هتل رکانتو کاتاراتاس ترمسRecanto Cataratas Thermas hotel
درباره هتل رکانتو کاتاراتاس ترمس
هتل ریکانتو کاتاراتاس ترماس ریزورت دارای پارک آبی با استخرهای حرارتی، سالن بولینگ و کلوب شبانه است و صبحانه رایگان و پارکینگ رایگان ارائه میدهد. وایفای رایگان در تمامی مناطق در دسترس است. اتاقهای هتل ریکانتو کاتاراتاس ترماس ریزورت شامل تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، مینیبار و میز هستند. حمامهای خصوصی شامل دوش آب گرم، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. میان بازدید از پارک ملی فوز دو ایگواسو، که 19 مایل با هتل فاصله دارد، مهمانان میتوانند در استخرهای حرارتی آفتاب بگیرند یا در مرکز تناسب اندام مدرن هتل تمرین کنند، در حالی که کودکان میتوانند از طبیعت در زمین بازی لذت ببرند. اتاق بازی، زمینهای ورزشی و کارکنان سرگرمی برای تمام سنین نیز در دسترس هستند. یک بار آمریکایی و دو رستوران، غذاهای محلی، برزیلی و بینالمللی را در فضاهای دنج و مجهز به امکانات مدرن ارائه میدهند. هتل ریکانتو کاتاراتاس ترماس ریزورت 2.5 مایل از باغ وحش بوسکه...امکانات و تفریحات هتل رکانتو کاتاراتاس ترمس
- مبلمان فضای باز
- باغ
- محل پیک نیک
- مبلمان فضای باز
- باغ
- محل پیک نیک
- موسیقی و اجرای زنده
- سرگرمی عصرانه
- کلاب کودکان
- تیم سرگرمی
- ایروبیک
- فیلم شبانه
- تجهیزات تنیس
- تفریحات شبانه
- زمین تنیس
- بازی بینگو
- تور پیاده روی
- بولینگ (هزینه اضافی)
- کاراوکی
- پخش زنده مسابقات ورزشی
- ساعت خوش (هزینه اضافی)
- زمین بازی کودکان
- بیلیارد
- پیادهروی
- Games Room
- Table Tennis
- Themed Dinner Nights Additional Charge
- کافه داخل هتل
- بار نوشیدنی (هزینه اضافی)
- بوفه مخصوص کودکان
- صبحانه داخل اتاق
- بار نوشیدنی
- رستوران
- اسنک بار
- میوه (هزینه اضافی)
- غذای کودکان (هزینه اضافی)
- دستیار پارک خودرو
- پارکینگ در دسترس
- محل شارژ وسایل نقلیه الکتریکی
- کمد قفل دار
- پذیرش 24 ساعته
- خدمات تور
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- Monjolo Park4.2 کیلومتر
- Gramadão Vila A5.3 کیلومتر
- Friendship Bridge5.8 کیلومتر
- Praça Almirante Tamandaré7.2 کیلومتر
- Parque Alejo García - Ex-Aeropuerto8 کیلومتر
- Horto Municipal8 کیلومتر
- Bela Vista Biological Refugee8 کیلومتر
- Iguacu National Park8 کیلومتر
- Ecomuseum8 کیلومتر
- Itaipu Hydroelectric Plant9.6 کیلومتر
- [Restaurant] [Restaurant] e Recanto Park Hotel91 متر
- [Restaurant] 10 Pastéis442 متر
- [Restaurant] Battisti Bebidas1.6 کیلومتر
- Three Borders Landmark11 کیلومتر
- Tancredo Neves International Bridge9.6 کیلومتر
- Mensual Museum11 کیلومتر
- Orchid Area14.5 کیلومتر
- Imagenes de la Selva museum16 کیلومتر
- Itaipu17.7 کیلومتر
- Entrance of Iguaçu National Park17.7 کیلومتر
- Itaipu Dam17.7 کیلومتر
- LakeRepublic Lake8 کیلومتر
آدرس و موقعیت هتل رکانتو کاتاراتاس ترمس
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل رکانتو کاتاراتاس ترمس
نظرات میهمانان هتل رکانتو کاتاراتاس ترمس
همه چی
امکانات جدید و راحت
اتاقها اندازه مناسبی داشتن، تمیز و تختها راحت بودن. صبحانهاش خوب بود. بخش جدید بیشتر شبیه هتل کاری بود تا تفریحی: خیلی ساکت و آروم.
اتاقهایی که رو به جاده هستن، سروصدا دارن. بخش جدید فقط صبحانه سرو میکنه و یه استخر داره، امکانات تفریحی نداره. از بقیه جاها دوره و رفت و آمد با بچه رو سخت میکنه. پارکینگ سرپوشیده فقط تو بخش قدیمیه.
استخر سرپوشیده و گرم. اتاقها خیلی راحت بودن، پرسنل خیلی با دقت.
تو منو گزینه گیاهی به جز سیب زمینی سرخ کرده و پیتزا نبود. باید گزینههای گیاهی و وگان اضافه کنن.
خیلی دوست داشتیم.
خدماترسانی عالی بود. ویلا خیلی قشنگ بود، بچهها عاشق استخرها شدن.
با توجه به قیمتی که پرداخت میشه، تنوع غذا میتونست بیشتر باشه، چه گوشت، چه سالاد و چه دسر. قیمتش بالا بود که فقط ماکارونی، برنج، ماهی تیلاپیا، ساگو و پودینگ داشته باشه.
ساختار عالی با خدمات افتضاح.
زیرساختهای این ریزورت عالیه، فضای خیلی خوبی داره، استخرش فوقالعادهست، ایده سرویسدهی داخل آب خیلی خوبه. راهروها تمیزن، در کل نظافت هتل خیلی خوبه. ملحفهها خیلی تمیزن. رفتار آقای آدمیر توی بار هتل عالیه، مودب، باادب، بهترین سرویسدهی رو داره، اصلاً انگار جزو کارکنان هتل نیست انقدر که خوبه.
قبل از اینکه توی ریزورت اقامت کنم، زنگ زدم برای اطلاع از قیمتها، ولی مسئول پذیرش خیلی بیادبانه گفت که توی سایت چک کنم. پرداخت فقط با کارت اعتباری اجباریه و گزینههای دیگه مثل کارت بانکی یا انتقال وجه وجود نداره. یه کارمندی به اسم مِیرینه خیلی بیادب بود و به مادرم که پیر بود و چند متر اونورتر نشسته بود، کمک نکرد دستبند شناسایی رو ببنده. از اینا گذشته، پذیرش اصلاً راحت نیست، چون کولر نداره. تازه همونجا فهمیدم که اتاقها با توجه به منطقهای که رزرو کردی فرق میکنن، اینو قبلش نگفته بودن. رفتار بعضی از کارمندا یه جوریه انگار دارن لطف میکنن به مهمونا. توی بار استخر، سرویسدهی خیلی بد بود. فقط چهار نفر به حدود ۱۰۰ نفر سرویس میدادن، و مهمونا باید با کارت اتاقشون توی آب وایمیستادن تا سفارش بدن. اگه این کارو نمیکردن، اصلاً محل نمیذاشتن، تازه کارت منم مشکل داشت و فقط با شماره اتاق قبول میکردن، اونم بعد از کلی اصرار. این باعث بیاعتمادی میشه، خیلی بده، مخصوصاً با این قیمت بالای اقامت (۱۴۰۰۰ ریال، برای من). این دستبند کاغذی با بارکد که اجباریه، اصلاً بدرد نمیخوره. نه کارارو آسونتر میکنه نه هیچی، پنج روز یه چیزی چسبیده باشه به دستت خیلی بده. آبلیمو رو با پودر مصنوعی درست میکنن و آب معدنی که اونجا میفروشن (سفریه) ۷۵ میلیگرم سدیم توی هر لیتر داره، برای کسایی که فشار خون دارن خوب نیست. تجربه من پر بود از بیاحترامی، ساختار خدماتدهی بد و سیاستهای مزخرف که اصلاً با پولی که گرفتن جور درنمیاد.
استراحت
هتل فوقالعاده تمیز و شیک بود. صبحانهش عالی بود، یه کروسان محشر داشت که من و شوهرم خیلی خوشمون اومد.
ارزش در برابر قیمت
رفت و آمد تو شهر با اسنپ و تاکسی خیلی راحت بود. اقامتگاه روبروی یه بازار بزرگ قرار داره - شنبه و یکشنبهها برید چون بقیه روزا خیلی شلوغه. اتاق عالی و تختها بزرگ بودن. صبحانه هم خیلی خوب بود.
رستورانها خیلی شلوغ بودن و قیمتاشون از چیزی که تو بوکینگ نوشته بودن بیشتر بود. پرسنل مهربون بودن ولی اطلاعات زیادی درباره امکانات کلی اقامتگاه نداشتن.
همه چی
امکانات جدید و راحت
اتاقها اندازه مناسبی داشتن، تمیز و با تخت راحت بودن. صبحانه خوب بود. بخش جدید بیشتر شبیه هتلهای کاری بود تا تفریحی: خیلی ساکت و آروم.
اتاقهایی که رو به جاده هستن خیلی سروصدا دارن. بخش جدید فقط صبحانه داره و یه استخر، بدون هیچ تفریحی. از بقیه جاها دوره و این رفت و آمد با بچه رو سخت میکنه. پارکینگ سرپوشیده فقط تو بخش قدیمیه.
استخر سرپوشیده آب گرم. اتاقها خیلی راحت بودن، پرسنل هم خیلی با ملاحظه بودن.
منو هیچ گزینه گیاهی به جز سیب زمینی سرخ کرده یا پیتزا نداشت. باید گزینههای گیاهی و وگان اضافه کنن.
عالی بود.
خدماترسانیشون حرف نداشت. خیلی خوش برخورد بودن. اقامتگاه خیلی قشنگ بود، بچهها عاشق استخرها شده بودن.
با این پولی که میگیرن، تنوع غذاها باید بیشتر باشه، مخصوصاً گوشت، سالاد و دسر. آخه این چه وضعیه، ماکارونی، برنج، ماهی تیلاپیا و پودینگ؟ قیمتش خیلی زیاد بود واسه این چیزا.
امکانات عالی، خدماترسانی افتضاح.
زیرساخت اقامتگاه عالیه، فضا خیلی خوب طراحی شده، استخرش بینظیره و اینکه میشه توی آب سفارش داد خیلی ایده خوبیه. راهروها تمیزن، در کل نظافت هتل خیلی خوبه. ملحفهها هم خیلی تمیزن. خدمات آقای ادمیر، متصدی بار هتل، فوقالعادهست، مودب، باادب، بهترین خدمات رو توی رکانتو کاتاراتاس ارائه میده، اصلاً انگار نه انگار جزو کارکنان هتله، انقدر که خوبه.
قبل از اینکه توی اقامتگاه اقامت کنم، زنگ زدم اطلاعات بگیرم، ولی مسئول پذیرش خیلی بیادبانه گفت برو سایت رو ببین. پرداخت هم فقط با کارت اعتباری بود و هیچ گزینه دیگهای مثل کارت بانکی یا انتقال وجه نداشت. یکی از کارمندها به اسم مریانه خیلی بیادب بود و حاضر نشد به مادرم که پیر بود و چند متر اونورتر نشسته بود، کمک کنه تا مچبند شناساییشو بذاره. تازه، پذیرش هم اصلاً راحت نبود، چون کولر نداشت. تازه فهمیدم که اتاقها بسته به منطقهای که رزرو کردی فرق دارن، اینو قبلش نگفته بودن. خدماترسانی بعضی از کارمندا یه جوریه انگار دارن لطف میکنن به مهمونا. توی بار استخر، خدماترسانی خیلی بد بود. فقط چهار نفر بودن که به حدود ۱۰۰ نفر خدمات میدادن، و مهمونا باید با کارت اتاق توی آب میایستادن تا سفارش بدن. وگرنه بهشون توجه نمیکردن، تازه کارت منم مشکل داشت و فقط با شماره اتاق قبول میکردن، اونم بعد از کلی اصرار. این آدمو بیاعتماد میکنه، خیلی بده، مخصوصاً با این پولی که میگیرن (تو مورد من ۱۴۰۰۰ رئال). این مچبند کاغذی با QR code که اجباریه، هیچ فایدهای نداره. نه خدماتو راحتتر میکنه و نه پنج روز یه چیز چسبیده به دستت باشه حس خوبی داره. آبلیموش با پودر درست میشه و آب معدنیای که اونجا میفروشن (Sferriê) توی هر لیترش ۷۵ میلیگرم سدیم داره، این برای کسایی که فشار خون دارن خیلی بده. تجربه من پر بود از بیاحترامی، خدماترسانی بد و سیاستهای مزخرفی که توجیهی برای این پولی که میگیرن نداره.
استراحت
هتل بینقص بود، خیلی تمیز و قشنگ تزیین شده بود. صبحانهش عالی بود، یه کروسان فوقالعاده داشت، من و شوهرم خیلی از تجربهمون لذت بردیم.
ارزشش رو داره
رفت و آمد توی شهر با تاکسی اینترنتی خیلی راحته. این اقامتگاه روبروی یه سوپرمارکت بزرگه - شنبهها و یکشنبهها برید خرید چون بقیه روزا خیلی شلوغه. اتاقش عالیه، تختها بزرگ. صبحانهش هم خیلی خوبه.
رستورانها خیلی شلوغن، قیمتشون هم از اون چیزی که توی سایت رزرو نوشته بیشتره. کارمندا مهربونن ولی اطلاعات زیادی درباره امکانات اقامتگاه ندارن.
گشت و گذار در فوز
همه چی مرتب، تمیز و منظم بود. هتل خیلی راحت و دوستداشتنی بود.
اینترنتش خوب نبود.
هتل خیلی خوب.
امکاناتش، صبحانههای کامل و مفصل. موقعیت مکانی خوب.
توی اتاقی که ما بودیم آنتن اینترنت ضعیف بود. البته توی بقیه قسمتهای هتل مشکلی نبود.
آپارتمان راحت بود.
فوز دو ایگواسو عالیه. هتل رکانتو کاتاراتاس هم خیلی خوبه
سازماندهی عالی بود، با توجه به ظرفیت بالای هتل. سرویس رستوران هم خوب بود. صبحانه هم همینطور. کمکشون برای برنامهریزی گردشها هم عالی بود. استخر با امکاناتش هم بینظیر بود.
باید یه آسانسور برای پلههای بیرونی بذارن.
امکاناتش
توی راهروها خیلی سروصدا بود (آدمها بلند بلند حرف میزدن نصف شب) و اتاقهای بغلی هم همینطور (انگار وسایل رو میکشیدن).
- امکانات رفاهی (استخرها، باشگاه، رستورانها) - اتاق و حمام بزرگ - تجهیزات برای نوزادان - وای فای - جشن سال نو عالی - تنوع غذایی در رستورانها - کارکنان مفید
- اتاق میتونست مدرنتر باشه (ساختمون اول) - موقعیت مکانی دور از آبشارها، ولی نزدیک پاراگوئه - قیمت نوشیدنی و خوراکیها گرونه
همه چی عالی بود
امکانات جدید و راحت
اتاقها اندازه مناسبی دارن، تمیزن و تختها راحتن. صبحانهش خوبه. قسمت جدید بیشتر شبیه هتل کاریه تا تفریحی: خیلی ساکته.
اتاقهایی که رو به جاده هستن خیلی سروصدا دارن. قسمت جدید فقط صبحانه سرو میکنه و یه استخر داره، تفریحی نداره. از بقیه جاها دوره، که رفت و آمد با بچه رو سخت میکنه. پارکینگ سرپوشیده فقط توی قسمت قدیمیه.
استخر سرپوشیده گرم خیلی خوب بود. اتاقها خیلی راحت بودن، پرسنل هم خیلی با دقت و توجه بودن.
تو منو گزینههای گیاهی به جز سیبزمینی سرخکرده و پیتزا نبود. باید گزینههای گیاهی و وگان بیشتری اضافه کنن.
عاشقش شدیم.
خدماترسانی عالی بود، نمره ۲۰ میدادم. ریزورت خیلی قشنگ بود، بچهها عاشق استخرها شدن.
با توجه به پولی که میگیرن، تنوع غذا باید بیشتر باشه، مخصوصاً گوشت، سالاد و دسر. قیمت بالا بود ولی فقط ماکارونی، برنج، ماهی تیلاپیا، دسر ساگو و پودینگ بود.
امکانات عالی، خدماترسانی افتضاح.
زیرساختهای ریزورت عالیه، فضا خیلی خوب طراحی شده، استخرش خیلی خوبه، ایده اینکه تو استخر هم خدماترسانی باشه خیلی خوبه. راهروها تمیزن، در کل نظافت هتل خیلی خوبه. ملحفهها خیلی تمیزن. خدمات آقای آدمیر تو بار هتل عالیه، مودب، مهربون، بهترین خدمات رو تو رکانتو کاتاراتاس ارائه میده، اصلاً انگار جزو پرسنل هتل نیست انقدر که خوبه.
قبل از اینکه تو ریزورت اقامت کنم، زنگ زدم که اطلاعات قیمت رو بگیرم، ولی کارمند پذیرش خیلی بیادبانه گفت که تو سایت چک کنم. پرداخت فقط با کارت اعتباری اجباریه و گزینههای دیگهای مثل کارت بانکی یا انتقال وجه نداره. کارمند میریان، خیلی بد اخلاق بود و حاضر نشد به مادرم که پیره و چند متر اون طرفتر نشسته بود کمک کنه که مچبند شناسایی رو بذاره. علاوه بر این، پذیرش اصلاً راحت نیست، چون کولر نداره. تازه همونجا فهمیدم که اتاقها بسته به منطقهای که رزرو کردی فرق دارن، اینو قبلش نگفته بودن. خدمات بعضی از کارمندا این حس رو میده که دارن لطف میکنن که به مهمونا خدمات میدن. تو بار استخر، خدمات خیلی بد بود. فقط چهار تا کارمند بودن که به حدود ۱۰۰ نفر خدمات میدادن، و مهمونا باید با کارت اتاق تو آب میرفتن تا سفارش بدن. وگرنه اصلاً محل نمیذاشتن، و کارت منم مشکل داشت و فقط با شماره اتاق قبول میکردن، اونم بعد از کلی اصرار. این باعث بیاعتمادی میشه، که خیلی بده، با توجه به هزینه بالای اقامت (۱۴۰۰۰ رئال تو مورد من). مچبند کاغذی با QR code که اجباریه، اصلاً بدرد نمیخوره. نه کمکی به خدمات میکنه و نه پنج روز یه چیزی رو به دستت بچسبونی راحته. آبلیمو رو با پودر مصنوعی درست میکنن و آب معدنی که اونجا میفروشن (Sferriê) ۷۵ میلیگرم سدیم در لیتر داره، که برای کسایی که فشار خون دارن مشکلسازه. تجربه من پر بود از بیاحترامی، خدماترسانی بد و سیاستهای نامناسب که اصلاً توجیهی برای پولی که میگیرن نداره.
استراحت
هتل بینظیر بود، خیلی تمیز و قشنگ دکور شده بود. صبحونه خیلی عالی بود، یه کروسان فوقالعاده داشت، من و شوهرم عاشق این تجربه شدیم.
ارزشش رو داره
رفت و آمد تو شهر با اسنپ و تاکسی خیلی راحته. ریزورت روبروی یه فروشگاه بزرگه - شنبهها و یکشنبهها برید چون روزای دیگه خیلی شلوغه. اتاقش عالیه، تختها بزرگن. صبحونه هم خیلی خوبه.
رستورانها خیلی شلوغ بودن، قیمتشون هم از اون چیزی که تو بوکینگ زده بودن بیشتر بود. کارمندا مهربون بودن ولی اطلاعات زیادی درباره امکانات کلی ریزورت نداشتن.
گشت و گذار در فوز
همه چی مرتب، تمیز و منظم بود. هتل خیلی راحت و دوست داشتنی بود.
اینترنتش خوب نبود.
هتل خیلی خوب.
امکاناتش عالی بود، صبحونهها هم خیلی کامل و خوب بود. جای خوبی هم داشت.
تو اتاقی که ما بودیم آنتن اینترنت ضعیف بود. البته تو بقیه هتل خوب بود.
آپارتمان راحت بود.
فوز دو ایگواسو عالیه. هتل رکانتو کاتاراتاس هم خیلی خوبه
سازماندهی خیلی خوب بود، مخصوصا با توجه به اینکه ساختمون خیلی بزرگه. سرویس رستوران هم خوب بود. صبحونه هم همینطور. برای برنامه ریزی گردش ها خیلی خوب کمک می کردن. استخر هم عالی بود با همه امکاناتش.
باید یه آسانسور روی پله های بیرونی بذارن.
امکاناتش
تو راهروها خیلی سروصدا بود (مردم بلند بلند حرف میزدن تا دیروقت) و از اتاق های بغلی هم صدا میومد (انگار وسایل رو می کشیدن).
- زیرساخت (استخرها، باشگاه، رستورانها) - اتاق و حمام بزرگ - تجهیزات برای نوزادان - وای فای - جشن سال نو عالی - تنوع غذایی در رستورانها - کارکنان وظیفهشناس
- اتاق میتونست مدرنتر باشه (ساختمون اول) - موقعیت مکانی دور از آبشارها، اما نزدیک پاراگوئه - قیمت نوشیدنیها و اسنکها
همه چی عالی بود
امکانات جدید و راحت
اتاقها اندازه مناسب، تمیز و با تخت راحت. صبحانه خوب. قسمت جدید بیشتر شبیه هتل کاریه تا تفریحی: خیلی ساکت و آرومه.
اتاقهایی که رو به جاده هستن خیلی سروصدا دارن. قسمت جدید فقط صبحانه سرو میشه و یه استخر داره، تفریحی نداره. از بقیه قسمتها دوره، که رفت و آمد با بچه رو سخت میکنه. پارکینگ سرپوشیده فقط تو قسمت قدیمیه.
استخر سرپوشیده و گرم. اتاقها خیلی راحت، پرسنل خیلی خوش برخورد.
منو گزینه گیاهی به جز سیب زمینی سرخ کرده یا پیتزا نداره. باید گزینههای گیاهی و وگان اضافه کنن.
عاشقش شدیم.
خدماترسانی عالی. هتل خیلی قشنگه، بچهها عاشق استخرها شدن.
به نسبت پولی که پرداخت میشه، تنوع غذاها، گوشت، سالاد و دسرها میتونست بیشتر باشه. برای این قیمت، داشتن ماکارونی، برنج، ماهی تیلاپیا، ساگو و پودینگ کافی نیست.
ساختار عالی با خدماترسانی افتضاح.
زیرساخت هتل عالیه، فضای خیلی خوبی طراحی شده، استخر خیلی خوبه، ایده خدماترسانی داخل استخر خیلی عالیه. راهروها تمیز هستن، در کل نظافت هتل خیلی خوبه. ملحفهها خیلی تمیز هستن. خدماترسانی آقای ادمیر در بار هتل فوقالعادهست، مودب، باادب، بهترین خدماترسانی رو در Recanto Cataratas ارائه میدن، اصلا به نظر نمیرسه که جزو کارکنان هتل باشن، انقدر که خوبن.
قبل از اقامت در هتل، تماس گرفتم تا اطلاعاتی در مورد قیمتها کسب کنم، اما کارمند پذیرش، به طرز بیادبانهای، من رو راهنمایی کرد که در وبسایت بررسی کنم. پرداخت فقط از طریق کارت اعتباری امکانپذیره و گزینههای دیگهای مثل پرداخت آنلاین یا کارت بانکی وجود نداره. کارمند Meiriane، بیادبانه، از کمک به مادرم، که مسن بودن و چند متر اونطرفتر نشسته بودن، برای بستن دستبند شناسایی خودداری کرد. علاوه بر این، پذیرش ناراحتکنندهست، چون تهویه مطبوع نداره. تازه اونجا فهمیدم که اقامتگاهها با توجه به منطقهای که رزرو شده، متفاوت هستن، چیزی که قبلاً به من اطلاع داده نشده بود. خدماترسانی بعضی از کارکنان این حس رو به آدم میده که دارن لطف میکنن که به مهمانها خدمات میدن. در بار استخر، خدماترسانی افتضاح بود. فقط چهار کارمند به حدود 100 نفر خدمات میدادن، و مهمانها باید با کارت اتاقشون داخل آب میبودن تا سفارش بدن. در غیر این صورت، نادیده گرفته میشدن، و کارت من هم مشکل داشت و فقط با شماره اتاق قبول میشد، اونم بعد از کلی اصرار. این باعث بیاعتمادی میشه، که با توجه به هزینه بالای اقامت (14000 ریال در مورد من) ناامیدکنندهست. دستبند کاغذی با کد QR، که اجباریه، بیفایدهست. این دستبند خدمات رو تسهیل نمیکنه و پنج روز با یه چیزی که به بازوت چسبیده، بودن ناراحتکنندهست. آب لیمو با پودر مصنوعی درست میشه و آب معدنی که اونجا فروخته میشه (Sferriê) حاوی 75 میلیگرم سدیم در لیتره، که برای افراد مبتلا به فشار خون بالا مشکلسازه. تجربه من با عدم صمیمیت، ساختار خدماترسانی بد و سیاستهای نامناسبی که هزینه دریافتشده رو توجیه نمیکنه، رقم خورد.
استراحت
هتل بینظیره، خیلی تمیز و خوب تزئین شده. صبحانه عالی بود، یه کروسان فوقالعاده داشت، من و شوهرم از این تجربه لذت بردیم.
ارزش در برابر قیمت خوب
جابجایی در شهر با اسنپ و تاکسی به راحتی انجام میشه. هتل روبروی یه بازار بزرگ قرار داره - شنبهها و یکشنبهها برید چون بقیه روزها خیلی شلوغه. اتاق عالیه، تختهای بزرگ. صبحانه عالی.
رستورانها شلوغ، با قیمتی بالاتر از قیمت اعلامشده در بوکینگ. کارکنان مهربون ولی اطلاعات کافی در مورد ساختار کلی هتل ندارن.
عالی
امکانات نو و راحت
اتاقها اندازه خوبی دارن، تمیزن و تختها راحتن. صبحونه هم خوبه. به نظر میرسه قسمت جدید بیشتر برای سفرهای کاری مناسبه تا تفریحی: خیلی آرومه.
اتاقهایی که رو به جاده هستن، خیلی سروصدا دارن. قسمت جدید فقط صبحونه داره و یه استخر، امکانات تفریحی دیگه نداره. از بقیه جاها دوره و این رفت و آمد با بچه رو سخت میکنه. پارکینگ سرپوشیده هم فقط توی قسمت قدیمیه.
استخر سرپوشیده و گرمش خیلی خوبه. اتاقها خیلی راحتن، پرسنل هم خیلی با ملاحظهان.
منو غذا گزینههای گیاهی به جز سیب زمینی سرخ کرده و پیتزا نداره. باید گزینههای گیاهی و وگان هم اضافه کنن.
عاشقش شدیم.
خدماتشون حرف نداشت. خود اقامتگاه خیلی قشنگه، بچه ها عاشق استخرهاش شدن.
با این پولی که می گیرن، تنوع غذاهاشون می تونست بیشتر باشه، مخصوصا گوشت، سالاد و دسر. آخه برای این قیمت، ماکارونی، برنج، تیلاپیا، ساگو و پودینگ کمه.
امکانات عالی، خدمات افتضاح.
زیرساخت اقامتگاه عالیه، فضا خیلی خوب طراحی شده، استخرش بی نظیره، این که توی استخر هم سرویس میدن خیلی ایده خوبیه. راهروها تمیزن، در کل نظافت هتل خیلی خوبه. ملحفه ها خیلی تمیزن. برخورد آقای آدمیر توی بار هتل فوق العاده است، مودب، با احترام، بهترین برخورد رو بین همه کارکنان داشت، اصلا انگار از یه جای دیگه اومده.
قبل از اینکه بیام اینجا، زنگ زدم برای قیمت ها، ولی مسئول پذیرش خیلی بد برخورد کرد و گفت برو توی سایت ببین. پرداخت هم فقط با کارت اعتباریه، نه میشه با کارت بانکی پرداخت کرد، نه با اپلیکیشن های پرداخت. خانم مِریانه هم خیلی بی ادب بود، به مامانم که پیره و چند قدم اون طرف تر نشسته بود، کمک نکرد تا دستبند شناسایی رو دستش کنه. تازه، پذیرش هم کولر نداره و خیلی گرمه. تازه اونجا فهمیدم که اتاق ها با هم فرق دارن، بسته به اینکه کدوم قسمت رو رزرو کردی، اینو قبلش نگفته بودن. یه جوری برخورد می کنن انگار دارن لطف می کنن به مهمونا. توی بار استخر هم که افتضاح بود. فقط چهار نفر بودن که به صد نفر سرویس میدادن، باید با کارت اتاق میرفتی توی آب تا سفارشتو بگیری. وگرنه محل نمیذاشتن، تازه کارت من هم مشکل داشت و فقط با شماره اتاق قبول می کردن، اونم بعد از کلی اصرار. این یعنی چی؟ آدم حس می کنه بهش اعتماد ندارن، خیلی بده وقتی این همه پول میدی (چهارده میلیون تومن برای من). این دستبند کاغذی که کد داره، اصلا به درد نمی خوره. نه کار رو راحت تر می کنه، نه هیچی، فقط پنج روز یه چیز چسبیده به دستت و اذیتت می کنه. آب لیمو رو با پودر درست می کنن و آبی که اونجا می فروشن (Sferriê) تو هر لیترش ۷۵ میلی گرم سدیم داره، برای کسایی که فشار خون دارن خیلی بده. کلا من از برخوردشون خوشم نیومد، خدماتشون درست حسابی نبود و این همه پولی که گرفتن اصلا ارزش نداشت.
استراحت
هتل بی عیب و نقص، خیلی تمیز و شیک بود. صبحانه اش عالی بود، یه کروسان فوق العاده داشت، من و همسرم خیلی لذت بردیم.
ارزشش رو داره
رفت و آمد توی شهر با تاکسی اینترنتی خیلی راحته. اقامتگاه روبروی یه فروشگاه بزرگه - شنبه و یکشنبه ها برید چون بقیه روزا خیلی شلوغه. اتاقش عالیه، تخت هاش بزرگه. صبحانه اش هم خیلی خوبه.
رستوران ها خیلی شلوغ بودن، قیمتشون هم بیشتر از اون چیزی بود که توی سایت رزرو نوشته بودن. کارکنان مهربون بودن ولی اطلاعات زیادی درباره امکانات اقامتگاه نداشتن.
گردش در فوز
همهچی مرتب، تمیز و سر و ساموندار بود. هتل خیلی راحت و دوستداشتنی بود.
اینترنتش خوب نبود.
هتل خیلی خوب.
امکاناتش عالی بود، صبحونهها خیلی کامل و خوب بودن. جای خیلی خوبی هم داشت.
تو اتاقی که ما بودیم آنتن اینترنت ضعیف بود. البته تو بقیه هتل خوب بود.
آپارتمان راحت بود.
فوز دو ایگواسو عالیه. هتل رکانتو کاتاراتاس هم خیلی خوبه
سازماندهیش عالی بود، با توجه به اینکه ساختمون خیلی بزرگی بود. سرویس رستوران هم خوب بود. صبحونه هم همینطور. تو برنامهریزی گردشها خیلی کمک کردن. استخرش هم با امکاناتش عالی بود.
باید یه آسانسور برای پلههای بیرونی بذارن.
امکاناتش
خیلی تو راهروها سروصدا بود (آدما بلند بلند حرف میزدن نصف شب) و از اتاقهای بغلی هم صدا میاومد (انگار داشتن وسایل رو میکشیدن).
همه چی عالی بود
امکانات نو و راحت
اتاقها اندازه خوبی دارن، تمیزن و تختها راحتن. صبحونه هم خوبه. به نظر میرسه قسمت جدید بیشتر برای سفرهای کاری مناسبه تا تفریحی: خیلی آرومه.
اتاقهایی که رو به جاده هستن، خیلی سروصدا دارن. قسمت جدید فقط صبحونه داره و یه استخر، امکانات تفریحی دیگه نداره. از بقیه جاها دوره و این رفت و آمد با بچه رو سخت میکنه. پارکینگ سرپوشیده هم فقط توی قسمت قدیمیه.
استخر سرپوشیده و گرمش خیلی خوبه. اتاقها خیلی راحتن، پرسنل هم خیلی با ملاحظهان.
منو غذا گزینههای گیاهی به جز سیب زمینی سرخ کرده و پیتزا نداره. باید گزینههای گیاهی و وگان هم اضافه کنن.
عاشقش شدیم.
پرسنل عالی بودن، حرف نداشتن. خود ریزورت خیلی قشنگه، بچه ها عاشق استخرهاش شدن.
به نسبت پولی که می گیرن، تنوع غذاها می تونست بیشتر باشه، مخصوصاً گوشت، سالاد و دسر. برای این قیمت، داشتن ماکارونی، برنج، ماهی تیلاپیا، فرنی و پودینگ کافی نیست.
ساختار عالی، خدمات افتضاح.
زیرساخت های ریزورت عالیه، فضا خیلی خوب طراحی شده، استخرش خیلی خوبه، ایده سرویس دهی تو آب خیلی خوبه. راهروها تمیزن، در کل نظافت هتل خیلی خوبه. ملحفه ها خیلی تمیزن. برخورد آقای آدمیر تو بار هتل عالیه، مودب، خوش برخورد، بهترین برخورد رو بین همه داشت. انگار نه انگار که جزو پرسنل هتل بود، انقدر که خوب بود.
قبل از اینکه برم هتل، زنگ زدم که قیمت ها رو بپرسم، ولی مسئول پذیرش خیلی بد جواب داد و گفت برو تو سایت ببین. پرداخت فقط با کارت اعتباری بود و گزینه های دیگه مثل کارت بانکی یا انتقال وجه نبود. یه خانمی به اسم مریانه خیلی بد برخورد کرد و به مامانم که پیره و چند قدم اون طرف تر نشسته بود، کمک نکرد که دستبند شناسایی رو ببنده. تازه، پذیرش هم کولر نداشت و گرم بود. تازه فهمیدم که اتاق ها بر اساس قسمتی که رزرو کردی فرق دارن، اینو قبلاً بهم نگفته بودن. یه جوری برخورد می کردن که انگار دارن لطف می کنن. تو بار استخر هم سرویس دهی خیلی بد بود. فقط چهار نفر بودن که به حدود 100 نفر سرویس می دادن، و مهمونا باید با کارت اتاق تو آب می بودن تا سفارش بدن. وگرنه محل نمی ذاشتن. کارت من هم مشکل داشت و فقط با شماره اتاق قبول می کردن، اونم بعد از کلی اصرار. این خیلی حس بدیه، مخصوصاً با این قیمت های بالا (تو مورد من 14 میلیون تومن). این دستبند کاغذی با بارکد هم الکیه. هیچ کمکی نمی کنه و پنج روز یه چیز چسبیده به دستت باشه، خیلی بده. آب لیمو رو با پودر درست می کنن و آب معدنی که اونجا می فروشن (Sferriê) تو هر لیترش 75 میلی گرم سدیم داره، برای کسایی که فشار خون دارن خوب نیست. کلاً تجربه خوبی نداشتم، نه برخوردشون خوب بود، نه سرویس دهی درستی داشتن و اینا اصلاً قیمت بالاشون رو توجیه نمی کنه.
استراحت
هتل بی نقصه، خیلی تمیز و شیک. صبحونه اش محشر بود، یه کروسان خیلی خوشمزه داشت، من و شوهرم خیلی حال کردیم.
ارزشش رو داره
رفت و آمد تو شهر با اسنپ و تاکسی خیلی راحته. ریزورت روبروی یه سوپرمارکت بزرگه - شنبه و یکشنبه ها برین چون بقیه روزها خیلی شلوغه. اتاقش عالیه، تخت هاش بزرگه. صبحونه هم خیلی خوبه.
رستوران ها خیلی شلوغ بودن و قیمتش از چیزی که تو سایت زده بودن گرون تر بود. پرسنل مهربون بودن ولی اطلاعات زیادی درباره ریزورت نداشتن.
گشت و گذار
نظم، نظافت، مرتب بودن. هتل خیلی راحت و دلنشینه.
اینترنتش خوب نیست.
هتل خیلی خوب.
امکاناتش عالیه، صبحونههاش هم خیلی کامل بود. جای خوبی هم قرار گرفته.
تو اتاقی که ما بودیم آنتن اینترنت یه کم ضعیف بود. ولی بقیه جاهای هتل خوب بود.
یه جای راحت و خوب بود.
فوز دو ایگواسو عالیه. هتل رکانتو کاتاراتاس هم خیلی خوبه
همه چی عالی و منظم بود، با توجه به اینکه هتل خیلی بزرگه. رستورانش هم خوب بود. صبحونه هم همینطور. برای برنامه ریزی گردشها خیلی کمک کردن. استخرش هم خیلی خوب بود و همه چی داشت.
کاش یه آسانسور به پلههای بیرونی اضافه میکردن.
امکاناتش عالی بود.
توی راهروها خیلی سر و صدا بود (مردم نصفه شب بلند بلند حرف میزدن) و از اتاقهای بغلی هم صدا میاومد (انگار وسایلو میکشیدن).
همه چی عالی بود.
امکانات نو و راحت
اتاقها اندازه خوبی دارن، تمیزن و تختهاشون راحته. صبحونهاش هم خوبه. به نظر میاد بخش جدیدش بیشتر مناسب سفرهای کاریه تا تفریحی: خیلی ساکت و آرومه.
اتاقهایی که رو به جاده هستن خیلی سروصدا دارن. بخش جدید فقط صبحونه داره و یه استخر، تفریحی نداره. از بقیه جاها هم دوره، واسه همین با بچه رفت و آمد کردن سخته. پارکینگ سرپوشیده هم فقط تو بخش قدیمیه.
استخر سرپوشیده و گرمش عالی بود. اتاقها هم خیلی راحت بودن، پرسنل هم خیلی با ملاحظه بودن.
تو منو غذاهای گیاهی به جز سیب زمینی سرخ کرده و پیتزا چیز دیگهای نبود. باید غذاهای گیاهی و وگان بیشتری اضافه کنن.
خیلی خوشمون اومد.
خدماتشون حرف نداشت. خیلی شیک و مجلله، بچهها عاشق استخرهاش شدن.
به نسبت پولی که میگیرن تنوع غذاهاش باید بیشتر باشه، هم گوشت، هم سالاد و هم دسر. قیمتش خیلی بالا بود که فقط ماکارونی، برنج، ماهی تیلاپیا، ساگو و پودینگ داشته باشه.
ساختار عالی با خدمات خیلی بد.
زیرساخت این اقامتگاه خیلی عالیه، یه فضای خیلی خوب طراحی شده، استخرش عالیه، ایده اینکه تو استخر هم خدماترسانی باشه خیلی خوبه. راهروها تمیزن، در کل تمیزی هتل خیلی خوبه. ملحفهها خیلی تمیزن. خدمات آقای ادمیر تو بار هتل فوقالعادهست، مودب، باادب، بهترین خدماترسانی تو رکانتو کاتاراتاسه، انقدر خوبه که انگار اصلا جزو تیم هتل نیست.
قبل از اینکه تو این اقامتگاه بمونم، زنگ زدم که اطلاعات بگیرم، ولی کارمند پذیرش خیلی بد برخورد کرد و گفت برو تو سایت ببین. پرداخت فقط با کارت اعتباریه و گزینه دیگهای مثل کارت بانکی یا انتقال وجه نداره. یه کارمند به اسم مریانه خیلی بد برخورد کرد و به مادرم که پیر بود و چند متر اونورتر نشسته بود کمک نکرد که دستبند شناسایی رو ببنده. تازه، پذیرش هم اصلا راحت نیست، چون کولر نداره. تازه فهمیدم که مدل اتاقها فرق داره، چیزی که بهم نگفته بودن. بعضی از کارمندها انگار دارن لطف میکنن که به مهمونا خدمات میدن. تو بار استخر، خدمات خیلی بد بود. فقط چهار تا کارمند بودن که به ۱۰۰ نفر خدمات میدادن، و مهمونا باید تو آب با کارت اتاق وایمیستادن تا سفارش بدن. وگرنه بهشون توجه نمیکردن، کارت منم مشکل داشت و فقط با شماره اتاق قبول میکردن، اونم بعد از کلی اصرار. این باعث میشه آدم احساس خوبی نداشته باشه، مخصوصا با این قیمت بالای اقامت (تو مورد من ۱۴۰۰۰ رئال). این دستبند کاغذی با بارکد که اجباریه، هیچ فایدهای نداره. نه خدمات رو آسونتر میکنه، نه چیزی، فقط پنج روز یه تیکه کاغذ چسبیده به دستت. آب لیمو رو با پودر درست میکنن و آب معدنی که اونجا میفروشن (Sferriê) ۷۵ میلیگرم سدیم تو هر لیتر داره، که واسه کسایی که فشار خون دارن خوب نیست. تجربه من پر بود از بیاحترامی، خدماترسانی بد و قانونهای دست و پاگیر که اصلا توجیهی برای این قیمت بالا نداره.
استراحت
هتل بینظیره، خیلی تمیز و شیک دیزاین شده. صبحانهش هم که محشر بود، یه کروسان فوقالعاده داشت. من و همسرم خیلی حال کردیم.
ارزشش رو داره
رفت و آمد توی شهر با تاکسیهای اینترنتی خیلی راحت بود. اقامتگاه روبروی یه سوپرمارکت بزرگه – شنبه و یکشنبهها برید چون بقیه روزا خیلی شلوغه. اتاقش عالیه، تختهاش بزرگه. صبحانهش هم خیلی خوبه.
رستورانها خیلی شلوغ بودن و قیمتاش از اون چیزی که توی بوکینگ نوشته بودن گرونتر بود. پرسنل مهربون بودن ولی اطلاعات زیادی درباره امکانات اقامتگاه نداشتن.
گردش در فوز دو ایگواسو
مرتب، تمیز و منظم. هتل خیلی راحت و دوستداشتنیه.
اینترنتش بده.
همه چی عالی بود.
امکانات نو و راحت
اتاقها اندازه مناسبی دارن، تمیزن و تختها راحتن. صبحونه هم خوبه. قسمت جدید هتل بیشتر شبیه هتلهای کاریه تا تفریحی: خیلی ساکت و آرومه.
اتاقهایی که رو به جادهان خیلی سروصدا دارن. قسمت جدید فقط صبحونه سرو میکنه و یه استخر داره، تفریحی نداره. از بقیه جاها دوره و این رفت و آمد با بچه رو سخت میکنه. پارکینگ سرپوشیده فقط تو قسمت قدیمیه.
استخر سرپوشیده و گرمش عالی بود. اتاقها خیلی راحت بودن، پرسنل هم خیلی با ملاحظه بودن.
تو منو غذاهای گیاهی درست و حسابی پیدا نمیشد، فقط سیبزمینی سرخکرده و پیتزا بود. باید غذاهای گیاهی و وگان بیشتری اضافه کنن.
خیلی خوشمون اومد.
خدماتشون حرف نداشت. ویلا خیلی قشنگ بود، بچهها عاشق استخرها شدن.
با این پولی که میگیرن، غذاها باید متنوعتر باشه، هم گوشت، هم سالاد، هم دسر. آخه این چه وضعیه، با این قیمت فقط ماکارونی، برنج، تیلاپیا، ساگو و پودینگ بدن.
ساختار عالی با خدمات افتضاح
زیرساخت این ریزورت عالیه، یه فضای خیلی خوب طراحی شده، استخرش فوقالعادهست، ایده سرویس دادن داخل آب خیلی خوبه. راهروها تمیزن، در کل نظافت هتل خیلی خوبه. ملحفهها خیلی تمیزن. خدمات آقای ادیر از بار هتل عالیه، مؤدب، باادب، بهترین سرویس رو توی Recanto Cataratas ارائه میده، اصلاً به نظر نمیاد جزو تیم هتل باشه، انقدر که خوبه.
قبل از اقامت تو ریزورت، زنگ زدم برای گرفتن اطلاعات درباره قیمتها، ولی کارمند پذیرش، خیلی بیادبانه، گفت برم سایت رو چک کنم. پرداخت فقط با کارت اعتباری اجباریه و گزینههای دیگهای مثل کارت بانکی یا انتقال وجه ندارن. کارمند مریانه، بیادبانه، از کمک به مادرم که پیره و چند متر اونطرفتر نشسته بود، برای بستن دستبند شناسایی خودداری کرد. علاوه بر این، پذیرش ناراحتکنندهست، چون کولر نداره. تازه اونجا فهمیدم که اقامتگاهها بسته به منطقهای که رزرو شده، متفاوته، چیزی که قبلاً بهم نگفته بودن. رفتار بعضی از کارمندا این حس رو میده که دارن لطف میکنن به مهمونا. تو بار استخر، خدمات خیلی بد بود. فقط چهار تا کارمند به حدود ۱۰۰ نفر سرویس میدادن، و مهمونا باید با کارت اتاقشون توی آب میبودن تا سفارش بدن. در غیر این صورت، نادیده گرفته میشدن، و کارت من هم مشکل داشت، فقط با شماره اتاق قبول شد، اونم بعد از کلی اصرار. این بیاعتمادی رو القا میکنه، که خیلی ناامیدکنندهست، با توجه به هزینه بالای اقامت. دستبند کاغذی با QR code، که اجباریه، بیفایدهست. نه تنها خدمات رو آسونتر نمیکنه، بلکه پنج روز با یه چیزی چسبیده به دستت بودن خیلی ناراحتکنندهست. آبلیمو با پودر مصنوعی درست میشه و آب معدنیای که اونجا میفروشن (Sferriê) ۷۵ میلیگرم سدیم در لیتر داره، یه مشکل برای کسایی که فشار خون دارن. تجربه من با بیمهری، ساختار خدماترسانی بد و سیاستهای نامناسبی همراه بود که توجیهی برای قیمت پرداختی نداره.
استراحت
هتل بینظیره، خیلی تمیز و خوب دکور شده. صبحانه عالی بود، یه کروسان فوقالعاده داشت، من و شوهرم عاشق این تجربه شدیم.
ارزشش رو داشت
رفت و آمد تو شهر با تاکسی خیلی راحت بود. یه فروشگاه بزرگ هم دقیقا روبروی هتل بود - شنبه و یکشنبه ها برید چون بقیه روزها خیلی شلوغه. اتاق عالی بود، تختها بزرگ و راحت. صبحونه هم حرف نداشت.
رستورانها خیلی شلوغ بودن و قیمتا از چیزی که تو سایت زده بودن گرونتر بود. پرسنل هم خیلی مهربون بودن ولی اطلاعاتشون درباره امکانات هتل کامل نبود.
گردش تو فوز
همه چی مرتب و تمیز بود. هتل خیلی راحت و دوست داشتنی بود.
اینترنتش ضعیف بود.
هتل خیلی خوبی بود.
امکاناتش خوب بود، صبحونه ها هم کامل و متنوع بود. جای خوبی هم داشت.
تو اتاقی که ما بودیم آنتن اینترنت ضعیف بود. ولی تو بقیه قسمت های هتل خوب بود.
آپارتمان راحت بود.
همه چی عالی
امکانات نو و راحت
اتاقها اندازه مناسبی دارن، تمیزن و تختها راحتن. صبحونه خوبه. قسمت جدید بیشتر شبیه هتل کاریه تا تفریحی: خیلی ساکت و آرومه.
اتاقهایی که رو به اتوبان هستن، پرسروصدان. قسمت جدید فقط صبحونه سرو میشه و یه استخر داره، بدون امکانات تفریحی. از بقیه جاها دوره، که رفت و آمد با بچه رو سخت میکنه. پارکینگ سرپوشیده فقط تو قسمت قدیمیه.
استخر سرپوشیده و گرم. اتاقها خیلی راحت بودن، پرسنل خیلی با ملاحظه بودن.
منو گزینه گیاهی به جز سیب زمینی سرخ کرده یا پیتزا نداره. باید گزینههای گیاهی و وگان اضافه کنن.
عاشقش شدیم.
خدماترسانی عالی بود. ریزورت خیلی قشنگه، بچهها عاشق استخرها شدن.
نسبت به پولی که میگیرن، تنوع غذا کمه، مخصوصاً گوشت، سالاد و دسر. قیمتش بالا بود که فقط ماکارونی، برنج، ماهی تیلاپیا، ساگو و پودینگ داشته باشه، مثلاً.
ساختار عالی با خدماترسانی افتضاح.
زیرساخت ریزورت عالیه، یه فضای خیلی خوب طراحی شده، استخرش عالیه، ایده خدماترسانی تو آب خیلی خوبه. راهروها تمیزن، در کل تمیزی هتل خیلی خوبه. ملحفهها خیلی تمیزن. خدماترسانی آقای ادمیر از بار هتل فوقالعادهست، مودب، باادب، بهترین خدماترسانی رکانتو کاتاراتاسه، اصلاً انگار جزو تیم هتل نیست انقدر که خوبه.
قبل از اینکه تو ریزورت اقامت کنم، زنگ زدم برای اطلاعات درباره قیمتها، اما کارمند پذیرش، به شکل بیادبانهای، منو راهنمایی کرد که تو سایت چک کنم. پرداخت فقط با کارت اعتباری اجباریه و گزینههای دیگه مثل پیکس یا دبیت نداره. کارمند میریان، بیادبانه، از کمک به مادرم، که پیره و چند متر اونورتر نشسته بود، برای گذاشتن دستبند شناسایی خودداری کرد. علاوه بر این، پذیرش ناراحتکنندهست، چون کولر نداره. تازه اونجا فهمیدم که اقامتگاهها با توجه به منطقهای که رزرو شده، متفاوته، چیزی که قبلش به من گفته نشده بود. خدماترسانی بعضی از کارمندا این حس رو میده که دارن لطف میکنن به مهمونا. تو بار استخر، خدماترسانی افتضاح بود. فقط چهار تا کارمند به حدود 100 نفر خدمات میدادن، و مهمونا مجبور بودن تو آب با کارت اتاق باشن تا سفارش بدن. وگرنه، نادیده گرفته میشدن، و کارت من هم مشکل داشت، فقط با شماره اتاق قبول میشد، بعد از کلی اصرار. این حس بیاعتمادی رو منتقل میکنه، که ناامیدکنندهست، با توجه به هزینه بالای اقامت (14.000 ریال، در مورد من). دستبند کاغذی با QR code، که اجباریه، بیفایدهست. هیچ سرویسی رو آسونتر نمیکنه و پنج روز با یه چیزی چسبیده به بازوت بودن ناراحتکنندهست. آب لیمو با پودر مصنوعی درست میشه و آب معدنی که اونجا فروخته میشه (Sferriê) حاوی 75 میلیگرم سدیم در هر لیتره، یه مشکل برای کسایی که فشار خون دارن. تجربه من با بیادبی، ساختار خدماترسانی بد و سیاستهای نامناسبی که ارزش پولی که پرداخت کردم رو نداشت، همراه بود.
استراحت
هتل بینظیره، خیلی تمیز و قشنگ دیزاین شده. صبحونهش عالی بود، یه کروسان محشر داشت، من و همسرم خیلی از این تجربه لذت بردیم.
ارزش در برابر قیمت خوب
رفتوآمد تو شهر با اسنپ و تاکسی خیلی راحته. ریزورت روبروی یه فروشگاه بزرگه - شنبهها و یکشنبهها برید، چون بقیه روزها خیلی شلوغه. اتاق عالیه، تختهای بزرگ. صبحانه عالی.
رستورانها شلوغ، با قیمتی بالاتر از اون چیزی که تو بوکینگ اعلام شده. کارمندا مهربونن ولی اطلاعات زیادی درباره امکانات کلی ریزورت ندارن.
گردش در فوز
نظم، تمیزی، مرتب بودن. هتل خیلی راحت و دلپذیر.
اینترنت ضعیفه.
همه چیز
امکانات جدید و راحت
اتاقها اندازه مناسبی دارن، تمیزن و تختشون راحته. صبحونهشون خوبه. به نظر میاد قسمت جدید بیشتر به درد سفرهای کاری میخوره تا تفریحی: خیلی ساکته.
اتاقهایی که رو به جادهان خیلی سروصدا دارن. قسمت جدید فقط صبحونه سرو میکنه و یه استخر داره، تفریحی نداره. از بقیه جاها دوره، واسه همین رفت و آمد با بچه سخته. پارکینگ سرپوشیده فقط توی قسمت قدیمیه.
استخر سرپوشیده و گرمش خوب بود. اتاقها خیلی راحت بودن، پرسنل هم خیلی با دقت بودن.
منو غذا گزینههای گیاهی به جز سیبزمینی سرخکرده یا پیتزا نداشت. باید گزینههای گیاهی و وگان هم اضافه کنن.
ما عاشقش شدیم.
خدماترسانی عالی بود. ریزورت خیلی قشنگه، بچهها عاشق استخرها شدن.
با توجه به پولی که میگیرن، تنوع غذاها، گوشت، سالاد و دسرها میتونست بیشتر باشه. قیمتش بالا بود واسه ماکارونی، برنج، ماهی تیلاپیا، ساگو و پودینگ، مثلاً.
ساختار عالی با خدماترسانی افتضاح.
زیرساخت ریزورت عالیه، یه فضای خیلی خوب طراحی شده، استخرش عالیه، این ایده که توی استخر خدماترسانی دارن خیلی خوبه. راهروها تمیزن، در کل تمیزی هتل خیلی خوبه. ملحفهها خیلی تمیزن. خدماترسانی آقای ادمیر از بار هتل فوقالعادهست، مودب، خوشبرخورد، بهترین خدماترسانی Recanto Cataratas رو داره، اصلاً انگار جزو تیم هتل نیست انقدر که خوبه.
قبل از اینکه توی ریزورت اقامت کنم، زنگ زدم اطلاعات بگیرم در مورد قیمتها، ولی کارمند پذیرش، خیلی بیادبانه، گفت توی سایت چک کنم. پرداخت اجباری با کارت اعتباریه و گزینههای دیگه مثل کارت بانکی یا انتقال وجه ندارن. کارمند مریانه، بیادب، حاضر نشد به مادرم که پیر بود و چند متر اونورتر نشسته بود کمک کنه تا دستبند شناسایی رو بذاره. علاوه بر این، پذیرش ناراحتکنندهست، چون کولر نداره. تازه همونجا فهمیدم که اتاقها بسته به منطقهای که رزرو شده فرق دارن، چیزی که قبلش به من نگفته بودن. خدماترسانی بعضی از کارمندا این حس رو میده که دارن لطف میکنن به مهمونا. توی بار استخر، خدماترسانی خیلی بد بود. فقط چهار تا کارمند به حدود ۱۰۰ نفر خدمات میدادن، و مهمونا مجبور بودن با کارت اتاق توی آب باشن تا سفارش بدن. در غیر این صورت، نادیده گرفته میشدن، و کارت من هم مشکل داشت، فقط با شماره اتاق قبول میکردن، بعد از کلی اصرار. این حس بیاعتمادی رو منتقل میکنه، که خیلی ناراحتکنندهست، با توجه به هزینه بالای اقامت (۱۴۰۰۰ ریال، در مورد من). دستبند کاغذی با QR code، اجباریه، ولی بیفایدهست. هیچ کمکی به خدمات نمیکنه و پنج روز یه چیزی چسبیده به دستت باشه ناراحتکنندهست. آبلیموش با پودر مصنوعیه و آب معدنی که اونجا میفروشن (Sferriê) ۷۵ میلیگرم سدیم در هر لیتر داره، یه مشکل واسه کسایی که فشار خون دارن. تجربه من با بیاحترامی، ساختار خدماترسانی بد و سیاستهای نامناسبی همراه بود که توجیهی برای هزینه پرداختی نداره.
استراحت
هتل بینظیره، خیلی تمیز و قشنگ دیزاین شده. صبحونهش عالی بود، یه کروسان محشر داشت، من و همسرم خیلی از این تجربه لذت بردیم.
ارزش در برابر هزینه خوب
رفت و آمد توی شهر با اسنپ و تاکسی خیلی راحته. هتل روبروی یه فروشگاه بزرگه - شنبه و یکشنبهها برید چون بقیه روزا خیلی شلوغه. اتاق عالیه، تختها بزرگه. صبحونه هم حرف نداره.
رستورانها خیلی شلوغه، قیمتاش هم از چیزی که تو بوکینگ نوشته گرونتره. پرسنل مهربونن ولی اطلاعاتشون درباره امکانات هتل کمه.
گردش در فوز دو ایگواسو
نظم، نظافت، مرتب بودن. هتل خیلی راحت و دلنشینه
اینترنتش خوب نیست
هتل خیلی خوب.
امکانات، صبحانههای کامل و خوب. موقعیت مکانی عالی
آنتن اینترنت تو اتاقی که ما بودیم ضعیف بود. تو بقیه قسمتهای هتل خوب بود.
آپارتمان راحت
فوز دو ایگواسو فوق العاده. هتل رکنتو کاتاراتاس عالی
سازماندهی عالیه، با توجه به ظرفیت بالای هتل. خدمات رستوران هم خوبه. صبحونه هم همینطور. کمک به سازماندهی گردشها عالیه. استخر هم عالیه با خدمات مربوطه.
آسانسور باید روی پلههای بیرونی نصب بشه.
امکانات
خیلی سر و صدا توی راهروها بود (آدمها بلند بلند حرف میزدن تا دیروقت) و اتاقهای بغلی هم (انگار وسایل رو میکشیدن).
- زیرساخت (استخرها، باشگاه، رستورانها) - اتاق و حمام بزرگ - وسایل برای بچه ها - وای فای - جشن سال نو عالی - تنوع غذایی در رستورانها - کارکنان وظیفه شناس
- اتاق میتونست مدرنتر باشه (ساختمون اول) - موقعیت مکانی از آبشارها دوره، ولی به پاراگوئه نزدیکه - قیمت نوشیدنیها و خوراکیها گرونه
همه چی
امکانات جدید و راحت
اتاقها اندازه مناسبی دارن، تمیزن و تختشون راحته. صبحونهشون خوبه. به نظر میاد قسمت جدید بیشتر به درد سفرهای کاری میخوره تا تفریحی: خیلی ساکته.
اتاقهایی که رو به جادهان خیلی سروصدا دارن. قسمت جدید فقط صبحونه سرو میکنه و یه استخر داره، تفریحی نداره. از بقیه جاها دوره، واسه همین رفت و آمد با بچه سخته. پارکینگ سرپوشیده فقط توی قسمت قدیمیه.
استخر سرپوشیده آب گرم. اتاقها خیلی راحت بودن، پرسنل خیلی با ملاحظه بودن.
منو گزینههای گیاهی غیر از سیب زمینی سرخ کرده یا پیتزا نداره. باید گزینههای گیاهی و وگان اضافه کنن.
عاشقش شدیم.
خدماترسانی عالی بود. خیلی قشنگ بود، بچهها عاشق استخرها شدن.
با این پولی که میگیرن، غذاها میتونست تنوع بیشتری داشته باشه، هم گوشتها، هم سالادها و هم دسرها. قیمتش بالا بود برای ماکارونی، برنج، ماهی تیلاپیا و پودینگ.
ساختار عالی با خدماترسانی افتضاح.
زیرساختهای خیلی خوبه، یه فضای خیلی فکر شده، استخرش عالیه، این ایده که توی استخر هم سرویسدهی دارن خیلی خوبه. راهروها تمیزن، در کل تمیزی هتل خیلی خوبه. ملحفهها خیلی تمیزن. خدمات آقای آدمیر توی بار هتل فوقالعادهست، مودب، مهربون، بهترین سرویسدهی رو داره. انگار اصلا جزو تیم هتل نیست، انقدر که خوبه.
قبل از اینکه برم هتل، زنگ زدم اطلاعات بگیرم راجع به قیمتها، ولی کارمند پذیرش خیلی بیادبانه گفت برو توی سایت ببین. پرداخت فقط با کارت اعتباریه و هیچ گزینه دیگهای مثل کارت بانکی یا انتقال وجه نیست. یکی از کارمندها، خیلی بیادبانه حاضر نشد به مادرم کمک کنه که چند متر اون طرفتر نشسته بود، تا دستبند شناساییشو ببنده. تازه، پذیرش هم اصلا راحت نیست، چون کولر نداره. تازه همونجا فهمیدم که مدل اتاقها بستگی به این داره که کدوم قسمت رو رزرو کردی، چیزی که قبلش بهم نگفته بودن. رفتار بعضی از کارمندها اینجوریه که انگار دارن لطف میکنن به مهمونا. توی بار استخر، سرویسدهی خیلی بد بود. فقط چهار نفر به حدود 100 نفر سرویس میدادن، و مهمونا باید توی آب با کارت اتاق میایستادن تا بتونن سفارش بدن. وگرنه محل نمیذاشتن. تازه کارت منم مشکل داشت و فقط با شماره اتاق قبولش کردن، اونم بعد از کلی اصرار. این حس بیاعتمادی رو منتقل میکنه، که خیلی بده، با این پولی که بابت اقامت دادم. اون دستبند کاغذی که بارکد داره و اجباریه، هیچ فایدهای نداره. نه کاری رو راحتتر میکنه و نه چیزی، پنج روز یه چیزی چسبیده به دستت باشه هم اصلا راحت نیست. آبلیموشون رو با پودر درست میکنن و آب معدنیای هم که اونجا میفروشن (Sferriê) توش 75 میلیگرم سدیم داره، که برای کسایی که فشار خون دارن خوب نیست. تجربه من پر بود از بیاحترامی، سرویسدهی اشتباه و یه سری قوانین دستوپاگیر که اصلا توجیهی برای این قیمت ندارن.
استراحت
هتل بینظیره، خیلی تمیز و قشنگ دکور شده. صبحونهش عالی بود، یه کروسان خیلی خوشمزه داشت، من و شوهرم خیلی از این تجربه لذت بردیم.
ارزش در برابر قیمت خوب
رفت و آمد توی شهر با اسنپ و تاکسی خیلی راحته. هتل جلوی یه سوپرمارکت بزرگه. اتاق عالیه، تختها بزرگه. صبحانهش فوقالعادهست.
رستورانها خیلی شلوغه، قیمتا هم بیشتر از اون چیزیه که توی سایت زده بودن. کارمندها مهربونن ولی اطلاعات زیادی راجع به امکانات هتل ندارن.
گردش در فوز
نظم، نظافت، مرتب بودن. هتل خیلی راحت و دلپذیر بود.
اینترنت ضعیف بود.
همه چیزش
امکانات جدید و راحت
اتاقها اندازه خوب، تمیز و با تخت راحت. صبحانه خوب. به نظر میرسه بخش جدید بیشتر مناسب سفرهای کاریه تا تفریحی: خیلی ساکت و آرومه.
اتاقهایی که رو به جاده هستن خیلی سروصدا دارن. بخش جدید فقط صبحانه داره و یه استخر، بدون امکانات تفریحی. از بقیه جاها دوره، که رفت و آمد با بچه رو سخت میکنه. پارکینگ سرپوشیده فقط تو بخش قدیمیه.
استخر سرپوشیده و گرم. اتاقها خیلی راحت بودن، پرسنل هم خیلی با ملاحظه.
منو غذا گزینههای گیاهی به جز سیبزمینی سرخکرده یا پیتزا نداره. باید گزینههای گیاهی و وگان اضافه کنن.
خیلی خوشمان آمد.
خدماترسانی عالی بود. ریزورت خیلی قشنگ بود، بچهها عاشق استخرها شدند.
تنوع غذاها نسبت به قیمت پرداختی میتوانست بیشتر باشد، مخصوصاً گوشت، سالاد و دسر. قیمت بالا بود برای داشتن ماکارونی، برنج، ماهی تیلاپیا، ساگو و پودینگ، مثلاً.
ساختار عالی با خدماترسانی افتضاح.
زیرساخت ریزورت عالیه، فضای خیلی خوب طراحی شده، استخر خیلی خوبه، ایده خدماترسانی داخل آب خیلی خوبه. راهروها تمیز هستند، در کل نظافت هتل خیلی خوبه. ملحفهها خیلی تمیز هستند. خدمات آقای آدمیر در بار هتل عالیه، مودب، باادب، بهترین خدمات در Recanto Cataratas هست، اصلاً انگار جزو تیم هتل نیست انقدر که خوبه.
قبل از اقامت در ریزورت، برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمتها تماس گرفتم، اما کارمند پذیرش با بیادبی من را راهنمایی کرد که در سایت بررسی کنم. پرداخت فقط از طریق کارت اعتباری امکانپذیر است و گزینههای دیگری مانند pix یا دبیت کارت وجود ندارد. کارمند مِریانه، با بیادبی از کمک به مادرم که مسن بود و چند متر دورتر نشسته بود، برای گذاشتن دستبند شناسایی خودداری کرد. علاوه بر این، پذیرش ناراحتکننده است، زیرا تهویه مطبوع ندارد. تازه در محل متوجه شدم که اقامتگاهها بسته به منطقه رزرو شده متفاوت است، چیزی که قبلاً به من اطلاع داده نشده بود. خدمات برخی از کارکنان این حس را به شما میدهد که دارند لطف میکنند که به مهمانان خدمات میدهند. در بار استخر، خدماترسانی افتضاح بود. فقط چهار کارمند به حدود ۱۰۰ نفر خدمات میدادند، و مهمانان باید با کارت اتاق خود در آب میبودند تا سفارش دهند. در غیر این صورت، نادیده گرفته میشدند، و کارت من هم مشکل داشت و فقط با شماره اتاق پس از اصرار قبول شد. این موضوع باعث ایجاد بیاعتمادی میشود، که با توجه به هزینه بالای اقامت (۱۴۰۰۰ ریال، در مورد من) ناامیدکننده است. دستبند کاغذی با QR code، اجباری است، اما بیفایده است. هیچ خدماتی را تسهیل نمیکند و پنج روز چسباندن چیزی به بازو ناراحتکننده است. آب لیمو با پودر مصنوعی درست میشود و آب معدنی فروخته شده در محل (Sferriê) حاوی ۷۵ میلیگرم سدیم در لیتر است، که برای افراد مبتلا به فشار خون بالا مشکلساز است. تجربه من با عدم صمیمیت، ساختار خدماترسانی بد هدایت شده و سیاستهای نامناسبی همراه بود که ارزش پرداخت شده را توجیه نمیکند.
استراحت
هتل بینظیر، خیلی تمیز و خوب دکور شده بود. صبحانه عالی بود، یه کروسان فوقالعاده داشت، من و شوهرم از این تجربه خیلی لذت بردیم.
ارزش در برابر قیمت خوب
رفت و آمد تو شهر با اوبر و تاکسی خیلی راحته. ریزورت روبروی یه فروشگاه بزرگ قرار داره - شنبهها و یکشنبهها برید چون بقیه روزها خیلی شلوغه. اتاق عالیه، تختها بزرگ. صبحانه هم خیلی خوبه.
رستورانها شلوغ، با قیمت بالاتر از چیزی که تو بوکینگ اعلام شده. کارمندا مهربونن ولی اطلاعاتشون درباره کل امکانات ریزورت کمه.
گردش در فوز
نظم، نظافت، مرتب بودن. هتل خیلی راحت و دلپذیر بود.
اینترنتش خوب نبود.
هتل خیلی خوب.
امکانات، صبحانههای کامل و مفصل. موقعیت مکانی خوب.
آنتن اینترنت تو اتاقی که ما بودیم ضعیف بود. تو بقیه قسمتهای هتل مشکلی نداشت.
آپارتمان راحت بود.
فوز دو ایگواسو عالیه. هتل رکانتو کاتاراتاس هم خیلی خوبه.
سازماندهی عالی، با توجه به ظرفیت بالای هتل. سرویس رستوران هم خوب بود. صبحانه هم همینطور. پشتیبانی از سازماندهی گردشها هم عالی بود. استخر هم با خدمات مربوطهاش بینقص بود.
باید یه آسانسور برای پلههای بیرونی بذارن.
امکانات
سروصدای زیاد تو راهروها (آدمهایی که بلند بلند حرف میزدن تو ساعات دیروقت) و اتاقهای مجاور (کشیدن مبلها)
- زیرساخت (استخرها، باشگاه، رستورانها) - اتاق و حمام بزرگ - تجهیزات برای نوزادان - وای فای - مهمونی سال نو عالی بود - تنوع غذایی تو رستورانها - کارمندا کمککننده
- اتاق میتونست مدرنتر باشه (ساختمون اول) - موقعیت مکانی دور از آبشارها، اما نزدیک به پاراگوئه - قیمت نوشیدنی و خوراکیها