هتل گرند کروت

هتل گرند کروتGrand Karot Hotel

6.5از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / یالووا / ترکیه
ستاره هتل / 4 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل گرند کروت

واقع در نوار ساحلی یالووا، هتل گرند کروت دارای یک تراس با چشم‌انداز دریایی بدون مانع است. تمامی واحدهای هتل مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای صفحه‌تخت هستند. اینترنت وای‌فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. واحدهای ساده‌تزئین شده هتل گرند کروت شامل یک نشیمن و حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. هر واحد یک یخچال و چشم‌انداز دریا دارد. خدمات نگهداری چمدان و اتاق‌خدمت در دسترس است. کارکنان همچنین می‌توانند در خدمات خشکشویی و اطلاعات تور به شما کمک کنند. شما می‌توانید روز خود را با صبحانه بوفه آزاد شروع کنید. فرودگاه صبیحه گوکچن 130 کیلومتر از هتل فاصله دارد و فرودگاه آتاتورک استانبول 192 کیلومتر دورتر است. زوج‌ها به‌ویژه موقعیت هتل را پسندیده‌اند و آن را برای سفر دو نفره خود 10 از 10 ارزیابی کرده‌اند.

امکانات و تفریحات هتل گرند کروت

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • Shared Bathroom

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 14:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک شودت آیدین91 متر
  • پارک موهاکاله563 متر
  • روزنامه یالوا منشت579 متر
  • پارک آگوستوس1.4 کیلومتر
  • پارک 17 آگوستوس یالوا1.8 کیلومتر
  • کوشک یورویان2.9 کیلومتر
  • پارک یاشار اوکیان4 کیلومتر
  • پارک طاسکپری بیلینچلی ایشیجیلر11.2 کیلومتر
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] پاشا دونر12 متر
  • [رستوران] اتیلر مارماریس30 متر
  • [رستوران] سندال بالیک45 متر
سواحل اطراف
  • ساحل غروب یالوا335 متر
حمل‌ونقل عمومی
  • [قطار] [اتوبوس] ایستگاه715 متر

آدرس و موقعیت هتل گرند کروت

Gazi Paşa Cd. No:2 Heykel, 77100 Yalova, Turkey

سوالات متداول

ساعات ورود و خروج در هتل گرند کروت چگونه است؟ورود به هتل گرند کروت از ساعت 14:00 و خروج تا ساعت 12:00 است.
چه نوع اتاق‌هایی می‌توانم در هتل گرند کروت رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل گرند کروت شامل: دو نفره، دو نفره دوقلو، سه نفره، سوئیت، چهار نفره است.
هتل گرند کروت چقدر از ساحل فاصله دارد؟نزدیک‌ترین ساحل 305 متر از هتل گرند کروت فاصله دارد. تمامی فاصله‌ها به‌صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده است. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
چه فعالیت‌هایی در هتل گرند کروت وجود دارد؟هتل گرند کروت خدمات و فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): تور یا کلاس فرهنگی محلی.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل گرند کروت سرو می‌شود؟میهمانان هتل گرند کروت می‌توانند از صبحانه با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرات میهمانان: 6.2). گزینه‌های صبحانه شامل: بوفه است.
هزینه اقامت در هتل گرند کروت چقدر است؟قیمت‌ها در هتل گرند کروت بسته به اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت است.
هتل گرند کروت چقدر از مرکز یالووا فاصله دارد؟هتل گرند کروت 457 متر از مرکز یالووا فاصله دارد. تمامی فاصله‌ها به‌صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده است. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل گرند کروت

6.5از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
6.8
امکانات
6.3
پاکیزگی
6.1
راحتی
6.3
نسبت ارزش به هزینه
6
موقعیت
9.3
Wifi رایگان
5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل گرند کروت به دلیل موقعیت مکانی عالی خود مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که دسترسی آسان به تفریحات، رستوران‌ها، بازارها و ایستگاه قطار از مزایای آن برشمرده شده است. بسیاری از مهمانان از صبحانه هتل و تنوع آن رضایت داشته‌اند. با این حال، نظرات منفی متعددی در مورد نظافت اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی، بوی نامطبوع، قدیمی بودن امکانات، مشکلات تعمیر و نگهداری، و رفتار نامناسب پرسنل پذیرش وجود دارد. همچنین، برخی از مهمانان از کوچک بودن اتاق‌ها و کمبود امکانات رفاهی مانند تهویه مناسب در سرویس‌های بهداشتی و نبود بالکن گله کرده‌اند.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی
دسترسی آسان به مراکز تفریحی، خرید و حمل و نقل
صبحانه خوب و متنوع (از نظر برخی مهمانان)
برخورد خوب پرسنل رستوران و نظافت (از نظر برخی مهمانان)
تلاش برای برآورده کردن درخواست تغییر اتاق (از نظر برخی مهمانان)
نکات منفی
نظافت نامناسب اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی
بوی نامطبوع در سرویس‌های بهداشتی
قدیمی بودن امکانات و نیاز به بازسازی
مشکلات تعمیر و نگهداری (خرابی وسایل برقی، لامپ سوخته، کفپوش شکسته)
برخورد نامناسب پرسنل پذیرش (از نظر برخی مهمانان)
کوچک بودن اتاق‌ها
کمبود امکانات رفاهی (عدم وجود فن تهویه در سرویس‌های بهداشتی، عدم وجود بالکن)
کند بودن یا عدم اتصال به اینترنت
کوچک بودن آسانسور
عدم ارائه خدمات برای تمدید اقامت
پرداخت هزینه اضافی برای برخی آیتم‌های صبحانه
عدم تعویض ملحفه‌ها در طول اقامت
مشکلات مربوط به حمل چمدان
کیفیت پایین برخی از وسایل (برس توالت قدیمی، کارت اتاق پاره)
سروصدای زیاد تلویزیون
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل گرند کروت

Omar
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزیابی هتل 10 از 10 از نظر نظافت صبحانه اتاق‌ها پذیرش و پرسنل موقعیت هتل 10 از 10

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود

نکات منفی

اتاق تمیز نبود و وسایل برقی کار نمی‌کردند

اسعد
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 اردیبهشت 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود، از استقبال گرفته تا نظافتچی‌ها و کارکنان رستوران، تنوع صبحانه و وقتی که خواستم اتاقم رو تغییر بدم، خواستم برآورده شد. این اولین بار نیست و حتما دوباره برمی‌گردم.

نکات منفی

هیچ چیزی که بخوام بگم نیست.

Mohammed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 اسفند 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بازسازی و مشکلات بوی نامطبوع در سرویس‌های بهداشتی

نکات مثبت

موقعیت خوبه و فعالیت‌ها، بازارها و خدمات نزدیک به شما هستند.

نکات منفی

نظافت سرویس‌های بهداشتی باید بهتر بشه، نصب فن‌های تهویه مهمه. مشکل فاضلاب، داغ کردن آب، تعمیر لامپ‌های سوخته و کف‌های شکسته باید حل بشه. دیوارهای اتاق‌ها هم نیاز به بازسازی و رنگ‌آمیزی دارند. ممنون.

Mohammed
نوشته شده دریکشنبه, 17 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 15 دی 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

موقعیت عالی 👍

نکات مثبت

موقعیت خیلی خوبه، نزدیک به همه تفریحات، رستوران‌ها، بازارها و خدمات.

نکات منفی

تمیزی و وسایل خیلی خوب نبودن و سرویس بهداشتی‌ها بوی بدی داشت.

بوخالد
نوشته شده دریکشنبه, 26 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

مکان اقامت عالی، اما هتل 3 ستاره است و کارکنان اصلاً همکاری نکردن، ولی پرسنل اتاق‌ها و رستوران خوب بودن.

نکات مثبت

صبحانه معمولی بود و اتاق خوب بود و چشم‌انداز به دریا و بازار داشت.

نکات منفی

پرسنل پذیرش اصلاً همکاری نمی‌کردن.

Czesla
نوشته شده دریکشنبه, 05 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

حتماً توصیه نمی‌کنیم

نکات مثبت

صبحانه عالی بود و پرسنل خیلی توجه داشتن. خانمی که سالن صبحانه رو مدیریت می‌کرد، کاملاً مشخص بود که کارش رو با علاقه انجام می‌ده. ازشون دوباره تشکر می‌کنیم.

نکات منفی

اتاق‌ها اصلاً تمیز نشده بودن، پرده‌ها پایین بودن، توی تخت‌ها حشره بودن. تلویزیون به جز استفاده، خیلی صدا داشت. واقعاً حمام قابل استفاده نبود. برس توالت حداقل 6 سال عمر داشت، و کلی مشکلات دیگه. حتی توی دستشویی آثار کثیفی مشتری‌های قبلی باقی مونده بود. کارت اتاق‌ها هم فکر کنم خیلی گرون بودن، کارت ما حداقل 6 ساله بود که پاره و شکسته به دستمون دادن.

Mohammed
نوشته شده درجمعه, 03 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 27 آبان 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت خاص

نکات مثبت

موقعیت و خدمات عالی، نزدیک ایستگاه قطار، بازارها و خدمات اولیه.

نکات منفی

اتاق‌ها کوچیک بودن، صبحانه تنوع نداشت، و توی سرویس‌های بهداشتی فن تهویه نبود. آسانسور خیلی کوچیک بود و حتی برای تمدید زمان خروج هم هیچ کمکی نکردن، حتی اگه مشتری ویژه یا مسافر قدیمی هتل باشی.

Salma
نوشته شده دردوشنبه, 03 مهر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 مهر 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خیلی خوبی داشت اما با خیلی از تغییرات و بازسازی‌ها می‌تونست خیلی بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت بهترین قسمت بود

نکات منفی

منطقه مخصوص پیاده‌روی نداشتند - امکانات خیلی قدیمی بودن و نیاز به بازسازی داشتند - برای صبحانه از ما پول گرفتند که تخم‌مرغ‌های سرخ‌شده رو به عنوان املت حساب کردند!! - برای کل مدت اقامت، ملافه‌ها رو تعویض نکردند - روز یکشنبه هیچ پیک آپ‌منی نداشتند و ما مجبور شدیم چمدون‌ها رو خودمون حمل کنیم و پذیرش از 2 خانم خانه‌دار خواست کمک کنند و اون‌ها قطعاً خیلی ناراحت بودند.

Omar
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزیابی هتل 10 از 10 از نظر نظافت صبحانه اتاق‌ها پذیرش و پرسنل موقعیت هتل 10 از 10

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود

نکات منفی

اتاق تمیز نبود و وسایل برقی کار نمی‌کردند

اسعد
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 اردیبهشت 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود، از پذیرش و کارکنان نظافت گرفته تا کارکنان رستوران و تنوع صبحانه. وقتی هم درخواست تغییر اتاق دادم، قبول کردن. این اولین و آخرین بارم نیست و دوباره برمی‌گردم.

نکات منفی

چیزی نبود که بخوام بگم

Mohammed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 اسفند 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نیاز به بازسازی و مشکل بوی بد توالت‌ها

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه، فعالیت‌ها و بازارها و خدمات نزدیکت هستن

نکات منفی

نظافت سرویس‌های بهداشتی، نصب فن‌های تهویه که صدا ندارن، حل مشکل فاضلاب و گرمایش آب و مشکل چراغ‌های خراب و مشکل کف‌های شکسته و تعمیر و رنگ‌آمیزی دیوارهای اتاق‌ها. ممنون فقط

Mohammed
نوشته شده دریکشنبه, 17 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 15 دی 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

موقع فقط 👍

نکات مثبت

موقعش عالیه، نزدیک همه جور تفریح، رستوران، بازار و خدماته.

نکات منفی

نظافت و وسایلش خوب نیست، سرویس بهداشتی‌ها هم افتضاحه.

بوخالد
نوشته شده دریکشنبه, 26 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

مكان الاقامه ممتاز ولكن الفندق 3 نجوم و الموظفين غير متعاونين اما عمال الغرف و المطعم كانوا جيدين

نکات مثبت

صبحونه معمولی بود، اتاق خوب بود و ویو دریا و بازار داشت.

نکات منفی

کارمندای پذیرش اصلا راه نمیومدن.

Czesla
نوشته شده دریکشنبه, 05 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

kesinlikle tavsiye etmiyoruz

نکات مثبت

صبحونه عالی بود و پرسنل خیلی باحال بودن. اون خانومی که سالن صبحونه رو مدیریت می کرد، معلوم بود عاشق کارشه. یه تشکر ویژه ازش می کنیم.

نکات منفی

اتاقا اصلا تمیز نشده بود، پرده ها آویزون بود، تو تختخواب حشره بود. تلویزیون خراب بود. خیلی خیلی هم سروصدا بود. حموم هم که اصلا نمیشد پا گذاشت. برس توالت فرنگی حداقل مال ۶ سال پیش بود و دیگه قابل استفاده نبود، و از اینجور چیزا خیلی زیاد بود. توالت فرنگی هم کثیف بود. کارت اتاقمونم انگار خیلی گرون بود چون یه کارت پاره پوره انداختن دستمون که حداقل مال ۶ سال پیش بود.

Mohammed
نوشته شده درجمعه, 03 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 27 آبان 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقع مميز

نکات مثبت

موقعیت مکانی و خدماتش عالیه. نزدیک ایستگاه قطاره، نزدیک بازاره، نزدیک خدمات اصلیه.

نکات منفی

اتاقا کوچیکه و تنوع صبحونه کمه. توالت‌ها تهویه نداره و آسانسور خیلی کوچیکه. امکان دیرتر تحویل دادن اتاق هم نیست، حتی اگه مشتری ویژه یا قدیمی هتل باشی.

Salma
نوشته شده دردوشنبه, 03 مهر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 مهر 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

Very nice location could be much better with a lot renovations and development

نکات مثبت

موقعیت مکانیش بهترین چیزش بود.

نکات منفی

جایی برای پیاده شدن نداشت. امکاناتش خیلی قدیمی بود و نیاز به بازسازی داشت. سر صبحونه بابت نیمرو پول اضافه گرفتن چون املت نبود!! تو کل مدت اقامت ملافه ها رو عوض نکردن. روز یکشنبه هم کسی نبود چمدونا رو ببره، مجبور شدیم خودمون بکشیم ببریم. مسئول پذیرش از ۲ تا خانوم نظافتچی کمک خواست که اونا هم خیلی ناراحت شدن.

Omar
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل از همه نظر عالی بود، نمره 10 از 10: تمیزی صبحانه اتاق‌ها پذیرش و کارکنان موقعیت هتل 10/10

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل خوبه.

نکات منفی

اتاق تمیز نبود و وسایل برقی هم کار نمی‌کرد.

اسعد
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 اردیبهشت 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، از پذیرش گرفته تا نظافت و کارکنان رستوران و تنوع صبحانه. وقتی اتاق رو خواستم عوض کنن، خواسته‌ام رو برآورده کردن. این اولین بار نیست و قطعا باز هم میام.

نکات منفی

هیچ نکته‌ای برای ذکر کردن نیست.

Mohammed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 اسفند 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نوسازی و مشکلات بوهای ناخوشایند در سرویس‌های بهداشتی

نکات مثبت

موقعیت خوبه، فعالیت‌ها نزدیکن، بازارها و خدمات هم کنار دستت هستن.

نکات منفی

تمیزی سرویس‌های بهداشتی نیاز به توجه داره، نصب فن‌های تهویه کارساز نیست. باید مشکل فاضلاب، گرمایش آب، روشنایی‌های خراب و کفپوش‌های آسیب‌دیده حل بشه و دیوارهای اتاق‌ها هم رنگ بشه. مرسی.

Mohammed
نوشته شده دریکشنبه, 17 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 15 دی 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

فقط موقعیت 👍

نکات مثبت

موقعیت عالیه، نزدیک تمام تفریحات شبانه، رستوران‌ها، بازارها و خدمات.

نکات منفی

تمیزی و اثاثیه ضعیفه و سرویس‌های بهداشتی بوی بدی داره.

بوخالد
نوشته شده دریکشنبه, 26 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

محل اقامت عالی، ولی هتل 3 ستاره است و کارکنان همکاری زیادی ندارن، اما کارگران اتاق و رستوران خوب بودن.

نکات مثبت

صبحانه معمولی بود، اتاق خوب بود و نمای خوبی به دریا و بازارها داشت.

نکات منفی

کارکنان پذیرش اصلاً همکاری نمی‌کردن.

Czesla
نوشته شده دریکشنبه, 05 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

حتماً توصیه نمی‌کنیم

نکات مثبت

صبحانه عالی بود و پرسنل خیلی مهربون بودن. خانمی که سالن صبحانه رو مدیریت می‌کرد، خیلی علاقه‌مند به کارش بود. ازشون دوباره تشکر می‌کنیم.

نکات منفی

اتاق‌ها اصلاً تمیز نشده بودن، پرده‌ها پایین بودن، در تخت‌ها حشرات بودن. تلویزیون کار نمی‌کرد. سروصدا خیلی زیاد بود. حمام اصلاً قابل استفاده نبود. مسواک توالت حداقل 6 ساله بود و غیره. توالت‌ها پر از کثیفی از مهمان‌های قبلی بودن. کارت اتاق هم خیلی قدیمی بود و به جای کارت جدید، یک کارت پاره به ما دادن.

Mohammed
نوشته شده درجمعه, 03 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 27 آبان 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی

نکات مثبت

موقعیت و خدمات خیلی خوبه، نزدیک ایستگاه قطار، بازارها و خدمات اصلی.

نکات منفی

اتاق‌ها کوچیکه و تنوع صبحانه کم بود. فن تهویه در سرویس‌های بهداشتی نبود. آسانسور خیلی کوچیکه و هیچ خدمتی برای تمدید مدت اقامت حتی برای مشتریان ویژه یا مهمانان قدیمی هتل وجود نداره.

Salma
نوشته شده دردوشنبه, 03 مهر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 مهر 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خیلی خوبه، ولی می‌تونست با کمی بازسازی و توسعه خیلی بهتر بشه

نکات مثبت

موقعیت بهترین چیز بود

نکات منفی

هیچ منطقه‌ای برای پیاده‌سازی چمدون وجود نداشت - امکانات خیلی قدیمی بودن و نیاز به بازسازی دارن - برای صبحانه از ما پول اضافی گرفتن برای تخم‌مرغ سرخ‌شده به عنوان املت!! - برای کل مدت اقامت، ملحفه‌ها عوض نشدن - روز یکشنبه هیچ سرویس حمل چمدون نبود، مجبور شدیم چمدون‌ها رو خودمون ببریم و پذیرش از دو نفر از کارکنان خانم خواست کمک کنن که اون‌ها قطعا خیلی ناراحت بودن.

Asma
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 11 مرداد 02
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی بود، تنوع زیادی داشت. در مرکز شهر بود و همه‌چیز نزدیک بود.

نکات منفی

اینترنت خیلی کند بود و بعضی وقت‌ها اصلا وصل نمی‌شد.

اسعد
نوشته شده درچهارشنبه, 04 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 تیر 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز در هتل خوب بود

نکات منفی

نبودن شطاف در دستشویی، و تأخیر در رسیدن نظافتچی‌ها تا نزدیک عصر (حدود ساعت ۳) که وقت استراحت مهمان‌ها بود. نبود بالکن.

Aminah
نوشته شده دریکشنبه, 01 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 29 تیر 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت عالی بود

Omar
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل از همه نظر عالی بود، نمره 10 از 10: تمیزی صبحانه اتاق‌ها پذیرش و کارکنان موقعیت هتل 10/10

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل خوبه.

نکات منفی

اتاق تمیز نبود و وسایل برقی هم کار نمی‌کرد.

اسعد
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 اردیبهشت 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود، از پذیرش و پرسنل نظافت بگیر تا کارکنان رستوران و تنوع صبحانه. وقتی هم درخواست تعویض اتاق دادم، سریع انجام دادن. این اولین و آخرین بارم نیست و دوباره میام.

نکات منفی

هیچی کم نداشت.

Mohammed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 اسفند 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

یه کم بازسازی می‌خواد، بوی بد توالت‌ها هم مشکل داره

نکات مثبت

جای هتل خوبه، به تفریحات و بازار و همه چی نزدیکه

نکات منفی

نظافت... مخصوصاً توالت‌ها! باید فن بذارن، مشکل فاضلاب رو حل کنن، آبگرمکن درست کنن، لامپ‌های سوخته رو عوض کنن، کف‌های شکسته رو تعمیر کنن و دیوارها رو رنگ کنن. همین دیگه، ممنون!

Mohammed
نوشته شده دریکشنبه, 17 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 15 دی 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

جای خوب 👍

نکات مثبت

جاش عالیه، به همه تفریحات، رستوران‌ها، بازارها و خدمات نزدیکه

نکات منفی

نظافت و وسایلش بده، توالت‌ها هم خیلی کثیفه

بوخالد
نوشته شده دریکشنبه, 26 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

مكان الاقامه ممتاز ولكن الفندق 3 نجوم و الموظفين غير متعاونين اما عمال الغرف و المطعم كانوا جيدين

نکات مثبت

صبحانه معمولی بود و اتاق خوب بود که چشم‌اندازی به دریا و بازارها داشت.

نکات منفی

پرسنل پذیرش برخورد خوبی نداشتند.

Czesla
نوشته شده دریکشنبه, 05 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

کاملاً توصیه نمی‌کنیم

نکات مثبت

صبحانه عالی بود و پرسنل خیلی توجه داشتند. خانمی که سالن صبحانه رو مدیریت می‌کرد خیلی مشخص بود که کارش رو با علاقه انجام می‌ده. ازش دوباره تشکر می‌کنیم.

نکات منفی

اتاق‌ها هیچ تمیزی نداشتند، پرده‌ها پایین بودند، در تخت‌ها حشرات بودند. تلویزیون به جز استفاده به شدت پرصدا بود. اصلاً نمی‌شه پا به حمام گذاشت. برس توالت حداقل 6 ساله استفاده نشده بود، و خیلی چیزهای دیگه. در توالت بقایای دیگر مسافران به سختی پاک شده بود. همچنین کارت‌های اتاق خیلی گرون به نظر می‌رسید، چون کارتی که به ما دادن حداقل باید 6 ساله می‌بود که یه کارت پاره و شکسته به دست ما داده شد.

Mohammed
نوشته شده درجمعه, 03 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 27 آبان 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی

نکات مثبت

موقعیت و خدمات خیلی خوب، نزدیک ایستگاه قطار، نزدیک بازارها و خدمات اولیه.

نکات منفی

اتاق‌ها کوچک بودن، تنوع صبحانه کم بود، تو دستشویی‌ها هیچ تهویه‌ای نبود و آسانسور خیلی کوچیک بود. همچنین هیچ خدماتی برای تمدید زمان خروج وجود نداشت حتی اگر مشتری ویژه یا مهمان قدیمی هتل باشید.

Salma
نوشته شده دردوشنبه, 03 مهر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 مهر 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خیلی خوبی داشت اما با خیلی از تغییرات و بازسازی‌ها می‌تونست خیلی بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت بهترین قسمت بود

نکات منفی

منطقه مخصوص پیاده‌روی نداشتند - امکانات خیلی قدیمی بودن و نیاز به بازسازی داشتند - برای صبحانه از ما پول گرفتند که تخم‌مرغ‌های سرخ‌شده رو به عنوان املت حساب کردند!! - برای کل مدت اقامت، ملافه‌ها رو تعویض نکردند - روز یکشنبه هیچ پیک آپ‌منی نداشتند و ما مجبور شدیم چمدون‌ها رو خودمون حمل کنیم و پذیرش از 2 خانم خانه‌دار خواست کمک کنند و اون‌ها قطعاً خیلی ناراحت بودند.

Asma
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 11 مرداد 02
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی بود، تنوع زیادی داشت. هتل در مرکز شهر بود و همه‌چیز خیلی نزدیک بود.

نکات منفی

اینترنت خیلی کند بود و گاهی اصلاً وصل نمی‌شد.

اسعد
نوشته شده درچهارشنبه, 04 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 تیر 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز در هتل خوب بود

نکات منفی

نداشتن شطاف در دستشویی، تاخیر در حضور نظافتچی‌ها تا قبل از عصر حوالی ساعت 3 که وقت استراحت و خواب مهمان‌ها بود. همچنین هیچ بالکنی وجود نداشت.

Omar
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزیابی هتل 10/10 از نظر نظافت صبحانه اتاق‌ها پذیرش و پرسنل موقعیت هتل 10/10

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت خوبه

نکات منفی

اتاق تمیز نبود و وسایل برقی کار نمی‌کردن

اسعد
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 اردیبهشت 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، از پذیرش گرفته تا نظافت و کارکنان رستوران، تنوع صبحانه عالی بود و وقتی درخواست تغییر اتاق دادم، سریع به خواسته‌ام رسیدن. این اولین بار نیست و حتماً دوباره میام.

نکات منفی

هیچ چیز منفی‌ای نیست

Mohammed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 اسفند 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

تجدید نظر و مشکلات بوی نامطبوع در سرویس‌های بهداشتی

نکات مثبت

موقعیت عالی و فعالیت‌ها و مراکز خرید و خدمات نزدیک بودن

نکات منفی

نظافت سرویس‌های بهداشتی باید بهتر بشه، نصب فن‌های تهویه نیاز داره. مشکلات فاضلاب و سیستم گرمایش آب، تعمیر نورپردازی و تعمیر کف‌پوش‌ها و دیوارهای اتاق‌ها باید انجام بشه. فقط همین

Mohammed
نوشته شده دریکشنبه, 17 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 15 دی 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

فقط موقعیت 👍

نکات مثبت

موقعیت عالی، نزدیک به همه تفریحات، رستوران‌ها، مراکز خرید و خدمات

نکات منفی

نظافت و اثاثیه بد بود و سرویس‌های بهداشتی بوی بدی داشتن

بوخالد
نوشته شده دریکشنبه, 26 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

مكان الاقامه ممتاز ولكن الفندق 3 نجوم و الموظفين غير متعاونين اما عمال الغرف و المطعم كانوا جيدين

نکات مثبت

صبحانه معمولی بود و اتاق خوب بود که چشم‌اندازی به دریا و بازارها داشت.

نکات منفی

پرسنل پذیرش برخورد خوبی نداشتند.

Czesla
نوشته شده دریکشنبه, 05 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

قطعاً پیشنهاد نمی‌کنیم

نکات مثبت

صبحانه عالی بود و پرسنل خیلی توجه داشتند. خانمی که سالن صبحانه رو مدیریت می‌کرد، خیلی مشخص بود که کارش رو دوست داشت. ازش دوباره تشکر می‌کنیم.

نکات منفی

اتاق‌ها اصلاً تمیز نشده بودند، پرده‌ها پایین بودن، تخت‌ها پر از حشرات بودند. تلویزیون کار نمی‌کرد. خیلی صدا بود. اصلاً نمی‌شد وارد حمام شد. برس توالت به حداقل 6 سال استفاده شده بود. کلی مشکل دیگه هم بود. در توالت، آثار کثیفی از مهمانان قبلی باقی مونده بود. کارت‌های اتاق هم به نظر می‌رسید خیلی گرون بودن و کارت‌هایی که بهمون دادن حداقل 6 ساله بودن و پاره و شکسته بودند.

Mohammed
نوشته شده درجمعه, 03 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 27 آبان 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقع مميز

نکات مثبت

موقعیت و خدمات خیلی خوب بود. نزدیک ایستگاه قطار و بازارها بود و به خدمات اصلی هم دسترسی داشتیم.

نکات منفی

اتاق‌ها کوچک بودن، صبحانه تنوع نداشت، در حمام‌ها فن نداشت، آسانسور خیلی کوچک بود و حتی برای تمدید زمان خروج هم هیچ کمکی نمی‌کردند، حتی اگه مشتری ویژه یا مهمان قدیمی هم باشی.

Salma
نوشته شده دردوشنبه, 03 مهر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 مهر 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خیلی خوبی داشت ولی می‌توانست با بازسازی و بهبود زیاد بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت بهترین ویژگی بود.

نکات منفی

هیچ محل پارک برای پیاده کردن بار نداشتیم - امکانات خیلی قدیمی بودند و به بازسازی نیاز داشتن - در صبحانه از ما هزینه‌ی تخم‌مرغ سرخ شده به عنوان املت گرفتن!! - برای کل مدت اقامت، ملحفه‌ها عوض نشد - هیچ خدمتکاری در روز یکشنبه نبود و مجبور شدیم چمدان‌ها رو خودمون ببریم و پذیرش از دو خانم کارگر خواست کمک کنند که خیلی مشخص بود از این موضوع ناراحت بودن.

Asma
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 11 مرداد 02
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی بود، تنوع زیادی داشت. در مرکز شهر بود و همه‌چیز نزدیک بود.

نکات منفی

اینترنت خیلی کند بود و بعضی وقت‌ها اصلاً وصل نمی‌شد.

اسعد
نوشته شده درچهارشنبه, 04 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 تیر 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز در هتل خوب بود

نکات منفی

نبودن شطاف در دستشویی، و تأخیر در رسیدن نظافتچی‌ها تا نزدیک عصر (حدود ساعت ۳) که وقت استراحت مهمان‌ها بود. نبود بالکن.

Aminah
نوشته شده دریکشنبه, 01 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 29 تیر 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت خوب بود

Tariq
نوشته شده درشنبه, 16 اردیبهشت 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 13 اردیبهشت 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت خوب بود

نکات منفی

امکانات خیلی قدیمی بودن، خیلی پر سر و صدا بود، صبحانه خیلی محدود و با کیفیت پایین.

Raad
نوشته شده درپنج‌شنبه, 03 فروردین 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 01 فروردین 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ازش خوشم نیومد

نکات مثبت

موقعیت خوب بود

نکات منفی

دستشویی خیلی بد بود

Omar
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ارزیابی هتل 10 از 10 برای تمیزی صبحانه اتاق‌ها پذیرش و کارکنان موقعیت هتل 10 از 10

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت خوبه

نکات منفی

اتاق تمیز نبود و دستگاه‌های برقی کار نمی‌کردن

اسعد
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 اردیبهشت 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود، از پذیرش و کارگران نظافت تا کارکنان رستوران و تنوع صبحانه، وقتی درخواست تغییر اتاق دادم، درخواست من رو قبول کردن. این اولین بار نبود و مطمئناً برمی‌گردم.

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت

Mohammed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 10 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 اسفند 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نوسازی و مشکلات بوهای ناخوشایند در سرویس‌های بهداشتی

نکات مثبت

موقعیت خوبه، فعالیت‌ها نزدیکن، بازارها و خدمات هم کنار دستت هستن

نکات منفی

تمیزی سرویس‌های بهداشتی باید بهبود پیدا کنه. نصب فن‌های تهویه مفید نیست. باید مشکلات فاضلاب، گرمایش آب، روشنایی‌های خراب و کفپوش‌های آسیب‌دیده حل بشه. دیوارهای اتاق‌ها نیاز به ترمیم و رنگ‌آمیزی دارن. مرسی

Mohammed
نوشته شده دریکشنبه, 17 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 15 دی 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

فقط موقعیت 👍

نکات مثبت

موقعیت عالیه، نزدیک تمام تفریحات شبانه، رستوران‌ها، بازارها و خدمات

نکات منفی

تمیزی و اثاثیه ضعیفه و سرویس‌های بهداشتی بوی بدی داره

بوخالد
نوشته شده دریکشنبه, 26 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 مهر 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

مکان اقامت عالی، اما هتل 3 ستاره است و پرسنل همکاری خوبی ندارند، ولی پرسنل اتاق‌ها و رستوران خوب بودند.

نکات مثبت

صبحانه معمولی بود و اتاق خوب بود که دید به دریا و بازار داشت.

نکات منفی

پرسنل پذیرش

Czesla
نوشته شده دریکشنبه, 05 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 29 آبان 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

کاملاً توصیه نمی‌کنیم

نکات مثبت

صبحانه عالی بود و پرسنل خیلی پیگیر و مهربان بودن. خانمی که سالن صبحانه رو مدیریت می‌کرد واقعاً شوق داشت و کارش رو با علاقه انجام می‌داد. از او دوباره تشکر می‌کنیم.

نکات منفی

اتاق‌ها اصلاً تمیز نشده بودند، پرده‌ها پایین بودن، تخت‌ها پر از حشره بودن. تلویزیون کار می‌کرد، ولی خیلی سروصدا بود. حتی به دستشویی نمی‌شد پا گذاشت. برس توالت که حداقل 6 ساله بود، در غیر قابل استفاده بود و خیلی چیزهای دیگه. در توالت هم فضولات مسافران قبلی هنوز چسبیده بود. همچنین کارت اتاق خیلی گرون به نظر می‌رسید، چون کارت‌هایی که به ما دادن حداقل 6 ساله بودن و پاره و خراب بودن.

Mohammed
نوشته شده درجمعه, 03 آذر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 27 آبان 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی

نکات مثبت

موقعیت و خدمات نزدیک ایستگاه قطار، نزدیک به بازارها و خدمات ضروری بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کوچک بودند، تنوع صبحانه کم بود، در دستشویی‌ها هواکش نبود، آسانسور خیلی کوچک بود و هیچ خدماتی برای تمدید زمان خروج حتی برای مهمان‌های ویژه یا کسانی که سابقه اقامت داشتن، ارائه نمی‌شد.

Salma
نوشته شده دردوشنبه, 03 مهر 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 مهر 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خیلی خوب، ولی با خیلی از بازسازی‌ها و توسعه‌ها می‌تونه خیلی بهتر بشه

نکات مثبت

موقعیت بهترین چیز بود.

نکات منفی

منطقه برای پیاده‌روی نبود - امکانات خیلی قدیمی و نیاز به بازسازی داشتند - در صبحانه برای تخم‌مرغ‌های سرخ‌شده به قیمت املت از ما پول گرفتند!! - هیچ وقت ملحفه‌ها عوض نشدند - در روز یکشنبه هیچ کسی برای حمل چمدان نبود و پذیرش از دو نفر از خانم‌های نظافت درخواست کمک کرد که این خانم‌ها قطعاً خیلی ناراحت شدند.

Asma
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 11 مرداد 02
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی بود، تنوع زیادی داشت. در مرکز شهر بود و همه چیز نزدیک بود.

نکات منفی

اینترنت خیلی کند بود و بعضی وقت‌ها اصلاً وصل نمی‌شد.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.