هتل رویال رز ابوظبی

هتل رویال رز ابوظبیRoyal Rose Abu Dhabi

8.9از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / ابوظبی / امارات متحده عربی
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل رویال رز ابوظبی

هتل رویال رز یک هتل پنج ستاره لوکس در مرکز ابوظبی است. نمای بیرونی آن به قصرهای فرانسوی قرن هفدهم اشاره دارد. این هتل دارای استخر روباز، باشگاه ورزشی و اسپا است. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع و مبلمان شیک، دکوراسیونی باروک دارند. هر اتاق یک ناحیه نشیمن کوچک با تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و کتری برقی دارد. سوئیت‌ها شامل یک اتاق نشیمن و بالکنی با نمایی از شهر هستند. مهمانان می‌توانند از گزینه‌های متنوع غذاخوری در هتل رویال رز لذت ببرند که از غذاهای عربی تا بین‌المللی را شامل می‌شود. کافه برازری مجموعه‌ای از چای و نوشیدنی‌های تازه، تا اسنک‌های لذیذ و کیک‌های تخصصی را ارائه می‌دهد. کورنیچ ابوظبی و پیاده‌راه آن که شامل کافه‌های روباز و ساحل طولانی با امکانات ورزش‌های آبی است، تنها 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد. بازار سووق سنتی، قلعه ابوظبی و نقاط دیدنی دیگر در دسترس هستند. زوج‌ها به خصوص این موقعیت را پسندیده‌اند...

امکانات و تفریحات هتل رویال رز ابوظبی

سرویس بهداشتی و حمام
  • دمپایی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • لباس حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 14:00
زمان خروجتا ساعت 12:00
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک الکترا2,400 ft
  • باغ‌های کاپیتال0.8 mi
  • باغ کاپیتال1 mi
  • پارک فرمال1.1 mi
  • پارک میراث1.4 mi
  • پارک دریاچه1.4 mi
  • پارک البحیره1.4 mi
  • خدمات پارکینگ منحصر به فرد1.6 mi
  • قصر الحصن1.7 mi
  • قصر الحصن1.7 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] پرینتانیا500 ft
  • [رستوران] باروککو500 ft
  • [رستوران] الفروج فرش150 ft
جاذبه‌های برتر
  • پارک شهری1.8 mi
  • برج لندمارک1.8 mi
  • قصر المنهل2 mi
  • پارک خانوادگی2.2 mi
  • پارک الخلدیه2.8 mi
  • برج‌های البحر3.8 mi
  • پارک مرکزی مشرف3.9 mi
  • دهکده میراث4.9 mi
  • لوور ابوظبی4.9 mi
  • چشم ابوظبی5 mi
سواحل اطراف
  • ساحل ابوظبی1.8 mi
  • ساحل الساحل2.6 mi
  • ساحل کورنیش2.7 mi
  • باشگاه ساحلی نیشن ریویرا3.7 mi
  • باشگاه ساحلی بی‌اشور4.5 mi

آدرس و موقعیت هتل رویال رز ابوظبی

1025 Sheikh Zayed the 1st Street, Al Markaziyah District, 000 Abu Dhabi, United Arab Emirates

سوالات متداول

چه کارهایی می‌توان در هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون انجام داد؟هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون خدمات و فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): اسپا، باشگاه بدنسازی، ماساژ،...
چه نوع اتاق‌هایی می‌توان در هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون رزرو کرد؟اتاق‌های موجود در هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون شامل: دو نفره، آپارتمان، سه نفره، سوئیت، خانوادگی.
هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون تا مرکز ابوظبی چقدر فاصله دارد؟هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون 1500 فوت تا مرکز ابوظبی فاصله دارد. تمام فواصل به‌طور مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فاصله‌های واقعی ممکن است...
هزینه اقامت در هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون چقدر است؟قیمت‌ها در هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون بسته به مدت اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت است.
زمان ورود و خروج در هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون چه ساعتی است؟ورود به هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون از ساعت 2:00 بعدازظهر و خروج تا ساعت 12:00 ظهر است.
آیا هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات استخر و دیگر امکانات در این صفحه قابل مشاهده است.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون سرو می‌شود؟مهمانان هتل رویال رز ابوظبی، از مجموعه کوریو متعلق به هتل هیلتون می‌توانند از صبحانه با امتیاز بالا لذت ببرند (امتیاز نظرات مهمانان: 8.1). گزینه‌های صبحانه شامل: قاره‌ای،...

امتیازات و نظرات میهمانان هتل رویال رز ابوظبی

8.9از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.1
امکانات
8.8
پاکیزگی
9
راحتی
9.1
نسبت ارزش به هزینه
8.8
موقعیت
8.8
Wifi رایگان
8.5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل رویال رز ابوظبی به طور کلی با استقبال خوبی از سوی مهمانان مواجه شده است. نقاط قوت هتل شامل پرسنل خوش برخورد و پیگیر، تمیزی اتاق‌ها، خدمات عالی (به ویژه در رستوران با حضور بلال) و امکانات خوب اتاق‌ها (جادار بودن، تخت‌های راحت، وجود دوش و وان، سشوار و اتو) است. همچنین، تنوع و کیفیت صبحانه و امکان ارتقای رایگان اتاق برای مهمانان جدید مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، برخی از مهمانان از هزینه بالای صبحانه و موقعیت مکانی هتل (نزدیکی به مغازه‌های کامپیوتر و تجمع کارگران آسیایی) ناراضی بوده‌اند. همچنین، رفتار پرسنل پذیرش از نظر برخی افراد فاقد صمیمیت لازم بوده است.
نکات مثبت
پرسنل خوش برخورد و پیگیر
تمیزی اتاق‌ها
خدمات عالی (به ویژه در رستوران با حضور بلال)
امکانات خوب اتاق‌ها (جادار بودن، تخت‌های راحت، وجود دوش و وان، سشوار و اتو)
تنوع و کیفیت صبحانه
امکان ارتقای رایگان اتاق برای مهمانان جدید
تلاش پرسنل برای فراهم کردن تجربه ای به یاد ماندنی برای مهمانان (مثلا تزیین اتاق تولد)
ارائه قهوه دستگاه به صورت رایگان در بوفه و امکان بردن آن به صورت بیرون بر
وجود امکان early check-in و منطقی بودن هزینه آن
نکات منفی
هزینه بالای صبحانه
موقعیت مکانی هتل (نزدیکی به مغازه‌های کامپیوتر و تجمع کارگران آسیایی)
رفتار فاقد صمیمیت پرسنل پذیرش از نظر برخی افراد
نا مناسب بودن تخت های یک نفره در مقایسه با تخت های کینگ سایز
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل رویال رز ابوظبی

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحانه رایگان رو فعال کنید، یا ارزون ترش کنید.

نکات مثبت

از موقعیت مکانی، تمیزی اتاق ها و پرسنل خوش برخورد خوشم اومد. تا ساحل ۲۰-۳۰ دقیقه پیاده راهه، با تاکسی ۵-۶ دقیقه. بهتره اتاق رو از قبل رزرو کنید، چون همون روز خیلی گرون میشه.

نکات منفی

خوشم نیومد که صبحانه شاملش نمیشه، و اگه بخوای صبحانه رو جدا بگیری، خیلی گرون درمیاد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه، همه پرسنل خیلی پیگیر و تمام تلاششون رو می‌کنن که تو هر زمینه‌ای کمک کنن. چون خیلی زودتر از ساعتی که برنامه ریخته بودیم رسیدیم، مجبور شدیم هزینه ورود زودهنگام رو پرداخت کنیم، ولی این هزینه خیلی منطقی بود و اینکه چنین امکانی وجود داشت، واقعاً خوب بود. تو صبحونه، تنوع غذاها جوریه که هر ملیتی رو راضی می‌کنه. هم برای کسی که می‌خواد طعم‌های مختلف رو امتحان کنه، هم برای کسی که می‌خواد یه صبحونه کلاسیک بخوره، گزینه‌های خیلی خوبی هست. گارسون‌ها هم مثل بقیه پرسنل خیلی پیگیر هستن. تو طول پنج روز، هر روز بعد از صبحونه ازمون می‌پرسیدن که راضی بودیم یا نه و دائم بازخورد می‌گرفتن که خودشون رو بهتر کنن. اینکه نه فقط قهوه دمی، بلکه قهوه‌های دستگاهی رو هم به صورت رایگان تو بوفه گذاشته بودن، خیلی خوشحالمون کرد. تازه می‌تونستیم این قهوه رو با خودمون ببریم، اینکه به این موضوع هم فکر کرده بودن، خیلی عالی بود. در آخر، زمانی که ما اقامت داشتیم، تولد مادرم بود و من تو طول روز یه ایمیل زدم و این موضوع رو اطلاع دادم. گفتن که یه کیک رایگان برامون میارن، از این حرکتشون خیلی خوشحال شدم و وقتی وارد اتاق شدم، حتی خودم هم تعجب کردم. همه جای اتاق رو با بادکنک‌های قرمز تزیین کرده بودن، با حوله روی تخت یه کیک درست کرده بودن، با گلبرگ‌های گل رز تزیین کرده بودن و یه کیک خیلی خوشمزه گذاشته بودن. همه جزئیات برای مهمون به ریزترین شکل ممکن در نظر گرفته شده بود. اینکه در حین انجام همه این کارها با یه ذره هم ناراحتی مواجه نشدیم و دائم با روی خوش پذیرایی شدیم، خیلی خوشحالمون کرد. از همه چیز ممنونیم. به هر کسی که داره فکر می‌کنه، حتماً پیشنهاد می‌کنیم.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چیز عالی بود و ارزش یه هتل ۵ ستاره رو داشت

نکات منفی

لطفاً، پرسنل پذیرش، یه لبخند که هزینه‌ای نداره و بهتون صدمه نمیزنه! اینجا یه هتل ۵ ستاره‌ست، من شخصاً دوست دارم حس کنم که بهم خوش‌آمد میگن... یا حداقل، تا وقتی که این حس رو پیدا نکردید، اداش رو دربیارید.

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس اما موقعیتش کنار مغازه های کامپیوتر و کارگرای آسیاییه

نکات مثبت

خدمات پارک ماشین و کارمندان پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه های کامپیوتر و خیابون پر از کارگرای آسیاییه

Ergin
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اوقات خوبی رو در ابوظبی گذروندم. ممنون از کارکنان Royal Rose.

نکات مثبت

اتاق های عالی، جادار، تخت بزرگ و راحت، تو حموم هم کابین دوش بود هم وان. تو اتاق سشوار بود و چیزی که کم پیدا میشه - اتو. وقتی فهمیدن بار اوله که اومدیم ابوظبی، اتاقمون رو رایگان به executive ارتقا دادن. ممنون از بلال تو پذیرش. صبحونه ها به صورت بوفه با انتخاب خیلی زیادی از منو سرو میشه.

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحانه رایگان رو فعال کنین یا ارزونترش کنین.

نکات مثبت

من از موقعیت مکانی، تمیزی اتاق ها و پرسنل خوش برخورد خوشم اومد. تا ساحل ۲۰-۳۰ دقیقه پیاده راهه، با تاکسی ۵-۶ دقیقه. بهتره اتاق رو از قبل رزرو کنین، چون روز به روز خیلی گرون میشه.

نکات منفی

دوست نداشتم که صبحانه شامل نمیشه، و اگه بخوای صبحانه رو جدا بگیری، خیلی گرون میشه.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه، همه کارکنان خیلی دلسوز هستن و تمام تلاششون رو می کنن تا تو هر زمینه ای کمک کنن. چون خیلی زودتر از زمانی که برنامه ریزی کرده بودیم رسیدیم، مجبور شدیم هزینه ورود زود هنگام رو پرداخت کنیم، اما این هزینه در سطح بسیار معقولی نگه داشته شده بود و این واقعا خوبه که چنین گزینه ای ارائه میشه. تو صبحانه، انواع غذاهایی وجود داره که هر شهروند کشوری رو راضی میکنه. گزینه های بسیار خوبی هم برای کسایی که می خوان طعم های مختلف رو بچشن و هم برای کسایی که می خوان صبحانه کلاسیک بخورن وجود داره. گارسون ها هم مثل همه کارکنان خیلی دلسوز هستن. در طول پنج روز، بعد از هر صبحانه، از ما می پرسیدن که آیا راضی هستیم یا نه و به طور مداوم برای پیشرفت خودشون بازخورد می گرفتن. این که نه تنها قهوه دم کرده، بلکه گزینه های قهوه دستگاه رو هم به صورت رایگان تو بوفه باز گذاشتن، من رو خیلی خوشحال کرد. علاوه بر این، می تونین این قهوه رو به صورت بیرون بر هم بخرین، این هم خیلی خوبه که بهش فکر شده. در نهایت، وقتی ما اقامت داشتیم، تولد مادرم بود و من تو طول روز یه ایمیل زدم و این موضوع رو اطلاع دادم. اونا گفتن که یه کیک رایگان ارائه میدن، من از این حرکتشون خیلی خوشحال شدم و وقتی وارد اتاق شدم، خودم هم تعجب کردم. همه جای اتاق با بادکنک های قرمز تزیین شده بود، روی تخت با حوله کیک درست شده بود، با گلبرگ های گل رز رنگ آمیزی شده بود و یه کیک با طعم فوق العاده گذاشته شده بود. هر جزئیات، با نهایت دقت برای مشتری ای که اقامت میکنه در نظر گرفته شده. این که در حین انجام همه این کارها، با یه موقعیت منفی روبرو نشیم و به طور مداوم با روی خوش پذیرایی بشیم، ما رو خیلی خوشحال کرد. از همه چیز ممنونیم. به همه کسایی که دارن فکر می کنن هم به شدت توصیه می کنیم.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چیز عالی بود و ارزش هتل ۵ ستاره رو داشت

نکات منفی

افراد پذیرش، لطفا، یه لبخند هیچ هزینه ای نداره و بهتون آسیب نمیزنه! اینجا یه هتل ۵ ستاره است، من شخصا دوست دارم حس کنم از من استقبال میشه... یا حداقل، تا وقتی که بهش برسی، تظاهر کن.

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس اما موقعیتش کنار مغازه های کامپیوتر و کارگرای آسیاییه

نکات مثبت

سرویس پارک ماشین و کارمندای پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه های کامپیوتره و خیابون پر از کارگرای آسیاییه

Ergin
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اوقات خوبی رو در ابوظبی گذروندم. از کارکنان رویال رز ممنونم.

نکات مثبت

اتاق های عالی، جادار، تخت خواب بزرگ و راحت، تو حموم هم دوش کابین هست و هم وان. تو اتاق سشوار و چیزی که کم پیدا میشه - اتو - وجود داشت. وقتی فهمیدن اولین بارمونه که ابوظبی هستیم، اتاق ما رو به صورت رایگان به اتاق اجرایی ارتقا دادن. از بلال تو پذیرش ممنونم. صبحانه ها به صورت بوفه با انتخاب خیلی گسترده منو سرو میشه.

Natia
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود، مخصوصاً پرسنل. بلال توی رستوران خیلی کمک‌کننده و خوش‌برخورد بود.

Pooja
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه اقامت به‌یاد‌موندنی

نکات مثبت

اتاق فوق‌العاده بود. خیلی بزرگ و راحت بود، مخصوصاً برای یه خونواده‌ی ۳ نفره. سرویس اتاق هم خوب بود و پرسنل خیلی مؤدب و خوش‌برخورد بودن.

نکات منفی

تختای یه نفره می‌تونست بهتر باشه. در مقایسه با تخت کینگ‌سایزی که گذاشته بودن، خیلی راحت نبود.

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحونه رو رایگان کنید، یا ارزون‌ترش کنید.

نکات مثبت

موقعیت مکانی، تمیزی اتاق‌ها و پرسنل خوش‌برخورد رو دوست داشتم. تا ساحل 20-30 دقیقه پیاده‌روی داره، با تاکسی 5-6 دقیقه. بهتره اتاق رو از قبل رزرو کنید، چون همون روز خیلی گرون‌تره.

نکات منفی

خوشم نیومد که صبحونه شامل نمی‌شد، و اگه بخوایم جدا صبحونه بگیریم، خیلی گرون درمیاد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه، همه کارمندا خیلی پیگیر بودن و هر کاری از دستشون برمیومد برای کمک انجام می‌دادن. چون خیلی زودتر از ساعتی که برنامه‌ریزی کرده بودیم رسیدیم، مجبور شدیم هزینه چک‌این زودتر رو بدیم، اما این هزینه خیلی مناسب بود و اینکه چنین امکانی وجود داشت واقعاً عالی بود. صبحونه انواع غذاها رو داره که هر شهروندی رو راضی می‌کنه. هم برای کسایی که می‌خوان طعم‌های مختلف رو امتحان کنن و هم برای کسایی که می‌خوان یه صبحونه کلاسیک بخورن، گزینه‌های خیلی خوبی داره. گارسون‌ها هم مثل همه کارمندا خیلی پیگیرن. در طول پنج روز، هر روز بعد از صبحونه می‌پرسیدن که راضی بودیم یا نه و مدام برای بهتر شدن بازخورد می‌گرفتن. اینکه نه تنها قهوه دمی، بلکه گزینه‌های قهوه دستگاهی رو هم به صورت رایگان تو بوفه گذاشته بودن، خیلی خوشحالم کرد. تازه می‌تونستیم این قهوه رو بیرون هم ببریم، این هم خیلی فکر شده بود. آخر سر، زمانی که ما اونجا بودیم، تولد مادرم بود و من در طول روز یه ایمیل زدم و این موضوع رو اطلاع دادم. گفتن که یه کیک رایگان می‌دن، من از این حرکتشون خیلی خوشحال شده بودم و وقتی وارد اتاق شدم، حتی خودم هم تعجب کردم. همه جای اتاق با بادکنک‌های قرمز تزئین شده بود، یه کیک با حوله روی تخت درست شده بود، با گلبرگ‌های گل رز تزیین شده بود و یه کیک خوشمزه هم گذاشته بودن. همه جزئیات برای مشتری که می‌خواد اقامت کنه تا ریزترین نکات در نظر گرفته شده بود. اینکه در حین انجام همه این کارها با هیچ وضعیت منفی روبرو نشدیم و مدام با روی خوش ازمون پذیرایی می‌کردن، خیلی خوشحالمون کرد. از همه چیز ممنونیم. به هر کسی که فکر می‌کنه، به شدت توصیه می‌کنیم.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چی عالی بود و ارزش هتل 5 ستاره رو داشت.

نکات منفی

پرسنل پذیرش، لطفاً یه لبخند هیچ هزینه‌ای نداره و بهتون آسیبی نمی‌زنه! اینجا هتل 5 ستاره‌اس، من شخصاً دوست دارم حس کنم که ازم استقبال می‌شه... یا حداقل، تا وقتی یاد می‌گیرید، اداشو در بیارید.

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس، اما موقعیتش کنار مغازه‌های کامپیوتر و کارگرای آسیاییه

نکات مثبت

خدمات پارک ماشین و پرسنل پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه‌های کامپیوتره و خیابون پر از کارگرای آسیاییه

Ergin
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اوقات خوبی رو در ابوظبی گذروندم. ممنون از پرسنل Royal Rose.

نکات مثبت

اتاق‌های عالی، جادار، تخت بزرگ و راحت، تو حموم هم دوش کابین داره هم وان. تو اتاق سشوار بود و چیزی که کم پیش میاد - اتو. وقتی فهمیدن اولین بارمونه که ابوظبی اومدیم، اتاقمون رو رایگان به executive ارتقا دادن. ممنون از بلال تو پذیرش. صبحونه به صورت بوفه با انتخاب خیلی زیادی از منو سرو می‌شه.

Natia
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود، مخصوصاً پرسنل. بلال توی رستوران خیلی کمک‌کننده و خوش‌برخورد بود.

Pooja
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه اقامت به یاد موندنی

نکات مثبت

اتاق فوق‌العاده بود. خیلی جادار و راحت بود برای یه خانواده سه نفره. سرویس اتاق خوب بود و پرسنل خیلی مؤدب و خوش‌برخورد بودن.

نکات منفی

تخت‌های یه نفره می‌تونست بهتر باشه. به نسبت تخت کینگ‌سایز، خیلی راحت نبودن.

Ilan
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

طراحی خاص، خدمات عالی و موقعیت مکانی بی‌نظیر

نکات مثبت

طراحی خاص، خدمات عالی، اتاق عالی و ارتقا رایگان اتاق.

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحونه رو رایگان کنید، یا حداقل ارزون‌ترش کنید.

نکات مثبت

از موقعیت مکانی، تمیزی اتاق‌ها و پرسنل خوش‌برخورد خوشم اومد. تا ساحل پیاده ۲۰-۳۰ دقیقه راهه، با تاکسی ۵-۶ دقیقه. بهتره اتاق رو زودتر رزرو کنید، چون اگه همون روز بخواید بگیرید خیلی گرون‌تر درمیاد.

نکات منفی

اینکه صبحونه شاملش نبود رو دوست نداشتم، و اگه می‌خواستی جدا بگیری، خیلی گرون تموم می‌شد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه بگم که همه پرسنل خیلی پیگیر بودن و هر کاری از دستشون برمیومد انجام می‌دادن تا کمک کنن. ما خیلی زودتر از اون ساعتی که گفته بودیم رسیدیم و مجبور شدیم یه هزینه‌ای برای early check-in بدیم، ولی این هزینه خیلی منطقی بود و اینکه چنین آپشنی وجود داشت واقعاً خوب بود. تو صبحونه‌شون یه عالمه چیز میز پیدا می‌شد که هر جور آدمی رو راضی می‌کرد. هم برای اونایی که دلشون می‌خواست یه چیز جدید امتحان کنن، هم برای اونایی که یه صبحونه‌ی کلاسیک می‌خواستن، انتخاب‌های خیلی خوبی داشتن. گارسون‌ها هم مثل بقیه پرسنل خیلی پیگیر بودن. هر روز بعد از صبحونه ازمون می‌پرسیدن که راضی بودیم یا نه و سعی می‌کردن بازخورد بگیرن تا بهتر بشن. تازه، نه تنها قهوه دمی، بلکه قهوه‌های دستگاهی هم تو بوفه گذاشته بودن که خیلی حال داد. تازه می‌شد این قهوه‌ها رو take away هم کرد، خیلی فکر شده بود. آخرش هم بگم که موقعی که ما اونجا بودیم، تولد مامانم بود و من تو یه ایمیل اینو بهشون گفتم. گفتن یه کیک مجانی برامون میارن، من که خیلی خوشحال شدم از این حرکتشون، ولی وقتی رفتم تو اتاق از چیزی که دیدم حسابی سورپرایز شدم. همه جای اتاق رو با بادکنک قرمز تزئین کرده بودن، رو تخت با حوله یه کیک درست کرده بودن، گلبرگ گل ریخته بودن و یه کیک خوشمزه هم گذاشته بودن. معلوم بود که به ریزترین جزئیات برای مشتری‌هاشون فکر می‌کنن. با وجود این همه کار، هیچ نکته منفی‌ای ندیدیم و همه‌ش با روی خوش باهامون برخورد کردن که خیلی حال داد. از همه‌شون ممنونیم. به هر کی که داره فکر می‌کنه بره اونجا، پیشنهاد می‌کنم حتماً بره.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چی عالی بود و ارزش ۵ ستاره رو داشت.

نکات منفی

یه خواهش از مسئولای پذیرش دارم، یه لبخند که چیزی ازتون کم نمی‌کنه! اینجا یه هتل ۵ ستاره‌ست، من دوست دارم وقتی میام اینجا حس کنم که از اومدنم خوشحال شدن… حداقل تظاهر کنید!

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس، ولی کنار مغازه‌های کامپیوتر و کارگرای آسیایی

نکات مثبت

خدمت پارک ماشین و پرسنل پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه‌های کامپیوتر و خیابونی پر از کارگر آسیاییه.

Ergin
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

وقت خوبی رو تو ابوظبی گذروندم. ممنون از پرسنل Royal Rose.

نکات مثبت

اتاق‌های عالی، بزرگ، تخت خیلی راحت و بزرگ، تو حموم هم دوش بود هم وان. تو اتاق سشوار بود و یه چیز که خیلی کم پیدا می‌شه – اتو. وقتی فهمیدن بار اوله که اومدیم ابوظبی، اتاقمون رو مجانی ارتقا دادن به executive. ممنون از بلال تو پذیرش. صبحونه رو به صورت بوفه با یه عالمه انتخاب مختلف سرو می‌کنن.

Natia
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود، مخصوصاً پرسنل. بلال توی رستوران خیلی کمک‌کننده و خوش‌برخورد بود.

Pooja
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه اقامت به‌یاد‌موندنی

نکات مثبت

اتاق فوق‌العاده بود. خیلی بزرگ و راحت بود، مخصوصاً برای یه خونواده‌ی ۳ نفره. سرویس اتاق هم خوب بود و پرسنل خیلی مؤدب و خوش‌برخورد بودن.

نکات منفی

تختای یه نفره می‌تونست بهتر باشه. در مقایسه با تخت کینگ‌سایزی که گذاشته بودن، خیلی راحت نبود.

Ilan
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

استایل و دکور خاص، خدمات و موقعیت مکانی عالی.

نکات مثبت

دکور خاص، خدمات عالی، اتاق عالی، ارتقای مجانی

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحونه رو رایگان کنید، یا حداقل ارزون‌ترش کنید.

نکات مثبت

از موقعیت مکانی، تمیزی اتاق‌ها و پرسنل خوش‌برخورد خوشم اومد. تا ساحل پیاده ۲۰-۳۰ دقیقه راهه، با تاکسی ۵-۶ دقیقه. بهتره اتاق رو زودتر رزرو کنید، چون اگه همون روز بخواید بگیرید خیلی گرون‌تر درمیاد.

نکات منفی

اینکه صبحونه شاملش نبود رو دوست نداشتم، و اگه می‌خواستی جدا بگیری، خیلی گرون تموم می‌شد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه، همه کارکنان خیلی پیگیر و تمام تلاششون رو می کنن تا تو هر زمینه ای کمک کنن. چون خیلی زودتر از زمانی که برنامه ریزی کرده بودیم رسیدیم، مجبور شدیم هزینه چک-این زود هنگام رو پرداخت کنیم، اما این هزینه خیلی معقول بود و اینکه چنین گزینه ای وجود داشت واقعا خوبه. تو صبحونه انقدر تنوع غذایی هست که هر کسی با هر سلیقه ای رو راضی می کنه. هم برای کسایی که می خوان طعم های مختلف رو امتحان کنن، هم برای کسایی که می خوان یه صبحونه کلاسیک بخورن، انتخاب های خیلی خوبی داره. گارسون ها هم مثل همه کارکنان خیلی پیگیر هستن. تو این پنج روز، بعد از هر صبحونه می پرسیدن که راضی بودیم یا نه و برای بهتر شدن، بازخورد می گرفتن. اینکه نه تنها قهوه دمی، بلکه قهوه دستگاه رو هم به صورت رایگان تو بوفه گذاشته بودن، خیلی خوشحالم کرد. تازه می تونستین این قهوه رو بیرون هم ببرین، اینکه به این موضوع هم فکر کرده بودن خیلی خوبه. آخر اینکه، زمانی که ما اونجا بودیم، تولد مادرم بود و تو طول روز ایمیل زدم و این موضوع رو اطلاع دادم. گفتن یه کیک رایگان می دن، از این حرکتشون خیلی خوشحال شده بودم و وقتی وارد اتاق شدم، حتی خودم هم تعجب کردم. همه جای اتاق با بادکنک های قرمز تزیین شده بود، با حوله روی تخت یه کیک درست کرده بودن، با گلبرگ های رز رنگ آمیزی شده بود و یه کیک خیلی خوشمزه گذاشته بودن. همه جزئیات برای مسافری که اونجا اقامت داره، با ریزترین نکاتش هم در نظر گرفته شده. در حین انجام همه این کارها، با هیچ مورد منفی ای روبرو نشدیم و اینکه مدام با روی خوش از ما پذیرایی می کردن، خیلی خوشحالمون کرد. از همه چیز ممنونیم. به هر کسی که داره فکر می کنه، به شدت پیشنهاد می کنیم.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چی عالی بود و ارزش هتل 5 ستاره رو داشت

نکات منفی

پرسنل پذیرش، لطفا، یه لبخند که چیزی ازتون کم نمی کنه! هتل 5 ستاره است، من شخصا دوست دارم حس کنم بهم خوش آمد گفتن... یا حداقل، تا وقتی بهش نرسیدین، اداشو دربیارین.

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس اما موقعیت آن در کنار مغازه های کامپیوتر و کارگران آسیایی است

نکات مثبت

سرویس پارک ماشین و کارکنان پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه های کامپیوتر است و خیابان پر از کارگران آسیایی است

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحانه رو رایگان کنین یا حداقل ارزون‌ترش کنین.

نکات مثبت

از موقعیت مکانی، تمیزی اتاق‌ها و برخورد خوب پرسنل خوشم اومد. تا ساحل پیاده ۲۰-۳۰ دقیقه راهه، با تاکسی ۵-۶ دقیقه. بهتره اتاق رو از قبل رزرو کنین، چون اگه همون روز رزرو کنین خیلی گرون‌تر درمیاد.

نکات منفی

خوشم نیومد که صبحانه جزو قیمت اتاق نبود و اگه جدا می‌خواستی بگیری خیلی گرون تموم می‌شد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه بگم که همه پرسنل خیلی پیگیر بودن و هر کاری از دستشون برمیومد برای کمک انجام می‌دادن. ما خیلی زودتر از چیزی که فکرشو می‌کردیم رسیدیم و مجبور شدیم برای زودتر تحویل گرفتن اتاق یه هزینه بپردازیم، ولی این هزینه خیلی منطقی بود و اینکه این امکان رو برامون فراهم کردن خیلی خوب بود. تنوع غذاها تو صبحونه خیلی زیاد بود و هر کسی با هر سلیقه‌ای رو راضی می‌کرد. هم کسایی که دنبال طعم‌های جدید بودن و هم کسایی که می‌خواستن یه صبحونه معمولی بخورن، انتخاب‌های خیلی خوبی داشتن. گارسون‌ها هم مثل بقیه پرسنل خیلی پیگیر بودن. هر روز بعد از صبحونه ازمون می‌پرسیدن که راضی بودیم یا نه و می‌خواستن بدونن چطوری می‌تونن بهتر شن. خیلی خوشحال شدیم که علاوه بر قهوه دمی، قهوه‌های دستگاهی هم توی بوفه به صورت رایگان بود. تازه می‌شد این قهوه‌ها رو با خودمون هم ببریم، خیلی فکر شده بود. آخر سر هم بگم که تولد مامانم بود و من این موضوع رو بهشون ایمیل زدم. گفتن یه کیک رایگان برامون میارن، از این لطفشون خیلی خوشحال شدم و وقتی وارد اتاق شدیم، از چیزی که دیدم واقعا شوکه شدم. همه جای اتاق رو با بادکنک‌های قرمز تزیین کرده بودن، با حوله‌ها روی تخت یه کیک درست کرده بودن، گلبرگ‌های گل ریخته بودن و یه کیک خیلی خوشمزه هم گذاشته بودن. معلوم بود که به همه جزئیات برای آسایش مشتری‌هاشون فکر کردن. در طول این مدت هیچ مشکلی پیش نیومد و همه با روی خوش ازمون پذیرایی کردن. از همه چی ممنونیم. به همه پیشنهاد می‌کنیم که اینجا رو انتخاب کنن.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چی عالی بود و واقعاً ارزش ۵ ستاره رو داشت.

نکات منفی

پرسنل پذیرش، یه لبخند که هزینه‌ای نداره! اینجا یه هتل ۵ ستاره‌ست، من دوست دارم حس کنم که بهم خوش‌آمد میگن... حداقل تظاهر کنین تا بالاخره یاد بگیرین.

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس ولی کنار مغازه‌های کامپیوتر و کارگرهای آسیایی

نکات مثبت

خدمات پارک ماشین و پرسنل پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه‌های کامپیوتره و خیابون پر از کارگرهای آسیاییه.

Ergin
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

من اوقات خیلی خوبی رو تو ابوظبی گذروندم. ممنون از پرسنل Royal Rose.

نکات مثبت

اتاق‌ها عالی و بزرگ بودن، یه تخت بزرگ و راحت داشت، تو حموم هم کابین دوش بود هم وان. تو اتاق سشوار بود و یه چیز خیلی کم پیدا - اتو. وقتی فهمیدن اولین باره اومدیم ابوظبی، اتاقمون رو به صورت رایگان به اجرایی ارتقا دادن. ممنون از بلال تو پذیرش. صبحونه‌ها به صورت بوفه با تنوع خیلی زیاد ارائه می‌شد.

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحونه رو رایگان کنید، یا حداقل ارزون‌ترش کنید.

نکات مثبت

از موقعیت مکانی، تمیزی اتاق‌ها و پرسنل خوش‌برخورد خوشم اومد. تا ساحل پیاده ۲۰-۳۰ دقیقه راهه، با تاکسی ۵-۶ دقیقه. بهتره اتاق رو زودتر رزرو کنید، چون اگه همون روز بخواید بگیرید خیلی گرون‌تر درمیاد.

نکات منفی

اینکه صبحونه شاملش نبود رو دوست نداشتم، و اگه می‌خواستی جدا بگیری، خیلی گرون تموم می‌شد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه بگم که همه پرسنل خیلی پیگیر بودن و هر کاری از دستشون برمیومد انجام می‌دادن تا کمک کنن. ما خیلی زودتر از اون ساعتی که گفته بودیم رسیدیم و مجبور شدیم یه هزینه‌ای برای early check-in بدیم، ولی این هزینه خیلی منطقی بود و اینکه چنین آپشنی وجود داشت واقعاً خوب بود. تو صبحونه‌شون یه عالمه چیز میز پیدا می‌شد که هر جور آدمی رو راضی می‌کرد. هم برای اونایی که دلشون می‌خواست یه چیز جدید امتحان کنن، هم برای اونایی که یه صبحونه‌ی کلاسیک می‌خواستن، انتخاب‌های خیلی خوبی داشتن. گارسون‌ها هم مثل بقیه پرسنل خیلی پیگیر بودن. هر روز بعد از صبحونه ازمون می‌پرسیدن که راضی بودیم یا نه و سعی می‌کردن بازخورد بگیرن تا بهتر بشن. تازه، نه تنها قهوه دمی، بلکه قهوه‌های دستگاهی هم تو بوفه گذاشته بودن که خیلی حال داد. تازه می‌شد این قهوه‌ها رو take away هم کرد، خیلی فکر شده بود. آخرش هم بگم که موقعی که ما اونجا بودیم، تولد مامانم بود و من تو یه ایمیل اینو بهشون گفتم. گفتن یه کیک مجانی برامون میارن، من که خیلی خوشحال شدم از این حرکتشون، ولی وقتی رفتم تو اتاق از چیزی که دیدم حسابی سورپرایز شدم. همه جای اتاق رو با بادکنک قرمز تزئین کرده بودن، رو تخت با حوله یه کیک درست کرده بودن، گلبرگ گل ریخته بودن و یه کیک خوشمزه هم گذاشته بودن. معلوم بود که به ریزترین جزئیات برای مشتری‌هاشون فکر می‌کنن. با وجود این همه کار، هیچ نکته منفی‌ای ندیدیم و همه‌ش با روی خوش باهامون برخورد کردن که خیلی حال داد. از همه‌شون ممنونیم. به هر کی که داره فکر می‌کنه بره اونجا، پیشنهاد می‌کنم حتماً بره.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چی عالی بود و ارزش ۵ ستاره رو داشت.

نکات منفی

یه خواهش از مسئولای پذیرش دارم، یه لبخند که چیزی ازتون کم نمی‌کنه! اینجا یه هتل ۵ ستاره‌ست، من دوست دارم وقتی میام اینجا حس کنم که از اومدنم خوشحال شدن… حداقل تظاهر کنید!

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس، ولی کنار مغازه‌های کامپیوتر و کارگرای آسیایی

نکات مثبت

خدمت پارک ماشین و پرسنل پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه‌های کامپیوتر و خیابونی پر از کارگر آسیاییه.

Ergin
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تو ابوظبی خیلی خوش گذشت. دمتون گرم پرسنل رویال رز.

نکات مثبت

اتاقا عالی و بزرگ بودن، تخت خیلی راحت و بزرگ، حموم هم دوش داشت هم وان. تو اتاق سشوار بود و یه چیز خیلی خوب که معمولا نیست، اتو هم بود. وقتی فهمیدن بار اوله اومدیم ابوظبی، اتاق‌مونو مجانی ارتقا دادن به executive. دمش گرم بلال تو پذیرش. صبحونه هم سلف سرویس بود با یه عالمه تنوع.

Natia
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود، مخصوصا پرسنل. بلال از رستوران خیلی کمک کرد و خیلی باحال بود.

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحونه رو یا مجانی کنین، یا ارزون‌ترش کنین.

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل رو دوست داشتم، اتاق‌ها تمیز بودن و پرسنل خوش‌برخورد بودن. تا ساحل پیاده 20-30 دقیقه راهه، با تاکسی 5-6 دقیقه. بهتره اتاق رو زودتر رزرو کنین، چون همون روز خیلی گرون‌تره.

نکات منفی

اینکه صبحونه شاملش نبود خوب نبود، اگه بخوایم جدا بگیریم خیلی گرون در میاد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه بگم که همه کارمندا خیلی پیگیر بودن و هر کاری از دستشون برمیومد برای کمک انجام می‌دادن. چون خیلی زودتر از برنامه رسیدیم مجبور شدیم یه هزینه بابت early check-in بدیم ولی این هزینه خیلی معقول بود و اینکه همچین امکانی وجود داشت خیلی خوب بود. تو صبحونه انقدر تنوع غذا بود که هر جور آدمی رو راضی می‌کرد. هم برای کسی که دنبال مزه‌های جدید بود، هم برای کسی که یه صبحونه کلاسیک می‌خواست، انتخاب‌های خیلی خوبی وجود داشت. گارسون‌ها هم مثل بقیه کارمندا خیلی پیگیر بودن. هر پنج روز، بعد از هر صبحونه ازمون می‌پرسیدن که راضی بودیم یا نه و برای بهتر شدن کارشون بازخورد می‌گرفتن. اینکه نه تنها قهوه دمی، بلکه قهوه دستگاه هم به صورت رایگان تو بوفه گذاشته بودن خیلی خوشحالم کرد. تازه می‌تونستیم قهوه رو با خودمون ببریم، اینم خیلی فکر شده بود. آخر سر هم بگم که وقتی ما اونجا بودیم تولد مامانم بود و من تو طول روز یه ایمیل زدم و این موضوع رو بهشون اطلاع دادم. گفتن که یه کیک رایگان برامون میارن، از این کارشون خیلی خوشحال شده بودم ولی وقتی رفتم تو اتاق با چیزی که دیدم خودمم تعجب کردم. همه جای اتاق رو با بادکنک قرمز تزئین کرده بودن، با حوله رو تخت یه کیک درست کرده بودن، گلبرگ گل ریخته بودن و یه کیک خیلی خوشمزه هم گذاشته بودن. همه جزئیات برای مشتری تا ریزترین چیزا هم در نظر گرفته شده بود. تو این مدت هیچ اتفاق بدی نیفتاد و همش با روی خوش باهامون برخورد کردن که خیلی خوشحالمون کرد. از همه چی ممنونیم. به هر کی که داره فکر می‌کنه این هتل رو انتخاب کنه، اکیدا توصیه می‌کنیم.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چی عالی بود و واقعاً ارزش ۵ ستاره رو داشت.

نکات منفی

پرسنل پذیرش، یه لبخند که هزینه‌ای نداره! اینجا یه هتل ۵ ستاره‌ست، من دوست دارم حس کنم که بهم خوش‌آمد میگن... حداقل تظاهر کنین تا بالاخره یاد بگیرین.

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس ولی کنار مغازه‌های کامپیوتر و کارگرهای آسیایی

نکات مثبت

خدمات پارک ماشین و پرسنل پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه‌های کامپیوتره و خیابون پر از کارگرهای آسیاییه.

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحانه رایگان را فعال کنید یا آن را ارزان تر کنید.

نکات مثبت

من موقعیت مکانی، تمیزی اتاق ها و کارکنان خوش برخورد را دوست داشتم. تا ساحل 20-30 دقیقه پیاده و 5-6 دقیقه با تاکسی. بهتره از قبل اتاق رزرو کنید چون همون روز خیلی گرونه.

نکات منفی

خوشم نیومد که صبحونه شامل نمی شد و اگه بخوای جدا صبحونه بگیری خیلی گرون در میاد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه، همه کارکنان خیلی پیگیر و تمام تلاششون رو می کنن تا تو هر زمینه ای کمک کنن. چون خیلی زودتر از زمانی که برنامه ریزی کرده بودیم رسیدیم، مجبور شدیم هزینه چک-این زود هنگام رو پرداخت کنیم، اما این هزینه خیلی معقول بود و اینکه چنین گزینه ای وجود داشت واقعا خوبه. تو صبحونه انقدر تنوع غذایی هست که هر کسی با هر سلیقه ای رو راضی می کنه. هم برای کسایی که می خوان طعم های مختلف رو امتحان کنن، هم برای کسایی که می خوان یه صبحونه کلاسیک بخورن، انتخاب های خیلی خوبی داره. گارسون ها هم مثل همه کارکنان خیلی پیگیر هستن. تو این پنج روز، بعد از هر صبحونه می پرسیدن که راضی بودیم یا نه و برای بهتر شدن، بازخورد می گرفتن. اینکه نه تنها قهوه دمی، بلکه قهوه دستگاه رو هم به صورت رایگان تو بوفه گذاشته بودن، خیلی خوشحالم کرد. تازه می تونستین این قهوه رو بیرون هم ببرین، اینکه به این موضوع هم فکر کرده بودن خیلی خوبه. آخر اینکه، زمانی که ما اونجا بودیم، تولد مادرم بود و تو طول روز ایمیل زدم و این موضوع رو اطلاع دادم. گفتن یه کیک رایگان می دن، از این حرکتشون خیلی خوشحال شده بودم و وقتی وارد اتاق شدم، حتی خودم هم تعجب کردم. همه جای اتاق با بادکنک های قرمز تزیین شده بود، با حوله روی تخت یه کیک درست کرده بودن، با گلبرگ های رز رنگ آمیزی شده بود و یه کیک خیلی خوشمزه گذاشته بودن. همه جزئیات برای مسافری که اونجا اقامت داره، با ریزترین نکاتش هم در نظر گرفته شده. تو همه این مدتی که اونجا بودیم، با هیچ مورد منفی ای روبرو نشدیم و اینکه مدام با روی خوش از ما پذیرایی می کردن، خیلی خوشحالمون کرد. از همه چیز ممنونیم. به هر کسی که داره فکر می کنه، به شدت پیشنهاد می کنیم.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چی عالی بود و ارزش هتل 5 ستاره رو داشت

نکات منفی

پرسنل پذیرش، لطفا، یه لبخند که چیزی ازتون کم نمی کنه! هتل 5 ستاره است، من شخصا دوست دارم حس کنم بهم خوش آمد گفتن... یا حداقل، تا وقتی بهش نرسیدین، اداشو دربیارین.

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس اما موقعیت آن در کنار مغازه های کامپیوتر و کارگران آسیایی است

نکات مثبت

سرویس پارک ماشین و کارکنان پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه های کامپیوتر است و خیابان پر از کارگران آسیایی است

Ergin
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

من اوقات خوبی را در ابوظبی سپری کردم. از کارکنان رویال رز سپاسگزارم.

نکات مثبت

اتاق های عالی، جادار، تخت بزرگ و راحت، حمام دارای کابین دوش و هم وان. در اتاق سشوار و اتو هم بود که معمولا کم پیدا میشه. وقتی فهمیدیم بار اوله که به ابوظبی اومدیم، اتاقمون رو به صورت رایگان به Executive ارتقا دادن. از بلال در پذیرش ممنونم. صبحانه به صورت بوفه با انتخاب های خیلی متنوع سرو میشه.

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحونه رو یا مجانی کنین، یا ارزون‌ترش کنین.

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل رو دوست داشتم، اتاق‌ها تمیز بودن و پرسنل خوش‌برخورد بودن. تا ساحل پیاده 20-30 دقیقه راهه، با تاکسی 5-6 دقیقه. بهتره اتاق رو زودتر رزرو کنین، چون همون روز خیلی گرون‌تره.

نکات منفی

اینکه صبحونه شاملش نبود خوب نبود، اگه بخوایم جدا بگیریم خیلی گرون در میاد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه بگم که همه کارمندا خیلی پیگیر بودن و هر کاری از دستشون برمیومد برای کمک انجام می‌دادن. چون خیلی زودتر از برنامه رسیدیم مجبور شدیم یه هزینه بابت early check-in بدیم ولی این هزینه خیلی معقول بود و اینکه همچین امکانی وجود داشت خیلی خوب بود. تو صبحونه انقدر تنوع غذا بود که هر جور آدمی رو راضی می‌کرد. هم برای کسی که دنبال مزه‌های جدید بود، هم برای کسی که یه صبحونه کلاسیک می‌خواست، انتخاب‌های خیلی خوبی وجود داشت. گارسون‌ها هم مثل بقیه کارمندا خیلی پیگیر بودن. هر پنج روز، بعد از هر صبحونه ازمون می‌پرسیدن که راضی بودیم یا نه و برای بهتر شدن کارشون بازخورد می‌گرفتن. اینکه نه تنها قهوه دمی، بلکه قهوه دستگاه هم به صورت رایگان تو بوفه گذاشته بودن خیلی خوشحالم کرد. تازه می‌تونستیم قهوه رو با خودمون ببریم، اینم خیلی فکر شده بود. آخر سر هم بگم که وقتی ما اونجا بودیم تولد مامانم بود و من تو طول روز یه ایمیل زدم و این موضوع رو بهشون اطلاع دادم. گفتن که یه کیک رایگان برامون میارن، از این کارشون خیلی خوشحال شده بودم ولی وقتی رفتم تو اتاق با چیزی که دیدم خودمم تعجب کردم. همه جای اتاق رو با بادکنک قرمز تزئین کرده بودن، با حوله رو تخت یه کیک درست کرده بودن، گلبرگ گل ریخته بودن و یه کیک خیلی خوشمزه هم گذاشته بودن. همه جزئیات برای مشتری تا ریزترین چیزا هم در نظر گرفته شده بود. تو این مدت هیچ اتفاق بدی نیفتاد و همش با روی خوش باهامون برخورد کردن که خیلی خوشحالمون کرد. از همه چی ممنونیم. به هر کی که داره فکر می‌کنه این هتل رو انتخاب کنه، اکیدا توصیه می‌کنیم.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی بود، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چی عالی بود و ارزش 5 ستاره رو داشت.

نکات منفی

آقا یه لبخند بزنین بابا، چیزی ازتون کم نمیشه! هتل 5 ستاره‌س، من شخصا دوست دارم حس کنم بهم خوشامد میگن... حداقل فیلمشو بازی کنین تا بالاخره یه روزی واقعی بشه.

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس، ولی کنار مغازه‌های کامپیوتر و کارگرای آسیاییه

نکات مثبت

خدمات پارک ماشین و پرسنل پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه‌های کامپیوتره و خیابون پر از کارگرای آسیاییه

Ergin
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تو ابوظبی خیلی خوش گذشت. دمتون گرم پرسنل رویال رز.

نکات مثبت

اتاقا عالی و بزرگ بودن، تخت خیلی راحت و بزرگ، حموم هم دوش داشت هم وان. تو اتاق سشوار بود و یه چیز خیلی خوب که معمولا نیست، اتو هم بود. وقتی فهمیدن بار اوله اومدیم ابوظبی، اتاق‌مونو مجانی ارتقا دادن به executive. دمش گرم بلال تو پذیرش. صبحونه هم سلف سرویس بود با یه عالمه تنوع.

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحونه رو یا مجانی کنین، یا ارزون‌ترش کنین.

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل رو دوست داشتم، اتاق‌ها تمیز بودن و پرسنل خوش‌برخورد بودن. تا ساحل پیاده 20-30 دقیقه راهه، با تاکسی 5-6 دقیقه. بهتره اتاق رو زودتر رزرو کنین، چون همون روز خیلی گرون‌تره.

نکات منفی

اینکه صبحونه شاملش نبود خوب نبود، اگه بخوایم جدا بگیریم خیلی گرون در میاد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه بگم که همه پرسنل خیلی پیگیر بودن و هر کاری از دستشون برمیومد برای کمک انجام می‌دادن. ما خیلی زودتر از چیزی که فکرشو می‌کردیم رسیدیم و مجبور شدیم برای زودتر تحویل گرفتن اتاق یه هزینه بپردازیم، ولی این هزینه خیلی منطقی بود و اینکه این امکان رو برامون فراهم کردن خیلی خوب بود. تنوع غذاها تو صبحونه خیلی زیاد بود و هر کسی با هر سلیقه‌ای رو راضی می‌کرد. هم کسایی که دنبال طعم‌های جدید بودن و هم کسایی که می‌خواستن یه صبحونه معمولی بخورن، انتخاب‌های خیلی خوبی داشتن. گارسون‌ها هم مثل بقیه پرسنل خیلی پیگیر بودن. هر روز بعد از صبحونه ازمون می‌پرسیدن که راضی بودیم یا نه و می‌خواستن بدونن چطوری می‌تونن بهتر شن. خیلی خوشحال شدیم که علاوه بر قهوه دمی، قهوه‌های دستگاهی هم توی بوفه به صورت رایگان بود. تازه می‌شد این قهوه‌ها رو با خودمون هم ببریم، خیلی فکر شده بود. آخر سر هم بگم که تولد مامانم بود و من این موضوع رو بهشون ایمیل زدم. گفتن یه کیک رایگان برامون میارن، از این لطفشون خیلی خوشحال شدم و وقتی وارد اتاق شدیم، از چیزی که دیدم واقعا شوکه شدم. همه جای اتاق رو با بادکنک‌های قرمز تزیین کرده بودن، با حوله‌ها روی تخت یه کیک درست کرده بودن، گلبرگ‌های گل ریخته بودن و یه کیک خیلی خوشمزه هم گذاشته بودن. معلوم بود که به همه جزئیات برای آسایش مشتری‌هاشون فکر کردن. در طول این مدت هیچ مشکلی پیش نیومد و همه با روی خوش ازمون پذیرایی کردن. از همه چی ممنونیم. به همه پیشنهاد می‌کنیم که اینجا رو انتخاب کنن.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چی عالی بود و واقعاً ارزش ۵ ستاره رو داشت.

نکات منفی

پرسنل پذیرش، یه لبخند که هزینه‌ای نداره! اینجا یه هتل ۵ ستاره‌ست، من دوست دارم حس کنم که بهم خوش‌آمد میگن... حداقل تظاهر کنین تا بالاخره یاد بگیرین.

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس ولی کنار مغازه‌های کامپیوتر و کارگرهای آسیایی

نکات مثبت

خدمات پارک ماشین و پرسنل پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه‌های کامپیوتره و خیابون پر از کارگرهای آسیاییه.

Ergin
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

من اوقات خیلی خوبی رو تو ابوظبی گذروندم. ممنون از پرسنل Royal Rose.

نکات مثبت

اتاق‌ها عالی و بزرگ بودن، یه تخت بزرگ و راحت داشت، تو حموم هم کابین دوش بود هم وان. تو اتاق سشوار بود و یه چیز خیلی کم پیدا - اتو. وقتی فهمیدن اولین باره اومدیم ابوظبی، اتاقمون رو به صورت رایگان به اجرایی ارتقا دادن. ممنون از بلال تو پذیرش. صبحونه‌ها به صورت بوفه با تنوع خیلی زیاد ارائه می‌شد.

Бекмурзин
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

صبحانه رو رایگان کنین یا حداقل ارزون‌ترش کنین.

نکات مثبت

از موقعیت مکانی، تمیزی اتاق‌ها و برخورد خوب پرسنل خوشم اومد. تا ساحل پیاده ۲۰-۳۰ دقیقه راهه، با تاکسی ۵-۶ دقیقه. بهتره اتاق رو از قبل رزرو کنین، چون اگه همون روز رزرو کنین خیلی گرون‌تر درمیاد.

نکات منفی

خوشم نیومد که صبحانه جزو قیمت اتاق نبود و اگه جدا می‌خواستی بگیری خیلی گرون تموم می‌شد.

Yaren
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اول از همه، همه پرسنل خیلی پیگیرن و هر کاری از دستشون بربیاد برای کمک انجام میدن. ما خیلی زودتر از ساعتی که برنامه ریزی کرده بودیم رسیدیم و مجبور شدیم یه هزینه جزئی برای زودتر تحویل گرفتن اتاق بدیم، ولی این هزینه خیلی مناسب بود و اینکه این امکان وجود داشت خیلی خوب بود. تنوع غذاها تو صبحونه جوریه که هر کسی رو با هر سلیقه ای راضی میکنه. چه بخوای طعم های جدید رو امتحان کنی، چه یه صبحونه معمولی بخوری، انتخاب های خیلی خوبی هست. گارسون ها هم مثل بقیه پرسنل خیلی پیگیرن. هر روز بعد از صبحونه ازمون میپرسیدن که راضی بودیم یا نه و برای اینکه بهتر بشن مدام بازخورد میگرفتن. این که علاوه بر قهوه دمی، قهوه ساز هم به صورت رایگان تو بوفه گذاشته بودن، خیلی خوشحالم کرد. تازه میتونستی قهوه رو با خودت ببری، این هم خیلی فکر شده بود. آخرش هم این که، وقتی ما اونجا بودیم، تولد مادرم بود و من تو یه ایمیل این موضوع رو اطلاع دادم. گفتن یه کیک رایگان میدن، از این لطفشون خیلی خوشحال شدم و وقتی وارد اتاق شدم، خودم هم تعجب کردم. همه جای اتاق رو با بادکنک های قرمز تزئین کرده بودن، با حوله رو تخت یه کیک درست کرده بودن، گلبرگ های رز ریخته بودن و یه کیک خیلی خوشمزه گذاشته بودن. همه جزئیات برای مهمون تا ریزترین چیزها هم در نظر گرفته شده بود. در حالی که همه این کارها انجام میشد، هیچ مورد منفی ای ندیدیم و مدام با روی خوش ازمون استقبال میکردن که خیلی خوشحالمون کرد. از همه چی ممنونیم. به هر کسی که داره فکر میکنه، حتما پیشنهاد میکنیم.

Margoul
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

عالی، به جز پذیرش

نکات مثبت

همه چیز عالی بود و ارزش هتل 5 ستاره رو داشت

نکات منفی

پرسنل پذیرش، لطفا یه لبخند بزنید، هیچی ازتون کم نمیکنه! هتل 5 ستاره است، من شخصا دوست دارم حس کنم که ازم استقبال میشه... یا حداقل، تا وقتی که یاد میگیرید، الکی تظاهر کنید.

Hasan
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل لوکس اما موقعیتش کنار مغازه های کامپیوتر و کارگرای آسیاییه

نکات مثبت

سرویس پارک ماشین و کارکنان پذیرش

نکات منفی

موقعیت هتل کنار مغازه های کامپیوتره و خیابون پر از کارگرای آسیاییه

Ergin
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 24 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

وقت خوبی رو تو ابوظبی گذروندم. ممنون از پرسنل Royal Rose.

نکات مثبت

اتاق های عالی، بزرگ، تخت خواب خیلی راحت و بزرگ، تو حموم هم دوش کابین دار بود هم وان. تو اتاق سشوار بود و یه چیز نایاب - اتو. وقتی فهمیدن اولین بارمونه که اومدیم ابوظبی، اتاقمون رو مجانی ارتقا دادن به executive. ممنون از بلال تو پذیرش. صبحونه ها به صورت بوفه با انتخاب های خیلی زیاد سرو میشه.

Natia
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 20 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چیز، مخصوصا پرسنل. بلال از رستوران خیلی کمک کننده و مهربونه.

Pooja
نوشته شده درپنج‌شنبه, 27 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 16 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه اقامت به یاد موندنی

نکات مثبت

اتاق فوق العاده بود. خیلی جادار و راحت برای یه خانواده 3 نفره بود. سرویس اتاق خوب بود و کارکنان خیلی مودب و مهربون بودن.

نکات منفی

تخت های یه نفره می تونست بهتر باشه. در مقایسه با تخت کینگ سایز خیلی راحت نبودن.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.