هتل روتا هتل استانبولRotta Hotel Istanbul
درباره هتل روتا هتل استانبول
هتل راتا استانبول در فاصله 23 مایلی از فرودگاه استانبول و 3.7 مایلی از مرکز نمایشگاه CNR واقع شده است. با دکوراسیون شیک، این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و دسترسی رایگان به مرکز تناسب اندام و حمام ترکی است. اتاقهای هتل راتا استانبول به طور مدرن تزئین شدهاند و شامل تلویزیون الایدی با کانالهای ماهوارهای، تهویه مطبوع و کتری برقی با امکانات تهیه چای و قهوه هستند. همه اتاقها دارای حمام مرمری با وان هستند. همچنین WiFi رایگان در دسترس است. رستوران Greeny هتل راتا استانبول گزینههای متنوعی از غذاها، شامل آشپزی محلی و بینالمللی را ارائه میدهد. همچنین یک بار اسنک برای سرو تنقلات سبک و نوشیدنیهای غیرالکلی وجود دارد. مرکز اسپا دارای انواع ماساژها است. همچنین مجموعهای از درمانهای اسپا با اتاقهای درمانی مخصوص برای درمانهای زیبایی و آرامش ارائه میشود. هتل راتا استانبول خدمات ترانسفر فرودگاهی دوطرفه به/from فرودگاه استانبول را با هزینه اضافی ارائه میدهد....امکانات و تفریحات هتل روتا هتل استانبول
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- حمام اضافی
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- حمام اضافی
- تراس
- کتری برقی
- شبکه های ماهواره ای
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
- بوفه مخصوص کودکان
- غذای مخصوص کودکان (هزینه اضافی)
- وعده های رژیمی خاص (در صورت درخواست)
- رستوران
- مینی بار
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- پارک گونشلی لا کامپانا2,050 ft
- پارک هجرت1.3 mi
- پارک شلااله1.3 mi
- پارک شهید ار گورال آلپاگو1.8 mi
- پارک حیات هلالی -کافه ساکلی باغچه2 mi
- پارک ماجرا2.5 mi
- پارک گوزتپه شهشامیل2.5 mi
- کافه/بار کافه زون10 ft
- رستوران بندانه100 ft
- کافه/بار کافه1,850 ft
- ساحل فلوریا5 mi
- ساحل منگس6 mi
- مترو محله جدید1.5 mi
- مترو کیرازلی (M1B)1.7 mi
- قطار T1 سوغانلی3.7 mi
- قطار هلالی3.8 mi
آدرس و موقعیت هتل روتا هتل استانبول
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل روتا هتل استانبول
نظرات میهمانان هتل روتا هتل استانبول
تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمیشود!
جستجو در وسایل شخصی مهمانها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچکس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربینها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایلمون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی میکنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!
هتل خیلی تمیز و بینقص بود، اما متاسفانه در منطقهای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.
دوست داشتم پرسنل مهربانتر و بیشتر به نیازهای مهمانها توجه میکردند.
اقامت خوب. هتل مناسبی با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو میکنم؟ فکر میکنم بله.
ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل بهطور مهربانانهای ارتقا پیدا کردیم و توی یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپروری اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاقها خیلی راحت بودند. اتاقها خیلی بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافتچی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژهای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما رو هر چه بهتر کنه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجارهایمون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این یک سرویس عالی بود. صبحانه متنوع بود، ولی هیچ وقت همچین سمنیتهایی (سیمیت) بدی نخوردیم، خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) از اوایل هفته تازه بودن و اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمیآید، فقط سلفسرویس است. متاسفانه ظروف همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجانها و لیوانها لکههای رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.
کارتهای دسترسی به اتاق به درستی کار نمیکردند. کارتها فقط برای اتاق برنامهریزی میشدند و تا شب دوباره از کار میافتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش میرفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش میکنند، ولی گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر میرسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسبتر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر میکنم.
این هتل رو توصیه نمیکنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمیکنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش
هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بیادب و بیتوجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمیگفتند، هیچ لبخندی نمیزدند.
مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بیادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار میکردند که انگار زبان انگلیسی رو نمیفهمند، در حالی که خیلی واضح میفهمیدند.
باید ازش اجتناب کرد
هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیفترین قسمت بود! کابینها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!
نبود راحتی، اتاقها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوریشده.
خیلی حیف شد که با این هزینه انتظار داشتیم خدمات بهتری داشته باشیم.
ساختمان خود هتل دنج و راحت بود.
اتاقها تمیز نمیشدند، تنها کاری که میکردند این بود که تخت رو مرتب میکردند و دو حوله میگذاشتند، حتی با اینکه بارها گفتیم و میدانستند که ما سه نفر بودیم. علاوه بر این، فنجانهای قهوه هیچوقت عوض نمیشدند.
اقامت خوشایندی بود
تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمیشود!
جستجو در وسایل شخصی مهمانها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچکس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربینها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایلمون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی میکنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!
هتل خیلی تمیز و بینقص بود، اما متاسفانه در منطقهای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.
دوست داشتم پرسنل مهربانتر و بیشتر به نیازهای مهمانها توجه میکردند.
اقامت خوب، هتل خوب با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو میکنم؟ فکر میکنم بله.
ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل بهطور مهربانانهای ارتقا پیدا کردیم و در یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپریور اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاقها خیلی راحت و بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافتچی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژهای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما هرچه بهتر بشه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجارهایمون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این سرویس خیلی خوب بود. صبحانه خوب بود، اما هیچ وقت همچین سمنیتهای (سیمیت) بدی نخوردیم. خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) در اوایل هفته تازه بودن ولی اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمیآید، فقط سلفسرویس هست. متاسفانه ظروف هم همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجانها و لیوانها لکههای رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.
کارتهای دسترسی به اتاق به درستی کار نمیکردند. کارتها فقط برای اتاق برنامهریزی میشدند و تا شب دوباره از کار میافتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش میرفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش میکنند، اما گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر میرسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسبتر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر میکنم.
این هتل رو توصیه نمیکنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمیکنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش
هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بیادب و بیتوجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمیگفتند، هیچ لبخندی نمیزدند.
مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بیادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار میکردند که انگار زبان انگلیسی رو نمیفهمند، در حالی که خیلی واضح میفهمیدند.
باید ازش اجتناب کرد
هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیفترین قسمت بود! کابینها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!
نبود راحتی، اتاقها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوریشده.
خیلی حیف شد که با این هزینه انتظار داشتیم خدمات بهتری داشته باشیم.
ساختمان خود هتل دنج و راحت بود.
اتاقها تمیز نمیشدند، تنها کاری که میکردند این بود که تخت رو مرتب میکردند و دو حوله میگذاشتند، حتی با اینکه بارها گفتیم و میدانستند که ما سه نفر بودیم. علاوه بر این، فنجانهای قهوه هیچوقت عوض نمیشدند.
تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمیشود!
جستجو در وسایل شخصی مهمانها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچکس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربینها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایلمون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی میکنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!
هتل خیلی تمیز و بینقص بود، اما متاسفانه در منطقهای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.
دوست داشتم پرسنل مهربانتر و بیشتر به نیازهای مهمانها توجه میکردند.
اقامت خوب، هتل خوب با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو میکنم؟ فکر میکنم بله.
ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل بهطور مهربانانهای ارتقا پیدا کردیم و در یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپریور اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاقها خیلی راحت و بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافتچی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژهای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما هرچه بهتر بشه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجارهایمون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این سرویس خیلی خوب بود. صبحانه خوب بود، اما هیچ وقت همچین سمنیتهای (سیمیت) بدی نخوردیم. خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) در اوایل هفته تازه بودن ولی اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمیآید، فقط سلفسرویس هست. متاسفانه ظروف هم همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجانها و لیوانها لکههای رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.
کارتهای دسترسی به اتاق به درستی کار نمیکردند. کارتها فقط برای اتاق برنامهریزی میشدند و تا شب دوباره از کار میافتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش میرفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش میکنند، اما گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر میرسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسبتر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر میکنم.
این هتل رو توصیه نمیکنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمیکنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش
هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بیادب و بیتوجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمیگفتند، هیچ لبخندی نمیزدند.
مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بیادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار میکردند که انگار زبان انگلیسی رو نمیفهمند، در حالی که خیلی واضح میفهمیدند.
باید ازش اجتناب کرد
هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیفترین قسمت بود! کابینها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!
نبود راحتی، اتاقها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوریشده.
خیلی حیف شد که با این هزینه انتظار داشتیم خدمات بهتری داشته باشیم.
ساختمان خود هتل دنج و راحت بود.
اتاقها تمیز نمیشدند، تنها کاری که میکردند این بود که تخت رو مرتب میکردند و دو حوله میگذاشتند، حتی با اینکه بارها گفتیم و میدانستند که ما سه نفر بودیم. علاوه بر این، فنجانهای قهوه هیچوقت عوض نمیشدند.
اقامت خوشایندی بود
عالی و بینظیر
خیلی شیک، تمیز و باکلاس بود. خیلی راضی بودم، تبریک میگم و به همه توصیه میکنم.
فاصله از استانبول یک ساعت با اتوبوس بود. پیشنهاد میکنم یک شاتل برای رفتن به مرکز شهر فراهم بشه تا از گرفتن اتوبوس که یک کیلومتر از هتل فاصله داره، راحتتر باشیم. همچنین تخت سوم در اتاق راحت نبود، یک تخت اضافی که جمع میشد قرار داده بودند.
در لابی هتل هیچ صفحه نمایش ارزی وجود ندارد و برای اقامت هیچ ارزی خریداری نمیکنند.
پرسنل پذیرش خیلی خوب با من رفتار نکردند، اما همکارش، مدیر خانم، خیلی عالی بود. از ایشون خیلی ممنونم.
هرگز این هتل رو به دوستانم توصیه نمیکنم. این اصلاً سطح ۵ ستاره نیست.
صبحانه
تغییر اتاقها در کلاب تفریحات شبانه خوب نبود. تخت برای نفر سوم خیلی بد بود. ما حوله پا، فنجان سوم، بطری سوم آب، قهوه، چای نداشتیم…
تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمیشود!
جستجو در وسایل شخصی مهمانها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچکس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربینها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایلمون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی میکنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!
هتل خیلی تمیز و بینقص بود، اما متاسفانه در منطقهای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.
دوست داشتم پرسنل مهربانتر و بیشتر به نیازهای مهمانها توجه میکردند.
اقامت خوب، هتل خوب با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو میکنم؟ فکر میکنم بله.
ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل بهطور مهربانانهای ارتقا پیدا کردیم و در یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپریور اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاقها خیلی راحت و بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافتچی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژهای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما هرچه بهتر بشه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجارهایمون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این سرویس خیلی خوب بود. صبحانه خوب بود، اما هیچ وقت همچین سمنیتهای (سیمیت) بدی نخوردیم. خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) در اوایل هفته تازه بودن ولی اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمیآید، فقط سلفسرویس هست. متاسفانه ظروف هم همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجانها و لیوانها لکههای رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.
کارتهای دسترسی به اتاق به درستی کار نمیکردند. کارتها فقط برای اتاق برنامهریزی میشدند و تا شب دوباره از کار میافتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش میرفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش میکنند، اما گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر میرسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسبتر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر میکنم.
این هتل رو توصیه نمیکنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمیکنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش
هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بیادب و بیتوجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمیگفتند، هیچ لبخندی نمیزدند.
مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بیادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار میکردند که انگار زبان انگلیسی رو نمیفهمند، در حالی که خیلی واضح میفهمیدند.
باید ازش اجتناب کرد
هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیفترین قسمت بود! کابینها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!
نبود راحتی، اتاقها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوریشده.
خیلی حیف شد که با این هزینه انتظار داشتیم خدمات بهتری داشته باشیم.
ساختمان خود هتل دنج و راحت بود.
اتاقها تمیز نمیشدند، تنها کاری که میکردند این بود که تخت رو مرتب میکردند و دو حوله میگذاشتند، حتی با اینکه بارها گفتیم و میدانستند که ما سه نفر بودیم. علاوه بر این، فنجانهای قهوه هیچوقت عوض نمیشدند.
اقامت خوشایندی بود
عالی و بینظیر
خیلی شیک، تمیز و باکلاس بود. خیلی راضی بودم، تبریک میگم و به همه توصیه میکنم.
فاصله از استانبول یک ساعت با اتوبوس بود. پیشنهاد میکنم یک شاتل برای رفتن به مرکز شهر فراهم بشه تا از گرفتن اتوبوس که یک کیلومتر از هتل فاصله داره، راحتتر باشیم. همچنین تخت سوم در اتاق راحت نبود، یک تخت اضافی که جمع میشد قرار داده بودند.
در لابی هتل هیچ صفحه نمایش ارزی وجود ندارد و برای اقامت هیچ ارزی خریداری نمیکنند.
پرسنل پذیرش خیلی خوب با من رفتار نکردند، اما همکارش، مدیر خانم، خیلی عالی بود. از ایشون خیلی ممنونم.
تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمیشود!
جستجو در وسایل شخصی مهمانها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچکس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربینها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایلمون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی میکنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!
هتل خیلی تمیز و بینقص بود، اما متاسفانه در منطقهای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.
دوست داشتم پرسنل مهربانتر و بیشتر به نیازهای مهمانها توجه میکردند.
اقامت خوب، هتل خوب با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو میکنم؟ فکر میکنم بله.
ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل بهطور مهربانانهای ارتقا پیدا کردیم و در یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپریور اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاقها خیلی راحت و بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافتچی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژهای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما هرچه بهتر بشه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجارهایمون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این سرویس خیلی خوب بود. صبحانه خوب بود، اما هیچ وقت همچین سمنیتهای (سیمیت) بدی نخوردیم. خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) در اوایل هفته تازه بودن ولی اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمیآید، فقط سلفسرویس هست. متاسفانه ظروف هم همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجانها و لیوانها لکههای رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.
کارتهای دسترسی به اتاق به درستی کار نمیکردند. کارتها فقط برای اتاق برنامهریزی میشدند و تا شب دوباره از کار میافتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش میرفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش میکنند، اما گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر میرسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسبتر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر میکنم.
این هتل رو توصیه نمیکنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمیکنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش
هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بیادب و بیتوجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمیگفتند، هیچ لبخندی نمیزدند.
مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بیادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار میکردند که انگار زبان انگلیسی رو نمیفهمند، در حالی که خیلی واضح میفهمیدند.
باید ازش اجتناب کرد
هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیفترین قسمت بود! کابینها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!
نبود راحتی، اتاقها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوریشده.
خیلی حیف شد که با این هزینه انتظار داشتیم خدمات بهتری داشته باشیم.
ساختمان خود هتل دنج و راحت بود.
اتاقها تمیز نمیشدند، تنها کاری که میکردند این بود که تخت رو مرتب میکردند و دو حوله میگذاشتند، حتی با اینکه بارها گفتیم و میدانستند که ما سه نفر بودیم. علاوه بر این، فنجانهای قهوه هیچوقت عوض نمیشدند.
اقامت خوشایندی بود
عالی و بینظیر
خیلی شیک، تمیز و باکلاس بود. خیلی راضی بودم، تبریک میگم و به همه توصیه میکنم.
فاصله از استانبول یک ساعت با اتوبوس بود. پیشنهاد میکنم یک شاتل برای رفتن به مرکز شهر فراهم بشه تا از گرفتن اتوبوس که یک کیلومتر از هتل فاصله داره، راحتتر باشیم. همچنین تخت سوم در اتاق راحت نبود، یک تخت اضافی که جمع میشد قرار داده بودند.
در لابی هتل هیچ صفحه نمایش ارزی وجود ندارد و برای اقامت هیچ ارزی خریداری نمیکنند.
پرسنل پذیرش خیلی خوب با من رفتار نکردند، اما همکارش، مدیر خانم، خیلی عالی بود. از ایشون خیلی ممنونم.
تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمیشود!
جستجو در وسایل شخصی مهمانها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچکس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربینها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایلمون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی میکنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!
هتل خیلی تمیز و بینقص بود، اما متاسفانه در منطقهای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.
دوست داشتم پرسنل مهربانتر و بیشتر به نیازهای مهمانها توجه میکردند.
اقامت خوب، هتل خوب با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو میکنم؟ فکر میکنم بله.
ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل بهطور مهربانانهای ارتقا پیدا کردیم و در یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپریور اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاقها خیلی راحت و بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافتچی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژهای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما هرچه بهتر بشه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجارهایمون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این سرویس خیلی خوب بود. صبحانه خوب بود، اما هیچ وقت همچین سمنیتهای (سیمیت) بدی نخوردیم. خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) در اوایل هفته تازه بودن ولی اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمیآید، فقط سلفسرویس هست. متاسفانه ظروف هم همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجانها و لیوانها لکههای رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.
کارتهای دسترسی به اتاق به درستی کار نمیکردند. کارتها فقط برای اتاق برنامهریزی میشدند و تا شب دوباره از کار میافتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش میرفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش میکنند، اما گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر میرسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسبتر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر میکنم.
این هتل رو توصیه نمیکنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمیکنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش
هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بیادب و بیتوجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمیگفتند، هیچ لبخندی نمیزدند.
مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بیادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار میکردند که انگار زبان انگلیسی رو نمیفهمند، در حالی که خیلی واضح میفهمیدند.
باید ازش اجتناب کرد
هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیفترین قسمت بود! کابینها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!
نبود راحتی، اتاقها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوریشده.