هتل رادیسون بلو جایپورRadisson Blu Jaipur
درباره هتل رادیسون بلو جایپور
هتل رادیسون بلو جیپور امکانات و خدمات پنجستارهای را در اختیار میهمانان قرار میدهد که در حدود 1.2 مایل از فرودگاه جیپور و مرکز تجارت جهانی جیپور قرار دارد. در این هتل استخر روباز، مرکز تناسب اندام و درمانهای اسپای لوکس ارائه میشود. رستوران سوپر بریکفست هتل، انواع غذاهای بوفه شامل غذاهای قارهای، اروپای شمالی و آمریکایی را سرو میکند. اتاقهای هتل رادیسون بلو جیپور که با دکوراسیونی شیک تزئین شدهاند، از وایفای رایگان و آب معدنی برخوردارند و همچنین دارای تلویزیون صفحهتخت، مینیبار و صندوق امانات مخصوص لپتاپ هستند. برخی از اتاقها دسترسی به لابی اجرایی دارند. حمامهای خصوصی با دوش تجهیز شدهاند. هتل رادیسون بلو جیپور 3.1 مایل از ایستگاه راهآهن گاندیناگر فاصله دارد. پارکینگ در محل رایگان است، در حالی که اجاره ماشین با هزینه اضافی امکانپذیر است. گزینههای غذایی در هتل شامل کافهای که بهصورت 24 ساعته باز است، یک رستوران پانآسیایی با کیفیت...امکانات و تفریحات هتل رادیسون بلو جایپور
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- بیده
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- بیده
- کتری برقی
- یخچال
- High Chair
- تلویزیون کابلی
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
- بار نوشیدنی (هزینه اضافی)
- بار نوشیدنی
- رستوران
- اسنک بار
- چای ساز و قهوه ساز
- دستیار پارک خودرو
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- کاخ محال گاردن طلایی1,000 yd
- دایان دایره جاوهار1,000 yd
- پارک گلمهور1,000 yd
- پارک شری وihar0.7 mi
- دایان شماره 1 کلونی جی جوان1 mi
- پارک کریشنا1.1 mi
- باغ سبزیجات1.2 mi
- دایان شماره 21.2 mi
- پارک تارو چایا1.2 mi
- پارک چاتراپاتی شیواجی بلوک1.2 mi
- [رستوران] کافهتریا100 yd
- [رستوران] مکالمه [رستوران]200 yd
- [رستوران] کافه رستوران برو200 yd
- سیارهنما بیلا5 mi
- موزه اندولوژی5 mi
- دایره مجسمه5 mi
- کاخ شهر7 mi
- هاوا محل – کاخ بادها7 mi
- کاخ قلعه ناهارگار8 mi
- جال محل10 mi
- [قطار] متروی دورگاپورا (در دست ساخت)1 mi
- [قطار] دورگاپورا1.4 mi
- [مترو] بازار آتیش نو4.5 mi
- [مترو] ویوک ویهار4.8 mi
آدرس و موقعیت هتل رادیسون بلو جایپور
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل رادیسون بلو جایپور
نظرات میهمانان هتل رادیسون بلو جایپور
غذا فوق العاده بود. هم صبحونه خوردیم هم شام، غذاها خیلی خوشمزه بودن. موقعیت هتل هم خوبه 👍
نظافت اتاق خیلی جای بحث داره. دستشویی بوی بدی می داد. لکه های آب همه جای روشویی و نزدیک توالت بود. یه همچین هتل 5 ستاره بزرگی باید به این چیزا رسیدگی کنه. فکر کنم اتاق ها نیاز به تعمیر دارن، چون خودم هم تو کار هتلداری هستم.
تقاضای بازپرداخت کامل وجه!
متاسفانه هتل خیلی ضعیفی بود - راستش از اتاق گرفته تا امکانات هتل و کارکنان، هیچ چیز خوبی برای گفتن وجود نداشت.
به خاطر صدای خیلی بلند از یه برنامه شبانه مجبور شدیم جامونو عوض کنیم - اتاقی که بهم دادن مثل چیزی که قبلا رزرو کرده بودم نبود - استخر هم که تعطیل بود - از 3 تا آسانسور 2 تاش خراب بود - سرویس اتاق افتضاح بود - امکانات اتاق هم خیلی کم بود، سشوار نداشت و خیلی از چراغا کار نمی کردن - نوشیدنی هایی که تو پکیج رزرو شده بود شاملش بود رو ندادن و کارکنان هم قبول نکردن - می تونم همینجوری ادامه بدم ولی فقط بقیه رو تشویق می کنم که این نظرات رو در نظر بگیرن.
اقامت خوبی داشتیم ولی اگه اون ایرادهای کوچیک نبود، می تونست عالی باشه.
صبحونه عالی بود و تنوع زیادی داشت، برای هر سلیقه ای یه چیزی بود، از غذای هندی شمالی و جنوبی گرفته تا قاره ای و غیره. محوطه تمیز بود. کارکنان خیلی خوش برخورد و کمک کننده بودن، از پذیرش گرفته تا سرویس اتاق. کارکنانی که تو محوطه استخر، محل صبحونه و جلوی در بودن هم خیلی حرفه ای بودن. یادمه که از نیتو و رانی تو پذیرش، برخورد اول خیلی خوبی دیدم. هر دو نفرشون مطمئن شدن که ما ورود و خروج راحت و بی دردسری داشته باشیم. غذا هم تازه و خوشمزه بود.
بار استخر تعطیل بود. تو اتاق نه اسنکی بود نه اتویی، مجبور شدیم اتو درخواست بدیم. ما یه زوج با 2 تا بچه بودیم. 4 نفر بودیم ولی امکانات فقط برای 2 نفر بود (مثل حوله، مسواک، 2 تا بطری آب به جای 4 تا و غیره) و تو اتاق حوله حموم هم نبود. وقتی پول بیشتری برای اقامت تو هتل میدم، انتظار بیشتری هم دارم.
موقعیت مکانی و اندازه اتاق خوب بود. صبحونه هم خوب بود.
وسایل بهداشتی تو دستشویی نبود. ما 3 نفر بودیم و به جای تخت کینگ سایز که رزرو کرده بودم، دو تا تخت یه نفره بهمون دادن، آخه 3 نفر چطوری رو 2 تا تخت کوچیک بخوابن؟
رادیسون بلو باید یه کم به خودش بیاد و امکانات بقیه هتل های پنج ستاره رو ببینه!
غذا خیلی خوب بود.
اتاق ها قدیمی بودن و وسایل نیاز به تعویض دارن. خدمات نظافت خیلی ضعیف بود، اتاق ها درست تمیز نمی شدن و حوله های استفاده شده رو عوض نمی کردن. این قیمت بالا برای اتاق اصلا نمی ارزه.
نموندم و نخواستم سلامتی خودمو تو همچین جایی به خطر بندازم. تا حالا همچین چیزی ندیده بودم، انگار کارکنان اصلا نمی خواستن کاری انجام بدن.
هیچی! همه چی داغون بود و ما بیشتر از 10 دقیقه نموندیم، چون اتاق ها و راهروها خیلی خراب بودن، بوی نم و رطوبت بد میومد و همه جا کپک زده بود. هنوز منتظرم پولم رو پس بدن، برای 4 روز پول دادم ولی حتی یه روز هم نموندم.
از آسانسور گرفته تا راهروها و اتاق ها. پرده پاره بود، کاغذ دیواری پاره بود و دیوارها کپک زده بود، بوی نم می داد، آینه ها و سطوح هم پر از لکه های کثیف دست بود. افتضاح بود.
خوب بود
سرویسدهی در حد انتظار نبود، چون بیشتر از یک ساعت منتظر موندیم تا در اتاق رو باز کنن.
در مقایسه با رویال ارکید، رادیسون بد بود. رویال ارکید بهترینه.
فقط رفتار پرسنل...
من دیگه هیچ وقت این هتل رو انتخاب نمی کنم
هیچ چیز خاصی; هیچ حرف خوبی در موردشون ندارم.
اول از همه، بیشتر از قیمتی که تو سایت شما بهم داده بودن ازم پول گرفتن. بعدش، روز بعدش، گفتن صبحونه به ما تعلق نمی گیره چون پولشو ندادیم. شما باید رابطه تون رو با این هتل مزخرف چک کنید - بدترین رفتار کارمندا، تاخیر بیجا تو فرستادن یه بطری آب به اتاق - فقط یه چیز می خوان - فقط پول
تجربه خیلی خوبی بود
آشپز گلشن کومار و آشپز مینو خیلی خوب بودن. آشپزی که صبح ها دوسا درست می کرد عالی بود. کارکنان پذیرش مودب بودن. حس کردم تو خونه خودمم.
نه
خیلی بد
اصلا در حد استانداردهای رادیسون بلو نیست.
اتاقها کوچیک و قدیمی هستن. لابی هم بده.
غذا فوق العاده بود. هم صبحونه خوردیم هم شام، غذاها خیلی خوشمزه بودن. موقعیت هتل هم خوبه 👍
نظافت اتاق خیلی جای بحث داره. دستشویی بوی بدی می داد. لکه های آب همه جای روشویی و نزدیک توالت بود. یه همچین هتل 5 ستاره بزرگی باید به این چیزا رسیدگی کنه. فکر کنم اتاق ها نیاز به تعمیر دارن، چون خودم هم تو کار هتلداری هستم.
تقاضای بازپرداخت کامل وجه!
متاسفانه هتل خیلی ضعیفی بود - راستش از اتاق گرفته تا امکانات هتل و کارکنان، هیچ چیز خوبی برای گفتن وجود نداشت.
به خاطر صدای خیلی بلند از یه برنامه شبانه مجبور شدیم جامونو عوض کنیم - اتاقی که بهم دادن مثل چیزی که قبلا رزرو کرده بودم نبود - استخر هم که تعطیل بود - از 3 تا آسانسور 2 تاش خراب بود - سرویس اتاق افتضاح بود - امکانات اتاق هم خیلی کم بود، سشوار نداشت و خیلی از چراغا کار نمی کردن - نوشیدنی هایی که تو پکیج رزرو شده بود شاملش بود رو ندادن و کارکنان هم قبول نکردن - می تونم همینجوری ادامه بدم ولی فقط بقیه رو تشویق می کنم که این نظرات رو در نظر بگیرن.
اقامت خوبی داشتیم ولی اگه اون ایرادهای کوچیک نبود، می تونست عالی باشه.
صبحونه عالی بود و تنوع زیادی داشت، برای هر سلیقه ای یه چیزی بود، از غذای هندی شمالی و جنوبی گرفته تا قاره ای و غیره. محوطه تمیز بود. کارکنان خیلی خوش برخورد و کمک کننده بودن، از پذیرش گرفته تا سرویس اتاق. کارکنانی که تو محوطه استخر، محل صبحونه و جلوی در بودن هم خیلی حرفه ای بودن. یادمه که از نیتو و رانی تو پذیرش، برخورد اول خیلی خوبی دیدم. هر دو نفرشون مطمئن شدن که ما ورود و خروج راحت و بی دردسری داشته باشیم. غذا هم تازه و خوشمزه بود.
بار استخر تعطیل بود. تو اتاق نه اسنکی بود نه اتویی، مجبور شدیم اتو درخواست بدیم. ما یه زوج با 2 تا بچه بودیم. 4 نفر بودیم ولی امکانات فقط برای 2 نفر بود (مثل حوله، مسواک، 2 تا بطری آب به جای 4 تا و غیره) و تو اتاق حوله حموم هم نبود. وقتی پول بیشتری برای اقامت تو هتل میدم، انتظار بیشتری هم دارم.
موقعیت مکانی و اندازه اتاق خوب بود. صبحونه هم خوب بود.
وسایل بهداشتی تو دستشویی نبود. ما 3 نفر بودیم و به جای تخت کینگ سایز که رزرو کرده بودم، دو تا تخت یه نفره بهمون دادن، آخه 3 نفر چطوری رو 2 تا تخت کوچیک بخوابن؟
رادیسون بلو باید یه کم به خودش بیاد و امکانات بقیه هتل های پنج ستاره رو ببینه!
غذا خیلی خوب بود.
اتاق ها قدیمی بودن و وسایل نیاز به تعویض دارن. خدمات نظافت خیلی ضعیف بود، اتاق ها درست تمیز نمی شدن و حوله های استفاده شده رو عوض نمی کردن. این قیمت بالا برای اتاق اصلا نمی ارزه.
نموندم و نخواستم سلامتی خودمو تو همچین جایی به خطر بندازم. تا حالا همچین چیزی ندیده بودم، انگار کارکنان اصلا نمی خواستن کاری انجام بدن.
هیچی! همه چی داغون بود و ما بیشتر از 10 دقیقه نموندیم، چون اتاق ها و راهروها خیلی خراب بودن، بوی نم و رطوبت بد میومد و همه جا کپک زده بود. هنوز منتظرم پولم رو پس بدن، برای 4 روز پول دادم ولی حتی یه روز هم نموندم.
از آسانسور گرفته تا راهروها و اتاق ها. پرده پاره بود، کاغذ دیواری پاره بود و دیوارها کپک زده بود، بوی نم می داد، آینه ها و سطوح هم پر از لکه های کثیف دست بود. افتضاح بود.
خوب بود
سرویس دهی خوب نبود، بیشتر از یک ساعت منتظر موندیم تا در اتاق رو باز کنن.
در مقایسه با رویال ارکید، رادیسون بد بود، رویال ارکید بهترینه
فقط رفتار کارکنان...
دیگه عمراً پامو تو این هتل بذارم
هیچی، واقعاً هیچ نکته مثبتی نداره که بخوام بگم
اول از همه، بیشتر از قیمتی که تو سایت شما دیدم ازم پول گرفتن. بعدش، روز بعد، گفتن پول صبحونه رو ندادین و صبحونه ندادن. شما باید یه فکری به حال رابطهتون با این هتل داغون بکنین - بدترین رفتار کارکنان، کلی طول میکشه یه بطری آب بفرستن تو اتاق - فقط یه چیز میخوان: پول!
غذاش عالی بود. هم صبحونه خوردیم هم شام، غذاها خیلی خوشمزه بودن. موقعیت هتل هم خیلی خوبه 👍
نظافت اتاق خیلی جای نگرانی داره. بوی بدی از حموم میاومد. روشویی و دوروبر توالت پر لکه بود. یه همچین هتل ۵ ستاره بزرگی باید به این چیزا رسیدگی کنه. فکر کنم اتاق نیاز به تعمیرات داره، چون خودم هم تو کار هتلداری هستم.
درخواست استرداد کامل وجه!
متاسفانه هتل خیلی ضعیفی بود - راستش از اتاق گرفته تا امکانات هتل و کارکنان، هیچ چیزی نبود که بشه بهش امتیاز خوب داد.
به خاطر صدای خیلی بلند بار مجبور شدم جامو عوض کنم - اتاقی که بهم دادن مثل اتاقی که قبلاً رزرو کرده بودم نبود - استخر قابل استفاده نبود - ۲ تا از ۳ تا آسانسور کار نمیکرد - سرویس اتاق افتضاح بود - امکانات اتاق خیلی ضعیف بود، سشوار نداشت و خیلی از چراغا کار نمیکرد - نوشیدنیهایی که تو پکیج رزرو شده بود شامل میشد رو ندادن و کارکنان قبول نکردن - میتونم همینجوری ادامه بدم، ولی فقط بقیه رو تشویق میکنم این نظرات رو در نظر بگیرن.
اقامت خوبی داشتیم، ولی اگه اون ایرادهای کوچیک نبود، میتونست عالی باشه.
صبحونه عالی بود و تنوع زیادی داشت، برای هر سلیقهای یه چیزی داشت، مثل غذاهای هندی شمالی، هندی جنوبی، اروپایی و غیره. محیط تمیز بود. کارکنان خیلی صمیمی و کمککننده بودن، از پذیرش گرفته تا سرویس اتاق. اون آقایی که تو قسمت استخر بود، قسمت صبحونه و دربانها همشون خیلی حرفهای بودن. یادمه از نیتو و رانی تو قسمت پذیرش خیلی حس خوبی گرفتم. جفتشون مطمئن شدن که ما یه ورود و خروج بیدردسر و سریع داشته باشیم. غذاها تازه و خوشمزه بودن.
بار کنار استخر بسته بود. تو اتاق اسنک نبود، اتو هم نبود و مجبور شدم درخواست بدم. ما یه زوج بودیم با ۲ تا بچه تو یه اتاق. ۴ نفر بودیم ولی امکانات فقط برای ۲ نفر بود (مثل حوله، مسواک، ۲ تا بطری آب به جای ۴ تا و غیره) و تو اتاق هم حوله تنپوش نبود. وقتی پول بیشتری برای اقامت تو هتل میدم، انتظار بیشتری هم دارم.
موقعیت مکانی و اندازه اتاق خوب بود. صبحونه هم خوب بود.
وسایل بهداشتی تو حموم نبود. ما ۳ نفر بودیم و به جای تخت کینگ سایز که رزرو کرده بودم، دو تا تخت یه نفره به ما دادن. آخه ۳ نفر چجوری رو دو تا تخت کوچیک بخوابن؟
رادیسون بلو باید یه سر به بقیه هتلهای پنج ستاره بزنه و یه کم به خودش بیاد!
غذا خیلی خوب بود.
اتاقها قدیمی بودن و وسایل نیاز به نوسازی دارن. خانهداری خیلی سطح پایین بود، اتاقها درست تمیز نمیشد و حولههای استفاده شده رو عوض نمیکردن. این قیمت بالای اتاق اصلاً نمیارزه.
اصلاً نموندم و نخواستم سلامتم رو تو یه همچین جایی به خطر بندازم. همچین چیزی ندیده بودم، کارکنان انگار اصلاً نمیخواستن کاری انجام بدن.
هیچی! همه چی داغون بود و بیشتر از ۱۰ دقیقه نموندیم، چون اتاقها و راهروها خیلی خراب بودن، بوی نم و کپک میداد و همه جا پر از قارچ بود. هنوز منتظرم پولم رو پس بدن، پول ۴ روز رو دادم و یه روز هم نموندم.
از آسانسور بگیر تا راهروها و اتاقها. پرده پاره بود، کاغذ دیواری پاره بود و دیوار پر از قارچ بود، بوی نم میداد، آینهها و سطوح پر از لکههای کثیف دست بود. وحشتناک بود.
خوب بود
سرویسدهی در حد انتظار نبود، چون باید بیشتر از یک ساعت منتظر میموندیم تا در اتاق رو باز کنن.
در مقایسه با رویال ارکید، رادیسون بد بود. رویال ارکید بهترینه.
فقط رفتار پرسنل...
دیگه هیچوقت پامو تو این هتل نمیذارم
هیچی خاصی نداره؛ هیچ حرف خوبی در موردشون ندارم.
اول از همه، بیشتر از قیمتی که تو سایت شما دیدم ازم پول گرفتن. بعدش، روز بعد، گفتن صبحونه شامل نمیشه و باید پولش رو بدیم. شما باید روابطتون رو با این هتل افتضاح بررسی کنید - بدترین رفتار پرسنل، تاخیر بیدلیل تو آوردن یه بطری آب به اتاق - یه چیز میخوان - فقط پول
تجربه خیلی خوبی بود
آشپز گلشن کومار و آشپز مینو خیلی خوب بودن. آشپزی که صبحها دوسا درست میکرد عالی بود. پرسنل پذیرش با ادب بودن. حس کردم تو خونه خودم هستم.
نداره
خیلی بد
اصلا در حد استانداردهای رادیسون بلو نیست.
اتاقها کوچیک و قدیمی هستن. لابی هم بده.
تجربه خیلی بد، دیگه هیچ وقت Radisson blu رزرو نمیکنم
هتل خیلی بد و اتاق خیلی بد، اتاق تمیز نبود
موقعیت مکانی خوب
نگهداری ضعیف
موقعیت مکانی خوب، پرسنل مفید
ملک خیلی بد نگهداری میشه. بیشتر قفلهای در کار نمیکنه و بعد از هر بار استفاده باید کلیدها رو عوض کنی، و برای این کار باید هر بار بدوی تا پذیرش، این رو هر وقت میخوای از اتاق بری بیرون یادت باشه. وسایل اتاق خیلی قدیمی هستن و نیاز به نگهداری دارن. مایع دستشویی موجود نبود، فقط صابون بود.
غذا عالی بود. ما صبحانه و شام خوردیم، غذا خیلی خوشمزه بود. موقعیت هتل خوبه 👍
تمیزی اتاق مهمترین مسئله است. حموم بوی بدی میداد. لکههای پن روی روشویی و نزدیک توالت بود. این جور هتلهای 5 ستاره بزرگ باید به این موضوع رسیدگی کنن. فکر میکنم اتاق نیاز به تعمیر داره، چون خودم هم هتلدار هستم.
درخواست بازپرداخت کامل!
متاسفانه هتل خیلی ضعیفی بود - راستش از اتاق داده شده، امکانات هتل و پرسنل هیچ چیز خوبی برای گفتن وجود نداشت
به خاطر صدای خیلی بلند از یه جایی (شبیه بار) اتاق رو عوض کردیم - اتاق جدید مثل چیزی که قبلا رزرو کرده بودیم نبود - استخر در دسترس نبود - 2 تا از 3 تا آسانسور کار نمیکرد - سرویس اتاق کاملا ناکافی بود - امکانات اتاق ضعیف بود، سشوار نداشت و خیلی از چراغها کار نمیکرد - نوشیدنی که توی پکیج رزرو شده بودیم داده نشد و پرسنل قبول نکردن - میتونم ادامه بدم ولی فقط میخوام بقیه رو تشویق کنم که این نظرات رو در نظر بگیرن.
اقامت خوبی داشتیم، اما اگه این چیزای کوچیک نبود، میتونست عالی باشه.
صبحونه عالی بود و تنوع زیادی برای همه داشت، مثل غذاهای هندی شمالی، هندی جنوبی، قارهای و غیره. محوطه تمیز بود. پرسنل خیلی مهربون و کمک کننده بودن، از پذیرش گرفته تا خدمات اتاق. پرسنلی که در محوطه استخر، محوطه صبحونه و جلوی در بودن، همگی خیلی حرفهای بودن. یادمه که از نیتو و رانی در پذیرش، تأثیر اولیه خوبی گرفتم. هر دو مطمئن شدن که ما یه تجربه ورود و خروج روان و کارآمد داشته باشیم. غذا تازه و لذتبخش بود.
بار کنار استخر بسته بود. اتاق اسنک نداشت، اتو هم نبود و مجبور شدم درخواست اتو بدم. ما یه زوج با ۲ تا بچه تو یه اتاق بودیم. ۴ نفر اقامت داشتیم، اما امکانات فقط برای ۲ نفر بود (مثل حوله، مسواک، ۲ بطری آب به جای ۴ و غیره) و توی اتاق حوله حموم نبود. وقتی هزینه بالاتری برای اقامت تو هتل پرداخت میکنم، انتظارات بالاتری هم دارم.
موقعیت مکانی و اندازه اتاق خوب بود. صبحونه خوب بود.
وسایل بهداشتی حموم تو اتاق نبود. ما ۳ نفر بودیم و به جای یه تخت کینگ سایز که حتی رزرو هم کرده بودم، یه تخت دوقلو به ما دادن، چطوری ۳ نفر باید روی ۲ تا تخت کوچیک بخوابن؟
رادیسون بلو باید یه سر به هتلهای پنج ستاره دیگه بزنه تا بفهمه چخبره!
غذا خیلی خوب بود.
اتاقها قدیمی بودن و وسایل نیاز به بازسازی دارن. خدمات اتاق واقعاً افتضاح بود، اتاقها درست تمیز نمیشدن و حولههای استفاده شده عوض نمیشدن. این قیمت بالا برای اتاق اصلا نمی ارزه.
نموندم و نخواستم سلامتیام رو تو همچین جایی به خطر بندازم. تا حالا همچین چیزی ندیده بودم، انگار پرسنل اصلاً دلشون نمیخواست کاری انجام بدن
هیچی! داغون بود و ما بیشتر از ۱۰ دقیقه نموندیم، چون اتاقها و راهروها خراب بودن، بوی نم و کپک میداد. هنوز منتظرم پولم رو پس بدن، برای ۴ روز پول دادم و هیچی نموندم.
از آسانسور گرفته تا راهروها و اتاقها. پرده پاره بود، کاغذ دیواری پاره بود و دیوار کپک زده بود، بوی نم میداد، آینهها و سطوح پر از اثر انگشت کثیف بودن. وحشتناک بود.
خوب بود
سرویسدهی در حد انتظار نبود، چون بیشتر از یک ساعت منتظر موندیم تا در اتاق رو باز کنن.
در مقایسه با رویال ارکید، Radisson بد بود. رویال ارکید بهترینه
فقط رفتار پرسنل...
من دیگه هیچ وقت این هتل رو انتخاب نمیکنم
هیچ چیز خاصی؛ هیچ چیز خوبی برای گفتن ندارم
اول از همه، بیشتر از قیمتی که توی سایت شما دیدم ازم پول گرفتن. بعدش، روز بعد، گفتن صبحانه شامل نمیشه. شما باید روابطتون رو با این هتل داغون بررسی کنین - بدترین رفتار پرسنل، تاخیر بیجا توی فرستادن یه بطری آب به اتاق - فقط یه چیز میخوان - فقط پول
تجربه خیلی خوبی بود
آشپز گلشن کومار و آشپز مینو خیلی خوب بودن. آشپزی که صبحها دوسا درست میکرد عالی بود. پرسنل پذیرش مودب هستن. احساس کردم خونه خودم هستم.
نه
خیلی بد
اصلا مطابق با استانداردهای Radisson blu نیست
اتاقهای کوچک با طراحی قدیمی. لابی بد
تجربه خیلی بد، دیگه هیچ وقت Radisson blu رزرو نمیکنم
هتل خیلی بد و اتاق خیلی بد، اتاق تمیز نبود
موقعیت مکانی خوب
نگهداری ضعیف
موقعیت مکانی خوب، پرسنل مفید
ملک خیلی بد نگهداری میشه. بیشتر قفلهای در کار نمیکنه و بعد از هر بار استفاده باید کلیدها رو عوض کنی، و برای این کار باید هر بار بدوی تا پذیرش، این رو هر وقت میخوای از اتاق بری بیرون یادت باشه. وسایل اتاق خیلی قدیمی هستن و نیاز به نگهداری دارن. مایع دستشویی موجود نبود، فقط صابون بود.
اتاقهای افتضاح، خدمات ضعیف، هیچ توجهی به شکایات نمیشه
فقط لبخندهای الکی،
تجربه خیلی بدی توی این هتل گرون قیمت داشتیم، ما دو شب موندیم و 16000 روپیه پرداخت کردیم. من با خانوادهام برای تعطیلات به جیپور رفته بودم. اتاق خیلی بوی بدی میداد و از حموم آب چکه میکرد و به سمت قسمت کنار تخت نشت میکرد، این اتفاق موقع دوش گرفتن افتاد. درخواست کردیم اتاق رو عوض کنن ولی به شکایت توجهی نکردن. سرویس اتاق خیلی ضعیف بود، باید برای چیزهایی که خواسته بودیم کلی زنگ میزدیم و یادآوری میکردیم.
حال و هواش رو دوست داشتم
ملک رو دوست داشتم
وضعیت اتاق
اینجا نرو
فضا و امکاناتش خوب بود
پرسنل یه جوری بودن، درست جواب نمیدادن. فقط یه جوری کار رو راه میانداختن.
غذاش عالی بود. هم صبحونه خوردیم هم شام، خیلی خوشمزه بود. جای هتل هم خوبه 👍
تمیزی اتاق خیلی جای بحث داره. دستشویی بوی بدی میداد. دوروبر سینک و توالت پر لکه بود. یه هتل 5 ستارهی بزرگ باید به این چیزا رسیدگی کنه. فکر کنم اتاقها یه کم تعمیرات لازم دارن، چون من خودم هم تو کار هتلداری هستم.
درخواست بازپرداخت کامل!
متاسفانه هتل خیلی ضعیفی بود - راستش از اتاقی که بهمون دادن، امکانات هتل و پرسنلش هیچ چیزی نبود که بشه بهش گفت خوب
به خاطر صدای خیلی بلند از یه تفریحات شبانه مجبور شدیم جامونو عوض کنیم - اتاق جدیدی که دادن مثل چیزی که قبلا رزرو کرده بودیم نبود - استخر در دسترس نبود - 2 تا از 3 تا آسانسور کار نمیکرد - سرویس اتاق افتضاح بود - امکانات اتاق ضعیف بود، سشوار نداشت و خیلی از چراغا کار نمیکرد - نوشیدنی که تو پکیج رزرو شده بود شاملش میشد رو ندادن و پرسنل قبول نمیکردن - میتونم بازم بگم ولی فقط بقیه رو تشویق میکنم که این نظرات رو در نظر بگیرن.
اقامت خوبی داشتیم ولی اگه اون چیزای کوچیک کم نبود، میتونست عالی باشه.
صبحونه عالی بود و برای همه جور سلیقهای گزینه داشت، مثل غذاهای هندی، فرنگی و غیره. محیط تمیز بود. پرسنل خیلی مهربون و کمککننده بودن، از پذیرش بگیر تا سرویس اتاق. اون آقایی که تو قسمت استخر بود، قسمت صبحونه و دربانها همهشون خیلی حرفهای بودن. یادمه از نیتو و رانی تو پذیرش، حس خوبی گرفتم. هر دوشون مطمئن شدن که ورود و خروج راحتی داشته باشیم. غذا تازه و خوشمزه بود.
قسمت استخر و بار استخر بسته بود. تو اتاق اسنک نبود، اتو هم نبود و مجبور شدیم درخواست بدیم. ما یه زوج بودیم با 2 تا بچه تو یه اتاق. 4 نفر بودیم ولی امکانات فقط برای 2 نفر بود (مثل حوله، مسواک، 2 تا بطری آب به جای 4 تا و غیره) و تو اتاق حوله حموم هم نبود. وقتی پول بیشتری برای اقامت میدم، انتظار بیشتری هم دارم.
موقعیت مکانی و اندازه اتاق خوب بود. صبحونه هم خوب بود.
لوازم بهداشتی تو دستشویی نبود. ما 3 نفر بودیم و به جای تخت کینگ سایز که رزرو کرده بودم، دو تا تخت یه نفره دادن، آخه 3 نفر چطوری رو 2 تا تخت کوچیک بخوابن؟
رادیسون بلو باید یه کم به خودش بیاد و یه سری به هتلهای پنج ستاره دیگه بزنه!
غذا خیلی خوب بود.
اتاقها قدیمی بودن و وسایلشون نیاز به تعمیر و بهروزرسانی داره. خدمات نظافت خونه واقعاً افتضاح بود، اتاقها درست تمیز نمیشدن و حولههای استفاده شده رو عوض نمیکردن. این قیمت بالایی که برای اتاق می گیرن اصلا نمی ارزه.
اصلا نموندم و نمی خواستم سلامتیام رو به خطر بندازم. همچین جایی رو ندیده بودم. پرسنل انگار اصلا دلشون نمی خواست کار کنن.
هیچی! داغون بود و ما بعد از 10 دقیقه از اونجا رفتیم چون اتاقها و راهروها خیلی قدیمی بودن، بوی نم و کپک میداد و همهجا پر از قارچ بود. هنوز منتظرم پولم رو پس بدن، پول 4 روز رو دادم ولی حتی یک روز هم نموندم.
از آسانسور بگیر تا راهروها و اتاقها. پرده پاره بود، کاغذ دیواری پاره بود و دیوار پر از کپک بود، بوی نم میداد، آینهها و سطوح پر از اثر انگشت کثیف و چرک بود. افتضاح بود.
خوب
سرویسدهی در حد انتظار نبود، باید بیشتر از یک ساعت صبر میکردیم تا در اتاق رو باز کنن.
در مقایسه با رویال ارکید، رادیسون بد بود. رویال ارکید بهترینه.
فقط رفتار پرسنل...
من دیگه هیچوقت به این هتل نمیرم
هیچی، هیچ چیز خوبی برای گفتن ندارم.
اول اینکه، بیشتر از قیمتی که تو سایت شما دیدم ازم پول گرفتن. بعدش، روز بعدش گفتن صبحانه شاملش نمیشه چون پولش رو ندادیم. شما باید روابطتون رو با این هتل افتضاح بررسی کنید - بدترین رفتار پرسنل، تاخیرهای بی مورد تو آوردن یه بطری آب به اتاق - فقط یه چیز میخوان - فقط پول.
تجربه خیلی خوبی بود
آشپز گلشن کومار و آشپز مینو خیلی خوب بودن. آشپزی که صبحها دوسا درست میکرد عالی بود. پرسنل پذیرش مودب هستن. احساس کردم خونه خودمم.
هیچی
فوق العاده بد
اصلا در حد استانداردهای رادیسون بلو نبود.
اتاقهای کوچیک با طراحی قدیمی. لابی بد.
تجربه خیلی بدی بود، دیگه هیچوقت رادیسون بلو رو رزرو نمیکنم.
هتل خیلی بد و اتاق خیلی بد، اتاق تمیز نبود.
موقعیت مکانی خوب
نگهداری ضعیف
موقعیت مکانی خوب، کارکنان کمککننده
به ملک خیلی رسیدگی نمیشه. بیشتر قفلهای در کار نمیکنن و باید بعد از هر بار استفاده کلیدها رو عوض کنین، و برای این کار باید هر دفعه بدوین تا پذیرش، اینو هر وقت میخواین از اتاق برین بیرون یادتون باشه. وسایل اتاق خیلی قدیمی هستن و نیاز به تعمیر دارن. مایع دستشویی نداشتن فقط صابون بود.
اتاقهای افتضاح، خدمات ضعیف، هیچ توجهی به شکایات نمیشه
فقط لبخندهای الکی
تجربه خیلی بدی تو یه همچین هتل گرونی داشتم، ما دو شب موندیم و ۱۶۰۰۰ روپیه دادیم. من با خانوادهام برای تعطیلات رفته بودم جیپور. اتاق خیلی بو میداد و از حموم آب چکه میکرد و میریخت رو قسمت کنار تخت، این اتفاق موقع دوش گرفتن افتاد. درخواست دادم اتاقمون رو عوض کنن ولی اصلاً به شکایت توجه نکردن. سرویس اتاق خیلی ضعیف بود، باید چند بار یادآوری میکردیم و کلی زنگ میزدیم تا چیزهایی که خواسته بودیم رو بیارن.
حال و هواشو دوست داشتم
خود ملک رو دوست داشتم
وضعیت اتاق
اینجا نرین
فضا و امکانات
کارکنان خیلی بیحوصله و بیتفاوت بودن. فقط یه جوری کار رو راه میانداختن.
راضی نبودم
چطور میشه که هتل، استخر رو به خاطر مهمونیهای خصوصی برای مهمونها میبنده؟... بهم گفتن استخر تا ساعت 7 بازه، ولی وقتی ساعت 6:30 رفتم دیدم به خاطر یه مهمونی خصوصی بستهاس... با این قیمت بالایی که پرداخت کردم، چه سودی بردم؟... صبح هم استخر پر از کبوتر بود و کسی نبود تمیزش کنه.
غذا عالی بود. ما هم صبحانه خوردیم هم شام، غذا خیلی خوشمزه بود. موقعیت مکانی هتل هم خوبه 👍
تمیزی اتاق مهمترین مسئله است. حموم بوی بدی میداد. همه جای روشویی و نزدیک توالت لک داشت. این جور جاهای بزرگ 5 ستاره باید به این موضوع رسیدگی کنن. فکر میکنم اتاق نیاز به تعمیر داره، چون من هم هتلدارم.
درخواست بازپرداخت کامل!
متاسفانه هتل خیلی ضعیفی بود - راستش از اتاقی که بهمون دادن، امکانات هتل و پرسنلش هیچ چیزی نبود که بشه بهش گفت خوب
به خاطر صدای خیلی بلند از یه تفریحات شبانه مجبور شدیم جامونو عوض کنیم - اتاق جدیدی که دادن مثل چیزی که قبلا رزرو کرده بودیم نبود - استخر در دسترس نبود - 2 تا از 3 تا آسانسور کار نمیکرد - سرویس اتاق افتضاح بود - امکانات اتاق ضعیف بود، سشوار نداشت و خیلی از چراغا کار نمیکرد - نوشیدنی که تو پکیج رزرو شده بود شاملش میشد رو ندادن و پرسنل قبول نمیکردن - میتونم بازم بگم ولی فقط بقیه رو تشویق میکنم که این نظرات رو در نظر بگیرن.
اقامت خوبی داشتیم، ولی اگه اون ایرادهای کوچیک نبود، میتونست عالی باشه.
صبحونه عالی بود و تنوع زیادی داشت، هم غذاهای هندی، هم فرنگی و... محوطه تمیز بود. کارکنان خیلی صمیمی و کمککننده بودن، از پذیرش تا خدمات اتاق. کارمندهایی که تو محوطه استخر، صبحونه و دم در ورودی بودن، خیلی حرفهای بودن. یادمه از همون اول، نیتو و رانی تو پذیرش برخورد خیلی خوبی داشتن. هردوشون مطمئن شدن که ورود و خروج آسون و سریعی داشته باشیم. غذا هم تازه و خوشمزه بود.
بار کنار استخر تعطیل بود. اتاق اسنک نداشت، اتو هم نداشت و مجبور شدم درخواست بدم. ما یه زوج بودیم با دو تا بچه تو یه اتاق. 4 نفر بودیم، ولی امکانات فقط برای 2 نفر بود (مثل حوله، مسواک، 2 تا آب معدنی به جای 4 تا و غیره) و تو اتاق هم روپوش حموم نبود. وقتی برای اقامت تو هتل، پول بیشتری میدم، انتظار بیشتری هم دارم.
موقعیت مکانی و اندازه اتاق خوب بود. صبحونه هم خوب بود.
وسایل بهداشتی تو حموم نبود. ما 3 نفر بودیم و به جای یه تخت کینگ سایز که رزرو کرده بودم، یه تخت دوقلو بهمون دادن. آخه 3 نفر چطوری رو 2 تا تخت کوچیک بخوابن؟
رادیسون بلو باید یه کم به خودش بیاد و امکانات هتلهای پنج ستاره دیگه رو ببینه!
غذا خیلی خوب بود.
اتاقها قدیمی بودن و وسایلشون نیاز به تعمیر دارن. خانهداری خیلی ضعیف بود، اتاقها درست تمیز نمیشد و حولههای استفاده شده رو عوض نمیکردن. این قیمت بالای اتاق اصلا نمیارزه.
نموندم و نخواستم سلامتیام رو تو همچین جایی به خطر بندازم. عمراً همچین چیزی دیده بودم، انگار کارمندا اصلاً دلشون نمیخواست کاری انجام بدن.
هیچی! همه چی داغون بود و ما بیشتر از 10 دقیقه نموندیم، چون اتاقها و راهروها خیلی بد بودن، بوی نم و کپک میداد. هنوز منتظرم پولم رو پس بدن، پول 4 روز رو دادم ولی یه روز هم نموندم.
از آسانسور بگیر تا راهروها و اتاقها. پرده پاره بود، کاغذ دیواری کنده شده بود و دیوارها کپک زده بود، بوی نم میداد، آینهها و سطوح پر از لکههای کثیف بود. افتضاح بود.
خوب
سرویسدهی در حد انتظار نبود، چون باید بیشتر از یه ساعت منتظر میموندیم تا در اتاق رو باز کنن.
در مقایسه با رویال ارکید، رادیسون بد بود. رویال ارکید بهترینه.
فقط رفتار کارمندا...
دیگه هیچوقت طرف این هتل نمیرم
هیچ نکته خاصی وجود نداره؛ هیچ حرف خوبی برای گفتن ندارم.
اولاً، بیشتر از قیمتی که تو سایت شما دیدم، ازم پول گرفتن. بعدش، روز بعدش گفتن صبحونه به ما تعلق نمیگیره، چون پولش رو ندادیم. شما باید رابطهتون رو با این هتل افتضاح قطع کنید - بدترین رفتار کارمندا، تا یه بطری آب بفرستن تو اتاق کلی معطلی داره - فقط یه چیز میخوان - فقط پول.
تجربه خیلی خوبی بود
آشپز گلشن کومار و آشپز مینو خیلی خوب بودن. آشپزی که صبحها دوسا درست میکرد عالی بود. کارکنان پذیرش هم خیلی مودب بودن. حس خونه رو داشتم.
Na
خیلی بد
اصلاً در حد استانداردهای رادیسون بلو نیست.
اتاقهای کوچیک با طراحی قدیمی. لابی بد.
تجربه خیلی بدی بود، دیگه هیچوقت رادیسون بلو رزرو نمیکنم.
هتل خیلی بد و اتاق خیلی بد و تمیز نبود.
موقعیت مکانی خوب
نگهداری ضعیف
موقعیت مکانی خوب، کارکنان کمککننده
به ملک خیلی بد رسیدگی میشه. بیشتر قفل درها کار نمیکنه و باید بعد از هر بار استفاده کلیدها رو عوض کنید، و برای این کار باید هربار بدوید تا پذیرش، اینو هروقت از اتاق میرید بیرون یادتون باشه. امکانات اتاقها خیلی قدیمی هستن و نیاز به تعمیر دارن. مایع دستشویی نبود، فقط صابون بود.
اتاقهای افتضاح، خدمات ضعیف، هیچ توجهی به شکایات نمیشه
فقط لبخندهای الکی,
تجربه خیلی افتضاحی تو همچین هتل گرونی داشتیم، دو شب موندیم و 16000 روپیه دادیم. با خانواده برای تعطیلات تو جیپور بودیم. اتاق خیلی بو میداد و از حموم آب میچکید و به سمت تخت هم نشت میکرد، این اتفاق موقع دوش گرفتن افتاد. درخواست دادیم اتاق رو عوض کنن، ولی اصلاً به شکایت توجه نکردن. خدمات اتاق خیلی ضعیف بود، باید چند بار زنگ میزدیم تا چیزهایی که خواسته بودیم رو میآوردن.
حس خوبی داشت
از خود ملک خوشم اومد
وضعیت اتاق جالب نبود
اینجا نرید
فضا و امکانات خوب بود
کارکنان خیلی معذب و بیتفاوت بودن. یه جوری سر و تهشو هم میآوردن
راضی نبودم
چطور میشه هتل، استخر رو به خاطر مهمونی خصوصی برای مهموناش ببنده؟... به من گفتن استخر تا ساعت 7 بازه، ولی وقتی ساعت 6:30 رفتم دیدم برای مهمونی خصوصی بستهست... با این قیمت بالا چه فایدهای برام داشت؟... و صبحها هم استخر پر از کبوتر بود و کسی تمیزش نمیکرد...