هتل مونپیک آی بی ان باتوتا گتا دبی

هتل مونپیک آی بی ان باتوتا گتا دبیMovenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai

9.3از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / جبل علی / امارات متحده عربی
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل مونپیک آی بی ان باتوتا گتا دبی

با دریافت خدمات درجه یک و درمان ستارگان، هتل مونپیک آی بی ان باتوتا گتا دبی با استخر روی پشت بام، اتاق‌های مدرن را ارائه می‌دهد. این هتل دارای 4 رستوران و بار است که سفر بزرگترین کاشف عرب را با طعم‌هایی از سراسر جهان به نمایش می‌گذارد. خدمات شاتل رایگان روزانه به همراه دسترسی رایگان به ساحل عمومی در دسترس است. مرکز خرید ابن بطوطه در کنار هتل قرار دارد و دبی مارینا و جبل علی پنج دقیقه با خودرو فاصله دارند. مرکز خرید امارات 10 دقیقه با خودرو فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی دبی 35 دقیقه با خودرو و فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم 15 دقیقه با خودرو از هتل مونپیک آی بی ان باتوتا گتا دبی فاصله دارند. اتاق‌های بزرگ دارای دکور مدرن با الهام از سبک مراکشی هستند. هر اتاق با تلویزیون صفحه تخت و مینی‌بار مجهز است. تمامی اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی با وان و دوش بارانی...

امکانات و تفریحات هتل مونپیک آی بی ان باتوتا گتا دبی

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • بیده
  • حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
  • حمام اضافی

سیاست‌های هتل

زمان وروداز 3:00 بعد از ظهر تا 12:00 شب
زمان خروجتا 12:00 بعد از ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • سیاره کودکان3.5 mi
  • پروانه برج‌های دریاچه جمیرا4.4 mi
  • پارک الاتحاد6 mi
  • پارک ام سقیم7 mi
  • پوش پاز کِنِل و کَتری8 mi
  • فواره نخل8 mi
  • پارک حوض بارشا9 mi
  • پروژه بازتوانی لاک‌پشت‌های دبی9 mi
  • برج العرب10 mi
  • مجموعه تفریحی خانه جیغ10 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] ال باهو8.7 yd
  • کافه/بار دانکین دوناتس350 yd
  • [رستوران] مک دونالدز400 yd
سواحل اطراف
  • ساحل مارینا3.8 mi
  • ساحل مخفی4.6 mi
  • ساحل باراستی5 mi
  • ساحل مینا سیاهی5 mi
حمل‌ونقل عمومی
  • [مترو] ابن بطوطه650 yd
  • [قطار] ایستگاه مترو ابن بطوطه700 yd
  • [مترو] نخل هاربر و برج1.7 mi
  • [قطار] ایستگاه مترو نخل هاربر و برج1.7 mi

آدرس و موقعیت هتل مونپیک آی بی ان باتوتا گتا دبی

E11 Sheikh Zayed Road Ibn Battuta Mall, Dubai, United Arab Emirates, Discovery Gardens, Jebel Ali, Dubai, United Arab Emirates

امتیازات و نظرات میهمانان هتل مونپیک آی بی ان باتوتا گتا دبی

9.3از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.5
امکانات
9.2
پاکیزگی
9.3
راحتی
9.3
نسبت ارزش به هزینه
9.1
موقعیت
9
Wifi رایگان
9.5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل مونپیک آی بی ان باتوتا گیت دبی با پرسنل فوق‌العاده، خدمات عالی، موقعیت مکانی مناسب و امکانات خوب، اقامتی لذت‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌کند. بسیاری از مهمانان از برخورد حرفه‌ای و صمیمانه پرسنل، به ویژه در بخش پذیرش و رستوران، ابراز رضایت کرده‌اند. استخر گرم و غذاهای متنوع نیز از دیگر نقاط قوت هتل به شمار می‌روند.
نکات مثبت
پرسنل بسیار حرفه‌ای، خوش برخورد و صمیمی
خدمات مشتریان عالی و رسیدگی به درخواست‌ها
موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به مرکز خرید ابن بطوطه
استخر گرم و روباز
تنوع و کیفیت خوب غذا
اتاق‌های راحت و امکانات خوب
فضای آرام و شیک
نکات منفی
قیمت نسبتاً بالا
کیفیت رستوران ممکن است در حد یک هتل پنج ستاره نباشد
منظره اتاق‌ها ممکن است نامناسب باشد
بوفه صبحانه می تواند بهتر باشد
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل مونپیک آی بی ان باتوتا گتا دبی

Luciake
نوشته شده دریکشنبه, 07 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر آب گرمش خیلی خوب بود و آقای حسون خیلی خوب ازش نگهداری می‌کرد. ارتقا به یه سوئیت هم عالی بود. غذا هم خیلی خوب و متنوع بود.

Clarissa
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من برای جراحی اومده بودم دبی و از حمایت مدیریت هتل و همه پرسنل خیلی خوشحال شدم. بعد از بهبودی بعد از جراحی، حس ارزشمندی داشتم و پرسنل خیلی حامی و مراقب بودن

Mohamed
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 05 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزشش رو داشت

نکات مثبت

در کل خدمات مشتری عالی بود و یه تشکر ویژه از پاتریشیا از قسمت پذیرش که به همه درخواست‌های ما رسیدگی کرد و مراحل چک‌این رو خیلی راحت و سریع انجام داد.

نکات منفی

هیچی

Martin
نوشته شده درجمعه, 05 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده با پرسنل حتی بهتر

نکات مثبت

'هتل، هتله، هتله، هتله'. چیزی که یه هتل رو تبدیل به 'خونه دوم' می‌کنه، پرسنل فوق‌العاده‌اش هستن. این سومین باریه که ما به ابن بطوطه گیت میایم، دو بار با مووی پیک و این بار با اوکس هتلز. از دربان گرفته تا چک‌این و هر بخش دیگه‌ای از هتل، از جمله رستوران میسترال و ریوا لانژ که مهمان‌های اتاق‌های ویژه اونجا پذیرایی میشن، پرسنلش عالی هستن. حس عربی خدمات‌رسانی به مشتری با یه لبخند و یه تمایل واقعی برای اینکه اقامتتون رو فوق‌العاده کنن، توی هر قدمی که برمی‌دارید مشخصه. همه پرسنل عالی بودن، اما باید یه اشاره ویژه بکنم به: آقای اکرم الامیر مدیر کل، آقای احمد رضوان مسئول غذا و نوشیدنی، آقای محمد فواد مدیر میز پذیرش، آقای اسلام جامع مدیر میز پذیرش و پرسنلش، آقای عمرو از کافه ریو و پرسنلش شامل امی/اشنی/رابین/کریستین. و مسئول سوئیت بطوطه [901] ما، کپ. امیدوارم کسی رو از قلم ننداخته باشیم. منتظر چهارمین بازدیدمون از ابن بطوطه هستیم.

نکات منفی

هیچی

Bondarenco
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود!

Thierry
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 03 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت فوق العاده

نکات مثبت

SU در پذیرش عالی بود، خیلی خوش برخورد و حرفه ای بود. صبحانه فوق العاده بود و پرسنل بسیار حرفه ای بودند. موقعیت مکانی هم عالیه.

Rashed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

بله خوب بود. از آقای راشد به خاطر کمک‌های محترمانه‌شون و از خانم سو، کارمند پذیرش، و همچنین خانم سوزان و همکارشون توی رستوران به خاطر برخورد خوب و محترمانه‌شون ممنونم.

نکات منفی

هیچی

Ruben
نوشته شده درچهارشنبه, 03 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 02 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی خیلی خوب و اتاق‌های راحت. صبحونه خوب بود ولی بوفه می‌تونست بهتر باشه.

نکات منفی

هیچی

Abbas
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

صبحونه عالی بود، پرسنل مثل خلیفه و جکیر خیلی صمیمی و باحال بودن.

نکات منفی

فرش‌ها یکم کهنه بود.

Georgepws
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

زود برمی‌گردم

نکات مثبت

همه چی خوب بود، پرسنل حرف نداشتن. A+++

نکات منفی

-

Vijai
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانیش برای یه سفر خانوادگی عالیه... دسترسی به ابن مال از همه بهتر بود... حس می‌کردیم خونه خودمونیم. پرسنل و غذا هم عالی بودن. بازم میایم.

Judah
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جاش خیلی خوبه، پرسنل پذیرش خیلی دوست‌داشتنی‌ان. خلیفه استقبال کرد و یه سورپرایز تولد هم برامون تو اتاق ترتیب داد. استخر و باشگاه هتل هم خیلی خوبن، استخر طبقه آخر روبازه و آبش گرمه.

نکات منفی

ویوی اتاق چنگی به دل نمی‌زد.

Enzy
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بازم میام

نکات مثبت

همه چی بی‌نقص بود.

نکات منفی

همه چیشو دوست داشتم.

James
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل سنتی با پرسنل فوق‌العاده

نکات مثبت

موقعیت مکانی مناسب و امکانات خوب

Ali
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق‌العاده، ممنون از همه‌تون

نکات مثبت

خیلی زیبا بود و آقای احمد جابر توی قسمت رزرو و بقیه دوستان مصری توی پذیرش خیلی خوب و خوش‌برخورد بودن. فضا آروم و شیکه و مزاحمتی وجود نداره. خیلی خوب و راحته.

نکات منفی

قیمتش یه کم بالاست و رستورانش در حد یه هتل پنج ستاره نبود، ولی در کل خوب بود. از همه ممنونم.

Luciake
نوشته شده دریکشنبه, 07 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر گرمش خیلی خوب بود و آقای حسون خیلی خوب ازش نگهداری می‌کرد. ارتقا به سوئیت هم خیلی عالی بود. غذاها خیلی خوب و متنوع بودن.

Clarissa
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من برای جراحی اومده بودم دبی و از حمایت مدیریت هتل و همه پرسنل خیلی خوشحال شدم. بعد از بهبودی بعد از جراحی، حس ارزشمندی داشتم و پرسنل خیلی حمایت‌کننده و مهربون بودن.

Mohamed
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 05 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزشش رو داشت

نکات مثبت

در کل، خدمات مشتریان عالی بود و یه تشکر ویژه از پاتریشیا از پذیرش بابت رسیدگی به همه درخواست‌هامون و انجام سریع و راحت مراحل ورود.

نکات منفی

هیچی

Martin
نوشته شده درجمعه, 05 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده با پرسنل بهتر

نکات مثبت

'هتل، هتله دیگه'. چیزی که یه هتل رو تبدیل به 'خونه دوم' می‌کنه، پرسنل فوق‌العاده‌اش هستن. این سومین باریه که ما به ابن بطوطه گیت میایم، دو بار با موونپیک و این بار با اوکس هتلز. از دربان گرفته تا پذیرش، تا همه بخش‌های هتل و شامل رستوران میسترال و سالن ریو که مهمان‌های اتاق‌های ویژه اونجا پذیرایی میشن، پرسنلش بی‌نظیرن. حس عربی خدمات مشتریان با لبخند و آرزوی صمیمانه برای اینکه اقامتتون رو عالی کنن، در همه جا دیده میشه. همه پرسنل فوق‌العاده بودن، اما باید از این افراد به طور ویژه یاد کرد: آقای اکرم الامیر مدیر کل، آقای احمد رضوان از قسمت غذا و نوشیدنی، آقای محمد فواد مدیر پذیرش. آقای اسلام جامع مدیر پذیرش و پرسنل، آقای عمرو از کافه ریو و پرسنلش از جمله امی/اشنی/رابین/کریستین. مسئول سوییت بطوطه [901] ما، کپ. امیدوارم کسی رو از قلم ننداخته باشیم. منتظر چهارمین بازدیدمون از ابن بطوطه هستیم.

نکات منفی

هیچی

Bondarenco
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود!

Thierry
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 03 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت فوق‌العاده

نکات مثبت

خانم 'Su' در پذیرش خیلی خوب و حرفه‌ای و خوش‌رو بودن. صبحانه عالی بود و کارکنان خیلی حرفه‌ای بودن. موقعیت مکانی هم خیلی خوبه.

Rashed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

بله خوبه، از آقای راشد به خاطر کمک‌های محترمانه‌شون و از خانم 'Su' کارمند پذیرش و همچنین از خانم سوزان و همکارش 'A' در رستوران به خاطر برخورد خوب و محترمانه‌شون ممنونم.

نکات منفی

هیچی

Ruben
نوشته شده درچهارشنبه, 03 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 02 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی خیلی خوب و اتاق‌های راحت؛ صبحانه خوبه ولی بوفه میتونه بهتر هم باشه.

نکات منفی

هیچی

Abbas
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

صبحونه عالی بود، پرسنل مثل خلیفه و جکیر خیلی صمیمی و باحال بودن.

نکات منفی

فرش‌ها یکم کهنه بود.

Georgepws
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

زود برمی‌گردم

نکات مثبت

همه چی خوب بود، پرسنل حرف نداشتن. A+++

نکات منفی

-

Vijai
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی عالی برای اقامت خانوادگی... دسترسی به مرکز خرید ابن بطوطه خیلی خوب بود. حس می‌کردیم توی خونه خودمون هستیم. پرسنل و غذا هم عالی بودن. دوست داریم دوباره اینجا بمونیم.

Judah
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

محل هتل عالیه، پرسنل پذیرش خیلی دوست‌داشتنی هستن، خلیفه از ما استقبال کرد و همچنین ترتیب یه سورپرایز تولد رو توی ورودی اتاق برامون داد، استخر و باشگاه هتل عالی هستن، استخر طبقه بالا روباز و گرمه.

نکات منفی

منظره از اتاق

Enzy
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بازم میام

نکات مثبت

همه چی بی‌نقص بود.

نکات منفی

همه چیشو دوست داشتم.

Luciake
نوشته شده دریکشنبه, 07 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر گرم خیلی عالی بود و آقای حسون خیلی خوب ازش مراقبت می‌کرد. ارتقا به سوییت هم خیلی خوب بود. غذا هم خوب و خیلی متنوع بود.

Clarissa
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من برای عمل جراحی اومده بودم دبی و از حمایت مدیریت هتل و همه پرسنل خیلی راضی بودم. بعد از عمل حس می‌کردی برات ارزش قائلن و پرسنل خیلی حمایت‌گر و مهربون بودن.

Mohamed
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 05 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزشش رو داشت

نکات مثبت

در کل خدمات مشتری عالی بود و یه تشکر ویژه از پاتریشیا از پذیرش که به همه درخواست‌هامون رسیدگی کرد و فرآیند چک‌این رو سریع و راحت انجام داد.

نکات منفی

هیچی

Martin
نوشته شده درجمعه, 05 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده با پرسنل بهتر

نکات مثبت

'هتل یه هتله، یه هتله، یه هتله'. چیزی که یه هتل رو تبدیل به 'خونه دوم' می‌کنه، پرسنل فوق‌العاده‌شه. این سومین باریه که به ابن بطوطه گیت میایم، دو بار با موونپیک و این بار با اوکس هتلز. از دربان گرفته تا چک‌این، تا همه بخش‌های هتل و من رستوران میسترال و سالن ریو رو هم شامل می‌کنم که مهمان‌های اتاق‌های executive رو اونجا پذیرایی می‌کنن، پرسنلش فوق‌العاده‌ان. احساس عربی خدمات‌رسانی به مشتری با لبخند و تمایل واقعی برای اینکه اقامتتون عالی باشه، تو هر گوشه و کنار هتل دیده می‌شه. همه پرسنل عالی بودن، اما یه اشاره ویژه باید به این افراد داشته باشم: آقای اکرم الامیر مدیر کل، آقای احمد رضوان F&B، آقای محمد فواد مدیر پذیرش. آقای اسلام جامع مدیر پذیرش و پرسنل، آقای عمرو Revo Café و پرسنل از جمله Ami/Asheni/Robin//Christian. مهماندار عالی سوئیت بطوطه [901] Kep. امیدوارم کسی رو از قلم ننداخته باشیم. منتظر چهارمین بازدیدمون از ابن بطوطه هستیم.

نکات منفی

هیچی

Bondarenco
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

Totul la superlativ!

Thierry
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 03 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت عالی

نکات مثبت

خانم SU در پذیرش خیلی عالی، خوش‌رو و حرفه‌ای بودن. صبحونه فوق‌العاده بود و پرسنل خیلی حرفه‌ای بودن. موقعیت مکانیش عالیه.

Rashed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

بله خوبه، از آقای راشد بابت کمک محترمانه‌شون، خانم سو کارمند پذیرش و همچنین خانم سوزان و همکارشون در رستوران بابت رفتار خوب و محترمانه‌شون ممنونم.

نکات منفی

ندارد

Ruben
نوشته شده درچهارشنبه, 03 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 02 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی خیلی خوب و اتاق‌های راحت؛ صبحونه بد نبود، ولی بوفه می‌تونست بهتر باشه.

نکات منفی

هیچی

Abbas
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

صبحونه عالی بود. پرسنل، مخصوصاً خلیفه و جکیر خیلی خونگرم و باحال بودن.

نکات منفی

فرش‌ها یکم قدیمی بود.

Georgepws
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

زود برمی‌گردم

نکات مثبت

همه‌چی خوب بود، پرسنل حرف نداشتن!.

نکات منفی

-

Vijai
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی برای یه اقامت خانوادگی عالیه... دسترسی به ابن‌مال از همه بهتر بود... انگار خونه خود آدم بود. پرسنل و غذا هم خیلی خوب بودن. بازم میام.

Judah
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جاش خیلی خوبه، پرسنل پذیرش خیلی باحالن، خلیفه استقبال کرد و یه سورپرایز تولد هم توی اتاق برامون تدارک دیده بود. استخر و باشگاه هتل هم عالیه، استخر طبقه بالا روبازه و آبش گرمه.

نکات منفی

منظره اتاق خیلی جالب نبود.

Enzy
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دوست دارم دوباره اینجا بمونم

نکات مثبت

همه چی عالی بود

نکات منفی

از همه چی خوشم اومد

James
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل سنتی با پرسنل فوق‌العاده

نکات مثبت

جای خوبیه و امکاناتش هم کامله.

Luciake
نوشته شده دریکشنبه, 07 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر آب‌گرم خیلی خوب بود و آقای حسون خیلی خوب ازش نگهداری می‌کرد. سوئیت هم که بهمون دادن عالی بود. غذا هم خوب و متنوع بود.

Clarissa
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من برای جراحی اومده بودم دبی و از حمایت مدیریت هتل و پرسنل خیلی راضی بودم. بعد از جراحی حس خیلی خوبی داشتم و پرسنل خیلی کمک کردن و هوامو داشتن.

Mohamed
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 05 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزشش رو داشت

نکات مثبت

در کل، خدمات مشتریان عالی بود و یه تشکر ویژه از پاتریشیا از پذیرش بابت رسیدگی به همه درخواست‌هامون و انجام سریع و راحت مراحل ورود.

نکات منفی

هیچی

Martin
نوشته شده درجمعه, 05 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده با پرسنل بهتر

نکات مثبت

'هتل، هتله دیگه'. چیزی که یه هتل رو تبدیل به 'خونه دوم' می‌کنه، پرسنل فوق‌العاده‌اش هستن. این سومین باریه که ما به ابن بطوطه گیت میایم، دو بار با موونپیک و این بار با اوکس هتلز. از دربان گرفته تا پذیرش، تا همه بخش‌های هتل و شامل رستوران میسترال و سالن ریو که مهمان‌های اتاق‌های ویژه اونجا پذیرایی میشن، پرسنلش بی‌نظیرن. حس عربی خدمات مشتریان با لبخند و آرزوی صمیمانه برای اینکه اقامتتون رو عالی کنن، در همه جا دیده میشه. همه پرسنل فوق‌العاده بودن، اما باید از این افراد به طور ویژه یاد کرد: آقای اکرم الامیر مدیر کل، آقای احمد رضوان از قسمت غذا و نوشیدنی، آقای محمد فواد مدیر پذیرش. آقای اسلام جامع مدیر پذیرش و پرسنل، آقای عمرو از کافه ریو و پرسنلش از جمله امی/اشنی/رابین/کریستین. مسئول سوییت بطوطه [901] ما، کپ. امیدوارم کسی رو از قلم ننداخته باشیم. منتظر چهارمین بازدیدمون از ابن بطوطه هستیم.

نکات منفی

هیچی

Bondarenco
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود!

Thierry
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 03 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت عالی

نکات مثبت

برخورد مسئول پذیرش عالی بود، خیلی خوش برخورد و حرفه ای. صبحونه فوق العاده بود و پرسنل هم خیلی حرفه ای بودن. موقعیت مکانی هم عالیه.

Rashed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جید

نکات مثبت

بله خوب بود، از آقای راشد بابت کمک های محترمانه شون، خانم سو مسئول پذیرش و همچنین خانم سوزان و همکارشون در رستوران بابت رفتار خوب و محترمانه شون ممنونم.

نکات منفی

هیچی

Ruben
نوشته شده درچهارشنبه, 03 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 02 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی خیلی خوب و اتاق های راحت؛ صبحونه خوبه ولی بوفه میتونه بهتر باشه.

نکات منفی

هیچی

Abbas
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق العاده

نکات مثبت

پرسنل صبحونه، خلیفه و جکیر، خیلی صمیمی و مهربون بودن.

نکات منفی

فرش ها

Georgepws
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

به زودی برمیگردم

نکات مثبت

همه چی خوب بود، پرسنل عالی بودن.

نکات منفی

-

Vijai
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی عالی برای اقامت خانوادگی... دسترسی به ابن بطوطه مال از همه بهتر بود... حس می کردم تو خونه خودمم. پرسنل و غذا هم عالی بودن. دوست دارم دوباره اینجا بمونم.

Judah
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مکان هتل در موقعیت عالی قرار داره، پرسنل پذیرش دوست داشتنی هستن، آقای خلیفه از ما استقبال کرد و همچنین ترتیب یه سورپرایز تولد رو تو بدو ورود به اتاق برامون داد. استخر و باشگاه هتل عالی هستن، استخر طبقه بالا روبازه و آبش گرم میشه.

نکات منفی

منظره از اتاق

Enzy
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بازم میام

نکات مثبت

همه‌چی عالی بود.

نکات منفی

همه‌چیو دوست داشتم.

James
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل سنتی با پرسنل فوق‌العاده

نکات مثبت

جای خوبیه و امکاناتش هم کامله.

Ali
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

استثنائیه شکرا لکم

نکات مثبت

در اوج زیبایی و برادر احمد جابر در رزرو و برادران مصری در پذیرش در اوج پاسخگویی و زیبایی بودند و مکان آرام و شیک است و هیچ مزاحمت یا دخالتی وجود ندارد و زیبا و راحت است

نکات منفی

قیمت کمی بالاست و رستوران در حد پنج ستاره نبود اما در کل خوب بود با تشکر و قدردانی از همه

Luciake
نوشته شده دریکشنبه, 07 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر گرم خیلی لذت بخش بود و آقای حسون به خوبی ازش مراقبت می کرد. ارتقا به سوییت هم عالی بود. غذا خوب و خیلی متنوع بود.

Clarissa
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من برای جراحی تو دبی بودم و از حمایت مدیریت هتل و پرسنل راضی بودم. بعد از بهبودی بعد از جراحی حس ارزشمندی داشتم و پرسنل خیلی حمایت کننده و مهربون بودن.

Mohamed
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 05 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزشش رو داشت

نکات مثبت

در کل خدمات مشتری‌ها عالی بود. مخصوصاً از پاتریشیا تو پذیرش ممنونم که به همه‌ی درخواست‌هامون رسیدگی کرد و کارای پذیرشمون رو سریع و راحت انجام داد.

نکات منفی

هیچی

Martin
نوشته شده درجمعه, 05 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده با پرسنل بهتر

نکات مثبت

'هتل، هتله دیگه'. چیزی که یه هتل رو تبدیل به 'خونه دوم' می‌کنه، پرسنل فوق‌العاده‌اش هستن. این سومین باره که میایم ابن بطوطه، دو بار با مووین‌پیک و این بار با اوکس هتلز. از پذیرش گرفته تا همه‌ی قسمت‌های هتل، رستوران میسترال و سالن ریو که مهمونای اتاق‌های ویژه اونجا پذیرایی می‌شن، پرسنلش عالی‌ان. احساس مهمون‌نوازی عربی با لبخند و آرزوی قلبی برای اینکه اقامتت بی‌نظیر باشه، توی همه‌جا موج می‌زنه. همه‌ی پرسنل عالی بودن، ولی یه تشکر ویژه باید بکنم از: آقای اکرم الامیر مدیر کل، آقای احمد رضوان مسئول غذا و نوشیدنی، آقای محمد فواد مدیر پذیرش. آقای اسلام جامع مدیر پذیرش و پرسنل، آقای عمرو در کافه ریو و پرسنل از جمله امی/اشنی/رابین/کریستین. و مسئول اتاق ما [۹۰۱] آقای کپ. امیدوارم کسی رو از قلم ننداخته باشیم. منتظر چهارمین سفرمون به ابن بطوطه هستیم.

نکات منفی

هیچی

Bondarenco
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی!

Thierry
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 03 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت عالی

نکات مثبت

برخورد مسئول پذیرش عالی بود، خیلی خوش برخورد و حرفه ای. صبحونه فوق العاده بود و پرسنل هم خیلی حرفه ای بودن. موقعیت مکانی هم عالیه.

Rashed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جید

نکات مثبت

بله خوب بود، از آقای راشد بابت کمک های محترمانه شون، خانم سو مسئول پذیرش و همچنین خانم سوزان و همکارشون در رستوران بابت رفتار خوب و محترمانه شون ممنونم.

نکات منفی

هیچی

Ruben
نوشته شده درچهارشنبه, 03 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 02 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی خیلی خوب و اتاق‌های راحت؛ صبحانه‌اش خوبه ولی بوفه‌اش می‌تونه بهتر باشه.

نکات منفی

هیچی

Abbas
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

محشر بود

نکات مثبت

پرسنل صبحانه، خلیفه و جکیر خیلی صمیمی و مهربون بودن.

نکات منفی

فرش‌ها

Georgepws
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

به زودی برمی‌گردم

نکات مثبت

همه‌چی عالی بود، پرسنل A+++

نکات منفی

-

Vijai
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی عالی برای یه اقامت خانوادگی... دسترسی به مرکز خرید ابن بطوطه از همه بهتر بود... حس می‌کردیم خونه خودمونیم. پرسنل و غذا هم خیلی خوب بودن. دوست دارم دوباره بیام.

Judah
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

جاش خیلی خوبه، پرسنل پذیرش خیلی دوست‌داشتنی‌ان، خلیفه ازمون استقبال کرد و یه سورپرایز تولد هم توی ورودی اتاق برامون ترتیب داد، استخر و باشگاه هتل عالی‌ان، استخر طبقه بالا روبازه و آبش گرمه.

نکات منفی

ویوی اتاق

Luciake
نوشته شده دریکشنبه, 07 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

استخر آب گرم خیلی عالی بود و آقای حسون به خوبی ازش نگهداری می‌کرد. ارتقا به یه سوئیت هم خیلی خوب بود. غذا عالی و خیلی متنوع بود.

Clarissa
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من برای جراحی اومده بودم دبی و از حمایت مدیریت هتل و پرسنل خیلی راضی بودم. بعد از بهبودی بعد از جراحی حس می‌کنی ارزشمندی و پرسنل خیلی حمایت‌گر و مراقب هستن.

Mohamed
نوشته شده درشنبه, 06 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 05 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ارزشش رو داشت

نکات مثبت

در کل خدمات مشتری عالی بود و یه تشکر ویژه از پاتریشیا از پذیرش که به همه‌ی درخواست‌هامون رسیدگی کرد و مراحل ورودمون رو راحت و سریع کرد.

نکات منفی

هیچی

Martin
نوشته شده درجمعه, 05 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده با پرسنل بهتر

نکات مثبت

'هتل، هتله دیگه'. چیزی که یه هتل رو تبدیل به 'خونه دوم' می‌کنه، پرسنل فوق‌العاده‌اش هستن. این سومین باره که میایم ابن بطوطه، دو بار با مووین‌پیک و این بار با اوکس هتلز. از پذیرش گرفته تا همه‌ی قسمت‌های هتل، رستوران میسترال و سالن ریو که مهمونای اتاق‌های ویژه اونجا پذیرایی می‌شن، پرسنلش عالی‌ان. احساس مهمون‌نوازی عربی با لبخند و آرزوی قلبی برای اینکه اقامتت بی‌نظیر باشه، توی همه‌جا موج می‌زنه. همه‌ی پرسنل عالی بودن، ولی یه تشکر ویژه باید بکنم از: آقای اکرم الامیر مدیر کل، آقای احمد رضوان مسئول غذا و نوشیدنی، آقای محمد فواد مدیر پذیرش. آقای اسلام جامع مدیر پذیرش و پرسنل، آقای عمرو در کافه ریو و پرسنل از جمله امی/اشنی/رابین/کریستین. و مسئول اتاق ما [۹۰۱] آقای کپ. امیدوارم کسی رو از قلم ننداخته باشیم. منتظر چهارمین سفرمون به ابن بطوطه هستیم.

نکات منفی

هیچی

Bondarenco
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی!

Thierry
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 03 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت عالی

نکات مثبت

برخورد مسئول پذیرش عالی بود، خیلی خوش برخورد و حرفه ای. صبحونه فوق العاده بود و پرسنل هم خیلی حرفه ای بودن. موقعیت مکانی هم عالیه.

Rashed
نوشته شده درپنج‌شنبه, 04 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

بله خوب بود، راشد برای کمک محترمانه، کارمند پذیرش خانم سو و همچنین در رستوران خانم سوزان و همکارش آ برای رفتار خوب و محترمانه.

نکات منفی

هیچی

Ruben
نوشته شده درچهارشنبه, 03 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 02 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی خیلی خوب و اتاق‌ها راحت بودن. صبحونه خوب بود ولی بوفه می‌تونست بهتر باشه.

نکات منفی

هیچی

Abbas
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تو صبحونه، پرسنل خلیفه و جکیر خیلی صمیمی و خوب بودن.

نکات منفی

فرش‌ها

Georgepws
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

زود برمی‌گردم

نکات مثبت

همه‌چی خوب بود، پرسنل A+++

نکات منفی

-

Vijai
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی عالی برای یه اقامت خانوادگی... دسترسی به ابن مال خیلی خوب بود... حس می‌کردیم خونه خودمونیم. پرسنل و غذا هم عالی بودن. دوست دارم دوباره اینجا بمونم.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.