هتل هیلتون مالدیوز آمیگیری ریزورت اند اسپا

هتل هیلتون مالدیوز آمیگیری ریزورت اند اسپاHilton Maldives Amingiri Resort & Spa

9.1از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / ماله / مالدیو
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل هیلتون مالدیوز آمیگیری ریزورت اند اسپا

هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا در میان آب‌های آبی آرام آتول شمالی ماله قرار گرفته و اقامتگاه‌های ساحلی ارائه می‌دهد. این هتل که از فرودگاه بین‌المللی ولانا تنها 20 دقیقه با قایق موتوری سریع قابل دسترسی است، امکانات مختلفی از جمله رستوران‌ها، استخر روباز و بار را فراهم می‌کند. این ریزورت 5 ستاره یک ناحیه خصوصی ساحلی و یک باشگاه کودکان دارد. هتل خدمات پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و تبدیل ارز را برای مهمانان ارائه می‌دهد. در اتاق‌ها، امکاناتی مانند تهویه مطبوع، میز، تلویزیون صفحه‌تخت، حمام خصوصی، ملحفه، حوله و تراس با چشم‌انداز استخر فراهم است. هر اتاق مجهز به صندوق امانات است و همه اتاق‌ها همچنین دارای چشم‌انداز دریا هستند. تمام اتاق‌های مهمانان کمد و کتری دارند. هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا صبحانه به صورت بوفه یا قاره‌ای ارائه می‌دهد. این اقامتگاه 5 ستاره امکاناتی چون سونا و زمین بازی برای کودکان دارد. مهمانان...

امکانات و تفریحات هتل هیلتون مالدیوز آمیگیری ریزورت اند اسپا

سرویس بهداشتی و حمام
  • دمپایی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • لباس حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز 3:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا 12:00 ظهر
محدودیت سنیهیچ محدودیتی برای سن هنگام ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • میدان جمهوری16 کیلومتر*
  • موزه ملی16 کیلومتر*
  • پارک سلطان17 کیلومتر*
  • پارک هنویرو17 کیلومتر*
  • منطقه شنا19 کیلومتر*
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] ایلافاتی [رستوران]8 کیلومتر*
  • کافه/بار کافه استیت16 کیلومتر*
  • کافه/بار اچ فود16 کیلومتر*
نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها
  • فرودگاه بین‌المللی ولانا17 کیلومتر*

آدرس و موقعیت هتل هیلتون مالدیوز آمیگیری ریزورت اند اسپا

North Malé, 8540 Malé, Maldiva

سوالات متداول

ساعت‌های ورود و خروج در هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا چه زمانی است؟ساعت ورود به هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا از 3:00 بعد از ظهر است و ساعت خروج تا 12:00 ظهر می‌باشد.
چه فعالیت‌هایی در هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا انجام می‌شود؟هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): اسپا، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، حمام ترکی/بخاری، زمین بازی، بیلیارد،...
هزینه اقامت در هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا چقدر است؟قیمت‌ها در هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا بسته به مدت اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متغیر است.
آیا هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا برای مهمانانی که اقامت خانوادگی دارند محبوب است.
آیا هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا رستوران دارد؟هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا دارای 8 رستوران است: Aura Pool Bar & Cocktail Lab، Re:Fuel، Sip Tea Lounge، Eden Champagne & Gin Bar، Habitat Beach...
هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا تا مرکز ماله چقدر فاصله دارد؟هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا 17 کیلومتر از مرکز ماله فاصله دارد. تمامی فاصله‌ها به صورت مستقیم محاسبه شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا سرو می‌شود؟مهمانان هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرات مهمانان: 9.4). گزینه‌های صبحانه شامل: بوفه.
آیا هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات در این صفحه موجود است.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل هیلتون مالدیو آمینگ ریزورت اند اسپا شامل: ویلا، سوئیت، خانواده.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل هیلتون مالدیوز آمیگیری ریزورت اند اسپا

9.1از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.6
امکانات
9.5
پاکیزگی
9.6
راحتی
9.7
نسبت ارزش به هزینه
8.5
موقعیت
9.6
Wifi رایگان
7.5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل هیلتون مالدیوز آمیگیری ریزورت اند اسپا به طور کلی اقامتی لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای مهمانان فراهم می‌کند. بسیاری از مهمانان از تمیزی، موقعیت مکانی، خدمات عالی و پرسنل مهربان و حرفه‌ای هتل ابراز رضایت کرده‌اند. ویلاهای روی آب، ساحل زیبا، امکانات متنوع و فعالیت‌های روزانه از جمله نکات مثبت ذکر شده است. با این حال، برخی از مهمانان از کیفیت و طعم غذا، قیمت بالای نوشیدنی‌ها و عدم توسعه مناسب محیط آبی برای اسنورکلینگ انتقاد کرده‌اند. همچنین، مواردی از ناهماهنگی در خدمات و برخورد پرسنل گزارش شده است.
نکات مثبت
پرسنل بسیار مهربان، حرفه‌ای و کمک‌کننده
اتاق‌ها تمیز، شیک و دارای منظره‌های فوق‌العاده
موقعیت مکانی عالی با ساحل زیبا و دسترسی آسان به ماله
امکانات لوکس و متنوع
فعالیت‌های روزانه متنوع از جمله نقاشی و تورها
رستوران ایتالیایی با سرآشپز معروف
حمل و نقل آسان در جزیره با ماشین‌های برقی
اجاره رایگان تجهیزات اسنورکلینگ و کایاک
برخورد حرفه‌ای و دلسوزانه مدیران و پرسنل، به ویژه چری، مموریز و ریا
نکات منفی
کیفیت و طعم نامناسب غذا در برخی موارد (بیمزه، شور، چرب)
قیمت بالای نوشیدنی‌ها و غذا
عدم توسعه مناسب محیط آبی برای اسنورکلینگ و کمبود ماهی و مرجان
ناهماهنگی در خدمات و برخورد پرسنل در برخی موارد
مشکلات مربوط به رزرو و عدم تطابق با خدمات ارائه شده
برنامه ضعیف شب سال نو و شام بوفه نامناسب
بیرون کردن مهمان از ویلا قبل از ساعت پرواز و انتظار طولانی در بار بدون جایگزین
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل هیلتون مالدیوز آمیگیری ریزورت اند اسپا

Dina
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تجنن

نکات مثبت

هتل خیلی عالیه، تمیز و مرتب و موقعیتش عالیه. خدمات عالی و کارکنان بسیار محترم و کمک‌کننده‌اند.

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود. چند روزی هوا خراب بود و پرسنل هر کاری که می‌شد انجام دادن تا تعطیلات ما خراب نشه. حتی ویلا رو هم به یک ویلا راحت‌تر تغییر دادن. غذا در همه جا عالی بود، ولی مخصوصاً رستوران ایتالیایی که سرآشپز معروف داریو آر. از سیسیل مدیریت می‌کرد. مطمئناً دوباره برمی‌گردیم.

نکات منفی

هیچی

Sirom
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

استراحتی لذت‌بخش!

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش‌برخورد بودن! غذا خیلی خوب بود! اتاق روی آب خیلی زیبا بود! شن‌های ساحل خیلی نرم بودن! پیشنهاد می‌کنم سوشی در رستوران آورا و غذاهای دریایی کبابی در رستوران اوریجین رو امتحان کنید. در رستوران اصلی هابیتات شلوغ بود، ولی غذا خیلی خوب بود! سرویس حمل و نقل روی جزیره وجود داره، فقط به پذیرش زنگ بزنید و در 2 دقیقه یک ماشین برقی میاد جلوی در و شما رو به مقصد می‌رسونه. یه نفر هم هست که هر روز شما رو از فعالیت‌های روز مطلع می‌کنه و جا برای رستوران مورد نظر شما رزرو می‌کنه. تجهیزات اسنورکلینگ به صورت رایگان اجاره داده می‌شه و همینطور یک ساعت در روز می‌تونید از کایاک استفاده کنید. فعالیت‌های روزانه مثل نقاشی، گشت و گذار و غیره هم وجود داره.

نکات منفی

آب منطقه خیلی خوب توسعه پیدا نکرده. برای اسنورکلینگ، جزیره‌هایی که هتل‌های قدیمی‌تر دارند بهتر هستن. چون این هتل نسبتاً جدیده، در آب ماهی زیادی وجود نداره و اونا هم وقتی شما رو می‌بینن پنهان می‌شن. سنگ‌های بزرگ و مرجان‌ها خیلی کم هستن که محیط مناسبی برای ماهی‌ها باشه، ولی اگر اسنورکلینگ رو دوست ندارید، ساحل خیلی زیباست و آب اقیانوس برای شنا عالیه.

Elisa
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بعد از ساعت 12:00 از ویلا بیرون انداخته شدیم تا ساعت 18:00 توی بار منتظر بمونیم، بدون هیچ جایگزینی

نکات مثبت

ساحل، جزیره، نزدیکی به ماله

نکات منفی

خدمات و پرسنل (نه همه) در سطح برند هتل Hilton نبودن

Teodorjelev
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هتل خوب، اتاق‌ها خوب و تمیز بودن. پرسنل خیلی حرفه‌ای بودن، همیشه لبخند به لب و آماده کمک در هر شرایطی. موقعیت خیلی خوب بود.

نکات منفی

غذا خیلی خاص نبود، بی‌مزه بود. برای شب سال نو بهتر می‌تونستن بیشتر تلاش کنن، برنامه ضعیفی داشتند و شام به صورت بوفه اصلاً خوب نبود.

Alborz
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین ریزورت در مالدیو!

نکات مثبت

ما به تازگی در هتل هیلتون آمینگیری در مالدیو اقامت داشتیم و این تجربه‌ای کاملاً فراموش‌نشدنی بود. قبلاً چندین بار به مالدیو سفر کرده بودیم و با اطمینان می‌تونیم بگیم که این بهترین ریزورتی بود که تا حالا رفتیم. مدیر مهمان ما، چری، فوق‌العاده بود. همیشه در دسترس بود، بسیار مهربان و بیشتر از حد انتظار برای کمک به همه جزئیات اقامت ما تلاش کرد. توجه او واقعاً باعث شد احساس کنیم که مراقب‌مون هستند. توجه ویژه‌ای هم باید به مموریز از تیم خدمات داشته باشیم. او بدون شک بهترین عضو تیم خدماتی بود که تا به حال دیدیم. توجه دقیق او به جزئیات و رفتار دوستانه‌اش، اقامت ما رو خاص‌تر کرد. خدمات هتل هیلتون آمینگیری بی‌نظیره. از پرسنل گرم و حرفه‌ای گرفته تا محیط نفس‌گیر، همه‌چیز فراتر از انتظارات ما بود. بی‌صبرانه منتظر بازگشت به این ریزورت شگفت‌انگیز هستیم.

Andrea
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی!

نکات مثبت

پرسنل: همه خیلی مهربون و کمک‌کننده بودن! تشکر ویژه از چری و مموریز!

Diya
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فرار فراموش‌نشدنی مالدیو

نکات مثبت

اقامت ما در این ریزورت چیزی کمتر از جادویی نبود. ویلا روی آب نمایی فوق‌العاده داشت، امکانات لوکس و آرامش بی‌نظیری ارائه می‌کرد. خود هتل به‌طور بی‌نقصی نگهداری می‌شد و زیبایی طبیعی با ظرافت مدرن ترکیب شده بود. پرسنل بیشتر از حد انتظار برای خاص کردن هر لحظه تلاش می‌کردند—همیشه گرم، با دقت و واقعاً دلسوز. مخصوصاً تجربه مهمان‌نوازی ما توسط ریا که فوق‌العاده بود.

نکات منفی

هیچی

Antonios
نوشته شده درجمعه, 02 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 21 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یک ریزورت خیلی عالی با تمام امکانات و کیفیتی که برای تعطیلات می‌خوای توی همه زمینه‌ها. ایده‌آل برای زوج‌ها.

نکات مثبت

در همه زمینه‌ها کیفیت عالی بود. موقعیت هتل خیلی خوب بود، ساحل زیبا و در همه‌جا تمیزی فوق‌العاده.

نکات منفی

همه چیز عالی بود 😊

Davide
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه برنمی‌گردم

نکات مثبت

پرسنل خوش‌برخورد و آماده کمک. اتاق خوب بود.

نکات منفی

موافقت‌نامه‌ای که با رزرواسیون انجام شده بود به‌وضوح گفته بود که 'همه‌چیز شامل است'. اما هتل به من خدمات به‌صورت فول‌بورد ارائه داد. توضیحشون این بود که رزرواسیون اشتباه کرده 😂. بسته نوشیدنی‌هایی که دریافت کردم محدود و از نظر کیفیت پایین بود: میلک‌شیک وانیلی شامل بود، اما میلک‌شیک موز باید پولی می‌دادم.

Mshari
نوشته شده درشنبه, 05 آبان 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 30 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، از محل اقامت گرفته تا پذیرایی و توجه به من و خانواده. بوفه، باشگاه کودکان و تشکر از پرسنل هشام و همچنین اسماء، اوس و حسین از مالدیو و خواهر امل که به کودکان ما توجه ویژه‌ای داشتند. ممنون از هتل هیلتون، تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی.

نکات منفی

هیچی

Shaima
نوشته شده درپنج‌شنبه, 19 مهر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 14 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این ریزورت واقعاً عالیه و من پیشنهاد می‌کنم. حریم خصوصی که فراهم کرده‌اند فوق‌العاده است. رستوران‌ها خوشمزه‌اند. ویلا خیلی بزرگ و تمیز بود. تجربه‌ای شگفت‌انگیز بود. مسئول ویلا خیلی کمک‌کننده بود. از شما متشکرم آقای مایش.

نکات منفی

N/a

Abdulrahman
نوشته شده درجمعه, 06 مهر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 02 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

همه‌چیز خوب بود به جز غذا و قیمت‌ها!

نکات مثبت

موقعیت و پرسنل. جو کلی خیلی گرم و خوشایند بود.

نکات منفی

غذا معمولاً 5 از 10 بود. برای جایی با این قیمت، غذا باید خیلی بهتر باشه تا حداقل آدم احساس سیری کنه. ما فقط برای اینکه گرسنه نباشیم غذا می‌خوردیم. منوها متنوع بودند ولی طعم غذا یا خیلی شور بود یا خیلی چرب و گاهی اصلاً طعم درستی نداشت. گاهی فقط می‌خوردی که گرسنه نباشی، که نباید اینطور باشه مخصوصاً اگر شما توی بوفه هستید یا در حال تعطیلاتید! ما دوست داریم غذا بخوریم و از وعده‌ها لذت ببریم، اما اینجا چنین چیزی نبود. علاوه بر این، ما رزرو نیمه‌هتل برای 4 شب داشتیم که تقریباً 6 هزار دلار هزینه داشت برای یک ویلا روی آب. و وقتی به بوفه می‌رید آب شامل نیست و باید 15 دلار برای هر بطری آب بدید. من 4 شب موندگار شدم و تقریباً 2 هزار دلار صرف غذا و 30 دقیقه جت‌اسکی + 90 دقیقه ماساژ یک نفره + کشتی غروب خورشید کردم. من می‌گم: 1. غذا زیر متوسط بود. 2. قیمت‌ها به طرز دیوانه‌واری گران بودند.

Yu
نوشته شده دردوشنبه, 26 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 02 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

لحظات فوق‌العاده‌ای در هتل هیلتون مالدیو داشتم، حتماً دوباره میام و اینجا می‌مونم.

نکات مثبت

غذا، امکانات، خدمات، مناظر و غیره رو خیلی دوست داشتم.

Muhammad
نوشته شده دردوشنبه, 12 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 06 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از انتظارم بیشتر بود!

Dina
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تجنن

نکات مثبت

هتل عالیه، تمیزی، موقعیت، خدمات و کادر هتل خیلی شیک و خیلی کمک‌کننده بودند.

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز، ما چند روز بد آب و هوا داشتیم و پرسنل همه تلاش‌شون رو کردند که تعطیلات ما خراب نشه؛ همچنین ویلا رو به یک ویلا راحت‌تر تغییر دادند. غذا همه جا فوق‌العاده بود، اما به خصوص رستوران ایتالیایی با سرآشپز فوق‌العاده داریو از سیسیل. مطمئناً دوباره برمی‌گردیم.

نکات منفی

هیچ چیزی

Sirom
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

استراحتی دلپذیر!

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربان بودند! غذا خوب بود! اتاق روی آب خیلی قشنگ بود! ماسه ساحل نرم بود! پیشنهاد می‌کنم سوشی رو تو رستوران Aura امتحان کنید و میگوهای کبابی رو تو رستوران Origin. تو رستوران اصلی Habitat شلوغ بود، اما غذا خیلی خوب بود! روی جزیره حمل و نقل هست، فقط باید به پذیرش زنگ بزنید و ظرف 2 دقیقه ماشین برقی میاد و شما رو به مقصد می‌بره. یه نفر از پرسنل هم هست که روزانه شما رو از برنامه‌های روز اطلاع می‌ده و جا برای رستوران‌ها رزرو می‌کنه. تجهیزات اسنورکلینگ رایگان اجاره داده میشه، همچنین قایق هم 1 ساعت در روز بدون هزینه اضافی قابل استفاده است. فعالیت‌های روزانه هم مثل نقاشی، تورها و غیره وجود داره.

نکات منفی

محیط آبی منطقه خیلی توسعه نیافته نیست، برای اسنورکلینگ بهتره به جزایر با هتل‌های قدیمی برید. چون این هتل نسبتاً جدید است، در آب ماهی زیادی نیست و اگه هم باشند، وقتی شما رو می‌بینند مخفی میشن. سنگ‌های بزرگ و مرجان‌ها خیلی کم هستن (که محیط خوبی برای ماهی‌هاست)، ولی اگه از اسنورکلینگ خوشتون نمیاد، ساحل خیلی قشنگه و آب اقیانوس برای شنا عالیه.

Elisa
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بعد از ساعت 12:00 از ویلا بیرون رفتیم تا ساعت 18:00 توی بار منتظر بمونیم، بدون هیچ جایگزینی

نکات مثبت

ساحل، جزیره، نزدیکی به ماله

نکات منفی

خدمات و پرسنل (همه‌شون نه) به سطح برند هیلتون نمی‌رسه

Teodorjelev
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هتل خوبی بود، اتاق‌ها خوب و تمیز بودند. پرسنل همیشه خوش‌برخورد و آماده کمک تو هر موقعیتی بودند. موقعیت خیلی خوب بود.

نکات منفی

غذا هیچ چیز خاصی نبود، بی‌طعم بود. برای شب سال نو باید بیشتر تلاش کنن، برنامه ضعیفی بود و شام بوفه خوب نبود.

Alborz
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین ریزورت در مالدیو!

نکات مثبت

ما اخیراً در هیلتون آمینگیری مالدیو اقامت داشتیم و این تجربه‌ای فراموش‌نشدنی بود. بعد از اینکه چند بار به مالدیو سفر کرده‌ایم، می‌توانیم با اطمینان بگیم که این بهترین ریزورتی بوده که تا به حال بهش رفتیم. مدیر مهمان ما، چری، فوق‌العاده بود. همیشه در دسترس بود، خیلی مهربان بود و بیش از حد برای کمک به ما تلاش کرد. دقتش واقعاً باعث شد حس کنیم که مراقب ما هستند. همچنین از مموری از تیم خدماتی تشکر ویژه می‌کنیم. بدون شک، او بهترین عضوی از پرسنلی است که تا به حال باهاش برخورد کردیم. توجه همیشگی او به جزئیات و رفتار دوستانه‌اش باعث شد زمان ما اینجا خاص‌تر بشه. خدمات هیلتون آمینگیری واقعاً بی‌نظیر بود. از پرسنل گرم و حرفه‌ای گرفته تا محیط خیره‌کننده، همه‌چیز فراتر از انتظار ما بود. ما مشتاقانه منتظر برگشت به این ریزورت فوق‌العاده هستیم!

Andrea
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی!

نکات مثبت

پرسنل: همه خیلی مهربون و کمک‌کننده بودن! تشکر ویژه از چری و مموریز!

Diya
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فرار فراموش‌نشدنی مالدیو

نکات مثبت

اقامت ما در این ریزورت واقعاً جادویی بود. ویلای روی آب چشم‌اندازهایی بی‌نظیر داشت، امکانات لوکس و آرامشی بی‌همتا. خود مجموعه به طور بی‌نقصی نگهداری می‌شد، جایی که زیبایی طبیعی با ظرافت مدرن ترکیب شده بود. کارکنان فراتر از انتظار برای اطمینان از خاص بودن هر لحظه تلاش می‌کردند—همیشه گرم، مراقب و صمیمی. مخصوصاً ریا، که تجربه مهمان‌نوازی ما رو بی‌نظیر کرد.

نکات منفی

هیچی

Antonios
نوشته شده درجمعه, 02 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 21 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یک ریزورت بسیار خوب با تمام امکانات و کیفیتی که برای تعطیلات خود در هر زمینه‌ای نیاز داری، ایده‌آل برای زوج‌ها

نکات مثبت

کیفیت در همه بخش‌ها عالی بود. موقعیت خیلی خوب با ساحلی زیبا و تمیزی در همه‌جا.

نکات منفی

همه چیز عالی بود 😊

Davide
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه برنمی‌گردم

نکات مثبت

کارکنان دوستانه و آماده کمک بودن. اتاق خوب بود.

نکات منفی

توافقی که با رزرو داشتم به وضوح اشاره شده بود که 'همه‌چیز شامل' است. هتل به من خدمات فول بورد ارائه داد. توضیح‌شون این بود که رزرو اشتباه کرده 😂. من پکیج نوشیدنی با مقدار و کیفیت محدود دریافت کردم: میلک‌شیک وانیلی شامل بود، میلک‌شیک موزی هزینه جدا داشت.

Dina
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

هتل عالی بود، از نظر نظافت، موقعیت، خدمات و تیم بسیار حرفه‌ای و کمک‌کننده بودن.

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، ما چند روز هوای بد داشتیم و کارکنان همه تلاش‌شون رو کردن تا تعطیلات‌مون خراب نشه؛ حتی ویلای ما رو به یک ویلای راحت‌تر تغییر دادن. غذا در همه‌جا فوق‌العاده بود، مخصوصاً رستوران ایتالیایی سرآشپز فوق‌العاده داریو آر از سیسیل. حتماً برمی‌گردیم.

نکات منفی

هیچی

Sirom
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

استراحتی دلپذیر!

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون بودن! غذا خوب بود! اتاق روی آب خیلی زیبا بود! شن‌های ساحل نرم بودن! پیشنهاد می‌کنم سوشی رستوران اورا و غذاهای دریایی کبابی رستوران اوریجین رو امتحان کنید، در رستوران اصلی هابیتات شلوغ بود اما غذا خیلی خوب بود! داخل جزیره حمل‌ونقل وجود داشت، به پذیرش زنگ می‌زدی و ظرف ۲ دقیقه یک ماشین برقی جلوی در میومد و شما رو به هر جایی که می‌خواستید می‌برد. همچنین یک نفر از کارکنان به‌طور روزانه شما رو در جریان برنامه‌های روز قرار می‌داد و برای شما رزرو رستوران دلخواه‌تون رو انجام می‌داد و غیره. تجهیزات اسنورکلینگ به‌طور رایگان اجاره داده می‌شد، همچنین قایق یک ساعت در روز رایگان بود. فعالیت‌های روزانه زیادی هم داشتیم مثل نقاشی، تورها و غیره.

نکات منفی

محیط آبی منطقه خیلی توسعه‌نیافته نیست، برای اسنورکلینگ جزایر با هتل‌های قدیمی بهترند. چون این هتل نسبتاً جدید است، تعداد زیادی ماهی توی آب نبودند و ماهی‌هایی که بودند، وقتی می‌دیدن شما رو مخفی می‌شدن. سنگ‌های بزرگ و مرجان‌ها خیلی کم در آب بودن (که محیط خوبی برای ماهی‌ها بود)، اما اگر از اسنورکلینگ خوشتون نیاد، ساحل خیلی زیباست و آب دریا برای شنا عالیه.

Elisa
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بعد از ساعت ۱۲:۰۰ ما رو از ویلا بیرون کردند، تا ساعت ۱۸:۰۰ توی بار منتظر بمونیم، بدون هیچ‌گونه جایگزینی

نکات مثبت

ساحل، جزیره، نزدیکی به ماله

نکات منفی

خدمات و کارکنان (نه همه) در حد انتظار هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون نبودند.

Teodorjelev
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هتل خوبی بود، اتاق‌ها خوب و تمیز بودن. پرسنل حرفه‌ای بودن، همیشه با لبخند و آماده کمک در هر شرایطی. موقعیت خیلی خوب بود.

نکات منفی

غذا زیاد جالب نبود، بی‌طعم. برای شب سال نو می‌تونستن بیشتر تلاش کنن، برنامه ضعیفی بود و شام به‌صورت بوفه نبود.

Alborz
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین ریزورت مالدیو!

نکات مثبت

ما اخیراً در هتل هیلتون آمیگیری مالدیو اقامت داشتیم و تجربه‌ای کاملاً فراموش‌نشدنی بود. با اینکه قبلاً چندین بار به مالدیو سفر کرده بودیم، می‌تونیم با اطمینان بگیم که این بهترین ریزورتی بود که تا حالا رفته‌ایم. مدیر مهمان‌نوازی‌مون، چری، فوق‌العاده بود. همیشه در دسترس بود، خیلی مهربون بود و بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم برای کمک به همه جزئیات اقامت‌مون تلاش کرد. توجه و مراقبتش باعث شد احساس کنیم واقعاً مهم هستیم. یک تشکر ویژه هم از مموریز از تیم خدمات داریم. بدون شک، او بهترین عضو تیم خدماتی بود که تا حالا باهاش برخورد داشتیم. توجه دائمی‌اش به جزئیات و برخورد دوستانه‌ش، زمان ما رو اینجا خاص‌تر کرد. خدمات در هیلتون آمیگیری واقعاً بی‌نظیر بود. از پرسنل گرم و حرفه‌ای گرفته تا محیط خیره‌کننده، همه‌چیز فراتر از انتظارات‌مون بود. بی‌صبرانه منتظریم دوباره به این ریزورت شگفت‌انگیز برگردیم!

Andrea
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی!

نکات مثبت

پرسنل: همه خیلی مهربان و کمک‌کننده بودند! تشکر ویژه از چری و مموریز!

Diya
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فرار فراموش‌نشدنی مالدیو

نکات مثبت

اقامت ما در این ریزورت واقعاً جادویی بود. ویلا روی آب منظره‌های خیره‌کننده، امکانات لوکس و آرامش بی‌نظیری داشت. خود ملک به‌طور بی‌نقصی نگهداری می‌شد و زیبایی طبیعی با ظرافت مدرن ترکیب شده بود. کارکنان بیشتر از انتظار عمل کردند تا هر لحظه ویژه باشد—همیشه گرم، دلسوز و واقعاً توجه‌مند. مخصوصاً تجربه‌ساز مهمان‌نوازی ما، رئا، که فوق‌العاده بود.

نکات منفی

هیچ

Antonios
نوشته شده درجمعه, 02 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 21 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یک ریزورت بسیار زیبا با تمام امکانات و کیفیتی که در تعطیلاتتان می‌خواهید

نکات مثبت

کیفیت در همه‌جا وجود داشت. موقعیت بسیار خوبی داشت، با ساحل فوق‌العاده. و در همه‌جا تمیزی برقرار بود.

نکات منفی

همه‌چیز عالی بود 😊

Davide
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگر بازنمی‌گردم

نکات مثبت

پرسنل دوستانه و آماده کمک. اتاق خوب.

نکات منفی

توافقی که به وضوح با رزرو انجام شده بود، به وضوح گفته شده بود که 'همه چیز شامل است'. اما هتل من را با پذیرایی با تمام وعده‌ها مهمان کرد. توضیح آنها این بود که رزرو اشتباهی انجام داده 😂. من یک پکیج نوشیدنی محدود از نظر ارزش و کیفیت دریافت کردم: میلک‌شیک وانیلی شامل بود، ولی میلک‌شیک موز برای پول بود.

Dina
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده است. تمیزی، موقعیت، خدمات و کارکنان هتل خیلی شیک و بسیار کمک‌رسان هستند.

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز، ما چند روز بد آب‌وهوا داشتیم و کارکنان هر کاری که می‌توانستند انجام دادند تا تعطیلات ما را نجات دهند؛ آنها همچنین ویلایمان را به یک اتاق راحت‌تر تغییر دادند. غذا در همه‌جا عالی بود، اما به‌ویژه رستوران ایتالیایی با سرآشپز عالی داریو از سیسیل. مطمئناً برمی‌گردیم.

نکات منفی

هیچ

Sirom
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

استراحتی دلپذیر!

نکات مثبت

پرسنل بسیار مهربان! غذا عالی! اتاق روی آب زیبا! شن ساحل نرم! پیشنهاد می‌کنم سوشی در رستوران آورا و غذاهای دریایی کبابی در رستوران اوریجین، در رستوران اصلی هابیتات شلوغ است اما غذا بسیار عالی است! حمل‌ونقل در جزیره وجود دارد، فقط به پذیرش زنگ می‌زنید و در دو دقیقه یک ماشین برقی می‌آید و شما را به جایی که نیاز دارید می‌برد، همچنین یک نفر از کارکنان به طور روزانه شما را از فعالیت‌های روز مطلع می‌کند و برای شما میز در رستوران مورد نظر رزرو می‌کند و غیره. تجهیزات غواصی را می‌توان به‌طور رایگان اجاره کرد، همچنین قایق یک‌نفره ۱ ساعت در روز بدون هزینه اضافی قابل استفاده است. فعالیت‌های روزانه مانند نقاشی، تورها و غیره وجود دارد.

نکات منفی

محیط آبی در این منطقه خیلی خوب توسعه نیافته است. برای غواصی، جزایری که هتل‌های قدیمی دارند بهتر هستند. چون این هتل نسبتاً جدید است، در آب ماهی‌های زیادی وجود ندارد و آنهایی که هستند، وقتی شما را می‌بینند، پنهان می‌شوند. سنگ‌های بزرگ و مرجان‌ها در آب بسیار کم هستند (محیطی که برای ماهی‌ها مناسب باشد)، اما اگر غواصی را دوست ندارید، ساحل بسیار زیبا است و آب اقیانوس برای شنا عالی است.

Elisa
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بعد از ساعت 12:00 ما رو از ویلا بیرون کردن و تا ساعت 18:00 باید توی بار منتظر می‌موندیم، بدون هیچ گزینه‌ی دیگه‌ای

نکات مثبت

ساحل، جزیره، نزدیکی به ماله

نکات منفی

خدمات و پرسنل (همه‌یشون نه) در حد استاندارد هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون نبودند

Teodorjelev
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هتل خوب، اتاق‌های تمیز و زیبا. پرسنل حرفه‌ای، همیشه لبخند به لب و آماده کمک تو هر موقعیتی. موقعیت هتل خیلی خوبه.

نکات منفی

غذا خیلی خاص نبود، بی‌مزه بود. برای شب سال نو می‌تونستن بهتر باشن، برنامه ضعیف بود و شام به صورت بوفه نه خیلی خوب بود.

Alborz
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین ریزورت در مالدیو!

نکات مثبت

ما اخیراً در هتل هیلتون آمیگیری در مالدیو اقامت داشتیم و این تجربه‌ای فراموش‌نشدنی بود. با اینکه قبلاً چند بار به مالدیو سفر کرده بودیم، می‌تونیم با اطمینان بگیم که این بهترین ریزورتیه که تا حالا توش اقامت داشتیم. مدیر مهمان‌نوازی ما، چری، استثنایی بود. همیشه در دسترس بود، بسیار مهربان و هر کاری می‌کرد تا به ما در همه جزئیات اقامتمون کمک کنه. توجهش واقعاً ما رو احساس می‌کرد که مورد توجه قرار داریم. یک یادآوری ویژه هم به مموریز از تیم خدمات داریم. او بدون شک بهترین عضو تیم خدماتیه که ما تا حالا باهاش برخورد داشتیم. توجه مداومش به جزئیات و رفتار دوستانه‌اش باعث شد زمان ما اینجا حتی خاص‌تر بشه. خدمات در هتل هیلتون آمیگیری واقعاً بی‌نظیره. از پرسنل گرم و حرفه‌ای گرفته تا موقعیت نفس‌گیر هتل، همه‌چیز فراتر از انتظارات ما بود. بی‌صبرانه منتظریم دوباره به این ریزورت فوق‌العاده برگردیم!

Andrea
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی!

نکات مثبت

پرسنل: همه خیلی مهربان و آماده کمک! تشکر ویژه از چری و مموریز!

Diya
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فرار فراموش‌نشدنی مالدیوی

نکات مثبت

اقامت ما در این ریزورت چیزی کمتر از جادویی نبود. ویلا روی آب منظره‌های شگفت‌انگیزی داشت، امکانات لوکسی ارائه می‌شد و آرامشی بی‌نظیر داشت. خود ملک به‌طور بی‌عیب و نقصی نگهداری شده بود، ترکیب زیبایی طبیعی با ظرافت مدرن. پرسنل فراتر از انتظار عمل کردند تا هر لحظه خاص باشد — همیشه گرم، مراقب و صمیمی. به‌خصوص تجربه ما با ریا که فوق‌العاده بود.

نکات منفی

هیچ

Antonios
نوشته شده درجمعه, 02 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 21 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یک ریزورت خیلی خوب با تمام امکانات و کیفیتی که در تعطیلات می‌خواهی

نکات مثبت

کیفیت در همه‌جا حضور داشت. ریزورت در موقعیت خیلی خوبی قرار داشت با ساحلی زیبا و تمیزی در همه‌جا.

نکات منفی

همه‌چیز عالی بود 😊

Davide
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه برنمی‌گردم

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودند و آماده کمک. اتاق خوب بود.

نکات منفی

توافقی که با رزرو داشتم به‌وضوح گفته بود که 'همه چیز شامل است'. اما هتل فقط خدمات تمام‌غذای کامل به من داد. توضیح‌شان این بود که رزرو اشتباه کرده 😂. من یک بسته نوشیدنی محدود در ارزش و کیفیت دریافت کردم: میلک‌شیک وانیلی شامل بود، اما میلک‌شیک موز برای پول بود.

Mshari
نوشته شده درشنبه, 05 آبان 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 30 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز خیلی خوب بود. از اقامت تا استقبال، خداحافظی و توجه به من و خانواده‌ام، بوفه، باشگاه کودکان و تشکر ویژه از پرسنل هشام و همچنین اسما، اوس و حسین از مالدیو و خواهر آمل که به بچه‌های ما توجه ویژه داشت. مرسی هیلتون، تجربه‌ای عالی و فراموش‌نشدنی.

نکات منفی

هیچ

Shaima
نوشته شده درپنج‌شنبه, 19 مهر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 14 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این ریزورت خیلی زیبا بود و حتماً توصیه می‌کنم. حریم خصوصی که فراهم کرده بودند عالی بود. رستوران‌ها خیلی خوشمزه بودند. ویلا خیلی راحت و تمیز بود. تجربه‌ام فوق‌العاده بود. مسئول ویلا خیلی همکاری کرد. مرسی آقای مایش.

نکات منفی

N/a

Abdulrahman
نوشته شده درجمعه, 06 مهر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 02 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

همه‌چیز خوب بود جز غذا و قیمت‌ها!

نکات مثبت

موقعیت و پرسنل خیلی خوب بودند. جو کلی خیلی گرم و مهمان‌نواز بود.

نکات منفی

غذا بیشتر 5 از 10 بود. با توجه به قیمت، غذا باید خیلی بهتر از این می‌بود تا حداقل احساس سیری کنی. ما فقط می‌خوردیم که گرسنگی‌مون برطرف بشه. منوها متنوع بودند ولی طعم‌ها یا خیلی شور بودند یا خیلی چرب و گاهی اوقات طعم درست نداشتند. گاهی فقط می‌خوردیم که گرسنگی‌مون برطرف بشه که نباید اینطور باشه، به خصوص وقتی که توی یک بوفه هستی یا در تعطیلات هستی! ما دوست داریم از غذا لذت ببریم ولی اینجا اینطور نبود. همچنین باید اضافه کنم که ما رزرو نیم‌پانسیون داشتیم برای 4 شب که تقریباً 6 هزار دلار آمریکا هزینه داشت برای یک ویلا روی آب. وقتی می‌رفتی به بوفه، آب شامل نبود و باید 15 دلار برای هر بطری آب می‌پرداختی. من 4 شب موندم و تقریباً 2 هزار دلار برای غذا و 30 دقیقه جت‌اسکی + 90 دقیقه ماساژ یک نفره + گشت غروب خورشید هزینه کردم. من می‌گم: 1. غذا خیلی پایین‌تر از میانگین بود. 2. قیمت‌ها خیلی بالای بی‌دلیل بودند.

Yu
نوشته شده دردوشنبه, 26 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 02 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه‌ای عالی در هیلتون مالدیو، حتماً دوباره اینجا میام و می‌مونم.

نکات مثبت

غذا، امکانات، خدمات، منظره‌ها و همه‌چیز رو دوست داشتم.

Dina
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

هتل عالیه، نظافت، موقعیت، خدمات و پرسنل خیلی محترم و دلسوز بودند.

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود. چند روز بد آب و هوا داشتیم و پرسنل هر کاری ممکن بود انجام دادن تا تعطیلات‌مون خراب نشه. همچنین ویلامون رو به یک ویلا راحت‌تر تغییر دادن. غذا در همه‌جا عالی بود، ولی مخصوصاً رستوران ایتالیایی با سرآشپز فوق‌العاده داریو آر. از سیسیل. حتماً برمی‌گردیم.

Sirom
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

استراحتی لذت‌بخش!

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش‌برخورد! غذا خیلی خوب بود! اتاق روی آب خیلی زیبا بود! ماسه‌های ساحل نرم بودن! پیشنهاد می‌کنم سوشی رستوران آورا و غذاهای دریایی کبابی رستوران اوریجین رو امتحان کنید، در رستوران اصلی هابیتات کمی شلوغ بود ولی غذا خیلی خوب بود! در جزیره حمل‌ونقل وجود داره، با تماس با پذیرش، در دو دقیقه یه ماشین برقی میاد و شما رو به مقصد می‌بره. همچنین یه نفر از پرسنل هست که هر روز شما رو در جریان فعالیت‌های روزانه قرار می‌ده و رزرو رستوران‌ها رو انجام می‌ده. تجهیزات غواصی رایگان اجاره داده می‌شه و همچنین کایاک 1 ساعت در روز بدون پرداخت هزینه اضافی قابل استفاده است. روزانه فعالیت‌هایی مثل نقاشی، تورها و غیره برگزار میشه.

Elisa
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بعد از ساعت 12:00 ویلا رو ترک کردیم، مجبور شدیم تا ساعت 18:00 در بار منتظر بمونیم بدون هیچ‌گونه جایگزینی

نکات مثبت

ساحل، جزیره، نزدیکی به ماله

نکات منفی

خدمات و پرسنل (نه همه) در حد استانداردهای زنجیره هیلتون نبود.

Teodorjelev
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هتل خوبی بود، اتاق‌ها خوب و تمیز. پرسنل حرفه‌ای بودن، همیشه لبخند به لب داشتن و آماده بودن که در هر موقعیتی کمک کنن. موقعیت هتل خیلی خوب بود.

نکات منفی

غذا خیلی خاص نبود، بی‌طعم بود. برای شب سال نو می‌تونستن بیشتر تلاش کنن، برنامه ضعیفی داشتن و شام بوفه هم خوب نبود.

Alborz
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین ریزورت در مالدیو!

نکات مثبت

ما اخیراً در هیلتون آمنگیری مالدیو اقامت داشتیم و این تجربه کاملاً فراموش‌نشدنی بود. با اینکه قبلاً چند بار به مالدیو سفر کرده بودیم، می‌تونیم با اطمینان بگیم که این بهترین ریزورتی بوده که تا به حال بهش رفتیم. مدیر مهمان ما، چری، فوق‌العاده بود. همیشه در دسترس بود، خیلی مهربون بود و برای هر جزئیاتی از اقامت‌مون کمک کرد. توجه‌اش واقعاً باعث شد احساس کنیم که به ما اهمیت داده می‌شه. یک اشاره ویژه هم به مموریز از تیم خدماتی داریم. او بدون شک بهترین عضو تیم خدماتی بود که تا به حال باهاش برخورد داشتیم. توجه دائم به جزئیات و رفتار دوستانه‌اش، زمان ما رو حتی خاص‌تر کرد. خدمات در هیلتون آمنگیری واقعاً بی‌نظیر بود. از پرسنل گرم و حرفه‌ای تا منظره‌های شگفت‌انگیز، همه‌چیز فراتر از انتظارات ما بود. بی‌صبرانه منتظر بازگشت به این ریزورت فوق‌العاده هستیم.

Andrea
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی!

نکات مثبت

پرسنل: همه خیلی مهربان و کمک‌کننده بودن! تشکر ویژه از چری و مموریز!

Diya
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فرار فراموش‌نشدنی مالدیو

نکات مثبت

اقامت ما در این ریزورت کاملاً جادویی بود. ویلا روی آب مناظری خیره‌کننده، امکانات لوکس و آرامشی بی‌نظیر داشت. خود هتل به طور بی‌عیب و نقص نگهداری می‌شد، که زیبایی طبیعی رو با ظرافت مدرن ترکیب کرده بود. پرسنل فراتر از حد انتظار برای خاص کردن هر لحظه تلاش می‌کردند—همیشه گرم، دلسوز و با توجه به جزئیات. به ویژه تجربه مهمان‌داری ما توسط ریا که فوق‌العاده بود.

نکات منفی

هیچ

Antonios
نوشته شده درجمعه, 02 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 21 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یک ریزورت بسیار زیبا با همه امکانات و کیفیتی که در تعطیلات می‌خواهید، در همه زمینه‌ها. ایده‌آل برای زوج‌ها

نکات مثبت

در همه زمینه‌ها کیفیت وجود داشت. در موقعیت خیلی خوبی بود، ساحل فوق‌العاده‌ای داشت و همه جا تمیز بود.

نکات منفی

همه‌چیز عالی بود 😊

Davide
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه برنمی‌گردم

نکات مثبت

پرسنل دوستانه و آماده کمک. اتاق خوب بود.

نکات منفی

قراردادی که با رزرو انجام دادیم به وضوح نوشته بود که 'همه‌چیز شامل است'. اما هتل فقط پذیرایی با خدمات نیم‌پانسیون به ما داد. توضیحشون این بود که رزرو اشتباه کرده 😂. بسته نوشیدنی که دریافت کردیم محدود به مقدار و کیفیت بود: میلک‌شیک وانیلی شامل بود، اما میلک‌شیک موز هزینه داشت.

Mshari
نوشته شده درشنبه, 05 آبان 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 30 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود. از محل اقامت گرفته تا استقبال و بدرقه و توجه به شما و خانواده‌تون، بوفه، باشگاه کودکان، و تشکر ویژه از پرسنل هشام و همچنین اسماء و اوس و حسین از مالدیو و خواهر آمل که به کودکان ما توجه ویژه‌ای داشتند. تجربه‌ای بی‌نظیر در هتل هیلتون.

نکات منفی

هیچ

Shaima
نوشته شده درپنج‌شنبه, 19 مهر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 14 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این ریزورت واقعاً عالیه و توصیه می‌کنم بهش. خصوصیاتی که فراهم کرده بودن عالی بود. رستوران‌ها خوشمزه بودن. ویلا خیلی راحت و تمیز بود. تجربه‌ای بی‌نظیر بود. مسئول ویلا هم خیلی همکاری کرد. مرسی آقای Maaish.

نکات منفی

هیچ

Abdulrahman
نوشته شده درجمعه, 06 مهر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 02 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

همه‌چیز خوب بود جز غذا و قیمت‌ها!

نکات مثبت

موقعیت و پرسنل. جو کلی خیلی گرم و خوشایند بود.

نکات منفی

غذا معمولاً ۵ از ۱۰ بود. با توجه به قیمت‌ها، غذا باید خیلی بهتر از این می‌بود تا حداقل آدم رو سیر کنه. ما فقط می‌خوردیم تا گرسنگی‌مون رفع بشه. منوها متنوع بودن ولی طعم غذا یا خیلی شور بود یا خیلی چرب، و بعضی وقت‌ها طعم درستی نداشت. گاهی فقط می‌خوردی تا سیر بشی که این اصلاً نباید اینطور باشه، به خصوص وقتی که داری از یک بوفه استفاده می‌کنی یا توی تعطیلاتی! ما دوست داریم غذا بخوریم و از وعده‌ها لذت ببریم، اما اینطور نبود. به این نکته هم توجه کنید که ما برای ۴ شب رزرو نیم‌پانسیون داشتیم که تقریباً ۶ هزار دلار برای ویلا روی آب پرداخت کردیم. و وقتی به بوفه می‌رید، آب شامل نیست و باید ۱۵ دلار برای هر بطری آب پرداخت کنید. من ۴ شب اقامت داشتم و تقریباً ۲ هزار دلار برای غذا و ۳۰ دقیقه جت‌اسکی + ۹۰ دقیقه ماساژ برای یک نفر + تور غروب هزینه کردم. به طور خلاصه: ۱. غذا خیلی زیر متوسط بود. ۲. قیمت‌ها بسیار گران بودند.

Yu
نوشته شده دردوشنبه, 26 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 02 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

زمان فوق‌العاده‌ای در هیلتون مالدیو داشتم، قطعاً در آینده برمی‌گردم و دوباره اینجا می‌مونم.

نکات مثبت

غذا، امکانات، خدمات، مناظر و... همه عالی بودن.

Dina
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فندق فوق‌العاده

نکات مثبت

فندق عالی از نظر تمیزی، موقعیت، خدمات و تیم پرسنل که خیلی حرفه‌ای و خدمت‌گذار بودن.

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود، ما چند روز هوای بد داشتیم ولی پرسنل همه‌چیز رو برای نجات تعطیلاتمون انجام دادن؛ حتی ویلا رو به ویلا راحت‌تری تغییر دادن. غذا در همه جا عالی بود، اما مخصوصاً رستوران ایتالیایی با سرآشپز فوق‌العاده داریو از سیسیل. حتماً دوباره برمی‌گردیم.

نکات منفی

هیچ چیزی

Sirom
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

استراحتی لذت‌بخش!

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون بودن! غذا خوب بود! اتاق روی آب خیلی زیبا بود! شن‌های ساحل نرم و لطیف بود! پیشنهاد می‌کنم سوشی در رستوران Aura و میگوهای کبابی در رستوران Origin رو امتحان کنید، در رستوران اصلی Habitat شلوغ بود ولی غذا خیلی خوب بود! حمل و نقل در جزیره وجود داره، کافیه به پذیرش زنگ بزنید و در دو دقیقه یک ماشین برقی میاد و شما رو به جایی که نیاز دارید می‌بره، یک نفر از پرسنل هم روزانه شما رو از فعالیت‌های اون روز مطلع می‌کنه و به رستوران مورد علاقه‌تون رزرو می‌ده. تجهیزات غواصی هم به صورت رایگان اجاره داده می‌شه، همچنین کایاک هم روزی یک ساعت بدون هزینه اضافی قابل استفاده است. فعالیت‌های روزانه شامل نقاشی، تور و... وجود داره.

نکات منفی

محیط آبی در این منطقه زیاد توسعه پیدا نکرده، برای غواصی جزیره‌هایی که هتل‌های قدیمی‌تری دارن بهتر هستن. چون این هتل نسبتاً جدید هست، در آب ماهی‌های زیادی وجود ندارن و اون‌هایی که هستن وقتی شما رو می‌بینن مخفی می‌شن. خیلی کم صخره‌های بزرگ و مرجان‌ها در آب وجود داره (که محیط مناسبی برای ماهی‌هاست)، ولی اگر غواصی رو دوست ندارید، ساحل خیلی زیباست و آب اقیانوس عالی برای شنا هست.

Elisa
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بعد از ساعت ۱۲:۰۰ از ویلا خارج شدیم تا ساعت ۱۸:۰۰ در بار منتظر بمونیم، بدون هیچ جایگزینی

نکات مثبت

ساحل، جزیره، نزدیکی به ماله

نکات منفی

خدمات و پرسنل (نه همه) در سطح استانداردهای هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون نبودن

Teodorjelev
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هتل خوبی بود، اتاق‌ها تمیز و شیک بودند. پرسنل حرفه‌ای بودند، همیشه لبخند بر لب داشتند و آماده کمک در هر شرایطی بودند. موقعیت هتل خیلی خوب بود.

نکات منفی

غذا خیلی خاص نبود، بی‌مزه بود. برای شب سال نو می‌تونستند برنامه بهتری بذارند، برنامه ضعیف بود، شام به صورت بوفه نه خیلی خوب بود.

Alborz
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین ریزورت در مالدیو!

نکات مثبت

ما اخیراً در هتل هیلتون آمینگیری در مالدیو اقامت داشتیم و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی بود. با اینکه قبلاً چندین بار به مالدیو سفر کرده بودیم، می‌تونیم با اطمینان بگیم که این بهترین ریزورتی بود که تا به حال رفته بودیم. مدیر مهمان‌نوازی ما، چری، فوق‌العاده بود. همیشه در دسترس بود، خیلی مهربان و همیشه آماده کمک بود تا هر جزئیات اقامت ما رو به بهترین شکل ممکن انجام بده. رفتار توجه‌برانگیز و دلسوزانه‌اش باعث شد حس کنیم که واقعاً مراقب ما هست. ممنونیم از مموریز از تیم خدمات. بدون شک، او بهترین کارمند خدماتی بود که تا به حال باهاش روبه‌رو شدیم. توجه دائم به جزئیات و رفتار دوستانه‌اش باعث شد اقامت ما اینجا خیلی خاص‌تر بشه. خدمات در هتل هیلتون آمینگیری واقعاً بی‌نظیره. از پرسنل مهربان و حرفه‌ای گرفته تا محیط خارق‌العاده، همه‌چیز فراتر از انتظارات ما بود. منتظریم دوباره به این ریزورت شگفت‌انگیز برگردیم!

Andrea
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی!

نکات مثبت

پرسنل: همه خیلی مهربان و کمک‌کننده بودن! ممنون ویژه از چری و مموریز!

Diya
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فرار فراموش‌نشدنی مالدیوی

نکات مثبت

اقامت ما در این ریزورت چیزی کمتر از جادویی نبود. ویلاهای روی آب منظره‌هایی فوق‌العاده داشتند، امکانات لوکس و آرامشی بی‌نظیر فراهم کرده بودند. خود ملک به‌خوبی نگهداری می‌شد و زیبایی طبیعی با ظرافت مدرن ترکیب شده بود. پرسنل فراتر از انتظارات ما عمل کردند تا هر لحظه‌مون خاص باشه—همیشه مهربان، دلسوز و توجه‌بر‌انگیز. به‌ویژه تجربه مهمان‌نوازی ما، ریا، واقعاً شگفت‌انگیز بود.

نکات منفی

هیچ

Antonios
نوشته شده درجمعه, 02 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 21 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یک ریزورت خیلی خوب با تمام امکانات و کیفیتی که در تعطیلات خود می‌خواهی

نکات مثبت

در همه بخش‌ها کیفیت عالی وجود داشت. موقعیت عالی با ساحل زیبا و همه‌جا تمیز و مرتب بود.

نکات منفی

همه چیز عالی بود 😊

Davide
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

دیگه برنمی‌گردم

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودند و آماده کمک. اتاق هم خوب بود.

نکات منفی

قراردادی که با رزرو کرده بودم، به وضوح نوشته شده بود 'همه‌چیز شامل است'. ولی هتل فقط غذا و سرویس کامل ارائه داد. توضیح‌شون این بود که رزرو اشتباه کرده 😂. بسته نوشیدنی که دریافت کردم محدود بود از نظر ارزش و کیفیت: میلک‌شیک وانیلی شامل بود، ولی میلک‌شیک موز باید پولی می‌بود.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.