هتل کلارکز شیراز

هتل کلارکز شیرازHotel Clarks Shiraz

8.1از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / آگرا / هند
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل کلارکز شیراز

هتل کلارکز شیراز با ارائه یک استخر شنا در فضای باز، سالن ماساژ و مرکز اسپا و wellness در آگرا واقع شده است. این هتل 0.9 مایل از مکان جهانی یونسکو، تاج محل و قلعه آگرا فاصله دارد. وای‌فای رایگان برای یک ساعت در روز در دسترس است. اتاق‌ها در اینجا با تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع و مینی‌بار ارائه می‌شوند. حمام‌های خصوصی دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. امکانات اضافی شامل یک نشیمن و کانال‌های کابلی است. در هتل کلارکز شیراز، پذیرش 24 ساعته، باربیکیو و مرکز تناسب اندام وجود دارد. سایر امکانات شامل تسهیلات جلسه، میز تور و نگهداری از چمدان است. این ملک 22 مایل از فاتح‌پور سیکری فاصله دارد. همچنین 2.5 مایل از ایستگاه راه‌آهن کانتون آگرا و 3.4 مایل از فرودگاه آگرا فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس ISBT 5 مایل است. گزینه‌های غذاخوری شامل اتاق مغولی است که غذاهای هندی و چینی سرو می‌کند،...

امکانات و تفریحات هتل کلارکز شیراز

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
  • حمام میهمان

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 14:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحضور حیوانات خانگی مجاز نیست.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • تاج گنج1,550 ft
  • پارک دانته1 mi
  • پارک گاندی استیونز1 mi
  • پارک سبز1.1 mi
  • پارک سادبونا1.1 mi
  • پارک آشوکا1.1 mi
  • پارک شالیمار1.1 mi
  • پارک وِیوه کانند1.1 mi
  • تاج محل1.7 mi
  • پارک ترانسفورماتور ایندراپورام1.7 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] اتاق مغولی3.3 ft
  • [رستوران] بوفه200 ft
  • [رستوران] بانسوری200 ft
جاذبه‌های برتر
  • قلعه آگرا2.2 mi
  • قبر ایتیماد-الدوله4.1 mi
  • باغ مهتاب4.9 mi
  • چینی کا رزا4.9 mi
  • قبر اکبر7 mi
حمل‌ونقل عمومی
  • [قطار] ایستگاه قلعه آگرا2.2 mi
  • [قطار] تقاطع ایدگاه2.7 mi

آدرس و موقعیت هتل کلارکز شیراز

54, Taj Road, Cantonment, Agra, India 282001

سوالات متداول

آیا هتل کلارکز شیراز برای مهمانان خود جکوزی دارد؟بله، جکوزی وجود دارد. می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این و سایر امکانات هتل کلارکز شیراز در این صفحه پیدا کنید.
آیا هتل کلارکز شیراز رستورانی در محل دارد؟هتل کلارکز شیراز یک رستوران دارد: رستوران مغولی روی بام.
آیا هتل کلارکز شیراز برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل کلارکز شیراز برای مهمانانی که اقامت خانوادگی را رزرو می‌کنند، محبوب است.
هتل کلارکز شیراز چقدر از مرکز آگرا فاصله دارد؟هتل کلارکز شیراز 1.6 مایل از مرکز آگرا فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
ساعت‌های ورود و خروج در هتل کلارکز شیراز چیست؟ورود به هتل کلارکز شیراز از ساعت 14:00 و خروج تا ساعت 12:00 است.
آیا هتل کلارکز شیراز استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات را می‌توانید در این صفحه ببینید.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل کلارکز شیراز سرو می‌شود؟مهمانانی که در هتل کلارکز شیراز اقامت دارند، می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا (امتیاز بررسی مهمان: 6.7) در طول اقامت خود لذت ببرند. گزینه‌های صبحانه شامل: کانتیننتال،...
در هتل کلارکز شیراز چه فعالیت‌هایی وجود دارد؟هتل کلارکز شیراز فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ای داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، جکوزی، ماساژ، زمین بازی، میز بیلیارد، اتاق بازی، زمین گلف (در...
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل کلارکز شیراز رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل کلارکز شیراز شامل: اتاق دوتخته/تک‌نفره، سوئیت.
هزینه اقامت در هتل کلارکز شیراز چقدر است؟قیمت‌ها در هتل کلارکز شیراز بسته به اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) ممکن است متفاوت باشد.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل کلارکز شیراز

8.1از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.2
امکانات
7.8
پاکیزگی
8.4
راحتی
8.4
نسبت ارزش به هزینه
7.9
موقعیت
8.7
Wifi رایگان
7.5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل کلارکز شیراز از نظر موقعیت مکانی برای بازدید از تاج محل مناسب است و برخی کاربران از بزرگی و تمیزی اتاق‌ها، تنوع و کیفیت غذا و رفتار مودبانه پرسنل رضایت داشته‌اند. با این حال، بسیاری از مهمانان از قدیمی و فرسوده بودن هتل، عدم رسیدگی به نظافت و جزئیات، شلوغی و هرج و مرج در زمان صبحانه، کمبود پرسنل و عدم توجه به نیازهای مشتری ناراضی بودند. همچنین، برخی از مشکلات مربوط به عدم انطباق امکانات رزرو شده با امکانات ارائه شده و دریافت هزینه‌های اضافی گزارش شده است. در مجموع، تجربه اقامت در این هتل برای بسیاری از مهمانان با انتظارات یک هتل 5 ستاره همخوانی نداشته است.
نکات مثبت
موقعیت خوب نزدیک به تاج محل
اتاق‌های بزرگ و تمیز (از نظر برخی کاربران)
رفتار مودبانه برخی از پرسنل
تنوع و کیفیت غذا (از نظر برخی کاربران)
ارزش پولی پرداختی (از نظر برخی کاربران)
نکات منفی
قدیمی و فرسوده بودن هتل
عدم رسیدگی به نظافت و نگهداری اتاق‌ها
شلوغی و هرج و مرج در زمان صبحانه
کمبود پرسنل و خدمات ضعیف
عدم توجه به نیازهای مشتری
مشکلات مربوط به رزرو و امکانات اتاق
هزینه‌های اضافی غیرمنتظره
عدم عایق صوتی مناسب اتاق‌ها
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل کلارکز شیراز

Andrew
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

یک انتخاب مناسب در آگرا

نکات مثبت

اتاق راحت

نکات منفی

کمی شلوغ شب‌ها صبحانه خیلی شلوغ بود منطقه‌های عمومی خیلی سرد بودند

Siobhan
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خوب

نکات مثبت

موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. پرسنل نیاز به مهارت‌های بیشتر در خوش‌آمدگویی دارند.

نکات منفی

قدیمی. غذا متوسط.

Maria
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

اتاق کثیف، فرسوده و نه به‌خوبی نگهداری شده بود و نه به‌طور درست بازسازی شده بود. پرسنل بی‌توجه بودن؛ مجبور شدم چندین بار به پذیرش زنگ بزنم تا درخواست تغییر اتاق بدم و در نهایت مجبور شدم شخصاً به آنجا بروم. وقتی رسیدم، بدون هیچ‌گونه عذرخواهی مرا پذیرایی کردند. اتاق دیگری نشانم دادند که در شرایط مشابهی بود و فقط پس از پافشاری موفق شدم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، نبود توجه به جزئیات است. مبلمان خراشیده، لک‌دار یا آسیب‌دیده بود. روی زمین، دیوارها و حتی پرده‌ها لکه بود. وقتی سرویس اتاق سفارش دادیم، سینی که غذا روی آن آورده شده بود، متأسفانه کثیف بود. این کاملاً غیرقابل قبول است برای یک هتل 5 ستاره. همچنین کتری در اتاق بعد از جوش آمدن خاموش نمی‌شد که می‌تواند خطرناک باشد. یکی دیگر از نگرانی‌ها، کمبود امکانات پایه در حمام بود. فقط یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک داده شده بود. روبالشی‌ها، وقتی درخواست شد، روز بعد تعویض نشدند. این احتمالاً به‌دلیل نداشتن ارتباط کافی میان پرسنل است، اما در هر صورت چنین غفلت‌هایی برای یک هتل 5 ستاره غیرقابل قبول است. اتاق‌ها همچنین هیچ‌گونه عایق صوتی نداشتند و خیلی راحت می‌شد همه چیز را که در بیرون یا راهروها اتفاق می‌افتاد، شنید. صبحانه بسیار ناامیدکننده بود. ناحیه صبحانه در طبقه همکف پر به نظر می‌رسید، بنابراین ما را به طبقه بالا فرستادند. (لازم به ذکر است که هتل به نظر می‌رسد فاقد آسانسورهای سرویس است و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند، که اغلب منجر به صف می‌شود.) ناحیه صبحانه خود بوی شدید گاز و غذا داشت و به‌خاطر تهویه بد، بوی آن به موها و لباس‌هایمان نفوذ کرد. خدمات صبحانه تقریباً وجود نداشت: نه لبخندی، نه خوشامدی، هیچ‌چیزی که شبیه مهمان‌نوازی باشد.

Minoru
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبی بود، اما جای تأسف دارد

نکات مثبت

اتاق بزرگ، روشن و تمیز بود.

نکات منفی

وقتی رزرو کردم، گفته بود که اتاق با وان است، اما در اتاق وان نبود. ناحیه صبحانه شلوغ بود، کارکنان هیچ‌گونه راهنمایی به ما نکردند و میزها به هم ریخته بودند، فنجان‌های قهوه و بشقاب‌ها کم بودند.

Jo
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

کمبود پرسنل

نکات مثبت

اتاق بزرگ و زیبا

نکات منفی

هرج و مرج در صبحانه

Vijay
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

-----

نکات منفی

رفتار مودبانه پرسنل در همه نقاط هتل.

Nicolas
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

فرار کنید

نکات مثبت

فرار کنید حتی دو ستاره هم نمی‌شود قیمتش به نسبت کیفیت بسیار زیاد فریب توریست‌ها و هزینه‌های اضافی بدون درخواست اضافه می‌کند

نکات منفی

هیچ چیز حتی اسپای تیره و تار

Samir
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

ارزش پول

نکات مثبت

تجربه کلی ارزش پول رو داشت ولی سطح هتل به ۵ ستاره نمی‌خوره. هتل ارتقا پیدا کرده و اندازه اتاق‌ها و امکانات خوب بودن. بعضی از پرسنل خیلی مؤدب بودن و می‌خواستن بیشتر از حد معمول کمک کنن.

نکات منفی

بزرگترین مشکل این بود که پرسنل در کل تمرکز کمتری روی نیازهای مشتری داشتن. به جز چند نفر مثل دیویا در کافه، سونو کومار مدیر شیفت و پرسنل خانه‌داری در طبقه اول، برخورد کلی در زمان ورود و در طول اقامت خیلی بر اساس فرآیند بود که منطقی و عقلانی به نظر نمی‌رسید.

Deveshwar
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش واقعی پول

نکات مثبت

پرسنل خیلی راحت و خیلی مؤدب بودن.

Oluyomi
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق‌ها بزرگ و تمیز بودند. پرسنل توجه زیادی داشتند.

Priyanka
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اقامت عالی بود. بوفه غذا خوشمزه و پر از گزینه‌های مختلف بود. هم صبحانه و هم شام خیلی خوب بودن. ساعت‌های خوش‌گذرانی 1+1 هم داشتیم، هرچند که اولش توی مدیریت هتل منعکس نشده بود، اما بعداً طبق درخواست ما ترتیب داده شد. برخورد پرسنل خیلی خوب بود و فضا و دکوراسیون عالی بود چون شب کریسمس بود.

Sujay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل متوسط نزدیک به تاج محل

نکات مثبت

موقعیت خوب نزدیک به تاج محل. اتاق‌های تمیز، امکانات خوب.

نکات منفی

درخواست دادم که دو تخت جداگانه برای خانواده ۴ نفره فراهم کنن، اما این امکان در هتل نبود.

Aman
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذا، اتاق و فضا.

نکات منفی

چیز خاصی نبود.

Andrew
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

انتخاب مناسبی در آگرا

نکات مثبت

اتاق راحت

نکات منفی

کمی شلوغ شب‌ها. صبحانه خیلی شلوغ. مناطق عمومی خیلی سرد.

Siobhan
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خوب

نکات مثبت

موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. پرسنل نیاز به مهارت‌های بیشتر در خوش‌آمدگویی دارند.

نکات منفی

قدیمی. غذا متوسط.

Maria
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

اتاق کثیف، فرسوده و نه به‌خوبی نگهداری شده بود و نه به‌طور درست بازسازی شده بود. پرسنل بی‌توجه بودن؛ مجبور شدم چندین بار به پذیرش زنگ بزنم تا درخواست تغییر اتاق بدم و در نهایت مجبور شدم شخصاً به آنجا بروم. وقتی رسیدم، بدون هیچ‌گونه عذرخواهی مرا پذیرایی کردند. اتاق دیگری نشانم دادند که در شرایط مشابهی بود و فقط پس از پافشاری موفق شدم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، نبود توجه به جزئیات است. مبلمان خراشیده، لک‌دار یا آسیب‌دیده بود. روی زمین، دیوارها و حتی پرده‌ها لکه بود. وقتی سرویس اتاق سفارش دادیم، سینی که غذا روی آن آورده شده بود، متأسفانه کثیف بود. این کاملاً غیرقابل قبول است برای یک هتل 5 ستاره. همچنین کتری در اتاق بعد از جوش آمدن خاموش نمی‌شد که می‌تواند خطرناک باشد. یکی دیگر از نگرانی‌ها، کمبود امکانات پایه در حمام بود. فقط یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک داده شده بود. روبالشی‌ها، وقتی درخواست شد، روز بعد تعویض نشدند. این احتمالاً به‌دلیل نداشتن ارتباط کافی میان پرسنل است، اما در هر صورت چنین غفلت‌هایی برای یک هتل 5 ستاره غیرقابل قبول است. اتاق‌ها همچنین هیچ‌گونه عایق صوتی نداشتند و خیلی راحت می‌شد همه چیز را که در بیرون یا راهروها اتفاق می‌افتاد، شنید. صبحانه بسیار ناامیدکننده بود. ناحیه صبحانه در طبقه همکف پر به نظر می‌رسید، بنابراین ما را به طبقه بالا فرستادند. (لازم به ذکر است که هتل به نظر می‌رسد فاقد آسانسورهای سرویس است و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند، که اغلب منجر به صف می‌شود.) ناحیه صبحانه خود بوی شدید گاز و غذا داشت و به‌خاطر تهویه بد، بوی آن به موها و لباس‌هایمان نفوذ کرد. خدمات صبحانه تقریباً وجود نداشت: نه لبخندی، نه خوشامدی، هیچ‌چیزی که شبیه مهمان‌نوازی باشد.

Minoru
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب اما با چند نکته منفی

نکات مثبت

اتاق بزرگ، روشن و تمیز بود.

نکات منفی

وقتی رزرو کرده بودم نوشته شده بود که اتاق با وان هست، اما در اتاق وان نبود. سالن صبحانه شلوغ بود و پرسنل بدون اینکه به میز راهنمایی کنند، میزها نامرتب بودن و فنجان‌های قهوه شسته شده و بشقاب‌ها کم بودن.

Jo
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

کمبود پرسنل

نکات مثبت

اتاق بزرگ و خوش‌آیندی بود.

نکات منفی

صبحانه شلوغ و پر هرج و مرج بود.

Vijay
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

-----

نکات منفی

برخورد مودبانه پرسنل در همه بخش‌های هتل.

Nicolas
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای فرار کردن از اینجا

نکات مثبت

برای فرار کردن از اینجا حتی ارزش دو ستاره هم ندارد خیلی گران است نسبت به کیفیت فقط برای جذب گردشگر است و بدون اینکه از شما بپرسند، هزینه‌های اضافی می‌گیرند

نکات منفی

هیچ چیز حتی اسپای آن که دلگیر و بی‌روح است.

Samir
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

ارزش پول

نکات مثبت

تجربه کلی خوب بود و ارزش پولی که پرداخت کردیم داشت ولی در سطح هتل 5 ستاره نبود. هتل به‌روز شده و اندازه اتاق‌ها و امکانات خوب بودند. برخی از پرسنل خیلی مودب بودند و می‌خواستند بیشتر از حد معمول کمک کنند.

نکات منفی

بزرگترین مشکل، عدم تمرکز پرسنل بر روی نیازهای مشتری بود. به جز چند نفر مثل دیویا در کافه، سونو کومار مدیر وظیفه و پرسنل خانه‌داری در طبقه اول، رویکرد کلی در هنگام پذیرش و در طول اقامت ما خیلی بر اساس روندهای اداری بود که با منطق و عقل سلیم همخوانی نداشت.

Deveshwar
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش واقعی پول

نکات مثبت

خیلی راحت و پرسنل بسیار خوش‌برخورد

Oluyomi
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق‌ها بزرگ و تمیز بودند. پرسنل توجه زیادی داشتن.

Andrew
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

انتخاب مناسبی در آگرا

نکات مثبت

اتاق راحت

نکات منفی

کمی شلوغ شب‌ها. صبحانه خیلی شلوغ. مناطق عمومی خیلی سرد.

Siobhan
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خوب

نکات مثبت

موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. پرسنل نیاز به مهارت‌های بیشتر در خوش‌آمدگویی دارند.

نکات منفی

قدیمی. غذا متوسط.

Maria
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

اتاق کثیف، فرسوده و نه به‌خوبی نگهداری شده بود و نه به‌طور درست بازسازی شده بود. پرسنل بی‌توجه بودن؛ مجبور شدم چندین بار به پذیرش زنگ بزنم تا درخواست تغییر اتاق بدم و در نهایت مجبور شدم شخصاً به آنجا بروم. وقتی رسیدم، بدون هیچ‌گونه عذرخواهی مرا پذیرایی کردند. اتاق دیگری نشانم دادند که در شرایط مشابهی بود و فقط پس از پافشاری موفق شدم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، نبود توجه به جزئیات است. مبلمان خراشیده، لک‌دار یا آسیب‌دیده بود. روی زمین، دیوارها و حتی پرده‌ها لکه بود. وقتی سرویس اتاق سفارش دادیم، سینی که غذا روی آن آورده شده بود، متأسفانه کثیف بود. این کاملاً غیرقابل قبول است برای یک هتل 5 ستاره. همچنین کتری در اتاق بعد از جوش آمدن خاموش نمی‌شد که می‌تواند خطرناک باشد. یکی دیگر از نگرانی‌ها، کمبود امکانات پایه در حمام بود. فقط یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک داده شده بود. روبالشی‌ها، وقتی درخواست شد، روز بعد تعویض نشدند. این احتمالاً به‌دلیل نداشتن ارتباط کافی میان پرسنل است، اما در هر صورت چنین غفلت‌هایی برای یک هتل 5 ستاره غیرقابل قبول است. اتاق‌ها همچنین هیچ‌گونه عایق صوتی نداشتند و خیلی راحت می‌شد همه چیز را که در بیرون یا راهروها اتفاق می‌افتاد، شنید. صبحانه بسیار ناامیدکننده بود. ناحیه صبحانه در طبقه همکف پر به نظر می‌رسید، بنابراین ما را به طبقه بالا فرستادند. (لازم به ذکر است که هتل به نظر می‌رسد فاقد آسانسورهای سرویس است و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند، که اغلب منجر به صف می‌شود.) ناحیه صبحانه خود بوی شدید گاز و غذا داشت و به‌خاطر تهویه بد، بوی آن به موها و لباس‌هایمان نفوذ کرد. خدمات صبحانه تقریباً وجود نداشت: نه لبخندی، نه خوشامدی، هیچ‌چیزی که شبیه مهمان‌نوازی باشد.

Minoru
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبی ولی حیف

نکات مثبت

اتاق‌ها بزرگ، روشن و تمیز بودند.

نکات منفی

زمانی که رزرو کردم نوشته شده بود که اتاق دارای وان است، ولی در اتاق وان نبود. سالن صبحانه شلوغ بود و پرسنل هیچ راهنمایی برای نشستن به مهمان‌ها ندادند، میزها نامرتب بودند و فنجان‌های قهوه شسته شده و بشقاب‌ها کافی نبود.

Jo
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

کمبود پرسنل

نکات مثبت

اتاق بزرگ و دوست‌داشتنی بود.

نکات منفی

صبحانه شلوغ و نامنظم بود.

Vijay
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

-----

نکات منفی

برخورد مودبانه پرسنل در تمام نقاط هتل.

Nicolas
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

فرار کنید

نکات مثبت

فرار کنید حتی یه هتل دو ستاره هم نمی‌ارزه قیمتش خیلی بالاست برای کیفیت تله‌ای برای توریست‌ها و هزینه‌های اضافی رو بدون سوال اضافه می‌کنن

نکات منفی

هیچ حتی اسپا که خیلی تاریک و بی‌روح بود

Samir
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

ارزش پول

نکات مثبت

تجربه کلی خوب بود و ارزش پولی که پرداخت کردیم داشت ولی در سطح هتل 5 ستاره نبود. هتل به‌روز شده و اندازه اتاق‌ها و امکانات خوب بودند. برخی از پرسنل خیلی مودب بودند و می‌خواستند بیشتر از حد معمول کمک کنند.

نکات منفی

بزرگترین مشکل، عدم تمرکز پرسنل بر روی نیازهای مشتری بود. به جز چند نفر مثل دیویا در کافه، سونو کومار مدیر وظیفه و پرسنل خانه‌داری در طبقه اول، رویکرد کلی در هنگام پذیرش و در طول اقامت ما خیلی بر اساس روندهای اداری بود که با منطق و عقل سلیم همخوانی نداشت.

Deveshwar
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش واقعی پول

نکات مثبت

پرسنل خیلی راحت و خیلی مؤدب بودن.

Oluyomi
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق‌ها spacious و تمیز بودند. پرسنل خیلی توجه داشتند.

Priyanka
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اقامت عالی بود. بوفه خیلی خوشمزه و پر از گزینه‌های مختلف بود. هم صبحانه و هم شام عالی بود. ما ساعت‌های خوشی 1+1 خودمون رو هم داشتیم، گرچه ابتدا این موضوع به مدیریت هتل اعلام نشده بود اما بعد از درخواست ما ترتیب داده شد. رفتار پرسنل خیلی خوب بود و دکور و جو هتل در شب کریسمس عالی بود.

Sujay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل معقول نزدیک تاج محل

نکات مثبت

موقعیت خوب نزدیک تاج محل. اتاق‌ها تمیز و امکانات خوب.

نکات منفی

درخواست کرده بودیم که دو تخت جداگانه برای خانواده ۴ نفره‌مون فراهم بشه، اما هتل نتونست این درخواست رو انجام بده.

Aman
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذا، اتاق و محیط.

نکات منفی

چیز خاصی نیست.

Kirsten
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوئیت هتل ارزش قیمت رو نداره.

نکات مثبت

موقعیت هتل برای بازدید از تاج محل خوبه.

نکات منفی

ساختمان هتل خیلی قدیمی و فرسوده است. نیاز به به‌روزرسانی داره.

Andrew
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

انتخاب مناسبی در آگرا

نکات مثبت

اتاق راحت

نکات منفی

کمی شلوغ شب‌ها. صبحانه خیلی شلوغ. مناطق عمومی خیلی سرد.

Siobhan
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خوب.

نکات مثبت

موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. پرسنل نیاز به مهارت‌های خوش‌آمدگویی بیشتری دارند.

نکات منفی

قدیمی. غذا معمولی.

Maria
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

اتاق کثیف، فرسوده و نه به درستی نگهداری شده بود و نه بازسازی شده. پرسنل بی‌توجه بودند؛ مجبور شدم چندین بار با پذیرش تماس بگیرم تا درخواست تغییر اتاق کنم و در نهایت مجبور شدم شخصاً بروم. وقتی رسیدم، هیچ عذرخواهی‌ای نکردند. اتاق دیگری در وضعیت مشابه نشان دادند و فقط بعد از اصرار مداوم توانستم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، عدم توجه به جزئیات بود. مبلمان آسیب‌دیده، لکه‌دار یا خراب بود. لکه‌هایی روی کف، دیوارها و حتی پرده‌ها وجود داشت. وقتی سرویس اتاق سفارش دادیم، سینی که روی آن تحویل داده شد هم کثیف بود. این برای یک هتل 5 ستاره کاملاً غیرقابل قبول است. علاوه بر این، کتری اتاق به طور خودکار پس از جوش آمدن خاموش نمی‌شد و این می‌تواند خطرناک باشد. نگرانی دیگری که وجود داشت، کمبود امکانات ابتدایی در حمام بود. فقط یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک فراهم شده بود. لباس‌های راحتی درخواست‌شده، روز بعد تعویض نشدند. این احتمالاً به دلیل عدم ارتباط میان پرسنل است، اما در هر صورت، چنین غفلتی برای یک هتل 5 ستاره غیرقابل قبول است. اتاق‌ها هم کاملاً ضدصدا نبودند و راحت می‌توانستید همه چیز را که بیرون یا در راهروها اتفاق می‌افتاد بشنوید. صبحانه به‌ویژه ناامیدکننده بود. سالن صبحانه در طبقه همکف شلوغ به نظر می‌رسید، بنابراین ما را به طبقه بالا فرستادند. (قابل ذکر است که هتل به نظر می‌رسد که آسانسورهای خدماتی ندارد و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند و اغلب منجر به صف می‌شوند.) منطقه صبحانه خود بوی قوی گاز و غذا می‌داد و به دلیل گردش هوای ضعیف، بوها به موها و لباس‌های ما نفوذ کرده بود. خدماتی که توسط کارکنان صبحانه ارائه شد تقریباً وجود نداشت: هیچ لبخندی، هیچ سلامی، هیچ چیزی شبیه به مهمان‌نوازی.

Minoru
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبی بود، اما متاسفانه

نکات مثبت

اتاق‌ها بزرگ، روشن و تمیز بودند.

نکات منفی

وقتی رزرو کردم، نوشته بود که اتاق دارای وان است، اما در اتاق وان نبود. منطقه صبحانه شلوغ بود و پرسنل بدون اینکه ما را به میز راهنمایی کنند، میزها شلوغ بودند و فنجان‌های قهوه و بشقاب‌ها کم بود.

Jo
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

کمبود پرسنل

نکات مثبت

اتاق بزرگ و زیبایی داشت.

نکات منفی

هرج و مرج در صبحانه

Vijay
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

-----

نکات منفی

رفتار مودبانه پرسنل در تمام نقاط هتل.

Nicolas
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

فرار

نکات مثبت

به‌هیچ‌عنوان مناسب نیست حتی دو ستاره هم نمی‌ارزه برای کیفیت خیلی گرونه فریب گردشگران و هزینه‌های اضافی می‌گیرن بدون اینکه سوالی بپرسن

نکات منفی

هیچی حتی اسپا هم که خیلی دلگیر بود

Samir
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

ارزش پول

نکات مثبت

تجربه کلی ارزش پول رو داشت ولی نه در سطح یک هتل 5 ستاره. هتل بازسازی شده و اندازه اتاق‌ها و امکانات خوب بود. برخی از پرسنل خیلی خوش‌برخورد بودن و تمایل داشتن بیشتر از حد معمول کمک کنن.

نکات منفی

بزرگترین مشکل این بود که پرسنل توجه کافی به مشتری‌ها نداشتن. به جز چند نفر مثل دیویا در کافی‌شاپ، سونو کمار مدیر شیفت و پرسنل نظافت طبقه اول، در کل برخورد در زمان چک‌این و در طول اقامت خیلی روندی بود و خیلی با منطق و حس معمولی هم‌راستا نبود.

Deveshwar
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش واقعی پول

نکات مثبت

اتاق خیلی راحت و پرسنل بسیار خوش‌برخورد

Oluyomi
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق‌ها بزرگ و تمیز بودند. پرسنل توجه زیادی داشتن.

Priyanka
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اقامت خیلی خوب بود. بوفه خوشمزه و گزینه‌های زیادی داشت. هم صبحانه و هم شام عالی بودن. همچنین ما ساعت خوش 1+1 خودمون رو داشتیم، البته در ابتدا برای مدیریت هتل مشخص نبود ولی بعداً به درخواست ما ترتیب داده شد. برخورد پرسنل خیلی خوب بود و جو و دکور هتل در شب کریسمس عالی بود.

Sujay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل مناسب نزدیک تاج محل

نکات مثبت

موقعیت خوب نزدیک به تاج. اتاق‌های تمیز و امکانات خوب.

نکات منفی

درخواست کردم که دو تخت جداگانه برای چهار نفر خانواده‌ام فراهم کنند، اما این امکان از طرف هتل وجود نداشت.

Aman
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذا، اتاق و فضا.

نکات منفی

چیزی نبود.

Andrew
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

انتخاب مناسب در آگرا

نکات مثبت

اتاق راحت

نکات منفی

کمی شلوغ در شب صبحانه خیلی شلوغ فضای عمومی خیلی سرد

Siobhan
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خوب.

نکات مثبت

موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. پرسنل نیاز به مهارت‌های خوش‌آمدگویی بیشتری دارند.

نکات منفی

قدیمی. غذا معمولی.

Maria
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

اتاق کثیف، فرسوده و نه به درستی نگهداری شده بود و نه بازسازی شده. پرسنل بی‌توجه بودند؛ مجبور شدم چندین بار با پذیرش تماس بگیرم تا درخواست تغییر اتاق کنم و در نهایت مجبور شدم شخصاً بروم. وقتی رسیدم، هیچ عذرخواهی‌ای نکردند. اتاق دیگری در وضعیت مشابه نشان دادند و فقط بعد از اصرار مداوم توانستم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، عدم توجه به جزئیات بود. مبلمان آسیب‌دیده، لکه‌دار یا خراب بود. لکه‌هایی روی کف، دیوارها و حتی پرده‌ها وجود داشت. وقتی سرویس اتاق سفارش دادیم، سینی که روی آن تحویل داده شد هم کثیف بود. این برای یک هتل 5 ستاره کاملاً غیرقابل قبول است. علاوه بر این، کتری اتاق به طور خودکار پس از جوش آمدن خاموش نمی‌شد و این می‌تواند خطرناک باشد. نگرانی دیگری که وجود داشت، کمبود امکانات ابتدایی در حمام بود. فقط یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک فراهم شده بود. لباس‌های راحتی درخواست‌شده، روز بعد تعویض نشدند. این احتمالاً به دلیل عدم ارتباط میان پرسنل است، اما در هر صورت، چنین غفلتی برای یک هتل 5 ستاره غیرقابل قبول است. اتاق‌ها هم کاملاً ضدصدا نبودند و راحت می‌توانستید همه چیز را که بیرون یا در راهروها اتفاق می‌افتاد بشنوید. صبحانه به‌ویژه ناامیدکننده بود. سالن صبحانه در طبقه همکف شلوغ به نظر می‌رسید، بنابراین ما را به طبقه بالا فرستادند. (قابل ذکر است که هتل به نظر می‌رسد که آسانسورهای خدماتی ندارد و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند و اغلب منجر به صف می‌شوند.) منطقه صبحانه خود بوی قوی گاز و غذا می‌داد و به دلیل گردش هوای ضعیف، بوها به موها و لباس‌های ما نفوذ کرده بود. خدماتی که توسط کارکنان صبحانه ارائه شد تقریباً وجود نداشت: هیچ لبخندی، هیچ سلامی، هیچ چیزی شبیه به مهمان‌نوازی.

Minoru
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبی بود، ولی جای تاسف داشت

نکات مثبت

اتاق‌ها بزرگ، روشن و تمیز بودند.

نکات منفی

وقتی رزرو کردم نوشته بود که اتاق با وان است، اما در اتاق وان نداشت. سالن صبحانه شلوغ بود و پرسنل هیچ راهنمایی برای نشستن نداشتند، میزها شلوغ بودند و فنجان‌های قهوه شسته شده و بشقاب‌ها کم بود.

Jo
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

کمبود پرسنل

نکات مثبت

اتاق بزرگ و زیبا بود.

نکات منفی

هرج و مرج در صبحانه

Vijay
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

-----

نکات منفی

برخورد مودبانه پرسنل در تمام نقاط هتل.

Nicolas
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

فرار کنید

نکات مثبت

فرار کنید حتی یه هتل دو ستاره هم نمی‌ارزه قیمتش خیلی بالاست برای کیفیت تله‌ای برای توریست‌ها و هزینه‌های اضافی رو بدون سوال اضافه می‌کنن

نکات منفی

هیچ حتی اسپا که خیلی تاریک و بی‌روح بود

Samir
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

ارزش هزینه

نکات مثبت

تجربه کلی ارزش هزینه رو داشت، ولی به سطح هتل 5 ستاره نمیرسه. هتل ارتقا پیدا کرده و اندازه اتاق‌ها و امکانات خوب بودن. بعضی از پرسنل خیلی مودب بودن و می‌خواستن فراتر از انتظار برن.

نکات منفی

بزرگ‌ترین مشکل، نبود تمرکز روی مشتری در رفتار پرسنل به طور کلی بود. به جز چند نفر مثل دیویا در کافه، سونو کومار مدیر شیفت و پرسنل نظافت طبقه اول، رفتار کلی در زمان چک‌این و در طول اقامت خیلی روندی و فرآیند محور بود که اصلاً با منطق و عقل سلیم هم‌خوانی نداشت.

Deveshwar
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش واقعی برای پولی که پرداخت می‌کنید

نکات مثبت

اتاق‌ها خیلی راحت و پرسنل خیلی مؤدب بودند.

Oluyomi
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق‌ها بزرگ و تمیز بودند. پرسنل هم دقت داشتند.

Priyanka
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اقامت خیلی عالی بود. صبحانه و شام خوشمزه و متنوع بود. ما هم از ساعت‌های خوش‌آمدگویی خود استفاده کردیم، هرچند ابتدا به‌طور کامل درک نمی‌شد از طرف مدیریت هتل، ولی بعداً درخواست ما ترتیب داده شد. رفتار پرسنل خیلی خوب بود و جو و دکور هم خیلی عالی بود چون شب کریسمس بود.

Sujay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل مناسب نزدیک تاج محل

نکات مثبت

موقعیت خوب نزدیک به تاج. اتاق‌های تمیز و امکانات خوب.

نکات منفی

درخواست کردم که دو تخت جداگانه برای چهار نفر خانواده‌ام فراهم کنند، اما این امکان از طرف هتل وجود نداشت.

Aman
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذا، اتاق و فضا.

نکات منفی

چیزی نبود.

Andrew
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

یک انتخاب مناسب در آگرا

نکات مثبت

اتاق راحت

نکات منفی

کمی شلوغ شب‌ها صبحانه خیلی شلوغ بود منطقه‌های عمومی خیلی سرد بودند

Siobhan
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

موقعیت خوب

نکات مثبت

موقعیت خوب. کمی قدیمی شده. کارکنان نیاز به مهارت‌های بیشتر در خوش‌آمدگویی دارند.

نکات منفی

قدیمی شده. غذا معمولی.

Maria
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

اتاق کثیف، فرسوده و نه خوب نگهداری شده بود و نه به‌درستی بازسازی شده. برخورد پرسنل خیلی بی‌توجه بود؛ من چند بار مجبور شدم به پذیرش زنگ بزنم تا اتاق عوض کنم و در نهایت خودم به آنجا رفتم. وقتی رسیدم، هیچ‌گونه معذرت‌خواهی حتی به‌طور کوتاه هم از من نشد. به من اتاق دیگری نشان دادند که وضعیتش تقریباً مشابه بود و تنها بعد از اصرار زیاد توانستم با مدیر صحبت کنم که در نهایت اتاقی کمی بهتر پیشنهاد داد. مشکل اصلی این هتل، بی‌توجهی کامل به جزئیات بود. مبلمان خراشیده، لکه‌دار یا آسیب‌دیده بودند. روی زمین، دیوارها و حتی پرده‌ها لکه‌هایی بود. وقتی از سرویس اتاق استفاده کردیم، سینی‌ای که غذا روی آن آورده شد هم متأسفانه کثیف بود. این اصلاً برای یک هتل پنج ستاره قابل قبول نیست. همچنین، کتری اتاق بعد از جوشیدن به‌طور خودکار خاموش نمی‌شد که ممکن بود خطرناک باشد. نگرانی دیگر، کمبود امکانات پایه در حمام بود. تنها یک حوله بزرگ و یک حوله کوچک فراهم شده بود. همچنین، هنگامی که حوله حمام درخواست شد، روز بعد تعویض نشد. احتمالاً به‌دلیل عدم ارتباط بین پرسنل بود، اما در هر صورت، چنین غفلت‌هایی برای یک هتل پنج ستاره قابل قبول نیست. اتاق‌ها همچنین به‌طور کامل عایق صدا نبودند و به راحتی همه چیز از بیرون یا در راهروها قابل شنیدن بود. صبحانه به‌طور خاص ناامیدکننده بود. سالن صبحانه در طبقه همکف شلوغ به نظر می‌رسید، بنابراین ما را به طبقه بالاتر فرستادند. (جالب است بدانید که هتل به نظر می‌رسد آسانسورهای خدماتی ندارد و آسانسورهای موجود خیلی کوچک هستند و اغلب باعث ایجاد صف می‌شوند). سالن صبحانه بوی قوی گاز و غذا داشت و به‌دلیل تهویه ضعیف، بوی آن وارد موها و لباس‌های ما شد. خدماتی که از کارکنان صبحانه دریافت شد تقریباً هیچ‌چیزی نبود: نه لبخندی، نه احوالپرسی، هیچ‌چیز شبیه به مهمان‌نوازی.

Minoru
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب، ولی جای کار داشت

نکات مثبت

اتاق بزرگ، روشن و تمیز بود.

نکات منفی

وقتی رزرو کردم، نوشته شده بود که اتاق دارای وان است، اما در اتاق وان نبود. سالن صبحانه شلوغ بود، کارکنان هم هیچ‌گونه راهنمایی برای نشستن نمی‌کردند و میزها شلوغ و بهم‌ریخته بودند. فنجان‌های قهوه و بشقاب‌ها هم کم بودند.

Jo
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

کمبود پرسنل

نکات مثبت

اتاق بزرگ و زیبا بود.

نکات منفی

صبحانه بسیار شلوغ و آشفته بود.

Vijay
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

-----

نکات منفی

رفتار مودبانه پرسنل در تمام بخش‌های هتل.

Nicolas
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

از آن دوری کنید

نکات مثبت

دوری کنید. حتی دو ستاره هم نمی‌ارزد. خیلی گران برای کیفیتش. هتلی که فقط به فکر جذب توریست‌هاست و هزینه‌های اضافی بدون پرسیدن اضافه می‌کند.

نکات منفی

هیچ چیزی. حتی اسپا که خیلی دلتنگ‌کننده بود.

Samir
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

ارزش پول

نکات مثبت

تجربه کلی ارزش پول داشت اما نه در سطح هتل پنج ستاره. هتل ارتقا پیدا کرده و اندازه اتاق‌ها و امکانات خوب بودند. بعضی از پرسنل خیلی مودب بودند و می‌خواستند بیش از حد معمول کمک کنند.

نکات منفی

بزرگترین مشکل عدم تمرکز بر مشتری در بین پرسنل بود. به جز چند نفر مثل دیویا در کافی‌شاپ، سونو کومار مدیر شیفت و پرسنل خانه‌داری طبقه اول، رویکرد کلی در زمان ورود و در طول اقامت بسیار روال‌گرایانه بود که با منطق و عقل سلیم سازگار نبود.

Deveshwar
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش واقعی پول

نکات مثبت

پرسنل خیلی راحت و مؤدب بودن.

Oluyomi
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق‌ها جادار و تمیز بودن. پرسنل توجه زیادی داشتن.

Priyanka
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اقامت خیلی عالی بود. صبحانه و شام خوشمزه و متنوع بودند. ما از ساعت‌های خوش‌آمدگویی خود استفاده کردیم، هرچند ابتدا به‌طور کامل درک نمی‌شد از طرف مدیریت هتل، ولی بعداً درخواست ما ترتیب داده شد. رفتار پرسنل خیلی خوب بود و جو و دکور هم خیلی عالی بود چون شب کریسمس بود.

Sujay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل مناسب نزدیک تاج محل

نکات مثبت

موقعیت خوب نزدیک به تاج. اتاق‌های تمیز و امکانات خوب.

نکات منفی

درخواست کردم که دو تخت جداگانه برای چهار نفر خانواده‌ام فراهم کنند، اما این امکان از طرف هتل وجود نداشت.

Aman
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذا، اتاق و فضا.

نکات منفی

چیزی نبود.

Kirsten
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

سوئیت هتل به قیمتش نمی‌ارزد.

نکات مثبت

موقعیت هتل برای بازدید از تاج محل خوب است.

نکات منفی

هتل خیلی قدیمی و فرسوده است. نیاز به به‌روزرسانی دارد.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.