هتل پن پسیفیک ارچارد

هتل پن پسیفیک ارچاردPan Pacific Orchard

8.8از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / اورچارد / سنگاپور
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل پن پسیفیک ارچارد

هتل پان پاسیفیک اورکارد یک هتل برجسته با جوایز متعدد است که برای برتری در طراحی و مهمان‌نوازی شناخته شده است. این هتل در جوایز برتری شورای ساختمان‌های بلند و زیستگاه‌های شهری (CTBUH) 2024 به عنوان بهترین ساختمان بلند (در سطح جهانی) معرفی شد. طراحی شده توسط معماران برجسته WOHA، هتل پان پاسیفیک اورکارد افق جدیدی از خیابان اورچارد سنگاپور را با طراحی پایدار و پیشرفته خود و چهار تراس هوای آزاد با تم‌های جنگل، ساحل، باغ و ابر بازتعریف می‌کند. هر تراس تجربه‌ای منحصر به فرد را ارائه می‌دهد و در عین حال با روش‌های دوستدار محیط زیست مانند جمع‌آوری آب باران و سیستم‌های کارآمد انرژی، زندگی پایدار را ترویج می‌کند. این هتل همچنین گواهینامه معتبر BCA Green Mark Platinum را به‌خاطر تعهد خود به پایداری دریافت کرده است. هتل پان پاسیفیک اورکارد 343 اتاق و سوئیت لوکس دارد که همگی با پنجره‌های از کف تا سقف، منظره‌های خیره‌کننده‌ای...

امکانات و تفریحات هتل پن پسیفیک ارچارد

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • حوله و ملحفه (هزینه اضافی)

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 3:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 بعد از ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی ممنوع است.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • هریس - خیابان کلیمور550 ft
  • باشگاه آمریکایی1,000 ft
  • شالومف1,750 ft
  • انجمن استرالیا و نیوزلند1,800 ft
  • منطقه بویایی2,750 ft
  • مدیریت باشگاه پریمیر2,850 ft
  • جعبه سیگار2,900 ft
  • باشگاه کودکان0.7 mi
  • زمین بازی پارک فور سیزن0.7 mi
  • مسیر دویدن کوه الیزابت0.8 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] لابی لژ پان پاسیفیک اورکارد0 ft
  • کافه/بار فلوره0 ft
  • [رستوران] سو فرانسه کلیمور350 ft
جاذبه‌های برتر
  • باغ ملی ارکیده1.4 mi
  • موزه هنر سنگاپور1.8 mi
  • گالری ملی سنگاپور2.3 mi
  • مجسمه سر استمفورد رافلز2.3 mi
  • موزه تمدن‌های آسیایی2.5 mi
  • گالری شهر سنگاپور2.9 mi
  • موزه هنر و علم3 mi
  • پارک آسمان سندز3.3 mi
  • جنگل ابر3.5 mi
  • باغ‌های کنار خلیج3.5 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • مخزن دریاچه مارینا4.1 mi

آدرس و موقعیت هتل پن پسیفیک ارچارد

10 Claymore Road, Orchard, 229540 Singapore, Singapore

سوالات متداول

چه نوع صبحانه‌ای در هتل پان پاسیفیک اورکارد سرو می‌شود؟میهمانان مقیم هتل پان پاسیفیک اورکارد می‌توانند از یک صبحانه با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرات میهمانان: 8.9). گزینه‌های صبحانه شامل: قاره‌ای، بدون...
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل پان پاسیفیک اورکارد رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل پان پاسیفیک اورکارد شامل: دو نفره، دوقلو، سوئیت خانوادگی.
آیا هتل پان پاسیفیک اورکارد یک رستوران دارد؟هتل پان پاسیفیک اورکارد دو رستوران دارد: رستوران تخصصی موسلا، موسلا برای صبحانه.
آیا هتل پان پاسیفیک اورکارد برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل پان پاسیفیک اورکارد برای میهمانانی که اقامت خانوادگی رزرو می‌کنند، محبوب است.
هتل پان پاسیفیک اورکارد چقدر از مرکز سنگاپور فاصله دارد؟هتل پان پاسیفیک اورکارد 2 مایل از مرکز سنگاپور فاصله دارد. تمام مسافت‌ها به صورت خطی اندازه‌گیری شده‌اند. مسافت‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
هزینه اقامت در هتل پان پاسیفیک اورکارد چقدر است؟قیمت‌ها در هتل پان پاسیفیک اورکارد ممکن است بسته به اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت باشد.
آیا هتل پان پاسیفیک اورکارد استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. برای مشاهده جزئیات در مورد استخر و سایر امکانات به این صفحه مراجعه کنید.
زمان‌های چک-این و چک-اوت در هتل پان پاسیفیک اورکارد چه زمانی است؟چک-این در هتل پان پاسیفیک اورکارد از ساعت 3:00 بعد از ظهر است و چک-اوت تا ساعت 12:00 ظهر می‌باشد.
چه فعالیت‌هایی در هتل پان پاسیفیک اورکارد وجود دارد؟هتل پان پاسیفیک اورکارد فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌هایی اعمال شود): اسپا، مرکز تناسب اندام، ماساژ، امکانات اسپا، استخر شنا، ماساژ تمام بدن، بسته‌های اسپا/سلامتی،...

امتیازات و نظرات میهمانان هتل پن پسیفیک ارچارد

8.8از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.6
امکانات
8.8
پاکیزگی
9.1
راحتی
9.2
نسبت ارزش به هزینه
7.9
موقعیت
8.9
Wifi رایگان
9.1
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل پن پسیفیک ارچارد از نظر موقعیت مکانی، نزدیکی به مراکز خرید، تمیزی و داشتن پرسنل خوب مورد تحسین قرار گرفته است. استخر روباز و طراحی هتل نیز از نقاط قوت ذکر شده‌اند. با این حال، برخی از مهمانان از ارزش هتل نسبت به قیمت پرداختی ناراضی بوده و مشکلاتی در خصوص مدیریت پارکینگ، خدمات خشکشویی، عدم وجود آب گرم در سینک دستشویی و محدودیت در انتخاب غذای حلال را گزارش کرده‌اند. عملکرد مدیر هتل نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی و نزدیکی به مراکز خرید
تمیزی هتل
پرسنل خوب و خوش برخورد
امکانات خوب
استخر روباز
طراحی و زیرساخت ساختمان
مناظر و باغ‌ها
نکات منفی
ارزش پایین نسبت به قیمت پرداختی
مشکلات مدیریتی، به خصوص در پارکینگ
مشکلات در خدمات خشکشویی (هزینه اضافی غیرمنطقی و عدم تحویل به اتاق)
عدم وجود آب گرم در سینک دستشویی
محدودیت در انتخاب غذای حلال
عملکرد نامناسب مدیر هتل
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل پن پسیفیک ارچارد

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ارزش پولی که دادم رو نداشت. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات مشتری

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوش گذشت - پیشنهاد می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک مراکز خرید، امکانات خوب، پرسنل با توجه

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

محشر بود

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و اتاق زیر شیروانی که فوق العاده‌ان.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و موقعیت مکانی خوب

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار در سنگاپور

نکات مثبت

مناظر باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

انتخاب غذای حلال خیلی محدود

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

من تجربه خیلی بدی تو این هتل داشتم. مدیر هتل، آقای کامارودین، اصلا بلد نیست هتل رو مدیریت کنه. پارکینگ پر بود از غریبه‌هایی که اومده بودن یه مراسم، و مهمونای هتل جایی برای پارک نداشتن. با اینکه پرسنل هتل تو پارکینگ B2 بودن که به راننده‌ها کمک کنن، به من اجازه ندادن تو یه جای خالی که مخصوص مهمونا بود پارک کنم، و در عوض به یه بازدیدکننده اجازه دادن. با اینکه به پرسنل گفتم که اینجا اتاق دارم، گفتن نمی‌تونن کمکم کنن. وقتی با آقای کامارودین تو لابی طبقه 2 صحبت کردم، تنها چیزی که گفت یه 'اوکی' بی‌تفاوت بود. مجبور شدم ماشینم رو دوبله پارک کنم. این سطح از خدمات اصلا قابل قبول نیست و باید سریعا رسیدگی بشه.

Abubaker
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش پولی که دادم رو نداشت

نکات مثبت

من از زیرساخت و طراحی ساختمون خوشم اومد

نکات منفی

از رفتاری که با من تو خدمات لباسشویی داشتن خوشم نیومد. اولش گفتن دو تا لباس به عنوان خدمات رایگان تو رزرو من هست، بعدش که سفارش تحویل سریع دادم، گفتن خدمات رایگان فقط برای سفارش‌های معمولیه، منم مودبانه خواهش کردم اگه میشه هزینه اضافی تحویل سریع رو پرداخت کنم. اونا جواب دادن یه هزینه دیگه‌ست که اصلا منطقی نبود! وقتی لباسام حاضر شد، به اتاقم زنگ زدن و گفتن لباساتون تو پذیرشه، میتونین بیاین تحویل بگیرین. بهشون گفتم چرا به اتاقم نمیارین؟ جواب دادن باید پول بدین! یه هتل پنج ستاره‌ست و نمیتونن یه کم فکر کنن و یه دستگاه کارتخوان بیارن یا صبر کنن من تو اتاق پولش رو پرداخت کنم؟ این برای من خیلی شوکه کننده بود. همچنین، من خودم مسلمونم و وقتی تو بدو ورود به هتل به ما خوشامد گفتن، گفتن هیچکدوم از غذاهای بوفه حلال نیست. چطوری به کارمنداتون آموزش میدین همچین حرف اشتباهی بزنن. چون غذاهای گیاهی، سالاد و چیزای دیگه هست که حلاله. واقعا تجربه ناامیدکننده‌ای تو این هتل داشتم

Karen
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ما یه اقامت دو شب فوق العاده داشتیم، همه چی عالی بود، این هتل رو خیلی پیشنهاد می‌کنم.

نکات مثبت

موقعیت مکانی فوق العاده، ساختمون خیلی شیک، استخر زیر سقف، صبحونه عالی.

Ch
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نظافت زیاد چنگی به دل نمی‌زد! صبحونه هم خیلی معمولی بود.

نکات مثبت

بالکن داشت

نکات منفی

کارکنان باید به زبونای مختلف مسلط باشن، نه اینکه از هرچی بپرسی بگن نمی‌دونیم.

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

نسبت به پولی که دادم، نمی‌ارزید. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برخورد پرسنل

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خیلی خوبی داشتیم - پیشنهاد می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک به مراکز خرید، امکانات خوب، کارکنان پیگیر

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

باشکوه

نکات مثبت

کارکنان، استخر روباز و اتاق زیرشیروانی که فوق‌العاده‌ان.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز بود و جای خوبی داشت

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز بود

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بارم بود که می‌اومدم سنگاپور

نکات مثبت

ویو باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

غذاهای حلال خیلی محدود بود

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

من تجربه خیلی بدی تو این هتل داشتم. معلومه که آقای کامارالدین، مدیر هتل، اصلا مهارت لازم برای مدیریت رو نداره. پارکینگ پر بود از کسایی که اومده بودن یه مراسمی، برای همین مهمونای هتل جایی برای پارک نداشتن. پرسنل هتل تو پارکینگ طبقه B2 بودن و به راننده‌ها کمک می‌کردن، ولی منو راه ندادن به یه جای خالی که مخصوص مهمونا بود و در عوض گذاشتن یه بازدیدکننده اونجا پارک کنه. هرچی بهشون گفتم اینجا اتاق دارم، گفتن کاری از دستشون برنمیاد. وقتی با آقای کامارالدین تو لابی طبقه 2 صحبت کردم، تنها چیزی که گفت یه 'باشه' بی‌تفاوت بود. دیگه کلافه شدم و مجبور شدم دوبله پارک کنم. این مدل سرویس‌دهی اصلا قابل قبول نیست و باید سریعا رسیدگی بشه.

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

نسبت به پولی که دادم، نمی‌ارزید. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برخورد پرسنل

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوش گذشت - پیشنهادش می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک مراکز خرید، امکانات خوب، پرسنل خوش‌برخورد

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

محشر

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و سوییت خیلی عالی بودن.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و جای خوبی بود

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بارم بود که میومدم سنگاپور

نکات مثبت

ویو باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

انتخاب غذاهای حلال خیلی محدود بود

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ارزشش نسبت به پولی که دادم خیلی نبود. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات مشتری

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوش گذشت - پیشنهاد می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک مراکز خرید، امکانات خوب، پرسنل با توجه

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق‌العاده

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و لافت‌هاش که محشر بودن.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و موقعیت مکانی خوب

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار در سنگاپور

نکات مثبت

مناظر باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

انتخاب غذای حلال خیلی محدود

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

من تجربه خیلی بدی از اقامتم اینجا داشتم. کامارالدین، مدیر هتل، معلومه که مهارت لازم برای مدیریت این هتل رو نداره. پارکینگ پر بود از ماشین‌هایی که برای یه مراسم اومده بودن و مهمونای هتل جایی برای پارک نداشتن. با اینکه پرسنل هتل تو پارکینگ B2 بودن که به راننده‌ها کمک کنن، منو راه ندادن تو یه جای خالی که برای مهمونا بود و به جاش به یه بازدیدکننده اجازه دادن. با اینکه بهشون گفتم اینجا اتاق دارم، اصرار کردن که نمی‌تونن کمکم کنن. وقتی با آقای کامارالدین تو لابی طبقه 2 صحبت کردم، تنها جوابش یه 'باشه' بی‌تفاوت بود. از سر ناچاری، مجبور شدم دوبله پارک کنم. این سطح از خدمات غیر قابل قبوله و باید فوراً بهش رسیدگی بشه.

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ارزشش نسبت به پولی که دادم کافی نبود. شیر آب دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برخورد خوب پرسنل

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود - پیشنهاد می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک مراکز خرید، امکانات خوب، پرسنل با توجه

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق‌العاده

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و لافت‌ها که خیلی عالی هستن.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و موقعیت مکانی خوب

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار در سنگاپور

نکات مثبت

مناظر باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

انتخاب غذای حلال خیلی محدود

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

من تجربه خیلی بدی از اقامتم اینجا داشتم. کامارالدین، مدیر هتل، معلومه که مهارت لازم برای مدیریت این هتل رو نداره. پارکینگ پر بود از ماشین‌هایی که برای یه مراسم اومده بودن و مهمونای هتل جایی برای پارک نداشتن. با اینکه پرسنل هتل تو پارکینگ B2 بودن که به راننده‌ها کمک کنن، منو راه ندادن تو یه جای خالی که برای مهمونا بود و به جاش به یه بازدیدکننده اجازه دادن. با اینکه بهشون گفتم اینجا اتاق دارم، اصرار کردن که نمی‌تونن کمکم کنن. وقتی با آقای کامارالدین تو لابی طبقه 2 صحبت کردم، تنها جوابش یه 'باشه' بی‌تفاوت بود. از سر ناچاری، مجبور شدم دوبله پارک کنم. این سطح از خدمات غیر قابل قبوله و باید فوراً بهش رسیدگی بشه.

Abubaker
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش پولی که دادم رو نداشت

نکات مثبت

از زیرساخت و طراحی ساختمون خوشم اومد

نکات منفی

از برخوردی که وقتی از خدمات خشکشویی‌شون استفاده کردم اصلا خوشم نیومد. اولش گفتن دو تا از لباس‌هات با رزرو مهمون‌نوازیه، بعد که سفارش تحویل فوری دادم، گفتن خدمات مهمون‌نوازی‌شون برای سفارش‌های معمولیه، منم مودبانه خواهش کردم هزینه‌ی اضافی تحویل فوری رو حساب کنن. اونا در جواب گفتن یه هزینه‌ی دیگه‌اس که اصلا منطقی نبود! وقتی لباس‌هام حاضر شد، به اتاقم زنگ زدن و گفتن لباس‌هات توی قسمت پذیرشه، برو از اونجا بگیرشون. بهشون گفتم چرا به اتاقم نمیارین؟ جواب دادن باید پول بدین! آخه این چه وضع یه هتل پنج ستاره‌س که نمی‌تونن یه کم فکر کنن و یه دستگاه کارت‌خوان بیارن یا صبر کنن من تو اتاق پول رو پرداخت کنم بعد لباس‌ها رو ببرن؟ واقعا شوکه‌کننده بود. یه چیز دیگه هم اینکه، من خودم مسلمونم و وقتی برای تحویل اتاق اومدیم بهمون گفتن همه‌ی غذاهای بوفه حلال نیست. آخه این چه طرز آموزش دادن به کارمنداتونه که یه همچین حرف اشتباهی رو بزنن؟ خب غذاهای گیاهی، سالاد و چیزهای دیگه هست که حلاله. تجربه‌ی خیلی ناامیدکننده‌ای توی این هتل داشتم.

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ارزشش نسبت به پولی که دادم کافی نبود. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات مشتری

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود - پیشنهاد می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک مراکز خرید، امکانات خوب، پرسنل با توجه

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق‌العاده

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و لافت‌ها که خیلی عالی هستن.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و موقعیت مکانی خوب

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بارم بود که سنگاپور میومدم

نکات مثبت

مناظر باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

انتخاب‌های غذای حلال خیلی محدود بود

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

من تو این هتل تجربه‌ی خیلی بدی داشتم. کامارالدین، مدیر هتل، معلومه که مهارت لازم برای مدیریت این هتل رو نداره. پارکینگ پر بود از غریبه‌هایی که اومده بودن یه مراسمی، در نتیجه مهمونای هتل جایی برای پارک نداشتن. با اینکه پرسنل هتل تو پارکینگ B2 بودن تا به راننده‌ها کمک کنن، منو راه ندادن به یه جای خالی که مخصوص مهمونا بود و در عوض گذاشتن بازدیدکننده‌ها اونجا پارک کنن. با اینکه به پرسنل گفتم اینجا اتاق دارم، اصرار داشتن که نمی‌تونن کمکم کنن. وقتی با آقای کامارالدین تو لابی طبقه‌ی ۲ صحبت کردم، تنها جوابش یه 'باشه' بی‌تفاوت بود. از سر ناچاری مجبور شدم دوبله پارک کنم. این سطح از سرویس‌دهی غیرقابل قبوله و باید فورا رسیدگی بشه.

Abubaker
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش پولی که دادم رو نداشت

نکات مثبت

از زیرساخت و طراحی ساختمون خوشم اومد

نکات منفی

از برخوردی که وقتی از خدمات خشکشویی‌شون استفاده کردم اصلا خوشم نیومد. اولش گفتن دو تا از لباس‌هات با رزرو مهمون‌نوازیه، بعد که سفارش تحویل فوری دادم، گفتن خدمات مهمون‌نوازی‌شون برای سفارش‌های معمولیه، منم مودبانه خواهش کردم هزینه‌ی اضافی تحویل فوری رو حساب کنن. اونا در جواب گفتن یه هزینه‌ی دیگه‌اس که اصلا منطقی نبود! وقتی لباس‌هام حاضر شد، به اتاقم زنگ زدن و گفتن لباس‌هات توی قسمت پذیرشه، برو از اونجا بگیرشون. بهشون گفتم چرا به اتاقم نمیارین؟ جواب دادن باید پول بدین! آخه این چه وضع یه هتل پنج ستاره‌س که نمی‌تونن یه کم فکر کنن و یه دستگاه کارت‌خوان بیارن یا صبر کنن من تو اتاق پول رو پرداخت کنم بعد لباس‌ها رو ببرن؟ واقعا شوکه‌کننده بود. یه چیز دیگه هم اینکه، من خودم مسلمونم و وقتی برای تحویل اتاق اومدیم بهمون گفتن همه‌ی غذاهای بوفه حلال نیست. آخه این چه طرز آموزش دادن به کارمنداتونه که یه همچین حرف اشتباهی رو بزنن؟ خب غذاهای گیاهی، سالاد و چیزهای دیگه هست که حلاله. تجربه‌ی خیلی ناامیدکننده‌ای توی این هتل داشتم.

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ارزشش نسبت به پولی که دادم کافی نبود. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات مشتری

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوبی داشتم - پیشنهادش می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک مراکز خرید، امکانات خوب، پرسنل با توجه

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

محشر

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و لافت که فوق‌العاده‌ان.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و موقعیت مکانی خوب

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار در سنگاپور

نکات مثبت

مناظر باغ‌ها کارکنان

نکات منفی

گزینه غذای حلال خیلی محدود

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

من یه تجربه خیلی ناامیدکننده تو این هتل داشتم. کامارالدین، مدیر هتل، اصلا مهارت لازم برای مدیریت رو نداره. پارکینگ پر بود از کسایی که اومده بودن یه مراسمی، برای همین مهمونای هتل جا نداشتن. کارمندای هتل تو پارکینگ B2 بودن که به راننده‌ها کمک کنن، ولی منو راه ندادن به یه جای خالی که مخصوص مهمونا بود و به جاش یه بازدیدکننده رو راه دادن. با اینکه بهشون گفتم اینجا اتاق دارم، گفتن نمی‌تونن کمکم کنن. وقتی با آقای کامارالدین تو لابی طبقه 2 صحبت کردم، تنها چیزی که گفت یه 'اوکی' بی‌تفاوت بود. دیگه مجبور شدم دوبله پارک کنم. این سطح از خدمات اصلا قابل قبول نیست و باید سریعا بهش رسیدگی بشه.

Abubaker
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش پولی که دادم رو نداشت

نکات مثبت

از زیرساخت و طراحی ساختمون خوشم اومد

نکات منفی

از برخوردی که وقتی از خدمات خشکشویی‌شون استفاده کردم اصلا خوشم نیومد. اولش گفتن دو تا از لباس‌هات با رزرو مهمون‌نوازیه، بعد که سفارش تحویل فوری دادم، گفتن خدمات مهمون‌نوازی‌شون برای سفارش‌های معمولیه، منم مودبانه خواهش کردم هزینه‌ی اضافی تحویل فوری رو حساب کنن. اونا در جواب گفتن یه هزینه‌ی دیگه‌اس که اصلا منطقی نبود! وقتی لباس‌هام حاضر شد، به اتاقم زنگ زدن و گفتن لباس‌هات توی قسمت پذیرشه، برو از اونجا بگیرشون. بهشون گفتم چرا به اتاقم نمیارین؟ جواب دادن باید پول بدین! آخه این چه وضع یه هتل پنج ستاره‌س که نمی‌تونن یه کم فکر کنن و یه دستگاه کارت‌خوان بیارن یا صبر کنن من تو اتاق پول رو پرداخت کنم بعد لباس‌ها رو ببرن؟ واقعا شوکه‌کننده بود. یه چیز دیگه هم اینکه، من خودم مسلمونم و وقتی برای تحویل اتاق اومدیم بهمون گفتن همه‌ی غذاهای بوفه حلال نیست. آخه این چه طرز آموزش دادن به کارمنداتونه که یه همچین حرف اشتباهی رو بزنن؟ خب غذاهای گیاهی، سالاد و چیزهای دیگه هست که حلاله. تجربه‌ی خیلی ناامیدکننده‌ای توی این هتل داشتم.

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ارزشش نسبت به پولی که دادم کافی نبود. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات مشتری

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت عالی بود - پیشنهاد می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک به خرید، امکانات خوب، کارکنان وظیفه‌شناس

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق‌العاده

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و سوییت‌ها خیلی عالی بودن.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و موقعیت مکانی خوبی داشت.

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار در سنگاپور

نکات مثبت

مناظر باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

انتخاب غذای حلال خیلی محدود بود.

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

من تجربه خیلی ناامیدکننده‌ای در این هتل داشتم. کامارالدین، مدیر هتل، به وضوح مهارت‌های لازم برای مدیریت موثر این هتل رو نداره. پارکینگ کاملاً توسط افرادی که برای شرکت در یک رویداد اومده بودن پر شده بود و مهمانان هتل هیچ جای پارکی نداشتن. در حالی که کارکنان هتل در پارکینگ B2 برای کمک به رانندگان حضور داشتن، من رو از دسترسی به یک جای خالی که برای مهمانان در نظر گرفته شده بود منع کردن و به جاش به بازدیدکنندگان اجازه دادن. با وجود اینکه به کارکنان گفتم که اینجا اتاق دارم، اونا اصرار داشتن که نمی‌تونن به من کمک کنن. وقتی با آقای کامارالدین در لابی طبقه 2 صحبت کردم، تنها پاسخش یک 'باشه' بی‌تفاوت بود. از فرط عصبانیت، چاره‌ای جز دوبله پارک کردن نداشتم. این سطح از خدمات غیرقابل قبوله و نیاز به توجه فوری داره.

Abubaker
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش پول رو نداشت

نکات مثبت

من زیرساخت و طراحی ساختمان رو دوست داشتم.

نکات منفی

از رفتاری که هنگام استفاده از خدمات خشکشویی‌شون با من شد خوشم نیومد. اولش به من گفتن که با رزرو من 2 قلم لباس رایگان دارم و بعدش که سفارش تحویل سریع دادم، بهم گفتن خدمات رایگان برای سفارش‌های عادیه، بنابراین مؤدبانه درخواست کردم که می‌تونم هزینه اضافی تحویل سریع رو پرداخت کنم. اونا در جواب گفتن یه هزینه دیگه‌ست که هیچ معنی‌ای نداره! وقتی لباس‌هام آماده شد، به اتاقم زنگ زدن و گفتن لباس‌هاتون در پذیرشه، می‌تونید از اونجا تحویل بگیرید. بهشون گفتم چرا به اتاقم تحویل نمیدین؟ اونا در جواب گفتن باید پول پرداخت کنید! این یه هتل پنج ستاره‌ست و اونا نمی‌تونن یه کم فکر کنن و یه دستگاه کارت‌خوان بیارن یا صبر کنن تا من توی اتاق پول رو پرداخت کنم قبل از اینکه لباس‌ها رو بگیرم؟ این برای من کاملاً تکان‌دهنده بود. همچنین، من خودم مسلمان هستم و وقتی در هنگام ورود از ما استقبال کردن، به ما گفتن که همه چیز در بوفه حلال نیست. چطور کارمنداتون رو آموزش میدین که چنین حرف اشتباهی بزنن؟ چون غذای گیاهی، سالاد و چیزهای دیگه‌ای هست که حلال خواهد بود. تجربه کاملاً ناامیدکننده‌ای در این هتل بود.

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ارزشش نسبت به پولی که دادم، کافی نبود. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برخورد خوب پرسنل

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود - پیشنهاد می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک مراکز خرید، امکانات خوب، پرسنل با توجه

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق‌العاده

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و لافت‌ها که خیلی عالی هستن.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و موقعیت مکانی خوبی داشت.

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار در سنگاپور

نکات مثبت

مناظر باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

انتخاب غذای حلال خیلی محدود بود.

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

من تجربه خیلی ناامیدکننده‌ای در این هتل داشتم. کامارالدین، مدیر هتل، به وضوح مهارت‌های لازم برای مدیریت موثر این هتل رو نداره. پارکینگ کاملاً توسط افرادی که برای شرکت در یک رویداد اومده بودن پر شده بود و مهمانان هتل هیچ جای پارکی نداشتن. در حالی که کارکنان هتل در پارکینگ B2 برای کمک به رانندگان حضور داشتن، من رو از دسترسی به یک جای خالی که برای مهمانان در نظر گرفته شده بود منع کردن و به جاش به بازدیدکنندگان اجازه دادن. با وجود اینکه به کارکنان گفتم که اینجا اتاق دارم، اونا اصرار داشتن که نمی‌تونن به من کمک کنن. وقتی با آقای کامارالدین در لابی طبقه 2 صحبت کردم، تنها پاسخش یک 'باشه' بی‌تفاوت بود. از فرط عصبانیت، چاره‌ای جز دوبله پارک کردن نداشتم. این سطح از خدمات غیرقابل قبوله و نیاز به توجه فوری داره.

Abubaker
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش این همه پول رو نداشت

نکات مثبت

من از طراحی و زیرساخت ساختمون خوشم اومد.

نکات منفی

از رفتاری که موقع استفاده از خدمات خشکشویی هتل باهام شد خوشم نیومد. اولش بهم گفتن با رزرو من دو تا لباس رایگان می‌تونم بدم خشکشویی، بعدش که سفارش تحویل سریع دادم، گفتن خدمات رایگان فقط برای سفارش‌های معمولیه، منم مودبانه درخواست کردم اگه می‌شه هزینه اضافی تحویل سریع رو پرداخت کنم. اونا در جواب گفتن یه هزینه دیگه‌ست که اصلاً منطقی نبود! وقتی لباس‌هام آماده شد، به اتاقم زنگ زدن و گفتن لباس‌هاتون تو پذیرشه، می‌تونید بیاید تحویل بگیرید. من گفتم چرا به اتاقم نمیارید؟ گفتن باید پول بدید! آخه این چه وضعشه یه هتل پنج ستاره‌ست، نمی‌تونن خودشون یه کم فکر کنن و یه دستگاه کارت‌خوان بیارن یا صبر کنن من تو اتاق پول رو پرداخت کنم بعد لباس‌ها رو ببرم؟ واقعاً برام شوکه‌کننده بود. یه چیز دیگه، من خودم مسلمونم، وقتی برای تحویل اتاق اومدیم، بهمون گفتن هیچی تو بوفه حلال نیست. آخه چطوری به کارمنداتون یاد می‌دید چنین حرف اشتباهی بزنن؟ کلی غذای گیاهی، سالاد و چیزهای دیگه هست که حلاله. واقعاً تجربه ناامیدکننده‌ای تو این هتل داشتم.

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ارزشش نسبت به پولی که دادم، کافی نبود. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برخورد خوب پرسنل

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خوبی داشتم - پیشنهاد می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک مراکز خرید، امکانات خوب، پرسنل حرفه‌ای

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق‌العاده

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و سوئیت خیلی خوب بودن.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و موقعیت مکانی خوب

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار در سنگاپور

نکات مثبت

مناظر باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

انتخاب غذای حلال خیلی محدود بود

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

من تجربه خیلی ناامیدکننده‌ای تو این هتل داشتم. به نظر من آقای کامارالدین، مدیر هتل، مهارت‌های لازم برای مدیریت هتل رو نداره. پارکینگ پر شده بود از آدم‌های متفرقه که برای یه مراسم اومده بودن، و مهمونای هتل هیچ جای پارکی نداشتن. با اینکه پرسنل هتل تو پارکینگ B2 بودن تا به راننده‌ها کمک کنن، من رو به یه جای خالی که مخصوص مهمونا بود راه ندادن و به جاش به بازدیدکننده‌ها اجازه دادن. با اینکه بهشون گفتم اینجا اتاق دارم، اصرار داشتن که نمی‌تونن کمکی کنن. وقتی با آقای کامارالدین تو لابی طبقه 2 صحبت کردم، تنها جوابش این بود که 'باشه'. از سر ناچاری مجبور شدم دوبله پارک کنم. این سطح از خدمات غیرقابل قبوله و باید فوراً بهش رسیدگی بشه.

Abubaker
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش این همه پول رو نداشت

نکات مثبت

من از طراحی و زیرساخت ساختمون خوشم اومد.

نکات منفی

از رفتاری که موقع استفاده از خدمات خشکشویی هتل باهام شد خوشم نیومد. اولش بهم گفتن با رزرو من دو تا لباس رایگان می‌تونم بدم خشکشویی، بعدش که سفارش تحویل سریع دادم، گفتن خدمات رایگان فقط برای سفارش‌های معمولیه، منم مودبانه درخواست کردم اگه می‌شه هزینه اضافی تحویل سریع رو پرداخت کنم. اونا در جواب گفتن یه هزینه دیگه‌ست که اصلاً منطقی نبود! وقتی لباس‌هام آماده شد، به اتاقم زنگ زدن و گفتن لباس‌هاتون تو پذیرشه، می‌تونید بیاید تحویل بگیرید. من گفتم چرا به اتاقم نمیارید؟ گفتن باید پول بدید! آخه این چه وضعشه یه هتل پنج ستاره‌ست، نمی‌تونن خودشون یه کم فکر کنن و یه دستگاه کارت‌خوان بیارن یا صبر کنن من تو اتاق پول رو پرداخت کنم بعد لباس‌ها رو ببرم؟ واقعاً برام شوکه‌کننده بود. یه چیز دیگه، من خودم مسلمونم، وقتی برای تحویل اتاق اومدیم، بهمون گفتن هیچی تو بوفه حلال نیست. آخه چطوری به کارمنداتون یاد می‌دید چنین حرف اشتباهی بزنن؟ کلی غذای گیاهی، سالاد و چیزهای دیگه هست که حلاله. واقعاً تجربه ناامیدکننده‌ای تو این هتل داشتم.

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ارزشش نسبت به پولی که دادم زیاد نبود. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات مشتری

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت عالی داشتم - توصیه می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک به مراکز خرید، امکانات خوب، کارکنان با توجه

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق‌العاده

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و سوییت‌ها خیلی عالی بودن.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و موقعیت مکانی خوبی داشت.

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار در سنگاپور

نکات مثبت

مناظر باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

انتخاب غذای حلال خیلی محدود بود

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

من تجربه خیلی ناامیدکننده‌ای در این هتل داشتم. کامارالدین، مدیر هتل، به وضوح مهارت‌های لازم برای مدیریت موثر این هتل رو نداره. پارکینگ کاملاً توسط افرادی که برای شرکت در یک رویداد اومده بودن پر شده بود و مهمانان هتل هیچ جای پارکی نداشتن. در حالی که کارکنان هتل در پارکینگ B2 برای کمک به رانندگان حضور داشتن، من رو از دسترسی به یک جای خالی که برای مهمانان در نظر گرفته شده بود منع کردن و به جاش به بازدیدکنندگان اجازه دادن. با وجود اینکه به کارکنان گفتم که اینجا اتاق دارم، اونا اصرار داشتن که نمی‌تونن به من کمک کنن. وقتی با آقای کامارالدین در لابی طبقه 2 صحبت کردم، تنها پاسخش یک 'باشه' بی‌تفاوت بود. از فرط عصبانیت، چاره‌ای جز دوبله پارک کردن نداشتم. این سطح از خدمات غیرقابل قبوله و نیاز به توجه فوری داره.

Abubaker
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش پول رو نداشت

نکات مثبت

من زیرساخت و طراحی ساختمان رو دوست داشتم.

نکات منفی

از رفتاری که هنگام استفاده از خدمات خشکشویی‌شون با من شد خوشم نیومد. اولش به من گفتن که با رزرو من 2 قلم لباس رایگان دارم و بعدش که سفارش تحویل سریع دادم، بهم گفتن خدمات رایگان برای سفارش‌های عادیه، بنابراین مؤدبانه درخواست کردم که می‌تونم هزینه اضافی تحویل سریع رو پرداخت کنم. اونا در جواب گفتن یه هزینه دیگه‌ست که هیچ معنی‌ای نداره! وقتی لباس‌هام آماده شد، به اتاقم زنگ زدن و گفتن لباس‌هاتون در پذیرشه، می‌تونید از اونجا تحویل بگیرید. بهشون گفتم چرا به اتاقم تحویل نمیدین؟ اونا در جواب گفتن باید پول پرداخت کنید! این یه هتل پنج ستاره‌ست و اونا نمی‌تونن یه کم فکر کنن و یه دستگاه کارت‌خوان بیارن یا صبر کنن تا من توی اتاق پول رو پرداخت کنم قبل از اینکه لباس‌ها رو بگیرم؟ این برای من کاملاً تکان‌دهنده بود. همچنین، من خودم مسلمان هستم و وقتی در هنگام ورود از ما استقبال کردن، به ما گفتن که همه چیز در بوفه حلال نیست. چطور کارمنداتون رو آموزش میدین که چنین حرف اشتباهی بزنن؟ چون غذای گیاهی، سالاد و چیزهای دیگه‌ای هست که حلال خواهد بود. تجربه کاملاً ناامیدکننده‌ای در این هتل بود.

Radil
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات منفی

ارزشش نسبت به پولی که دادم، اونقدرها نبود. سینک دستشویی آب گرم نداشت.

Lee-ying
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 29 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات مشتری

Ann
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خیلی خوبی داشتیم - پیشنهاد می‌کنم

نکات مثبت

نزدیک به مراکز خرید، امکانات خوب، پرسنل خوش برخورد

نکات منفی

هیچی!

Mathieu
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

فوق العاده

نکات مثبت

پرسنل، استخر روباز و سوییت‌های خیلی باحال.

نکات منفی

هیچی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خیلی تمیز و موقعیت مکانی عالی

Ruth
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 26 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیز

Hussen
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اولین بار در سنگاپور

نکات مثبت

مناظر باغ‌ها پرسنل

نکات منفی

انتخاب غذای حلال خیلی محدود بود

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.