هتل مریت لفکوشا کازینو

هتل مریت لفکوشا کازینوMerit Lefkosa Casino hotel

8.9از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / نیکوزیای شمالی / قبرس
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل مریت لفکوشا کازینو

هتل مریت لفکوشا کازینو هتلی شیک است که یک حمام سنتی، استخرهای سرپوشیده و روباز و کازینویی در محل دارد. اتاق‌های آن با رنگ‌های گرم تزئین شده و دسترسی به وای‌فای رایگان دارند. اتاق‌ها با دکوراسیونی شیک و پارچه‌های لوکس تزئین شده‌اند. حمام‌های وسیع با کاشی‌های آبی، سطح‌های گرانیتی و شیرآلات طلایی تزئین شده‌اند. هر اتاق امکانات نوشیدنی سرد و گرم و تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای دارد. مهمانان می‌توانند در اسپای هتل مریت که شامل حمام مرمری، استخر سرپوشیده شیشه‌ای و خدمات ماساژ است، استراحت کنند. همچنین استخر روباز و باشگاه ورزشی برای تمرین در دسترس است. چندین رستوران با منوی متنوع و سلف‌سرویس برای مهمانان غذا ارائه می‌دهند. هتل یک بار دنج با فضای نشیمن وسیع و پنجره‌های بزرگ دارد. هتل مریت لفکوشا کازینو سرویس اتاق 24 ساعته، خدمات خشکشویی و لاندری را نیز ارائه می‌دهد. همچنین پارکینگ داخلی رایگان و یک سالن زیبایی دارد. مرکز نیکوزیا تنها 5 دقیقه...

امکانات و تفریحات هتل مریت لفکوشا کازینو

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • حمام یا دوش
  • حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2:00 بعد از ظهر تا 12:00 شب
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود به هتل وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • باغ فیدان لفکوشا0.9 mi
  • موزه تکه مولویه1.1 mi
  • ستون ونیز1.2 mi
  • پارک بریش منچو1.2 mi
  • عمارت درویش پاشا1.3 mi
  • موزه باستان‌شناسی قبرس1.6 mi
  • باغ‌های شهری نیکوزیا1.7 mi
  • موزه قبرس1.7 mi
  • موزه و رصدخانه برج لدره1.8 mi
  • موزه شهری لوونتیس نیکوزیا1.8 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] کباب بیلدیگین450 ft
  • [رستوران] مطبخ امیره آشپزخانه عثمانی و ترکی1,050 ft
  • [رستوران] رستوران کاوادا1,500 ft
جاذبه‌های برتر
  • موزه بیزانسی1.9 mi
  • مرکز هنرهای تجسمی و پژوهش2.1 mi
  • یادبود آزادی2.3 mi
  • پارک جنگلی ملی آتالاسا5 mi
  • قلعه لا کاوا5 mi
  • قلعه بوفاونتو12 mi
حمل‌ونقل عمومی
  • [اتوبوس] میدان سالومو1.9 mi

آدرس و موقعیت هتل مریت لفکوشا کازینو

Bedrettin Demirel Caddesi K.K.T.C., 99000 North Nicosia, Northern Cyprus

سوالات متداول

چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل مریت لفکوشا کازینو رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل مریت لفکوشا کازینو شامل: سوئیت، دو نفره
هزینه اقامت در هتل مریت لفکوشا کازینو چقدر است؟قیمت‌ها در هتل مریت لفکوشا کازینو ممکن است بسته به تاریخ اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) متغیر باشد.
زمان‌های ورود و خروج از هتل مریت لفکوشا کازینو چه ساعتی است؟ورود به هتل مریت لفکوشا کازینو از ساعت 2:00 بعد از ظهر است و خروج تا ساعت 12:00 ظهر امکان‌پذیر است.
آیا هتل مریت لفکوشا کازینو استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و دیگر امکانات را در این صفحه مشاهده کنید.
در هتل مریت لفکوشا کازینو چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل مریت لفکوشا کازینو فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): اسپا، باشگاه ورزشی، سونا، ماساژ، حمام ترکی/بخار، زمین بازی، پینگ پنگ،...
آیا هتل مریت لفکوشا کازینو رستوران دارد؟هتل مریت لفکوشا کازینو دارای 2 رستوران است: رستوران کباب عثمانی و رستوران سلطان.
هتل مریت لفکوشا کازینو چقدر از مرکز نیکوزیا شمالی فاصله دارد؟هتل مریت لفکوشا کازینو 2450 فوت از مرکز نیکوزیا شمالی فاصله دارد. تمامی مسافت‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده است. مسافت‌های واقعی سفر ممکن است متفاوت باشد.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل مریت لفکوشا کازینو سرو می‌شود؟مهمانانی که در هتل مریت لفکوشا کازینو اقامت دارند می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا لذت ببرند (امتیاز نظرسنجی مهمان: 9.6). گزینه‌های صبحانه شامل: صبحانه قاره‌ای، گیاهی، وگان،...

امتیازات و نظرات میهمانان هتل مریت لفکوشا کازینو

8.9از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.2
امکانات
8.8
پاکیزگی
9.1
راحتی
9.1
نسبت ارزش به هزینه
8.4
موقعیت
8.5
Wifi رایگان
9
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل مریت لفکوشا کازینو از نظر اکثر کاربران تجربه‌ای مثبت ارائه داده است. نکات قوت اصلی هتل شامل پرسنل بسیار خوش برخورد و مودب، تمیزی هتل و اتاق‌ها، کیفیت و تنوع غذا (به ویژه صبحانه) و ارتقاء رایگان اتاق به سوئیت برای برخی از مهمانان بوده است. همچنین، مهمانان از خدمات اسپا و استخر سرپوشیده راضی بودند. با این حال، برخی از کاربران از رفتار کارکنان پذیرش و میز جلو ناراضی بوده و همچنین در مورد تنظیم بودن دستگاه‌های اسلات کازینو و قدیمی بودن دکوراسیون و بوی کهنگی هتل انتقاداتی داشته‌اند.
نکات مثبت
پرسنل بسیار خوش برخورد، مودب و پیگیر
تمیزی هتل و اتاق‌ها
کیفیت و تنوع غذا، به ویژه صبحانه
ارتقاء رایگان اتاق به سوئیت برای برخی از مهمانان
خدمات خوب اسپا و استخر سرپوشیده
رسیدگی و توجه پرسنل
نکات منفی
برخورد نامناسب برخی از کارکنان پذیرش و میز جلو
مشکوک بودن تنظیمات دستگاه‌های اسلات کازینو
قدیمی بودن دکوراسیون و بوی کهنگی هتل
قیمت بالای اتاق نسبت به خدمات ارائه شده
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل مریت لفکوشا کازینو

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه چی خیلی خوب بود، مخصوصاً بچه‌های لابی خیلی باحال بودن. آقای Evrim مسئول لابی خیلی پیگیر بود.

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنل خیلی خوب بودن.

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اسلات‌های قفل شده

نکات مثبت

توجه و برخورد پرسنل

نکات منفی

دستگاه‌های اسلات تو کازینو تنظیم شده‌ن. من و خانومم با هم رفتیم و چهار روز کنار هم روی دستگاه‌های یکسان بازی کردیم. اون با ۲۵ لیر شرط‌بندی، وقتی وارد بازی زنگ و شبدر میشد، ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۲۵۰ امتیاز میگرفت. اما من وقتی با ۱۰۰۰ لیر یا ۵۰۰۰ لیر شرط‌بندی میکردم، فقط ۱۰۰۰ یا ۵۰۰۰ امتیاز میگرفتم. این فقط یه بار یا دو بار نبود، همش همینجوری بود. اصلاً پیشنهاد نمیکنم به کازینو برین، دستگاه‌ها تنظیم شدن. قیمت اتاق هم اصلاً به درد نمیخوره.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق العاده

نکات مثبت

تمیزی هتل، توجه و رسیدگی پرسنل، غذاهای خوشمزه، و راحتی اتاق خیلی خوب بود. ما سه روز توی اتاق 807، سوییت کینگ بودیم و خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه‌ای که وارد هتل شدیم، با روی خوش از ما استقبال کردن. آقای اِوریم خیلی کمک کردن و برای اینکه راحت باشیم، اتاقمون رو به سوییت تغییر دادن. تمیزی اتاق و روی خوش پرسنل باعث شد یه تعطیلات راحت داشته باشیم. موقع چک‌اوت هم آقای اِوریم خیلی لطف کردن و با پذیرایی از ما، کارمون رو راحت انجام دادن. صبحانه‌ش خیلی خوبه، ویوی سالن صبحانه هم خیلی عالیه. اگه دوباره بیام، بدون اینکه دنبال هتل دیگه‌ای بگردم، دوباره اینجا میمونم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

مثل خونه بود

نکات مثبت

مثل خونه راحت بودیم

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن، همشون خوش‌رو، مودب و با اطلاعات درست کمک می‌کردن. تو هر زمینه‌ای حسابی هوامونو داشتن. غذاها هم خیلی خوشمزه بود، مخصوصا صبحونه.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برخوردشون عالی بود، همه جا هم خیلی تمیز بود.

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحتی، تمیزی و تفریح

نکات مثبت

اینکه رزرو ما رو به صورت رایگان به سوئیت ارتقا دادن خیلی خوشحالمون کرد. صبحونه مفصل و خوشمزه، تمیزی اتاق‌ها، مخصوصا از خانم دویگو به خاطر برخورد خوب و صمیمانه‌شون خیلی ممنونیم.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل خوب توی اسپا.

نکات منفی

پذیرش و کارکنان میز جلو خیلی خوش برخورد نبودن.

Halenur
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بد نیست

نکات مثبت

چیزی که بیشتر از همه منو خوشحال کرد و حس خوبی بهم داد، روی خوش کارکنان بود. به نظر من دیگه وقت نوسازی هتل رسیده.

نکات منفی

یه کم از مد افتاده و یه بوی کهنگی میده. بوی خود وسایله. غیر از این تمیز بود.

Murat
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیست

نکات مثبت

خانم توقچه مدیر خیلی عالی هستن، هیچ مشکلی نیست که نتونن حلش کنن. خانم سونگول مدیر منابع انسانی خیلی با ارزشن و کارشون رو خیلی دوست دارن. یه خانمی به اسم لیلی هست که همیشه لبخند به لب داره، اگه میشد باهام کار کنه حتما قبول میکردم. روحی بیگ مسئول رستوران هم همینطور. مدیر کل هم که یه آدم حسابی و خوش مشربه، یه خانواده خوب تربیت کرده. خلاصه همه کارکنان خوبن و همه چی عالی بود! یه سر هم به برنامه‌های شبانه زدم، اونجا هم همه عالی بودن، از گارسون گرفته تا کارمند و مدیر. از همه‌شون ممنونم. راستی نگم از اسپا که خانم سراپ واقعا حرف نداره... یه دونه‌ست!!!

نکات منفی

اینکه خیلی خوب بودن رو دوست نداشتم.

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه چی خیلی خوب بود، مخصوصاً بچه‌های لابی خیلی باحال بودن. آقای Evrim مسئول لابی خیلی پیگیر بود.

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنل خیلی خوب بودن.

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اسلات‌های قفل شده

نکات مثبت

توجه و برخورد پرسنل

نکات منفی

دستگاه‌های اسلات تو کازینو تنظیم شده‌ن. من و خانومم با هم رفتیم و چهار روز کنار هم روی دستگاه‌های یکسان بازی کردیم. اون با ۲۵ لیر شرط‌بندی، وقتی وارد بازی زنگ و شبدر میشد، ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۲۵۰ امتیاز میگرفت. اما من وقتی با ۱۰۰۰ لیر یا ۵۰۰۰ لیر شرط‌بندی میکردم، فقط ۱۰۰۰ یا ۵۰۰۰ امتیاز میگرفتم. این فقط یه بار یا دو بار نبود، همش همینجوری بود. اصلاً پیشنهاد نمیکنم به کازینو برین، دستگاه‌ها تنظیم شدن. قیمت اتاق هم اصلاً به درد نمیخوره.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی هتل، توجه و برخورد، غذاهای خوشمزه و راحتی اتاق عالی بود. ما تو اتاق ۸۰۷، سوییت سلطنتی، سه روز موندیم و خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه‌ای که وارد هتل شدیم، با روی خوش ازمون استقبال کردن. آقای اِوریم خیلی کمک کردن و برای اینکه راحت باشیم، اتاقمون رو به سوییت ارتقا دادن. تمیزی اتاق و روی خوش پرسنل باعث شد تعطیلات خیلی خوبی داشته باشیم. کارای خروج رو هم با کمک و پذیرایی آقای اِوریم به راحتی انجام دادیم. صبحانه‌اش خیلی خوب بود، منظره سالن صبحانه هم عالی بود. اگه دوباره بیام، بدون اینکه دنبال هتل دیگه بگردم، دوباره اینجا میمونم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

انگار خونه خودمون بود

نکات مثبت

خیلی راحت و مثل خونه خود آدم بود.

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن، همشون خوش‌رو، مودب و با اطلاعات درست کمک می‌کردن. تو هر زمینه‌ای حسابی هوامونو داشتن. غذاها هم خیلی خوشمزه بود، مخصوصا صبحونه.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

رسیدگیشون عالی بود، همه‌جا هم خیلی تمیز بود.

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحتی، تمیزی و خوش‌گذرونی

نکات مثبت

اینکه رزرو ما رو مجانی به یه سوئیت بزرگتر ارتقا دادن خیلی حال داد. صبحونه مفصل و باحال، تمیزی اتاق‌ها، مخصوصا از خانم 'دویگو' به خاطر برخورد خوب و خوش‌رویی‌شون خیلی ممنونیم.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل خوب در اسپا

نکات منفی

پذیرش و کارکنان میز جلو خیلی خوش برخورد نبودند.

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه چی خیلی خوب بود، مخصوصاً بچه‌های لابی خیلی باحال بودن. آقای اِوریم، مسئول لابی، خیلی باحال بود.

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنلش خیلی خوب بودن.

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اسلات‌های قفل شده

نکات مثبت

توجه و علاقه پرسنل

نکات منفی

دستگاه‌های اسلات کازینو تنظیم شده‌ان. من و همسرم کنار هم روی دستگاه‌های یکسان بازی کردیم. به مدت 4 روز، اون با شرط‌بندی 25 لیری، تو بازی چان و مشابهش، 300، 500، 750 و 1250 تا زنگ و شبدر باز میکرد، اما من با شرط‌بندی 1000 لیری و 5000 لیری، فقط 1000 یا 5000 تا زنگ و شبدر باز میکردم. این فقط یک یا دوبار نبود، همیشه همین‌طور بود. به شدت توصیه میکنم به کازینو نرید، چون دستگاه‌ها تنظیم شدن. قیمت اتاق اصلا با خدمات ارائه شده همخونی نداره.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی هتل، توجه و علاقه، غذاهای خوشمزه، و راحتی اتاق عالی بود. ما سه روز تو سوئیت سلطنتی اتاق 807 بودیم و خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه ورود به هتل، با یه استقبال خیلی گرم و صمیمی روبرو شدیم. آقای اِوریم خیلی کمک کردن و برای اینکه راحت باشیم، اتاقمون رو به سوییت تغییر دادن. تمیزی اتاق و برخورد خوب پرسنل باعث شد یه تعطیلات خیلی خوبی داشته باشیم. موقع چک‌اوت هم آقای اِوریم با روی خوش و پذیرایی از ما، کارمون رو راحت انجام دادن. صبحانه‌اش خیلی خوب بود و منظره سالن صبحانه هم عالی بود. اگه دوباره بیام، بدون اینکه دنبال هتل دیگه‌ای بگردم، حتماً اینجا می‌مونم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

انگار خونه خودمون بود

نکات مثبت

خیلی راحت و مثل خونه خودمون بود.

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب، خوش‌برخورد، محترم و با اطلاعات بودن. تو هر زمینه‌ای کمک کردن. غذاها هم خیلی خوب بود، مخصوصاً صبحانه‌اش.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

رسیدگیشون عالی بود و اقامتگاه خیلی تمیز بود.

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحتی، تمیزی و تفریح

نکات مثبت

اینکه رزرو ما رو به صورت رایگان به سوییت ارتقا دادن خیلی خوشحالمون کرد. ارائه صبحانه عالی و متنوع، تمیزی اتاق‌ها، مخصوصاً از خانم دویگو به خاطر برخورد خوب و صمیمانه‌شون خیلی ممنونم.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل خوب اسپا

نکات منفی

پذیرش و کارکنان میز جلو خیلی خوش برخورد نبودن.

Halenur
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بد نیست

نکات مثبت

چیزی که بیشتر از همه من رو خوشحال و راحت کرد، خوش‌رویی کارکنان بود. به غیر از این، فکر می‌کنم وقتش رسیده که هتل یه نوسازی بکنه.

نکات منفی

یه مقدار از مد افتاده و یه بوی قدیمی داره. بوی خود وسایله. به غیر از این، تمیزه.

Murat
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیست

نکات مثبت

خانم توغچه مدیر خیلی عالی هستن و هیچ مشکلی نیست که نتونن حلش کنن، مدیر منابع انسانی خانم سونگول خیلی ارزشمند هستن و کارشون رو خیلی دوست دارن، یه خانومی هست به اسم لیلی که همیشه لبخند به لب داره، اگه بخواد پیشم کار کنه، نه نمیگم، آقای روحی مسئول رستوران هم همینطور، مدیر کل هم که یه آدم حسابی و خونگرم. خلاصه همه کارکنان خوب بودن و همه چیز عالی بود! از روی کنجکاوی رفتم سراغ تفریحات شبانه و اونجا هم دیدم که همه خوبن. اینقدر آدم‌های مثبتی هستن، از گارسون گرفته تا کارمند و مدیر. همه‌شون بیست بودن. از همه‌شون تشکر می‌کنم. راستی، از اسپا نگم که خانم سراب واقعاً یه دونست... فوق‌العاده‌ست!!!

نکات منفی

اینکه خیلی خوب بودن رو دوست نداشتم.

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه چیز خیلی خوب بود، مخصوصاً اون دوستانی که تو لابی بودن خیلی پیگیر بودن. آقای Evrim مسئول لابی خیلی با مسئولیت بودن

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنل خیلی خوب بودن

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

دستگاه‌های قفل شده

نکات مثبت

برخورد و توجه پرسنل عالی بود.

نکات منفی

به هیچ وجه سمت کازینو نرید، دستگاه‌ها تنظیم شده‌ان. من و همسرم با هم رفتیم و کنار هم روی یه بازی با یه دستگاه بازی کردیم. چهار روز همسرم با ۲۵ لیر شرط بندی وارد بازی شبدر شد و ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۲۵۰ امتیاز آورد، من با ۱۰۰۰ لیر شرط بندی ۵۰۰۰ لیر امتیاز آوردم و این اتفاق یک بار و دوبار نیفتاد و مدام تکرار شد. به شدت توصیه می‌کنم کازینو نرید. قیمت اتاق اصلا نمی ارزه.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی هتل، برخورد خوب و توجه پرسنل، غذاهای خوشمزه و راحت بودن اتاق، همه‌چی عالی بود. ما سه روز تو اتاق 807، یه جورایی سوییت شاهانه، اقامت داشتیم و خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه‌ای که وارد هتل شدیم، با یه استقبال خیلی گرم و صمیمی روبرو شدیم. آقای اِوریم خیلی بهمون کمک کردن، اتاقمون رو به یه سوییت ارتقا دادن تا راحت باشیم. تمیزی اتاق و برخورد خوب پرسنل باعث شد یه تعطیلات خیلی خوبی داشته باشیم. موقع چک‌اوت هم دوباره آقای اِوریم خیلی لطف داشتن و با یه پذیرایی خوب، کارمون رو راحت انجام دادن. صبحونه‌اش خیلی خوب بود، منظره سالن صبحونه‌خوری هم که حرف نداشت. اگه دوباره بیام، بدون اینکه دنبال یه هتل دیگه بگردم، حتماً دوباره اینجا میمونم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

انگار خونه خودمون بود

نکات مثبت

خیلی راحت بود، انگار تو خونه خودمون بودیم.

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن، خوش‌رو، محترم و اطلاعات درست میدادن. تو هر زمینه‌ای کمک کردن. غذاها هم خیلی خوب بود، مخصوصاً صبحونه.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

توجه و رسیدگی عالی بود، هتل هم خیلی تمیز بود.

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحتی، تمیزی و تفریح

نکات مثبت

اینکه رزرو ما رو به صورت رایگان به سوییت ارتقا دادن خیلی خوشحالمون کرد. ارائه صبحانه لذیذ و متنوع، تمیزی اتاق‌ها، مخصوصاً از خانم 'Duygu' که خیلی با محبت و خوش برخورد بودن، دوباره تشکر می‌کنم.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل حرفه‌ای در اسپا.

نکات منفی

پذیرش و کارکنان میز جلو خیلی استقبال کننده نبودن.

Halenur
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بد نیست

نکات مثبت

چیزی که بیشتر از همه منو خوشحال و راحت کرد، خوش‌رو بودن کارکنان بود. به غیر از اون، فکر می‌کنم وقتش رسیده هتل یه نوسازی بکنه.

نکات منفی

یه کم قدیمی شده و یه بوی کهنگی می‌ده. بوی خود وسایله. در غیر این صورت تمیزه.

Murat
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیسته، پنج ستاره

نکات مثبت

خانم 'Tugçe' مدیر فوق‌العاده‌ایه، هیچ مسئله‌ای نیست که نتونه حلش کنه. خانم 'Songül' مدیر منابع انسانی خیلی با ارزشه و کارشو خیلی دوست داره. خانم 'Leyli' همیشه باعث خنده میشه، اگه می‌خواست پیش من کار کنه، نه نمی‌گفتم. آقای 'Ruhi' مسئول رستوران هم همینطور. مدیر کل هم که یه آدم حسابی و خونگرمه و یه خانواده خوب تربیت کرده. خلاصه هر کدوم از کارکنان یه جورایی خوبن و همه چی عالی بود! از سر کنجکاوی رفتم پایین توی برنامه‌های شبانه، اونجا هم 'Yusuf' اهل 'Adıyaman' و یه جوون اهل 'Artvin' بودن که خیلی خوب بودن. مگه میشه انقدر آدم مثبت باشه؟ از گارسون گرفته تا کارمند و مدیر و معاون، همه به معنای واقعی کلمه بیست بودن. از همه‌شون ممنونم. یه چیزی رو هم بگم، 'Serap' توی اسپا، واقعاً برای هر خونه‌ای لازمه... فوق‌العاده‌اس!!!

نکات منفی

اینکه خیلی خوب بودن رو دوست نداشتم.

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه چیز خیلی خوب بود مخصوصاً دوستانی که تو لابی بودن خیلی باحال بودن. آقای 'Evrim' مسئول لابی خیلی پیگیر بود

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنلش خیلی خوب بودن

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

دستگاه‌های قفل‌شده

نکات مثبت

برخورد خوب و توجه پرسنل

نکات منفی

دستگاه‌های کازینو انگار تنظیم شده بودن. من و همسرم با هم رفتیم و کنار هم روی دستگاه‌های مشابه بازی کردیم. در طول 4 روز، اون با شرط‌بندی 25 لیری، وقتی وارد بازی‌هایی مثل زنگ و شبدر می‌شد، 300، 500، 750 و 1250 می‌برد. اما من وقتی با شرط‌بندی 1000 لیری بازی می‌کردم، 1000 لیر می‌بردم و وقتی با شرط‌بندی 5000 لیری بازی می‌کردم، 5000 لیر می‌بردم. این اتفاق فقط یک بار یا دو بار نیفتاد، بلکه مدام اینطوری بود. به شدت توصیه می‌کنم به کازینو نرید، چون دستگاه‌ها تنظیم شده‌اند. قیمت اتاق هم اصلا مناسب نیست.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق العاده

نکات مثبت

تمیزی هتل، برخورد و توجه پرسنل، غذاهای عالی و راحتی اتاق حرف نداشت. ما سه روز توی سوئیت سلطنتی اتاق 807 بودیم و خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه ورود به هتل با یه استقبال گرم و صمیمی روبرو شدیم. آقای اِوریم خیلی کمک کردن و برای اینکه راحت باشیم، اتاقمون رو به سوئیت تغییر دادن. تمیزی اتاق و روی خوش پرسنل باعث شد تعطیلات خیلی خوبی داشته باشیم. موقع چک‌اوت هم با کمک و پذیرایی آقای اِوریم خیلی راحت کارها انجام شد. صبحانه‌ش خیلی خوب بود و منظره سالن صبحانه هم عالی بود. اگه دوباره بیام حتماً دوباره اینجا رو انتخاب می‌کنم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

انگار خونه خود آدم بود

نکات مثبت

مثل خونه راحت بود.

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن، خوش‌رو و محترم و اطلاعات درست می‌دادن. تو هر زمینه‌ای کمک کردن. غذاها هم خیلی خوب بود، صبحانه هم که عالی بود.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

توجه و رسیدگی عالی بود، هتل هم خیلی تمیز بود.

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحتی، تمیزی و تفریح

نکات مثبت

اینکه رزرو ما رو بدون هزینه به سوییت ارتقا دادن خیلی خوشحالمون کرد. ارائه صبحانه خوشمزه و مفصل، تمیزی اتاق‌ها، مخصوصاً از خانم 'دویگو' به خاطر برخورد خوب و خوش‌رویی‌شون خیلی ممنونم.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل حرفه‌ای توی اسپا

نکات منفی

پذیرش و کارکنان میز جلو خیلی خوش‌برخورد نبودن.

Halenur
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بد نبود

نکات مثبت

چیزی که بیشتر از همه منو خوشحال و راحت کرد، خوش‌رویی کارکنان بود. به غیر از اون، فکر می‌کنم وقتش رسیده که هتل یه کم نوسازی بشه.

نکات منفی

یه کم از مد افتاده و یه بوی قدیمی میده. بوی خود وسایله. به غیر از اون تمیزه.

Murat
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیست

نکات مثبت

خانم 'توغچه' مدیر خیلی خوبیه، هیچ مشکلی نیست که نتونه حلش کنه. خانم 'سونگول' مدیر منابع انسانی خیلی ارزشمنده و کارش رو خیلی دوست داره. یه خانمی به اسم 'لیلی' هست که همیشه خنده رو لبمه، اگه می‌خواست پیشم کار کنه، نه نمی‌گفتم. آقای 'روحی' مسئول رستوران هم همینطور. مدیر کل عین یه آدم خونگرم و باصفای اهل ادناست، یه خانواده خوب تربیت کرده. خلاصه همه کارکنان تک تک خوبن، همه چی عالی بود! از سر کنجکاوی رفتم پایین توی برنامه‌های شبانه، اونجا هم 'یوسف' اهل آدیامان و یه جوون اهل آرتوین بودن، همه‌شون خیلی خوبن. مگه میشه اینقدر آدم مثبت باشه؟ از گارسون گرفته تا کارمند و مدیر و معاون، همه‌شون به معنای واقعی کلمه بیست بودن. از همه‌شون ممنونم. یه چیزی رو نگم نمیشه، 'سراب' توی اسپا واقعاً یه فرشته‌ست... عالیه!!!

نکات منفی

اینکه خیلی خوب بودن رو دوست نداشتم.

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه چی خیلی خوب بود، مخصوصاً بچه‌های توی لابی خیلی باحال بودن. آقای 'اوریم' مسئول لابی خیلی پیگیر بود

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنل خیلی خوب بودن.

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اسلات‌های قفل شده

نکات مثبت

برخورد خوب و توجه پرسنل

نکات منفی

دستگاه‌های اسلات کازینو تنظیم شده‌ان. من و همسرم رفتیم و کنار هم روی دستگاه‌های یکسان بازی کردیم. به مدت ۴ روز، اون با ۲۵ لیر شرط‌بندی، وقتی وارد بازی‌هایی مثل چان و کلاور می‌شد، زنگ‌ها و یونجه‌ها با مقادیر ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۲۵۰ باز می‌شدن، اما من وقتی با ۱۰۰۰ لیر شرط‌بندی می‌کردم یا با ۵۰۰۰ لیر شرط می‌بستم، زنگ‌ها و یونجه‌ها با مقادیری مثل ۱۰۰۰ یا ۵۰۰۰ لیر باز می‌شدن. این فقط یک یا دو بار نبود، بلکه مداوم اینطور بود. اکیداً توصیه می‌کنم به کازینو نرید، چون دستگاه‌ها تنظیم شده‌ان. قیمت اتاق هم اصلاً با خدماتی که ارائه میشه تناسب نداره.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی هتل، توجه و برخورد خوب، غذاهای خوشمزه و راحتی اتاق عالی بود. ما 3 روز در اتاق 807، سوئیت سلطنتی، اقامت داشتیم و خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه‌ای که وارد هتل شدیم، با استقبال گرم و صمیمی روبرو شدیم. آقای اِوریم خیلی کمک کردند و برای اینکه راحت باشیم، اتاق ما را به سوئیت تغییر دادند. تمیزی اتاق و برخورد خوب پرسنل باعث شد تعطیلات خوبی داشته باشیم. مراحل خروج را هم با کمک و پذیرایی آقای اِوریم به راحتی انجام دادیم. صبحانه‌اش خیلی خوب بود و منظره سالن صبحانه هم خیلی عالی بود. اگر دوباره بیام، بدون اینکه دنبال هتل دیگه‌ای بگردم، دوباره اینجا اقامت می‌کنم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

مثل خونه بود

نکات مثبت

راحتی مثل خونه

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب، خوش‌رو، محترم و با اطلاعات درست بودن. در هر زمینه‌ای کمک کردن. غذاها هم خیلی خوب بود، صبحانه هم که عالی بود.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

رسیدگی و توجهشون عالی بود، همه جا خیلی تمیز بود.

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

آرامش، تمیزی و خوش‌گذرونی

نکات مثبت

اینکه بدون هزینه اتاقمون رو به سوییت ارتقا دادن خیلی حال داد. صبحونه باحال و مفصل، تمیزی اتاق‌ها، مخصوصاً از خانم دویگو به خاطر برخورد خوب و خوش‌رویی‌شون خیلی ممنونم.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل خوب توی اسپا.

نکات منفی

پذیرش و کارکنان قسمت فرانت دسک خیلی خوش‌برخورد نبودن.

Halenur
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بد نیست

نکات مثبت

چیزی که من رو از همه بیشتر خوشحال و راحت کرد، خوش‌رویی کارکنان بود. به غیر از اون، فکر می‌کنم وقتشه که هتل یه کم نونوار بشه.

نکات منفی

یه کم قدیمی شده و یه بوی کهنگی داره. بوی خود وسایل. غیر از اون، تمیزه.

Murat
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیست

نکات مثبت

خانم توغچه مدیر خیلی خوبیه، هیچ مشکلی نیست که نتونه حلش کنه. خانم سونگول مدیر منابع انسانی خیلی ارزشمنده و کارشو خیلی دوست داره. خانم لیلی همیشه باعث میشه لبخند بزنم و اگه می‌خواست باهام کار کنه، نه نمی‌گفتم. آقای روحی مسئول رستوران هم همینطور. مدیر کل هم یه آدم باحال و خوش‌مشربه و یه خانواده خوب تربیت کرده. خلاصه بگم، همه کارکنان عالی بودن و همه‌چی بی‌نظیر بود! از سر کنجکاوی رفتم پایین یه سر به برنامه‌های شبانه زدم، اونجا یوسف اهل آدیامان و یه جوون اهل آرتوین بودن، همه‌شون خیلی خوب بودن. مگه میشه اینقدر آدم مثبت باشه؟ از گارسون گرفته تا کارمند و مدیر، همه‌شون درجه یک بودن. از همه‌شون تشکر می‌کنم. راستی، نگم براتون از اسپا، سراب واقعاً یه دونه‌ست... فوق‌العاده‌ست!!!

نکات منفی

اینکه خیلی خوب بودن رو دوست نداشتم.

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه‌چی خیلی خوب بود، مخصوصاً بچه‌های لابی خیلی پیگیر بودن. آقای Evrim مسئول لابی خیلی با حوصله بود.

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنل خیلی خوب بودن.

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

اسلات‌های قفل شده

نکات مثبت

برخورد خوب و توجه پرسنل

نکات منفی

دستگاه‌های اسلات کازینو تنظیم شده‌ان. من و همسرم رفتیم و کنار هم روی دستگاه‌های یکسان بازی کردیم. به مدت ۴ روز، اون با ۲۵ لیر شرط‌بندی، وقتی وارد بازی‌هایی مثل چان و کلاور می‌شد، زنگ‌ها و یونجه‌ها با مقادیر ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۲۵۰ باز می‌شدن، اما من وقتی با ۱۰۰۰ لیر شرط‌بندی می‌کردم یا با ۵۰۰۰ لیر شرط می‌بستم، زنگ‌ها و یونجه‌ها با مقادیری مثل ۱۰۰۰ یا ۵۰۰۰ لیر باز می‌شدن. این فقط یک یا دو بار نبود، بلکه مداوم اینطور بود. اکیداً توصیه می‌کنم به کازینو نرید، چون دستگاه‌ها تنظیم شده‌ان. قیمت اتاق هم اصلاً با خدماتی که ارائه میشه تناسب نداره.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق‌العاده

نکات مثبت

تمیزی هتل، توجه و رسیدگی، غذاهای خوشمزه و راحتی اتاق عالی بود. سه روز توی اتاق 807، سوییت سلطنتی، خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه‌ای که وارد هتل شدیم با روی خوش ازمون استقبال کردن. آقای اِوریم خیلی کمک کردن، برای اینکه راحت باشیم اتاقمون رو به سوییت تغییر دادن. تمیزی اتاق و روی خوش پرسنل باعث شد تعطیلات خوبی داشته باشیم. موقع چک‌اوت هم آقای اِوریم با برخورد خوب و پذیرایی‌شون کارمون رو راحت کردن. صبحانه‌اش خیلی خوب بود، منظره سالن صبحونه‌خوری هم عالی بود. اگه دوباره بیام، بدون اینکه دنبال هتل دیگه‌ای بگردم، بازم اینجا میمونم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

انگار خونه خود آدم بود

نکات مثبت

خیلی راحت و مثل خونه خود آدم بود.

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن، همه‌شون خوش‌رو، محترم و اطلاعات درست می‌دادن. تو هر زمینه‌ای کمک کردن. غذاها هم خیلی خوب بود، مخصوصاً صبحونه.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

رسیدگیشون عالی بود، خودِ ساختمون هم خیلی تمیز بود.

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

آرامش، تمیزی و خوش‌گذرونی

نکات مثبت

اینکه رزرو ما رو مجانی به یه سوئیت بزرگ‌تر ارتقا دادن خیلی خوشحالمون کرد. صبحونه‌شون خیلی خوب و متنوع بود، اتاق‌ها تمیز بودن، مخصوصاً از خانم 'دویگو' به خاطر خوش‌رویی و پیگیری‌شون خیلی ممنونیم.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل باحال توی اسپا.

نکات منفی

پذیرش و کارمندای میز جلو زیاد خوش‌برخورد نبودن.

Halenur
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بد نبود

نکات مثبت

چیزی که بیشتر از همه تو این اقامتگاه منو خوشحال و راحت کرد، خوش‌رویی کارمنداش بود. غیر از اون، به نظرم وقتش رسیده که هتل یه دستی به سر و روش بکشه.

نکات منفی

یه کم از مُد افتاده و یه بوی قدیمی می‌ده. بوی خود وسایله. غیر از اون تمیز بود.

Murat
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیسته، پنج ستاره

نکات مثبت

خانم توغچه مدیر خیلی ماهره، هیچ مشکلی نیست که نتونه حلش کنه. خانم سونگول، مدیر منابع انسانی، خیلی ارزشمنده و عاشق کارشه. یه خانمی به اسم لیلی هم هست که همیشه لبخند به لب داره، اگه می‌خواست پیشم کار کنه عمراً نه نمی‌گفتم. آقای روحی هم مسئول رستورانه و عین بقیه عالیه. مدیرکل هم که دیگه نگم، یه آدم حسابی باحال و خوش‌مشربه که یه خانواده خوب تربیت کرده. خلاصه که تک‌تک کارمندا خوبن و همه چی عالی بود! از سر کنجکاوی رفتم یه سر به برنامه‌های شبانه‌شون زدم، اونجا هم یه آقایی بود که خیلی باحال بود. کلاً همه خیلی مثبت بودن، از گارسون گرفته تا کارمند و مدیر و معاون، همه فوق‌العاده بودن. از همه‌شون ممنونم. یه چیزی هم بگم، اسپا و خدماتش عالیه، حتماً امتحان کنید!

نکات منفی

از بس خوب بودن خوشم نیومد

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه‌چی خیلی خوب بود، مخصوصاً بچه‌های لابی خیلی پیگیر بودن. آقای اووریم، مسئول لابی، خیلی با دقت بود.

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنل خیلی خوب بودن

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

دستگاه‌های قفل شده

نکات مثبت

توجه و پیگیری پرسنل

نکات منفی

دستگاه‌ها تو کازینو جوری تنظیم شده‌ن که اصلاً شانسی برای برد نداری. من و همسرم با هم رفتیم و کنار هم روی یه بازی با دستگاه‌های مشابه بازی کردیم. اون با 25 تومن شرط‌بندی، وقتی وارد بازی 'چان' و بازی‌های مشابه می‌شد، 300، 500، 750 و 1250 برنده می‌شد. ولی من با 1000 تومن شرط‌بندی، فقط 1000 یا 5000 تومن برنده می‌شدم. یه بار و دوبار هم نبود، همش همین‌طوری بود. به شدت توصیه می‌کنم که به کازینو نرید، دستگاه‌ها دستکاری شده‌ن. قیمت اتاق هم اصلاً با امکاناتش نمی‌خونه.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق العاده

نکات مثبت

تمیزی اقامتگاه، توجه و رسیدگی، غذاهای خوشمزه و راحتی اتاق عالی بود. ما 3 روز تو اتاق 807، سوئیت سلطنتی، بودیم و خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه‌ای که وارد هتل شدیم، با استقبال گرم و صمیمی روبرو شدیم. آقای اِوریم خیلی کمک کردند و برای اینکه راحت باشیم، اتاق‌مون رو به سوئیت تغییر دادند. تمیزی اتاق و برخورد خوب پرسنل باعث شد تعطیلات خیلی خوبی داشته باشیم. موقع چک‌اوت هم باز آقای اِوریم با محبت و پذیرایی‌شون کارمون رو راحت کردند. صبحانه‌اش خیلی خوب بود و منظره سالن صبحانه هم عالی بود. اگه دوباره بیام اینجا، بدون اینکه دنبال هتل دیگه‌ای بگردم، دوباره اینجا می‌مونم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

انگار خونه خود آدم بود

نکات مثبت

مثل خونه راحت بود

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن، همه‌شون خوش‌رو، مودب و اطلاعات درست می‌دادن. تو هر زمینه‌ای کمک کردن. غذاها هم خیلی خوب بود، مخصوصا صبحونه.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

رسیدگیشون عالی بود، همه جا هم خیلی تمیز بود

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحتی، تمیزی و خوش‌گذرونی

نکات مثبت

اینکه بدون هزینه اتاقمون رو به سوئیت ارتقا دادن خیلی خوشحالمون کرد. صبحونه خیلی خوب و متنوع بود، اتاق‌ها تمیز بودن، مخصوصا از خانم 'دویگو' بابت برخورد خوب و خوش‌رویی‌شون خیلی ممنونیم.

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه‌چی خیلی خوب بود، مخصوصا بچه‌های لابی خیلی باحال بودن. آقای 'اوریم' مسئول لابی خیلی پیگیر بود

نکات مثبت

مخصوصا پرسنلش خیلی خوب بودن

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

قفل بودن اسلات‌ها

نکات مثبت

توجه و علاقه پرسنل

نکات منفی

پیشنهاد می‌کنم اصلا سمت اون قسمت نرید. قیمت اتاق اصلا با امکاناتش جور در نمیاد.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق العاده

نکات مثبت

تمیزی هتل، توجه و رسیدگی، غذاهای خوشمزه و راحتی اتاق عالی بود. سه روز توی اتاق 807، سوئیت سلطنتی اقامت داشتیم و خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه‌ای که وارد هتل شدیم، با استقبال گرم و صمیمی روبرو شدیم. آقای اِوریم خیلی کمک کردند و برای اینکه راحت باشیم، اتاق‌مون رو به سوئیت تغییر دادند. تمیزی اتاق و برخورد خوب پرسنل باعث شد تعطیلات خیلی خوبی داشته باشیم. موقع چک‌اوت هم باز آقای اِوریم با محبت و پذیرایی‌شون کارمون رو راحت کردند. صبحانه‌اش خیلی خوب بود و منظره سالن صبحانه هم عالی بود. اگه دوباره بیام اینجا، بدون اینکه دنبال هتل دیگه‌ای بگردم، دوباره اینجا می‌مونم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

انگار خونه خودمون بود

نکات مثبت

خیلی راحت و مثل خونه خود آدم بود.

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن، همه‌شون خوش‌رو، با احترام و اطلاعات درست می‌دادن. تو هر زمینه‌ای کمک کردن. غذاها هم خیلی عالی بود، مخصوصاً صبحونه.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

توجه و رسیدگیشون عالی بود، خودِ هتل هم خیلی تمیز بود.

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحتی، تمیزی و تفریح

نکات مثبت

اینکه رزرو ما رو بدون هزینه به سوییت ارتقا دادن خیلی خوشحالمون کرد. صبحونه باحال و مفصل، تمیزی اتاق‌ها، مخصوصاً از خانم 'دویگو' به خاطر برخورد خوب و خوش‌رویی‌شون خیلی ممنونیم.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل خوب توی اسپا.

نکات منفی

پذیرش و کارکنان قسمت فرانت دسک خیلی استقبال گرمی نداشتن.

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه‌چی خیلی خوب بود، مخصوصاً بچه‌های لابی خیلی باحال بودن. آقای 'اوریم' مسئول لابی خیلی پیگیر بودن.

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنلش خیلی خوب بودن.

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

دستگاه‌های اسلات قفل شده

نکات مثبت

برخورد و توجه پرسنل عالی بود.

نکات منفی

دستگاه‌های اسلات کازینو تنظیم شده‌ بودن. با همسرم رفتم و کنار هم روی یه بازی و دستگاه مشابه بازی کردیم. ۴ روز تمام، اون با شرط‌بندی ۲۵ لیر، توی بازی‌هایی مثل زنگ و شبدر، ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۲۵۰ لیر جایزه می‌برد. من با شرط‌بندی ۱۰۰۰ لیر یا ۵۰۰۰ لیر، جایزه‌هام در حد ۱۰۰۰ یا ۵۰۰۰ لیر بود. این یه بار و دو بار اتفاق نیفتاد، همش همین‌طور بود. به شدت پیشنهاد می‌کنم به کازینو نرید، دستگاه‌ها تنظیم شده‌ن. قیمت اتاق هم اصلا با خدماتی که ارائه می‌دن همخونی نداره.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی هتل، توجه و رسیدگی پرسنل، غذاهای خوشمزه و راحتی اتاق عالی بود. سه روز توی اتاق 807، سوئیت سلطنتی اقامت داشتیم و خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه ورود به هتل با استقبال گرم و صمیمی روبرو شدیم. آقای evrim خیلی کمک کردن و برای اینکه راحت باشیم، اتاقمون رو به سوئیت تغییر دادن. تمیزی اتاق و خوش‌رویی پرسنل باعث شد تعطیلات خوبی داشته باشیم. موقع چک‌اوت هم آقای evrim با برخورد خوب و پذیرایی‌شون کارمون رو راحت کردن. صبحانه‌اش خیلی خوب بود و منظره سالن صبحانه هم عالی بود. اگه دوباره بیام، حتماً دوباره همین‌جا رو انتخاب می‌کنم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

انگار خونه خود آدم بود

نکات مثبت

راحتی مثل خونه

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب، خوش‌رو، محترم و با اطلاعات بودن. توی هر زمینه‌ای کمک کردن. غذاها هم خیلی خوب بود، مخصوصا صبحونه.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

توجه و رسیدگی عالی بود، امکانات هم خیلی تمیز بود.

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

راحتی، تمیزی و تفریح

نکات مثبت

اینکه رزرو ما رو به صورت رایگان به سوییت ارتقا دادن خیلی خوشحالمون کرد. صبحونه‌ی متنوع و باکیفیت، تمیزی اتاق‌ها، و مخصوصا برخورد خوب و صمیمی خانم 'دویگو' خیلی عالی بود. ازشون ممنونیم.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل حرفه‌ای توی اسپا خیلی خوب بود.

نکات منفی

پذیرش و پرسنل جلوی میز زیاد خوش‌برخورد نبودن.

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه چی خیلی خوب بود، مخصوصاً بچه‌های لابی خیلی پیگیر بودن. آقای evrim مسئول لابی خیلی با حوصله بودن

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنلش خیلی خوب بودن

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

دستگاه‌های قفل شده

نکات مثبت

توجه و رسیدگی پرسنل

نکات منفی

دستگاه‌های بازی تو کازینو تنظیم شده‌ان. من و همسرم با هم رفتیم و کنار هم روی یه بازی و دستگاه بازی کردیم. همسرم با 25 لیر شرط‌بندی، وقتی وارد بازی clover شد، جایزه 300، 500، 750 و 1250 لیر برد. من با شرط‌بندی 1000 لیر و 5000 لیر، جایزه‌های 1000 و 5000 لیری بردم. این اتفاق فقط یک بار نیفتاد و همش این‌طوری بود. اصلاً پیشنهاد نمی‌کنم به کازینو برید، دستگاه‌ها تنظیم شده‌ان. قیمت اتاق اصلاً با خدماتی که ارائه می‌دن، تناسب نداره.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی هتل، توجه و رسیدگی پرسنل، غذاهای خوشمزه و راحتی اتاق عالی بود. سه روز توی اتاق 807، سوئیت سلطنتی اقامت داشتیم و خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه‌ای که رسیدیم هتل، خیلی با روی خوش ازمون استقبال کردن. آقای اِوریم خیلی کمک کردن، اتاق‌مون رو برای راحتی بیشتر به سوئیت ارتقا دادن. تمیزی اتاق و برخورد خوب پرسنل باعث شد خیلی راحت باشیم. موقع چک‌اوت هم آقای اِوریم خیلی با حوصله کارمون رو انجام دادن و یه پذیرایی هم ازمون کردن. صبحونه‌اش خیلی خوب بود و منظره سالن صبحونه‌خوری هم عالی بود. اگه دوباره بیام، بدون شک دوباره همینجا رو انتخاب می‌کنم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

انگار خونه خود آدم بود

نکات مثبت

خیلی راحت و مثل خونه خود آدم بود.

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن، هم خوش‌برخورد و محترم بودن و هم اطلاعات درستی می‌دادن. تو هر زمینه‌ای کمک کردن. غذاها هم خیلی خوب بود، صبحونه هم که عالی بود.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

رسیدگی و توجه‌شون عالی بود، خود هتل هم خیلی تمیز بود.

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

آرامش، تمیزی و خوش‌گذرونی

نکات مثبت

اینکه رزرو ما رو به صورت رایگان به سوئیت ارتقا دادن خیلی خوشحالمون کرد. صبحونه‌ مفصل و خوشمزه، تمیزی اتاق‌ها و مخصوصاً برخورد خوب و صمیمی خانم دوعو، واقعاً جای تشکر داره.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل کاربلد تو سالن ماساژ

نکات منفی

برخورد پذیرش و مسئولای میز جلو زیاد صمیمی نبود

Hazel
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

همه چی خیلی خوب بود، مخصوصاً اون دوستایی که تو لابی بودن خیلی پیگیر بودن. آقای اِوریم، مسئول لابی، خیلی با دقت بود.

نکات مثبت

مخصوصاً پرسنلش خیلی خوب بودن.

Eser
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

دستگاه‌های قفل شده

نکات مثبت

توجه و علاقه پرسنل

نکات منفی

دستگاه‌های اسلات تو کازینو تنظیم شده‌ن. من و خانمم با هم رفتیم و کنار هم روی یه بازی و یه دستگاه بازی کردیم. اون با شرط‌بندی ۲۵ لیری، وارد بازی 'زنگ' و 'شبدر' شد و اعداد ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۲۵۰ رو باز کرد. من وقتی با شرط‌بندی ۱۰۰۰ لیری بازی می‌کردم، یا حتی ۵۰۰۰ لیری، زنگ و شبدرهایی با اعداد ۱۰۰۰ و ۵۰۰۰ لیری باز می‌شد. این فقط یه بار یا دوبار نبود، همیشه اینطوری بود. جداً پیشنهاد می‌کنم به کازینو نرید، دستگاه‌ها تنظیم شده‌ن. قیمت اتاق اصلاً با خدماتی که ارائه میشه همخونی نداره.

Erman
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق العاده

نکات مثبت

تمیزی هتل، توجه و رسیدگی، غذاهای خوشمزه، راحتی اتاق عالی بود. تو اتاق 807، سوییت سلطنتی، 3 روز موندیم خیلی خوش گذشت.

Emre
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از لحظه ای که وارد هتل شدیم، با روی خوش ازمون استقبال کردن. آقای اِوریم خیلی کمک کردن، برای اینکه راحت باشیم، اتاقمون رو به سوئیت تغییر دادن. نظافت اتاق و خوش‌رویی پرسنل طبقات باعث شد یه تعطیلات راحت داشته باشیم. کارهای خروج رو هم دوباره با کمک و پذیرایی آقای اِوریم به راحتی انجام دادیم. صبحانه‌اش خیلی خوب بود، منظره سالن صبحانه هم عالی بود. اگه دوباره بیام، بدون اینکه دنبال هتل دیگه ای بگردم، دوباره اینجا میمونم.

Murat
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

انگار خونه خودت بودی

نکات مثبت

مثل خونه خودت راحت بودی

Hamza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی خوب بودن، همشون خوش‌رو، مودب و اطلاعات درست میدادن. تو هر زمینه‌ای کمک کردن. غذاها هم خیلی خوب بود، مخصوصاً صبحونه.

Yasin
نوشته شده دردوشنبه, 03 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

رسیدگیشون عالی بود، خودِ هتل هم خیلی تمیز بود

Ercan
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

آرامش، تمیزی و خوش‌گذرونی

نکات مثبت

اینکه اتاقمون رو مجانی ارتقا دادن به سوییت خیلی حال داد. صبحونه‌ی باحال و مفصل، تمیزی اتاق‌ها، مخصوصاً از خانم 'دویگو' به خاطر برخورد خوب و خوش‌رویی‌شون خیلی ممنونیم.

Nnenna
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر سرپوشیده و پرسنل خوب توی اسپا

نکات منفی

پذیرش و کارکنان میز جلو خیلی استقبال گرمی نداشتن.

Halenur
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بد نیست

نکات مثبت

چیزی که منو تو این هتل خیلی خوشحال و راحت کرد، خوش‌رویی کارمنداش بود. به غیر از اون، فکر می‌کنم دیگه وقتشه هتل یه نوسازی بکنه.

نکات منفی

یه کم از مد افتاده و یه بوی قدیمی داره. بوی خود وسایله. به غیر از اون، تمیزه.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.