هتل رگنوم کاریا

هتل رگنوم کاریاRegnum Carya

9.2از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / بلک / ترکیه
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل رگنوم کاریا

هتل رگنوم کاریا استخرهای سرپوشیده و روباز با سرسره‌های آبی، یک مرکز اسپای لوکس با درمان‌های ماساژ، سونا و حمام بخار، و یک ساحل خصوصی شنی ارائه می‌دهد. هتل در زمین گلف کاریا واقع شده است. واحدهای وسیع هتل رگنوم کاریا دارای بالکن یا تراس خصوصی هستند که بسیاری از آن‌ها چشم‌اندازی به دریای مدیترانه دارند. همه واحدها تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های ماهواره‌ای دارند. برخی سوئیت‌ها دارای جکوزی هستند. هتل رگنوم کاریا با سیستم آل اینکلوسیو اولترا، 10 رستوران مختلف را ارائه می‌دهد که در آن‌ها می‌توانید انواع غذاها را امتحان کنید. شما رستوران‌های آلاکارته، یک بار نوشیدنی و یک پاتیسری خواهید یافت. مهمانان هتل رگنوم کاریا می‌توانند در استخرهای سرپوشیده یا روباز شنا کنند یا در یکی از زمین‌های تنیس با نورپردازی شبانه به صورت جداگانه بازی کنند. یک استخر امواج نیز در این مجموعه وجود دارد. مهمانان می‌توانند از نمایش‌ها در تئاتر روباز لذت ببرند یا در دیسکوی...

امکانات و تفریحات هتل رگنوم کاریا

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 3 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12 ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی ممنوع است.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • مزرعه اکیـم8 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] مکان سرآشپز [رستوران]200 ft
  • [رستوران] مولانا [رستوران]400 ft
  • کافه/بار اینویستا بیچ بار2,450 ft
سواحل اطراف
  • ساحل کادریه0.7 mi
  • ساحل عمومی سریك بلک6 mi
نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها
  • فرودگاه آنتالیا14 mi

آدرس و موقعیت هتل رگنوم کاریا

Kadriye Bölgesi,, Üçkum Tepesi Mevkii, 07500 Serik/Antalya, Turkey

سوالات متداول

در هتل رگنوم کاریا چه فعالیت‌هایی می‌توان انجام داد؟هتل رگنوم کاریا فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌هایی اضافی داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، جکوزی، سونا، ماساژ، حمام ترکی/بخار، دوچرخه‌سواری، زمین بازی،...
اقامت در هتل رگنوم کاریا چقدر هزینه دارد؟قیمت‌ها در هتل رگنوم کاریا ممکن است بسته به مدت اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت باشد.
هتل رگنوم کاریا چقدر از ساحل فاصله دارد؟نزدیک‌ترین ساحل 2,600 فوت از هتل رگنوم کاریا فاصله دارد. تمامی فاصله‌ها به صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل رگنوم کاریا برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل رگنوم کاریا برای مهمانانی که اقامت خانوادگی دارند، محبوب است.
آیا هتل رگنوم کاریا برای مهمانان خود جکوزی دارد؟بله، هتل رگنوم کاریا جکوزی دارد. می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد این و سایر امکانات هتل را در این صفحه مشاهده کنید.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل رگنوم کاریا سرو می‌شود؟مهمانان هتل رگنوم کاریا می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرات مهمانان: 9.1). گزینه‌های صبحانه شامل: بوفه
آیا هتل رگنوم کاریا رستوران دارد؟هتل رگنوم کاریا 7 رستوران دارد: Grill do Brasil، Köz Ocakbaşı، Ubon Olive Main Restaurant، The Seahorse، Sandal Restaurant، Ristorante Tramonto
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل رگنوم کاریا رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل رگنوم کاریا شامل: دو تخته/دوبل، سوئیت، دوبل، ویلا
آیا هتل رگنوم کاریا استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات بیشتر درباره استخر و سایر امکانات در این صفحه آمده است.
هتل رگنوم کاریا چقدر از مرکز بلک فاصله دارد؟هتل رگنوم کاریا 3 مایل از مرکز بلک فاصله دارد. تمامی فاصله‌ها به صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
زمان‌های ورود و خروج در هتل رگنوم کاریا چه ساعتی است؟زمان ورود به هتل رگنوم کاریا از ساعت 3:00 بعد از ظهر است و زمان خروج تا ساعت 12:00 ظهر می‌باشد.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل رگنوم کاریا

9.2از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.9
امکانات
9.4
پاکیزگی
9.4
راحتی
9.4
نسبت ارزش به هزینه
8.5
موقعیت
9.5
Wifi رایگان
9.5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل رگنوم کاریا نظرات متفاوتی از کاربران دریافت کرده است. بسیاری از مهمانان از امکانات هتل، غذا، خدمات و کارکنان راضی بودند و از اقامت خود لذت برده‌اند. با این حال، برخی از مهمانان از فرسودگی و نیاز به بازسازی اتاق‌ها و امکانات، مشکلات مربوط به رزرو رستوران و تخت آفتابگیر، ضعف خدمات در برخی بخش‌ها، و عدم تناسب قیمت با کیفیت گلایه داشتند. برخی نیز از بوی نامطبوع فاضلاب، عدم وجود ترانسفر فرودگاهی و عدم پاسخگویی تیم پشتیبانی واتساپ ناراضی بودند.
نکات مثبت
امکانات کامل و بی‌نقص (استخر، ساحل، زمین گلف، رستوران‌های متعدد و غیره)
کیفیت بالای غذا و تنوع رستوران‌ها و بوفه
کارکنان حرفه‌ای، مهربان و خوش‌برخورد
نظافت خوب اتاق‌ها
وجود فضای سبز بزرگ و امکانات تفریحی متنوع برای کودکان و بزرگسالان
حمل‌ونقل رایگان در داخل مجموعه
رضایت بالای مهمانانی که چندین بار به هتل بازگشته‌اند
نکات منفی
نیاز به بازسازی اتاق‌ها و امکانات هتل
مشکل در رزرو رستوران‌ها و تخت‌های آفتاب‌گیر
ضعف در خدمات (پذیرش طولانی، عدم توضیحات کافی در مورد امکانات، سرویس صبحانه ضعیف، فراموشی مینی‌بار)
فاصله زیاد بین بخش‌های مختلف هتل
برخورد نامناسب برخی از کارکنان
بوی نامطبوع فاضلاب
قیمت بالای رستوران‌های خاص و خدمات اتاق
عدم وجود ترانسفر فرودگاهی با وجود هزینه بالای اقامت
عدم پاسخگویی مناسب تیم پشتیبانی واتساپ
عدم تطابق عکس‌های اینترنتی با واقعیت
قیمت بالای اجناس در فروشگاه‌های لابی
مشکلات در فرآیند پذیرش و فراموشی مهمانان
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل رگنوم کاریا

Elmira
نوشته شده دردوشنبه, 28 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اگر به نقص‌های موجود در اتاق‌ها توجه نکنید، به‌طور کلی تجربه مثبتی بود

نکات مثبت

در کل تجربه خوبی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها و به طور کلی ساختمان نیاز به بازسازی دارند. همه چیز خیلی فرسوده شده.

Nina
نوشته شده دریکشنبه, 20 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت و کیفیت با هم نمی‌خونه

نکات مثبت

-اتاق خیلی خوب و همیشه تمیز بود! -خانم مسئول نظافت خیلی خوش‌برخورد بود. -استخر مخصوص بزرگسالان بد نبود.

نکات منفی

-ارتباط از طریق بوکینگ قبل از سفر خیلی سخت بود. -موقع رسیدن، پذیرش خیلی طول کشید، در حالی که نیمه‌شب بود و کسی جز ما اونجا نبود. -هیچ توضیحی درباره امکانات اتاق ندادن و فقط ما رو با چمدون‌هامون دم در گذاشتن. -گفته بودن نیازی به رزرو رستوران نیست، ولی وقتی رسیدیم، همه‌ی جاهای خوب پر بود. مجبور شدیم گزینه‌های باقی‌مونده رو انتخاب کنیم و تازه ساعت ۱۰ شب جا گرفتیم. خیلی بد بود. -انتخاب غذاها محدود بود و قبل از رسیدن، منوها رو نمی‌شد دید، فقط جلوی در رستوران‌ها. -سرویس صبحانه ضعیف بود، ۳۰ دقیقه طول کشید تا کسی بیاد و بپرسه که نوشیدنی گرم می‌خوایم یا نه. -جو رستوران خیلی شلوغ و مثل یک سالن ایستگاه قطار بود. -برای هر چیزی باید خودمون سوال می‌کردیم، که برای یک هتل این رده، اصلاً قابل قبول نیست! -سرویس مینی‌بار اتاق ما رو فراموش کرده بودن، مجبور شدیم خودمون درخواست بدیم. -رستوران‌های خوب هزینه‌ی اضافی داشتن. سرویس اتاق هم همین‌طور. و این هزینه‌ها فقط یه مبلغ اضافه نبود، بلکه قیمت‌ها خیلی بالا بود، در حالی که کیفیت غذا معمولی بود. -فاصله‌ها خیلی زیاد بود، حتی برای رسیدن به ایستگاه ماشین‌های گلف باید کلی راه می‌رفتیم. -بعضی از کارکنان رفتار خوبی نداشتن، خبری از اون مهمان‌نوازی معروف ترکیه نبود (فقط تعداد کمی رفتار دوستانه داشتن). -عکس‌های اینترنتی خیلی جذاب‌تر از واقعیت بودن. -بوی نامطبوع فاضلاب مدام اذیت می‌کرد. -ترانسفر فرودگاهی هم نداشتن، گفتن جا نداریم! با این قیمت بالا (بیش از ۱۰۰۰ یورو برای هر شب) واقعاً افتضاح بود. حتی کمکی هم نکردن، فقط گفتن خودتون برید از آویس ماشین بگیرید! -تیم واتساپ هم بی‌فایده بود، چون در نهایت فقط می‌گفتن همه کارها رو خودتون انجام بدید. تنها کاری که کردن، رزرو رستوران بود، که اون هم درست و حسابی نبود. در کل، این هتل یه ناامیدی مطلق بود!!

Roza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 17 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی، کارکنان فوق‌العاده، سرویس‌دهی بی‌نقص! همه خیلی خوش‌برخورد و مهربون بودن، که باعث شد فضای هتل خیلی دلپذیر باشه و حال خوبی داشته باشیم. این اولین بارمون نبود که اینجا میومدیم و همیشه تجربه‌ی خوبی داشتیم. امیدواریم باز هم بتونیم بیایم!

Yadat
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برای سومین بار به این هتل برگشتیم. مثل همیشه همه چیز عالی بود. برنامه‌های تفریحی هم جذاب‌تر شده.

Renata
نوشته شده درشنبه, 12 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 04 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلات ممکن

نکات مثبت

برنامه‌های سرگرمی، غذا و خدمات عالی بودن. همچنان در حال ساخت اقامتگاه‌های جدید هستن و سوئیت‌های جدید فوق‌العاده زیبا هستن.

نکات منفی

بعضی از وسایل کمی قدیمی شده بودن، ولی هتل قراره به‌زودی نوسازی بشه.

Heinz
نوشته شده درجمعه, 11 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده

نکات مثبت

هتلی عالی با غذاهای بی‌نظیر و زمین گلف زیبا! بهترین هتلی که تا حالا در آن اقامت داشتیم!

نکات منفی

همیشه مشکل رزرو تخت‌های آفتاب‌گیری وجود داشت.

Paweł
نوشته شده درسه‌شنبه, 01 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 22 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات عالی با امکانات فوق‌العاده + گلف

نکات مثبت

امکانات کامل و بی‌نقص👌 استاندارد هتل در بالاترین سطح🏆 زیرساخت‌های فوق‌العاده (استخر آب گرم، استخر موج‌دار، دسترسی راحت به دریا، زمین گلف ۱۸ حفره با نورپردازی شبانه، تعداد زیاد رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، سرویس ۲۴ ساعته) کیفیت غذاها فوق‌العاده!!! کارکنان بی‌نظیر و کاملاً حرفه‌ای👍 عملاً نیازی به پول نقد نیست (جز برای انعام، که کسی توقع نداره اما خود آدم دوست داره بده!) سرویس حمل‌ونقل هم عالیه، هم در داخل مجموعه و هم برای رفتن به مرکز خرید یا ترانسفر یک‌طرفه از/به فرودگاه👌

نکات منفی

مثل بقیه هتل‌ها، قیمت اجناس در فروشگاه‌های داخل لابی (لباس، جواهرات، اسباب‌بازی و غیره) بی‌دلیل بالاست، ولی خب واقعاً هم نیازی به خرید از اونجا نیست!

Harry
نوشته شده دریکشنبه, 29 مهر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

در مجموع تجربه خوبی بود

نکات مثبت

همه چیز خوب بود. نظافت اتاق‌ها هم خیلی عالی بود، مخصوصاً خانم نورجان که خیلی دقیق و تمیز کار می‌کرد.

نکات منفی

در پذیرش، هماهنگی خوبی انجام نشده بود. ما را فراموش کرده بودند و خودمان باید مدام پیگیری می‌کردیم که کی اتاق را تحویل می‌گیریم. دوستانمان را هم کاملاً فراموش کرده بودند!

Mohamed
نوشته شده دریکشنبه, 22 مهر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 17 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه استثنایی

نکات مثبت

این یک تجربه شگفت‌انگیز بود که ارزش امتحان کردن و تکرار کردن رو داره. اتاق‌ها خیلی تمیز و راحت بودن. غذا عالی با طعم‌های فوق‌العاده و گزینه‌های مختلف در هر وعده. پرسنل خیلی دوستانه بودن، مخصوصاً از گلخان در رستوران اصلی تشکر می‌کنم، خیلی عالی بود و ما همیشه قبل از انتخاب میز اول به سراغش می‌رفتیم 😄 دخترم لیا خیلی دوستش داشت.

Olga
نوشته شده درشنبه, 21 مهر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 06 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

محوطه خیلی بزرگ و سرسبز بود! کلی امکانات مختلف داشت! مزرعه‌ای با حیوانات برای بچه‌ها وجود داشت که خیلی جالب بود! اتاق‌های بزرگ با حمام‌های عالی! سالن ورزشی خیلی بزرگ و مدرن بود، عاشقش شدم!

نکات منفی

غذاهای رستوران‌های آلاکارته خوب بودن، ولی انتظار بیشتری داشتم.

Scott
نوشته شده درجمعه, 20 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 12 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای عالی، خیلی خوش گذشت

نکات مثبت

هتل، موقعیت مکانی، کارکنان و غذاها فوق‌العاده بودن. هیچ ایرادی پیدا نکردیم، نوشیدنی‌ها هم همیشه باکیفیت و ثابت بودن. خیلی خوش گذشت و حتماً دوباره رزرو می‌کنیم.

Elmira
نوشته شده دردوشنبه, 28 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اگر از نیاز به بازسازی بگذریم، تجربه خوبی بود

نکات مثبت

در کل تجربه خوبی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها و بخش‌های مختلف هتل نیاز جدی به بازسازی دارن، چون وسایل خیلی کهنه شدن.

Nina
نوشته شده دریکشنبه, 20 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت و کیفیت همخوانی ندارند

نکات مثبت

- اتاق خیلی تمیز و مرتب بود! - مسئول نظافت خیلی خوش‌برخورد بود. - استخر مخصوص بزرگسالان خوب بود.

نکات منفی

- ارتباط از طریق بوکینگ خیلی سخت و زمان‌بر بود. - موقع ورود، پذیرش خیلی طول کشید، با اینکه نیمه‌شب بود و کسی در صف نبود. هیچ مبلغی به عنوان ضمانت دریافت نشد، که بعداً باعث مشکلاتی شد. - امکانات اتاق را اصلاً توضیح ندادند و ما را با چمدان‌هایمان جلوی در رها کردند. - گفته بودند نیازی به رزرو رستوران‌ها نیست، اما وقتی رسیدیم، همه جا پر بود و مجبور شدیم از گزینه‌های محدود باقی‌مانده استفاده کنیم. تازه ساعت ۱۰ شب توانستیم جایی پیدا کنیم. خیلی بد بود. منوی غذاها هم محدود بود و تا قبل از رسیدن به رستوران نمی‌شد آن‌ها را دید. - سرویس صبحانه خیلی ضعیف بود. بعد از نیم ساعت که نشسته بودیم، تازه آمدند بپرسند که چیزی برای نوشیدن می‌خواهیم یا نه. فضای رستوران هم مثل یک ایستگاه قطار شلوغ و پر سر و صدا بود. - برای هر چیزی باید خودمان می‌رفتیم و سؤال می‌کردیم. برای این سطح از قیمت، این وضعیت واقعاً ناامیدکننده است! - خدمات مینی‌بار برای اتاق ما انجام نشد و مجبور شدیم خودمان درخواست بدهیم. - رستوران‌های خاص هتل همگی هزینه اضافی داشتند. حتی سرویس اتاق هم با هزینه کامل محاسبه می‌شد، نه فقط یک مبلغ اضافه جزئی مثل هتل‌های لوکس دیگر. کیفیت غذا هم در حد معمولی بود. - مسیرهای داخل مجموعه خیلی طولانی بودند، حتی تا نزدیک‌ترین ایستگاه وسایل حمل‌ونقل داخلی هم فاصله زیادی بود. - کارکنان زیادی بی‌حوصله و بی‌احترام بودند. از مهمان‌نوازی معروف ترکیه‌ای چیزی ندیدیم، فقط تعداد کمی از کارکنان رفتار خوبی داشتند. - عکس‌های اینترنتی از واقعیت هتل خیلی بهتر بودند. - بوی نامطبوع فاضلاب در بعضی نقاط حس می‌شد. - ترانسفر فرودگاهی هم نداشتند، با اینکه برای هر شب اقامت بیش از ۱۰۰۰ یورو پرداخت کرده بودیم! هیچ کمکی نکردند و فقط گفتند خودتان با شرکت‌های کرایه ماشین تماس بگیرید. - تیم واتساپ هم کاملاً بی‌فایده بود، فقط جواب‌های کلیشه‌ای می‌دادند و هیچ مشکل واقعی را حل نمی‌کردند، جز رزروهای ناموفق رستوران‌ها. در کل این هتل یک ناامیدی مطلق بود!

Roza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 17 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده‌ای بود، کارکنان عالی و خدمات بی‌نقص! همه خوش‌برخورد و محترم بودن و باعث می‌شد فضای هتل خیلی دلنشین باشه. این چندمین باری بود که به این هتل می‌آمدیم و همیشه تجربه‌های خوبی داشتیم. امیدواریم باز هم بیایم!

Yadat
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این سومین باری بود که به این هتل برگشتیم و همه چیز مثل همیشه عالی بود. برنامه‌های تفریحی هم جذاب‌تر شده بودند.

Renata
نوشته شده درشنبه, 12 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 04 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلاتی که داشتیم

نکات مثبت

برنامه‌های سرگرمی، غذا و خدمات عالی بودن. همچنان در حال ساختن اتاق‌های جدید هستن و سوییت‌های امبر خیلی زیبا هستن.

نکات منفی

بعضی از امکانات قدیمی و مستهلک شده، ولی قرار هست هتل به‌روزرسانی بشه.

Heinz
نوشته شده درجمعه, 11 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده

نکات مثبت

هتل بی‌نظیری بود، با غذاهای عالی و زمین گلف خیلی زیبا! بهترین هتلی بود که تا حالا با خدمات کامل در آن اقامت داشتیم!

نکات منفی

مشکل رزرو تخت‌های کنار استخر همیشه وجود داشت.

Paweł
نوشته شده درسه‌شنبه, 01 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 22 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات کوتاه عالی با راحتی فوق‌العاده + گلف

نکات مثبت

آل اینکلوسیو بی‌چون و چرا- همه چیز عالی👌 استاندارد هتل- بالاترین سطح🏆 امکانات- فوق‌العاده عالی (استخر گرم، استخر ورزشی، استخر موج، دریا، زمین گلف ۱۸حفره با نورپردازی شبانه، بارهای متعدد، رستوران‌ها، بار ۲۴ ساعته (با انتخاب کامل، شامل نوشیدنی‌های خاص)، غذاها فوق‌العاده!!! پرسنل- حرفه‌ای👍 پول اضافی نیاز نیست (مگر اینکه بخواهید انعام بدهید که البته کسی از شما نمی‌خواهد، اما ممکنه خودتون بخواهید). همچنین حمل‌ونقل در سراسر مجموعه فراهم است و حتی می‌تونید به مراکز خرید و فرودگاه برید.

نکات منفی

مثل همیشه در هتل‌ها- قیمت‌ها در فروشگاه‌های لابی (لباس، جواهرات، اسباب‌بازی‌ها، و غیره) خیلی بالا و بی‌مورد است. اما اصلاً نیازی به خرید از آنجا نیست.

Harry
نوشته شده دریکشنبه, 29 مهر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

خلاصه عالی

نکات مثبت

همه چیز عالی بود. نظافتچی خیلی خوبی به نام نورجان داشتیم.

نکات منفی

تنظیمات چک‌این مشکل داشت. فراموش کرده بودن ما رو و مدام باید خودمون پیگیری می‌کردیم که کی اتاق رو می‌گیریم. دوستان ما هم کاملاً فراموش شده بودن.

Mohamed
نوشته شده دریکشنبه, 22 مهر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 17 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه استثنایی

نکات مثبت

این یک تجربه شگفت‌انگیز بود که ارزش امتحان کردن و تکرار کردن رو داره. اتاق‌ها خیلی تمیز و راحت بودن. غذا عالی با طعم‌های فوق‌العاده و گزینه‌های مختلف در هر وعده. پرسنل خیلی دوستانه بودن، مخصوصاً از گلخان در رستوران اصلی تشکر می‌کنم، خیلی عالی بود و ما همیشه قبل از انتخاب میز اول به سراغش می‌رفتیم 😄 دخترم لیا خیلی دوستش داشت.

Olga
نوشته شده درشنبه, 21 مهر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 06 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

فضای سبز وسیع و زیبا! کلی جاهای مختلف برای گشت‌وگذار! یک مزرعه قشنگ با حیوانات برای بچه‌ها! اتاق بزرگ با حمام جادار! باشگاه خیلی بزرگ و مدرن، واقعاً عالی بود!

نکات منفی

غذاهای رستوران‌های ویژه خوب بودن، ولی انتظار داشتم بهتر باشن.

Scott
نوشته شده درجمعه, 20 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 12 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای فوق‌العاده‌ای بود، خیلی دوستش داشتیم

نکات مثبت

هتل، موقعیت مکانی، کارکنان و غذا همه عالی بودن. هیچ ایرادی پیدا نکردیم. نوشیدنی‌ها باکیفیت بودن و همیشه در دسترس. خیلی بهمون خوش گذشت و حتماً دوباره اینجا رو رزرو می‌کنیم.

Khalid
نوشته شده درسه‌شنبه, 10 مهر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 06 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

برای ماه آگوست ۲۰۲۵ رزرو کردم

نکات مثبت

فوق‌العاده بود. تنوع رستوران‌ها و بوفه بی‌نظیر بود. موقعیت هتل دقیقا کنار ساحل بود و امکانات برای همه سنین داشت. آفرین!

نکات منفی

وقتی رسیدیم، تعجب کردم که اتاق جِید که با قیمت بالاتری رزرو کرده بودم، در گوشه ساختمان بود. درخواست کردم که اتاقم را تغییر بدهند، که خوشبختانه روز بعد یک اتاق بهتر در وسط ساختمان به من دادند.

Elmira
نوشته شده دردوشنبه, 28 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اگر نوسازی لازم را نادیده بگیریم، تجربه کلی مثبت بود

نکات مثبت

به‌طور کلی، تجربه خوبی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها و فضای کلی هتل نیاز جدی به بازسازی دارن. خیلی از بخش‌ها کهنه و فرسوده شدن.

Nina
نوشته شده دریکشنبه, 20 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت و کیفیت همخوانی ندارند

نکات مثبت

- اتاق خیلی تمیز و مرتب بود! - مسئول نظافت خیلی خوش‌برخورد بود. - استخر مخصوص بزرگسالان خوب بود.

نکات منفی

- ارتباط از طریق بوکینگ خیلی سخت و زمان‌بر بود. - موقع ورود، پذیرش خیلی طول کشید، با اینکه نیمه‌شب بود و کسی در صف نبود. هیچ مبلغی به عنوان ضمانت دریافت نشد، که بعداً باعث مشکلاتی شد. - امکانات اتاق را اصلاً توضیح ندادند و ما را با چمدان‌هایمان جلوی در رها کردند. - گفته بودند نیازی به رزرو رستوران‌ها نیست، اما وقتی رسیدیم، همه جا پر بود و مجبور شدیم از گزینه‌های محدود باقی‌مانده استفاده کنیم. تازه ساعت ۱۰ شب توانستیم جایی پیدا کنیم. خیلی بد بود. منوی غذاها هم محدود بود و تا قبل از رسیدن به رستوران نمی‌شد آن‌ها را دید. - سرویس صبحانه خیلی ضعیف بود. بعد از نیم ساعت که نشسته بودیم، تازه آمدند بپرسند که چیزی برای نوشیدن می‌خواهیم یا نه. فضای رستوران هم مثل یک ایستگاه قطار شلوغ و پر سر و صدا بود. - برای هر چیزی باید خودمان می‌رفتیم و سؤال می‌کردیم. برای این سطح از قیمت، این وضعیت واقعاً ناامیدکننده است! - خدمات مینی‌بار برای اتاق ما انجام نشد و مجبور شدیم خودمان درخواست بدهیم. - رستوران‌های خاص هتل همگی هزینه اضافی داشتند. حتی سرویس اتاق هم با هزینه کامل محاسبه می‌شد، نه فقط یک مبلغ اضافه جزئی مثل هتل‌های لوکس دیگر. کیفیت غذا هم در حد معمولی بود. - مسیرهای داخل مجموعه خیلی طولانی بودند، حتی تا نزدیک‌ترین ایستگاه وسایل حمل‌ونقل داخلی هم فاصله زیادی بود. - کارکنان زیادی بی‌حوصله و بی‌احترام بودند. از مهمان‌نوازی معروف ترکیه‌ای چیزی ندیدیم، فقط تعداد کمی از کارکنان رفتار خوبی داشتند. - عکس‌های اینترنتی از واقعیت هتل خیلی بهتر بودند. - بوی نامطبوع فاضلاب در بعضی نقاط حس می‌شد. - ترانسفر فرودگاهی هم نداشتند، با اینکه برای هر شب اقامت بیش از ۱۰۰۰ یورو پرداخت کرده بودیم! هیچ کمکی نکردند و فقط گفتند خودتان با شرکت‌های کرایه ماشین تماس بگیرید. - تیم واتساپ هم کاملاً بی‌فایده بود، فقط جواب‌های کلیشه‌ای می‌دادند و هیچ مشکل واقعی را حل نمی‌کردند، جز رزروهای ناموفق رستوران‌ها. در کل این هتل یک ناامیدی مطلق بود!

Roza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 17 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده‌ای بود، کارکنان عالی و خدمات بی‌نقص! همه خوش‌برخورد و محترم بودن و باعث می‌شد فضای هتل خیلی دلنشین باشه. این چندمین باری بود که به این هتل می‌آمدیم و همیشه تجربه‌های خوبی داشتیم. امیدواریم باز هم بیایم!

Yadat
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

این سومین باری بود که به این هتل برگشتیم و همه چیز مثل همیشه عالی بود. برنامه‌های تفریحی هم جذاب‌تر شده بودند.

Renata
نوشته شده درشنبه, 12 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 04 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلاتی که داشتیم

نکات مثبت

برنامه‌های سرگرمی، غذا و خدمات عالی بودن. مدام در حال ساخت اقامتگاه‌های جدید هستن - سوییت‌های امبر فوق‌العاده‌ان!

نکات منفی

وسایل اتاق‌ها قدیمی و فرسوده بودن، ولی قراره هتل بازسازی بشه.

Heinz
نوشته شده درجمعه, 11 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده‌ای با غذای عالی و زمین گلف زیبا! بهترین هتل با خدمات کامل بود که تا حالا رفتیم!

نکات منفی

رزرو تخت‌های کنار استخر خیلی زیاد بود و این مشکل‌ساز می‌شد.

Paweł
نوشته شده درسه‌شنبه, 01 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 22 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یک تعطیلات کوتاه عالی همراه با گلف

نکات مثبت

خدمات کامل و بی‌نقص👌 استاندارد هتل در بالاترین سطح 🏆 امکانات فوق‌العاده (استخر آب گرم، استخر موج‌دار، ساحل، زمین گلف ۱۸ حفره‌ای با نورپردازی شبانه، تعداد زیادی کافه و رستوران، کافه ۲۴ ساعته با انواع نوشیدنی‌ها، غذاهای عالی) پرسنل فوق‌العاده مهربان و حرفه‌ای👍 تقریباً هیچ نیازی به پول نقد نیست (جز برای انعام، که کسی درخواست نمی‌کنه ولی آدم دلش می‌خواد بده!) حمل‌ونقل در مجموعه رایگانه، حتی ترانسفر یک‌طرفه به مرکز خرید و فرودگاه هم دارن👌

نکات منفی

مثل بقیه هتل‌ها، قیمت فروشگاه‌های داخل لابی (لباس، جواهرات، اسباب‌بازی و سیگار) خیلی گرونه، ولی واقعاً نیازی نیست ازشون خرید کنید.

Harry
نوشته شده دریکشنبه, 29 مهر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

در مجموع تجربه خوبی بود

نکات مثبت

همه چیز خوب بود. خانم نظافتچی نورجان خیلی زحمتکش و دقیق بود.

نکات منفی

فرآیند پذیرش خیلی ضعیف بود، انگار ما رو فراموش کرده بودن. مجبور شدیم مدام پیگیری کنیم که کی اتاقمون رو تحویل می‌گیریم. حتی دوستانمون رو کاملاً از یاد برده بودن!

Elmira
نوشته شده دردوشنبه, 28 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اگر نوسازی لازم را نادیده بگیریم، تجربه کلی مثبت بود

نکات مثبت

به‌طور کلی، تجربه خوبی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها و فضای کلی هتل نیاز جدی به بازسازی دارن. خیلی از بخش‌ها کهنه و فرسوده شدن.

Nina
نوشته شده دریکشنبه, 20 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش قیمت را نداشت

نکات مثبت

- اتاق خیلی زیبا و همیشه تمیز بود! - خانم نظافتچی بسیار خوش‌برخورد بود. - استخر مخصوص بزرگسالان قابل قبول بود.

نکات منفی

- هماهنگی از طریق سایت رزرو خیلی سخت بود. - زمان پذیرش خیلی طول کشید، در حالی که نیمه‌شب بود و هیچ مهمان دیگه‌ای اونجا نبود. هیچ مبلغی به‌عنوان ضمانت از ما نگرفتن و بعداً به همین خاطر دچار مشکل شدیم. - امکانات اتاق رو به ما توضیح ندادن و عملاً ما رو جلوی در با چمدون‌هامون رها کردن. - قبل از سفر گفته بودن که نیازی به رزرو رستوران نیست، ولی وقتی رسیدیم، تمام رستوران‌های خوب پر بودن و مجبور شدیم از گزینه‌های باقی‌مونده استفاده کنیم. تازه ساعت ۱۰ شب تونستیم میز پیدا کنیم. خیلی بد بود. منوی رستوران‌ها هم محدود بود و فقط وقتی داخل رستوران می‌رفتی، می‌تونستی ببینی. - خدمات صبحانه ضعیف بود. نیم ساعت بعد از نشستن تازه اومدن بپرسن که نوشیدنی گرم می‌خوایم یا نه. محیط رستوران هم خیلی شلوغ و پرسروصدا بود. - برای هر چیزی باید خودمون سوال می‌کردیم، برای یه هتل توی این رده قیمت، اصلاً جالب نبود! - سرویس مینی‌بار اتاق رو فراموش کرده بودن و مجبور شدیم خودمون درخواست بدیم. - همه رستوران‌های خوب و خدمات اتاق هزینه اضافی داشتن، اونم نه یه مبلغ کم، بلکه قیمت‌های بالا، درحالی‌که کیفیت غذا معمولی بود. - فاصله‌ها خیلی زیاد بود، حتی تا ایستگاه‌های وسایل حمل‌ونقل داخلی هم کلی پیاده‌روی داشتیم. - خیلی از کارکنان برخورد خوبی نداشتن. اون مهمان‌نوازی معروف ترکی رو خیلی کم دیدیم. - عکس‌های اینترنتی خیلی قشنگ‌تر از واقعیت بودن. - بوی نامطبوع فاضلاب مدام توی فضا می‌پیچید. - برای رفتن به فرودگاه هیچ ترانسفری نداشتن و گفتن جا ندارن. اونم برای یه هتل با هزینه بیش از ۱۰۰۰ یورو برای هر شب! هیچ کمکی نکردن و گفتن خودتون برید با تاکسی هماهنگ کنید! - تیم واتساپ کاملاً بی‌فایده بود، فقط می‌گفتن که باید خودتون همه کارها رو انجام بدین. تنها کاری که تونستن انجام بدن، رزرو ناموفق رستوران‌ها بود. - در کل، این هتل یه ناامیدی مطلق بود!

Roza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 17 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده‌ای بود، کارکنان بی‌نظیر بودن و خدمات خیلی عالی بود. همه خوش‌برخورد و مهربون بودن و همین باعث شد حس یه تعطیلات عالی داشته باشیم. چندمین باره که اینجا میایم و همیشه خاطرات خوبی برامون ساخته. امیدواریم باز هم بتونیم برگردیم!

Yadat
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برای سومین بار به هتل برگشتیم. همه چیز همچنان عالی بود. برنامه‌های تفریحی خیلی جذاب‌تر شده بود.

Renata
نوشته شده درشنبه, 12 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 04 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلاتی که داشتیم

نکات مثبت

برنامه‌های سرگرمی، غذا و خدمات عالی بودن. مدام در حال ساخت اقامتگاه‌های جدید هستن - سوییت‌های امبر فوق‌العاده‌ان!

نکات منفی

وسایل اتاق‌ها قدیمی و فرسوده بودن، ولی قراره هتل بازسازی بشه.

Heinz
نوشته شده درجمعه, 11 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی

نکات مثبت

هتل عالی با غذای فوق‌العاده و زمین گلف زیبا! بهترین هتل آل اینکلوسیو که تا به حال رفته بودیم!

نکات منفی

مشکل همیشه رزرو تخت‌های آفتابگیر

Paweł
نوشته شده درسه‌شنبه, 01 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 22 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یک تعطیلات کوتاه عالی با امکانات درجه‌یک و گلف

نکات مثبت

خدمات کامل و بی‌نقص👌 استاندارد هتل در بالاترین حد 🏆 امکانات بی‌نظیر (استخر آب گرم، استخر موج‌دار، ساحل، زمین گلف ۱۸ حفره‌ای با نورپردازی شبانه، تعداد زیادی کافه و رستوران، کافه ۲۴ ساعته با انواع نوشیدنی‌ها، غذاهای محشر!) پرسنل فوق‌العاده مهربان و حرفه‌ای👍 تقریباً هیچ نیازی به پول نقد نیست (جز برای انعام، که کسی درخواست نمی‌کنه ولی آدم دلش می‌خواد بده!) حمل‌ونقل در مجموعه رایگانه، حتی ترانسفر یک‌طرفه به مرکز خرید و فرودگاه هم دارن👌

نکات منفی

مثل بقیه هتل‌ها، قیمت فروشگاه‌های داخل لابی (لباس، جواهرات، اسباب‌بازی و سیگار) خیلی بالاست، ولی واقعاً نیازی نیست ازشون خرید کنید.

Harry
نوشته شده دریکشنبه, 29 مهر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

در مجموع تجربه خوبی بود

نکات مثبت

همه چیز خوب بود. خانم نظافتچی نورجان خیلی زحمتکش و دقیق بود.

نکات منفی

فرآیند پذیرش خیلی ضعیف بود، انگار ما رو فراموش کرده بودن. مجبور شدیم مدام پیگیری کنیم که کی اتاقمون رو تحویل می‌گیریم. حتی دوستانمون رو کاملاً از یاد برده بودن!

Elmira
نوشته شده دردوشنبه, 28 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اگر نوسازی لازم را نادیده بگیریم، تجربه کلی مثبت بود

نکات مثبت

به‌طور کلی، تجربه خوبی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها و فضای کلی هتل نیاز جدی به بازسازی دارن. خیلی از بخش‌ها کهنه و فرسوده شدن.

Nina
نوشته شده دریکشنبه, 20 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش قیمت را نداشت

نکات مثبت

- اتاق خیلی زیبا و همیشه تمیز بود! - خانم نظافتچی بسیار خوش‌برخورد بود. - استخر مخصوص بزرگسالان قابل قبول بود.

نکات منفی

- هماهنگی از طریق سایت رزرو خیلی سخت بود. - زمان پذیرش خیلی طول کشید، در حالی که نیمه‌شب بود و هیچ مهمان دیگه‌ای اونجا نبود. هیچ مبلغی به‌عنوان ضمانت از ما نگرفتن و بعداً به همین خاطر دچار مشکل شدیم. - امکانات اتاق رو به ما توضیح ندادن و عملاً ما رو جلوی در با چمدون‌هامون رها کردن. - قبل از سفر گفته بودن که نیازی به رزرو رستوران نیست، ولی وقتی رسیدیم، تمام رستوران‌های خوب پر بودن و مجبور شدیم از گزینه‌های باقی‌مونده استفاده کنیم. تازه ساعت ۱۰ شب تونستیم میز پیدا کنیم. خیلی بد بود. منوی رستوران‌ها هم محدود بود و فقط وقتی داخل رستوران می‌رفتی، می‌تونستی ببینی. - خدمات صبحانه ضعیف بود. نیم ساعت بعد از نشستن تازه اومدن بپرسن که نوشیدنی گرم می‌خوایم یا نه. محیط رستوران هم خیلی شلوغ و پرسروصدا بود. - برای هر چیزی باید خودمون سوال می‌کردیم، برای یه هتل توی این رده قیمت، اصلاً جالب نبود! - سرویس مینی‌بار اتاق رو فراموش کرده بودن و مجبور شدیم خودمون درخواست بدیم. - همه رستوران‌های خوب و خدمات اتاق هزینه اضافی داشتن، اونم نه یه مبلغ کم، بلکه قیمت‌های بالا، درحالی‌که کیفیت غذا معمولی بود. - فاصله‌ها خیلی زیاد بود، حتی تا ایستگاه‌های وسایل حمل‌ونقل داخلی هم کلی پیاده‌روی داشتیم. - خیلی از کارکنان برخورد خوبی نداشتن. اون مهمان‌نوازی معروف ترکی رو خیلی کم دیدیم. - عکس‌های اینترنتی خیلی قشنگ‌تر از واقعیت بودن. - بوی نامطبوع فاضلاب مدام توی فضا می‌پیچید. - برای رفتن به فرودگاه هیچ ترانسفری نداشتن و گفتن جا ندارن. اونم برای یه هتل با هزینه بیش از ۱۰۰۰ یورو برای هر شب! هیچ کمکی نکردن و گفتن خودتون برید با تاکسی هماهنگ کنید! - تیم واتساپ کاملاً بی‌فایده بود، فقط می‌گفتن که باید خودتون همه کارها رو انجام بدین. تنها کاری که تونستن انجام بدن، رزرو ناموفق رستوران‌ها بود. - در کل، این هتل یه ناامیدی مطلق بود!

Roza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 17 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده‌ای بود، کارکنان بی‌نظیر بودن و خدمات خیلی عالی بود. همه خوش‌برخورد و مهربون بودن و همین باعث شد حس یه تعطیلات عالی داشته باشیم. چندمین باره که اینجا میایم و همیشه خاطرات خوبی برامون ساخته. امیدواریم باز هم بتونیم برگردیم!

Yadat
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برای سومین بار به این هتل برگشتیم. همه چیز مثل قبل عالی بود. برنامه‌های تفریحی هم جذاب‌تر شدن.

Renata
نوشته شده درشنبه, 12 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 04 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یک تعطیلات بی‌نظیر

نکات مثبت

برنامه‌های تفریحی، غذا، سرویس. در حال ساخت یک اقامتگاه جدید هستند- سوئیت‌های امبر خیلی زیبا.

نکات منفی

وسایل قدیمی و فرسوده، اما هتل در حال نوسازی است.

Heinz
نوشته شده درجمعه, 11 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده

نکات مثبت

هتل عالی با غذاهای بی‌نظیر و زمین گلف زیبا! بهترین هتل با خدمات کامل که تا حالا تجربه کردیم!

نکات منفی

همیشه مشکل رزرو تخت کنار استخر وجود داشت.

Paweł
نوشته شده درسه‌شنبه, 01 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 22 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه تعطیلات کوتاه فوق‌العاده با امکانات بی‌نظیر و گلف

نکات مثبت

خدمات بدون نقص و کامل👌 استاندارد هتل در بالاترین سطح 🏆 امکانات عالی (استخر آب گرم، استخر موج‌دار، ساحل، زمین گلف ۱۸ حفره‌ای با نورپردازی شبانه، تعداد زیاد کافه و رستوران، کافه ۲۴ ساعته با انواع نوشیدنی‌ها، غذاهای بی‌نظیر!) پرسنل فوق‌العاده خوش‌برخورد و حرفه‌ای👍 تقریباً نیازی به پول نقد نیست (جز برای انعام که کسی درخواست نمی‌کنه ولی آدم دوست داره بده!) حمل‌ونقل داخل مجموعه رایگانه، حتی یک‌طرفه به مرکز خرید و فرودگاه هم ترانسفر دارن👌

نکات منفی

مثل بقیه هتل‌ها، قیمت فروشگاه‌های داخل لابی (لباس، جواهرات، اسباب‌بازی و سیگار) خیلی بالاست، ولی نیازی به خرید از اونجا نیست.

Harry
نوشته شده دریکشنبه, 29 مهر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

در مجموع تجربه خوبی بود

نکات مثبت

همه چیز خوب بود. خانم نظافتچی نورجان خیلی دقیق و زحمتکش بود.

نکات منفی

فرآیند پذیرش خیلی ضعیف بود، انگار ما رو فراموش کرده بودن. مجبور شدیم مدام پیگیری کنیم که کی اتاقمون رو تحویل می‌گیریم. حتی دوستانمون رو کاملاً از یاد برده بودن!

Elmira
نوشته شده دردوشنبه, 28 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اگه مشکل نیاز به بازسازی رو نادیده بگیریم، تجربه خوبی بود

نکات مثبت

در کل تجربه مثبتی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها و کل ساختمان نیاز جدی به بازسازی دارن. وسایل و فضاها کاملاً فرسوده شدن.

Nina
نوشته شده دریکشنبه, 20 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش قیمت رو نداشت

نکات مثبت

- اتاق خیلی زیبا و همیشه تمیز بود! - خانم نظافتچی خیلی خوش‌برخورد بود. - استخر مخصوص بزرگسالان خوب بود.

نکات منفی

- ارتباط از طریق سایت رزرو خیلی سخت بود. - پذیرش خیلی طول کشید، درحالی‌که نیمه‌شب بود و هیچ مهمان دیگه‌ای هم اونجا نبود. هیچ مبلغی به‌عنوان ضمانت از ما نگرفتن، که بعداً باعث دردسر شد. - امکانات اتاق رو به ما توضیح ندادن و عملاً ما رو جلوی در با چمدون‌هامون رها کردن. - گفته بودن نیازی به رزرو رستوران نیست، ولی وقتی رسیدیم، همه رستوران‌های خوب پر بودن. مجبور شدیم از گزینه‌های باقی‌مونده استفاده کنیم و تازه ساعت ۱۰ شب میز پیدا کردیم. خیلی بد بود. منوی رستوران‌ها هم محدود بود و فقط داخل خود رستوران می‌شد دید. - خدمات صبحانه خیلی ضعیف بود. نیم ساعت بعد از نشستن تازه اومدن بپرسن که نوشیدنی گرم می‌خوایم یا نه. محیط رستوران هم خیلی شلوغ و پرسروصدا بود. - برای هر چیزی باید خودمون سوال می‌کردیم، برای یه هتل توی این رده قیمت، اصلاً جالب نبود! - سرویس مینی‌بار اتاق رو فراموش کرده بودن و مجبور شدیم خودمون درخواست بدیم. - همه رستوران‌های خوب و خدمات اتاق هزینه اضافی داشتن، اونم نه یه مبلغ کم، بلکه قیمت‌های بالا، درحالی‌که کیفیت غذا معمولی بود. - فاصله‌ها خیلی زیاد بود، حتی تا ایستگاه‌های وسایل حمل‌ونقل داخلی هم کلی پیاده‌روی داشتیم. - خیلی از کارکنان برخورد خوبی نداشتن. اون مهمان‌نوازی معروف ترکی رو خیلی کم دیدیم. - عکس‌های اینترنتی خیلی قشنگ‌تر از واقعیت بودن. - بوی نامطبوع فاضلاب مدام توی فضا می‌پیچید. - برای رفتن به فرودگاه هیچ ترانسفری نداشتن و گفتن جا ندارن. اونم برای یه هتل با هزینه بیش از ۱۰۰۰ یورو برای هر شب! هیچ کمکی نکردن و گفتن خودتون برید با تاکسی هماهنگ کنید! - تیم واتساپ کاملاً بی‌فایده بود، فقط می‌گفتن که باید خودتون همه کارها رو انجام بدین. تنها کاری که تونستن انجام بدن، رزرو ناموفق رستوران‌ها بود. - در کل، این هتل یه ناامیدی مطلق بود!

Roza
نوشته شده درپنج‌شنبه, 17 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل عالی، پرسنل فوق‌العاده، خدمات بی‌نقص! همه خیلی خوش‌برخورد و مهربون بودن، طوری که یه فضای عالی برای استراحت و تفریح ایجاد شده بود. این چندمین باره که اینجا اقامت داریم و همیشه تجربه‌مون فوق‌العاده بوده. امیدواریم دوباره برگردیم!

Yadat
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 آبان 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 07 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برای سومین بار به این هتل برگشتیم. همه چیز مثل قبل عالی بود. برنامه‌های تفریحی هم جذاب‌تر شدن.

Renata
نوشته شده درشنبه, 12 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 04 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بهترین تعطیلاتی که داشتم

نکات مثبت

برنامه‌های سرگرم‌کننده، غذا و خدمات عالی بودن. مدام دارن قسمت‌های جدیدی به هتل اضافه می‌کنن، سوئیت‌های امبر جدیدشون خیلی قشنگه.

نکات منفی

وسایل یکم قدیمی و فرسوده بودن، ولی هتل قراره بازسازی بشه.

Heinz
نوشته شده درجمعه, 11 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل فوق‌العاده

نکات مثبت

هتل عالی با غذاهای بی‌نظیر و زمین گلف زیبا! بهترین هتلی که تا حالا با خدمات کامل تجربه کردیم!

نکات منفی

همیشه مشکل رزرو تخت‌های کنار استخر وجود داشت.

Paweł
نوشته شده درسه‌شنبه, 01 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 22 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات کوتاه عالی با راحتی کامل + گلف

نکات مثبت

تمامی خدمات آل اینکلوسیو بدون هیچ‌گونه کم و کاستی👌 استاندارد هتل - حداکثر سطح ممکن🏆 امکانات - فوق‌العاده عالی (استخر گرم، استخر ورزشی، استخر موج‌دار، دریا، زمین گلف 18 حفره با نورپردازی شبانه، بارها و رستوران‌های بی‌شمار، بار 24 ساعته (انتخاب کامل از جمله نوشیدنی‌های خاص)، غذاها عالی!!! پرسنل - بهترین سطح ممکن👍 نیاز به پول نداشتیم (مگر اینکه بخواهید انعام بدهید که هیچ‌کس از شما انتظار ندارد اما می‌توانید خودتان تصمیم بگیرید). آن‌ها حمل‌ونقل رایگان در داخل مجموعه و همچنین به مرکز خرید و از/به فرودگاه فراهم می‌کنند👌

نکات منفی

مثل همه هتل‌ها - قیمت‌ها در فروشگاه‌های لابی (لباس، جواهرات، اسباب‌بازی‌ها) خیلی بالاست و بی‌دلیل. ولی خب چرا باید از اون‌ها استفاده کنیم؟؟؟

Harry
نوشته شده دریکشنبه, 29 مهر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 20 مهر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

در مجموع تجربه خیلی خوبی بود

نکات مثبت

همه چیز خوب بود. نظافت هم خیلی عالی بود، مخصوصاً نورجان که خیلی زحمت کشید.

نکات منفی

فرآیند پذیرش خیلی بد بود، انگار ما رو فراموش کرده بودن. مجبور شدیم مدام خودمون پیگیری کنیم که اتاق کی آماده می‌شه، دوستامون رو هم کلاً نادیده گرفتن!

Mohamed
نوشته شده دریکشنبه, 22 مهر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 17 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بی‌نظیر

نکات مثبت

یه تجربه عالی که ارزش امتحان کردن و تکرار داره! اتاق‌ها خیلی تمیز و راحت بودن. غذاها فوق‌العاده بودن، هم تنوع زیادی داشتن، هم هر بار سبک متفاوتی ارائه می‌شد. پرسنل خیلی خوش‌برخورد بودن، مخصوصاً گلحان در رستوران اصلی که بی‌نظیر بود! همیشه قبل از انتخاب میز، اول دنبال اون می‌گشتیم 😄 دخترم، لیلیا، هم خیلی دوستش داشت. خیلی پیشنهاد می‌کنم اینجا رو امتحان کنید!

Olga
نوشته شده درشنبه, 21 مهر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 06 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

محوطه سرسبز و بزرگ! کلی جاهای دیدنی! یه مزرعه کوچیک هم برای بچه‌ها داره که خیلی بامزه‌ست! اتاق‌ها بزرگ بودن و حمام‌های خیلی خوبی داشتن! سالن ورزشی خیلی بزرگ و مدرن بود، من عاشقش شدم!

نکات منفی

غذاهای رستوران‌های آلاکارت خوب بودن، ولی انتظارم بیشتر بود.

Scott
نوشته شده درجمعه, 20 مهر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 12 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای عالی، خیلی دوستش داشتیم

نکات مثبت

هتل، موقعیت مکانی، پرسنل و غذا همه عالی بودن. هیچ ایرادی نمی‌شد گرفت، نوشیدنی‌ها هم باکیفیت و همیشه یه طعم بودن. خیلی بهمون خوش گذشت و حتماً دوباره میایم!

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.