هتل هایت سنتریک جانکپوری نیو دهلی

هتل هایت سنتریک جانکپوری نیو دهلیHyatt Centric Janakpuri New Delhi

6.9از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / جاناکپوری / هند
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل هایت سنتریک جانکپوری نیو دهلی

دهلی نو واقع در غرب دهلی، هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو یک هتل لوکس با سبک زندگی است که در محله‌ای دسترسی‌پذیر و در مجاورت مرکز منطقه‌ای، ایستگاه مترو و مقصد خرید غرب دهلی قرار دارد. دروازه هند و مجموعه قُتُب از جاذبه‌های قابل توجه هستند و مسافران علاقه‌مند به خرید ممکن است بخواهند از چاندنی چوک و راجوری گاردن بازدید کنند. هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو تنها هتل با سبک زندگی در غرب دهلی است که در کنار یک مرکز منطقه‌ای و ایستگاه مترو غرب دهلی و دقایقی فاصله از مال یوتی در دهلی نو قرار دارد. این هتل دارای یک رستوران به نام کیچن دیستریکت است که غذاهایی از زیرقاره هند ارائه می‌دهد. غذاها مدرن در رویکرد هستند اما در عین حال، در هسته خود سنتی باقی مانده‌اند. همچنین این هتل دارای لژ به نام هایت سنتریک لژ است که مکانی عالی برای ملاقات با...

امکانات و تفریحات هتل هایت سنتریک جانکپوری نیو دهلی

سرویس بهداشتی و حمام
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 14:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحضور حیوانات خانگی مجاز نیست.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • سروودیا کانیه ویدالیه2,550 ft
  • پارک منطقه2,550 ft
  • پارک ان اچ - جاناکپوری2,650 ft
  • پارک دی سی2,750 ft
  • داشماش واتیگا3,000 ft
  • پارک ماهاریشی دایانند سراسواتی0.7 mi
  • پارک هیرا لال - جانک پوری0.6 mi
  • باغ شانکار0.7 mi
  • واتیکا شیو - جاناکپوری0.7 mi
  • زمین کلونی پی و تی0.8 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] راستی400 ft
  • [رستوران] آقای ساب0.6 mi
  • [رستوران] ساب‌وی900 ft
جاذبه‌های برتر
  • موزه ملی راه‌آهن10 mi
  • پارک نهرو10 mi
  • گاندی سمریتی11 mi
  • باغ‌های لودی11 mi
  • قلعه سرخ11 mi
  • دروازه هند12 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • جنگل تپه پوسا8 mi

آدرس و موقعیت هتل هایت سنتریک جانکپوری نیو دهلی

Janakpuri District Centre Complex, New Delhi 110058 India

سوالات متداول

آیا هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو برای مهمانانی که اقامت خانوادگی دارند محبوب است.
آیا هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات در این صفحه موجود است.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو شامل: سوئیت سه‌نفره است.
هزینه اقامت در هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو چقدر است؟قیمت‌ها در هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو ممکن است بسته به اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت باشد.
هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو چقدر از مرکز دهلی نو فاصله دارد؟هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو 8.7 مایل از مرکز دهلی نو فاصله دارد. همه فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو رستورانی در محل دارد؟هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو یک رستوران دارد: کیچن دیستریکت.
زمان‌های ورود و خروج در هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو چیست؟زمان ورود به هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو از ساعت 14:00 و زمان خروج تا ساعت 12:00 است.
در هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل هایت سنتریک جاناکپوری دهلی نو فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): مرکز تناسب اندام، کلاس آشپزی، ساعت شاد، استخر.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل هایت سنتریک جانکپوری نیو دهلی

6.9از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
7.3
امکانات
6.5
پاکیزگی
7
راحتی
7.1
نسبت ارزش به هزینه
6.4
موقعیت
7.6
Wifi رایگان
6.7
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل هایت سنتریک جانکپوری نیو دهلی به طور کلی با بازخورد مثبتی روبرو شده است. مهمانان از پرسنل مهربان و کمک کننده، صبحانه عالی و متنوع و همچنین تمیزی و موقعیت هتل ابراز رضایت کرده‌اند. با این حال، برخی از مهمانان از قدیمی بودن اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی، نظافت ضعیف، عدم وجود بازار نزدیک و سروصدای تیم نظافت ناراضی بوده‌اند. همچنین، عدم ارائه صبحانه رایگان برای مسافران دائمی باعث نارضایتی برخی شده است.
نکات مثبت
پرسنل عالی و مهمان نواز
صبحانه عالی و متنوع
موقعیت خوب هتل
تمیزی و مرتب بودن (از نظر برخی)
اتاق های جادار و مدرن (از نظر برخی)
امنیت حرفه ای
تخت راحت و منظره استخر خوب
نکات منفی
قدیمی بودن اتاق ها و سرویس های بهداشتی
نظافت ضعیف (از نظر برخی)
عدم وجود بازار نزدیک
سروصدای تیم نظافت
عدم ارائه صبحانه رایگان برای مسافران دائم
دور بودن از مرکز شهر
مشکلات مربوط به خدمات اتاق
فقدان دید مناسب اتاق (در برخی موارد)
کمبود لوازم بهداشتی در اتاق (در برخی موارد)
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل هایت سنتریک جانکپوری نیو دهلی

Bulbul
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

پرسنل عالی و مهمان‌نوازی فوق‌العاده. صبحانه خیلی خوب و پرتنوع بود و پرسنل همیشه آماده برای کمک.

نکات مثبت

اتاق خیلی بزرگ و ظاهر مدرن داشت. احساس کردیم که خیلی چیزا از زمانی که دو سال پیش اینجا بودیم، بهتر شده. پرسنل خیلی کمک‌کننده و خوش برخورد بودن. یه روز حالم بد بود و مدیر شیفت و پرسنل پذیرش اومدن ازم حال‌پرسی کردن، صبحانه در اتاق برام آوردن و داروهایی که پزشکم تجویز کرده بود رو آوردن. قطعاً دوباره اینجا می‌مونیم.

نکات منفی

هیچ چیزی نبود که ازش ناراضی باشیم. همه‌چیز همونطور که باید از یه هتل هیات انتظار داشتیم، بود.

Rishamjit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

تمیزی ضعیف

Sumit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

از اقامتم لذت بردم.

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه و مودب بودن. خدمات عالی ارائه دادن. انتخاب‌های متنوعی از غذا و نوشیدنی‌ها بود. به طور کلی اقامت خیلی راحت و عالی بود.

نکات منفی

اتاق و سرویس بهداشتی قدیمی بودن و باید تعویض بشن. البته تمیز بودن.

Madan
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بسیار خوب.

نکات مثبت

صبحانه عالی و موقعیت عالی.

نکات منفی

هیچ بازاری نزدیک نبود.

Stephen
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت راحت

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود، تنوع زیادی داشت و پرسنل خیلی توجه داشتند.

نکات منفی

اتاق‌ها کمی قدیمی و از مد افتاده بودند، نیاز به کفپوش جدید دارند.

Mary
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و آرام. نظم و تمیزی. ناراحتی از بابت صبحانه رایگان

نکات مثبت

هتل تعرفه مناسبی داشت. تمیز و مرتب بود.

نکات منفی

وقتی در حال رزرو اتاق در هتل هیات سنترک جاناکپوری دهلی بودم، فکر می‌کردم صبحانه رایگان است چون من یک مسافر رسمی و دائم هستم. بعد از پیگیری متوجه شدم که صبحانه رایگان نیست. در ماه دسامبر در هتل تاج گوا و هتل لالیت در کلکته و جیپور اقامت داشتم که در تمام این هتل‌ها صبحانه برای مهمانان رایگان بود. از اینکه متوجه شدم این هتل صبحانه رایگان ندارد، خیلی ناراحت شدم چون خیلی گرسنه بودم.

G
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت معمولی

نکات مثبت

اقامت خوب بود. افسران امنیتی حرفه‌ای بودند. موقعیت هتل خوب بود ولی کمی از مرکز دور بود. تخت راحت بود و منظره استخر عالی بود. تخت راحت بود.

نکات منفی

از پرسنل خشکشویی و نظافت خیلی ناراضی بودم. وقتی خواب بودم، به در زدم که آیا به خدمات خشکشویی نیاز دارم. تیم نظافت خیلی سروصدا می‌کرد. از اتاق می‌شنیدم که همیشه در حال صحبت بودند. این خیلی آزاردهنده بود.

Kartikey
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهتر کردن آسانسور

نکات منفی

بهتر کردن زندگی

Prabhat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

خدمات اتاق

Bulbul
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

پرسنل عالی و مهمان‌نوازی بی‌نظیر. صبحانه متنوع و پرسنل آماده برای کمک.

نکات مثبت

اتاق بسیار جادار بود و واقعا ظاهر مدرن و شیکی داشت. احساس کردیم که خیلی چیزها از زمانی که دو سال پیش اینجا بودیم، بهتر شده. پرسنل خیلی کمک‌کننده و خوش‌برخورد بودند. یک روز احساس ناخوشی کردم و مدیر مسئول و پرسنل پذیرش به سراغم آمدند تا احوالپرسی کنند، صبحانه به اتاقم آوردند و داروهای تجویزی پزشکم رو هم آوردند. مطمئناً دوباره اینجا اقامت خواهیم داشت.

نکات منفی

واقعا هیچ چیزی نبود. همه چیز طبق انتظار از یک هتل برند Hyatt بود.

Rishamjit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

نظافت ضعیف

Sumit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

از اقامت لذت بردم.

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربان و مودب بودند. خدمات عالی ارائه شد. تنوع خوبی از غذاها و نوشیدنی‌ها موجود بود. در کل اقامت بسیار راحت و عالی بود.

نکات منفی

تجهیزات و مبلمان داخل اتاق و توالت قدیمی هستند و نیاز به تعویض دارند. هرچند که تمیز بودند.

Madan
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب

نکات مثبت

صبحانه عالی و موقعیت هتل خیلی خوب بود.

نکات منفی

بازار نزدیکی نداشت.

Stephen
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت راحت

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود، تنوع زیادی داشت و پرسنل خیلی توجه داشتند.

نکات منفی

اتاق‌ها کمی قدیمی و از مد افتاده بودند، نیاز به کفپوش جدید دارند.

Mary
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و آرام. نظم و تمیزی. ناراحتی از بابت صبحانه رایگان

نکات مثبت

هتل تعرفه مناسبی داشت. تمیز و مرتب بود.

نکات منفی

وقتی در حال رزرو اتاق در هتل هیات سنترک جاناکپوری دهلی بودم، فکر می‌کردم صبحانه رایگان است چون من یک مسافر رسمی و دائم هستم. بعد از پیگیری متوجه شدم که صبحانه رایگان نیست. در ماه دسامبر در هتل تاج گوا و هتل لالیت در کلکته و جیپور اقامت داشتم که در تمام این هتل‌ها صبحانه برای مهمانان رایگان بود. از اینکه متوجه شدم این هتل صبحانه رایگان ندارد، خیلی ناراحت شدم چون خیلی گرسنه بودم.

G
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت معمولی

نکات مثبت

اقامت خوب بود. افسران امنیتی حرفه‌ای بودند. موقعیت هتل خوب بود ولی کمی از مرکز دور بود. تخت راحت بود و منظره استخر عالی بود. تخت راحت بود.

نکات منفی

از پرسنل خشکشویی و نظافت خیلی ناراضی بودم. وقتی خواب بودم، به در زدم که آیا به خدمات خشکشویی نیاز دارم. تیم نظافت خیلی سروصدا می‌کرد. از اتاق می‌شنیدم که همیشه در حال صحبت بودند. این خیلی آزاردهنده بود.

Kartikey
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهتر کردن آسانسور

نکات منفی

بهتر کردن زندگی

Prabhat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

خدمات اتاق

Bulbul
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

پرسنل عالی و مهمان‌نوازی بی‌نظیر. صبحانه متنوع و پرسنل همیشه آماده کمک.

نکات مثبت

اتاق خیلی جادار بود و واقعا ظاهر مدرن و شیکی داشت. احساس کردیم که خیلی چیزها از زمانی که دو سال پیش اینجا بودیم، بهتر شده. پرسنل خیلی کمک‌کننده و خوش‌برخورد بودند. یک روز احساس ناخوشی کردم و مدیر مسئول و پرسنل پذیرش به سراغم آمدند تا احوالپرسی کنند، صبحانه به اتاقم آوردند و داروهای تجویزی پزشکم رو هم آوردند. مطمئناً دوباره اینجا اقامت خواهیم داشت.

نکات منفی

واقعا هیچ چیزی نبود. همه چیز طبق انتظار از یک هتل برند Hyatt بود.

Rishamjit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

نظافت ضعیف

Sumit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

از اقامت لذت بردم.

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربان و مودب بودند. خدمات عالی ارائه شد. تنوع خوبی از غذاها و نوشیدنی‌ها موجود بود. در کل اقامت بسیار راحت و عالی بود.

نکات منفی

تجهیزات و مبلمان داخل اتاق و توالت قدیمی هستند و نیاز به تعویض دارند. هرچند که تمیز بودند.

Madan
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب

نکات مثبت

صبحانه عالی و موقعیت هتل خیلی خوب بود.

نکات منفی

بازار نزدیکی نداشت.

Stephen
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت راحت

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود، تنوع زیادی داشت و پرسنل خیلی توجه می‌کردند.

نکات منفی

اتاق‌ها کمی قدیمی هستند و نیاز به تعویض کف‌پوش دارند.

Mary
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و آرام. نظافت و پاکیزگی. ناراحت شدم چون صبحانه رایگان نبود.

نکات مثبت

هتل تعرفه مناسبی دارد. تمیز و مرتب است.

نکات منفی

زمانی که برای رزرو اتاق در هتل Hyatt Centric Janakpuri دهلی اقدام کردم، فکر می‌کردم که صبحانه رایگان است چون من مسافر رسمی زیادی هستم. بعد از پرس‌وجو متوجه شدم که صبحانه رایگان نیست. در ماه دسامبر در هتل‌های Taj در گوا و Lalit the Grand در کلکته و جیبور اقامت داشتم و در همه‌جا صبحانه به مهمانان به صورت رایگان داده می‌شد. وقتی از پذیرش شنیدم که این هتل صبحانه رایگان نمی‌دهد، خیلی تعجب کردم و خیلی ناراحت شدم چون خیلی گرسنه بودم.

G
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت معمولی

نکات مثبت

اقامت خوب بود. افسران امنیتی حرفه‌ای بودند. موقعیت هتل خوب بود اما از مرکز دور بود. تخت راحت بود و نمای استخر عالی بود.

نکات منفی

خیلی از خدمات نظافت و لاندری ناراضی بودم. وقتی که داشتم خوب می‌خوابیدم، به در زدن تا بپرسند که نیاز به لاندری دارم یا نه. تیم نظافت خیلی سر و صدا می‌کردند. صدای حرف زدنشون رو از اتاق می‌شنیدم و خیلی اعصابم رو خرد می‌کرد.

Kartikey
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهتر کردن آسانسور

نکات منفی

بهتر کردن زندگی

Prabhat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

خدمات اتاق

Jal
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود و صبحانه اضافی هم خیلی خوب بود

نکات مثبت

مهمان‌نوازی

Kim
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

سه نفر بودیم ولی هر روز فقط دو لیوان و فنجان داشتیم. حتی وقتی درخواست کردیم، درست نشد.

نکات مثبت

خوب

نکات منفی

هیچ نمایی نداشت.

Bulbul
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

پرسنل عالی و مهمان‌نوازی خوب. صبحانه خوب تنوع داشت و پرسنل همیشه آماده کمک بودند.

نکات مثبت

اتاق بزرگ بود و واقعا ظاهری مدرن داشت. حس کردیم که خیلی بهتر شده از زمانی که دو سال پیش اینجا بودیم. پرسنل خیلی کمک‌کننده و دوستانه بودند. یک روز حالم بد بود و مدیر وظیفه و پرسنل پذیرش به من سر زدند، از من حال‌پرسی کردند، صبحانه در اتاق آوردند و داروهایی که پزشکم تجویز کرده بود رو برایم آوردند. حتما دوباره اینجا خواهیم ماند.

نکات منفی

هیچ چیزی واقعا. همه‌چیز همونطور که از یک هتل برند Hyatt انتظار می‌رفت، بود.

Rishamjit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

تمیزکاری ضعیف

Sumit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

از اقامتم لذت بردم.

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش‌برخورد و مودب بودند. خدمات عالی ارائه شد. تنوع خوبی از غذاها و نوشیدنی‌ها داشت. در مجموع اقامت خیلی راحت و عالی بود.

نکات منفی

دستگیره‌ها و مبلمان داخل اتاق و توالت قدیمی هستند و باید تعویض بشن. با اینکه تمیز بودند.

Madan
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب.

نکات مثبت

صبحانه عالی بود و موقعیت هتل هم خیلی خوب بود.

نکات منفی

هیچ بازاری در نزدیکی نبود.

Stephen
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت راحت

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود، تنوع زیادی داشت و پرسنل خیلی دقت می‌کردند.

نکات منفی

اتاق‌ها یه کمی قدیمی و از مد افتاده هستند، کف‌پوش جدید می‌تونست بهتر باشه.

Mary
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و آرام. تمیزی و نظافت. ناراحتی از بابت صبحانه رایگان

نکات مثبت

هتل قیمت مناسبی داشت. تمیز و مرتب بود.

نکات منفی

وقتی اتاق رو در هتل Hyatt Centric Janakpuri دهلی رزرو کردم، فکر می‌کردم که صبحانه رایگان است چون من مسافر رسمی هستم. اما وقتی پرسیدم فهمیدم که صبحانه رایگان نیست. من در ماه دسامبر در هتل‌های Taj Goa و Lalit the Grand در کلکته و جیپور اقامت داشتم و در همه اونجا صبحانه برای مهمانان رایگان بود. وقتی از پذیرش شنیدم که این هتل صبحانه رایگان نمی‌دهد، خیلی ناراحت شدم چون صبح خیلی گرسنه بودم.

G
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت معمولی

نکات مثبت

اقامت خوب بود. افسران امنیتی حرفه‌ای بودند. موقعیت هتل خوبه ولی از مرکز شهر دور است. تخت راحت بود و دید استخر هم عالی بود.

نکات منفی

خیلی از خدمات شستشو و نظافت ناامید شدم. تیم نظافت در حالی که من خیلی راحت خوابیده بودم در زدند که ببینند آیا به شستشو نیاز دارم. تیم نظافت خیلی پر سر و صدا بودند و من می‌توانستم صدای صحبت کردن‌شون رو از اتاق بشنوم. خیلی آزاردهنده بود.

Kartikey
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

آسانسور رو بهتر کنید

نکات منفی

زندگی رو بهتر کنید

Prabhat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

خدمات اتاق

Bulbul
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

پرسنل عالی و مهمان‌نوازی. صبحانه خوب و متنوع و پرسنل همیشه آماده برای کمک.

نکات مثبت

اتاق بزرگ بود و خیلی مدرن به نظر می‌رسید. احساس کردیم که خیلی از زمان آخرین اقامتمان اینجا تغییرات مثبتی ایجاد شده. پرسنل خیلی کمک‌کننده و خوش‌برخورد بودند. من یک روز حال خوبی نداشتم و مدیر شیفت و پرسنل پذیرش برای جویا شدن از من اومدن، صبحانه توی اتاق بهم دادن و داروهایی که پزشکم تجویز کرده بود رو آوردن. قطعا دوباره اینجا خواهیم موند.

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت. همه چیز طبق انتظار از یک هتل Hyatt بود.

Rishamjit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

نظافت ضعیف

Sumit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

از اقامتم لذت بردم.

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه و مودب بودند. خدمات عالی ارائه شد. تنوع خوبی از غذاها و نوشیدنی‌ها ارائه شده بود. در کل اقامت خیلی راحت و عالی بود.

نکات منفی

وسایل و مبلمان داخل اتاق و دستشویی قدیمی هستند و باید تعویض بشن. البته تمیز بودند.

Madan
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب.

نکات مثبت

صبحانه عالی و موقعیت هتل خیلی خوب بود.

نکات منفی

هیچ بازاری در نزدیکی نبود.

Stephen
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت راحت

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود، تنوع زیادی داشت و پرسنل خیلی توجه می‌کردند.

نکات منفی

اتاق‌ها کمی قدیمی و فرسوده بودند، باید کف‌پوش‌ها تعویض بشن.

Mary
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و آرام. نظافت و پاکیزگی. ناراحت شدم که صبحانه رایگان نبود.

نکات مثبت

هتل تعرفه مناسبی دارد. تمیز و مرتب است.

نکات منفی

وقتی داشتم اتاقی در Hyatt Centric Janakpuri Delhi رزرو می‌کردم، فکر می‌کردم صبحانه رایگان است چون من مسافر رسمی هستم. بعدا متوجه شدم که صبحانه رایگان نیست. در ماه دسامبر در هتل‌های Taj Goa و Lalit the Grand در کلکته و جیپور اقامت داشتم که در همه آنها صبحانه برای مهمانان رایگان بود. وقتی از پذیرش پرسیدم، شوکه شدم که این هتل صبحانه رایگان ارائه نمی‌دهد. واقعا ناراحت شدم چون صبح خیلی گرسنه بودم.

G
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت معمولی

نکات مثبت

اقامت خوب بود. افسران امنیتی حرفه‌ای بودند. موقعیت هتل خوب بود اما از مرکز شهر دور بود. تخت راحت بود و دید استخر عالی بود.

نکات منفی

از خدمات لباس‌شویی و خانه‌داری خیلی ناامید شدم. وقتی داشتم خیلی راحت می‌خوابیدم، در زدند و پرسیدند که آیا لباس‌شویی نیاز دارم یا نه. تیم خانه‌داری خیلی سروصدا می‌کردند. من دائم صدای صحبت‌هایشان رو از داخل اتاق می‌شنیدم. خیلی اذیت‌کننده بود.

Kartikey
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

آسان‌تر کردن آسانسور

نکات منفی

آسان‌تر کردن زندگی

Prabhat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

خدمات اتاق

Bulbul
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

پرسنل عالی و مهمان‌نوازی فوق‌العاده. صبحانه خیلی خوب بود و پرسنل همیشه آماده کمک بودند.

نکات مثبت

اتاق خیلی جادار بود و ظاهر مدرنی داشت. حس کردیم که خیلی چیزها نسبت به دو سال پیش بهتر شده. پرسنل خیلی کمک‌کننده و خوش‌برخورد بودند. یک روز که حالت خوبی نداشتم، مدیر شیفت و پرسنل پذیرش به سراغم اومدن تا جویا بشن، صبحانه اتاقی برام آوردن و داروهایی که دکترم تجویز کرده بود رو آوردن. قطعا دوباره اینجا اقامت خواهیم داشت.

نکات منفی

هیچ چیزی نبود که ناراضی باشیم. همه‌چیز طبق انتظاری که از یک شعبه Hyatt داشتیم، فراهم بود.

Rishamjit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

تمیزکاری ضعیف

Sumit
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

از اقامت خوشم اومد.

نکات مثبت

پرسنل خیلی صمیمی و مودب بودن. خدمات عالی ارائه می‌شد. تنوع خوبی از غذاها و نوشیدنی‌ها بود. در کل اقامت راحت و عالی بود.

نکات منفی

لوازم و مبلمان داخل اتاق و سرویس بهداشتی قدیمی بودن و باید تعویض بشن. البته تمیز بودن.

Madan
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب.

نکات مثبت

صبحانه عالی بود و موقعیت هتل هم خیلی خوب بود.

نکات منفی

بازاری نزدیک نبود.

Stephen
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت راحت

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود، تنوع زیادی داشت و پرسنل خیلی توجه می‌کردند.

نکات منفی

اتاق‌ها کمی قدیمی و فرسوده بودند، باید کف‌پوش‌ها تعویض بشن.

Mary
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و آرام. تمیزی و نظافت. ناراحتی از اینکه صبحانه رایگان نبود.

نکات مثبت

هتل تعرفه‌ای مقرون به صرفه دارد. تمیز و مرتب است.

نکات منفی

وقتی اتاقی در هتل هایات سنتریک جاناک‌پوری دهلی رزرو کردم، اینطور فکر می‌کردم که صبحانه رایگان است، چون من یک مسافر رسمی پر頻ه هستم. بعد از پرس و جو فهمیدم که صبحانه رایگان نیست. در ماه دسامبر در هتل‌های تاج گوا و لالیت گرانده در کلکته و جیبور اقامت داشتم و در همه جا صبحانه برای مهمان‌ها رایگان بود، اما وقتی از پذیرش شنیدم که این هتل صبحانه رایگان ارائه نمی‌دهد، شوکه شدم. واقعاً ناراحت شدم چون خیلی گرسنه بودم.

G
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت متوسط

نکات مثبت

اقامت خوب بود. افسران امنیتی حرفه‌ای بودن. موقعیت خوب بود، ولی کمی از مرکز شهر دور بود. تخت راحت بود و منظره استخر عالی بود. تخت راحت بود.

نکات منفی

خیلی از خدمات خشکشویی و تیم خانه‌داری ناراضی بودم. وقتی که خوب خوابیده بودم، در رو زدن و ازم پرسیدن که آیا به خشکشویی نیاز دارم. تیم خانه‌داری خیلی سر و صدا می‌کردن. صدای حرف زدنشون از اتاق میومد و خیلی اذیت‌کننده بود.

Kartikey
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

آسانسور رو بهتر کنید

نکات منفی

زندگی رو بهتر کنید

Prabhat
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

خدمات اتاق

Jal
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود و صبحانه هم خیلی خوب بود

نکات مثبت

مهمان‌نوازی

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.