هتل کایا آرتمیس ریزورت

هتل کایا آرتمیس ریزورتKaya Artemis Resort

8.9از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / ووکولیدا / قبرس
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل کایا آرتمیس ریزورت

روبه‌روی ساحل، هتل کایا آرتمیس ریزورت و کازینو اقامتگاه‌های پنج‌ستاره‌ای در ووکولیده ارائه می‌دهد و امکاناتی مانند باشگاه ورزشی، باغ و تراس دارد. از جمله امکانات مختلف هتل می‌توان به یک بار، کازینو و زمین تنیس اشاره کرد. هتل دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده، کلاب شبانه و باشگاه کودکان است. در هتل، هر اتاق با یک کمد لباس ارائه می‌شود. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، گاوصندوق و وای‌فای رایگان هستند، در حالی که برخی اتاق‌ها بالکن دارند و برخی دیگر نمای شهری دارند. اتاق‌ها به مهمانان مینی‌بار ارائه می‌دهند. صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل گزینه‌های قاره‌ای، انگلیسی/ایرلندی کامل و ایتالیایی می‌شود. در هتل کایا آرتمیس ریزورت و کازینو یک رستوران وجود دارد که غذاهای ایتالیایی، ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. همچنین می‌توان درخواست گزینه‌های گیاه‌خوار، حلال و وگان کرد. منطقه سلامتی اقامتگاه شامل سونا و حمام ترکی است. شما می‌توانید در هتل کایا آرتمیس ریزورت و کازینو...

امکانات و تفریحات هتل کایا آرتمیس ریزورت

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • سشوار

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 بعد از ظهر
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • گورستان یادبود احمد آدیگوزل3.6 mi
  • پارک کودکان فاتوش کاهایالی4.4 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] ییلدیز چلو [رستوران] خانه مزه3.4 mi
  • [رستوران] سالن کباب اصیل3.3 mi
  • [رستوران] کی‌یی [رستوران]9 mi
سواحل اطراف
  • ساحل بافرا0.8 mi
  • ساحل ووکولیده3.5 mi
نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها
  • فرودگاه بین‌المللی ارجان43 mi
  • فرودگاه بین‌المللی لارناکا53 mi

آدرس و موقعیت هتل کایا آرتمیس ریزورت

Bafra Turizm Bolgesi, 9920 Vokolidha, Northern CyprusAfter

سوالات متداول

هزینه اقامت در هتل کایا آرتمیس ریزورت چقدر است؟قیمت‌ها در هتل کایا آرتمیس ریزورت بسته به مدت اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) ممکن است متفاوت باشد.
ساعات ورود و خروج در هتل کایا آرتمیس ریزورت چه زمانی است؟ورود به هتل کایا آرتمیس ریزورت از ساعت 2:00 بعد از ظهر است و خروج تا ساعت 12:00 ظهر امکان‌پذیر است.
آیا هتل کایا آرتمیس ریزورت رستوران دارد؟هتل کایا آرتمیس ریزورت 6 رستوران دارد: رستوران پوزیدون بالیک، رستوران صبحانه روستایی، رستوران کز اوجاکباشی، رستوران آگورا فود کورت، رستوران گاستو ایتالیایی.
هتل کایا آرتمیس ریزورت تا ساحل چقدر فاصله دارد؟نزدیک‌ترین ساحل 0.7 مایل از هتل کایا آرتمیس ریزورت فاصله دارد. تمام مسافت‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل کایا آرتمیس ریزورت رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل کایا آرتمیس ریزورت عبارتند از: اتاق سه‌تخته، چهار‌تخته، دو‌تخته، سوئیت.
آیا هتل کایا آرتمیس ریزورت استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. برای مشاهده جزئیات بیشتر در مورد استخر و دیگر امکانات، به این صفحه مراجعه کنید.
آیا هتل کایا آرتمیس ریزورت جکوزی برای مهمانان خود دارد؟بله، یک جکوزی وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و دیگر امکانات در هتل کایا آرتمیس ریزورت، به این صفحه مراجعه کنید.
هتل کایا آرتمیس ریزورت تا مرکز ووکولیده چقدر فاصله دارد؟هتل کایا آرتمیس ریزورت 2600 فوت از مرکز ووکولیده فاصله دارد. تمام مسافت‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
در هتل کایا آرتمیس ریزورت چه فعالیت‌هایی وجود دارد؟هتل کایا آرتمیس ریزورت فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): اسپا، باشگاه ورزشی، جکوزی، سونا، ماساژ، حمام ترکی/بخار، اتاق بازی، غواصی،...
چه نوع صبحانه‌ای در هتل کایا آرتمیس ریزورت سرو می‌شود؟مهمانانی که در هتل کایا آرتمیس ریزورت اقامت دارند، می‌توانند از صبحانه با امتیاز بالا (امتیاز بررسی مهمان: 8.8) لذت ببرند. گزینه‌های صبحانه عبارتند از: قاره‌ای، ایتالیایی، انگلیسی/ایرلندی...

امتیازات و نظرات میهمانان هتل کایا آرتمیس ریزورت

8.9از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.1
امکانات
8.6
پاکیزگی
8.9
راحتی
9
نسبت ارزش به هزینه
8.5
موقعیت
8.4
Wifi رایگان
10
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل کایا آرتمیس ریزورت از نظر مهمانان، به طور کلی تجربه مثبتی را ارائه می‌دهد، به ویژه به دلیل برخورد خوب و خدمات عالی کارکنان. موقعیت هتل، راحتی اتاق‌ها و کیفیت غذا نیز از نقاط قوت آن به شمار می‌روند. با این حال، برخی از مهمانان از کازینو هتل و امکانات آن ناراضی بودند و مشکلاتی در رابطه با تنوع غذا، سرگرمی برای کودکان و دمای اتاق‌ها در فصل زمستان گزارش شده است.
نکات مثبت
برخورد خوب و خدمات عالی کارکنان، به ویژه پرسنل پذیرش و روابط عمومی (به طور خاص از آقای گُخان نام برده شده است).
تمیزی و راحتی اتاق‌ها.
کیفیت و طعم خوب غذاها.
موقعیت مکانی مناسب هتل.
انرژی مثبت ناشی از تیم جوان و پویای پرسنل.
پذیرایی و خدمات مناسب هتل.
نکات منفی
کیفیت پایین و قدیمی بودن تجهیزات کازینو و رفتار نامناسب پرسنل آن.
تنوع کم غذاها (با وجود طعم خوب).
کمبود فعالیت و سرگرمی برای کودکان و عملکرد ضعیف مینی کلاب.
گرم بودن بیش از حد اتاق‌ها و عدم امکان تنظیم دما، به خصوص در فصل زمستان.
ضعف برنامه‌های شبانه و عدم وجود تزئینات در مناسبت‌های خاص.
فقدان فعالیت‌های مناسب برای بزرگسالان به جز کازینو در فصل زمستان.
کمبود پرسنل در بخش رستوران و تاخیر در خدمات رسانی.
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل کایا آرتمیس ریزورت

Furkan
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

حتماً دوباره میام.

نکات مثبت

اتاقمون واقعاً خیلی خوب بود، گارسون خانم مِتلو و همه دوستان پذیرش خیلی پیگیر بودن. هتل به ما پذیرایی‌های خوبی داد. هتل از نظر مفهومی کاملاً مناسب بود. از همه کسانی که کمک کردن ممنونم.

نکات منفی

گارسون‌ها کمی دیر می‌رسیدن. کمبود پرسنل داشت. تنوع غذاها به نظرم کم بود. اما از نظر طعم، کاملاً مناسب بود.

Ggorur
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی به جز قسمت کازینو

نکات مثبت

ارتباط با مشتریان در سطح بالایی بود، با ما خیلی خوب رفتار کردن، کارکنان همیشه با لبخند کنارمون بودن و به همه درخواست‌ها پاسخ می‌دادن. همچنین تیم جوان و پرانرژی هتل باعث می‌شد که بعد از ورود به هتل احساس انرژی خاصی داشته باشیم.

نکات منفی

قسمت کازینو هتل خیلی بد بود. دستگاه‌ها خیلی قدیمی بودن. دکمه‌های دستگاه‌ها مثل دکمه‌های دستگاه‌های قدیمی نمی‌زدن و خیلی اذیت‌کننده بودن.

Kamil
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت اولم در کایا آرتیمیس، اما آخرین بار نخواهد بود

نکات مثبت

از همون لحظه‌ای که وارد هتل شدیم، همه خیلی دلسوز و مهربون بودن... یه تجربه خیلی خوب بود.

نکات منفی

همه چیز در حد خودش خوب بود.

Cemil
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار بود که در کایا آرتیمیس اقامت داشتیم و کارکنان (گکان، توگای، کوبات و کارکنان پذیرش) تعطیلات ما رو عالی کردند.

نکات مثبت

موقعیت و پرسنل فوق‌العاده مهربون. کارکنان خاص مثل گکان، توگای، کوبات و کارکنان پذیرش که مثل زنبور در همه جا حضور داشتن تا مهمان‌ها راضی باشن.

نکات منفی

هیچ چیزی برای شکایت وجود نداشت.

Çimen
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تا حالا بهترین تعطیلاتی که داشتم

نکات مثبت

کارکنان، تیم خدمات و همه چیز عالی بود.

Bekir
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

تابستان برای تعطیلات عالیه، دریا فوق‌العاده، ولی برای تعطیلات زمستانی وقت تلف کردنه.

نکات مثبت

بوفه و غذاها خوب بودن.

نکات منفی

هتل کاملاً برای فصل تابستان طراحی شده، باید در فصل زمستان پذیرش مهمان رو متوقف کنن. هیچ کار دیگه‌ای جز رفتن به کازینو وجود نداره. برای بچه‌ها برنامه‌هایی مثل مینی کلاب خوب بوده، اما برای والدین تنها تفریح ممکن رفتن به کازینو بود.

Ömer
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهربان و خوش‌رو بودن. اتاقمون خیلی راحت و زیبا بود. غذاها هم خوشمزه بودن.

نکات منفی

تنوع غذا کم بود ولی خوشمزه بود. برای بچه‌ها هیچ‌گونه سرگرمی نبود و کلاب بچه‌ها درست کار نمی‌کرد. با وجود اینکه هفته سال نو بودم، هیچ تزئینی برای این مناسبت انجام نشده بود. برنامه‌های شبانه ضعیف بود.

Asraf
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اتاق‌های گرم و کسل‌کننده

نکات مثبت

غذا خیلی خوب بود و انتخاب‌های زیادی داشت. نوشیدنی‌ها خوب بودن. گارسون‌ها و کارکنان بار خدمات خوبی ارائه می‌دادند.

نکات منفی

متاسفانه بزرگ‌ترین مشکل ما اتاق‌مون بود که خیلی گرم و کسل‌کننده بود، ۲۷ درجه حتی با خاموش بودن گرمایش و باز بودن پنجره. به پذیرش تماس گرفتیم و گفتن که دمای اتاق قابل تنظیم نیست و به‌طور خودکار توسط هتل تنظیم میشه، فقط باید پنجره رو باز کنیم. شب ناخوشایندی بود. استخر سرپوشیده هم سرد بود، ولی وقتی واردش می‌شدی، قابل تحمل بود.

Serkan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فقط به عنوان هتل توصیه می‌کنم

نکات مثبت

پرسنل و راحتی

نکات منفی

پرسنل بخش کازینو تهاجمی و بی‌کیفیت بودن. قوانین عجیب و غریب بودن و همه مشکل داشتن. توصیه نمی‌کنم وارد کازینو بشید.

Merve
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحت و خوش‌تجربه

نکات مثبت

موقعیت هتل، اتاق‌ها، غذاها همه چیز خیلی خوب بود.

Hasan
نوشته شده درچهارشنبه, 23 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

شما بی‌نظیر هستید

نکات مثبت

همه چیز عالی بود، خیلی خوش گذشت و خیلی سرگرم‌کننده بود. آقای گکان، مدیر روابط عمومی، از شما بابت لطف و محبت‌تون تشکر می‌کنم. شما کارتون رو با علاقه انجام می‌دید و این جای تقدیر داره.

نکات منفی

هیچ چیزی نبود که نپسندیده باشم.

Türe
نوشته شده درشنبه, 05 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 اردیبهشت 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

منتظر دیدار دوباره هستم

نکات مثبت

از لحظه ورود به هتل تا زمان خروج، تمام پرسنل خیلی دلسوز و مهربون بودن. آقای گکان شماره تماس‌شون رو دادن، و من در طول تعطیلات هر سوالی که داشتم، می‌تونستم مستقیماً با خودشون در تماس باشم و خیلی سریع اطلاعات لازم رو دریافت می‌کردم. روز خروج، پرواز من تأخیر خورد و من درخواست خروج دیرتر داشتم، هتل با بررسی وضعیت اتاق‌ها، چند ساعت بیشتر به من وقت دادن. از همه حمایت‌تون ممنونم. در هر هتلی ممکنه دریا، ساحل، اتاق‌ها و غذاها مشابه باشه، اما تفاوت بزرگ در توجه و کیفیت پرسنله. دست مریزاد.

نکات منفی

یادم نمیاد چیزی رو دوست نداشته باشم. چیزهایی که دوست داشتم، هیچ فضایی برای چیزهایی که دوست نداشتم، باقی نگذاشت.

Furkan
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

قطعاً دوباره میام.

نکات مثبت

اتاق‌مون واقعاً عالی بود، گارسون خانم مطلق و همه‌‎ی کارکنان پذیرش خیلی مهربون بودن. هتل به‌خوبی پذیرایی کرد و خدمات خوبی به ما دادن. هتل از نظر امکانات و خدمات کاملاً مناسب بود. از همه کسانی که کمک کردن ممنونم.

نکات منفی

گارسون‌ها نمیتونستن به سرعت به همه‌چیز رسیدگی کنن. کمی کمبود پرسنل احساس می‌شد. تنوع غذاها به نظر کم میومد، ولی از نظر طعم کاملاً مناسب بود.

Ggorur
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

غیر از کازینو، هتل فوق‌العاده با ساختاری عالی

نکات مثبت

رابطه مشتریان عالی بود و همیشه در کنار ما بودن، همیشه با لبخند. همچنین داشتن یک تیم جوان و پویای پرسنل انرژی خاصی به هتل می‌داد.

نکات منفی

منطقه کازینو هتل خیلی بد بود. دستگاه‌ها خیلی قدیمی بودن و دکمه‌های دستگاه‌ها مثل دکمه‌های بازی‌های قدیمی بودند، اصلاً درست کار نمی‌کردند. خیلی بد بود.

Kamil
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اولین اقامتم در کایا آرتیمیس، اما آخرین بار نخواهد بود

نکات مثبت

از لحظه ورود به هتل، همه خیلی دلسوز و مهربون بودن... یک تجربه عالی بود.

نکات منفی

همه چیز در حد خودش عالی بود.

Cemil
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار بود که در کایا آرتیمیس اقامت داشتیم و کارکنان (گکان، توگای، کوبات و کارکنان پذیرش) تعطیلات ما رو عالی کردند.

نکات مثبت

موقعیت و پرسنل فوق‌العاده مهربون. کارکنان خاص مثل گکان، توگای، کوبات و کارکنان پذیرش که مثل زنبور در همه جا حضور داشتن تا مهمان‌ها راضی باشن.

نکات منفی

هیچ چیزی برای شکایت وجود نداشت.

Çimen
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تا حالا بهترین تعطیلاتی که داشتم

نکات مثبت

کارکنان، تیم خدمات و همه چیز عالی بود.

Bekir
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

تابستون عالی، دریا فوق‌العاده، ولی برای تعطیلات زمستانی خیلی مناسب نیست.

نکات مثبت

بوفه و غذاها خیلی خوب بودن.

نکات منفی

هتل بیشتر برای فصل تابستون طراحی شده. باید در فصل زمستون پذیرش مهمان رو متوقف کنن. تنها کار که می‌شد انجام داد رفتن به کازینو بود. برای بچه‌ها برنامه‌هایی مثل مینی کلاب خوب بودن، ولی برای والدین تنها فعالیت موجود رفتن به کازینو بود.

Ömer
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

توجه و لبخند کارکنان خیلی خوب بود. اتاق‌مون خیلی راحت و شیک بود. غذاها خوشمزه بودن.

نکات منفی

تنوع غذاها ضعیف بود، اما طعمشون خوب بود. برای بچه‌ها هیچ فعالیتی وجود نداشت و مینی کلاب به‌درستی کار نمی‌کرد. با اینکه در هفته سال نو اقامت داشتیم، هتل هیچ تزئینی نداشت. تفریحات شبانه خیلی ضعیف بودن.

Asraf
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اتاق‌های گرم و دم‌دار

نکات مثبت

غذا عالی بود و تنوع خوبی داشت. نوشیدنی‌ها هم خوب بودن. پرسنل رستوران و بار خیلی خوب خدمات ارائه می‌دادن.

نکات منفی

متأسفانه بزرگترین مشکل ما اتاق‌مون بود که دمایش ۲۷ درجه بود حتی با خاموش کردن سیستم گرمایشی و باز گذاشتن پنجره. با پذیرش تماس گرفتیم و گفتن که دمای اتاق به صورت خودکار توسط هتل تنظیم می‌شه و فقط باید پنجره رو باز کنیم. شب خیلی ناخوشایندی بود. استخر سرپوشیده سرد بود ولی وقتی وارد می‌شدی خوب بود.

Serkan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فقط به عنوان هتل توصیه می‌کنم

نکات مثبت

پرسنل و راحتی هتل خوب بودن.

نکات منفی

پرسنل بخش کازینو خیلی عصبی و بی‌کیفیت بودن. قوانین کاملاً غیر منطقی بودن و همه مشکل داشتن. اصلاً توصیه نمی‌کنم به بخش کازینو برید.

Furkan
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

حتماً دوباره خواهم آمد

نکات مثبت

اتاق ما واقعاً خیلی خوب بود، خانم گارسون و تمام کارکنان پذیرش خیلی محترم و دلسوز بودن. توی اتاق به ما پذیرایی‌های خوبی ارائه دادن. هتل از نظر مفهومی هتل کاملاً مناسبی بود. از همه کسانی که کمک کردن تشکر می‌کنم.

نکات منفی

گارسون‌ها نمی‌تونستن به موقع رسیدگی کنن. کمبود پرسنل احساس می‌شد. تنوع غذا به نظر من کم بود. از نظر طعم غذا کاملاً مناسب بود.

Ggorur
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جز کازینو، هتل از نظر اقامت و امکانات عالیه.

نکات مثبت

رابطه با مشتری خیلی عالی بود، پرسنل همیشه در کنار ما بودن و همیشه با لبخند با ما برخورد می‌کردن. علاوه بر این، این که تیم جوان و پرانرژی بودن، بعد از ورود به هتل به آدم انرژی مثبت میداد.

نکات منفی

منطقه کازینو هتل خیلی ضعیف بود. دستگاه‌ها خیلی قدیمی بودن. دکمه‌های دستگاه‌ها مثل دکمه‌های سالن‌های بازی قدیمی بودن و اصلاً کار نمی‌کردن. خیلی بد بود.

Kamil
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بارم بود که در کایا آرتیمیس اقامت داشتم، ولی قطعا آخرین بار نیست.

نکات مثبت

از لحظه ورود به هتل، همه خیلی مهربون و دلسوز بودن. تجربه‌ی خیلی خوبی بود.

نکات منفی

همه چیز طبق انتظار خوب بود.

Cemil
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بار اول بود که به کایا آرتی‌مس رفتیم و کارکنان (گُخان، توگای، کوبات و کارکنان پذیرش) خیلی به ما رسیدگی کردن

نکات مثبت

موقعیت هتل و کارکنان فوق‌العاده خوش‌رو بودن. کارکنان خاص: گُخان، توگای، کوبات، کارکنان پذیرش. اینا مثل زنبور بودن، واقعا همه جا بودن که مهمان‌ها راضی باشن.

نکات منفی

هیچ چیز برای شکایت وجود نداره.

Çimen
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تا حالا بهترین تعطیلاتی که داشتم

نکات مثبت

کارکنان و خدمات تیم خیلی عالی بودن، همه چیز عالی بود.

Bekir
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای تعطیلات تابستانی عالی، اما برای تعطیلات زمستانی نه چندان

نکات مثبت

بوفه باز و غذاها خوب بودن.

نکات منفی

هتل کاملاً برای تعطیلات تابستانی طراحی شده، باید در ماه‌های زمستان پذیرش مهمان‌ها رو متوقف کنن. جز رفتن به کازینو هیچ فعالیت دیگری وجود نداشت. برای بچه‌ها مینی کلاب خوب طراحی شده بود، اما برای والدین فقط فعالیت کازینو بود.

Ömer
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

توجه و لبخند کارکنان خیلی خوب بود. اتاق‌مون خیلی راحت و شیک بود. غذاها خوشمزه بودن.

نکات منفی

تنوع غذاها ضعیف بود، اما طعمشون خوب بود. برای بچه‌ها هیچ فعالیتی وجود نداشت و مینی کلاب به‌درستی کار نمی‌کرد. با اینکه در هفته سال نو اقامت داشتیم، هتل هیچ تزئینی نداشت. تفریحات شبانه خیلی ضعیف بودن.

Asraf
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اتاق‌ها گرم و بسته بود

نکات مثبت

غذا خیلی خوشمزه بود و انتخاب‌های خوبی داشت. نوشیدنی‌ها هم خوب بودن. گارسون‌ها و پرسنل بار خدمات خیلی خوبی ارائه دادن.

نکات منفی

متاسفانه بزرگ‌ترین مشکل ما اتاق بود که خیلی گرم و بسته بود، حتی با این که سیستم گرمایش خاموش بود و پنجره باز بود، دمای اتاق ۲۷ درجه بود. به پذیرش زنگ زدیم و گفتن که نمی‌تونیم دمای اتاق رو تنظیم کنیم چون به‌طور خودکار توسط هتل تنظیم می‌شه و فقط باید پنجره رو باز کنیم. شب خیلی ناخوشایندی بود. استخر داخلی هم خیلی سرد بود ولی وقتی وارد می‌شدی، وضعیت بهتر می‌شد.

Serkan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فقط به عنوان هتل توصیه می‌کنم

نکات مثبت

پرسنل و راحتی هتل خوب بودن.

نکات منفی

پرسنل بخش کازینو خیلی عصبی و بی‌کیفیت بودن. قوانین کاملاً غیر منطقی بودن و همه مشکل داشتن. اصلاً توصیه نمی‌کنم به بخش کازینو برید.

Merve
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحت و راحتی

نکات مثبت

موقعیت هتل، اتاق‌ها، غذاها همه چیز خیلی خوب بود.

Furkan
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

قطعاً دوباره میام.

نکات مثبت

اتاق‌مون واقعاً عالی بود، گارسون خانم مطلق و همه‌‎ی کارکنان پذیرش خیلی مهربون بودن. هتل به‌خوبی پذیرایی کرد و خدمات خوبی به ما دادن. هتل از نظر امکانات و خدمات کاملاً مناسب بود. از همه کسانی که کمک کردن ممنونم.

نکات منفی

گارسون‌ها نمیتونستن به سرعت به همه‌چیز رسیدگی کنن. کمی کمبود پرسنل احساس می‌شد. تنوع غذاها به نظر کم میومد، ولی از نظر طعم کاملاً مناسب بود.

Ggorur
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جز کازینو، هتل از نظر اقامت و امکانات عالیه.

نکات مثبت

رابطه با مشتری خیلی عالی بود، پرسنل همیشه در کنار ما بودن و همیشه با لبخند با ما برخورد می‌کردن. علاوه بر این، این که تیم جوان و پرانرژی بودن، بعد از ورود به هتل به آدم انرژی مثبت میداد.

نکات منفی

منطقه کازینو هتل خیلی ضعیف بود. دستگاه‌ها خیلی قدیمی بودن. دکمه‌های دستگاه‌ها مثل دکمه‌های سالن‌های بازی قدیمی بودن و اصلاً کار نمی‌کردن. خیلی بد بود.

Kamil
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اولین اقامت در کایا آرتِمیس، اما قطعاً آخرین نخواهد بود

نکات مثبت

از لحظه‌ای که وارد هتل شدیم، همه خیلی مهربان و خوش‌برخورد بودن... تجربه‌ای خیلی عالی بود.

نکات منفی

همه چیز در حد خودش خوب بود.

Cemil
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار بود که به کایا آرتِمیس اومدیم و کارکنان (گوخان، توگای، کوبات و کارکنان پذیرش) واقعا مهمان‌نوازی کردن.

نکات مثبت

موقعیت عالی و کارکنان بسیار مهربان. کارکنان ویژه. گوخان، توگای، کوبات، کارکنان پذیرش، مثل یک زنبور بودند، همیشه در حال حرکت و در تمام جاهایی که نیاز بود حضور داشتن تا مهمان‌ها راضی باشن.

نکات منفی

هیچ چیزی برای شکایت وجود نداره.

Çimen
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تا به حال بهترین تعطیلاتی که داشتم.

نکات مثبت

خدمات کارکنان و تیم بسیار عالی بود.

Bekir
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای تعطیلات تابستانی عالیه، دریا فوق‌العاده است، ولی برای تعطیلات زمستانی وقت تلف کردنه.

نکات مثبت

بوفه باز و غذاها خوب بودن.

نکات منفی

هتل کاملاً برای تعطیلات تابستانی طراحی شده و باید در فصل زمستان دیگه پذیرش مهمان نداشته باشه. هیچ تفریحی جز رفتن به کازینو وجود نداره. برای بچه‌ها مینی‌کلاب و امکانات خوبی طراحی شده، اما برای والدین تنها فعالیتی که وجود داشت رفتن به کازینو بود.

Ömer
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

رابطه با مشتری و برخورد پرسنل خیلی خوب بود. اتاق ما خیلی راحت و تمیز بود. غذاها خوشمزه بودن.

نکات منفی

تنوع غذاها کم بود ولی خوشمزه بودن. برای بچه‌ها هیچ‌گونه فعالیتی وجود نداشت و کلاب کودکان به درستی کار نمی‌کرد. با اینکه من در هفته سال نو اقامت داشتم، هیچ تزیینی یا چیزی برای مناسبت انجام نشده بود. تفریحات شبانه ضعیف بود.

Asraf
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اتاق‌های گرم و گرفته

نکات مثبت

غذاها عالی بودن، انتخاب خوبی داشتند. نوشیدنی‌ها خوشمزه بودن. گارسون‌ها و پرسنل بار خدمات خوبی ارائه دادن.

نکات منفی

متأسفانه بزرگترین مشکل ما اتاقمون بود که خیلی گرم و گرفته بود، دمای ۲۷ درجه حتی وقتی که سیستم گرمایش خاموش بود و پنجره باز بود. به پذیرش تماس گرفتیم و گفتن که نمی‌تونیم دمای اتاق رو کنترل کنیم چون به صورت خودکار توسط هتل تنظیم می‌شه و فقط باید پنجره رو باز کنیم. شب خیلی ناخوشایندی بود. استخر سرپوشیده سرد بود ولی وقتی واردش شدی، وضعیت بهتر می‌شد.

Serkan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فقط به عنوان یک هتل توصیه می‌کنم

نکات مثبت

پرسنل و راحتی

نکات منفی

پرسنل بخش کازینو خیلی خشن و بی‌کیفیت بودن. قوانین خیلی عجیب بودن و همه با مشکل مواجه بودن. وارد شدن به کازینو رو توصیه نمی‌کنم.

Merve
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحت و راحتی

نکات مثبت

موقعیت هتل، اتاق‌ها، غذاها همه چیز خیلی خوب بود.

Furkan
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

حتماً دوباره خواهم آمد

نکات مثبت

اتاق ما واقعاً خیلی خوب بود، خانم گارسون و تمام کارکنان پذیرش خیلی محترم و دلسوز بودن. توی اتاق به ما پذیرایی‌های خوبی ارائه دادن. هتل از نظر مفهومی هتل کاملاً مناسبی بود. از همه کسانی که کمک کردن تشکر می‌کنم.

نکات منفی

گارسون‌ها نمی‌تونستن به موقع رسیدگی کنن. کمبود پرسنل احساس می‌شد. تنوع غذا به نظر من کم بود. از نظر طعم غذا کاملاً مناسب بود.

Ggorur
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

به جز بخش کازینو، هتل با امکاناتش عالی بود.

نکات مثبت

رابطه با مشتری‌ها در بالاترین سطح بود، پرسنل همیشه کنار ما بودن و خیلی مهربون و خوش‌برخورد بودن. علاوه بر این، تیم هتل جوان و پرانرژی بود که وقتی وارد هتل می‌شدی، یه حس خوب به آدم می‌داد.

نکات منفی

بخش کازینو هتل خیلی ضعیف بود. دستگاه‌ها خیلی قدیمی بودن و دکمه‌های دستگاه‌ها مثل دکمه‌های دستگاه‌های قدیمی توی سالن‌های بازی زدن، اصلاً کار نمی‌کردن. خیلی بد بود.

Kamil
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اولین اقامت در کایا آرتِمیس، اما قطعاً آخرین نخواهد بود

نکات مثبت

از لحظه‌ای که وارد هتل شدیم، همه خیلی مهربان و خوش‌برخورد بودن... تجربه‌ای خیلی عالی بود.

نکات منفی

همه چیز در حد خودش خوب بود.

Cemil
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بار اول بود که به کایا آرتی‌مس رفتیم و کارکنان (گُخان، توگای، کوبات و کارکنان پذیرش) خیلی به ما رسیدگی کردن

نکات مثبت

موقعیت هتل و کارکنان فوق‌العاده خوش‌رو بودن. کارکنان خاص: گُخان، توگای، کوبات، کارکنان پذیرش. اینا مثل زنبور بودن، واقعا همه جا بودن که مهمان‌ها راضی باشن.

نکات منفی

هیچ چیز برای شکایت وجود نداره.

Çimen
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تا به حال بهترین تعطیلاتی که داشتم

نکات مثبت

پرسنل و خدمات عالی بودن، همه چیز بی‌نظیر بود.

Bekir
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای تعطیلات تابستانی عالیه، دریا بی‌نظیر بود، ولی برای تعطیلات زمستانی پیشنهاد نمی‌کنم.

نکات مثبت

بوفه باز و غذاها عالی بودن.

نکات منفی

این هتل کاملاً برای تعطیلات تابستونی طراحی شده و باید در ماه‌های زمستان پذیرش رو متوقف کنن. تنها کاری که می‌شد انجام داد رفتن به کازینو بود. برای بچه‌ها کلاب بچه‌ها خوب بود، ولی برای والدین تنها سرگرمی، رفتن به کازینو بود.

Ömer
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

رابطه پرسنل خیلی خوب بود و برخوردشون با مهمون‌ها عالی بود. اتاق‌ها راحت و خیلی تمیز بودن. غذاها خوشمزه بودن.

نکات منفی

تنوع غذاها کم بود، ولی خوشمزه بودن. برای بچه‌ها هیچ‌گونه فعالیتی وجود نداشت و کلاب کودکان به درستی کار نمی‌کرد. با اینکه در هفته سال نو اقامت داشتم، هیچ تزیین و کار خاصی برای مناسبت انجام نشده بود. تفریحات شبانه ضعیف بودن.

Asraf
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اتاق‌های گرم و داغ

نکات مثبت

غذا خیلی خوشمزه بود، انتخاب‌های زیادی داشت نوشیدنی‌ها خوب بودن پرسنل رستوران و بار خدمات عالی ارائه دادن

نکات منفی

متاسفانه بزرگترین مشکل ما اتاقمون بود، خیلی گرم و داغ بود، ۲۷ درجه حتی با خاموش کردن سیستم گرمایش و باز کردن پنجره. با پذیرش تماس گرفتیم و گفتن که دمای اتاق به‌طور خودکار توسط هتل تنظیم میشه و باید پنجره رو باز بذاریم. شب ناراحت‌کننده‌ای بود. استخر سرپوشیده سرد بود ولی وقتی داخلش می‌رفتی خوب بود.

Serkan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فقط به عنوان یک هتل توصیه می‌کنم

نکات مثبت

پرسنل و راحتی

نکات منفی

پرسنل قسمت کازینو رفتار تهاجمی و کیفیت پایینی داشتن. قوانینش عجیب بودن و همه مشکل داشتن. پیشنهاد می‌کنم وارد کازینو نشید

Merve
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحت و عالی

نکات مثبت

موقعیت هتل، اتاق‌ها، غذاها همه خیلی عالی بودن.

Hasan
نوشته شده درچهارشنبه, 23 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بی‌نقص بودید

نکات مثبت

همه چیز عالی بود. خیلی خوش گذشت، خیلی سرگرم‌کننده بود. وقت خوبی گذروندیم. از آقای 'گُخان' مسئول روابط عمومی هم تشکر می‌کنم به خاطر حسن برخورد و توجه‌شون. خیلی با دلسوزی کار می‌کنید، دست مریزاد.

نکات منفی

هیچ چیزی نبود که دوست نداشته باشم.

Türe
نوشته شده درشنبه, 05 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 اردیبهشت 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

Yeniden görüşmek üzere

نکات مثبت

از لحظه ورود به هتل تا زمان خروج، تمام پرسنل خیلی مهربان و توجه‌مند بودند. آقای گوکهان شماره تماس خودش را به اشتراک گذاشت و من در طول تعطیلات هر سوالی داشتم، می‌توانستم مستقیماً با خودش تماس بگیرم و در هر موردی سریع اطلاعات دریافت می‌کردم. روز خروج چون ساعت پروازم تغییر کرد، درخواست خروج دیرتر داشتم و هتل وضعیت اتاق‌ها را بررسی کرد و چند ساعت برای من تایید کردند. از تمام پشتیبانی شما سپاسگزارم. در هر هتلی دریا، سواحل، اتاق‌ها و غذاها مشابه هستند، اما توجه و کیفیت پرسنل موضوع متفاوتی است. دست‌تان درد نکند.

نکات منفی

یادم نمی‌آید چه چیزی را دوست نداشتم، شاید آن‌قدر چیزهای خوب وجود داشت که جایی برای چیزهای منفی در ذهنم نگذاشت.

Furkan
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

قطعاً دوباره خواهم آمد.

نکات مثبت

اتاق‌مون واقعاً عالی بود، خانم 'مُتلو' گارسون و همه دوستانی که در پذیرش بودن خیلی توجه داشتن. در اتاقمون از مهمان‌نوازی خیلی خوبی برخوردار بودیم. هتل از نظر امکانات کاملاً مناسب بود. از همه کسانی که توجه داشتن، تشکر می‌کنم.

نکات منفی

گارسون‌ها کمی دیر به درخواست‌ها رسیدن. کمبود پرسنل احساس می‌شد. تنوع غذاها به نظر کم می‌آمد. از نظر طعم اما کاملاً مناسب بود.

Ggorur
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

به جز بخش کازینو، هتل با امکاناتش عالی بود.

نکات مثبت

رابطه با مشتری‌ها در بالاترین سطح بود، پرسنل همیشه کنار ما بودن و خیلی مهربون و خوش‌برخورد بودن. علاوه بر این، تیم هتل جوان و پرانرژی بود که وقتی وارد هتل می‌شدی، یه حس خوب به آدم می‌داد.

نکات منفی

بخش کازینو هتل خیلی ضعیف بود. دستگاه‌ها خیلی قدیمی بودن و دکمه‌های دستگاه‌ها مثل دکمه‌های دستگاه‌های قدیمی توی سالن‌های بازی زدن، اصلاً کار نمی‌کردن. خیلی بد بود.

Kamil
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

kaya artemiste ilk konaklamamıdı fakat son olmayacak

نکات مثبت

از لحظه ورود به هتل، همه خیلی توجه‌مند و مهربان بودند... تجربه خیلی خوبی بود.

نکات منفی

همه چیز در مقیاس خودش خوب بود.

Cemil
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار بود که در کایا آرتِمیس بودیم، و پرسنل (گُخان، توگای، کوبات و پرسنل پذیرش) باعث شدن تعطیلات‌مون عالی بشه.

نکات مثبت

موقعیت هتل و پرسنل خیلی دوستانه و مهربون بودن. پرسنل خاص مثل 'گُخان'، 'توگای'، 'کوبات' و پرسنل پذیرش واقعا تمام تلاش‌شون رو می‌کردن تا مهمان‌ها راضی باشن. همیشه در دسترس بودن.

نکات منفی

هیچ چیزی برای انتقاد نبود.

Çimen
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

Bu zamana kadar geldiğim en güzel tatil

نکات مثبت

پرسنل و تیم خدمات همه چیز عالی بود.

Bekir
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

Yaz tatili icin guzel, denizi muazzam, fakat kis tatili icin vakit kaybetmeye degmez.

نکات مثبت

صبحانه و غذاها خوب بودند.

نکات منفی

هتل کاملاً برای تعطیلات تابستانی طراحی شده و باید در فصل زمستان از پذیرش مهمان خودداری کنند. هیچ تفریحی جز رفتن به کازینو وجود ندارد. برای کودکان باشگاه ویژه‌ای در نظر گرفته شده، اما برای والدین تنها فعالیت ممکن، رفتن به کازینو بود.

Ömer
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

توجه و لبخند پرسنل عالی بود. اتاق‌ها خیلی زیبا و راحت بودند. غذاها خوشمزه بودند.

نکات منفی

تنوع غذا کم بود، اما طعم‌ها خوب بودند. برای بچه‌ها هیچ فعالیتی وجود نداشت و کلاب بچه‌ها به درستی کار نمی‌کرد. با وجود اینکه در هفته سال نو بودم، هیچ تزئینی برای جشن سال نو انجام نشده بود. گازینو پولی است و برنامه شبانه خیلی ضعیف بود.

Asraf
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

Hot stuffy rooms

نکات مثبت

غذا خیلی خوشمزه بود و انتخاب‌های زیادی داشت. نوشیدنی‌ها خوب بودند. گارسون‌ها و کارکنان بار خدمات عالی ارائه می‌دادند.

نکات منفی

متاسفانه بزرگ‌ترین مشکل ما اتاق بود که خیلی گرم و بوی گرفته داشت، ۲۷ درجه حتی با خاموش بودن سیستم گرمایشی و باز بودن پنجره. با پذیرش تماس گرفتیم و گفتند که دمای اتاق به‌طور خودکار توسط هتل تنظیم می‌شود و فقط باید پنجره را باز کنیم. شب سختی بود. استخر داخلی سرد بود، اما وقتی وارد می‌شدی، وضعیت بهتر می‌شد.

Serkan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

Yalnızca otel olarak kullanılmasını tavsiye ederim

نکات مثبت

پرسنل و راحتی هتل خوب بود.

نکات منفی

پرسنل بخش کازینو تهاجمی و بی‌کیفیت بودند. قوانین خیلی پیچیده و غیرمنطقی بود و همه مشکل داشتند. من پیشنهاد نمی‌کنم که به کازینو بروید.

Merve
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

Konforlu

نکات مثبت

موقعیت هتل، اتاق‌ها، غذاها همه خیلی خوب بودند.

Hasan
نوشته شده درچهارشنبه, 23 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 15 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

KUSURSUNUZ

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود. خیلی خوش گذشت و از وقت‌گذرانی لذت بردیم. از آقای گوکهان، مدیر روابط عمومی، خیلی متشکرم بابت حسن رفتار و توجه‌شان. شما کارتان را با عشق انجام می‌دهید، خداقوت.

نکات منفی

چیزی که دوست نداشتم، نبود.

Türe
نوشته شده درشنبه, 05 خرداد 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 اردیبهشت 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

Yeniden görüşmek üzere

نکات مثبت

از لحظه ورود به هتل تا زمان خروج، تمام پرسنل خیلی مهربان و توجه‌مند بودند. آقای گوکهان شماره تماس خودش را به اشتراک گذاشت و من در طول تعطیلات هر سوالی داشتم، می‌توانستم مستقیماً با خودش تماس بگیرم و در هر موردی سریع اطلاعات دریافت می‌کردم. روز خروج چون ساعت پروازم تغییر کرد، درخواست خروج دیرتر داشتم و هتل وضعیت اتاق‌ها را بررسی کرد و چند ساعت برای من تایید کردند. از تمام پشتیبانی شما سپاسگزارم. در هر هتلی دریا، سواحل، اتاق‌ها و غذاها مشابه هستند، اما توجه و کیفیت پرسنل موضوع متفاوتی است. دست‌تان درد نکند.

نکات منفی

یادم نمی‌آید چه چیزی را دوست نداشتم، شاید آن‌قدر چیزهای خوب وجود داشت که جایی برای چیزهای منفی در ذهنم نگذاشت.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.