هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا

هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیاRamada Plaza by Wyndham Antalya

8.3از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / آنتالیا / ترکیه
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا

هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا در ساحل آنتالیا واقع شده و تنها 700 متر از منطقه تاریخی کالیچی فاصله دارد. این هتل یک مرکز اسپا با استخر و اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریا یا کوه‌ها ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌های روشن و دارای تهویه مطبوع هتل رامادا پلازا آنتالیا دارای بالکن خصوصی هستند. هر اتاق همچنین مجهز به تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و یک میز کار است. اسپا سیتی کلاب با مجموعه‌ای کامل از درمان‌های اسپا و سلامتی، شامل یک باشگاه بدنسازی مجهز و سونا نیز در دسترس مهمانان قرار دارد. مهمانان هتل رامادا پلازا می‌توانند با حمام ترکی استراحت کنند یا درمان ماساژ رزرو کنند. ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و دریایی در سه رستوران مختلف سرو می‌شود. هتل روزانه صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ارائه می‌دهد و هر هفته سرگرمی‌های شبانه برگزار می‌کند. هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا کمتر از 800 متر از موزه...

امکانات و تفریحات هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • سرویس بهداشتی
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام یا دوش

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 14:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیهیچ محدودیتی برای ورود به هتل وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک کارالی اوغلو472 متر
  • دروازه هادریان1.1 کیلومتر
  • برج ساعت1.3 کیلومتر
  • مناره شیاردار1.4 کیلومتر
  • کچوک چالتیکاک1.4 کیلومتر
  • آسانسور پانورامیک کالیچی1.6 کیلومتر
  • پارک انجمن حمایت از زندگی مدرن1.8 کیلومتر
  • پارک دیریمن‌اونو1.9 کیلومتر
  • پارکینگ مرت 071.9 کیلومتر
  • پارک بازی2.1 کیلومتر
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] رستورانت ورونا167 متر
  • [رستوران] هایال بالیک167 متر
  • [رستوران] مودز رستوران167 متر
جاذبه‌های برتر
  • موزه آنتالیا3.7 کیلومتر
  • آکواریوم آنتالیا6.1 کیلومتر
  • پرگه17.7 کیلومتر
زیبایی‌های طبیعی
  • جنگل کونیاالتی کورولوغو4.7 کیلومتر
  • آبشار دودن پایین8 کیلومتر

آدرس و موقعیت هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا

Genclik Mah. Fevzi Cakmak Cad. No:22, 07100 Antalya, Turkey

سوالات متداول

چه فعالیت‌هایی در هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا وجود دارد؟هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا خدمات و فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): اسپا، باشگاه بدنسازی، جکوزی/حوض داغ، سونا، ماساژ، حمام ترکی/بخار،...
آیا هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا رستورانی در محل دارد؟هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا دو رستوران دارد: رستوران مودز و رستوران ورونا.
چه نوع اتاق‌هایی می‌توانم در هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا رزرو کنم؟اتاق‌های هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا شامل: سوئیت، سه‌تایی، دو تخته/دبل.
آیا هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. برای مشاهده جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات، به این صفحه مراجعه کنید.
آیا هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا جکوزی برای مهمانان خود دارد؟بله، جکوزی موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و سایر امکانات هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا، به این صفحه مراجعه کنید.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا سرو می‌شود؟مهمانان هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا می‌توانند از صبحانه با امتیاز بالا لذت ببرند (امتیاز نظر مهمانان: 7.9). گزینه‌های صبحانه شامل: صبحانه قاره‌ای، انگلیسی کامل/ایرلندی، گیاه‌خوار، حلال،...
آیا هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا برای مهمانانی که رزرو اقامت خانوادگی دارند، محبوب است.
هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا چقدر از ساحل فاصله دارد؟نزدیک‌ترین ساحل 850 متر از هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم محاسبه شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
اقامت در هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا چقدر هزینه دارد؟قیمت‌ها در هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا بسته به مدت اقامت شما (برای مثال تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متغیر است.
زمان‌های ورود و خروج در هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا چه زمانی است؟زمان ورود به هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا از ساعت 14:00 بعدازظهر است و زمان خروج تا ساعت 12:00 ظهر می‌باشد.
هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا چقدر از مرکز آنتالیا فاصله دارد؟هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا 1.1 مایل (1.8 کیلومتر) از مرکز آنتالیا فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم محاسبه شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت...

امتیازات و نظرات میهمانان هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا

8.3از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.1
امکانات
8.2
پاکیزگی
8.3
راحتی
8.3
نسبت ارزش به هزینه
7.7
موقعیت
9
Wifi رایگان
8.5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا از نظر موقعیت مکانی عالی است و دسترسی خوبی به مرکز شهر و جاذبه‌های توریستی دارد. صبحانه متنوع و امکانات اسپا، استخر و باشگاه از نقاط قوت هتل هستند. با این حال، برخی از مهمانان از قدیمی بودن هتل، نور کم اتاق‌ها، کیفیت پایین نظافت، عدم حرفه‌ای بودن برخی از کارکنان، مشکلات مربوط به هزینه پارکینگ و عدم اطلاع‌رسانی در مورد بسته بودن امکانات ناراضی بودند. همچنین، کیفیت غذا در رستوران و قیمت بالای نوشیدنی‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به مرکز شهر و جاذبه‌ها
صبحانه متنوع و با کیفیت
امکانات اسپا، استخر سرپوشیده و باشگاه مجهز
اتاق‌های بزرگ و دارای منظره خوب
ساحل خوب و دسترسی مستقیم به دریا
وجود آژانس مسافرتی با تورهای با کیفیت و قیمت مناسب
پرسنل خوش برخورد و اطلاع‌رسان (برخی نظرات)
نکات منفی
قدیمی بودن هتل و نیاز به بازسازی
نور کم اتاق‌ها و دکوراسیون قدیمی
مشکلات مربوط به نظافت و گرد و غبار
کیفیت پایین خدمات برخی از کارکنان و عدم حرفه‌ای بودن
هزینه پارکینگ اضافی و عدم شفافیت در قیمت‌گذاری بوفه
عدم اطلاع‌رسانی در مورد بسته بودن امکانات (استخر روباز، ساحل، رستوران، اسپا)
مشکلات مربوط به عایق صدا بین اتاق‌ها
کیفیت نامناسب قهوه و نوشیدنی‌ها
قیمت بالای نوشیدنی‌ها
عدم وجود حوله حمام در برخی اتاق‌ها
ضعف در مهارت زبان انگلیسی پرسنل
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل رامادا پلازا بای ویندهام آنتالیا

Mohammed
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت فوق‌العاده

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود.

نکات منفی

هیچ چیزی نبود.

Attila
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

محل اقامت مرکزی با اشکالات قابل قبول، طراحی کمی قدیمی شده

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، هتل ساحلی، صبحانه با کیفیت بالا به صورت بوفه، باشگاه مجهز، استخر سرپوشیده بزرگ، سونا. ماساژ بالی، حمام ترکی، ماساژورهای حرفه‌ای. آژانس مسافرتی محل تحت مدیریت آلپر، تورهای بسیار با کیفیت با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. در فروشگاه جواهرات، جواهرات نقره با کیفیت و قیمت مناسب وجود دارد.

نکات منفی

ما دو هفته در این هتل بودیم، وقتی وارد اتاق شدیم تمیز بود، ولی به مرور تمیزی کمتر شد، هیچ وقت گرد و غبار پاک نمی‌شد و فقط وقتی که به پرسنل می‌گفتیم، جاروبرقی می‌زدند. ما درخواست داشتیم که زمان تخلیه اتاق را دیرتر بگیریم چون باید ساعت 19 در فرودگاه می‌بودیم، اما بعد از ساعت 13 از ما 10 یورو به ازای هر ساعت اضافه خواستند، در حالی که ما در طول دو هفته بیشتر از 2000 یورو خرج کرده بودیم.

Gorazd
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل قدیمی که با هتل‌های 5 ستاره اروپا قابل مقایسه نیست.

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

اتاق‌های قدیمی، حوله‌های کهنه، هیچ روپوش حمامی نداشت، شامپوی ارزان، صبحانه ضعیف، اسپا کثیف.

Sian
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه کلی خوب بود

نکات مثبت

امکانات استخر سرپوشیده، باشگاه و اسپا عالی بود. دسترسی به استخر بیرونی و ساحل بسته بود (ژانویه). صبحانه عالی و پرسنل دوستانه.

نکات منفی

عایق صدا بین اتاق‌ها ضعیف بود. منظره از بالکن اتاق. بالش‌ها.

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت عالی بود، مکان هتل هم عالی بود، در کل اقامت بسیار خوبی داشتیم

نکات مثبت

مکان و اندازه اتاق عالی بود.

نکات منفی

فقط نور اتاق خیلی کم و سبک قدیمی بود، بهتر بود که روشن‌تر باشه و رنگ نور تغییر پیدا کنه.

Iuliia
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 02 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ساحل خوب، اتاق‌های بزرگ، دید عالی از اتاق، تمیز.

نکات منفی

هتل زمین خصوصی ندارد، اما این با پارک شهری و نزدیکی به شهر قدیمی تا حدی جبران می‌شود. غذا برای سلیقه ما خیلی خوشمزه نبود، اما تنوع و مقدار زیادی داشت. دکوراسیون رستوران بیشتر شبیه به غذاخوری بود و با سطح هتل مطابقت نداشت.

Syed
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی با مدیریت ضعیف

نکات مثبت

موقعیت عالی

نکات منفی

من سال‌ها مهمان وفادار هتل رامادا پلازا آنتالیا بودم، اما اقامت اخیرم پر از ناامیدی بود و خدمات مشتریان به پایین‌ترین سطح خودش رسید. از لحظه‌ای که وارد شدم، با چهره‌های بی‌حالت در پذیرش مواجه شدم. لبخند و خوش‌آمدگویی که قبلاً ویژگی ثابت این هتل بود، به وضوح غایب بود. حس می‌کردم که پرسنل انگار لطف می‌کنند که من را پذیرش می‌کنند. و بدتر از همه، هزینه خدمات پارکینگ را از من گرفتند در حالی که قبلاً هزینه اتاق را پرداخت کرده بودم. من هیچ وقت چنین چیزی را در هیچ هتل رامادا تجربه نکرده بودم و این مثل یک ترفند کوچک و بی‌مورد بود. حتی زمانی که مشتریان از ملیت‌های مختلف دیده می‌شدند که از آنها هزینه پارکینگ نمی‌گرفتند! رفتار پسر بل‌بوی با دخترم به‌خصوص ناخوشایند بود. به‌دلیل سهل‌انگاری خودش در گذاشتن وسایل در ماشین، بی‌شرمانه از دخترم خواست که خودشان وسایل را بیاورد. این رفتار اصلاً حرفه‌ای نبود و باعث شد که ما احساس بی‌احترامی کنیم. نبود شفافیت در قیمت‌گذاری بوفه هم یک مشکل دیگر بود. بدتر اینکه پذیرش اصرار داشت که قبل از رفتن به بوفه به پذیرش مراجعه کنیم که این بسیار عجیب و ناراحت‌کننده بود. در کل، سطح مهمان‌نوازی به شدت پایین آمده بود. به عنوان کسی که بارها در این هتل اقامت داشتم، انتظار داشتم همان استانداردهای بالا را ببینم، اما به‌جای آن، افت شدید خدمات را تجربه کردم. خیلی ناامیدکننده است که یک هتل تا این حد در برخورد با مهمانان ضعیف عمل کند. امیدوارم مدیریت این مشکلات را جدی بگیرد و برای بهبود تجربه خدمات مشتری تلاش کند.

Denise
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوست‌داشتنی و اطلاعات کامل. صبحانه فوق‌العاده با انتخاب‌های زیاد. استخرها شگفت‌انگیز.

نکات منفی

در اتاق من کنترل تلویزیون نبود.

Makram
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

پرسنل، اتاق‌ها

Dominik
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی! هتل فقط معمولی

نکات مثبت

موقعیت هتل بسیار خوب است. همه جاهایی که باید دید، پیاده قابل دسترسی هستند.

نکات منفی

اتاق ما خیلی تاریک بود، شاید به دلیل طبقه‌ای که در آن بودیم. ما در طبقه A بودیم. هر روز از ساعت 09:00 تمیزکار با جاروبرقی به در اتاق ما می‌زد هنگام تمیز کردن راهروها و از ساعت 09:30 شروع به زنگ زدن برای تمیز کردن اتاق می‌کرد. وقتی که شما در تعطیلات هستید، انتظار دارید کمی بیشتر آرامش صبحگاهی داشته باشید. قهوه در صبحانه هم چندان خوب نبود. صبحانه به طور کلی متنوع بود، اما کیفیت آن به سطح هتل 5 ستاره نمی‌خورد. و یک نکته مهم، همه قیمت‌ها در هتل به یورو بودند و واقعاً گران بود. یک نوشیدنی در بار هتل 8 یورو قیمت داشت.

Stanislav
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت عالی!

Alexander
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز - اتاق‌ها، پرسنل، تمیزی، صبحانه‌ها، موقعیت، اسپا، پارکینگ. هتل عالی!

نکات منفی

-

Bayeux
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت خوبه، هتل یک هتل سه ستاره مطابق با استانداردهای اروپاییه، ولی بیشتر از این نیست.

نکات منفی

هتل قدیمی شده، بعضی از امکانات اصلی بسته شده‌اند بدون اینکه اطلاع‌رسانی بشه: دسترسی به دریا بسته شده، دسترسی به آفتاب گرفتن بسته شده و جمع‌آوری شده. رستوران یک روز بسته بود و هیچ جایگزینی هم که توسط پذیرش اعلام شده بود نداشت. بخش اسپا یک شب بسته بود بدون اینکه به مهمان‌ها اطلاع داده بشه. پرسنل خیلی کم انگلیسی صحبت می‌کنن، حتی مدیر مهمان‌ها.

Melanie
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی - اما حمام کمی قدیمی شده. دسترسی مستقیم به دریا.

نکات منفی

اینکه فقط قرص‌های جوشان نوشیدنی و قهوه فوری ارزون داشتند، من رو با این قیمت هتل ناامید کرد.

Mohammed
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت شگفت‌انگیز

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

هیچ چیزی

Attila
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت مرکزی هتل با ایراداتی قابل قبول، طراحی کمی قدیمی شده

نکات مثبت

موقعیت عالی در مرکز، هتل ساحلی، صبحانه بوفه با کیفیت بسیار خوب، باشگاه مجهز، استخر بزرگ سرپوشیده و سونا. ماساژ بالی‌نزی، حمام ترکی، ماساژورهای حرفه‌ای. آژانس مسافرتی در محل به رهبری آلپر، تورهای بسیار باکیفیتی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. در فروشگاه جواهرات، جواهرات نقره با کیفیت خوب و قیمت مناسب موجود است.

نکات منفی

ما دو هفته در هتل بودیم، وقتی اتاق رو گرفتیم تمیز بود، ولی به تدریج نظافت کمتر شد، گرد و غبار هیچ وقت پاک نشد و فقط زمانی جاروبرقی کشیدند که خودمون گفتیم. درخواست چک‌اوت دیرهنگام داشتیم چون باید ساعت 19 در فرودگاه می‌بودیم، ولی بعد از ساعت 13 بی‌ملاحظه 10 یورو برای هر ساعت اضافه درخواست کردند، در حالی که در این دو هفته بیش از 2000 یورو هزینه کرده بودیم.

Gorazd
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل قدیمی که در سطح هتل‌های 5 ستاره اروپا نیست

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

اتاق‌های قدیمی، حوله‌های قدیمی، بدون روتختی، شامپوی ارزان، صبحانه ضعیف، اسپا کثیف.

Sian
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه کلی خوب بود

نکات مثبت

امکانات استخر سرپوشیده، باشگاه و اسپا عالی بود، استخر روباز و دسترسی به ساحل بسته بود (ژانویه) صبحانه عالی و پرسنل مهربان.

نکات منفی

صداگیری ضعیف بین اتاق‌ها منظره برای بالکن اتاق بالش‌ها

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت هتل عالی بود و اقامت بسیار خوبی داشتیم

نکات مثبت

موقعیت و اندازه اتاق عالی بود.

نکات منفی

تنها مشکلی که داشتیم این بود که نور اتاق خیلی کم و به سبک قدیمی بود، بهتر می‌شد اگر نور اتاق بیشتر و روشن‌تر می‌بود.

Iuliia
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 02 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ساحل خوب، اتاق‌های جادار، منظره عالی از اتاق، تمیز.

نکات منفی

هتل منطقه خصوصی خود را ندارد، اما این تا حدی با وجود پارک شهری و نزدیکی به شهر قدیمی جبران می‌شود. غذا برای ما خوشمزه نبود، اما متنوع و در مقدار زیاد بود. دکوراسیون رستوران بیشتر شبیه به یک سلف سرویس بود و با سطح هتل مطابقت نداشت.

Syed
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی با مدیریت ضعیف

نکات مثبت

موقعیت عالی.

نکات منفی

من سال‌ها مهمان وفادار هتل رامادا پلازا آنتالیا بودم، اما اقامت اخیرم پر از ناامیدی بود و خدمات مشتری به پایین‌ترین سطح خود رسید. از لحظه‌ای که وارد شدم، با چهره‌های ناخوشایند در پذیرش روبه‌رو شدم. لبخند و خوشامدگویی که قبلاً ویژگی اصلی این هتل بود، به وضوح غایب بود. احساس می‌کردم کارکنان انگار دارن بهم لطف می‌کنن که چک‌اینم می‌کنن. برای بدتر کردن وضعیت، از من بابت خدمات پارکینگ هزینه گرفتند در حالی که قبلاً قیمت بالای اتاق رو پرداخت کرده بودم. این رو قبلاً هیچ‌وقت در هیچ هتل رامادا ندیده بودم و انگار یک روش اضافی و بی‌خود بود. حتی دیدیم که از مهمانان با ملیت متفاوت هزینه پارکینگ گرفته نمی‌شد! رفتار پیک با دخترم خیلی ناراحت‌کننده بود. به دلیل سهل‌انگاری خودش در جا گذاشتن وسایل در ماشین، جرات کرد از دخترم بخواد خودش وسایل رو بیاره. این خیلی غیرحرفه‌ای بود و ما هر دو احساس بی‌احترامی کردیم. عدم شفافیت در قیمت‌گذاری بوفه هم مشکل دیگه‌ای بود. بدتر از همه اینکه پذیرش اصرار داشت که قبل از رفتن به بوفه به پذیرش مراجعه کنیم که خیلی عجیب و ناراحت‌کننده بود. در کل، سطح مهمان‌نوازی به شدت افت کرده بود. به عنوان کسی که بارها در این هتل اقامت داشتم، انتظار داشتم همون سطح بالای خدمات رو تجربه کنم، ولی در عوض با افت قابل توجهی در خدمات مواجه شدم. واقعاً ناراحت‌کننده‌ست که می‌بینم هتلی با این همه سابقه چطور اینقدر در رفتار با مهمان‌ها کوتاهی می‌کنه. امیدوارم مدیریت این نگرانی‌ها رو جدی بگیره و برای بهبود خدمات مشتری تلاش کنه.

Denise
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

کارکنان دوستانه و با اطلاع. صبحانه فوق‌العاده و پر از انتخاب. استخرها شگفت‌انگیز.

نکات منفی

در اتاق من کنترل تلویزیون نبود.

Makram
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

پرسنل، اتاق‌ها

Dominik
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی! هتل فقط OK

نکات مثبت

موقعیت هتل خیلی خوبه. همه‌چیزی که باید ببینی، به راحتی قابل دسترسه.

نکات منفی

اتاق ما خیلی تاریک بود که شاید به طبقه مربوط می‌شد. ما در طبقه A بودیم. هر روز صبح از ساعت 09:00، خانم نظافت با جاروبرقی به درب اتاقمون می‌زد، وقتی که راهروها رو تمیز می‌کرد و از ساعت 09:30 به بعد می‌زدن که اتاق رو تمیز کنن... وقتی آدم توی تعطیلاته، می‌خواد صبح‌ها کمی بیشتر آرامش داشته باشه. قهوه صبحانه هم خیلی خوب نبود. صبحانه به طور کلی فراوان بود ولی کیفیتش به سطح 5 ستاره نمی‌رسید. یه نکته دیگه اینکه، همه قیمت‌ها در هتل به یورو بودن و خیلی گرون بود. یه نوشیدنی در بار هتل 8 یورو بود.

Stanislav
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت خوب!

Alexander
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز - اتاق‌ها، پرسنل، تمیزی، صبحانه‌ها، موقعیت، اسپا، پارکینگ. هتل عالی بود!

نکات منفی

-

Bayeux
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت خوب بود، هتل یه هتل 3 ستاره به استانداردهای اروپاییه، ولی بیشتر از این نیست.

نکات منفی

هتل کهنه شده، بعضی از امکانات اصلی بسته شدن بدون اینکه اطلاع‌رسانی بشه: دسترسی به دریا بسته بود، دسترسی به آفتاب گرفتن بسته و خراب شده بود. رستوران یک روز بسته بود و جایگزینی برای اون اعلام نشده بود. قسمت اسپا یک شب بسته بود و به مهمان‌ها اطلاع داده نشده بود. پرسنل به سختی انگلیسی صحبت می‌کنن، حتی مدیر مهمان‌داری.

Melanie
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی بود - حمام کمی قدیمی شده بود. دسترسی مستقیم به دریا.

نکات منفی

اینکه فقط قرص‌های محلول برای نوشیدنی‌ها و قهوه فوری ارزان داشت، من رو در این سطح قیمت‌ها ناامید کرد.

Robert
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

معمولی، موقعیت خوب، پرسنل بی‌حوصله، شایسته 4 ستاره نیست

نکات مثبت

موقعیت خوب بود

نکات منفی

اتاق‌ها از نظر نورپردازی خیلی تاریک بودن، طوری که برای پیدا کردن لباس‌ها توی چمدون باید از چراغ موبایل استفاده می‌کردی. تو اتاق یه لامپ کم‌نور کنار تخت و یه لامپ سقفی کور کنار در اتاق بود. این وضعیت تو همه اتاق‌ها یکسانه. علاوه بر این، هتل نیاز به بازسازی داره. پرسنل پذیرش و بار بی‌حوصله بودن. پرسنل صبحانه خوب کار می‌کردن. نسبت قیمت به کیفیت اصلاً مناسب نبود.

Margarita
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خوبی بود، صبحانه‌ها عالی بودن، موقعیت خیلی خوب بود، نزدیک به مرکز شهر. بوی خوشی تو لابی میومد. دو تا بالش با نرمی متفاوت

Mohammed
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت شگفت‌انگیز

نکات مثبت

همه چیز عالی بود

نکات منفی

هیچ چیزی نبود

Attila
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

محل اقامت مرکزی با معایب قابل قبول، طراحی کمی قدیمی شده

نکات مثبت

هتل ساحلی با موقعیت مرکزی، صبحانه سلف سرویس با کیفیت خیلی خوب، باشگاه مجهز، استخر داخلی بزرگ، سونا. ماساژ بالی، حمام ترکی، ماساژورهای حرفه‌ای. آژانس گردشگری در محل تحت هدایت Alper تورهای بسیار باکیفیتی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. در فروشگاه جواهرات، جواهرات نقره با کیفیت خوب و قیمت مناسب پیدا می‌شه.

نکات منفی

ما دو هفته در هتل بودیم. وقتی وارد اتاق شدیم تمیز بود، اما بعداً نظافت ضعیف‌تر شد، هیچ‌وقت گرد و غبار پاک نکردند و فقط وقتی اعلام کردیم، جاروبرقی کشیدند. خواستیم چک‌اوت دیرتر انجام بدیم چون باید شب ساعت 19 در فرودگاه می‌بودیم، اما بعد از ساعت 13 به صورت بی‌ادبانه‌ای 10 یورو برای هر ساعت اضافه گرفتن، کاملاً فراموش کرده بودن که توی این دو هفته بیش از 2000 یورو هزینه کرده‌ایم.

Gorazd
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل قدیمی که با هتل‌های 5 ستاره اروپا هم‌سطح نیست

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

اتاق‌های قدیمی، حوله‌های کهنه، بدون ردا، شامپوی ارزان، صبحانه بد، اسپا کثیف.

Sian
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه کلی خوب

نکات مثبت

استخر سرپوشیده، باشگاه و امکانات اسپا عالی بودن. دسترسی به استخر روباز و ساحل بسته بود (ژانویه). صبحانه عالی و پرسنل دوستانه.

نکات منفی

صدای زیاد بین اتاق‌ها نمای بالکن اتاق بالش‌ها

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت شگفت‌انگیز، موقعیت هتل عالی بود، به طور کلی اقامت خیلی خوبی داشتیم

نکات مثبت

موقعیت و اندازه اتاق‌ها عالی بودند.

نکات منفی

فقط نور اتاق‌ها خیلی کم و به سبک قدیمی است. بهتر بود اتاق‌ها روشن‌تر می‌بود و رنگ نورها بهتر می‌شد.

Iuliia
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 02 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ساحل خوب، اتاق‌های جادار، نمای خوب از اتاق، تمیز.

نکات منفی

هتل منطقه اختصاصی خودش رو نداره، اما این تا حدی با وجود پارک شهری و نزدیکی به شهر قدیمی جبران میشه. غذا خوشمزه نبود از نظر ما، ولی متنوع و به مقدار زیاد بود. دکوراسیون رستوران بیشتر شبیه یک سلف سرویس بود و با سطح هتل مطابقت نداشت.

Syed
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی با مدیریت ضعیف

نکات مثبت

موقعیت عالی

نکات منفی

من سال‌ها مهمان وفادار هتل رامادا پلازا بودم، اما اقامت اخیر من پر از ناامیدی بود و خدمات مشتری به بدترین حالت خودش رسید. از لحظه‌ای که رسیدم با چهره‌های سرد در پذیرش مواجه شدم. لبخند و خوش‌آمدگویی که همیشه جزو ویژگی‌های این هتل بود، به وضوح ناپدید شده بود. احساس می‌شد که پرسنل با بی‌میل بودن من رو پذیرش کردند. برای اضافه کردن به ناراحتی، هزینه خدمات پارکینگ از من گرفته شد در حالی که هزینه اتاق را پرداخت کرده بودم. این رو قبلاً هیچ‌وقت در هتل‌های رامادا ندیده بودم و حس می‌کردم که این یک تاکتیک بی‌مورد برای گرفتن پول بیشتر بود. حتی مشتریانی از ملیت‌های دیگر هم هزینه پارکینگ ازشون خواسته نشد! نگاه بد پسر پذیرش به دخترم به خصوص ناخوشایند بود. به خاطر اشتباه خودش در گذاشتن وسایل در ماشین، از دخترم خواست تا خودش وسایل رو برداره. این رفتار بسیار غیرحرفه‌ای بود و ما رو از خود بی‌احترامی کرد. عدم شفافیت در قیمت‌گذاری غذاهای بوفه هم یکی دیگه از مشکلات بود. بدتر اینکه، پذیرش اصرار داشت قبل از رفتن به بوفه، به پذیرش مراجعه کنیم که خیلی عجیب و غیرمعمول بود. در نهایت، سطح مهمان‌نوازی به شدت افت کرده. به عنوان کسی که بارها در این هتل اقامت داشتم، انتظار داشتم همان استانداردهای بالا رو ببینم، ولی متاسفانه با افت شدیدی در خدمات مواجه شدم. متاسفم که می‌بینم هتل در رفتار با مهمان‌ها اینقدر کوتاهی کرده. امیدوارم مدیریت این نگرانی‌ها رو جدی بگیره و تلاش کنه تا خدمات مشتری رو بهبود بده.

Denise
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

پرسنل دوست‌داشتنی، دوستانه و اطلاع‌رسان صبحانه عالی، انتخاب‌های زیاد استخرهای فوق‌العاده

نکات منفی

در اتاق من کنترل تلویزیون نبود

Makram
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

پرسنل، اتاق‌ها

Dominik
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی! هتل فقط قابل قبول

نکات مثبت

موقعیت هتل خیلی خوبه. همه جاهایی که باید دید رو می‌تونید به راحتی پیاده برید.

نکات منفی

اتاق ما خیلی تاریک بود که شاید به خاطر طبقه‌مون بود. ما در طبقه A بودیم. هر روز از ساعت 09:00، خانم نظافتچی با جاروبرقی به در اتاقمون می‌خورد موقع تمیز کردن راهروها و از ساعت 09:30 هم در می‌زدن که اتاق رو تمیز کنن... وقتی تعطیلات هستی، می‌خوای یه کمی بیشتر صبح‌ها آرامش داشته باشی. قهوه صبحانه هم اصلاً خوب نبود. خود صبحانه به طور کلی متنوع بود، اما کیفیتش در حد 5 ستاره نبود. و یه نکته دیگه، همه قیمت‌ها در هتل به یورو بودن و خیلی گرون بود. مثلاً یه نوشیدنی در بار هتل 8 یورو قیمت داشت.

Stanislav
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت خوب!

Alexander
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز - اتاق‌ها، پرسنل، تمیزی، صبحانه‌ها، موقعیت، اسپا، پارکینگ. هتل عالی!

نکات منفی

-

Bayeux
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت خوبه، هتل از نظر استاندارد اروپایی یه هتل 3 ستاره است، بیشتر از این نیست.

نکات منفی

هتل قدیمی شده و بعضی از امکانات اصلی بسته هستن بدون اینکه اطلاع داده بشه: دسترسی به دریا بسته شده، دسترسی به آفتاب گرفتن بسته شده و برداشته شده. رستوران یک روز بسته بود و هیچ جایگزینی هم به ما اطلاع داده نشد. بخش اسپا یک شب بسته بود و این هم به مهمونا گفته نشده بود. کارمندا خیلی کم انگلیسی صحبت می‌کنن، حتی مدیر مهمان.

Melanie
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی - البته سرویس بهداشتی کمی قدیمی شده. دسترسی مستقیم به دریا.

نکات منفی

اینکه فقط قرص‌های جوشان برای نوشیدنی‌ها هست و قهوه فوری ارزونی داره، با این قیمت‌ها خیلی ناامیدکننده بود.

Robert
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

معمولی، موقعیت خوب، پرسنل بی‌حوصله، لیاقت 4 ستاره رو نداره

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی تاریک بودن، طوری که باید با چراغ گوشی لباس‌ها رو از چمدون پیدا می‌کردیم. تو اتاق یه لامپ کم‌نور کنار تخت بود و یه لامپ سقفی هم جلوی در اتاق که هیچ‌کدوم خوب روشن نمی‌کرد. این مشکل تو همه اتاق‌ها به نظر میاد باشه. هتل به تعمیرات احتیاج داره. پرسنل پذیرش و بار خیلی بی‌حوصله بودن. پرسنل صبحانه کارشونو خوب انجام می‌دادن. ارزش پول و کیفیت اصلاً با هم جور نبود.

Margarita
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خوب، صبحانه‌های عالی، موقعیت عالی، نزدیک مرکز شهر. بوی خوشی تو لابی هتل داشت. دو بالش با نرمی متفاوت.

Mohammed
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت شگفت‌انگیز

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

هیچ چیز

Attila
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت مرکزی با اشتباهات قابل قبول، طراحی کمی قدیمی شده

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، هتل کنار دریا، صبحانه با کیفیت بالا به صورت سلف سرویس، باشگاه مجهز، استخر بزرگ سرپوشیده، سونا. ماساژ بالی، حمام ترکی، ماساژورهای حرفه‌ای. آژانس مسافرتی موجود در هتل به رهبری آلپر تورهای با کیفیت عالی رو با قیمت مناسب ارائه می‌ده. در فروشگاه جواهرات، جواهرات نقره‌ای با کیفیت خوب و قیمت مناسب وجود داره.

نکات منفی

ما دو هفته تو هتل بودیم، وقتی وارد شدیم اتاق تمیز بود، ولی هر روز نظافت بدتر می‌شد، هرگز گرد و غبار تمیز نکردن و فقط زمانی که بهشون گفتیم جاروبرقی کشیدند. وقتی خواستیم چک‌اوت دیرتر از ساعت 13 انجام بدیم چون باید ساعت 19 فرودگاه می‌بودیم، برخورد بدی داشتند و 10 یورو برای هر ساعت اضافه گرفتند، بدون اینکه توجه کنن ما تو این دو هفته بیش از 2000 یورو پرداخت کرده بودیم.

Gorazd
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل قدیمی، در حد هتل‌های 5 ستاره اروپایی نیست.

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

اتاق‌های قدیمی، حوله‌های کهنه، بدون روپوش حمام، شامپوی ارزان، صبحانه بد، اسپا کثیف.

Sian
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه کلی خوب بود

نکات مثبت

استخر سرپوشیده، باشگاه و امکانات اسپا عالی بودن، اما استخر روباز و دسترسی به ساحل بسته بود (ژانویه). صبحانه عالی و پرسنل دوستانه.

نکات منفی

صداگیری ضعیف بین اتاق‌ها. دید از بالکن. بالش‌ها.

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت فوق‌العاده بود، دوست داشتم و موقعیت هتل عالیه. در کل اقامت خیلی خوبی بود.

نکات مثبت

موقعیت و اندازه اتاق‌ها عالی بودن.

نکات منفی

فقط نور اتاق‌ها خیلی کم و به سبک قدیمی بودن. می‌شد اتاق‌ها روشن‌تر باشن و رنگ نورها بهتر انتخاب بشه.

Iuliia
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 02 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ساحل خوب، اتاق‌ها وسیع، دید عالی از اتاق، تمیز.

نکات منفی

هتل زمین اختصاصی خودش رو نداره، اما این کمبود تا حدی با پارک شهری نزدیک و نزدیکی به شهر قدیمی جبران شده. غذا به نظر ما خیلی خوشمزه نبود، ولی متنوع و در حجم زیاد بود. دکوراسیون رستوران بیشتر شبیه به غذاخوریه و با سطح هتل هم‌خوانی نداره.

Syed
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی با مدیریت ضعیف

نکات مثبت

موقعیت عالی

نکات منفی

من مدت‌هاست که مهمان ثابت هتل رامادا پلازا از برند ویندام آنتالیا هستم، اما اقامت اخیرم پر از ناامیدی بود و خدمات مشتری به پایین‌ترین سطح رسید. از لحظه‌ای که وارد شدم، با چهره‌های سرد از طرف پذیرش مواجه شدم. لبخند و خوش‌آمدگویی که همیشه جزئی از این هتل بود، کاملاً غایب بود. این‌طور به نظر می‌رسید که پرسنل به من لطف کردن که چک‌این کردند. به علاوه، با اینکه قبلاً هزینه اتاق رو پرداخت کرده بودم، از من هزینه خدمات پارکینگ خواسته شد. این موضوع رو هیچ‌وقت قبلاً در هیچ هتل رامادا ندیده بودم و به نظرم یه تاکتیک بی‌مورد برای گرفتن پول اضافه بود. جالب اینجا بود که مشتریانی از ملیت‌های دیگه اصلاً ازشون هزینه پارکینگ گرفته نشد! رفتار پیک‌نیک با دخترم به‌ویژه ناخوشایند بود. به دلیل بی‌دقتی خودش در گذاشتن وسایل در ماشین، جرات کرد از دخترم بخواد که وسایل رو خودش بیاره. این رفتار اصلاً حرفه‌ای نبود و باعث شد که احساس بی‌احترامی کنیم. عدم شفافیت در قیمت‌گذاری بوفه یه مشکل دیگه بود. بدتر از اون، پذیرش اصرار داشت که قبل از رفتن به بوفه به قسمت پذیرش مراجعه کنیم که این کار خیلی عجیب و ناخوشایند بود. در کل، سطح مهمان‌نوازی خیلی پایین اومده. من که قبلاً چندین بار در این هتل اقامت داشتم، انتظار داشتم که همون استانداردهای بالا رو تجربه کنم، اما به جای اون، کاهش کیفیت در خدمات رو دیدم. خیلی ناراحت‌کننده است که یک هتل به این اندازه در برخورد با مهمان‌ها کوتاهی کنه. امیدوارم مدیریت این مسائل رو جدی بگیره و بهبود در خدمات مشتری رو در اولویت قرار بده.

Denise
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

پرسنل دوست‌داشتنی و خوش‌برخورد و با اطلاعات مفید. صبحانه عالی، انتخاب‌های زیادی داشت. استخرها فوق‌العاده بودن.

نکات منفی

در اتاق من کنترل تلویزیون نبود.

Makram
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت عالی

نکات منفی

پرسنل، اتاق‌ها

Dominik
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی! هتل فقط معمولی

نکات مثبت

موقعیت هتل خیلی خوبه. همه‌چیز رو که باید دید، میشه پیاده رفت.

نکات منفی

اتاق ما خیلی تاریک بود که شاید به طبقه‌ای که بودیم هم مربوط می‌شد. ما در طبقه A بودیم. هر روز صبح از ساعت 9.00 نظافتچی با جاروبرقی درب اتاق رو می‌زد و از ساعت 9.30 برای تمیز کردن اتاق در می‌زدند... وقتی توی تعطیلاتی، آدم دوست داره صبح‌ها بیشتر استراحت کنه. متاسفانه قهوه صبحانه هم خیلی خوب نبود. خود صبحانه غنی بود، ولی کیفیتش در حد هتل 5 ستاره نبود. یه نکته مهم دیگه اینکه همه قیمت‌ها به یورو بودن که خیلی گرون بود. نوشیدنی 8 یورو در بار هتل.

Stanislav
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت خوب!

Alexander
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود - اتاق‌ها، پرسنل، تمیزی، صبحانه، موقعیت، اسپا، پارکینگ. هتل فوق‌العاده‌ای بود!

نکات منفی

-

Bayeux
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب است، هتل یک هتل 3 ستاره با استانداردهای اروپایی است اما بیشتر از این نیست.

نکات منفی

هتل قدیمی شده، برخی از امکانات اصلی بسته شده‌اند بدون اینکه اطلاع‌رسانی شود: دسترسی به دریا بسته شده، دسترسی به تخت آفتاب بسته و جمع‌آوری شده. رستوران یک روز بسته بود و جایگزینی که ارائه شد، پذیرش اطلاع‌رسانی نکرد. بخش اسپا یک شب بسته بود بدون اینکه به مهمان‌ها اطلاع داده شود. پرسنل به سختی انگلیسی صحبت می‌کنند، حتی مدیر مهمان.

Melanie
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی - اما سرویس بهداشتی کمی قدیمی شده. دسترسی مستقیم به دریا.

نکات منفی

اینکه فقط قرص‌های جوشان آبمیوه ارائه می‌دهند و قهوه فوری ارزان دارند، با این قیمت منو ناامید کرد.

Robert
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

متوسط، موقعیت خوب، پرسنل بی‌علاقه، لیاقت 4 ستاره رو نداشت

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

اتاق‌ها به‌قدری تاریک بودند که مجبور می‌شدی با چراغ موبایلت لباس‌ها رو توی چمدان پیدا کنی. در اتاق یک لامپ کم‌نور کنار تخت و یک لامپ سقفی بسته کنار در اتاق بود. این وضعیت در همه اتاق‌ها به همین شکل بود. هتل نیاز به بازسازی دارد. پرسنل پذیرش و بار بی‌علاقه بودند. پرسنل صبحانه کارشون خوب بود. ارزش پولی که پرداخت کردیم، به هیچ وجه با کیفیت هتل همخوانی نداشت.

Mohammed
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت شگفت‌انگیز

نکات مثبت

همه چیز

نکات منفی

هیچ چیزی

Attila
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت مرکزی با اشکالات قابل قبول، طراحی کمی قدیمی شده

نکات مثبت

موقعیت مرکزی، هتل ساحلی، صبحانه با کیفیت عالی، باشگاه مجهز، استخر سرپوشیده بزرگ، سونا. ماساژ بالینی، حمام ترکی، ماساژورهای حرفه‌ای. آژانس مسافرتی در محل با هدایت آلپر تورهای باکیفیتی رو به قیمت مناسب ارائه می‌ده. در فروشگاه جواهرات هم جواهرات نقره با کیفیت خوب و قیمت مناسب پیدا می‌شه.

نکات منفی

دو هفته در هتل بودیم. وقتی رسیدیم اتاق تمیز بود، ولی بعداً به‌طور نا‌مناسبی نظافت کردن. هیچ وقت گرد و خاک رو پاک نکردن و فقط وقتی گفتیم جارو کشیدن. خواستیم خروج دیرهنگام داشته باشیم چون باید ساعت 19:00 در فرودگاه می‌بودیم، اما بعد از ساعت 13 از ما به‌طور بی‌شرمانه‌ای 10 یورو برای هر ساعت اضافی خواستن، بدون اینکه در نظر بگیرن که طی دو هفته بیش از 2000 یورو در هتل خرج کردیم.

Gorazd
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل قدیمی، در سطح هتل‌های 5 ستاره اروپا نیست.

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

اتاق‌های قدیمی، حوله‌های قدیمی، بدون روبا، شامپوی ارزان، صبحانه بد، اسپای کثیف.

Sian
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه کلی خوب

نکات مثبت

استخر سرپوشیده، سالن ورزشی و امکانات اسپا عالی بودن. استخر روباز و دسترسی به ساحل بسته بودن (ژانویه) صبحانه عالی بود و پرسنل خیلی دوستانه بودن.

نکات منفی

صداهای بین اتاق‌ها زیاد شنیده می‌شد. منظره از بالکن مناسب نبود. بالش‌ها راحت نبودن.

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت فوق‌العاده، دوستش داشتم، موقعیت هتل عالیه، در کل اقامت خیلی خوبی بود.

نکات مثبت

موقعیت هتل و اندازه اتاق عالی بودن.

نکات منفی

فقط نور اتاق خیلی ضعیف و قدیمی بود. بهتر بود اتاق روشن‌تر و نورها تغییر می‌کرد.

Iuliia
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 02 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ساحل خوب، اتاق‌های جادار، دید خوب از اتاق، تمیز.

نکات منفی

هتل حیاط اختصاصی نداره، اما این کمبود تا حدی با وجود پارک شهری و نزدیکی به شهر قدیم جبران شده. غذا به سلیقه ما خیلی خوشمزه نبود، ولی متنوع و به مقدار زیاد بود. دکور رستوران بیشتر شبیه به یک سلف سرویس بود و با سطح هتل همخوانی نداشت.

Syed
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی، اما مدیریت بد

نکات مثبت

موقعیت عالی

نکات منفی

من سال‌ها مهمان وفادار هتل رامادا پلازا در آنتالیا بودم، ولی اقامت اخیرم پر از ناامیدی بود و خدمات مشتری به کمترین حد خودش رسید. از لحظه‌ای که وارد شدم، با چهره‌های بی‌روح از سمت پذیرش روبرو شدم. لبخند و خوشامدگویی که قبلاً جزو ویژگی‌های ثابت این هتل بود، به وضوح غایب بود. انگار کارکنان داشتن به من لطف می‌کردن که منو پذیرش کردن. برای اضافه کردن به ناراحتی، هزینه خدمات پارکینگ را از من گرفتن، در حالی که قبلاً هزینه زیادی برای اتاق پرداخته بودم. هیچ وقت چنین چیزی رو در هیچ‌کدوم از هتل‌های رامادا ندیده بودم و حس می‌کردم این یک تاکتیک بی‌جا برای گرفتن هزینه‌های اضافی بود. حتی دیدیم که مشتریانی از ملیت‌های مختلف بدون پرداخت هزینه پارکینگ پذیرش شدن! نگاه پرخاشگرانه پیک به دخترم به‌ویژه ناخوشایند بود. به دلیل فراموشی خودش در گذاشتن وسایل در ماشین، بی‌پروایی داشت و از دخترم خواست که خودش وسایل رو بیاورد. این خیلی غیرحرفه‌ای بود و باعث شد احساس بی‌احترامی کنیم. عدم شفافیت در قیمت‌گذاری بوفه هم مسئله دیگه‌ای بود. بدتر از همه، پذیرش اصرار داشت که قبل از رفتن به بوفه، به پذیرش مراجعه کنیم که واقعا عجیب و ناراحت‌کننده بود. در مجموع، سطح مهمان‌نوازی به شدت افت کرده. من که بارها اینجا اقامت داشتم، انتظار داشتم همان استانداردهای بالا رو داشته باشم، ولی متاسفانه با کاهش شدید خدمات مواجه شدم. خیلی ناراحت‌کننده‌ست که می‌بینم هتل در نحوه برخورد با مهمان‌ها اینقدر ضعیف شده. امیدوارم مدیریت این نگرانی‌ها رو جدی بگیره و برای بهبود خدمات مشتری تلاش کنه.

Denise
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

پرسنل دوست‌داشتنی، خوش‌برخورد و با اطلاعات. صبحانه عالی، انتخاب‌های زیادی داشت. استخرها فوق‌العاده بودن.

نکات منفی

در اتاق من کنترل تلویزیون نبود.

Makram
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

پرسنل، اتاق‌ها

Dominik
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی! هتل در کل فقط خوب بود.

نکات مثبت

موقعیت هتل خیلی خوبه. همه جاهایی که باید ببینید، پیاده‌روی قابل دسترسی هستند.

نکات منفی

اتاق ما خیلی تاریک بود که شاید به طبقه‌مون مربوط می‌شد. ما در طبقه A بودیم. هر روز صبح از ساعت 9، خانم نظافتچی با جاروبرقی در حال تمیز کردن راهرو به در اتاقمون می‌زد و از ساعت 9:30 در می‌زدن که اتاق رو تمیز کنن... وقتی شما در تعطیلات هستید، دوست دارید صبح‌ها کمی آرامش بیشتر داشته باشید. متاسفانه قهوه صبحانه هم خیلی خوب نبود. صبحانه از نظر کمیت خوب بود، ولی از نظر کیفیت به هیچ عنوان در سطح هتل 5 ستاره نبود. نکته دیگه اینکه همه قیمت‌ها در هتل به یورو بودن و واقعاً گرون بود. یک نوشیدنی 8 یورو هزینه داشت.

Stanislav
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت خوب!

Alexander
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز - اتاق‌ها، پرسنل، تمیزی، صبحانه، موقعیت، اسپای هتل، پارکینگ. هتل عالیه!

نکات منفی

-

Bayeux
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت خوبه، هتل از استانداردهای هتل‌های 3 ستاره اروپایی برخورداره، اما بیشتر از این نیست.

نکات منفی

هتل در حال پیر شدن است، بعضی از امکانات اصلی بسته شدن بدون اینکه اطلاع‌رسانی بشه: دسترسی به دریا بسته شده، دسترسی به آفتاب گرفتن بسته شده و جدا شده. رستوران یک روز بسته بود و جایگزینی که ارائه شده بود، توسط پذیرش اعلام نشد. منطقه اسپا یک شب بسته بود و این هم به مهمان‌ها گفته نشد. پرسنل به سختی انگلیسی صحبت می‌کنن، حتی مدیر مهمان‌داری.

Melanie
نوشته شده درسه‌شنبه, 18 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی بود - متاسفانه حمام کمی قدیمی شده بود. دسترسی مستقیم به دریا.

نکات منفی

اینکه فقط قرص‌های جوشان برای آبمیوه‌ها هست و قهوه فوری ارزون می‌دهند، در این رنج قیمت منو ناامید کرد.

Mohammed
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت شگفت‌انگیز

نکات مثبت

همه چیز عالی بود

نکات منفی

هیچ چیزی نبود

Attila
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت مرکزی با اشکالات قابل قبول، طراحی کمی قدیمی شده

نکات مثبت

موقعیت عالی، هتل کنار دریا، صبحانه سلف‌سرویس با کیفیت عالی، سالن ورزشی مجهز، استخر بزرگ سرپوشیده، سونا. ماساژ بالی، حمام ترک، ماساژورهای حرفه‌ای. آژانس مسافرتی موجود در هتل تحت مدیریت آلپر، تورهای بسیار باکیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهد. در فروشگاه جواهرات، جواهرات نقره با کیفیت خوب و قیمت مناسب وجود دارد.

نکات منفی

ما دو هفته در هتل بودیم، وقتی وارد شدیم اتاق تمیز بود، اما بعداً نظافت به شکل غیردقیق‌تری انجام می‌شد، گرد و غبار هیچ وقت پاک نمی‌شد و فقط زمانی جاروبرقی می‌زدند که به آنها می‌گفتیم. ما خواستیم چک‌اوت دیرتر داشته باشیم چون باید ساعت 7 عصر در فرودگاه می‌بودیم، اما بعد از ساعت 1 به‌طور بی‌احترامی 10 یورو به ازای هر ساعت خواستند و کاملاً فراموش کرده بودند که در طول دو هفته بیش از 2000 یورو در آنجا هزینه کرده‌ایم.

Gorazd
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل قدیمی، با سطحی پایین‌تر از هتل‌های 5 ستاره اروپا.

نکات مثبت

موقعیت خوب

نکات منفی

اتاق‌های قدیمی، حوله‌های کهنه، هیچ‌گونه حوله حمام نبود، شامپوهای ارزان، صبحانه ضعیف، اسپای کثیف.

Sian
نوشته شده دردوشنبه, 24 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه کلی خوب

نکات مثبت

استخر سرپوشیده، باشگاه و امکانات اسپا عالی بودن. استخر روباز و دسترسی به ساحل بسته بودن (ژانویه) صبحانه عالی و پرسنل دوستانه.

نکات منفی

عایق صدا بین اتاق‌ها نمای بالکن بالش‌ها

Muhammad
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامتی شگفت‌انگیز بود، خیلی خوشم اومد و موقعیت هتل عالی بود. در کل اقامت خیلی خوبی داشتیم.

نکات مثبت

موقعیت و اندازه اتاق عالیه.

نکات منفی

فقط نور اتاق خیلی ضعیفه و سبک قدیمی داره. بهتره نور اتاق روشن‌تر باشه و رنگ نورها تغییر کنه.

Iuliia
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 02 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ساحل خوب، اتاق‌های بزرگ، نمای خوب از اتاق، تمیز.

نکات منفی

هتل محدوده اختصاصی خود را ندارد، اما این تا حدی با داشتن پارک شهری و نزدیکی به شهر قدیمی جبران می‌شود. غذا از نظر طعم خیلی خوب نبود، به سلیقه ما نمی‌خورد، اما متنوع و فراوان بود. دکور رستوران بیشتر شبیه به یک سالن غذاخوری است و با سطح هتل هماهنگ نیست.

Syed
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 19 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی با مدیریت ضعیف

نکات مثبت

موقعیت عالی

نکات منفی

من سال‌ها مهمان وفادار هتل Ramada Plaza توسط Wyndham آنتالیا بودم، اما اقامت اخیر من پر از ناامیدی بود و خدمات مشتری در پایین‌ترین سطح خودش بود. از لحظه‌ای که رسیدم، با چهره‌های ناراضی در پذیرش روبه‌رو شدم. لبخند و سلام گرم که همیشه ویژگی این هتل بود، کاملاً ناپدید شده بود. احساس می‌کردم پرسنل با کلافگی منو پذیرش می‌کردن. به‌علاوه، از من برای خدمات پارکینگ هزینه گرفتند در حالی که من قبلاً هزینه زیادی برای اتاق پرداخت کرده بودم. تا حالا چنین چیزی در هیچ‌یک از هتل‌های Ramada ندیده بودم و این مثل یک ترفند اضافی و غیرضروری بود. حتی دیدیم که مهمانان از ملیت 'دیگری' اصلاً از اون هزینه‌ها خواسته نشدن! نگرش پیک‌پسر نسبت به دخترم به‌ویژه ناخوشایند بود. به دلیل فراموشی خودش در گذاشتن وسایل در ماشین، جرأت کرد از دخترم بخواد که خودش اونها رو بیاره. این رفتار فراتر از بی‌حرفه‌گی بود و باعث شد که ما احساس بی‌احترامی کنیم. کمبود شفافیت در قیمت‌گذاری بوفه یکی دیگه از مشکلات بود. بدتر از همه، پذیرش تأکید کرد که قبل از رفتن به بوفه باید به پذیرش مراجعه کنیم که واقعاً عجیب و ناراحت‌کننده بود. در کل، سطح مهمان‌نوازی به شدت پایین اومده بود. به عنوان کسی که بارها در این هتل اقامت داشته، انتظار داشتم همان استانداردهای بالا رو ببینم، اما به جای اون، افت شدیدی در خدمات دیدم. دیدن اینکه یه هتل اینطور در برخورد با مهمانان ضعیف عمل می‌کنه، واقعاً ناامیدکننده است. امیدوارم مدیریت این نگرانی‌ها رو جدی بگیره و برای بهبود خدمات مشتری تلاش کنه.

Denise
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوست‌داشتنی و خوش‌برخورد بودن و اطلاعات خوبی می‌دادن. صبحانه فوق‌العاده با انتخاب‌های زیاد. استخرها شگفت‌انگیز بودن.

نکات منفی

تو اتاق من کنترل تلویزیون نبود.

Makram
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 14 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

پرسنل، اتاق‌ها

Dominik
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 12 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

موقعیت عالی! هتل متاسفانه فقط معمولی

نکات مثبت

موقعیت هتل خیلی خوبه. همه جاهایی که باید دید، پیاده در دسترس بودن.

نکات منفی

اتاق ما خیلی تاریک بود که شاید به طبقه مربوط می‌شد. ما در طبقه A بودیم. هر روز صبح از ساعت 09:00 خانم نظافت با جاروبرقی به در زد و از ساعت 09:30 در می‌زدند که اتاق رو تمیز کنند... وقتی آدم توی تعطیلاته، دوست داره صبح‌ها کمی بیشتر استراحت کنه. متاسفانه قهوه صبحانه هم خیلی خوب نبود. صبحانه از نظر تنوع خوب بود ولی از لحاظ کیفیت، مناسب یک هتل پنج ستاره نبود. یه نکته مهم دیگه اینه که همه قیمت‌ها به یورو بودن و واقعاً گرون بود. نوشیدنی 8 یورو هزینه داشت.

Stanislav
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت خوب!

Alexander
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز - اتاق‌ها، پرسنل، تمیزی، صبحانه‌ها، موقعیت، اسپا، پارکینگ. هتل عالی!

نکات منفی

-

Bayeux
نوشته شده درچهارشنبه, 19 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

موقعیت خوبه، هتل یه هتل سه ستاره بر اساس استانداردهای اروپاییه، اما بیشتر از این نیست.

نکات منفی

هتل داره قدیمی میشه، بعضی از امکانات اصلی بسته شدن بدون اینکه اطلاع داده بشه: دسترسی به دریا بسته شده، دسترسی به تخت آفتاب بسته و جمع شده. رستوران یک روز بسته بود و جایگزینش بدون اطلاع‌رسانی از پذیرش ارائه شد. منطقه اسپا یک شب بسته بود بدون اینکه به مهمونا اطلاع داده بشه. پرسنل به سختی انگلیسی صحبت می‌کنن از جمله مدیر مهمان.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.