هتل روتا هتل استانبول

هتل روتا هتل استانبولRotta Hotel Istanbul

7.6از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / باغجلار / ترکیه
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل روتا هتل استانبول

هتل راتا استانبول در فاصله 23 مایلی از فرودگاه استانبول و 3.7 مایلی از مرکز نمایشگاه CNR واقع شده است. با دکوراسیون شیک، این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و دسترسی رایگان به مرکز تناسب اندام و حمام ترکی است. اتاق‌های هتل راتا استانبول به طور مدرن تزئین شده‌اند و شامل تلویزیون ال‌ای‌دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و کتری برقی با امکانات تهیه چای و قهوه هستند. همه اتاق‌ها دارای حمام مرمری با وان هستند. همچنین WiFi رایگان در دسترس است. رستوران Greeny هتل راتا استانبول گزینه‌های متنوعی از غذاها، شامل آشپزی محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. همچنین یک بار اسنک برای سرو تنقلات سبک و نوشیدنی‌های غیرالکلی وجود دارد. مرکز اسپا دارای انواع ماساژها است. همچنین مجموعه‌ای از درمان‌های اسپا با اتاق‌های درمانی مخصوص برای درمان‌های زیبایی و آرامش ارائه می‌شود. هتل راتا استانبول خدمات ترانسفر فرودگاهی دوطرفه به/from فرودگاه استانبول را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد....

امکانات و تفریحات هتل روتا هتل استانبول

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
  • حمام اضافی

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12 بعد از ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحضور حیوانات خانگی مجاز نیست.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک گونشلی لا کامپانا2,050 ft
  • پارک هجرت1.3 mi
  • پارک شلااله1.3 mi
  • پارک شهید ار گورال آلپاگو1.8 mi
  • پارک حیات هلالی -کافه ساکلی باغچه2 mi
  • پارک ماجرا2.5 mi
  • پارک گوزتپه شهشامیل2.5 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • کافه/بار کافه زون10 ft
  • رستوران بندانه100 ft
  • کافه/بار کافه1,850 ft
سواحل اطراف
  • ساحل فلوریا5 mi
  • ساحل منگس6 mi
حمل‌ونقل عمومی
  • مترو محله جدید1.5 mi
  • مترو کیرازلی (M1B)1.7 mi
  • قطار T1 سوغانلی3.7 mi
  • قطار هلالی3.8 mi

آدرس و موقعیت هتل روتا هتل استانبول

Evren Mah. Cami Yolu Caddesi No:1A Gunesli 34212, Bagcilar, 34212 Istanbul, Turkey

سوالات متداول

آیا هتل راتا استانبول استخر دارد؟بله، این هتل دارای استخر است. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات را در این صفحه مشاهده کنید.
آیا هتل راتا استانبول برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل راتا استانبول برای مهمانانی که اقامت خانوادگی را رزرو می‌کنند محبوب است.
هزینه اقامت در هتل راتا استانبول چقدر است؟قیمت‌ها در هتل راتا استانبول ممکن است بسته به اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) متفاوت باشد.
هتل راتا استانبول تا مرکز استانبول چقدر فاصله دارد؟هتل راتا استانبول 8.1 مایل از مرکز استانبول فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
زمان‌های ورود و خروج در هتل راتا استانبول چیست؟زمان ورود به هتل راتا استانبول از ساعت 2 بعد از ظهر و زمان خروج تا ساعت 12 بعد از ظهر است.
در هتل راتا استانبول چه کارهایی می‌توان انجام داد؟هتل راتا استانبول فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ای داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، حمام ترکی/بخار، مربی شخصی، اتاق‌های قفل‌دار، استخر، خدمات زیبایی،...
آیا هتل راتا استانبول رستورانی در محل دارد؟هتل راتا استانبول یک رستوران دارد: بندانه.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل راتا استانبول سرو می‌شود؟مهمانان اقامت‌دار در هتل راتا استانبول می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز نظرسنجی مهمان: 10.0). گزینه‌های صبحانه شامل: بوفه.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل راتا استانبول رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل راتا استانبول شامل: سوئیت، اتاق دوتخته/دو نفره، اتاق دوبل.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل روتا هتل استانبول

7.6از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
7.9
امکانات
7.7
پاکیزگی
7.9
راحتی
8
نسبت ارزش به هزینه
7.4
موقعیت
7
Wifi رایگان
7.3
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل روتا هتل استانبول نظرات متفاوتی را از کاربران دریافت کرده است. برخی از مهمانان از تمیزی و بزرگی اتاق‌ها، ارتقاء رایگان اتاق، و خدمات پارکینگ راضی بوده‌اند. با این حال، شکایات متعددی در مورد رفتار نامناسب پرسنل، به ویژه در بخش پذیرش، عدم تمیزی مناسب اتاق‌ها، کیفیت پایین غذا و نوشیدنی در صبحانه، مشکلات مربوط به کارت‌های کلید، و کثیفی اسپا وجود دارد. همچنین، گزارش‌هایی مبنی بر جستجو در وسایل شخصی مهمانان توسط پرسنل هتل وجود دارد که بسیار نگران‌کننده است. موقعیت مکانی هتل نیز برای دسترسی به جاذبه‌های گردشگری مناسب نیست.
نکات مثبت
اتاق‌های بزرگ و راحت
ارتقاء رایگان اتاق
خدمات پارکینگ مناسب
ساختمان دنج و راحت
برخی از پرسنل نظافت مهربان و پرکار هستند
نکات منفی
رفتار نامناسب و بی‌ادبانه پرسنل، به ویژه در پذیرش
عدم توجه به نیازهای مهمانان
عدم تمیزی مناسب اتاق‌ها و تعویض نکردن فنجان‌ها
کیفیت پایین غذا و نوشیدنی در صبحانه (سیمیت نامناسب، سبزیجات نامناسب، قهوه فوری)
مشکلات مکرر با کارت‌های کلید
کثیفی اسپا و خرابی امکانات آن
جستجو در وسایل شخصی مهمانان
موقعیت مکانی نامناسب برای دسترسی به جاذبه‌های گردشگری
گرم و پر سر و صدا بودن اتاق ها
فاصله زیاد از مرکز شهر و عدم وجود شاتل
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل روتا هتل استانبول

Adham
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمی‌شود!

نکات منفی

جستجو در وسایل شخصی مهمان‌ها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچ‌کس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربین‌ها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایل‌مون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی می‌کنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!

Ioan
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و بی‌نقص بود، اما متاسفانه در منطقه‌ای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.

نکات منفی

دوست داشتم پرسنل مهربان‌تر و بیشتر به نیازهای مهمان‌ها توجه می‌کردند.

Yasemin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت خوب. هتل مناسبی با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو می‌کنم؟ فکر می‌کنم بله.

نکات مثبت

ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل به‌طور مهربانانه‌ای ارتقا پیدا کردیم و توی یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپروری اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاق‌ها خیلی راحت بودند. اتاق‌ها خیلی بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافت‌چی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژه‌ای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما رو هر چه بهتر کنه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجاره‌ای‌مون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این یک سرویس عالی بود. صبحانه متنوع بود، ولی هیچ وقت همچین سمنیت‌هایی (سیمیت) بدی نخوردیم، خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) از اوایل هفته تازه بودن و اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمی‌آید، فقط سلف‌سرویس است. متاسفانه ظروف همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجان‌ها و لیوان‌ها لکه‌های رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.

نکات منفی

کارت‌های دسترسی به اتاق به درستی کار نمی‌کردند. کارت‌ها فقط برای اتاق برنامه‌ریزی می‌شدند و تا شب دوباره از کار می‌افتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش می‌رفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش می‌کنند، ولی گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر می‌رسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسب‌تر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر می‌کنم.

Henna
نوشته شده درجمعه, 23 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل رو توصیه نمی‌کنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمی‌کنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش

نکات مثبت

هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌توجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمی‌گفتند، هیچ لبخندی نمی‌زدند.

نکات منفی

مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بی‌ادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار می‌کردند که انگار زبان انگلیسی رو نمی‌فهمند، در حالی که خیلی واضح می‌فهمیدند.

Noguero
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

باید ازش اجتناب کرد

نکات مثبت

هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیف‌ترین قسمت بود! کابین‌ها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!

نکات منفی

نبود راحتی، اتاق‌ها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوری‌شده.

Ivo
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی حیف شد که با این هزینه انتظار داشتیم خدمات بهتری داشته باشیم.

نکات مثبت

ساختمان خود هتل دنج و راحت بود.

نکات منفی

اتاق‌ها تمیز نمی‌شدند، تنها کاری که می‌کردند این بود که تخت رو مرتب می‌کردند و دو حوله می‌گذاشتند، حتی با اینکه بارها گفتیم و می‌دانستند که ما سه نفر بودیم. علاوه بر این، فنجان‌های قهوه هیچ‌وقت عوض نمی‌شدند.

Agbulut
نوشته شده دردوشنبه, 12 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اقامت خوشایندی بود

Adham
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمی‌شود!

نکات منفی

جستجو در وسایل شخصی مهمان‌ها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچ‌کس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربین‌ها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایل‌مون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی می‌کنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!

Ioan
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و بی‌نقص بود، اما متاسفانه در منطقه‌ای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.

نکات منفی

دوست داشتم پرسنل مهربان‌تر و بیشتر به نیازهای مهمان‌ها توجه می‌کردند.

Yasemin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت خوب، هتل خوب با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو می‌کنم؟ فکر می‌کنم بله.

نکات مثبت

ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل به‌طور مهربانانه‌ای ارتقا پیدا کردیم و در یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپریور اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاق‌ها خیلی راحت و بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافت‌چی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژه‌ای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما هرچه بهتر بشه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجاره‌ای‌مون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این سرویس خیلی خوب بود. صبحانه خوب بود، اما هیچ وقت همچین سمنیت‌های (سیمیت) بدی نخوردیم. خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) در اوایل هفته تازه بودن ولی اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمی‌آید، فقط سلف‌سرویس هست. متاسفانه ظروف هم همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجان‌ها و لیوان‌ها لکه‌های رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.

نکات منفی

کارت‌های دسترسی به اتاق به درستی کار نمی‌کردند. کارت‌ها فقط برای اتاق برنامه‌ریزی می‌شدند و تا شب دوباره از کار می‌افتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش می‌رفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش می‌کنند، اما گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر می‌رسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسب‌تر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر می‌کنم.

Henna
نوشته شده درجمعه, 23 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل رو توصیه نمی‌کنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمی‌کنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش

نکات مثبت

هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌توجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمی‌گفتند، هیچ لبخندی نمی‌زدند.

نکات منفی

مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بی‌ادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار می‌کردند که انگار زبان انگلیسی رو نمی‌فهمند، در حالی که خیلی واضح می‌فهمیدند.

Noguero
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

باید ازش اجتناب کرد

نکات مثبت

هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیف‌ترین قسمت بود! کابین‌ها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!

نکات منفی

نبود راحتی، اتاق‌ها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوری‌شده.

Ivo
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی حیف شد که با این هزینه انتظار داشتیم خدمات بهتری داشته باشیم.

نکات مثبت

ساختمان خود هتل دنج و راحت بود.

نکات منفی

اتاق‌ها تمیز نمی‌شدند، تنها کاری که می‌کردند این بود که تخت رو مرتب می‌کردند و دو حوله می‌گذاشتند، حتی با اینکه بارها گفتیم و می‌دانستند که ما سه نفر بودیم. علاوه بر این، فنجان‌های قهوه هیچ‌وقت عوض نمی‌شدند.

Adham
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمی‌شود!

نکات منفی

جستجو در وسایل شخصی مهمان‌ها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچ‌کس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربین‌ها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایل‌مون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی می‌کنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!

Ioan
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و بی‌نقص بود، اما متاسفانه در منطقه‌ای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.

نکات منفی

دوست داشتم پرسنل مهربان‌تر و بیشتر به نیازهای مهمان‌ها توجه می‌کردند.

Yasemin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت خوب، هتل خوب با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو می‌کنم؟ فکر می‌کنم بله.

نکات مثبت

ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل به‌طور مهربانانه‌ای ارتقا پیدا کردیم و در یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپریور اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاق‌ها خیلی راحت و بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافت‌چی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژه‌ای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما هرچه بهتر بشه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجاره‌ای‌مون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این سرویس خیلی خوب بود. صبحانه خوب بود، اما هیچ وقت همچین سمنیت‌های (سیمیت) بدی نخوردیم. خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) در اوایل هفته تازه بودن ولی اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمی‌آید، فقط سلف‌سرویس هست. متاسفانه ظروف هم همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجان‌ها و لیوان‌ها لکه‌های رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.

نکات منفی

کارت‌های دسترسی به اتاق به درستی کار نمی‌کردند. کارت‌ها فقط برای اتاق برنامه‌ریزی می‌شدند و تا شب دوباره از کار می‌افتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش می‌رفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش می‌کنند، اما گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر می‌رسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسب‌تر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر می‌کنم.

Henna
نوشته شده درجمعه, 23 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل رو توصیه نمی‌کنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمی‌کنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش

نکات مثبت

هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌توجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمی‌گفتند، هیچ لبخندی نمی‌زدند.

نکات منفی

مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بی‌ادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار می‌کردند که انگار زبان انگلیسی رو نمی‌فهمند، در حالی که خیلی واضح می‌فهمیدند.

Noguero
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

باید ازش اجتناب کرد

نکات مثبت

هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیف‌ترین قسمت بود! کابین‌ها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!

نکات منفی

نبود راحتی، اتاق‌ها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوری‌شده.

Ivo
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی حیف شد که با این هزینه انتظار داشتیم خدمات بهتری داشته باشیم.

نکات مثبت

ساختمان خود هتل دنج و راحت بود.

نکات منفی

اتاق‌ها تمیز نمی‌شدند، تنها کاری که می‌کردند این بود که تخت رو مرتب می‌کردند و دو حوله می‌گذاشتند، حتی با اینکه بارها گفتیم و می‌دانستند که ما سه نفر بودیم. علاوه بر این، فنجان‌های قهوه هیچ‌وقت عوض نمی‌شدند.

Agbulut
نوشته شده دردوشنبه, 12 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اقامت خوشایندی بود

Santo
نوشته شده درسه‌شنبه, 06 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 03 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی و بی‌نظیر

نکات مثبت

خیلی شیک، تمیز و باکلاس بود. خیلی راضی بودم، تبریک می‌گم و به همه توصیه می‌کنم.

نکات منفی

فاصله از استانبول یک ساعت با اتوبوس بود. پیشنهاد می‌کنم یک شاتل برای رفتن به مرکز شهر فراهم بشه تا از گرفتن اتوبوس که یک کیلومتر از هتل فاصله داره، راحت‌تر باشیم. همچنین تخت سوم در اتاق راحت نبود، یک تخت اضافی که جمع می‌شد قرار داده بودند.

Hamad
نوشته شده درجمعه, 02 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 21 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

در لابی هتل هیچ صفحه نمایش ارزی وجود ندارد و برای اقامت هیچ ارزی خریداری نمی‌کنند.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی خوب با من رفتار نکردند، اما همکارش، مدیر خانم، خیلی عالی بود. از ایشون خیلی ممنونم.

Tamara
نوشته شده درپنج‌شنبه, 17 آبان 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 آبان 03
6.0از 10 امتیاز
متوسط

هرگز این هتل رو به دوستانم توصیه نمی‌کنم. این اصلاً سطح ۵ ستاره نیست.

نکات مثبت

صبحانه

نکات منفی

تغییر اتاق‌ها در کلاب تفریحات شبانه خوب نبود. تخت برای نفر سوم خیلی بد بود. ما حوله پا، فنجان سوم، بطری سوم آب، قهوه، چای نداشتیم…

Adham
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمی‌شود!

نکات منفی

جستجو در وسایل شخصی مهمان‌ها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچ‌کس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربین‌ها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایل‌مون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی می‌کنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!

Ioan
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و بی‌نقص بود، اما متاسفانه در منطقه‌ای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.

نکات منفی

دوست داشتم پرسنل مهربان‌تر و بیشتر به نیازهای مهمان‌ها توجه می‌کردند.

Yasemin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت خوب، هتل خوب با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو می‌کنم؟ فکر می‌کنم بله.

نکات مثبت

ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل به‌طور مهربانانه‌ای ارتقا پیدا کردیم و در یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپریور اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاق‌ها خیلی راحت و بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافت‌چی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژه‌ای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما هرچه بهتر بشه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجاره‌ای‌مون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این سرویس خیلی خوب بود. صبحانه خوب بود، اما هیچ وقت همچین سمنیت‌های (سیمیت) بدی نخوردیم. خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) در اوایل هفته تازه بودن ولی اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمی‌آید، فقط سلف‌سرویس هست. متاسفانه ظروف هم همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجان‌ها و لیوان‌ها لکه‌های رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.

نکات منفی

کارت‌های دسترسی به اتاق به درستی کار نمی‌کردند. کارت‌ها فقط برای اتاق برنامه‌ریزی می‌شدند و تا شب دوباره از کار می‌افتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش می‌رفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش می‌کنند، اما گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر می‌رسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسب‌تر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر می‌کنم.

Henna
نوشته شده درجمعه, 23 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل رو توصیه نمی‌کنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمی‌کنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش

نکات مثبت

هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌توجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمی‌گفتند، هیچ لبخندی نمی‌زدند.

نکات منفی

مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بی‌ادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار می‌کردند که انگار زبان انگلیسی رو نمی‌فهمند، در حالی که خیلی واضح می‌فهمیدند.

Noguero
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

باید ازش اجتناب کرد

نکات مثبت

هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیف‌ترین قسمت بود! کابین‌ها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!

نکات منفی

نبود راحتی، اتاق‌ها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوری‌شده.

Ivo
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی حیف شد که با این هزینه انتظار داشتیم خدمات بهتری داشته باشیم.

نکات مثبت

ساختمان خود هتل دنج و راحت بود.

نکات منفی

اتاق‌ها تمیز نمی‌شدند، تنها کاری که می‌کردند این بود که تخت رو مرتب می‌کردند و دو حوله می‌گذاشتند، حتی با اینکه بارها گفتیم و می‌دانستند که ما سه نفر بودیم. علاوه بر این، فنجان‌های قهوه هیچ‌وقت عوض نمی‌شدند.

Agbulut
نوشته شده دردوشنبه, 12 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اقامت خوشایندی بود

Santo
نوشته شده درسه‌شنبه, 06 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 03 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی و بی‌نظیر

نکات مثبت

خیلی شیک، تمیز و باکلاس بود. خیلی راضی بودم، تبریک می‌گم و به همه توصیه می‌کنم.

نکات منفی

فاصله از استانبول یک ساعت با اتوبوس بود. پیشنهاد می‌کنم یک شاتل برای رفتن به مرکز شهر فراهم بشه تا از گرفتن اتوبوس که یک کیلومتر از هتل فاصله داره، راحت‌تر باشیم. همچنین تخت سوم در اتاق راحت نبود، یک تخت اضافی که جمع می‌شد قرار داده بودند.

Hamad
نوشته شده درجمعه, 02 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 21 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

در لابی هتل هیچ صفحه نمایش ارزی وجود ندارد و برای اقامت هیچ ارزی خریداری نمی‌کنند.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی خوب با من رفتار نکردند، اما همکارش، مدیر خانم، خیلی عالی بود. از ایشون خیلی ممنونم.

Adham
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمی‌شود!

نکات منفی

جستجو در وسایل شخصی مهمان‌ها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچ‌کس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربین‌ها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایل‌مون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی می‌کنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!

Ioan
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و بی‌نقص بود، اما متاسفانه در منطقه‌ای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.

نکات منفی

دوست داشتم پرسنل مهربان‌تر و بیشتر به نیازهای مهمان‌ها توجه می‌کردند.

Yasemin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت خوب، هتل خوب با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو می‌کنم؟ فکر می‌کنم بله.

نکات مثبت

ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل به‌طور مهربانانه‌ای ارتقا پیدا کردیم و در یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپریور اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاق‌ها خیلی راحت و بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافت‌چی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژه‌ای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما هرچه بهتر بشه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجاره‌ای‌مون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این سرویس خیلی خوب بود. صبحانه خوب بود، اما هیچ وقت همچین سمنیت‌های (سیمیت) بدی نخوردیم. خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) در اوایل هفته تازه بودن ولی اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمی‌آید، فقط سلف‌سرویس هست. متاسفانه ظروف هم همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجان‌ها و لیوان‌ها لکه‌های رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.

نکات منفی

کارت‌های دسترسی به اتاق به درستی کار نمی‌کردند. کارت‌ها فقط برای اتاق برنامه‌ریزی می‌شدند و تا شب دوباره از کار می‌افتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش می‌رفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش می‌کنند، اما گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر می‌رسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسب‌تر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر می‌کنم.

Henna
نوشته شده درجمعه, 23 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل رو توصیه نمی‌کنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمی‌کنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش

نکات مثبت

هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌توجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمی‌گفتند، هیچ لبخندی نمی‌زدند.

نکات منفی

مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بی‌ادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار می‌کردند که انگار زبان انگلیسی رو نمی‌فهمند، در حالی که خیلی واضح می‌فهمیدند.

Noguero
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

باید ازش اجتناب کرد

نکات مثبت

هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیف‌ترین قسمت بود! کابین‌ها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!

نکات منفی

نبود راحتی، اتاق‌ها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوری‌شده.

Ivo
نوشته شده درجمعه, 16 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 10 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی حیف شد که با این هزینه انتظار داشتیم خدمات بهتری داشته باشیم.

نکات مثبت

ساختمان خود هتل دنج و راحت بود.

نکات منفی

اتاق‌ها تمیز نمی‌شدند، تنها کاری که می‌کردند این بود که تخت رو مرتب می‌کردند و دو حوله می‌گذاشتند، حتی با اینکه بارها گفتیم و می‌دانستند که ما سه نفر بودیم. علاوه بر این، فنجان‌های قهوه هیچ‌وقت عوض نمی‌شدند.

Agbulut
نوشته شده دردوشنبه, 12 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 آذر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اقامت خوشایندی بود

Santo
نوشته شده درسه‌شنبه, 06 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 03 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی و بی‌نظیر

نکات مثبت

خیلی شیک، تمیز و باکلاس بود. خیلی راضی بودم، تبریک می‌گم و به همه توصیه می‌کنم.

نکات منفی

فاصله از استانبول یک ساعت با اتوبوس بود. پیشنهاد می‌کنم یک شاتل برای رفتن به مرکز شهر فراهم بشه تا از گرفتن اتوبوس که یک کیلومتر از هتل فاصله داره، راحت‌تر باشیم. همچنین تخت سوم در اتاق راحت نبود، یک تخت اضافی که جمع می‌شد قرار داده بودند.

Hamad
نوشته شده درجمعه, 02 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 21 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

در لابی هتل هیچ صفحه نمایش ارزی وجود ندارد و برای اقامت هیچ ارزی خریداری نمی‌کنند.

نکات منفی

پرسنل پذیرش خیلی خوب با من رفتار نکردند، اما همکارش، مدیر خانم، خیلی عالی بود. از ایشون خیلی ممنونم.

Adham
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بسیار بد، اصلاً توصیه نمی‌شود!

نکات منفی

جستجو در وسایل شخصی مهمان‌ها!!! وقتی کیفم که توی اتاق گذاشته بودم رو باز کردم، متوجه شدم که تمام وسایلم جابجا شده. وقتی ازشون پرسیدم، فقط گفتند که «هیچ‌کس در وسایل شما جستجو نکرده» و از نمایش فیلم دوربین‌ها امتناع کردند!! روز قبل از ترک هتل کسی وارد اتاق ما شد و در وسایل‌مون جستجو کرد، این کاملاً اقدامی غیرقابل قبول از یک هتلیه که خودش رو هتل ۵ ستاره معرفی می‌کنه. لطفاً اشتباه من رو تکرار نکنید و اینجا رزرو نکنید!

Ioan
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 11 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و بی‌نقص بود، اما متاسفانه در منطقه‌ای قرار ندارد که برای بازدید از جاهای گردشگری مناسب باشد.

نکات منفی

دوست داشتم پرسنل مهربان‌تر و بیشتر به نیازهای مهمان‌ها توجه می‌کردند.

Yasemin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

اقامت خوب، هتل خوب با پتانسیل بیشتر. آیا دوباره رزرو می‌کنم؟ فکر می‌کنم بله.

نکات مثبت

ما به عنوان خانواده (والدین + ۲ کودک + مادربزرگ) سفر کردیم. دو اتاق استاندارد رزرو کرده بودیم و در محل به‌طور مهربانانه‌ای ارتقا پیدا کردیم و در یک سوئیت دلوکس و یک اتاق سوپریور اقامت کردیم. هتل کمی قدیمی شده، اما با این حال اتاق‌ها خیلی راحت و بزرگ بودن. هنوز پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داشت. نظافت‌چی همیشه با لبخند و خیلی مهربان و پرکار بود. از خانم H.K. تشکر ویژه‌ای داریم. :) خانم پِلین از روابط عمومی هم خیلی تلاش کرد تا اقامت ما هرچه بهتر بشه. ما به راحتی کلیدهای ماشین اجاره‌ای‌مون رو به پرسنل دادیم و دیگه نگران پارکینگ نبودیم. این سرویس خیلی خوب بود. صبحانه خوب بود، اما هیچ وقت همچین سمنیت‌های (سیمیت) بدی نخوردیم. خیلی خیلی متاسفم! سبزیجات (جعفری، راکولا و ...) در اوایل هفته تازه بودن ولی اواخر هفته بیشتر شل و خشک شده بودن. توجه داشته باشید که در این هتل ۵ ستاره هیچ قهوه یا چای به میز نمی‌آید، فقط سلف‌سرویس هست. متاسفانه ظروف هم همیشه تمیز نبودند و بعضی از فنجان‌ها و لیوان‌ها لکه‌های رژلب داشتند که اصلاً خوشایند نبود.

نکات منفی

کارت‌های دسترسی به اتاق به درستی کار نمی‌کردند. کارت‌ها فقط برای اتاق برنامه‌ریزی می‌شدند و تا شب دوباره از کار می‌افتادند. من تقریباً هر روز به پذیرش می‌رفتم تا کارت جدید بگیرم. پرسنل تلاش می‌کنند، اما گاهی اوقات کمی دست و پا چلفتی به نظر می‌رسند. کمی بیشتر مهربانی در پذیرش و رستوران مناسب‌تر بود. شاید هم من انتظار زیادی داشتم، اینم ممکنه باشه. شکایتم توسط خانم پِلین از روابط عمومی جدی گرفته شد و به عنوان جبران، شب به رستوران گرینی دعوت شدیم. باز هم ازشون تشکر می‌کنم.

Henna
نوشته شده درجمعه, 23 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 13 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل رو توصیه نمی‌کنم و دوباره رزرو نخواهم کرد چون اصلاً به شما توجه نمی‌کنند، مخصوصاً پرسنل پذیرش

نکات مثبت

هتل به طور کلی قابل قبول بود، اما پرسنل خیلی بی‌ادب و بی‌توجه بودند. اصلاً به شما خوشامد نمی‌گفتند، هیچ لبخندی نمی‌زدند.

نکات منفی

مشکل اصلی با پرسنل بود، مخصوصاً در پذیرش. خیلی بی‌ادب بودند و اصلاً به ما خوشامد نگفتند. وقتی رسیدیم، ما رو نادیده گرفتن. وقتی از طریق تلفن چیزی خواستیم، توجهی نکردند. ما یک نوزاد با خودمون داشتیم و از گرمایش شیر امتناع کردند. طوری رفتار می‌کردند که انگار زبان انگلیسی رو نمی‌فهمند، در حالی که خیلی واضح می‌فهمیدند.

Noguero
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

باید ازش اجتناب کرد

نکات مثبت

هتل خیلی کثیف بود، ارتباط با پرسنل سخت بود. اسپا کثیف‌ترین قسمت بود! کابین‌ها خراب شده بودن و رژلب روی دیوارها بود!

نکات منفی

نبود راحتی، اتاق‌ها خیلی گرم و خیلی پر سر و صدا بودند. صبحانه متنوع بود اما کیفیت غذاها پایین بود، قهوه فوری و محصولات فرآوری‌شده.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.