هتل موونگ تان گرند سایگون سنترMuong Thanh Grand Saigon Centre Hotel
درباره هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر
هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر یک مرکز اسپا و سونا ارائه میدهد و در شهر هو چی مین واقع شده است. مهمانان میتوانند از بار موجود در هتل بهرهمند شوند و دسترسی به اینترنت WiFi رایگان در دسترس است. اتاقها مجهز به تلویزیون صفحهتخت هستند. برخی از اتاقها دارای یک ناحیه نشیمن هستند که میتوانید در آن استراحت کنید. اتاقها با حمام خصوصی که شامل وان یا دوش است، تجهیز شدهاند. برای راحتی شما، حولههای حمام، دمپایی و سشوار در اتاقها وجود دارد. در این هتل یک پذیرش 24 ساعته وجود دارد. میدان الماس 500 متر با هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر فاصله دارد، در حالی که کلیسای نوتردام 600 متر از هتل دور است. فرودگاه بینالمللی تانساننات 6 کیلومتر از هتل فاصله دارد. زوجها به ویژه از موقعیت هتل رضایت دارند و این مکان را برای سفرهای دونفره نمره 9.0 دادهاند.امکانات و تفریحات هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- حمام اختصاصی
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- حمام اختصاصی
- تراس
- کتری برقی
- خشک کن
- تلویزیون کابلی
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
- کافه داخل هتل
- بار نوشیدنی (هزینه اضافی)
- بار نوشیدنی
- رستوران
- اسنک بار
- مینی بار
- میوه (هزینه اضافی)
- غذای کودکان (هزینه اضافی)
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- خانه فرهنگ جوانان350 yd
- پارکینگ بزرگ گریت لوانو لِه دوان500 yd
- کافه کوک الماس600 yd
- زمین بازی در پارک تائو دان650 yd
- تینیورد700 yd
- چهارراه عشق750 yd
- آبجو سنتی نام کی خوی نگیا800 yd
- پارک لام سون850 yd
- موزه تاریخ ویتنام850 yd
- پارک 30-4900 yd
- [رستوران] رستوران پیتزا آلفرسکوس40 yd
- [رستوران] فو کائو وان30 yd
- [رستوران] فو نیا50 yd
- باغ وحش و باغ گیاهشناسی هو چی مین1,050 yd
- موزه یادبود جنگ0.7 mi
- موزه شهر هو چی مین0.8 mi
- پارک تائو دان1 mi
- موزه هنرهای زیبا1.4 mi
- تونل رودخانه سایگون1.6 mi
- پارک 23/91.6 mi
- پایانه نه رانگ1.7 mi
- بین کوی 24.8 mi
- پل استار لایت5 mi
- دریاچه لیککرسنت5 mi
آدرس و موقعیت هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر
نظرات میهمانان هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر
اقامت خوبی داشتم، هتل خوبی بود.
موقعیت خوب و تمیز.
دستگاه کنترل تهویه مطبوع، حالت فن خودکار نداشت و فقط حالت کم و زیاد فن را داشت. باید حالتهای کم، متوسط، زیاد و خودکار را داشته باشد. صدای فن بعد از نیمهشب حتی در حالت کم خیلی بلند بود. با اینکه دما روی ۲۶ درجه سلسیوس تنظیم شده بود، باز هم صدای زیادی میداد و سرد بود. رستوران صبحانه باید تابلویی برای زمانبندی خدمات بگذارد تا به جای اینکه پرسنل به مهمانها بگویند زمان صبحانه تمام شده حتی اگر ساعت ۹:۲۳ صبح باشد که هنوز خیلی زود است.
این هتل از نظر استاندارد اروپایی هم هتل ۴ ستاره است، بر خلاف هتلهای دیگر که ما در آنها اقامت داشتیم. همهچیز تمیز و باکیفیت است. اتاق بسیار راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. علاوه بر این، ما یک ترانسفر رایگان از فرودگاه دریافت کردیم.
مکان میتوانست بهتری باشد با توجه بیشتر به خدمات و قیمت معقول
موقعیت هتل خوب بود چون میتوانستیم به راحتی به اکثر مکانهای دیدنی پیادهروی کنیم. تخت خواب راحت بود و دوش آب گرم داشت.
چیزهای کوچکی هست که به مرور باعث میشه هتل خوب تبدیل به یک هتل معمولی بشه. مثلا یک عدد کیک خوشامدگویی وقتی که به وضوح دو نفر در اتاق اقامت داریم. هیچ سلام و خداحافظی از پرسنل جلوباز وقتی که میرسیدیم یا میرفتیم، که همیشه به نظر میرسه سرشون پایین یا در حال صحبت با هم هستن. این باعث میشه هتل حس بیروحی بده. چیدمان اتاق عجیبه با یک پنجره بزرگ در حمام که به راهروی داخل اتاق باز میشه. یک لبه کوچک بین حمام و راهرو هست که درست اندازهایه که بتونی انگشت پاتو بکوبی. من که این کارو کردم! اتاق روشنایی زیادی داره اما هیچ نوری بالای آینه در ناحیه حمام نیست، که باعث میشه این بخش تاریک بشه. هیچ اتویی برای مهمانان وجود نداره. صبحانه معمولیه. قهوه افتضاحه. چیزها به موقع پر نمیشوند. مثلا وقتی که قاشق نیاز داری، هیچ قاشقی نیست. همچنین میوهها پوستکنده نیستند. دیگه اینجا نمیمونیم. خیلی بیروح و گرونتر از چیزی بود که دریافت کردیم.
خنک
تمیز و نزدیک به همه جا
بسیاری از پرسنل خیلی کمی انگلیسی صحبت میکردند، بنابراین برقراری ارتباط با آنها سخت بود
دیگه برنمیگردم
تجربهای به اندازه کافی خوب. موقعیت مرکزی بود برای گشت و گذار در منطقه 1.
پرسنل پذیرش تقریباً هیچ وقت لبخند نمیزدند. پذیرش هنگام ورود خیلی 'سرد' و صرفاً فنی بود. هیچ همدلیای وجود نداشت. همینطور در زمان خروج. هیچ شور و شوقی یا تشکر خاصی وجود نداشت. صبحانه تقریباً 90% سبک آسیایی بود و خیلی کم شیرینی داشت. میوهها کیفیت خیلی بدی داشتند. من توانستم نان و کره و مربا با قهوه بخورم.
اتاق جادار و خوب، استخر و باشگاه
صبحانه و خدمات. ما به خاطر بردن لیوانهای نوشیدنی مورد شک قرار گرفتیم، در حالی که هیچ لیوانی در اتاق نبود.
پرسنل خدمات خوبی داشتند
بازخورد
اتاق اندازه خوبی داشت. خوب بود که وان داشت. آشپز صبحانه خیلی تلاش میکرد و ایستگاه تخممرغ رو خوب مدیریت میکرد.
صبحانه تنوع خوبی نداشت. همیشه تموم میشد و فقط وقتی چند بار درخواست میکردی دوباره پر میشد. پرسنل میتونستند به این موضوع بیشتر توجه کنند.
صبحانهها، مهماننوازی، پرسنل
موقعیت مرکزی، انتخابهای زیاد در صبحانه، اتاق راحت
درست
راحت و بیصدا بود. هر روز حولهها عوض میشد و اتاق تمیز میشد. آب رایگان بود.
فرشها در راهروها و داخل اتاقها بود. بهداشتی نبودند و برای کسانی که حساسیت دارند مشکلساز هستن چون گرد و غبار و کنهها رو جمع میکنن. همسرم خیلی رینیت و ناراحتی داشت که وقتی از هتل خارج میشد بهتر میشد. تختها جدا از هم بودن.
ارزش به نسبت قیمت
بهترین چیز درباره هتل، پیکنیکها بودن، مخصوصاً فُنگ (لئون). اونها خیلی کمک میکردند برای دادن راهنماییها در شهر و اطلاعات تورها. موقعیت هتل نزدیک به بیشتر مناطق دیدنی بود. هتل خیلی تمیز و نگهداری شده بود. صبحانه تنوع خوبی داشت اما بیشتر غذاها به نوعی بود که گوشت خوک داشت.
اکثر پرسنل پذیرش انگلیسی صحبت نمیکردند و خیلی کمککننده نبودند. وقتی سوالی داشتی معمولاً شما رو به پیکنیکها ارجاع میدادند. غذاهای آلاکارته معمولی بودن و غذاهایی که به اتاق میآوردند سرد بودند.
اقامت خوب
موقعیت خوب و تمیز بود.
کنترلر تهویه مطبوع حالت فن خودکار ندارد، فقط حالتهای فن کم و زیاد موجود است. باید حالتهای کم، متوسط، زیاد و خودکار را داشته باشد. صدای فن خیلی زیاد است بعد از نیمهشب، حتی در حالت کم. خیلی صدا میداد و سرد میشد حتی با دمای 26 درجه سانتیگراد بعد از نیمهشب. رستوران صبحانه باید تابلو راهنمایی برای زمانبندی سرویس داشته باشد تا کارکنان به مهمانها نگویند که زمان صبحانه تمام شده حتی در ساعت 9:23 صبح که هنوز به نظر میرسید خیلی زود باشد.
این هتل در مقایسه با هتلهای دیگر که در اروپا بودیم، هتل 4 ستاره است. همهچیز تمیز و با کیفیت بود. اتاق خیلی راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. علاوه بر این، یک ترانسفر رایگان از فرودگاه گرفتیم.
ممکن بود جای بهتری باشد اگر به خدمات توجه میشد و قیمت منطقی بود
موقعیت هتل خوب بود چون میتوانستیم به راحتی به بیشتر جاهای دیدنی پیاده برویم. تخت راحت بود و دوش آب داغ بود.
این فقط مسائل کوچک است که جمع میشود و میتواند هتل خوبی را خراب کند. مثلاً یک تکه کیک خوشامدگویی برای یک نفر که به وضوح دو نفر در اتاق هستند. هیچ سلام یا خداحافظی از کارکنان جلویی نمیبینید که همیشه سرشان پایین است یا با هم صحبت میکنند. این باعث میشود هتل احساس بیروحی داشته باشد. چیدمان اتاق عجیب است با یک پنجره بزرگ در حمام که به راهرو داخل اتاق نگاه میکند. یک لبه کوچک بین حمام و راهرو است که به اندازه کافی برای آسیب زدن به انگشتان پا بزرگ است. من این کار رو انجام دادم! نور زیاد در اتاق هست، ولی هیچ نوری بالای آینه در گوشه حمام نیست که باعث تاریک بودن آنجا میشود. هیچ اتویی برای مهمانها برای قرض گرفتن وجود ندارد. صبحانه معمولی است. قهوه خیلی بد است. بعضی چیزها در زمان مناسب تجدید نمیشود. مثلاً قاشقها وقتی لازم دارید نیست. همچنین، میوهها به صورت پوستنکنده سرو میشوند. ما دیگه اینجا نمیمانیم. خیلی بیروح و گران برای چیزی که دریافت میکنید.
خنک
تمیز و نزدیک به همهچیز
بیشتر کارکنان به زبان انگلیسی خیلی کم صحبت میکردند، بنابراین ارتباط با آنها سخت بود.
باز هم نمیروم
یک تجربه کافی خوب بود. موقعیت هتل نسبتاً مرکزی بود برای گشت و گذار در منطقه 1.
کارکنان پذیرش تقریباً هیچ وقت لبخند نمیزنند. پذیرش در چکاین خیلی 'سرد' و کاملاً تکنیکی بود. هیچ نوع همدلی وجود نداشت. همینطور در زمان چکاوت. هیچ شور و هیجان یا تشکر خاصی نبود. صبحانه 90 درصد به سبک آسیایی بود و شیرینی خیلی کمی داشت. میوهها کیفیت پایینی داشتند. من توانستم فقط نان، کره و مربا با قهوه بخورم.
اتاق بزرگ و راحت بود، استخر و باشگاه بدنسازی هم داشت.
صبحانه و خدمات خوب نبود. ما متهم به بردن لیوانهای نوشیدنی شدیم که اصلاً در اتاق نبود.
خدمات کارکنان خوب بود.
نظرات
اتاق اندازه خوبی داشت. خوب بود که وان داشت. آشپز صبحانه خیلی خوب و زحمتکش بود، مخصوصاً در ایستگاه تخممرغ.
صبحانه خیلی ضعیف بود. همیشه تمام میشد و فقط وقتی چند بار درخواست میکردید، دوباره پر میشد. کارکنان باید بیشتر به این مسئله توجه میکردند.
اقامت خوب
موقعیت خوب و تمیز بود.
کنترلر تهویه مطبوع حالت فن خودکار ندارد، فقط حالتهای فن کم و زیاد موجود است. باید حالتهای کم، متوسط، زیاد و خودکار را داشته باشد. صدای فن خیلی زیاد است بعد از نیمهشب، حتی در حالت کم. خیلی صدا میداد و سرد میشد حتی با دمای 26 درجه سانتیگراد بعد از نیمهشب. رستوران صبحانه باید تابلو راهنمایی برای زمانبندی سرویس داشته باشد تا کارکنان به مهمانها نگویند که زمان صبحانه تمام شده حتی در ساعت 9:23 صبح که هنوز به نظر میرسید خیلی زود باشد.
این هتل در مقایسه با هتلهای دیگر که در اروپا بودیم، هتل 4 ستاره است. همهچیز تمیز و با کیفیت بود. اتاق خیلی راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. علاوه بر این، یک ترانسفر رایگان از فرودگاه گرفتیم.
ممکن بود هتل بهتری باشد با توجه به خدمات و قیمت مناسب
موقعیت هتل خوب بود چون میتوانستیم بیشتر مکانهای دیدنی را پیاده برویم. تخت راحت بود و دوش آب داغ داشت.
چیزهای ریز زیادی هستند که باعث میشوند هتل که میتوانست خوب باشد، خراب شود. مثلا یک عدد کیک خوشامدگویی داده شد در حالی که دو نفر در اتاق اقامت داشتند. هیچ سلام و خداحافظی از طرف پرسنل نداشتیم که همیشه سرهایشان پایین بود یا با هم حرف میزدند. این باعث میشود هتل احساس بیاحساسی داشته باشد. چیدمان اتاق عجیب بود با یک پنجره بزرگ در دستشویی که به راهروی داخل اتاق باز میشد. یک لبه کوچک بین دستشویی و راهرو بود که اندازهاش به اندازهای بود که انگشتان پایم را زخمی کردم. میدانم چون خودم این کار رو کردم! اتاقها نور زیادی دارند اما هیچ نور بالای آینه در گوشه دستشویی وجود ندارد که باعث میشود آن قسمت تاریک باشد. هیچ اتوی قرضی هم برای مهمانها نبود. صبحانه معمولی بود. قهوه خیلی بد بود. برخی از چیزها به موقع شارژ نمیشدند. مثلا وقتی به قاشق نیاز داشتید، نبود. همچنین میوهها پوستکنده نبودند. دیگر در اینجا نمیمانیم. خیلی بیاحساس و گران است برای چیزی که دریافت میکنید.
خنک
تمیز و نزدیک به همه جا
بیشتر پرسنل خیلی کم انگلیسی صحبت میکردند، بنابراین ارتباط برقرار کردن باهاشون سخت بود.
دیگه برنمیگردم
تجربهای نسبتاً خوب. موقعیت هتل برای گشت و گذار در منطقه 1 مناسب بود.
پرسنل پذیرش تقریباً هیچ وقت لبخند نمیزدند. استقبال در زمان چکاین خیلی 'سرد' و صرفاً تکنیکی بود. هیچگونه همدلی وجود نداشت. همینطور در زمان چکاوت. هیچ شور و شوق یا تشکر خاصی وجود نداشت. صبحانه به 90% به سبک آسیایی بود و خیلی کم شیرینی داشت. میوهها کیفیت خیلی بدی داشتند. من تونستم فقط نان، کره و مربا با قهوه بخورم.
اتاق جادار و راحت، استخر و باشگاه هم داشت
صبحانه و خدمات. ما به دزدیدن لیوانهای نوشیدنی متهم شدیم، در حالی که اصلاً لیوانی در اتاق نبوده.
پرسنل خوب و خدمات مناسب
بررسی
اتاق اندازه خوبی داشت. داشتن وان جالب بود. آشپز ایستگاه تخممرغ صبحانه خیلی زحمت میکشید.
صبحانه اصلاً خوب نبود. همیشه تموم میشد و فقط وقتی دوبار از پرسنل میپرسیدی، دوباره پر میشد. پرسنل باید به این موضوع بیشتر توجه میکردند.
صبحانهها، مهماننوازی، پرسنل
موقعیت مرکزی، انتخابهای زیاد در صبحانه، اتاق راحت
درسته
راحت و ساکت بود. هر روز حولهها عوض میشد و اتاق تمیز میشد. آب رایگان.
کفپوشهای فرش شده در راهروها و داخل اتاقها. از نظر بهداشتی مناسب نیست و برای افرادی که آلرژی دارند مشکلساز است چون زیاد گرد و غبار و کنه جمع میکنند. شریک من دچار رینیت و ناراحتی شد که وقتی از هتل خارج میشد بهتر میشد. تختها جدا بودند.
ارزش قیمت
بهترین چیز هتل، پیشخدمتها بودن، بهویژه Phu'o'ng (Leon). خیلی در راهنمایی در شهر و اطلاعات تورها کمک کردند. موقعیت هتل برای بیشتر مناطق گردشگری مرکزی بود. هتل خیلی تمیز و نگهداریشده بود. صبحانه انتخابهای زیادی داشت، ولی بیشتر شامل گوشت خوک بود.
بیشتر پرسنل پذیرش قادر به صحبت به انگلیسی نبودند و زیاد کمک نمیکردند. وقتی سوالی میکردید، معمولاً شما رو به پیشخدمتها ارجاع میدادند. غذاهای آلاکارته معمولی بودند و غذاهایی که به اتاق میآوردند سرد بودند.
پذیرش، خانم تینا، عالی بود. با پاسخهای سریع و دقیق، ما رو راحت کردن.
اقامت خوبی داشتم، هتل خوبی بود.
موقعیت خوب و اتاقهای تمیز.
کنترلکننده سیستم تهویه مطبوع حالت فن خودکار نداشت، فقط حالت فن پایین و بالا. باید حالتهای پایین، متوسط، بالا و خودکار میداشت. صدای فن خیلی بلند میشد حتی در حالت پایین بعد از نیمه شب. خیلی سر و صدا و سرد بود حتی وقتی دما روی 26 درجه تنظیم میکردم. صبحانه باید یک تابلو اطلاعرسانی در رستوران قرار میداد که زمان سرویس رو مشخص کنه، چون پرسنل به مهمونا میگفتن زمان صبحانه تموم شده حتی ساعت 9:23 که هنوز به نظر زود میومد.
این هتل حتی در مقایسه با هتلهای چهارستاره اروپایی هم خیلی خوبه، برخلاف هتلهای دیگهای که رفتیم. همهچیز تمیز و با کیفیت بود. اتاق خیلی راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. ضمن اینکه یه ترنسفر رایگان هم از فرودگاه به هتل داشتیم.
مکان بهتری میشد با توجه به خدمات و قیمت مناسبتر
موقعیت هتل خوب بود چون میتوانستیم پیاده به بیشتر جاهای دیدنی برسیم. تخت راحت بود و دوش آب گرم داشت.
خیلی از جزئیات ریز باعث میشه که هتل که میتونست خیلی خوب باشه خراب بشه. مثلاً یک تکه کیک خوشامدگویی برای دو نفر در حالی که دو نفر در اتاق بودیم. هیچ سلام یا خداحافظی از طرف پرسنل نبود وقتی که وارد یا خارج میشدی. همیشه پرسنل با سر پایین یا در حال صحبت با هم بودن. این باعث میشه که هتل خیلی غیر شخصی به نظر برسه. چیدمان اتاق عجیبه، با پنجره بزرگ در حمام که به راهروی داخل اتاق نگاه میکنه. یک لبه کوچک بین حمام و راهرو وجود داره که به اندازهای هست که انگشت پاهات رو بهش بکوبی. من خودم این کار رو کردم! اتاق پر از چراغ هست، اما هیچ چراغی روی آینه در گوشه حمام نیست که اونجا تاریک میشه. هیچ اتوی دستی برای مهمانان وجود نداره. صبحانه معمولی بود. قهوه خیلی بد بود. چیزها به موقع تکمیل نمیشد. مثلاً وقتی به قاشق نیاز داشتی، قاشق نبود. همچنین، میوهها پوست نداشتن. ما دیگه اینجا نمیمونیم. خیلی غیر شخصی و گرونه برای چیزی که بهت میدن.
خوب
تمیز و نزدیک به همهچیز.
بسیاری از پرسنل انگلیسی کمی صحبت میکردند، بنابراین ارتباط برقرار کردن با آنها سخت بود.
دیگه برنمیگردم
یک تجربه نسبتاً خوب. موقعیت هتل در مرکز برای گردش در منطقه 1 خوب بود.
پرسنل پذیرش تقریباً هیچوقت لبخند نمیزدند. پذیرش در زمان چکاین خیلی سرد و صرفاً تکنیکی بود. هیچ همدلی وجود نداشت. همینطور در زمان چکاوت. هیچ اشتیاق یا تشکر خاصی نبود. صبحانه به طور عمده به سبک آسیایی بود و خیلی کم دسر داشت. میوهها کیفیت خوبی نداشتند. من توانستم فقط نان، کره و مربا با قهوه بخورم.
اتاق بزرگ و راحت با استخر و باشگاه.
صبحانه و خدمات. ما به دزدیدن لیوانهای نوشیدنی مظنون شدیم، در حالی که اصلاً لیوانی در اتاق نبود.
خدمات پرسنل خوب بود.
بررسی
اتاق سایزش خوب بود. خوشحال شدم که حمام داشت. آشپز در ایستگاه تخممرغ صبحانه سخت کار میکرد.
بوفه صبحانه ضعیف بود. همیشه تمام میشد و فقط اگر دوبار درخواست میکردی، جایگزین میشد. پرسنل باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.
صبحانهها، مهماننوازی، پرسنل.
موقعیت مرکزی، انتخابهای زیاد در صبحانه، اتاق راحت.
اقامت خوبی داشتم، هتل خوب بود.
موقعیت خوب و تمیز.
دستگاه تهویه مطبوع تنظیم خودکار فن نداشت و فقط حالتهای کم و زیاد داشت. باید حالتهای کم، متوسط، زیاد و خودکار میداشت. صدای فن خیلی بلند بود بعد از نیمه شب حتی وقتی که در حالت کم بود. حتی وقتی دمای اتاق روی 26 درجه سانتیگراد بود، سرد و پر سر و صدا بود. در رستوران صبحانه باید یک تابلو برای زمانبندی خدمات گذاشته شود، به جای اینکه کارکنان به مهمانها بگویند زمان صبحانه تمام شده، حتی وقتی که هنوز 9:23 صبح بود که به نظر میرسید زود است.
این هتل از نظر کیفیت با هتلهای 4 ستاره در اروپا قابل مقایسه است، برخلاف هتلهای دیگری که در آنها اقامت داشتیم. همه چیز تمیز و با کیفیت بود. اتاق خیلی راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. علاوه بر این، یک ترانسفر رایگان از فرودگاه دریافت کردیم.
میتوانست جای بهتری باشد با توجه بیشتر به خدمات و قیمت مناسب
موقعیت هتل خوب بود و میتوانستیم پیاده به بیشتر مکانهای دیدنی برویم. تخت خواب راحت بود و دوش آب گرم داشت.
مسائل کوچکی وجود دارد که در مجموع باعث میشود این هتل به خوبی که میتوانست باشد نباشد. مثلاً یک دسر خوشامدگویی برای یک نفر در حالی که دو نفر در اتاق اقامت داشتیم. هیچ سلام و خداحافظی از پرسنل هنگام ورود یا خروج که همیشه در حال صحبت با هم هستند یا سرشان پایین است. این باعث میشود هتل حس بیروحی بدهد. طراحی اتاق عجیب است، پنجره بزرگی در حمام دارد که به راهرو داخل اتاق باز میشود. یک لبه کوچک بین حمام و راهرو است که به اندازه کافی بزرگ است که انگشت پا را بزنید. من این کار رو کردم! خیلی چراغ در اتاق هست ولی هیچکدام روی آینه در ناحیه حمام نیست، که باعث میشود این نقطه تاریک باشد. اتو برای مهمانها موجود نیست. صبحانه معمولی است. قهوه خیلی بد است. چیزها به موقع پر نمیشوند. مثلاً قاشقها وقتی لازم دارید، نیست. همچنین میوهها بدون پوست سرو میشود. ما دیگه اینجا نمیمونیم. خیلی بیروح و گران برای چیزی که ارائه میدهند.
خنک
تمیز و نزدیک به همهچیز
بسیاری از کارکنان به زبان انگلیسی خیلی کم صحبت میکردند و ارتباط برقرار کردن با آنها سخت بود.
دیگه برنمیگردم
یک تجربه نسبتا خوب. موقعیت نسبتاً مرکزی برای گشت و گذار در منطقه 1.
پرسنل پذیرش تقریباً هیچوقت لبخند نمیزنند. پذیرش در زمان ورود خیلی 'سرد' و کاملاً فنی بود. هیچ همدلی نداشتند. همینطور در زمان خروج. هیچ اشتیاق یا تشکر خاصی نبود. صبحانه 90٪ به سبک آسیایی و خیلی کم شیرینی داشت. میوهها کیفیت بدی داشتند. من فقط تونستم نان، کره و مربا با قهوه بخورم.
اتاق وسیع و راحت، استخر و باشگاه.
صبحانه و خدمات. ما را به خاطر بردن لیوانهای نوشیدنی که هیچ وقت در اتاق نبودند، متهم کردند.
پرسنل خدماتی خوب بودن.
بررسی
اتاق اندازه خوبی داشت. داشتن وان خوب بود. سرآشپز خوب و سختکوشی در ایستگاه تخممرغ صبحانه.
صبحانه خیلی ضعیف بود. همیشه تمام میشد و فقط اگر چندین بار درخواست میکردی، دوباره پر میشد. کارکنان میتوانستند توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.
صبحانهها، مهماننوازی، کارکنان.
موقعیت مرکزی، انتخابهای زیاد برای صبحانه، اتاق راحت.
درست
راحت و بیصدا بود. هر روز حولهها عوض میشد و اتاق تمیز میشد. آب رایگان.
فرش در راهروها و داخل اتاقها. خیلی بهداشتی نیست و برای کسانی که آلرژی دارند مشکلساز است چون خیلی گرد و غبار و کنه جمع میکند. همسرم خیلی رینیت و ناراحتی داشت که وقتی از هتل خارج میشد بهتر میشد. تختها از هم جدا بودند.
من اقامت خوبی داشتم، هتل خوبی بود.
موقعیت خوب و تمیز بود.
کنترل تهویه هوا حالت فن خودکار نداشت، فقط حالتهای فن کم و زیاد داشت. باید حالتهای کم، متوسط، زیاد و خودکار داشته باشه. صدای فن خیلی بلند میشد بعد از نیمه شب حتی در حالت کم. خیلی سر و صدا میکرد و حتی وقتی دما روی 26 درجه سانتیگراد تنظیم میکردی، هنوز سرد بود. رستوران صبحانه باید تابلو راهنمای زمان خدمات داشته باشه، نه اینکه کارکنان به مهمانها بگن صبحانه تموم شده حتی وقتی هنوز ساعت 9:23 صبح بود که هنوز زود به نظر میرسید.
این هتل از نظر اروپایی هم چهار ستاره است، در مقایسه با هتلهای دیگهای که رفته بودیم. همهچیز تمیز و باکیفیت بود. اتاق خیلی راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. علاوه بر این، از فرودگاه سرویس انتقال رایگان هم داشتیم.
میتونست جای بهتری باشه با توجه به خدمات و قیمت منطقی
موقعیت هتل خوب بود چون میتونستیم به اکثر جاهای دیدنی پیاده بریم. تخت راحت بود و دوش هم داغ بود.
مشکلات زیادی بود که باعث شد این هتل که میتونست خوب باشه خراب بشه. مثلاً فقط یک عدد کیک خوشامدگویی آوردن در حالی که دو نفر رزرو کرده بودن و تو اتاق بودن. هیچوقت سلام و خداحافظی از طرف کارکنان جلویی ندیدیم که همیشه یا سرشون پایین بود یا با هم صحبت میکردن. این باعث میشد هتل احساس غیرشخصی بده. طراحی اتاق عجیبه چون یک پنجره بزرگ در حمام هست که به راهروی داخل اتاق مینگره. یک لبه کوچیک بین حمام و راهرو هست که باعث میشه انگشت پا ضربه بخوره. من خودم این کار رو کردم! اتاق پر از چراغ بود ولی هیچکدوم روی آینه در گوشه حمام نبود و این قسمت تاریک بود. هیچ اتوی قرضی هم برای مهمانها نبود. صبحانه معمولی بود. قهوه خیلی بد بود. چیزها به موقع پر نمیشد. مثلاً قاشقها رو وقتی نیاز داری پیدا نمیکنی. همچنین، میوهها پوستکنده نبودن. دیگه اینجا نمیمونیم. خیلی غیرشخصی و گرون بود برای چیزی که دریافت کردیم.
خنک
تمیز و نزدیک به همه جا
بیشتر کارکنان خیلی کم انگلیسی میدونستن و برقراری ارتباط باهاشون سخت بود.
دوباره نمیام
تجربه نسبتاً خوبی بود. موقعیت هتل به اندازه کافی مرکزی بود برای گشت و گذار در منطقه 1.
کارکنان پذیرش تقریباً هیچ وقت لبخند نمیزدن. پذیرش در زمان ورود خیلی 'سرد' و صرفاً فنی بود. هیچگونه همدلی وجود نداشت. همینطور در زمان خروج. هیچ اشتیاق یا تشکر خاصی نبود. صبحانه 90% به سبک آسیایی بود و دسر خیلی کم بود. میوهها کیفیت خیلی پایینی داشتن. من تونستم نون، کره و مربا با قهوه بخورم.
اتاق بزرگ و راحت با استخر و باشگاه ورزشی
صبحانه و خدمات. ما متهم شدیم که لیوانهای نوشیدنی رو بردیم که اصلاً تو اتاق نبود.
خدمات کارکنان خوب بود
نقد
اتاق اندازه خوبی داشت. خوشحالکننده بود که وان حمام داشت. آشپز سختکوش در ایستگاه تخممرغ صبحانه.
بوفه صبحانه ضعیف بود. همیشه تموم میشد و فقط وقتی دوبار درخواست میکردی پر میشد. کارکنان میتوانستند بیشتر به این موضوع توجه کنند.
صبحانهها، مهماننوازی، کارکنان
موقعیت مرکزی، تنوع خوب در صبحانه، اتاق راحت
قابل قبول
راحت و بیصدا بود. هر روز حولهها عوض میشد و اتاق تمیز میشد. آب رایگان.
فرشها در راهروها و داخل اتاقها. زیاد بهداشتی نیستند و برای افرادی که آلرژی دارند مشکلسازند چون خیلی گرد و غبار و کنه جمع میکنن. همسرم دچار رینیت و ناراحتی شد که بعد از خروج از هتل بهتر شد. تختها از هم جدا بودند.
ارزش هزینه
بهترین ویژگی هتل کارکنان بخش حمل چمدان بودند، مخصوصاً فو'ng (لئون). خیلی کمک کردن و راهنماییهایی برای گشت و گذار در شهر و تورها دادن. موقعیت هتل مرکزی بود و به بیشتر مناطق دیدنی نزدیک بود. هتل بسیار تمیز و مرتب بود. تنوع صبحانه زیاد بود ولی بیشتر گوشت خوک داشت.
بیشتر پرسنل پذیرش قادر به صحبت به زبان انگلیسی نبودند و خیلی کمککننده نبودند. وقتی سوالی داشتید، معمولاً شما رو به بخش حمل چمدانها ارجاع میدادند. غذاهای آلاکارته معمولی بودن و غذاهایی که به اتاق فرستاده میشد، سرد بود.
پذیرش، خانم تینا، عالی بود. با پاسخهای سریع و دقیقشون احساس راحتی کردیم.