هتل اکسیدنتال ادن بروالاOccidental Eden Beruwala
درباره هتل اکسیدنتال ادن بروالا
هتل اکسیدنتال ادن بروالا اتاقهای مجللی در سواحل غربی سریلانکا، در کنار شنهای طلایی بروالا ارائه میدهد. این هتل دارای یک استخر روباز با آب شیرین، یک مرکز آیورودا و سه رستوران است. دسترسی به اینترنت وایفای رایگان در دسترس است. هتل اکسیدنتال ادن بروالا در فاصله ۶۰ مایلی از فرودگاه بینالمللی کلمبو بندارانایک قرار دارد و پارکینگ رایگان در محل فراهم میکند. اتاقهای مهمان با کفپوش چوبی، لوکس و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. آنها به تلویزیون ماهوارهای، مینیبار و حمام خصوصی مجهز به دوش و وان حمام مجهز شدهاند. رستوران اصلی این مجموعه، باغ بهشت، مجموعهای از غذاهای بینالمللی را سرو میکند، در حالی که تمپتیشنز تجربهای از غذای خوب در محیطی مجلل ارائه میدهد. این رستوران همچنین دارای یک زیرزمین شراب است. از موسیقی زنده در کنار نوشیدنیهای refresher در دک کاپیتان لذت ببرید. مهمانان میتوانند از مجموعه گستردهای از خدمات شخصیسازی شده مانند ماساژ و درمانهای...امکانات و تفریحات هتل اکسیدنتال ادن بروالا
- دستمال توالت
- حوله
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- دستمال توالت
- حوله
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- مبلمان فضای باز
- تراس
- باغ
- ساحل
- امکانات باربیکیو (هزینه اضافی)
- بالکن
- کتری برقی
- یخچال
- سرگرمی عصرانه
- تیم سرگرمی
- اتاق بازی
- ساحل
- خدمات ورزش های آبی داخل هتل (هزینه اضافی)
- دارت
- پینگ پونگ
- غواضی بیرون از هتل (هزینه اضافی)
- Diving Additional ChargeOff-site
- موج سواری بیرون از هتل (هزینه اضافی)
- میز بیلیارد
- Fishing Additional ChargeOff-site
- تلویزیون کابلی
- شبکه های ماهواره ای
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- باغهای باوا4.9 mi
- باغ بریف - بیویس باوا4.9 mi
- لونوگانگا4.9 mi
- مرکز پرورش لاکپشتهای کاسگودا8 mi
- کالوتارا بودیا10 mi
- زمین بندولاسنادیرا11 mi
- قلعه ریچموند12 mi
- جزیره هوندوا12 mi
- [رستوران] ریوردیل1,000 ft
- [رستوران] مهاراجا [رستوران]1,900 ft
- [رستوران] آییشه [رستوران] و پاب1,150 ft
- دریاچه بنتوتا1.9 mi
- ساحل بنتوتا0.7 mi
- ساحل مورگالا1,900 ft
- ساحل برو2.5 mi
- ساحل ماگونا4.7 mi
- ساحل اندورووا4.2 mi
آدرس و موقعیت هتل اکسیدنتال ادن بروالا
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل اکسیدنتال ادن بروالا
نظرات میهمانان هتل اکسیدنتال ادن بروالا
عالی و راضیکننده
همه چیز.
همه چیز عالی بود.
اقامت من در Occidental Eden خیلی ناامیدکننده بود به دلیل رفتار غیرحرفهای پرسنل و تهدید از طرف رانندهای که برای ما هماهنگ شده بود
اقامت من در Occidental Eden متاسفانه با تجربههایی روبرو شد که قابل قبول نبودن و من احساس میکنم که باید این موارد رو به اشتراک بذارم تا مهمانهای آینده تصمیمات بهتری بگیرن. در حالی که محل اقامت خود ممکنه امکانات جسمی مورد انتظار از یه اقامت لوکس رو فراهم کنه، رفتار پرسنل و خدمات وابسته نگرانیهای جدی ایجاد میکنه. مسائل اصلی که برخورد کردیم: 1. پرسنل و رانندگان غیرحرفهای: رانندهای که توسط مایکل، یکی از پرسنل هتل هماهنگ شده بود، از انجام مسیر درخواستی ما امتناع کرد و به جای اون اصرار داشت که به جاهایی بریم که ادعا میکرد از اونجا کمیسیون میگیره. این بیتوجهی به ترجیحات مهمان و اولویت دادن به منافع شخصی به جای ارائه خدمت حرفهای واقعاً غیرحرفهای و استثماری بود. 2. عدم پاسخگویی هتل: وقتی این مشکلات رو با تیم هتل مطرح کردیم، عذرخواهیهایی دریافت کردیم، ولی گفته شد که پرسنل درگیر در این موضوع به عنوان بخشی از یه برنامه CSR استخدام شدن و جزو تیم اصلی نیستن. در حالی که اقدامات CSR قابل تحسین هستن، ولی نباید باعث آسیب به تجربه مهمانها بشه. باید اطمینان حاصل بشه که همه پرسنل در تعامل با مهمانها آموزش کافی دیده باشن. 3. تهدید از طرف پرسنل: راننده حتی زمانی که در حال سفر بودیم، با رفتار تهاجمی به ما نزدیک شد و باعث اضطراب برای خانوادهام شد. رفتار تهدیدآمیز از طرف مایکل، یکی از پرسنل هتل، ادامه پیدا کرد. چنین رفتارهایی کاملاً غیرقابل قبول است و مهمانها رو احساس ناامنی میکنه. 4. تصور همدستی: تمام این تجربه این حس رو القا کرد که یک شبکه بزرگتر در هتل وجود داره که رانندگان محلی و پرسنل به نحوی از توریستها بهرهبرداری مالی میکنن. این نه تنها اعتبار Occidental Eden رو خدشهدار میکنه، بلکه تاثیر منفی بر صنعت گردشگری سریلانکا میگذاره. پیشنهادات برای بهبود: • اطمینان حاصل کنید که تمام پرسنل و همکاران (از جمله رانندگان) آموزش کافی دیده باشن که راحتی مهمانها رو اولویت قرار بدن و از استانداردهای حرفهای پیروی کنن.
هتل ۵ ستاره عالی. صبحانه رو از دست ندید چون عالیه!
خیلی بزرگ، تمیز و مرتب!
همه چیز خوب بود!
استخر بزرگ، صبحانه عالی، loungers زیادی و درست کنار ساحل!
استخر بزرگ، صبحانه عالی، loungers زیادی و درست کنار ساحل!
باشگاه کمی کوچیک بود.
موقعیت مکانی عالی
فضای اتاق کوچک بود.
اقامت عالی و راحت در ساحل زیبا
پرسنل خیلی دوستانه بودن، اتاق خیلی راحت بود. مخصوصاً پرسنل پذیرش همیشه تلاش میکردن که بیشتر از حد معمول کمک کنن.
پرداخت برای نوشیدنی/غذا گاهی اوقات ناسازگار بود. اول میگفتن میتونید روی اتاق حساب کنید، بعد شما رو تحت فشار میذاشتن که نقدی پرداخت کنید.
هتل خوب، ولی قیمت و کیفیت به نظرم کمی زیاد بود.
موقعیت مکانی و برخورد پرسنل
هتل ۵ ستاره به نظر من بیشتر شبیه هتل ۴ ستاره بود.
هتل عالی برای پایان سفرمون.
استخر عالی بود! رستوران خیلی شیک و خوشگل بود. خیلی خوبه که هتل کنار ساحله. خیلی راحت میشه به ساحل رفت هر وقت که بخواهید.
اتاقها میتونستن تمیزتر باشن.
عالی و رضایتبخش
همه چیز
همه چیز عالی بود.
اقامتم در اکسیپتال ایدن به شدت ناامیدکننده بود به خاطر رفتار غیرحرفهای پرسنل و تهدید از طرف رانندهای که توسط هتل ترتیب داده شده بود.
اقامت اخیر من در اکسیپتال ایدن متاسفانه با یک سری از تجربیات غیرقابل قبول همراه بود که احساس میکنم باید اونها رو به اشتراک بذارم تا مهمانان آینده بتونن تصمیمات آگاهانهتری بگیرن. در حالی که خود هتل امکانات فیزیکی معمول برای یک اقامت عالی رو ارائه میده، رفتار پرسنل و خدمات مرتبط نگرانیهای جدی ایجاد کرده. مشکلات اصلی که با آن مواجه شدیم: 1. پرسنل و رانندگان غیرحرفهای: رانندهای که توسط مایکل، یکی از پرسنل هتل، ترتیب داده شده بود از پیروی از برنامهای که درخواست کرده بودیم امتناع کرد و به جای آن اصرار داشت به مکانهایی بریم که ادعا میکرد از آنجا کمیسیون میگیره. این بیاحترامی آشکار به ترجیحات مهمان و اولویت دادن به منافع شخصی به جای خدمترسانی غیرحرفهای و استثمارگرانه است. 2. عدم پاسخگویی هتل: زمانی که این نگرانیها رو با تیم هتل مطرح کردیم، از ما عذرخواهی شد ولی گفته شد که پرسنل مربوطه به عنوان بخشی از یک برنامه CSR استخدام شدهاند و بخشی از تیم اصلی نیستند. در حالی که برنامههای CSR قابل تحسین هستند، نباید تجربه مهمان را تحت تاثیر قرار دهند. باید آموزش و نظارت کافی برای تمام پرسنلی که با مهمانان تعامل دارند، فراهم شود. 3. تهدید توسط پرسنل: راننده تا جایی پیش رفت که به طور تهاجمی با ما مواجه شد و باعث استرس خانوادهام شد. این رفتار حتی خارج از هتل ادامه پیدا کرد زمانی که مایکل، یکی از اعضای تیم شما، تلاش کرد که ما رو بیشتر تهدید کنه. چنین رفتارهایی کاملاً غیرقابل قبول است و مهمانان را احساس ناامنی میکند. 4. احساس همدستی: کل تجربه این احساس رو به وجود آورد که در داخل هتل یک شبکه بزرگتر وجود داره که رانندگان محلی و پرسنل از توریستها برای منافع مالی شخصی یا جمعی سوءاستفاده میکنن. این نه تنها شهرت اکسیپتال ایدن بلکه صنعت گردشگری سریلانکا رو هم تحت تاثیر قرار میده. پیشنهاداتی برای بهبود: • اطمینان حاصل کنید که تمام پرسنل و همکاریها (شامل رانندگان) به خوبی آموزش دیده باشند تا راحتی مهمان را در اولویت قرار دهند و استانداردهای حرفهای را رعایت کنند.
1. رفتار غیرحرفهای و استثمارگرانه پرسنل و رانندگان • رانندهای که از طریق هتل ترتیب داده شده بود غیرحرفهای بود و از پیروی از برنامه ترجیحی ما امتناع کرد و مکانهایی رو اولویت داد که میتونست از آنها کمیسیون بگیره. این نه تنها ناامیدکننده بود بلکه حس میکردیم که داره ما رو سوءاستفاده میکنه. • مایکل، پرسنلی که ترتیب سفر رو داد، نتونست به طور شفاف ارتباط برقرار کنه و بعداً زمانی که نگرانیها رو مطرح کردیم، تهدیدمون کرد. 2. عدم پاسخگویی و حمایت از مدیریت • زمانی که این مسائل رو مطرح کردیم، مدیریت هتل فقط عذرخواهی کرد و حادثه رو با این توضیح که پرسنل مربوطه به عنوان بخشی از یک برنامه CSR استخدام شده بودند نادیده گرفت. این پاسخ بیشتر شبیه به بهانهای برای فرار از مسئولیت بود تا تلاش برای رفع مشکل. 3. تهدید خارج از محوطه هتل • مایکل، عضو پرسنل، تلاش کرد که خارج از محوطه هتل ما رو تهدید کنه و خانوادهام احساس ناامنی کردن. این رفتار کاملاً غیرقابل قبول است، مخصوصاً در مکانی که ادعا میکنه استانداردهای بالای مهماننوازی رو ارائه میده. 4. احساس همدستی بین هتل و شبکه محلی • تجربه با راننده و پرسنل این حس رو به وجود آورد که یک همدستی برای بهرهبرداری از توریستها وجود داره. چنین رفتارهایی نه تنها شهرت هتل رو خراب میکنه بلکه تجربه گردشگری در سریلانکا رو هم تحت تاثیر قرار میده. 5. تجربه خراب شده سفر • به خاطر رفتار راننده، روز ما کاملاً خراب شد. مجبور شدیم سفرمون رو کوتاه کنیم.
هتل ۵ ستاره عالی. حتماً صبحانه رو از دست ندید چون بینظیره!
هتل بزرگ، تمیز و منظم بود!
همه چیز خوب بود!
استخر بزرگ، صبحانه عالی، loungers زیادی و درست کنار ساحل!
استخر بزرگ، صبحانه عالی، loungers زیادی و درست کنار ساحل!
باشگاه کمی کوچیک بود.
موقعیت عالی
فضای اتاق کوچک بود
اقامت راحت و عالی کنار ساحل زیبای هتل
پرسنل خیلی مهربان بودن و اتاق راحتی داشتیم. مخصوصاً پرسنل پذیرش که همیشه تلاش میکردن بیشتر از حد معمول کمک کنن.
پرداخت هزینه نوشیدنی/غذا گاهی inconsistent بود. پیشنهاد میدادن هزینه رو به اتاق اضافه کنن ولی بعد میخواستن نقدی پرداخت بشه.
عالی و رضایتبخش
همه چیز
همه چیز عالی بود.
اقامتم در اکسیپتال ایدن به شدت ناامیدکننده بود به خاطر رفتار غیرحرفهای پرسنل و تهدید از طرف رانندهای که توسط هتل ترتیب داده شده بود.
اقامت اخیر من در اکسیپتال ایدن متاسفانه با یک سری از تجربیات غیرقابل قبول همراه بود که احساس میکنم باید اونها رو به اشتراک بذارم تا مهمانان آینده بتونن تصمیمات آگاهانهتری بگیرن. در حالی که خود هتل امکانات فیزیکی معمول برای یک اقامت عالی رو ارائه میده، رفتار پرسنل و خدمات مرتبط نگرانیهای جدی ایجاد کرده. مشکلات اصلی که با آن مواجه شدیم: 1. پرسنل و رانندگان غیرحرفهای: رانندهای که توسط مایکل، یکی از پرسنل هتل، ترتیب داده شده بود از پیروی از برنامهای که درخواست کرده بودیم امتناع کرد و به جای آن اصرار داشت به مکانهایی بریم که ادعا میکرد از آنجا کمیسیون میگیره. این بیاحترامی آشکار به ترجیحات مهمان و اولویت دادن به منافع شخصی به جای خدمترسانی غیرحرفهای و استثمارگرانه است. 2. عدم پاسخگویی هتل: زمانی که این نگرانیها رو با تیم هتل مطرح کردیم، از ما عذرخواهی شد ولی گفته شد که پرسنل مربوطه به عنوان بخشی از یک برنامه CSR استخدام شدهاند و بخشی از تیم اصلی نیستند. در حالی که برنامههای CSR قابل تحسین هستند، نباید تجربه مهمان را تحت تاثیر قرار دهند. باید آموزش و نظارت کافی برای تمام پرسنلی که با مهمانان تعامل دارند، فراهم شود. 3. تهدید توسط پرسنل: راننده تا جایی پیش رفت که به طور تهاجمی با ما مواجه شد و باعث استرس خانوادهام شد. این رفتار حتی خارج از هتل ادامه پیدا کرد زمانی که مایکل، یکی از اعضای تیم شما، تلاش کرد که ما رو بیشتر تهدید کنه. چنین رفتارهایی کاملاً غیرقابل قبول است و مهمانان را احساس ناامنی میکند. 4. احساس همدستی: کل تجربه این احساس رو به وجود آورد که در داخل هتل یک شبکه بزرگتر وجود داره که رانندگان محلی و پرسنل از توریستها برای منافع مالی شخصی یا جمعی سوءاستفاده میکنن. این نه تنها شهرت اکسیپتال ایدن بلکه صنعت گردشگری سریلانکا رو هم تحت تاثیر قرار میده. پیشنهاداتی برای بهبود: • اطمینان حاصل کنید که تمام پرسنل و همکاریها (شامل رانندگان) به خوبی آموزش دیده باشند تا راحتی مهمان را در اولویت قرار دهند و استانداردهای حرفهای را رعایت کنند.
1. رفتار غیرحرفهای و استثمارگرانه پرسنل و رانندگان • رانندهای که از طریق هتل ترتیب داده شده بود غیرحرفهای بود و از پیروی از برنامه ترجیحی ما امتناع کرد و مکانهایی رو اولویت داد که میتونست از آنها کمیسیون بگیره. این نه تنها ناامیدکننده بود بلکه حس میکردیم که داره ما رو سوءاستفاده میکنه. • مایکل، پرسنلی که ترتیب سفر رو داد، نتونست به طور شفاف ارتباط برقرار کنه و بعداً زمانی که نگرانیها رو مطرح کردیم، تهدیدمون کرد. 2. عدم پاسخگویی و حمایت از مدیریت • زمانی که این مسائل رو مطرح کردیم، مدیریت هتل فقط عذرخواهی کرد و حادثه رو با این توضیح که پرسنل مربوطه به عنوان بخشی از یک برنامه CSR استخدام شده بودند نادیده گرفت. این پاسخ بیشتر شبیه به بهانهای برای فرار از مسئولیت بود تا تلاش برای رفع مشکل. 3. تهدید خارج از محوطه هتل • مایکل، عضو پرسنل، تلاش کرد که خارج از محوطه هتل ما رو تهدید کنه و خانوادهام احساس ناامنی کردن. این رفتار کاملاً غیرقابل قبول است، مخصوصاً در مکانی که ادعا میکنه استانداردهای بالای مهماننوازی رو ارائه میده. 4. احساس همدستی بین هتل و شبکه محلی • تجربه با راننده و پرسنل این حس رو به وجود آورد که یک همدستی برای بهرهبرداری از توریستها وجود داره. چنین رفتارهایی نه تنها شهرت هتل رو خراب میکنه بلکه تجربه گردشگری در سریلانکا رو هم تحت تاثیر قرار میده. 5. تجربه خراب شده سفر • به خاطر رفتار راننده، روز ما کاملاً خراب شد. مجبور شدیم سفرمون رو کوتاه کنیم.
هتل ۵ ستاره عالی. حتماً صبحانه رو از دست ندید چون بینظیره!
هتل بزرگ، تمیز و منظم بود!
همه چیز خوب بود!
استخر بزرگ، صبحانه عالی، تعداد زیادی تخت آفتابگیری و کنار ساحل!
استخر خیلی بزرگ بود، صبحانه عالی بود، تختهای آفتابگیری زیادی بود و درست کنار ساحل قرار داشتیم!
باشگاه ورزشی کمی کوچک بود.
موقعیت عالی
فضای اتاق کوچک بود
اقامت راحت و عالی کنار ساحل زیبای هتل
پرسنل خیلی مهربان بودن و اتاق راحتی داشتیم. مخصوصاً پرسنل پذیرش که همیشه تلاش میکردن بیشتر از حد معمول کمک کنن.
پرداخت هزینه نوشیدنی/غذا گاهی inconsistent بود. پیشنهاد میدادن هزینه رو به اتاق اضافه کنن ولی بعد میخواستن نقدی پرداخت بشه.
هتل خوب، ولی رابطه قیمت و کیفیت کمی زیاد به نظر میاد.
موقعیت و برخورد پرسنل
این هتل پنج ستاره به نظر من بیشتر شبیه چهار ستاره میمونه.
هتل عالی برای پایان سفر ما.
استخر خیلی عالی بود! رستوران خیلی شیک و خوب بود. خیلی خوب بود که هتل کنار ساحل بود. خیلی راحت بود که هر موقع که میخواستیم به ساحل بریم.
اتاقها میتوانستند تمیزتر باشند.
موقعیت عالی
هتل به خوبی نگهداری نشده و پرسنل خدمات رستوران آموزش کافی ندیده بودن.
عالی و رضایتبخش
همهچیز عالی بود
همهچیز بینقص بود
اقامتم در اوکسیدنتال ایدن به خاطر رفتار غیرحرفهای پرسنل و تهدید از طرف راننده به شدت ناامیدکننده بود.
متاسفانه اقامت من در اوکسیدنتال ایدن با تجربههایی مواجه شد که غیرقابل قبول بود و احساس میکنم که باید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارم تا مسافران آینده تصمیم بهتری بگیرند. در حالی که هتل خود امکانات بدنی مورد انتظار یک اقامت سطح بالا را فراهم میکند، رفتار پرسنل و خدمات وابسته نگرانیهای جدی ایجاد میکند. مشکلات اصلی که با آن مواجه شدم: 1. پرسنل و رانندگان غیرحرفهای: رانندهای که توسط مایکل، یکی از اعضای پرسنل هتل، ترتیب داده شده بود، از انجام برنامهریزی ما خودداری کرده و اصرار داشت به مکانهایی برود که ادعا میکرد از آنها پورسانت میگیرد. این بیاحترامی آشکار به ترجیحات مهمان و اولویت دادن به منافع شخصی بر خدمترسانی غیرحرفهای و استثماری است. 2. عدم مسئولیتپذیری هتل: وقتی این نگرانیها را با تیم هتل مطرح کردیم، معذرتخواهی دریافت کردیم اما گفته شد که پرسنل مربوطه تحت طرح CSR استخدام شدهاند و جزو تیم اصلی نبودهاند. در حالی که تلاشهای CSR قابل تحسین است، نباید تجربه مهمان را تحت تاثیر قرار دهد. باید آموزش و نظارت کافی برای تمام پرسنلی که با مهمانان ارتباط دارند، انجام شود. 3. تهدید از طرف پرسنل: راننده حتی به صورت تهاجمی در طول سفر با ما برخورد کرد که باعث ناراحتی خانوادهام شد. رفتار تهدیدآمیز حتی خارج از محوطه هتل ادامه یافت زمانی که مایکل، یکی از اعضای پرسنل شما، تلاش کرد ما را بیشتر تهدید کند. این رفتار کاملاً غیرقابل قبول است و باعث میشود مهمانان احساس ناامنی کنند. 4. احساس تبانی: تمام تجربه اینطور به نظر میرسید که یک شبکه بزرگ در داخل هتل وجود دارد که رانندگان و پرسنل محلی برای منافع مالی شخصی یا جمعی از گردشگران بهرهبرداری میکنند. این نه تنها اعتبار اوکسیدنتال ایدن بلکه صنعت گردشگری سریلانکا را نیز خدشهدار میکند. پیشنهاداتی برای بهبود: • اطمینان حاصل کنید که تمام پرسنل و وابستگان (از جمله رانندگان) به طور کافی آموزش ببینند تا راحتی مهمان را در اولویت قرار دهند و استانداردهای حرفهای را رعایت کنند.
1. رفتار غیرحرفهای و استثماری توسط پرسنل و رانندگان • رانندهای که از طریق هتل ترتیب داده شده بود غیرحرفهای بود و از انجام برنامهریزی ما خودداری کرد و به مکانهایی رفت که میتوانست از آنها پورسانت بگیرد. این نه تنها آزاردهنده بود بلکه احساس میشد که قصد داشت از ما بهرهبرداری کند. • مایکل، پرسنل مسئول ترتیب سفر، نتوانست به طور شفاف ارتباط برقرار کند و بعد از مطرح کردن نگرانیها، ما را تهدید کرد. 2. عدم مسئولیتپذیری و پشتیبانی از مدیریت • وقتی این مسائل را مطرح کردیم، مدیریت هتل فقط معذرتخواهی کرد و گفت که پرسنل مربوطه تحت طرح CSR استخدام شدهاند. این پاسخ به نظر میرسید که بهانهای برای اجتناب از مسئولیت باشد نه تلاشی برای حل مشکل. 3. تهدید خارج از محوطه هتل • مایکل، یکی از اعضای پرسنل، سعی کرد ما را خارج از محوطه هتل تهدید کند که این باعث شد خانوادهام احساس ناامنی کنند. این رفتار کاملاً غیرقابل قبول است، به ویژه در هتلی که ادعا میکند خدمات سطح بالایی ارائه میدهد. 4. احساس تبانی بین هتل و شبکه محلی • تجربه با راننده و پرسنل اینطور به نظر میرسید که یک تبانی برای بهرهبرداری از گردشگران وجود دارد. چنین رفتارهایی نه تنها شهرت هتل را تخریب میکند بلکه تجربه گردشگری در سریلانکا را تحت تاثیر قرار میدهد. 5. تجربه سفر خراب شده • به خاطر رفتار راننده، روز ما کاملاً خراب شد. مجبور شدیم سفر خود را کوتاه کنیم.
هتل پنج ستاره عالی. حتماً صبحانه رو از دست ندید، خیلی خوبه!
بسیار بزرگ، تمیز و مرتب بود!
همهچیز خوب بود!
استخر بزرگ، صبحانه عالی، تختهای آفتابگیری زیادی و کنار ساحل!
استخر خیلی بزرگ بود، صبحانه عالی بود، تختهای آفتابگیری زیادی بود و درست کنار ساحل قرار داشتیم!
باشگاه ورزشی کمی کوچک بود.
موقعیت خوب
فضای اتاق کوچیک بود
اقامت عالی و راحت در ساحل زیبا
پرسنل خیلی دوستانه بودن، اتاق خیلی راحت بود. بهویژه پرسنل پذیرش همیشه سعی میکردن فراتر از انتظار عمل کنن
پرداخت نوشیدنی/غذا کمی ناهماهنگ بود. بعضی وقتها پیشنهاد میدادن که هزینه رو به اتاق بزنن، اما بعد میخواستن که نقدی پرداخت بشه
هتل خوب، اما نسبت قیمت به کیفیت کمی زیاد به نظر میاد
موقعیت و برخورد پرسنل خوب بود
این هتل 5 ستاره به نظر من بیشتر شبیه هتل 4 ستاره بود
هتل عالی برای پایان سفرمون
استخر عالی بود! رستوران خیلی شیک و خوشسلیقه بود. خیلی خوب بود که کنار ساحل قرار داشت. خیلی راحت میتونستی هر موقع خواستی بری ساحل
اتاقها میتوانست تمیزتر باشه
موقعیت خوب
هتل نگهداری خوبی نداشت و پرسنل خدمات رستوران آموزش ندیده بودن
اقامت بهیادماندنی در Occidental Eden Gardens
ما با استقبال گرم و دوستانهای مواجه شدیم و به محض اینکه از وسیلهنقل پیاده شدیم، خانم تاشمیلا، نماینده Booking.com، بلافاصله به رزرو ما رسیدگی کرد و ما رو به راحتی به داخل سوئیت راهنمایی کرد. بهترین فردی که در رستوران پیدا کردیم، جاناکا پرساد، مدیر F&B بود. خیلی مهماننواز بود و تمام پرسنل هم خیلی با احترام، دقت و خوشرو بودن. سرویس خیلی عالی بود و متوجه شدم که با همه مهمانها با محبت زیاد برخورد میکردن. در کل اقامت ما خیلی لذتبخش بود و تبریک به مدیریت Occidental Eden Gardens 👍 من خیلی هیجانزدهام که روزی با تمام خانواده و دوستانم به Eden Gardens Beruwala برگردم.
ارزش پولی که پرداخت شد
پرسنل کمکحال، ساحل خوب، غذا عالی. دکوراسیون کریسمس فوقالعاده بود.
استخر برای شنا خیلی کم عمق بود، بعضی از چراغهای اتاقمون کار نمیکرد ولی زیاد مشکلساز نبود.
عالی و راضیکننده
همهچیز
همهچیز عالی بود
اقامت من در Occidental Eden خیلی ناامیدکننده بود بهدلیل رفتار غیرحرفهای پرسنل و ترساندن از طرف رانندهای که برای ما تنظیم شده بود
اقامت من در Occidental Eden متاسفانه تحت تاثیر یک سری تجربیات غیرقابلقبول قرار گرفت که احساس میکنم باید به اشتراک بذارم تا مهمانهای آینده بتونن تصمیمات آگاهانهای بگیرن. در حالی که خود هتل امکانات فیزیکی که از یک اقامت لوکس انتظار میره رو داشت، رفتار پرسنل و خدمات جانبی نگرانیهای جدی بهوجود آورد. مشکلات اصلی که باهاش روبهرو شدیم: 1. رفتار غیرحرفهای پرسنل و رانندهها: رانندهای که توسط مایکل، یکی از کارکنان هتل تنظیم شده بود، از پیروی از برنامه درخواستی ما خودداری کرد و بهجای اون اصرار داشت به مکانهایی بریم که به گفته خودش کمیسیون میگرفت. این بیتوجهی آشکار به ترجیحات مهمان و اولویت دادن به منافع شخصی نسبت به خدمات، غیرحرفهای و استثماری بود. 2. عدم پاسخگویی هتل: وقتی این مشکلات رو با تیم هتل در میان گذاشتیم، عذرخواهی کردند اما گفتند که پرسنلی که درگیر بودند تحت یک برنامه CSR استخدام شدهاند و جزو تیم عادی نیستند. هرچند برنامههای CSR قابل تقدیرند، اما نباید تجربه مهمان رو تحت تاثیر قرار بدن. باید آموزش و نظارت کافی برای همه پرسنلی که با مهمانها در تعامل هستند، تضمین بشه. 3. ترساندن از طرف پرسنل: راننده حتی پیش رفت و در طول سفر بهطور تهاجمی با ما برخورد کرد و باعث ناراحتی خانوادهام شد. این رفتار خارج از محوطه هتل هم ادامه پیدا کرد زمانی که مایکل، یکی از کارکنان شما، سعی کرد ما رو بیشتر بترسونه. این رفتارها کاملاً غیرقابلقبول است و باعث میشه مهمانها احساس ناامنی کنند. 4. تصور همدستی: تمام تجربه اینطور به نظر میرسید که یک شبکه بزرگتر در داخل هتل وجود داره که رانندهها و پرسنل محلی تلاش میکنن از توریستها به نفع خودشون بهرهبرداری کنند. این نه تنها اعتبار Occidental Eden رو زیر سوال میبرد بلکه به صنعت گردشگری سریلانکا هم آسیب میزد. پیشنهادات برای بهبود: • اطمینان حاصل کنید که همه پرسنل و همکاران (از جمله رانندهها) بهطور کافی آموزش دیده باشند تا راحتی مهمان رو در اولویت قرار بدن و به استانداردهای حرفهای پایبند باشند.
1. رفتار غیرحرفهای و استثماری پرسنل و رانندهها • رانندهای که از طریق هتل تنظیم شده بود غیرحرفهای بود و از پیروی از برنامه درخواستی ما خودداری کرد، مکانهایی رو که میتونست کمیسیون بگیره، اولویت قرار داد. این نه تنها ناامیدکننده بود بلکه بهنظر میرسید تلاش میکنه که از ما سوءاستفاده کنه. • مایکل، کارمندی که در تنظیم سفر دخیل بود، نتونست بهطور شفاف با ما ارتباط برقرار کنه و بعد از اینکه نگرانیها رو مطرح کردیم، سعی کرد ما رو بترسونه. 2. عدم پاسخگویی و حمایت از مدیریت • وقتی این مسائل رو مطرح کردیم، مدیریت هتل فقط عذرخواهی کرد و این اتفاق رو به این دلیل توجیه کرد که کارکنان دخیل در برنامه CSR استخدام شدهاند. این پاسخ بیشتر بهعنوان بهانهای برای فرار از مسئولیت بود تا تلاش برای حل مشکل. 3. ترساندن خارج از محوطه هتل • مایکل، کارمند هتل، تلاش کرد که ما رو خارج از محوطه هتل بترسونه که باعث شد خانوادهام احساس ناامنی کنه. این رفتار کاملاً غیرقابلقبول است، بهویژه در جایی که ادعا میشود استاندارد بالای مهماننوازی ارائه میده. 4. تصور همدستی بین هتل و شبکه محلی • تجربه با راننده و پرسنل اینطور به نظر میرسید که یک همدستی برای سوءاستفاده از توریستها وجود داره. این رفتار نه تنها اعتبار هتل رو زیر سوال میبرد بلکه تاثیر منفی روی تجربه گردشگری در سریلانکا میگذاره. 5. خراب شدن تجربه سفر • بهدلیل رفتار راننده، روز ما کاملاً خراب شد. مجبور شدیم سفر رو نیمهکاره رها کنیم.
هتل عالی ۵ ستاره. صبحانه رو از دست ندید چون خیلی عالیه!
هتل خیلی بزرگ، تمیز و منظم بود.
همه چیز عالی بود!
استخر بزرگ، صبحانه عالی، تعداد زیادی تخت آفتابگیر و درست کنار ساحل!
استخر بزرگ، صبحانه عالی، تعداد زیادی تخت آفتابگیر و درست کنار ساحل!
باشگاه کمی کوچک بود.
موقعیت مکانی
فضای اتاق کوچک بود.
اقامت عالی و راحت در ساحل زیبا
پرسنل خیلی دوستانه بودند، اتاق خیلی راحت بود. پرسنل پذیرش به خصوص همیشه سعی میکردند کار بیشتری انجام دهند.
پرداخت هزینه نوشیدنی/غذا نامنظم بود. گاهی پیشنهاد میدادند که هزینه را به اتاق اضافه کنند ولی بعد شما را ترغیب میکردند که نقدی پرداخت کنید.
هتل خوب، البته نسبت به قیمت/کیفیت کمی زیاد به نظر میرسد.
موقعیت مکانی و رفتار پرسنل
این هتل 5 ستاره برای من بیشتر شبیه هتل 4 ستاره است.
هتل عالی برای پایان سفرمان.
استخر عالی بود! رستوران خیلی شیک و خوشمزه بود. خیلی خوب بود که کنار ساحل بود. خیلی راحت میتوانستید به ساحل بروید هر وقت که خواستید.
اتاقها میتوانستند تمیزتر باشند.
موقعیت مکانی
هتل خوب نگهداری نمیشد و پرسنل رستوران آموزش کافی نداشتند.
اقامت به یادماندنی در اکسیدنتال ایدن گاردن
با گرمترین استقبال از ماشین پیاده شدیم و خانم تاشمیلا، نماینده Booking.com بلافاصله رزرو ما رو انجام داد و توضیحاتی درباره امکانات داد و ما رو تا سوئیت همراهی کرد. بهترین شخصی که در زمان غذا خوردن باهاش برخورد داشتیم جاناکا پراساد، مدیر F&B بود. خیلی کمککننده و پرسنلش خیلی مودب، توجهمند و خوشحال بودند. سرویس عالی بود و من دیدم که به همه مهمانها با محبت زیادی رسیدگی میکردند. در کل اقامتمون خیلی لذتبخش بود و تشکر ویژه از مدیریت اکسیدنتال ایدن گاردن. خیلی هیجانزدهام که روزی دوباره با همه خانواده و دوستانم به ایدن گاردن بروم.
ارزش پول
پرسنل کمککننده، ساحل خوب، غذای خوب. دکور کریسمس فوقالعاده.
استخر برای شنا خیلی کم عمق بود، بعضی از چراغها در اتاقمون کار نمیکرد، ولی زیاد مهم نبود.
عالی و راضیکننده
همهچیز
همهچیز عالی بود.
اقامتم در اکسیدنتال ایدن به دلیل پرسنل غیرحرفهای و تهدید از طرف راننده که برای ما ترتیب داده شده بود، به شدت ناامیدکننده بود.
اقامت من در اکسیدنتال ایدن متأسفانه تحت تأثیر یک سری تجربههای غیرقابل قبول قرار گرفت که احساس میکنم لازم است به اشتراک بگذارم تا مهمانهای آینده بتوانند تصمیمات آگاهانه بگیرند. هرچند که این ملک ممکنه امکانات فیزیکی مورد انتظار یک اقامت لوکس رو داشته باشه، رفتار پرسنل و خدمات وابسته نگرانیهای جدی ایجاد کرد. مشکلات اصلی که باهاش روبرو شدیم: 1. پرسنل و رانندگان غیرحرفهای: رانندهای که توسط مایکل، یکی از پرسنل هتل ترتیب داده شده بود، از اجرای برنامهریزی ما خودداری کرد و بهجای اون بر بازدید از مکانهایی اصرار داشت که میگفت از اونجا کمیسیون میگیره. این بیاحترامی به خواستههای مهمان و اولویت دادن به منافع شخصی به جای خدمترسانی غیرحرفهای و استثمارگرانه است. 2. عدم پاسخگویی هتل: وقتی این نگرانیها رو با تیم هتل در میون گذاشتیم، عذرخواهیهایی شنیدیم، اما گفته شد که پرسنل مربوطه تحت یک برنامه CSR استخدام شده بودند و جزو تیم منظم نبودند. هرچند تلاشهای CSR قابل تحسین هستند، اما نباید باعث لطمه به تجربه مهمان بشن. باید آموزش و نظارت کافی بر تمامی پرسنل ارائهدهنده خدمات به مهمانان صورت بگیره. 3. تهدید از طرف پرسنل: راننده حتی بهطور تهاجمی در طول سفر با ما برخورد کرد که باعث ایجاد اضطراب در خانوادهام شد. این رفتار به خارج از محوطه هتل کشیده شد زمانی که مایکل، یکی از اعضای پرسنل شما، سعی کرد ما رو بیشتر تهدید کنه. اینطور رفتارها کاملاً غیرقابلقبول است و باعث میشود مهمانان احساس ناامنی کنند. 4. احساس تبانی: تمام تجربه اینطور به نظر میرسید که در این ملک یک شبکه بزرگتر وجود داره که رانندگان محلی و پرسنل با هدف به دست آوردن سود مالی شخصی یا جمعی، از توریستها بهرهبرداری میکنند. این نه تنها شهرت اکسیدنتال ایدن بلکه صنعت گردشگری سریلانکا رو نیز خدشهدار میکند. پیشنهاداتی برای بهبود: • اطمینان حاصل کنید که تمامی پرسنل و وابستگان (از جمله رانندگان) بهطور مناسب آموزش دیدهاند تا راحتی مهمان را در اولویت قرار داده و از استانداردهای حرفهای پیروی کنند.
1. رفتار غیرحرفهای و استثمارگرانه از طرف پرسنل و رانندگان • رانندهای که از طریق هتل ترتیب داده شده بود، غیرحرفهای بود و از برنامهریزی ترجیحی ما پیروی نکرد و به مکانهایی اصرار داشت که میتوانست کمیسیون بگیرد. این نه تنها آزاردهنده بود، بلکه احساس میکردیم که در حال تلاش برای استثمار ما هستند. • مایکل، پرسنل مربوطه که سفر رو ترتیب داده بود، در ارتباط شفاف شکست خورد و بعداً زمانی که نگرانیها رو مطرح کردیم، ما رو تهدید کرد. 2. عدم پاسخگویی و پشتیبانی از مدیریت • وقتی این مشکلات رو مطرح کردیم، مدیریت هتل تنها عذرخواهی کرد و با گفتن اینکه پرسنل مربوطه تحت برنامه CSR استخدام شده بودند، موضوع رو نادیده گرفت. این واکنش بیشتر بهنظر میرسید یک بهانه برای اجتناب از مسئولیت بود تا تلاش برای حل مشکل. 3. تهدید خارج از محوطه هتل • پرسنل، مایکل، تلاش کرد تا ما رو خارج از هتل تهدید کنه و این باعث شد که خانوادهام احساس ناامنی کنند. این رفتار کاملاً غیرقابلقبول است، بهویژه در ملکی که ادعا میکند استانداردهای بالای مهماننوازی رو ارائه میده. 4. احساس تبانی میان هتل و شبکه محلی • تجربهای که با راننده و پرسنل داشتیم، اینطور به نظر میرسید که تبانیای برای بهرهبرداری از توریستها وجود داره. اینطور رفتارها نه تنها شهرت هتل بلکه تجربه گردشگری در سریلانکا رو نیز آسیب میزنه. 5. تجربه سفر خراب شد • بهخاطر رفتار راننده، روز ما کاملاً خراب شد. مجبور شدیم سفرمون رو کوتاه کنیم.
هتل پنج ستاره عالی. صبحانه رو از دست ندید چون فوقالعاده است!
هتل خیلی بزرگ، تمیز و منظم بود!
همهچیز خوب بود!
استخر بزرگ، صبحانه عالی، تختهای آفتابگیری زیاد و درست کنار ساحل!
استخر بزرگ، صبحانه عالی، تختهای آفتابگیری زیاد و درست کنار ساحل!
باشگاه کمی کوچیک بود.
موقعیت مکانی
فضای کوچک اتاق
اقامت عالی و راحت در ساحل زیبا
پرسنل خیلی دوستانه بودن و اتاق واقعاً راحت بود. پرسنل پذیرش بهخصوص همیشه سعی میکردند بیشتر از حد معمول خدمت کنن.
پرداختهای بار/غذا یکم نامنظم بود. اونا پیشنهاد میدادن که پرداخت رو به اتاق بزنند ولی بعد از شما میخواستن که نقدی پرداخت کنید.
هتل خوب ولی نسبت قیمت به کیفیت کمی زیاد به نظر میاد.
موقعیت و رفتار پرسنل
برای من این هتل پنج ستاره بیشتر شبیه هتل چهار ستاره بود.
هتل عالی برای پایان سفر ما.
استخر فوقالعاده بود! رستوران خیلی شیک و خوشچهره بود. این که هتل کنار ساحل بود رو دوست داشتم. خیلی خوب بود که میتوانستی هر وقت خواستی بری ساحل و قدم بزنی.
اتاقها میتوانست تمیزتر باشه.