هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورتMaxx Royal Belek Golf Resort

9.3از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / بلک / ترکیه
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت امکانات گسترده و منحصربه‌فردی را به‌طور ویژه برای کودکان ارائه می‌دهد. مینی کلاب در مساحت 1640 متر مربع دارای زمین بازی، مینی دیسکو، پارک‌های آبی، فضاهای ورزشی و بازی‌های رومیزی است. کودکان می‌توانند فعالیت‌های خلاقانه‌ای در مینی کلاب داشته باشند. در ناحیه ساحل به‌صورت رایگان، بازی‌ها و یک فضای مخصوص شن زیر سایه وجود دارد. مینی کلاب‌ها به‌طور ویژه برای کودکان بین سنین 1-3، 4-7 و 13-17 در نظر گرفته شده‌اند. یک سیستم دوربین در مینی کلاب برای کودکان 1 تا 3 ساله وجود دارد که می‌توان آن را در اتاق نیز مشاهده کرد. کودکان زیر 1 سال نیز می‌توانند در مینی کلاب نگهداری شوند. اتاق خواب و اتاق بازی برای نوزادان به‌صورت رایگان در دسترس است. کالسکه‌ها با هزینه اضافی و بنا به درخواست شما ارائه می‌شوند. تخت کودک، استخر کودک، وان کودک و صندلی‌های غذای مخصوص کودک بسته به موجودی فراهم می‌شود....

امکانات و تفریحات هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 14:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیمحدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی مجاز نیست.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

رستوران‌ها و کافه‌ها
  • رستوران ووکسی0 فوت
  • رستوران بوئنو استیک هاوس0 فوت
  • رستوران اوشنز فیش یونانی0 فوت
سواحل اطراف
  • ساحل عمومی سریک بلک4.3 مایل
  • ساحل بوغازکنت7 مایل
نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها
  • فرودگاه آنتالیا18 مایل

آدرس و موقعیت هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

İskele Mevkii, Serik, Antalya, 07506 Belek, Turkey

سوالات متداول

چه نوع اتاقی را می‌توانم در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت شامل: سوئیت، خانوادگی، ویلا می‌باشد.
آیا هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت رستوران در محل دارد؟هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت دارای 11 رستوران است: گاسترو بای آلفردو روسو، کلاماتاس، سافران، رستوران اصلی آزور - صبحانه، رستوران اصلی آزور - ناهار، سیور، توئنتی4،...
هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت چقدر به ساحل نزدیک است؟نزدیک‌ترین ساحل در 2800 فوتی هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت قرار دارد. تمام فواصل به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فواصل واقعی ممکن است متفاوت باشد.
هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت چقدر از مرکز بلک فاصله دارد؟هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت 1.2 مایل از مرکز بلک فاصله دارد. تمام فواصل به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فواصل واقعی ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت جکوزی برای مهمانان خود دارد؟بله، یک جکوزی وجود دارد. می‌توانید درباره این و سایر امکانات هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در این صفحه اطلاعات بیشتری کسب کنید.
آیا هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت استخر دارد؟بله، این هتل دارای استخر است. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات را در این صفحه مشاهده کنید.
آیا هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در میان خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در میان مهمانانی که اقامت خانوادگی را رزرو می‌کنند محبوب است.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت سرو می‌شود؟مهمانانی که در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت اقامت دارند می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا لذت ببرند (امتیاز بررسی مهمانان: 10.0). گزینه‌های صبحانه شامل: قاره‌ای، ایتالیایی،...
در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت چه کاری می‌توان انجام داد؟هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (هزینه‌ها ممکن است اعمال شود): اسپا، مرکز تناسب اندام، جکوزی، سونا، ماساژ، حمام ترکی/بخار، زمین بازی، بیلیارد،...
زمان‌های ورود و خروج در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت چگونه است؟ورود به هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت از ساعت 14:00 است و خروج تا ساعت 12:00.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

9.3از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.6
امکانات
9.5
پاکیزگی
9.5
راحتی
9.6
نسبت ارزش به هزینه
8.6
موقعیت
9.3
Wifi رایگان
8.7
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در مجموع با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. اکثر مهمانان از خدمات، غذا، امکانات، تمیزی و موقعیت مکانی هتل رضایت کامل داشته‌اند و بسیاری قصد بازگشت در آینده را دارند. پرسنل هتل به دلیل حرفه‌ای بودن، توجه و ادب مورد تحسین قرار گرفته‌اند. با این حال، برخی از مهمانان مشکلاتی در بخش رزرو، برخورد پرسنل پذیرش، سرد بودن آب استخر و جکوزی و همچنین کیفیت نوشیدنی‌ها را گزارش کرده‌اند.
نکات مثبت
خدمات و امکانات عالی و فراتر از انتظار
پرسنل بسیار حرفه‌ای، مودب و توجه‌مند
کیفیت و تنوع بالای غذا، به خصوص صبحانه و رستوران آلاکارت ۲۴ ساعته
اتاق‌های بزرگ و راحت با امکانات کامل (وان جکوزی)
موقعیت مکانی بسیار زیبا و دسترسی آسان به امکانات
تمیزی و نظافت هتل
وجود دستیاران Maxx با خدمات حرفه‌ای
شکلات بلژیکی و بستنی موون‌پیک
نکات منفی
مشکلات در فرآیند رزرو و عدم همکاری مناسب بخش فروش
برخورد نامناسب پرسنل پذیرش و عدم خوش‌رویی
سرد بودن آب استخر و جکوزی در فصل‌های خاص
عدم طبیعی بودن نوشیدنی‌ها به نظر برخی از مهمانان
ترجیح داده شدن مشتریان روسی توسط برخی از پرسنل
ضعیف‌تر بودن برنامه‌های شبانه نسبت به سال‌های گذشته
استفاده از اپلیکیشن برای اطلاع‌رسانی که برای هتل بزرگ با دسترسی سخت به اطلاعات مناسب نیست
تماس تلفنی خدمتکاران به جای ارسال پیام
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

Олег
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین هتل در منطقه آنتالیا! نه فقط اولترا اینکلوسیو، بلکه اولترا فوق‌العاده... پیدا کردن همچین خدماتی در ترکیه سخته! خیلی عالی بودید.

نکات منفی

رزرو خیلی سخت بود. قصد داشتیم با گروه بریم ولی متاسفانه... همکاری مناسبی با بخش فروش نداشتند... قیمت‌ها رو به صورت دلخواه می‌گفتن... فرق بین اتاق‌ها رو توضیح نمی‌دادن... آدم می‌خرید یه چیزی که نمی‌دونه چیه، البته در هر صورت خوب بود، ولی بخش فروش باید بهتر بشه.

Natalia
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بستنی موون‌پیک و شکلات بلژیکی رو دوست داشتم.

نکات منفی

احساس کردم نوشیدنی‌ها اصلاً طبیعی نبودن. کارمندان بجای ارسال پیام، به شما زنگ می‌زنن.

Alexander
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پادشاه هتل‌ها.

Çağla
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

عالی

Adam
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 06 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود و منتظرم تا 2025 برگردم!

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود، همه چیزهایی که می‌خواستی و حتی بیشتر. موقعیت هتل بسیار زیبا بود!

نکات منفی

تنها مشکلم اسپاست! استخر و جکوزی برای این فصل خیلی سرد بودند. احتمالاً به همین دلیل خالی بودند.

Igor
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 11 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود – همه چیز در بالاترین سطح. پرسنل بسیار مراقب و خیلی محترم. غذا بهترین چیزی بود که من تا به حال دیدم. همه چیز خیلی خوشمزه و تازه بود. رستوران آلاکارته که 24 ساعته باز بود، واقعاً خوشمزه بود و ارائه غذا خیلی زیبا بود. انتخاب نوشیدنی‌ها فوق‌العاده بود. اتاق‌ها بزرگ و راحت بودن و در همه اتاق‌ها وان با جکوزی وجود داشت.

نکات منفی

همه چیز عالی بود.

Avni
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

حالت خوبه

نکات مثبت

امکانات، غذا، موقعیت، نظافت.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی خوش‌برخورد نبودند، اصلاً لبخند نمی‌زدند و خیلی خوش‌آمدگو نبودند. در صورت بروز مشکل، هیچ جایگزینی نداشتند و واضحاً مشتریان روسی که اکثریت این هتل رو تشکیل می‌دادند، ترجیح داده می‌شدند.

Alima
نوشته شده درچهارشنبه, 16 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 06 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ممنون! مثل همیشه خدمات، غذا و امکانات عالی بود.

نکات منفی

به نظر من، برنامه‌های شبانه سال‌های قبل بهتر بودن.

Аnna
نوشته شده دریکشنبه, 15 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دلم می‌خواد برگردم!

نکات مثبت

همه چیز عالی بود، بالاتر از همه تعریف‌ها. پرسنل فوق‌العاده مراقب! ما تجربه داریم و بهترین هتل‌ها رو میریم، ولی هیچ‌جا به این اندازه توجه و رسیدگی نداشتیم. شما بهترین هستید!

Cagtay
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 05 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

آقای بوراک، دستیار Maxx ما، خیلی حرفه‌ای بود و برای انجام همه درخواست‌های ما تلاش زیادی کرد. خانم دملا در رستوران گاسترو یکی از بهترین گارسون‌هایی بود که دیدم، تمام غذاهایی که سرو می‌شد رو با دقت کامل برای ما توضیح داد که حس خیلی خاصی بهمون داد. خانم نگهان، مدیر دستیار Maxx، همیشه لبخند بر لب، بسیار حرفه‌ای و توجه‌مند به مشتری بود. از کمک‌های ایشان بسیار ممنونیم. همچنین آقای درویش و آقای سلیمان در Pollbar و آقای گوکهان میلور در بار، همیشه لبخند بر لب داشتن و تمام خواسته‌های ما رو بدون گفتن از روی لب‌هامون می‌خوندن و باعث می‌شدند که خودمون رو مثل خونه حس کنیم. به طور کلی تمام کارکنان هتل خیلی مودب و حرفه‌ای بودن. تنها چیزی که می‌تونم در مورد هتل بگم اینه که فوق‌العاده بود. خوشحال می‌شیم دوباره برگردیم. به خاطر توجه‌های ویژه‌ای که برای تولدمون انجام شد، مخصوصاً از آقای ایرفان کوریس تشکر می‌کنم. واقعاً ما رو شرمنده کرد. با سورپرایزهای خیلی جالب و فکر شده خیلی خوشحال و خاص احساس کردیم.

Олег
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین هتل در منطقه آنتالیا! نه فقط اولترا اینکلوسیو، بلکه اولترا فوق‌العاده... پیدا کردن همچین خدماتی در ترکیه سخته! خیلی عالی بودید.

نکات منفی

رزرو خیلی سخت بود. قصد داشتیم با گروه بریم ولی متاسفانه... همکاری مناسبی با بخش فروش نداشتند... قیمت‌ها رو به صورت دلخواه می‌گفتن... فرق بین اتاق‌ها رو توضیح نمی‌دادن... آدم می‌خرید یه چیزی که نمی‌دونه چیه، البته در هر صورت خوب بود، ولی بخش فروش باید بهتر بشه.

Natalia
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بستنی موون پیک و شکلات بلژیکی رو خیلی دوست داشتم.

نکات منفی

احساس کردم نوشیدنی‌ها خیلی طبیعی نبودن. خدمتکارها به جای پیام دادن، تماس می‌گرفتن.

Alexander
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پادشاه هتل‌ها

Çağla
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

عالی

Adam
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 06 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود و منتظرم که در 2025 برگردم!

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود، همه چیزهایی که می‌خواستی و حتی بیشتر. موقعیت مکانی هم بی‌نظیر بود!

نکات منفی

تنها چیزی که ایراد می‌گرفتم اسپا بود! استخر و جکوزی خیلی سرد بودن برای این فصل. احتمالاً به همین دلیل بود که خالی بودن.

Igor
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 11 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود – همه چیز در بالاترین سطح. پرسنل خیلی مراقب و خیلی محترم بودن. غذا بهترین چیزی بود که من تا به حال دیدم. همه چیز خیلی خوشمزه و تازه بود. رستوران آلاکارته که 24 ساعته باز بود، واقعاً خوشمزه بود و ارائه غذا خیلی زیبا بود. انتخاب نوشیدنی‌ها فوق‌العاده بود. اتاق‌ها بزرگ و راحت بودن و در همه اتاق‌ها وان با جکوزی وجود داشت.

نکات منفی

همه چیز عالی بود.

Avni
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

حالت خوبه

نکات مثبت

امکانات، غذا، موقعیت، نظافت.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی خوش‌برخورد نبودند، اصلاً لبخند نمی‌زدند و خیلی خوش‌آمدگو نبودند. در صورت بروز مشکل، هیچ جایگزینی نداشتند و واضحاً مشتریان روسی که اکثریت این هتل رو تشکیل می‌دادند، ترجیح داده می‌شدند.

Alima
نوشته شده درچهارشنبه, 16 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 06 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ممنون! مثل همیشه خدمات، غذا و امکانات عالی بود.

نکات منفی

برنامه‌های شبانه سال‌های گذشته به نظر من بهتر بود.

Аnna
نوشته شده دریکشنبه, 15 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

می‌خواهم برگردم!

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، فراتر از هر تحسینی. پرسنل فوق‌العاده توجه‌مند! ما با هتل‌های بسیار خوبی مقایسه داریم. اما هیچ جا چنین توجهی رو تجربه نکردیم. شما بهترین هستید!

Cagtay
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 05 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

آقای بوراک، دستیار Maxx ما، خیلی حرفه‌ای بود و برای انجام همه درخواست‌های ما تلاش زیادی کرد. خانم دملا در رستوران گاسترو یکی از بهترین گارسون‌هایی بود که دیدم، تمام غذاهایی که سرو می‌شد رو با دقت کامل برای ما توضیح داد که حس خیلی خاصی بهمون داد. خانم نگهان، مدیر دستیار Maxx، همیشه لبخند بر لب، بسیار حرفه‌ای و توجه‌مند به مشتری بود. از کمک‌های ایشان بسیار ممنونیم. همچنین آقای درویش و آقای سلیمان در Pollbar و آقای گوکهان میلور در بار، همیشه لبخند بر لب داشتن و تمام خواسته‌های ما رو بدون گفتن از روی لب‌هامون می‌خوندن و باعث می‌شدند که خودمون رو مثل خونه حس کنیم. به طور کلی تمام کارکنان هتل خیلی مودب و حرفه‌ای بودن. تنها چیزی که می‌تونم در مورد هتل بگم اینه که فوق‌العاده بود. خوشحال می‌شیم دوباره برگردیم. به خاطر توجه‌های ویژه‌ای که برای تولدمون انجام شد، مخصوصاً از آقای ایرفان کوریس تشکر می‌کنم. واقعاً ما رو شرمنده کرد. با سورپرایزهای خیلی جالب و فکر شده خیلی خوشحال و خاص احساس کردیم.

Svetlana
نوشته شده درجمعه, 30 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

حتماً دوباره میام

نکات مثبت

خدمات عالی، مناسب برای بزرگترها و کودک دو ساله ما

نکات منفی

هیچ چیز

Олег
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین هتل منطقه آنتالیا! نه تنها آل اینکلوسیو، بلکه خیلی فراتر از اون... پیدا کردن چنین خدماتی در ترکیه خیلی سخته! عالی بودن

نکات منفی

رزرو کردن خیلی سخت بود. برنامه داشتیم با گروه بیایم ولی متاسفانه... با بخش فروش هماهنگی نبود... قیمت‌ها بدون توضیح گفته می‌شد... فرق اتاق‌ها رو توضیح نمی‌دادند... در هر صورت اتاق خوب بود ولی بخش فروش باید بهتری داشته باشه

Natalia
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

آیس‌کریم موون‌پیک و شکلات بلژیکی رو دوست داشتم.

نکات منفی

احساس کردم نوشیدنی‌ها خیلی طبیعی نبودند. باکس‌ها به جای پیام دادن، شما رو صدا می‌زنن.

Alexander
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پادشاه هتل‌ها

Çağla
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بی‌نظیر

نکات مثبت

بی‌نظیر

Adam
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 06 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود و نمی‌توانم منتظر بمانم که در سال 2025 دوباره برگردم!

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود، همه‌چیز که می‌خواستی و بیشتر از اون. موقعیت مکانی شگفت‌انگیز بود!

نکات منفی

تنها شکایتی که داشتم این بود که اسپای هتل کمی سرد بود! استخر و جکوزی برای این فصل خیلی سرد بودند. احتمالاً به همین خاطر خالی بودند.

Igor
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 11 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود - همه چیز در بالاترین سطح. پرسنل خیلی دقیق و فوق‌العاده مودب بودن. غذا بهترین چیزی بود که من تا به حال دیدم. همه‌چیز خیلی خوشمزه و تازه بود. یک رستوران ۲۴ ساعته هم هست که غذاهای بسیار خوشمزه با ارائه‌ای خیلی زیبا سرو می‌کنه. انتخاب نوشیدنی‌ها فوق‌العاده است. اتاق‌ها spacious و راحت بودن و توی همه اتاق‌ها وان هیدروماساژ بود.

Avni
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اوضاع خوب بود

نکات مثبت

تجهیزات، غذا، موقعیت مکانی، نظافت

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی خوش‌برخورد نبودند، نه خیلی مهربون و نه خوش‌آمدگو، برای مشکلات هیچ جایگزینی نداشتند و به وضوح مشتریان روسی که اکثریت بودن رو بیشتر ترجیح می‌دادند

Alima
نوشته شده درچهارشنبه, 16 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 06 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ممنون! مثل همیشه خدمات عالی، غذا و امکانات خوب

نکات منفی

برنامه‌های نمایشی در سال‌های قبل بهتر بود از نظر من

Аnna
نوشته شده دریکشنبه, 15 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

می‌خواهم برگردم!

نکات مثبت

همه چیز عالی بود، فراتر از هر تحسینی. پرسنل فوق‌العاده توجه‌مند! ما هتل‌های خیلی خوبی رو تجربه کردیم، اما هیچ جا چنین توجهی رو احساس نکردیم. شما بهترین هستید!

Cagtay
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 05 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ماکس دستیارمون آقای بوراک خیلی حرفه‌ای بود و تمام تلاشش رو کرد تا هر خواسته‌ای که داشتیم رو انجام بده. در رستوران گاسترو خانم دملا بهترین گارسون بود که به همه‌ی جزئیات غذاها به طور کامل برامون توضیح داد و این باعث شد خیلی خاص حس کنیم. خانم ناگیهان، مدیر ماکس هم خیلی خوش‌رو و حرفه‌ای بود و همیشه در کنارمون بود. واقعاً ازش تشکر می‌کنیم. همچنین آقای درویش و آقای سلیمان بر‌بر در پول‌بار و آقای گاکهان میلور در بار هم همیشه لبخند روی صورتشون بود و هر چیزی رو که می‌خواستیم با کمال میل برامون فراهم می‌کردن و باعث می‌شدند که مثل خونه‌مون احساس راحتی کنیم. بقیه‌ی کارکنان هم خیلی مودب و حرفه‌ای بودن. به طور کلی هتل خودش واقعاً بی‌نظیره. می‌خواهیم دوباره بیایم. در ضمن برای تمام توجهات ویژه به مناسبت تولدم از آقای عرفان کریش تشکر می‌کنم. واقعاً ما رو شرمنده کرد. با سورپرایزهایی که خیلی با دقت و از روی فکر انجام شده بود، ما رو خیلی خوشحال و خاص کرد.

Svetlana
نوشته شده درجمعه, 30 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

قطعا دوباره میام

نکات مثبت

فراتر از انتظار بود، عالی برای بزرگ‌ترها و بچه‌ دو ساله‌ ما

نکات منفی

هیچ چیزی

Deborah
نوشته شده درسه‌شنبه, 13 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده زیبا در یک موقعیت شگفت‌انگیز.

نکات مثبت

هتل واقعا فوق‌العاده بود و توجه به جزئیات واقعا شگفت‌انگیز بود. خدمات پرسنل هم عالی بود.

نکات منفی

هتل از یک اپلیکیشن برای اطلاع‌رسانی درباره رویدادها و غیره استفاده می‌کنه. حس می‌کنم باید یک راه راحت‌تر برای دسترسی به اطلاعات وجود داشته باشه چون هتل خیلی بزرگه و پیدا کردن رستوران‌ها و بخش‌های مختلف ممکنه چالش‌برانگیز باشه.

Олег
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین هتل منطقه آنتالیا! نه فقط همه‌چیز خیلی عالیه، بلکه سرویس‌دهی در سطح خیلی بالاییه. پیدا کردن چنین خدماتی در ترکیه خیلی سخته! عالی بودن.

نکات منفی

رزرو کردن خیلی سخت بود. ما قصد داشتیم با گروهی بیایم، اما متاسفانه... از بخش فروش به درستی راهنمایی نمی‌شدیم... قیمت‌ها خیلی متغیر بودن... تفاوت بین اتاق‌ها رو توضیح نمی‌دادن... در واقع شما یه چیزی رو می‌خریدید که نمی‌دونستید چی هست. قطعا هر اتاقی خوبه، اما بخش فروش باید بهتر بشه.

Natalia
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

آیس‌کریم موون‌پیک و شکلات بلژیکی رو دوست داشتم.

نکات منفی

احساس کردم نوشیدنی‌ها خیلی طبیعی نبودند. باکس‌ها به جای پیام دادن، شما رو صدا می‌زنن.

Alexander
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پادشاه هتل‌ها

Çağla
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

عالی

Adam
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 06 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود و نمی‌توانم صبر کنم که در 2025 دوباره برگردیم!

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود، همه‌چیز رو که می‌تونستی بخوای داشت و حتی بیشتر. موقعیت هتل هم شگفت‌انگیز بود!

نکات منفی

تنها مشکلی که داشتم مربوط به اسپا بود! استخر و جکوزی برای این فصل سال خیلی سرد بودن. احتمالاً به همین دلیل خالی بودن.

Igor
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 11 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود - همه چیز در بالاترین سطح. پرسنل خیلی دقیق و فوق‌العاده مودب بودن. غذا بهترین چیزی بود که من تا به حال دیدم. همه‌چیز خیلی خوشمزه و تازه بود. یک رستوران ۲۴ ساعته هم هست که غذاهای بسیار خوشمزه با ارائه‌ای خیلی زیبا سرو می‌کنه. انتخاب نوشیدنی‌ها فوق‌العاده است. اتاق‌ها spacious و راحت بودن و توی همه اتاق‌ها وان هیدروماساژ بود.

Avni
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اوکی

نکات مثبت

امکانات، غذا، موقعیت، تمیزی

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی کمکی نمی‌کردن، اصلاً لبخند نمی‌زدن، اصلاً خوش‌برخورد نبودن، در صورت مشکل هیچ جایگزینی نداشتن و به وضوح مشتریان روسی که در این هتل اکثریت بودن رو ترجیح می‌دادن.

Alima
نوشته شده درچهارشنبه, 16 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 06 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مرسی! مثل همیشه خدمات، غذا و امکانات عالی بودن.

نکات منفی

به نظر من، برنامه‌های نمایش سال‌های قبل بهتر بودند.

Аnna
نوشته شده دریکشنبه, 15 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دلم می‌خواد برگردم!

نکات مثبت

همه چیز عالی بود، خیلی بالاتر از هر ستایش. پرسنل فوق‌العاده دقیق و با دقت بودن! ما تجربه‌های زیادی داریم و هتل‌های خیلی خوبی رو دیدیم، ولی هیچ‌جا اینقدر توجه به جزئیات نبود. شما بهترین هستید!

Cagtay
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 05 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ماکس دستیارمون آقای بوراک خیلی حرفه‌ای بود و تمام تلاشش رو کرد تا هر خواسته‌ای که داشتیم رو انجام بده. در رستوران گاسترو خانم دملا بهترین گارسون بود که به همه‌ی جزئیات غذاها به طور کامل برامون توضیح داد و این باعث شد خیلی خاص حس کنیم. خانم ناگیهان، مدیر ماکس هم خیلی خوش‌رو و حرفه‌ای بود و همیشه در کنارمون بود. واقعاً ازش تشکر می‌کنیم. همچنین آقای درویش و آقای سلیمان بر‌بر در پول‌بار و آقای گاکهان میلور در بار هم همیشه لبخند روی صورتشون بود و هر چیزی رو که می‌خواستیم با کمال میل برامون فراهم می‌کردن و باعث می‌شدند که مثل خونه‌مون احساس راحتی کنیم. بقیه‌ی کارکنان هم خیلی مودب و حرفه‌ای بودن. به طور کلی هتل خودش واقعاً بی‌نظیره. می‌خواهیم دوباره بیایم. در ضمن برای تمام توجهات ویژه به مناسبت تولدم از آقای عرفان کریش تشکر می‌کنم. واقعاً ما رو شرمنده کرد. با سورپرایزهایی که خیلی با دقت و از روی فکر انجام شده بود، ما رو خیلی خوشحال و خاص کرد.

Svetlana
نوشته شده درجمعه, 30 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

قطعا دوباره میام

نکات مثبت

فراتر از انتظار بود، عالی برای بزرگ‌ترها و بچه‌ دو ساله‌ ما

نکات منفی

هیچ چیزی

Deborah
نوشته شده درسه‌شنبه, 13 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده زیبا در یک موقعیت شگفت‌انگیز.

نکات مثبت

هتل واقعا فوق‌العاده بود و توجه به جزئیات واقعا شگفت‌انگیز بود. خدمات پرسنل هم عالی بود.

نکات منفی

هتل از یک اپلیکیشن برای اطلاع‌رسانی درباره رویدادها و غیره استفاده می‌کنه. حس می‌کنم باید یک راه راحت‌تر برای دسترسی به اطلاعات وجود داشته باشه چون هتل خیلی بزرگه و پیدا کردن رستوران‌ها و بخش‌های مختلف ممکنه چالش‌برانگیز باشه.

Jaafer
نوشته شده درجمعه, 09 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 04 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مجتمع خیلی عالی و تمیز بود و پرسنل هم عالی بودن

Олег
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین هتل منطقه آنتالیا! نه فقط همه‌چیز خیلی عالیه، بلکه سرویس‌دهی در سطح خیلی بالاییه. پیدا کردن چنین خدماتی در ترکیه خیلی سخته! عالی بودن.

نکات منفی

رزرو کردن خیلی سخت بود. ما قصد داشتیم با گروهی بیایم، اما متاسفانه... از بخش فروش به درستی راهنمایی نمی‌شدیم... قیمت‌ها خیلی متغیر بودن... تفاوت بین اتاق‌ها رو توضیح نمی‌دادن... در واقع شما یه چیزی رو می‌خریدید که نمی‌دونستید چی هست. قطعا هر اتاقی خوبه، اما بخش فروش باید بهتر بشه.

Natalia
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

آیس‌کریم موون‌پیک و شکلات بلژیکی رو دوست داشتم.

نکات منفی

احساس کردم نوشیدنی‌ها خیلی طبیعی نبودند. باکس‌ها به جای پیام دادن، شما رو صدا می‌زنن.

Alexander
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پادشاه هتل‌ها

Çağla
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بی‌نظیر

نکات مثبت

بی‌نظیر

Adam
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 06 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود و بی‌صبرانه منتظریم که در 2025 دوباره بیایم!

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود، همه‌چیزهایی که می‌خواستی و حتی بیشتر از اون رو داشت. موقعیت هتل هم شگفت‌انگیز بود!

نکات منفی

تنها چیزی که ممکن بود باعث شکایت بشه، اسپا بود! استخر و جکوزی برای این فصل خیلی سرد بودن. احتمالاً به همین دلیل هم خالی بودن.

Igor
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 11 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود - همه چیز در بالاترین سطح. پرسنل بسیار دقیق و مودب بودند. غذا بهترین چیزی بود که من در هیچ جا دیده بودم. همه چیز خیلی خوشمزه و تازه بود. رستوران آلاکارتی 24 ساعته داشت که در آنجا همه چیز واقعاً خوشمزه بود و ارائه بسیار زیبایی داشت. انتخاب نوشیدنی‌ها هم واقعاً بی‌نظیر بود. اتاق‌ها خیلی بزرگ و راحت بودند، در همه اتاق‌ها وان با ماساژ آب وجود داشت.

نکات منفی

همه چیز عالی بود.

Avni
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اوکی

نکات مثبت

امکانات، غذا، موقعیت، تمیزی

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی کمکی نمی‌کردن، اصلاً لبخند نمی‌زدن، اصلاً خوش‌برخورد نبودن، در صورت مشکل هیچ جایگزینی نداشتن و به وضوح مشتریان روسی که در این هتل اکثریت بودن رو ترجیح می‌دادن.

Alima
نوشته شده درچهارشنبه, 16 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 06 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مرسی! مثل همیشه خدمات، غذا و امکانات عالی بودن.

نکات منفی

به نظر من، برنامه‌های نمایش سال‌های قبل بهتر بودند.

Аnna
نوشته شده دریکشنبه, 15 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دلم می‌خواد برگردم!

نکات مثبت

همه چیز عالی بود، خیلی بالاتر از هر ستایش. پرسنل فوق‌العاده دقیق و با دقت بودن! ما تجربه‌های زیادی داریم و هتل‌های خیلی خوبی رو دیدیم، ولی هیچ‌جا اینقدر توجه به جزئیات نبود. شما بهترین هستید!

Cagtay
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 05 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ماکس دستیارمون آقای بوراک خیلی حرفه‌ای بود و تمام تلاشش رو کرد تا هر خواسته‌ای که داشتیم رو انجام بده. در رستوران گاسترو خانم دملا بهترین گارسون بود که به همه‌ی جزئیات غذاها به طور کامل برامون توضیح داد و این باعث شد خیلی خاص حس کنیم. خانم ناگیهان، مدیر ماکس هم خیلی خوش‌رو و حرفه‌ای بود و همیشه در کنارمون بود. واقعاً ازش تشکر می‌کنیم. همچنین آقای درویش و آقای سلیمان بر‌بر در پول‌بار و آقای گاکهان میلور در بار هم همیشه لبخند روی صورتشون بود و هر چیزی رو که می‌خواستیم با کمال میل برامون فراهم می‌کردن و باعث می‌شدند که مثل خونه‌مون احساس راحتی کنیم. بقیه‌ی کارکنان هم خیلی مودب و حرفه‌ای بودن. به طور کلی هتل خودش واقعاً بی‌نظیره. می‌خواهیم دوباره بیایم. در ضمن برای تمام توجهات ویژه به مناسبت تولدم از آقای عرفان کریش تشکر می‌کنم. واقعاً ما رو شرمنده کرد. با سورپرایزهایی که خیلی با دقت و از روی فکر انجام شده بود، ما رو خیلی خوشحال و خاص کرد.

Олег
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین هتل منطقه آنتالیا! نه فقط خیلی خوب بلکه عالی... پیدا کردن همچین خدماتی تو ترکیه خیلی سخته! دست‌مریزاد

نکات منفی

رزرو کردن خیلی سخت بود. قصد داشتیم با گروه بیایم، اما متاسفانه... واحد فروش خیلی همکاری نمی‌کرد... قیمت‌ها به طور دقیق گفته نمی‌شد... تفاوت بین اتاق‌ها توضیح داده نمی‌شد... در نهایت همیشه یه چیزی خریداری می‌کردیم که شاید خوب باشه، ولی باید واحد فروشش بهتر بشه.

Natalia
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بستنی موون‌پیک و شکلات بلژیکی رو دوست داشتم.

نکات منفی

احساس کردم نوشیدنی‌ها اصل نبودن. به جای پیام دادن، پیشخدمت‌ها تماس می‌گرفتن.

Alexander
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پادشاه هتل‌ها

Çağla
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 05 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

عالی

Adam
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 06 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود و بی‌صبرانه منتظریم که در 2025 دوباره بیایم!

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود، همه‌چیزهایی که می‌خواستی و حتی بیشتر از اون رو داشت. موقعیت هتل هم شگفت‌انگیز بود!

نکات منفی

تنها چیزی که ممکن بود باعث شکایت بشه، اسپا بود! استخر و جکوزی برای این فصل خیلی سرد بودن. احتمالاً به همین دلیل هم خالی بودن.

Igor
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 11 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود، همه چیز در بالاترین سطح. پرسنل خیلی دقیق و نهایت ادب بودن. غذاها بهترین‌هایی بودن که تا حالا دیده بودم. همه‌چیز خیلی خوشمزه و تازه بود. رستوران آلاکارتی که ۲۴ ساعته بازه، خیلی خوشمزه بود و ارائه‌اش هم خیلی زیبا بود. انتخاب نوشیدنی‌ها هم فوق‌العاده بود. اتاق‌ها هم خیلی جادار و راحت بودن و در همه اتاق‌ها وان جکوزی داشت.

نکات منفی

همه چیز عالی بود.

Avni
نوشته شده درشنبه, 17 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اوکی

نکات مثبت

امکانات، غذا، موقعیت، تمیزی

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی کمکی نمی‌کردن، اصلاً لبخند نمی‌زدن، اصلاً خوش‌برخورد نبودن، در صورت مشکل هیچ جایگزینی نداشتن و به وضوح مشتریان روسی که در این هتل اکثریت بودن رو ترجیح می‌دادن.

Alima
نوشته شده درچهارشنبه, 16 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 06 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ممنون! مثل همیشه خدمات، غذا و امکانات عالی بود.

نکات منفی

برنامه‌های نمایشی سال‌های قبل به نظرم بهتر بودن.

Аnna
نوشته شده دریکشنبه, 15 مهر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 08 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دلم می‌خواد برگردم!

نکات مثبت

همه چیز عالی بود، خیلی بالاتر از هر ستایش. پرسنل فوق‌العاده دقیق و با دقت بودن! ما تجربه‌های زیادی داریم و هتل‌های خیلی خوبی رو دیدیم، ولی هیچ‌جا اینقدر توجه به جزئیات نبود. شما بهترین هستید!

Cagtay
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 05 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

آقای بوراک، دستیار ما، خیلی ماهر بود و تمام تلاشش رو کرد تا تمام خواسته‌هامون رو برآورده کنه. خانم دملا در رستوران گاسترو، بهترین گارسون بود که تا به حال دیدم. توضیحاتش درباره هر بشقاب غذا به ما احساس خاصی داد. خانم نگهان، مدیر دستیار Maxx، بسیار خوشرو، مشتری‌مدار و حرفه‌ای بود. ما هم از کمک‌های زیادی که از ایشون گرفتیم واقعا ممنونیم. همچنین آقای درویش و آقای سلیمان، مسئول Pollbar، و آقای گوخان میلور، مسئول بار، هر خواسته‌ای که داشتیم رو از روی لب‌هایمون خواندند و هیچ وقت لبخندشون رو از دست ندادند و باعث شدند که ما توی هتل احساس خونگی بودن کنیم. به طور کلی تمام کارکنان بخش‌ها خیلی مودب و حرفه‌ای بودن. در نهایت تنها چیزی که می‌تونم درباره هتل بگم اینه که فوق‌العاده بود. خوشحالیم که دوباره می‌خواهیم به اینجا برگردیم. همچنین از آقای عرفان کوری‌ش برای تمام توجهاتی که به مناسبت تولدمون داشتیم، مخصوصاً تشکر می‌کنم. واقعا ما رو غافلگیر کرد و با سورپرایزهای خیلی فکر شده‌اش خیلی خوشحال و ویژه احساس کردیم.

Svetlana
نوشته شده درجمعه, 30 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

حتماً برمی‌گردیم

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، فوق‌العاده برای بزرگترها و بچه دو ساله‌مون

نکات منفی

هیچ چیزی

Deborah
نوشته شده درسه‌شنبه, 13 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل کاملاً زیبا در یک موقعیت شگفت‌انگیز

نکات مثبت

هتل واقعاً شگفت‌انگیز بود و توجه به جزئیات عالی بود. خدمات پرسنل هم فوق‌العاده بود.

نکات منفی

هتل از اپلیکیشن برای اطلاع‌رسانی در مورد رویدادها استفاده می‌کنه. احساس می‌کنم باید یه روش راحت‌تر برای این موضوع پیدا بشه چون هتل خیلی بزرگه و پیدا کردن راه‌ها و رستوران‌ها ممکنه سخت باشه.

Jaafer
نوشته شده درجمعه, 09 شهریور 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 04 شهریور 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این مجتمع فوق‌العاده و خیلی تمیز بود و کارکنان عالی بودن

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.