هتل لنکستر روشه

هتل لنکستر روشهLancaster Hotel Raouche

8.3از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / بیروت / لبنان
ستاره هتل / 4 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل لنکستر روشه

فقط 5 دقیقه پیاده‌روی از ساحل رملت البیضا بیروت، این هتل بوتیک مدرن دارای پنل‌های چوبی و کاغذ دیواری است. این هتل یک باشگاه ورزشی مدرن، اسپا با سونا و ترانسفر فرودگاهی رایگان ارائه می‌دهد. اتاق‌های شیک هتل لنکستر روشه همگی تلویزیون‌های صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی و تهویه مطبوع دارند. برخی از اتاق‌ها دارای یک سالن بزرگ با میز ناهارخوری هستند. مهمانان می‌توانند پس از ورزش در باشگاه مجهز، خود را به ماساژ دعوت کنند یا در سونا استراحت کنند. وای‌فای در مناطق عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس است. این هتل دو رستوران ارائه می‌دهد که انواع غذاهای لبنانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌ها در بار دنج انگلیسی موجود است. هتل لنکستر روشه 5 دقیقه پیاده‌روی از صخره کبوتر راوشه و پیاده‌روی ساحلی کرنیش فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری 3.1 مایل دورتر است. این هتل پارکینگ خصوصی رایگان دارد. زوج‌ها به ویژه از موقعیت...

امکانات و تفریحات هتل لنکستر روشه

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • بیده
  • حوله و ملحفه (هزینه اضافی)

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2:00 بعدازظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی ممنوع است.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پلی‌تاون450 yd
  • ساکیت الجَنزیر800 yd
  • فریزی0.7 mi
  • یامی تاون1 mi
  • پلیس دو لِتوال - میدان نجمه2.1 mi
  • پلیس دِ مارتیه2.2 mi
  • موزه ملی بیروت2.7 mi
  • موزه نیکولا سورساک2.8 mi
  • باغ‌های سورساک2.9 mi
  • هورش بیروت3.1 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] داوود باشا200 yd
جاذبه‌های برتر
  • هورش بیروت3.1 mi
تله‌کابین‌های اسکی
  • [کوهستان] آسانسور اسکی اکسپرس26 mi
  • آسانسور اسکی بلو ترک26 mi
  • آسانسور اسکی لا کابان27 mi

آدرس و موقعیت هتل لنکستر روشه

Australia Street- Raouche, Beirut , Raouche, 13-5053 Beirut, Lebanon

سوالات متداول

ساعات ورود و خروج در هتل لنکستر روشه چه زمانی است؟ورود به هتل لنکستر روشه از ساعت 2:00 بعدازظهر است و خروج تا ساعت 12:00 ظهر می‌باشد.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل لنکستر روشه رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل لنکستر روشه شامل: سوئیت، تویین، دو نفره است.
هزینه اقامت در هتل لنکستر روشه چقدر است؟قیمت‌ها در هتل لنکستر روشه بسته به مدت اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متغیر است.
آیا هتل لنکستر روشه برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل لنکستر روشه برای مهمانانی که اقامت خانوادگی دارند، محبوب است.
آیا هتل لنکستر روشه رستورانی در محل دارد؟هتل لنکستر روشه دو رستوران دارد: لو مونده و دوییک.
هتل لنکستر روشه تا ساحل چقدر فاصله دارد؟نزدیک‌ترین ساحل 550 یارد از هتل لنکستر روشه فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده است. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
هتل لنکستر روشه تا مرکز بیروت چقدر فاصله دارد؟هتل لنکستر روشه 1.6 مایل از مرکز بیروت فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده است. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل لنکستر روشه سرو می‌شود؟مهمانان مقیم در هتل لنکستر روشه می‌توانند از صبحانه با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرسنجی مهمانان: 6.5). گزینه‌های صبحانه شامل: بوفه است.
چه فعالیت‌هایی در هتل لنکستر روشه وجود دارد؟هتل لنکستر روشه فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ای داشته باشد):

امتیازات و نظرات میهمانان هتل لنکستر روشه

8.3از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.8
امکانات
8
پاکیزگی
8.3
راحتی
8.4
نسبت ارزش به هزینه
7.9
موقعیت
8.8
Wifi رایگان
7.8
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل لنکستر روشه از نظر موقعیت مکانی، تمیزی و برخورد پرسنل مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، مشکلاتی در زمینه خدمات مشتری، به خصوص در ارتباط با ترانسفر فرودگاهی و ارائه خدمات اتاق و همچنین کیفیت سرویس بهداشتی و اینترنت گزارش شده است. برخی کاربران همچنین معتقدند هتل نیاز به تعمیر و رسیدگی دارد.
نکات مثبت
موقعیت مکانی خوب (نزدیک روشه و رستوران‌ها)
پرسنل خوش برخورد، حامی و کمک‌کننده
تمیزی هتل
سرویس ترانسفر رایگان فرودگاه
اتاق‌های جادار
صبحانه خوب و کامل (اگرچه سلف سرویس نیست)
قیمت مناسب
نکات منفی
خدمات مشتری ضعیف (به خصوص در زمینه ترانسفر فرودگاهی و عدم عذرخواهی یا جبران خسارت)
خدمات اتاق نامناسب
مشکلات در سرویس بهداشتی/حمام
نیاز به تعمیر و رسیدگی
مشکلات وای‌فای (ضعیف یا قطع شدن)
ناهماهنگی در ترانسفر فرودگاهی
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل لنکستر روشه

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

سرویس بهداشتی

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوب، ولی خدمات مشتری ضعیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوب بود، قیمت هم مناسب بود

نکات منفی

به خاطر بدقولی هتل و راننده‌ای که قرار بود دنبالمون بیاد، مجبور شدیم خودمون تو فرودگاه دنبال تاکسی بگردیم. بدتر از اون این بود که هتل نه معذرت‌خواهی کرد و نه هیچ غرامتی پیشنهاد داد، حتی یه عذرخواهی ساده هم نکردن.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قشنگه، ولی هتل نیاز به تعمیر و رسیدگی داره

نکات مثبت

آقای جمیل مسئول پذیرش، آقای محمد و آقای علی کارمندای پذیرش و خانم تغرید و همه کارمندا و کارکنان پذیرش و مخصوصا خالد ابوو ولید که تو حمل چمدونا کمک می‌کنه، خیلی خوبن. برکت به هتلشون

نکات منفی

سرویس اتاق خوب نیست

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش برخورد و حامی هستن. هتل تمیزه.

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل

Ward
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مردم اونجا با روی خوش و لبخند از آدم استقبال می‌کنن و با جون و دل خدمت می‌کنن

Mohamad
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

لذت بخش و زیبا

نکات مثبت

هتل عالی، زیبا و تمیزه. خدماتش خوب و عالیه. پذیرش خوب و با اخلاقه. موقعیت مکانیش هم خوبه، نزدیک روشه و رستوران‌هاست. سرویس ترانسفر رایگان فرودگاه هم دارن که خیلی خوبه. صبحانه خوب و کامله، ولی سلف سرویس نیست. در کل تمیز و خوشمزه‌ست. از مدیریت هتل تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله دوباره میام.

نکات منفی

هیچی

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

حمام

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوبیه ولی خدمات مشتری ضعیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه، قیمت هم خوب بود

نکات منفی

به خاطر ارتباط ضعیف بین هتل و راننده ای که قرار بود پدرم رو ببره، مجبور شدیم تو فرودگاه دنبال تاکسی بگردیم و ازش استفاده کنیم. بدتر از همه این بود که هتل نه عذرخواهی کرد و نه هیچ جبرانی پیشنهاد داد، حتی در حد یه دلجویی ساده.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

زیباست اما هتل نیاز به تعمیر و توجه دارد

نکات مثبت

مسئول پذیرش آقای جمیل و کارمند پذیرش آقای محمد و آقای علی و کارمند خانم تغرید و همه کارمندان پذیرش و خدمات حمل چمدان به ویژه خالد ابو ولید، برکت هتل هستند

نکات منفی

خدمات اتاق خوب نیست

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهمون نواز و حامی هستن. هتل تمیزه

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

طاقم العمل

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

حمام

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوبیه ولی خدمات مشتری ضعیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه، قیمت هم خوب بود

نکات منفی

به خاطر ارتباط ضعیف بین هتل و راننده ای که قرار بود پدرم رو ببره، مجبور شدیم تو فرودگاه دنبال تاکسی بگردیم و ازش استفاده کنیم. بدتر از همه این بود که هتل نه عذرخواهی کرد و نه هیچ جبرانی پیشنهاد داد، حتی در حد یه دلجویی ساده.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

زیباست اما هتل نیاز به تعمیر و توجه دارد

نکات مثبت

مسئول پذیرش آقای جمیل و کارمند پذیرش آقای محمد و آقای علی و کارمند خانم تغرید و همه کارمندان پذیرش و خدمات حمل چمدان به ویژه خالد ابو ولید، برکت هتل هستند

نکات منفی

خدمات اتاق خوب نیست

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی مهمون نواز و حامی هستن. هتل تمیزه

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خوب

Ward
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برخورد گرم و صمیمی پرسنل و سرویس‌دهی با خوشحالی

Mohamad
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

لذت‌بخش و عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده‌ست، زیبا، تمیز، سرویس‌دهی خوب و عالی، پذیرش خوب و با دقت و خوش‌برخورد. موقعیت مکانی هم عالیه، نزدیک به صخره الروشه و رستوران‌ها. سرویس ترانسفر رایگان به فرودگاه هم دارن که خیلی خوشحالم کرد. صبحانه خوب و مناسبه، البته بوفه باز نیست ولی تمیز و خوشمزه و کامله. از مدیریت هتل تشکر می‌کنم و امیدوارم دوباره بیام اینجا.

نکات منفی

هیچی

Batool
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 31 شهریور 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کارکنان خوب و کمک کننده بودن. اتاق جادار بود و کولر داشت که صدا نداشت. نزدیک فرودگاه هم هست.

Cheddy-daniel
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من و همسرم خیلی از اقامتمون لذت بردیم. همه چی عالی بود. بدون شک دوباره میریم.

نکات منفی

وای فای تقریبا قطع بود.

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی

نکات منفی

حمام

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوب ولی خدمات مشتری ضعیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه، قیمت هم مناسب بود.

نکات منفی

به خاطر اینکه بین هتل و راننده‌ای که قرار بود پدرم رو بیاره هماهنگی خوبی نبود، مجبور شدیم دنبال تاکسی بگردیم و از اون استفاده کنیم. بدتر از همه این بود که هتل نه عذرخواهی کرد و نه هیچ جبرانی، حتی یه دلجویی ساده هم نکرد.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوب بود ولی هتل نیاز به بازسازی و رسیدگی داره

نکات مثبت

آقای جمیل مسئول پذیرش، و آقای محمد و آقای علی کارمندان پذیرش و خانم تغرید و همه کارمندان و پرسنل پذیرش و خدمات حمل چمدان، مخصوصاً خالد ابولید، خیلی خوب بودن و باعث برکت هتل هستن.

نکات منفی

خدمات اتاق خوب نبود.

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خونگرم و حامی هستن. هتل تمیزه.

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

طاقم العمل

Ward
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

The welcoming and smiling people there and to serve with joy

Mohamad
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

ممتعة جميلة

نکات مثبت

الفندق رائع جميل نظيف خدمة جيدة ممتازة الاستقبال جيد مهتم خلوق و الموقع جميل قريب على الروشة و المطاعم و عندهم خدمة النقل المجاني الى المطار و هذا ما اسعدني الافطار جيد معقول و لكن ليس اوبن بوفيه و لكنه نظيف طعم شهي متكامل اشكر ادارة الفندق و ان شاء الله لي زيارة قادمة

نکات منفی

لا شيء

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

حمام

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوب، ولی خدمات مشتری ضعیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوب بود، قیمت هم مناسب بود

نکات منفی

به خاطر بدقولی هتل و راننده‌ای که قرار بود دنبالمون بیاد، مجبور شدیم خودمون تو فرودگاه دنبال تاکسی بگردیم. بدتر از اون این بود که هتل نه معذرت‌خواهی کرد و نه هیچ غرامتی پیشنهاد داد، حتی یه عذرخواهی ساده هم نکردن.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قشنگه، ولی هتل نیاز به تعمیر و رسیدگی داره

نکات مثبت

آقای جمیل مسئول پذیرش، آقای محمد و آقای علی کارمندای پذیرش و خانم تغرید و همه کارمندا و کارکنان پذیرش و مخصوصا خالد ابوو ولید که تو حمل چمدونا کمک می‌کنه، خیلی خوبن. برکت به هتلشون

نکات منفی

سرویس اتاق خوب نیست

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش برخورد و حامی هستن. هتل تمیزه.

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل

Ward
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مردم اونجا با روی خوش و لبخند از آدم استقبال می‌کنن و با جون و دل خدمت می‌کنن

Mohamad
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب و لذت‌بخش

نکات مثبت

هتل خیلی خوب، تمیز و قشنگ بود. خدمات‌شون عالی و برخورد پذیرش خیلی خوب و محترمانه بود. موقعیت مکانی هتل هم خوبه، نزدیک روشه و رستوران‌هاست. یه سرویس ترانسفر رایگان فرودگاه هم دارن که خیلی به کارم اومد. صبحونه هم خوب و کامل بود، البته سلف سرویس نبود ولی تمیز و خوشمزه بود. از مدیریت هتل تشکر می‌کنم و امیدوارم بازم بیام.

نکات منفی

هیچی

Batool
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 31 شهریور 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کارکنان مهربون و کمک‌کننده بودن. اتاق جادار بود و کولر داشت که خیلی صدا نمی‌داد. نزدیک فرودگاه هم هست.

Cheddy-daniel
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من و همسرم از اقامتمون خیلی راضی بودیم. همه‌چی عالی بود. حتماً دوباره میایم.

نکات منفی

وای‌فای خیلی ضعیف بود، تقریباً کار نمی‌کرد.

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی

نکات منفی

حمام

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوب ولی خدمات مشتری بد

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه، قیمتش هم مناسب بود.

نکات منفی

به خاطر ارتباط ضعیف بین هتل و راننده‌ای که قرار بود پدرم رو ببره، آخرش مجبور شدیم دنبال تاکسی بگردیم و از اون استفاده کنیم. بدتر از همه اینه که هتل نه عذرخواهی کرد و نه هیچ غرامتی پیشنهاد داد، حتی یه معذرت خواهی ساده هم نکردن.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قشنگه ولی هتل نیاز به تعمیر و توجه داره

نکات مثبت

آقای جمیل مسئول پذیرش و کارمندان پذیرش آقای محمد و آقای علی و خانم تغرید و همه کارمندان و خانم های پذیرش و خدمات حمل چمدان مخصوصا خالد ابو ولید برکت هتل هستن.

نکات منفی

خدمات اتاق خوب نیست.

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کارکنان خیلی خوش برخورد و حامی هستن. هتل تمیزه.

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل

Ward
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مردم خوش برخورد و خندون و با خوشحالی خدمت می کنن.

Mohamad
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

لذت بخش و زیبا

نکات مثبت

هتل عالیه، قشنگه، تمیزه، سرویس خوبه، عالیه، پذیرش خوبه، با ملاحظه و خوش اخلاق هستن و موقعیت مکانی خوبه، نزدیک روشه و رستوران هاست و سرویس ترانسفر رایگان به فرودگاه دارن و این منو خوشحال کرد. صبحانه خوبه و مناسبه ولی سلف سرویس نیست ولی تمیزه، طعمش لذیذه و کامله. از مدیریت هتل تشکر می کنم و ان شاء الله سفر بعدی هم میام.

نکات منفی

هیچی

Batool
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 31 شهریور 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خوب و کمک‌کننده بودن. اتاق بزرگ بود و کولر داشت - که صدا هم نداشت. به فرودگاه نزدیکه.

Cheddy-daniel
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من و خانومم از اقامتمون لذت بردیم. همه چی عالی بود. بدون تردید دوباره برمی‌گردیم.

نکات منفی

وای‌فای خیلی ضعیف بود و تقریبا کار نمی‌کرد.

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چی

نکات منفی

حمام

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوبیه ولی خدمات مشتری‌شون بده

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه، قیمتش هم مناسب بود.

نکات منفی

به خاطر اینکه هتل و راننده‌ای که قرار بود بابام رو از فرودگاه بیاره با هم هماهنگ نبودن، مجبور شدیم خودمون دنبال تاکسی بگردیم و بگیریم. بدتر از همه این بود که هتل نه معذرت‌خواهی کرد و نه هیچ غرامتی داد، حتی در حد یه دلداری ساده.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قشنگه ولی هتل نیاز به تعمیر و رسیدگی داره

نکات مثبت

آقای جمیل مسئول پذیرش، آقای محمد و آقای علی کارمندای پذیرش، خانم تغرید و همه کارمندا و مخصوصاً آقای خالد (ابو ولید) که مسئول حمل چمدون‌ها بود، خیلی خوب بودن. واقعاً برکت هتل‌ان.

نکات منفی

خدمات اتاق خوب نبود.

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کارکنان خیلی خوش‌برخورد و حامی بودن. هتل تمیزه.

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل

Ward
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مردم اونجا خیلی خوش‌برخورد و خنده‌رو بودن و با خوشحالی خدمات می‌دادن.

Mohamad
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب و لذت‌بخش

نکات مثبت

هتل خیلی خوب، تمیز و قشنگ بود. خدمات‌شون عالی و برخورد پذیرش خیلی خوب و محترمانه بود. موقعیت مکانی هتل هم خوبه، نزدیک روشه و رستوران‌هاست. یه سرویس ترانسفر رایگان فرودگاه هم دارن که خیلی به کارم اومد. صبحونه هم خوب و کامل بود، البته سلف سرویس نبود ولی تمیز و خوشمزه بود. از مدیریت هتل تشکر می‌کنم و امیدوارم بازم بیام.

نکات منفی

هیچی

Batool
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 31 شهریور 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کارکنان مهربون و کمک‌کننده بودن. اتاق جادار بود و کولر داشت که خیلی صدا نمی‌داد. نزدیک فرودگاه هم هست.

Cheddy-daniel
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من و همسرم از اقامتمون خیلی راضی بودیم. همه‌چی عالی بود. حتماً دوباره میایم.

نکات منفی

وای‌فای خیلی ضعیف بود، تقریباً کار نمی‌کرد.

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی

نکات منفی

حمام

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوب ولی خدمات مشتری ضعیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه، قیمت هم مناسب بود.

نکات منفی

به خاطر بدقولی و هماهنگی بد بین هتل و راننده‌ای که قرار بود پدرم رو بیاره، مجبور شدیم تو فرودگاه دنبال تاکسی بگردیم. بدتر از همه این بود که هتل نه عذرخواهی کرد و نه هیچ جبرانی، حتی یه عذرخواهی ساده.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

جميلة لكن الفندق يحتاج صيانه واهتمام

نکات مثبت

مسئول پذیرش آقای جمیل، کارمند پذیرش آقای محمد و آقای علی و کارمند تغرید و همه کارمندان پذیرش و خدمات حمل چمدان مخصوصا خالد ابو ولید برکت الفندق

نکات منفی

خدمات اتاق خوب نیست

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش برخورد و پشتیبان بودن. هتل تمیزه.

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

طاقم العمل

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی

نکات منفی

حمام

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوب ولی خدمات مشتری ضعیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه، قیمت هم مناسب بود.

نکات منفی

به خاطر بدقولی و هماهنگی بد بین هتل و راننده‌ای که قرار بود پدرم رو بیاره، مجبور شدیم تو فرودگاه دنبال تاکسی بگردیم. بدتر از همه این بود که هتل نه عذرخواهی کرد و نه هیچ جبرانی، حتی یه عذرخواهی ساده.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوب بود ولی هتل نیاز به بازسازی و رسیدگی داره

نکات مثبت

آقای جمیل مسئول پذیرش، و آقای محمد و آقای علی کارمندان پذیرش و خانم تغرید و همه کارمندان و پرسنل پذیرش و خدمات حمل چمدان، مخصوصاً خالد ابولید، خیلی خوب بودن و باعث برکت هتل هستن.

نکات منفی

خدمات اتاق خوب نبود.

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خونگرم و حامی هستن. هتل تمیزه.

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خوب

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چی

نکات منفی

حمام

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوبیه ولی خدمات مشتری‌شون بده

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه، قیمتش هم مناسب بود.

نکات منفی

به خاطر اینکه هتل و راننده‌ای که قرار بود بابام رو از فرودگاه بیاره با هم هماهنگ نبودن، مجبور شدیم خودمون دنبال تاکسی بگردیم و بگیریم. بدتر از همه این بود که هتل نه معذرت‌خواهی کرد و نه هیچ غرامتی داد، حتی در حد یه دلداری ساده.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قشنگه ولی هتل نیاز به تعمیر و رسیدگی داره

نکات مثبت

آقای جمیل مسئول پذیرش، آقای محمد و آقای علی کارمندای پذیرش، خانم تغرید و همه کارمندا و مخصوصاً آقای خالد (ابو ولید) که مسئول حمل چمدون‌ها بود، خیلی خوب بودن. واقعاً برکت هتل‌ان.

نکات منفی

خدمات اتاق خوب نبود.

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش برخورد و کمک کننده هستن. هتل تمیزه.

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

طاقم العمل

Ward
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل با روی خوش و لبخند از آدم استقبال می‌کنن و با جون و دل خدمت می‌کنن.

Mohamad
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

ممتعة جميلة

نکات مثبت

هتل عالیه، قشنگه، تمیزه، خدماتش خوب و عالیه، پذیرش خوبه و به مشتری اهمیت میدن و خوش اخلاقن و موقعیتش خوبه نزدیک روشه و رستوران ها و خدمات ترانسفر رایگان به فرودگاه دارن و این منو خوشحال کرد صبحانه خوبه مناسبه ولی بوفه باز نیست ولی تمیزه طعمش خوبه کامله از مدیریت هتل تشکر میکنم و ان شاء الله سفر بعدی هم میام

نکات منفی

هیچی

Batool
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 31 شهریور 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خوب و کمک‌کننده بودن. اتاق جادار بود و کولر داشت - که صداش هم زیاد نبود. به فرودگاه هم نزدیکه.

Cheddy-daniel
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من و همسرم از اقامتمون خیلی لذت بردیم. همه چی عالی بود. بدون شک دوباره برمی‌گردیم.

نکات منفی

وای‌فای تقریبا قطع بود.

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی

نکات منفی

حمام

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوب ولی خدمات مشتری ضعیف

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه، قیمت هم مناسب بود.

نکات منفی

به خاطر ناهماهنگی بین هتل و راننده‌ای که قرار بود پدرم رو بیاره، مجبور شدیم توی فرودگاه دنبال تاکسی بگردیم و از اون استفاده کنیم. بدتر از همه این بود که هتل نه معذرت‌خواهی کرد و نه هیچ غرامتی پیشنهاد داد، حتی در حد یه عذرخواهی خشک و خالی.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوب بود ولی هتل نیاز به بازسازی و رسیدگی داره

نکات مثبت

آقای جمیل مسئول پذیرش، و آقای محمد و آقای علی کارمندان پذیرش و خانم تغرید و همه کارمندان و پرسنل پذیرش و خدمات حمل چمدان، مخصوصاً خالد ابولید، خیلی خوب بودن و باعث برکت هتل هستن.

نکات منفی

خدمات اتاق خوب نبود.

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خونگرم و حامی هستن. هتل تمیزه.

Samir
نوشته شده درسه‌شنبه, 04 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود

نکات منفی

دستشویی یه کم مشکل داشت

Riwa
نوشته شده درچهارشنبه, 28 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل خوب، ولی خدمات مشتری افتضاح

نکات مثبت

موقعیت هتل خوبه، قیمتش هم مناسب بود

نکات منفی

به خاطر ناهماهنگی بین هتل و راننده‌ای که قرار بود بابام رو بیاره، آخرش مجبور شدیم تو فرودگاه دنبال تاکسی بگردیم. بدتر از همه این بود که هتل نه معذرت‌خواهی کرد و نه هیچ جبرانی در نظر گرفت، حتی یه عذرخواهی خشک و خالی هم نکرد.

Mansur
نوشته شده دریکشنبه, 25 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قشنگه، ولی هتل نیاز به تعمیر و رسیدگی داره

نکات مثبت

مسئول پذیرش، آقای جمیل، و کارمندای پذیرش، آقای محمد و آقای علی و خانم تغرید و همه کارمندای پذیرش و خدمات حمل چمدون، مخصوصا خالد ابولید، برکت هتل هستن

نکات منفی

خدمات اتاق خوب نبود

Samosy
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوش برخورد و کمک کننده هستن. هتل تمیزه.

Zulfakar
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

طاقم العمل

Ward
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل با روی خوش و لبخند از آدم استقبال می‌کنن و با جون و دل خدمت می‌کنن.

Mohamad
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب و لذت‌بخش بود

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده، قشنگ، تمیز و با خدمات خوب و عالی بود. پذیرش خوب و خونگرم و باادب بودن. موقعیتش هم خوبه، نزدیک روشه و رستوران‌هاست. سرویس ترانسفر رایگان به فرودگاه هم داشتن که خیلی خوشحالم کرد. صبحونه خوب و مناسب بود، البته بوفه نبود، ولی تمیز و خوشمزه و کامل بود. از مدیریت هتل ممنونم و امیدوارم دوباره بیام

نکات منفی

هیچی

Batool
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 31 شهریور 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خوب و کمک‌کننده بودن. اتاق جادار بود و کولر داشت - که خیلی هم صدا نداشت. به فرودگاه هم نزدیکه.

Cheddy-daniel
نوشته شده درسه‌شنبه, 03 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 01 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من و خانمم از اقامتمون لذت بردیم. همه چی عالی بود. حتماً دوباره میایم.

نکات منفی

وای‌فای خیلی ضعیف بود، تقریباً کار نمی‌کرد.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.