هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا

هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپاPandanus Beach Resort & Spa Hotel

8.4از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / بنتوتا / سریلانکا
ستاره هتل / 3 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا

هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا در کنار ساحل در ایندورووا واقع شده و دارای استخر بیرونی، مرکز تناسب اندام و آرایشگاه/سالن زیبایی است. اتاق‌های آن دارای چشم‌انداز دریا و دسترسی به وای‌فای رایگان هستند. اتاق‌ها با بالکن تجهیز شده و دارای تلویزیون صفحه‌تخت، کتری برقی و مینی‌بار هستند. حمام خصوصی شامل امکانات دوش و سشوار است. میهمانان می‌توانند در رستوران این ریزورت که غذاهای آلاکارته و بوفه‌ای سرو می‌کند، غذا بخورند. خدمات اتاق نیز ارائه می‌شود. پرسنل در پذیرش 24 ساعته می‌توانند در زمینه خدمات شستشوی لباس، فکس/فتوکپی، اتو کردن و تبدیل ارز کمک کنند. پارکینگ خصوصی رایگان در دسترس است. این ریزورت 55 مایل از فرودگاه بندرانایک فاصله دارد. زوج‌ها به‌ویژه مکان آن را دوست دارند و امتیاز 8.8 را برای سفر دو نفره به آن داده‌اند. فاصله در توصیف ملک با استفاده از © OpenStreetMap محاسبه شده است.

امکانات و تفریحات هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • بیده

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2:00 بعد از ظهر
زمان خروجاز ساعت 12:00 تا 12:30 بعد از ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • لونوگانگا3.5 mi
  • مرکز پرورش لاک‌پشت کُسگودا3.7 mi
  • زمین بندولا سنادیرا6 mi
  • جزیره هوندوا7 mi
  • باغ‌های باوا8 mi
  • باغ مختصر - بیویس باوا8 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] جوانه بامبو [رستوران]550 ft
  • [رستوران] ذابا600 ft
  • [رستوران] اوستریا رومانا800 ft
زیبایی‌های طبیعی
  • دریاچه بنتوتا3.4 mi
  • جنگل اوراگها8 mi
سواحل اطراف
  • ساحل ایندورووا9.8 ft
  • ساحل ماها ایندورووا0.8 mi
  • ساحل بنتوتا2.8 mi
  • ساحل کُسگودا3.2 mi
  • ساحل موراگالا4.7 mi

آدرس و موقعیت هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا

Galle Road, Yalegama, Induruwa., 80510 Bentota, Sri Lanka

سوالات متداول

چه کارهایی می‌توان در هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا انجام داد؟هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ای داشته باشد): اسپا، جکوزی، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی، دارت، سرگرمی‌های...
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا شامل: سه تخته، دو تخته و سوئیت.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا سرو می‌شود؟میهمانان مقیم در هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا می‌توانند از صبحانه با امتیاز بالا (امتیاز بررسی مهمان: 7.1) لذت ببرند. گزینه‌های صبحانه شامل: قاره‌ای، گیاهی، آسیایی و...
هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا چقدر از مرکز بنتوتا فاصله دارد؟هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا 3 مایل از مرکز بنتوتا فاصله دارد. تمامی فواصل به صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فواصل واقعی ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا رستورانی در محل دارد؟هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا دارای 2 رستوران است: golden sands و ocean.
هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا چقدر به ساحل نزدیک است؟نزدیک‌ترین ساحل 150 فوت از هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا فاصله دارد. تمامی فواصل به صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فواصل واقعی ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا برای مهمانان خود جکوزی دارد؟بله، یک جکوزی وجود دارد. می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این و سایر امکانات در هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا در این صفحه بیابید.
آیا هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. برای مشاهده جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات به این صفحه مراجعه کنید.
هزینه اقامت در هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا چقدر است؟قیمت‌ها در هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا بسته به زمان اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) ممکن است متفاوت باشد.
ساعات ورود و خروج در هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا چه زمانی است؟زمان ورود به هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا از ساعت 2:00 بعد از ظهر و زمان خروج تا 12:30 بعد از ظهر است.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا

8.4از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9
امکانات
8.4
پاکیزگی
8.6
راحتی
8.6
نسبت ارزش به هزینه
8
موقعیت
8.7
Wifi رایگان
7.8
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا، نظرات متفاوتی از کاربران دریافت کرده است. بسیاری از مهمانان از موقعیت مکانی عالی هتل در کنار ساحل، پرسنل مهربان و خوش برخورد، و تمیزی اتاق ها رضایت داشته اند. برخی از کارکنان، به ویژه در بخش پذیرش، به دلیل خدمات عالی مورد تحسین قرار گرفته اند. با این حال، تعدادی از مهمانان از کیفیت غذا، عدم نگهداری مناسب از ساحل و امکانات آن، و همچنین رفتارهای غیرحرفه ای و کلاهبرداری (به گفته برخی) شکایت داشته اند. همچنین، یک کاربر به سبک کلوپی هتل و اجبار به استفاده از دستبند برای غذا و نوشیدنی اشاره کرده که برایش ناخوشایند بوده است.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی هتل در کنار ساحل
پرسنل مهربان و خوش برخورد (به ویژه کارکنان پذیرش: نیومی، آمندی، سارا، چاتوری، سوسانتی، پاسندو، آجیت)
تمیزی اتاق ها و امکانات رفاهی مناسب
چشم انداز خوب از اتاق ها
استخر و ساحل عالی
صبحانه بوفه متنوع و کامل
دکوراسیون شیک و محیط دلپذیر
نکات منفی
کیفیت نامناسب غذا (به خصوص در صبحانه)
عدم نگهداری مناسب از ساحل و امکانات آن (تخت های آفتاب گیر و چترهای آسیب دیده)
رفتارهای غیرحرفه ای و کلاهبرداری (عدم پاسخگویی مناسب به رزروها، اتاق های کثیف و نامناسب، امتناع از بازپرداخت وجه)
سبک کلوپی هتل و اجبار به استفاده از دستبند برای غذا و نوشیدنی
صدای زیاد تخت ها
رستوران واقع در طبقه اول و بدون حس و حال مناسب
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل پاندانوس بیچ ریزورت اند اسپا

Dimasha
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ما دوباره برمی‌گردیم

نکات مثبت

شور chef تیوانکا خیلی خوش‌برخورد و پرانرژی بود. مدیر پذیرش، جولین، خیلی به خدمات مشتری اهمیت می‌داد و تیمش هم همینطور. غذاها نیاز به بهبود دارند.

Giada
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلات

نکات مثبت

خیلی خوش گذشت. غذا خیلی خوشمزه بود و پرسنل خیلی کمک‌کننده بودند. مخصوصاً پرسنل پذیرش، نیومی، آمندی، سارا، چاتوری، سوسانتی، پسندو.

نکات منفی

هیچ چیزی

Juliet
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوش گذشت

نکات مثبت

همه چیز عالی بود. ما انتظار داشتیم که زودتر وارد شویم، ولی این امکان نبود. ولی پسر پسندو به ما کمک کرد که اتاق پیدا کنیم. همچنین تیم پذیرش خدمات عالی ارائه دادند، سوسانتی، سارا، چاتوری.

نکات منفی

هیچ چیزی

Linda
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالیه

نکات منفی

هیچی

Gaya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

محیط زیبا و هتل شگفت‌انگیز با پرسنل خیلی خوش‌استقبال و غذا و خدمات عالی

نکات مثبت

محیط زیبا، دکوراسیون شیک، پرسنل عالی، غذا عالی، استخر عالی و ساحل فوق‌العاده.

نکات منفی

من همه چیز رو دوست داشتم. هر سال به این هتل برمی‌گردم چون اونجا خیلی خوشحال هستم!

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوش گذشت

نکات مثبت

همه چیز خوب بود. استقبال گرم. اقامت خیلی خوبی در Pandanus Beach داشتیم. از تیم پذیرش چاتوری، سارا، سوسانتی، نیومی و کارکنان پذیرش تشکر ویژه دارم.

A
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز بود، همه امکانات راحتی رو داشت و دید فوق‌العاده‌ای داشت. پرسنل خیلی مهربان و به نیازهای مهمان توجه می‌کردند، از پذیرش تا بخش رستوران و استخر/ساحل. خدمات شستشو عالی بود. صبحانه متنوع و خوشمزه بود، برای همه سلیقه‌ها.

نکات منفی

هیچی

Emily
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز خوب بود

نکات منفی

هیچی

Shi
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود و تشکر ویژه از تیم پذیرش چاتوری، سارا، سوسن، آمندی، آجیت و نیومی

نکات منفی

هیچی

Helene
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این یه کلاه‌برداریه

نکات مثبت

هیچی.

نکات منفی

این یه کلاه‌برداریه - اصلاً نرید اینجا. تجربه‌ای واقعاً بد بود. انقدر بد بود که بعد از یه روز ترک کردیم و هتل دیگه‌ای رزرو کردیم، گرچه مجبور شدیم برای دو هتل هزینه پرداخت کنیم. اول، سایت Booking این هتل رو 5 ستاره معرفی کرده که اشتباهه. هتل خودش اعتراف کرد که خودش رو 4 ستاره می‌دونه. حتی این هم درست نیست و من این هتل رو 2 ستاره می‌دونم. دوم، وقتی رسیدیم، پذیرش خیلی تعجب کرده بود که کسی می‌خواد چک‌این کنه و متوجه نمی‌شد که اتاق رو از طریق Booking رزرو کردیم. سوم، اتاقی که به ما دادن بدترین اتاقی بود که تا حالا دیدیم. شرایطش مثل یک هاستل خیلی بد بود. بوی کپک می‌داد، سوسک داشت، حوله‌ها کثیف و قدیمی بودن. پارچه‌های کثیف روی زمین بودن، مو توی تخت بود و پرده‌ها لکه داشت. بیرون اتاق بوی فاضلاب میومد. انقدر ناراحت بودیم که حتی از ترس سوسک و شپش از باز کردن چمدون‌هایمون خودداری کردیم. به مسئولین شکایت کردیم و در واقع یه سوئیت به ما پیشنهاد دادن. پرسنل در این مرحله بهترین تلاش خودش رو برای ارائه اتاق جدید و پذیرایی کامل کرد چون مدیریت از ارائه بازپرداخت خودداری کرد، گرچه این واضحاً یه کلاه‌برداری بود. هتل به ما گفت که می‌تونیم اتاق رو لغو کنیم و 50 درصد هزینه اقامت رو پس بگیریم، اما وقتی این کار رو کردیم، هتل از پرداخت بازپرداخت امتناع کرد. کاملاً غیرحرفه‌ای و دوباره - یه کلاه‌برداری. برای ما هیچ وقت گزینه‌ای برای موندن نبود. منطقه غذاخوری دقیقاً به اندازه اتاق‌ها کثیف بود و غذا اصلاً خوشمزه نبود. منطقه جلوی هتل هم کثیف و غیرقابل دعوت بود و هیچ توجهی بهش نمی‌شد. تلاش کردیم تا تخت‌های ساحلی پیدا کنیم که حدود 30 دقیقه طول کشید و هیچ حوله‌ای موجود نبود. با اینکه هتل هیچ حوله‌ای نداشت، به ما گفته شد که اجازه نداریم از حوله‌های اتاق استفاده کنیم... کل تجربه و محیط بسیار بد بود. ما خیلی از هتل و از سایت Booking ناامید شدیم که اجازه دادن چنین کلاه‌برداری‌هایی توی صفحه‌شون باشه.

Rajesh
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت هتل، درست کنار ساحل. صدای آرامش‌بخش امواج رو تمام روز می‌شنیدیم.

نکات منفی

کیفیت غذا در صبحانه

Cathy
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مردم خیلی دوستانه هستند

نکات منفی

تخت هر بار که روی یکی از طرف‌ها می‌چرخیدم، خیلی صدا می‌داد.

Luc
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی معمولی

نکات مثبت

اتاق و آشپزخانه خوب بودن

نکات منفی

ساحل، تخت‌های ساحلی، و قسمت‌های عمومی... دیگه هیچ شباهتی به عکس‌هایی که در Booking نمایش داده شده بودن ندارن! سازمان‌دهی کارکنان ساحل و چترهای سایه‌بان خیلی خراب بود، تخت‌ها در همه جهات پخش شده بودن، تکه‌هایی از پایه‌های چترهای آسیب‌دیده و قدیمی به‌هم ریخته بودن، و این خیلی عجیب به نظر می‌رسید... قسمت ساحل هتل خیلی بی‌توجه بهش رسیدگی می‌شد و خانم پذیرش هم نتونست برای ما تاکسی رزرو کنه به دلایل مسئولیتی... به ما پیشنهاد داد که خودمون بریم توی خیابون تاکسی پیدا کنیم، به‌طور کلی این موضوع خیلی مهم نیست ولی نشان‌دهنده بی‌میل بودن نسبت به کمک بود که خیلی عجیب بود، چون در هتل‌های دیگه (صرف‌نظر از دسته‌بندی) در سریلانکا همیشه استقبال و خدمات استثنائی وجود داره. به جز اتاق، صبحانه با تنوع زیاد و مهربانی چند نفر از کارکنان، برای این نوع هتل خیلی ناامیدکننده بود.

Dimasha
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ما دوباره میایم

نکات مثبت

سرآشپز تیوانکا خیلی خوش‌آمدگو و پرحرف بود و رفتار خیلی مثبتی داشت. مدیر دفتر جلویی، جولین، فوق‌العاده خدمت‌گزار بود و تیمش هم همینطور. غذاها نیاز به بهبود دارند.

Giada
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلات

نکات مثبت

خیلی لذت بردیم. غذا خوشمزه بود و پرسنل خیلی کمک‌کننده بودند. مخصوصاً پرسنل دفتر جلویی نیومی، آماندی، سارا، چاتوری، سوسانتی و پاسندو.

نکات منفی

هیچ چیزی

Juliet
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود. ما انتظار داشتیم که بتونیم زودتر وارد بشیم ولی این امکان نداشت. اما پسر بچه، پاسندو، به ما کمک کرد تا اتاق بگیریم. همچنین تیم دفتر جلویی سرویس عالی داشتند، سوسانتی، سارا و چاتوری.

نکات منفی

هیچ چیزی

Linda
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود

نکات منفی

هیچ چیزی

Gaya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

محیط زیبا، هتل فوق‌العاده با پرسنل خیلی خوش‌آمدگو و غذا و سرویس عالی

نکات مثبت

محیط زیبا، دکوراسیون شیک، پرسنل شگفت‌انگیز، غذا عالی، استخر فوق‌العاده و ساحل فوق‌العاده.

نکات منفی

من از همه‌چیز راضی بودم. من هر سال به این هتل برمی‌گردم چون اینجا خوشحالم!

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود. پذیرایی گرمی داشتیم. اقامت خیلی خوبی با پاندا‌نوس بیچ داشتیم. از تیم دفتر جلویی چاتوری، سارا، سوسانتی، نیومی و کارکنان بخش حمل و نقل خیلی تشکر می‌کنیم.

A
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز بود، تمام امکانات راحتی داشت و منظره فوق‌العاده‌ای داشت. پرسنل خیلی مهربان و توجه‌مندی بودند و به نیازهای مشتری رسیدگی می‌کردند، از تیم پذیرش تا کارکنان رستوران و بخش استخر/ساحل. سرویس خشک‌شویی عالی بود. صبحانه به صورت بوفه و متنوع بود، برای تمام سلیقه‌ها.

نکات منفی

هیچ چیزی

Emily
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود

نکات منفی

هیچ چیزی

Shi
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود و از تیم دفتر جلویی چاتوری، سارا، سوسان، آماندی، اجیت و نیومی خیلی تشکر می‌کنم.

نکات منفی

هیچ چیزی

Helene
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این کلاهبرداریه

نکات مثبت

هیچ چیزی.

نکات منفی

این کلاهبرداریه - اصلاً به اینجا نیاید. تجربه‌ای واقعاً بد بود. اینقدر بد بود که بعد از یک روز رفتیم و هتل دیگری رزرو کردیم، هرچند که مجبور شدیم برای دو هتل پول بدیم. اول اینکه بوکینگ این هتل رو به عنوان هتل 5 ستاره معرفی کرده که اشتباهه. هتل حتی اعتراف کرد که خودش رو هتل 4 ستاره می‌دونه. حتی این هم اشتباهه و من این هتل رو فقط 2 ستاره می‌دونم. دوم اینکه وقتی رسیدیم، پذیرش خیلی تعجب کرده بود که کسی داره وارد میشه و نمی‌فهمید که ما اتاق رو از طریق بوکینگ رزرو کرده‌ایم. سوم اینکه اتاقی که به ما دادن، کثیف‌ترین اتاقی بود که تا به حال دیده بودیم. وضعیت اتاق به شدت شبیه به یک هاستل بد بود. بوی کپک می‌داد، سوسک داشت، حوله‌ها کثیف و کهنه بودند. پارچه‌های کثیف روی زمین بود، مو در رختخواب و پرده‌ها لکه داشت. بیرون اتاق بوی فاضلاب می‌آمد. اینقدر ناراحت بودیم که حتی از ترس سوسک‌ها و حشره‌های تخت، چمدان‌هایمان را باز نکردیم. ما شکایت کردیم و در نهایت یک سوئیت به ما پیشنهاد شد. پرسنل در این مرحله بهترین تلاش خودشون رو برای ارائه اتاق جدید و خدمات کامل غذا انجام دادند چون مدیریت از بازپرداخت وجه امتناع کرد، با اینکه این کاملاً یک کلاهبرداری بود. هتل به ما گفت که می‌توانیم اتاق را لغو کنیم و 50% از هزینه اقامت رو پس بگیریم ولی وقتی این کار رو کردیم، هتل از ارائه بازپرداخت خودداری کرد. کاملاً غیرحرفه‌ای و باز هم یک کلاهبرداری. برای ما هیچ وقت گزینه‌ای برای اقامت نبود. سالن غذاخوری هم به اندازه اتاق‌ها کثیف بود و غذا اصلاً خوشایند نبود. ناحیه جلوی هتل هم کثیف، نامناسب و به خوبی نگهداری نمی‌شد. ما تلاش کردیم تا تخت‌های ساحلی بگیریم که حدود 30 دقیقه طول کشید و حوله‌ای در دسترس نبود. با اینکه هتل حوله اضافی نداشت، به ما گفته شد که نمی‌توانیم از حوله‌های معمولی اتاق استفاده کنیم... کل تجربه و محیط خیلی بد بود. ما از این هتل و از بوکینگ به خاطر اینکه اجازه می‌دهند چنین کلاهبرداری‌هایی در صفحه‌شان باشد، خیلی ناامیدیم.

Rajesh
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت هتل عالیه، درست روی ساحل. صدای آرامش‌بخش امواج در طول روز شنیده می‌شد.

نکات منفی

کیفیت غذا در صبحانه.

Dimasha
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ما دوباره برمی‌گردیم

نکات مثبت

شوه‌شف تیوانکا خیلی خوش‌برخورد و پرانرژی بود. مدیر پذیرش جولین خیلی خدمتگزار بود. و تیم او. غذاها نیاز به بهبود دارند.

Giada
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلات

نکات مثبت

ما خیلی لذت بردیم. غذا خیلی خوشمزه بود و پرسنل خیلی کمک‌کننده بودند. مخصوصاً پرسنل پذیرش نایومی، آماندی، سارا، چاتوری، سوسانتی، پاسیندو.

نکات منفی

هیچ چیزی.

Juliet
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود. انتظار داشتیم که زودتر چک‌این کنیم که این اتفاق نیفتاد، ولی پسر خوبی به نام پاسندو به ما کمک کرد تا اتاق بگیریم. همچنین تیم پذیرش عالی بود، سوسانتی، سارا و چاتوری خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه دادن.

نکات منفی

هیچ چیز

Linda
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالیه

نکات منفی

هیچ چیز

Gaya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

محیط زیبا، هتل شگفت‌انگیز با پرسنل خیلی خوش‌برخورد و غذا و خدمات عالی

نکات مثبت

محیط دلپذیر، دکوراسیون شیک، پرسنل فوق‌العاده، غذا عالی، استخر عالی و ساحل فوق‌العاده.

نکات منفی

همه‌چیز رو دوست داشتم. هر سال به این هتل برمی‌گردم چون اونجا خوشحالم!

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود. استقبال گرم. اقامت عالی‌ای با ساحل پاندانوس داشتیم. تشکر ویژه از تیم پذیرش چاتوری، سارا، سوسانتی، نایومی و مسئولین پذیرایی.

A
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز، مجهز به همه امکانات و با منظره‌ای فوق‌العاده. پرسنل خیلی مهربان و توجه‌مند به نیازهای مشتری، از تیم پذیرش گرفته تا تیم رستوران و استخر/ساحل. خدمات خشکشویی عالی. صبحانه بوفه‌ای غنی و متنوع، برای همه سلیقه‌ها.

نکات منفی

هیچ چیز

Emily
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود

نکات منفی

هیچ چیز

Shi
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود و تشکر ویژه از تیم پذیرش چاتوری، سارا، سوسان، آماندی، اجیث و نایومی.

نکات منفی

هیچ چیزی.

Helene
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این یه کلاه‌برداریه

نکات مثبت

هیچ چیزی.

نکات منفی

این یه کلاه‌برداریه - اصلاً اینجا نرید. تجربه‌ای خیلی بد بود. انقدر بد بود که بعد از یک روز از هتل رفتیم و هتل دیگه‌ای رزرو کردیم، با اینکه برای دو هتل پرداخت کردیم. اول از همه، بوکینگ این هتل رو به عنوان هتل 5 ستاره لیست کرده که اشتباهه. خود هتل حتی اعتراف کرد که خودش رو هتل 4 ستاره می‌دونه. حتی این هم درست نیست و من این هتل رو 2 ستاره می‌دونم. دوم اینکه، وقتی رسیدیم، پذیرش انگار شوکه شده بود که کسی چک‌این می‌کنه و نمی‌فهمید که ما از طریق بوکینگ اتاق رزرو کرده‌ایم. سوم اینکه، اتاقی که به ما دادن کثیف‌ترین اتاقی بود که تا حالا دیده بودیم. سطحش مثل یه اتاق خیلی بد در هاستل بود. بوی کپک می‌داد، سوسک داشت، حوله‌ها کثیف و قدیمی بودن. لباس‌های کثیف روی زمین بودن، موها روی تخت و پرده‌ها لکه‌دار بودن. بیرون اتاق بوی فاضلاب می‌داد. ما انقدر احساس ناراحتی کردیم که از ترس سوسک و حشرات تخت‌ها چمدان‌هامون رو باز نکردیم. ما شکایت کردیم و در واقع به ما ارتقاء به سوئیت پیشنهاد شد. پرسنل در این مرحله بهترین تلاشش رو کرد و اتاق جدید و پذیرایی کامل پیشنهاد داد چون مدیریت از ارائه بازپرداخت خودداری کرد، با اینکه این کاملاً یه کلاه‌برداری بود. هتل به ما گفت که می‌تونیم اتاق رو لغو کنیم و 50٪ از هزینه رو پس بگیریم، اما وقتی این کار رو کردیم، هتل از بازپرداخت امتناع کرد. کاملاً غیرحرفه‌ای و دوباره - یه کلاه‌برداری. برای ما هیچ‌وقت اقامت در این هتل انتخاب نبود. ناحیه غذاخوری هم به اندازه اتاق‌ها کثیف بود و غذا اصلاً خوشمزه نبود. منطقه جلوی هتل هم کثیف، بی‌دعوت و غیر قابل توجه بود. ما سعی کردیم تخت‌های ساحلی بگیریم که حدود 30 دقیقه طول کشید و حوله‌ای در دسترس نبود. با اینکه هتل هیچ حوله‌ای نداشت، به ما گفته شد که اجازه نداریم از حوله‌های معمولی اتاق استفاده کنیم... کل تجربه و مکان خیلی بد بود. ما واقعاً از هتل و از بوکینگ به خاطر اجازه دادن به چنین کلاه‌برداری‌هایی ناامیدیم.

Rajesh
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت هتل، درست در کنار ساحل. می‌توانستید صدای آرامش‌بخش امواج رو تمام روز بشنوید.

نکات منفی

کیفیت غذا در بوفه صبحانه.

Cathy
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مردم خیلی خوش‌برخورد هستند.

نکات منفی

تخت خیلی صدا می‌ده وقتی که به یک طرف می‌چرخید.

Luc
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

خیلی معمولی

نکات مثبت

اتاق و آشپزخانه خوب بود.

نکات منفی

ساحل، تخت‌های آفتاب‌گیر و فضاهای مشترک... هیچ‌کدوم شبیه عکس‌هایی که تو بوکینگ بود، نبود! ترتیب تخت‌های آفتاب‌گیر و چترهای قدیمی و خراب، تخت‌ها به هر سمتی چیده شده بودند، بقایای قدیمی چترهای خراب کنار ساحل، خیلی عجیب بود... بخش ساحل هتل خیلی نادیده گرفته شده بود. همچنین خانم پذیرش نتونست برای ما تاکسی رزرو کنه به دلایل مسئولیتی... پیشنهاد داد که بریم بیرون و خودمون تاکسی بگیریم. شاید این مسئله خیلی مهم نباشه، اما نشون‌دهنده یه عدم همکاری عجیب بود، در حالی که در هتل‌های دیگه در سری‌لانکا (چه با هر دسته‌بندی‌ای) خدمات و پذیرایی عالی بود. به جز اتاق، بوفه با تنوع زیاد و مهربانی چند نفر از کارکنان. برای این نوع هتل، خیلی ناامیدکننده بود.

Steve
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی ناامیدکننده بود، هیچ‌کس نگفت که این هتل استایل کلوپ داره و با دستبند برای غذا و نوشیدنی سرویس میده، ما هیچ‌وقت این هتل رو رزرو نمی‌کردیم.

نکات مثبت

موقعیت خوب، ساحل خوب بود، ولی هتل طوری طراحی نشده بود که بخواد از این موقعیت به خوبی استفاده کنه.

نکات منفی

رستوران در طبقه اول بود، هیچ‌جور حس و حال نداشت، مثل سالن غذاخوری محل کار. باید در طبقه همکف و رو به دریا باشه. بار شبانه خیلی ضعیف بود و اصلاً کنار ساحل نبود.

Dimasha
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ما دوباره میایم

نکات مثبت

سرآشپز تیوانکا خیلی خوش‌آمدگویی می‌کرد و برخورد مثبتی داشت. مدیر پذیرش جولین خیلی خدمت‌گزار بود و تیمش هم عالی بودن. غذاها باید بهبود پیدا کنن.

Giada
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلات

نکات مثبت

ما خیلی لذت بردیم. غذا خیلی خوشمزه بود و پرسنل خیلی کمک‌کننده بودند. مخصوصاً پرسنل پذیرش نایومی، آماندی، سارا، چاتوری، سوسانتی، پاسیندو.

نکات منفی

هیچ چیزی.

Juliet
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود. ما انتظار داشتیم که زودتر بتونیم وارد اتاق بشیم که نشد، اما پاسیندو به ما کمک کرد که اتاق بگیریم. تیم پذیرش هم خدمات عالی داشتند: سوسانتی، سارا، چاتوری.

نکات منفی

هیچ چیزی.

Linda
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود

نکات منفی

هیچی

Gaya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

محیط زیبا، هتل عالی با پرسنل بسیار خوش‌آمدگو و غذا و خدمات عالی

نکات مثبت

محیط دوست‌داشتنی، دکوراسیون شیک، پرسنل فوق‌العاده، غذای عالی، استخر عالی و ساحل فوق‌العاده.

نکات منفی

همه چیز رو دوست داشتم. سال به سال به این هتل برمی‌گردم چون اونجا خوشحالم!

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

همه چیز خوب بود. استقبال گرم. اقامت عالی‌ای با پاندانوس بیچ داشتیم. تشکر ویژه از تیم پذیرش چاتوری، سارا، سوسانتی، نیومی و بلمِن‌ها.

A
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز بود و همه امکانات لازم رو داشت و دید بسیار عالی داشت. پرسنل بسیار مهربان و به نیازهای مهمان توجه داشتن، از پرسنل پذیرش تا کسانی که در قسمت رستوران و استخر/ساحل بودن. خدمات شستشو عالی بود. صبحانه به صورت بوفه و با تنوع بالا برای هر سلیقه‌ای بود.

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت

Emily
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت

Shi
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود و از تیم پذیرش چاتوری، سارا، سوزان، آماندی، اجیث و نیامی تشکر ویژه دارم.

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت

Helene
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این یک کلاهبرداری است

نکات مثبت

هیچ چیزی.

نکات منفی

این یک کلاهبرداری است - اصلاً به اینجا نیاید. تجربه واقعاً وحشتناکی بود. انقدر بد بود که بعد از یک روز از اینجا رفتیم و هتل دیگه‌ای رزرو کردیم، با اینکه دو هتل رو پرداخت کردیم. اول اینکه، سایت بوکینگ این هتل رو 5 ستاره معرفی کرده، که اشتباهه. هتل حتی اذعان کرد که خودش رو 4 ستاره می‌دونه. حتی این هم درست نیست و من این هتل رو فقط 2 ستاره می‌زنم. دوم اینکه، وقتی رسیدیم، پذیرش انگار تعجب کرده بود که کسی برای چک‌این میاد و نمی‌فهمیدن که ما اتاق رو از طریق بوکینگ رزرو کردیم. سوم اینکه اتاقی که به ما دادن، کثیف‌ترین اتاقی بود که تا حالا دیدیم. سطح آن مثل یک اتاق هاستل خیلی بد بود. بوی کپک می‌داد، سوسک‌ها بودن، حوله‌ها کثیف و کهنه بودن. تکه‌پارچه‌های کثیف روی زمین بود، مو در تخت خواب بود و پرده‌ها لکه‌دار بودن. بیرون اتاق بوی فاضلاب می‌داد. انقدر احساس ناراحتی کردیم که حتی چمدون‌هامون رو باز نکردیم چون می‌ترسیدیم که سوسک و حشرات دیگه داشته باشیم. شکایت کردیم و به ما اتاقی بهتر پیشنهاد دادن. پرسنل تا اون موقع بهترین تلاش خودش رو کرد و یک اتاق جدید و خدمات کامل از جمله غذا ارائه دادن چون مدیریت از بازپرداخت امتناع کرد، با اینکه این به وضوح یک کلاهبرداری بود. هتل به ما گفت که می‌تونیم اتاق رو لغو کنیم و 50 درصد از هزینه اقامت رو پس بگیریم، ولی وقتی این کار رو کردیم، هتل از بازپرداخت امتناع کرد. کاملاً غیرحرفه‌ای و باز هم - کلاهبرداری. برای ما هیچ گزینه‌ای برای موندن نبود. ناحیه غذاخوری دقیقاً به اندازه اتاق‌ها کثیف بود و غذا اصلاً خوشمزه نبود. اطراف هتل هم کثیف و بی‌توجه به وضعیتش بود. برای گرفتن تخت‌های ساحلی حدود 30 دقیقه منتظر موندیم و حوله هم نداشتن. با اینکه هتل هیچ حوله‌ای نداشت، به ما گفته شد که نمی‌توانیم از حوله‌های معمولی اتاق استفاده کنیم... کل تجربه و شرایط هتل بد بود. ما از هتل و بوکینگ خیلی ناامید شدیم که اجازه دادن چنین کلاهبرداری‌هایی توی سایتشون باشه.

Dimasha
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ما دوباره میایم

نکات مثبت

سرآشپز تیوانکا خیلی خوش‌برخورد و پرانرژی بود. مدیر پذیرش، جولیان، خیلی متعهد به خدمت بود و تیمش هم همینطور. غذاها نیاز به بهبود دارند.

Giada
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلات

نکات مثبت

خیلی خوش گذشت. غذا خوشمزه بود و پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن. مخصوصاً پرسنل پذیرش، نیامی، آمندی، سارا، چاتوری، سوسانتی، پاسندو.

نکات منفی

هیچی

Juliet
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

همه چیز عالی بود. ما انتظار داشتیم زودتر وارد اتاق بشیم که این نبود، ولی پسر بچه‌ای به نام پاسندو به ما کمک کرد تا اتاق بگیریم. و تیم پذیرش هم خدمات عالی ارائه دادند: سوسانتی، سارا، چاتوری.

نکات منفی

هیچی

Linda
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالیه

نکات منفی

هیچی

Gaya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

محیط زیبا، هتل شگفت‌انگیز با پرسنل خیلی خوش‌برخورد و غذا و خدمات عالی

نکات مثبت

محیط دلنشین، دکوراسیون زیبا، پرسنل شگفت‌انگیز، غذا عالی، استخر عالی و ساحل فوق‌العاده.

نکات منفی

همه چیز رو دوست داشتم. من هر سال به این هتل برمی‌گردم چون خیلی خوشحالم اونجا!

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

همه چیز خوب بود. خوش‌آمدگویی گرم داشتیم. اقامت خیلی خوبی در پاندانوس بیچ داشتیم. تشکر ویژه از تیم پذیرش، چاتوری، سارا، سوسانتی، نیامی و کارکنان حمل بار.

A
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز بود، همه امکانات راحتی داشت و منظره فوق‌العاده‌ای داشت. پرسنل بسیار مهربان و دقت به نیازهای مشتری داشتند، از کارکنان پذیرش گرفته تا کارکنان رستوران و استخر/ساحل. سرویس شستشو عالی بود. صبحانه‌ی بوفه متنوع و غنی، برای همه سلیقه‌ها.

نکات منفی

هیچی

Emily
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز خوب بود

نکات منفی

هیچ چیزی

Shi
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود و تشکر ویژه از تیم پذیرش چاتوری، سارا، سوسان، آمندی، اجیت و نیومی.

نکات منفی

هیچ چیزی

Helene
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این یه کلاه‌برداریه

نکات مثبت

هیچ چیز.

نکات منفی

این یه کلاه‌برداریه - اصلاً اینجا نرید. تجربه‌ای واقعاً بد بود. انقدر بد بود که بعد از یک روز ترک کردیم و هتل دیگه‌ای رزرو کردیم، البته مجبور شدیم برای هر دو هتل پول بدیم. اول اینکه بوکینگ این هتل رو پنج ستاره اعلام کرده که اشتباهه. حتی خود هتل هم گفته که خودش رو چهار ستاره می‌دونه، ولی این هم اشتباهه و من این هتل رو دو ستاره می‌دونم. دوم اینکه وقتی رسیدیم، پذیرش شگفت‌زده شد که کسی داره چک‌این می‌کنه و اصلاً نمی‌فهمیدن که ما از طریق بوکینگ رزرو کردیم. سوم اینکه اتاقی که به ما دادن، کثیف‌ترین اتاقی بود که تا حالا دیدیم. وضعیتش مثل اتاق‌های خیلی بد خوابگاه‌ها بود. بوی کپک می‌داد، سوسک‌ها بودن، حوله‌ها کثیف و کهنه بودن. لباس‌های کثیف روی زمین بود، مو در تخت بود و پرده‌ها لک داشتن. بیرون اتاق بوی فاضلاب می‌آمد. انقدر احساس ناراحتی می‌کردیم که از ترس سوسک‌ها و حشرات بستر، چمدون‌هامون رو باز نکردیم. ما شکایت کردیم و به ما پیشنهاد ارتقا به سوییت داده شد. پرسنل در این مرحله تلاش کرد و اتاق جدید و تمام خدمات غذایی رو پیشنهاد دادن، چون مدیریت حاضر نبود که وجهی رو پس بده با اینکه این کاملاً کلاه‌برداری بود. هتل گفت که می‌تونیم اتاق رو لغو کنیم و ۵۰٪ از هزینه اقامت رو پس بگیریم، ولی وقتی این کار رو کردیم، هتل از پس دادن پول امتناع کرد. کاملاً غیرحرفه‌ای و باز هم کلاه‌برداری. برای ما اصلاً امکان اقامت وجود نداشت. سالن غذاخوری درست مثل اتاق‌ها کثیف بود و غذا هم خوش‌طعم نبود. منطقه جلوی هتل هم کثیف و نامرتب بود و به خوبی نگهداری نمی‌شد. ما سعی کردیم تخت‌های ساحل رو بگیریم، که حدود ۳۰ دقیقه طول کشید و حوله هم نداشتن. با اینکه هتل هیچ حوله‌ای نداشت، به ما گفتن که اجازه نداریم از حوله‌های اتاق استفاده کنیم... کل تجربه و فضای هتل بسیار بد بود. ما خیلی ناراضی هستیم از هتل و از بوکینگ که اجازه داده همچین کلاه‌برداری‌هایی در سایتش باشه.

Rajesh
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت هتل، دقیقاً کنار ساحل بود. می‌تونستم صدای آرامش‌بخش موج‌ها رو تمام روز بشنوم.

نکات منفی

کیفیت غذا در بوفه صبحانه.

Cathy
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

مردم خیلی دوستانه هستن

نکات منفی

تشک هر بار که به یه طرف می‌چرخیدم خیلی صدا میداد.

Luc
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

بسیار ناامیدکننده

نکات مثبت

اتاق و آشپزخانه خوب بودند.

نکات منفی

ساحل، صندلی‌های ساحلی، و قسمت‌های عمومی هیچ شباهتی به تصاویری که در بوکینگ دیده بودیم نداشتند. نحوه‌ی سازمان‌دهی صندلی‌های ساحلی و چترها بسیار نامرتب بود، صندلی‌ها به هر طرف چیده شده بودن، و تکه‌های خراب پایه‌های چتر در اطراف پراکنده بود. ساحل هتل خیلی بی‌توجه به نظر می‌رسید. همچنین وقتی از خانم پذیرش خواستیم تاکسی برایمان سفارش دهد، به دلایل مسئولیتی نتوانست. به جای آن پیشنهاد داد که خودمان در خیابان تاکسی بگیریم. این مسئله شاید آنچنان مهم نباشد، ولی نشان‌دهنده‌ی عدم تمایل به کمک بود که خیلی تعجب‌آور بود، چون در دیگر هتل‌های سریلانکا (فارغ از سطح آن‌ها) همیشه خدمات عالی ارائه می‌شود. فقط اتاق، صبحانه با تنوع زیاد و مهربانی بعضی از پرسنل خوب بود. برای این نوع هتل، واقعاً ناامیدکننده بود.

Steve
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

بسیار ناامیدکننده، هیچ‌کس به ما نگفت که این هتل سبک کلوپ است و برای غذا و نوشیدنی دستبند می‌دهند، ما اصلاً نمی‌خواستیم رزرو کنیم.

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود و ساحل هم خوب بود، ولی هتل به خوبی از این مزیت‌ها استفاده نکرده بود.

نکات منفی

رستوران در طبقه اول بود و هیچ فضایی نداشت، شبیه یک کافه‌تریای کاری بود. باید در طبقه همکف و رو به دریا می‌بود. بار شبانه خیلی ضعیف بود و در کنار ساحل قرار نداشت.

Larry
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت عالی

نکات مثبت

اقامت خیلی خوبی بود. ما در شام گالا شب 31 دسامبر شرکت کردیم و خیلی عالی بود.

نکات منفی

هیچ چیزی، همه چیز کامل بود.

Samrudhi
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

اقامت ناامیدکننده – مهمان‌نوازی ضعیف، غذاهای بی‌مزه و اصلاً ارزش پولی که پرداخت شده را نداشت. من اخیراً در هتل پاندا‌نوس در بنتوتا اقامت داشتم و متاسفانه تجربه‌ای بسیار ناامیدکننده بود. اول از همه، مهمان‌نوازی بسیار ضعیف بود. پرسنل هیچ علاقه‌ای به کمک نداشتند و هیچ تلاشی برای خوش‌آمدگویی به مهمان‌ها نکردند. درخواست‌ها یا نگرانی‌ها یا نادیده گرفته می‌شدند یا با بی‌تفاوتی پاسخ داده می‌شدند و من احساس می‌کردم که یک مزاحم هستم نه یک مهمان ارزشمند. غذا هم یکی از ناامیدی‌های بزرگ بود. غذاها بی‌مزه، بدآرایش و اصلاً خوشمزه نبودند. بعضی از غذاها به نظر کهنه می‌آمدند و این باعث شد که به تازگی مواد اولیه شک کنم. با توجه به پتانسیل غذاهای محلی، دیدن این همه بی‌توجهی و کیفیت پایین غذاها واقعاً دلسردکننده بود. در نهایت، اقامت گران بود و اصلاً ارزش پولی که پرداخت کرده بودم را نداشت. امکانات هتل معمولی بودند و تجربه کلی نمی‌توانست هزینه‌ها را توجیه کند. من در هتل‌های دیگر این منطقه با همین قیمت‌ها اقامت داشتم و تفاوت خدمات، غذا و ارزش کلی آن‌ها از زمین تا آسمان بود. من از انتخاب این هتل پشیمانم و به دیگران توصیه می‌کنم که به جای آن جاهای دیگری را بررسی کنند. من به این هتل باز نخواهم گشت و امیدوارم مدیریت اقدامات جدی برای بهبود این هتل انجام دهد.

Belén
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 10 آبان 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بسیار ناامیدکننده

نکات مثبت

تجربه بسیار ناامیدکننده‌ای داشتیم.

نکات منفی

تجربه‌مان ناامیدکننده بود. با مشکل در رزرو مواجه شدیم و وقتی به هتل رسیدیم، از ما هزینه دو شب را به جای یک شب گرفتند. بعد از مطرح کردن مشکل، هتل اشتباه خود را پذیرفت و گفت که بازپرداخت یک شب پرداخته خواهد شد. اما بعد از گذشت بیش از دو ماه انتظار و سرگردانی، به ما گفتند که نمی‌توانند بازپرداخت را به دلار انجام دهند. حساب ما می‌تواند انتقالات به ارز محلی دریافت کند، اما حالا می‌گویند که حتی نمی‌دانند این امکان هم وجود دارد یا نه. ما بسیار صبور بوده‌ایم. احساس می‌کنیم فریب خورده‌ایم و وقت زیادی را برای حل این مشکل تلف کرده‌ایم که با توجه به سطح هتل، اصلاً نباید این اتفاق می‌افتاد. تحت هیچ شرایطی این هتل را توصیه نمی‌کنیم.

Saket
نوشته شده درچهارشنبه, 05 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 17 مهر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

چشم‌انداز از اتاق‌ها خیلی خوب بود.

نکات منفی

غذا معمولی بود.

Dimasha
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 23 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

ما دوباره میایم

نکات مثبت

شورشیف تویانکا خیلی خوش‌آمدگو و گپ‌زن بود و نگرش مثبتی داشت. مدیر دفتر جلویی جولین خیلی خدمتگزار بود و تیمش هم همینطور. غذاها باید بهتر بشه.

Giada
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلات

نکات مثبت

خیلی لذت بردیم. غذاها خوشمزه بود و پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن. مخصوصاً پرسنل دفتر جلویی نایومی، آماندی، سارا، چاتوری، سوسانتی، پسندو.

نکات منفی

هیچی

Juliet
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

همه چیز عالی بود. ما انتظار داشتیم که زودتر چک‌این کنیم ولی این امکان نبود، ولی پسندو به ما کمک کرد که اتاقی پیدا کنیم. تیم دفتر جلویی هم خدمات عالی دادن، سوسانتی، سارا، چاتوری.

نکات منفی

هیچی

Linda
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالیه

نکات منفی

هیچی

Gaya
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

محیط زیبا، هتل فوق‌العاده با پرسنل خیلی خوش‌آمدگو و غذای عالی و خدمات فوق‌العاده

نکات مثبت

محیط دلپذیر، دکوراسیون زیبا، پرسنل شگفت‌انگیز، غذای عالی، استخر عالی و ساحل فوق‌العاده.

نکات منفی

من همه چیز رو دوست داشتم. هر سال به این هتل برمی‌گردم چون اینجا خیلی خوشحال می‌شم!

Dmitry
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی لذت بردیم

نکات مثبت

همه چیز خوب بود. خوش‌آمدگویی گرم. اقامت خیلی خوبی با هتل Pandanus Beach داشتیم. مخصوصاً از تیم دفتر جلویی چاتوری، سارا، سوسانتی، نایومی و مسئولان بخش پذیرش تشکر می‌کنیم.

A
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز، مجهز به تمام امکانات و با منظره‌ای عالی. پرسنل خیلی مهربان و دلسوز، از کارکنان پذیرش گرفته تا پرسنل بخش رستوران و استخر/ساحل. خدمات خشکشویی عالی. صبحانه متنوع و کامل بود، برای همه سلیقه‌ها.

نکات منفی

هیچی

Emily
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 15 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود

نکات منفی

هیچ چیزی

Shi
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود و از تیم دفتر جلویی چاتوری، سارا، سوسان، آماندی، اجیت و نیومی خیلی تشکر می‌کنم.

نکات منفی

هیچ چیزی

Helene
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این کلاهبرداریه

نکات مثبت

هیچ چیزی.

نکات منفی

این کلاهبرداریه - اصلاً به اینجا نیاید. تجربه‌ای واقعاً بد بود. اینقدر بد بود که بعد از یک روز رفتیم و هتل دیگری رزرو کردیم، هرچند که مجبور شدیم برای دو هتل پول بدیم. اول اینکه بوکینگ این هتل رو به عنوان هتل 5 ستاره معرفی کرده که اشتباهه. هتل حتی اعتراف کرد که خودش رو هتل 4 ستاره می‌دونه. حتی این هم اشتباهه و من این هتل رو فقط 2 ستاره می‌دونم. دوم اینکه وقتی رسیدیم، پذیرش خیلی تعجب کرده بود که کسی داره وارد میشه و نمی‌فهمید که ما اتاق رو از طریق بوکینگ رزرو کرده‌ایم. سوم اینکه اتاقی که به ما دادن، کثیف‌ترین اتاقی بود که تا به حال دیده بودیم. وضعیت اتاق به شدت شبیه به یک هاستل بد بود. بوی کپک می‌داد، سوسک داشت، حوله‌ها کثیف و کهنه بودند. پارچه‌های کثیف روی زمین بود، مو در رختخواب و پرده‌ها لکه داشت. بیرون اتاق بوی فاضلاب می‌آمد. اینقدر ناراحت بودیم که حتی از ترس سوسک‌ها و حشره‌های تخت، چمدان‌هایمان را باز نکردیم. ما شکایت کردیم و در نهایت یک سوئیت به ما پیشنهاد شد. پرسنل در این مرحله بهترین تلاش خودشون رو برای ارائه اتاق جدید و خدمات کامل غذا انجام دادند چون مدیریت از بازپرداخت وجه امتناع کرد، با اینکه این کاملاً یک کلاهبرداری بود. هتل به ما گفت که می‌توانیم اتاق را لغو کنیم و 50% از هزینه اقامت رو پس بگیریم ولی وقتی این کار رو کردیم، هتل از ارائه بازپرداخت خودداری کرد. کاملاً غیرحرفه‌ای و باز هم یک کلاهبرداری. برای ما هیچ وقت گزینه‌ای برای اقامت نبود. سالن غذاخوری هم به اندازه اتاق‌ها کثیف بود و غذا اصلاً خوشایند نبود. ناحیه جلوی هتل هم کثیف، نامناسب و به خوبی نگهداری نمی‌شد. ما تلاش کردیم تا تخت‌های ساحلی بگیریم که حدود 30 دقیقه طول کشید و حوله‌ای در دسترس نبود. با اینکه هتل حوله اضافی نداشت، به ما گفته شد که نمی‌توانیم از حوله‌های معمولی اتاق استفاده کنیم... کل تجربه و محیط خیلی بد بود. ما از این هتل و از بوکینگ به خاطر اینکه اجازه می‌دهند چنین کلاهبرداری‌هایی در صفحه‌شان باشد، خیلی ناامیدیم.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.