هتل فور سیزنز کوالالامپور

هتل فور سیزنز کوالالامپورFour Seasons Hotel Kuala Lumpur

9.1از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / کوالالامپور / مالزی
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل فور سیزنز کوالالامپور

هتل فور سیزنز کوالالامپور که تنها 280 متر از پارک KLCC فاصله دارد، اقامتگاهی در مرکز شهر کوالالامپور ارائه می‌دهد. این هتل دارای استخر شنا در فضای باز است و مهمانان می‌توانند از شش گزینه غذاخوری موجود در هتل لذت ببرند. وای‌فای رایگان در تمام اتاق‌ها در دسترس است. هتل فور سیزنز کوالالامپور تا برج‌های دوقلوی پتروناس و سوریا KLCC 280 متر و تا خیابان ایوینیو کی 500 متر فاصله دارد. لوت 10 و پلازای سانگای وانگ 1.9 کیلومتر از هتل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که 30 کیلومتر با هتل فور سیزنز کوالالامپور فاصله دارد. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت هستند و برخی از واحدها نمایی از پارک دارند. حمام‌های خصوصی دارای امکانات دوش هستند. مهمانان می‌توانند برای خدمات کنسیرج به پذیرش 24 ساعته مراجعه کنند. مرکز تناسب اندام و سونا در دسترس است. به‌علاوه، مهمانان می‌توانند از درمان‌های اسپای موجود در هتل بهره‌مند...

امکانات و تفریحات هتل فور سیزنز کوالالامپور

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • بیده

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 15:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی مجاز نیست.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • مرکز شهر کوالالامپور KLCC410 متر
  • پتروساینس، مرکز کشف320 متر
  • پارک KLCC360 متر
  • برج‌های دوقلوی پتروناس380 متر
  • پیاده‌روی بوکیت بینتانگ1.3 کیلومتر
  • پارک اکولوژیک جنگل KL1.7 کیلومتر
  • برج منارا KL1.9 کیلومتر
  • ساختمان سلطان عبدالعزیز سمد3.1 کیلومتر
  • میدان مرسکا3.1 کیلومتر
  • موزه نساجی ملی کوالالامپور3.2 کیلومتر
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] بازار گورمت اطلس137 متر
  • [رستوران] سوشی هیکی137 متر
  • کافه/بار دلیریوم137 متر
جاذبه‌های برتر
  • موزه و گالری هنر بانک نگارا مالزی3.5 کیلومتر
  • باغ دریاچه تی‌تی‌وانگسا3.8 کیلومتر
  • موزه هنرهای اسلامی مالزی4.3 کیلومتر
  • موزه ملی مالزی4.6 کیلومتر
  • باغ‌های گیاه‌شناسی پردانا4.6 کیلومتر
  • کارخانه و مرکز بازدید رویال سلنگور5.8 کیلومتر
حمل‌ونقل عمومی
  • [قطار] KLCC200 متر
  • [قطار] ایستگاه آمپانگ پارک870 متر
  • [مترو] بوکیت بینتانگ1.9 کیلومتر
  • [مترو] تبادل تون رازاك2.6 کیلومتر
  • [اتوبوس] ترمینال پودو سنترال2.7 کیلومتر

آدرس و موقعیت هتل فور سیزنز کوالالامپور

145, Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

سوالات متداول

آیا هتل فور سیزنز کوالالامپور استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات استخر و دیگر امکانات را در این صفحه مشاهده کنید.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل فور سیزنز کوالالامپور رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل فور سیزنز کوالالامپور عبارتند از: سه‌تایی، دوتایی، آپارتمان، سوئیت.
هزینه اقامت در هتل فور سیزنز کوالالامپور چقدر است؟قیمت‌ها در هتل فور سیزنز کوالالامپور بسته به اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) متفاوت است.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل فور سیزنز کوالالامپور سرو می‌شود؟میهمانان مقیم هتل فور سیزنز کوالالامپور می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا لذت ببرند (امتیاز نظرسنجی میهمان: 8.8). گزینه‌های صبحانه شامل: گیاهی، آسیایی، آمریکایی، بوفه.
در هتل فور سیزنز کوالالامپور چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل فور سیزنز کوالالامپور فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ای اعمال شود): اسپا، مرکز تناسب اندام، وان داغ/جکوزی، سونا، ماساژ، زمین گلف (در فاصله...
فاصله هتل فور سیزنز کوالالامپور تا مرکز کوالالامپور چقدر است؟هتل فور سیزنز کوالالامپور 850 متر از مرکز کوالالامپور فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خطی اندازه‌گیری شده‌اند. مسافت‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
زمان‌های ورود و خروج در هتل فور سیزنز کوالالامپور چه زمانی است؟زمان ورود در هتل فور سیزنز کوالالامپور از ساعت 15:00 بعدازظهر است و زمان خروج تا ساعت 12:00 ظهر می‌باشد.
آیا هتل فور سیزنز کوالالامپور وان داغ برای میهمانان خود دارد؟بله، یک وان داغ وجود دارد. شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این و دیگر امکانات هتل فور سیزنز کوالالامپور در این صفحه پیدا کنید.
آیا هتل فور سیزنز کوالالامپور رستوران دارد؟هتل فور سیزنز کوالالامپور دارای 4 رستوران است: بار و گریل استخر، لابی هتل فور سیزنز، کیوریت، یان هاوس.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل فور سیزنز کوالالامپور

9.1از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.2
امکانات
9.1
پاکیزگی
9.3
راحتی
9.2
نسبت ارزش به هزینه
8.4
موقعیت
9.5
Wifi رایگان
8.8
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل فور سیزنز کوالالامپور به طور کلی بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است. مهمانان از موقعیت مکانی عالی، پرسنل مهربان و حرفه ای، خدمات خوب، صبحانه فوق العاده با تنوع غذایی و خدمات لیموزین بی نقص ابراز رضایت کرده اند. با این حال، برخی از مهمانان مشکلاتی مانند عدم رزرو بوفه شام، سرد بودن هوای لابی، مشکلات مربوط به برآورده شدن درخواست های خاص (مانند سفارش کیک تولد و رزرو میز رستوران)، سر و صدا در اتاق ها، کمبود نوشیدنی های غیر الکلی در مینی بار و مسائل مربوط به تمیزی و بهداشت را گزارش کرده اند.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی
پرسنل مهربان و حرفه ای
خدمات خوب
صبحانه فوق العاده با تنوع غذایی و احترام به فرهنگ مالزی
سرویس لیموزین بی نقص
لوکس بودن و راحتی
خدمات در کلاب و لژ استثنائی
نکات منفی
مشکلات در رزرو بوفه شام
سرد بودن هوای لابی بار
مشکلات در برآورده شدن درخواست های خاص و عدم انتقال به سیستم CRM
سر و صدا در اتاق ها (شنیدن صدای اتاق های دیگر و صدای ساختمان روبرو)
محدود بودن محتویات مینی بار (فقدان نوشیدنی های غیر الکلی)
دریافت ودیعه قابل استرداد
مشکلات مربوط به تمیزی و بهداشت
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل فور سیزنز کوالالامپور

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود و تنوع غذاها که به فرهنگ مالزی احترام می‌گذاشت، عالی بود. سرویس لیموزین هم بی‌نقص بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً عالی! دیگه نمی‌شد بهتر از این بشه.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

موقعیت مناسب

نکات منفی

اومدیم اواخر روز و خواستیم توی بوفه شام بخوریم، ولی گفتن که پره!! چطور یه بوفه توی یه هتل پنج ستاره نمی‌تونه برای مهمونا رزرو بشه با توجه به قیمت اتاق‌ها؟ ببخشید، اما من دیگه برنمی‌گردم.

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامت

نکات منفی

- چرا باید ودیعه قابل استرداد بگیرن؟ - سر و صدا، می‌شه صداهای دیگه اتاق‌ها رو هم شنید، حتی ساختمان جدید روبرو هم خیلی پر سر و صداست. - چرا از نوشیدنی‌ها فقط الکل رو توی مینی‌بار نمی‌گنجونن مثل بقیه هتل‌های پنج ستاره؟

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل با راحتی عالی رو به برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه چیز: لوکس بودن، مهربانی پرسنل، راحتی، موقعیت عالی

نکات منفی

هیچ چیزی

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مکان و خدمات عالی

نکات منفی

هوای لابی بار خیلی سرد بود

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگر درخواست خاصی ندارید و اجازه می‌دهید که هتل اقامت شما را طبق SOPهای خودش مدیریت کند، قطعا از خدمات و امکانات آن راضی خواهید بود.

نکات منفی

من درخواست خاصی داشتم، چون می‌خواستم یک کیک چیزکیک برای تولد کوچکم (تنها درخواست برای کیک آن روز) سفارش بدهم. من یک منو با انتخاب دسرهای تک نفره پیشنهاد شد، در حالی که هتل‌های دیگر در سراسر دنیا پیشنهاد می‌دهند که برای مناسبت‌های خاص یک کیک مخصوص بپزند. درخواست دیگری که داشتم این بود که یک میز در رستوران Curate رزرو کنم. با اینکه سه روز قبل از ورود این درخواست را داده بودم، این موضوع به سیستم CRM منتقل نشد. این‌ها مشکلات روابط عمومی هستند که می‌توانند بهبود یابند. در نهایت کیک و رزرو میز انجام شد، شاید جزئیات به دلیل بحث کردن من باشد. اینکه در نهایت این موارد انجام شد، باعث شد که من هنوز با اقامت خود راضی باشم، با توجه به تمام چیزهای خوب دیگر در این هتل و کارکنان کاربلد آن.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی و بهداشت

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود و تنوع غذاهایی که احترام به فرهنگ مالزی را نشان می‌داد، عالی بود. سرویس لیموزین هم بی‌نقص بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً عالی بود! بهتر از این نمیشد.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

ما اواخر روز رسیدیم و خواستیم در بوفه شام بخوریم، ولی به ما گفتن پر شده! چطور یک بوفه در هتل پنج ستاره نمی‌تونه برای مهمان‌ها رزرو بشه با توجه به قیمت اتاق‌ها؟ معذرت می‌خواهم، ولی دیگه برنمی‌گردم.

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامتگاه

نکات منفی

- چرا باید ودیعه قابل برگشت بگیریم؟ - سر و صدا، صدای باد در اتاق‌های دیگه هم شنیده میشه و ساختمون جدید روبرو هم خیلی پر سر و صداست. - چرا مینی بار فقط نوشیدنی‌هایی غیر از مشروبات الکلی شامل نمی‌شود مثل هتل‌های پنج ستاره دیگه.

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل با راحتی عالی رو به برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه چیز: لوکس بودن، مهربانی پرسنل، راحتی، موقعیت عالی

نکات منفی

هیچ چیزی

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مکان و خدمات عالی

نکات منفی

هوای لابی بار خیلی سرد بود

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگر درخواست خاصی ندارید و اجازه می‌دهید که هتل اقامت شما را طبق SOPهای خودش مدیریت کند، قطعا از خدمات و امکانات آن راضی خواهید بود.

نکات منفی

من درخواست خاصی داشتم، چون می‌خواستم یک کیک چیزکیک برای تولد کوچکم (تنها درخواست برای کیک آن روز) سفارش بدهم. من یک منو با انتخاب دسرهای تک نفره پیشنهاد شد، در حالی که هتل‌های دیگر در سراسر دنیا پیشنهاد می‌دهند که برای مناسبت‌های خاص یک کیک مخصوص بپزند. درخواست دیگری که داشتم این بود که یک میز در رستوران Curate رزرو کنم. با اینکه سه روز قبل از ورود این درخواست را داده بودم، این موضوع به سیستم CRM منتقل نشد. این‌ها مشکلات روابط عمومی هستند که می‌توانند بهبود یابند. در نهایت کیک و رزرو میز انجام شد، شاید جزئیات به دلیل بحث کردن من باشد. اینکه در نهایت این موارد انجام شد، باعث شد که من هنوز با اقامت خود راضی باشم، با توجه به تمام چیزهای خوب دیگر در این هتل و کارکنان کاربلد آن.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی و بهداشت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

کیفیت عالی، قیمت عالی، موقعیت عالی، برخورد عالی

نکات مثبت

مهربانی و در دسترس بودن پرسنل، حرفه‌ای بودن کارکنان کانسیرج و کانسیرج کلید طلایی، موقعیت، صبحانه و خدمات در باشگاه، لژ استثنایی

نکات منفی

هیچ چیزی

Darya
نوشته شده درشنبه, 03 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 01 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده، پرسنل، خدمات اتاق و غذا

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود و تنوع غذاهایی که احترام به فرهنگ مالزی را نشان می‌داد، عالی بود. سرویس لیموزین هم بی‌نقص بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً عالی بود! بهتر از این نمیشد.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

ما اواخر روز رسیدیم و خواستیم در بوفه شام بخوریم، ولی به ما گفتن پر شده! چطور یک بوفه در هتل پنج ستاره نمی‌تونه برای مهمان‌ها رزرو بشه با توجه به قیمت اتاق‌ها؟ معذرت می‌خواهم، ولی دیگه برنمی‌گردم.

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامتگاه

نکات منفی

- چرا باید ودیعه قابل برگشت بگیریم؟ - سر و صدا، صدای باد در اتاق‌های دیگه هم شنیده میشه و ساختمون جدید روبرو هم خیلی پر سر و صداست. - چرا مینی بار فقط نوشیدنی‌هایی غیر از مشروبات الکلی شامل نمی‌شود مثل هتل‌های پنج ستاره دیگه.

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل با راحتی عالی رو به برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه چیز: لوکس بودن، مهربانی پرسنل، راحتی، موقعیت عالی

نکات منفی

هیچ چیزی

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مکان و خدمات عالی

نکات منفی

هوای لابی بار خیلی سرد بود

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگر درخواست خاصی نداشته باشید و بگذارید هتل اقامت شما را طبق رویه‌های خود مدیریت کند، از چیزی که بابت پولتان دریافت می‌کنید بیشتر از حد راضی خواهید بود.

نکات منفی

من یک درخواست خاص داشتم، چون برای تولد بچه‌ام یک کیک چیزکیک خواسته بودم (تنها درخواست برای کیک در آن روز). به من منویی از دسرهای تک‌نفره پیشنهاد شد، در حالی که هتل‌های مشابه در سراسر دنیا پیشنهاد داده بودند که کیک مخصوص آن مناسبت بپزند. درخواست دیگر من، رزرو میز در رستوران Curate بود. با اینکه این درخواست 3 روز قبل از ورود داده شده بود، اما به سیستم CRM منتقل نشد. این مسائل مربوط به روابط مشتری هستند که می‌توانند بهتر شوند. در نهایت هر دو درخواست کیک و رزرو میز انجام شد، شاید بخشی به دلیل بحث‌های من. اینکه این‌ها انجام شد دلیل اصلی است که من هنوز از اقامت راضی‌ام، با توجه به همه چیزهای خوب دیگر در هتل و پرسنل ماهر آن.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

نظافت و بهداشت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

کیفیت عالی، قیمت عالی، موقعیت عالی، پر از مهربانی و حسن سلوک

نکات مثبت

مهربانی و در دسترس بودن پرسنل، حرفه‌ای بودن کانسیرج‌ها و کانسیرج‌های کلید طلا موقعیت، صبحانه و سرویس در کلاب، لذت‌بخش و استثنایی بود

نکات منفی

هیچ چیزی

Darya
نوشته شده درشنبه, 03 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 01 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل شگفت‌انگیز، پرسنل عالی، سرویس اتاق و غذا عالی بود

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود و تنوع غذاهایی که احترام به فرهنگ مالزی را نشان می‌داد عالی بود. سرویس لیموزین هم بی‌نقص بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً فوق‌العاده بود! بهتر از این نمی‌شد.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

ما دیرتر از روز رسیدیم و خواستیم در رستوران بوفه شام بخوریم و به ما گفتند که جا پر شده!! چطور ممکنه بوفه یک هتل 5 ستاره به مشتری‌هاش رزرو نشه با توجه به قیمت اتاق‌ها؟ ببخشید، ولی دیگه برنمی‌گردم.

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامت

نکات منفی

- چرا باید واریز مبلغ بازگشتی بکنیم؟ - سروصدا، صدای افراد در اتاق‌های دیگه رو می‌شنوید، همچنین ساختمان جدید روبه‌رو خیلی پر سر و صداست. - چرا مینی‌بار شامل نوشیدنی‌ها نمی‌شود مثل سایر هتل‌های 5 ستاره.

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل با راحتی بالا رو به برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه چیز: لوکس بودن، مهربانی پرسنل، راحتی، موقعیت عالی

نکات منفی

هیچی

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مکان و سرویس عالی

نکات منفی

خیلی سرد بود در لابی بار

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگر خواسته‌های خاصی ندارید و اجازه می‌دهید که هتل طبق استانداردهای خودش اقامت شما رو مدیریت کنه، مطمئن باشید که از چیزی که برای پولتون می‌گیرید کاملاً راضی خواهید بود.

نکات منفی

من یه خواسته خاص داشتم، اینکه یه کیک چیزکیک برای تولد کوچیکم بخوام (تنها خواسته من برای کیک در اون روز بود). به من منویی دادند که شامل دسرهای تک‌نفره بود، در حالی که هتل‌های لوکس مشابه در سراسر دنیا پیشنهاد می‌دادند که یک کیک مخصوص برای این مناسبت درست کنند. درخواست دیگه‌ای که داشتم این بود که یه میز در رستوران Curate رزرو کنم. با اینکه سه روز قبل از رسیدنم این درخواست رو داده بودم، اما به سیستم CRM منتقل نشد. این مسائل مربوط به روابط عمومی هست که می‌تونن بهتر بشن. در نهایت هم کیک و هم رزرو میز انجام شد، شاید هم به خاطر بحث‌های من. همین که این دو کار انجام شد باعث شد که با وجود همه چیزهای خوب دیگه در هتل و پرسنل ماهرش هنوز از اقامت راضی باشم.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

پاکیزگی و بهداشت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

رابطه عالی کیفیت، قیمت، موقعیت عالی، مهربانی و لطف زیاد

نکات مثبت

مهربانی و در دسترس بودن پرسنل، حرفه‌ای بودن کارکنان و سرایدارها موقعیت، صبحانه و سرویس در باشگاه، لژ استثنائی

نکات منفی

هیچی

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود و تنوع اقلامی که احترام به فرهنگ مالزی رو نشون میداد عالی بود. سرویس لیموزین هم کاملاً بی‌نقص بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً فوق‌العاده بود! بهتر از این نمی‌شد.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

نزدیکی

نکات منفی

ما دیر وقت رسیدیم و خواستیم در رستوران بوفه شام بخوریم و به ما گفتند که جا پر شده!! چطور یه بوفه در هتل 5 ستاره نمی‌تونه برای این مشتریا رزرو بشه با توجه به قیمت اتاق‌ها؟ ببخشید ولی دیگه برنمی‌گردم.

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامت

نکات منفی

- چرا باید ودیعه بازگشتی گرفته بشه؟ - سر و صدا، شما می‌تونید صدای وزش باد از اتاق‌های دیگه رو بشنوید، همچنین ساختمان جدیدی که در روبه‌رو هست خیلی سروصدا داره. - چرا مینی‌بار شامل نوشیدنی‌ها نمی‌شه مثل بقیه هتل‌های 5 ستاره؟

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل با راحتی عالی رو به برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه‌چیز: لوکس بودن، مهربانی پرسنل، راحتی، موقعیت عالی

نکات منفی

هیچی

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مکان و سرویس عالی

نکات منفی

خیلی سرد بود در لابی

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگر خواسته خاصی ندارید و اجازه می‌دهید که هتل طبق استانداردهای خودش اقامت شما رو مدیریت کنه، مطمئن باشید که از چیزی که برای پولتون می‌گیرید کاملاً راضی خواهید بود.

نکات منفی

من یه خواسته خاص داشتم، اینکه یه کیک چیزکیک برای تولد کوچیکم بخوام (تنها خواسته من برای کیک در اون روز بود). به من منویی دادند که شامل دسرهای تک‌نفره بود، در حالی که هتل‌های لوکس مشابه در سراسر دنیا پیشنهاد می‌دادند که یک کیک مخصوص برای این مناسبت درست کنند. درخواست دیگه‌ای که داشتم این بود که یه میز در رستوران Curate رزرو کنم. با اینکه سه روز قبل از رسیدنم این درخواست رو داده بودم، اما به سیستم CRM منتقل نشد. این مسائل مربوط به روابط عمومی هست که می‌تونن بهتر بشن. در نهایت هم کیک و هم رزرو میز انجام شد، شاید هم به خاطر بحث‌های من. همین که این دو کار انجام شد باعث شد که با وجود همه چیزهای خوب دیگه در هتل و پرسنل ماهرش هنوز از اقامت راضی باشم.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی و بهداشت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

کیفیت و قیمت عالی، موقعیت عالی، مهربانی و خوش‌برخوردی فوق‌العاده

نکات مثبت

مهربانی و در دسترس بودن پرسنل، حرفه‌ای بودن کنسیرژها و کنسیرژهای کلید طلا موقعیت، صبحانه و سرویس در کلوپ، لابی فوق‌العاده

نکات منفی

هیچی

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود، و تنوع غذاهایی که احترام به فرهنگ مالزیایی را نشون میداد، عالی بود. سرویس لیموزین هم کامل بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

واقعا فوق‌العاده بود! بهتر از این نمی‌شد.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

نزدیکی

نکات منفی

ما دیر وقت رسیدیم و خواستیم در رستوران بوفه شام بخوریم و به ما گفتند که جا پر شده!! چطور یه بوفه در هتل 5 ستاره نمی‌تونه برای این مشتریا رزرو بشه با توجه به قیمت اتاق‌ها؟ ببخشید ولی دیگه برنمی‌گردم.

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامت

نکات منفی

- چرا باید ودیعه برگشت‌پذیر بگیرند؟ - سر و صدا، می‌تونید صدای وزش باد از اتاق‌های دیگه رو بشنوید و همچنین ساختمان جدید روبرو خیلی پر سر و صداست. - چرا مینی بار شامل نوشیدنی نمی‌شه مثل هتل‌های 5 ستاره دیگه.

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل بسیار راحت روبروی برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه چیز: لوکس بودن، مهربانی پرسنل، راحتی، موقعیت عالی

نکات منفی

هیچی

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مکان و خدمات عالی

نکات منفی

بیش از حد سرد بود در لابی

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگر درخواست خاصی ندارید و می‌گذارید که هتل اقامت شما رو طبق قوانین خودش مدیریت کنه، از اون چیزی که می‌پردازید کاملاً راضی خواهید بود.

نکات منفی

من یک درخواست خاص داشتم، می‌خواستم برای تولد کوچولوم کیک چیزکیک بگیرم (تنها درخواست برای کیک در اون روز). من منویی با انتخاب دسرهای تک‌نفره گرفتم، در حالی که هتل‌های لوکس مشابه در سراسر دنیا پیشنهاد داده بودند که یک کیک مخصوص برای این مناسبت بپزند. درخواست دیگه‌ای که داشتم رزرو میز در رستوران Curate بود. با وجود اینکه این درخواست رو 3 روز قبل از رسیدن به هتل دادم، به سیستم روابط مشتری نرسید. این‌ها مسائل مربوط به روابط مشتری هست که می‌تونن بهتر بشن. در نهایت کیک و رزرو میز انجام شد، شاید قسمتی به خاطر بحث‌های من بود. به خاطر اینکه در نهایت انجام شد، من هنوز از اقامت خودم خیلی راضی هستم با توجه به تمام نکات خوب در مورد هتل و پرسنل حرفه‌ای‌اش.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی و بهداشت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

رابطه عالی کیفیت، قیمت، موقعیت عالی، مهربانی و لطف زیاد

نکات مثبت

مهربانی و دسترسی پرسنل، حرفه‌ای بودن کارکنان و مسئول درب طلایی موقعیت، صبحانه و خدمات در باشگاه و لژ استثنایی بود.

نکات منفی

هیچی

Darya
نوشته شده درشنبه, 03 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 01 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده، پرسنل، خدمات اتاق و غذا عالی بودن.

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خیلی عالی بود و تنوع غذاهایی که احترام به فرهنگ مالزی رو نشون می‌داد بی‌نظیر بود. سرویس لیموزین هم کامل و بی‌عیب بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً فوق‌العاده! نمی‌شد بهتر از این باشه.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

ما دیر وقت رسیدیم و خواستیم در بوفه شام بخوریم که به ما گفتن تکمیل شده!! چطور یه بوفه در یک هتل 5 ستاره نمی‌تونه برای مشتری‌هاش رزرو بشه با توجه به قیمت اتاق‌ها؟ ببخشید، ولی من دیگه نمیام.

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامت

نکات منفی

- چرا باید ودیعه قابل استرداد گرفته بشه؟ - سر و صدا، صدای باد از اتاق‌های دیگه میاد و ساختمون جدید روبرو هم خیلی پر سر و صداست. - چرا مینی‌بار هیچ‌چیزی شامل نمیشه جز نوشیدنی‌ها مثل بقیه هتل‌های 5 ستاره؟

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل با راحتی زیاد روبروی برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه‌چیز: لوکس بودن، مهربانی پرسنل، راحتی، موقعیت ایده‌آل

نکات منفی

هیچی

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

محل و خدمات فوق‌العاده بود

نکات منفی

خیلی سرد بود در لابی

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگه درخواست خاصی نداشته باشی و بذاری هتل با توجه به قوانین خودش اقامتت رو مدیریت کنه، از چیزی که بابت پولت می‌گیری کاملاً راضی خواهی بود.

نکات منفی

من درخواست خاصی داشتم، چون می‌خواستم برای تولد بچه‌ام یک کیک چیزکیک سفارش بدم (تنها درخواستم برای کیک در اون روز). به من منویی با انتخاب دسرهای تک‌نفره داده شد، در حالی که هتل‌های لوکس مشابه در دنیا پیشنهاد دادن که مخصوصاً کیک بپزند. درخواست دیگه‌ای که داشتم رزرو یک میز در رستوران کوریته بود. با اینکه این درخواست رو سه روز قبل از رسیدنم داده بودم، به سیستم مشتری‌ها وارد نشد. اینا مسائلی هستند که باید در روابط با مشتری بهبود پیدا کنه. در نهایت هر دو رزرو، کیک و میز، انجام شد، شاید بخاطر کمی بحث کردن من. این که انجام شد باعث شد من با تمام خوبی‌هایی که از هتل و پرسنل ماهرش دیدم، از اقامت راضی باشم.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی و بهداشت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

کیفیت عالی، قیمت مناسب، موقعیت عالی، مهربانی و دلسوزی فراوان

نکات مثبت

مهربانی و در دسترس بودن پرسنل، حرفه‌ای بودن کارکنان بخش پذیرش و کنسیرژ کلید طلا موقعیت، صبحانه و خدمات در کلاب، لنج استثنائی

نکات منفی

هیچ موردی

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی بود و تنوع غذاهایی که احترام به فرهنگ مالزی رو نشون میداد خیلی خوب بود. سرویس لیموزین هم عالی بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً فوق‌العاده! بهتر از این نمی‌شد.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

نزدیکی

نکات منفی

ما اواخر روز رسیدیم و می‌خواستیم در رستوران بوفه شام بخوریم و به ما گفتند که پر شده!! چطور ممکنه یک بوفه در هتلی 5 ستاره که قیمت اتاق‌ها بالا است، برای مهمان‌ها رزرو نشده باشه؟ ببخشید ولی من دیگه نمیام.

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامت

نکات منفی

- چرا باید ودیعه بازگشت‌پذیر بگیرند؟ - سر و صدا، می‌توانی صدای اتاق‌های دیگه رو هم بشنوی و ساختمان جدید روبرو خیلی پر سر و صدا بود. - چرا مینی‌بار شامل نوشیدنی‌های معمولی نیست مثل هتل‌های 5 ستاره دیگه.

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل با راحتی عالی رو به برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه چیز: لوکس بودن، مهربانی کارکنان، راحتی، موقعیت ایده‌آل

نکات منفی

هیچ چیز

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مکان و خدمات عالی

نکات منفی

خیلی سرد بود در لابی بار

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگر درخواست خاصی نداری و می‌ذاری هتل اقامتت رو طبق روش‌های خودش مدیریت کنه، مطمئن باش که از چیزی که برات میارن راضی می‌شی.

نکات منفی

من درخواست خاصی داشتم که می‌خواستم برای تولد کوچولوم کیک چیزکیک داشته باشم (تنها درخواست کیک برای روز). به من منویی دادن با انتخاب دسرهای تک‌نفره، در حالی که هتل‌های مشابه در سطح جهانی پیشنهاد دادن که کیک خاص برای این مناسبت بپزن. درخواست دیگه‌ای که داشتم، رزرو میز برای رستوران Curate بود. با اینکه 3 روز قبل از ورود این درخواست رو داده بودم، به سیستم CRM منتقل نشد. این مشکلات مربوط به روابط عمومی مشتری هست که می‌تونه بهتر بشه. هر دو درخواست کیک و رزرو میز در نهایت انجام شد، شاید به خاطر حرف زدن من. اینکه این درخواست‌ها انجام شد، باعث شد که هنوز از اقامت راضی باشم با توجه به همه چیزهای خوب دیگه در هتل و کارکنان ماهر.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی و نظافت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

رابطه عالی قیمت و کیفیت، موقعیت عالی، برخورد بسیار مهربان و دوستانه

نکات مثبت

مهربانی و دسترسی‌پذیری کارکنان، حرفه‌ای بودن کنسیارژها و کنسیارژ کلید طلایی موقعیت، صبحانه و خدمات در باشگاه، لژ فوق‌العاده

نکات منفی

هیچ چیز

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی بود و تنوع غذاهایی که احترام به فرهنگ مالزی را نشان می‌داد، خیلی خوب بود. خدمات لیموزین هم بی‌نقص بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً فوق‌العاده بود! نمی‌شد بهتر از این بشه.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

نزدیکی

نکات منفی

ما اواخر روز رسیدیم و می‌خواستیم در رستوران بوفه شام بخوریم و به ما گفتند که پر شده!! چطور ممکنه یک بوفه در هتلی 5 ستاره که قیمت اتاق‌ها بالا است، برای مهمان‌ها رزرو نشده باشه؟ ببخشید ولی من دیگه نمیام.

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامت

نکات منفی

- چرا باید ودیعه بازگشت‌پذیر بگیرند؟ - سر و صدا، صدای باد از اتاق‌های دیگه میاد و ساختمون جدید روبرو هم خیلی پر سر و صداست. - چرا مینی‌بار شامل نوشیدنی‌های معمولی نیست مثل هتل‌های 5 ستاره دیگه.

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل با راحتی عالی رو به برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه چیز: لوکس بودن، مهربانی کارکنان، راحتی، موقعیت ایده‌آل

نکات منفی

هیچ چیز

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مکان و خدمات عالی

نکات منفی

خیلی سرد بود در لابی بار

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگر درخواست خاصی نداری و می‌ذاری هتل اقامتت رو طبق روش‌های خودش مدیریت کنه، مطمئن باش که از چیزی که برات میارن راضی می‌شی.

نکات منفی

من درخواست خاصی داشتم که می‌خواستم برای تولد کوچولوم کیک چیزکیک داشته باشم (تنها درخواست کیک برای روز). به من منویی دادن با انتخاب دسرهای تک‌نفره، در حالی که هتل‌های مشابه در سطح جهانی پیشنهاد دادن که کیک خاص برای این مناسبت بپزن. درخواست دیگه‌ای که داشتم، رزرو میز برای رستوران Curate بود. با اینکه 3 روز قبل از ورود این درخواست رو داده بودم، به سیستم CRM منتقل نشد. این مشکلات مربوط به روابط عمومی مشتری هست که می‌تونه بهتر بشه. هر دو درخواست کیک و رزرو میز در نهایت انجام شد، شاید به خاطر حرف زدن من. اینکه این درخواست‌ها انجام شد، باعث شد که هنوز از اقامت راضی باشم با توجه به همه چیزهای خوب دیگه در هتل و کارکنان ماهر.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی و نظافت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

رابطه عالی قیمت، کیفیت، موقعیت عالی، برخوردهای بسیار مهربان و دوستانه

نکات مثبت

مهربانی و در دسترس بودن پرسنل، حرفه‌ای بودن کارکنان، موقعیت عالی، صبحانه و خدمات در کلوپ و لژ فوق‌العاده

نکات منفی

هیچ چیزی

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خیلی عالی بود و تنوع آیتم‌ها که احترام به فرهنگ مالزیایی رو نشون می‌داد عالی بود. سرویس لیموزین هم کاملاً بی‌نقص بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً فوق‌العاده بود! هیچ چیزی بهتر از این نمی‌شد.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

ما اواخر روز رسیدیم و می‌خواستیم در رستوران بوفه شام بخوریم، اما گفتن که پر شده!! چطور ممکنه یه بوفه در یک هتل 5 ستاره به مشتری‌هاش که با این همه هزینه اتاق رزرو کردن، جایی نداشته باشه؟ ببخشید ولی دیگه برنمی‌گردم.

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامت

نکات منفی

- چرا باید ودیعه بازگشت‌پذیر بگیرند؟ - سر و صدا، صدای باد از اتاق‌های دیگه میاد و ساختمون جدید روبرو هم خیلی پر سر و صداست. - چرا مینی‌بار شامل نوشیدنی‌های معمولی نیست مثل هتل‌های 5 ستاره دیگه.

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل با راحتی عالی رو به برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه چیز: لوکس بودن، مهربانی پرسنل، راحتی، موقعیت عالی

نکات منفی

هیچ چیزی

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جای فوق‌العاده و خدمات عالی

نکات منفی

خیلی سرد بود در لابی

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگر درخواست خاصی ندارید و اجازه بدید که هتل طبق سیاست‌های خودش اقامت شما رو مدیریت کنه، بیشتر از اون چیزی که برای پولتون می‌گیرید راضی خواهید بود.

نکات منفی

من یه درخواست خاص داشتم، خواستم یک کیک چیزکیک برای تولد بچه‌ام (تنها درخواست برای کیک در اون روز). به من یک منو از دسرهای تک‌نفره دادن، در حالی که هتل‌های مشابه در سراسر دنیا پیشنهاد دادن که یک کیک مخصوص این مناسبت بپزند. درخواست دیگه‌ای هم داشتم برای رزرو میز در رستوران کیوریت. با اینکه 3 روز قبل از ورود درخواست کرده بودم، این درخواست به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منتقل نشد. این‌ها مسائلی هستن که میشه بهبود داد. در نهایت هم کیک و هم رزرو میز انجام شد، شاید بخشی به خاطر گله‌گزاری من. چون انجام شدن، من هنوز از اقامت راضی هستم، با توجه به تمام چیزهای خوب دیگه در هتل و کارکنان شایسته اون.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی و بهداشت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

رابطه عالی قیمت، کیفیت، موقعیت عالی، مهربانی و برخوردهای دوستانه

نکات مثبت

مهربانی و در دسترس بودن پرسنل، حرفه‌ای بودن کارکنان، موقعیت عالی، صبحانه و خدمات در کلوپ و لژ فوق‌العاده

نکات منفی

هیچ چیزی

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی بود و تنوع غذاها به خوبی فرهنگ مالزی رو نشون می‌داد. خدمات لیموزین هم عالی بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً فوق‌العاده! هیچ چیز بهتر از این نمی‌شد.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

موقعیت نزدیک

نکات منفی

ما آخر روز رسیدیم و خواستیم در بوفه شام بخوریم، ولی به ما گفتند پر شده!! چطور ممکنه یک بوفه در یک هتل 5 ستاره نتونه برای این مشتری‌ها رزرو بشه با توجه به قیمت اتاق‌ها؟ ببخشید ولی من دیگه برنمی‌گردم

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامت

نکات منفی

- چرا باید ودیعه قابل بازگشت بگیریم؟ - سروصدا، می‌تونید صداهای اتاق‌های دیگه رو بشنوید، همچنین ساختمان جدیدی که روبرو هست خیلی پر سر و صداست. - چرا مینی‌بار شامل نوشیدنی‌ها نمی‌شود مثل هتل‌های 5 ستاره دیگه؟

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت و لوکس مقابل برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه‌چیز: لوکس بودن، مهربانی پرسنل، راحتی، موقعیت ایده‌آل

نکات منفی

هیچ موردی

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جای عالی و خدمات فوق‌العاده

نکات منفی

لابی خیلی سرد بود

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگه درخواست خاصی ندارید و بذارید هتل طبق دستورالعمل‌های خودش مدیریت کنه، مطمئن باشید که از چیزی که می‌گیرید راضی خواهید بود.

نکات منفی

من یه درخواست خاص داشتم، چون می‌خواستم کیک پنیر برای تولد بچه‌ام سفارش بدم (تنها درخواست کیک در اون روز). به من منویی دادند که شامل دسرهای تک‌نفره بود، در حالی که هتل‌های لوکس دیگه در سراسر دنیا پیشنهاد می‌کنند که یک کیک مخصوص برای این مناسبت درست کنند. درخواست دیگه‌ای که داشتم این بود که یه میز برای رستوران Curate رزرو کنم. با اینکه 3 روز قبل از رسیدن به هتل این درخواست رو داده بودم، این درخواست به سیستم مدیریت مشتری‌ها وارد نشد. این مشکلاتی هستند که میشه بهبود داد. در نهایت هم کیک و هم رزرو میز انجام شد، شاید یه مقداری به خاطر اعتراضات من. به همین دلیل، با اینکه این مشکلات کوچک پیش اومد، هنوز از اقامتم خیلی راضی هستم به خاطر همه چیزهای خوب دیگه در هتل و پرسنل توانمندش.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی و بهداشت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

کیفیت عالی، قیمت مناسب، موقعیت عالی، مهربانی و دلسوزی فراوان

نکات مثبت

مهربانی و در دسترس بودن پرسنل، حرفه‌ای بودن کارکنان بخش پذیرش و کنسیرژ کلید طلا موقعیت، صبحانه و خدمات در کلاب، لنج استثنائی

نکات منفی

هیچ موردی

Darya
نوشته شده درشنبه, 03 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 01 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده، پرسنل عالی، خدمات اتاق و غذا بی‌نظیر

Kengo
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خیلی عالی بود و تنوع غذاهایی که احترام به فرهنگ مالزی رو نشون می‌داد، بی‌نظیر بود. خدمات لیموزین هم کاملاً عالی بود.

Francesca
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کاملاً فوق‌العاده! هیچ چیز بهتر از این نمی‌شد.

Abderrahmane
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

موقعیت نزدیک

نکات منفی

ما آخر روز رسیدیم و خواستیم در بوفه شام بخوریم، ولی به ما گفتند پر شده!! چطور ممکنه یک بوفه در یک هتل 5 ستاره نتونه برای این مشتری‌ها رزرو بشه با توجه به قیمت اتاق‌ها؟ ببخشید ولی من دیگه برنمی‌گردم

Sherif
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و اقامت

نکات منفی

- چرا باید ودیعه قابل بازگشت بگیریم؟ - سروصدا، می‌تونید صداهای اتاق‌های دیگه رو بشنوید، همچنین ساختمان جدیدی که روبرو هست خیلی پر سر و صداست. - چرا مینی‌بار شامل نوشیدنی‌ها نمی‌شود مثل هتل‌های 5 ستاره دیگه؟

Charles
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت و لوکس مقابل برج‌های دوقلو

نکات مثبت

همه‌چیز: لوکس بودن، مهربانی پرسنل، راحتی، موقعیت ایده‌آل

نکات منفی

هیچ موردی

Wiktor_brozyna
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جای عالی و خدمات خوب

نکات منفی

هوای لابی خیلی سرد بود

Mohamed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین هتل برای اقامت در کوالالامپور

نکات مثبت

اگر درخواست خاصی نداشته باشید و بذارید هتل طبق روش‌های خودش به شما سرویس بده، قطعاً از چیزی که بابت پولتون می‌گیرید راضی خواهید بود.

نکات منفی

من یه درخواست خاص داشتم که می‌خواستم برای تولد کوچیکم یک چیزکیک داشته باشم (تنها درخواست من برای کیک در اون روز بود). به من یک منو با انتخاب دسرهای تک‌نفره پیشنهاد شد، در حالی که هتل‌های لوکس مشابه در دنیا پیشنهاد داده بودند که یک کیک مخصوص برای این مناسبت درست کنند. درخواست دیگه‌ای که داشتم رزرو یک میز در رستوران Curate بود. با وجود اینکه ۳ روز قبل از رسیدن درخواست داده بودم، این درخواست به سیستم CRM نرفته بود. این مسائل مربوط به روابط مشتری هست که میشه بهتر بشه. در نهایت هم کیک و هم رزرو میز انجام شد، شاید بخاطر اینکه من کمی اعتراض کردم. به خاطر اینکه در نهایت انجام شد، هنوز خیلی خوشحالم از اقامتم با توجه به تمام چیزهای خوب دیگه در هتل و پرسنل حرفه‌ایش.

Chung
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

تمیزی و بهداشت

Emlo
نوشته شده درجمعه, 30 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش عالی، قیمت خوب، موقعیت عالی، پر از مهربانی و لطافت

نکات مثبت

مهربانی و دسترسی آسان به پرسنل، حرفه‌ای بودن کارمندان، موقعیت، صبحانه و خدمات در باشگاه و لابی بی‌نظیر بود

نکات منفی

هیچ مشکلی نبود

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.