هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون

هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرونNH Collection Barcelona Gran Hotel Calderon

8.5از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / ای شامپله / اسپانیا
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون

هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون با طراحی شیک، موقعیت عالی در نزدیکی بلوار پاساژ د گراسیای بارسلونا دارد. این هتل دارای مرکز تناسب اندام و استخر روی بام رایگان به‌طور سالانه با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز از شهر است. اتاق‌های هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون مجهز به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وای‌فای رایگان، دستگاه نسپرسو و حمام خصوصی با دوش بارانی و سشوار حرفه‌ای هستند. خدمات اتاق نیز به‌صورت 24 ساعته در دسترس است و بار الون نوشیدنی‌های کوکتل و تنقلات سبک سرو می‌کند. صبحانه بوفه‌ای شامل انواع غذاهای غنی از آنتی‌اکسیدان و گوشه‌ای برای آبمیوه تازه دارد. صبحانه همچنین می‌تواند در اتاق شما درخواست شود و صبحانه سبک زودهنگام نیز ارائه می‌شود. کارکنان بخش روابط مهمان می‌توانند در طول اقامت به شما کمک کنند و در مورد جاهای دیدنی و فعالیت‌های بارسلونا به شما مشاوره دهند. این هتل تنها یک بلوک از خانه باستانی کاسا باتلو اثر...

امکانات و تفریحات هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون

سرویس بهداشتی و حمام
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 15:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز هستند. هزینه ممکن است اعمال شود.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • مایس د فلانده (معبد آبجو)700 ft
  • کاسا لئو موره‌را950 ft
  • بنیاد آنتونی تپیاس1,000 ft
  • کاسا آمتلر1,150 ft
  • کاسا باتلو1,250 ft
  • پلاسا کاتالونیا1,450 ft
  • لا پدررا2,900 ft
  • پلاسا رئال0.9 mi
  • قوس پیروزی0.9 mi
  • موزه پیکاسو1 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] رامبلا د کاتالونیا30 ft
  • [رستوران] تابلا فینا100 ft
  • [رستوران] استیک هاوس150 ft
جاذبه‌های برتر
  • پلازا اسپانیا1.4 mi
  • آکواریوم بارسلونا1.5 mi
  • زول بارسلونا1.6 mi
  • فواره جادویی مونت‌جویک1.7 mi
  • مونت‌جویک2.2 mi
  • پارک گوئل2.3 mi
سواحل اطراف
  • سنت میکل ساحل1.9 mi
  • سنت سباستین ساحل1.9 mi
  • سومورروسترو ساحل1.9 mi
  • بارسلونتا ساحل2 mi
  • نووا ایکاریا ساحل2.3 mi

آدرس و موقعیت هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون

Rambla Catalunya, 26, 08007 Barcelona, Spain

سوالات متداول

صبحانه در هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون چه نوعی است؟میهمانان اقامت در هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز بررسی میهمان: 8.2). گزینه‌های صبحانه...
زمان‌های ورود و خروج در هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون چیست؟زمان ورود به هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون از ساعت 15:00 و زمان خروج تا ساعت 12:00 است.
در هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه داشته باشد): مرکز تناسب اندام، ماساژ، سولاریوم، استخر شنا.
هزینه اقامت در هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون چقدر است؟قیمت‌ها در هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون بسته به اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) متفاوت است.
آیا هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون رستورانی در محل دارد؟هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون دارای 1 رستوران است: تابلا فینا.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون شامل: تویین/دابل، دابل، سوئیت، تویین، سینگل.
آیا هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون استخر دارد؟بله، این هتل دارای استخر است. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات در این صفحه موجود است.
هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون چقدر از مرکز بارسلونا فاصله دارد؟هتل ان اچ کالکشن بارسلون گرن کالدرون 1,500 فوت از مرکز بارسلونا فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به‌صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون

8.5از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.9
امکانات
8.3
پاکیزگی
8.5
راحتی
8.6
نسبت ارزش به هزینه
7.6
موقعیت
9.5
Wifi رایگان
7.8
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل NH کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی ارزیابی شده است، اما نظرات منفی متعددی در مورد کیفیت اتاق‌ها (به ویژه سوئیت‌ها)، امکانات، خدمات و اطلاع‌رسانی وجود دارد. مهمانان از مشکلاتی مانند عدم روشنایی و امکانات در بالکن سوئیت، بوی نامطبوع اتاق‌ها، نبود تلویزیون هوشمند، کیفیت پایین لوازم بهداشتی، عدم اطلاع‌رسانی در مورد ودیعه اجباری و اطلاعات اشتباه از طرف پرسنل شکایت داشته‌اند. کیفیت صبحانه نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی
تراس و چشم‌انداز خوب (در برخی اتاق‌ها)
برآورده کردن انتظارات در رنج قیمتی خود (از نظر برخی مهمانان)
پذیرایی خوب (از نظر برخی مهمانان)
نکات منفی
کیفیت پایین اتاق‌ها و سوئیت‌ها (بوی نامطبوع، عدم تمیزی)
نبود امکانات کافی در سوئیت‌ها (روشنایی، مبلمان در بالکن)
نبود تلویزیون هوشمند در سوئیت‌ها
کیفیت پایین لوازم بهداشتی (فقط مایع)
فشار آب نامناسب در دوش
عدم اطلاع‌رسانی در مورد ودیعه اجباری
اطلاعات اشتباه از طرف پرسنل
صبحانه ساده و کیفیت پایین غذاها
عدم وجود آب رایگان در اتاق بعد از تمیز کردن
عدم برخورد گرم از طرف پرسنل در هنگام پذیرش
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گران هتل کالدرون

Dana
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 03 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

فقط موقعیت.

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

اتاق‌ها / ویو / اطلاعات اشتباه از طرف پرسنل (کونسیرج) که قرار بود شام رزرو کنه، وقتی رسیدیم هیچ شامی نبود و هیچ موسیقی هم نبود، در حالی که به ما گفته بودن.

Alvaro
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظار برآورده نشد

نکات مثبت

می‌خواهم نارضایتی خودم رو از اقامت فعلی‌ام در هتل NH بارسلوی گرن کلدیرون (۵ ستاره) ابراز کنم، چون من مشتری قدیمی NH هستم و الان در هتل NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت ۱۳۷ طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: الف) من در سوئیت ۱۳۷ هستم که دارای بالکنی است که هیچ روشنایی و امکاناتی ندارد. به عبارت دیگر، چه فایده‌ای دارد که یک منطقه داریم اما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم؟ باید امکاناتی مثل مبلمان و روشنایی مناسب داشته باشه; ب) قبل از اینکه ۳ رزرو برای خانواده‌ام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم و خواسته بودم که یک 'هدیه خوش‌آمدگویی' دریافت کنم، اما این اتفاق نیفتاد و من در اتاقی قرار گرفتم که تمام مدت بوی کباب می‌داد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر می‌رسید مهمانان قبلی حیوان خانگی داشتند و اتاق به درستی تمیز نشده بود; ج) تلویزیون در سوئیت ۱۳۷ متاسفانه SMART TV نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر خدمات استریم دسترسی پیدا کنیم برای تماشای کانال‌های خاص از طریق اینترنت; د) امکانات حمام دیگر به صورت صابون‌های جامد نیستند و فقط مایع هستند، که استفاده از آن‌ها رو سخت کرده و اجازه نمی‌دهد که مهمانان به راحتی تمیزکاری کنند; ه) و در نهایت، وقتی چک‌این کردیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه اجباری ۶۰۰ یورویی بپردازیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمی‌کرد، چه می‌شد؟ این موضوع باید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد; در نهایت، من هیچ‌گونه خوش‌آمدگویی از طرف پرسنل در زمان چک‌این احساس نکردم، هرچند که اتاقم تغییر کرد ولی هنوز مشکلاتی که ذکر کردم وجود داشت.

Aneta
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت، تراس... چشم‌انداز

Pavel
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دوش - شیر بالایی - فشار آب اصلاً خوب نیست، به سختی آب میاد. البته دوش دستی خوب کار می‌کنه، ولی نمی‌شه اون رو آویزون کرد

نکات مثبت

با توجه به قیمتش، هتل تقریبا همه انتظارات رو برآورده می‌کنه.

نکات منفی

صبحانه خیلی ساده بود. غذاهای گرم بدون گرم‌کن. اصلاً سبزیجات تازه نداشت. نوشیدنی‌ها توی بار بودن 🧐، نه کنار بقیه چیزها.

Sabrina
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت و پذیرایی عالی! 100 از 100

نکات مثبت

موقعیت عالی، 100% توصیه می‌کنم

نکات منفی

بعد از تمیز کردن اتاق، 3 روز آب پذیرایی رو قرار ندادن!

Dana
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 03 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

فقط موقعیت

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

اتاق‌ها / ویو / پرسنل اطلاعات اشتباه دادن (کانسیرج) که قراره شام رزرو کنن، وقتی رسیدیم نه شامی بود و نه موسیقی که گفته بودن.

Alvaro
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظار برآورده نشد

نکات مثبت

می‌خواهم نارضایتی خودم رو از اقامت فعلی‌ام در هتل NH بارسلوی گرن کلدیرون (۵ ستاره) ابراز کنم، چون من مشتری قدیمی NH هستم و الان در هتل NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت ۱۳۷ طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: الف) من در سوئیت ۱۳۷ هستم که دارای بالکنی است که هیچ روشنایی و امکاناتی ندارد. به عبارت دیگر، چه فایده‌ای دارد که یک منطقه داریم اما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم؟ باید امکاناتی مثل مبلمان و روشنایی مناسب داشته باشه; ب) قبل از اینکه ۳ رزرو برای خانواده‌ام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم و خواسته بودم که یک 'هدیه خوش‌آمدگویی' دریافت کنم، اما این اتفاق نیفتاد و من در اتاقی قرار گرفتم که تمام مدت بوی کباب می‌داد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر می‌رسید مهمانان قبلی حیوان خانگی داشتند و اتاق به درستی تمیز نشده بود; ج) تلویزیون در سوئیت ۱۳۷ متاسفانه SMART TV نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر خدمات استریم دسترسی پیدا کنیم برای تماشای کانال‌های خاص از طریق اینترنت; د) امکانات حمام دیگر به صورت صابون‌های جامد نیستند و فقط مایع هستند، که استفاده از آن‌ها رو سخت کرده و اجازه نمی‌دهد که مهمانان به راحتی تمیزکاری کنند; ه) و در نهایت، وقتی چک‌این کردیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه اجباری ۶۰۰ یورویی بپردازیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمی‌کرد، چه می‌شد؟ این موضوع باید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد; در نهایت، من هیچ‌گونه خوش‌آمدگویی از طرف پرسنل در زمان چک‌این احساس نکردم، هرچند که اتاقم تغییر کرد ولی هنوز مشکلاتی که ذکر کردم وجود داشت.

نکات منفی

صبح بخیر پرسنل NH، می‌خواهم نارضایتی خودم رو از اقامت فعلی‌ام در هتل NH بارسلوی گرن کلدیرون (۵ ستاره) ابراز کنم، چون من مشتری قدیمی NH هستم و الان در هتل NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت ۱۳۷ طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: الف) من در سوئیت ۱۳۷ هستم که دارای بالکنی است که هیچ روشنایی و امکاناتی ندارد. به عبارت دیگر، چه فایده‌ای دارد که یک منطقه داریم اما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم؟ باید امکاناتی مثل مبلمان و روشنایی مناسب داشته باشه; ب) قبل از اینکه ۳ رزرو برای خانواده‌ام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم و خواسته بودم که یک 'هدیه خوش‌آمدگویی' دریافت کنم، اما این اتفاق نیفتاد و من در اتاقی قرار گرفتم که تمام مدت بوی کباب می‌داد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر می‌رسید مهمانان قبلی حیوان خانگی داشتند و اتاق به درستی تمیز نشده بود; ج) تلویزیون در سوئیت ۱۳۷ متاسفانه SMART TV نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر خدمات استریم دسترسی پیدا کنیم برای تماشای کانال‌های خاص از طریق اینترنت; د) امکانات حمام دیگر به صورت صابون‌های جامد نیستند و فقط مایع هستند، که استفاده از آن‌ها رو سخت کرده و اجازه نمی‌دهد که مهمانان به راحتی تمیزکاری کنند; ه) و در نهایت، وقتی چک‌این کردیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه اجباری ۶۰۰ یورویی بپردازیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمی‌کرد، چه می‌شد؟ این موضوع باید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد; در نهایت، من هیچ‌گونه خوش‌آمدگویی از طرف پرسنل در زمان چک‌این احساس نکردم، هرچند که اتاقم تغییر کرد ولی هنوز مشکلاتی که ذکر کردم وجود داشت.

Aneta
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت، تراس... چشم‌انداز

Pavel
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دوش - شلنگ (بالایی) - اصلاً فشار آب نداره، به سختی می‌ریزه. ولی دوش دستی خوب کار می‌کنه، اما نمیشه اون رو آویزون کرد.

نکات مثبت

در بخش قیمتی خودش، هتل تقریباً تمام انتظارات رو برآورده می‌کنه.

نکات منفی

صبحانه نسبتاً ساده بود. غذاهای گرم خوب داغ نمی‌موند. اصلاً سبزیجات تازه نبود. نوشیدنی‌ها در بار بودن 🧐، نه همراه با بقیه چیزها.

Sabrina
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت و پذیرایی عالی! 100 از 100

نکات مثبت

موقعیت عالی، 100% توصیه می‌کنم

نکات منفی

بعد از تمیز کردن اتاق، 3 روز آب پذیرایی رو قرار ندادن!

Dana
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 03 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

فقط موقعیت.

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

اتاق‌ها / منظره / پرسنل اطلاعات اشتباه دادن (پیشخوان هتل) قرار بود برای ما شام رزرو کنن، وقتی رسیدیم خبری از شام و موسیقی نبود، همونطور که به ما گفته بودن.

Alvaro
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظار ناامیدکننده

نکات مثبت

می‌خواستم ناراحتی‌ام رو از اقامت فعلی‌ام در هتل NH Barcelo Gran Calderon (5 ستاره) ابراز کنم، چون مدت‌هاست مشتری NH هستم و الان در NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت 137 طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: a) در سوئیت 137 هستم که بالکنی داره که هیچ نورپردازی و امکاناتی نداره. یعنی کاربرد این فضا چیه اگه نتونیم ازش استفاده کنیم؟ باید امکانات کافی مثل مبلمان و نورپردازی داشته باشه; b) قبل از اینکه سه رزرو برای خانواده‌ام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم، از جمله درخواست یک 'هدیه خوشامدگویی' که انجام نشد و من رو در اتاقی گذاشتن که مدام بوی کباب می‌داد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر می‌رسید مهمانان قبلی حیوانات خانگی داشتن و اتاق رو به درستی تمیز نکرده بودن; c) تلویزیون در سوئیت 137 متاسفانه تلویزیون هوشمند نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر سرویس‌های استریم دسترسی پیدا کنیم; d) امکانات حمام دیگه به صورت صابون‌های جامد نیست و فقط مایع بودن که استفاده از اون‌ها رو سخت می‌کنه و تمیز کردن مناسب توسط مهمان‌ها رو دشوار می‌کنه; e) در نهایت، وقتی وارد شدیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه 600 یورویی به عنوان ضمانت پرداخت کنیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمی‌کرد چی می‌شد؟ این موضوع باید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد; در نهایت، هیچ نوع برخورد گرمی از طرف اعضای پرسنل در هنگام پذیرش مشاهده نکردم، البته اتاقم تغییر کرد اما هنوز با همان مشکلات ذکر شده.

Dana
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 03 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

فقط موقعیت

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

اتاق‌ها / ویو / پرسنل اطلاعات اشتباه دادن (کانسیرج) که قراره شام رزرو کنن، وقتی رسیدیم نه شامی بود و نه موسیقی که گفته بودن.

Alvaro
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظار ناامیدکننده

نکات مثبت

می‌خواهم نارضایتی خودم رو از اقامت فعلی‌ام در هتل NH بارسلون گران کالدرون (5 ستاره) ابراز کنم. من مشتری قدیمی NH هستم و الان در هتل NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت 137 در طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: a) من در سوئیت 137 هستم که بالکنی دارد ولی نه نورپردازی دارد و نه امکانات. به عبارت دیگر، چه فایده‌ای دارد که فضایی باشد که نتوانیم از آن استفاده کنیم؟ باید امکانات مناسبی مثل مبلمان و نورپردازی داشته باشد؛ b) قبل از اینکه 3 رزرو برای خانواده‌ام انجام دهم، از یک اتاق خاص درخواست کرده بودم و از هدایای خوش‌آمدگویی خواسته بودم که این اتفاق نیفتاد. در عوض من را در اتاقی که بوی باربیکیو می‌داد و همچنین بوی بدی داشت به دلیل اینکه به نظر می‌رسید مهمانان قبلی حیوانات خانگی داشته‌اند و نظافت به درستی انجام نشده بود، قرار دادند; c) تلویزیون سوئیت 137 متاسفانه یک تلویزیون اسمارت نیست و ما نتواستیم به نتفلیکس و سرویس‌های پخش آنلاین دسترسی پیدا کنیم; d) امکانات حمام دیگر در قالب صابون‌های جامد نیست و فقط به صورت مایع در آمده است که استفاده از آن‌ها را سخت می‌کند و امکان تمیز کردن درست برای مهمانان وجود ندارد; e) در نهایت، وقتی وارد هتل شدیم، روشن نبود که باید یک ودیعه الزامی 600 یورویی پرداخت کنیم و اگر کارت اعتباری من اجازه این بلوکه کردن را نمی‌داد، چه می‌شد؟ این باید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد; در نهایت، من هیچ نوع خوش‌برخوردی از طرف اعضای تیم پذیرش مشاهده نکردم، البته اتاق من تغییر کرد ولی باز هم با مشکلات ذکر شده.

Aneta
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی، تراس، چشم‌انداز

Pavel
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دوش - شیر آب (بالا) فشار آب اصلاً خوب نیست، به سختی آب می‌آید. البته دوش دستی به درستی کار می‌کند ولی نمی‌شود آن را آویزان کرد

نکات مثبت

در رنج قیمتی خودش، هتل تقریباً تمام انتظارات را برآورده می‌کند.

نکات منفی

صبحانه کمی ساده بود. غذاهای گرم به درستی گرم نشده بودند. هیچ سبزی تازه‌ای وجود نداشت. آب‌میوه‌ها در بار بودن، نه همراه با بقیه خوراکی‌ها.

Sabrina
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت و خدمات عالی! 100 از 100

نکات مثبت

موقعیت عالی، 100% توصیه می‌شود

نکات منفی

بعد از اینکه اتاق رو مرتب کردن، 3 روز آب خوش‌آمدگویی رو نگذاشتن!

Dana
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 03 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

فقط موقعیت

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

اتاق‌ها / چشم‌انداز / کارکنان اطلاعات اشتباه دادن (پذیرش) قرار بود شام رزرو کنن، وقتی رسیدیم نه شام بود و نه موسیقی مثل چیزی که گفته بودن.

Alvaro
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظار ناامیدکننده

نکات مثبت

می‌خواستم ناراحتی‌ام رو از اقامت فعلی‌ام در هتل NH Barcelo Gran Calderon (5 ستاره) ابراز کنم، چون مدت‌هاست مشتری NH هستم و الان در NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت 137 طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: a) در سوئیت 137 هستم که بالکنی داره که هیچ نورپردازی و امکاناتی نداره. یعنی کاربرد این فضا چیه اگه نتونیم ازش استفاده کنیم؟ باید امکانات کافی مثل مبلمان و نورپردازی داشته باشه; b) قبل از اینکه سه رزرو برای خانواده‌ام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم، از جمله درخواست یک 'هدیه خوشامدگویی' که انجام نشد و من رو در اتاقی گذاشتن که مدام بوی کباب می‌داد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر می‌رسید مهمانان قبلی حیوانات خانگی داشتن و اتاق رو به درستی تمیز نکرده بودن; c) تلویزیون در سوئیت 137 متاسفانه تلویزیون هوشمند نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر سرویس‌های استریم دسترسی پیدا کنیم; d) امکانات حمام دیگه به صورت صابون‌های جامد نیست و فقط مایع بودن که استفاده از اون‌ها رو سخت می‌کنه و تمیز کردن مناسب توسط مهمان‌ها رو دشوار می‌کنه; e) در نهایت، وقتی وارد شدیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه 600 یورویی به عنوان ضمانت پرداخت کنیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمی‌کرد چی می‌شد؟ این موضوع باید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد; در نهایت، هیچ نوع برخورد گرمی از طرف اعضای پرسنل در هنگام پذیرش مشاهده نکردم، البته اتاقم تغییر کرد اما هنوز با همان مشکلات ذکر شده.

نکات منفی

صبح بخیر پرسنل NH، می‌خواستم ناراحتی‌ام رو از اقامت فعلی‌ام در هتل NH Barcelo Gran Calderon (5 ستاره) ابراز کنم، چون مدت‌هاست مشتری NH هستم و الان در NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت 137 طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: a) در سوئیت 137 هستم که بالکنی داره که هیچ نورپردازی و امکاناتی نداره. یعنی کاربرد این فضا چیه اگه نتونیم ازش استفاده کنیم؟ باید امکانات کافی مثل مبلمان و نورپردازی داشته باشه; b) قبل از اینکه سه رزرو برای خانواده‌ام انجام بدم، درخواست اتاق ویژه داشتم، از جمله درخواست یک 'هدیه خوشامدگویی' که انجام نشد و من رو در اتاقی گذاشتن که مدام بوی کباب می‌داد و همچنین بوی بدی داشت چون به نظر می‌رسید مهمانان قبلی حیوانات خانگی داشتن و اتاق رو به درستی تمیز نکرده بودن; c) تلویزیون در سوئیت 137 متاسفانه تلویزیون هوشمند نیست و نتونستیم به نتفلیکس و سایر سرویس‌های استریم دسترسی پیدا کنیم; d) امکانات حمام دیگه به صورت صابون‌های جامد نیست و فقط مایع بودن که استفاده از اون‌ها رو سخت می‌کنه و تمیز کردن مناسب توسط مهمان‌ها رو دشوار می‌کنه; e) در نهایت، وقتی وارد شدیم، مشخص نبود که باید یک ودیعه 600 یورویی به عنوان ضمانت پرداخت کنیم و اگر کارت اعتباری من این بلوکه رو قبول نمی‌کرد چی می‌شد؟ این موضوع باید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد; در نهایت، هیچ نوع برخورد گرمی از طرف اعضای پرسنل در هنگام پذیرش مشاهده نکردم، البته اتاقم تغییر کرد اما هنوز با همان مشکلات ذکر شده.

Dana
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 03 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

فقط موقعیت

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

اتاق‌ها / ویو / پرسنل اطلاعات اشتباه دادن (کانسیرج) که قراره شام رزرو کنن، وقتی رسیدیم نه شامی بود و نه موسیقی که گفته بودن.

Alvaro
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

انتظار ناامیدکننده

نکات مثبت

می‌خواهم نارضایتی خودم رو از اقامت فعلی‌ام در هتل NH بارسلون گران کالدرون (5 ستاره) ابراز کنم. من مشتری قدیمی NH هستم و الان در هتل NH آمستردام اقامت دارم. این بار در سوئیت 137 در طبقه اول هستم. نظرات من به شرح زیر است: a) من در سوئیت 137 هستم که بالکنی دارد ولی نه نورپردازی دارد و نه امکانات. به عبارت دیگر، چه فایده‌ای دارد که فضایی باشد که نتوانیم از آن استفاده کنیم؟ باید امکانات مناسبی مثل مبلمان و نورپردازی داشته باشد؛ b) قبل از اینکه 3 رزرو برای خانواده‌ام انجام دهم، از یک اتاق خاص درخواست کرده بودم و از هدایای خوش‌آمدگویی خواسته بودم که این اتفاق نیفتاد. در عوض من را در اتاقی که بوی باربیکیو می‌داد و همچنین بوی بدی داشت به دلیل اینکه به نظر می‌رسید مهمانان قبلی حیوانات خانگی داشته‌اند و نظافت به درستی انجام نشده بود، قرار دادند; c) تلویزیون سوئیت 137 متاسفانه یک تلویزیون اسمارت نیست و ما نتواستیم به نتفلیکس و سرویس‌های پخش آنلاین دسترسی پیدا کنیم; d) امکانات حمام دیگر در قالب صابون‌های جامد نیست و فقط به صورت مایع در آمده است که استفاده از آن‌ها را سخت می‌کند و امکان تمیز کردن درست برای مهمانان وجود ندارد; e) در نهایت، وقتی وارد هتل شدیم، روشن نبود که باید یک ودیعه الزامی 600 یورویی پرداخت کنیم و اگر کارت اعتباری من اجازه این بلوکه کردن را نمی‌داد، چه می‌شد؟ این باید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد; در نهایت، من هیچ نوع خوش‌برخوردی از طرف اعضای تیم پذیرش مشاهده نکردم، البته اتاق من تغییر کرد ولی باز هم با مشکلات ذکر شده.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.