هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر

هتل موونگ تان گرند سایگون سنترMuong Thanh Grand Saigon Centre Hotel

8.8از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / منطفه یک / ویتنام
ستاره هتل / 4 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر

هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر یک مرکز اسپا و سونا ارائه می‌دهد و در شهر هو چی مین واقع شده است. مهمانان می‌توانند از بار موجود در هتل بهره‌مند شوند و دسترسی به اینترنت WiFi رایگان در دسترس است. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت هستند. برخی از اتاق‌ها دارای یک ناحیه نشیمن هستند که می‌توانید در آن استراحت کنید. اتاق‌ها با حمام خصوصی که شامل وان یا دوش است، تجهیز شده‌اند. برای راحتی شما، حوله‌های حمام، دمپایی و سشوار در اتاق‌ها وجود دارد. در این هتل یک پذیرش 24 ساعته وجود دارد. میدان الماس 500 متر با هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر فاصله دارد، در حالی که کلیسای نوتردام 600 متر از هتل دور است. فرودگاه بین‌المللی تان‌سان‌نات 6 کیلومتر از هتل فاصله دارد. زوج‌ها به ویژه از موقعیت هتل رضایت دارند و این مکان را برای سفرهای دونفره نمره 9.0 داده‌اند.

امکانات و تفریحات هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • حمام اختصاصی

سیاست‌های هتل

زمان وروداز 14:00
زمان خروجتا 12:00
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • خانه فرهنگ جوانان350 yd
  • پارکینگ بزرگ گریت لوانو لِه دوان500 yd
  • کافه کوک الماس600 yd
  • زمین بازی در پارک تائو دان650 yd
  • تینی‌ورد700 yd
  • چهارراه عشق750 yd
  • آبجو سنتی نام کی خوی نگیا800 yd
  • پارک لام سون850 yd
  • موزه تاریخ ویتنام850 yd
  • پارک 30-4900 yd
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] رستوران پیتزا آلفرسکوس40 yd
  • [رستوران] فو کائو وان30 yd
  • [رستوران] فو نیا50 yd
جاذبه‌های برتر
  • باغ وحش و باغ گیاه‌شناسی هو چی مین1,050 yd
  • موزه یادبود جنگ0.7 mi
  • موزه شهر هو چی مین0.8 mi
  • پارک تائو دان1 mi
  • موزه هنرهای زیبا1.4 mi
  • تونل رودخانه سایگون1.6 mi
  • پارک 23/91.6 mi
  • پایانه نه رانگ1.7 mi
  • بین کوی 24.8 mi
  • پل استار لایت5 mi
زیبایی طبیعی
  • دریاچه لیک‌کرسنت5 mi

آدرس و موقعیت هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر

8A Mac Dinh Chi, Ben Nghe, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

سوالات متداول

آیا هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. برای جزئیات بیشتر در مورد استخر و امکانات دیگر به این صفحه مراجعه کنید.
چه کارهایی می‌توان در هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر انجام داد؟هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ای اضافه شود): مرکز تناسب اندام، ماساژ، تور یا کلاس فرهنگ محلی، دوچرخه‌سواری،...
چه نوع صبحانه‌ای در هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر سرو می‌شود؟مهمانان هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرات مهمانان: 7.2). گزینه‌های صبحانه شامل: صبحانه قاره‌ای،...
آیا هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر رستوران دارد؟هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر یک رستوران دارد: Gia Định
چه نوع اتاق‌هایی می‌توان در هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر رزرو کرد؟گزینه‌های اتاق در هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر شامل: دو نفره، توئین، سوئیت
ساعت‌های ورود و خروج در هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر چه زمانی است؟ورود به هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر از ساعت 14:00 و خروج تا ساعت 12:00 است.
اقامت در هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر چقدر هزینه دارد؟قیمت‌ها در هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر ممکن است بسته به اقامت شما (مانند تاریخ‌هایی که انتخاب می‌کنید، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت باشد.
هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر چقدر با مرکز شهر هو چی مین فاصله دارد؟هتل مونگ تان گرند سایگون سنتر 1 مایل با مرکز شهر هو چی مین فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است...

امتیازات و نظرات میهمانان هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر

8.8از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.8
امکانات
8.4
پاکیزگی
8.8
راحتی
8.8
نسبت ارزش به هزینه
8.4
موقعیت
9.1
Wifi رایگان
9
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر از نظر موقعیت مکانی، تمیزی و کیفیت اتاق‌ها و صبحانه مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، برخی از مهمانان از مشکلات مربوط به تهویه مطبوع، کمبود تنوع در صبحانه (به ویژه برای غیر آسیایی ها)، مشکلات زبانی با پرسنل، و برخی مسائل جزئی در طراحی اتاق و خدمات ناراضی بودند.
نکات مثبت
موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به مناطق دیدنی
تمیزی و کیفیت بالای اتاق‌ها
صبحانه متنوع (به نظر برخی)
وجود استخر و باشگاه ورزشی
پرسنل خدمات خوبی ارائه می دهند (به نظر برخی)
امکان ترانسفر رایگان از فرودگاه (به نظر برخی)
رفتار خوب و کمک رسانی کارکنان بخش حمل چمدان
نکات منفی
مشکلات در سیستم تهویه مطبوع (صدای زیاد، عدم وجود حالت خودکار)
کمبود تنوع در صبحانه و تمایل به غذاهای آسیایی
کیفیت پایین قهوه
مشکلات زبانی با برخی از کارکنان
عدم وجود اتو در اتاق
برخورد سرد و غیر صمیمی پرسنل پذیرش
تاخیر در پر کردن بوفه صبحانه
متهم کردن مهمانان به بردن وسایل
سرد بودن غذاهای سفارش داده شده به اتاق
فرش بودن کف اتاق ها و مناسب نبودن برای افراد دارای آلرژی
چیدمان عجیب اتاق
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل موونگ تان گرند سایگون سنتر

Tran
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوبی داشتم، هتل خوبی بود.

نکات مثبت

موقعیت خوب و تمیز.

نکات منفی

دستگاه کنترل تهویه مطبوع، حالت فن خودکار نداشت و فقط حالت کم و زیاد فن را داشت. باید حالت‌های کم، متوسط، زیاد و خودکار را داشته باشد. صدای فن بعد از نیمه‌شب حتی در حالت کم خیلی بلند بود. با اینکه دما روی ۲۶ درجه سلسیوس تنظیم شده بود، باز هم صدای زیادی می‌داد و سرد بود. رستوران صبحانه باید تابلویی برای زمان‌بندی خدمات بگذارد تا به جای اینکه پرسنل به مهمان‌ها بگویند زمان صبحانه تمام شده حتی اگر ساعت ۹:۲۳ صبح باشد که هنوز خیلی زود است.

Gábor
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این هتل از نظر استاندارد اروپایی هم هتل ۴ ستاره است، بر خلاف هتل‌های دیگر که ما در آن‌ها اقامت داشتیم. همه‌چیز تمیز و باکیفیت است. اتاق بسیار راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. علاوه بر این، ما یک ترانسفر رایگان از فرودگاه دریافت کردیم.

Julie
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

مکان می‌توانست بهتری باشد با توجه بیشتر به خدمات و قیمت معقول

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود چون می‌توانستیم به راحتی به اکثر مکان‌های دیدنی پیاده‌روی کنیم. تخت خواب راحت بود و دوش آب گرم داشت.

نکات منفی

چیزهای کوچکی هست که به مرور باعث میشه هتل خوب تبدیل به یک هتل معمولی بشه. مثلا یک عدد کیک خوشامدگویی وقتی که به وضوح دو نفر در اتاق اقامت داریم. هیچ سلام و خداحافظی از پرسنل جلوباز وقتی که می‌رسیدیم یا می‌رفتیم، که همیشه به نظر می‌رسه سرشون پایین یا در حال صحبت با هم هستن. این باعث می‌شه هتل حس بی‌روحی بده. چیدمان اتاق عجیبه با یک پنجره بزرگ در حمام که به راهروی داخل اتاق باز میشه. یک لبه کوچک بین حمام و راهرو هست که درست اندازه‌ایه که بتونی انگشت پاتو بکوبی. من که این کارو کردم! اتاق روشنایی زیادی داره اما هیچ نوری بالای آینه در ناحیه حمام نیست، که باعث میشه این بخش تاریک بشه. هیچ اتویی برای مهمانان وجود نداره. صبحانه معمولیه. قهوه افتضاحه. چیزها به موقع پر نمی‌شوند. مثلا وقتی که قاشق نیاز داری، هیچ قاشقی نیست. همچنین میوه‌ها پوست‌کنده نیستند. دیگه اینجا نمی‌مونیم. خیلی بی‌روح و گرون‌تر از چیزی بود که دریافت کردیم.

Simon
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خنک

نکات مثبت

تمیز و نزدیک به همه جا

نکات منفی

بسیاری از پرسنل خیلی کمی انگلیسی صحبت می‌کردند، بنابراین برقراری ارتباط با آنها سخت بود

Sergio
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

دیگه برنمی‌گردم

نکات مثبت

تجربه‌ای به اندازه کافی خوب. موقعیت مرکزی بود برای گشت و گذار در منطقه 1.

نکات منفی

پرسنل پذیرش تقریباً هیچ وقت لبخند نمی‌زدند. پذیرش هنگام ورود خیلی 'سرد' و صرفاً فنی بود. هیچ همدلی‌ای وجود نداشت. همینطور در زمان خروج. هیچ شور و شوقی یا تشکر خاصی وجود نداشت. صبحانه تقریباً 90% سبک آسیایی بود و خیلی کم شیرینی داشت. میوه‌ها کیفیت خیلی بدی داشتند. من توانستم نان و کره و مربا با قهوه بخورم.

Inke
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق جادار و خوب، استخر و باشگاه

نکات منفی

صبحانه و خدمات. ما به خاطر بردن لیوان‌های نوشیدنی مورد شک قرار گرفتیم، در حالی که هیچ لیوانی در اتاق نبود.

Anh
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خدمات خوبی داشتند

Mark
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بازخورد

نکات مثبت

اتاق اندازه خوبی داشت. خوب بود که وان داشت. آشپز صبحانه خیلی تلاش می‌کرد و ایستگاه تخم‌مرغ رو خوب مدیریت می‌کرد.

نکات منفی

صبحانه تنوع خوبی نداشت. همیشه تموم می‌شد و فقط وقتی چند بار درخواست می‌کردی دوباره پر می‌شد. پرسنل می‌تونستند به این موضوع بیشتر توجه کنند.

Jan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه‌ها، مهمان‌نوازی، پرسنل

Michael
نوشته شده درچهارشنبه, 14 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 14 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، انتخاب‌های زیاد در صبحانه، اتاق راحت

Maria
نوشته شده درسه‌شنبه, 22 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

درست

نکات مثبت

راحت و بی‌صدا بود. هر روز حوله‌ها عوض می‌شد و اتاق تمیز می‌شد. آب رایگان بود.

نکات منفی

فرش‌ها در راهروها و داخل اتاق‌ها بود. بهداشتی نبودند و برای کسانی که حساسیت دارند مشکل‌ساز هستن چون گرد و غبار و کنه‌ها رو جمع می‌کنن. همسرم خیلی رینیت و ناراحتی داشت که وقتی از هتل خارج می‌شد بهتر می‌شد. تخت‌ها جدا از هم بودن.

Christina
نوشته شده دردوشنبه, 21 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش به نسبت قیمت

نکات مثبت

بهترین چیز درباره هتل، پیک‌نیک‌ها بودن، مخصوصاً فُنگ (لئون). اون‌ها خیلی کمک می‌کردند برای دادن راهنمایی‌ها در شهر و اطلاعات تورها. موقعیت هتل نزدیک به بیشتر مناطق دیدنی بود. هتل خیلی تمیز و نگهداری شده بود. صبحانه تنوع خوبی داشت اما بیشتر غذاها به نوعی بود که گوشت خوک داشت.

نکات منفی

اکثر پرسنل پذیرش انگلیسی صحبت نمی‌کردند و خیلی کمک‌کننده نبودند. وقتی سوالی داشتی معمولاً شما رو به پیک‌نیک‌ها ارجاع می‌دادند. غذاهای آلاکارته معمولی بودن و غذاهایی که به اتاق می‌آوردند سرد بودند.

Tran
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب

نکات مثبت

موقعیت خوب و تمیز بود.

نکات منفی

کنترلر تهویه مطبوع حالت فن خودکار ندارد، فقط حالت‌های فن کم و زیاد موجود است. باید حالت‌های کم، متوسط، زیاد و خودکار را داشته باشد. صدای فن خیلی زیاد است بعد از نیمه‌شب، حتی در حالت کم. خیلی صدا می‌داد و سرد می‌شد حتی با دمای 26 درجه سانتی‌گراد بعد از نیمه‌شب. رستوران صبحانه باید تابلو راهنمایی برای زمان‌بندی سرویس داشته باشد تا کارکنان به مهمان‌ها نگویند که زمان صبحانه تمام شده حتی در ساعت 9:23 صبح که هنوز به نظر می‌رسید خیلی زود باشد.

Gábor
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این هتل در مقایسه با هتل‌های دیگر که در اروپا بودیم، هتل 4 ستاره است. همه‌چیز تمیز و با کیفیت بود. اتاق خیلی راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. علاوه بر این، یک ترانسفر رایگان از فرودگاه گرفتیم.

Julie
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

ممکن بود جای بهتری باشد اگر به خدمات توجه می‌شد و قیمت منطقی بود

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود چون می‌توانستیم به راحتی به بیشتر جاهای دیدنی پیاده برویم. تخت راحت بود و دوش آب داغ بود.

نکات منفی

این فقط مسائل کوچک است که جمع می‌شود و می‌تواند هتل خوبی را خراب کند. مثلاً یک تکه کیک خوشامدگویی برای یک نفر که به وضوح دو نفر در اتاق هستند. هیچ سلام یا خداحافظی از کارکنان جلویی نمی‌بینید که همیشه سرشان پایین است یا با هم صحبت می‌کنند. این باعث می‌شود هتل احساس بی‌روحی داشته باشد. چیدمان اتاق عجیب است با یک پنجره بزرگ در حمام که به راهرو داخل اتاق نگاه می‌کند. یک لبه کوچک بین حمام و راهرو است که به اندازه کافی برای آسیب زدن به انگشتان پا بزرگ است. من این کار رو انجام دادم! نور زیاد در اتاق هست، ولی هیچ نوری بالای آینه در گوشه حمام نیست که باعث تاریک بودن آنجا می‌شود. هیچ اتویی برای مهمان‌ها برای قرض گرفتن وجود ندارد. صبحانه معمولی است. قهوه خیلی بد است. بعضی چیزها در زمان مناسب تجدید نمی‌شود. مثلاً قاشق‌ها وقتی لازم دارید نیست. همچنین، میوه‌ها به صورت پوست‌نکنده سرو می‌شوند. ما دیگه اینجا نمی‌مانیم. خیلی بی‌روح و گران برای چیزی که دریافت می‌کنید.

Simon
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خنک

نکات مثبت

تمیز و نزدیک به همه‌چیز

نکات منفی

بیشتر کارکنان به زبان انگلیسی خیلی کم صحبت می‌کردند، بنابراین ارتباط با آنها سخت بود.

Sergio
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

باز هم نمی‌روم

نکات مثبت

یک تجربه کافی خوب بود. موقعیت هتل نسبتاً مرکزی بود برای گشت و گذار در منطقه 1.

نکات منفی

کارکنان پذیرش تقریباً هیچ وقت لبخند نمی‌زنند. پذیرش در چک‌این خیلی 'سرد' و کاملاً تکنیکی بود. هیچ نوع همدلی وجود نداشت. همینطور در زمان چک‌اوت. هیچ شور و هیجان یا تشکر خاصی نبود. صبحانه 90 درصد به سبک آسیایی بود و شیرینی خیلی کمی داشت. میوه‌ها کیفیت پایینی داشتند. من توانستم فقط نان، کره و مربا با قهوه بخورم.

Inke
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق بزرگ و راحت بود، استخر و باشگاه بدنسازی هم داشت.

نکات منفی

صبحانه و خدمات خوب نبود. ما متهم به بردن لیوان‌های نوشیدنی شدیم که اصلاً در اتاق نبود.

Anh
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات کارکنان خوب بود.

Mark
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نظرات

نکات مثبت

اتاق اندازه خوبی داشت. خوب بود که وان داشت. آشپز صبحانه خیلی خوب و زحمتکش بود، مخصوصاً در ایستگاه تخم‌مرغ.

نکات منفی

صبحانه خیلی ضعیف بود. همیشه تمام می‌شد و فقط وقتی چند بار درخواست می‌کردید، دوباره پر می‌شد. کارکنان باید بیشتر به این مسئله توجه می‌کردند.

Tran
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوب

نکات مثبت

موقعیت خوب و تمیز بود.

نکات منفی

کنترلر تهویه مطبوع حالت فن خودکار ندارد، فقط حالت‌های فن کم و زیاد موجود است. باید حالت‌های کم، متوسط، زیاد و خودکار را داشته باشد. صدای فن خیلی زیاد است بعد از نیمه‌شب، حتی در حالت کم. خیلی صدا می‌داد و سرد می‌شد حتی با دمای 26 درجه سانتی‌گراد بعد از نیمه‌شب. رستوران صبحانه باید تابلو راهنمایی برای زمان‌بندی سرویس داشته باشد تا کارکنان به مهمان‌ها نگویند که زمان صبحانه تمام شده حتی در ساعت 9:23 صبح که هنوز به نظر می‌رسید خیلی زود باشد.

Gábor
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این هتل در مقایسه با هتل‌های دیگر که در اروپا بودیم، هتل 4 ستاره است. همه‌چیز تمیز و با کیفیت بود. اتاق خیلی راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. علاوه بر این، یک ترانسفر رایگان از فرودگاه گرفتیم.

Julie
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

ممکن بود هتل بهتری باشد با توجه به خدمات و قیمت مناسب

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود چون می‌توانستیم بیشتر مکان‌های دیدنی را پیاده برویم. تخت راحت بود و دوش آب داغ داشت.

نکات منفی

چیزهای ریز زیادی هستند که باعث می‌شوند هتل که می‌توانست خوب باشد، خراب شود. مثلا یک عدد کیک خوشامدگویی داده شد در حالی که دو نفر در اتاق اقامت داشتند. هیچ سلام و خداحافظی از طرف پرسنل نداشتیم که همیشه سرهایشان پایین بود یا با هم حرف می‌زدند. این باعث می‌شود هتل احساس بی‌احساسی داشته باشد. چیدمان اتاق عجیب بود با یک پنجره بزرگ در دستشویی که به راهروی داخل اتاق باز می‌شد. یک لبه کوچک بین دستشویی و راهرو بود که اندازه‌اش به اندازه‌ای بود که انگشتان پایم را زخمی کردم. می‌دانم چون خودم این کار رو کردم! اتاق‌ها نور زیادی دارند اما هیچ نور بالای آینه در گوشه دستشویی وجود ندارد که باعث می‌شود آن قسمت تاریک باشد. هیچ اتوی قرضی هم برای مهمان‌ها نبود. صبحانه معمولی بود. قهوه خیلی بد بود. برخی از چیزها به موقع شارژ نمی‌شدند. مثلا وقتی به قاشق نیاز داشتید، نبود. همچنین میوه‌ها پوست‌کنده نبودند. دیگر در اینجا نمی‌مانیم. خیلی بی‌احساس و گران است برای چیزی که دریافت می‌کنید.

Simon
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خنک

نکات مثبت

تمیز و نزدیک به همه جا

نکات منفی

بیشتر پرسنل خیلی کم انگلیسی صحبت می‌کردند، بنابراین ارتباط برقرار کردن باهاشون سخت بود.

Sergio
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

دیگه برنمی‌گردم

نکات مثبت

تجربه‌ای نسبتاً خوب. موقعیت هتل برای گشت و گذار در منطقه 1 مناسب بود.

نکات منفی

پرسنل پذیرش تقریباً هیچ وقت لبخند نمی‌زدند. استقبال در زمان چک‌این خیلی 'سرد' و صرفاً تکنیکی بود. هیچ‌گونه همدلی وجود نداشت. همینطور در زمان چک‌اوت. هیچ شور و شوق یا تشکر خاصی وجود نداشت. صبحانه به 90% به سبک آسیایی بود و خیلی کم شیرینی داشت. میوه‌ها کیفیت خیلی بدی داشتند. من تونستم فقط نان، کره و مربا با قهوه بخورم.

Inke
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق جادار و راحت، استخر و باشگاه هم داشت

نکات منفی

صبحانه و خدمات. ما به دزدیدن لیوان‌های نوشیدنی متهم شدیم، در حالی که اصلاً لیوانی در اتاق نبوده.

Anh
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خوب و خدمات مناسب

Mark
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بررسی

نکات مثبت

اتاق اندازه خوبی داشت. داشتن وان جالب بود. آشپز ایستگاه تخم‌مرغ صبحانه خیلی زحمت می‌کشید.

نکات منفی

صبحانه اصلاً خوب نبود. همیشه تموم می‌شد و فقط وقتی دوبار از پرسنل می‌پرسیدی، دوباره پر می‌شد. پرسنل باید به این موضوع بیشتر توجه می‌کردند.

Jan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه‌ها، مهمان‌نوازی، پرسنل

Michael
نوشته شده درچهارشنبه, 14 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 14 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، انتخاب‌های زیاد در صبحانه، اتاق راحت

Maria
نوشته شده درسه‌شنبه, 22 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

درسته

نکات مثبت

راحت و ساکت بود. هر روز حوله‌ها عوض می‌شد و اتاق تمیز می‌شد. آب رایگان.

نکات منفی

کف‌پوش‌های فرش شده در راهروها و داخل اتاق‌ها. از نظر بهداشتی مناسب نیست و برای افرادی که آلرژی دارند مشکل‌ساز است چون زیاد گرد و غبار و کنه جمع می‌کنند. شریک من دچار رینیت و ناراحتی شد که وقتی از هتل خارج می‌شد بهتر می‌شد. تخت‌ها جدا بودند.

Christina
نوشته شده دردوشنبه, 21 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش قیمت

نکات مثبت

بهترین چیز هتل، پیشخدمت‌ها بودن، به‌ویژه Phu'o'ng (Leon). خیلی در راهنمایی در شهر و اطلاعات تورها کمک کردند. موقعیت هتل برای بیشتر مناطق گردشگری مرکزی بود. هتل خیلی تمیز و نگهداری‌شده بود. صبحانه انتخاب‌های زیادی داشت، ولی بیشتر شامل گوشت خوک بود.

نکات منفی

بیشتر پرسنل پذیرش قادر به صحبت به انگلیسی نبودند و زیاد کمک نمی‌کردند. وقتی سوالی می‌کردید، معمولاً شما رو به پیشخدمت‌ها ارجاع می‌دادند. غذاهای آلاکارته معمولی بودند و غذاهایی که به اتاق می‌آوردند سرد بودند.

鎌田晋一
نوشته شده دردوشنبه, 21 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پذیرش، خانم تینا، عالی بود. با پاسخ‌های سریع و دقیق، ما رو راحت کردن.

Tran
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوبی داشتم، هتل خوبی بود.

نکات مثبت

موقعیت خوب و اتاق‌های تمیز.

نکات منفی

کنترل‌کننده سیستم تهویه مطبوع حالت فن خودکار نداشت، فقط حالت فن پایین و بالا. باید حالت‌های پایین، متوسط، بالا و خودکار می‌داشت. صدای فن خیلی بلند می‌شد حتی در حالت پایین بعد از نیمه شب. خیلی سر و صدا و سرد بود حتی وقتی دما روی 26 درجه تنظیم می‌کردم. صبحانه باید یک تابلو اطلاع‌رسانی در رستوران قرار می‌داد که زمان سرویس رو مشخص کنه، چون پرسنل به مهمونا می‌گفتن زمان صبحانه تموم شده حتی ساعت 9:23 که هنوز به نظر زود میومد.

Gábor
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این هتل حتی در مقایسه با هتل‌های چهارستاره اروپایی هم خیلی خوبه، برخلاف هتل‌های دیگه‌ای که رفتیم. همه‌چیز تمیز و با کیفیت بود. اتاق خیلی راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. ضمن اینکه یه ترنسفر رایگان هم از فرودگاه به هتل داشتیم.

Julie
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

مکان بهتری می‌شد با توجه به خدمات و قیمت مناسب‌تر

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود چون می‌توانستیم پیاده به بیشتر جاهای دیدنی برسیم. تخت راحت بود و دوش آب گرم داشت.

نکات منفی

خیلی از جزئیات ریز باعث می‌شه که هتل که می‌تونست خیلی خوب باشه خراب بشه. مثلاً یک تکه کیک خوشامدگویی برای دو نفر در حالی که دو نفر در اتاق بودیم. هیچ سلام یا خداحافظی از طرف پرسنل نبود وقتی که وارد یا خارج می‌شدی. همیشه پرسنل با سر پایین یا در حال صحبت با هم بودن. این باعث می‌شه که هتل خیلی غیر شخصی به نظر برسه. چیدمان اتاق عجیبه، با پنجره بزرگ در حمام که به راهروی داخل اتاق نگاه می‌کنه. یک لبه کوچک بین حمام و راهرو وجود داره که به اندازه‌ای هست که انگشت پاهات رو بهش بکوبی. من خودم این کار رو کردم! اتاق پر از چراغ هست، اما هیچ چراغی روی آینه در گوشه حمام نیست که اونجا تاریک می‌شه. هیچ اتوی دستی برای مهمانان وجود نداره. صبحانه معمولی بود. قهوه خیلی بد بود. چیزها به موقع تکمیل نمی‌شد. مثلاً وقتی به قاشق نیاز داشتی، قاشق نبود. همچنین، میوه‌ها پوست نداشتن. ما دیگه اینجا نمی‌مونیم. خیلی غیر شخصی و گرونه برای چیزی که بهت میدن.

Simon
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب

نکات مثبت

تمیز و نزدیک به همه‌چیز.

نکات منفی

بسیاری از پرسنل انگلیسی کمی صحبت می‌کردند، بنابراین ارتباط برقرار کردن با آنها سخت بود.

Sergio
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

دیگه برنمی‌گردم

نکات مثبت

یک تجربه نسبتاً خوب. موقعیت هتل در مرکز برای گردش در منطقه 1 خوب بود.

نکات منفی

پرسنل پذیرش تقریباً هیچ‌وقت لبخند نمی‌زدند. پذیرش در زمان چک‌این خیلی سرد و صرفاً تکنیکی بود. هیچ همدلی وجود نداشت. همینطور در زمان چک‌اوت. هیچ اشتیاق یا تشکر خاصی نبود. صبحانه به طور عمده به سبک آسیایی بود و خیلی کم دسر داشت. میوه‌ها کیفیت خوبی نداشتند. من توانستم فقط نان، کره و مربا با قهوه بخورم.

Inke
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق بزرگ و راحت با استخر و باشگاه.

نکات منفی

صبحانه و خدمات. ما به دزدیدن لیوان‌های نوشیدنی مظنون شدیم، در حالی که اصلاً لیوانی در اتاق نبود.

Anh
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات پرسنل خوب بود.

Mark
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بررسی

نکات مثبت

اتاق سایزش خوب بود. خوشحال شدم که حمام داشت. آشپز در ایستگاه تخم‌مرغ صبحانه سخت کار می‌کرد.

نکات منفی

بوفه صبحانه ضعیف بود. همیشه تمام می‌شد و فقط اگر دوبار درخواست می‌کردی، جایگزین می‌شد. پرسنل باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

Jan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه‌ها، مهمان‌نوازی، پرسنل.

Michael
نوشته شده درچهارشنبه, 14 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 14 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، انتخاب‌های زیاد در صبحانه، اتاق راحت.

Tran
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوبی داشتم، هتل خوب بود.

نکات مثبت

موقعیت خوب و تمیز.

نکات منفی

دستگاه تهویه مطبوع تنظیم خودکار فن نداشت و فقط حالت‌های کم و زیاد داشت. باید حالت‌های کم، متوسط، زیاد و خودکار می‌داشت. صدای فن خیلی بلند بود بعد از نیمه شب حتی وقتی که در حالت کم بود. حتی وقتی دمای اتاق روی 26 درجه سانتیگراد بود، سرد و پر سر و صدا بود. در رستوران صبحانه باید یک تابلو برای زمان‌بندی خدمات گذاشته شود، به جای اینکه کارکنان به مهمان‌ها بگویند زمان صبحانه تمام شده، حتی وقتی که هنوز 9:23 صبح بود که به نظر می‌رسید زود است.

Gábor
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این هتل از نظر کیفیت با هتل‌های 4 ستاره در اروپا قابل مقایسه است، برخلاف هتل‌های دیگری که در آن‌ها اقامت داشتیم. همه چیز تمیز و با کیفیت بود. اتاق خیلی راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. علاوه بر این، یک ترانسفر رایگان از فرودگاه دریافت کردیم.

Julie
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می‌توانست جای بهتری باشد با توجه بیشتر به خدمات و قیمت مناسب

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود و می‌توانستیم پیاده به بیشتر مکان‌های دیدنی برویم. تخت خواب راحت بود و دوش آب گرم داشت.

نکات منفی

مسائل کوچکی وجود دارد که در مجموع باعث می‌شود این هتل به خوبی که می‌توانست باشد نباشد. مثلاً یک دسر خوشامدگویی برای یک نفر در حالی که دو نفر در اتاق اقامت داشتیم. هیچ سلام و خداحافظی از پرسنل هنگام ورود یا خروج که همیشه در حال صحبت با هم هستند یا سرشان پایین است. این باعث می‌شود هتل حس بی‌روحی بدهد. طراحی اتاق عجیب است، پنجره بزرگی در حمام دارد که به راهرو داخل اتاق باز می‌شود. یک لبه کوچک بین حمام و راهرو است که به اندازه کافی بزرگ است که انگشت پا را بزنید. من این کار رو کردم! خیلی چراغ در اتاق هست ولی هیچ‌کدام روی آینه در ناحیه حمام نیست، که باعث می‌شود این نقطه تاریک باشد. اتو برای مهمان‌ها موجود نیست. صبحانه معمولی است. قهوه خیلی بد است. چیزها به موقع پر نمی‌شوند. مثلاً قاشق‌ها وقتی لازم دارید، نیست. همچنین میوه‌ها بدون پوست سرو می‌شود. ما دیگه اینجا نمی‌مونیم. خیلی بی‌روح و گران برای چیزی که ارائه می‌دهند.

Simon
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خنک

نکات مثبت

تمیز و نزدیک به همه‌چیز

نکات منفی

بسیاری از کارکنان به زبان انگلیسی خیلی کم صحبت می‌کردند و ارتباط برقرار کردن با آن‌ها سخت بود.

Sergio
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

دیگه برنمی‌گردم

نکات مثبت

یک تجربه نسبتا خوب. موقعیت نسبتاً مرکزی برای گشت و گذار در منطقه 1.

نکات منفی

پرسنل پذیرش تقریباً هیچ‌وقت لبخند نمی‌زنند. پذیرش در زمان ورود خیلی 'سرد' و کاملاً فنی بود. هیچ همدلی نداشتند. همینطور در زمان خروج. هیچ اشتیاق یا تشکر خاصی نبود. صبحانه 90٪ به سبک آسیایی و خیلی کم شیرینی داشت. میوه‌ها کیفیت بدی داشتند. من فقط تونستم نان، کره و مربا با قهوه بخورم.

Inke
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق وسیع و راحت، استخر و باشگاه.

نکات منفی

صبحانه و خدمات. ما را به خاطر بردن لیوان‌های نوشیدنی که هیچ وقت در اتاق نبودند، متهم کردند.

Anh
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خدماتی خوب بودن.

Mark
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

بررسی

نکات مثبت

اتاق اندازه خوبی داشت. داشتن وان خوب بود. سرآشپز خوب و سخت‌کوشی در ایستگاه تخم‌مرغ صبحانه.

نکات منفی

صبحانه خیلی ضعیف بود. همیشه تمام می‌شد و فقط اگر چندین بار درخواست می‌کردی، دوباره پر می‌شد. کارکنان می‌توانستند توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

Jan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه‌ها، مهمان‌نوازی، کارکنان.

Michael
نوشته شده درچهارشنبه, 14 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 14 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، انتخاب‌های زیاد برای صبحانه، اتاق راحت.

Maria
نوشته شده درسه‌شنبه, 22 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

درست

نکات مثبت

راحت و بی‌صدا بود. هر روز حوله‌ها عوض می‌شد و اتاق تمیز می‌شد. آب رایگان.

نکات منفی

فرش در راهروها و داخل اتاق‌ها. خیلی بهداشتی نیست و برای کسانی که آلرژی دارند مشکل‌ساز است چون خیلی گرد و غبار و کنه جمع می‌کند. همسرم خیلی رینیت و ناراحتی داشت که وقتی از هتل خارج می‌شد بهتر می‌شد. تخت‌ها از هم جدا بودند.

Tran
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

من اقامت خوبی داشتم، هتل خوبی بود.

نکات مثبت

موقعیت خوب و تمیز بود.

نکات منفی

کنترل تهویه هوا حالت فن خودکار نداشت، فقط حالت‌های فن کم و زیاد داشت. باید حالت‌های کم، متوسط، زیاد و خودکار داشته باشه. صدای فن خیلی بلند می‌شد بعد از نیمه شب حتی در حالت کم. خیلی سر و صدا می‌کرد و حتی وقتی دما روی 26 درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌کردی، هنوز سرد بود. رستوران صبحانه باید تابلو راهنمای زمان خدمات داشته باشه، نه اینکه کارکنان به مهمان‌ها بگن صبحانه تموم شده حتی وقتی هنوز ساعت 9:23 صبح بود که هنوز زود به نظر می‌رسید.

Gábor
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این هتل از نظر اروپایی هم چهار ستاره است، در مقایسه با هتل‌های دیگه‌ای که رفته بودیم. همه‌چیز تمیز و باکیفیت بود. اتاق خیلی راحت بود و صبحانه متنوع و خیلی خوشمزه بود. علاوه بر این، از فرودگاه سرویس انتقال رایگان هم داشتیم.

Julie
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 06 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می‌تونست جای بهتری باشه با توجه به خدمات و قیمت منطقی

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود چون می‌تونستیم به اکثر جاهای دیدنی پیاده بریم. تخت راحت بود و دوش هم داغ بود.

نکات منفی

مشکلات زیادی بود که باعث شد این هتل که می‌تونست خوب باشه خراب بشه. مثلاً فقط یک عدد کیک خوشامدگویی آوردن در حالی که دو نفر رزرو کرده بودن و تو اتاق بودن. هیچ‌وقت سلام و خداحافظی از طرف کارکنان جلویی ندیدیم که همیشه یا سرشون پایین بود یا با هم صحبت می‌کردن. این باعث می‌شد هتل احساس غیرشخصی بده. طراحی اتاق عجیبه چون یک پنجره بزرگ در حمام هست که به راهروی داخل اتاق می‌نگره. یک لبه کوچیک بین حمام و راهرو هست که باعث میشه انگشت پا ضربه بخوره. من خودم این کار رو کردم! اتاق پر از چراغ بود ولی هیچ‌کدوم روی آینه در گوشه حمام نبود و این قسمت تاریک بود. هیچ اتوی قرضی هم برای مهمان‌ها نبود. صبحانه معمولی بود. قهوه خیلی بد بود. چیزها به موقع پر نمی‌شد. مثلاً قاشق‌ها رو وقتی نیاز داری پیدا نمی‌کنی. همچنین، میوه‌ها پوست‌کنده نبودن. دیگه اینجا نمی‌مونیم. خیلی غیرشخصی و گرون بود برای چیزی که دریافت کردیم.

Simon
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خنک

نکات مثبت

تمیز و نزدیک به همه جا

نکات منفی

بیشتر کارکنان خیلی کم انگلیسی می‌دونستن و برقراری ارتباط باهاشون سخت بود.

Sergio
نوشته شده درشنبه, 24 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 21 آذر 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

دوباره نمیام

نکات مثبت

تجربه نسبتاً خوبی بود. موقعیت هتل به اندازه کافی مرکزی بود برای گشت و گذار در منطقه 1.

نکات منفی

کارکنان پذیرش تقریباً هیچ وقت لبخند نمی‌زدن. پذیرش در زمان ورود خیلی 'سرد' و صرفاً فنی بود. هیچ‌گونه همدلی وجود نداشت. همینطور در زمان خروج. هیچ اشتیاق یا تشکر خاصی نبود. صبحانه 90% به سبک آسیایی بود و دسر خیلی کم بود. میوه‌ها کیفیت خیلی پایینی داشتن. من تونستم نون، کره و مربا با قهوه بخورم.

Inke
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق بزرگ و راحت با استخر و باشگاه ورزشی

نکات منفی

صبحانه و خدمات. ما متهم شدیم که لیوان‌های نوشیدنی رو بردیم که اصلاً تو اتاق نبود.

Anh
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات کارکنان خوب بود

Mark
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نقد

نکات مثبت

اتاق اندازه خوبی داشت. خوشحال‌کننده بود که وان حمام داشت. آشپز سخت‌کوش در ایستگاه تخم‌مرغ صبحانه.

نکات منفی

بوفه صبحانه ضعیف بود. همیشه تموم می‌شد و فقط وقتی دوبار درخواست می‌کردی پر می‌شد. کارکنان می‌توانستند بیشتر به این موضوع توجه کنند.

Jan
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه‌ها، مهمان‌نوازی، کارکنان

Michael
نوشته شده درچهارشنبه, 14 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 14 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، تنوع خوب در صبحانه، اتاق راحت

Maria
نوشته شده درسه‌شنبه, 22 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

قابل قبول

نکات مثبت

راحت و بی‌صدا بود. هر روز حوله‌ها عوض می‌شد و اتاق تمیز می‌شد. آب رایگان.

نکات منفی

فرش‌ها در راهروها و داخل اتاق‌ها. زیاد بهداشتی نیستند و برای افرادی که آلرژی دارند مشکل‌سازند چون خیلی گرد و غبار و کنه جمع می‌کنن. همسرم دچار رینیت و ناراحتی شد که بعد از خروج از هتل بهتر شد. تخت‌ها از هم جدا بودند.

Christina
نوشته شده دردوشنبه, 21 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش هزینه

نکات مثبت

بهترین ویژگی هتل کارکنان بخش حمل چمدان بودند، مخصوصاً فو'ng (لئون). خیلی کمک کردن و راهنمایی‌هایی برای گشت و گذار در شهر و تورها دادن. موقعیت هتل مرکزی بود و به بیشتر مناطق دیدنی نزدیک بود. هتل بسیار تمیز و مرتب بود. تنوع صبحانه زیاد بود ولی بیشتر گوشت خوک داشت.

نکات منفی

بیشتر پرسنل پذیرش قادر به صحبت به زبان انگلیسی نبودند و خیلی کمک‌کننده نبودند. وقتی سوالی داشتید، معمولاً شما رو به بخش حمل چمدان‌ها ارجاع می‌دادند. غذاهای آلاکارته معمولی بودن و غذاهایی که به اتاق فرستاده می‌شد، سرد بود.

鎌田晋一
نوشته شده دردوشنبه, 21 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پذیرش، خانم تینا، عالی بود. با پاسخ‌های سریع و دقیق‌شون احساس راحتی کردیم.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.