هتل رادیسون بلو نیو دهلی پاشیم ویهار

هتل رادیسون بلو نیو دهلی پاشیم ویهارRadisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar

6.7از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / پاشیم ویهار / هند
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل رادیسون بلو نیو دهلی پاشیم ویهار

واقع در پاشیم ویهار، غرب دهلی، هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار دارای یک مرکز تجاری 24 ساعته، استخر روباز و 4 گزینه برای صرف غذا است. وای‌فای رایگان در دسترس بوده و پارکینگ خصوصی رایگان نیز فراهم می‌شود. اتاق‌های هتل با دکور معاصر و تهویه مطبوع دارای تلویزیون صفحه‌تخت و نشیمن هستند. حمام‌های خصوصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان می‌باشند. خدمات اتاق نیز ارائه می‌شود. هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار پذیرش 24 ساعته دارد و طیف وسیعی از امکانات از جمله باشگاه ورزشی، اسپا، امکانات جلسه/بانکه و سالن زیبایی/آرایشگری را ارائه می‌دهد. خدمات اجاره خودرو، تور و بلیط نیز در دسترس هستند. چای‌لَج، نوشیدنی‌های سبک و دسرها را سرو می‌کند، در حالی که ایندیایکی غذاهای هندی پخته شده روی گریل‌های Teppanyaki را ارائه می‌دهد. همچنین، بار لَج، اورو، تاکاس و مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های بین‌المللی و مشروبات الکلی را عرضه می‌کند. یک فروشگاه شیرینی‌پزی نیز...

امکانات و تفریحات هتل رادیسون بلو نیو دهلی پاشیم ویهار

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • حمام یا دوش

سیاست‌های هتل

زمان وروداز 2:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا 12:00 ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی مجاز نیست.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • بلوک غی102,050 ft
  • پارک-جی بلوک پاشیم ویهار-دروازه اصلی3,150 ft
  • زمین بازی مدرسه مرکزی ویدیا لایا0.6 mi
  • باغ گل رز0.7 mi
  • پارک ناحیه پاشیم ویهار0.7 mi
  • پارک-جولا هری0.8 mi
  • پارک-بی3 پاشیم ویهار0.8 mi
  • پارک گرو رادی داس-پیراغری0.8 mi
  • زمین بازی مدرسه دیواین هپی0.8 mi
  • زمین بازی مدرسه سنت سوفیا0.9 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] ایندیایکی700 ft
  • [رستوران] تمپتیشن فود1,750 ft
  • [رستوران] بالیوود بلو [رستوران] & بار2,700 ft
جاذبه‌های برتر
  • قلعه سرخ10 mi
  • موزه راه‌آهن ملی10 mi
  • پارک نهرو11 mi
  • گاندی اسمریتی11 mi
  • دروازه هند12 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • جنگل هیل فورست پوسا8 mi

آدرس و موقعیت هتل رادیسون بلو نیو دهلی پاشیم ویهار

Outer Ring Road, Paschim Vihar, Pashim Vihar, 110063 New Delhi, India

سوالات متداول

اقامت در هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار چقدر هزینه دارد؟قیمت‌ها در هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار ممکن است بسته به مدت اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) متفاوت باشد.
در هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار خدمات و فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): اسپا، باشگاه ورزشی، سونا، ماساژ، مربی شخصی، استخر...
آیا هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد.
هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار تا مرکز دهلی نو چقدر فاصله دارد؟هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار 8.1 مایل از مرکز دهلی نو فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خطوط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت...
ساعات ورود و خروج در هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار چه زمانی است؟ورود به هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار از ساعت 2:00 بعد از ظهر و خروج تا ساعت 12:00 ظهر است.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار عبارتند از: توئین/دوبل، دوبل، سوئیت.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار سرو می‌شود؟میهمانانی که در هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار اقامت دارند می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا لذت ببرند (امتیاز نظرات میهمانان: 6.9). گزینه‌های صبحانه شامل: بوفه...
آیا هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار رستوران دارد؟هتل رادیسون بلو دهلی نو پاسچیم ویهار دارای 4 رستوران است: Level 2 - پذیرایی تمام روز، ایندیایکی - گریل هندی، چای‌لَج، اورو - بار.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل رادیسون بلو نیو دهلی پاشیم ویهار

6.7از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
6.8
امکانات
6.5
پاکیزگی
6.9
راحتی
7
نسبت ارزش به هزینه
6.1
موقعیت
6.8
Wifi رایگان
6.9
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل رادیسون بلو نیو دهلی پاشیم ویهار با انتقادات شدید کاربران مواجه شده است. اکثر نظرات منفی بر کثیفی اتاق‌ها (کپک، لکه‌های قهوه‌ای)، بوی نامطبوع در راهروها و لابی، برخورد نامناسب کارکنان (به‌ویژه در پذیرش) و قدیمی بودن هتل متمرکز هستند. همچنین عدم وجود استخر و عدم اطلاع‌رسانی در مورد آن هنگام رزرو نیز از موارد نارضایتی بوده است. بسیاری از کاربران معتقدند این هتل در حد یک هتل ۵ ستاره نیست و ارزش پولی که پرداخت می‌شود را ندارد.
نکات مثبت
هیچی (بر اساس نظرات)
نکات منفی
کثیفی اتاق‌ها (کپک روی دیوارها، لکه‌های قهوه‌ای روی پرده حمام)
بوی نامطبوع در راهروها، لابی و هنگام صرف صبحانه
برخورد نامناسب و غیرمسئولانه کارکنان (به‌ویژه در پذیرش)
قدیمی و از مد افتاده بودن هتل
کثیفی سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها
عدم وجود استخر و عدم اطلاع‌رسانی در مورد آن هنگام رزرو
تاخیر در تحویل اتاق
تختخواب‌های کثیف و وجود حشره (پشه)
نیاز به بازسازی
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل رادیسون بلو نیو دهلی پاشیم ویهار

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه چیز، دیوارای اتاق پر از کپک بود و پرده حموم پر از لکه‌های قهوه‌ای. اصلاً یه هتل ۵ ستاره نیست. تو هند هتل‌های ۳ ستاره خیلی بهتری هست و با این قیمت نمی ارزه. به علاوه هتل تو راهروها و صبحونه بوی خیلی بدی میده.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح‌ترین

نکات مثبت

هیچی. بدترین جایی بود که تا حالا موندم.

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌خاصیت بودن. خیلی قدیمی بود. حموم‌ها کثیف. راهروها بوی بدی می‌داد. پرسنل خیلی بد بودن، مخصوصاً اون خانومه که تو پذیرش بود.

Bhim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

استخر نداشت و موقع رزرو هم چیزی نگفته بودن. با اینکه چند بار یادآوری کردم، دیر اتاق رو تحویل دادن.

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

'هیچی'

نکات منفی

همه چی، دیوارای اتاق پر از کپک بود و پرده حموم پر از لکه‌های قهوه‌ای. اصلا یه هتل 5 ستاره نیست. تو هند هتل‌های 3 ستاره خیلی بهتری هست که اینقدر گرون نیستن. به علاوه هتل یه بوی خیلی بدی تو راهروها و موقع صبحونه داشت.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین

نکات مثبت

هیچی. بدترین جایی بود که تا حالا اقامت داشتم.

نکات منفی

کارکنان خیلی بی‌ادب و بی‌مسئولیت بودن. خیلی قدیمی شده. سرویس‌های بهداشتی کثیف بودن. توی لابی‌ها بوی خیلی بدی می‌اومد. بدترین کارمندا رو داشت، مخصوصا اون دختری که تو پذیرش بود.

Bhim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

استخر نداشت و موقع رزرو هم اشاره ای بهش نشده بود. تاخیر در تسویه حساب با وجود چندین بار یادآوری

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه چی، دیوارای اتاق پر از کپک بود و پرده حموم پر از لکه های قهوه ای. اصلا هتل 5 ستاره نیست. تو هند هتل های 3 ستاره خیلی بهتری هست که اینقدر گرون هم نیست. تازه هتل یه بوی خیلی بدی تو راهروها و تو صبحونه داشت.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین

نکات مثبت

هیچی. بدترین جایی که تا حالا موندم

نکات منفی

کارکنان خیلی بی ادب و بی مسئولیت. خیلی قدیمی. حموم ها کثیف. بوی خیلی بدی تو لابی ها میومد. بدترین کارکنان، مخصوصا اون خانومی که تو پذیرش بود.

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی بد

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه‌چی! اتاق پر از کپک روی دیوار بود و پرده حموم پر از لکه‌های قهوه‌ای. اصلاً در حد یه هتل 5 ستاره نبود. تو هند هتل‌های 3 ستاره خیلی بهتری هست که این‌قدر گرون نیستن. تازه، هتل تو راهروها و موقع صبحونه یه بوی خیلی بدی می‌داد.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح‌ترین

نکات مثبت

هیچی. بدترین جایی بود که تا حالا موندم.

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌خاصیت بودن. خیلی قدیمی بود. حموم‌ها کثیف. راهروها بوی بدی می‌داد. پرسنل خیلی بد بودن، مخصوصاً اون خانومه که تو پذیرش بود.

Bhim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

استخر نداشت و موقع رزرو هم نگفته بودن. با اینکه چند بار یادآوری کردم، دیر تحویل دادن اتاق رو.

Khurram
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

اینجا باید بازسازی بشه. در حد رادیسون بلو نیست.

Amarjeet
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 22 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

پشه، تختخواب کثیف، بوی بد. اصلاً ارزش پولی که دادمو نداشت. به هیچ‌کس پیشنهاد نمی‌کنم.

Surya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین جا برای جلسه‌های کاری

نکات منفی

موقع ورود و پرداخت پول اتاق، کارمند پذیرش، خانم آنوشی دات، قول داد که اتاق رو تا ساعت 12 آماده کنه، ولی با اصرار من، خیلی بد برخورد کرد و قبول نکرد. من از مسئولشونو خواستم بیاد ولی کسی نیومد. من اتاق رو برای کار رزرو کرده بودم ولی مجبور شدم بعد از یک ساعت از اتاق برم. رادیسون بلو پاشیم ویهار یا باید تعطیل شه یا کیفیتش رو ببره بالا تا انتظارات مشتری‌ها رو برآورده کنه.

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی بد

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه‌چی! اتاق پر از کپک روی دیوار بود و پرده حموم پر از لکه‌های قهوه‌ای. اصلاً در حد یه هتل 5 ستاره نبود. تو هند هتل‌های 3 ستاره خیلی بهتری هست که این‌قدر گرون نیستن. تازه، هتل تو راهروها و موقع صبحونه یه بوی خیلی بدی می‌داد.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح‌ترین

نکات مثبت

هیچی. بدترین جایی بود که تا حالا موندم.

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌خاصیت بودن. خیلی قدیمی بود. حموم‌ها کثیف. راهروها بوی بدی می‌داد. پرسنل خیلی بد بودن، مخصوصاً اون خانومه که تو پذیرش بود.

Bhim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

استخر نداشت و موقع رزرو هم اشاره ای بهش نشده بود. تاخیر در تسویه حساب با وجود چندین بار یادآوری

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه چی، دیوارای اتاق پر از کپک بود و پرده حموم پر از لکه های قهوه ای. اصلا هتل 5 ستاره نیست. تو هند هتل های 3 ستاره خیلی بهتری هست که اینقدر گرون هم نیست. تازه هتل یه بوی خیلی بدی تو راهروها و تو صبحونه داشت.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح‌ترین

نکات مثبت

هیچی. بدترین جایی بود که تا حالا موندم.

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌خاصیت بودن. خیلی قدیمی بود. حموم‌ها کثیف. راهروها بوی بدی می‌داد. پرسنل خیلی بد بودن، مخصوصاً اون خانومه که تو پذیرش بود.

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی بد

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه‌چی! اتاق پر از کپک روی دیوار بود و پرده حموم پر از لکه‌های قهوه‌ای. اصلاً در حد یه هتل 5 ستاره نبود. تو هند هتل‌های 3 ستاره خیلی بهتری هست که این‌قدر گرون نیستن. تازه، هتل تو راهروها و موقع صبحونه یه بوی خیلی بدی می‌داد.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح‌ترین

نکات مثبت

هیچی. بدترین جایی بود که تا حالا موندم.

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌خاصیت بودن. خیلی قدیمی بود. حموم‌ها کثیف. راهروها بوی بدی می‌داد. پرسنل خیلی بد بودن، مخصوصاً اون خانومه که تو پذیرش بود.

Bhim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

استخر نداشت و موقع رزرو هم نگفته بودن. با اینکه چند بار یادآوری کردم، خیلی دیر تحویل دادن.

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه چی، اتاق پر از کپک بود، دیوارها و پرده حموم پر از لکه های قهوه ای. اصلا در حد یه هتل 5 ستاره نیست. تو هند هتل های 3 ستاره خیلی بهتری هست، اونم نه با این قیمت. تازه راهروها و صبحونه بوی خیلی بدی می داد.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح‌ترین

نکات مثبت

هیچی. بدترین جایی بود که تا حالا موندم.

نکات منفی

پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌خاصیت بودن. خیلی قدیمی بود. حموم‌ها کثیف. راهروها بوی بدی می‌داد. پرسنل خیلی بد بودن، مخصوصاً اون خانومه که تو پذیرش بود.

Bhim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

استخر نداشت و موقع رزرو هم نگفته بودن. با اینکه چند بار یادآوری کردم، خیلی دیر اتاق رو تحویل دادن.

Khurram
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

اینجا نیاز به بازسازی داره، در حد رادیسون بلو نیست.

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه چی، دیوار اتاق پر از کپک بود و پرده‌ی حموم پر از لکه‌های قهوه‌ای. اصلا یه هتل ۵ ستاره نیست. تو هند هتل‌های ۳ ستاره خیلی بهتری هست که این قیمت رو نمی‌گیرن. علاوه بر این راهروها و صبحونه بوی خیلی بدی میداد.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین

نکات مثبت

هیچی، بدترین جایی که تا حالا بودم

نکات منفی

کارکنان خیلی بی‌ادب و بی‌فایده‌ان. خیلی قدیمی شده. حموم‌ها کثیفن. راهروها بوی خیلی بدی میدن. کارکنان بد و مخصوصا اون خانومی که تو پذیرش بود.

Bhim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

استخر نداشت و موقع رزرو هم نگفته بودن. با اینکه چند بار یادآوری کردم، خیلی دیر تحویل دادن.

Khurram
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

اینجا باید بازسازی بشه. در حد رادیسون بلو نیست.

Amarjeet
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 22 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

پشه، تخت‌های کثیف، بوی بد، ارزش پول رو نداره، اصلا به کسی پیشنهاد نمی‌کنم.

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه چی، دیوار اتاق پر از کپک بود و پرده‌ی حموم پر از لکه‌های قهوه‌ای. اصلا یه هتل ۵ ستاره نیست. تو هند هتل‌های ۳ ستاره خیلی بهتری هست که این قیمت رو نمی‌گیرن. علاوه بر این راهروها و صبحونه بوی خیلی بدی میداد.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح به تمام معنا

نکات مثبت

هیچی، بدترین جایی بود که تا حالا موندم.

نکات منفی

کارکنان خیلی بی‌ادب و بی‌خاصیت بودن. خیلی قدیمی و از مد افتاده بود. دستشویی‌ها کثیف، بوی خیلی بدی توی لابی‌ها میومد. بدترین کارکنان، مخصوصاً اون خانومی که توی پذیرش بود.

Bhim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

استخر نداشت و موقع رزرو هم چیزی نگفته بودن. با اینکه چند بار یادآوری کردم، خیلی دیر اتاق رو تحویل دادن.

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه چی، اتاق پر از کپک روی دیوارها بود و پرده حموم پر از لکه‌های قهوه‌ای. اصلا در حد یه هتل ۵ ستاره نیست. تو هند هتل‌های ۳ ستاره‌ای هست که خیلی بهترن و اینقدر هم گرون نیستن. تازه هتل یه بوی خیلی بدی توی راهروها و موقع صبحونه داشت.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین تجربه

نکات مثبت

هیچی بدترین جایی بود که تا حالا موندم

نکات منفی

کارکنان خیلی بی‌ادب و بی‌مسئولیت بودن. خیلی قدیمی بود. دستشویی‌ها کثیف بودن. لابی‌ها بوی خیلی بدی می‌داد. بدترین کارکنان، مخصوصا اون دختری که تو پذیرش بود.

Bhim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

استخر نداشت و موقع رزرو هم نگفته بودن. با اینکه چند بار یادآوری کردم، دیر تحویل دادن اتاق رو.

Khurram
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

اینجا باید بازسازی بشه، در حد رادیسون بلو نیست.

Amarjeet
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 22 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

پشه، تخت‌های کثیف، بوی بد، اصلا ارزش پول رو نداره. اصلا به کسی پیشنهاد نمی‌کنم.

Surya
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین جا برای جلسات کاری

نکات منفی

موقع تحویل اتاق و پرداخت پول، کارمند پذیرش، خانم آنوشی دات، قول داد که اتاق رو تا ساعت 12 ظهر آماده کنه، ولی با اصرار مداوم، به شدت امتناع کرد. من از مسئول خواستم که بیاد ولی کسی نیومد. من اتاق رو برای کار رزرو کرده بودم ولی مجبور شدم بعد از یک ساعت از تحویل اتاق، اونجا رو ترک کنم. رادیسون بلو پاشیم ویهار باید تعطیل بشه یا کیفیتش رو بهتر کنه تا انتظارات مشتری رو برآورده کنه.

Carlota
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

هیچی

نکات منفی

همه چی، اتاق پر از کپک بود، دیوارها و پرده حموم پر از لکه های قهوه ای. اصلا در حد یه هتل 5 ستاره نیست. تو هند هتل های 3 ستاره خیلی بهتری هست، اونم نه با این قیمت. تازه راهروها و صبحونه بوی خیلی بدی می داد.

Vikul
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین تجربه

نکات مثبت

هیچی. بدترین جایی بود که تا حالا موندم.

نکات منفی

کارکنان خیلی بی ادب و بی مسئولیت بودن. خیلی قدیمی بود. دستشویی ها کثیف. لابی ها بوی خیلی بدی می داد. بدترین کارکنان، مخصوصا اون خانومی که تو پذیرش بود.

Bhim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

استخر نداشت و موقع رزرو هم نگفته بودن. با اینکه چند بار یادآوری کردم، دیر تحویل دادن اتاق.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.