هتل هدف رز گاردن

هتل هدف رز گاردنHedef Rose Garden Hotel

6.2از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / کوناکلی / ترکیه
ستاره هتل / 4 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل هدف رز گاردن

هتل هدف رز گاردن در کوناکلی واقع شده و تنها 9 دقیقه پیاده‌روی تا ساحل کوناکلی فاصله دارد. این هتل امکاناتی مانند استخر روباز فصلی، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و منطقه خصوصی ساحلی ارائه می‌دهد. از جمله امکانات مختلف این هتل می‌توان به سالن مشترک، بار و زمین تنیس اشاره کرد. این هتل دارای سونا، برنامه‌های سرگرمی شبانه و باشگاه کودکان است. هتل هدف رز گاردن اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، میز، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام خصوصی با وان به مهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌های مهمان شامل کمد لباس هستند. صبحانه به صورت بوفه، قاره‌ای و آمریکایی در دسترس است. در هتل هدف رز گاردن یک رستوران سرو غذاهای ترکی و محلی دارد. گزینه‌های گیاه‌خواری، حلال و بدون گلوتن نیز قابل درخواست هستند. اقامتگاه دارای تراس آفتاب‌گیر است. می‌توانید در هتل هدف رز گاردن پینگ پنگ و دارت بازی کنید. پرسنل هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی،...

امکانات و تفریحات هتل هدف رز گاردن

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 14:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیبرای ورود به هتل محدودیت سنی وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک کودکان مصطفی شاهین4.3 mi
  • پارک علاءالدین کی‌قباد5 mi
  • منطقه تفریحی ترک‌لر6 mi
  • ساحل کلئوپاترا6 mi
  • موزه باستان‌شناسی آلانیا7 mi
  • پارک کودکان سویدیه آریچ7 mi
  • منطقه پیکنیک چوگان آلانیا7 mi
  • میدان آتاتورک آلانیا7 mi
  • پارک هال7 mi
  • برج قرمز آلانیا8 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] برآ آلانیا [رستوران]350 yd
  • [رستوران] لا کِیو [رستوران]650 yd
  • [رستوران] صلا [رستوران]550 yd
جاذبه‌های برتر
  • فانوس دریایی آلانیا8 mi
  • قلعه آلانیا9 mi
سواحل اطراف
  • ساحل کوناکلی800 yd
  • ساحل الیکسی‌ک1.8 mi
  • ساحل عمومی اولاس3.3 mi
  • ساحل شهرداری ترک‌لر4.3 mi
  • ساحل کلئوپاترا5 mi

آدرس و موقعیت هتل هدف رز گاردن

Talip Kahraman Caddesi, 07491 Konaklı, Turkey

سوالات متداول

آیا هتل هدف رز گاردن رستوران دارد؟هتل هدف رز گاردن 2 رستوران دارد: رستوران اصلی و رستوران اسنک ساحلی
هزینه اقامت در هتل هدف رز گاردن چقدر است؟قیمت‌ها در هتل هدف رز گاردن بسته به مدت اقامت شما متفاوت است (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره).
زمان ورود و خروج در هتل هدف رز گاردن چگونه است؟زمان ورود به هتل هدف رز گاردن از ساعت 2:00 بعد از ظهر است و زمان خروج تا ساعت 12:00 ظهر می‌باشد.
چه فعالیت‌هایی در هتل هدف رز گاردن وجود دارد؟هتل هدف رز گاردن خدمات و فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، زمین بازی، پینگ پنگ، زمین تنیس،...
هتل هدف رز گاردن چقدر از ساحل فاصله دارد؟نزدیک‌ترین ساحل 650 یارد از هتل هدف رز گاردن فاصله دارد. تمامی فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله واقعی ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل هدف رز گاردن استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات را در این صفحه مشاهده کنید.
هتل هدف رز گاردن چقدر از مرکز کوناکلی فاصله دارد؟هتل هدف رز گاردن 1.2 مایل از مرکز کوناکلی فاصله دارد. تمامی فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله واقعی ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل هدف رز گاردن برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل هدف رز گاردن برای مهمانانی که اقامت خانوادگی رزرو می‌کنند، محبوب است.
چه نوع اتاق‌هایی می‌توانم در هتل هدف رز گاردن رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل هدف رز گاردن شامل: اتاق‌های دوتخته/تویین، اتاق‌های خانوادگی است.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل هدف رز گاردن

6.2از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
5.7
امکانات
5.5
پاکیزگی
6
راحتی
6.3
نسبت ارزش به هزینه
5.6
موقعیت
6.8
Wifi رایگان
7.5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل هدف رز گاردن از نظر کاربران دارای مشکلات متعددی است. اگرچه موقعیت مکانی آن بد نیست و برخی پرسنل رستوران مهربان هستند و غذا گاهی خوب بوده، اما مشکلات مربوط به نظافت، رفتار نامناسب پرسنل پذیرش، کیفیت پایین غذا و نوشیدنی‌ها، مشکلات مربوط به آسانسور و وضعیت نامناسب اتاق‌ها باعث نارضایتی اکثر مهمانان شده است. بسیاری از کاربران این هتل را به دیگران توصیه نمی‌کنند و معتقدند که ارزش ستاره‌های آن کمتر از مقدار اعلام شده است.
نکات مثبت
موقعیت مکانی نسبتاً خوب
مهربانی پرسنل رستوران
کیفیت خوب غذا (در برخی موارد)
نکات منفی
رفتار نامناسب و غیر حرفه‌ای پرسنل پذیرش
عدم تمیزی هتل و اتاق‌ها
مشکلات بهداشتی در سرویس‌های بهداشتی (بوی بد، کاشی‌های شکسته، کپک)
خرابی یا کمبود آسانسور
کیفیت پایین غذا و نوشیدنی‌ها (استفاده از شربت زیاد و مواد اولیه نامرغوب)
تلاش برای دریافت هزینه اضافی و کلاهبرداری در قیمت‌ها
نبود برنامه تفریحی و سرگرمی
عدم رسیدگی به مشکلات مهمانان
رفتار تبعیض‌آمیز پرسنل با توریست‌های غیر روسی و لهستانی
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل هدف رز گاردن

Atlantidos
نوشته شده دردوشنبه, 10 مهر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

موقعیتش بد نبود، ولی تا دریا ۵-۷ دقیقه راه بود. غذا خوب بود و پرسنل رستوران خیلی مهربون بودن.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی بد بودن. اصلا بهت لبخند نمی‌زدن، انگار نه انگار که اومدی یه چیزی بپرسی. انگلیسی‌شون هم خیلی بد بود. خیلی عجیبه، چون پرسنل رستوران خیلی مهربون و خوب بودن. توالت‌های اتاق‌ها بوی خیلی بدی می‌داد. کلا وضعیت حمام‌ها خیلی داغون بود؛ کاشی‌های شکسته، دوش خراب، کپک و غیره. خیلی از این مشکلات رو می‌شه تو یکی دو روز حل کرد، ولی کسی بهش اهمیت نمی‌ده. هتل خیلی بزرگه و فقط دو تا آسانسور کوچیک داره. هر دفعه باید خیلی منتظر بمونی و بعدش تو یه جای خیلی شلوغ و خفه وایسی. تهویه هم که اصلا نداره. در کل هتل می‌تونه خوب باشه، ولی مدیریت بهتری لازم داره.

نوشته شده درپنج‌شنبه, 26 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 12 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل ۴ ستاره نیست، ۲ ستاره‌اس

نکات مثبت

اصلا کمک نمی‌کنن، خیلی بی‌ادبن. روز اول یه اتاق بوگندو بهمون دادن، فرداش خواستیم اتاق خانوادگی بگیریم، پول بیشتری خواستن.

نکات منفی

هیچی

Schiras
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 06 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بازم میرم آلانیا - کوناکلی، ولی قطعا یه هتل دیگه. ناراضیم.

نکات مثبت

پرسنلش بعضیاشون خوب بودن. موقعیتش بد نبود.

نکات منفی

- سعی میکنن سر قیمت کلاه بذارن - اتاق‌ها داغون (یه شب از طریق Booking.com با قیمت ۱۰۷ یورو رزرو کردم، همون اتاق رو حضوری میخواست ۱۵۰ یورو حساب کنه) - نوشیدنی‌ها / همه چی - همه‌اش خیلی بد بود - نوشیدنی‌ها رو با شربت زیاد قاطی کرده بودن، اصلا جنس اصل نبود. - میخواستن یه پیراهن رو ۲۵ یورو اتو کنن، در صورتی که قیمت معمولیش طبق برچسب ۳ یورو بود. در کل این هتل رو اصلا پیشنهاد نمیکنم.

Ceyda
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

-

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادبن. فقط به توریست‌های لهستانی و روسی کمک می‌کنن. ما طبقه ۵ بودیم، ولی آسانسور خراب بود و همون‌جوری هم موند. هیچ‌کس هم عین خیالش نبود. همه صبح زود پا میشن که یه جا لب استخر گیرشون بیاد. همه‌شون حوله میندازن که کسی دیگه جاشون نشینه. فضا هم خیلی محدوده! هیچ برنامه تفریحی‌ای نداره! شبا فقط علاف میگردی! اتاق بغلی ما هم یه سری آدم بودن که کل شب رو دعوا میکردن. هیچ‌کس هیچی نگفت و کاری نکرد. من دیگه عمرا پامو اینجا نمیذارم! به هیچ‌کس هم پیشنهادش نمیکنم…

Yasemin
نوشته شده درجمعه, 06 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید کننده بود، پیشنهادش نمی‌کنم

نکات منفی

غذاها افتضاح بود، مجبور شدیم شبا بریم بیرون غذا بخوریم. آسانسور کار نمی‌کرد و برای یه رستوران پر از آدم (تقریبا ۱۰۰۰ نفر) خیلی کوچیک بود.

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 تیر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

در غیر این صورت هتل خیلی تمیز نیست.

نکات مثبت

هیچی تو این هتل خوب نبود.

نکات منفی

تمیز نیست. آدمای پذیرش اصلا مودب نیستن.

Atlantidos
نوشته شده دردوشنبه, 10 مهر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

موقعیتش بد نبود، ولی تا دریا ۵-۷ دقیقه راه بود. غذا خوب بود و پرسنل رستوران خیلی مهربون بودن.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی بد بودن. اصلا بهت لبخند نمی‌زدن، انگار نه انگار که اومدی یه چیزی بپرسی. انگلیسی‌شون هم خیلی بد بود. خیلی عجیبه، چون پرسنل رستوران خیلی مهربون و خوب بودن. توالت‌های اتاق‌ها بوی خیلی بدی می‌داد. کلا وضعیت حمام‌ها خیلی داغون بود؛ کاشی‌های شکسته، دوش خراب، کپک و غیره. خیلی از این مشکلات رو می‌شه تو یکی دو روز حل کرد، ولی کسی بهش اهمیت نمی‌ده. هتل خیلی بزرگه و فقط دو تا آسانسور کوچیک داره. هر دفعه باید خیلی منتظر بمونی و بعدش تو یه جای خیلی شلوغ و خفه وایسی. تهویه هم که اصلا نداره. در کل هتل می‌تونه خوب باشه، ولی مدیریت بهتری لازم داره.

نوشته شده درپنج‌شنبه, 26 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 12 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل ۴ ستاره نیست، ۲ ستاره‌اس

نکات مثبت

اصلا کمک نمی‌کنن و خیلی بی‌ادبن. روز اول یه اتاق بو گندو به ما دادن، فرداش که اتاق خانوادگی خواستیم، پول بیشتر خواستن.

نکات منفی

هیچی

Schiras
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 06 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بازم میرم الانیا - کوناکلی ولی حتما یه هتل دیگه. اصلا راضی نبودم.

نکات مثبت

برخورد پرسنل بعضی جاها خوب بود. موقعیت مکانی هم بد نبود.

نکات منفی

- میخواستن تو قیمت ها سرم کلاه بذارن. - اتاق‌ها داغون بود (یه شب از Booking.com گرفتم ۱۰۷ یورو، همون اتاق رو حضوری میخواست ۱۵۰ یورو حساب کنه). - نوشیدنی و کلا همه چی تو All-Inclusive خیلی بد بود. - نوشیدنی‌ها رو با کلی شربت قاطی کرده بودن، اصلا جنس اصل نبود. - میخواستن یه پیرهن رو ۲۵ یورو اتو کنن، در صورتی که رو تابلو زده بود ۳ یورو! در کل اصلا این هتل رو پیشنهاد نمیکنم.

Ceyda
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

-

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادب بودن. فقط توریست‌های لهستانی و روسی رو تحویل می‌گرفتن. ما طبقه پنجم بودیم، ولی آسانسور خراب بود و همون‌جوری هم موند. انگار نه انگار. همه صبح زود پا میشن که یه جا لب استخر گیرشون بیاد. همه‌شون حوله میندازن که کسی دیگه جاشون نشینه. فضا هم خیلی محدوده! هیچ برنامه سرگرم‌کننده‌ای نبود! شب‌ها فقط علاف بودیم. اتاق بغلی ما هم یه سری آدم بودن که کل شب رو دعوا داشتن. هیچ‌کی هم هیچی نگفت. من دیگه عمرا پامو اینجا بذارم! به هیچ‌کی هم پیشنهادش نمیکنم…

Yasemin
نوشته شده درجمعه, 06 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید کننده بود، پیشنهادش نمیکنم

نکات منفی

غذاها افتضاح بود، ما شب‌ها مجبور بودیم بریم بیرون غذا بخوریم. آسانسور هم که کار نمیکرد و برای یه رستوران پر از آدم (تقریبا ۱۰۰۰ نفر) خیلی کوچیک بود.

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 تیر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اگه میرید این هتل، بدونید که خیلی تمیز نیست

نکات مثبت

هیچی تو این هتل خوب نبود

نکات منفی

تمیز نیست. برخورد پرسنل پذیرش هم اصلا خوب نیست.

Atlantidos
نوشته شده دردوشنبه, 10 مهر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

موقعیتش بد نبود، ولی تا دریا حدود ۵-۷ دقیقه راه بود. غذا خوب بود، پرسنل رستوران هم خیلی مهربون بودن.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی بد بودن. اصلا بهت لبخند نمیزنن، دارن تقلب میکنن، وقتی میری چیزی بپرسی 'نمی‌بیننت'. انگلیسی رو هم خیلی بد حرف میزنن. خیلی عجیبه، چون پرسنل رستوران خیلی مهربون و خوبن. دستشویی‌های اتاق‌ها بوی خیلی بدی میدن. در کل وضعیت حموم‌ها خیلی بده؛ کاشی‌های دیوار شکسته، دوش خراب، کپک و غیره. خیلی از مشکلات رو میشه تو ۱-۲ روز حل کرد، ولی هیچ‌کس این کارو نمیکنه. هتل خیلی بزرگه و فقط دو تا آسانسور کوچیک داره. هر دفعه باید خیلی منتظر بمونی، بعدش هم تو یه جای خفه و تنگ وایسی. تهویه هم تو آسانسور نیست. در کل هتل میتونه خوب باشه، ولی به مدیریت بهتری نیاز داره.

نوشته شده درپنج‌شنبه, 26 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 12 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل ۴ ستاره نیست، ۲ ستاره‌اس

نکات مثبت

اصلا کمک نمی‌کنن، خیلی بی‌ادبن. روز اول یه اتاق بوگندو بهمون دادن، فرداش خواستیم اتاق خانوادگی بگیریم، پول بیشتری خواستن.

نکات منفی

هیچی

Schiras
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 06 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بازم میرم الانیا - کوناکلی ولی حتما یه هتل دیگه. اصلا راضی نبودم.

نکات مثبت

برخورد پرسنل بعضی جاها خوب بود. موقعیت مکانی هم بد نبود.

نکات منفی

- میخواستن تو قیمت ها سرم کلاه بذارن. - اتاق‌ها داغون بود (یه شب از Booking.com گرفتم ۱۰۷ یورو، همون اتاق رو حضوری میخواست ۱۵۰ یورو حساب کنه). - نوشیدنی و کلا همه چی تو All-Inclusive خیلی بد بود. - نوشیدنی‌ها رو با کلی شربت قاطی کرده بودن، اصلا جنس اصل نبود. - میخواستن یه پیرهن رو ۲۵ یورو اتو کنن، در صورتی که رو تابلو زده بود ۳ یورو! در کل اصلا این هتل رو پیشنهاد نمیکنم.

Ceyda
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

-

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادب بودن. فقط توریست‌های لهستانی و روسی رو تحویل می‌گرفتن. ما طبقه پنجم بودیم، ولی آسانسور خراب بود و همون‌جوری هم موند. انگار نه انگار. همه صبح زود پا میشن که یه جا لب استخر گیرشون بیاد. همه‌شون حوله میندازن که کسی دیگه جاشون نشینه. فضا هم خیلی محدوده! هیچ برنامه سرگرم‌کننده‌ای نبود! شب‌ها فقط علاف بودیم. اتاق بغلی ما هم یه سری آدم بودن که کل شب رو دعوا داشتن. هیچ‌کی هم هیچی نگفت. من دیگه عمرا پامو اینجا بذارم! به هیچ‌کی هم پیشنهادش نمیکنم…

Yasemin
نوشته شده درجمعه, 06 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید کننده بود، پیشنهادش نمیکنم

نکات منفی

غذاها افتضاح بود، ما شب‌ها مجبور بودیم بریم بیرون غذا بخوریم. آسانسور هم که کار نمیکرد و برای یه رستوران پر از آدم (تقریبا ۱۰۰۰ نفر) خیلی کوچیک بود.

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 تیر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اگه میرید این هتل، بدونید که خیلی تمیز نیست

نکات مثبت

هیچی تو این هتل خوب نبود

نکات منفی

تمیز نیست. برخورد پرسنل پذیرش هم اصلا خوب نیست.

Atlantidos
نوشته شده دردوشنبه, 10 مهر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

موقعیت مکانی بد نبود، ولی تا دریا ۵-۷ دقیقه پیاده‌روی داشت. غذا خوب بود، پرسنل رستوران هم خیلی مهربون بودن.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی بد بودن. اصلا بهت لبخند نمیزدن، دائم در حال کلک زدن بودن، وقتی میرفتی یه چیزی بپرسی انگار نه انگار که تو رو میبینن. انگلیسی رو هم خیلی بد حرف میزدن. خیلی عجیب بود، چون پرسنل رستوران خیلی مهربون و خوب بودن. دستشویی‌های اتاق‌ها بوی خیلی بدی میداد. در کل وضعیت سرویس بهداشتی‌ها خیلی بد بود؛ کاشی‌های دیوار شکسته بود، دوش خراب بود، کپک زده بود و غیره. خیلی از این مشکلات رو میشه تو یکی دو روز حل کرد، ولی هیچ‌کی بهشون رسیدگی نمیکرد. هتل خیلی بزرگه و فقط دو تا آسانسور کوچیک داره. هر دفعه باید خیلی منتظر بمونی، بعدشم تو یه فضای دم کرده و تنگ و ترش وایسی. تهویه هم که تو آسانسور نبود. در کل هتل میتونه خوب باشه، ولی به مدیریت بهتری نیاز داره.

نوشته شده درپنج‌شنبه, 26 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 12 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل ۴ ستاره نیست، ۲ ستاره‌ست

نکات مثبت

اصلا کمک نمیکنن، خیلی بی‌ادبن. روز اول یه اتاق بوگندو بهمون دادن، فرداش که خواستیم یه اتاق خانوادگی بگیریم، پول بیشتری خواستن.

نکات منفی

هیچی

Schiras
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 06 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بازم میرم آلانیا - کوناکلی، ولی قطعا یه هتل دیگه. ناراضیم.

نکات مثبت

پرسنلش بعضیاشون خوب بودن. موقعیتش بد نبود.

نکات منفی

- سعی میکنن سر قیمت کلاه بذارن - اتاق‌ها داغون (یه شب از طریق Booking.com با قیمت ۱۰۷ یورو رزرو کردم، همون اتاق رو حضوری میخواست ۱۵۰ یورو حساب کنه) - نوشیدنی‌ها / همه چی - همه‌اش خیلی بد بود - نوشیدنی‌ها رو با شربت زیاد قاطی کرده بودن، اصلا جنس اصل نبود. - میخواستن یه پیراهن رو ۲۵ یورو اتو کنن، در صورتی که قیمت معمولیش طبق برچسب ۳ یورو بود. در کل این هتل رو اصلا پیشنهاد نمیکنم.

Ceyda
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

-

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادبن. فقط به توریست‌های لهستانی و روسی کمک می‌کنن. ما طبقه ۵ بودیم، ولی آسانسور خراب بود و همون‌جوری هم موند. هیچ‌کس هم عین خیالش نبود. همه صبح زود پا میشن که یه جا لب استخر گیرشون بیاد. همه‌شون حوله میندازن که کسی دیگه جاشون نشینه. فضا هم خیلی محدوده! هیچ برنامه تفریحی‌ای نداره! شبا فقط علاف میگردی! اتاق بغلی ما هم یه سری آدم بودن که کل شب رو دعوا میکردن. هیچ‌کس هیچی نگفت و کاری نکرد. من دیگه عمرا پامو اینجا نمیذارم! به هیچ‌کس هم پیشنهادش نمیکنم…

Yasemin
نوشته شده درجمعه, 06 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید کننده، پیشنهادش نمی‌کنم

نکات منفی

غذاش خیلی بد بود، مجبور شدیم شبا بریم بیرون غذا بخوریم. آسانسور کار نمی‌کرد و برای یه رستوران پر از آدم (نزدیک ۱۰۰۰ نفر) خیلی کوچیک بود

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 تیر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اگه مجبورید برید این هتل، خیلی تمیز نیست

نکات مثبت

هیچی تو این هتل خوب نبود

نکات منفی

تمیز نیست. کارمندای پذیرش هم اصلا مودب نیستن.

Atlantidos
نوشته شده دردوشنبه, 10 مهر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

موقعیتش بد نبود، ولی تا دریا 5-7 دقیقه راه بود. غذاش خوب بود، پرسنل رستوران خیلی مهربون بودن.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی بد بودن. اصلا لبخند نمیزنن، دزدن، وقتی میری یه چیزی بپرسی انگار نه انگار که تو رو میبینن. انگلیسی رو هم خیلی بد حرف میزنن. خیلی عجیبه، چون پرسنل رستوران خیلی مهربون و خوبن. دستشویی های اتاق ها بوی وحشتناکی میداد. در کل وضعیت سرویس بهداشتی ها خیلی داغون بود؛ کاشی های دیوار شکسته، دوش خراب، کپک و غیره. خیلی از این مشکلات رو میشه تو یکی دو روز حل کرد، ولی هیچکس این کارو نمیکنه. هتل خیلی بزرگه و فقط دو تا آسانسور کوچیک داره. هر دفعه باید خیلی منتظر بمونی، بعدش هم تو یه فضای خفه و تنگ میایستی. تهویه هم نداره آسانسور. در کل هتل میتونه خوب باشه، ولی مدیریت بهتری میخواد.

نوشته شده درپنج‌شنبه, 26 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 12 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل 4 ستاره نیست، 2 ستاره هم زیاده براش

نکات مثبت

کمک نمیکنن و خیلی بی ادبن. روز اول یه اتاق بوگندو دادن بهمون. فرداش که اتاق خانوادگی خواستیم، پول بیشتر خواستن.

نکات منفی

هیچی

Schiras
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 06 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بازم میام آلانیا - کوناکلی، ولی عمرا دیگه بیام این هتل. اصلا راضی نبودم.

نکات مثبت

بعضی از پرسنل خوب بودن. موقعیتش هم بد نبود.

نکات منفی

- سعی میکنن تو قیمت ها دورت بزنن. - اتاق ها افتضاح (یه شب از طریق Booking.com شد 107 یورو، بعد همون اتاق رو حضوری میخواست 150 یورو حساب کنه). - کیفیت نوشیدنی ها و کلا همه چی خیلی بد بود. - نوشیدنی ها رو با شربت خیلی رقیق میکردن، هیچی اصل نبود. - میخواستن یه پیرهن رو 25 یورو اتو کنن، در حالی که طبق تعرفه باید 3 یورو میشد. در کل اصلا این هتل رو پیشنهاد نمیکنم.

Ceyda
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

-

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادب بودن. فقط توریست‌های لهستانی و روسی رو تحویل می‌گرفتن. ما طبقه پنجم بودیم، ولی آسانسور خراب بود و همون‌جوری هم موند. انگار نه انگار. همه صبح زود پا میشن که یه جا لب استخر گیرشون بیاد. همه‌شون حوله میندازن که کسی دیگه جاشون نشینه. فضا هم خیلی محدوده! هیچ برنامه سرگرم‌کننده‌ای نبود! شب‌ها فقط علاف بودیم. اتاق بغلی ما هم یه سری آدم بودن که کل شب رو دعوا داشتن. هیچ‌کی هم هیچی نگفت. من دیگه عمرا پامو اینجا بذارم! به هیچ‌کی هم پیشنهادش نمیکنم…

Yasemin
نوشته شده درجمعه, 06 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید کننده بود، پیشنهادش نمیکنم

نکات منفی

غذاها افتضاح بود، ما شب‌ها مجبور بودیم بریم بیرون غذا بخوریم. آسانسور هم که کار نمیکرد و برای یه رستوران پر از آدم (تقریبا ۱۰۰۰ نفر) خیلی کوچیک بود.

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 تیر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اگه میرید این هتل، بدونید که خیلی تمیز نیست

نکات مثبت

هیچی تو این هتل خوب نبود

نکات منفی

تمیز نیست. برخورد پرسنل پذیرش هم اصلا خوب نیست.

Atlantidos
نوشته شده دردوشنبه, 10 مهر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 مهر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

موقعیت مکانی بد نبود، ولی تا دریا ۵-۷ دقیقه پیاده‌روی داشت. غذا خوب بود، پرسنل رستوران هم خیلی مهربون بودن.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی بد بودن. اصلا بهت لبخند نمیزدن، دائم در حال کلک زدن بودن، وقتی میرفتی یه چیزی بپرسی انگار نه انگار که تو رو میبینن. انگلیسی رو هم خیلی بد حرف میزدن. خیلی عجیب بود، چون پرسنل رستوران خیلی مهربون و خوب بودن. دستشویی‌های اتاق‌ها بوی خیلی بدی میداد. در کل وضعیت سرویس بهداشتی‌ها خیلی بد بود؛ کاشی‌های دیوار شکسته بود، دوش خراب بود، کپک زده بود و غیره. خیلی از این مشکلات رو میشه تو یکی دو روز حل کرد، ولی هیچ‌کی بهشون رسیدگی نمیکرد. هتل خیلی بزرگه و فقط دو تا آسانسور کوچیک داره. هر دفعه باید خیلی منتظر بمونی، بعدشم تو یه فضای دم کرده و تنگ و ترش وایسی. تهویه هم که تو آسانسور نبود. در کل هتل میتونه خوب باشه، ولی به مدیریت بهتری نیاز داره.

نوشته شده درپنج‌شنبه, 26 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 12 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل 4 ستاره نیست، 2 ستاره هم زیاده براش

نکات مثبت

کمک نمیکنن و خیلی بی ادبن. روز اول یه اتاق بوگندو دادن بهمون. فرداش که اتاق خانوادگی خواستیم، پول بیشتر خواستن.

نکات منفی

هیچی

Schiras
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 06 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بازم میام آلانیا - کوناکلی، ولی عمرا دیگه بیام این هتل. اصلا راضی نبودم.

نکات مثبت

بعضی از پرسنل خوب بودن. موقعیتش هم بد نبود.

نکات منفی

- سعی میکنن تو قیمت ها دورت بزنن. - اتاق ها افتضاح (یه شب از طریق Booking.com شد 107 یورو، بعد همون اتاق رو حضوری میخواست 150 یورو حساب کنه). - کیفیت نوشیدنی ها و کلا همه چی خیلی بد بود. - نوشیدنی ها رو با شربت خیلی رقیق میکردن، هیچی اصل نبود. - میخواستن یه پیرهن رو 25 یورو اتو کنن، در حالی که طبق تعرفه باید 3 یورو میشد. در کل اصلا این هتل رو پیشنهاد نمیکنم.

Ceyda
نوشته شده دریکشنبه, 15 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

-

نکات منفی

پرسنل خیلی بی ادب بودن. فقط به توریست های لهستانی و روسی کمک میکنن. ما طبقه 5 بودیم، ولی آسانسور خراب بود و همونجور هم موند. انگار نه انگار که کسی اهمیت بده. همه صبح زود بیدار میشن که یه جا کنار استخر گیرشون بیاد. همه حوله میندازن که کسی دیگه جای اونا نشینه. خیلی فضای محدودی داره! هیچ برنامه سرگرم کننده ای هم نداشت! شب ها فقط باید حوصله ات سر بره! کنار اتاق ما هم یه سری آدم بودن که تمام شب دعوا میکردن. هیچکس هیچی نگفت و کاری نکرد. من دیگه عمرا پامو اینجا نمیذارم! به هیچکس هم پیشنهاد نمیکنم…

Yasemin
نوشته شده درجمعه, 06 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مرداد 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید کننده بود، پیشنهادش نمیکنم

نکات منفی

غذاش خیلی بد بود، مجبور شدیم شب ها بریم بیرون غذا بخوریم. آسانسور هم کار نمیکرد و برای یه رستوران پر از آدم (تقریبا 1000 نفر مهمون) خیلی کوچیک بود.

Hassan
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 تیر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اگه مجبورید برید این هتل، خیلی تمیز نیست

نکات مثبت

هیچی تو این هتل خوب نبود

نکات منفی

تمیز نیست. کارمندای پذیرش هم اصلا مودب نیستن.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.