هتل کاملیا فولیاKamelya Fulya Hotel
درباره هتل کاملیا فولیا
هتل کاملیا فولیا که دسترسی رایگان به امکانات و خدمات مجموعه کاملیا کالکشن را در طول اقامت فراهم میکند، در ساید واقع شده است. این هتل که در کنار دریا قرار دارد، یک منطقه خصوصی به طول 500 متر در ساحل کولاکلی دارد. این مجموعه شامل استخرهای روباز، سرسرههای آبی و یک مرکز اسپای مجهز به حمام ترکی و سونا است. اتاقهای مدرن هتل کاملیا فولیا با تهویه مطبوع مرکزی در ساعات معین، تلویزیون و مینیبار تجهیز شدهاند. همه اتاقها نمایی از دریای مدیترانه یا باغ هتل دارند. رستوران اصلی صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز سرو میکند. شما میتوانید غذاهای محلی و تخصصهای بینالمللی را در رستوران آلاکارت نیز تجربه کنید. بارها انواع نوشیدنیهای الکلی و غیرالکلی، تنقلات و کوکتلها را ارائه میدهند. در این مجموعه 7 زمین تنیس، زمینهای فوتبال و بسکتبال و یک باشگاه بدنسازی وجود دارد. همچنین میتوانید از فعالیتهای تفریحی، بولینگ...امکانات و تفریحات هتل کاملیا فولیا
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- مبلمان فضای باز
- تراس
- باغ
- ساحل
- ساحل اختصاصی
- بالکن
- کتری برقی
- دوچرخه اجاره ای (هزینه اضافه)
- موسیقی و اجرای زنده
- پارک آبی
- سرگرمی عصرانه
- کلاب کودکان
- تیم سرگرمی
- زمین بازی
- اتاق بازی
- ایروبیک
- فیلم شبانه
- ساحل
- تفریحات شبانه
- دارت
- پینگ پونگ
- میز بیلیارد (هزینه اضافی)
- زمین تنیس (هزینه اضافی)
- شام دارای تم
- تجهیزات تنیس (هزینه اضافی)
- بولینگ (هزینه اضافی)
- کاراوکی
- مینی گلف
- تلویزیون کابلی
- شبکه های ماهواره ای
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- کلاب گرند ساید1.1 mi
- آکواپارک1.1 mi
- کلاب گرند آکوا1.3 mi
- پرایما سول سِرا گاردن1.3 mi
- زانته1.5 mi
- لا گراند ریزورت و اسپا1.7 mi
- ایز فلاور2.9 mi
- هتل گرند ساید3.3 mi
- پری پارک4.1 mi
- آمفیتئاتر ساید5 mi
- [رستوران] ینگهچ بالیک [رستوران]200 ft
- [رستوران] لا پرلا200 ft
- [رستوران] تورکواز200 ft
- شهر باستانی ساید5 mi
- موزه ساید5 mi
- معبدهای آپولو و آتنا5 mi
- ساحل عمومی ساید650 ft
- ساحل عمومی اورنسکی0.7 mi
- ساحل عمومی کولاکلی1.4 mi
- ساحل کومکوی1.8 mi
آدرس و موقعیت هتل کاملیا فولیا
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل کاملیا فولیا
نظرات میهمانان هتل کاملیا فولیا
خیلی خوب و زیبا
منظره، غذاها و راحتی هتل کاملاً مناسب و عالی بود.
اگه باقلوا و برش هویج با کیفیت بهتری بود، بهتر میشد.
دنج و واقعا لوکس، در سلین یک مسجد کوچک و دنج هم هست، کارکنان در همهچیز به ما کمک کردند، مهربان و دوستداشتنی بودن. حتماً دوباره با خانوادهام اینجا استراحت خواهیم کرد.
واقعا نکته خاصی برای گفتن نیست.
هتل عالی و زیبا
صبحانه، غذا و نوشیدنی عالی بود
کاراتهاوکی و تفریحات بیشتر
همهچیز در سطح خوبی بود. غذا، کیفیت نوشیدنیها، بستنی. توصیه میکنم
هتل فوقالعاده بود. همهچیز در سطح خوبی بود. اولین بار ۱۰ سال پیش تابستان با بچهام به اینجا اومدیم و خیلی راضی بودیم. حالا زمستان اومدیم. یک بونس خیلی خوشایند، استخر روباز با سیستم گرمایشی بود.
همهچیز خوب بود.
در کل بد نبود، بونگالوها نیاز به بازسازی دارن، خیلی قدیمی شدن
استخر با سیستم گرمایشی، سوناها، غذا، اتاق در ساختمان اصلی
وقتی وارد شدیم، توی بونگالو گذاشتنمون، با اینکه اتاقی با نمای دریا رزرو کرده بودیم. توی بونگالو خیلی سرد و مرطوب بود، همهجا قارچ داشت، سقف چکه میکرد، اولین شب توی سرمای شدید خوابیدیم، انگار توی بیرون بودیم، کولر هم نتونست فضا رو گرم کنه.
همهچیز عالی بود. غذاها فوقالعاده، شیرینیها، دسرها و سالادها از بهترین کیفیت بودن. تنوع زیادی از بستنیها. استخرهای داخلی و خارجی گرم (که در ماه ژانویه خیلی مفید بود). اتاقها گرم و دنج بودن، هر روز تمیز میشد و مینیبار هر روز پر میشد. چیزی که توی مینیبار جالب بود، نوشیدنی در قوطی بود. آسانسورهای زیادی هست، راهروهای هتل با گلها تزئین شده، خیلی زیبا.
نقصی در این هتل ندیدم. همه چیز با دقت برنامهریزی شده، همه چیز برای تعطیلات عالی شما!
هتل خوب برای استراحت آرامشبخش
محوطه وسیع و مرتب، استخر بزرگ و گرم در فضای باز، استخر سرپوشیده، ساحل وسیع، یک مزیت بزرگ این بود که در زمستان حداقل امکانات در ساحل وجود داشت: تختهای آفتابگیری و دوش. خیلیها علاقه به شنا کردن داشتن و راحت بود. اسپا عالی، دو سونا، حمام ترکی، حمام بخار و استخر سرپوشیده. غذایی که ارائه میشه خیلی متنوعه: انواع سبزیجات، میوهها، ماهی، گوشت گاو، گوشت بره، بوقلمون، مرغ و همه به شیوههای مختلف برای هر سلیقهای. کیفیت غذاها هم بالا بود و همه چیز خوشمزه بود. دسرها مخصوصاً جایگاه ویژهای دارند، به قنادها آفرین! اتاقها قدیمی هستن، ولی تمیزی این مشکل رو جبران میکنه. هر روز ملحفهها و حولهها تعویض میشدن.
اتاق رو با نمای دریا رزرو کرده بودیم، وقتی رسیدیم متوجه شدیم که بخش Fuliya در زمستان بسته هست و همه رو در Selin میذارن. هیچکسی نه از هتل و نه از بوکینگ اطلاع نداده بود. در سیستم هتل وضعیت اتاق ذکر نشده بود، مجبور شدیم توضیح بدیم. در نهایت کارکنان پذیرش با دقت مشکل رو حل کردن و ما اتاقی با نمای مستقیم دریا گرفتیم. معایب: مینیبار فقط در صورت درخواست پر میشه، اگه نخواهی پر نمیکنن (باید فردی رو پیدا کنی که خیلی راحت نیست). توی سرویس بهداشتی فقط نرمکننده مو هست، در بطری لوسیون صابون مایع بود. شاید مدیران هتل بهتره از کارکنان بپرسن که نوشیدنیهای غیرمصرف شده از مینیبار و شامپو و کرمها از پکها کجا میرن. در لابیبار نوشیدنیها رقیق میشه (این هم سوالی هست: آیا سیاست هتل این هست یا رفتار کارکنان؟)، در رستوران دستگاه قهوه خراب بود. در کل هتل تأثیر بسیار خوبی گذاشته، اما نشونههایی از صرفهجوییهای جزئی یا رفتار کارکنان غیراخلاقی هم وجود داشت.
مقایسه با قیمتها خیلی خوبه
موقعیت
خدمات
یک پیام از خدمات مشتریان دریافت کردم که توضیح میداد چطور دارن تحقیق میکنن در مورد خدمات اتاق و...
تزئینات برای کریسمس خیلی زیبا بود. لیلا در پذیرش خیلی کمککننده و خوشبرخورد بود.
موضوع: نگرانی جدی امنیتی در طول اقامت ما سلام لیلا سایار عزیز، امیدوارم حالتون خوب باشه. میخواهم نگرانی امنیتی جدی که در طول اقامت ما در اتاق 2403 پیش اومد رو مطرح کنم، بعد از اینکه شما به سرعت ما رو به طبقه چهارم منتقل کردید. در روز دوشنبه، ۹ دسامبر 2024، من و همسرم تصمیم گرفتیم صبح رو با آرامش بگذرونیم و حدود ساعت ۱۱:۳۰ ناهار خوردیم. وقتی تو اتاق بودیم، صدای بسته شدن در رو شنیدیم و فریاد زدیم: «منتظر باش!» وقتی به در رسیدیم، فرد مورد نظر دیگه رفته بود. ما خیلی بهش توجه نکردیم و رفتیم برای ناهار. بعد از برگشتن، شوکه شدیم وقتی یک مرد رو تو اتاقمون دیدیم که کنار تخت ایستاده بود و بین سرویس بهداشتی بود. من با بررسی شماره اتاق و وسایل روی صندلیها مطمئن شدم که این اتاق خودمونه. وقتی ازش پرسیدم چی کار میکنه، اون داشت لباسها رو تو کیسه ورزشی میگذاشت و جوابی نمیداد. در اون لحظه، یک خانم با یونیفورم سبز، که احتمالاً از خدمات اتاق بود، وارد شد و با اون به روسی صحبت کرد. او ادعا کرد که دوستش بهش کلید داده تا لباسهاشو عوض کنه قبل از اینکه هتل رو ترک کنه چون یک اتوبوس منتظرش بوده. این نگرانیها رو به وجود میاره: 1. چطور با کلید وارد اتاق ما شده بود؟ 2. اگر فهمیده بود که تو اتاق اشتباهی است، چرا هنوز اونجا مونده بود؟ این موضوع رو به خدمات مشتریان گزارش دادم اما متاسفانه نگرانیهای من بیتوجه موند و هیچ تلاشی برای حل مشکل نکردن. شب بعد، حدود ساعت ۸ شب، ما بیمیل به سمت غذا رفتیم و همون مرد رو دیدیم که از کنار ما رد میشد. من به پذیرش رفتم، جایی که اون در حال شوخی با دیگران بود. دوباره ازش پرسیدم چرا تو اتاق ما بود و تعجب کردم که چرا هنوز اونجا بود، اگر واقعا عجله داشت برای رفتن به اتوبوس. همان نماینده خدمات مشتریان حاضر بود و سعی کرد توضیح بده، اما به نظر میرسید نمیخواد نگرانیهای من رو قبول کنه.
هتل معمولاً خیلی تمیز و دلپذیر بود. غذاها برای این قیمت واقعاً عالی بودن. پرسنل هم خیلی خوب بودن. از آلیمه در بخش روابط مهمان تشکر ویژه دارم، اون بهترین بود!
همه چیز عالی بود.
پرسنل خیلی مهربون بودن. غذا خوشمزه بود.
اینکه ما مجبور شدیم روز دوم هتل رو عوض کنیم چون هتل به دلیل زمستون بسته بود. تمیزی در سالن غذاخوری خیلی خوب نبود.
هتل خیلی تمیز و زیبا بود. فضای سبز و درختان نخل زیادی داشت. ساحل فوقالعاده بود! پرسنل دوستانه بودن و دسرها و نوشیدنیها خیلی خوشمزه بودن. این دومین بازدید من بود و قطعاً دوباره میام. اولین بار در Kamelya Aishen Club & Aqua بودم و دومین بار در Sentido Kamelya Fulya Hotel. خیلی خوشم اومد که در شبها مسابقات فوتبال برگزار میشد و افراد ترک زیادی بودن. رقصیدن با اونها خیلی سرگرمکننده بود.
شبهای کارائوکه - اصلاً جالب نیست که بشنوی افرادی که نمیتونن درست بخونن. از این که نتونستیم رستوران بوفتی رو انتخاب کنیم خوشم نیومد. من رستورانی رو ترجیح میدم که برای Kamelya Aishen Club & Aqua هست چون میزهایی بیرون کنار استخر داره. Sentido Kamelya Fulya Hotel لوکستره ولی حمامش کوچیکتر از Kamelya Aishen Club & Aqua است.
کاملاً موفق و زیبا
منظره، غذاها و راحتی هتل کاملاً مناسب و زیبا بودن.
اگر باقلوا و برشهای هویج با کیفیتتر و خوشمزهتر بودن، بهتر میشد.
هتل خیلی راحت و واقعاً لوکس بود. در Selin یک مسجد کوچک و راحت هم وجود داره. پرسنل در همهچیز به ما کمک میکردن و خیلی خوشبرخورد و دوستانه بودن. حتماً دوباره اینجا میایم، این بار با خانوادهمون.
واقعا نکته منفیای نداشت.
هتل عالی و زیبا
صبحانه و نوشیدنیها خیلی خوب بودن
کاراته و تفریحات دیگه که بیشتر سرگرمکننده بودن
هتل عالی بود. همه چیز در سطح خوبی بود. اولین بار 10 سال پیش تابستون با بچهام رفتیم. خیلی راضی بودیم. حالا زمستون اومدیم. یک بونس بزرگ و خوشایند این بود که استخر بیرونی با سیستم گرمایشی داشت.
همه چیز خوب بود.
در کل بد نبود، بونگالوها نیاز به بازسازی دارن، خیلی قدیمی شدن
استخر با سیستم گرمایشی، سوناها، غذا، اتاق در ساختمان اصلی
وقتی وارد شدیم، توی بونگالو گذاشتنمون، با اینکه اتاقی با نمای دریا رزرو کرده بودیم. توی بونگالو خیلی سرد و مرطوب بود، همهجا قارچ داشت، سقف چکه میکرد، اولین شب توی سرمای شدید خوابیدیم، انگار توی بیرون بودیم، کولر هم نتونست فضا رو گرم کنه.
همه چیز عالی بود. غذاها فوقالعاده، شیرینیها، دسرها و سالادها از بهترین کیفیت بودن. تنوع زیادی از بستنیها. استخرهای داخلی و خارجی گرم (که در ماه ژانویه خیلی مفید بود). اتاقها گرم و دنج بودن، هر روز تمیز میشد و مینیبار هر روز پر میشد. چیزی که توی مینیبار جالب بود، نوشیدنی در قوطی بود. آسانسورهای زیادی هست، راهروهای هتل با گلها تزئین شده، خیلی زیبا.
نقصی در این هتل ندیدم. همه چیز با دقت برنامهریزی شده، همه چیز برای تعطیلات عالی شما!
هتل خوبی برای استراحت روحی
منطقه وسیع و مرتب، استخر گرم بزرگ در فضای باز، استخر سرپوشیده، ساحل وسیع، یکی از نکات مثبت این است که در ساحل در فصل زمستان حداقل امکانات وجود دارد: صندلیهای راحتی و دوش فعال هستند. افراد زیادی برای شنا کردن آمده بودند و احساس راحتی میکردند. اسپا عالی، دو سونا، حمام ترکی، حمام بخار و استخر سرپوشیده دارند. غذای هتل توجه ویژهای میطلبد: تنوع زیادی از سبزیجات و میوهها، هر روز ماهی، گوشت گاو، گوشت گوسفند، بوقلمون، مرغ و همه در انواع مختلف برای هر ذائقه. کیفیت غذا هم خیلی خوب بود، همه چیز خوشمزه بود، دسرها مخصوصاً جایگاه ویژهای دارند، به شیرینیپزها باید دست مریزاد گفت! اتاقها کمی کهنه هستند، اما تمیزی این نقص را جبران میکند. هر روز ملحفه و حولهها عوض میشوند.
ما اتاقی با ویو دریا در Fuliya رزرو کرده بودیم، اما وقتی رسیدیم متوجه شدیم که Fuliya در زمستان بسته است و همه را در Selin جا میدهند. هیچگونه اطلاعرسانی از طرف هتل یا Booking نشده بود. وضعیت اتاق در سیستم هتل مشخص نشده بود و مجبور شدیم توضیح بدهیم. در نهایت، پرسنل پذیرش به طور محترمانه مشکل را حل کردند و ما اتاقی با نمای مستقیم به دریا دریافت کردیم. نقاط منفی: مینیبار فقط به درخواست پر میشود، اگر نخواهید پر نمیشود (باید دنبال کسی بگردید که مینیبار را پر کند، که این ناراحتکننده است). توالت به خوبی کار نمیکرد، در سرویس بهداشتی، در پک شامپوها فقط نرمکننده مو وجود داشت و در بطری لوسیون، صابون مایع بود. شاید بهتر باشد مدیریت هتل از پرسنل بپرسد که نوشیدنیهای باقیمانده از مینیبار و شامپوها و کرمها کجا میروند؟ در لابی، نوشیدنیها رقیق شده بودند (این سوال پیش میآید که آیا این سیاست هتل است یا رفتار پرسنل)، در رستوران دستگاه قهوه خراب بود. در مجموع، نشانههایی از بهصرفهجوییهای کوچک یا رفتار کارکنان نادرست وجود دارد، ولی به طور کلی هتل تاثیر بسیار خوبی بر جای میگذارد!
مقایسه با قیمتها خیلی خوبه
موقعیت هتل خوبه
خدمترسانی ضعیف بود
پیامی از خدمات مشتری دریافت کردم که توضیح داده بودن در حال بررسی خدمات نظافت و ...
هتل برای کریسمس خیلی خوب تزئین شده بود. لیلا در پذیرش خیلی کمککننده و راضیکننده بود.
موضوع: نگرانی امنیتی جدی در طول اقامت ما خانم لیلا سایار عزیز، امیدوارم این پیام شما را در سلامتی کامل پیدا کند. میخواهم یک نگرانی امنیتی جدی را که در طول اقامت ما در اتاق 2403 پیش آمد، مطرح کنم. بعد از کمک سریع شما برای انتقال ما به طبقه چهارم. در روز دوشنبه 9 دسامبر 2024، من و همسرم تصمیم گرفتیم که یک صبحانه آرام داشته باشیم و حدود ساعت 11:30 صبح ناهار خوردیم. در حین حضور در اتاقمان، صدای بسته شدن در را شنیدیم و گفتیم «منتظر بمون!» تا زمانی که به در رسیدیم، فرد مذکور از اتاق خارج شده بود. ما خیلی به این موضوع توجه نکردیم و به ناهار رفتیم. بعد از برگشتن، با کمال تعجب مردی را در اتاقمان دیدیم که نزدیک تخت ایستاده بود و بین حمام و اتاق بود. برای اینکه مطمئن شوم، شماره اتاق و وسایل روی صندلیها رو بررسی کردم. وقتی از او به طور جدی پرسیدم که چه کار میکنه، دیدم که لباسها را در یک کیف ورزشی میریزد و هیچ پاسخی نداد. در این لحظه، یک خانم با یونیفورم سبز، که احتمالاً از بخش نظافت بود، مداخله کرد و با او به زبان روسی صحبت کرد. او ادعا کرد که دوستش به او کلید داده تا لباسهایش را عوض کند قبل از اینکه هتل را ترک کند، چون اتوبوسی در انتظار او بوده است. این موضوع نگرانیهایی به همراه دارد: 1. چگونه او توانسته بود با کلید وارد اتاق ما شود؟ 2. اگر متوجه شده بود که در اتاق اشتباهی است، چرا در آنجا باقی ماند؟ من این حادثه را به خدمات مشتری گزارش دادم، اما متاسفانه نگرانیهای من نادیده گرفته شد بدون اینکه تلاشی برای حل مشکل صورت بگیرد. در شب همان روز، حدود ساعت 8 بعد از ظهر، با کمال اکراه به سمت سالن غذاخوری رفتیم و همان مرد را دیدیم که از کنار ما رد میشد. به پذیرش رفتم و او را دیدم که با دیگران شوخی میکرد. دوباره از او پرسیدم چرا در اتاق ما بود و با تعجب گفتم که چطور هنوز اینجا هست اگر واقعاً عجله داشت که برای اتوبوس برود. همان نماینده خدمات مشتری حاضر بود و تلاش کرد توضیح بدهد، اما به نظر نمیرسید که تمایلی به پذیرش نگرانیهای من داشته باشد.
هتل مثل همیشه خیلی تمیز و دلپذیر بود. کیفیت غذا در قبال این قیمت عالی بود. پرسنل خیلی عالی بودن. از آلما در روابط مهمانان تشکر میکنم، او بهترینه!
همه چیز عالی بود
پرسنل خیلی خوشبرخورد بودن. غذا خوشمزه بود.
اینکه مجبور شدیم روز دوم هتل رو عوض کنیم، چون یکی از هتلها به خاطر زمستون بسته بود. تمیزی سالن غذاخوری خیلی خوب نبود.
تفریحگاه خیلی تمیز و قشنگ بود. درختهای نخل زیادی داشت و فضای سبز زیاد بود. ساحل فوقالعاده بود! پرسنل دوستانه بودن، دسرهای خوشمزه و نوشیدنیهای عالی داشتن. این دومین بار بود که میام و حتماً دوباره برمیگردم. اولین بار توی Kamelya Aishen Club & Aqua بودم و این بار توی هتل Sentido Kamelya Fulya. خوشم اومد که شبها مسابقات فوتبال برگزار میشد و خیلی از مردم ترکیه اونجا بودن. رقصیدن باهاشون خیلی جذاب بود.
شبهای کارائوکه - گوش دادن به کسانی که واقعا نمیتونن بخونن، خیلی خوشایند نیست. خوشم نیومد که نتونستیم رستوران بوفه رو انتخاب کنیم. من رستورانی که برای Kamelya Aishen Club & Aqua هست رو بیشتر دوست دارم چون میزها بیرون نزدیک استخر هست. هتل Sentido Kamelya Fulya لوکستره اما حمامش کوچکتر از Kamelya Aishen Club & Aqua است.
واقعا مشخص نیست چرا به این هتل ۵ ستاره دادن، این موضوع باعث گمراهی مردم میشه. این هتل حتی ۴ ستاره هم نیست. اگر میخواهید
مزایای واضحی در این هتل وجود نداره
۱. هتل خیلی کهنه شده. درهای حمام ترک خورده، مبلمان قدیمی، حتی خوشبوکنندههایی (که اصلاً خوشبو نیستن) در هتل گذاشتن تا بوی کهنگی کمتر حس بشه. ۲. پرسنل خیلی بیحال و بیتوجه بودن. میشه گفت خدمات هتل اصلاً وجود نداشت. ۳. غذا یه داستان جداست. ناهار و شام همون سینیهای مشابه هستن که حتی بین وعدهها هم جمع نمیشن و غذاهایی که چند روز توی چربی توی این سینیها شناور بودن. ۴. هر جا که میرید، یه نوع فریبکاری هست. حتی توی فروشگاههای هتل هم روی چیزهای کوچیک فریب میدن. خیلی ناراحتکننده بود.
کاملاً موفق و زیبا
منظره، غذاها و راحتی هتل کاملاً مناسب و زیبا بودن.
اگر باقلوا و برشهای هویج با کیفیتتر و خوشمزهتر بودن، بهتر میشد.
هتل خیلی راحت و واقعاً لوکس بود. در Selin یک مسجد کوچک و راحت هم وجود داره. پرسنل در همهچیز به ما کمک میکردن و خیلی خوشبرخورد و دوستانه بودن. حتماً دوباره اینجا میایم، این بار با خانوادهمون.
واقعا نکته منفیای نداشت.
هتل عالی و زیبا
صبحانه و نوشیدنیها خیلی خوب بودن
کاراته و تفریحات دیگه که بیشتر سرگرمکننده بودن
همه چیز در سطح خوبی بود. غذا، کیفیت نوشیدنی، بستنی. خیلی توصیه میکنم
هتل عالی بود. همه چیز در سطح بالا بود. 10 سال پیش تابستون با بچهام برای اولین بار به اینجا اومدیم. خیلی راضی بودیم. حالا زمستون اومدیم. یک بونس خیلی خوشایند این بود که استخر روباز با گرمایش داشت.
همه چیز خوب بود.
در کل بد نبود، اما بونگالوها نیاز به بازسازی دارند، خیلی قدیمی شدن
استخر با گرمایش، سوناها، غذا، اتاق در ساختمان اصلی
وقتی وارد شدیم، در بونگالو جا دادند، در حالی که اتاقی در ساختمان اصلی با نمای دریا رزرو کرده بودیم. داخل بونگالو خیلی سرد و مرطوب بود، everywhere کپک بود و سقف هم چکه میکرد. شب اول در سرمای شدید خوابیدیم، انگار در بیرون بودیم، کولر هم هیچطور نمیتوانست اون فضا رو گرم کنه.
همه چیز در بالاترین سطح بود. غذا فوقالعاده بود، شیرینیها، دسرها، سالادها، دسرهای باکیفیت بالا. تنوع زیادی از بستنیها. استخرهای داخلی و خارجی گرم شده (در ماه ژانویه این خیلی مورد نیاز بود). در اتاق گرم و راحت بود، هر روز تمیز میشد، مینیبار اتاق هر روز پر میشد. چیزی که در مینیبار اتاق جالب بود این بود که نوشیدنی قوطیای داشت. آسانسورها زیاد بودند، راهروهای هتل با گل تزئین شده بودند و خیلی زیبا بود.
من هیچ نقصی در این هتل ندیدم. همه چیز به دقت طراحی شده بود، همه چیز برای استراحت عالی شما فراهم بود!
هتل خوبی برای استراحت روحی
منطقه وسیع و مرتب، استخر گرم بزرگ در فضای باز، استخر سرپوشیده، ساحل وسیع، یکی از نکات مثبت این است که در ساحل در فصل زمستان حداقل امکانات وجود دارد: صندلیهای راحتی و دوش فعال هستند. افراد زیادی برای شنا کردن آمده بودند و احساس راحتی میکردند. اسپا عالی، دو سونا، حمام ترکی، حمام بخار و استخر سرپوشیده دارند. غذای هتل توجه ویژهای میطلبد: تنوع زیادی از سبزیجات و میوهها، هر روز ماهی، گوشت گاو، گوشت گوسفند، بوقلمون، مرغ و همه در انواع مختلف برای هر ذائقه. کیفیت غذا هم خیلی خوب بود، همه چیز خوشمزه بود، دسرها مخصوصاً جایگاه ویژهای دارند، به شیرینیپزها باید دست مریزاد گفت! اتاقها کمی کهنه هستند، اما تمیزی این نقص را جبران میکند. هر روز ملحفه و حولهها عوض میشوند.
ما اتاقی با ویو دریا در Fuliya رزرو کرده بودیم، اما وقتی رسیدیم متوجه شدیم که Fuliya در زمستان بسته است و همه را در Selin جا میدهند. هیچگونه اطلاعرسانی از طرف هتل یا Booking نشده بود. وضعیت اتاق در سیستم هتل مشخص نشده بود و مجبور شدیم توضیح بدهیم. در نهایت، پرسنل پذیرش به طور محترمانه مشکل را حل کردند و ما اتاقی با نمای مستقیم به دریا دریافت کردیم. نقاط منفی: مینیبار فقط به درخواست پر میشود، اگر نخواهید پر نمیشود (باید دنبال کسی بگردید که مینیبار را پر کند، که این ناراحتکننده است). توالت به خوبی کار نمیکرد، در سرویس بهداشتی، در پک شامپوها فقط نرمکننده مو وجود داشت و در بطری لوسیون، صابون مایع بود. شاید بهتر باشد مدیریت هتل از پرسنل بپرسد که نوشیدنیهای باقیمانده از مینیبار و شامپوها و کرمها کجا میروند؟ در لابی، نوشیدنیها رقیق شده بودند (این سوال پیش میآید که آیا این سیاست هتل است یا رفتار پرسنل)، در رستوران دستگاه قهوه خراب بود. در مجموع، نشانههایی از بهصرفهجوییهای کوچک یا رفتار کارکنان نادرست وجود دارد، ولی به طور کلی هتل تاثیر بسیار خوبی بر جای میگذارد!
مقایسه با قیمتها خیلی خوب است
موقعیت
خدمات
پیامی از خدمات مشتری دریافت کردم که توضیح میدادند در حال بررسی وضعیت خانهداری و ...
هتل به خوبی برای کریسمس تزئین شده بود. لیلا در پذیرش خیلی کمککننده و خوشبرخورد بود.
موضوع: نگرانی جدی امنیتی در طول اقامت خانم لیلا سیار عزیز، امیدوارم این پیام شما را در بهترین حالت پیدا کند. میخواهم یک نگرانی امنیتی جدی را که در طول اقامت ما در اتاق 2403 پیش آمد، مطرح کنم، پس از کمک سریع شما برای انتقال ما به طبقه چهارم. در روز دوشنبه 9 دسامبر 2024، من و همسرم تصمیم گرفتیم که صبحگاهی آرام داشته باشیم و حدود ساعت 11:30 صبح ناهار خوردیم. در حالی که در اتاقمان بودیم، صدای بسته شدن در را شنیدیم و گفتیم: "صبر کن!". وقتی به در رسیدیم، فرد مورد نظر قبلاً رفته بود. فکر چندانی نکردیم و به ناهار رفتیم. وقتی برگشتیم، شوکه شدیم که یک مرد در اتاقمان بود، ایستاده نزدیک تخت و در بین حمام. من با بررسی شماره اتاق و وسایل روی صندلیها مطمئن شدم که اتاق خودمان است. وقتی با صدای بلند از او پرسیدم که چه کار میکند، دیدم که لباسها را در یک کیسه ورزشی میریخت و جواب نمیداد. در آن لحظه، یک خانم با یونیفرم سبز، که احتمالاً از خانهداری بود، مداخله کرد و با او به زبان روسی صحبت کرد. او ادعا کرد که دوستش به او کلیدی داده تا لباسهایش را عوض کند قبل از اینکه هتل را ترک کند، چون اتوبوس منتظر او بود. این موارد سوالاتی را مطرح میکند: 1. چگونه توانست با کلید وارد اتاق ما شود؟ 2. اگر متوجه شده بود که اتاق اشتباهی است، چرا هنوز در آنجا مانده بود؟ این اتفاق را به خدمات مشتری گزارش دادم، اما متاسفانه نگرانیهای من نادیده گرفته شد بدون اینکه اقدامی برای حل مشکل صورت گیرد. بعد از ظهر همان روز، حدود ساعت 8 شب، با بیمیلی به سمت رستوران رفتیم و همان مرد را دیدیم که از کنار ما رد میشد. به پذیرش رفتم، جایی که او با دیگران شوخی میکرد. دوباره از او پرسیدم که چرا در اتاق ما بود و بیان کردم که چگونه هنوز آنجا است اگر برای اتوبوس عجله داشت. همان نماینده خدمات مشتری حضور داشت و سعی کرد وضعیت را توضیح دهد، اما به نظر میرسید که تمایلی به پذیرش نگرانیهای من نداشت.
هتل مثل همیشه خیلی تمیز و خوشایند بود. غذا با توجه به این قیمت عالی بود. کارکنان عالی بودن. از آلیمه از بخش روابط مهمانها تشکر میکنم، بهترینه!
همه چیز عالی بود
پرسنل خیلی خوشبرخورد بودن. غذا خوشمزه بود.
اینکه مجبور شدیم روز دوم هتل رو عوض کنیم، چون یکی از هتلها به خاطر زمستون بسته بود. تمیزی سالن غذاخوری خیلی خوب نبود.
تفریحگاه خیلی تمیز و خوب بود. خیلی درخت نخل و فضای سبز داشت. ساحل فوقالعاده بود! پرسنل دوستانه بودن، دسرهای خوشمزه و نوشیدنیهای عالی داشت. این دومین بازدید من بود و حتماً دوباره میام. اولین بار در هتل Kamelya Aishen Club & Aqua و دومین بار در هتل Sentido Kamelya Fulya بودم. خوشم اومد که شبها مسابقات فوتبال برگزار میشد و خیلی از مردم ترکیه اونجا بودن. باهاشون رقصیدن خیلی سرگرمکننده بود.
شبهای کارائوکه - گوش دادن به کسانی که واقعا نمیتونن بخونن، خیلی خوشایند نیست. خوشم نیومد که نتونستیم رستوران بوفه رو انتخاب کنیم. من رستورانی که برای Kamelya Aishen Club & Aqua هست رو بیشتر دوست دارم چون میزها بیرون نزدیک استخر هست. هتل Sentido Kamelya Fulya لوکستره اما حمامش کوچکتر از Kamelya Aishen Club & Aqua است.
هیچ مزیت خاصی توی این هتل ندیدم.
1. هتل خیلی فرسوده شده. درهای حمام ترک خورده، اثاثیه قدیمی، حتی دستگاههای خوشبوکننده (که بویی خوشایند ندارن) توی هتل گذاشتن که بوی کهنگی کمتر حس بشه. 2. پرسنل اصلاً برخورد خوبی نداشتن. میشه گفت خدمات توی هتل وجود نداره. 3. غذا - این یه داستان جداست. ناهار و شام همون ظرفها هستند که حتی بین غذا هم جمع نمیکنن و غذاهایی که توی این ظرفها چند روز داخل روغن شناور هستند. 4. هر جا که میرید فریب میخورید. توی فروشگاههای هتل حتی روی چیزهای ریز هم فریب میدن. خیلی ناراحتکننده است.
هتل عالی، سال دومه که اینجا میایم. پرسنل دوستانه، غذا خوشمزه، حمامهای عالی، سونا، استخر سرپوشیده و ...
سرویس، غذا، استخر، حمام، موقعیت
همه چی عالی بود
محوطه خوب، فضای سبز وسیع. تمیز و دنج. کیفیت قیمت عالی. غذا خوشمزه. نوشیدنیهای خوب. استخر بزرگ و منطقه اسپای زیبا و بزرگ.
اتاقها نیاز به تعمیر دارن.
منظره، غذاها و راحتی هتل خیلی خوب و کافی بودن.
اگه باقلوا و دسرهای هویج باکیفیتتر و خوشمزهتر بودن، خیلی بهتر میشد.
دنج و واقعا لوکس بود، در Selin یه مسجد کوچک و دنج وجود داشت، پرسنل توی همهی کارها بهمون کمک کردن، خوشبرخورد و دوستانه بودن. حتماً دوباره اینجا میام ولی این بار با خانواده.
صادقانه بگم، چیزی برای ذکر کردن ندارم.
هتل عالی و زیبا
صبحانه، غذا و نوشیدنیها خیلی خوب بودن.
کارائوکه و سایر برنامههای سرگرمکننده
همه چیز در سطح خوبی بود. غذا، کیفیت نوشیدنیها، بستنی. خیلی توصیه میکنم
هتل فوقالعادهای بود. همه چیز در سطح عالی بود. 10 سال پیش با بچهام تابستان به اینجا آمده بودیم و خیلی راضی بودیم. حالا زمستان آمدیم. یک مزیت عالی داشت، استخر روباز با گرمایش.
همه چیز خوب بود.
به طور کلی بد نبود، بونگالوها نیاز به بازسازی دارند، خیلی قدیمی شدهاند
استخر با گرمایش، سوناها، غذا، اتاق در ساختمان اصلی
وقتی رسیدیم، در بونگالو مستقر شدیم، در حالی که اتاقی در ساختمان اصلی با نمای دریا رزرو کرده بودیم. داخل بونگالو خیلی سرد و مرطوب بود، همه جا کپک زده بود، سقف نشت میکرد. شب اول را در سرمای شدید خوابیدیم، انگار در بیرون از خانه بودیم. کولر هم هیچطور نمیتوانست اتاق را گرم کند.
همه چیز در سطح عالی بود. غذا فوقالعاده بود، نان و شیرینی، دسرها، سالادها، دسرهای باکیفیت. انواع مختلف بستنیها. استخرهای داخلی و خارجی گرم (که در ماه ژانویه خیلی کاربردی بود). در اتاق گرما و راحتی بود، هر روز اتاق تمیز میشد و مینیبار پر میشد. چیزی که در مینیبار جالب بود این بود که نوشیدنی در قوطی بود. هتل تعداد زیادی آسانسور داشت و راهروها با گلها تزئین شده بودند، خیلی زیبا.
من هیچ نقصی در این هتل ندیدم. همه چیز خوب برنامهریزی شده بود، همه چیز برای استراحت عالی شما!
هتل خوبی برای استراحت آرامشبخش
محوطه بزرگ و مرتب، استخر گرم و بزرگ بیرونی، استخر داخلی، ساحل وسیع، یک امتیاز بزرگ این بود که در ساحل حتی در زمستان حداقل امکانات موجود بود: چتر و دوش کار میکرد. خیلیها میخواستند شنا کنند و راحت بود. اسپا عالی، دو سونا، حمام بخار، استخر داخلی. غذا هم تنوع زیادی داشت: انواع سبزیجات، میوهها، روزانه ماهی، گوشت گاو، گوشت بره، بوقلمون، مرغ و همه به انواع مختلف برای هر سلیقه. کیفیت غذا هم خیلی خوب بود، همه چیز خوشمزه بود و دسرها واقعا جای ویژهای داشتند، به شیرینیپزها باید آفرین گفت! اتاقها کمی خسته بودند، ولی تمیزی این نقص رو جبران میکرد. هر روز ملحفه و حولهها تعویض میشد.
ما اتاقی با نمای دریا در Fuliya رزرو کرده بودیم، اما وقتی رسیدیم متوجه شدیم که Fuliya در زمستان بسته است و همه را در Selin ساکن میکنند. هیچ اطلاعی نه از هتل و نه از بوکینگ به ما داده نشده بود. وضعیت اتاق در سیستم هتل مشخص نبود و مجبور شدیم توضیح بدیم. در نهایت، کارکنان پذیرش با کمال احترام مشکل رو حل کردند و اتاقی با نمای مستقیم دریا دریافت کردیم. نکات منفی: مینیبار فقط در صورت درخواست پر میشود، اگر درخواست نکنی، پر نمیشود (باید دنبال کسی با چرخ دستی بگردی که راحت نیست). دستشویی خراب بود، در سرویس بهداشتی تنها نرمکننده مو به عنوان شامپو قرار داشت، در بطری لوسیون هم صابون مایع بود. شاید مدیران هتل باید از کارکنان بپرسند که نوشیدنیهای غیرضروری مینیبار و شامپو و کرمهای موجود در کیتها کجا رفتهاند؟ در لابیبار نوشیدنیها رقیق شده بود (این هم سوالی است: آیا این سیاست هتل است یا کار کارکنان؟) در رستوران دستگاه قهوه خراب بود. به طور کلی، نشانههایی از صرفهجوییهای کوچک یا رفتارهای مشکوک کارکنان مشاهده میشود، در حالی که هتل در کل تأثیر خوبی بر جای گذاشت!
مقایسه با قیمتها خیلی خوبه
موقعیت
خدمات
پیامی از خدمات مشتریان دریافت کردم که توضیح میدهند در حال تحقیق در مورد خدمات نظافت و...
هتل خیلی زیبا برای کریسمس تزئین شده بود. لیلا در پذیرش کمککننده و مهربان بود.
موضوع: نگرانی امنیتی فوری در طول اقامت ما سلام لیلا سیار، امیدوارم این پیام به خوبی شما را پیدا کند. میخواهم یک نگرانی جدی امنیتی که در طول اقامت ما در اتاق 2403 پیش آمد را مطرح کنم پس از کمک سریع شما که ما را به طبقه چهارم منتقل کردید. در روز دوشنبه 9 دسامبر 2024، من و همسرم تصمیم گرفتیم یک صبحانه راحت داشته باشیم و حدود ساعت 11:30 صبح ناهار خوردیم. وقتی در اتاق بودیم، صدای بسته شدن در را شنیدیم و گفتیم «لحظهای صبر کنید!» تا وقتی به در رسیدیم، فرد قبلاً رفته بود. ما زیاد توجه نکردیم و به ناهار رفتیم. وقتی برگشتیم، خیلی شگفتزده شدیم که مردی در اتاق ما ایستاده بود، نزدیک تخت و در بین حمام. من با بررسی شماره اتاق و وسایل روی صندلیها فهمیدم که این اتاق خود ماست. وقتی با قاطعیت از او پرسیدم چه کار میکند، دیدم که لباسها را در یک کیف ورزشی میریزد و پاسخی نداد. در این لحظه، خانمی با یونیفرم سبز، ظاهراً از خدمات نظافت، وارد شد و با او به زبان روسی صحبت کرد. او ادعا کرد که دوستش کلید را به او داده بود تا لباسهایش را عوض کند قبل از اینکه هتل را ترک کند چون اتوبوس منتظر او بود. این چند سوال ایجاد میکند: 1. چطور توانسته بود با کلید وارد اتاق ما شود؟ 2. اگر فهمیده بود که در اتاق اشتباهی است، چرا همچنان در آنجا مانده بود؟ من این اتفاق رو به خدمات مشتریان گزارش کردم، اما متأسفانه نگرانیهایم بدون هیچ تلاشی برای حل مشکل نادیده گرفته شد. بعد از ظهر همان روز، حدود ساعت 8 شب، ما با کراهت برای شام پایین رفتیم و همان مرد را دیدیم که از کنار ما رد شد. من به پذیرش رفتم که او در حال شوخی با دیگران بود. دوباره از او پرسیدم چرا در اتاق ما بوده و باورم نمیشد که هنوز اونجا است اگر که عجله داشت برای رفتن به اتوبوس. همان نماینده خدمات مشتری در آنجا بود و سعی کرد وضعیت را توضیح دهد اما به نظر نمیرسید که بخواهد نگرانیهای من را جدی بگیرد.
هتل، مثل همیشه، خیلی تمیز و خوشایند بود. غذاها برای این قیمت واقعا عالی بود. پرسنل هم عالی بودند. از آلیم از روابط مهمانان تشکر ویژه دارم، او بهترین است!
همه چیز عالی بود
پرستارها خیلی مهربان بودند. غذا خوشمزه بود.
این که مجبور شدیم در روز دوم هتل رو عوض کنیم چون به خاطر زمستون یکی از هتلها بسته بود. تمیزی سالن غذاخوری خیلی خوب نبود.
منتجع خیلی تمیز و زیبایی بود. خیلی درخت نخل و فضای سبز داشت. ساحل فوقالعاده بود! کارکنان دوستانه و دسرها خیلی خوشمزه بودن. این دومین بار بود که میومدم و حتماً دوباره میام. دفعه اول در Kamelya Aishen Club & Aqua بودم و دفعه دوم در Sentido Kamelya Fulya Hotel. خوشم اومد که مسابقات فوتبال برگزار میشد و شبها خیلی ترکها اونجا بودن. با هم خیلی خوش گذشت وقتی باهاشون رقصیدیم.
شبهای کارائوکه - واقعا لذتبخش نیست وقتی آدمهایی که خوب نمیخوان میخوانند. از این که نمیتوانستیم رستوران بوفه رو انتخاب کنیم خوشم نیومد. ترجیح میدم رستوران بوفهای که در Kamelya Aishen Club & Aqua هست رو چون میزهایی در فضای باز نزدیک استخر داره. Sentido Kamelya Fulya Hotel لوکستره اما حمام کوچیکتر از Kamelya Aishen Club & Aqua بود.
واقعا نمیفهمم چطور به این هتل 5 ستاره دادهاند، این اصلاً گمراهکننده است. این هتل حتی 4 ستاره هم نیست.
هیچ مزیت واضحی در هتل وجود ندارد
1. هتل خیلی کهنه شده. درهای حمام ترک خورده، اثاثیه قدیمی، حتی دستگاههای خوشبوکننده (که اصلاً خوشبو نیستند) در هتل گذاشتهاند تا بوی کهنگی کمتر به مشام برسه. 2. کارکنان به شدت بیحال هستند. میتوان گفت که در هتل هیچ خدماتی وجود ندارد. 3. غذا - این یه بدبختی جداگانه است. ناهار و شام با سینیهای یکسان که حتی بین وعدهها هم تمیز نمیشوند و غذاهایی که چندین روز توی این سینیها در روغن شناور هستن. 4. در هر گوشهای فریبکاری هست. حتی در فروشگاههای هتل به مشتریها در موارد کوچک هم فریب میدهند. خیلی ناراحتکننده است.
خیلی موفق و خوب
منظره، غذاها و راحتی کاملاً کافی و خوب بود.
اگه باقلوای باکیفیتتر و شیرینی هویج خوشمزهتری بود، بهتر میشد.
راحت و واقعا لوکس بود، در سلین یک مسجد کوچک و دنج وجود داره، کارکنان به ما در همه چیز کمک کردن، خوشبرخورد و دوستانه بودن. حتماً با خانواده دوباره اینجا میایم.
راستش هیچ چیزی برای گفتن نیست.
هتل عالی و زیبا
صبحانه و نوشیدنیها عالی بودن
کارائوکه و تفریحات بیشتر
همه چیز در سطح خوبی بود. غذا، کیفیت نوشیدنیها، بستنی. خیلی توصیه میکنم
هتل فوقالعادهای بود. همه چیز در سطح خوبی بود. 10 سال پیش با بچهام تابستان به اینجا آمده بودیم و خیلی راضی بودیم. حالا زمستان آمدیم. یک مزیت خیلی خوب هم داشت، استخر روباز با گرمایش.
همه چیز خوب بود.
در کل بد نبود، بونگالوها نیاز به بازسازی دارند، خیلی قدیمی شدن
استخر با گرمایش، سوناها، غذا، اتاق در ساختمان اصلی
وقتی وارد شدیم، در بونگالو جا دادند، در حالی که اتاقی در ساختمان اصلی با نمای دریا رزرو کرده بودیم. داخل بونگالو خیلی سرد و مرطوب بود، everywhere کپک بود و سقف هم چکه میکرد. شب اول در سرمای شدید خوابیدیم، انگار در بیرون بودیم، کولر هم هیچطور نمیتوانست اون فضا رو گرم کنه.
همه چیز در بالاترین سطح بود. غذا فوقالعاده، شیرینیها، دسرها و سالادها از بهترین کیفیت. انواع بستنیهای مختلف. استخر داخلی و خارجی گرمایشی (در ژانویه این خیلی کاربردی بود). اتاق گرم و دنج بود، هر روز نظافت میشد و مینیبار اتاق هم پر میشد. چیزی که در مینیبار جالب بود، نوشیدنی در قوطی بود. آسانسورها خیلی زیاد بودند، راهروهای هتل با گلها تزئین شده بود، خیلی زیبا بود.
نقصی در این هتل ندیدم. همه چیز دقیقاً برای راحتی و استراحت شما برنامهریزی شده بود!
هتل خوب برای استراحت روحی
محوطه بزرگ و مرتب، استخر گرمایی بیرونی، استخر سرپوشیده، ساحل وسیع، نکته مثبت این که در ساحل در زمستان حداقل امکانات وجود داشت: چترهای ساحلی و دوش فعال بود. خیلیها تمایل به شنا داشتند و راحت بود. اسپا عالی، دو سونا، حمام ترکی، سونا بخار و استخر سرپوشیده فعال است. غذاها توجه ویژهای را میطلبند: تنوع زیادی از سبزیجات، میوهها، ماهی، گوشت گاو، گوشت گوسفند، بوقلمون، مرغ و همه به شکلهای مختلف برای هر ذائقه. همچنین کیفیت غذاها عالی بود، همه خوشمزه بود، دسرها مخصوصاً جایگاه ویژهای دارند، تبریک به شیرینیپزها! اتاقها قدیمی هستند، اما تمیزی این کمبود را جبران میکند. هر روز ملحفه و حولهها عوض میشد.
ما اتاقی با دید به دریا در Fuliya رزرو کرده بودیم، اما وقتی رسیدیم متوجه شدیم که Fuliya در زمستان بسته است و همه را به Selin منتقل میکنند. هیچ اطلاعیهای از طرف هتل یا از Booking داده نشده بود. در سیستم هتل وضعیت اتاق مشخص نشده بود و مجبور شدیم توضیح بدیم. در نهایت، کارکنان پذیرش با دقت موضوع را حل کردند و اتاق با دید مستقیم به دریا را دریافت کردیم. معایب: مینیبار فقط به درخواست پر میشود، اگر درخواست نکنی، پر نمیکنند (باید دنبال کسی با چرخ دستی بگردی که ناراحتکننده است). سرویس بهداشتی به خوبی کار نمیکرد، در سرویسها تنها نرمکننده مو به جای شامپو گذاشته بودند و در بطری لوسیون، مایع دستشویی بود. شاید مدیران هتل باید از کارکنان بپرسند که نوشیدنیهای غیرمورد استفاده از مینیبار و شامپوها و کرمها کجا رفتهاند؟ در لابی، نوشیدنیها رقیق شده بودند (این سؤال پیش میآید که آیا این سیاست هتل است یا کاری از کارکنان؟)، در رستوران دستگاه قهوه خراب بود. در مجموع، نشانههایی از صرفهجوییهای کوچک یا رفتار کارکنان دزدگونه وجود دارد، در حالی که در کل هتل تأثیر خیلی خوبی دارد!
مقایسه با قیمتها خیلی خوبه
موقعیت
خدمات
پیامی از بخش خدمات مشتری دریافت کردم که توضیح میداد چطور در حال تحقیق درباره نظافت و مسائل دیگه بودن
برای کریسمس خیلی خوب تزئین شده بود. لایلا در پذیرش خیلی کمک کرد و برخورد خوبی داشت.
موضوع: نگرانی امنیتی جدی در طول اقامت ما سلام لایلا سایار عزیز, امیدوارم این پیام شما رو خوب پیدا کنه. میخواهم به یک نگرانی جدی امنیتی که در طول اقامت ما در اتاق 2403 پیش آمد اشاره کنم که بعد از کمک سریع شما برای انتقال ما به طبقه چهارم بود. در روز دوشنبه 9 دسامبر 2024، من و همسرم تصمیم گرفتیم صبحگاهی راحت داشته باشیم و حدود ساعت 11:30 ناهار خوردیم. در حالی که در اتاق بودیم، صدای بسته شدن در را شنیدیم و فریاد زدیم: "منتظر باش!" تا وقتی به در رسیدیم، فرد از اتاق رفته بود. زیاد به آن توجه نکردیم و به ناهار رفتیم. وقتی برگشتیم، شوکه شدیم که یک مرد در اتاق ما بود، نزدیک تخت و بین حمام ایستاده بود. با چک کردن شماره اتاق و وسایل روی صندلیها مطمئن شدم که این اتاق ماست. وقتی با لحن جدی از او پرسیدم که چه کار میکند، او لباسها را در کیسه ورزشی میگذاشت و هیچ پاسخی نداد. در آن لحظه، یک خانم با یونیفرم سبز، که به نظر میرسید از بخش نظافت باشد، وارد شد و با او به روسی صحبت کرد. او ادعا کرد که دوستش به او کلید داده تا لباسهایش را عوض کند چون یک اتوبوس منتظر او بوده. این چندین سوال را مطرح میکند: 1. چطور توانست به اتاق ما با کلید دسترسی پیدا کند؟ 2. اگر متوجه شد که وارد اتاق اشتباهی شده، چرا آنجا ماند؟ این حادثه را به خدمات مشتری گزارش دادم، اما متاسفانه نگرانیهای من بدون تلاش برای حل مشکل نادیده گرفته شد. بعد از آن شب، حدود ساعت 8 شب، با اکراه برای شام به پایین رفتیم و همان مرد را دیدیم که از کنار ما رد شد. به پذیرش رفتم، جایی که او با دیگران شوخی میکرد. دوباره از او پرسیدم که چرا در اتاق ما بود و با تعجب گفتم که اگر برای اتوبوس عجله داشته، چرا هنوز اونجا بود. همان نماینده خدمات مشتری حاضر بود و سعی کرد توضیح بدهد، اما به نظر نمیرسید که تمایلی به توجه به نگرانیهای من داشته باشد.
هتل مثل همیشه خیلی تمیز و خوشایند بود. غذا با توجه به این قیمت عالی بود. کارکنان عالی بودن. از آلیمه از بخش روابط مهمانها تشکر میکنم، بهترینه!
همه چیز عالی بود
کارکنان خیلی مهربون بودن. غذا خوشمزه بود.
اینکه مجبور شدیم روز دوم هتل رو عوض کنیم چون یکی از هتلها به خاطر زمستون بسته شده بود. تمیزی در سالن غذاخوری خیلی خوب نبود.
یک مجموعه تفریحی خیلی تمیز و مرتب. درختان نخل و فضای سبز زیادی داشت. ساحل فوقالعاده بود! پرسنل دوستانه، دسرهای خوشمزه و نوشیدنیها. این دومین بار بود که میرفتم و حتما دوباره میام. دفعه اول در Kamelya Aishen Club & Aqua بودم و دفعه دوم در Sentido Kamelya Fulya Hotel. خوشم اومد که در شبها مسابقات فوتبال برگزار میشد و خیلی از ترکها هم بودند. باهاشون باحال بود که با هم میرقصیدیم.
شبهای کارائوکه - شنیدن صدای کسانی که خیلی خوب نمیخوانند خوشایند نیست. این که نتونستیم رستوران بوفه رو انتخاب کنیم، برام خوشایند نبود. من رستورانی که مخصوص Kamelya Aishen Club & Aqua بود رو بیشتر دوست دارم چون میزها بیرون کنار استخر بودند. Sentido Kamelya Fulya Hotel لوکستره اما حمامش کوچیکتر از Kamelya Aishen Club & Aqua بود.
واقعا مشخص نیست بر اساس چه معیاری این هتل 5 ستاره گرفته، این موضوع ممکنه باعث سردرگمی بشه. این هتل حتی 4 ستاره هم نیست. اگر شما میخواهید
در این هتل هیچ مزیت واضحی وجود ندارد
1. هتل خیلی کهنه و فرسوده است. درهای سرویس بهداشتی خراب شده، مبلمان قدیمی، حتی خوشبوکنندهها (که خوشبو هم نیستند) در هتل گذاشته شده تا بوی کهنگی کمتر به چشم بیاید. 2. پرسنل به شدت بیتوجه هستند. میتوان گفت که اصلا خدمات در هتل وجود ندارد. 3. غذا - یک کابوس جداگانه است. ناهار و شام همه یکی هستند و در فاصله بین وعدهها حتی دیسها را نمیچینند و غذاهایی که در چربی شناور هستند، چندین روز در همان دیسها باقی میمانند. 4. هر لحظه در حال فریب هستند. در فروشگاههای هتل حتی در مورد چیزهای کوچیک هم فریب میدهند. واقعا ناراحتکننده است.
خیلی موفق و خوب
منظره، غذاها و راحتی اتاق خیلی مناسب و خوب بود.
اگر باقلوا و برشهای هویج با کیفیتتر و خوشمزهتر بود، بهتر میشد.
واقعا راحت و لوکس، در Selin یه مسجد کوچک و دنج هست، پرسنل همه کمک کردن و خیلی مهربان و دوستانه بودند. قطعا دفعه بعد با خانواده اینجا میام.
راستش چیز خاصی برای گفتن نیست.
هتل عالی، زیبا
غذا و نوشیدنی صبحانه عالی بودند
برنامههای شبانه و سرگرمیها
همه چیز در سطح خوبی بود. غذا، کیفیت نوشیدنیها، بستنی. خیلی توصیه میکنم
هتل فوقالعادهای بود. همه چیز در سطح عالی بود. 10 سال پیش با بچهام تابستان به اینجا آمده بودیم و خیلی راضی بودیم. حالا زمستان آمدیم. یک مزیت عالی داشت، استخر روباز با گرمایش.
همه چیز خوب بود.
به طور کلی بد نبود، بونگالوها نیاز به بازسازی دارند، خیلی قدیمی شدهاند
استخر با گرمایش، سوناها، غذا، اتاق در ساختمان اصلی
وقتی رسیدیم، در بونگالو مستقر شدیم، در حالی که اتاقی در ساختمان اصلی با نمای دریا رزرو کرده بودیم. داخل بونگالو خیلی سرد و مرطوب بود، همه جا کپک زده بود، سقف نشت میکرد. شب اول را در سرمای شدید خوابیدیم، انگار در بیرون از خانه بودیم. کولر هم هیچطور نمیتوانست اتاق را گرم کند.
همه چیز در سطح عالی بود. غذا فوقالعاده بود، شیرینیها، دسرها، سالادها و بستنیها از بهترین کیفیت بودند. استخرهای داخلی و خارجی با گرمایش (که در ژانویه بسیار مفید بود). در اتاق گرم و راحت بود، هر روز تمیز میشد و مینیبار اتاق پر میشد. چیزی که در مینیبار جالب بود، وجود نوشیدنیهای قوطیای بود. تعداد زیادی آسانسور، راهروهای هتل با گلها تزئین شده بود و خیلی زیبا بود.
هیچ نقصی در این هتل ندیدم. همه چیز به خوبی طراحی شده بود و همه چیز برای استراحت عالی شما فراهم بود!
هتل خوبی برای استراحت روحی
محوطه وسیع و نگهداری شده، استخر گرم بیرونی بزرگ، استخر سرپوشیده، ساحل وسیع، از مزایای بزرگ این هتل این است که در ساحل در زمستان حداقل زیرساختهایی وجود دارد: چترهای ساحلی و دوش کار میکند. تعداد زیادی علاقهمند به شنا بودند و راحت بود. اسپای عالی، دو سونا، حمام ترکی، حمام بخار و استخر سرپوشیده. غذا خیلی متنوع بود: انواع سبزیجات و میوهها، هر روز ماهی، گوشت گاو، گوشت بره، بوقلمون، مرغ و همه به صورتهای مختلف و برای هر ذائقهای. همچنین کیفیت غذا خیلی خوب بود، همه چیز خوشمزه بود، دسرها مخصوصا جایگاه ویژهای دارند، به شیرینیپزها آفرین! اتاقها کمی فرسوده بودند، اما تمیزی این نقص را جبران میکرد. هر روز ملحفه و حولهها تعویض میشد.
ما اتاقی با نمای دریا در فولییا رزرو کرده بودیم، اما وقتی رسیدیم متوجه شدیم که فولییا در زمستان بسته است و همه را در سلین مستقر میکنند. هیچ اخطاری از طرف هتل یا بوکینگ دریافت نکردیم. وضعیت اتاق در سیستم هتل مشخص نبود و مجبور شدیم توضیح بدهیم. در نهایت، پرسنل پذیرش به خوبی موضوع را حل کردند و ما اتاق خود را با نمای مستقیم به دریا دریافت کردیم. نقاط منفی: مینیبار فقط به درخواست پر میشود، اگر درخواست ندهید، پر نمیشود (باید فردی را پیدا کنید که مینیبار را پر کند که خیلی ناراحتکننده است). توالت خراب بود، در سرویسها فقط نرمکننده مو در پک شامپو وجود داشت، و در بطری لوسیون، صابون مایع بود. شاید لازم باشد مدیریت هتل از پرسنل بپرسد که نوشیدنیهای ناتمام از مینیبار و شامپوها و کرمهای غیرمورد استفاده کجا میروند. در لابیبار نوشیدنیها رقیق شده بودند (باز هم این سوال پیش میآید که این سیاست هتل است یا کار پرسنل)، در رستوران دستگاه قهوه خراب بود. در مجموع، هتل علائم صرفهجوییهای کوچک یا اقدامات کارکنان دزد را نشان میدهد، اما به طور کلی هتل تاثیر بسیار خوبی به جا میگذارد!
مقایسه با قیمتها خیلی خوبه
موقعیت
خدمات
موضوع: نگرانی امنیتی فوری در طول اقامت ما
برای تعطیلات کریسمس خیلی خوب تزئین شده بود. لیلا در پذیرش کمککننده و خوشبرخورد بود.
موضوع: نگرانی امنیتی فوری در طول اقامت ما سلام لیلا سایار عزیز، امیدوارم حال شما خوب باشد. میخواهم یک نگرانی جدی امنیتی را که در طول اقامت ما در اتاق 2403 پیش آمد مطرح کنم. پس از کمک سریع شما برای انتقال ما به طبقه چهارم، موضوع پیش آمد. در روز دوشنبه 9 دسامبر 2024، من و همسرم تصمیم گرفتیم صبحانه آرامی داشته باشیم و حدود ساعت 11:30 صبح ناهار خوردیم. در حالی که در اتاق بودیم، صدای بسته شدن در را شنیدیم و فریاد زدیم: "صبر کن!" وقتی به سمت در رفتیم، فرد مورد نظر قبلا رفته بود. به آن توجهی نکردیم و به ناهار رفتیم. وقتی برگشتیم، شوکه شدیم که مردی را در اتاق خود دیدیم که نزدیک تخت ایستاده بود و در کنار حمام قرار داشت. من با بررسی شماره اتاق و وسایل روی صندلیها مطمئن شدم که این اتاق ماست. وقتی از او پرسیدم که چه کاری انجام میدهد، او در حال گذاشتن لباسها در یک کیسه ورزشی بود و هیچ پاسخی نداد. در آن لحظه، یک خانم با یونیفورم سبز، که به احتمال زیاد از بخش نظافت بود، وارد شد و با او به روسی صحبت کرد. او گفت که دوستش به او کلید داده بود تا قبل از ترک هتل لباسهایش را عوض کند، چون یک اتوبوس منتظر او بود. این سوالات زیادی ایجاد میکند: 1. چطور او توانست به اتاق ما با کلید وارد شود؟ 2. اگر متوجه شد که در اتاق اشتباهی است، چرا هنوز آنجا باقی ماند؟ من این حادثه را به خدمات مشتریان گزارش دادم، اما متاسفانه نگرانیهایم نادیده گرفته شد و هیچ تلاشی برای حل مشکل انجام نشد. بعد از ظهر همان روز، حوالی ساعت 8 شب، ما به زور به پایین رفتیم تا شام بخوریم و همان مرد را دیدیم که از کنار ما رد میشد. من به پذیرش رفتم، جایی که او با دیگران شوخی میکرد. دوباره از او پرسیدم که چرا در اتاق ما بود و تعجب کردم که هنوز آنجا بود، اگر واقعا برای اتوبوس عجله داشت. همان نماینده خدمات مشتری حضور داشت و تلاش کرد تا وضعیت را توضیح دهد، اما به نظر نمیرسید که بخواهد نگرانیهای من را جدی بگیرد.
هتل مثل همیشه خیلی تمیز و خوشایند بود. غذا برای این قیمت واقعا عالی بود. پرسنل عالی بودند. از Alime در بخش روابط مهمانها تشکر ویژه دارم، اون بهترینه!
همه چیز عالی بود.
پرسنل خیلی مهربان بودند. غذا خوشمزه بود.
اینکه روز دوم مجبور شدیم هتل رو عوض کنیم چون به خاطر زمستون یکی از هتلها بسته شده بود. تمیزی در رستوران خیلی خوب نبود.
منتجع خیلی تمیز و زیبا بود. درختهای نخل و فضای سبز زیادی داشت. ساحل فوقالعاده است! پرسنل دوستانه، شیرینیهای خوشمزه و نوشیدنیها. این دومین بارم بود که میرفتم و قطعاً دوباره میام. دفعه اول در Kamelya Aishen Club & Aqua بودم و دفعه دوم در Sentido Kamelya Fulya Hotel. این که در شبها مسابقات فوتبال بود و خیلی از مردم ترکیه در اونجا حضور داشتند خیلی جالب بود. رقصیدن با هم خیلی لذتبخش بود.
شبهای کارائوکه اصلاً جذاب نبود، چون بیشتر افراد نتونستن خوب بخونن. این که نتونستیم رستوران بوفه رو انتخاب کنیم، برام جالب نبود. من رستورانی که برای Kamelya Aishen Club & Aqua هست رو بیشتر دوست دارم چون میزهای بیرونی نزدیک استخر داره. Sentido Kamelya Fulya Hotel لوکستر است، اما سرویس بهداشتی کوچکتر از Kamelya Aishen Club & Aqua بود.