هتل متخی لاینHotel Metekhi Line
درباره هتل متخی لاین
واقع در تفلیس، هتل میتکی لاین در فاصله 18 دقیقه پیادهروی از میدان آزادی قرار دارد و امکاناتی مانند لابی مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان، تراس و بار ارائه میدهد. این هتل چهار ستاره که در سال 2016 ساخته شده، در فاصله 2 مایلی از تئاتر روستاولی و 2.1 مایلی از تئاتر اپرا و باله تفلیس قرار دارد. این اقامتگاه میز پذیرش 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، فضای نگهداری چمدان و وایفای رایگان در سراسر هتل را فراهم میکند. برخی از اتاقها همچنین آشپزخانهای با مینیبار و اجاق گاز دارند. مهمانان هتل میتوانند از صبحانه بوفه لذت ببرند. نقاط جالب توجه نزدیک هتل میتکی لاین شامل کلیسای ارمنی سنت جورج، کلیسای میتکی و کاخ ریاستجمهوری است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بینالمللی تفلیس است که 8.1 مایل با اقامتگاه فاصله دارد. زوجها بهویژه موقعیت مکانی هتل را پسندیدهاند و آن را برای سفرهای دونفره 9.1 امتیاز دادهاند.امکانات و تفریحات هتل متخی لاین
- مبلمان فضای باز
- تراس
- مبلمان فضای باز
- تراس
- میوه (هزینه اضافی)
- بار نوشیدنی (هزینه اضافی)
- بوفه مخصوص کودکان
- بار نوشیدنی
- انبار چمدان
- پذیرش 24 ساعته
- هاوس کیپینگ روزانه
- خدمات اتوشویی (هزینه اضافه)
- خشکشویی (هزینه اضافه)
- خشکشویی (هزینه اضافه)
- کت و شلوار (هزینه اضافی)
- سنسور آتش و دود
- آلارم امنیتی
- نگهبان 24 ساعته
- ایمن
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
آدرس و موقعیت هتل متخی لاین
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل متخی لاین
نظرات میهمانان هتل متخی لاین
موقعیت مکانی عالی. همه چی نزدیکه. بهتر از این نمیشه. البته، یه کم بالاست. عجیبه که کسی در این مورد چیزی ننوشته. سربالایی خیلی تنده. ولی بعد یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت و آروم. عایق صدا تو اتاقا خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها هر روز عوض میشد، ژل دوش، خمیردندون و اینا هر روز شارژ میشد. قهوه عالی برای صبحونه. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی خوب، خوش برخورد و خندهرو بودن. کتی تو پذیرش خیلی منطقی و با ملاحظه بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم به ما کمک کرد. حیف که تو ۷ روز فقط ۲ بار دیدیمش.
۱. صبحونهها خیلی متنوع نبود. محصولات گوشتی (به جز کالباس) نداشت. سوسیس فقط یه بار بود. ولی عوضش جگر مرغ، که سلیقهایه، بیشتر وقتا بود. در کل، گرسنه نمیمونین، ولی خب... هر روز یه جور بود. حتی یه صبحونه ویژه هم برای جشن نگذاشتن، که یکم متنوعتر باشه. ۲. نظافت. نکات مثبت بالا گفته شد. روزای اول خیلی خوب تمیز میکردن. روز ششم یه مشکلی پیش اومد. درخواست دادیم تمیز کنن، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری بود، در حالی که من و دوستم همچین موهایی نداریم. کابین دوش کثیف بود. زمین کثیف بود. ۳. بوی فاضلاب هر از گاهی تو دستشویی میومد. ولی خب، انگار تو خیلی از هتلاست. و آب سرد میشد اگه یکی تو اتاق بغلی آبو باز میکرد، خیلی کم میشد. ۵. ۳۱ دسامبر اتو خواستم، برای اتو کردن لباس برای رفتن به رستوران. گفتن فردا بیاین. 🙃 مجبور شدم یکم شلوغ کنم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 ۶. از همه بدتر. تو اتاق ما یه مبل بود. میایم میبینیم مبل نیست. میریم پذیرش. اونا هم خبر ندارن. و هیچ اقدامی هم برای برگردوندنش نکردن. ۵ روز گذشته. دیگه بیخیال شدیم. ولی خب، اینجوری که میشه هر چیزی رو از اتاق برد. 😪 ۷. تو قوانین هتل هیجا نوشته نشده که کسی نمیتونه بیاد تو اتاق (منظورم موندن نیست، منظورم داخل شدن به اتاقه). دوستای ما تو هتل بغلی بودن. اومدن دیدنمون. وسط روز. نذاشتن بیان. به زور راضیشون کردیم اونم به شرطی که بیشتر از ۱ ساعت نمونن. ۱ ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلاً نذاشتن. ما تو چه دورانی زندگی میکنیم؟ چه رفتاریه با ما؟ . خب اگه ما اومده بودیم داد و بیداد راه مینداختیم، یا مست بودیم، مزاحم بقیه میشدیم یه چیزی. ما خانمهای محترم و معقولی هستیم. تو کشورهای مختلف بودیم، اولین باره با همچین چیزی مواجه میشیم. پس یه تابلویی چیزی بزنین تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. ۸. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. این مهم نیست. تو گوشی مترجم هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایمیسته با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی نمیدونه، نمیتونه هیچ سوالی رو حل کنه، دائم زنگ میزنه بپرسه، برای هر چیز کوچیکی، به کتی (مسئولشون). ۹. تخت یه نفره خیلی تنگه.
خیلی استقبال گرمی داشتن. صبحانهها خوشمزه بود. از همه مهمتر - پیاده میشه به جاهای دیدنی اصلی رفت. خیلی راحت بود. منظره قشنگی به شهر داشت.
اتاقها خیلی تمیز، پرسنل خوب، موقعیت مکانی خوب و صبحانه خوشمزه - ما اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه بچه اقامت داشتم، درخواست شوفاژ کردم چون خیلی سرد بود و بهم گفتن کاری نمیتونن بکنن.
عدم توجه به درخواست گرما در اتاق
پارکینگ و همهچی خوب بود.
هیچی نداشت
همهچی عالی بود. هم موقعیت مکانی هم پرسنل هم تمیزی!!!
موقعیت مکانی عالی. همه چی نزدیکه. بهتر از این نمیشه. البته، یه کم بالاست. عجیبه که کسی در این مورد چیزی ننوشته. سربالایی خیلی تنده. ولی بعد یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت و آروم. عایق صدا تو اتاقا خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها هر روز عوض میشد، ژل دوش، خمیردندون و اینا هر روز شارژ میشد. قهوه عالی برای صبحونه. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی خوب، خوش برخورد و خندهرو بودن. کتی تو پذیرش خیلی منطقی و با ملاحظه بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم به ما کمک کرد. حیف که تو ۷ روز فقط ۲ بار دیدیمش.
۱. صبحونهها خیلی متنوع نبود. محصولات گوشتی (به جز کالباس) نداشت. سوسیس فقط یه بار بود. ولی عوضش جگر مرغ، که سلیقهایه، بیشتر وقتا بود. در کل، گرسنه نمیمونین، ولی خب... هر روز یه جور بود. حتی یه صبحونه ویژه هم برای جشن نگذاشتن، که یکم متنوعتر باشه. ۲. نظافت. نکات مثبت بالا گفته شد. روزای اول خیلی خوب تمیز میکردن. روز ششم یه مشکلی پیش اومد. درخواست دادیم تمیز کنن، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری بود، در حالی که من و دوستم همچین موهایی نداریم. کابین دوش کثیف بود. زمین کثیف بود. ۳. بوی فاضلاب هر از گاهی تو دستشویی میومد. ولی خب، انگار تو خیلی از هتلاست. و آب سرد میشد اگه یکی تو اتاق بغلی آبو باز میکرد، خیلی کم میشد. ۵. ۳۱ دسامبر اتو خواستم، برای اتو کردن لباس برای رفتن به رستوران. گفتن فردا بیاین. 🙃 مجبور شدم یکم شلوغ کنم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 ۶. از همه بدتر. تو اتاق ما یه مبل بود. میایم میبینیم مبل نیست. میریم پذیرش. اونا هم خبر ندارن. و هیچ اقدامی هم برای برگردوندنش نکردن. ۵ روز گذشته. دیگه بیخیال شدیم. ولی خب، اینجوری که میشه هر چیزی رو از اتاق برد. 😪 ۷. تو قوانین هتل هیجا نوشته نشده که کسی نمیتونه بیاد تو اتاق (منظورم موندن نیست، منظورم داخل شدن به اتاقه). دوستای ما تو هتل بغلی بودن. اومدن دیدنمون. وسط روز. نذاشتن بیان. به زور راضیشون کردیم اونم به شرطی که بیشتر از ۱ ساعت نمونن. ۱ ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلاً نذاشتن. ما تو چه دورانی زندگی میکنیم؟ چه رفتاریه با ما؟ . خب اگه ما اومده بودیم داد و بیداد راه مینداختیم، یا مست بودیم، مزاحم بقیه میشدیم یه چیزی. ما خانمهای محترم و معقولی هستیم. تو کشورهای مختلف بودیم، اولین باره با همچین چیزی مواجه میشیم. پس یه تابلویی چیزی بزنین تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. ۸. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. این مهم نیست. تو گوشی مترجم هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایمیسته با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی نمیدونه، نمیتونه هیچ سوالی رو حل کنه، دائم زنگ میزنه بپرسه، برای هر چیز کوچیکی، به کتی (مسئولشون). ۹. تخت یه نفره خیلی تنگه.
خیلی خوب ازمون استقبال کردن. صبحونههاش خوشمزه بود. از همه مهمتر، به جاهای دیدنی شهر خیلی نزدیک بود. خیلی راحت بودیم. ویوی قشنگی هم به شهر داشت.
اتاقها خیلی تمیز بودن، پرسنلش خوب بودن، موقعیت مکانیش عالی بود و صبحونهش هم خیلی خوشمزه بود – ما اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه بچه اومدم و چون خیلی سرد بود، درخواست شوفاژ کردم، ولی گفتن کاری از دستشون برنمیاد.
به درخواست گرمایش اتاق توجهی نشد.
پارکینگ داشت و همه چی خوب بود.
نداشت
همه چی عالی بود. هم موقعیت مکانی، هم پرسنل و هم تمیزی!!!
در کل، این هتل خوب بود، ولی بازار اطرافش خیلی دور بود
احساس راحتی میکردم. اتاق خوابم رو دوست داشتم.
پذیرش هتل منو مجبور کرد زودتر تحویل بدم، چون اتاق منو برای یه گروه دیگه رزرو کرده بودن.
موقعیت مکانی عالی. همهچی نزدیکه. بهتر از این نمیشه. البته، یه کم سربالایی داره. عجیبه که کسی به این اشاره نکرده. خیلی سربالایی تنده. ولی بعد یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت، آروم. عایق صدا تو اتاقا خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها رو هر روز عوض میکردن، ژل دوش، خمیر دندون و بقیه چیزا رو هر روز پر میکردن. قهوه عالی برای صبحونه. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی خوب، خوش برخورد و خوشرو بودن. کتی تو پذیرش منطقی و با دقت بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم به ما کمک میکرد. حیف که تو ۷ روز فقط ۲ بار دیدیمش.
۱. صبحونهها تنوع کمی داشت. محصولات گوشتی (به جز کالباس) نداشت. سوسیس فقط یه بار بود. ولی جگر مرغ، که سلیقهایه، زیاد بود. در کل، گرسنه نمیمونین، ولی خب... هر روز یه چیز. حتی یه صبحونه ویژه هم درست نکردن، حداقل متنوعترش کنن. ۲. نظافت. نکات مثبت بالا گفته شد. روزای اول عالی تمیز میکردن. روز ششم یه مشکلی پیش اومد. درخواست تمیز کردن دادیم، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری بودن، با اینکه من و دوستم موهامون اینجوری نیست. دوش کثیف. زمین کثیف. ۳. بعضی وقتا بوی فاضلاب تو دستشویی میاومد. ولی، انگار، تو خیلی از هتلاست. و آب سرد میاد اگه یکی تو اتاق بغلی آب باز کنه، خیلی کم میاد. ۵. ۳۱ دسامبر اتو خواستم، که لباسامو برای رفتن به رستوران اتو کنم. گفتن فردا بیاین. 🙃 مجبور شدم یکم شلوغ کنم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 ۶. از همه بدتر. تو اتاق ما یه مبل بود. میایم میبینیم مبل نیست. میریم پذیرش. اونا هم خبر ندارن. و هیچ کاری برای برگردوندنش نکردن. ۵ روز گذشته. دیگه بیخیال شدیم. ولی، یعنی میشه هرچیزی رو از اتاق برد. 😪 ۷. تو قوانین هتل هیچ جا ننوشته که بقیه نمیتونن بیان تو اتاق (منظورم شب موندن نیست، منظورم تو اتاق بودنه). دوستای ما تو هتل بغلی بودن. اومدن دیدنمون. تو روز. راهشون ندادن. به زور راضیشون کردیم اونم با این شرط که بیشتر از ۱ ساعت نباشه. ۱ ژانویه دوستام اومدن تبریک بگن. اصلاً راهشون ندادن. ما تو چه دورهای زندگی میکنیم؟ چه رفتاریه؟ . اگه ما میومدیم داد و بیداد میکردیم، 'نوشیدنی' خورده بودیم، مزاحم بقیه میشدیم یه چیزی. ما خانمای محترم و نرمالیم. تو کشورهای مختلف بودیم، اولین باره با همچین چیزی روبرو میشیم. یه تابلو بزنین تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. ۸. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. این مهم نیست. مترجم تو گوشی هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایمیسته و با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی نمیدونه، هیچ سوالی رو نمیتونه حل کنه، همش زنگ میزنه بپرسه، برای هر چیز کوچیکی، به کتی (مسئولشون). ۹. تخت یه نفره خیلی باریکه.
خیلی خوب ازمون استقبال کردن. صبحونه خوشمزه بود. مهمترین چیز این بود که پیاده میشد به جاهای دیدنی اصلی رفت. خیلی راحت بود. ویوی قشنگی از شهر داشت.
اتاقا خیلی تمیز، پرسنل خوب، موقعیت مکانی خوب، و صبحونه خوشمزه - ما اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه بچه اومدم و چون خیلی سرد بود، درخواست شوفاژ کردم، ولی گفتن کاری از دستشون برنمیاد.
به درخواست گرمایش اتاق توجهی نشد.
پارکینگ داشت و همه چی خوب بود.
نداشت
همه چی عالی بود. هم موقعیت مکانی، هم پرسنل و هم تمیزی!!!
در مجموع، این هتل خوب بود، ولی بازار اطرافش خیلی دور بود
آدم حس راحتی داشت. اتاق خوابمو دوست داشتم.
مسئول پذیرش هتل منو مجبور کرد زودتر تحویل بدم، چون اتاق منو برای یه گروه دیگه رزرو کرده بودن.
موقعیت مکانیش عالیه. همه چی نزدیکه. بهتر از این نمیشه. البته یه کم سربالایی داره. عجیبه که کسی اینو نگفته بود. خیلی شیب تنده. ولی بعدش یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت و آروم. عایق صداش خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنجی داره. حولهها رو هر روز عوض میکردن، ژل حمام، خمیر دندون و اینا رو هر روز شارژ میکردن. قهوه صبحونهش هم عالی بود. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی خوب و خوش برخورد بودن. کتی توی پذیرش هم خیلی خوب و با ملاحظه بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم به ما کمک میکرد. حیف که توی ۷ روز فقط ۲ بار دیدیمش.
۱. صبحونههاش تنوع نداشت. گوشت (به جز کالباس) نداشت. سوسیس هم فقط یه بار بود. ولی عوضش جگر مرغ که سلیقهایه، زیاد بود. کلا گشنه نمیمونی، ولی خب... هر روز یه چیز تکراری. حتی یه صبحونه متفاوت هم برای جشن نداشتن. ۲. نظافت. خوبیهاش رو بالا گفتم. روزهای اول عالی تمیز میکردن. روز ششم یه مشکلی پیش اومد. درخواست تمیز کردن دادیم، اومدیم دیدیم موهای بلند مشکی روی زمین همونجوری مونده، در حالی که من و دوستم اصلا موی این شکلی نداریم. اتاق دوش کثیف بود. کف اتاق کثیف بود. ۳. بعضی وقتا بوی فاضلاب توی دستشویی میومد. البته انگار توی خیلی از هتلها اینجوریه. و اگه یکی توی اتاق بغلی آب باز میکرد، آب سرد میشد و فشارش کم میشد. ۵. ۳۱ دسامبر ازشون اتو خواستم، میخواستم لباسم رو برای رفتن به رستوران اتو کنم. گفتن فردا بیا. 🙃 مجبور شدم یه کم سر و صدا کنم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 ۶. از همه بدتر. توی اتاق ما یه مبل بود. میایم میبینیم مبل نیست. میریم پذیرش. اونا هم خبر ندارن. و هیچ کاری هم برای پس دادنش انجام ندادن. ۵ روز گذشت. دیگه بیخیال شدیم. ولی خب، اینجوری که میشه هر چیزی رو از اتاق برد. 😪 ۷. توی قوانین هتل هیچ جا ننوشته که نمیشه کسی رو توی اتاق راه داد (منظورم شب موندن نیست، منظورم اینه که کسی بیاد تو اتاق). دوستای ما توی هتل بغلی بودن. اومدن پیش ما. وسط روز. راهشون ندادن. به زور و با هزار خواهش و التماس راهشون دادن اونم به شرطی که بیشتر از ۱ ساعت نمونن. ۱ ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلا راهشون ندادن. مگه ما توی دوره قدیم زندگی میکنیم؟ چه طرز برخوردیه؟ . اگه ما اومده بودیم داد و بیداد میکردیم، یا مست بودیم، مزاحم بقیه میشدیم یه چیزی. ما زنهای متشخص و معقولی هستیم. توی کشورهای مختلف بودیم، اولین باره با همچین چیزی مواجه میشیم. پس یه تابلویی چیزی بزنید توی پذیرش که ورود ممنوعه. ۸. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. این مشکلی نیست. توی گوشی مترجم هست. میشه باهاش با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایمیسته و با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی نمیدونه، نمیتونه هیچ سوالی رو جواب بده، همش زنگ میزنه بپرسه، برای هر چیز کوچیکی زنگ میزنه به کتی (رئیسشونه). ۹. تخت یه نفره خیلی باریکه.
خیلی خوب ازمون استقبال کردن. صبحونه خوشمزه بود. مهمترین چیز این بود که پیاده میشد به جاهای دیدنی اصلی رفت. خیلی راحت بود. ویوی قشنگی از شهر داشت.
اتاقها خیلی تمیز بودن، پرسنل خوب، موقعیت مکانی عالی و صبحانهی خوشمزه - ما اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه بچه اقامت داشتم و چون هوا خیلی سرد بود درخواست شوفاژ کردم ولی گفتن کاری از دستشون برنمیاد.
توجه نکردن به درخواست گرمایش اتاق
پارکینگ و همه چی خوب بود.
هیچی
همه چی عالی بود. هم موقعیت مکانی، هم پرسنل و هم تمیزی!!!
در کل، امکانات این هتل خیلی خوب بود، ولی بازار اطرافش خیلی دور بود
خیلی راحت بودم. مثل اتاق خواب خودم.
مسئول پذیرش هتل من رو مجبور کرد زودتر اتاق رو تخلیه کنم، چون اتاقم رو برای یه گروه دیگه رزرو کرده بودن.
اتاق با منظره عالی، تمیز و ساکت بود. پرسنل هم خیلی خوب جواب میدادن.
بد نبود اگه برای مهمونا چتر داشتن. صبحونه یه جوری بود، انگار همه چی بود ولی خوشمزه نبود. کسی پیشنهاد املت نداد، شانسی دیدیم بغلی سفارش داد و آوردن براش.
هتل خوبیه تو مرکز شهر با قیمت مناسب. اتاق دقیقا مثل عکسها بود. تخت بزرگ با تشک سفت، کمر من که درد میکرد خیلی راضی بود. پرسنل خوشبرخورد، بدون هیچ مشکلی روسی و انگلیسی حرف میزدن، که الان تو گرجستان همه جا پیدا نمیشه. صبحونه سلفسرویس بود، بد نبود ولی تنوع زیادی نداشت. به نظر من این یه مشکل کلی تو هتلهای ۴ ستاره گرجستانه.
یه بوی نامطبوعی تو دستشویی بود (احتمالا تهویه درست کار نمیکرد). همچنین مجبور شدم تو اتاق کار کنم، ولی میز اصلا برای این کار مناسب نبود.
جاش خیلی خوبه. همه چی دم دست. بهتر از این نمیشه. البته یه کم بالاست. عجیبه که کسی به این اشاره نکرده. سربالایی خیلی تنده. ولی بعد یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت و آروم. عایق صدا تو اتاقها خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها رو هر روز عوض میکردن، شامپو و خمیر دندون و اینا رو هر روز شارژ میکردن. قهوه صبحونه عالی بود. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی مهربون و خوشرو بودن. کتی تو پذیرش خیلی خوب و با دقت بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم بهمون کمک میکرد. حیف که تو ۷ روز فقط ۲ بار دیدیمش.
۱. صبحونه خیلی کم بود. گوشت (به جز کالباس) نداشت. سوسیس فقط یه بار بود. ولی در عوض جگر مرغ، که هر کسی دوست نداره، زیاد بود. در کل گرسنه نمیمونین، ولی خب... هر روز هم یه جور بود. حتی یه صبحونه ویژه هم درست نکردن، حداقل یه کم تنوع بدن. ۲. نظافت. نکات مثبتش رو بالا گفتم. روزای اول خیلی خوب تمیز میکردن. روز ششم یه مشکلی پیش اومد. گفتیم تمیز کنن، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری مونده بود، در حالی که من و دوستم اصلا موی اینجوری نداریم. کابین دوش کثیف. کف کثیف. ۳. بوی فاضلاب هر از گاهی تو دستشویی میومد. ولی انگار تو خیلی از هتلها اینجوریه. و آب سرد میشد اگه یکی تو اتاق بغلی آب رو باز میکرد، خیلی کم میومد. ۵. ۳۱ دسامبر اتو خواستم، لباسام رو برای رفتن به رستوران اتو کنم. گفتن فردا بیاین. 🙃 مجبور شدم یه کم داد و بیداد کنم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 ۶. از همه بدتر. یه مبل تو اتاق ما بود. میایم میبینیم مبل نیست. میریم پذیرش. اونا هم خبر ندارن. و هیچ کاری برای برگردوندنش انجام ندادن. ۵ روزه. دیگه بیخیال شدیم. ولی خب، انگار میشه هر چیزی رو از اتاق برد. 😪 ۷. تو قوانین هتل هیچ جا ننوشته که مهمون نمیتونه بیاد تو اتاق (منظورم شب موندن نیست، فقط اومدن تو اتاق). دوستای ما تو هتل بغلی بودن. اومدن دیدنمون. وسط روز. راهشون ندادن. به زور راضیشون کردیم، اونم به شرط اینکه بیشتر از ۱ ساعت نمونن. ۱ ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلا راه ندادن. مگه ما تو عهد بوق زندگی میکنیم؟ چه برخوردیه؟ . حالا اگه ما میومدیم داد و بیداد میکردیم، 'نوشیدنی' خورده بودیم، مزاحم بقیه میشدیم یه چیزی. ما زنهای متشخص و فهمیدهای هستیم. تو کشورهای مختلف رفتیم، اولین باره با همچین چیزی روبرو میشیم. یه تابلو بزنین پس تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. ۸. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. اشکال نداره. مترجم تو گوشی هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایمیسه و با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی بلد نیست، هیچ سوالی رو نمیتونه حل کنه، همش زنگ میزنه بپرسه، برای هر چیز کوچیکی، از کتی (مسئولشون). ۹. تخت یه نفره خیلی باریکه.
خیلی استقبال گرمی داشتن. صبحانهها خوشمزه بود. از همه مهمتر - پیاده میشه به جاهای دیدنی اصلی رفت. خیلی راحت بود. منظره قشنگی به شهر داشت.
اتاقها خیلی تمیز، پرسنل خوب، موقعیت مکانی خوب و صبحانه خوشمزه - ما اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه بچه اقامت داشتم، درخواست شوفاژ کردم چون خیلی سرد بود و بهم گفتن کاری نمیتونن بکنن.
عدم توجه به درخواست گرما در اتاق
پارکینگ و همهچی خوب بود.
هیچی نداشت
همهچی عالی بود. هم موقعیت مکانی هم پرسنل هم تمیزی!!!
در کل، این هتل خوب بود، اما بازار اطرافش خیلی دور بود
راحت بودم. مثل اتاق خواب خودم.
پذیرش هتل من رو مجبور کرد زودتر تسویه کنم، چون اتاق من رو برای گروه دیگه رزرو کرده بودند.
جاش خیلی خوبه. همه چی دم دست. بهتر از این نمیشه. البته یه کم بالاست. عجیبه که کسی به این اشاره نکرده. سربالایی خیلی تنده. ولی بعد یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت و آروم. عایق صدا تو اتاقها خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها رو هر روز عوض میکردن، شامپو و خمیر دندون و اینا رو هر روز شارژ میکردن. قهوه صبحونه عالی بود. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی مهربون و خوشرو بودن. کتی تو پذیرش خیلی خوب و با دقت بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم بهمون کمک میکرد. حیف که تو ۷ روز فقط ۲ بار دیدیمش.
۱. صبحونه خیلی کم بود. گوشت (به جز کالباس) نداشت. سوسیس فقط یه بار بود. ولی در عوض جگر مرغ، که هر کسی دوست نداره، زیاد بود. در کل گرسنه نمیمونین، ولی خب... هر روز هم یه جور بود. حتی یه صبحونه ویژه هم درست نکردن، حداقل یه کم تنوع بدن. ۲. نظافت. نکات مثبتش رو بالا گفتم. روزای اول خیلی خوب تمیز میکردن. روز ششم یه مشکلی پیش اومد. گفتیم تمیز کنن، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری مونده بود، در حالی که من و دوستم اصلا موی اینجوری نداریم. کابین دوش کثیف. کف کثیف. ۳. بوی فاضلاب هر از گاهی تو دستشویی میومد. ولی انگار تو خیلی از هتلها اینجوریه. و آب سرد میشد اگه یکی تو اتاق بغلی آب رو باز میکرد، خیلی کم میومد. ۵. ۳۱ دسامبر اتو خواستم، لباسام رو برای رفتن به رستوران اتو کنم. گفتن فردا بیاین. 🙃 مجبور شدم یه کم داد و بیداد کنم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 ۶. از همه بدتر. یه مبل تو اتاق ما بود. میایم میبینیم مبل نیست. میریم پذیرش. اونا هم خبر ندارن. و هیچ کاری برای برگردوندنش انجام ندادن. ۵ روزه. دیگه بیخیال شدیم. ولی خب، انگار میشه هر چیزی رو از اتاق برد. 😪 ۷. تو قوانین هتل هیچ جا ننوشته که مهمون نمیتونه بیاد تو اتاق (منظورم شب موندن نیست، فقط اومدن تو اتاق). دوستای ما تو هتل بغلی بودن. اومدن دیدنمون. وسط روز. راهشون ندادن. به زور راضیشون کردیم، اونم به شرط اینکه بیشتر از ۱ ساعت نمونن. ۱ ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلا راه ندادن. مگه ما تو عهد بوق زندگی میکنیم؟ چه برخوردیه؟ . حالا اگه ما میومدیم داد و بیداد میکردیم، 'نوشیدنی' خورده بودیم، مزاحم بقیه میشدیم یه چیزی. ما زنهای متشخص و فهمیدهای هستیم. تو کشورهای مختلف رفتیم، اولین باره با همچین چیزی روبرو میشیم. یه تابلو بزنین پس تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. ۸. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. اشکال نداره. مترجم تو گوشی هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایمیسه و با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی بلد نیست، هیچ سوالی رو نمیتونه حل کنه، همش زنگ میزنه بپرسه، برای هر چیز کوچیکی، از کتی (مسئولشون). ۹. تخت یه نفره خیلی باریکه.
خیلی گرم استقبال کردن. صبحونه خوشمزه بود. از همه مهمتر، پیاده تا جاهای دیدنی اصلی راهی نبود. خیلی راحت بود. منظره قشنگی از شهر داشت.
اتاقها خیلی تمیز، پرسنل خوب، موقعیت مکانی عالی و صبحانه خوشمزه - اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه نوزاد اقامت داشتم و درخواست گرمایش کردم چون خیلی سرد بود و به من گفتند که نمیتونن کاری انجام بدن.
عدم توجه به درخواست گرما در اتاق
پارکینگ و همه چی خوب بود.
هیچی نداشت
همه چیز عالی بود. هم موقعیت مکانی، هم پرسنل و هم تمیزی!!!
در مجموع، این هتل خوب بود، ولی بازار اطرافش خیلی دور بود
آدم حس راحتی داشت. اتاق خوابمو دوست داشتم.
مسئول پذیرش هتل منو مجبور کرد زودتر تحویل بدم، چون اتاق منو برای یه گروه دیگه رزرو کرده بودن.
اتاق ویو خوبی داشت، تمیز و ساکت بود. پرسنل هم خیلی خوب بودن.
بد نبود اگه برای مهمونا چتر داشتن. صبحونهش یه جوری بود، انگار همه چی داشت ولی خوشمزه نبود. کسی پیشنهاد املت نداد، شانسی دیدیم یکی کنارمون سفارش داد و براش آوردن.
هتل خوبیه تو مرکز شهر با قیمت مناسب. اتاق با عکسها یکی بود. تخت بزرگ با تشک سفت، کمر درد من که راضی بود. پرسنل خوش برخورد، راحت روسی و انگلیسی حرف میزنن، که این روزا تو گرجستان همهجا پیدا نمیشه. صبحانه سلف سرویس بود، بد نبود ولی خیلی متنوع هم نبود. حس میکنم این یه مشکل کلی تو هتلهای ۴ ستاره تو گرجستانه.
یه بوی ناخوشایندی تو دستشویی بود (انگار تهویه درست کار نمیکرد). همچنین نیاز داشتم تو اتاق کار کنم، ولی میز اصلا مناسب این کار نبود.
موقعیت مکانی عالی. همه چی نزدیکه. بهتر از این نمیشه. البته، یه کم بالاست. عجیبه که هیچکی در این مورد چیزی ننوشته. سربالایی خیلی تنده. ولی بعدش یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت، آروم. عایق صدا تو اتاقها خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها رو هر روز عوض میکردن، ژل دوش، خمیر دندون و اینا رو هر روز شارژ میکردن. قهوهی عالی برای صبحانه. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی خوب، خوش برخورد و خندهرو بودن. کتی تو پذیرش منطقی و با دقت بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم به ما کمک میکرد. حیف که تو ۷ روز فقط ۲ بار دیدیمش.
۱. صبحانهها خیلی کمتنوعه. گوشت (به جز کالباس) نداره. سوسیس فقط یه بار بود. ولی جگر مرغ که سلیقهایه، بیشتر وقتا بود. در کل، گشنه نمیمونین، ولی خب... هر روز یه چیز. حتی برای صبحانه روز جشن هم تنوع ندادن. ۲. نظافت. مزایاشو بالا گفتم. روزای اول عالی تمیز میکردن. روز ۶ یه مشکلی پیش اومد. گفتیم تمیز کنن، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری بود، با اینکه نه من نه دوستم موی اینجوری نداریم. کابین دوش کثیف. زمین کثیف. ۳. یه بوی فاضلاب هر از گاهی تو توالت میومد. ولی، انگار تو خیلی از هتلاست. و آب سرد میشد اگه یکی تو اتاق بغلی آب رو باز میکرد، خیلی کم میومد. ۵. ۳۱ دسامبر اتو خواستم، لباس برای رفتن به رستوران اتو کنم. گفتن فردا بیاین. 🙃 مجبور شدم یه کم سر و صدا کنم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 ۶. از همه بدتر. تو اتاق ما یه مبل بود. اومدیم نیست. رفتیم پذیرش. حتی اونا هم خبر نداشتن. و هیچ کاری برای برگردوندنش نکردن. ۵ روزه. دیگه بیخیال شدیم. ولی، یعنی میشه هر چی خواستی از اتاق ببری. 😪 ۷. تو قوانین هتل هیچ جا نوشته نشده که نباید کسی رو تو اتاق راه داد (منظورم شب موندن نیست، منظورم فقط اومدن به اتاقه). دوستای ما تو یه هتل بغلی بودن. اومدن پیش ما. تو روز. راهشون ندادن. به زور و با کلی خواهش قبول کردن اونم به شرطی که بیشتر از ۱ ساعت نباشه. ۱ ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلا راهشون ندادن. مگه ما تو زمان قدیم زندگی میکنیم؟ چه برخوردیه؟ . اگه ما اومده بودیم داد و بیداد میکردیم، [نوشیدنی] خورده بودیم، مزاحم بقیه میشدیم یه چیزی. ما خانمهای متشخص و منطقی هستیم. تو کشورهای مختلف بودیم، اولین باره با همچین چیزی روبرو میشیم. یه تابلوی بزرگ بزنید تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. ۸. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. این مهم نیست. تو گوشی مترجم هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایمیسه و فقط با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی نمیدونه، هیچ سوالی رو نمیتونه حل کنه، همش زنگ میزنه میپرسه، برای هر چیز کوچیکی، از کتی (مسئولشون). ۹. تخت یه نفره خیلی تنگه.
خیلی خوب ازمون استقبال کردن. صبحونههاش خوشمزه بود. از همه مهمتر، به جاهای دیدنی شهر خیلی نزدیک بود. خیلی راحت بودیم. ویوی قشنگی هم به شهر داشت.
اتاق های بسیار تمیز، کارکنان خوب، موقعیت مکانی خوب و صبحانه خوشمزه - ما اقامت بسیار دلپذیری داشتیم و این هتل را توصیه می کنیم!
من با یک نوزاد در آنجا ماندم و درخواست گرمایش کردم چون خیلی سرد بود و به من گفتند که نمی توانند کاری انجام دهند.
عدم توجه در هنگام درخواست گرما در اتاق
پارکینگ و همه چیز خوب بود.
وجود ندارد
همه چیز عالی بود. هم موقعیت مکانی، هم پرسنل و هم تمیزی!!!
در کل، این هتل خوب بود، اما بازار اطرافش خیلی دور بود
راحت بودم. مثل اتاق خواب خودم.
پذیرش هتل من رو مجبور کرد زودتر تسویه کنم، چون اتاق من رو برای گروه دیگه رزرو کرده بودند.
موقعیت مکانی عالی. همه چی نزدیکه. بهتر از این نمیشه. البته، یه کم بالاست. عجیبه که هیچکی در این مورد چیزی ننوشته. سربالایی خیلی تنده. ولی بعدش یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت، آروم. عایق صدا تو اتاقها خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها رو هر روز عوض میکردن، ژل دوش، خمیر دندون و اینا رو هر روز شارژ میکردن. قهوهی عالی برای صبحانه. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی خوب، خوش برخورد و خندهرو بودن. کتی تو پذیرش منطقی و با دقت بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم به ما کمک میکرد. حیف که تو ۷ روز فقط ۲ بار دیدیمش.
۱. صبحانهها خیلی کمتنوعه. گوشت (به جز کالباس) نداره. سوسیس فقط یه بار بود. ولی جگر مرغ که سلیقهایه، بیشتر وقتا بود. در کل، گشنه نمیمونین، ولی خب... هر روز یه چیز. حتی برای صبحانه روز جشن هم تنوع ندادن. ۲. نظافت. مزایاشو بالا گفتم. روزای اول عالی تمیز میکردن. روز ۶ یه مشکلی پیش اومد. گفتیم تمیز کنن، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری بود، با اینکه نه من نه دوستم موی اینجوری نداریم. کابین دوش کثیف. زمین کثیف. ۳. یه بوی فاضلاب هر از گاهی تو توالت میومد. ولی، انگار تو خیلی از هتلاست. و آب سرد میشد اگه یکی تو اتاق بغلی آب رو باز میکرد، خیلی کم میومد. ۵. ۳۱ دسامبر اتو خواستم، لباس برای رفتن به رستوران اتو کنم. گفتن فردا بیاین. 🙃 مجبور شدم یه کم سر و صدا کنم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 ۶. از همه بدتر. تو اتاق ما یه مبل بود. اومدیم نیست. رفتیم پذیرش. حتی اونا هم خبر نداشتن. و هیچ کاری برای برگردوندنش نکردن. ۵ روزه. دیگه بیخیال شدیم. ولی، یعنی میشه هر چی خواستی از اتاق ببری. 😪 ۷. تو قوانین هتل هیچ جا نوشته نشده که نباید کسی رو تو اتاق راه داد (منظورم شب موندن نیست، منظورم فقط اومدن به اتاقه). دوستای ما تو یه هتل بغلی بودن. اومدن پیش ما. تو روز. راهشون ندادن. به زور و با کلی خواهش قبول کردن اونم به شرطی که بیشتر از ۱ ساعت نباشه. ۱ ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلا راهشون ندادن. مگه ما تو زمان قدیم زندگی میکنیم؟ چه برخوردیه؟ . اگه ما اومده بودیم داد و بیداد میکردیم، [نوشیدنی] خورده بودیم، مزاحم بقیه میشدیم یه چیزی. ما خانمهای متشخص و منطقی هستیم. تو کشورهای مختلف بودیم، اولین باره با همچین چیزی روبرو میشیم. یه تابلوی بزرگ بزنید تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. ۸. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. این مهم نیست. تو گوشی مترجم هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایمیسه و فقط با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی نمیدونه، هیچ سوالی رو نمیتونه حل کنه، همش زنگ میزنه میپرسه، برای هر چیز کوچیکی، از کتی (مسئولشون). ۹. تخت یه نفره خیلی تنگه.
خیلی گرم استقبال کردن. صبحانهها خوشمزه بود. از همه مهمتر، پیاده میشد به جاهای دیدنی اصلی رفت. خیلی راحت بود. منظرهی قشنگی به شهر داشت
اتاقها خیلی تمیز بودن، پرسنل خوب، موقعیت مکانی عالی و صبحانهی خوشمزه - ما اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه بچه اقامت داشتم، درخواست شوفاژ کردم چون خیلی سرد بود ولی گفتن کاری از دستشون برنمیاد.
وقتی درخواست گرما توی اتاق رو داشتم، هیچ توجهی نشد
پارکینگ و همه چی خوب بود.
نداشت
همه چی عالی بود. هم موقعیت مکانی، هم پرسنل و هم تمیزی!!!
در کل، این هتل خوب بود، اما بازار اطرافش خیلی دور بود
خیلی راحت بودم. انگار تو اتاق خودم بودم.
مسئول پذیرش هتل مجبورم کرد زودتر از موعد اتاق رو تحویل بدم، چون اتاق من رو برای یه گروه دیگه رزرو کرده بودن.
اتاق با نمای پانوراما، تمیز و ساکت. پرسنل هم خیلی خوب جوابگو بودن.
بد نبود اگه برای مهمونا چتر داشتن. صبحانه یه جوری بود، انگار همه چی بود، ولی خوشمزه نبود. کسی املت پیشنهاد نداد، شانس آوردم خودم دیدم که کنار دستی سفارش داد و براش آوردن.
موقعیت مکانی عالی. همه چی نزدیکه. بهتر از این نمیشه. البته، یه کم بالاست. عجیبه که کسی اینو نگفته بود. یه سربالایی خیلی تنده. ولی بعدش یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت و آروم. عایق صدا تو اتاقا خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها رو هر روز عوض میکردن، ژل دوش، خمیر دندون و اینا رو هم هر روز شارژ میکردن. قهوه صبحونه عالی بود. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی خوش برخورد، خونگرم و خندهرو بودن. کتی توی پذیرش منطقی و با دقت بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم به ما کمک میکرد. حیف که تو این 7 روز فقط 2 بار دیدیمش.
1. صبحونهها تنوع نداشت. محصولات گوشتی (به جز کالباس) نبود. سوسیس یه بار بود. ولی جگر مرغ، که هر کسی دوست نداره، بیشتر وقتا بود. در کل گشنه نمیمونید، ولی خب... هر روز یه جور. حتی یه صبحونه ویژه هم درست نکردن، حداقل یکم متنوعترش کنن. 2. نظافت. نکات مثبت رو بالا گفتم. روزای اول خیلی خوب تمیز میکردن. روز ششم سیستم قاطی کرد. درخواست کردیم تمیز کنن، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری بود، در حالی که نه من نه دوستم موی این مدلی نداریم. کابین دوش کثیف. کف کثیف. 3. بعضی وقتا بوی فاضلاب تو دستشویی میومد. ولی انگار تو خیلی از هتلاست. و اگه یکی تو اتاق بغلی آب رو باز میکرد، آب سرد میشد، خیلی کم میومد. 5. 31 دسامبر اتو خواستم، لباسم رو برای رفتن به رستوران اتو کنم. گفتن فردا بیا. 🙃 مجبور شدم یه کم سر و صدا راه بندازم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 6. از همه بدتر. تو اتاق ما یه مبل بود. میایم میبینیم مبل نیست. میریم پذیرش. اونا هم خبر ندارن. و هیچ اقدامی برای برگردوندنش نکردن. 5 روز گذشته. دیگه بیخیال شدیم. ولی خب، اینجوری که میشه هر چیزی رو از اتاق برد. 😪 7. تو قوانین هتل هیچی ننوشته که کسی نمیتونه بیاد تو اتاق (منظورم شب موندن نیست، منظورم اومدن تو اتاق). دوستای ما تو هتل بغلی بودن. اومدن دیدنمون. روز بود. راهشون ندادن. به زور و با کلی خواهش قبول کردن اونم فقط برای 1 ساعت. 1 ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلا راه ندادن. مگه ما تو چه دورهای زندگی میکنیم؟ این چه برخوردیه؟ . باشه ما بیایم داد و بیداد کنیم، حال درست نداشته باشیم، مزاحم بقیه بشیم. ما خانومای متشخص و معقولی هستیم. تو کشورهای مختلف بودیم، اولین باره با همچین چیزی روبرو میشیم. یه تابلویی بزنید تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. 8. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. اشکال نداره. تو گوشی مترجم هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایساده با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی نمیدونه، نمیتونه یه سوال رو حل کنه، همش زنگ میزنه بپرسه، برای هر چیز کوچیکی، به کتی (مسئولشون). 9. تخت یه نفره خیلی باریکه.
خیلی برخورد گرمی داشتن. صبحونههاش خوشمزه بود. از همه مهمتر اینکه پیاده میشد به جاهای دیدنی اصلی رفت. خیلی راحت بود. منظره قشنگی به شهر داشت.
اتاقها خیلی تمیز، پرسنل خوب، موقعیت مکانی خوب و صبحونه خوشمزه - ما اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه بچه کوچیک اونجا بودم، درخواست شوفاژ کردم چون خیلی سرد بود، گفتن کاری از دستشون برنمیاد.
وقتی درخواست گرمایش برای اتاق دادم، هیچ توجهی نکردن.
پارکینگ و همه چی خوب بود.
هیچی نداشت
همه چی عالی بود. هم موقعیت مکانی هم پرسنل و هم تمیزی!!!
در کل، این هتل انتخاب خوبی بود، اما بازار اطرافش خیلی دور بود
خیلی راحت بودم. مثل اتاق خواب خودم.
پذیرش هتل منو مجبور کرد زودتر از موعد اتاق رو تحویل بدم، چون اتاق من رو برای یه گروه دیگه رزرو کرده بودن.
اتاق با نمای پانوراما، تمیز، ساکت. پرسنل نسبتاً پاسخگو.
بد نبود اگه چتر برای مهمونا داشتن. صبحونه یه جوری بود، انگار همه چی بود ولی خوشمزه نبود. کسی املت پیشنهاد نداد، خوش شانس بودیم که خودمون دیدیم که بغل دستیمون سفارش داد و براش آوردن.
موقعیت مکانی عالی. همه چی نزدیکه. بهتر از این نمیشه. البته، یه کم بالاست. عجیبه که کسی اینو نگفته بود. یه سربالایی خیلی تنده. ولی بعدش یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت و آروم. عایق صدا تو اتاقا خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها رو هر روز عوض میکردن، ژل دوش، خمیر دندون و اینا رو هم هر روز شارژ میکردن. قهوه صبحونه عالی بود. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی خوش برخورد، خونگرم و خندهرو بودن. کتی توی پذیرش منطقی و با دقت بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم به ما کمک میکرد. حیف که تو این 7 روز فقط 2 بار دیدیمش.
1. صبحونهها تنوع نداشت. محصولات گوشتی (به جز کالباس) نبود. سوسیس یه بار بود. ولی جگر مرغ، که هر کسی دوست نداره، بیشتر وقتا بود. در کل گشنه نمیمونید، ولی خب... هر روز یه جور. حتی یه صبحونه ویژه هم درست نکردن، حداقل یکم متنوعترش کنن. 2. نظافت. نکات مثبت رو بالا گفتم. روزای اول خیلی خوب تمیز میکردن. روز ششم سیستم قاطی کرد. درخواست کردیم تمیز کنن، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری بود، در حالی که نه من نه دوستم موی این مدلی نداریم. کابین دوش کثیف. کف کثیف. 3. بعضی وقتا بوی فاضلاب تو دستشویی میومد. ولی انگار تو خیلی از هتلاست. و اگه یکی تو اتاق بغلی آب رو باز میکرد، آب سرد میشد، خیلی کم میومد. 5. 31 دسامبر اتو خواستم، لباسم رو برای رفتن به رستوران اتو کنم. گفتن فردا بیا. 🙃 مجبور شدم یه کم سر و صدا راه بندازم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 6. از همه بدتر. تو اتاق ما یه مبل بود. میایم میبینیم مبل نیست. میریم پذیرش. اونا هم خبر ندارن. و هیچ اقدامی برای برگردوندنش نکردن. 5 روز گذشته. دیگه بیخیال شدیم. ولی خب، اینجوری که میشه هر چیزی رو از اتاق برد. 😪 7. تو قوانین هتل هیچی ننوشته که کسی نمیتونه بیاد تو اتاق (منظورم شب موندن نیست، منظورم اومدن تو اتاق). دوستای ما تو هتل بغلی بودن. اومدن دیدنمون. روز بود. راهشون ندادن. به زور و با کلی خواهش قبول کردن اونم فقط برای 1 ساعت. 1 ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلا راه ندادن. مگه ما تو چه دورهای زندگی میکنیم؟ این چه برخوردیه؟ . باشه ما بیایم داد و بیداد کنیم، حال درست نداشته باشیم، مزاحم بقیه بشیم. ما خانومای متشخص و معقولی هستیم. تو کشورهای مختلف بودیم، اولین باره با همچین چیزی روبرو میشیم. یه تابلویی بزنید تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. 8. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. اشکال نداره. تو گوشی مترجم هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایساده با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی نمیدونه، نمیتونه یه سوال رو حل کنه، همش زنگ میزنه بپرسه، برای هر چیز کوچیکی، به کتی (مسئولشون). 9. تخت یه نفره خیلی باریکه.
خیلی گرم استقبال کردن. صبحانهها خوشمزه بود. از همه مهمتر اینکه پیاده میشد به جاهای دیدنی اصلی رفت. خیلی راحت بود. نمای قشنگی از شهر داشت.
اتاقها خیلی تمیز بودن، پرسنل خوب، موقعیت مکانی عالی و صبحانه خوشمزه بود - ما اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه نوزاد اقامت داشتم و درخواست شوفاژ کردم چون خیلی سرد بود ولی گفتن نمیتونن کاری کنن.
عدم توجه به درخواست گرما در اتاق
پارکینگ و همه چی خوب بود.
هیچی
همه چی عالی بود. هم موقعیت مکانی، هم پرسنل و هم تمیزی!!!
در کل، این هتل خوب بود، اما بازار اطرافش خیلی دور بود
احساس راحتی میکردم. مثل اتاق خواب خودم بود.
پذیرش هتل منو مجبور کرد زودتر تحویل بدم، چون اتاق منو برای یه گروه دیگه رزرو کرده بودن.
موقعیت مکانی عالی. همه چی نزدیکه. بهتر از این نمیشه. البته، یه کم بالاست. عجیبه که کسی اینو نگفته بود. یه سربالایی خیلی تنده. ولی بعدش یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت و آروم. عایق صدا تو اتاقا خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها رو هر روز عوض میکردن، ژل دوش، خمیر دندون و اینا رو هم هر روز شارژ میکردن. قهوه صبحونه عالی بود. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی خوش برخورد، خونگرم و خندهرو بودن. کتی توی پذیرش منطقی و با دقت بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم به ما کمک میکرد. حیف که تو این 7 روز فقط 2 بار دیدیمش.
1. صبحونهها تنوع نداشت. محصولات گوشتی (به جز کالباس) نبود. سوسیس یه بار بود. ولی جگر مرغ، که هر کسی دوست نداره، بیشتر وقتا بود. در کل گشنه نمیمونید، ولی خب... هر روز یه جور. حتی یه صبحونه ویژه هم درست نکردن، حداقل یکم متنوعترش کنن. 2. نظافت. نکات مثبت رو بالا گفتم. روزای اول خیلی خوب تمیز میکردن. روز ششم سیستم قاطی کرد. درخواست کردیم تمیز کنن، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری بود، در حالی که نه من نه دوستم موی این مدلی نداریم. کابین دوش کثیف. کف کثیف. 3. بعضی وقتا بوی فاضلاب تو دستشویی میومد. ولی انگار تو خیلی از هتلاست. و اگه یکی تو اتاق بغلی آب رو باز میکرد، آب سرد میشد، خیلی کم میومد. 5. 31 دسامبر اتو خواستم، لباسم رو برای رفتن به رستوران اتو کنم. گفتن فردا بیا. 🙃 مجبور شدم یه کم سر و صدا راه بندازم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 6. از همه بدتر. تو اتاق ما یه مبل بود. میایم میبینیم مبل نیست. میریم پذیرش. اونا هم خبر ندارن. و هیچ اقدامی برای برگردوندنش نکردن. 5 روز گذشته. دیگه بیخیال شدیم. ولی خب، اینجوری که میشه هر چیزی رو از اتاق برد. 😪 7. تو قوانین هتل هیچی ننوشته که کسی نمیتونه بیاد تو اتاق (منظورم شب موندن نیست، منظورم اومدن تو اتاق). دوستای ما تو هتل بغلی بودن. اومدن دیدنمون. روز بود. راهشون ندادن. به زور و با کلی خواهش قبول کردن اونم فقط برای 1 ساعت. 1 ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلا راه ندادن. مگه ما تو چه دورهای زندگی میکنیم؟ این چه برخوردیه؟ . باشه ما بیایم داد و بیداد کنیم، حال درست نداشته باشیم، مزاحم بقیه بشیم. ما خانومای متشخص و معقولی هستیم. تو کشورهای مختلف بودیم، اولین باره با همچین چیزی روبرو میشیم. یه تابلویی بزنید تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. 8. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. اشکال نداره. تو گوشی مترجم هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایساده با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی نمیدونه، نمیتونه یه سوال رو حل کنه، همش زنگ میزنه بپرسه، برای هر چیز کوچیکی، به کتی (مسئولشون). 9. تخت یه نفره خیلی باریکه.
خیلی گرم استقبال کردن. صبحونهها خوشمزه. از همه مهمتر – پیاده تا جاهای دیدنی اصلی راه داشت. خیلی راحت بود. منظره قشنگی به شهر داشت
اتاقها خیلی تمیز، کارکنان خوب، موقعیت مکانی خوب، و صبحانه خوشمزه - ما اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه بچه اقامت داشتم، درخواست شوفاژ کردم چون خیلی سرد بود ولی گفتن کاری از دستشون برنمیاد.
وقتی درخواست گرما توی اتاق رو داشتم، هیچ توجهی نشد
پارکینگ و همه چی خوب بود.
نداشت
همه چی عالی بود. هم موقعیت مکانی، هم پرسنل و هم تمیزی!!!
در کل، این هتل خوب بود، ولی بازار اطرافش خیلی دور بود
خیلی راحت بودم. مثل اتاق خواب خودم.
مسئول پذیرش هتل منو مجبور کرد زودتر اتاق رو تحویل بدم، چون اتاق من رو برای یه گروه دیگه رزرو کرده بودن.
موقعیت مکانی ایدهآل. همه چی نزدیکه. بهتر از این نمیشه. البته، یه کم بالاست. عجیبه که کسی در این مورد چیزی ننوشته. یه سربالایی خیلی تند داره. ولی بعدش یه راه دیگه پیدا کردیم و اوکی شد. ساکت و آروم. عایق صدا تو اتاقا خوبه. اتاق بزرگه. بالکن دنج. حولهها رو هر روز عوض میکردن، ژل دوش، خمیر دندون و اینا رو هر روز شارژ میکردن. قهوه عالی برای صبحونه. پرسنل نظافت و آشپزخونه خیلی خوش برخورد، خونگرم و خندهرو بودن. کتی تو پذیرش خیلی خوب و با ملاحظه بود. حتی وقتی شیفتش نبود هم به ما کمک میکرد. حیف که تو این ۷ روز فقط ۲ بار دیدیمش.
۱. صبحونهها تنوع نداشت. چیز گوشتی (به جز کالباس) نبود. سوسیس فقط یه بار بود. ولی در عوض جگر مرغ، که هر کسی دوست نداره، زیاد بود. در کل، گشنه نمیمونید، ولی خب... هر روز یه چیز. حتی یه صبحونه ویژه هم برای جشن نگذاشتن، حداقل یه کم متنوعترش کنن. ۲. نظافت. خوبیهاش که بالا گفتم. روزهای اول عالی تمیز میکردن. روز ۶ یه مشکلی پیش اومد. درخواست دادیم تمیز کنن، اومدیم تو اتاق - موهای بلند مشکی رو زمین همونجوری بود، در حالی که من و دوستم اصلا موی این مدلی نداریم. اتاقک دوش کثیف. زمین کثیف. ۳. بوی فاضلاب گهگاهی تو دستشویی میومد. ولی خب، انگار تو خیلی از هتلها اینجوریه. و اگه کسی تو اتاق بغلی آب باز میکرد، آب سرد میشد و فشارش کم میشد. ۵. ۳۱ دسامبر اتو خواستم، لباسامو اتو کنم برای رفتن به رستوران. گفتن فردا بیا. 🙃 مجبور شدم یکم سر و صدا راه بندازم. اتو رو دادن. ولی با جنگ و دعوا🤣 ۶. از همه بدتر. تو اتاق ما یه مبل بود. میایم میبینیم مبل نیست. میریم پذیرش. اونا هم خبر ندارن. و هیچ کاری هم برای برگردوندنش نکردن. ۵ روز گذشت. دیگه بیخیال شدیم. ولی خب، یعنی میشه هر چیزی رو از اتاق برد. 😪 ۷. تو قوانین هتل هیچ جا نوشته نشده که کسی نمیتونه بیاد تو اتاق (منظورم موندن نیست، منظورم اومدن برای یه تایم کوتاهه). دوستای ما تو هتل بغلی بودن. اومدن پیش ما. وسط روز. نذاشتن بیان. به زور و با کلی خواهش اجازه دادن، اونم به شرطی که بیشتر از ۱ ساعت نباشه. ۱ ژانویه دوستامون اومدن تبریک بگن. اصلا نذاشتن بیان. مگه ما تو دوره قدیم زندگی میکنیم؟ چه رفتاریه؟ . حالا اگه ما میومدیم داد و بیداد راه مینداختیم، یا یه کم نوشیدنی خورده بودیم و مزاحم بقیه میشدیم یه چیزی. ما خانمهای محترم و منطقی هستیم. تو کشورهای مختلف بودیم، اولین باره با همچین چیزی روبرو میشیم. یه تابلوی بزرگ بزنید تو پذیرش که ملاقات ممنوعه. ۸. کارمند پذیرش روسی بلد نیست. این مهم نیست. مترجم تو گوشی هست. میشه با اون با مهمونا ارتباط برقرار کرد. نه، وایمیسته و با ما انگلیسی حرف میزنه. هیچی بلد نیست، هیچ سوالی رو نمیتونه جواب بده، همش زنگ میزنه بپرسه، برای هر چیز کوچیکی، به کتی (مسئولشون). ۹. تخت یه نفره خیلی باریکه.
خیلی استقبال گرمی کردن. صبحونهها خوشمزه بود. از همه مهمتر – به جاهای دیدنی اصلی پیاده میشد رفت. خیلی راحت بود. منظره قشنگی از شهر داشت
اتاقها خیلی تمیز، پرسنل خوب، موقعیت مکانی عالی و صبحونه خوشمزه بود - ما اقامت خیلی خوبی داشتیم و این هتل رو پیشنهاد میکنیم!
من با یه نوزاد اقامت داشتم، درخواست بخاری کردم چون خیلی سرد بود و گفتن نمیتونن کاری بکنن.
عدم توجه به درخواست گرما در اتاق
پارکینگ و همه چی خوب بود.
نداشت
همه چی عالی. هم موقعیت مکانی هم پرسنل هم تمیزی!!!
در کل، این هتل خوب بود، اما بازار اطرافش خیلی دور بود
احساس راحتی میکردم. مثل اتاق خواب خودم بود.
پذیرش هتل منو مجبور کرد زودتر تحویل بدم، چون اتاق منو برای یه گروه دیگه رزرو کرده بودن.
اتاق با منظره پانوراما، تمیز، ساکت. پرسنل نسبتاً پاسخگو.
بد نبود اگه چتر برای مهمانها بود. صبحونه یه کم عجیبه، انگار همه چی هست، ولی خوشمزه نیست. نیمرو رو کسی پیشنهاد نداد، خوشبختانه خودمون دیدیم که کناریمون سفارش داد و براش آوردن.