هتل ردیسون بلو فریدآباد

هتل ردیسون بلو فریدآبادRadisson Blu Faridabad

8.1از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / فریدآباد / هند
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل ردیسون بلو فریدآباد

هتل رادیسون بلو فرید آباد در فرید آباد، 18 مایل از دهلی نو قرار دارد. اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه‌تخت هستند. گورگاون 16 مایل از هتل رادیسون بلو فرید آباد فاصله دارد، در حالی که نویدا 11 مایل دورتر است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دهلی، 27 مایل از هتل رادیسون بلو فرید آباد فاصله دارد. ایستگاه راه‌آهن فرید آباد قدیمی 3.1 مایل از هتل فاصله دارد. زوج‌ها به‌ویژه از موقعیت هتل راضی هستند و آن را 8.0 برای سفر دو نفره ارزیابی کرده‌اند. فاصله‌ها در توضیحات ملک با استفاده از © OpenStreetMap محاسبه شده‌اند.

امکانات و تفریحات هتل ردیسون بلو فریدآباد

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • بیده
  • حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
  • حمام میهمان

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز هستند. ممکن است هزینه‌ای اعمال شود.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک Bhagwan Valmik1.1 mi
  • پارک Apna1.2 mi
  • پارک یادبود Let. K. N. Gulati1.3 mi
  • پلازا مرکزی1.4 mi
  • پارک یادبود Late Shri Deep Chand Bhatia1.4 mi
  • پارک Town - دروازه شماره 11.5 mi
  • پارک مدل1.5 mi
  • باغ Gulab1.6 mi
  • پارک مرکزی1.6 mi
  • Swavlamban1.7 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] Dominos1 mi
  • [رستوران] KFC1 mi
  • [رستوران] BURGER KING1 mi
جاذبه‌های برتر
  • قلعه Tughlaqabad10 mi
حمل‌ونقل عمومی
  • [مترو] Bata Chowk1.1 mi
  • [قطار] Faridabad New Town0.8 mi
  • [مترو] Neelam Chowk Ajronda0.9 mi
  • [قطار] Faridabad2.2 mi

آدرس و موقعیت هتل ردیسون بلو فریدآباد

Sector 20 B,Mathura Road Faridabad, 121004 Faridabad, IndiaAfter

سوالات متداول

چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل رادیسون بلو فرید آباد رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل رادیسون بلو فرید آباد شامل: Twin/DoubleDoubleSuite
هتل رادیسون بلو فرید آباد تا مرکز فرید آباد چقدر فاصله دارد؟هتل رادیسون بلو فرید آباد 1.2 مایل از مرکز فرید آباد فاصله دارد. تمام فواصل به‌طور مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فواصل واقعی ممکن است متفاوت باشند.
آیا هتل رادیسون بلو فرید آباد استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات را در این صفحه مشاهده کنید.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل رادیسون بلو فرید آباد سرو می‌شود؟مهمانان مقیم هتل رادیسون بلو فرید آباد می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نقد مهمانان: 8.4). گزینه‌های صبحانه شامل: آمریکایی، بوفه،...
هزینه اقامت در هتل رادیسون بلو فرید آباد چقدر است؟قیمت‌ها در هتل رادیسون بلو فرید آباد ممکن است بسته به اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) متفاوت باشد.
چه فعالیت‌هایی در هتل رادیسون بلو فرید آباد وجود دارد؟هتل رادیسون بلو فرید آباد فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ای اعمال شود): اسپا، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مربی شخصی، اتاق‌های قفل، استخر شنا،...
ساعت‌های ورود و خروج در هتل رادیسون بلو فرید آباد چگونه است؟زمان ورود به هتل رادیسون بلو فرید آباد از ساعت 2:00 بعد از ظهر است و زمان خروج تا ساعت 12:00 ظهر می‌باشد.
آیا هتل رادیسون بلو فرید آباد رستورانی در محل دارد؟هتل رادیسون بلو فرید آباد دو رستوران دارد: Broadway و GREAT KEBAB FACTORY

امتیازات و نظرات میهمانان هتل ردیسون بلو فریدآباد

8.1از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8
امکانات
8
پاکیزگی
8.5
راحتی
8.4
نسبت ارزش به هزینه
7.6
موقعیت
7.9
Wifi رایگان
8.1
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل ردیسون بلو فریدآباد به طور کلی بازخورد مثبتی دریافت کرده است. مهمانان از تمیزی اتاق‌ها، صبحانه عالی، و پرسنل کمک‌کننده به خصوص آقای بینود تعریف کرده‌اند. برخی مهمانان از ارتقای رایگان اتاق خود نیز راضی بوده‌اند. با این حال، برخی از مهمانان از رفتار نامناسب یکی از پرسنل پذیرش به نام نیرمال و فشار برای ارائه امتیاز بالا در هنگام چک‌اوت ناراضی بوده‌اند. همچنین، برخی از مهمانان از اصرار برای ذکر نام در نظرات و محدودیت در جابجایی وسایل شخصی توسط خودشان انتقاد کرده‌اند.
نکات مثبت
اتاق‌های تمیز و مرتب
صبحانه عالی
پرسنل کمک‌کننده (به خصوص آقای بینود)
ارتقای رایگان اتاق (در برخی موارد)
تخت راحت
نزدیکی به مرکز خرید (در مرکز شهر)
نکات منفی
رفتار نامناسب یکی از پرسنل پذیرش به نام نیرمال
فشار برای ارائه امتیاز بالا در هنگام چک‌اوت
اصرار برای ذکر نام در نظرات
محدودیت در جابجایی وسایل شخصی توسط مهمانان
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل ردیسون بلو فریدآباد

Bernhard
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی، پرسنل کمک‌کننده، صبحانه خوب. یک اتاق رایگان هم بهم دادند، ممنون ازشون. تشکر ویژه از آقای بینود که همیشه خیلی خوش‌برخورد و پشتیبان بودند.

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت.

Praveen
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوب

نکات مثبت

هتل به طور کلی خوب بود.

نکات منفی

اما یکی از پرسنل به نام نیرمال که فکر می‌کنم پذیرش بود خیلی بداخلاق و با態 بود. من اصلاً از برخورد پرسنل ردیسان خوشم نیومد.

Swati
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز و خوب بود.

نکات منفی

هنگام چک‌اوت، پرسنل پذیرش از ما خواستند که هتل را روی کاغذی که در آن ارزیابی از 1 تا 8 با رنگ قرمز پررنگ نوشته شده بود، امتیاز دهیم. وقتی که امتیاز 8 دادیم که خودشم امتیاز بالایی بود، از ما خواستند که چرا 9 یا 10 نداده‌ایم و کمی تحت فشار قرار گرفتیم. برای من خیلی عجیب بود چون دادن امتیاز 9 یا 10 نیاز به کیفیت خیلی بالاتری داره و نمی‌فهمیدم چرا 8 خوب نیست.

Chotaliya
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی!

Vatsal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات خوب

نکات منفی

فشار زیادی برای نوشتن نظر و بازخورد داشتند. به طور واضح خواستند که نام را همان‌طور که هست حفظ کنیم.

Bernhard
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی بود، پرسنل کمک‌کننده و صبحانه خوب. من اتاقم به طور رایگان ارتقا پیدا کرد، ممنون بابت این موضوع. تشکر ویژه از آقای بینود، ایشون همیشه دوستانه و حمایتگر بودند.

نکات منفی

هیچ چیز برای شکایت وجود نداشت.

Praveen
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوب

نکات مثبت

امکانات کلی هتل خوب بود.

نکات منفی

اما یکی از پرسنل به نام نیرمال که به یاد ندارم اسمش دقیقاً چی بود، مسئول پذیرش بود. خیلی بداخلاق و پر از لحن نامناسب بود. من از پرسنل هتل ردیسون خوشم نیامد.

Swati
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز و مرتب

نکات منفی

هنگام تسویه حساب، پرسنل پذیرش از ما خواستند که نظرات خود را روی یک کاغذ بنویسیم که در آن رده‌بندی‌ها از 1 تا 8 با رنگ قرمز برجسته شده بودند. و وقتی ما رده 8 را انتخاب کردیم که خودش خیلی بالا بود، از ما پرسیدند چرا 9 یا 10 ندادیم! این موضوع برای من خیلی عجیب بود چون به نظر من برای 9 یا 10 نمره باید خیلی بیشتر از این‌ها باشد و اصلاً متوجه نشدم چرا 8 کافی نیست.

Chotaliya
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی!

Vatsal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات خوب

نکات منفی

فشار زیادی برای نوشتن نظر و بازخورد داشتند. به طور واضح خواستند که نام را همان‌طور که هست حفظ کنیم.

Bernhard
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی، پرسنل کمک‌کننده، صبحانه خوب. به خاطر این که اتاقم ارتقا پیدا کرد، تشکر می‌کنم. مخصوصاً از آقای بینود تشکر ویژه دارم که همیشه حمایتی و دوستانه بود.

نکات منفی

هیچ چیزی برای شکایت وجود نداشت.

Praveen
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوب

نکات مثبت

در کل هتل خوبی بود

نکات منفی

اما پرسنلی به نام نیرمال که دقیقاً اسمش یادم نیست، اما کارشناس پذیرش بود. خیلی بی‌ادب و برخوردش بد بود. من اصلاً از پرسنل ردیسان خوشم نیومد.

Swati
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز و مرتب بود

نکات منفی

وقتی داشتیم چک‌اوت می‌کردیم، پرسنل پذیرش از ما خواست که هتل رو روی یک تکه کاغذ ارزیابی کنیم که در اون، امتیازها بین 1 تا 8 با رنگ قرمز پررنگ نشون داده شده بود. وقتی امتیاز 8 رو دادیم که خودش خیلی بالا بود، از ما پرسیدند چرا 9 یا 10 ندادیم! این موضوع برام خیلی عجیب بود چون برای من دادن امتیاز 9 یا 10 نیاز به خیلی بیشتر داره و من نفهمیدم چرا امتیاز 8 کافی نبوده.

Chotaliya
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی!

Vatsal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمت‌رسانی خوب

نکات منفی

پافشاری زیاد برای نوشتن نظرات و بازخورد. به‌طور مشخص خواسته می‌شد که نام در نظرات ذکر بشه

Rohit
نوشته شده دردوشنبه, 05 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 21 مهر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اتاق بزرگ و راحت بود

نکات مثبت

اتاق خوب و راحت بود، خانم پذیرش خیلی کمک‌کننده بود. پذیرش سریع و راحت بود. فکر می‌کنم ردیسان بلو تنها هتل 5 ستاره در فریدآباد است، پس عجیب نیست که قیمت‌هاشون خیلی بالا باشه، اگه اشتباه نکرده باشم 12.000 روپیه برای هر شب. صبحانه معمولی بود چون هیچ‌گونه غذای غیرگیاهی سرو نمی‌شد. از تخت بچه‌ای که ردیسان فراهم کرده بود، ممنونم.

نکات منفی

هر چیزی که از بیرون می‌آوری مثل چمدان کوچک که همیشه با خودم دارم باید توسط پسر پذیرش به اتاق برسه که برام عجیب بود... چرا اجازه نمی‌دن خودمون جابه‌جا کنیم؟... من در سفر یک ماهه‌ام به هند تقریباً در چند هتل 5 ستاره دیگه هم اقامت داشتم و چنین چیزی نبود، فقط کافیه چمدانتو اسکن کنی و می‌تونی خودت حمل کنی مگر اینکه چمدان بزرگ باشه که برای کمک باید از پسر اتاق استفاده کنی.

Bernhard
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی، پرسنل کمک‌کننده، صبحانه خوب. به خاطر ارتقای اتاقم تشکر می‌کنم. مخصوصاً از آقای بینود تشکر ویژه دارم که همیشه حمایتی و دوستانه بود.

نکات منفی

هیچ چیزی برای شکایت وجود نداشت.

Praveen
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوب

نکات مثبت

در کل هتل خوبی بود

نکات منفی

اما پرسنلی به نام نیرمال که دقیقاً اسمش یادم نیست، اما کارشناس پذیرش بود. خیلی بی‌ادب و برخوردش بد بود. من اصلاً از پرسنل ردیسان خوشم نیومد.

Swati
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز و مرتب

نکات منفی

هنگام تسویه حساب، پرسنل پذیرش از ما خواستند که نظرات خود را روی یک کاغذ بنویسیم که در آن رده‌بندی‌ها از 1 تا 8 با رنگ قرمز برجسته شده بودند. و وقتی ما رده 8 را انتخاب کردیم که خودش خیلی بالا بود، از ما پرسیدند چرا 9 یا 10 ندادیم! این موضوع برای من خیلی عجیب بود چون به نظر من برای 9 یا 10 نمره باید خیلی بیشتر از این‌ها باشد و اصلاً متوجه نشدم چرا 8 کافی نیست.

Chotaliya
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی!

Vatsal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات خوب

نکات منفی

فشار زیاد برای نوشتن نظر و بازخورد. صراحتاً خواسته شده بود که اسم در نظر باقی بمونه

Rohit
نوشته شده دردوشنبه, 05 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 21 مهر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

اتاق بزرگ و راحت

نکات مثبت

اتاق خوب و راحت بود، خانم پذیرش خیلی کمک‌کننده بود. فرآیند چک‌این سریع و راحت بود. حدس می‌زنم رادیسون بلو تنها هتل ۵ ستاره در فریدآباد باشه، پس تعجبی نداره که قیمت‌هاشون خیلی بالاست، اگه اشتباه نکنم ۱۲.۰۰۰ روپیه برای هر شب بود. خب، صبحانه متوسط بود چون هیچ غذایی با گوشت نداشت. ممنون بابت تخت بچه‌ای که رادیسون فراهم کرده بود.

نکات منفی

تمام وسایلی که از بیرون می‌آورید، مثل چمدان‌های کوچک که من همیشه همراه دارم، باید توسط پیک پذیرش به اتاقتان برده شود، که کمی عجیب بود... چرا نمی‌گذارید خودمان این کار رو انجام بدیم؟... من نمی‌دونم فریدآباد چه طوریه، اما در طول یک ماه سفرم به هند، تقریباً در چند هتل ۵ ستاره دیگه هم اقامت داشتم و چیزی شبیه این وجود نداشت، شما فقط باید چمدانتون رو اسکن کنید و می‌تونید خودتون اون رو حمل کنید، مگر اینکه چمدان بزرگ باشه و بخواهید پیک پذیرش کمک کنه.

Tomáš
نوشته شده درچهارشنبه, 30 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 27 آبان 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

حتماً برمی‌گردم

نکات مثبت

در مرکز شهر، نزدیک هتل یک مرکز خرید هم بود. تخت راحت و محیط تمیز بود.

Bernhard
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی، کارکنان کمک‌کننده، صبحانه خوب. یک ارتقای اتاق رایگان گرفتم، از این بابت ممنونم. تشکر ویژه از آقای بینود که همیشه دوستانه و حمایتی بود.

نکات منفی

هیچ شکایتی نداشتم.

Praveen
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوب

نکات مثبت

در کل هتل خوب بود.

نکات منفی

اما یکی از کارکنان به نام نیرمال، که فکر کنم پذیرش بود، بسیار بداخلاق و بی‌احترام بود و من از رفتار اون خوشم نیومد.

Swati
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز و خوب بود.

نکات منفی

در زمان چک‌اوت، کارکنان پذیرش از ما خواستن که هتل رو روی یک برگه کاغذ که در اون رتبه‌ها از ۱ تا ۸ به رنگ قرمز پررنگ نوشته شده بود، ارزیابی کنیم. و وقتی ما رتبه ۸ رو دادیم که در واقع رتبه‌ای نسبتاً خوب بود، از ما پرسیدن و کمی تحت فشار قرار دادند که چرا ۹ یا ۱۰ نداده‌ایم! این برام خیلی عجیب بود چون به نظر من رتبه ۹ یا ۱۰ نیاز به تلاش و خدمات بیشتری داره و اینکه چرا ۸ کافی نبوده رو نتونستم درک کنم.

Chotaliya
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی بود!

Vatsal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات خوب بود.

نکات منفی

فشار زیادی برای نوشتن نظر و بازخورد بود. به طور مستقیم خواسته بودند که نام ما در نظر ذکر بشه.

Bernhard
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی، کارکنان کمک‌کننده، صبحانه خوب. یک ارتقای اتاق رایگان گرفتم، از این بابت ممنونم. تشکر ویژه از آقای بینود که همیشه دوستانه و حمایتی بود.

نکات منفی

هیچ شکایتی نداشتم.

Praveen
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوب

نکات مثبت

در کل هتل خوب بود.

نکات منفی

اما یکی از کارکنان به نام نیرمال، که فکر کنم پذیرش بود، بسیار بداخلاق و بی‌احترام بود و من از رفتار اون خوشم نیومد.

Swati
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق تمیز و خوب بود.

نکات منفی

در زمان چک‌اوت، کارکنان پذیرش از ما خواستن که هتل رو روی یک برگه کاغذ که در اون رتبه‌ها از ۱ تا ۸ به رنگ قرمز پررنگ نوشته شده بود، ارزیابی کنیم. و وقتی ما رتبه ۸ رو دادیم که در واقع رتبه‌ای نسبتاً خوب بود، از ما پرسیدن و کمی تحت فشار قرار دادند که چرا ۹ یا ۱۰ نداده‌ایم! این برام خیلی عجیب بود چون به نظر من رتبه ۹ یا ۱۰ نیاز به تلاش و خدمات بیشتری داره و اینکه چرا ۸ کافی نبوده رو نتونستم درک کنم.

Chotaliya
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه عالی بود!

Vatsal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 23 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات خوب

نکات منفی

فشار زیاد برای نوشتن نظرات و بازخورد. به طور صریح خواسته شد که نام در نظرها باقی بماند

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.