هتل کلارکز شیرازHotel Clarks Shiraz
درباره هتل کلارکز شیراز
هتل کلارکز شیراز با ارائه یک استخر شنا در فضای باز، سالن ماساژ و مرکز اسپا و wellness در آگرا واقع شده است. این هتل 0.9 مایل از مکان جهانی یونسکو، تاج محل و قلعه آگرا فاصله دارد. وایفای رایگان برای یک ساعت در روز در دسترس است. اتاقها در اینجا با تلویزیون صفحهتخت، تهویه مطبوع و مینیبار ارائه میشوند. حمامهای خصوصی دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. امکانات اضافی شامل یک نشیمن و کانالهای کابلی است. در هتل کلارکز شیراز، پذیرش 24 ساعته، باربیکیو و مرکز تناسب اندام وجود دارد. سایر امکانات شامل تسهیلات جلسه، میز تور و نگهداری از چمدان است. این ملک 22 مایل از فاتحپور سیکری فاصله دارد. همچنین 2.5 مایل از ایستگاه راهآهن کانتون آگرا و 3.4 مایل از فرودگاه آگرا فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس ISBT 5 مایل است. گزینههای غذاخوری شامل اتاق مغولی است که غذاهای هندی و چینی سرو میکند،...امکانات و تفریحات هتل کلارکز شیراز
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- حمام میهمان
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- حمام میهمان
- مبلمان فضای باز
- تراس
- باغ
- امکانات باربیکیو (هزینه اضافی)
- کتری برقی
- زمین بازی
- اتاق بازی
- گلف (فاصله 2 مایلی) (هزینه اضافی)
- میز بیلیارد
- تفریحات عصرانه (هزینه اضافی)
- ساعت خوش (هزینه اضافی)
- موسیقی و اجرای زنده (هزینه اضافی)
- Temporary Art Galleries Additional Charge
- تلویزیون کابلی
- شبکه های ماهواره ای
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- تاج گنج1,550 ft
- پارک دانته1 mi
- پارک گاندی استیونز1 mi
- پارک سبز1.1 mi
- پارک سادبونا1.1 mi
- پارک آشوکا1.1 mi
- پارک شالیمار1.1 mi
- پارک وِیوه کانند1.1 mi
- تاج محل1.7 mi
- پارک ترانسفورماتور ایندراپورام1.7 mi
- [رستوران] اتاق مغولی3.3 ft
- [رستوران] بوفه200 ft
- [رستوران] بانسوری200 ft
- قلعه آگرا2.2 mi
- قبر ایتیماد-الدوله4.1 mi
- باغ مهتاب4.9 mi
- چینی کا رزا4.9 mi
- قبر اکبر7 mi
- [قطار] ایستگاه قلعه آگرا2.2 mi
- [قطار] تقاطع ایدگاه2.7 mi
آدرس و موقعیت هتل کلارکز شیراز
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل کلارکز شیراز
نظرات میهمانان هتل کلارکز شیراز
یک انتخاب مناسب در آگرا
اتاق راحت
کمی شلوغ شبها صبحانه خیلی شلوغ بود منطقههای عمومی خیلی سرد بودند
موقعیت خوب
موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. پرسنل نیاز به مهارتهای بیشتر در خوشآمدگویی دارند.
قدیمی. غذا متوسط.
اتاق کثیف، فرسوده و نه بهخوبی نگهداری شده بود و نه بهطور درست بازسازی شده بود. پرسنل بیتوجه بودن؛ مجبور شدم چندین بار به پذیرش زنگ بزنم تا درخواست تغییر اتاق بدم و در نهایت مجبور شدم شخصاً به آنجا بروم. وقتی رسیدم، بدون هیچگونه عذرخواهی مرا پذیرایی کردند. اتاق دیگری نشانم دادند که در شرایط مشابهی بود و فقط پس از پافشاری موفق شدم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، نبود توجه به جزئیات است. مبلمان خراشیده، لکدار یا آسیبدیده بود. روی زمین، دیوارها و حتی پردهها لکه بود. وقتی سرویس اتاق سفارش دادیم، سینی که غذا روی آن آورده شده بود، متأسفانه کثیف بود. این کاملاً غیرقابل قبول است برای یک هتل 5 ستاره. همچنین کتری در اتاق بعد از جوش آمدن خاموش نمیشد که میتواند خطرناک باشد. یکی دیگر از نگرانیها، کمبود امکانات پایه در حمام بود. فقط یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک داده شده بود. روبالشیها، وقتی درخواست شد، روز بعد تعویض نشدند. این احتمالاً بهدلیل نداشتن ارتباط کافی میان پرسنل است، اما در هر صورت چنین غفلتهایی برای یک هتل 5 ستاره غیرقابل قبول است. اتاقها همچنین هیچگونه عایق صوتی نداشتند و خیلی راحت میشد همه چیز را که در بیرون یا راهروها اتفاق میافتاد، شنید. صبحانه بسیار ناامیدکننده بود. ناحیه صبحانه در طبقه همکف پر به نظر میرسید، بنابراین ما را به طبقه بالا فرستادند. (لازم به ذکر است که هتل به نظر میرسد فاقد آسانسورهای سرویس است و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند، که اغلب منجر به صف میشود.) ناحیه صبحانه خود بوی شدید گاز و غذا داشت و بهخاطر تهویه بد، بوی آن به موها و لباسهایمان نفوذ کرد. خدمات صبحانه تقریباً وجود نداشت: نه لبخندی، نه خوشامدی، هیچچیزی که شبیه مهماننوازی باشد.
هتل خوبی بود، اما جای تأسف دارد
اتاق بزرگ، روشن و تمیز بود.
وقتی رزرو کردم، گفته بود که اتاق با وان است، اما در اتاق وان نبود. ناحیه صبحانه شلوغ بود، کارکنان هیچگونه راهنمایی به ما نکردند و میزها به هم ریخته بودند، فنجانهای قهوه و بشقابها کم بودند.
کمبود پرسنل
اتاق بزرگ و زیبا
هرج و مرج در صبحانه
-----
رفتار مودبانه پرسنل در همه نقاط هتل.
فرار کنید
فرار کنید حتی دو ستاره هم نمیشود قیمتش به نسبت کیفیت بسیار زیاد فریب توریستها و هزینههای اضافی بدون درخواست اضافه میکند
هیچ چیز حتی اسپای تیره و تار
ارزش پول
تجربه کلی ارزش پول رو داشت ولی سطح هتل به ۵ ستاره نمیخوره. هتل ارتقا پیدا کرده و اندازه اتاقها و امکانات خوب بودن. بعضی از پرسنل خیلی مؤدب بودن و میخواستن بیشتر از حد معمول کمک کنن.
بزرگترین مشکل این بود که پرسنل در کل تمرکز کمتری روی نیازهای مشتری داشتن. به جز چند نفر مثل دیویا در کافه، سونو کومار مدیر شیفت و پرسنل خانهداری در طبقه اول، برخورد کلی در زمان ورود و در طول اقامت خیلی بر اساس فرآیند بود که منطقی و عقلانی به نظر نمیرسید.
ارزش واقعی پول
پرسنل خیلی راحت و خیلی مؤدب بودن.
اتاقها بزرگ و تمیز بودند. پرسنل توجه زیادی داشتند.
اقامت عالی بود. بوفه غذا خوشمزه و پر از گزینههای مختلف بود. هم صبحانه و هم شام خیلی خوب بودن. ساعتهای خوشگذرانی 1+1 هم داشتیم، هرچند که اولش توی مدیریت هتل منعکس نشده بود، اما بعداً طبق درخواست ما ترتیب داده شد. برخورد پرسنل خیلی خوب بود و فضا و دکوراسیون عالی بود چون شب کریسمس بود.
هتل متوسط نزدیک به تاج محل
موقعیت خوب نزدیک به تاج محل. اتاقهای تمیز، امکانات خوب.
درخواست دادم که دو تخت جداگانه برای خانواده ۴ نفره فراهم کنن، اما این امکان در هتل نبود.
غذا، اتاق و فضا.
چیز خاصی نبود.
انتخاب مناسبی در آگرا
اتاق راحت
کمی شلوغ شبها. صبحانه خیلی شلوغ. مناطق عمومی خیلی سرد.
موقعیت خوب
موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. پرسنل نیاز به مهارتهای بیشتر در خوشآمدگویی دارند.
قدیمی. غذا متوسط.
اتاق کثیف، فرسوده و نه بهخوبی نگهداری شده بود و نه بهطور درست بازسازی شده بود. پرسنل بیتوجه بودن؛ مجبور شدم چندین بار به پذیرش زنگ بزنم تا درخواست تغییر اتاق بدم و در نهایت مجبور شدم شخصاً به آنجا بروم. وقتی رسیدم، بدون هیچگونه عذرخواهی مرا پذیرایی کردند. اتاق دیگری نشانم دادند که در شرایط مشابهی بود و فقط پس از پافشاری موفق شدم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، نبود توجه به جزئیات است. مبلمان خراشیده، لکدار یا آسیبدیده بود. روی زمین، دیوارها و حتی پردهها لکه بود. وقتی سرویس اتاق سفارش دادیم، سینی که غذا روی آن آورده شده بود، متأسفانه کثیف بود. این کاملاً غیرقابل قبول است برای یک هتل 5 ستاره. همچنین کتری در اتاق بعد از جوش آمدن خاموش نمیشد که میتواند خطرناک باشد. یکی دیگر از نگرانیها، کمبود امکانات پایه در حمام بود. فقط یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک داده شده بود. روبالشیها، وقتی درخواست شد، روز بعد تعویض نشدند. این احتمالاً بهدلیل نداشتن ارتباط کافی میان پرسنل است، اما در هر صورت چنین غفلتهایی برای یک هتل 5 ستاره غیرقابل قبول است. اتاقها همچنین هیچگونه عایق صوتی نداشتند و خیلی راحت میشد همه چیز را که در بیرون یا راهروها اتفاق میافتاد، شنید. صبحانه بسیار ناامیدکننده بود. ناحیه صبحانه در طبقه همکف پر به نظر میرسید، بنابراین ما را به طبقه بالا فرستادند. (لازم به ذکر است که هتل به نظر میرسد فاقد آسانسورهای سرویس است و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند، که اغلب منجر به صف میشود.) ناحیه صبحانه خود بوی شدید گاز و غذا داشت و بهخاطر تهویه بد، بوی آن به موها و لباسهایمان نفوذ کرد. خدمات صبحانه تقریباً وجود نداشت: نه لبخندی، نه خوشامدی، هیچچیزی که شبیه مهماننوازی باشد.
هتل خوب اما با چند نکته منفی
اتاق بزرگ، روشن و تمیز بود.
وقتی رزرو کرده بودم نوشته شده بود که اتاق با وان هست، اما در اتاق وان نبود. سالن صبحانه شلوغ بود و پرسنل بدون اینکه به میز راهنمایی کنند، میزها نامرتب بودن و فنجانهای قهوه شسته شده و بشقابها کم بودن.
کمبود پرسنل
اتاق بزرگ و خوشآیندی بود.
صبحانه شلوغ و پر هرج و مرج بود.
-----
برخورد مودبانه پرسنل در همه بخشهای هتل.
برای فرار کردن از اینجا
برای فرار کردن از اینجا حتی ارزش دو ستاره هم ندارد خیلی گران است نسبت به کیفیت فقط برای جذب گردشگر است و بدون اینکه از شما بپرسند، هزینههای اضافی میگیرند
هیچ چیز حتی اسپای آن که دلگیر و بیروح است.
ارزش پول
تجربه کلی خوب بود و ارزش پولی که پرداخت کردیم داشت ولی در سطح هتل 5 ستاره نبود. هتل بهروز شده و اندازه اتاقها و امکانات خوب بودند. برخی از پرسنل خیلی مودب بودند و میخواستند بیشتر از حد معمول کمک کنند.
بزرگترین مشکل، عدم تمرکز پرسنل بر روی نیازهای مشتری بود. به جز چند نفر مثل دیویا در کافه، سونو کومار مدیر وظیفه و پرسنل خانهداری در طبقه اول، رویکرد کلی در هنگام پذیرش و در طول اقامت ما خیلی بر اساس روندهای اداری بود که با منطق و عقل سلیم همخوانی نداشت.
ارزش واقعی پول
خیلی راحت و پرسنل بسیار خوشبرخورد
اتاقها بزرگ و تمیز بودند. پرسنل توجه زیادی داشتن.
انتخاب مناسبی در آگرا
اتاق راحت
کمی شلوغ شبها. صبحانه خیلی شلوغ. مناطق عمومی خیلی سرد.
موقعیت خوب
موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. پرسنل نیاز به مهارتهای بیشتر در خوشآمدگویی دارند.
قدیمی. غذا متوسط.
اتاق کثیف، فرسوده و نه بهخوبی نگهداری شده بود و نه بهطور درست بازسازی شده بود. پرسنل بیتوجه بودن؛ مجبور شدم چندین بار به پذیرش زنگ بزنم تا درخواست تغییر اتاق بدم و در نهایت مجبور شدم شخصاً به آنجا بروم. وقتی رسیدم، بدون هیچگونه عذرخواهی مرا پذیرایی کردند. اتاق دیگری نشانم دادند که در شرایط مشابهی بود و فقط پس از پافشاری موفق شدم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، نبود توجه به جزئیات است. مبلمان خراشیده، لکدار یا آسیبدیده بود. روی زمین، دیوارها و حتی پردهها لکه بود. وقتی سرویس اتاق سفارش دادیم، سینی که غذا روی آن آورده شده بود، متأسفانه کثیف بود. این کاملاً غیرقابل قبول است برای یک هتل 5 ستاره. همچنین کتری در اتاق بعد از جوش آمدن خاموش نمیشد که میتواند خطرناک باشد. یکی دیگر از نگرانیها، کمبود امکانات پایه در حمام بود. فقط یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک داده شده بود. روبالشیها، وقتی درخواست شد، روز بعد تعویض نشدند. این احتمالاً بهدلیل نداشتن ارتباط کافی میان پرسنل است، اما در هر صورت چنین غفلتهایی برای یک هتل 5 ستاره غیرقابل قبول است. اتاقها همچنین هیچگونه عایق صوتی نداشتند و خیلی راحت میشد همه چیز را که در بیرون یا راهروها اتفاق میافتاد، شنید. صبحانه بسیار ناامیدکننده بود. ناحیه صبحانه در طبقه همکف پر به نظر میرسید، بنابراین ما را به طبقه بالا فرستادند. (لازم به ذکر است که هتل به نظر میرسد فاقد آسانسورهای سرویس است و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند، که اغلب منجر به صف میشود.) ناحیه صبحانه خود بوی شدید گاز و غذا داشت و بهخاطر تهویه بد، بوی آن به موها و لباسهایمان نفوذ کرد. خدمات صبحانه تقریباً وجود نداشت: نه لبخندی، نه خوشامدی، هیچچیزی که شبیه مهماننوازی باشد.
هتل خوبی ولی حیف
اتاقها بزرگ، روشن و تمیز بودند.
زمانی که رزرو کردم نوشته شده بود که اتاق دارای وان است، ولی در اتاق وان نبود. سالن صبحانه شلوغ بود و پرسنل هیچ راهنمایی برای نشستن به مهمانها ندادند، میزها نامرتب بودند و فنجانهای قهوه شسته شده و بشقابها کافی نبود.
کمبود پرسنل
اتاق بزرگ و دوستداشتنی بود.
صبحانه شلوغ و نامنظم بود.
-----
برخورد مودبانه پرسنل در تمام نقاط هتل.
فرار کنید
فرار کنید حتی یه هتل دو ستاره هم نمیارزه قیمتش خیلی بالاست برای کیفیت تلهای برای توریستها و هزینههای اضافی رو بدون سوال اضافه میکنن
هیچ حتی اسپا که خیلی تاریک و بیروح بود
ارزش پول
تجربه کلی خوب بود و ارزش پولی که پرداخت کردیم داشت ولی در سطح هتل 5 ستاره نبود. هتل بهروز شده و اندازه اتاقها و امکانات خوب بودند. برخی از پرسنل خیلی مودب بودند و میخواستند بیشتر از حد معمول کمک کنند.
بزرگترین مشکل، عدم تمرکز پرسنل بر روی نیازهای مشتری بود. به جز چند نفر مثل دیویا در کافه، سونو کومار مدیر وظیفه و پرسنل خانهداری در طبقه اول، رویکرد کلی در هنگام پذیرش و در طول اقامت ما خیلی بر اساس روندهای اداری بود که با منطق و عقل سلیم همخوانی نداشت.
ارزش واقعی پول
پرسنل خیلی راحت و خیلی مؤدب بودن.
اتاقها spacious و تمیز بودند. پرسنل خیلی توجه داشتند.
اقامت عالی بود. بوفه خیلی خوشمزه و پر از گزینههای مختلف بود. هم صبحانه و هم شام عالی بود. ما ساعتهای خوشی 1+1 خودمون رو هم داشتیم، گرچه ابتدا این موضوع به مدیریت هتل اعلام نشده بود اما بعد از درخواست ما ترتیب داده شد. رفتار پرسنل خیلی خوب بود و دکور و جو هتل در شب کریسمس عالی بود.
هتل معقول نزدیک تاج محل
موقعیت خوب نزدیک تاج محل. اتاقها تمیز و امکانات خوب.
درخواست کرده بودیم که دو تخت جداگانه برای خانواده ۴ نفرهمون فراهم بشه، اما هتل نتونست این درخواست رو انجام بده.
غذا، اتاق و محیط.
چیز خاصی نیست.
سوئیت هتل ارزش قیمت رو نداره.
موقعیت هتل برای بازدید از تاج محل خوبه.
ساختمان هتل خیلی قدیمی و فرسوده است. نیاز به بهروزرسانی داره.
انتخاب مناسبی در آگرا
اتاق راحت
کمی شلوغ شبها. صبحانه خیلی شلوغ. مناطق عمومی خیلی سرد.
موقعیت خوب.
موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. پرسنل نیاز به مهارتهای خوشآمدگویی بیشتری دارند.
قدیمی. غذا معمولی.
اتاق کثیف، فرسوده و نه به درستی نگهداری شده بود و نه بازسازی شده. پرسنل بیتوجه بودند؛ مجبور شدم چندین بار با پذیرش تماس بگیرم تا درخواست تغییر اتاق کنم و در نهایت مجبور شدم شخصاً بروم. وقتی رسیدم، هیچ عذرخواهیای نکردند. اتاق دیگری در وضعیت مشابه نشان دادند و فقط بعد از اصرار مداوم توانستم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، عدم توجه به جزئیات بود. مبلمان آسیبدیده، لکهدار یا خراب بود. لکههایی روی کف، دیوارها و حتی پردهها وجود داشت. وقتی سرویس اتاق سفارش دادیم، سینی که روی آن تحویل داده شد هم کثیف بود. این برای یک هتل 5 ستاره کاملاً غیرقابل قبول است. علاوه بر این، کتری اتاق به طور خودکار پس از جوش آمدن خاموش نمیشد و این میتواند خطرناک باشد. نگرانی دیگری که وجود داشت، کمبود امکانات ابتدایی در حمام بود. فقط یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک فراهم شده بود. لباسهای راحتی درخواستشده، روز بعد تعویض نشدند. این احتمالاً به دلیل عدم ارتباط میان پرسنل است، اما در هر صورت، چنین غفلتی برای یک هتل 5 ستاره غیرقابل قبول است. اتاقها هم کاملاً ضدصدا نبودند و راحت میتوانستید همه چیز را که بیرون یا در راهروها اتفاق میافتاد بشنوید. صبحانه بهویژه ناامیدکننده بود. سالن صبحانه در طبقه همکف شلوغ به نظر میرسید، بنابراین ما را به طبقه بالا فرستادند. (قابل ذکر است که هتل به نظر میرسد که آسانسورهای خدماتی ندارد و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند و اغلب منجر به صف میشوند.) منطقه صبحانه خود بوی قوی گاز و غذا میداد و به دلیل گردش هوای ضعیف، بوها به موها و لباسهای ما نفوذ کرده بود. خدماتی که توسط کارکنان صبحانه ارائه شد تقریباً وجود نداشت: هیچ لبخندی، هیچ سلامی، هیچ چیزی شبیه به مهماننوازی.
هتل خوبی بود، اما متاسفانه
اتاقها بزرگ، روشن و تمیز بودند.
وقتی رزرو کردم، نوشته بود که اتاق دارای وان است، اما در اتاق وان نبود. منطقه صبحانه شلوغ بود و پرسنل بدون اینکه ما را به میز راهنمایی کنند، میزها شلوغ بودند و فنجانهای قهوه و بشقابها کم بود.
کمبود پرسنل
اتاق بزرگ و زیبایی داشت.
هرج و مرج در صبحانه
-----
رفتار مودبانه پرسنل در تمام نقاط هتل.
فرار
بههیچعنوان مناسب نیست حتی دو ستاره هم نمیارزه برای کیفیت خیلی گرونه فریب گردشگران و هزینههای اضافی میگیرن بدون اینکه سوالی بپرسن
هیچی حتی اسپا هم که خیلی دلگیر بود
ارزش پول
تجربه کلی ارزش پول رو داشت ولی نه در سطح یک هتل 5 ستاره. هتل بازسازی شده و اندازه اتاقها و امکانات خوب بود. برخی از پرسنل خیلی خوشبرخورد بودن و تمایل داشتن بیشتر از حد معمول کمک کنن.
بزرگترین مشکل این بود که پرسنل توجه کافی به مشتریها نداشتن. به جز چند نفر مثل دیویا در کافیشاپ، سونو کمار مدیر شیفت و پرسنل نظافت طبقه اول، در کل برخورد در زمان چکاین و در طول اقامت خیلی روندی بود و خیلی با منطق و حس معمولی همراستا نبود.
ارزش واقعی پول
اتاق خیلی راحت و پرسنل بسیار خوشبرخورد
اتاقها بزرگ و تمیز بودند. پرسنل توجه زیادی داشتن.
اقامت خیلی خوب بود. بوفه خوشمزه و گزینههای زیادی داشت. هم صبحانه و هم شام عالی بودن. همچنین ما ساعت خوش 1+1 خودمون رو داشتیم، البته در ابتدا برای مدیریت هتل مشخص نبود ولی بعداً به درخواست ما ترتیب داده شد. برخورد پرسنل خیلی خوب بود و جو و دکور هتل در شب کریسمس عالی بود.
هتل مناسب نزدیک تاج محل
موقعیت خوب نزدیک به تاج. اتاقهای تمیز و امکانات خوب.
درخواست کردم که دو تخت جداگانه برای چهار نفر خانوادهام فراهم کنند، اما این امکان از طرف هتل وجود نداشت.
غذا، اتاق و فضا.
چیزی نبود.
انتخاب مناسب در آگرا
اتاق راحت
کمی شلوغ در شب صبحانه خیلی شلوغ فضای عمومی خیلی سرد
موقعیت خوب.
موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. پرسنل نیاز به مهارتهای خوشآمدگویی بیشتری دارند.
قدیمی. غذا معمولی.
اتاق کثیف، فرسوده و نه به درستی نگهداری شده بود و نه بازسازی شده. پرسنل بیتوجه بودند؛ مجبور شدم چندین بار با پذیرش تماس بگیرم تا درخواست تغییر اتاق کنم و در نهایت مجبور شدم شخصاً بروم. وقتی رسیدم، هیچ عذرخواهیای نکردند. اتاق دیگری در وضعیت مشابه نشان دادند و فقط بعد از اصرار مداوم توانستم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، عدم توجه به جزئیات بود. مبلمان آسیبدیده، لکهدار یا خراب بود. لکههایی روی کف، دیوارها و حتی پردهها وجود داشت. وقتی سرویس اتاق سفارش دادیم، سینی که روی آن تحویل داده شد هم کثیف بود. این برای یک هتل 5 ستاره کاملاً غیرقابل قبول است. علاوه بر این، کتری اتاق به طور خودکار پس از جوش آمدن خاموش نمیشد و این میتواند خطرناک باشد. نگرانی دیگری که وجود داشت، کمبود امکانات ابتدایی در حمام بود. فقط یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک فراهم شده بود. لباسهای راحتی درخواستشده، روز بعد تعویض نشدند. این احتمالاً به دلیل عدم ارتباط میان پرسنل است، اما در هر صورت، چنین غفلتی برای یک هتل 5 ستاره غیرقابل قبول است. اتاقها هم کاملاً ضدصدا نبودند و راحت میتوانستید همه چیز را که بیرون یا در راهروها اتفاق میافتاد بشنوید. صبحانه بهویژه ناامیدکننده بود. سالن صبحانه در طبقه همکف شلوغ به نظر میرسید، بنابراین ما را به طبقه بالا فرستادند. (قابل ذکر است که هتل به نظر میرسد که آسانسورهای خدماتی ندارد و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند و اغلب منجر به صف میشوند.) منطقه صبحانه خود بوی قوی گاز و غذا میداد و به دلیل گردش هوای ضعیف، بوها به موها و لباسهای ما نفوذ کرده بود. خدماتی که توسط کارکنان صبحانه ارائه شد تقریباً وجود نداشت: هیچ لبخندی، هیچ سلامی، هیچ چیزی شبیه به مهماننوازی.
هتل خوبی بود، ولی جای تاسف داشت
اتاقها بزرگ، روشن و تمیز بودند.
وقتی رزرو کردم نوشته بود که اتاق با وان است، اما در اتاق وان نداشت. سالن صبحانه شلوغ بود و پرسنل هیچ راهنمایی برای نشستن نداشتند، میزها شلوغ بودند و فنجانهای قهوه شسته شده و بشقابها کم بود.
کمبود پرسنل
اتاق بزرگ و زیبا بود.
هرج و مرج در صبحانه
-----
برخورد مودبانه پرسنل در تمام نقاط هتل.
فرار کنید
فرار کنید حتی یه هتل دو ستاره هم نمیارزه قیمتش خیلی بالاست برای کیفیت تلهای برای توریستها و هزینههای اضافی رو بدون سوال اضافه میکنن
هیچ حتی اسپا که خیلی تاریک و بیروح بود
ارزش هزینه
تجربه کلی ارزش هزینه رو داشت، ولی به سطح هتل 5 ستاره نمیرسه. هتل ارتقا پیدا کرده و اندازه اتاقها و امکانات خوب بودن. بعضی از پرسنل خیلی مودب بودن و میخواستن فراتر از انتظار برن.
بزرگترین مشکل، نبود تمرکز روی مشتری در رفتار پرسنل به طور کلی بود. به جز چند نفر مثل دیویا در کافه، سونو کومار مدیر شیفت و پرسنل نظافت طبقه اول، رفتار کلی در زمان چکاین و در طول اقامت خیلی روندی و فرآیند محور بود که اصلاً با منطق و عقل سلیم همخوانی نداشت.
ارزش واقعی برای پولی که پرداخت میکنید
اتاقها خیلی راحت و پرسنل خیلی مؤدب بودند.
اتاقها بزرگ و تمیز بودند. پرسنل هم دقت داشتند.
اقامت خیلی عالی بود. صبحانه و شام خوشمزه و متنوع بود. ما هم از ساعتهای خوشآمدگویی خود استفاده کردیم، هرچند ابتدا بهطور کامل درک نمیشد از طرف مدیریت هتل، ولی بعداً درخواست ما ترتیب داده شد. رفتار پرسنل خیلی خوب بود و جو و دکور هم خیلی عالی بود چون شب کریسمس بود.
هتل مناسب نزدیک تاج محل
موقعیت خوب نزدیک به تاج. اتاقهای تمیز و امکانات خوب.
درخواست کردم که دو تخت جداگانه برای چهار نفر خانوادهام فراهم کنند، اما این امکان از طرف هتل وجود نداشت.
غذا، اتاق و فضا.
چیزی نبود.
یک انتخاب مناسب در آگرا
اتاق راحت
کمی شلوغ شبها صبحانه خیلی شلوغ بود منطقههای عمومی خیلی سرد بودند
موقعیت خوب
موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. کارکنان نیاز به مهارتهای بیشتر در خوشآمدگویی دارند.
قدیمی شده. غذا معمولی.
اتاق کثیف، فرسوده و نه خوب نگهداری شده بود و نه بهدرستی بازسازی شده. برخورد پرسنل خیلی بیتوجه بود؛ من چند بار مجبور شدم به پذیرش زنگ بزنم تا اتاق عوض کنم و در نهایت خودم به آنجا رفتم. وقتی رسیدم، هیچگونه معذرتخواهی حتی بهطور کوتاه هم از من نشد. به من اتاق دیگری نشان دادند که وضعیتش تقریباً مشابه بود و تنها بعد از اصرار زیاد توانستم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، بیتوجهی کامل به جزئیات بود. مبلمان خراشیده، لکهدار یا آسیبدیده بودند. روی زمین، دیوارها و حتی پردهها لکههایی بود. وقتی از سرویس اتاق استفاده کردیم، سینیای که غذا روی آن آورده شد هم متأسفانه کثیف بود. این اصلاً برای یک هتل پنج ستاره قابل قبول نیست. همچنین، کتری اتاق بعد از جوشیدن بهطور خودکار خاموش نمیشد که ممکن بود خطرناک باشد. نگرانی دیگر، کمبود امکانات پایه در حمام بود. تنها یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک فراهم شده بود. همچنین، هنگامی که حوله حمام درخواست شد، روز بعد تعویض نشد. احتمالاً بهدلیل عدم ارتباط بین پرسنل بود، اما در هر صورت، چنین غفلتهایی برای یک هتل پنج ستاره قابل قبول نیست. اتاقها همچنین بهطور کامل عایق صدا نبودند و به راحتی همه چیز از بیرون یا در راهروها قابل شنیدن بود. صبحانه بهطور خاص ناامیدکننده بود. سالن صبحانه در طبقه همکف شلوغ به نظر میرسید، بنابراین ما را به طبقه بالاتر فرستادند. (جالب است بدانید که هتل به نظر میرسد آسانسورهای خدماتی ندارد و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند و اغلب باعث ایجاد صف میشوند). سالن صبحانه بوی قوی گاز و غذا داشت و بهدلیل تهویه ضعیف، بوی آن وارد موها و لباسهای ما شد. خدماتی که از کارکنان صبحانه دریافت شد تقریباً هیچچیزی نبود: نه لبخندی، نه احوالپرسی، هیچچیز شبیه به مهماننوازی.
هتل خوب، ولی جای کار داشت
اتاق بزرگ، روشن و تمیز بود.
وقتی رزرو کردم، نوشته شده بود که اتاق دارای وان است، اما در اتاق وان نبود. سالن صبحانه شلوغ بود، کارکنان هم هیچگونه راهنمایی برای نشستن نمیکردند و میزها شلوغ و بهمریخته بودند. فنجانهای قهوه و بشقابها هم کم بودند.
کمبود پرسنل
اتاق بزرگ و زیبا بود.
صبحانه بسیار شلوغ و آشفته بود.
-----
رفتار مودبانه پرسنل در تمام بخشهای هتل.
از آن دوری کنید
دوری کنید. حتی دو ستاره هم نمیارزد. خیلی گران برای کیفیتش. هتلی که فقط به فکر جذب توریستهاست و هزینههای اضافی بدون پرسیدن اضافه میکند.
هیچ چیزی. حتی اسپا که خیلی دلتنگکننده بود.
ارزش پول
تجربه کلی ارزش پول داشت اما نه در سطح هتل پنج ستاره. هتل ارتقا پیدا کرده و اندازه اتاقها و امکانات خوب بودند. بعضی از پرسنل خیلی مودب بودند و میخواستند بیش از حد معمول کمک کنند.
بزرگترین مشکل عدم تمرکز بر مشتری در بین پرسنل بود. به جز چند نفر مثل دیویا در کافیشاپ، سونو کومار مدیر شیفت و پرسنل خانهداری طبقه اول، رویکرد کلی در زمان ورود و در طول اقامت بسیار روالگرایانه بود که با منطق و عقل سلیم سازگار نبود.
ارزش واقعی پول
پرسنل خیلی راحت و مؤدب بودن.
اتاقها جادار و تمیز بودن. پرسنل توجه زیادی داشتن.
اقامت خیلی عالی بود. صبحانه و شام خوشمزه و متنوع بودند. ما از ساعتهای خوشآمدگویی خود استفاده کردیم، هرچند ابتدا بهطور کامل درک نمیشد از طرف مدیریت هتل، ولی بعداً درخواست ما ترتیب داده شد. رفتار پرسنل خیلی خوب بود و جو و دکور هم خیلی عالی بود چون شب کریسمس بود.
هتل مناسب نزدیک تاج محل
موقعیت خوب نزدیک به تاج. اتاقهای تمیز و امکانات خوب.
درخواست کردم که دو تخت جداگانه برای چهار نفر خانوادهام فراهم کنند، اما این امکان از طرف هتل وجود نداشت.
غذا، اتاق و فضا.
چیزی نبود.
سوئیت هتل به قیمتش نمیارزد.
موقعیت هتل برای بازدید از تاج محل خوب است.
هتل خیلی قدیمی و فرسوده است. نیاز به بهروزرسانی دارد.