هتل هیلتون سندتونHilton Sandton hotel
درباره هتل هیلتون سندتون
هتل هیلتون سندتون در قلب منطقه تجاری سندتون واقع شده و دارای مرکز تناسب اندام، استخر شنا و باغهای محوطهسازی شده است. این هتل 900 متر از مرکز همایش سندتون فاصله دارد. اتاقهای مدرن دارای چشمانداز باغ یا شهر بوده و روزنامه رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار میگیرد. کارکنان هتل خدمات شاتل، تور و بلیط را ارائه میدهند. مهمانان میتوانند از شاتل رایگان به میدان نلسون ماندلا و ایستگاه گاترین سندتون استفاده کنند. صبحانه روزانه در رستوران Tradewinds سرو میشود و خدمات اتاق 24 ساعته نیز در دسترس است. هتل هیلتون سندتون امکانات کنفرانس، جلسات و پذیرایی برای تا 1000 مهمان دارد. فعالیتهای محلی شامل موزه آپارتاید، پارک شیرها و گهواره بشریت است. هتل هیلتون سندتون در فاصله 1 کیلومتری از ایستگاه گاترین سندتون و 1.4 کیلومتری از مرکز خرید سندتون سیتی قرار دارد. فرودگاه بینالمللی O.R. تامبو 30 کیلومتر از هتل فاصله دارد و سرویس شاتل فرودگاهی در...امکانات و تفریحات هتل هیلتون سندتون
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- حمام
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- حمام
- مبلمان فضای باز
- تراس
- باغ
- محل پیک نیک
- تراس
- تلویزیون کابلی
- تلویزیون
- رادیو
- تلفن
- بار نوشیدنی (هزینه اضافی)
- بوفه مخصوص کودکان
- صبحانه داخل اتاق
- بار نوشیدنی
- رستوران
- اسنک بار
- چای ساز و قهوه ساز
- مینی بار
- غذای کودکان (هزینه اضافی)
- منو های رژیمی ویژه (در صورت درخواست)
- Fruits
- گاراژ پارکینگ
- پارکینگ در دسترس
- محل شارژ وسایل نقلیه الکتریکی
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- پارک فارم قارچ1,450 ft
- پارک فارم قارچ1,850 ft
- پارک اینسفری، سندتون2,150 ft
- پارک مرکزی سندتون1.1 mi
- پارک اینیسفری1.6 mi
- پارک دلتا4.7 mi
- منطقه حفاظت شده طبیعت ریتفونتین6 mi
- منطقه حفاظت شده طبیعت ملی ویل کوپی8 mi
- باغهای گیاهشناسی ژوهانسبورگ7 mi
- تپه قانون اساسی7 mi
- [رستوران] Tradewinds [رستوران]100 ft
- [رستوران] آفرُس200 ft
- کافه/بار Vida e caffè2,000 ft
- پل نلسون ماندلا8 mi
- پارک رودز8 mi
- مرکز کارلتون10 mi
- میدان گاندی10 mi
- دریاچه Zoo5 mi
آدرس و موقعیت هتل هیلتون سندتون
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل هیلتون سندتون
نظرات میهمانان هتل هیلتون سندتون
کارکنان خیلی صمیمی و کمککننده بودن و سرویس رفت و آمد رایگان هم یه مزیت خوب بود.
من از این مکان لذت میبرم
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون... نیاز به ارتقا و مدرنسازی داره
دفعه بعد هم میام
از سرویسدهی عالی خوشم اومد
من هتل رو دوست دارم. جای خوبیه، موقعیتش خوبه، آدمای خوبی داره، استقبالشون گرمه
فرهنگ مهماننوازی کارکنان. فراتر از آموزش رفتن. آدمهایی با نگرش طبیعی درست رو استخدام میکنن.
آسانسورها. اون یکی که وسط بود به طبقه ۳ واکنش نشون نمیداد.
اقامت عالی.
اتاق ما زیبا و تمیز بود.
قیمت خیلی بالاست و حتی صبحونه هم شاملش نیست.
FUNCIONÁRIOS MUITO ATENCIOSOS!
برخورد بسیار مفید و دوستانه از طرف کارکنان هتل. صبحانه بسیار خوب!
هتل نیاز به بازسازی دارد، تلویزیونها را با تلویزیونهای هوشمند عوض کنید، یخچالها را (که قدیمی هستند) تعویض کنید.
Ein gutes Hotel zu einem vernünftigen Preis-Leistungsverhältnis in Top Lage.
بهترین موقعیت مکانی و کارکنان بسیار مهربان. صبحانه واقعاً عالی است و انتخاب بسیار زیادی را ارائه میدهد.
این هتل میتواند پیشرفتهایی داشته باشد. همه چیز مرتب بود اما اولین نشانههای فرسودگی دیده میشود.
این هتل ادعا میکند که 5 ستاره است، اما متأسفانه انتظارات را برآورده نمیکند.
نکات مثبت: لابی خیرهکننده است و اولین برداشت عالی را ایجاد میکند. کارکنان فوقالعاده مهربان و خوشبرخورد هستند. رستوران غذاهای خوشمزه سرو میکند. نکات منفی (همه در کادر مثبت جای نگرفتند): امکانات: زمین تنیس در وضعیت نامناسبی قرار دارد، کاملاً نادیده گرفته شده و برای استفاده مناسب نیست. تجربه رستوران به دلیل پیشخدمتانی که نمیتوانستند مواد اولیه اصلی غذا را تشخیص دهند، خراب شد، این موضوع برای هر کسی که محدودیت غذایی دارد، مشکلساز است. پخش موسیقی پاپ و راک در محیط زیبای شام نامناسب بود و از فضا کاست. به طور کلی: این هتل فاقد توجه به جزئیات مورد انتظار از یک اقامتگاه 5 ستاره است. مسائل مربوط به نگهداری، امکانات قدیمی، ارتباطات ضعیف و کارکنان بیتوجه، نقصهای آشکاری هستند که تجربه را کاهش میدهند. شاید این هتل دههها پیش یک هتل 5 ستاره واقعی بوده است، اما برای مطابقت با استانداردهای معقول نگهداری نشده است.
نکات مثبت به سرعت پس از ورود به اتاق و بررسی امکانات از بین رفت. اتاق قدیمی، خسته کننده و تاریک به نظر میرسید و فاقد لمس لوکسی بود که از یک هتل 5 ستاره انتظار میرود. دوش فقط یک سر کوچک قابل جابجایی داشت، بدون هیچ گزینهای برای نصب سقفی برای یک تجربه مانند اسپا. میله بلندی که سر دوش را نگه میداشت از دیوار میافتاد، که در نهایت خودم آن را تعمیر کردم. مسائل مربوط به نگهداری اولیه فراوان بود: سطل حمام شکسته بود، قلاب حوله روی در آسیب دیده بود و توالت نشتی داشت و در طول شب صدا میداد. سیستم تهویه مطبوع به درستی تنظیم نشده بود. حتی در کمترین حالت، یا خیلی سرد و بادی بود یا کاملاً خاموش بود که منجر به شرایط خفه کننده میشد. درب ورودی اتاق با صدای بلندی بسته میشود و بازوی فشار باید تنظیم شود تا از آسیبهای احتمالی جلوگیری شود. سطح شیشهای میز استفاده از ماوس کامپیوترم را غیرممکن کرد و آن را برای کار غیرعملی کرد. ایستگاه شارژ و ردیف پریزها کار نمیکردند. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز بروم تا دو پریز قابل استفاده پیدا کنم. تلویزیون قدیمی بود و لیست کانالهای نامرتبی داشت که نیاز به کلیک کردن روی هر کانال به صورت جداگانه داشت، با وجود داشتن DSTV. جزئیات کوچک نادیده گرفته شده بود: به جای قاشق چایخوری، اتاق فقط چوبهای نازک شبیه به یک قهوه بیرونبر ارائه میداد - که به سختی برای یک هتل 5 ستاره مناسب است. کمد کوچک فقط فضای آویزان کردن لباس داشت و هیچ قفسهای نداشت و سودمندی آن را برای نگهداری لباس محدود میکرد. خدمات و ارتباطات: یکی از همکاران من ظهر از پذیرش بازدید کرد و متوجه شد که همه پذیرشکنندهها با تلفنهای خود مشغول هستند، همراه با سایر کارکنانی که حواسشان پرت دستگاههایشان بود. آنها مجبور شدند بگویند 'ببخشید' تا در پذیرش متوجه آنها شوند. نامه خوشامدگویی من به مهمان قبلی خطاب شده بود و یک روز قبل تاریخ داشت و به حس بیتوجهی اضافه میکرد. ارتباط از طریق برنامه Booking.com بیاثر بود. پاسخ من یک پاسخ خارج از دفتر دریافت کرد و در پذیرش مورد توجه قرار نگرفت.
کارکنان بسیار صمیمی و مفید بودند و سرویس رفت و برگشت یه امتیاز خوب بود
از اینجا خوشم میاد
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون باید ارتقا و مدرن بشن
دفعه بعد هم میام
از سرویسدهی عالی خوشم اومد
من هتل رو دوست دارم. جای خوبیه، موقعیتش خوبه، آدمای خوبی داره، استقبالشون گرمه
فرهنگ مهماننوازی کارکنان. فراتر از آموزش رفتن. آدمهایی با نگرش طبیعی درست رو استخدام میکنن.
آسانسورها. اون یکی که وسط بود به طبقه ۳ واکنش نشون نمیداد.
اقامت عالی.
اتاق ما زیبا و تمیز بود.
قیمت خیلی بالاست و حتی صبحونه هم شاملش نیست.
کارکنان خیلی با ملاحظه!
برخورد پرسنل هتل خیلی خوب و صمیمانه بود. صبحونه هم عالی بود!
هتل یه کم نیاز به بازسازی داره، تلویزیونها رو با مدلهای هوشمند عوض کنن، یخچالها هم قدیمی شدن.
یه هتل خوب با قیمت مناسب و موقعیت عالی
بهترین موقعیت و پرسنل خیلی مهربون. صبحونه واقعا عالیه و تنوع خیلی زیادی داره.
هتل میتونه یه کم بهتر بشه. همه چی مرتب بود ولی یه سری نشانههای استهلاک دیده میشد.
این هتل ادعا میکنه ۵ ستارهست، ولی متاسفانه در حد انتظارات نیست.
نکات مثبت: لابی هتل خیلی شیکه و یه تاثیر اولیه عالی میذاره. پرسنل فوقالعاده مهربون و خوش برخورد هستن. رستوران غذاهای خوشمزهای سرو میکنه. نکات منفی (همهشون تو باکس مثبت جا نشدن): امکانات: زمین تنیس وضعیت خیلی بدی داره، معلومه که بهش رسیدگی نشده و قابل استفاده نیست. تجربه رستوران با پیشخدمتهایی که نمیتونستن مواد اولیه اصلی غذا رو تشخیص بدن خراب شد، این برای کسایی که محدودیت غذایی دارن خیلی مهمه. پخش موسیقی پاپ و راک تو فضای شیک شام هم اصلا جالب نبود و از حس و حال اونجا کم میکرد. در کل: این هتل اون توجه به جزئیاتی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداره. مشکلات نگهداری، امکانات قدیمی، ارتباطات ضعیف و پرسنل بیتوجه، نقصهای بزرگی هستن که تجربه رو خراب میکنن. شاید این هتل دههها پیش یه هتل ۵ ستاره واقعی بوده، اما برای رسیدن به استانداردهای معقول، بهش رسیدگی نشده.
به محض اینکه وارد اتاق شدم و امکانات رو بررسی کردم، نکات مثبت خیلی زود از بین رفت. اتاق حس و حال قدیمی، کهنه و تاریکی داشت و اون حس لوکسی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداشت. دوش فقط یه سردوش کوچیک داشت و خبری از اون مدلهای سقفی نبود که حس اسپا بده. میله بلندی که سردوش رو نگه داشته بود داشت از دیوار جدا میشد که خودم درستش کردم. مشکلات نگهداری اولیه زیاد بودن: سطل آشغال دستشویی شکسته بود، چوب لباسی روی در خراب بود و توالت چکه میکرد و کل شب صدا میداد. سیستم تهویه هوا درست تنظیم نشده بود. حتی روی کمترین درجه هم یا خیلی سرد و پر باد بود یا کاملا خاموش میشد و هوا خفه میشد. در ورودی اتاق با صدای بلندی بسته میشد و بازوی فشاریش باید تنظیم میشد تا از آسیب احتمالی جلوگیری بشه. روکش شیشهای میز باعث میشد که موس کامپیوترم کار نکنه و برای کار کردن مناسب نبود. جای شارژ و ردیف پریزها کار نمیکردن. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز دنبال دو تا پریز سالم بگردم. تلویزیون قدیمی بود و لیست کانالهاش نامرتب بود و با وجود اینکه DSTV داشت، باید تک تک کانالها رو میزدم تا کانال مورد نظرم رو پیدا کنم. به جزئیات کوچیک توجه نشده بود: به جای قاشق چایخوری، تو اتاق فقط چوبهای نازک شبیه چوبهای قهوه بیرونبر بود، که اصلا مناسب یه هتل ۵ ستاره نیست. کمد کوچیک فقط جای آویزون کردن لباس داشت و هیچ قفسهای نداشت، که کاراییش رو برای نگهداری لباس محدود میکرد. سرویس و ارتباطات: یکی از همکارام ظهر به قسمت پذیرش رفت و دید همه مسئولان پذیرش سرشون تو گوشیه، بقیه پرسنل هم همینطور. مجبور شدن بگن 'ببخشید' تا بالاخره تو پذیرش متوجهشون بشن. نامه خوشآمدگویی من به اسم یه مهمون قبلی بود و تاریخش هم یه روز قبل بود، که به حس بیتوجهی دامن میزد. ارتباط از طریق اپلیکیشن Booking.com بیفایده بود؛ جواب من یه پیغام عدم حضور دریافت کرد و تو پذیرش هم بهش توجهی نشد.
مثل همیشه عالی
فضا، استخر، موقعیت مکانی، کارکنان و موقعیت مکانی!! و صبحونه!!
هیچی
خیلی با ملاحظه بودن، وقتی تاریخ رو اشتباه رزرو کردم کمکم کردن. به خاطر ساعت پرواز فقط یه شب موندیم. تخت خیلی خوب بود.
کارکنان خیلی صمیمی و کمککننده بودن و سرویس رفت و آمد رایگان هم یه مزیت خوب بود.
از اینجا خوشم میاد
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون باید ارتقا پیدا کنه و مدرن بشه
دفعه بعد هم میام
از سرویسدهی عالیشون خوشم اومد
من از این هتل خوشم اومده. جای خوبیه، موقعیت مکانیش عالیه، آدمای خونگرمی داره و خیلی خوب از مهمونا استقبال میکنن
فرهنگ مهماننوازی کارکنان. فراتر از آموزش هست. آدمهایی رو استخدام کردن که ذاتاً برخورد خوبی دارن.
آسانسورها. اون آسانسوری که وسط بود به شماره ۳ واکنش نشون نمیداد.
اقامت عالی.
اتاق ما قشنگ و تمیز بود.
قیمتش خیلی بالاست و حتی صبحانه هم شاملش نمیشه.
کارکنان خیلی با ملاحظه!
پرسنل هتل خیلی دلسوز و مهربون بودن. صبحانهاش هم خیلی خوب بود!
هتل نیاز به بازسازی داره، تلویزیونها رو با مدلهای هوشمند عوض کنن، یخچالهای کوچیک هم قدیمی شدن.
یه هتل خوب با قیمت مناسب و موقعیت عالی
بهترین موقعیت و پرسنل خیلی مهربون. صبحونه واقعا عالیه و تنوع خیلی زیادی داره.
هتل میتونه یه کم بهتر بشه. همه چی مرتب بود ولی یه سری نشانههای استهلاک دیده میشد.
این هتل ادعا میکنه ۵ ستارهست، ولی متاسفانه در حد انتظارات نیست.
نکات مثبت: لابی هتل خیلی شیکه و یه تاثیر اولیه عالی میذاره. پرسنل فوقالعاده مهربون و خوش برخورد هستن. رستوران غذاهای خوشمزهای سرو میکنه. نکات منفی (همهشون تو باکس مثبت جا نشدن): امکانات: زمین تنیس وضعیت خیلی بدی داره، معلومه که بهش رسیدگی نشده و قابل استفاده نیست. تجربه رستوران با پیشخدمتهایی که نمیتونستن مواد اولیه اصلی غذا رو تشخیص بدن خراب شد، این برای کسایی که محدودیت غذایی دارن خیلی مهمه. پخش موسیقی پاپ و راک تو فضای شیک شام هم اصلا جالب نبود و از حس و حال اونجا کم میکرد. در کل: این هتل اون توجه به جزئیاتی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداره. مشکلات نگهداری، امکانات قدیمی، ارتباطات ضعیف و پرسنل بیتوجه، نقصهای بزرگی هستن که تجربه رو خراب میکنن. شاید این هتل دههها پیش یه هتل ۵ ستاره واقعی بوده، اما برای رسیدن به استانداردهای معقول، بهش رسیدگی نشده.
به محض اینکه وارد اتاق شدم و امکانات رو بررسی کردم، نکات مثبت خیلی زود از بین رفت. اتاق حس و حال قدیمی، کهنه و تاریکی داشت و اون حس لوکسی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداشت. دوش فقط یه سردوش کوچیک داشت و خبری از اون مدلهای سقفی نبود که حس اسپا بده. میله بلندی که سردوش رو نگه داشته بود داشت از دیوار جدا میشد که خودم درستش کردم. مشکلات نگهداری اولیه زیاد بودن: سطل آشغال دستشویی شکسته بود، چوب لباسی روی در خراب بود و توالت چکه میکرد و کل شب صدا میداد. سیستم تهویه هوا درست تنظیم نشده بود. حتی روی کمترین درجه هم یا خیلی سرد و پر باد بود یا کاملا خاموش میشد و هوا خفه میشد. در ورودی اتاق با صدای بلندی بسته میشد و بازوی فشاریش باید تنظیم میشد تا از آسیب احتمالی جلوگیری بشه. روکش شیشهای میز باعث میشد که موس کامپیوترم کار نکنه و برای کار کردن مناسب نبود. جای شارژ و ردیف پریزها کار نمیکردن. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز دنبال دو تا پریز سالم بگردم. تلویزیون قدیمی بود و لیست کانالهاش نامرتب بود و با وجود اینکه DSTV داشت، باید تک تک کانالها رو میزدم تا کانال مورد نظرم رو پیدا کنم. به جزئیات کوچیک توجه نشده بود: به جای قاشق چایخوری، تو اتاق فقط چوبهای نازک شبیه چوبهای قهوه بیرونبر بود، که اصلا مناسب یه هتل ۵ ستاره نیست. کمد کوچیک فقط جای آویزون کردن لباس داشت و هیچ قفسهای نداشت، که کاراییش رو برای نگهداری لباس محدود میکرد. سرویس و ارتباطات: یکی از همکارام ظهر به قسمت پذیرش رفت و دید همه مسئولان پذیرش سرشون تو گوشیه، بقیه پرسنل هم همینطور. مجبور شدن بگن 'ببخشید' تا بالاخره تو پذیرش متوجهشون بشن. نامه خوشآمدگویی من به اسم یه مهمون قبلی بود و تاریخش هم یه روز قبل بود، که به حس بیتوجهی دامن میزد. ارتباط از طریق اپلیکیشن Booking.com بیفایده بود؛ جواب من یه پیغام عدم حضور دریافت کرد و تو پذیرش هم بهش توجهی نشد.
پرسنل خیلی مهربون و کمککننده بودن و سرویس رفت و برگشت رایگان هم یه مزیت خوب بود.
من از اینجا خوشم اومد
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون باید ارتقا پیدا کنن و مدرن بشن.
دفعه بعد هم میام
من از سرویس دهی عالی اینجا خوشم اومد.
من از هتل خوشم میاد. جای خوبیه، موقعیت مکانیش خوبه، آدمهای خوبی داره، برخوردشون گرم و صمیمیه.
فرهنگ مهماننوازی پرسنل. فراتر از آموزش و تربیت هست. آدمهایی با نگرش طبیعی درست استخدام شدن.
آسانسورها. اون آسانسور وسطی به طبقه ۳ جواب نمیداد.
اقامت عالی.
اتاق ما خیلی قشنگ و تمیز بود.
قیمت خیلی بالاست و حتی صبحونه هم شاملش نمیشه.
کارکنان خیلی مهربون و دلسوز!
برخورد و سرویسدهی کارکنان هتل خیلی خوب و صمیمی بود. صبحانهاش هم خیلی عالی بود!
هتل نیاز به بازسازی داره، تلویزیونها رو با مدلهای هوشمند عوض کنن، یخچالها هم خیلی قدیمی هستن.
یه هتل خوب با قیمت مناسب و موقعیت عالی.
بهترین موقعیت مکانی و پرسنل خیلی خوشبرخورد. صبحانهاش واقعاً درجه یکه و تنوع خیلی زیادی داره.
هتل میتونست یه کم بهتر بشه. همه چی مرتب بود، ولی یه سری نشانههای فرسودگی دیده میشد.
این هتل ادعا میکنه ۵ ستارهست، ولی متاسفانه در حد انتظارات نیست.
نکات مثبت: لابی هتل خیلی شیک و چشمگیره و یه حس خوب به آدم میده. پرسنل خیلی مهربون و خوشبرخورد هستن. رستورانش غذاهای خوشمزهای سرو میکنه. نکات منفی (همهشون تو قسمت مثبت جا نمیشد): امکانات: زمین تنیس خیلی داغونه، معلومه که بهش رسیدگی نشده و قابل استفاده نیست. تو رستوران پیشخدمتها مواد اولیه غذاها رو نمیدونستن، که این برای کسایی که رژیم غذایی خاصی دارن، مشکلساز میشه. پخش آهنگ پاپ و راک تو فضای شیک شام هم اصلا جالب نبود و به فضا نمیخورد. در کل: این هتل به جزئیاتی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره، توجه نمیکنه. مشکلات نگهداری، امکانات قدیمی، ارتباط ضعیف و پرسنل بیتوجه، ایرادهای بزرگی هستن که تجربه اقامت رو خراب میکنن. شاید این هتل چند دهه پیش یه هتل ۵ ستاره واقعی بوده، ولی الان دیگه به هیچ استانداردی نمیرسه.
بعد از اینکه وارد اتاق شدم و امکانات رو دیدم، حس خوبم از بین رفت. اتاق حس کهنگی و دلگیری داشت و اون حس لوکسی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداشت. دوش حموم فقط یه سر دوش کوچیک داشت و خبری از دوش سقفی که حس اسپا بده، نبود. میلهای هم که سر دوش رو نگه میداشت، داشت از دیوار جدا میشد که خودم درستش کردم. مشکلات نگهداری زیاد بودن: سطل آشغال دستشویی شکسته بود، جای حوله روی در خراب بود و توالت چکه میکرد و تمام شب صدا میداد. سیستم تهویه هوا درست تنظیم نشده بود. حتی روی کمترین درجه هم یا خیلی سرد و پر باد بود یا کلا خاموش میشد و هوا دم میکرد. در ورودی اتاق خیلی محکم بسته میشد و فنرش نیاز به تنظیم داشت تا کسی آسیب نبینه. رویه شیشهای میز باعث شده بود که موس کامپیوترم کار نکنه و عملا برای کار کردن مناسب نبود. جای شارژ و پریزها کار نمیکردن. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز دنبال یه پریز بگردم. تلویزیون قدیمی بود و لیست کانالها نامرتب بود و مجبور بودم تک تک کانالها رو بزنم تا کانال مورد نظرم رو پیدا کنم. به جزئیات کوچیک توجه نشده بود: به جای قاشق چایخوری، فقط چوبهای نازک مثل چوب بستنی گذاشته بودن که اصلا مناسب یه هتل ۵ ستاره نبود. کمد کوچیک فقط جای آویز لباس داشت و خبری از قفسه نبود و استفاده ازش برای نگهداری لباسها محدود بود. سرویس و ارتباطات: یکی از همکارام وسط روز به پذیرش رفته بود و دیده بود که همه مسئولای پذیرش سرشون تو گوشیه و بقیه پرسنل هم همینطور. مجبور شده بود 'ببخشید' بگه تا بالاخره کسی بهش توجه کنه. نامه خوشآمدگویی من برای مهمون قبلی بود و تاریخش هم یه روز قبل بود، که نشون میداد اصلا توجهی به کارشون ندارن. ارتباط از طریق اپلیکیشن Booking.com هم بیفایده بود؛ جواب من یه پیغام 'خارج از دفتر' بود و کسی تو پذیرش بهش توجه نکرد.
کارکنان خیلی صمیمی و کمککننده بودن و سرویس رفت و آمد رایگان هم یه مزیت خوب بود.
از اینجا خوشم میاد
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون باید ارتقا پیدا کنه و مدرن بشه
دفعه بعد هم میام
از سرویسدهی عالیشون خوشم اومد
من از این هتل خوشم اومده. جای خوبیه، موقعیت مکانیش عالیه، آدمای خونگرمی داره و خیلی خوب از مهمونا استقبال میکنن
فرهنگ مهماننوازی کارکنان. فراتر از آموزش هست. آدمهایی رو استخدام کردن که ذاتاً برخورد خوبی دارن.
آسانسورها. اون آسانسوری که وسط بود به شماره ۳ واکنش نشون نمیداد.
اقامت عالی.
اتاق ما قشنگ و تمیز بود.
قیمتش خیلی بالاست و حتی صبحانه هم شاملش نمیشه.
کارکنان خیلی با ملاحظه!
پرسنل هتل خیلی دلسوز و مهربون بودن. صبحانهاش هم خیلی خوب بود!
هتل نیاز به بازسازی داره، تلویزیونها رو با مدلهای هوشمند عوض کنن، یخچالهای کوچیک هم قدیمی شدن.
یه هتل خوب با قیمت مناسب و موقعیت عالی.
بهترین موقعیت و کارکنان خیلی مهربون. صبحانهاش واقعاً عالیه و تنوع خیلی زیادی داره.
هتل میتونه یکم بهتر بشه. همه چی خوب بود، ولی یه کم آثار فرسودگی دیده میشه.
این هتل ادعا میکنه ۵ ستارهست، ولی متاسفانه در حد این انتظارات نیست.
نکات مثبت: لابی هتل خیلی شیک و چشمگیره و یه حس خیلی خوبی به آدم میده. کارکنان خیلی صمیمی و خوشبرخورد هستن. رستوران غذاهای خیلی خوشمزهای داره. نکات منفی (همهشون توی قسمت مثبت جا نشدن): امکانات: زمین تنیس خیلی داغونه، معلومه که بهش رسیدگی نشده و قابل استفاده نیست. تجربه غذا خوردن توی رستوران به خاطر گارسونهایی که حتی نمیتونستن مواد اولیه ساده توی غذا رو تشخیص بدن خراب شد، این مسئله برای کسایی که رژیم غذایی خاصی دارن خیلی مهمه. پخش موسیقی پاپ و راک توی یه فضای شام مجلل اصلا مناسب نبود و از جذابیت محیط کم میکرد. در کل: این هتل اون توجه به جزئیاتی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداره. مشکلات مربوط به نگهداری، امکانات قدیمی، ارتباطات ضعیف و کارکنان بیتوجه، ایرادهای بزرگی هستن که از ارزش این هتل کم میکنن. شاید این هتل چند دهه پیش یه هتل ۵ ستاره واقعی بوده، ولی دیگه اون استانداردها رو نداره.
به محض اینکه وارد اتاق شدم و امکانات رو بررسی کردم، نکات مثبت خیلی زود از بین رفتن. اتاق حس کهنگی، خستگی و تاریکی رو القا میکرد و اون حس لوکسی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداشت. دوش حمام فقط یه سر دوش کوچیک و متحرک داشت و خبری از اون دوشهای سقفی که حس اسپا رو میده نبود. میله بلندی که سر دوش رو نگه داشته بود داشت از دیوار جدا میشد که خودم درستش کردم. مشکلات نگهداری ابتدایی زیادی وجود داشت: سطل آشغال حمام شکسته بود، چوب لباسی روی در آسیب دیده بود و توالت چکه میکرد و کل شب صدا میداد. سیستم تهویه هوا خیلی بد تنظیم شده بود. حتی روی کمترین درجه هم یا خیلی سرد و پر باد بود یا کاملا خاموش میشد و هوا دم میکرد. در ورودی اتاق با صدای خیلی بلندی بسته میشد و اهرم فشارش باید تنظیم بشه تا از آسیبهای احتمالی جلوگیری کنه. رویه شیشهای میز باعث میشد که موس کامپیوترم کار نکنه و عملا برای کار کردن مناسب نبود. ایستگاه شارژ و ردیف پریزها کار نمیکردن. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز بگردم تا دو تا پریز قابل استفاده پیدا کنم. تلویزیون قدیمی بود و لیست کانالها مرتب نبود و مجبور بودم تک تک کانالها رو بزنم تا کانال مورد نظرم رو پیدا کنم، با اینکه DSTV داشت. به جزئیات کوچیک توجه نشده بود: به جای قاشق چایخوری، فقط چوبهای نازک شبیه اونایی که توی قهوه بیرونبر میدن گذاشته بودن، که اصلا مناسب یه هتل ۵ ستاره نیست. کمد کوچیک فقط جای آویز لباس داشت و هیچ قفسهای نداشت، که کاراییش رو برای نگهداری لباس محدود میکرد. سرویسدهی و ارتباطات: یکی از همکارانم ظهر رفت پذیرش و دید که همه مسئولان پذیرش سرشون توی گوشیهاشونه، بقیه کارکنان هم همینطور حواسشون پرت گوشیهاشون بود. مجبور شد بگه 'ببخشید' تا بالاخره توی پذیرش بهش توجه کنن. نامه خوشآمدگویی من برای یه مهمون قبلی بود و تاریخش هم یه روز قبلتر بود، که این حس بیتوجهی رو بیشتر میکرد. ارتباط از طریق اپلیکیشن Booking.com هم بینتیجه بود؛ جواب من یه پاسخ خودکار اومد و توی پذیرش هم کسی بهش توجه نکرد.
مثل همیشه عالی
فضا، استخر، موقعیت مکانی، کارکنان و موقعیت مکانی!! و صبحانه!!
هیچی
خیلی با ملاحظه بودن، وقتی تاریخ رو اشتباه رزرو کرده بودم کمکم کردن. به خاطر ساعت پرواز فقط یه شب موندیم. تخت عالی بود.
پرسنل خیلی صمیمی و کمککننده بودن و اتوبوس شاتل یه مزیت خوب بود.
از اینجا خوشم میاد
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون باید ارتقا پیدا کنه و مدرن بشه.
دفعه بعد هم میام
از سرویسدهیشون خیلی خوشم اومد، عالی بود.
از هتل خوشم اومد. جای خوبیه، موقعیت مکانی خوبی داره، آدمای خوبی داره و خیلی گرم و صمیمی از مهمونها استقبال میکنن.
فرهنگ مهماننوازی پرسنل. این فراتر از یه آموزش سادهست. آدمهایی رو استخدام میکنن که ذاتا برخورد خوبی دارن.
آسانسورها. اون یکی که وسط بود به هیچ دکمهای جواب نمیداد.
اقامت عالی.
اتاق ما خیلی قشنگ و تمیز بود.
قیمتش خیلی بالاست و حتی صبحانه هم شاملش نمیشه.
کارکنان خیلی با ملاحظه!
برخورد پرسنل هتل خیلی خوب و صمیمی بود. صبحانهاش هم عالی بود!
هتل نیاز به بازسازی داره، باید تلویزیونها رو با مدلهای هوشمند عوض کنن، یخچالها هم قدیمی هستن.
یه هتل خوب با قیمت مناسب و موقعیت عالی.
بهترین موقعیت مکانی و پرسنل خیلی مهربون. صبحانهاش واقعاً درجه یکه و کلی انتخاب داره.
هتل میتونه یکم بهتر بشه. همه چی مرتب بود ولی یه سری نشانههای فرسودگی دیده میشه.
این هتل ادعا میکنه ۵ ستارهست، ولی متاسفانه در حد انتظارات نیست.
نکات مثبت: لابی خیلی شیک و چشمگیره و یه حس خیلی خوبی به آدم میده. پرسنلش خیلی صمیمی و خونگرم هستن. رستورانش غذاهای خیلی خوشمزهای سرو میکنه. نکات منفی (همه تو بخش مثبت جا نشدن): امکانات: زمین تنیس داغونه، معلومه بهش رسیدگی نشده و قابل استفاده نیست. تو رستوران گارسونها حتی نمیتونستن مواد اولیه غذا رو تشخیص بدن، که این برای کسایی که رژیم غذایی خاصی دارن خیلی بده. پخش آهنگ پاپ و راک تو یه فضای شیک برای شام اصلا جالب نبود و تمرکز آدم رو به هم میزد. در کل: این هتل اون دقت و ظرافتی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداره. مشکلات مربوط به نگهداری، امکانات قدیمی، ارتباط ضعیف و بیتوجهی پرسنل، ایرادهای بزرگی هستن که تجربه آدم رو خراب میکنن. شاید این هتل دههها پیش واقعا ۵ ستاره بوده، ولی الان دیگه به هیچ استانداردی نمیخوره.
نکات مثبت خیلی زود با دیدن اتاق و امکانات هتل از بین رفت. اتاق حس کهنگی و دلگیری داشت و اون حس لوکس بودن که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداشت. دوش فقط یه سر دوشی کوچیک داشت و خبری از دوش سقفی برای یه تجربه اسپا نبود. میلهای که سر دوشی رو نگه داشته بود داشت از دیوار جدا میشد که خودم درستش کردم. کلی مشکل اساسی وجود داشت: سطل آشغال دستشویی شکسته بود، چوب لباسی در خراب بود و توالت نشتی داشت و کل شب صدا میداد. سیستم تهویه درست تنظیم نشده بود. حتی روی کمترین درجه هم یا خیلی سرد و باد بود یا کلا خاموش میشد و هوا خفه میشد. در ورودی اتاق خیلی محکم بسته میشد و یه صدای بدی میداد و اهرمش باید تنظیم میشد تا کسی آسیب نبینه. روی میز شیشهای بود و موس کامپیوترم کار نمیکرد، واسه همین واسه کار کردن مناسب نبود. جای شارژ و پریزها کار نمیکردن. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز دنبال یه پریز سالم بگردم. تلویزیون قدیمی بود و لیست کانالهاش هم درست نبود و باید تک تک کانالها رو میگشتی تا به کانال مورد نظرت برسی. به جزئیات توجه نشده بود: به جای قاشق چایخوری، فقط چوبهای نازک شبیه اونایی که تو قهوههای بیرونبر میدن گذاشته بودن، که اصلا در شان یه هتل ۵ ستاره نبود. کمد کوچیک فقط جای آویزون کردن لباس داشت و هیچ قفسهای نداشت، واسه همین واسه گذاشتن لباس مناسب نبود. سرویسدهی و ارتباطات: یکی از همکارام وسط روز به پذیرش رفته بود و دیده بود همه مسئولای پذیرش سرشون تو گوشیه و بقیه پرسنل هم همینطور. مجبور شده بود بگه 'ببخشید' تا بالاخره یه نفر تو پذیرش متوجهش بشه. نامه خوشآمدگویی من به اسم یه مهمون دیگه بود و تاریخش هم مال یه روز قبل بود، که این نشون میداد اصلا توجهی به هیچی ندارن. ارتباط از طریق اپلیکیشن Booking.com هم فایدهای نداشت؛ جواب من یه پاسخ خودکار اومد و کسی تو پذیرش اصلا بهش توجه نکرد.
مثل همیشه عالی
فضا، استخر، موقعیت مکانی، پرسنل و موقعیت مکانی!! و صبحانه!!
هیچی
خیلی با ملاحظه بودن، وقتی تاریخ رو اشتباه رزرو کردم خیلی کمکم کردن. به خاطر ساعت پرواز فقط یه شب موندیم. تختش عالی بود.
پرسنل خیلی مهربون و کمککننده بودن و اتوبوس شاتل یه امتیاز خوب بود
از اینجا خوشم میاد
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون باید ارتقا پیدا کنه و مدرن بشه.
دفعه بعد هم میام
از سرویس دهی عالی راضی بودم
هتل رو دوست دارم. جای خوبیه، موقعیت مکانی خوب، آدمای خوب، استقبال گرم و مشتری مداری
فرهنگ مهماننوازی کارکنان. فراتر از آموزش رفتن. آدمایی که نگرش طبیعی درستی دارن استخدام شدن.
آسانسورها. اون آسانسوری که وسط بود به طبقهی ۳ جواب نمیداد.
اقامت عالی.
اتاقمون خیلی قشنگ و تمیز بود.
قیمت خیلی بالاست و حتی صبحانه هم شاملش نمیشه.
FUNCIONÁRIOS MUITO ATENCIOSOS!
رفتار خیلی خوب و صمیمی از طرف پرسنل هتل. صبحانه خیلی خوب بود!
هتل نیاز به بازسازی داره، تلویزیونها رو با مدلهای هوشمند عوض کنید، یخچالها هم قدیمی هستن، اونا رو هم عوض کنید.
Ein gutes Hotel zu einem vernünftigen Preis-Leistungsverhältnis in Top Lage.
بهترین موقعیت مکانی و پرسنل خیلی مهربون. صبحانه واقعاً عالیه و تنوع خیلی زیادی داره.
هتل میتونه یه کم بهتر بشه. همه چیز مرتب بود اما نشانههای اولیه فرسودگی دیده میشد.
این هتل ادعا میکنه 5 ستاره است، اما متاسفانه در حد انتظارات نیست.
نکات مثبت: لابی خیره کننده است و یه تاثیر اولیه عالی ایجاد میکنه. پرسنل فوق العاده مهربون و خوش برخورد هستن. رستوران غذای خوشمزه ای سرو میکنه. نکات منفی (همه تو قسمت مثبت جا نشد): امکانات: زمین تنیس وضعیت اسفناکی داره، کاملاً نادیده گرفته شده و قابل استفاده نیست. تجربه رستوران با گارسون هایی خراب شد که نمی تونستن مواد اولیه غذا رو تشخیص بدن، این یه مشکله برای هر کسی که محدودیت غذایی داره. پخش موسیقی پاپ و راک تو یه فضای شام مجلل بیجا بود و از جذابیت محیط کم میکرد. در کل: این هتل فاقد توجه به جزئیاتی هست که از یه هتل 5 ستاره انتظار میره. مشکلات تعمیر و نگهداری، امکانات قدیمی، ارتباطات ضعیف و پرسنل بی توجه، نقص های آشکاری هستن که تجربه رو کم میکنن. شاید این هتل ده ها سال پیش یه هتل 5 ستاره واقعی بوده، اما برای رسیدن به استانداردهای معقول حفظ نشده.
به محض اینکه وارد اتاق شدم و امکانات رو بررسی کردم، نکات مثبت به سرعت از بین رفتن. اتاق قدیمی، خسته کننده و تاریک به نظر می رسید و فاقد حس لوکسی بود که از یه هتل 5 ستاره انتظار میره. دوش فقط یه سر دوش کوچک قابل جابجایی داشت، و هیچ گزینه سقفی برای یه تجربه اسپا مانند وجود نداشت. میله بلندی که سر دوش رو نگه میداشت داشت از دیوار می افتاد، که در نهایت خودم درستش کردم. مشکلات اساسی تعمیر و نگهداری زیاد بودن: سطل حموم شکسته بود، قلاب حوله روی در آسیب دیده بود و توالت نشتی داشت و تمام شب صدا میداد. سیستم تهویه مطبوع به درستی تنظیم نشده بود. حتی تو پایین ترین درجه، یا خیلی سرد و باد بود یا کاملاً خاموش بود و منجر به شرایط خفه کننده میشد. در ورودی اتاق با یه صدای بلند بسته میشه و اهرم فشار برای جلوگیری از آسیب های احتمالی نیاز به تنظیم داره. صفحه شیشه ای میز، استفاده از ماوس کامپیوترم رو غیرممکن کرد و برای کار غیرعملی بود. ایستگاه شارژ و ردیف پریزها کار نمی کردن. مجبور شدم زیر میز روی دست و پا برم تا دو تا پریز قابل استفاده پیدا کنم. تلویزیون قدیمی بود، با یه لیست کانال نامرتب که نیاز داشت تک تک کانال ها رو انتخاب کنم، با وجود داشتن DSTV. جزئیات کوچک نادیده گرفته شده بودن: به جای قاشق چای خوری، اتاق فقط چوب های نازک شبیه به یه قهوه بیرون بر ارائه میداد - به سختی برای یه هتل 5 ستاره مناسبه. کمد کوچیک فقط فضای آویزون کردن لباس داشت و هیچ قفسه ای نداشت، که کاربردش رو برای نگهداری لباس محدود میکرد. سرویس و ارتباطات: یکی از همکاران ظهر از پذیرش دیدن کرد و دید که همه مسئولان پذیرش مشغول گوشی هاشون هستن، همراه با بقیه کارکنانی که حواسشون پرت دستگاه هاشون بود. مجبور شدن بگن 'ببخشید' تا تو پذیرش متوجهشون بشن. نامه خوشامدگویی من برای مهمان قبلی بود و یه روز قبل تاریخ داشت، که به حس بی توجهی اضافه میکرد. ارتباط از طریق برنامه Booking.com بی اثر بود. پاسخ من یه پاسخ 'خارج از دفتر' دریافت کرد و تو پذیرش بهش توجه نشد.
مثل همیشه عالی
فضا، استخر، موقعیت مکانی، کارکنان و موقعیت مکانی!! و صبحانه!!
هیچی
خیلی با ملاحظه بودن، وقتی تاریخ رو اشتباه رزرو کردم بهم کمک کردن. به خاطر پرواز فقط یه شب موندیم. تختش عالی بود.
پرسنل خیلی مهربون و کمککننده بودن و اتوبوس شاتل یه امتیاز خوب بود
از اینجا خوشم میاد
موقعیت، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون باید آپدیت و مدرن بشن
دفعه بعد هم میام
از سرویسدهی عالیشون خوشم اومد
هتل رو دوست دارم. خوبه، موقعیتش عالیه، آدمهای خوبی داره و خیلی خونگرم از مهمونا استقبال میکنن
فرهنگ مهماننوازی کارکنان. فراتر از آموزش و تمرینه. آدمهایی رو استخدام میکنن که ذاتاً برخورد خوبی دارن.
آسانسورها. اون یکی که وسط بود به طبقه ۳ جواب نمیداد
اقامت عالی.
اتاق ما خیلی قشنگ و تمیز بود.
قیمتش خیلی بالاست و حتی صبحانه هم شاملش نمیشه.
فضا، محیط، امنیت، آدماش
خیلی باید وایسی تا کنار استخر نوشیدنی و غذا بیارن.
یه هتل خوب با قیمت مناسب و موقعیت عالی.
بهترین موقعیت مکانی و پرسنل خیلی مهربون. صبحانهاش واقعاً درجه یکه و کلی انتخاب داره.
هتل میتونه یکم بهتر بشه. همه چی مرتب بود ولی یه سری نشانههای فرسودگی دیده میشه.
این هتل ادعا میکنه ۵ ستارهست، ولی متاسفانه در حد انتظارات نیست.
نکات مثبت: لابی خیلی شیک و چشمگیره و یه حس خیلی خوبی به آدم میده. پرسنلش خیلی صمیمی و خونگرم هستن. رستورانش غذاهای خیلی خوشمزهای سرو میکنه. نکات منفی (همه تو بخش مثبت جا نشدن): امکانات: زمین تنیس داغونه، معلومه بهش رسیدگی نشده و قابل استفاده نیست. تو رستوران گارسونها حتی نمیتونستن مواد اولیه غذا رو تشخیص بدن، که این برای کسایی که رژیم غذایی خاصی دارن خیلی بده. پخش آهنگ پاپ و راک تو یه فضای شیک برای شام اصلا جالب نبود و تمرکز آدم رو به هم میزد. در کل: این هتل اون دقت و ظرافتی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداره. مشکلات مربوط به نگهداری، امکانات قدیمی، ارتباط ضعیف و بیتوجهی پرسنل، ایرادهای بزرگی هستن که تجربه آدم رو خراب میکنن. شاید این هتل دههها پیش واقعا ۵ ستاره بوده، ولی الان دیگه به هیچ استانداردی نمیخوره.
نکات مثبت خیلی زود با دیدن اتاق و امکانات هتل از بین رفت. اتاق حس کهنگی و دلگیری داشت و اون حس لوکس بودن که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداشت. دوش فقط یه سر دوشی کوچیک داشت و خبری از دوش سقفی برای یه تجربه اسپا نبود. میلهای که سر دوشی رو نگه داشته بود داشت از دیوار جدا میشد که خودم درستش کردم. کلی مشکل اساسی وجود داشت: سطل آشغال دستشویی شکسته بود، چوب لباسی در خراب بود و توالت نشتی داشت و کل شب صدا میداد. سیستم تهویه درست تنظیم نشده بود. حتی روی کمترین درجه هم یا خیلی سرد و باد بود یا کلا خاموش میشد و هوا خفه میشد. در ورودی اتاق خیلی محکم بسته میشد و یه صدای بدی میداد و اهرمش باید تنظیم میشد تا کسی آسیب نبینه. روی میز شیشهای بود و موس کامپیوترم کار نمیکرد، واسه همین واسه کار کردن مناسب نبود. جای شارژ و پریزها کار نمیکردن. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز دنبال یه پریز سالم بگردم. تلویزیون قدیمی بود و لیست کانالهاش هم درست نبود و باید تک تک کانالها رو میگشتی تا به کانال مورد نظرت برسی. به جزئیات توجه نشده بود: به جای قاشق چایخوری، فقط چوبهای نازک شبیه اونایی که تو قهوههای بیرونبر میدن گذاشته بودن، که اصلا در شان یه هتل ۵ ستاره نبود. کمد کوچیک فقط جای آویزون کردن لباس داشت و هیچ قفسهای نداشت، واسه همین واسه گذاشتن لباس مناسب نبود. سرویسدهی و ارتباطات: یکی از همکارام وسط روز به پذیرش رفته بود و دیده بود همه مسئولای پذیرش سرشون تو گوشیه و بقیه پرسنل هم همینطور. مجبور شده بود بگه 'ببخشید' تا بالاخره یه نفر تو پذیرش متوجهش بشه. نامه خوشآمدگویی من به اسم یه مهمون دیگه بود و تاریخش هم مال یه روز قبل بود، که این نشون میداد اصلا توجهی به هیچی ندارن. ارتباط از طریق اپلیکیشن Booking.com هم فایدهای نداشت؛ جواب من یه پاسخ خودکار اومد و کسی تو پذیرش اصلا بهش توجه نکرد.
مثل همیشه عالی
فضا، استخر، موقعیت مکانی، پرسنل و صبحانه، همه چی عالی بود!
هیچی
پرسنل خیلی صمیمی و کمککننده بودن و سرویس رفت و آمد هم خیلی خوب بود.
از این جا خوشم میاد
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون باید عوض بشن و جدیدتر بشن.
دفعه بعد هم میام
از سرویسدهیشون خیلی خوشم اومد، عالی بود.
از هتل خوشم اومد. جای خوبیه، موقعیتش عالیه، آدمای خوبی داره و خیلی خوب از مهمونا استقبال میکنن.
فرهنگ مهموننوازی پرسنل. فراتر از آموزش بود. آدمایی رو استخدام کردن که ذاتاً برخورد خوبی دارن.
آسانسورها. اون آسانسوری که وسط بود به طبقهی ۳ جواب نمیداد.
اقامت عالی.
اتاق ما خیلی قشنگ و تمیز بود.
قیمتش خیلی بالاست و صبحانه هم شاملش نمیشه.
FUNCIONÁRIOS MUITO ATENCIOSOS!
Atendimento muito prestativo e simpático por parte do Time do Hotel. Café da manhã muito bom!
O hotel precisa de renovação, troca as tvs por smarts, troca de frigobar (que são antigos).
یه هتل خوب با قیمت مناسب و موقعیت عالی
بهترین موقعیت و پرسنل خیلی مهربون. صبحونه واقعا عالیه و تنوع خیلی زیادی داره.
هتل میتونه یه کم بهتر بشه. همه چی مرتب بود ولی یه سری نشانههای استهلاک دیده میشد.
این هتل ادعا میکنه ۵ ستارهست، اما متاسفانه در حد انتظارات نیست.
نکات مثبت: لابی خیلی شیک و چشمگیره و یه حس خوب به آدم میده. کارکنان خیلی مهربون و خوشبرخوردن. رستوران غذاهای خیلی خوشمزهای داره. نکات منفی (همهشون تو قسمت مثبت جا نشد): امکانات: زمین تنیس داغون و غیرقابل استفادهست، معلومه که بهش رسیدگی نمیشه. تجربه رستوران رفتن به خاطر گارسونهایی که نمیتونستن مواد اولیه غذا رو تشخیص بدن، خراب شد. این برای کسایی که رژیم غذایی خاصی دارن خیلی مهمه. پخش آهنگ پاپ و راک تو یه محیط شامخوری شیک، اصلاً جاش نبود و فضا رو خراب میکرد. در کل: این هتل اون دقت و توجهی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداره. مشکلات مربوط به تعمیر و نگهداری، امکانات قدیمی، ضعف ارتباطات و بیتوجهی کارکنان، ایرادهای بزرگی هستن که تجربه اقامت رو خراب میکنن. شاید این هتل یه زمانی واقعاً ۵ ستاره بوده، اما الان دیگه در حدی نیست که بشه بهش گفت ۵ ستاره.
نکات مثبت به محض اینکه وارد اتاق شدم و امکانات رو دیدم، از بین رفت. اتاق قدیمی، کهنه و تاریک بود و اون حس لوکسی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار داری رو نداشت. دوش حموم فقط یه سر دوش کوچیک داشت و خبری از دوش سقفی که حس اسپا رو بده، نبود. میله بلندی که سر دوش رو نگه میداشت داشت از دیوار جدا میشد که آخر خودم درستش کردم. مشکلات ساده نگهداری و تعمیر زیاد بود: سطل آشغال حموم شکسته بود، چوب لباسی پشت در خراب شده بود و توالت چکه میکرد و تمام شب صدا میداد. سیستم تهویه هوا درست تنظیم نشده بود. حتی روی کمترین درجه هم یا خیلی سرد و باد بود یا کلاً خاموش میشد و هوا دم میکرد. در ورودی اتاق با یه صدای خیلی بلند بسته میشد و بازوی فشاریش باید تنظیم بشه تا کسی آسیب نبینه. روی شیشهای میز، کار کردن با موس کامپیوترم رو غیرممکن کرده بود و برای کار کردن مناسب نبود. جای شارژ و پریزها کار نمیکردن. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز دنبال دو تا پریز بگردم که کار کنن. تلویزیون قدیمی بود و لیست کانالهاش نامرتب بود و باید دونه دونه همهشون رو میگشتی، با اینکه اشتراک DSTV داشت. به جزئیات کوچیک توجه نشده بود: به جای قاشق چایخوری، فقط چوبهای نازک مثل مال قهوه بیرونبر گذاشته بودن—اصلاً مناسب یه هتل ۵ ستاره نبود. کمد کوچیک فقط جای آویزون کردن لباس داشت و هیچ قفسهای نداشت، که استفاده ازش رو برای نگهداری لباس محدود میکرد. سرویس و ارتباطات: یکی از همکارام ظهر رفت پذیرش و دید همه مسئولای پذیرش سرشون تو گوشیه، بقیه کارکنان هم همینطور. مجبور شدن بگن 'ببخشید' تا بالاخره یکی تو پذیرش بهشون توجه کنه. نامه خوشآمدگویی من به اسم یه مهمون قبلی بود و تاریخش مال یه روز قبل بود، که حس بیتوجهی رو بیشتر میکرد. ارتباط از طریق اپلیکیشن Booking.com هم بیفایده بود; جواب من یه پاسخ خودکار بود که انگار طرف تو مرخصی بود و هیچکس تو پذیرش بهش توجه نکرد.
پرسنل خیلی مهربون و کمککننده بودن و سرویس رفت و برگشت رایگان هم یه مزیت خوب بود.
من از اینجا خوشم اومد
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون باید ارتقا پیدا کنن و مدرن بشن.
دفعه بعد هم میام
من از سرویس دهی عالی اینجا خوشم اومد.
من از هتل خوشم میاد. جای خوبیه، موقعیت مکانیش خوبه، آدمهای خوبی داره، برخوردشون گرم و صمیمیه.
اخلاق و مهموننوازی کارکنان عالی بود. این فقط یه آموزش ساده نیست، بلکه آدمایی رو استخدام کردن که ذاتاً برخورد خوبی دارن.
آسانسورها. آسانسور وسطی به درخواست طبقه ۳ جواب نمیداد.
اقامت عالی.
اتاق ما خیلی قشنگ و تمیز بود.
قیمت خیلی بالا بود و حتی صبحانه هم شاملش نمیشد.
FUNCIONÁRIOS MUITO ATENCIOSOS!
Atendimento muito prestativo e simpático por parte do Time do Hotel. Café da manhã muito bom!
O hotel precisa de renovação, troca as tvs por smarts, troca de frigobar (que são antigos).
Ein gutes Hotel zu einem vernünftigen Preis-Leistungsverhältnis in Top Lage.
Beste Lage und sehr freundliches Personal. Das Frühstück ist wirklich klasse und bietet eine sehr große Auswahl.
Das Hotel könnte einige Aufbesserungen vertrage. Es war alles in Ordnung aber es sind erste Merkmale von Abnutzung zu sehen.
این هتل ادعا میکنه ۵ ستارهست، ولی متاسفانه در حد انتظار نیست.
نکات مثبت: لابی خیلی شیک و مجلله و یه تاثیر اولیه خیلی خوب میذاره. پرسنل خیلی صمیمی و خوش برخوردن. رستوران غذاهای خیلی خوشمزهای سرو میکنه. نکات منفی (همهشون تو قسمت مثبت جا نمیشد): امکانات: زمین تنیس خیلی داغونه، معلومه که بهش رسیدگی نشده و قابل استفاده نیست. تجربه رستوران با پیشخدمتهایی که نمیتونستن مواد اولیه ساده غذا رو تشخیص بدن خراب شد، این برای کسایی که رژیم غذایی خاصی دارن مشکلزاست. پخش موسیقی پاپ و راک تو یه فضای شیک شام خوردن اصلا جالب نبود و از فضا کم میکرد. در کل: این هتل اون توجه به جزییاتی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداره. مشکلات نگهداری، امکانات قدیمی، ارتباط ضعیف و پرسنل بیتوجه، نقصهای بزرگی هستن که از ارزشش کم میکنن. شاید این هتل دههها پیش یه هتل ۵ ستاره واقعی بوده، اما الان دیگه در حدی نگهداری نشده که با استانداردهای معقول مطابقت داشته باشه.
نکات مثبت به محض اینکه وارد اتاق شدم و امکانات رو دیدم، از بین رفت. اتاق حس قدیمی، خسته کننده و تاریک بودن رو داشت، اون حس لوکسی که آدم از یه هتل ۵ ستاره انتظار داره رو نداشت. دوش فقط یه سر دوش کوچیک و متحرک داشت، هیچ آپشنی برای اینکه از بالا آب بیاد و حس اسپا رو داشته باشی وجود نداشت. میله بلندی که سر دوش رو نگه داشته بود داشت از دیوار جدا میشد که خودم درستش کردم. مشکلات نگهداری اساسی زیاد بود: سطل زباله حموم شکسته بود، چوب لباسی روی در خراب بود و توالت چکه میکرد و تمام شب صدا میداد. سیستم تهویه مطبوع درست تنظیم نشده بود. حتی روی کمترین درجه هم یا خیلی سرد و پر باد بود یا کلا خاموش میشد که باعث میشد هوا دم کنه. در ورودی اتاق با صدای بلندی بسته میشد و بازوی فشاریش باید تنظیم میشد تا از آسیبهای احتمالی جلوگیری بشه. روی شیشهای میز باعث میشد که موس کامپیوترم کار نکنه و عملا برای کار کردن غیرقابل استفاده بود. جای شارژ و ردیف پریزها کار نمیکردن. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز دنبال دو تا پریز بگردم که کار کنن. تلویزیون قدیمی بود، لیست کانالهاش نامرتب بود و مجبور بودم تک تک کانالها رو بزنم تا کانال مورد نظرم رو پیدا کنم، با اینکه اشتراک داشتیم. به جزییات کوچیک هم توجه نشده بود: به جای قاشق چایخوری، تو اتاق فقط چوبهای نازک شبیه اونایی که تو قهوه بیرونبر میدن گذاشته بودن که اصلا مناسب یه هتل ۵ ستاره نبود. کمد کوچیک فقط جای آویزون کردن لباس داشت و هیچ قفسهای نداشت که باعث میشد نتونم لباسهام رو درست توش بذارم. سرویس و ارتباطات: یکی از همکارام ظهر رفت پذیرش و دید همه مسئولای پذیرش سرشون تو گوشیه، بقیه کارمندا هم همینطور حواسشون به گوشیشونه. مجبور شدن بگن 'ببخشید' تا بالاخره تو پذیرش بهشون توجه کنن. نامه خوشآمدگویی من به اسم یه مهمون قبلی بود و تاریخش هم یه روز قبل بود که به حس بیتوجهی اضافه میکرد. ارتباط از طریق اپلیکیشن Booking.com بیفایده بود؛ جواب من یه پاسخ خودکار اومد و تو پذیرش بهش توجهی نشد.
مثل همیشه عالی
فضا، استخر، موقعیت مکانی، کارکنان و موقعیت مکانی!! و صبحونه!!
هیچی
کارکنان خیلی صمیمی و کمککننده بودن و اتوبوس شاتل هم یه مزیت خوب بود.
از این مکان لذت بردم
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون باید ارتقا پیدا کنن و مدرن بشن.
دفعه بعد هم میام
از سرویسدهی عالی خوشم اومد
از هتل خوشم اومد. موقعیت مکانی خوب، آدمهای خوب و استقبال گرمی دارن.
اخلاق و مهموننوازی کارکنان عالی بود. این فقط یه آموزش ساده نیست، بلکه آدمایی رو استخدام کردن که ذاتاً برخورد خوبی دارن.
آسانسورها. آسانسور وسطی به درخواست طبقه ۳ جواب نمیداد.
اقامت عالی.
اتاق ما خیلی قشنگ و تمیز بود.
قیمت خیلی بالا بود و حتی صبحانه هم شاملش نمیشد.
FUNCIONÁRIOS MUITO ATENCIOSOS!
Atendimento muito prestativo e simpático por parte do Time do Hotel. Café da manhã muito bom!
O hotel precisa de renovação, troca as tvs por smarts, troca de frigobar (que são antigos).
Ein gutes Hotel zu einem vernünftigen Preis-Leistungsverhältnis in Top Lage.
Beste Lage und sehr freundliches Personal. Das Frühstück ist wirklich klasse und bietet eine sehr große Auswahl.
Das Hotel könnte einige Aufbesserungen vertrage. Es war alles in Ordnung aber es sind erste Merkmale von Abnutzung zu sehen.
This hotel claims to be 5-star, but unfortunately, it does not live up to those expectations.
نکات مثبت: لابی هتل خیلی شیک و چشمگیره و یه تاثیر اولیه عالی میذاره. کارکنان هتل خیلی مهربون و خوش برخورد هستن. رستوران هتل غذاهای خیلی خوشمزهای سرو میکنه. نکات منفی (همهشون توی قسمت نکات مثبت جا نشدن): امکانات: زمین تنیس وضعیت خیلی بدی داره، مشخصه که بهش رسیدگی نشده و قابل استفاده نیست. تجربه رستوران رفتن به خاطر پیشخدمتهایی که حتی مواد اولیه ساده غذاها رو هم نمیتونستن تشخیص بدن، خراب شد. این موضوع برای کسایی که محدودیت غذایی دارن خیلی مهمه. پخش آهنگهای پاپ و راک توی یه محیط شام خوردن شیک، اصلا جالب نبود و از جذابیت محیط کم میکرد. در کل: این هتل اون توجه به جزئیاتی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداره. مشکلات تعمیراتی، امکانات قدیمی، ارتباط ضعیف و کارکنان بیتوجه، نقصهای بزرگی هستن که از کیفیت تجربه کم میکنن. شاید این هتل چند دهه پیش یه هتل ۵ ستاره واقعی بوده، اما الان دیگه به اندازه کافی بهش رسیدگی نشده که بتونه استانداردهای معقول رو هم برآورده کنه.
نکات مثبت خیلی زود با ورود من به اتاق و بررسی امکانات هتل از بین رفت. اتاق حس یه جای قدیمی، خسته کننده و تاریک رو داشت و اون حس لوکس بودن که از یه هتل ۵ ستاره انتظار داری رو نداشت. دوش حموم فقط یه سر دوش کوچیک متحرک داشت و خبری از دوش سقفی برای یه تجربه اسپا مانند نبود. میله بلندی که سر دوش رو نگه داشته بود داشت از دیوار جدا میشد که خودم درستش کردم. مشکلات تعمیراتی ساده زیاد بودن: سطل آشغال دستشویی شکسته بود، چوب لباسی حوله روی در خراب شده بود و توالت نشتی داشت و کل شب صدا میداد. سیستم تهویه هوا درست تنظیم نشده بود. حتی روی کمترین درجه هم یا خیلی سرد و پر باد بود یا کلا خاموش میشد و هوا خیلی دم میکرد. در ورودی اتاق با صدای خیلی بلندی بسته میشد و بازوی فشاریش باید تنظیم میشد تا از آسیبهای احتمالی جلوگیری کنه. رویه شیشهای میز باعث میشد موس کامپیوترم کار نکنه و برای کار کردن مناسب نبود. جای شارژ و ردیف پریزها کار نمیکردن. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز دنبال دو تا پریز سالم بگردم. تلویزیون قدیمی بود و لیست کانالهاش نامرتب بود و با وجود داشتن DSTV مجبور بودم دونه دونه کانالها رو چک کنم. به جزئیات کوچیک توجه نشده بود: به جای قاشق چایخوری، توی اتاق فقط چوبهای نازک شبیه به چوبهای قهوه بیرونبر گذاشته بودن که اصلا برای یه هتل ۵ ستاره مناسب نبود. کمد کوچیک فقط جای آویزون کردن لباس داشت و هیچ قفسهای نداشت و کاربردش برای نگهداری لباس محدود بود. سرویس و ارتباطات: یکی از همکارام وسط روز به پذیرش مراجعه کرد و دید همه مسئولین پذیرش سرشون توی گوشیه و بقیه کارکنان هم حواسشون پرته و با گوشیشون ور میرن. مجبور شدن بگن 'ببخشید' تا توی پذیرش بهشون توجه کنن. نامه خوشآمدگویی من برای مهمون قبلی بود و تاریخش هم یه روز قبل بود که به حس بیتوجهی اضافه میکرد. ارتباط از طریق اپلیکیشن Booking.com بیفایده بود؛ جواب من یه پاسخ خودکار دریافت کرد و توی پذیرش بهش توجه نشد.
کارکنان خیلی مهربون و کمککننده بودن و سرویس شاتل یه مزیت خوب بود.
من از این جا خوشم میاد
موقعیت مکانی، راحتی، غذا
بعضی از وسایل مثل تلویزیون... نیاز دارن که ارتقا پیدا کنن و مدرن بشن.
دفعه بعد هم میام
من از خدمات عالی خوشم اومد.
من از هتل خوشم میاد. موقعیت مکانیش خوبه، آدمهای خوبی داره، استقبالشون گرمه.
فرهنگ مهماننوازی کارکنان. این فراتر از آموزش هست. آدمهایی رو استخدام میکنن که ذاتاً نگرش درستی دارن.
آسانسورها. اون آسانسوری که وسط بود به طبقه ۳ جواب نمیداد.
اقامت عالی.
اتاق ما خیلی زیبا و تمیز بود.
قیمت خیلی بالاست و صبحونه هم شاملش نمیشه.
کارکنان خیلی با ملاحظه!
سرویسدهی خیلی خوب و صمیمی از طرف کارکنان هتل. صبحونه خیلی خوب!
هتل نیاز به بازسازی داره، تلویزیونها رو با مدلهای هوشمند عوض کنن، یخچالها هم قدیمی هستن و باید عوض بشن.
یه هتل خوب با قیمت مناسب و موقعیت عالی.
بهترین موقعیت مکانی و کارکنان خیلی مهربون. صبحونه واقعاً عالیه و تنوع خیلی زیادی داره.
هتل میتونه یه کم بهتر بشه. همه چی خوبه، اما نشانههای اولیه فرسودگی دیده میشه.
این هتل ادعا میکنه ۵ ستارهست، اما متاسفانه در حد انتظارات نیست.
نکات مثبت: لابی خیلی شیک و چشمگیره و یه حس خوب به آدم میده. کارکنان خیلی مهربون و خوشبرخوردن. رستوران غذاهای خیلی خوشمزهای داره. نکات منفی (همهشون تو قسمت مثبت جا نشد): امکانات: زمین تنیس داغون و غیرقابل استفادهست، معلومه که بهش رسیدگی نمیشه. تجربه رستوران رفتن به خاطر گارسونهایی که نمیتونستن مواد اولیه غذا رو تشخیص بدن، خراب شد. این برای کسایی که رژیم غذایی خاصی دارن خیلی مهمه. پخش آهنگ پاپ و راک تو یه محیط شامخوری شیک، اصلاً جاش نبود و فضا رو خراب میکرد. در کل: این هتل اون دقت و توجهی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار میره رو نداره. مشکلات مربوط به تعمیر و نگهداری، امکانات قدیمی، ضعف ارتباطات و بیتوجهی کارکنان، ایرادهای بزرگی هستن که تجربه اقامت رو خراب میکنن. شاید این هتل یه زمانی واقعاً ۵ ستاره بوده، اما الان دیگه در حدی نیست که بشه بهش گفت ۵ ستاره.
نکات مثبت به محض اینکه وارد اتاق شدم و امکانات رو دیدم، از بین رفت. اتاق قدیمی، کهنه و تاریک بود و اون حس لوکسی که از یه هتل ۵ ستاره انتظار داری رو نداشت. دوش حموم فقط یه سر دوش کوچیک داشت و خبری از دوش سقفی که حس اسپا رو بده، نبود. میله بلندی که سر دوش رو نگه میداشت داشت از دیوار جدا میشد که آخر خودم درستش کردم. مشکلات ساده نگهداری و تعمیر زیاد بود: سطل آشغال حموم شکسته بود، چوب لباسی پشت در خراب شده بود و توالت چکه میکرد و تمام شب صدا میداد. سیستم تهویه هوا درست تنظیم نشده بود. حتی روی کمترین درجه هم یا خیلی سرد و باد بود یا کلاً خاموش میشد و هوا دم میکرد. در ورودی اتاق با یه صدای خیلی بلند بسته میشد و بازوی فشاریش باید تنظیم بشه تا کسی آسیب نبینه. روی شیشهای میز، کار کردن با موس کامپیوترم رو غیرممکن کرده بود و برای کار کردن مناسب نبود. جای شارژ و پریزها کار نمیکردن. مجبور شدم چهار دست و پا زیر میز دنبال دو تا پریز بگردم که کار کنن. تلویزیون قدیمی بود و لیست کانالهاش نامرتب بود و باید دونه دونه همهشون رو میگشتی، با اینکه اشتراک DSTV داشت. به جزئیات کوچیک توجه نشده بود: به جای قاشق چایخوری، فقط چوبهای نازک مثل مال قهوه بیرونبر گذاشته بودن—اصلاً مناسب یه هتل ۵ ستاره نبود. کمد کوچیک فقط جای آویزون کردن لباس داشت و هیچ قفسهای نداشت، که استفاده ازش رو برای نگهداری لباس محدود میکرد. سرویس و ارتباطات: یکی از همکارام ظهر رفت پذیرش و دید همه مسئولای پذیرش سرشون تو گوشیه، بقیه کارکنان هم همینطور. مجبور شدن بگن 'ببخشید' تا بالاخره یکی تو پذیرش بهشون توجه کنه. نامه خوشآمدگویی من به اسم یه مهمون قبلی بود و تاریخش مال یه روز قبل بود، که حس بیتوجهی رو بیشتر میکرد. ارتباط از طریق اپلیکیشن Booking.com هم بیفایده بود; جواب من یه پاسخ خودکار بود که انگار طرف تو مرخصی بود و هیچکس تو پذیرش بهش توجه نکرد.