هتل له رویال مریدیین بیچ ریزورت اند اسپا

هتل له رویال مریدیین بیچ ریزورت اند اسپاLe Royal Meridien Beach Resort and Spa

9.3از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / دبی / امارات متحده عربی
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل له رویال مریدیین بیچ ریزورت اند اسپا

با چشم‌اندازی به خلیج عربی و تنها چند قدم فاصله از JBR، این ریزورت 5 ستاره دارای 14 رستوران و بار بین‌المللی است. اسپا با تم رومی آن شامل سونا و 5 استخر حمام است. وای‌فای رایگان در دسترس است. هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی اتاق‌های جاداری با تلویزیون‌های LCD 42 اینچی ارائه می‌دهد. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، بالکن و مینی‌بار است. مهمانان می‌توانند غذاهای مدرن مکزیکی را در رستوران برنده جوایز مایا امتحان کنند. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در دسترس است. برای استراحت، مهمانان در هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی می‌توانند از شنا در استخر بی‌نهایت لذت ببرند یا به تمرین ورزش‌های آبی بپردازند. اسپا درمان‌های مختلفی از جمله رفلکسولوژی، صورت و آروماتراپی ارائه می‌دهد. هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت تنها 1.9 مایل از باشگاه گلف امارات با استاندارد جهانی فاصله دارد و 10 دقیقه با ماشین...

امکانات و تفریحات هتل له رویال مریدیین بیچ ریزورت اند اسپا

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • بیده

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی مجاز نیست.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • کیدز پلنت0.8 mi
  • پرومناد برج‌های دریاچه جمیرا1.5 mi
  • پارک الاتحاد2.8 mi
  • فواره پام4.9 mi
  • پروژه بازپروری لاک‌پشت‌های دبی5 mi
  • برج العرب5 mi
  • پارک برکه البرشا5 mi
  • مجموعه تفریحی خانه فریاد7 mi
  • پارک ام سقیم9 mi
  • پاش‌پاز کِنِل و کَتری10 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] براسری 2.050 ft
  • [رستوران] ایندیا بای وینیت50 ft
  • [رستوران] الخیمه50 ft
جاذبه‌های برتر
  • باغ معجزه دبی11 mi
  • پارک صفا12 mi
  • پارک بلوار خلیج12 mi
سواحل اطراف
  • ساحل مارینا2,200 ft
  • ساحل باراستی0.8 mi
  • ساحل مینا سیاهی1.1 mi
  • ساحل مخفی1.1 mi

آدرس و موقعیت هتل له رویال مریدیین بیچ ریزورت اند اسپا

Al Mamsha Street, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

سوالات متداول

آیا هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی رستورانی در محل دارد؟هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی 8 رستوران دارد: La Strega، Zengo، Al Khaima، Le Cafe، Brasserie 2.0، Rhodes Twenty 10، Maya by Richard Sandoval،...
ساعت ورود و خروج در هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی چگونه است؟ورود به هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی از ساعت 2:00 بعد از ظهر و خروج تا ساعت 12:00 ظهر است.
هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی از مرکز دبی چقدر فاصله دارد؟هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی 11.2 مایل از مرکز دبی فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است...
آیا هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. برای جزئیات بیشتر درباره استخر و سایر امکانات به این صفحه مراجعه کنید.
هزینه اقامت در هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی چقدر است؟قیمت‌ها در هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی بسته به تاریخ اقامت (مانند تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت است.
چه نوع اتاق‌هایی می‌توانم در هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی عبارتند از: دو نفره، توئین، سوئیت
در هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی چه فعالیت‌هایی وجود دارد؟هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ،...
چه نوع صبحانه‌ای در هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی سرو می‌شود؟مهمانان اقامت در هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی می‌توانند از صبحانه با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرات مهمان: 9.0)....
هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی تا ساحل چقدر فاصله دارد؟نزدیک‌ترین ساحل 1,150 فوت از هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است...
آیا هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل لو رویال مریدین بیچ ریزورت و اسپا دبی برای مهمانانی که اقامت خانوادگی دارند، محبوب است.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل له رویال مریدیین بیچ ریزورت اند اسپا

9.3از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.5
امکانات
9.4
پاکیزگی
9.5
راحتی
9.6
نسبت ارزش به هزینه
8.6
موقعیت
9.5
Wifi رایگان
9
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل له رویال مریدیین بیچ ریزورت اند اسپا از نظر موقعیت مکانی، تمیزی، ساحل، استخر و اسپا مورد تعریف قرار گرفته است. بسیاری از مهمانان از صبحانه متنوع و امکانات هتل، به ویژه برج VIP و باشگاه ورزشی رضایت داشته‌اند. با این حال، برخی از مهمانان از طولانی بودن فرآیند پذیرش، قیمت بالاتر از سایت‌های اینترنتی، کیفیت پایین صبحانه و رستوران اصلی، نظافت ضعیف، سرویس دهی کند گارسون‌ها و قدیمی بودن اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی شکایت داشته‌اند. همچنین، برخی از مهمانان از اسکان در ساختمان فرعی هتل بدون اطلاع قبلی ناراضی بوده‌اند و از کثیف بودن دریا به دلیل ریختن زباله از قایق‌ها گلایه کرده‌اند.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی
تمیزی
پرسنل خوب
صبحانه خوب و متنوع
اسپای حرفه‌ای و بازسازی شده
باشگاه ورزشی عالی
محوطه باغ و ساحل بزرگ و راحت
اتاق‌ها با ویو دریا و بالکن‌های بزرگ
استخر گرم
دسترسی آسان به JBR
نکات منفی
فرآیند پذیرش طولانی
قیمت بالاتر از سایت‌های اینترنتی
کیفیت پایین صبحانه و رستوران اصلی
نظافت ضعیف
پرسنل تنبل و دستپاچه
سرویس دهی کند گارسون‌ها
قدیمی بودن اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی
اسکان در ساختمان فرعی هتل بدون اطلاع قبلی
کثیف بودن دریا به دلیل زباله
شلوغی هتل
قیمت بالا
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل له رویال مریدیین بیچ ریزورت اند اسپا

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد ساختمون اصلی رو درخواست می‌کنم

نکات مثبت

موقعیت مکانی، پرسنل، تمیزی

نکات منفی

من رو تو یه ساختمون فرعی هتل جا دادن و بهم نگفتن

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود

نکات منفی

هیچی

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر گرم، موقعیت مکانی هتل

نکات منفی

خیلی طول کشید تا پذیرش بشیم، پرسنل قیمت رو از همه سایت‌های اینترنتی بالاتر حساب کردن، صبحانه افتضاح بود، رستوران اصلی شبیه غذاخوری بود با غذای بی‌کیفیت، نظافت بد و پرسنل تنبل

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

נהננו מאוד

نکات مثبت

صبحانه خوب و متنوع برج VIP دوست داشتنی، ساکت و دلپذیر اسپای حرفه ای

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین بازدید... موقعیت مکانی و امکانات عالی هستن، اسپا به تازگی بازسازی شده و فوق‌العاده‌ست. باشگاه بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. رستوران Brassiere 2.0 هنوز بهترین رستوران برای شام خوردنه.

نکات منفی

آیا واقعاً به این همه رستوران نیاز دارن؟ وقتی رستوران Brassiere این همه تنوع غذایی داره و هر شب کلی انتخاب هست. بعضی وقتا پرسنل رستوران خیلی حواسشون نیست و 10 دقیقه باید منتظر بمونی تا سفارشت رو ثبت کنن.

Nataliya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی ایراد داره و خیلی گرونه

نکات منفی

صبحونه تو رستوران اصلی افتضاح بود، پرسنل خیلی دستپاچه بودن، خیلی خیلی طول کشید تا check-in کنیم، همه چی رو قاطی کردن، کلی طول کشید تا درستش کنن. اتاق‌ها خیلی نو نیستن، سرویس بهداشتی و حموم خیلی داغون به نظر می‌رسن، فرش‌های اتاق هم کثیفه

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

Richiederò il fabbricato principale la prossima volta

نکات مثبت

موقعیت مکانی، پرسنل، نظافت

نکات منفی

من رو توی یه ساختمون فرعی هتل جا دادن و اصلا بهم اطلاع نداده بودن.

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوبه

نکات منفی

هیچی کم نداره

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخرش گرم بود، موقعیت مکانی هتل هم خوب بود.

نکات منفی

خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، پرسنل قیمتی بالاتر از همه سایت‌های اینترنتی گفتن، صبحانه‌اش افتضاح بود، رستوران اصلی بیشتر شبیه یه سلف سرویس بود با غذای بی‌کیفیت و نظافت بد و پرسنل تنبل.

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

صبحونه خوب و متنوع بود. برج VIP عالی، ساکت و دلنشین بود. اسپا هم حرفه‌ای بود.

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین باریه که میام اینجا... موقعیت و امکاناتش 5 ستاره است. اسپا رو تازه بازسازی کردن که فوق العاده است. باشگاهش هم بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. Brassiere 2.0 هم هنوز بهترین رستورانه برای شام خوردن.

نکات منفی

آیا واقعا این همه رستوران لازمه؟ وقتی که Brassiere این همه انتخاب مختلف غذا داره، با این همه تنوع هر شب. بعضی وقتا پرسنل رستوران خیلی حواسشون نیست و باید 10 دقیقه منتظر بمونی تا سفارشت رو ثبت کنن.

Nataliya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی خرج داره و خیلی گرونه

نکات منفی

صبحونه توی رستوران اصلی افتضاح بود، پرسنل خیلی گیج بودن، خیلی خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، همه چی رو قاطی کردن و طول کشید تا درستش کنن. اتاق‌ها خیلی نو نیستن، لوله کشی و حموم هم خیلی داغونه، فرش‌های اتاق هم کثیفه.

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

از موقعیت مکانی هتل، تمیزی و تنوع غذاها خوشم اومد.

نکات منفی

مشکل اصلی اینه که گارسون‌ها خیلی طول می‌دن تا سفارش رو بیارن. چای، قهوه یا نوشیدنی. ولی خیلی سریع صورتحساب رو میارن. کار کردن به نفع هتل قابل درکه، ولی نباید مشتری رو فراموش کنین. البته اگه از گارسون بخواین سفارشتون رو پیگیری کنه، سریع میاره.

Lukasz
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای خیلی خوبیه برای آفتاب گرفتن، ساحلش هم خیلی قشنگه و راحت میشه تا JBR پیاده‌روی کرد

نکات مثبت

محوطه باغ و ساحلش عالیه. نسبت به هتل‌های دیگه جمیرا بیچ، خیلی بزرگتر و راحت‌تره. اتاق‌ها هم ویو دریا و بالکن‌های بزرگ دارن.

Oleg
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 25 آبان 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

همه چی خوب بود، فقط دریا خیلی کثیف بود. از این کشتی‌ها همش آشغال می‌ریزن و میاد لب ساحل. پرسنل سعی می‌کنن جمع کنن ولی فایده نداره.

Andrea
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل قدیمی، در حد ۵ ستاره نیست

نکات مثبت

برنامه بچه‌ها برای شب سال نو

نکات منفی

صبحونه

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد ساختمون اصلی رو رزرو می‌کنم

نکات مثبت

موقعیت مکانی، پرسنل، تمیزی

نکات منفی

منو تو یه ساختمون فرعی هتل جا دادن، بدون اینکه بهم بگن

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود

نکات منفی

هیچی

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر آب گرم، موقعیت هتل

نکات منفی

خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، پرسنل قیمت رو از همه سایت‌های اینترنتی گرون‌تر حساب کردن، صبحونه افتضاح بود، رستوران اصلی مثل غذاخوری بود با غذای بی‌کیفیت و نظافت بد و پرسنل تنبل

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوش گذشت

نکات مثبت

صبحونه خوب و متنوع برج VIP خیلی شیک، ساکت و آروم اسپا حرفه‌ای

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین باریه که میام اینجا... موقعیت و امکاناتش ۵ ستاره‌ست. اسپا رو تازه بازسازی کردن و خیلی عالی شده. باشگاهش هم بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. رستوران براسری 2.0 هم هنوز بهترین رستورانه برای شام خوردن.

نکات منفی

آیا واقعا این همه رستوران لازم دارن؟ در حالی که براسری این همه تنوع غذایی داره و هر شب کلی انتخاب داری. بعضی وقتا پرسنل رستوران حواسشون نیست و باید 10 دقیقه صبر کنی تا سفارشت رو بگیرن.

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد ساختمون اصلی رو رزرو می‌کنم

نکات مثبت

موقعیت مکانی، پرسنل، تمیزی

نکات منفی

منو تو یه ساختمون فرعی هتل جا دادن، بدون اینکه بهم بگن

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود

نکات منفی

هیچی

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر گرم، موقعیت مکانی هتل

نکات منفی

خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، پرسنل قیمت رو بالاتر از همه سایت‌های اینترنتی حساب کردن، صبحانه افتضاح بود، رستوران اصلی مثل یه سلف‌سرویس بی‌کیفیت بود با غذاهای بد و نظافت ضعیف و پرسنل تنبل

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

صبحانه خوب و متنوع برج VIP عالی، ساکت و دلنشین اسپا حرفه‌ای

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین باره که میام… موقعیت مکانی و امکانات هتل ۵ ستاره‌ست، اسپا رو هم تازگی بازسازی کردن که فوق‌العاده‌ست. باشگاه ورزشی بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. رستوران براسری ۲.۰ هم هنوز بهترین جا برای شام خوردنه.

نکات منفی

آیا واقعاً این همه رستوران لازم دارن؟ در حالی که خود براسری این همه حق انتخاب غذایی داره و هر شب تنوع زیادی داره. بعضی وقتا پیش میاد که پرسنل رستوران حواسشون نیست و آدم باید ۱۰ دقیقه منتظر بمونه تا سفارشش رو ثبت کنن.

Nataliya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی چیزا کم بود و خیلی گرون

نکات منفی

صبحانه توی رستوران اصلی افتضاح بود، پرسنل خیلی دستپاچه بودن، خیلی خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، همه چی رو قاطی پاتی کرده بودن و کلی طول کشید تا درستش کنن. اتاقا خیلی نو نیستن، سرویس بهداشتی و حموم هم اصلا خوب به نظر نمیرسن، فرشای اتاق هم کثیفن.

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

از موقعیت مکانی هتل، تمیزی و غذاهای خوشمزه و متنوعش خوشم اومد.

نکات منفی

مشکل اصلی اینه که گارسون‌ها خیلی خیلی دیر سفارش‌ها رو میارن. چای، قهوه یا نوشیدنی. ولی خیلی سریع صورتحساب رو میارن. کار کردن به نفع هتل قابل درکه، ولی بیایید مشتری رو هم فراموش نکنیم. اتفاقاً اگه جدی از گارسون سفارشت رو بخوای، سریع میارتش.

Lukasz
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای باحالی برای آفتاب گرفتن با ساحل قشنگ و دسترسی راحت به پیاده‌روی‌های JBR

نکات مثبت

باغ و ساحلش فوق‌العاده‌ست، نسبت به بقیه هتل‌های جمیرا بیچ خیلی بزرگتر و راحت‌تره. اتاق‌ها با ویوی دریا و بالکن‌های بزرگ.

Oleg
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 25 آبان 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

همه چی خوب بود فقط دریا خیلی کثیف بود، بیشتر وقتا از تو قایقا آشغال میریزن و میاد لب ساحل، پرسنل سعی میکنن جمعش کنن ولی فایده نداره

Andrea
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل قدیمی، در حد ۵ ستاره نیست

نکات مثبت

برنامه بچه‌ها تو شب سال نو

نکات منفی

صبحونه

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد اتاق اصلی رو درخواست می‌کنم

نکات مثبت

موقعیت مکانی، پرسنل، تمیزی

نکات منفی

من رو تو یه ساختمون فرعی هتل جا دادن و بهم نگفته بودن

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود

نکات منفی

هیچی

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر گرم، موقعیت مکانی هتل

نکات منفی

خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، پرسنل قیمت رو بالاتر از همه سایت‌های اینترنتی حساب کردن، صبحانه افتضاح بود، رستوران اصلی مثل یه سلف‌سرویس بی‌کیفیت بود با غذاهای بد و نظافت ضعیف و پرسنل تنبل

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

صبحانه خوب و متنوع برج VIP عالی، ساکت و دلنشین اسپا حرفه‌ای

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین باره که میام… موقعیت مکانی و امکانات هتل ۵ ستاره‌ست، اسپا رو هم تازگی بازسازی کردن که فوق‌العاده‌ست. باشگاه ورزشی بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. رستوران براسری ۲.۰ هم هنوز بهترین جا برای شام خوردنه.

نکات منفی

آیا واقعاً این همه رستوران لازم دارن؟ در حالی که خود براسری این همه حق انتخاب غذایی داره و هر شب تنوع زیادی داره. بعضی وقتا پیش میاد که پرسنل رستوران حواسشون نیست و آدم باید ۱۰ دقیقه منتظر بمونه تا سفارشش رو ثبت کنن.

Nataliya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی چیزا کم بود و خیلی گرون

نکات منفی

صبحانه توی رستوران اصلی افتضاح بود، پرسنل خیلی دستپاچه بودن، خیلی خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، همه چی رو قاطی پاتی کرده بودن و کلی طول کشید تا درستش کنن. اتاقا خیلی نو نیستن، سرویس بهداشتی و حموم هم اصلا خوب به نظر نمیرسن، فرشای اتاق هم کثیفن.

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

از موقعیت مکانی هتل، تمیزی و غذاهای خوشمزه و متنوعش خوشم اومد.

نکات منفی

مشکل اصلی اینه که گارسون‌ها خیلی خیلی دیر سفارش‌ها رو میارن. چای، قهوه یا نوشیدنی. ولی خیلی سریع صورتحساب رو میارن. کار کردن به نفع هتل قابل درکه، ولی بیایید مشتری رو هم فراموش نکنیم. اتفاقاً اگه جدی از گارسون سفارشت رو بخوای، سریع میارتش.

Lukasz
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای خیلی خوبیه برای آفتاب گرفتن، ساحلش هم خیلی قشنگه و راحت میشه تا JBR پیاده‌روی کرد

نکات مثبت

محوطه باغ و ساحلش عالیه. نسبت به هتل‌های دیگه جمیرا بیچ، خیلی بزرگتر و راحت‌تره. اتاق‌ها هم ویو دریا و بالکن‌های بزرگ دارن.

Oleg
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 25 آبان 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

همه چی خوب بود، فقط دریا خیلی کثیف بود. از این کشتی‌ها همش آشغال می‌ریزن و میاد لب ساحل. پرسنل سعی می‌کنن جمع کنن ولی فایده نداره.

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد ساختمون اصلی رو رزرو می‌کنم

نکات مثبت

موقعیت مکانی، پرسنل، تمیزی

نکات منفی

منو تو یه ساختمون فرعی هتل جا دادن، بدون اینکه بهم بگن

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود

نکات منفی

هیچی

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر آب گرم، موقعیت هتل

نکات منفی

خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، پرسنل قیمت رو از همه سایت‌های اینترنتی گرون‌تر حساب کردن، صبحونه افتضاح بود، رستوران اصلی مثل غذاخوری بود با غذای بی‌کیفیت و نظافت بد و پرسنل تنبل

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوش گذشت

نکات مثبت

صبحونه خوب و متنوع بود. برج وی آی پی عالی، ساکت و آروم بود. اسپا حرفه‌ای بود.

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین باری بود که اینجا میومدم... موقعیت مکانی و امکاناتش حرف نداره، اسپا رو تازه بازسازی کردن و خیلی خوب شده. باشگاهش هم بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. رستوران براسری 2.0 هم هنوز بهترین جا برای شام خوردنه.

نکات منفی

به این همه رستوران نیاز دارن؟ در حالی که خود براسری این همه تنوع غذایی داره و هر شب هم یه عالمه انتخاب داره. بعضی وقتا هم پرسنل رستوران حواسشون نیست و آدم باید 10 دقیقه منتظر بمونه تا یه نوشیدنی سفارش بده.

Nataliya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی شلوغ و خیلی گرون

نکات منفی

صبحونه تو رستوران اصلی افتضاح بود، پرسنل خیلی گیج بودن، خیلی خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، همه چی رو قاطی کردن، کلی طول کشید تا درستش کنن. اتاقا خیلی جدید نیستن، وسایل بهداشتی و حموم افتضاح به نظر می رسن، فرشای اتاق هم کثیف بودن.

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل، تمیزی و تنوع و خوشمزگی غذاش رو دوست داشتم.

نکات منفی

مشکل اصلی اینه که گارسون‌ها خیلی دیر سفارش رو میارن. چه چای، قهوه یا نوشیدنی. ولی خیلی سریع صورتحساب رو میارن. کارشون برای هتل قابل درکه، ولی نباید مشتری رو فراموش کنن. راستی، اگه از گارسون جدی بپرسی، سفارشت رو سریع میاره.

Lukasz
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای عالی برای آفتاب گرفتن با ساحل زیبا و دسترسی راحت به پیاده روی جی بی آر

نکات مثبت

محوطه باغ و ساحل فوق العاده بود، در مقایسه با دیگر هتل های جمیرا بیچ خیلی بزرگتر و راحت تره. اتاق ها با منظره دریا و بالکن های بزرگ.

Oleg
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 25 آبان 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

همه چی خوب بود فقط دریا خیلی کثیف بود، معمولا از قایق ها آشغال میریزن و کنار ساحل شناور میشه، پرسنل سعی میکنن جمع کنن ولی فایده نداره.

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد ساختمان اصلی رو درخواست می کنم

نکات مثبت

موقعیت، کارکنان، تمیزی

نکات منفی

من رو تو یه ساختمان فرعی هتل جا دادن در حالی که بهم اطلاع نداده بودن

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود.

نکات منفی

هیچی کم نداشت.

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر گرم، موقعیت مکانی هتل

نکات منفی

فرآیند پذیرش خیلی طولانی بود، پرسنل قیمت رو بالاتر از همه سایت های اینترنتی حساب کردن، صبحانه افتضاح بود، رستوران اصلی شبیه یه غذاخوری با غذای بی کیفیت، تمیزکاری بد و پرسنل تنبل بود.

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوش گذشت

نکات مثبت

صبحانه خوب و متنوع بود. برج VIP خیلی شیک، ساکت و دلنشینه. اسپا حرفه‌ای بود.

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین باری بود که اینجا میومدم... موقعیت مکانی و امکاناتش حرف نداره، اسپا رو هم که تازگیا بازسازی کردن و عالی شده. باشگاهش هم بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. براسری 2.0 هم هنوز بهترین رستورانه برای شام خوردن.

نکات منفی

این همه رستوران لازم دارن؟ آخه براسری خودش این همه تنوع غذایی داره، هر شب هم کلی انتخاب هست. بعضی وقتا هم پرسنل رستوران حواسشون نیست و باید ده دقیقه منتظر بمونی تا سفارشتو بگیرن.

Nataliya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی ایراد داشتن و خیلی گرون بود

نکات منفی

صبحانه‌اش تو رستوران اصلی افتضاح بود، پرسنل خیلی دستپاچه بودن، خیلی خیلی طول کشید تا پذیرش کنن، همه چیو قاطی کردن، کلی طول کشید تا درستش کنن. اتاقا خیلی جدید نبودن، سرویس بهداشتی و حموم خیلی داغون بودن، فرشای اتاق کثیف بودن.

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل، تمیزی، غذاهای خوشمزه و متنوعش رو دوست داشتم.

نکات منفی

مشکل اصلی اینه که گارسونا خیلی دیر سفارش میارن. چه چای باشه، چه قهوه یا یه نوشیدنی دیگه. ولی صورتحساب رو خیلی سریع میارن. کارشون برای هتل مشخصه، ولی نباید مشتری رو فراموش کنن. تازه، اگه یکم جدی با گارسون صحبت کنی، زود سفارشتو میاره.

Lukasz
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای عالی برای آفتاب گرفتن با ساحل زیبا و دسترسی راحت به پیاده‌روی JBR

نکات مثبت

محوطه باغ و ساحلش فوق‌العاده‌ست، نسبت به بقیه هتل‌های جمیرا بیچ خیلی بزرگتر و راحت‌تره. اتاق‌ها هم ویوی دریا و بالکن‌های بزرگ دارن.

Oleg
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 25 آبان 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

همه چی خوب بود فقط دریا خیلی کثیف بود، معمولاً از قایق‌ها آشغال میریزن و میاد لب ساحل، پرسنل سعی میکنن جمع کنن ولی فایده نداره.

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد ساختمون اصلی رو درخواست میکنم

نکات مثبت

موقعیت مکانی، کارکنان، تمیزی

نکات منفی

منو تو یه ساختمون فرعی هتل جا دادن بدون اینکه بهم بگن.

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود.

نکات منفی

هیچی کم نداشت.

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر گرم، موقعیت مکانی هتل

نکات منفی

خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، پرسنل قیمت رو بیشتر از همه سایت‌های اینترنتی حساب کردن، صبحونه افتضاح بود، رستوران اصلی مثل غذاخوری بود با غذای بی‌کیفیت و تمیزی بد و پرسنل تنبل

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوش گذشت

نکات مثبت

صبحانه خوب و متنوع بود. برج VIP خیلی شیک، ساکت و دلنشینه. اسپا حرفه‌ای بود.

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین باره که میام… موقعیت مکانی و امکاناتش ۵ ستاره‌ست، اسپا رو تازه بازسازی کردن و خیلی خوب شده. باشگاهش بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. Brassiere 2.0 هنوزم بهترین رستورانه برای شام خوردن.

نکات منفی

این همه رستوران لازم دارن؟ در حالی که Brassiere این همه آپشن غذایی داره، با این همه تنوع هر شب. بعضی وقتا پرسنل رستوران حواسشون نیست و باید ۱۰ دقیقه منتظر بمونی تا سفارشت رو بگیرن.

Nataliya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی خبرها بود و خیلی گرون

نکات منفی

صبحونه تو رستوران اصلی افتضاح بود، پرسنل خیلی دستپاچه بودن، خیلی خیلی طول کشید تا اتاق رو بدن، همه چی رو قاطی کردن، کلی طول کشید تا درستش کنن. اتاقا خیلی نو نیستن، شیرآلات و حموم خیلی بدجور به نظر میرسن، فرشای اتاق کثیفن

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب

نکات مثبت

از موقعیت مکانی هتل، تمیزی، غذاهای خوشمزه و متنوع خوشم اومد.

نکات منفی

مشکل اصلی اینه که گارسون‌ها خیلی طول میکشه تا سفارش رو بیارن. چای، قهوه یا نوشیدنی. ولی خیلی سریع صورتحساب رو میارن. کار کردن به نفع هتل قابل درکه، ولی بیایید مشتری رو هم فراموش نکنیم. تازه اگه سخت بگیری به گارسون، سریع سفارشت رو میاره.

Lukasz
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای عالی برای آفتاب گرفتن با یه ساحل قشنگ و دسترسی راحت به پیاده‌روی‌های JBR

نکات مثبت

باغ و ساحلش فوق‌العاده‌اس، نسبت به بقیه هتل‌های جمیرا بیچ خیلی بزرگ‌تر و راحت‌تره. اتاق‌ها هم ویو دریا و بالکن‌های بزرگ دارن.

Oleg
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 25 آبان 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

همه چی خوب بود فقط دریا خیلی کثیف بود، همش از تو قایق‌ها آشغال میریزن و میاد لب ساحل، پرسنل هم هی سعی میکنن جمع کنن ولی فایده نداره.

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد ساختمون اصلی رو درخواست میکنم

نکات مثبت

موقعیت مکانی، کارکنان، تمیزی

نکات منفی

منو تو یه ساختمون فرعی هتل جا دادن بدون اینکه بهم بگن.

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود.

نکات منفی

هیچی کم نداشت.

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخرش گرم بود، موقعیت هتل هم خوب بود.

نکات منفی

خیلی طول کشید تا check-in کردیم، پرسنل قیمت رو بالاتر از همه سایت‌ها حساب کردن، صبحانه‌اش افتضاح بود، رستوران اصلی بیشتر شبیه غذاخوری بود با غذای بی‌کیفیت و تمیزی بد و پرسنل تنبل.

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

صبحانه خوب و متنوع بود. برج VIP خیلی قشنگ، ساکت و دلنشینه. اسپا حرفه‌ای بود.

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین بار بود که اینجا میومدم... موقعیت و امکاناتش 5 ستاره‌ست. اسپا رو تازه بازسازی کردن و عالیه. باشگاهش بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. رستوران براسری 2.0 هنوزم بهترین جا برای شام خوردنه.

نکات منفی

آیا واقعا این همه رستوران لازم دارن؟ در حالی که براسری این همه تنوع غذایی داره و هر شب کلی انتخاب داره. بعضی وقتا پرسنل رستوران خیلی حواس پرت هستن و باید 10 دقیقه منتظر بمونی تا سفارشت رو ثبت کنن.

Nataliya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی ایراد داره و خیلی گرونه

نکات منفی

صبحانه‌ش تو رستوران اصلی افتضاحه، پرسنل خیلی گیج‌ان، check-in خیلی خیلی طول کشید، همه چی رو قاطی کردن و کلی طول کشید تا درستش کنن. اتاق‌ها خیلی نو نیستن، شیرآلات و حموم خیلی داغونه، فرش‌های اتاق هم کثیفه.

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

موقعیت هتل، تمیزی و تنوع و خوشمزگی غذا رو دوست داشتم.

نکات منفی

مشکل اصلی اینه که گارسون‌ها خیلی دیر سفارش‌ها رو میارن. چای، قهوه یا نوشیدنی. ولی خیلی سریع صورت‌حساب رو میارن. کارشون در راستای منافع هتل قابل درکه، ولی بیایید مشتری رو هم فراموش نکنیم. تازه، اگه با جدیت از گارسون سفارشت رو بخوای، سریع میاره.

Lukasz
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای عالی برای آفتاب گرفتن با یه ساحل قشنگ و دسترسی راحت به پیاده‌روی‌های JBR

نکات مثبت

باغ و ساحلش فوق‌العاده‌اس، نسبت به بقیه هتل‌های جمیرا بیچ خیلی بزرگ‌تر و راحت‌تره. اتاق‌ها هم ویو دریا و بالکن‌های بزرگ دارن.

Oleg
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 25 آبان 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

همه چی خوب بود فقط دریا خیلی کثیف بود، همش از تو قایق‌ها آشغال میریزن و میاد لب ساحل، پرسنل هم هی سعی میکنن جمع کنن ولی فایده نداره.

Andrea
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل قدیمی، نه 5 ستاره

نکات مثبت

برنامه های بچه ها در شب سال نو

نکات منفی

صبحانه

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد ساختمان اصلی رو درخواست می کنم

نکات مثبت

موقعیت، کارکنان، تمیزی

نکات منفی

من رو تو یه ساختمان فرعی هتل جا دادن در حالی که بهم اطلاع نداده بودن

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود

نکات منفی

هیچی کم نداشت

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخرش گرم بود، موقعیت هتل هم خوب بود.

نکات منفی

خیلی طول کشید تا check-in کردیم، پرسنل قیمت رو بالاتر از همه سایت‌ها حساب کردن، صبحانه‌اش افتضاح بود، رستوران اصلی بیشتر شبیه غذاخوری بود با غذای بی‌کیفیت و تمیزی بد و پرسنل تنبل.

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

صبحانه خوب و متنوع بود. برج VIP خیلی قشنگ، ساکت و دلنشینه. اسپا حرفه‌ای بود.

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین بار بود که اینجا میومدم... موقعیت و امکاناتش 5 ستاره‌ست. اسپا رو تازه بازسازی کردن و عالیه. باشگاهش بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. رستوران براسری 2.0 هنوزم بهترین جا برای شام خوردنه.

نکات منفی

آیا واقعا این همه رستوران لازم دارن؟ در حالی که براسری این همه تنوع غذایی داره و هر شب کلی انتخاب داره. بعضی وقتا پرسنل رستوران خیلی حواس پرت هستن و باید 10 دقیقه منتظر بمونی تا سفارشت رو ثبت کنن.

Nataliya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی ایراد داره و خیلی گرونه

نکات منفی

صبحانه‌ش تو رستوران اصلی افتضاحه، پرسنل خیلی گیج‌ان، check-in خیلی خیلی طول کشید، همه چی رو قاطی کردن و کلی طول کشید تا درستش کنن. اتاق‌ها خیلی نو نیستن، شیرآلات و حموم خیلی داغونه، فرش‌های اتاق هم کثیفه.

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

موقعیت هتل، تمیزی و تنوع و خوشمزگی غذا رو دوست داشتم.

نکات منفی

مشکل اصلی اینه که گارسون‌ها خیلی دیر سفارش‌ها رو میارن. چای، قهوه یا نوشیدنی. ولی خیلی سریع صورت‌حساب رو میارن. کارشون در راستای منافع هتل قابل درکه، ولی بیایید مشتری رو هم فراموش نکنیم. تازه، اگه با جدیت از گارسون سفارشت رو بخوای، سریع میاره.

Lukasz
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای عالی برای آفتاب گرفتن با ساحل زیبا و دسترسی راحت به پیاده روی جی بی آر

نکات مثبت

محوطه باغ و ساحل فوق العاده بود، در مقایسه با دیگر هتل های جمیرا بیچ خیلی بزرگتر و راحت تره. اتاق ها با منظره دریا و بالکن های بزرگ.

Oleg
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 25 آبان 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

همه چی خوب بود فقط دریا خیلی کثیف بود، معمولا از قایق ها آشغال میریزن و کنار ساحل شناور میشه، پرسنل سعی میکنن جمع کنن ولی فایده نداره.

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد اتاق اصلی رو می گیرم

نکات مثبت

موقعیت مکانی، کارکنان، تمیزی

نکات منفی

من رو تو یه ساختمون فرعی هتل جا دادن و بهم اطلاع نداده بودن

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود

نکات منفی

هیچی کم نداشت

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر گرم، موقعیت هتل

نکات منفی

خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، پرسنل قیمت رو از همه سایت‌های اینترنتی گرون‌تر حساب کردن، صبحونه افتضاح بود، رستوران اصلی مثل سلف‌سرویس بود با غذای بی‌کیفیت و نظافت بد و پرسنل تنبل

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

صبحانه خوب و متنوع برج VIP عالی، ساکت و دلنشین اسپا حرفه‌ای

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین باری بود که اینجا میومدم... موقعیت مکانی و امکاناتش حرف نداره، اسپا رو هم که تازگیا بازسازی کردن و عالی شده. باشگاهش هم بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. براسری 2.0 هم هنوز بهترین رستورانه برای شام خوردن.

نکات منفی

این همه رستوران لازم دارن؟ آخه براسری خودش این همه تنوع غذایی داره، هر شب هم کلی انتخاب هست. بعضی وقتا هم پرسنل رستوران حواسشون نیست و باید ده دقیقه منتظر بمونی تا سفارشتو بگیرن.

Daniele
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

دفعه بعد اتاق اصلی رو می خوام

نکات مثبت

موقعیت مکانی، پرسنل، تمیزی

نکات منفی

من رو توی یه ساختمون فرعی هتل جا دادن و بهم نگفتن

Sergey
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی خوب بود

نکات منفی

هیچی کم نداشت

Nataliya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر گرم، موقعیت مکانی هتل

نکات منفی

خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، پرسنل قیمت رو از همه سایت های اینترنتی گرون تر حساب کردن، صبحونه افتضاح، رستوران اصلی مثل غذاخوری بود با غذای بی کیفیت و تمیزی بد و پرسنل تنبل.

Bilha
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

صبحانه خوب و متنوع برج VIP خیلی دوست داشتنی، ساکت و دلپذیر اسپا حرفه ای

Thomas
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چهاردهمین بازدید... موقعیت و امکانات ۵ ستاره است. اسپا تازه بازسازی شده و عالیه. باشگاه بهترین باشگاه هتلیه که تا حالا رفتم. براسری ۲.۰ هنوزم بهترین رستورانه برای شام.

نکات منفی

این همه رستوران لازمه؟ براسری کلی انتخاب غذا داره، با این همه تنوع هر شب. بعضی وقتا پرسنل رستوران حواسشون نیست و باید ۱۰ دقیقه برای سفارش نوشیدنی منتظر بمونی.

Nataliya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی سروصدا و خیلی گرون

نکات منفی

صبحونه تو رستوران اصلی افتضاح بود، پرسنل خیلی دستپاچه بودن، خیلی خیلی طول کشید تا اتاق رو تحویل بدن، همه چی رو قاطی کردن، کلی طول کشید تا درستش کنن. اتاق ها خیلی نو نیستن، لوله کشی و حموم افتضاح به نظر می رسن، فرش های اتاق کثیفن.

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

موقعیت هتل، تمیزی و تنوع و خوشمزگی غذا رو دوست داشتم.

نکات منفی

مشکل اصلی اینه که گارسون‌ها خیلی دیر سفارش‌ها رو میارن. چای، قهوه یا نوشیدنی. ولی خیلی سریع صورت‌حساب رو میارن. کارشون در راستای منافع هتل قابل درکه، ولی بیایید مشتری رو هم فراموش نکنیم. تازه، اگه با جدیت از گارسون سفارشت رو بخوای، سریع میاره.

Lukasz
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای عالی برای آفتاب گرفتن با ساحل قشنگ و دسترسی راحت به پیاده روی های جی بی آر

نکات مثبت

محوطه باغ و ساحل فوق العاده، نسبت به بقیه هتل های جمیرا بیچ خیلی بزرگتر و راحت تره. اتاق ها با منظره دریا و بالکن های بزرگ.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.