اضافه رو نداشت، اون 'هدیه‌ای' که فکر می‌کردم رزرو کردم نبود. باید به نظرات بقیه جدی‌تر نگاه می‌کردم، خخخ!

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.