هتل هایت پلیس جیپور مالویا نگار

هتل هایت پلیس جیپور مالویا نگارHyatt Place Jaipur Malviya Nagar Hotel

8.4از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / مالوییا نگار / هند
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل هایت پلیس جیپور مالویا نگار

هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر دارای استخر شنا در فضای باز، باغ، لابی مشترک و تراس در جیپور است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به خدمات اتاق و پذیرش 24 ساعته، به همراه وای‌فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. مهمانان می‌توانند از غذاهای آمریکایی و چینی در رستوران لذت ببرند یا نوشیدنی‌ای در بار سفارش دهند. اتاق‌های مهمان در هتل دارای تهویه مطبوع، نشیمن، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی، صندوق امانات و حمام خصوصی با دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. تمام اتاق‌ها شامل یک میز کار می‌باشند. هر روز صبحانه بوفه، قاره‌ای یا کامل انگلیسی/ایرلندی در این ملک سرو می‌شود. معبد بیلا ماندیر 3.2 مایل از هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر فاصله دارد، در حالی که معبد گوویند دِو جی 4.3 مایل از این ملک دور است. فرودگاه بین‌المللی جیپور 2.5 مایل فاصله دارد و ملک خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه ارائه می‌دهد....

امکانات و تفریحات هتل هایت پلیس جیپور مالویا نگار

سرویس بهداشتی و حمام
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 3:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک سوبهاش3,000 ft
  • پارک شیری اگرسِن0.8 mi
  • پارک رام داس0.8 mi
  • پارک مهارانی پادمنی1 mi
  • باغ اوم1 mi
  • پارک کالی ماتا1.4 mi
  • موزه اندولوژی3.9 mi
  • دایره مجسمه4.7 mi
  • پلانیتاریوم بیلا4.7 mi
  • هوا ماها – کاخ بادها5 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • کافه/بار آمارنات2.1 mi
  • کافه/بار یک قهوه بردارید2.8 mi
  • کافه/بار توست ایر2.8 mi
جاذبه‌های برتر
  • کاخ شهر5 mi
  • کاخ قلعه نهارگر7 mi
  • جلماهل7 mi
  • قلعه آمبر12 mi
  • کاخ شیشه‌ای12 mi
  • قلعه جاییگر12 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • دریاچه مانساگر8 mi

آدرس و موقعیت هتل هایت پلیس جیپور مالویا نگار

Apex Circle, Malviya Nagar, Malviya Nagar, 302017 Jaipur, India

سوالات متداول

آیا هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر برای مهمانانی که اقامت خانوادگی رزرو می‌کنند، محبوب است.
در هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): مرکز تناسب اندام، موسیقی زنده/اجرای زنده، ساعت خوش، استخر شنا، شام‌های...
زمان ورود و خروج در هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر چه زمانی است؟زمان ورود به هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر از ساعت 3:00 بعد از ظهر و زمان خروج تا ساعت 12:00 ظهر است.
هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر چقدر با مرکز جیپور فاصله دارد؟هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر 3.7 مایل با مرکز جیپور فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر شامل: اتاق سه‌نفره.
اقامت در هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر چقدر هزینه دارد؟قیمت‌ها در هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر بسته به اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر رستورانی در محل دارد؟هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر یک رستوران دارد: زینگ.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر سرو می‌شود؟مهمانان مقیم در هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز بررسی مهمان: 8.2). گزینه‌های صبحانه شامل:...
آیا هتل حیات پالاس جیپور مالویا نگر استخر دارد؟بله، این هتل دارای استخر است. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات در این صفحه موجود است.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل هایت پلیس جیپور مالویا نگار

8.4از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.9
امکانات
8.4
پاکیزگی
8.8
راحتی
8.8
نسبت ارزش به هزینه
8.2
موقعیت
7.8
Wifi رایگان
8.1
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل هایت پلیس جیپور مالویا نگار، با وجود مزایایی همچون پرسنل مودب و کمک‌کننده، تمیزی، موقعیت مکانی مناسب برای دسترسی به فرودگاه و کیفیت نسبی غذا، با انتقاداتی از قبیل سر و صدا، خدمات کند رستوران و خدمات اتاق، مشکلات مربوط به نگهداری (مانند کثیفی فرش‌ها و مشکلات آسانسور)، و عدم برآورده شدن انتظارات از یک هتل با برند هایت مواجه است. برخی مهمانان نیز از عدم آمادگی هتل برای مناسبت‌های خاص مانند کریسمس و واکنش نامناسب به شرایط اضطراری پزشکی ابراز نارضایتی کرده‌اند. به طور کلی، برخی از مهمانان تجربه خوبی داشته و هتل را توصیه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به دلیل مشکلات ذکر شده، ناامید شده‌اند.
نکات مثبت
پرسنل مودب و کمک‌کننده
تمیزی اتاق‌ها و حمام‌ها
موقعیت مکانی مناسب برای دسترسی به فرودگاه
کیفیت نسبی غذا و تنوع صبحانه
وجود پشت بام با منظره زیبا
کیفیت تخت‌ها
نکات منفی
سر و صدا به دلیل نزدیکی به خیابان شلوغ
خدمات کند رستوران و خدمات اتاق
مشکلات نگهداری و تعمیرات (کثیفی فرش‌ها، مشکلات آسانسور، عدم وجود چتر برای راننده)
عدم برآورده شدن انتظارات از یک هتل با برند هایت (کوچکی اتاق‌ها و سالن غذاخوری)
عدم آمادگی هتل برای مناسبت‌های خاص (مانند کریسمس)
واکنش نامناسب به شرایط اضطراری پزشکی
گران بودن نسبت به کیفیت ارائه شده
تبلیغ اشتباه به عنوان هتل پنج ستاره
شلوغی و سر و صدا در شب سال نو
نبود بخاری در اتاق‌ها در فصل زمستان
تاخیر در ارائه خدمات
درخواست چک کردن اتاق هنگام تسویه حساب
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل هایت پلیس جیپور مالویا نگار

Rajendra
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

در کل اقامت خوبی بود با طعم غذای خوب

نکات مثبت

اندازه اتاق خوب بود، با توجه به اینکه سه نفر بودیم و دو تخت به راحتی جا می‌شد. تنوع صبحانه خوب بود.

نکات منفی

یک روز بارون بارید و ما ماشین هتل رو کرایه کرده بودیم ولی راننده ماشین چتر نداشت. در یکی از روزها برق رفت وقتی داخل آسانسور بودیم. مدتی طول کشید تا برق به ژنراتور وصل شد و آسانسور به طبقه اصلی برگشت، و هیچ کسی از مدیریت هتل متوجه نشد که ما داخل آسانسور گیر کرده بودیم یا کسی برای کمک نیومد وقتی که نیاز داشتیم از پله‌ها استفاده کنیم (که تمیز نشده بودن و زباله کنار پله‌ها بود) تا به لابی برسیم. این موضوع رو به مسئولین امنیتی اطلاع دادیم و امیدواریم مدیریت هتل به این موضوع توجه کنه و در خدماتش بهبود ایجاد کنه.

Doornisha
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

یادآوری بد

نکات مثبت

سرآشپز خیلی دوستانه بود، همیشه از ما می‌پرسید چی دوست داریم بخوریم یا چطور می‌تونیم کمکتون کنیم که خیلی خوب بود. یکی از مدیرها که اسمش یادم نیست - مرد بود. خیلی همکاری می‌کرد و به درخواست‌ها سریع پاسخ می‌داد.

نکات منفی

انتظارات خیلی بالایی داشتیم وقتی این هتل رو برای جشن کریسمس رزرو کردیم، به‌خصوص چون هایات برند معروفیه. متاسفانه تجربه ما خیلی دور از اون چیزی بود که امیدوار بودیم. این هتل بیشتر به درد مسافرای تجاری می‌خوره تا خانواده‌ها و ما دیدیم که فضای گرم و خانوادگی که انتظار داشتیم رو نداشت. من ماه‌ها قبل اعلام کرده بودم که از استرالیا میایم تا کریسمس رو توی هند جشن بگیریم و به‌طور خاص درخواست کرده بودم که برای اون روز ترتیبات خاصی در نظر بگیرن. متاسفانه هیچ‌چیزی آماده نشده بود. روز کریسمس از بدتر به بدتر شد. من و خانواده‌ام همه تب داشتیم و تا ساعت ۴ صبح نیاز به دکتر داشتیم. من فوراً به پذیرش زنگ زدم ولی پاسخ خیلی ناامیدکننده بود. دکتر و تیم هتل بیشتر نگران این بودن که پول دارو رو بگیریم تا اینکه مراقبت‌هایی که نیاز داشتیم رو به ما بدن. ما هزینه کامل دارو رو پرداخت کردیم ولی فقط ۲ یا ۳ دوز دریافت کردیم در حالی که برای ۵ یا ۶ دوز پرداخت کرده بودیم. همیشه در تلاش بودیم تا دارو رو دریافت کنیم، مخصوصاً زمانی که من و بچم هر دو تب داشتیم. تا ظهر، بچم متوجه شد که کریسمسه و با ناراحتی گفت 'مامان، هیچ هدیه‌ای برای من نیست.' من با هتل به‌طور واضح صحبت کرده بودم که برای بچم هدیه‌هایی تهیه کنن ولی بعد از تماس‌های مکرر با پذیرش، تنها چیزی که دریافت کردیم یه عروسک کوچک و چند تا شکلات ژله‌ای بود. بچم که به خاطر مریضی به سختی می‌تونست غذا بخوره، قطعاً عروسک کوچک رو به‌عنوان هدیه کریسمس قبول نکرد. در نهایت، این تجربه خیلی بدی به جا گذاشت و من این هتل رو به خانواده‌ها توصیه نمی‌کنم. هایات قبلاً نماینده استاندارد کیفیت بود ولی بعد از این تجربه، خیلی ناامید شدم. این چیزی نبود که ما انتظار داشتیم و متاسفانه این خاطره رو همیشه با خودم خواهم داشت.

Amit242
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و استاندارد در هایت

نکات مثبت

تجربه استاندارد از هایت با اتاق‌ها و حمام‌های تمیز. روی بام هتل مکان مناسبی برای استراحت بود و اتاق‌ها نمای زیبایی از تپه‌ها داشتند. نزدیکی هتل به فرودگاه باعث شد که راحت بتونیم پرواز صبحگاهی رو بگیریم. پرسنل هم به تمام درخواست‌ها پاسخگو و کمک‌کننده بودن.

Diya
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

خدمات اتاق

Joana
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

برای اقامت کوتاه خوبه

نکات مثبت

کیفیت تخت خوب بود. پرسنل صبحانه خیلی دوستانه بودن.

نکات منفی

صبحانه کمتر از حد انتظار بود، خیلی شلوغ بود. برای درخواست خدمات اتاق مجبور شدیم دوبار درخواست بدیم چون منوی داخل اتاق وجود نداشت و کد QR که داده بودن کار نمی‌کرد.

Aravind
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

مکان خوبی برای اقامت

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

مکان کمی گران بود و به اشتباه به عنوان هتل پنج ستاره معرفی شده بود. شب سال نو خیلی پر سر و صدا بود.

Dorothy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

هیچ‌وقت انتظارات من از هایات رو برآورده نکرد

نکات مثبت

فریب اعتبار هایات. من هیچ‌وقت چنین هایاتی نرفته بودم. برای من هایات یک هتل لوکس بود. من هایات‌های زیادی رو شناخته بودم و از اقامت در این هایات خیلی ناامید شدم.

نکات منفی

اتاق خیلی کوچک بود برای سه نفر؛ اتاق غذاخوری خیلی کوچیک بود. هیچ‌کدوم به استانداردهای هایات که من تجربه کرده بودم نمی‌خورد.

Kuldip
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

جز سر و صدا، خیلی راحت بود.

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن. تمیز بود. باشگاه بدنسازی معمولی. غذای خوب.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی پر سر و صدا بودن چون کنار یه خیابان شلوغ و پر ترافیک بود. بوق ماشین‌ها تمام شب بلند بود.

Das
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت راحت و مناسب

نکات مثبت

مکان خوبیه تحت برند هایات. چیزی خاصی نداشت.

نکات منفی

گران بود.

Doorgesh
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

به طور کلی هتل عالی بود. قطعاً دوباره رزرو می‌کنم.

نکات مثبت

هتل عالی بود. اتاق تمیز، صبحانه خوب، پرسنل کمک‌کننده.

نکات منفی

میشه یه بخاری توی اتاق‌ها برای فصل زمستان اضافه کنن.

Guna
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبی برای اقامت

نکات مثبت

خدمات و تمیزی

نکات منفی

هیچ چیزی

Hassan
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی و برند آمریکایی

نکات منفی

سرویس رستوران خیلی کند بود. وقتی داشتیم چک‌اوت می‌کردیم، ازمون خواستن که منتظر بمونیم تا اتاق رو چک کنن.

Rahul
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب بود ولی خدمات دیرهنگام حال و هوامون رو خراب کرد

نکات مثبت

املاک در وسط شهر و اقامت آرامی داشتیم

نکات منفی

خدمات دیر ارائه شد

Anand
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 03 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت لوکس با پرسنل کمک‌کننده

نکات مثبت

اتاق بسیار خوب طراحی شده بود، استخر خوب و پرسنل بسیار مؤدب و کمک‌کننده

نکات منفی

موقعیت کنار جاده پر ترافیک بود و بنابراین محیط کاملاً آرامش‌بخش نبود

Rajendra
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

به طور کلی اقامت خوبی بود با طعم غذای خوب.

نکات مثبت

حجم اتاق خوب بود با توجه به اینکه ۳ نفر بودیم و دو تخت در اتاق جا می‌شد. تنوع صبحانه خوب بود.

نکات منفی

در یکی از روزها باران بارید و ما اتومبیل هتل رو کرایه کرده بودیم، ولی فردی که با ماشین بود چتری نداشت. همچنین زمانی که در آسانسور بودیم، با قطع برق مواجه شدیم. زمان زیادی طول کشید تا به ژنراتور برویم و آسانسور به طبقه اصلی برگشت، ولی زمان زیادی صرف شد و به نظر می‌رسید هیچ‌کس از مدیریت هتل متوجه نشده بود که ما در آسانسور گیر کرده بودیم و کسی هم هنگام استفاده از پله‌ها (که تمیز نبودند و زباله کنارشان بود) در دسترس نبود. ما این موضوع ایمنی رو اطلاع دادیم و امیدواریم که مدیریت هتل توجه لازم را کرده و خدمات خود را در این زمینه بهبود دهد.

Doornisha
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

یادآوری بد

نکات مثبت

آشپز خیلی دوستانه بود و همیشه از ما می‌پرسید که چه چیزی می‌خواهیم بخوریم یا چطور می‌تواند به ما کمک کند که خیلی خوب بود. یکی از مدیرها که اسمش یادم نمیاد - مرد بود. خیلی همکاری می‌کرد و به درخواست‌ها پاسخ می‌داد.

نکات منفی

ما انتظارات خیلی بالایی از وقتی که این هتل رو برای جشن کریسمس رزرو کردیم داشتیم، به خصوص که هایات برند شناخته‌شده‌ای هست. متأسفانه تجربه ما خیلی دور از اون چیزی بود که امیدوار بودیم. این هتل بیشتر به درد مسافرای تجاری می‌خوره تا خانواده‌ها، و ما متوجه شدیم که جو خانوادگی و گرمی که انتظار داشتیم، اینجا نبود. من ماه‌ها قبل اعلام کرده بودم که از استرالیا به هند میاییم تا کریسمس رو جشن بگیریم و به‌طور خاص خواسته بودم ترتیبات ویژه‌ای برای اون روز انجام بشه. متأسفانه هیچ‌چیزی آماده نشده بود. در روز کریسمس، اوضاع بدتر شد. من و خانواده‌ام همه با تب بالا مریض شده بودیم و تا ساعت ۴ صبح به دکتر نیاز داشتیم. فوری به پذیرش زنگ زدم، ولی جواب خیلی ناامیدکننده بود. دکتر و تیم هتل بیشتر نگران گرفتن هزینه دارو بودند تا اینکه مطمئن بشن که درمان لازم رو دریافت کردیم. ما هزینه کامل دارو رو پرداخت کردیم ولی فقط ۲ یا ۳ دوز دریافت کردیم در حالی که برای ۵ یا ۶ دوز پرداخت کرده بودیم. تأمین دارو تبدیل به یک مبارزه دائمی شد، مخصوصاً وقتی من و بچه‌ام هر دو تب داشتیم. تا ظهر، بچه‌ام متوجه شد که کریسمس است و ناراحت گفت 'ماما، هیچ کادویی برای من نیست'. من کاملاً با هتل در مورد ترتیب دادن هدایایی برای بچه‌ام صحبت کرده بودم، ولی بعد از چندین تماس با پذیرش، تنها چیزی که دریافت کردیم یک خرس عروسکی کوچک و چند عدد ژله‌ای بود. بچه‌ام که به‌سختی می‌توانست غذا بخورد چون مریض بود، قطعاً خرس عروسکی کوچیک رو به عنوان هدیه کریسمس قبول نکرد. در کل، این تجربه خیلی بدی بود و یه طعم بد توی دهنم گذاشت. به خانواده‌ها این هتل رو توصیه نمی‌کنم. هایات قبلاً نماینده استاندارد کیفیت بود، ولی بعد از این تجربه خیلی ناامید شدم. این تجربه اون چیزی نبود که ما انتظار داشتیم و متأسفانه این یه خاطره می‌مونه که همیشه با خودم می‌برم.

Amit242
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و استاندارد در هایات

نکات مثبت

تجربه استاندارد از هایات با اتاق‌ها و حمام‌های تمیز. یک پشت‌بام خوب و دیدی از تپه‌ها از اتاق‌ها داشتیم. نزدیکی به فرودگاه باعث شد پرواز صبحگاهی راحت‌تر بگیریم. پرسنل کمک‌کننده و پاسخگو به تمام درخواست‌ها بودند.

Diya
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

خدمات اتاق

Joana
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب برای اقامت کوتاه

نکات مثبت

کیفیت تخت خواب. پرسنل دوستانه در صبحانه.

نکات منفی

صبحانه زیر حد انتظار بود، خیلی شلوغ بود. برای درخواست خدمات اتاق مجبور شدیم دوبار درخواست بدیم چون منوی اتاق موجود نبود و QR کدی که داده بودن کار نمی‌کرد.

Aravind
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

مکان خوبی برای اقامت

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودند.

نکات منفی

مکان کمی گران بود و اشتباه به عنوان هتل پنج ستاره تبلیغ شده بود. شب سال نو خیلی شلوغ بود.

Dorothy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظارات من از هایات برآورده نشد

نکات مثبت

فریب شهرت هایات. من هیچ وقت چنین هایاتی نرفته بودم. برای من هایات هتل لوکسیه. من هایات‌های زیادی رو می‌شناسم و خیلی ناامید شدم که در این هایات اقامت داشتم.

نکات منفی

اتاق خیلی کوچیک بود برای سه نفر؛ اتاق غذاخوری هم خیلی کوچک بود. با استانداردهایی که من از هایات دیدم تطابق نداشت.

Kuldip
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

علاوه بر سر و صدا، خیلی راحت بود.

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش برخورد بودن. تمیز. باشگاه مناسب. غذای خوب.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی پر سر و صدا بودند چون کنار یک خیابان شلوغ و پر رفت‌وآمد قرار داشت. بوق ماشین‌ها تمام شب به گوش می‌رسید.

Das
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت راحت و معمولی.

نکات مثبت

املاک زیر برند هایات معمولی بود. هیچ چیز خاصی نداشت.

نکات منفی

قیمت خیلی بالا بود.

Doorgesh
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

به طور کلی هتل خوبی بود. قطعاً دوباره رزرو می‌کنم.

نکات مثبت

هتل عالی. اتاق تمیز، صبحانه خوب، پرسنل کمک‌کننده.

نکات منفی

میتونستن در زمستون یه بخاری توی اتاق‌ها بذارند.

Guna
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبی برای اقامت

نکات مثبت

خدمات و تمیزی خوب بود.

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت.

Hassan
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و برند آمریکایی

نکات منفی

خدمات رستوران خیلی کند بود. وقتی می‌خواستیم چک‌اوت کنیم از ما خواستن تا وقتی که اتاق رو بررسی کردن صبر کنیم.

Rahul
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب ولی خدمات دیرهنگام جو رو خراب کرد

نکات مثبت

هتل در مرکز شهر قرار داره و اقامت آرامی داشتیم.

نکات منفی

خدمات دیرهنگام

Anand
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 03 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت عالی با پرسنل کمک‌کننده

نکات مثبت

اتاق خیلی خوب چیده شده بود، استخر زیبایی داشت و پرسنل بسیار مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

موقعیت هتل کنار یک جاده شلوغ بود، پس بهترین محیط آرامش‌بخش نبود.

Alexander
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوبه ولی مشکلات کنترل کیفیت داشت.

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن، مخصوصاً مدیر پذیرش که سعی کرد اشتباهات مدیریت رو اصلاح کنه. راننده و ماشین به عنوان جبران کمبودها برای یک روز در اختیار ما قرار گرفت. پارتی شب سال نو خیلی خوب بود. رستوران خوب بود.

نکات منفی

این هتل چهار ستاره است نه پنج ستاره، مثل چیزی که در اینجا نوشته شده! اطلاعات اشتباه در سایت بوکینگ داده شده. فرش‌ها بیرون و داخل اتاق خیلی کثیف بودن. ملافه‌هامون چهار بار عوض شد چون هر بار لکه خون یا کثیفی روش بود. اتاق‌ها سرد بودن و به ما بخاری دادن، ولی خیلی طول کشید تا برسد. هتل از مرکز شهر دور است و ترافیک در جیپور خیلی سنگینه، حداقل ۳۰-۴۵ دقیقه تا کاخ شهر فاصله داره.

Rajendra
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

در کل اقامت خوبی بود با طعم خوب غذا.

نکات مثبت

اندازه اتاق خوب بود برای سه نفر که می‌شد دو تخت خواب گذاشت. تنوع صبحانه خوب بود.

نکات منفی

یک روز بارون اومد و ما ماشین هتل رو کرایه کرده بودیم، ولی راننده به چتر مجهز نبود. در هنگام استفاده از آسانسور متوجه قطع برق شدیم. کمی طول کشید تا برق وصل بشه و آسانسور به طبقه اصلی برگشت، و به نظر می‌رسید هیچ‌کسی از مدیریت هتل متوجه نشد که ما در آسانسور گیر کرده‌ایم، و کسی هم برای استفاده از پله‌ها (که تمیز نبودن و کنارشان آشغال ریخته شده بود) نیومد تا به لابی برسیم. این موضوع رو به مسئولین امنیتی اطلاع دادیم و امیدواریم که مدیریت هتل به این نکته توجه کنه و خدمات خودش رو در این زمینه بهبود بده.

Doornisha
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

یادآوری بد

نکات مثبت

آشپز خیلی دوستانه بود و همیشه از ما می‌پرسید که چه می‌خواهیم بخوریم یا چطور می‌تواند به ما کمک کند که خیلی خوب بود. یکی از مدیرها که اسمش یادم نمیاد - مرد بود. خیلی همکاری می‌کرد و به درخواست‌ها پاسخ می‌داد.

نکات منفی

ما انتظارات خیلی بالایی از وقتی که این هتل رو برای جشن کریسمس رزرو کردیم داشتیم، به خصوص که هایات برند شناخته‌شده‌ای هست. متأسفانه تجربه ما خیلی دور از اون چیزی بود که امیدوار بودیم. این هتل بیشتر به درد مسافرای تجاری می‌خوره تا خانواده‌ها، و ما متوجه شدیم که جو خانوادگی و گرمی که انتظار داشتیم، اینجا نبود. من ماه‌ها قبل اعلام کرده بودم که از استرالیا به هند میاییم تا کریسمس رو جشن بگیریم و به‌طور خاص خواسته بودم ترتیبات ویژه‌ای برای اون روز انجام بشه. متأسفانه هیچ‌چیزی آماده نشده بود. در روز کریسمس، اوضاع بدتر شد. من و خانواده‌ام همه با تب بالا مریض شده بودیم و تا ساعت ۴ صبح به دکتر نیاز داشتیم. فوری به پذیرش زنگ زدم، ولی جواب خیلی ناامیدکننده بود. دکتر و تیم هتل بیشتر نگران گرفتن هزینه دارو بودند تا اینکه مطمئن بشن که درمان لازم رو دریافت کردیم. ما هزینه کامل دارو رو پرداخت کردیم ولی فقط ۲ یا ۳ دوز دریافت کردیم در حالی که برای ۵ یا ۶ دوز پرداخت کرده بودیم. تأمین دارو تبدیل به یک مبارزه دائمی شد، مخصوصاً وقتی من و بچه‌ام هر دو تب داشتیم. تا ظهر، بچه‌ام متوجه شد که کریسمس است و ناراحت گفت 'ماما، هیچ کادویی برای من نیست'. من کاملاً با هتل در مورد ترتیب دادن هدایایی برای بچه‌ام صحبت کرده بودم، ولی بعد از چندین تماس با پذیرش، تنها چیزی که دریافت کردیم یک خرس عروسکی کوچک و چند عدد ژله‌ای بود. بچه‌ام که به‌سختی می‌توانست غذا بخورد چون مریض بود، قطعاً خرس عروسکی کوچیک رو به عنوان هدیه کریسمس قبول نکرد. در کل، این تجربه خیلی بدی بود و یه طعم بد توی دهنم گذاشت. به خانواده‌ها این هتل رو توصیه نمی‌کنم. هایات قبلاً نماینده استاندارد کیفیت بود، ولی بعد از این تجربه خیلی ناامید شدم. این تجربه اون چیزی نبود که ما انتظار داشتیم و متأسفانه این یه خاطره می‌مونه که همیشه با خودم می‌برم.

Amit242
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و استاندارد در هایات

نکات مثبت

تجربه استاندارد از هایات با اتاق‌ها و حمام‌های تمیز. یک پشت‌بام مناسب داشت و از اتاق‌ها منظره‌ی تپه‌ها قابل مشاهده بود. نزدیکی هتل به فرودگاه باعث شد راحت‌تر پرواز صبحگاهی بگیریم. پرسنل کمک‌کننده بودن و به تمام درخواست‌ها پاسخ می‌دادن.

Diya
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

خدمات اتاق

Joana
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

برای اقامت کوتاه مناسب است

نکات مثبت

کیفیت تخت‌ها. پرسنل دوستانه در صبحانه.

نکات منفی

صبحانه کمبود داشت، خیلی شلوغ بود. برای سفارش خدمات اتاق باید دوبار درخواست می‌کردیم چون منو در اتاق نبود و QR کدی که داده شده کار نمی‌کرد.

Aravind
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

مکان خوبی برای اقامت

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

مکان کمی گرون بود و به اشتباه به عنوان هتل پنج ستاره تبلیغ شده بود. شب سال نو خیلی شلوغ بود.

Dorothy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظار من از هایات برآورده نشد

نکات مثبت

تصویر اشتباهی از برند هایات. من هیچ‌وقت چنین هایاتی نرفته بودم. برای من هایات یعنی هتل لوکس. خیلی‌های از هایات‌ها رو می‌شناسم و خیلی ناامید شدم از این هایات.

نکات منفی

اتاق خیلی کوچیک بود برای سه نفر؛ اتاق غذاخوری هم خیلی کوچیک بود. اینجا طبق استانداردهای هایات که من می‌شناسم نیست.

Kuldip
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

به جز سر و صدا، خیلی راحت بود.

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربون بودن. اتاق تمیز بود. باشگاه بدنسازی قابل قبول. غذا خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی پر سر و صدا بودن چون کنار یه خیابون شلوغ و پر ترافیک قرار داشت. بوق خودروها تمام شب شنیده می‌شد.

Das
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خوب، اقامت راحتی بود.

نکات مثبت

املاک خوب در زیر برند هایات. چیزی خاص نبود.

نکات منفی

قیمت بالا بود.

Doorgesh
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

در کل هتل عالی بود. حتما دوباره رزرو می‌کنم.

نکات مثبت

هتل عالی. اتاق تمیز، صبحانه خوب، پرسنل کمک‌کننده.

نکات منفی

میتونستن در اتاق‌ها برای زمستون بخاری بذارن.

Guna
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبی برای اقامت

نکات مثبت

خدمات و تمیزی

نکات منفی

هیچ چیزی

Rajendra
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

در کل اقامت خوبی بود با طعم خوب غذا.

نکات مثبت

اندازه اتاق خوب بود برای سه نفر که می‌شد دو تخت خواب گذاشت. تنوع صبحانه خوب بود.

نکات منفی

یک روز بارون اومد و ما ماشین هتل رو کرایه کرده بودیم، ولی راننده به چتر مجهز نبود. در هنگام استفاده از آسانسور متوجه قطع برق شدیم. کمی طول کشید تا برق وصل بشه و آسانسور به طبقه اصلی برگشت، و به نظر می‌رسید هیچ‌کسی از مدیریت هتل متوجه نشد که ما در آسانسور گیر کرده‌ایم، و کسی هم برای استفاده از پله‌ها (که تمیز نبودن و کنارشان آشغال ریخته شده بود) نیومد تا به لابی برسیم. این موضوع رو به مسئولین امنیتی اطلاع دادیم و امیدواریم که مدیریت هتل به این نکته توجه کنه و خدمات خودش رو در این زمینه بهبود بده.

Doornisha
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

یادگار بد

نکات مثبت

آشپز خیلی دوستانه بود، همیشه از ما می‌پرسید که چی می‌خواهیم بخوریم یا چطور می‌تونیم کمکتون کنیم که خیلی خوب بود. یکی از مدیران که اسمش یادم نمیاد - مرد بود. خیلی همکاری می‌کرد و به درخواست‌ها پاسخ می‌داد.

نکات منفی

ما انتظارات خیلی بالایی داشتیم وقتی که این هتل رو برای جشن کریسمس رزرو کردیم، به‌ویژه چون هایات برند معروفی هست. متاسفانه تجربه ما خیلی متفاوت از چیزی بود که انتظار داشتیم. این هتل بیشتر مناسب مسافران تجاری بود تا خانواده‌ها، و متوجه شدیم که فضای گرمی که برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده بود، وجود نداشت. من ماه‌ها قبل به هتل اطلاع داده بودم که از استرالیا برای جشن کریسمس به هند سفر می‌کنیم و خواسته بودم برای اون روز ترتیبات خاصی در نظر گرفته بشه. متاسفانه هیچ چیزی آماده نشده بود. در روز کریسمس اوضاع از بد به بدتر رفت. من و خانواده‌ام همه تب داشتیم، و ساعت 4 صبح نیاز به پزشک داشتیم. من فوراً با پذیرش تماس گرفتم، اما پاسخ خیلی ناامیدکننده بود. پزشک و تیم هتل بیشتر نگران این بودند که هزینه دارو رو از ما بگیرند تا اینکه مراقبت‌های لازم رو برای ما فراهم کنند. هزینه دارو رو کامل پرداخت کردیم ولی فقط 2 یا 3 دوز به ما دادند در حالی که برای 5 یا 6 دوز پرداخت کرده بودیم. دائم در حال تقلا برای دریافت دارو بودیم، به خصوص زمانی که من و بچه‌ام هر دو تب داشتیم. تا ظهر، بچه‌ام متوجه شد که کریسمس هست و ناراحت گفت 'مامان، هیچ کادویی برام نیست.' من قبلاً با هتل در مورد ترتیب هدیه برای بچه‌ام صحبت کرده بودم، ولی بعد از چندین تماس با پذیرش، تنها یک عروسک خرسی کوچک و چند تا آب‌نبات به ما دادند. بچه‌ام که به‌خاطر بیماری نمی‌توانست درست غذا بخورد، قطعاً از عروسک خرسی کوچک به‌عنوان هدیه کریسمس خوشحال نبود. در کل، این تجربه طعم بدی به دهنم گذاشت و اصلاً این هتل رو به خانواده‌ها توصیه نمی‌کنم. هایات قبلاً نماد کیفیت بود، ولی بعد از این تجربه خیلی ناامید شدم. این تجربه چیزی نبود که انتظارش رو داشتیم و متاسفانه، یادگار بدی برام خواهد موند.

Amit242
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و استاندارد در هایت

نکات مثبت

تجربه استاندارد از هایت با اتاق‌ها و حمام‌های تمیز. روی بام هتل مکان مناسبی برای استراحت بود و اتاق‌ها نمای زیبایی از تپه‌ها داشتند. نزدیکی هتل به فرودگاه باعث شد که راحت بتونیم پرواز صبحگاهی رو بگیریم. پرسنل هم به تمام درخواست‌ها پاسخگو و کمک‌کننده بودن.

Diya
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

خدمات اتاق

Joana
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

برای اقامت کوتاه مناسب است

نکات مثبت

کیفیت تخت‌ها. پرسنل دوستانه در صبحانه.

نکات منفی

صبحانه کمبود داشت، خیلی شلوغ بود. برای سفارش خدمات اتاق باید دوبار درخواست می‌کردیم چون منو در اتاق نبود و QR کدی که داده شده کار نمی‌کرد.

Aravind
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

جای خوبی برای اقامت

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

جایگاه کمی گران بود و به اشتباه به عنوان هتل ۵ ستاره تبلیغ شده بود. شب سال نو خیلی پر سر و صدا بود.

Dorothy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظارات من از هایات برآورده نشد

نکات مثبت

فریب در اعتبار برند هایات. من هیچ وقت چنین هایاتی نرفته بودم. برای من هایات هتل لوکسیه. من هایات‌های زیادی رو می‌شناسم و واقعا از اقامت در این هایات ناامید شدم.

نکات منفی

اتاق خیلی کوچیک بود برای سه نفر؛ سالن غذاخوری خیلی کوچیک بود. استانداردهای هایات که من تجربه کرده بودم رو نداشت.

Kuldip
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

به جز سر و صدا، خیلی راحت بود.

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن. اتاق تمیز بود. باشگاه بدنسازی قابل قبول. غذا خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی پر سر و صدا بودن چون کنار یه خیابون شلوغ و پر ترافیک قرار داشت. بوق خودروها تمام شب شنیده می‌شد.

Das
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

خوب، اقامت راحتی بود.

نکات مثبت

املاک خوب در زیر برند هایات. چیزی خاص نبود.

نکات منفی

قیمت بالا بود.

Doorgesh
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

در کل هتل عالی بود. حتما دوباره رزرو می‌کنم.

نکات مثبت

هتل عالی. اتاق تمیز، صبحانه خوب، پرسنل کمک‌کننده.

نکات منفی

میتونستن در اتاق‌ها برای زمستون بخاری بذارن.

Guna
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب برای اقامت

نکات مثبت

خدمات و تمیزی

Hassan
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و برند آمریکایی

نکات منفی

خدمات رستوران خیلی کند بود. وقتی که می‌خواستیم چک‌اوت کنیم، از ما خواسته شد که منتظر بمونیم تا اتاق رو چک کنند.

Rahul
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوبی بود ولی خدمات تاخیر داشت و حال آدمو خراب کرد

نکات مثبت

املاک در مرکز شهر بود و اقامت آرامی داشت.

نکات منفی

تاخیر در خدمات

Anand
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 03 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت عالی با پشتیبانی از پرسنل مفید

نکات مثبت

اتاق خیلی خوبی داشتیم، استخر خوب و پرسنل خیلی مودب و کمک‌کننده بودن

نکات منفی

موقعیت هتل در بزرگراه شلوغ بود، بنابراین فضای خیلی آرامی نداشت.

Alexander
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوبه ولی با مشکلات کنترل کیفیت

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن، به‌خصوص مدیر پذیرش که سعی کرد اشتباهات مدیریت رو اصلاح کنه. برای جبران کمبودها، یک ماشین و راننده برای یک روز به ما دادن. پارتی شب سال نو خیلی خوب بود. رستوران خوب بود.

نکات منفی

این هتل چهار ستاره است نه پنج ستاره مثل چیزی که اینجا نوشته شده! اطلاعات اشتباهی که روی سایت بوکینگ بود. فرش‌ها هم بیرون و هم داخل اتاق خیلی کثیف بودن. ملافه‌های ما چهار بار باید عوض می‌شد چون هر بار لکه‌های خون و/یا کثیفی روی آنها بود. اتاق‌ها خیلی سرد بودن و وقتی که از هتل درخواست کردیم که شوفاژ بیارند، خیلی طول کشید تا بیاد. هتل خیلی از مرکز شهر دور بود و ترافیک در جایی که هتل بود خیلی زیاد بود، حداقل 30-45 دقیقه تا کاخ شهری فاصله داشت.

Sanjeev
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مهمان‌نوازی خیلی خوب بود، دوست دارم دوباره بیام...

نکات منفی

ما دو اتاق رزرو کرده بودیم ولی هیچ‌کدوم از اتاق‌ها به هم نزدیک یا متصل نبودن. در حالی که قبلاً این رو آنلاین اعلام کرده بودیم.

Dr
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

خدمات خیلی ضعیف بود.. چای که سفارش داده بودیم خیلی طول کشید تا بیاد.. ما 2 روز اونجا موندیم ولی هیچ‌کس نیومد که اتاق رو تمیز کنه حتی بعد از درخواست‌های مکرر

Gokhale
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اتاق‌های وسیع، خدمات عالی و صبحانه خوشمزه.

نکات مثبت

پرسنل عالی بودن. غذا خوشمزه بود. همه چیز خیلی تمیز بود. تخت‌ها خیلی راحت بودن.

نکات منفی

درب توالت افتاد وقتی که بچه‌ام ازش استفاده می‌کرد. پرسنل سریعاً مشکل رو حل کردند.

Arun
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 03 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

مکان‌هایی که دیدیم عالی بودن..✌️✌️✌️

نکات مثبت

موقعیت خوب

نکات منفی

هیچ ربطی به زنجیره هتل‌های هایات نداشت. شما، بوکینگ.کام این هتل محلی مستقل رو اشتباه معرفی کردید. باید فوراً این رو در سایت‌های خود اصلاح کنید. مالک‌ها و کارکنان واقعاً آدم‌های خوبی بودن. من به هایات درباره این اشتباه نامه می‌نویسم. من سال‌ها به بوکینگ.کام اعتماد داشتم، اما در این سفر خیلی ناامید شدم. علاوه بر این، مشکلات مربوط به زمان‌بندی پروازها و مشکلاتی که شما برای ما رزرو کرده بودید، واقعا فاجعه بود. اصلاً نتونستم با کسی از بوکینگ.کام تماس بگیرم. احساس می‌کنم بوکینگ.کام واقعاً ما رو ناامید کرد. این خیلی استرس‌زا بود. من به بوکینگ.کام 2 از 10 میدم. در آینده قبل از رزرو از اطلاعات سایت شما محتاط‌تر خواهم بود.

Rajendra
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

در کل اقامت خوبی بود با طعم خوب غذا.

نکات مثبت

اندازه اتاق خوب بود با توجه به اینکه سه نفر بودیم و می‌توانست دو تخت را جا بدهد. تنوع صبحانه هم خوب بود.

نکات منفی

یک روز بارون بارید و ما ماشین هتل رو اجاره کرده بودیم، اما راننده هیچ چتری نداشت. ما مشکلاتی در استفاده از آسانسور داشتیم. قطع برق رخ داد وقتی که داخل آسانسور بودیم. زمان زیادی طول کشید تا به ژنراتور وصل بشه و آسانسور دوباره به طبقه اصلی برگشت، اما زمان زیادی گذشت و به نظر می‌رسید هیچ‌کس از مدیریت هتل متوجه نشده که ما در آسانسور گیر کرده بودیم. هیچ‌کس هم وقتی به پله‌ها نیاز داشتیم که تمیز هم نبود و زباله کنارشان قرار داشت، حضور نداشت. ما این مشکل ایمنی رو گزارش کردیم و امیدواریم مدیریت هتل توجه لازم رو برای بهبود خدمات ایمنی خودش داشته باشه.

Doornisha
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

یادگار بد

نکات مثبت

آشپز خیلی دوستانه بود، همیشه از ما می‌پرسید که چی می‌خواهیم بخوریم یا چطور می‌تونیم کمکتون کنیم که خیلی خوب بود. یکی از مدیران که اسمش یادم نمیاد - مرد بود. خیلی همکاری می‌کرد و به درخواست‌ها پاسخ می‌داد.

نکات منفی

ما انتظارات خیلی بالایی داشتیم وقتی که این هتل رو برای جشن کریسمس رزرو کردیم، به‌ویژه چون هایات برند معروفی هست. متاسفانه تجربه ما خیلی متفاوت از چیزی بود که انتظار داشتیم. این هتل بیشتر مناسب مسافران تجاری بود تا خانواده‌ها، و متوجه شدیم که فضای گرمی که برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده بود، وجود نداشت. من ماه‌ها قبل به هتل اطلاع داده بودم که از استرالیا برای جشن کریسمس به هند سفر می‌کنیم و خواسته بودم برای اون روز ترتیبات خاصی در نظر گرفته بشه. متاسفانه هیچ چیزی آماده نشده بود. در روز کریسمس اوضاع از بد به بدتر رفت. من و خانواده‌ام همه تب داشتیم، و ساعت 4 صبح نیاز به پزشک داشتیم. من فوراً با پذیرش تماس گرفتم، اما پاسخ خیلی ناامیدکننده بود. پزشک و تیم هتل بیشتر نگران این بودند که هزینه دارو رو از ما بگیرند تا اینکه مراقبت‌های لازم رو برای ما فراهم کنند. هزینه دارو رو کامل پرداخت کردیم ولی فقط 2 یا 3 دوز به ما دادند در حالی که برای 5 یا 6 دوز پرداخت کرده بودیم. دائم در حال تقلا برای دریافت دارو بودیم، به خصوص زمانی که من و بچه‌ام هر دو تب داشتیم. تا ظهر، بچه‌ام متوجه شد که کریسمس هست و ناراحت گفت 'مامان، هیچ کادویی برام نیست.' من قبلاً با هتل در مورد ترتیب هدیه برای بچه‌ام صحبت کرده بودم، ولی بعد از چندین تماس با پذیرش، تنها یک عروسک خرسی کوچک و چند تا آب‌نبات به ما دادند. بچه‌ام که به‌خاطر بیماری نمی‌توانست درست غذا بخورد، قطعاً از عروسک خرسی کوچک به‌عنوان هدیه کریسمس خوشحال نبود. در کل، این تجربه طعم بدی به دهنم گذاشت و اصلاً این هتل رو به خانواده‌ها توصیه نمی‌کنم. هایات قبلاً نماد کیفیت بود، ولی بعد از این تجربه خیلی ناامید شدم. این تجربه چیزی نبود که انتظارش رو داشتیم و متاسفانه، یادگار بدی برام خواهد موند.

Amit242
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و استاندارد در هایات

نکات مثبت

تجربه استاندارد از هایات با اتاق‌ها و سرویس بهداشتی تمیز. پشت‌بام خوبی داشت و از اتاق‌ها نمای زیبایی از تپه‌ها داشتیم. نزدیکی به فرودگاه باعث شد که پرواز صبحگاهی رو راحت بگیریم. پرسنل خیلی کمک‌کننده و پاسخگو بودن به تمام درخواست‌ها.

Diya
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

خدمات اتاق

Joana
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

برای اقامت کوتاه مناسب است

نکات مثبت

کیفیت تخت. پرسنل دوستانه در صبحانه.

نکات منفی

صبحانه کمتر از ظرفیت بود و خیلی شلوغ بود. برای سفارش خدمات اتاق دو بار درخواست کردیم چون منوی داخل اتاق موجود نبود و کد QR که داده بودن کار نمی‌کرد.

Aravind
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

مکان خوبی برای اقامت

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

مکان کمی گران بود و اشتباه به عنوان 5 ستاره تبلیغ شده بود. شب سال نو هم خیلی شلوغ بود.

Dorothy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظارات من از هایات رو برآورده نکرد

نکات مثبت

فریب شهرت هایات. هیچ وقت به همچین هایاتی نرفته بودم. برای من هایات هتلی لوکس هست. من هایات‌های زیادی رو می‌شناسم و واقعا از اقامت در این هایات ناامید شدم.

نکات منفی

اتاق برای سه نفر خیلی کوچک بود؛ سالن غذاخوری هم خیلی کوچک بود. اصلاً به استانداردهای هایات که من شناخته بودم نمی‌خورد.

Kuldip
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بجز سر و صدا، خیلی راحت بود.

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن. تمیز بود. باشگاه مناسب. غذا خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی پر سر و صدا بودن چون کنار یک جاده شلوغ و پرترافیک بود. بوق‌ها تمام شب بلند بود.

Das
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت راحت و مناسب

نکات مثبت

هتل مناسبی زیر برند هیت است. هیچ چیز خاصی نبود.

نکات منفی

گران بود.

Doorgesh
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

در کل هتل عالی بود. قطعاً دوباره رزرو خواهم کرد.

نکات مثبت

هتل عالی. اتاق تمیز، صبحانه خوب، پرسنل کمک‌کننده.

نکات منفی

امکان اضافه کردن شوفاژ در اتاق‌ها برای فصل زمستان.

Guna
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبی برای اقامت

نکات مثبت

خدمات و تمیزی

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت.

Rajendra
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

در کل اقامت خوبی بود با طعم خوب غذا.

نکات مثبت

اندازه اتاق خوب بود با توجه به اینکه سه نفر بودیم و می‌توانست دو تخت را جا بدهد. تنوع صبحانه هم خوب بود.

نکات منفی

یک روز بارون بارید و ما ماشین هتل رو اجاره کرده بودیم، اما راننده هیچ چتری نداشت. ما مشکلاتی در استفاده از آسانسور داشتیم. قطع برق رخ داد وقتی که داخل آسانسور بودیم. زمان زیادی طول کشید تا به ژنراتور وصل بشه و آسانسور دوباره به طبقه اصلی برگشت، اما زمان زیادی گذشت و به نظر می‌رسید هیچ‌کس از مدیریت هتل متوجه نشده که ما در آسانسور گیر کرده بودیم. هیچ‌کس هم وقتی به پله‌ها نیاز داشتیم که تمیز هم نبود و زباله کنارشان قرار داشت، حضور نداشت. ما این مشکل ایمنی رو گزارش کردیم و امیدواریم مدیریت هتل توجه لازم رو برای بهبود خدمات ایمنی خودش داشته باشه.

Doornisha
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

خاطره بد

نکات مثبت

آشپز خیلی خوش‌برخورد بود و همیشه از ما می‌پرسید که چه چیزی می‌خواهیم یا چه کمکی از دستش برمیاد که خیلی خوب بود. یکی از مدیران که اسمش یادم نمیاد – یه مرد بود. خیلی خوش‌برخورد و پاسخگو به درخواست‌ها بود.

نکات منفی

انتظارات خیلی بالایی داشتیم وقتی این هتل رو رزرو کردیم تا تعطیلات کریسمس رو جشن بگیریم، مخصوصاً چون هایت یه برند شناخته شده است. متاسفانه تجربه ما خیلی از چیزی که انتظار داشتیم فاصله داشت. این هتل بیشتر برای مسافران کاری مناسبه تا خانواده‌ها، و ما متوجه شدیم که فضایی که داشت، گرم و خانوادگی نبود و اصلاً اونطور که انتظار داشتیم نبود. چند ماه پیش به هتل گفته بودم که داریم از استرالیا میایم تا کریسمس رو در هند جشن بگیریم و درخواست ویژه‌ای برای اون روز داشتم. متاسفانه هیچ چیزی آماده نشده بود. در روز کریسمس، اوضاع بدتر شد. من و خانواده‌ام همه تب شدید داشتیم و تا ساعت 4 صبح نیاز به پزشک داشتیم. بلافاصله با پذیرش تماس گرفتم، ولی پاسخ‌ها ناامیدکننده بود. پزشک و تیم هتل بیشتر به این فکر می‌کردند که هزینه دارو رو از ما بگیرن تا اینکه بخواهند به ما کمک کنند. ما هزینه کامل دارو رو پرداخت کردیم ولی فقط 2 یا 3 دوز دارو دریافت کردیم در حالی که هزینه 5 یا 6 دوز رو داده بودیم. برای دریافت دارو همیشه مشکل داشتیم، مخصوصاً زمانی که من و بچه‌ام هر دو تب داشتیم. تا ظهر، بچه‌ام متوجه شد که امروز کریسمسه و ناراحت گفت 'مامان، هیچ هدیه‌ای برام نیست.' من به هتل به طور واضح گفته بودم که هدیه‌هایی برای بچه‌ام ترتیب داده بشه، ولی بعد از چندین تماس با پذیرش، تنها چیزی که دریافت کردیم یه خرس عروسکی کوچیک و چند تا ژله بود. بچه‌ام که به دلیل بیماری قادر به خوردن غذا هم نبود، قطعاً از یه خرس عروسکی به عنوان هدیه کریسمس خوشش نیومد. در مجموع، این تجربه برای من یه طعم بد به جا گذاشت و دیگه این هتل رو به خانواده‌ها توصیه نمی‌کنم. هایت روزگاری نمایانگر استاندارد کیفیت بود، ولی بعد از این تجربه من خیلی ناامید شدم. این تجربه چیزی نبود که انتظار داشتیم و متاسفانه، این خاطره‌ای است که همیشه با خودم خواهم داشت.

Amit242
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب و استاندارد در هایت

نکات مثبت

تجربه استانداردی از هایت با اتاق‌ها و حمام‌های تمیز. سقف‌سازی خوبی داشت و از اتاق‌ها نمای زیبایی از تپه‌ها داشت. نزدیکی به فرودگاه باعث شد که راحت بتونیم پرواز صبحگاهی بگیریم. پرسنل هم به درخواست‌ها پاسخگو و کمک‌کننده بودن.

Diya
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

خدمات اتاق

Joana
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

برای اقامت کوتاه مناسب است

نکات مثبت

کیفیت تخت. پرسنل دوستانه در صبحانه.

نکات منفی

صبحانه کمتر از ظرفیت بود و خیلی شلوغ بود. برای سفارش خدمات اتاق دو بار درخواست کردیم چون منوی داخل اتاق موجود نبود و کد QR که داده بودن کار نمی‌کرد.

Aravind
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

محل خوبی برای اقامت

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

این محل کمی گرون بود و اشتباهاً به عنوان هتل پنج ستاره معرفی شده بود. شب سال نو خیلی شلوغ و پر سر و صدا بود.

Dorothy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظارم از هایات برآورده نشد

نکات مثبت

فریب شهرت هایات. من هیچ وقت به چنین هایاتی نرفته بودم. برای من هایات یک هتل لوکس است. من هایات‌های زیادی رو می‌شناسم و خیلی ناامید شدم که در این هایات اقامت داشتم.

نکات منفی

اتاق خیلی کوچیک بود برای سه نفر؛ اتاق غذاخوری خیلی کوچیک بود. با استانداردهای هایات که من تجربه داشتم خیلی متفاوت بود.

Kuldip
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

به جز سر و صدا، خیلی راحت بود.

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن. تمیز. باشگاه خوب. غذای خوب.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی پر سر و صدا بودن چون کنار یه خیابون شلوغ و پر از رفت و آمد قرار داشت. بوق ماشین‌ها تمام شب بلند بود.

Das
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت راحت و خوب بود.

نکات مثبت

هتل معمولی در حد برند هایات. هیچ چیز فوق‌العاده‌ای نبود.

نکات منفی

قیمت بالا بود.

Doorgesh
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

در کل هتل عالی بود. قطعاً دوباره رزرو خواهم کرد.

نکات مثبت

هتل عالی. اتاق تمیز، صبحانه خوب، پرسنل کمک‌کننده.

نکات منفی

امکان اضافه کردن شوفاژ در اتاق‌ها برای فصل زمستان.

Guna
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبی برای اقامت

نکات مثبت

خدمات و تمیزی

نکات منفی

هیچ چیزی

Hassan
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت و برند آمریکایی

نکات منفی

خدمات رستوران خیلی کند بود. وقتی برای تسویه حساب رفتیم، از ما خواسته شد که منتظر بمونیم تا اتاق رو بررسی کنن.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.