هتل رادیسون بلو بخارست

هتل رادیسون بلو بخارستRadisson Blu Hotel Bucharest

9.2از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / بخش ۱ / رومانی
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل رادیسون بلو بخارست

هتل رادیسون بلو بخارست در قلب بخارست و در بلوار معروف کاله ویکتوری قرار دارد و به خاطر ظاهر زیبا، طراحی مدرن و امکانات لوکس خود متمایز است. این هتل بزرگترین مجموعه اتاق‌ها را با دسته‌بندی‌های مختلف و خدمات متنوع، یک منطقه خرید، انواع رستوران‌ها و بارها، یک اسپای لوکس و همکاری با باشگاه سلامت معروف رومانیایی با استخر سرپوشیده و جکوزی ارائه می‌دهد. هتل رادیسون بلو بخارست 984 فوت با سالن کنسرت آتنوم رومانی فاصله دارد و تنها چند قدم با زیبایی موزه هنر ملی فاصله دارد. هتل 462 اتاق و سوئیت با طراحی معاصر و مجموعه‌ای متنوع از رستوران‌ها را ارائه می‌دهد، از جمله آریستوکل، بار لابی هتل که کوکتل‌های میکسولوژیست حرفه‌ای و غذاهای راحت و لذیذ را سرو می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند در منطقه‌ای از هماهنگی و آرامش استراحت کنند، جایی که سلامتی و زیبایی به احساسی از فرار و تجدید نیرو از روزمرگی تبدیل می‌شود در...

امکانات و تفریحات هتل رادیسون بلو بخارست

فضای باز
  • مبلمان فضای باز
  • ایوان
  • تراس
  • باغ

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 3:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز هستند. هزینه ممکن است اعمال شود.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • موزه ملی ادبیات رومانی450 ft
  • باغ ماریانا نیکولسکو800 ft
  • کشور کودکان1,050 ft
  • موزه ملی هنر رومانی1,150 ft
  • میدان انقلاب1,400 ft
  • موزه مجموعه‌های هنری1,450 ft
  • الکساندرا دابچکا1,850 ft
  • پارک ای.سی. براتیانو2,550 ft
  • باغ‌های سیسمیگیو2,600 ft
  • موزه ملی تاریخ طبیعی "گریگوره آنتیپا"1.2 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] استیک‌ها و غذاهای دریایی پرایم6.6 ft
  • کافه/بار آلف اسپرِسو بار50 ft
  • کافه/بار اکلر850 ft
جاذبه‌های برتر
  • موزه روستایی رومانی1.3 mi
  • موزه ملی کاتروچنی2 mi
  • باغ گیاه‌شناسی بخارست2 mi
  • قوس پیروزی2.3 mi
  • عمارت چائوشسکو2.4 mi
  • پارک کارول2.4 mi
  • موزه ملی روستایی دیمیتری گوستی2.8 mi
  • پارک هرستراو3.3 mi
  • پارک الکساندرو ایوان کزا3.9 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • جنگل پادوره ماگوره له9 mi

آدرس و موقعیت هتل رادیسون بلو بخارست

Calea Victoriei 63 - 81, Sector 1, 010065 Bucharest, Romania

سوالات متداول

در هتل رادیسون بلو بخارست چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل رادیسون بلو بخارست فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، حمام ترکی/بخار، کازینو، سرگرمی شبانه، مربی شخصی، شام‌های...
ساعت‌های ورود و خروج در هتل رادیسون بلو بخارست چه زمانی است؟ساعت ورود به هتل رادیسون بلو بخارست از ساعت 3:00 بعد از ظهر و ساعت خروج تا ساعت 12:00 ظهر است.
در هتل رادیسون بلو بخارست چه نوع صبحانه‌ای سرو می‌شود؟مهمانان در هتل رادیسون بلو بخارست می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرات مهمانان: 9.3). گزینه‌های صبحانه شامل: صبحانه قاره‌ای، صبحانه...
هتل رادیسون بلو بخارست تا مرکز بخارست چقدر فاصله دارد؟هتل رادیسون بلو بخارست 0.7 مایل تا مرکز بخارست فاصله دارد. همه فاصله‌ها به صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل رادیسون بلو بخارست رستورانی در محل دارد؟هتل رادیسون بلو بخارست دارای 4 رستوران است: بار و لابی سوشی جینجر، بار و رستوران آریستوکل، داکیا فلکس، شارکیا.
هزینه اقامت در هتل رادیسون بلو بخارست چقدر است؟قیمت‌ها در هتل رادیسون بلو بخارست ممکن است بسته به اقامت شما متفاوت باشد (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره).
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل رادیسون بلو بخارست رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل رادیسون بلو بخارست شامل: اتاق دو نفره، سوئیت.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل رادیسون بلو بخارست

9.2از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.4
امکانات
9.2
پاکیزگی
9.4
راحتی
9.4
نسبت ارزش به هزینه
8.9
موقعیت
9.6
Wifi رایگان
8.8
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل رادیسون بلو بخارست از نظر موقعیت مکانی، خدمات پرسنل و مدیریت، تمیزی و امکانات (مانند اسپا و رستوران ها) مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، برخی از مهمانان از دکوراسیون قدیمی و نامناسب اتاق ها، مشکلات مربوط به حمام، شلوغی و کیفیت پایین صبحانه و همچنین رعایت نشدن آداب و رسوم توسط برخی مهمانان ناراضی بودند. بعضی از مهمانان نیز از قیمت بالای آب در بار و دور بودن اتاق ها از آسانسور شکایت داشتند.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی
خدمات خوب و رسیدگی سریع پرسنل و مدیریت
تمیزی و مرتب بودن هتل
امکانات عالی مانند اسپا و رستوران ها
برخورد مودبانه و مهربانانه کارکنان
نکات منفی
دکوراسیون قدیمی و نامناسب اتاق ها
مشکلات مربوط به حمام (دوش نامناسب)
شلوغی و کیفیت پایین صبحانه
رفتار نامناسب برخی مهمانان
قیمت بالای آب در بار
دور بودن برخی اتاق ها از آسانسور
نازک بودن دیوارهای اتاق ها و شنیده شدن صدا
موقعیت مکانی نه چندان مرکزی
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل رادیسون بلو بخارست

Raouf
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از خدمات مدیران هتل خیلی راضی بودم، خیلی مهربان بودند. مادلینا

אלינור
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات و مهربانی کارکنان هتل. اتاق رو عوض کردن وقتی درخواست کردیم و به مناسبت تولدم هم ارتقا دادن.

نکات منفی

هیچ

Paula
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

کاملاً ناامیدکننده!

نکات مثبت

ورودی و رستوران‌ها، بار و موقعیت هتل عالیه...

نکات منفی

متاسفانه اتاق واقعاً زشت بود، دکوراسیون قدیمی و بدون هیچ شخصیتی داشت، مثل اتاق بیمارستانی بود... حمام خیلی بد بود، دوش فقط از بالا آب می‌ریخت و امکان نداشت که موها خیس نشه، دوش متحرک فقط توی وان بود که البته هیچ نوع درب یا امکان اتصال به دیوار نداشت، بنابراین مجبور بودیم همیشه دستش رو نگه داریم. واقعاً با توجه به قیمت‌هایی که می‌گیرند نمی‌شه فقط به یک ورودی خوشبو راضی بود. لابی برای صبحانه خیلی مسخره بود، خیلی کوچیک و همیشه پر از آدم‌هایی بود که مشغول کارهای کاری بودن و تمام میزها رو اشغال می‌کردن. کثیف و ناکافی برای تعداد افرادی که توی هتل بودن. حتی روز اول مجبور شدیم کنار دیگران بشینیم. هتل بیشتر توسط افرادی از کشورهای عربی پر شده که هیچ توجهی به آداب و رفتار ندارن و توی هتل با لباس شنا یا پا برهنه می‌گردن و از کنار خانم‌ها می‌گذرن، توی این مورد من که داشتم با پذیرش صحبت می‌کردم. تجربه ناامیدکننده‌ای بود! حیف برای موقعیت عالی و مهمان‌نوازی پرسنل...

Noam
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل در موقعیت عالی، پرسنل هتل به همه درخواست‌ها فوراً رسیدگی می‌کنند، خدمات عالی، تمیز و مرتب، حتماً توصیه می‌کنم.

Tom
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش عالی برای قیمت، هتل عالی که انتظارات رو برآورده کرد. موقعیت مکانی خیلی مرکزی نیست. امکانات عالی، تمیز و مودب.

نکات مثبت

اتاق عالی و مرتب بود (اتاق پریمیوم گرفتم)، پرسنل خیلی مودب و خوش‌برخورد بودن، خدمات اتاق سریع و کارآمد بود. اتاق خیلی تمیز بود. اتاق شامل یک ایستگاه شارژ نبود که تو یکی از کشوها قرار داشت - ولی مسئول پذیرش به طور مناسب و شایسته‌ای جبران کرد. همه امکانات جانبی مثل اسپا فوق‌العاده و رستوران‌های ویژه و عالی تجربه خیلی خوبی برامون به ارمغان آورد و بدون اینکه خیلی سردمون بشه، لذت بردیم.

نکات منفی

موقعیت هتل دقیقاً تو مرکز و قلب شهر نیست. صبحانه خوب بود ولی انتظار داشتم که انتخاب‌های بیشتری از غذاهای گرم تو هتل پنج ستاره باشه. همچنین انتظار داشتم قهوه‌ای که به صورت تازه و با کباب کردن تازه تهیه بشه، شامل قیمت باشه. خود اتاق خیلی از آسانسورها دور بود و برای رسیدن به اون نیاز به پیاده‌روی طولانی بود. دیوارها بین اتاق‌های مجاور کمی نازک بودن و گاهی صدای افراد رو می‌شنیدیم.

Raouf
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از خدمات مدیریت هتل خیلی خوشم اومد. خیلی خوش‌برخورد بودند.

אלינור
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات پرسنل هتل خیلی خوب بود. اتاق رو وقتی خواستیم تعویض کردن و حتی به مناسبت تولدمون اتاق رو ارتقا دادن.

نکات منفی

هیچ

Paula
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

کاملاً ناامیدکننده!

نکات مثبت

ورودی و رستوران‌ها، بار و موقعیت هتل عالیه...

نکات منفی

متاسفانه اتاق واقعاً زشت بود، دکوراسیون قدیمی و بدون هیچ شخصیتی داشت، مثل اتاق بیمارستانی بود... حمام خیلی بد بود، دوش فقط از بالا آب می‌ریخت و امکان نداشت که موها خیس نشه، دوش متحرک فقط توی وان بود که البته هیچ نوع درب یا امکان اتصال به دیوار نداشت، بنابراین مجبور بودیم همیشه دستش رو نگه داریم. واقعاً با توجه به قیمت‌هایی که می‌گیرند نمی‌شه فقط به یک ورودی خوشبو راضی بود. لابی برای صبحانه خیلی مسخره بود، خیلی کوچیک و همیشه پر از آدم‌هایی بود که مشغول کارهای کاری بودن و تمام میزها رو اشغال می‌کردن. کثیف و ناکافی برای تعداد افرادی که توی هتل بودن. حتی روز اول مجبور شدیم کنار دیگران بشینیم. هتل بیشتر توسط افرادی از کشورهای عربی پر شده که هیچ توجهی به آداب و رفتار ندارن و توی هتل با لباس شنا یا پا برهنه می‌گردن و از کنار خانم‌ها می‌گذرن، توی این مورد من که داشتم با پذیرش صحبت می‌کردم. تجربه ناامیدکننده‌ای بود! حیف برای موقعیت عالی و مهمان‌نوازی پرسنل...

Noam
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل در موقعیت عالی، پرسنل هتل به همه درخواست‌ها فوراً رسیدگی می‌کنند، خدمات عالی، تمیز و مرتب، حتماً توصیه می‌کنم.

Raouf
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از خدمات مدیریت هتل خیلی خوشم اومد. خیلی خوش‌برخورد بودند. مدالینا

אלינור
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات پرسنل هتل خیلی خوب بود. اتاق رو وقتی خواستیم تعویض کردن و حتی به مناسبت تولدمون اتاق رو ارتقا دادن.

نکات منفی

هیچ

Paula
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

کاملاً ناامیدکننده!

نکات مثبت

ورودی و رستوران‌ها، بار و موقعیت هتل عالیه...

نکات منفی

متاسفانه اتاق واقعاً زشت بود، دکوراسیون قدیمی و بدون هیچ شخصیتی داشت، مثل اتاق بیمارستانی بود... حمام خیلی بد بود، دوش فقط از بالا آب می‌ریخت و امکان نداشت که موها خیس نشه، دوش متحرک فقط توی وان بود که البته هیچ نوع درب یا امکان اتصال به دیوار نداشت، بنابراین مجبور بودیم همیشه دستش رو نگه داریم. واقعاً با توجه به قیمت‌هایی که می‌گیرند نمی‌شه فقط به یک ورودی خوشبو راضی بود. لابی برای صبحانه خیلی مسخره بود، خیلی کوچیک و همیشه پر از آدم‌هایی بود که مشغول کارهای کاری بودن و تمام میزها رو اشغال می‌کردن. کثیف و ناکافی برای تعداد افرادی که توی هتل بودن. حتی روز اول مجبور شدیم کنار دیگران بشینیم. هتل بیشتر توسط افرادی از کشورهای عربی پر شده که هیچ توجهی به آداب و رفتار ندارن و توی هتل با لباس شنا یا پا برهنه می‌گردن و از کنار خانم‌ها می‌گذرن، توی این مورد من که داشتم با پذیرش صحبت می‌کردم. تجربه ناامیدکننده‌ای بود! حیف برای موقعیت عالی و مهمان‌نوازی پرسنل...

Raouf
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از خدمات مدیریت هتل خیلی خوشم اومد. خیلی خوش‌برخورد بودند.

אלינור
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات مودبانه کارکنان هتل. وقتی درخواست کردیم اتاق رو عوض کردن و حتی برای جشن تولدمون اتاق رو ارتقا دادن.

نکات منفی

هیچ مشکلی نبود.

Paula
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

کاملاً ناامیدکننده!

نکات مثبت

ورودی و رستوران‌ها، بار و موقعیت هتل عالیه...

نکات منفی

متاسفانه اتاق واقعاً زشت بود، دکوراسیون قدیمی و بدون هیچ شخصیتی داشت، مثل اتاق بیمارستانی بود... حمام خیلی بد بود، دوش فقط از بالا آب می‌ریخت و امکان نداشت که موها خیس نشه، دوش متحرک فقط توی وان بود که البته هیچ نوع درب یا امکان اتصال به دیوار نداشت، بنابراین مجبور بودیم همیشه دستش رو نگه داریم. واقعاً با توجه به قیمت‌هایی که می‌گیرند نمی‌شه فقط به یک ورودی خوشبو راضی بود. لابی برای صبحانه خیلی مسخره بود، خیلی کوچیک و همیشه پر از آدم‌هایی بود که مشغول کارهای کاری بودن و تمام میزها رو اشغال می‌کردن. کثیف و ناکافی برای تعداد افرادی که توی هتل بودن. حتی روز اول مجبور شدیم کنار دیگران بشینیم. هتل بیشتر توسط افرادی از کشورهای عربی پر شده که هیچ توجهی به آداب و رفتار ندارن و توی هتل با لباس شنا یا پا برهنه می‌گردن و از کنار خانم‌ها می‌گذرن، توی این مورد من که داشتم با پذیرش صحبت می‌کردم. تجربه ناامیدکننده‌ای بود! حیف برای موقعیت عالی و مهمان‌نوازی پرسنل...

Noam
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل در موقعیت عالی، پرسنل هتل به همه درخواست‌ها فوراً رسیدگی می‌کنند، خدمات عالی، تمیز و مرتب، حتماً توصیه می‌کنم.

Raouf
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از خدمات مدیریت هتل خیلی خوشم اومد. خیلی خوش‌برخورد بودند. مدالینا

אלינור
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات پرسنل هتل خیلی خوب بود. اتاق رو وقتی خواستیم تعویض کردن و حتی به مناسبت تولدمون اتاق رو ارتقا دادن.

نکات منفی

هیچ

Paula
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامیدی کامل!

نکات مثبت

ورودی و رستوران‌ها، بار و موقعیت عالی...

نکات منفی

متاسفانه اتاق واقعاً زشت بود، با دکوراسیونی قدیمی و بدون هیچ‌گونه شخصیت، به نظر می‌رسید که یک اتاق بیمارستانی باشد... سرویس بهداشتی واقعاً وحشتناک بود، با دوش فقط از بالا که امکان جلوگیری از خیس شدن موها نبود، دوش جداشدنی فقط در وان بود که هیچ‌گونه درپوشی نداشت و حتی امکان اتصال دوش به دیوار نبود، بنابراین مجبور بودیم آن را دست‌مان بگیریم. واقعاً با توجه به قیمتی که از ما می‌خواستند، نمی‌شد فقط با یک ورودی خوشبو راضی شد. لژ برای صبحانه، خیلی کوچک و همیشه پر از افرادی بود که در حال ملاقات‌های کاری بودند و تمام میزها را اشغال کرده بودند. کثیف و نامناسب برای تعداد افرادی که هتل را استفاده می‌کردند... حتی در روز اول مجبور شدیم کنار دیگران بنشینیم... هتل تقریباً به طور اختصاصی توسط افراد از کشورهای عربی (بدون هیچ ایرادی) پر شده بود که هیچ احترامی به نظم نداشتند، در حال گشت‌زنی در هتل با لباس شنا یا پای برهنه، و حتی از جلوی زنان می‌گذرند، در این مورد من، حتی وقتی که داشتم با پرسنل صحبت می‌کردم... تجربه‌ای ناامیدکننده! متاسفانه برای موقعیت عالی و ادب پرسنل...

Noam
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل در موقعیت عالی قرار داره، پرسنل هتل به سرعت به تمام درخواست‌ها رسیدگی می‌کنن، خدمات عالی، تمیز و مرتب، شدیداً پیشنهاد می‌کنم.

Raouf
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

از خدمات مدیریت هتل خیلی خوشم اومد. خیلی خوش‌برخورد بودند. مدالینا

אלינור
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

خدمات پرسنل هتل خیلی خوب بود. اتاق رو وقتی خواستیم تعویض کردن و حتی به مناسبت تولدمون اتاق رو ارتقا دادن.

نکات منفی

هیچ

Paula
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

کاملاً ناامیدکننده!

نکات مثبت

ورودی و رستوران‌ها، بار و موقعیت هتل عالیه...

نکات منفی

متاسفانه اتاق واقعاً زشت بود، دکوراسیون قدیمی و بدون هیچ شخصیتی داشت، مثل اتاق بیمارستانی بود... حمام خیلی بد بود، دوش فقط از بالا آب می‌ریخت و امکان نداشت که موها خیس نشه، دوش متحرک فقط توی وان بود که البته هیچ نوع درب یا امکان اتصال به دیوار نداشت، بنابراین مجبور بودیم همیشه دستش رو نگه داریم. واقعاً با توجه به قیمت‌هایی که می‌گیرند نمی‌شه فقط به یک ورودی خوشبو راضی بود. لابی برای صبحانه خیلی مسخره بود، خیلی کوچیک و همیشه پر از آدم‌هایی بود که مشغول کارهای کاری بودن و تمام میزها رو اشغال می‌کردن. کثیف و ناکافی برای تعداد افرادی که توی هتل بودن. حتی روز اول مجبور شدیم کنار دیگران بشینیم. هتل بیشتر توسط افرادی از کشورهای عربی پر شده که هیچ توجهی به آداب و رفتار ندارن و توی هتل با لباس شنا یا پا برهنه می‌گردن و از کنار خانم‌ها می‌گذرن، توی این مورد من که داشتم با پذیرش صحبت می‌کردم. تجربه ناامیدکننده‌ای بود! حیف برای موقعیت عالی و مهمان‌نوازی پرسنل...

Noam
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل در موقعیت عالی قرار داره، پرسنل هتل به سرعت به تمام درخواست‌ها رسیدگی می‌کنن، خدمات عالی، تمیز و مرتب، شدیداً پیشنهاد می‌کنم.

Tom
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

ارزش عالی برای قیمت، هتل فوق‌العاده‌ای که تمام انتظاراتم رو برآورده کرد. موقعیتش خیلی مرکزی نیست. امکانات عالی، تمیز و دوستانه.

نکات مثبت

اتاق عالی بود و مرتب (من اتاق پریمیوم گرفتم)، پرسنل خیلی مهربون و خوش‌برخورد بودن، خدمات اتاق سریع و مؤثر بود. اتاق خیلی تمیز بود. تنها چیزی که کم بود یک ایستگاه شارژ توی یکی از دراورها بود که پذیرش به طور مناسبی جبران کرد. تمام امکانات جانبی مثل اسپا و رستوران‌های خاص و عالی تجربه عالی‌ای برامون ساخت بدون اینکه نیاز به جستجو در هوای سرد داشته باشیم.

نکات منفی

موقعیت هتل دقیقاً توی مرکز شهر نیست و قلب تپنده شهر خیلی دورتره. صبحانه خوب بود ولی انتظار داشتم توی هتل 5 ستاره تعداد بیشتری از غذاهای گرم داشته باشه. همچنین امیدوار بودم قهوه‌ای که سرو میشه از دستگاه خودکار نباشه و از قهوه‌ای تازه و از دانه‌های تازه برشته شده باشه که توی قیمت گنجانده شده باشه. خود اتاق خیلی از آسانسور فاصله داشت و باید مسافت زیادی برای رسیدن به اتاق پیاده می‌رفتم. دیوارها بین اتاق‌ها خیلی نازک بود و گاهی صدای افراد یا رفت و آمدها شنیده می‌شد.

Hidir
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 24 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود!!!

Jerry
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت و اتاق‌ها عالی

نکات مثبت

موقعیت عالی، 12 دقیقه پیاده‌روی تا شهر قدیمی. 25 دقیقه با تاکسی تا فرودگاه و اسپا ترمه. 12 دقیقه با تاکسی از رستوران کونگ. اتاق‌های تمیز و دوست‌داشتنی. تعداد زیادی رستوران در محوطه و امکانات عالی استخر و اسپا.

نکات منفی

من 90 رون (حدود 16 پوند) برای 2 بطری آب توی بار پرداخت کردم که برام شگفت‌انگیز بود.

Asaf
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

دوباره برمی‌گردم

نکات مثبت

خیلی تمیز بود. خیلی به درخواست ما توجه کردن که اتاق‌ها رو کنار هم بذارند (ما گروهی بودیم که چهار اتاق داشتیم).

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.