هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرونNH Collection Barcelona Gran Hotel Calderon
درباره هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون
هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون با طراحی شیک، موقعیت عالی در نزدیکی بلوار پاساژ د گراسیای بارسلونا دارد. این هتل دارای مرکز تناسب اندام و استخر روی بام رایگان بهطور سالانه با چشماندازهای شگفتانگیز از شهر است. اتاقهای هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون مجهز به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وایفای رایگان، دستگاه نسپرسو و حمام خصوصی با دوش بارانی و سشوار حرفهای هستند. خدمات اتاق نیز بهصورت 24 ساعته در دسترس است و بار الون نوشیدنیهای کوکتل و تنقلات سبک سرو میکند. صبحانه بوفهای شامل انواع غذاهای غنی از آنتیاکسیدان و گوشهای برای آبمیوه تازه دارد. صبحانه همچنین میتواند در اتاق شما درخواست شود و صبحانه سبک زودهنگام نیز ارائه میشود. کارکنان بخش روابط مهمان میتوانند در طول اقامت به شما کمک کنند و در مورد جاهای دیدنی و فعالیتهای بارسلونا به شما مشاوره دهند. این هتل تنها یک بلوک از خانه باستانی کاسا باتلو اثر...امکانات و تفریحات هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- تراس
- کتری برقی
- ماشین قهوه ساز
- تلویزیون کابلی
- شبکه های ماهواره ای
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- رادیو
- تلفن
- صبحانه داخل اتاق
- بار نوشیدنی
- رستوران
- اسنک بار
- چای ساز و قهوه ساز
- مینی بار
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- مایس د فلانده (معبد آبجو)700 ft
- کاسا لئو مورهرا950 ft
- بنیاد آنتونی تپیاس1,000 ft
- کاسا آمتلر1,150 ft
- کاسا باتلو1,250 ft
- پلاسا کاتالونیا1,450 ft
- لا پدررا2,900 ft
- پلاسا رئال0.9 mi
- قوس پیروزی0.9 mi
- موزه پیکاسو1 mi
- [رستوران] رامبلا د کاتالونیا30 ft
- [رستوران] تابلا فینا100 ft
- [رستوران] استیک هاوس150 ft
- پلازا اسپانیا1.4 mi
- آکواریوم بارسلونا1.5 mi
- زول بارسلونا1.6 mi
- فواره جادویی مونتجویک1.7 mi
- مونتجویک2.2 mi
- پارک گوئل2.3 mi
- سنت میکل ساحل1.9 mi
- سنت سباستین ساحل1.9 mi
- سومورروسترو ساحل1.9 mi
- بارسلونتا ساحل2 mi
- نووا ایکاریا ساحل2.3 mi
آدرس و موقعیت هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون
نظرات میهمانان هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون
فقط موقعیت.
موقعیت
اتاقها / ویو / اطلاعات اشتباه از طرف پرسنل (کونسیرج) که قرار بود شام رزرو کنه، وقتی رسیدیم هیچ شامی نبود و هیچ موسیقی هم نبود، در حالی که به ما گفته بودن.
انتظار برآورده نشد
میخواهم نارضایتی خودم رو از اقامت فعلیام در هتل NH بارسلوی گرن کلدیرون (۵ ستاره) ابراز کنم، چون من مشتری قدیمی NH هستم و الان در هتل NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت ۱۳۷ طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: الف) من در سوئیت ۱۳۷ هستم که دارای بالکنی است که هیچ روشنایی و امکاناتی ندارد. به عبارت دیگر، چه فایدهای دارد که یک منطقه داریم اما نمیتوانیم از آن استفاده کنیم؟ باید امکاناتی مثل مبلمان و روشنایی مناسب داشته باشه; ب) قبل از اینکه ۳ رزرو برای خانوادهام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم و خواسته بودم که یک 'هدیه خوشآمدگویی' دریافت کنم، اما این اتفاق نیفتاد و من در اتاقی قرار گرفتم که تمام مدت بوی کباب میداد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر میرسید مهمانان قبلی حیوان خانگی داشتند و اتاق به درستی تمیز نشده بود; ج) تلویزیون در سوئیت ۱۳۷ متاسفانه SMART TV نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر خدمات استریم دسترسی پیدا کنیم برای تماشای کانالهای خاص از طریق اینترنت; د) امکانات حمام دیگر به صورت صابونهای جامد نیستند و فقط مایع هستند، که استفاده از آنها رو سخت کرده و اجازه نمیدهد که مهمانان به راحتی تمیزکاری کنند; ه) و در نهایت، وقتی چکاین کردیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه اجباری ۶۰۰ یورویی بپردازیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمیکرد، چه میشد؟ این موضوع باید از قبل اطلاعرسانی میشد; در نهایت، من هیچگونه خوشآمدگویی از طرف پرسنل در زمان چکاین احساس نکردم، هرچند که اتاقم تغییر کرد ولی هنوز مشکلاتی که ذکر کردم وجود داشت.
موقعیت، تراس... چشمانداز
دوش - شیر بالایی - فشار آب اصلاً خوب نیست، به سختی آب میاد. البته دوش دستی خوب کار میکنه، ولی نمیشه اون رو آویزون کرد
با توجه به قیمتش، هتل تقریبا همه انتظارات رو برآورده میکنه.
صبحانه خیلی ساده بود. غذاهای گرم بدون گرمکن. اصلاً سبزیجات تازه نداشت. نوشیدنیها توی بار بودن 🧐، نه کنار بقیه چیزها.
موقعیت و پذیرایی عالی! 100 از 100
موقعیت عالی، 100% توصیه میکنم
بعد از تمیز کردن اتاق، 3 روز آب پذیرایی رو قرار ندادن!
فقط موقعیت
موقعیت هتل
اتاقها / ویو / پرسنل اطلاعات اشتباه دادن (کانسیرج) که قراره شام رزرو کنن، وقتی رسیدیم نه شامی بود و نه موسیقی که گفته بودن.
انتظار برآورده نشد
میخواهم نارضایتی خودم رو از اقامت فعلیام در هتل NH بارسلوی گرن کلدیرون (۵ ستاره) ابراز کنم، چون من مشتری قدیمی NH هستم و الان در هتل NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت ۱۳۷ طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: الف) من در سوئیت ۱۳۷ هستم که دارای بالکنی است که هیچ روشنایی و امکاناتی ندارد. به عبارت دیگر، چه فایدهای دارد که یک منطقه داریم اما نمیتوانیم از آن استفاده کنیم؟ باید امکاناتی مثل مبلمان و روشنایی مناسب داشته باشه; ب) قبل از اینکه ۳ رزرو برای خانوادهام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم و خواسته بودم که یک 'هدیه خوشآمدگویی' دریافت کنم، اما این اتفاق نیفتاد و من در اتاقی قرار گرفتم که تمام مدت بوی کباب میداد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر میرسید مهمانان قبلی حیوان خانگی داشتند و اتاق به درستی تمیز نشده بود; ج) تلویزیون در سوئیت ۱۳۷ متاسفانه SMART TV نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر خدمات استریم دسترسی پیدا کنیم برای تماشای کانالهای خاص از طریق اینترنت; د) امکانات حمام دیگر به صورت صابونهای جامد نیستند و فقط مایع هستند، که استفاده از آنها رو سخت کرده و اجازه نمیدهد که مهمانان به راحتی تمیزکاری کنند; ه) و در نهایت، وقتی چکاین کردیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه اجباری ۶۰۰ یورویی بپردازیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمیکرد، چه میشد؟ این موضوع باید از قبل اطلاعرسانی میشد; در نهایت، من هیچگونه خوشآمدگویی از طرف پرسنل در زمان چکاین احساس نکردم، هرچند که اتاقم تغییر کرد ولی هنوز مشکلاتی که ذکر کردم وجود داشت.
صبح بخیر پرسنل NH، میخواهم نارضایتی خودم رو از اقامت فعلیام در هتل NH بارسلوی گرن کلدیرون (۵ ستاره) ابراز کنم، چون من مشتری قدیمی NH هستم و الان در هتل NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت ۱۳۷ طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: الف) من در سوئیت ۱۳۷ هستم که دارای بالکنی است که هیچ روشنایی و امکاناتی ندارد. به عبارت دیگر، چه فایدهای دارد که یک منطقه داریم اما نمیتوانیم از آن استفاده کنیم؟ باید امکاناتی مثل مبلمان و روشنایی مناسب داشته باشه; ب) قبل از اینکه ۳ رزرو برای خانوادهام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم و خواسته بودم که یک 'هدیه خوشآمدگویی' دریافت کنم، اما این اتفاق نیفتاد و من در اتاقی قرار گرفتم که تمام مدت بوی کباب میداد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر میرسید مهمانان قبلی حیوان خانگی داشتند و اتاق به درستی تمیز نشده بود; ج) تلویزیون در سوئیت ۱۳۷ متاسفانه SMART TV نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر خدمات استریم دسترسی پیدا کنیم برای تماشای کانالهای خاص از طریق اینترنت; د) امکانات حمام دیگر به صورت صابونهای جامد نیستند و فقط مایع هستند، که استفاده از آنها رو سخت کرده و اجازه نمیدهد که مهمانان به راحتی تمیزکاری کنند; ه) و در نهایت، وقتی چکاین کردیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه اجباری ۶۰۰ یورویی بپردازیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمیکرد، چه میشد؟ این موضوع باید از قبل اطلاعرسانی میشد; در نهایت، من هیچگونه خوشآمدگویی از طرف پرسنل در زمان چکاین احساس نکردم، هرچند که اتاقم تغییر کرد ولی هنوز مشکلاتی که ذکر کردم وجود داشت.
موقعیت، تراس... چشمانداز
دوش - شلنگ (بالایی) - اصلاً فشار آب نداره، به سختی میریزه. ولی دوش دستی خوب کار میکنه، اما نمیشه اون رو آویزون کرد.
در بخش قیمتی خودش، هتل تقریباً تمام انتظارات رو برآورده میکنه.
صبحانه نسبتاً ساده بود. غذاهای گرم خوب داغ نمیموند. اصلاً سبزیجات تازه نبود. نوشیدنیها در بار بودن 🧐، نه همراه با بقیه چیزها.
موقعیت و پذیرایی عالی! 100 از 100
موقعیت عالی، 100% توصیه میکنم
بعد از تمیز کردن اتاق، 3 روز آب پذیرایی رو قرار ندادن!
فقط موقعیت.
موقعیت
اتاقها / منظره / پرسنل اطلاعات اشتباه دادن (پیشخوان هتل) قرار بود برای ما شام رزرو کنن، وقتی رسیدیم خبری از شام و موسیقی نبود، همونطور که به ما گفته بودن.
انتظار ناامیدکننده
میخواستم ناراحتیام رو از اقامت فعلیام در هتل NH Barcelo Gran Calderon (5 ستاره) ابراز کنم، چون مدتهاست مشتری NH هستم و الان در NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت 137 طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: a) در سوئیت 137 هستم که بالکنی داره که هیچ نورپردازی و امکاناتی نداره. یعنی کاربرد این فضا چیه اگه نتونیم ازش استفاده کنیم؟ باید امکانات کافی مثل مبلمان و نورپردازی داشته باشه; b) قبل از اینکه سه رزرو برای خانوادهام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم، از جمله درخواست یک 'هدیه خوشامدگویی' که انجام نشد و من رو در اتاقی گذاشتن که مدام بوی کباب میداد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر میرسید مهمانان قبلی حیوانات خانگی داشتن و اتاق رو به درستی تمیز نکرده بودن; c) تلویزیون در سوئیت 137 متاسفانه تلویزیون هوشمند نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر سرویسهای استریم دسترسی پیدا کنیم; d) امکانات حمام دیگه به صورت صابونهای جامد نیست و فقط مایع بودن که استفاده از اونها رو سخت میکنه و تمیز کردن مناسب توسط مهمانها رو دشوار میکنه; e) در نهایت، وقتی وارد شدیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه 600 یورویی به عنوان ضمانت پرداخت کنیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمیکرد چی میشد؟ این موضوع باید از قبل اطلاعرسانی میشد; در نهایت، هیچ نوع برخورد گرمی از طرف اعضای پرسنل در هنگام پذیرش مشاهده نکردم، البته اتاقم تغییر کرد اما هنوز با همان مشکلات ذکر شده.
فقط موقعیت
موقعیت هتل
اتاقها / ویو / پرسنل اطلاعات اشتباه دادن (کانسیرج) که قراره شام رزرو کنن، وقتی رسیدیم نه شامی بود و نه موسیقی که گفته بودن.
انتظار ناامیدکننده
میخواهم نارضایتی خودم رو از اقامت فعلیام در هتل NH بارسلون گران کالدرون (5 ستاره) ابراز کنم. من مشتری قدیمی NH هستم و الان در هتل NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت 137 در طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: a) من در سوئیت 137 هستم که بالکنی دارد ولی نه نورپردازی دارد و نه امکانات. به عبارت دیگر، چه فایدهای دارد که فضایی باشد که نتوانیم از آن استفاده کنیم؟ باید امکانات مناسبی مثل مبلمان و نورپردازی داشته باشد؛ b) قبل از اینکه 3 رزرو برای خانوادهام انجام دهم، از یک اتاق خاص درخواست کرده بودم و از هدایای خوشآمدگویی خواسته بودم که این اتفاق نیفتاد. در عوض من را در اتاقی که بوی باربیکیو میداد و همچنین بوی بدی داشت به دلیل اینکه به نظر میرسید مهمانان قبلی حیوانات خانگی داشتهاند و نظافت به درستی انجام نشده بود، قرار دادند; c) تلویزیون سوئیت 137 متاسفانه یک تلویزیون اسمارت نیست و ما نتواستیم به نتفلیکس و سرویسهای پخش آنلاین دسترسی پیدا کنیم; d) امکانات حمام دیگر در قالب صابونهای جامد نیست و فقط به صورت مایع در آمده است که استفاده از آنها را سخت میکند و امکان تمیز کردن درست برای مهمانان وجود ندارد; e) در نهایت، وقتی وارد هتل شدیم، روشن نبود که باید یک ودیعه الزامی 600 یورویی پرداخت کنیم و اگر کارت اعتباری من اجازه این بلوکه کردن را نمیداد، چه میشد؟ این باید از قبل اطلاعرسانی میشد; در نهایت، من هیچ نوع خوشبرخوردی از طرف اعضای تیم پذیرش مشاهده نکردم، البته اتاق من تغییر کرد ولی باز هم با مشکلات ذکر شده.
موقعیت مکانی، تراس، چشمانداز
دوش - شیر آب (بالا) فشار آب اصلاً خوب نیست، به سختی آب میآید. البته دوش دستی به درستی کار میکند ولی نمیشود آن را آویزان کرد
در رنج قیمتی خودش، هتل تقریباً تمام انتظارات را برآورده میکند.
صبحانه کمی ساده بود. غذاهای گرم به درستی گرم نشده بودند. هیچ سبزی تازهای وجود نداشت. آبمیوهها در بار بودن، نه همراه با بقیه خوراکیها.
موقعیت و خدمات عالی! 100 از 100
موقعیت عالی، 100% توصیه میشود
بعد از اینکه اتاق رو مرتب کردن، 3 روز آب خوشآمدگویی رو نگذاشتن!
فقط موقعیت
موقعیت
اتاقها / چشمانداز / کارکنان اطلاعات اشتباه دادن (پذیرش) قرار بود شام رزرو کنن، وقتی رسیدیم نه شام بود و نه موسیقی مثل چیزی که گفته بودن.
انتظار ناامیدکننده
میخواستم ناراحتیام رو از اقامت فعلیام در هتل NH Barcelo Gran Calderon (5 ستاره) ابراز کنم، چون مدتهاست مشتری NH هستم و الان در NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت 137 طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: a) در سوئیت 137 هستم که بالکنی داره که هیچ نورپردازی و امکاناتی نداره. یعنی کاربرد این فضا چیه اگه نتونیم ازش استفاده کنیم؟ باید امکانات کافی مثل مبلمان و نورپردازی داشته باشه; b) قبل از اینکه سه رزرو برای خانوادهام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم، از جمله درخواست یک 'هدیه خوشامدگویی' که انجام نشد و من رو در اتاقی گذاشتن که مدام بوی کباب میداد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر میرسید مهمانان قبلی حیوانات خانگی داشتن و اتاق رو به درستی تمیز نکرده بودن; c) تلویزیون در سوئیت 137 متاسفانه تلویزیون هوشمند نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر سرویسهای استریم دسترسی پیدا کنیم; d) امکانات حمام دیگه به صورت صابونهای جامد نیست و فقط مایع بودن که استفاده از اونها رو سخت میکنه و تمیز کردن مناسب توسط مهمانها رو دشوار میکنه; e) در نهایت، وقتی وارد شدیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه 600 یورویی به عنوان ضمانت پرداخت کنیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمیکرد چی میشد؟ این موضوع باید از قبل اطلاعرسانی میشد; در نهایت، هیچ نوع برخورد گرمی از طرف اعضای پرسنل در هنگام پذیرش مشاهده نکردم، البته اتاقم تغییر کرد اما هنوز با همان مشکلات ذکر شده.
صبح بخیر پرسنل NH، میخواستم ناراحتیام رو از اقامت فعلیام در هتل NH Barcelo Gran Calderon (5 ستاره) ابراز کنم، چون مدتهاست مشتری NH هستم و الان در NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت 137 طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: a) در سوئیت 137 هستم که بالکنی داره که هیچ نورپردازی و امکاناتی نداره. یعنی کاربرد این فضا چیه اگه نتونیم ازش استفاده کنیم؟ باید امکانات کافی مثل مبلمان و نورپردازی داشته باشه; b) قبل از اینکه سه رزرو برای خانوادهام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم، از جمله درخواست یک 'هدیه خوشامدگویی' که انجام نشد و من رو در اتاقی گذاشتن که مدام بوی کباب میداد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر میرسید مهمانان قبلی حیوانات خانگی داشتن و اتاق رو به درستی تمیز نکرده بودن; c) تلویزیون در سوئیت 137 متاسفانه تلویزیون هوشمند نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر سرویسهای استریم دسترسی پیدا کنیم; d) امکانات حمام دیگه به صورت صابونهای جامد نیست و فقط مایع بودن که استفاده از اونها رو سخت میکنه و تمیز کردن مناسب توسط مهمانها رو دشوار میکنه; e) در نهایت، وقتی وارد شدیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه 600 یورویی به عنوان ضمانت پرداخت کنیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمیکرد چی میشد؟ این موضوع باید از قبل اطلاعرسانی میشد; در نهایت، هیچ نوع برخورد گرمی از طرف اعضای پرسنل در هنگام پذیرش مشاهده نکردم، البته اتاقم تغییر کرد اما هنوز با همان مشکلات ذکر شده.
فقط موقعیت
موقعیت هتل
اتاقها / ویو / پرسنل اطلاعات اشتباه دادن (کانسیرج) که قراره شام رزرو کنن، وقتی رسیدیم نه شامی بود و نه موسیقی که گفته بودن.
انتظار ناامیدکننده
میخواهم نارضایتی خودم رو از اقامت فعلیام در هتل NH بارسلون گران کالدرون (5 ستاره) ابراز کنم. من مشتری قدیمی NH هستم و الان در هتل NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت 137 در طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: a) من در سوئیت 137 هستم که بالکنی دارد ولی نه نورپردازی دارد و نه امکانات. به عبارت دیگر، چه فایدهای دارد که فضایی باشد که نتوانیم از آن استفاده کنیم؟ باید امکانات مناسبی مثل مبلمان و نورپردازی داشته باشد؛ b) قبل از اینکه 3 رزرو برای خانوادهام انجام دهم، از یک اتاق خاص درخواست کرده بودم و از هدایای خوشآمدگویی خواسته بودم که این اتفاق نیفتاد. در عوض من را در اتاقی که بوی باربیکیو میداد و همچنین بوی بدی داشت به دلیل اینکه به نظر میرسید مهمانان قبلی حیوانات خانگی داشتهاند و نظافت به درستی انجام نشده بود، قرار دادند; c) تلویزیون سوئیت 137 متاسفانه یک تلویزیون اسمارت نیست و ما نتواستیم به نتفلیکس و سرویسهای پخش آنلاین دسترسی پیدا کنیم; d) امکانات حمام دیگر در قالب صابونهای جامد نیست و فقط به صورت مایع در آمده است که استفاده از آنها را سخت میکند و امکان تمیز کردن درست برای مهمانان وجود ندارد; e) در نهایت، وقتی وارد هتل شدیم، روشن نبود که باید یک ودیعه الزامی 600 یورویی پرداخت کنیم و اگر کارت اعتباری من اجازه این بلوکه کردن را نمیداد، چه میشد؟ این باید از قبل اطلاعرسانی میشد; در نهایت، من هیچ نوع خوشبرخوردی از طرف اعضای تیم پذیرش مشاهده نکردم، البته اتاق من تغییر کرد ولی باز هم با مشکلات ذکر شده.