هتل سوفیتل دبی داون تاونSofitel Dubai Downtown hotel
درباره هتل سوفیتل دبی داون تاون
هتل سافیتل دبی دانتاون در قلب دبی دانتاون واقع شده است، تنها چند قدم از دبی مال و 10 دقیقه از برج خلیفه فاصله دارد. این هتل یک واحه زیباست که ترکیبی از ظرافت شهری و لوکس بودن را به نمایش میگذارد و اتاقهای دارای تهویه مطبوع و پارکینگ خصوصی رایگان را ارائه میدهد. اتاقها مجهز به تلویزیون صفحهتخت با کانالهای ماهوارهای هستند. برخی از اتاقها شامل یک نشیمن برای استراحت هستند. هر اتاق دارای حمام خصوصی است. برای راحتی شما، در اتاقها روپوش حمام، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار فراهم شده است. اقامت خود را لذتبخش کنید و از هنر زندگی فرانسوی، غذاهای نوآورانه و تجربیات اسپا آرامشبخش بهرهمند شوید. رستوران Les Cuisines سفری آشپزی از چهار گوشه جهان را در قلب دبی دانتاون ارائه میدهد. La Patisserie شیرینیهای منحصر به فردی تهیه میکند که ما را به دنیای گاسترونومی و طعمهای فرانسوی میبرد. مکانهای دیدنی، خوراکیهای خوشمزه و...امکانات و تفریحات هتل سوفیتل دبی داون تاون
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- بیده
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- وان حمام
- وان حمام یا دوش
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- بیده
- حوله و ملحفه (هزینه اضافی)
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- باغ
- کتری برقی
- ماشین قهوه ساز
- موسیقی و اجرای زنده
- کلاب کودکان
- زمین بازی
- نمایش ورزش های زنده
- تفریحات شبانه (هزینه اضافی)
- ساعت خوش (هزینه اضافی)
- مبل
- محل نشستن
- میز
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- میدان امار650 yd
- برج خلیفه1,000 yd
- آکواریوم دبی و باغ وحش زیرآب0.8 mi
- پارک خیابان خلیج0.9 mi
- پارک الخرزان1 mi
- سیاره سبز دبی1.1 mi
- فواره دبی1.1 mi
- نمایشگاه حریم سلطان1.2 mi
- ممر ماراسی1.2 mi
- آبشار کانال آبی دبی1.8 mi
- [رستوران] تیپسی لایون200 yd
- [رستوران] لِ کویزینز200 yd
- [رستوران] اینکا200 yd
- پارک صفا2.6 mi
- خانه سعید آل مکتوم6 mi
- دهکده میراث6 mi
- پناهگاه حیات وحش راس الخور6 mi
- پروژه بازیابی لاکپشتهای دبی9 mi
- برج العرب9 mi
- پارک برکه البرشا10 mi
- باغ معجزه دبی11 mi
- ساحل مرکاتو2.4 mi
- ساحل باشگاه بانوان2.9 mi
- پارک ساحلی جمیرا3 mi
- ساحل لا مر3.3 mi
- ساحل جمیرا3.3 mi
آدرس و موقعیت هتل سوفیتل دبی داون تاون
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل سوفیتل دبی داون تاون
نظرات میهمانان هتل سوفیتل دبی داون تاون
اتاق خیلی بزرگ بود و ویوی خوبی به دریا داشت. همه کارکنان مودب و کمککننده بودن.
غذا توی صبحونه و رستوران 'ل آپرو' خوب نبود. داشتن کروسان و شکلات خشک توی هتلی که با 'بونژور' از مردم استقبال میکنن، یه جور تناقضه.
هتل عالی، موقعیت مکانی مرکزی و فوقالعاده، پرسنل خیلی صمیمی. ارزشش نسبت به پولی که دادم خیلی خوب بود. اسپا خیلی خوب (سونای خشک و بخار حرفهای)
اونا از خدمات کنسیرج بیرونی استفاده میکنن که یکم کلاهبرداره، من یه روز تو دبی بودم و از خدماتشون استفاده کردم چون از قبل چیزی نخریده بودم و غیره. توصیه نمیکنم!!!! انصافاً خود هتل بهخاطر ناراحتیای که برام پیش اومد با یه تاکسی رایگان تا فرودگاه جبران کرد. حتی با اینکه شرکت بیرونی بود و ربطی بهشون نداشت.
به شدت توصیه میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهر، کارمندا خیلی همکاری میکردن، در کل هتل خیلی تمیز بود
تقریباً هیچی
موقعیتش خیلی مرکز شهره.
به خاطر ساختمونهای اطراف، استخر بعد از ساعت 3 دیگه آفتاب نداره.
کارکنان خوشبرخورد و مهموننواز بودن. مخصوصاً دانیل خیلی کمک کرد و حرفهای بود. صبحونه خیلی متنوع و مفصل بود. اتاق جادار بود. استخر روی پشتبوم و منظرهاش خوب بود.
کلیدهای اتاق مدام خراب میشد. هر دفعه که میخواستیم بریم تو اتاق، باید کلید جدید از پذیرش میگرفتیم که خیلی دردسرساز بود. بعضی وقتا مجبور بودیم از طبقه 18 تا پایین بریم تا کلید بگیریم. باید یه فکری به حال این مشکل بکنن. علاوه بر این، من به خاطر مشکلات ویزا دو روز دیرتر رسیدم و کارکنان هتل هیچ کمکی نکردن. اون دو روز کاملاً هدر رفت. چون من از طریق Booking.com رزرو کرده بودم، کارکنان هتل گفتن نمیتونن تو این موارد کمک کنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، اونا گفتن هتل با درخواستهای من موافقت نکرده. خلاصه که من خدمات مشتری خیلی ضعیفی دریافت کردم. اتاقهایی که منظره دریا رو دارن، خیلی خوب دریا رو نشون نمیدن، بنابراین منظرهاش ارزش پولی که براش میدین رو نداره.
تقریباً بینقص
تقریباً همه چی: باشگاه بدنسازی عالی، صبحونه استثنایی، منظره فوقالعاده، اتاق بزرگ، تخت راحت، مترو 2 دقیقه پیاده…
اینکه وقتی از طریق بوکینگ اقدام میکنی، نمیخوان امتیازهای آکور رو تو کارت من ثبت کنن و آخرین صبحونهای که بردم افتضاح بود نسبت به قیمتی که پرداخت کردم و صبحونههایی که کل هفته خوردم.
دوشنبه دیر رسیدم و نصف شب با صدای دریل و چکش تو یه اتاق نزدیک بیدار شدم.
سرویس - من همون اول که رسیدم یه شکایت کردم که اصلاً بهش رسیدگی نشد. دوش حموم خراب بود و آب رو همه جای حموم میپاشید.
رعایت نکردن استانداردهای بهداشتی!
تا دبی مال از طریق یه پل عابر 10 دقیقه راهه. موقعیت مکانی خیلی خوبیه. تخت خیلی راحت و ایدهآله.
اتاق تو طبقه بالا چنگی به دل نزد: زمینهای بایر، جاده و فقط یه قسمت از برج خلیفه دیده میشد. مهمترین مشکل - یه بشقاب میوه مونده بود. روزی که رسیدم متوجه شدم که میوهها مشکوک به نظر میرسن، اما اهمیت ندادم. شب، دوست دخترم تو تاریکی یه مقدار انگور خورد و یه ساعت بعد مسموم شد: تب کرد و مجبور شدیم همونجا تو هتل درمانش کنیم. ما مطمئنیم که دلیلش همین میوهها بود: طبق استانداردهای بهداشتی، نباید اونا رو اینقدر طولانی تو سبد زیر نور مستقیم خورشید دبی نگه دارن، همچنین اونا ظاهراً شسته نشده بودن و همون موقع که رسیدیم خراب به نظر میرسیدن (روی نارنگی یه لکه کپک بود که تو چند روز تو یه محصول خوب اتفاق نمیفته). ممکنه مردم کولر رو خاموش کنن، دمای اتاق ممکنه بیشتر از 22 درجه باشه، شما هیچ حقی ندارین یه سبد میوه رو زیر نور مستقیم خورشید بذارین! بهم بگین که اشتباه میکنم! من یه توضیح رسمی میخوام که چطور ممکنه این تو یه هتل پنج ستاره اتفاق بیفته، عذرخواهی و بازپرداخت کامل هزینه اقامت. من به Booking.com شکایت میکنم و به Dubai Municipality Food Code و همینطور دفتر مرکزی Accor ارجاع میدم.
سرویسدهی عالی بود.
ورودی هتل جالب نبود.
اتاق خیلی بزرگ و ویو خوبی به دریا داشت. همه پرسنل مودب و کمککننده بودن.
کیفیت غذاها توی صبحونه و رستوران خیلی چنگی به دل نمیزد. آخه کروسان و شکلات خشک تو هتلی که با 'بونجور' از مهمونا استقبال میکنن، یه جورایی پارادوکسه.
هتل عالی، موقعیت مکانی مرکزی و فوقالعاده، پرسنل خیلی دوستانه. نسبت به پولی که دادم خیلی میارزید. اسپا هم که حرف نداشت (سونای خشک و بخار عالی).
یه سری خدمات کنسیرج بیرونی دارن که یکم کلاهبردارن. من یه روز تو دبی بودم و چون از قبل چیزی رزرو نکرده بودم، از خدماتشون استفاده کردم. اصلا پیشنهاد نمیکنم!!!! البته انصافا خود هتل بابت این ناراحتی، یه تاکسی رایگان تا فرودگاه برام گرفتن. با اینکه اون شرکت خارجی بود و ربطی به خودشون نداشت.
به شدت پیشنهاد میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهر بود، پرسنل خیلی همکاری میکردن و در کل هتل خیلی تمیز بود.
تقریبا هیچی
موقعیتش خیلی مرکزه.
به خاطر ساختمونای دور و برش، استخر از ساعت ۳ بعد از ظهر دیگه آفتاب نداره.
کارکنان خوشبرخورد و مهموننواز بودن. مخصوصاً دانیل خیلی کمک کرد و حرفهای بود. صبحونه خیلی متنوع و مفصل بود. اتاق جادار بود. استخر روی پشتبوم و منظرهاش خوب بود.
کلیدهای اتاق مدام خراب میشد. هر دفعه که میخواستیم بریم تو اتاق، باید کلید جدید از پذیرش میگرفتیم که خیلی دردسرساز بود. بعضی وقتا مجبور بودیم از طبقه 18 تا پایین بریم تا کلید بگیریم. باید یه فکری به حال این مشکل بکنن. علاوه بر این، من به خاطر مشکلات ویزا دو روز دیرتر رسیدم و کارکنان هتل هیچ کمکی نکردن. اون دو روز کاملاً هدر رفت. چون من از طریق Booking.com رزرو کرده بودم، کارکنان هتل گفتن نمیتونن تو این موارد کمک کنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، اونا گفتن هتل با درخواستهای من موافقت نکرده. خلاصه که من خدمات مشتری خیلی ضعیفی دریافت کردم. اتاقهایی که منظره دریا رو دارن، خیلی خوب دریا رو نشون نمیدن، بنابراین منظرهاش ارزش پولی که براش میدین رو نداره.
تقریباً عالی
تقریباً همه چیز: باشگاه ورزشی عالی، صبحانه استثنایی، منظره فوقالعاده، اتاق بزرگ، تخت خواب راحت، مترو ۲ دقیقه پیاده...
اینکه چون از طریق بوکینگ اقدام کردم، نمیخوان امتیازهای آکور رو توی کارتم ثبت کنن و آخرین صبحانهای که بردم افتضاح بود، نسبت به قیمتی که پرداخت کردم و صبحانههایی که توی طول هفته خوردم.
دیر وقت دوشنبه رسیدم و نصف شب با صدای دریل و چکش توی یه اتاق نزدیک از خواب پریدم.
سرویسدهی - من همون موقع رسیدن یه شکایت کردم که اصلاً پیگیری نشد. دوش توی اتاق خراب بود و آب رو همهجای حموم میپاشید.
قوانین بهداشتی رو رعایت نمیکنن!
تا دبی مال از طریق یه راهرو ۱۰ دقیقه راهه. موقعیت مکانی خیلی خوبه. تخت خواب خیلی راحت و ایدهآله.
اتاق توی طبقه بالا اصلاً جالب نبود: بیابونها، جاده و فقط یه قسمت از برج خلیفه دیده میشد. مهمترین مشکل – یه ظرف میوه مونده. روزی که رسیدم، متوجه شدم که میوهها مشکوک به نظر میرسن، ولی اهمیت ندادم. نصف شب دوست دخترم توی تاریکی یه کم انگور خورد و یه ساعت بعد مسموم شد: تب کرد و مجبور شدیم همونجا توی هتل درمانش کنیم. ما مطمئنیم که دلیلش همین میوهها بود: طبق قوانین بهداشتی نباید اونارو توی سبد زیر نور مستقیم خورشید شهر دبی اینقدر نگه دارن، همچنین مشخص بود که نشسته و خراب بودن (روی نارنگی یه لکه کپک بود، که توی یه محصول خوب نباید توی چند روز ایجاد بشه). مردم ممکنه کولر رو خاموش کنن، دمای اتاق ممکنه بالای ۲۲ درجه باشه، شما هیچ حقی ندارید یه سبد میوه رو زیر نور مستقیم خورشید بذارید! بهم بگید که اشتباه میکنم! من یه توضیح رسمی میخوام که چطور ممکنه توی یه هتل پنج ستاره همچین چیزی اتفاق بیفته، عذرخواهی و پس دادن کامل هزینه اقامت. دارم توی Booking.com شکایت میکنم، با استناد به Dubai Municipality Food Code، و همچنین به دفتر مرکزی Accor.
اتاق خیلی بزرگ بود و منظره خوبی به دریا داشت. همه پرسنل مودب و کمککننده بودن.
غذا توی صبحانه و رستوران l'apero خوب نبود. داشتن کروسان و pain au chocolat خشک توی هتلی که با 'بونژور' از مهمونها استقبال میکنن یه تناقضه.
هتل عالی، موقعیت مکانی مرکزی و فوق العاده، کارکنان دوستانه و عالی. ارزش عالی برای آنچه پرداخت کردم. اسپا عالی (سونا بخار مرطوب)
آنها از خدمات دربان خارجی استفاده می کنند که نسبتاً متقلبانه است. من یک روز در دبی داشتم و از خدمات آنها استفاده کردم زیرا از قبل چیزی نخریده بودم و غیره. توصیه نمی کنم!!!! باید گفت که خود هتل بابت ناراحتی در تاکسی با هزینه خودشان جبران کرد. حتی اگر شرکت خارجی باشد و به آنها مربوط نباشد.
خیلی پیشنهاد میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهر بود، پرسنل خیلی همکاری میکردن و در کل هتل خیلی تمیز بود.
تقریباً هیچی
موقعیتش خیلی عالیه و تو مرکزه.
به خاطر ساختمونای دور و بر، استخر بعد از ساعت 3 دیگه آفتاب نداره.
پرسنل خونگرم و خوش برخورد بودن. مخصوصاً دانیال خیلی کمک کرد و حرفهای بود. صبحونه خیلی متنوع و کامل بود. اتاق جادار بود. استخر روی پشت بوم و ویوش خوب بود.
کلیدهای اتاق همش خراب میشد. هر دفعه میخواستیم بریم تو اتاق، باید کلید جدید از پذیرش میگرفتیم که خیلی دردسرساز بود. بعضی وقتا حتی مجبور میشدیم از طبقه 18 دوباره بریم پایین که کلید بگیریم. واقعاً باید یه راه حل برای این مشکل پیدا کنن. یه مورد دیگه اینکه من به خاطر مشکلات ویزا دو روز دیرتر رسیدم، ولی پرسنل هتل هیچ کمکی نکردن. اون دو روز کاملاً هدر رفت. چون من از طریق Booking.com رزرو کرده بودم، پرسنل هتل گفتن نمیتونن به این مشکلات رسیدگی کنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، اونا گفتن که هتل با درخواستهام موافقت نکرده. خلاصه که من خدمات و پشتیبانی خیلی بدی دریافت کردم. اتاقهایی که ویوی دریا دارن، اونقدرها هم دریا رو خوب نشون نمیدن، پس ویوش ارزش پولی که دادم رو نداشت.
تقریباً عالی
تقریباً همه چی: باشگاه ورزشی عالی بود، صبحونه فوقالعاده بود، ویو بینظیر بود، اتاق بزرگ بود، تخت راحت بود، مترو 2 دقیقه پیاده فاصله داشت، و...
اینکه چون از طریق بوکینگ رزرو کرده بودم، نمیخواستن امتیازهای آکور رو به کارتم اضافه کنن و آخرین صبحانهای که بردم افتضاح بود، با توجه به پولی که پرداخت کردم و صبحانههایی که کل هفته خوردم خیلی بد بود.
دیر رسیدم دوشنبه و نصف شب با صدای دریل و چکش توی یه اتاق نزدیک بیدار شدم.
سرویس دهیشون افتضاح بود - همون اول که رسیدم یه شکایت کردم که اصلاً پیگیری نشد. دوش حموم هم درست کار نمیکرد و همهجا رو خیس میکرد.
اصول بهداشتی رو رعایت نمیکنن!
تا دبی مال یه ربع پیادهروی داره. جای خیلی خوبیه. تختش هم خیلی راحت بود.
اتاق تو طبقه بالا چنگی به دل نمیزد: فقط یه زمین بایر و یه جاده و یه تیکه از برج خلیفه دیده میشد. ولی مهمترین مشکل این بود که یه بشقاب میوه کهنه گذاشته بودن. روز اول که رسیدم دیدم میوهها یه جوریان، ولی اهمیت ندادم. نصف شب دوست دخترم یه کم انگور خورد و یه ساعت بعد مسموم شد: تب کرد و مجبور شدیم همونجا تو هتل درمانش کنیم. مطمئنیم که تقصیر همون میوهها بود: آخه کدوم آدم عاقلی میوهها رو تو این گرمای دبی زیر آفتاب مستقیم نگه میداره؟ معلوم بود نشسته بودن و خراب شده بودن (رو نارنگی یه لکه کپک بود، که برای یه میوه سالم تو دو روز اتفاق نمیافته). ملت ممکنه کولر رو خاموش کنن، دما تو اتاق ممکنه بره بالای ۲۲ درجه، ولی شما حق ندارین یه بشقاب میوه رو بذارین زیر آفتاب! بگین ببینم من دارم اشتباه میکنم؟! من یه توضیح رسمی میخوام که چطوری ممکنه همچین چیزی تو یه هتل پنج ستاره اتفاق بیفته، یه عذرخواهی و پس گرفتن کل پول اقامت. به Booking.com هم شکایت میکنم، به استناد Dubai Municipality Food Code، همینطور به دفتر مرکزی Accor.
اتاق خیلی بزرگ بود و ویوی خوبی به دریا داشت. پرسنل هم خیلی مودب و کمککننده بودن.
غذای صبحونه و رستوران L'Apero اصلا خوب نبود. آخه تو هتلی که با 'بونجور' از مهمونا استقبال میکنن، کروسان و شکلاتی خشک داشته باشن؟ عجیبه!
هتل عالیه، موقعیت مکانیش خیلی خوبه و پرسنلش هم خیلی صمیمی هستن. نسبت به پولی که دادم خیلی میارزید. اسپا هم خیلی خوب بود (سونای خشک و بخارش حرف نداشت).
یه سری خدمات بیرون از هتل رو پیشنهاد میدن که یکم کلاهبرداریه. من یه روز تو دبی بودم و چون از قبل چیزی رزرو نکرده بودم، از خدماتشون استفاده کردم. اصلا پیشنهاد نمیکنم!!!! البته خود هتل برای این ناراحتی من رو با یه تاکسی رایگان تا فرودگاه جبران کرد. با اینکه اون شرکت اصلا به هتل ربطی نداشت.
خیلی پیشنهاد میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهر بود، پرسنل خیلی همکاری میکردن و در کل هتل خیلی تمیز بود.
تقریباً هیچ چیز
موقعیتش خیلی عالیه و تو مرکزه.
به خاطر ساختمونای دور و بر، استخر بعد از ساعت 3 دیگه آفتاب نداره.
پرسنل خیلی خوشبرخورد و مهموننواز بودن. مخصوصاً Danel خیلی کمک کرد و حرفهای بود. صبحونه خیلی مفصل و متنوع بود. اتاق بزرگ بود. استخر پشت بوم و ویوش هم خوب بود.
کلیدهای اتاق هی خراب میشد. هر دفعه میخواستیم بریم تو اتاق، باید میرفتیم یه کلید جدید از پذیرش میگرفتیم، که خیلی دردسر داشت. بعضی وقتا حتی مجبور میشدیم از طبقه ۱۸ بیایم پایین تا کلید بگیریم. باید یه فکری به حال این مشکل بکنن. یه مشکل دیگه هم این بود که من دو روز دیرتر به خاطر مشکل ویزا رسیدم، و پرسنل هتل اصلاً کمکی نکردن. اون دو روز کلاً هدر رفت. چون من از طریق Booking.com رزرو کرده بودم، پرسنل هتل گفتن که نمیتونن به این مشکلات رسیدگی کنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، اونا گفتن که هتل با درخواستهای من موافقت نکرده. خلاصه که من سرویس و پشتیبانی خیلی بدی دریافت کردم. اتاقهایی که ویو دریا دارن، زیاد دریا رو نشون نمیدن، پس ویوش ارزش اون پولی که دادیم رو نداشت.
تقریباً عالی
تقریباً همه چی: باشگاه بدنسازی تمیز و مرتب، صبحانه عالی، منظره فوقالعاده، اتاق بزرگ، تخت راحت، مترو ۲ دقیقه پیاده…
اینکه چون از طریق بوکینگ رزرو کردم، نمیخواستن امتیازهای آکور رو به کارتم اضافه کنن و آخرین صبحانهای هم که بردم افتضاح بود، نسبت به پولی که دادم و بقیه صبحانههایی که تو طول هفته خوردم.
دوشنبه دیر رسیدم و نصف شب با صدای دریل و چکش از یه اتاق نزدیک بیدار شدم.
سرویسدهی - من همون اول که رسیدم یه شکایت کردم که اصلا بهش رسیدگی نشد. دوش حموم خراب بود و آب رو همه جای حموم میپاشید.
رعایت نکردن بهداشت!
تا دبی مال از طریق یه راهرو ۱۰ دقیقه پیادهروی داره. موقعیت مکانیش خیلی خوبه. تختش خیلی راحت و ایدهآله.
اتاق توی طبقه بالا اصلا چنگی به دل نزد: فقط بیابون، جاده و یه تیکه از برج خلیفه دیده میشد. شکایت اصلی من اینه که یه ظرف میوه کهنه گذاشته بودن. روزی که رسیدم متوجه شدم میوهها مشکوک به نظر میرسن، ولی توجهی نکردم. شب دوست دخترم تو تاریکی یکم انگور خورد و یه ساعت بعد مسموم شد: تب کرد و مجبور شدیم همونجا تو هتل درمانش کنیم. مطمئنیم که دلیلش همون میوهها بود: طبق قوانین بهداشتی نباید اینقدر میوهها رو تو هوای گرم دبی زیر نور مستقیم خورشید تو سبد نگه دارن، تازه معلوم بود که نشسته و خراب شدن (روی نارنگی یه لکه کپک بود، که تو چند روز برای یه محصول خوب اتفاق نمیافته). ممکنه آدما کولر رو خاموش کنن، دمای اتاق ممکنه از ۲۲ درجه بیشتر بشه، شما هیچ حقی ندارید یه سبد میوه رو زیر آفتاب بذارید! بگید ببینم اشتباه میکنم! من یه توضیح رسمی میخوام که چطور ممکنه همچین چیزی تو یه هتل پنج ستاره اتفاق بیفته، عذرخواهی و پس دادن کامل هزینه اقامت. دارم تو Booking.com شکایت میکنم و به Dubai Municipality Food Code و دفتر مرکزی Accor هم ارجاع میدم.
اتاق خیلی بزرگ و ویو خوبی به دریا داشت. همه پرسنل مودب و کمککننده بودن.
کیفیت غذاها توی صبحونه و رستوران خیلی چنگی به دل نمیزد. آخه کروسان و شکلات خشک تو هتلی که با 'بونجور' از مهمونا استقبال میکنن، یه جورایی پارادوکسه.
هتل عالی، موقعیت مکانی مرکزی و فوقالعاده، پرسنل خیلی دوستانه. نسبت به پولی که دادم خیلی میارزید. اسپا هم که حرف نداشت (سونای خشک و بخار عالی).
یه سری خدمات کنسیرج بیرونی دارن که یکم کلاهبردارن. من یه روز تو دبی بودم و چون از قبل چیزی رزرو نکرده بودم، از خدماتشون استفاده کردم. اصلا پیشنهاد نمیکنم!!!! البته انصافا خود هتل بابت این ناراحتی، یه تاکسی رایگان تا فرودگاه برام گرفتن. با اینکه اون شرکت خارجی بود و ربطی به خودشون نداشت.
خیلی پیشنهاد میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهر بود، پرسنل خیلی همکاری میکردن و در کل هتل خیلی تمیز بود.
تقریباً هیچ چیز
موقعیت مکانیش خیلی خوبه.
به خاطر ساختمونای دور و بر، استخر بعد از ساعت ۳ دیگه آفتاب نداره.
پرسنل خیلی خوشبرخورد و مهموننواز بودن. مخصوصاً Danel خیلی کمک کرد و حرفهای بود. صبحونه خیلی مفصل و متنوع بود. اتاق بزرگ بود. استخر پشت بوم و ویوش هم خوب بود.
کلیدهای اتاق هی خراب میشد. هر دفعه میخواستیم بریم تو اتاق، باید میرفتیم یه کلید جدید از پذیرش میگرفتیم، که خیلی دردسر داشت. بعضی وقتا حتی مجبور میشدیم از طبقه ۱۸ بیایم پایین تا کلید بگیریم. باید یه فکری به حال این مشکل بکنن. یه مشکل دیگه هم این بود که من دو روز دیرتر به خاطر مشکل ویزا رسیدم، و پرسنل هتل اصلاً کمکی نکردن. اون دو روز کلاً هدر رفت. چون من از طریق Booking.com رزرو کرده بودم، پرسنل هتل گفتن که نمیتونن به این مشکلات رسیدگی کنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، اونا گفتن که هتل با درخواستهای من موافقت نکرده. خلاصه که من سرویس و پشتیبانی خیلی بدی دریافت کردم. اتاقهایی که ویو دریا دارن، زیاد دریا رو نشون نمیدن، پس ویوش ارزش اون پولی که دادیم رو نداشت.
تقریباً عالی
تقریباً همه چیز: باشگاه ورزشی عالی، صبحونه فوقالعاده، ویوی عالی، اتاق بزرگ، تخت راحت، مترو ۲ دقیقه پیاده...
اینکه چون از طریق booking رزرو کردم، نمیخوان امتیازهای accor رو به کارتم اضافه کنن و آخرین صبحونهای که بردم خیلی بد بود نسبت به پولی که دادم و بقیه صبحونههایی که تو طول هفته خوردم.
دوشنبه دیر رسیدم و نصف شب با صدای دریل و چکش کاری توی یه اتاق نزدیک از خواب پریدم.
سرویس دهی افتضاح بود - همون اول که رسیدم یه شکایت کردم که اصلا پیگیری نشد. دوش حموم هم خراب بود و آب رو همه جای حموم می پاشید.
اتاق خیلی بزرگ بود و یه نمای باحال از دریا داشت. همه کارکنان مودب و کمک کننده بودن.
کیفیت غذا، هم تو صبحونه و هم تو رستوران 'ل آپرو' اصلا خوب نبود. آخه کروسان و شکلات خشک تو هتلی که با 'بونژور' از مهمونا استقبال می کنن، خیلی مسخرست.
هتل عالی، موقعیت مکانی مرکزی و فوق العاده، کارکنان بسیار صمیمی. ارزش عالی نسبت به مبلغ پرداختی. اسپا فوق العاده (سونای تر و خشک قهرمانی)
آنها خدمات کنسیرج خارجی را به کار می گیرند که کاملاً متقلبانه است، من یک روز در دبی بودم و از خدمات آنها استفاده کردم زیرا از قبل خرید نکرده بودم و غیره. من توصیه نمی کنم !!!! به اعتبار هتل، باید گفت که آنها خودشان از ناراحتی ناشی از کرایه تاکسی را به حساب خودشان به فرودگاه جبران کردند. حتی اگر شرکت خارجی باشد و به آنها مربوط نباشد.
به شدت توصیه می شود
نزدیک دبی مال و مرکز شهر، کارکنان خیلی همکاری می کردن و در کل هتل خیلی تمیز بود
تقریبا هیچی
موقعیت مکانی خیلی مرکزیه.
به خاطر ساختمونای اطراف، استخر بعد از ساعت 3 دیگه آفتاب نمی گیره.
پرسنل خونگرم و خوش برخورد بودن. مخصوصاً دانیال خیلی کمک کرد و حرفهای بود. صبحونه خیلی متنوع و کامل بود. اتاق جادار بود. استخر روی پشت بوم و ویوش خوب بود.
کلیدهای اتاق همش خراب میشد. هر دفعه میخواستیم بریم تو اتاق، باید کلید جدید از پذیرش میگرفتیم که خیلی دردسرساز بود. بعضی وقتا حتی مجبور میشدیم از طبقه 18 دوباره بریم پایین که کلید بگیریم. واقعاً باید یه راه حل برای این مشکل پیدا کنن. یه مورد دیگه اینکه من به خاطر مشکلات ویزا دو روز دیرتر رسیدم، ولی پرسنل هتل هیچ کمکی نکردن. اون دو روز کاملاً هدر رفت. چون من از طریق Booking.com رزرو کرده بودم، پرسنل هتل گفتن نمیتونن به این مشکلات رسیدگی کنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، اونا گفتن که هتل با درخواستهام موافقت نکرده. خلاصه که من خدمات و پشتیبانی خیلی بدی دریافت کردم. اتاقهایی که ویوی دریا دارن، اونقدرها هم دریا رو خوب نشون نمیدن، پس ویوش ارزش پولی که دادم رو نداشت.
تقریباً عالی
تقریباً همه چیز: باشگاه ورزشی عالی، صبحونه فوقالعاده، ویوی عالی، اتاق بزرگ، تخت راحت، مترو ۲ دقیقه پیاده...
اینکه چون از طریق booking رزرو کردم، نمیخوان امتیازهای accor رو به کارتم اضافه کنن و آخرین صبحونهای که بردم خیلی بد بود نسبت به پولی که دادم و بقیه صبحونههایی که تو طول هفته خوردم.
دیر رسیدم دوشنبه و نصف شب با صدای دریل و چکش توی یه اتاق نزدیک بیدار شدم.
سرویس دهیشون افتضاح بود - همون اول که رسیدم یه شکایت کردم که اصلاً پیگیری نشد. دوش حموم هم درست کار نمیکرد و همهجا رو خیس میکرد.
اصول بهداشتی رو رعایت نمیکنن!
تا دبی مال یه ربع پیادهروی داره. جای خیلی خوبیه. تختش هم خیلی راحت بود.
اتاق تو طبقه بالا چنگی به دل نمیزد: فقط یه زمین بایر و یه جاده و یه تیکه از برج خلیفه دیده میشد. ولی مهمترین مشکل این بود که یه بشقاب میوه کهنه گذاشته بودن. روز اول که رسیدم دیدم میوهها یه جوریان، ولی اهمیت ندادم. نصف شب دوست دخترم یه کم انگور خورد و یه ساعت بعد مسموم شد: تب کرد و مجبور شدیم همونجا تو هتل درمانش کنیم. مطمئنیم که تقصیر همون میوهها بود: آخه کدوم آدم عاقلی میوهها رو تو این گرمای دبی زیر آفتاب مستقیم نگه میداره؟ معلوم بود نشسته بودن و خراب شده بودن (رو نارنگی یه لکه کپک بود، که برای یه میوه سالم تو دو روز اتفاق نمیافته). ملت ممکنه کولر رو خاموش کنن، دما تو اتاق ممکنه بره بالای ۲۲ درجه، ولی شما حق ندارین یه بشقاب میوه رو بذارین زیر آفتاب! بگین ببینم من دارم اشتباه میکنم؟! من یه توضیح رسمی میخوام که چطوری ممکنه همچین چیزی تو یه هتل پنج ستاره اتفاق بیفته، یه عذرخواهی و پس گرفتن کل پول اقامت. به Booking.com هم شکایت میکنم، به استناد Dubai Municipality Food Code، همینطور به دفتر مرکزی Accor.
اتاق واقعاً بزرگ بود و ویوی خوبی به دریا داشت. همه پرسنل مودب و کمک کننده بودن.
کیفیت غذا توی صبحانه و رستوران l'apero خوب نبود. اینکه توی هتلی که با 'بونجور' از مردم استقبال میکنن، کروسان و شکلات بیکیفیت داشته باشن، یه جور تناقضه.
هتل عالیه، موقعیت مکانی مرکزی و فوق العاده، کارکنان بسیار مهربان. ارزشش نسبت به پولی که دادم خیلی خوب بود. اسپا فوق العاده (سونا خشک و بخار عالی)
اونا از خدمات کنسیرج خارجی استفاده می کنن که یه کم کلاهبرداره. من یه روز تو دبی بودم و از خدماتشون استفاده کردم چون از قبل چیزی نگرفته بودم و غیره. توصیه نمی کنم!!!! به نفع هتل باید بگم که خودشون برای ناراحتی من، هزینه تاکسی تا فرودگاه رو پرداخت کردن. حتی با اینکه اون شرکت خارجی بود و ربطی به اونا نداشت.
خیلی پیشنهاد میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهر بود، پرسنل خیلی همکاری میکردن و در کل هتل خیلی تمیز بود.
تقریباً هیچی
موقعیتش خیلی عالیه و تو مرکزه.
به خاطر ساختمونای دور و بر، استخر بعد از ساعت 3 دیگه آفتاب نداره.
پرسنل خیلی خوشبرخورد و مهموننواز بودن. مخصوصاً Danel خیلی کمک کرد و حرفهای بود. صبحونه خیلی مفصل و متنوع بود. اتاق بزرگ بود. استخر پشت بوم و ویوش هم خوب بود.
کلیدهای اتاق هی خراب میشد. هر دفعه میخواستیم بریم تو اتاق، باید میرفتیم یه کلید جدید از پذیرش میگرفتیم، که خیلی دردسر داشت. بعضی وقتا حتی مجبور میشدیم از طبقه ۱۸ بیایم پایین تا کلید بگیریم. باید یه فکری به حال این مشکل بکنن. یه مشکل دیگه هم این بود که من دو روز دیرتر به خاطر مشکل ویزا رسیدم، و پرسنل هتل اصلاً کمکی نکردن. اون دو روز کلاً هدر رفت. چون من از طریق Booking.com رزرو کرده بودم، پرسنل هتل گفتن که نمیتونن به این مشکلات رسیدگی کنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، اونا گفتن که هتل با درخواستهای من موافقت نکرده. خلاصه که من سرویس و پشتیبانی خیلی بدی دریافت کردم. اتاقهایی که ویو دریا دارن، زیاد دریا رو نشون نمیدن، پس ویوش ارزش اون پولی که دادیم رو نداشت.
تقریباً عالی
تقریباً همه چیز: باشگاه ورزشی عالی، صبحونه فوقالعاده، ویوی عالی، اتاق بزرگ، تخت راحت، مترو ۲ دقیقه پیاده...
اینکه چون از طریق booking رزرو کردم، نمیخوان امتیازهای accor رو به کارتم اضافه کنن و آخرین صبحونهای که بردم خیلی بد بود نسبت به پولی که دادم و بقیه صبحونههایی که تو طول هفته خوردم.
دیر رسیدم دوشنبه و نصف شب با صدای دریل و چکش از یه اتاق نزدیک بیدار شدم.
سرویسدهیشون خوب نبود - همون اول که رسیدم یه شکایت کردم که اصلا بهش رسیدگی نشد. دوش حموم خراب بود و آب رو همهجای حموم میپاشید.
بهداشت رو رعایت نمیکنن!
تا دبی مال یه راهروی سرپوشیده هست که 10 دقیقه طول میکشه. موقعیت مکانیش خیلی خوبه. تختش هم خیلی راحت بود.
اتاق طبقه بالا چنگی به دل نمیزد: یه بیابون برهوت دیده میشد با یه جاده و فقط یه تیکه از برج خلیفه. مهمترین مشکلمون یه ظرف میوه بود که مونده بود. روز اول که رسیدم دیدم میوهها یه جوریان، ولی اهمیت ندادم. نصف شب دوست دخترم تو تاریکی یکم انگور خورد و یه ساعت بعد مسموم شد: تب کرد و مجبور شدیم همونجا تو هتل درمانش کنیم. مطمئنیم که دلیلش همون میوهها بود: آخه طبق اصول بهداشتی نباید این همه مدت میوهها رو تو اون سبد زیر آفتاب مستقیم دبی نگه دارن، تازه معلوم بود که نشسته هم بودن و همون موقع که ما رسیدیم هم خراب بودن (روی نارنگی یه لکه کپک بود، که تو یه محصول خوب تو چند روز همچین چیزی پیش نمیاد). مردم ممکنه کولر رو خاموش کنن، دمای اتاق ممکنه بره بالای 22 درجه، ولی شما حق ندارین سبد میوه رو زیر آفتاب بذارین! بگین ببینم اشتباه میگم؟! من یه توضیح رسمی میخوام که چطور ممکنه تو یه هتل پنج ستاره همچین چیزی اتفاق بیفته، معذرتخواهی و پس دادن کل پول اقامت. به سایت Booking.com هم شکایت میکنم و به قوانین غذایی شهرداری دبی و دفتر مرکزی آکور هم ارجاع میدم.
اتاق خیلی بزرگ بود و ویوی خوبی به دریا داشت. پرسنل هم مودب و کمککننده بودن.
غذاها تو صبحونه و رستوران L'Apero خوب نبود. اینکه تو هتلی که به مهمونا 'بونجور' میگن، کروسان و شکلات خشک داشته باشی خیلی عجیبه.
هتل عالی، موقعیت مکانی مرکزی و فوق العاده، پرسنل صمیمی و درجه یک. نسبت به پولی که دادم خیلی میارزید. اسپا خیلی خوب بود (سونای بخار و خشک حرفهای).
یه سری خدمات بیرونی دارن که یه جورایی کلاهبردارن. من یه روز تو دبی بودم و از خدماتشون استفاده کردم چون از قبل چیزی نگرفته بودم و اینا. اصلا پیشنهاد نمیکنم!!!! البته انصافا خود هتل بخاطر این ناراحتی یه تاکسی مجانی تا فرودگاه برام گرفتن. با اینکه اون شرکت بیرونی بهشون ربطی نداشت.
خیلی پیشنهاد میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهره، پرسنل خیلی همکاری میکردن و در کل هتل خیلی تمیز بود.
تقریبا هیچی
موقعیت مکانی خیلی مرکزیه.
به خاطر ساختمونای اطراف، استخر بعد از ساعت 3 دیگه آفتاب نمی گیره.
کارکنان خوش برخورد و مهمان نواز بودن. مخصوصا، دانل خیلی کمک کننده و حرفه ای بود. صبحانه خیلی مفصل و متنوع بود. اتاق بزرگ بود. استخر پشت بوم و منظره اش باحال بود.
کلیدهای اتاق تو هتل همش خراب می شدن. هر دفعه می خواستیم بریم تو اتاق، باید کلید جدید از پذیرش می گرفتیم، که خیلی دردسر داشت. بعضی وقتا، مجبور بودیم از طبقه 18 تا پایین بریم تا کلید بگیریم. واقعا باید یه فکری به حال این مشکل بکنن. علاوه بر این، من به خاطر مشکلات ویزا دو روز دیرتر رسیدم، و کارکنان هتل هیچ کمکی نکردن. اون دو روز کلا حروم شد. چون من رزرو رو از طریق Booking.com انجام داده بودم، کارکنان هتل گفتن که به این مسائل رسیدگی نمی کنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، اونا گفتن که هتل درخواست های منو تایید نکرده. خلاصه، من سرویس و پشتیبانی خیلی ضعیفی دریافت کردم. اتاق هایی که منظره دریا رو دارن، اونقدرها هم دریا رو خوب نشون نمی دن، پس منظره ای که داره ارزش پولی که واسش میدی رو نداره.
تقریبا بینقص
تقریبا همه چی: باشگاه ورزشی عالی، صبحونه بینظیر، ویوی فوقالعاده، اتاق بزرگ، تخت راحت، مترو 2 دقیقه پیادهروی، …
اینکه چون از طریق بوکینگ رزرو کردم نمیخواستن امتیازهای آکور کارت من رو حساب کنن و اون صبحونه آخری که بردم با خودم نسبت به پولی که دادم و اونایی که کل هفته خوردیم خیلی بد بود.
اتاق خیلی بزرگ بود و ویوی خوبی به دریا داشت. پرسنل هم مودب و کمککننده بودن.
غذاها تو صبحونه و رستوران L'Apero خوب نبود. اینکه تو هتلی که به مهمونا 'بونجور' میگن، کروسان و شکلات خشک داشته باشی خیلی عجیبه.
هتل عالی، موقعیت مکانی مرکزی و فوق العاده، پرسنل صمیمی و درجه یک. نسبت به پولی که دادم خیلی میارزید. اسپا خیلی خوب بود (سونای بخار و خشک حرفهای).
یه سری خدمات بیرونی دارن که یه جورایی کلاهبردارن. من یه روز تو دبی بودم و از خدماتشون استفاده کردم چون از قبل چیزی نگرفته بودم و اینا. اصلا پیشنهاد نمیکنم!!!! البته انصافا خود هتل بخاطر این ناراحتی یه تاکسی مجانی تا فرودگاه برام گرفتن. با اینکه اون شرکت بیرونی بهشون ربطی نداشت.
خیلی پیشنهاد میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهره، پرسنل خیلی همکاری میکردن و در کل هتل خیلی تمیز بود.
تقریبا هیچی
موقعیت مکانیش خیلی مرکز شهره.
به خاطر ساختمونهای اطراف، استخر از ساعت 3 به بعد دیگه آفتاب نمیگیره.
پرسنل خوش برخورد و مهمان نواز بودن. به خصوص، Danel خیلی کمک کرد و حرفه ای بود. صبحانه خیلی متنوع و کامل بود. اتاق جادار بود. استخر پشت بام و منظره اش خوب بود.
کلیدهای اتاق تو هتل دائم خراب میشدن. هر دفعه که می خواستیم وارد اتاق بشیم، باید کلیدهای جدید از پذیرش می گرفتیم، که خیلی دردسر داشت. بعضی وقتا، حتی مجبور بودیم از طبقه 18 برگردیم پایین تا اونا رو بگیریم. اونا واقعاً باید یه راه حل برای این موضوع پیدا کنن. علاوه بر این، من به خاطر مشکلات ویزا دو روز دیرتر رسیدم، و پرسنل هتل هیچ کمکی نکردن. اون دو روز کاملاً هدر رفت. از اونجایی که من رزرو رو از طریق Booking.com انجام دادم، پرسنل هتل گفتن که در این مورد کمکی نمی کنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، اونا گفتن که هتل درخواست های من رو تایید نکرده. خلاصه، من خدمات مشتری ضعیفی دریافت کردم.
تقریبا عالی
تقریبا همه چیز: سالن ورزش عالی، صبحانه فوق العاده، منظره عالی، اتاق بزرگ، تخت راحت، مترو 2 دقیقه پیاده روی، ...
اینکه وقتی از طریق booking اقدام می کنی، نمی خوان امتیازهای accor من رو به کارتم واریز کنن و آخرین صبحانه ای که بردم افتضاح بود نسبت به پولی که پرداخت شده بود و اونایی که کل هفته خورده بودن.
دوشنبه دیر رسیدم و نصف شب با صدای دریل و چکش کاری توی یه اتاق نزدیک از خواب پریدم.
سرویس دهی افتضاح بود - همون اول که رسیدم یه شکایت کردم که اصلا پیگیری نشد. دوش حموم هم خراب بود و آب رو همه جای حموم می پاشید.
رعایت نکردن بهداشت!
تا دبی مال از یه راهرو میشه 10 دقیقه ای رفت. جای خیلی خوبیه. تختش هم خیلی راحت و عالیه.
اتاق طبقه بالا چنگی به دل نمی زد: یه زمین بایر، یه جاده و یه تیکه کوچیک از برج خلیفه رو می دیدی. ولی مشکل اصلی این بود که یه ظرف میوه کهنه گذاشته بودن. روزی که رسیدیم متوجه شدم میوه ها یه جوری ان، ولی اهمیت ندادم. نصف شب دوست دخترم تو تاریکی یه کم انگور خورد و یه ساعت بعد مسموم شد: تب کرد و مجبور شدیم همون تو هتل درمانش کنیم. مطمئنیم که دلیلش همون میوه ها بود: آخه طبق اصول بهداشتی نباید میوه ها رو تو اون سبد زیر نور مستقیم آفتاب دبی نگه دارن، معلوم بود که نشسته بودن و وقتی رسیده بودیم هم خراب بودن (روی نارنگی یه لکه کپک بود، که برای یه محصول خوب نباید تو چند روز اتفاق بیفته). آدما ممکنه کولر رو خاموش کنن، دمای اتاق ممکنه بالای 22 درجه باشه، شما حق ندارید یه سبد میوه رو زیر آفتاب بذارید! بگید ببینم اشتباه میگم! من یه توضیح رسمی می خوام که چطور ممکنه تو یه هتل پنج ستاره همچین اتفاقی بیفته، عذرخواهی کنید و کل هزینه اقامت رو پس بدید. از Dubai Municipality Food Code به Booking.com شکایت می کنم، همینطور به دفتر مرکزی Accor.
اتاق خیلی بزرگ و با منظره قشنگ رو به دریا بود. همه پرسنل مودب و کمککننده بودن.
کیفیت غذا توی صبحونه و رستوران 'لاپرو' خوب نبود. اینکه توی هتلی که با 'بونجور' از مهمونا استقبال میکنن، کروسان و شکلاتی خشک داشته باشن، یه جور تناقضه.
هتل عالی، موقعیت مکانی مرکزی و فوق العاده، کارکنان دوستانه و عالی. ارزشش نسبت به پولی که دادم خیلی خوب بود. اسپا عالی (سونا خشک و بخار حرفه ای).
اونا از خدمات یه شرکت بیرونی برای کانسیرج استفاده می کنن که یکم کلاهبرداره. من یه روز تو دبی بودم و از خدماتشون استفاده کردم چون از قبل چیزی نگرفته بودم و غیره. توصیه نمی کنم!!!! انصافا خود هتل بخاطر ناراحتی من یه تاکسی رایگان تا فرودگاه برام گرفتن. با اینکه اون شرکت خارجی بود و به اونا ربطی نداشت.
به شدت توصیه میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهر، پرسنل خیلی همکاری می کردن و در کل هتل خیلی تمیز بود.
تقریباً هیچی
موقعیت مکانیش خیلی عالیه.
به خاطر ساختمونای اطراف، استخر از ساعت 3 به بعد دیگه آفتاب نمی گیره.
پرسنل مهربون و خوشبرخورد بودن. مخصوصا دانیل خیلی کمک کرد و حرفهای بود. صبحونه خیلی متنوع و مفصل بود. اتاق بزرگ بود. استخر پشت بوم و ویوش خوب بود.
کارت کلیدهای اتاق مدام خراب میشد. هر دفعه میخواستیم بریم تو اتاق، باید میرفتیم از پذیرش کارت جدید میگرفتیم، که خیلی دردسر داشت. بعضی وقتا حتی مجبور بودیم از طبقه 18 برگردیم پایین تا بگیریمشون. واقعا باید یه فکری به حال این مشکل بکنن. علاوه بر این، من به خاطر مشکل ویزا دو روز دیرتر رسیدم، و پرسنل هتل اصلا کمکی نکردن. اون دو روز کلا هدر رفت. چون من رزرو رو از طریق Booking.com انجام داده بودم، پرسنل هتل گفتن که به این مسائل رسیدگی نمیکنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، گفتن هتل درخواستهای من رو تایید نکرده. خلاصه، خدمات مشتری خیلی ضعیفی دریافت کردم. اتاقهایی که ویو ساحلی دارن، اونقدرها هم دریا رو خوب نشون نمیدن، پس ویوش به قیمتش نمیارزه.
تقریباً عالی
تقریباً همه چیز: سالن ورزش خیلی خوب، صبحانه فوقالعاده، منظره عالی، اتاق بزرگ، تخت راحت، مترو ۲ دقیقه پیاده...
اینکه از طریق بوکینگ نمیتونن امتیازهای اکور من رو به کارتم اضافه کنن و آخرین صبحانهای که بردم افتضاح بود نسبت به پولی که پرداخت کردم و صبحانههایی که کل هفته خوردم.
دوشنبه دیر رسیدم و نصف شب با صدای دریل و چکش کاری تو یه اتاق نزدیک از خواب پریدم.
خدماترسانی - همون موقع که رسیدم یه شکایت ثبت کردم که اصلاً پیگیری نشد. دوش توی اتاق خراب بود و آب رو همهجای حموم میپاشید.
قوانین بهداشتی رو رعایت نمیکنن!
تا دبی مال از یه راهرو ۱۰ دقیقه راهه. جای خیلی خوبیه. تختش خیلی راحت و عالیه.
اتاق تو طبقه بالا چنگی به دل نمیزد: فقط بیابون، جاده و یه تیکه از برج خلیفه دیده میشد. مهمترین ایراد - یه ظرف میوه مونده بود. روزی که رسیدم متوجه شدم که میوهها مشکوک به نظر میرسن، ولی اهمیت ندادم. نصف شب دوستدخترم تو تاریکی یه کم انگور خورد و یه ساعت بعد مسموم شد: تب کرد و مجبور شدیم همون تو هتل درمانش کنیم. مطمئنیم که دلیلش همین میوهها بود: طبق قوانین بهداشتی نباید این همه مدت تو یه سبد زیر نور مستقیم خورشید دبی نگهداری بشن، تازه معلوم بود که نشسته هستن و موقعی که ما رسیدیم خراب شده بودن (روی نارنگی یه لکه کپک بود، که تو یه محصول خوب تو چند روز اتفاق نمیفته). مردم ممکنه کولر رو خاموش کنن، دمای اتاق ممکنه بالای ۲۲ درجه باشه، شما هیچ حقی ندارید یه سبد میوه رو زیر نور مستقیم خورشید بذارید! بهم بگید که اشتباه میکنم! درخواست توضیح رسمی دارم که چطور ممکنه تو یه هتل پنج ستاره همچین چیزی اتفاق بیفته، عذرخواهی و پس دادن کامل هزینه اقامت. به Booking.com شکایت میکنم، با استناد به Dubai Municipality Food Code، و همینطور به دفتر مرکزی Accor.
خدماترسانی عالی بود.
ورودی هتل بد بود.
اتاق خیلی بزرگ بود و منظره قشنگی به دریا داشت. همه کارکنان مودب و کمک کننده بودن.
کیفیت غذا تو صبحونه و رستوران l'apero خوب نبود. داشتن کروسان و شکلات خشک تو هتلی که با 'bonjour' از مهمونا استقبال میکنن یه جور تناقضه.
هتل خیلی خوبیه، موقعیت مکانیش عالی و تو مرکزه. پرسنلش خیلی دوستانه و حرفهای هستن. نسبت به پولی که دادم خیلی میارزید. اسپا هم فوقالعاده بود (سونای خشک و بخارش حرف نداشت).
یه سری خدمات بیرونی دارن که یه کم کلاهبردارن. من یه روز تو دبی بودم و چون از قبل چیزی نگرفته بودم از خدماتشون استفاده کردم. اصلا پیشنهاد نمیکنم!!!! البته انصافا خود هتل بابت این موضوع منو با یه تاکسی رایگان تا فرودگاه جبران کرد، با اینکه اون شرکت مربوط به خودشون نبود.
به شدت توصیه میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهره، پرسنل خیلی همکاری میکنن و در کل هتل خیلی تمیزه.
تقریباً هیچی
موقعیت مکانیش خیلی مرکز شهره.
به خاطر ساختمونای اطراف، استخر از ساعت 3 به بعد دیگه آفتاب نداره.
پرسنل مهربون و خوشبرخورد بودن. مخصوصا دانیل خیلی کمک کرد و حرفهای بود. صبحونه خیلی متنوع و مفصل بود. اتاق بزرگ بود. استخر پشت بوم و ویوش خوب بود.
کارت کلیدهای اتاق مدام خراب میشد. هر دفعه میخواستیم بریم تو اتاق، باید میرفتیم از پذیرش کارت جدید میگرفتیم، که خیلی دردسر داشت. بعضی وقتا حتی مجبور بودیم از طبقه 18 برگردیم پایین تا بگیریمشون. واقعا باید یه فکری به حال این مشکل بکنن. علاوه بر این، من به خاطر مشکل ویزا دو روز دیرتر رسیدم، و پرسنل هتل اصلا کمکی نکردن. اون دو روز کلا هدر رفت. چون من رزرو رو از طریق Booking.com انجام داده بودم، پرسنل هتل گفتن که به این مسائل رسیدگی نمیکنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، گفتن هتل درخواستهای من رو تایید نکرده. خلاصه، خدمات مشتری خیلی ضعیفی دریافت کردم. اتاقهایی که ویو ساحلی دارن، اونقدرها هم دریا رو خوب نشون نمیدن، پس ویوش به قیمتش نمیارزه.
تقریبا بینقص
تقریبا همه چی: باشگاه ورزشی عالی، صبحونه بینظیر، ویوی فوقالعاده، اتاق بزرگ، تخت راحت، مترو 2 دقیقه پیادهروی، …
اینکه چون از طریق بوکینگ رزرو کردم نمیخواستن امتیازهای آکور کارت من رو حساب کنن و اون صبحونه آخری که بردم با خودم نسبت به پولی که دادم و اونایی که کل هفته خوردیم خیلی بد بود.
دیر رسیدم دوشنبه و نصف شب با صدای دریل و چکش از یه اتاق نزدیک بیدار شدم.
سرویسدهیشون خوب نبود - همون اول که رسیدم یه شکایت کردم که اصلا بهش رسیدگی نشد. دوش حموم خراب بود و آب رو همهجای حموم میپاشید.
بهداشت رو رعایت نمیکنن!
تا دبی مال یه راهروی سرپوشیده هست که 10 دقیقه طول میکشه. موقعیت مکانیش خیلی خوبه. تختش هم خیلی راحت بود.
اتاق طبقه بالا چنگی به دل نمیزد: یه بیابون برهوت دیده میشد با یه جاده و فقط یه تیکه از برج خلیفه. مهمترین مشکلمون یه ظرف میوه بود که مونده بود. روز اول که رسیدم دیدم میوهها یه جوریان، ولی اهمیت ندادم. نصف شب دوست دخترم تو تاریکی یکم انگور خورد و یه ساعت بعد مسموم شد: تب کرد و مجبور شدیم همونجا تو هتل درمانش کنیم. مطمئنیم که دلیلش همون میوهها بود: آخه طبق اصول بهداشتی نباید این همه مدت میوهها رو تو اون سبد زیر آفتاب مستقیم دبی نگه دارن، تازه معلوم بود که نشسته هم بودن و همون موقع که ما رسیدیم هم خراب بودن (روی نارنگی یه لکه کپک بود، که تو یه محصول خوب تو چند روز همچین چیزی پیش نمیاد). مردم ممکنه کولر رو خاموش کنن، دمای اتاق ممکنه بره بالای 22 درجه، ولی شما حق ندارین سبد میوه رو زیر آفتاب بذارین! بگین ببینم اشتباه میگم؟! من یه توضیح رسمی میخوام که چطور ممکنه تو یه هتل پنج ستاره همچین چیزی اتفاق بیفته، معذرتخواهی و پس دادن کل پول اقامت. به سایت Booking.com هم شکایت میکنم و به قوانین غذایی شهرداری دبی و دفتر مرکزی آکور هم ارجاع میدم.
اتاق خیلی بزرگ و ویوش به دریا عالی بود. همه پرسنل مودب و کمککننده بودن.
کیفیت غذا تو صبحونه و رستوران 'لآپرو' خوب نبود. اینکه تو هتلی که با 'بونژور' از مهمونا استقبال میکنن، کروسان و شکلاتی خشک داشته باشن، یه جورایی عجیبه.
هتل عالی، موقعیت مکانی مرکزی و فوقالعاده، پرسنل خیلی صمیمی. نسبت به پولی که دادم خیلی میارزید. اسپا هم حرف نداشت (سونای بخار و خشک عالی بود).
یه سری خدمات بیرونی دارن که یه کم کلاهبردارن. من یه روز تو دبی بودم و چون از قبل چیزی نگرفته بودم، از خدماتشون استفاده کردم. اصلا پیشنهاد نمیکنم!!!! انصافا خود هتل بابت این ناراحتی یه تاکسی تا فرودگاه برام گرفتن و جبران کردن. با اینکه اون شرکت هیچ ربطی به هتل نداشت.
به شدت پیشنهاد میشه
نزدیک دبی مال و مرکز شهر بود، پرسنل خیلی همکاری میکردن و در کل هتل خیلی تمیز بود.
تقریبا هیچی
موقعیت مکانیش خیلی مرکز شهره.
به خاطر ساختمون های اطراف، استخر از ساعت 3 به بعد دیگه آفتاب نداره.
کارکنان خوش برخورد و مهمان نواز بودن. مخصوصاً دانل خیلی کمک کرد و حرفه ای بود. صبحانه خیلی متنوع و کامل بود. اتاق جادار بود. استخر پشت بوم و منظره اش خوب بود.
کلیدهای اتاق توی هتل دائم خراب می شدن. هر دفعه که می خواستیم وارد اتاق بشیم، مجبور بودیم کلیدهای جدید از پذیرش بگیریم که خیلی دردسرساز بود. بعضی وقتا حتی مجبور بودیم از طبقه 18 تا پایین بریم تا کلید بگیریم. واقعاً باید یه راه حل برای این مشکل پیدا کنن. به علاوه، من به خاطر مشکلات ویزا دو روز دیرتر رسیدم و کارکنان هتل اصلاً کمکی نکردن. اون دو روز کاملاً هدر رفت. از اونجایی که رزرو من از طریق Booking.com بود، کارکنان هتل گفتن که در این مورد کمکی نمی کنن. وقتی با Booking.com تماس گرفتم، اونا گفتن که هتل درخواست های من رو تایید نکرده. خلاصه بگم، خدمات و پشتیبانی مشتری خیلی ضعیفی دریافت کردم. اتاق های با منظره دریا/ساحل، دید خوبی به دریا/ساحل ندارن، بنابراین منظره اش ارزش پولی که بابتش دادم رو نداشت.
تقریبا بینقص
تقریبا همه چی: سالن ورزش عالی، صبحونه فوقالعاده، ویو بینظیر، اتاق جادار، تخت راحت، مترو ۲ دقیقه پیاده…
اینکه وقتی از طریق بوکینگ رزرو میکنی، امتیازهای آکور رو به کارتت اضافه نمیکنن و اون صبحونه آخری که بردم، نسبت به پولی که دادم و بقیه صبحونههای طول هفته خیلی بد بود.
دیر وقت دوشنبه رسیدم و نصف شب با صدای دریل و چکش تو اتاق بغلی از خواب پریدم.
سرویسدهی - من همون موقع که رسیدم یه شکایت کردم که اصلا پیگیری نشد. دوش حموم خراب بود و آب رو همه جای حموم میپاشید.
رعایت نکردن بهداشت!
تا دبی مال یه ۱۰ دقیقه پیادهروی داره. موقعیت مکانی خیلی خوبه. تخت خیلی راحت و عالی بود.
اتاق تو طبقه بالا چنگی به دل نمیزد: بیابون، جاده و فقط یه قسمت از برج خلیفه دیده میشد. مهمترین مشکل – ظرف میوه کهنه بود. روزی که رسیدم دیدم میوهها یه جوریه، ولی اهمیت ندادم. نصف شب دوست دخترم تو تاریکی یکم انگور خورد و یه ساعت بعد مسموم شد: تب کرد و مجبور شدیم تو خود هتل درمانش کنیم. مطمئنیم که دلیلش همین میوهها بود: طبق اصول بهداشتی نباید این همه مدت تو آفتاب مستقیم دبی تو سبد نگهداری بشن، تازه معلوم بود که نشسته و خرابن (روی نارنگی یه لکه کپک بود که تو چند روز برای یه محصول خوب اتفاق نمیفته). ممکنه آدما کولر رو خاموش کنن، دمای اتاق ممکنه بیشتر از ۲۲ درجه باشه، شما به هیچ وجه حق ندارید سبد میوه رو زیر آفتاب بذارید! بگید ببینم اشتباه میکنم؟ یه توضیح رسمی میخوام که چطور ممکنه تو یه هتل پنج ستاره همچین چیزی اتفاق بیفته، معذرتخواهی و پس دادن کل هزینه اقامت رو هم میخوام. یه شکایت هم به Booking.com میفرستم و به Dubai Municipality Food Code و دفتر مرکزی Accor هم اطلاع میدم.
سرویسدهی عالی بود.
ورودی هتل جالب نبود.
متوسط
موقعیت مکانی عالیه
قبلا عاشق این هتل بودیم، ولی متاسفانه دفعه آخری که رفتیم خیلی ناامید شدیم. انگار که بهش رسیدگی نشده، رنگ و رو رفته، یه بوی نم فرش تو راهروها میاومد. صبحونه یه معضل بود، رستوران خیلی شلوغ بود و خیلی طول میکشید تا سفارشمون رو بیارن. امیدوارم که بازسازی کنن چون موقعیتش خیلی خوبه، پیاده میشه تا دبی مال رفت.