هتل ردیسون بلو فریدآبادRadisson Blu Faridabad
درباره هتل ردیسون بلو فریدآباد
هتل رادیسون بلو فرید آباد در فرید آباد، 18 مایل از دهلی نو قرار دارد. اتاقها دارای تلویزیون صفحهتخت هستند. گورگاون 16 مایل از هتل رادیسون بلو فرید آباد فاصله دارد، در حالی که نویدا 11 مایل دورتر است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بینالمللی دهلی، 27 مایل از هتل رادیسون بلو فرید آباد فاصله دارد. ایستگاه راهآهن فرید آباد قدیمی 3.1 مایل از هتل فاصله دارد. زوجها بهویژه از موقعیت هتل راضی هستند و آن را 8.0 برای سفر دو نفره ارزیابی کردهاند. فاصلهها در توضیحات ملک با استفاده از © OpenStreetMap محاسبه شدهاند.امکانات و تفریحات هتل ردیسون بلو فریدآباد
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- بیده
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- حمام میهمان
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- بیده
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- حمام میهمان
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- باغ
- امکانات باربیکیو (هزینه اضافی)
- کتری برقی
- ماشین قهوه ساز
- یخچال
- خشککن
- High Chair
- مبل
- محل نشستن
- میز
- تلویزیون کابلی
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- پارک Bhagwan Valmik1.1 mi
- پارک Apna1.2 mi
- پارک یادبود Let. K. N. Gulati1.3 mi
- پلازا مرکزی1.4 mi
- پارک یادبود Late Shri Deep Chand Bhatia1.4 mi
- پارک Town - دروازه شماره 11.5 mi
- پارک مدل1.5 mi
- باغ Gulab1.6 mi
- پارک مرکزی1.6 mi
- Swavlamban1.7 mi
- [رستوران] Dominos1 mi
- [رستوران] KFC1 mi
- [رستوران] BURGER KING1 mi
- قلعه Tughlaqabad10 mi
- [مترو] Bata Chowk1.1 mi
- [قطار] Faridabad New Town0.8 mi
- [مترو] Neelam Chowk Ajronda0.9 mi
- [قطار] Faridabad2.2 mi
آدرس و موقعیت هتل ردیسون بلو فریدآباد
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل ردیسون بلو فریدآباد
نظرات میهمانان هتل ردیسون بلو فریدآباد
هتل عالی، پرسنل کمککننده، صبحانه خوب. یک اتاق رایگان هم بهم دادند، ممنون ازشون. تشکر ویژه از آقای بینود که همیشه خیلی خوشبرخورد و پشتیبان بودند.
هیچ مشکلی نداشت.
خوب
هتل به طور کلی خوب بود.
اما یکی از پرسنل به نام نیرمال که فکر میکنم پذیرش بود خیلی بداخلاق و با態 بود. من اصلاً از برخورد پرسنل ردیسان خوشم نیومد.
اتاق تمیز و خوب بود.
هنگام چکاوت، پرسنل پذیرش از ما خواستند که هتل را روی کاغذی که در آن ارزیابی از 1 تا 8 با رنگ قرمز پررنگ نوشته شده بود، امتیاز دهیم. وقتی که امتیاز 8 دادیم که خودشم امتیاز بالایی بود، از ما خواستند که چرا 9 یا 10 ندادهایم و کمی تحت فشار قرار گرفتیم. برای من خیلی عجیب بود چون دادن امتیاز 9 یا 10 نیاز به کیفیت خیلی بالاتری داره و نمیفهمیدم چرا 8 خوب نیست.
صبحانه عالی!
خدمات خوب
فشار زیادی برای نوشتن نظر و بازخورد داشتند. به طور واضح خواستند که نام را همانطور که هست حفظ کنیم.
هتل عالی بود، پرسنل کمککننده و صبحانه خوب. من اتاقم به طور رایگان ارتقا پیدا کرد، ممنون بابت این موضوع. تشکر ویژه از آقای بینود، ایشون همیشه دوستانه و حمایتگر بودند.
هیچ چیز برای شکایت وجود نداشت.
خوب
امکانات کلی هتل خوب بود.
اما یکی از پرسنل به نام نیرمال که به یاد ندارم اسمش دقیقاً چی بود، مسئول پذیرش بود. خیلی بداخلاق و پر از لحن نامناسب بود. من از پرسنل هتل ردیسون خوشم نیامد.
اتاق تمیز و مرتب
هنگام تسویه حساب، پرسنل پذیرش از ما خواستند که نظرات خود را روی یک کاغذ بنویسیم که در آن ردهبندیها از 1 تا 8 با رنگ قرمز برجسته شده بودند. و وقتی ما رده 8 را انتخاب کردیم که خودش خیلی بالا بود، از ما پرسیدند چرا 9 یا 10 ندادیم! این موضوع برای من خیلی عجیب بود چون به نظر من برای 9 یا 10 نمره باید خیلی بیشتر از اینها باشد و اصلاً متوجه نشدم چرا 8 کافی نیست.
صبحانه عالی!
خدمات خوب
فشار زیادی برای نوشتن نظر و بازخورد داشتند. به طور واضح خواستند که نام را همانطور که هست حفظ کنیم.
هتل عالی، پرسنل کمککننده، صبحانه خوب. به خاطر این که اتاقم ارتقا پیدا کرد، تشکر میکنم. مخصوصاً از آقای بینود تشکر ویژه دارم که همیشه حمایتی و دوستانه بود.
هیچ چیزی برای شکایت وجود نداشت.
خوب
در کل هتل خوبی بود
اما پرسنلی به نام نیرمال که دقیقاً اسمش یادم نیست، اما کارشناس پذیرش بود. خیلی بیادب و برخوردش بد بود. من اصلاً از پرسنل ردیسان خوشم نیومد.
اتاق تمیز و مرتب بود
وقتی داشتیم چکاوت میکردیم، پرسنل پذیرش از ما خواست که هتل رو روی یک تکه کاغذ ارزیابی کنیم که در اون، امتیازها بین 1 تا 8 با رنگ قرمز پررنگ نشون داده شده بود. وقتی امتیاز 8 رو دادیم که خودش خیلی بالا بود، از ما پرسیدند چرا 9 یا 10 ندادیم! این موضوع برام خیلی عجیب بود چون برای من دادن امتیاز 9 یا 10 نیاز به خیلی بیشتر داره و من نفهمیدم چرا امتیاز 8 کافی نبوده.
صبحانه عالی!
خدمترسانی خوب
پافشاری زیاد برای نوشتن نظرات و بازخورد. بهطور مشخص خواسته میشد که نام در نظرات ذکر بشه
اتاق بزرگ و راحت بود
اتاق خوب و راحت بود، خانم پذیرش خیلی کمککننده بود. پذیرش سریع و راحت بود. فکر میکنم ردیسان بلو تنها هتل 5 ستاره در فریدآباد است، پس عجیب نیست که قیمتهاشون خیلی بالا باشه، اگه اشتباه نکرده باشم 12.000 روپیه برای هر شب. صبحانه معمولی بود چون هیچگونه غذای غیرگیاهی سرو نمیشد. از تخت بچهای که ردیسان فراهم کرده بود، ممنونم.
هر چیزی که از بیرون میآوری مثل چمدان کوچک که همیشه با خودم دارم باید توسط پسر پذیرش به اتاق برسه که برام عجیب بود... چرا اجازه نمیدن خودمون جابهجا کنیم؟... من در سفر یک ماههام به هند تقریباً در چند هتل 5 ستاره دیگه هم اقامت داشتم و چنین چیزی نبود، فقط کافیه چمدانتو اسکن کنی و میتونی خودت حمل کنی مگر اینکه چمدان بزرگ باشه که برای کمک باید از پسر اتاق استفاده کنی.
هتل عالی، پرسنل کمککننده، صبحانه خوب. به خاطر ارتقای اتاقم تشکر میکنم. مخصوصاً از آقای بینود تشکر ویژه دارم که همیشه حمایتی و دوستانه بود.
هیچ چیزی برای شکایت وجود نداشت.
خوب
در کل هتل خوبی بود
اما پرسنلی به نام نیرمال که دقیقاً اسمش یادم نیست، اما کارشناس پذیرش بود. خیلی بیادب و برخوردش بد بود. من اصلاً از پرسنل ردیسان خوشم نیومد.
اتاق تمیز و مرتب
هنگام تسویه حساب، پرسنل پذیرش از ما خواستند که نظرات خود را روی یک کاغذ بنویسیم که در آن ردهبندیها از 1 تا 8 با رنگ قرمز برجسته شده بودند. و وقتی ما رده 8 را انتخاب کردیم که خودش خیلی بالا بود، از ما پرسیدند چرا 9 یا 10 ندادیم! این موضوع برای من خیلی عجیب بود چون به نظر من برای 9 یا 10 نمره باید خیلی بیشتر از اینها باشد و اصلاً متوجه نشدم چرا 8 کافی نیست.
صبحانه عالی!
خدمات خوب
فشار زیاد برای نوشتن نظر و بازخورد. صراحتاً خواسته شده بود که اسم در نظر باقی بمونه
اتاق بزرگ و راحت
اتاق خوب و راحت بود، خانم پذیرش خیلی کمککننده بود. فرآیند چکاین سریع و راحت بود. حدس میزنم رادیسون بلو تنها هتل ۵ ستاره در فریدآباد باشه، پس تعجبی نداره که قیمتهاشون خیلی بالاست، اگه اشتباه نکنم ۱۲.۰۰۰ روپیه برای هر شب بود. خب، صبحانه متوسط بود چون هیچ غذایی با گوشت نداشت. ممنون بابت تخت بچهای که رادیسون فراهم کرده بود.
تمام وسایلی که از بیرون میآورید، مثل چمدانهای کوچک که من همیشه همراه دارم، باید توسط پیک پذیرش به اتاقتان برده شود، که کمی عجیب بود... چرا نمیگذارید خودمان این کار رو انجام بدیم؟... من نمیدونم فریدآباد چه طوریه، اما در طول یک ماه سفرم به هند، تقریباً در چند هتل ۵ ستاره دیگه هم اقامت داشتم و چیزی شبیه این وجود نداشت، شما فقط باید چمدانتون رو اسکن کنید و میتونید خودتون اون رو حمل کنید، مگر اینکه چمدان بزرگ باشه و بخواهید پیک پذیرش کمک کنه.
حتماً برمیگردم
در مرکز شهر، نزدیک هتل یک مرکز خرید هم بود. تخت راحت و محیط تمیز بود.
هتل عالی، کارکنان کمککننده، صبحانه خوب. یک ارتقای اتاق رایگان گرفتم، از این بابت ممنونم. تشکر ویژه از آقای بینود که همیشه دوستانه و حمایتی بود.
هیچ شکایتی نداشتم.
خوب
در کل هتل خوب بود.
اما یکی از کارکنان به نام نیرمال، که فکر کنم پذیرش بود، بسیار بداخلاق و بیاحترام بود و من از رفتار اون خوشم نیومد.
اتاق تمیز و خوب بود.
در زمان چکاوت، کارکنان پذیرش از ما خواستن که هتل رو روی یک برگه کاغذ که در اون رتبهها از ۱ تا ۸ به رنگ قرمز پررنگ نوشته شده بود، ارزیابی کنیم. و وقتی ما رتبه ۸ رو دادیم که در واقع رتبهای نسبتاً خوب بود، از ما پرسیدن و کمی تحت فشار قرار دادند که چرا ۹ یا ۱۰ ندادهایم! این برام خیلی عجیب بود چون به نظر من رتبه ۹ یا ۱۰ نیاز به تلاش و خدمات بیشتری داره و اینکه چرا ۸ کافی نبوده رو نتونستم درک کنم.
صبحانه عالی بود!
خدمات خوب بود.
فشار زیادی برای نوشتن نظر و بازخورد بود. به طور مستقیم خواسته بودند که نام ما در نظر ذکر بشه.
هتل عالی، کارکنان کمککننده، صبحانه خوب. یک ارتقای اتاق رایگان گرفتم، از این بابت ممنونم. تشکر ویژه از آقای بینود که همیشه دوستانه و حمایتی بود.
هیچ شکایتی نداشتم.
خوب
در کل هتل خوب بود.
اما یکی از کارکنان به نام نیرمال، که فکر کنم پذیرش بود، بسیار بداخلاق و بیاحترام بود و من از رفتار اون خوشم نیومد.
اتاق تمیز و خوب بود.
در زمان چکاوت، کارکنان پذیرش از ما خواستن که هتل رو روی یک برگه کاغذ که در اون رتبهها از ۱ تا ۸ به رنگ قرمز پررنگ نوشته شده بود، ارزیابی کنیم. و وقتی ما رتبه ۸ رو دادیم که در واقع رتبهای نسبتاً خوب بود، از ما پرسیدن و کمی تحت فشار قرار دادند که چرا ۹ یا ۱۰ ندادهایم! این برام خیلی عجیب بود چون به نظر من رتبه ۹ یا ۱۰ نیاز به تلاش و خدمات بیشتری داره و اینکه چرا ۸ کافی نبوده رو نتونستم درک کنم.
صبحانه عالی بود!
خدمات خوب
فشار زیاد برای نوشتن نظرات و بازخورد. به طور صریح خواسته شد که نام در نظرها باقی بماند