هتل اسکوئر ناین هتل بلگرادSquare Nine Hotel Belgrade
درباره هتل اسکوئر ناین هتل بلگراد
هتل اسکوئر ناین بلگراد در مرکز بلگراد واقع شده است، 50 متر از منطقه پیادهروی و خرید Knez Mihailova و 100 متر از قلعه کالمگدان فاصله دارد. مرکز اسپا و تندرستی هتل اسکوئر ناین بلگراد، اتاقهای مبله مدرن و دسترسی رایگان به WiFi در سراسر هتل ارائه میشود. تمامی واحدهای اقامتی دارای کفپوش و پنلهای چوبی، تختهای راحت Treca de Paris، ملحفههای Pratesi و مبلمان عتیقه و طراح هستند. تلویزیون ماهوارهای و دستگاههای نسپرسو در تمام اتاقها موجود است، همراه با مینیبار و لوازم بهداشتی Hermes. رستوران غذاخوری هتل، «اسکوئر»، در طبقه همکف واقع شده و غذاهای اروپایی مدرن سرو میکند. رستوران ژاپنی روی پشتبام در طبقه هفتم قرار دارد. مرکز اسپا و تندرستی شامل یک استخر به طول 18 متر با نور طبیعی، جکوزی آفورو، سونا، حمام بخار و مجموعهای از ماساژها و درمانها است. ترانسفر فرودگاهی بنا بر درخواست میتواند ترتیب داده شود. زوجها به ویژه از موقعیت...امکانات و تفریحات هتل اسکوئر ناین هتل بلگراد
- لوازم بهداشتی رایگان
- بیده
- لوازم بهداشتی رایگان
- بیده
- مبلمان فضای باز
- باغ
- تلویزیون
- تلفن
- بار نوشیدنی (هزینه اضافی)
- صبحانه داخل اتاق
- بار نوشیدنی
- رستوران
- مینی بار
- میوه (هزینه اضافی)
- غذای کودکان (هزینه اضافی)
- منو های رژیمی ویژه (در صورت درخواست)
- دستیار پارک خودرو
- گاراژ پارکینگ
- محل شارژ وسایل نقلیه الکتریکی
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- پارک یونیورزیتتسکی550 ft
- موزه زپتر600 ft
- موزه ملی صربستان1,600 ft
- قلعه بلگراد2,000 ft
- میدان جمهوری بلگراد1,800 ft
- اقامتگاه پرنسس لیوبیسا1,800 ft
- باشگاه بازی بچهها مالی پیرازی2,700 ft
- موزه توهمات3,000 ft
- پارک ایلی ایگرالیسته3,050 ft
- کاخ جدید بلگراد0.8 mi
- [رستوران] ابیسو10 ft
- [رستوران] اسکوئر10 ft
- کافه/بار اسکوئر یازده100 ft
- پارک تاسماجدان1.1 mi
- برج اوشچه1.3 mi
- موزه نیکولا تسلا1.3 mi
- خانه گلها - مقبره یوسف بروز تیتو2.8 mi
- پل آدا2.8 mi
- بنای هزاره4.1 mi
- کوشوتنیاک4.7 mi
- موزه هوانوردی11 mi
- [اتوبوس] ایستگاه مرکزی اتوبوس بلگراد0.9 mi
- [قطار] وکوف اسپومنیک1.6 mi
- [قطار] وکوف اسپومنیک1.6 mi
آدرس و موقعیت هتل اسکوئر ناین هتل بلگراد
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل اسکوئر ناین هتل بلگراد
نظرات میهمانان هتل اسکوئر ناین هتل بلگراد
پرسنل هتل خیلی باحال و خوش برخوردن. تمیزی هتل و رستورانهاش هم که عالیه...
تنوع صبحونه اونقدر زیاد نبود ولی خوشمزه و تمیز بود. دیزاینش هم خیلی خوب بود.
من از چیزی تو این هتل بدم نیومد.
غذاش عالی بود، تختش راحت بود، پرسنلش خیلی کمکرسان بودن. سونا، استخر و باشگاه هم دارن - یه استراحت خوب از یه هفته کاری شلوغ که تو بلگراد داشتیم.
با چند نفر از پرسنل تو برقراری ارتباط زبانی مشکل داشتم. البته این قابل درکه، مشکل این بود که چطوری با این قضیه برخورد کردن. انگار منو نادیده گرفتن و من اونجا وایساده بودم و نمیدونستم باید چیکار کنم چون مطمئن بودم صدامو شنیدن. طول کشید تا بفهمم که یا انگلیسی رو روون صحبت نمیکنن یا اصلا بلد نیستن. البته باید بگم که بیشتر پرسنل انگلیسی بلدن. فقط اتفاق افتاد که روز اول با دو نفرشون که خیلی روون نبودن برخورد داشتم - یه برقکار و یه نظافتچی. مطمئنم منظورشون این نبود که حس کنم منو نادیده گرفتن.
بهترین جا برای موندن تو بلگراد!
دکوراسیون داخلی هتل خیلی قشنگه، اتاقها راحتن و پرسنلش خیلی خونگرمن! پِتار، مسئول پذیرش، خیلی کمک کرد!
هیچی، ما از همه چی خوشمون اومد!
اتاقها خیلی تمیزن، تختها راحتن، موقعیت مکانیش خیلی خوبه، پرسنلش هم کمکرسان و باحالن. بابت همه چی ممنون.
تنوع صبحونهش میتونست یکم بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود.
من از چیزی تو این هتل بدم نیومد.
مدیریت هتل مشتریمدار نیست و برای حل مشکلات آمادگی نداره.
ما اخیراً در این هتل اقامت داشتیم و با توجه به اینکه عضو 'هتلهای پیشروی جهان' بود و شبی ۷۰۰ یورو قیمت داشت، انتظار یک تجربه لوکس رو داشتیم. ما دو اتاق رزرو کردیم - یکی برای خودمون و یکی برای نوهمون - و انتظار سطح بالایی از راحتی و کیفیت رو داشتیم. متاسفانه، این تجربه اصلاً پنج ستاره نبود. با کمال تعجب، یه حشره درست توی تخت پیدا کردیم، زیر ملافه - خودمون حسش کردیم. یه مسئله اینه که اوایل نوامبر فصل حشرات نیست و مسئله دیگه اینه که حشره زیر ملافه پیدا شد. این موضوع سوالاتی رو در مورد حس تمیزی ایجاد میکنه که برای هتل عضو سیستم LHW مناسب نیست. وقتی این موضوع رو به مدیریت گزارش دادیم، پاسخ اونها بسیار ناامیدکننده بود: فقط ۵۰٪ تخفیف برای یک شب اقامت پیشنهاد دادن. به نظر میرسید که اونها نسبت به رضایت مهمان و استانداردهای اولیه تمیزی بیتفاوت بودن. به علاوه، هتل ادعا میکنه که آب لولهکشی قابل شرب هست، اما گِلی بود - یه نشونه نگران کننده برای یه هتل به اصطلاح لوکس. همچنین با کمال تعجب دیدیم که با وجود قیمت بالا، هیچ آب معدنی رایگانی در اتاق برای روز وجود نداره. ما ۶۰ سالمون هست و حدود ۳۰ ساله که به سراسر جهان سفر میکنیم و در هتلهای ۴ یا ۵ ستاره و همچنین در LHW، Four Seasons و One and Only اقامت داشتیم و میتونیم قبول کنیم که مشکلات در طول اقامت در همه جا اتفاق میفته. از نظر ما مهمترین چیز خود مشکل نیست، بلکه نحوه رسیدگی مدیریت هتل به اون هست. و چیزی که ما نمیتونیم قبول کنیم و بپذیریم، عدم تمایل به ارائه رضایت مشتری و جملات متکبرانه مثل "همینه که هست" هست. ))). در نتیجه، این هتل شایسته رتبه پنج ستاره یا جایگاه خود در 'هتلهای پیشروی جهان' نیست. من اکیداً توصیه میکنم مسافرانی که به دنبال یک تجربه لوکس واقعی هستن، گزینههای دیگه رو در نظر بگیرن.
اقامت دلپذیر
صبحانه خیلی مفصل نبود
کندی سرویس سر میز
احتمالاً هنوز بهترین هتل در بلگراد، سبک عالی، لابی جالب...
هیچی
پرسنل هتل خیلی خوش برخورد و با روی گشاده بودن. تمیزی هتل و رستورانهاش هم عالی بود...
تنوع صبحانه زیاد نبود ولی خوشمزه و تمیز بود. نحوه سرو هم خیلی خوب بود.
هیچ چیز بدی تو هتل ندیدم.
غذا فوقالعاده، تخت راحت، پرسنل خیلی با ملاحظه. سونا، استخر و باشگاه هم دارن - یه استراحت خوب از یه هفته کاری شلوغ که تو بلگراد داشتیم.
مشکل زبانی با چند نفر از پرسنل بود. این قابل درکه، مشکل این بود که چطوری با این قضیه برخورد کردن. انگار منو نادیده گرفتن یا تحویل نگرفتن و من اونجا وایساده بودم و نمیدونستم چیکار کنم چون مطمئن بودم صدامو شنیدن. یه کم طول کشید تا فهمیدم یا انگلیسیشون خیلی خوب نیست یا اصلاً انگلیسی حرف نمیزنن. البته بیشتر پرسنل انگلیسی حرف میزنن. من فقط روز اول با دو نفرشون برخورد داشتم که خیلی مسلط نبودن - یه برقکار و یه نظافتچی. مطمئنم قصدشون این نبود که من حس کنم تحویل گرفته نشدم.
بهترین جا برای موندن تو بلگراد!
طراحی داخلی هتل خیلی قشنگه، اتاقها راحتن و پرسنل فوقالعاده مهربونن! پِتار، مسئول پذیرش، خیلی کمک کرد!
هیچی، همه چیو دوست داشتیم!
اتاقها خیلی تمیز، تختها راحت، موقعیت مکانی خیلی خوب، پرسنل دلسوز و کمککننده. بابت همه چیز ممنون.
تنوع صبحانه میتونست یکم بیشتر باشه. اما در کل خوب بود.
هیچ چیزی تو هتل نبود که دوست نداشته باشم.
مدیریت هتل اصلا مشتریمدار نیست و حاضر نیست مشکلات رو حل کنه.
اخیراً تو این هتل اقامت داشتیم و با توجه به اینکه عضو گروه 'هتلهای پیشرو جهان' بود و شبی 700 یورو هزینه داشت، انتظار یه تجربه لوکس رو داشتیم. دو تا اتاق رزرو کردیم - یکی برای خودمون و یکی برای نوهمون - و انتظار یه سطح بالای راحتی و کیفیت رو داشتیم. متاسفانه، این تجربه اصلا پنج ستاره نبود. با کمال تعجب، درست زیر ملافه یه حشره پیدا کردیم - خودمون حسش کردیم. یه مسئله اینه که اوایل نوامبر فصل حشرات نیست و یه مسئله دیگه اینه که حشره زیر ملافه پیدا شد. این موضوع سوالاتی رو در مورد تمیزی هتل که مناسب یه هتل عضو سیستم LHW نیست، ایجاد میکنه. وقتی این موضوع رو به مدیریت گزارش دادیم، پاسخشون خیلی ناامیدکننده بود: فقط 50 درصد تخفیف برای یه شب اقامت رو پیشنهاد دادن. انگار که هم به رضایت مهمان و هم به استانداردهای اولیه تمیزی بیتفاوت بودن. علاوه بر این، هتل ادعا میکنه که آب شیر قابل شربه، اما گلآلود بود - یه نشونه نگرانکننده برای یه هتل به ظاهر لوکس. همچنین با وجود قیمت بالا، از اینکه هیچ آب معدنی رایگانی تو اتاق برای روز وجود نداشت، تعجب کردیم. ما 60 سالمونه و حدود 30 ساله که به سراسر جهان سفر میکنیم و تو هتلهای 4 یا 5 ستاره و همچنین LHW، Four Seasons و One and Only اقامت داشتیم و میتونیم اعتراف کنیم که مشکلات در طول اقامت همه جا اتفاق میافته. از نظر ما مهمترین چیز خود مشکل نیست، بلکه نحوه حل کردن اون توسط مدیریت هتله. و چیزی که نمیتونیم بپذیریم و توجیه کنیم، عدم تمایل به ارائه رضایت مشتری و عبارات متکبرانه مثل 'همینه که هست'ه.
اقامت دلپذیر
صبحانه خیلی مفصل نبود.
کندی سرویس در میز
احتمالا هنوز بهترین هتل بلگراد، سبک عالی، لابی جالب...
هیچی
پرسنل هتل خیلی باحال و خوش برخوردن. تمیزی هتل و رستورانهاش هم که عالیه...
تنوع صبحونه اونقدر زیاد نبود ولی خوشمزه و تمیز بود. دیزاینش هم خیلی خوب بود.
من از چیزی تو این هتل بدم نیومد.
غذای فوقالعاده، تخت راحت، پرسنل خیلی همراه. سونا، استخر و باشگاه هم دارن - یه استراحت خوب از یه هفته کاری شلوغ که تو بلگراد داشتیم
مشکل زبانی با تعدادی از پرسنل. این قابل درکه، مشکل نحوه برخوردشون با این وضعیت بود. انگار من رو نادیده میگرفتن یا تحویل نمیگرفتن و من اونجا ایستاده بودم و نمیدونستم چیکار کنم چون مطمئن بودم صدام رو شنیدن. یه کم طول کشید تا متوجه بشم که یا خیلی مسلط نیستن یا انگلیسی صحبت نمیکنن. البته توجه داشته باشید که بیشتر پرسنل میتونن انگلیسی صحبت کنن. فقط اتفاقی با دو نفر برخورد کردم که روز اول خیلی مسلط نبودن - برقکار و نظافتچی. مطمئنم قصدشون این نبود که باعث بشن من احساس تحقیر کنم.
بهترین جا برای اقامت تو بلگراد!
دکوراسیون هتل خیلی قشنگه، اتاقها راحتن و کارکنان خیلی خونگرمن! پتر، مسئول پذیرش، خیلی کمک کرد!
هیچی، همه چی عالی بود!
اتاقها خیلی تمیز، تختها راحت، موقعیت مکانی عالی، پرسنل با مسئولیت و کمک کننده. ممنون بابت همه چیز
تنوع صبحانه میتونست یکم بیشتر باشه. اما در کل خوب بود.
من از چیزی تو هتل خوشم نیومد.
مدیریت هتل مشتریمدار نیست و حاضر به حل مشکلات نیست.
ما اخیراً تو این هتل اقامت داشتیم، با توجه به اینکه عضو مجموعه هتلهای پیشرو دنیا هست و شبی ۷۰۰ یورو قیمت داره، انتظار یه تجربه لوکس رو داشتیم. ما دو تا اتاق رزرو کردیم - یکی برای خودمون و یکی برای نوهمون - و انتظار یه سطح بالای آسایش و کیفیت رو داشتیم. متاسفانه، این تجربه اصلاً پنج ستاره نبود. در کمال تعجب، ما یه حشره درست توی تخت، زیر ملافه پیدا کردیم - خودمون حسش کردیم. یه مشکل اینه که اوایل نوامبر فصل حشرات نیست و یه مشکل دیگه اینه که حشره زیر ملافه پیدا شد. این سوال پیش میاد که حس تمیزی چقدر برای هتلی که عضو سیستم LHW هست مهمه. وقتی این موضوع رو به مدیریت گزارش دادیم، واکنششون خیلی ناامیدکننده بود: فقط ۵۰٪ تخفیف برای یه شب اقامت پیشنهاد دادن. حس کردیم که هم به رضایت مهمان و هم به استانداردهای اولیه تمیزی بیتفاوت هستن. علاوه بر این، هتل ادعا میکنه که آب شیر قابل شرب هست، اما گلآلود بود - یه نشونه نگرانکننده برای یه هتل به اصطلاح لوکس. ما همچنین تعجب کردیم که با وجود قیمت بالا، هیچ آب معدنی رایگانی در اتاق برای روز وجود نداشت. ما ۶۰ سالمون هست و حدود ۳۰ ساله که به سراسر جهان سفر میکنیم و تو هتلهای ۴ یا ۵ ستاره و همچنین LHW، Four Seasons و One and Only اقامت داشتیم و قبول داریم که مشکلات در طول اقامت تو همه جا پیش میاد. از نظر ما مهمترین چیز مشکل نیست، بلکه نحوه حل اون توسط مدیریت هتل هست. و چیزی که ما نمیتونیم قبول کنیم و ببخشیم، عدم تمایل به ارائه رضایت مشتری و جملات مغرورانه مثل 'همینه که هست' هست. در نتیجه، این هتل شایسته رتبه پنج ستاره یا جایگاه خود در هتلهای پیشرو دنیا نیست. من قویاً توصیه میکنم که مسافرانی که به دنبال یه تجربه لوکس واقعی هستن، گزینههای دیگه رو در نظر بگیرن.
اقامت دلپذیر
صبحانه خیلی مفصل نبود
کندی سرویس دهی
احتمالا هنوز بهترین هتل بلگراد، سبک عالی، لابی جالب...
هیچی
پرسنل هتل خیلی باحال و خوشبرخوردن. تمیزی هتل و رستورانهاش هم عالیه...
تنوع صبحونه خیلی زیاد نیست ولی خوشمزه و تمیزه. ظاهرش هم خیلی خوبه.
هیچی تو این هتل نبود که خوشم نیاد.
غذاش فوقالعادهست، تختش خیلی راحته و پرسنلش خیلی خوب باهات راه میان. سونا، استخر و باشگاه هم دارن - یه استراحت حسابی بود وسط یه هفته کاری شلوغ تو بلگراد.
با چند تا از پرسنلش مشکل زبانی داشتم. البته این طبیعیه، ولی طرز برخوردشون جالب نبود. انگار نه انگار که من اونجا وایساده بودم و نمیدونستم چی کار کنم چون مطمئن بودم صدامو شنیدن. یه کم طول کشید تا بفهمم یا زبونشون خوب نیست یا انگلیسی بلد نیستن. البته بیشتر پرسنل انگلیسی بلدن. من فقط روز اول با دو نفر مشکل داشتم - یه برقکار و یه نظافتچی. مطمئنم منظوری نداشتن که من حس بدی پیدا کنم.
بهترین جا برای موندن تو بلگراد!
فضای داخلی هتل خیلی قشنگه، اتاقها راحتن و پرسنلش خیلی مهربونن! پِتار، مسئول پذیرش، خیلی کمکم کرد!
هیچی، همه چی رو دوست داشتیم!
اتاقها خیلی تمیزن، تختها راحتن، موقعیت مکانیش خیلی خوبه، پرسنلش هم پیگیر و کمککنندهان. بابت همه چی ممنون
تنوع صبحونه میتونست یه کم بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود.
هیچی تو این هتل نبود که خوشم نیاد.
مدیریت هتل اصلا به فکر مهمونا نیست و حاضر نیست مشکلات رو حل کنه.
ما به تازگی تو این هتل اقامت داشتیم و با توجه به اینکه جزو هتلهای مطرح دنیاست و شبی ۷۰۰ یورو قیمتش بود، انتظار یه تجربه لوکس رو داشتیم. دو تا اتاق گرفتیم – یکی برای خودمون و یکی برای نوهمون – و انتظار یه سطح بالای آسایش و کیفیت رو داشتیم. متاسفانه، تجربهمون اصلا پنج ستاره نبود. با کمال تعجب، درست زیر ملافه تخت یه حشره پیدا کردیم – خودمون حسش کردیم. یه مسئله اینه که اوایل نوامبر فصل حشرهها نیست و مسئله دیگه اینه که حشره زیر ملافه بود. اینجا سوال پیش میاد که حس تمیزی این هتل که عضو یه سیستم معتبره، کجا رفته. وقتی این موضوع رو به مدیریت گزارش دادیم، جوابشون خیلی ناامیدکننده بود: فقط یه تخفیف ۵۰ درصدی برای یه شب اقامت دادن. انگار نه براشون رضایت مهمون مهم بود و نه استانداردهای اولیه تمیزی. علاوه بر این، هتل ادعا میکنه آب شیرش قابل شربه، ولی گلآلود بود – این برای یه هتل به ظاهر لوکس خیلی نگرانکنندهست. همچنین با اینکه قیمت بالایی داشت، تعجب کردیم که تو اتاق آب معدنی رایگان نبود. ما ۶۰ سالمون هست و حدود ۳۰ ساله که داریم دنیا رو سفر میکنیم و تو هتلهای ۴ و ۵ ستاره و همچنین هتلهای مطرح اقامت داشتیم و قبول داریم که ممکنه تو اقامت مشکلاتی پیش بیاد. از نظر ما مهمتر از خود مشکل، نحوه برخورد مدیریت هتل با اونه. و چیزی که ما نمیتونیم قبول کنیم و ببخشیم، بیمیلی به جلب رضایت مشتری و حرفای از سر تکبر مثل 'همینه که هست' بود. در نهایت، این هتل لیاقت پنج ستاره بودن و عضویت تو هتلهای مطرح دنیا رو نداره. من به شدت توصیه میکنم مسافرایی که دنبال یه تجربه لوکس واقعی هستن، گزینههای دیگه رو در نظر بگیرن.
اقامت دلپذیر
صبحانه خیلی مفصل نبود
کندی سرویس دهی
احتمالا هنوز بهترین هتل بلگراده، استایل خیلی خوب، لابی باحال...
هیچی
پرسنل هتل خیلی خوش برخورد و مهربونن. تمیزی هتل و رستورانهاش هم عالیه...
تنوع صبحانه خیلی زیاد نیست ولی خوشمزه و تمیزه. نحوه ارائه هم خیلی خوبه.
من از چیزی تو هتل خوشم نیومد
غذای عالی، تخت راحت، پرسنل خیلی همراه. سونا، استخر و باشگاه هم دارن - یه استراحت خوب از یه هفته کاری شلوغ که تو بلگراد داشتیم.
یه مقدار مشکل زبانی با بعضی از پرسنل بود. خب این قابل درکه، ولی مشکل این بود که چطوری با این موضوع برخورد کردن. انگار منو نادیده می گرفتن یا محل نمی ذاشتن و منم اونجا وایساده بودم و نمی دونستم چیکار کنم چون مطمئن بودم صدامو شنیدن. یه کم طول کشید تا فهمیدم که یا خیلی مسلط نیستن یا انگلیسی بلد نیستن. البته بیشتر پرسنل انگلیسی بلدن. فقط این اتفاق افتاد که روز اول با دو نفری برخورد کردم که خیلی مسلط نبودن - یه برقکار و یه نظافتچی. مطمئنم قصدشون این نبود که حس کنم منو نادیده گرفتن.
بهترین جا برای موندن تو بلگراد!
طراحی داخلی هتل خیلی قشنگه، اتاق ها راحتن و پرسنل فوق العاده مهربونن! پِتار، مسئول پذیرش، خیلی کمک کرد!
هیچی، همه چی رو دوست داشتیم!
Odalar çok temiz yataklar rahat, konumu çok güzel, personel ilgili yardımsever. Herşey için teşk
تنوع صبحانه می تونست یکم بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود.
تو هتل از چیزی بدم نیومد.
مدیریت هتل مشتری مدار نیست و آمادگی حل مشکلات رو نداره.
ما به تازگی تو این هتل اقامت داشتیم، با این انتظار که یه تجربه لوکس داشته باشیم چون اسمش تو لیست هتل های پیشروی دنیا بود و شبی ۷۰۰ یورو پول داده بودیم. دو تا اتاق رزرو کردیم – یکی برای خودمون و یکی برای نوه مون – با این توقع که یه سطح بالایی از راحتی و کیفیت رو تجربه کنیم. متاسفانه، این تجربه اصلا پنج ستاره نبود. با کمال تعجب، ما یه حشره درست تو تخت پیدا کردیم، زیر ملحفه – خودمون حسش کردیم. یه مسئله اینه که اوایل نوامبر فصل حشره نیست و یه مسئله دیگه اینه که حشره زیر ملحفه پیدا شده بود. این نشون میده که تمیزی هتل در حد یه هتل تو سیستم LHW نیست. وقتی این موضوع رو به مدیریت گزارش دادیم، واکنش اونها خیلی ناامید کننده بود: فقط ۵۰٪ تخفیف برای یه شب اقامت پیشنهاد دادن. انگار نه انگار که رضایت مهمان براشون مهمه و نه استانداردهای اولیه تمیزی. علاوه بر این، هتل ادعا می کنه که آب لوله کشی قابل نوشیدنه، در حالی که گل آلود بود – یه نشونه نگران کننده برای یه هتلی که ادعای لوکس بودن داره. همچنین ما تعجب کردیم که با این قیمت بالا، هیچ آب معدنی رایگانی تو اتاق برای استفاده در طول روز وجود نداشت. ما ۶۰ سالمونه و حدود ۳۰ ساله که به سراسر دنیا سفر می کنیم و تو هتل های ۴ یا ۵ ستاره و همچنین تو LHW، Four Seasons و One and Only اقامت داشتیم و قبول داریم که ممکنه تو اقامت هر جایی مشکلاتی پیش بیاد. از نظر ما مهم ترین چیز خود مشکل نیست، بلکه نحوه حل اون توسط مدیریت هتله. و چیزی که ما نمی تونیم قبول کنیم و ببخشیم، عدم تمایل به جلب رضایت مشتری و جمله های از سر غرور مثل 'همینه که هست' بود.
Séjour agréable
صبحانه خیلی مفصل نبود.
کُندی سرویس دهی سر میز
به احتمال زیاد هنوز بهترین هتل بلگراد، خیلی شیک، لابی باحال...
هیچی
سیگار کشیدن مهمونا داخل ساختمون
پرسنل هتل خیلی خوش برخورد و مهربونن. تمیزی هتل و رستورانهاش هم عالیه...
تنوع صبحانه خیلی زیاد نیست ولی خوشمزه و تمیزه. نحوه ارائه هم خیلی خوبه.
من از چیزی تو هتل خوشم نیومد
غذای فوقالعاده، تخت راحت، پرسنل خیلی همراه. سونا، استخر و باشگاه هم دارن - یه استراحت خوب از یه هفته کاری شلوغ که تو بلگراد داشتیم
یه کم مشکل زبانی با چند نفر از پرسنل بود. البته قابل درکه، مشکل این بود که چطوری با این قضیه برخورد کردن. انگار منو نادیده گرفتن و من اونجا وایساده بودم و نمیدونستم چیکار کنم چون مطمئن بودم صدامو شنیدن. یه کم طول کشید تا بفهمم که یا خیلی مسلط نیستن یا انگلیسی حرف نمیزنن. البته بیشتر پرسنل انگلیسی بلدن. فقط اتفاقی تو روز اول با دو نفرشون برخورد داشتم که خیلی مسلط نبودن - یه برقکار و یه نظافتچی. مطمئنم قصدشون این نبود که حس کنم منو نادیده گرفتن.
بهترین جا برای موندن تو بلگراد!
دکور هتل خیلی شیکه، اتاقها راحتن و پرسنلش خیلی باحالن! پِتار، مسئول پذیرش، خیلی کمکم کرد!
هیچی، همهچی عالی بود!
اتاقها خیلی تمیز، تختها راحت، موقعیت مکانی خیلی خوب، پرسنل دلسوز و کمککننده. ممنون از همه چیز.
تنوع صبحانه میتونست یکم بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود.
من از چیزی توی هتل خوشم نیومد.
مدیریت هتل اصلا به مهمون اهمیت نمیده و حاضر نیست مشکلات رو حل کنه.
اخیراً توی این هتل اقامت داشتیم و انتظار یه تجربه لوکس رو داشتیم، چون اسمش تو لیست هتلهای برتر دنیا بود و شبی ۷۰۰ یورو پول داده بودیم. دو تا اتاق گرفتیم – یکی برای خودمون و یکی برای نوهمون – و انتظار یه سطح بالای راحتی و کیفیت رو داشتیم. متاسفانه، تجربهمون اصلا پنج ستاره نبود. با کمال تعجب، یه سوسک درست توی تخت پیدا کردیم، زیر ملافه – خودمون حسش کردیم. یه مسئله اینه که اوایل نوامبر فصل سوسک نیست و یه مسئله دیگه اینه که سوسک زیر ملافه پیدا شد. اینجا سوال پیش میاد که حس تمیزی که مناسب هتلهای سیستم LHW هست، کجاست. وقتی این مسئله رو به مدیریت گزارش دادیم، واکنششون خیلی ناامیدکننده بود: فقط ۵۰٪ تخفیف برای یه شب اقامت پیشنهاد دادن. انگار نه انگار که رضایت مهمون براشون مهمه و نه استانداردهای اولیه بهداشتی. علاوه بر این، هتل ادعا میکنه آب لوله کشی قابل شرب هست، اما گِلی بود – یه نشونه نگرانکننده برای یه هتل به اصطلاح لوکس. همچنین، با اینکه پول زیادی داده بودیم، تعجب کردیم که هیچ آب معدنی رایگانی توی اتاق نبود. ما ۶۰ سالمونه و حدود ۳۰ ساله که به سراسر دنیا سفر میکنیم و توی هتلهای ۴ یا ۵ ستاره و همچنین توی LHW، Four Seasons و One and Only اقامت داشتیم و قبول داریم که مشکلات ممکنه توی اقامت هر جایی پیش بیاد. از نظر ما، مهمترین چیز این نیست که مشکلی پیش بیاد، بلکه نحوه حل کردن اون مشکل توسط مدیریت هتل مهمه. و چیزی که نمیتونیم قبول کنیم و ببخشیم، عدم تمایل به ارائه رضایت مشتری و جملات مغرورانه مثل 'همینه که هست' بود.
اقامت دلپذیر
صبحانه خیلی مفصل نبود
کندی سرویس میز
به احتمال زیاد هنوز بهترین هتل بلگراد، خیلی شیک، لابی باحال...
هیچی
مهمونای دیگه داخل هتل سیگار میکشیدن
پرسنل هتل خیلی خوش برخورد و باحال بودن. تمیزی هتل و رستورانهاش هم عالی بود...
تنوع صبحونه زیاد نبود ولی خوشمزه و تمیز بود. نحوه سرو هم خیلی خوب بود.
هیچی تو هتل بود که خوشم نیاد
غذاش فوقالعاده بود، تختخواب راحت، پرسنل خیلی همراهی میکردن. سونا، استخر و باشگاه هم داشت - یه استراحت خوب از یه هفته کاری شلوغ تو بلگراد بود
با چندتا از پرسنل مشکل زبانی داشتم. البته این قابل درکه، مشکل این بود که چطوری با این مسئله برخورد کردن. انگار منو نادیده گرفتن و من همونجا وایساده بودم و نمیدونستم چیکار کنم چون مطمئن بودم صدامو شنیدن. یه کم طول کشید تا فهمیدم که یا خیلی مسلط نیستن یا انگلیسی حرف نمیزنن. البته بیشتر پرسنل انگلیسی بلدن. فقط اتفاقی تو روز اول با دو نفرشون که خیلی مسلط نبودن برخورد داشتم - برقکار و نظافتچی. مطمئنم منظوری نداشتن که من حس کنم نادیده گرفته شدم.
بهترین جا برای موندن تو بلگراد!
دکور هتل خیلی شیکه، اتاقها راحتن و پرسنلش خیلی باحالن! پِتار، مسئول پذیرش، خیلی کمکم کرد!
هیچی، همهچی عالی بود!
اتاقها خیلی تمیز، تختها راحت، موقعیت مکانی خیلی خوب، پرسنل باحال و کمککننده. بابت همه چیز ممنون
تنوع صبحونه میتونست یکم بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود.
هیچی تو هتل بود که خوشم نیاد.
مدیریت هتل مشتریمدار نیست و برای حل مشکلات آمادگی نداره.
ما اخیراً در این هتل اقامت داشتیم و با توجه به اینکه عضو شبکهی 'هتلهای پیشروی جهان' هست و شبی ۷۰۰ یورو قیمت داره، انتظار یه تجربهی لوکس رو داشتیم. ما دو تا اتاق گرفتیم – یکی برای خودمون و یکی برای نوهمون – و انتظار یه سطح بالایی از راحتی و کیفیت رو داشتیم. متأسفانه، تجربهمون اصلاً پنج ستاره نبود. با کمال تعجب، ما درست توی تخت و زیر ملافه یه حشره پیدا کردیم – خودمون حسش کردیم. یه مسئله اینه که اوایل نوامبر فصل حشره نیست و یه مسئلهی دیگه هم اینه که حشره زیر ملافه پیدا شده. این موضوع یه سوال در مورد میزان تمیزی هتل به وجود میاره که اصلاً در حد یه هتل عضو سیستم LHW نیست. وقتی این موضوع رو به مدیریت گزارش دادیم، پاسخشون خیلی ناامیدکننده بود: فقط یه تخفیف ۵۰ درصدی برای یه شب اقامت پیشنهاد دادن. انگار که براشون رضایت مهمان و استانداردهای اولیهی تمیزی اصلاً مهم نبود. بهعلاوه، هتل ادعا میکنه که آب شیرش قابل شربه، در حالی که آب گلآلود بود – یه نشانهی نگرانکننده برای یه هتل به اصطلاح لوکس. همچنین، با وجود قیمت بالا، از اینکه هیچ آب معدنی رایگانی توی اتاق برای روز وجود نداشت، تعجب کردیم. ما ۶۰ سالمونه و حدود ۳۰ ساله که به سراسر دنیا سفر میکنیم و توی هتلهای ۴ و ۵ ستاره و همچنین LHW، Four Seasons و One and Only اقامت داشتیم و قبول داریم که ممکنه توی اقامت مشکلاتی پیش بیاد. از نظر ما مهمترین چیز خود مشکل نیست، بلکه نحوهی برخورد مدیریت هتل با اون مشکله. و چیزی که ما نمیتونیم قبول کنیم و ببخشیم، بیمیلی به جلب رضایت مشتری و جملههای متکبرانهای مثل 'همینه که هست' بود. در نتیجه، این هتل لیاقت رتبهی پنج ستارهش یا جاش توی 'هتلهای پیشروی جهان' رو نداره. من اکیداً توصیه میکنم که مسافرانی که دنبال یه تجربهی لوکس واقعی هستن، گزینههای دیگهای رو در نظر بگیرن.
اقامت دلپذیر
صبحانه خیلی مفصل نبود
کندی سرویس در میز
احتمالا هنوزم بهترین هتل بلگراده، استایل عالی، لابی جالب...
هیچی
پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و مهربان هستند. تمیزی هتل و رستورانها عالی...
تنوع صبحانه کافی نیست اما خوشمزه و تمیز است. ارائه خیلی خوب است.
من چیزی در هتل پیدا نکردم که دوست نداشته باشم
غذای فوقالعاده، تخت راحت، پرسنل خیلی همراه. سونا، استخر و باشگاه هم دارن - یه استراحت خوب از یه هفتهی کاری شلوغ که توی بلگراد داشتیم
مشکل زبانی با تعدادی از کارکنان. این قابل درکه، مشکل نحوهی برخوردشون با این موضوع بود. انگار من رو نادیده گرفتن یا تحویل نگرفتن و من اونجا وایساده بودم و نمیدونستم چیکار کنم چون مطمئن بودم صدام رو شنیدن. یه مدتی طول کشید تا بفهمم که یا خیلی مسلط نیستن یا انگلیسی صحبت نمیکنن. البته توجه داشته باشید که بیشتر کارکنان میتونن انگلیسی صحبت کنن. فقط اتفاقی با دو نفر که خیلی مسلط نبودن توی روز اول برخورد داشتم - برقکار و نظافتچی. مطمئنم قصدشون این نبود که من احساس کنم تحویل گرفته نشدم.
بهترین مکان برای اقامت در بلگراد!
دکوراسیون داخلی هتل زیباست، اتاقها راحت هستند و پرسنل خیلی صمیمی هستن! پِتار، دربان، خیلی کمک کرد!
هیچی، ما همهچیو دوست داشتیم!
اتاقها خیلی تمیز بودن، تختها راحت، موقعیت مکانی عالی، پرسنل هم خیلی پیگیر و کمککننده بودن. بابت همه چی ممنون.
تنوع صبحانه میتونست یکم بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود.
هیچی تو هتل نبود که دوست نداشته باشم.
مدیریت هتل مشتریمدار نیست و آمادگی حل مشکلات رو نداره.
ما اخیراً توی این هتل اقامت داشتیم و با توجه به اینکه عضوی از هتلهای پیشرو جهانه و قیمت بالایی داره (۷۰۰ یورو برای هر شب)، انتظار یک تجربه لوکس رو داشتیم. ما دو تا اتاق رزرو کردیم – یکی برای خودمون و یکی برای نوهمون – و انتظار سطح بالایی از راحتی و کیفیت رو داشتیم. متاسفانه، این تجربه اصلاً پنج ستاره نبود. با کمال تعجب، ما یه حشره درست توی تخت، زیر ملافه پیدا کردیم – خودمون حسش کردیم. یه مسئله اینه که اوایل نوامبر فصل حشرات نیست و مسئله دیگه اینه که این حشره زیر ملافه پیدا شد. سوالاتی در مورد میزان تمیزی مطرح میشه که برای هتلِ سیستم LHW مناسب نیست. وقتی این موضوع رو به مدیریت گزارش دادیم، پاسخشون خیلی ناامیدکننده بود: فقط ۵۰٪ تخفیف برای یه شب اقامت رو پیشنهاد دادن. به نظر میرسید که هم نسبت به رضایت مهمان و هم نسبت به استانداردهای اولیه تمیزی بیتفاوت بودن. به علاوه، هتل ادعا میکنه که آب لولهکشی قابل شربه، اما گلآلود بود – یه نشونه نگرانکننده برای یه هتل به اصطلاح لوکس. ما همچنین از اینکه هیچ آب معدنی رایگانی توی اتاق برای روز وجود نداشت، علیرغم قیمت بالا، تعجب کردیم. ما ۶۰ سالمون هست و حدود ۳۰ ساله که به سراسر جهان سفر میکنیم و توی هتلهای ۴ یا ۵ ستاره و همچنین توی LHW، Four Seasons و One and Only اقامت داشتیم و قبول داریم که مشکلات در طول اقامت همهجا اتفاق میوفته. از نظر ما مهمترین چیز خود مشکل نیست، بلکه نحوه برخورد مدیریت هتل با اون مسئلهست. و چیزی که نمیتونیم قبول کنیم و ببخشیم، عدم تمایل به ارائه رضایت مشتری و جملات متکبرانه مثل 'همینه که هست' هست.
پرسنل هتل بسیار دلسوز و خوش برخورد هستند. تمیزی هتل و رستورانهاش هم عالیه...
تنوع صبحانه به اندازه کافی نیست، اما خوشمزه و تمیزه. نحوه ارائه هم خیلی خوبه.
من از چیزی توی هتل خوشم نیومد
غذای فوقالعاده، تخت راحت، پرسنل خیلی خوب و کمککننده. سونا، استخر و باشگاه هم دارن - یه استراحت خوب از یه هفته کاری شلوغ که توی بلگراد داشتیم.
مشکل زبانی با تعدادی از پرسنل وجود داشت. این قابل درکه، مشکل اینه که چطوری با این موضوع برخورد کردن. انگار من رو نادیده گرفتن و من اونجا ایستاده بودم و نمیدونستم چیکار کنم چون مطمئن بودم صدام رو شنیدن. یه مدتی طول کشید تا متوجه شدم که یا انگلیسیشون خوب نیست یا اصلاً انگلیسی صحبت نمیکنن. البته توجه داشته باشید که بیشتر پرسنل میتونن انگلیسی صحبت کنن. فقط اتفاقاً با دو نفری روبرو شدم که روز اول خیلی مسلط نبودن - برقکار و نظافتچی. مطمئنم که قصد نداشتن کاری کنن که من احساس نادیده گرفته شدن بکنم.
بهترین جا برای اقامت تو بلگراد!
دکوراسیون هتل خیلی قشنگه، اتاقها راحتن و پرسنل هم خیلی باحال و خوشبرخوردن! پتر، مسئول پذیرش، خیلی کمک کرد!
هیچی، همه چی عالی بود!
اتاقها خیلی تمیز بودن، تختها راحت، موقعیت مکانی عالی، پرسنل هم خیلی پیگیر و کمککننده بودن. بابت همه چی ممنون.
تنوع صبحانه میتونست یکم بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود.
هیچی تو هتل نبود که دوست نداشته باشم.
مدیریت هتل اصلا به مهمون اهمیت نمیده و حاضر نیست مشکلات رو حل کنه.
ما اخیرا تو این هتل اقامت داشتیم و انتظار یه تجربه لاکچری رو داشتیم، چون هم جزو هتلهای پیشرو دنیا بود و هم شبی ۷۰۰ یورو پول دادیم. دو تا اتاق گرفتیم – یکی برای خودمون و یکی برای نوهمون – و انتظار یه سطح بالای راحتی و کیفیت رو داشتیم. متاسفانه، تجربهمون اصلا پنج ستاره نبود. با کمال تعجب، یه سوسک درست تو تخت پیدا کردیم، زیر ملافه – خودمون حسش کردیم. یه مشکل اینه که اوایل نوامبر فصل سوسک نیست و مشکل دیگه اینه که سوسک زیر ملافه پیدا شد. این سوال پیش میاد که حس تمیزیشون در چه حدیه که مناسب هتلهای LHW نیست. وقتی این موضوع رو به مدیریت گزارش دادیم، واکنششون خیلی ناامیدکننده بود: فقط ۵۰٪ تخفیف برای یه شب اقامت پیشنهاد دادن. انگار اصلا براشون رضایت مهمون و استانداردهای اولیه تمیزی مهم نبود. علاوه بر این، هتل ادعا میکنه آب شیر قابل شربه، ولی گلآلود میومد – یه نشونه نگرانکننده برای یه هتل مثلا لاکچری. همچنین تعجب کردیم که با این قیمت بالا، هیچ آب معدنی رایگانی تو اتاق برای روز وجود نداشت. ما ۶۰ سالمونه و حدود ۳۰ ساله که داریم دور دنیا سفر میکنیم، تو هتلهای ۴ یا ۵ ستاره و همچنین LHW، Four Seasons و One and Only اقامت داشتیم و قبول داریم که مشکلات تو اقامت همه جا پیش میاد. از نظر ما مهمتر از خود مشکل، نحوه حل کردنش توسط مدیریت هتله. و چیزی که نمیتونیم قبول کنیم و ببخشیم، عدم تمایل به ارائه رضایت مشتری و جملات متکبرانهای مثل 'همینه که هست' بود. در نتیجه، این هتل شایسته رتبه پنج ستاره و جایگاهش در هتلهای پیشرو دنیا نیست. من اکیدا توصیه میکنم مسافرانی که دنبال یه تجربه لاکچری واقعی هستن، گزینههای دیگه رو در نظر بگیرن.
اقامت دلپذیر
صبحانه خیلی متنوع نبود
سرویسدهی سر میز کُند بود
پرسنل هتل خیلی خوشبرخورد و مهربون بودن. تمیزی هتل و رستورانها هم عالی بود...
تنوع صبحانه خیلی زیاد نبود ولی خوشمزه و تمیز بود. نحوه ارائه هم خیلی خوب بود.
هیچی تو هتل نبود که دوست نداشته باشم
غذاش محشره، تختخواب راحت، پرسنل خیلی همراهی میکنن. سونا، استخر و باشگاه هم دارن - یه استراحت خوب از یه هفته کاری شلوغ تو بلگراد بود.
یه کم مشکل زبانی با چند نفر از پرسنل بود. قابل درکه، ولی مشکلی که بود نحوه برخوردشون بود. انگار منو نادیده میگرفتن و من اونجا وایساده بودم و نمیدونستم چیکار کنم چون مطمئن بودم صدامو شنیدن. یه کم طول کشید تا فهمیدم یا انگلیسی رو خوب بلد نیستن یا اصلا حرف نمیزنن. البته بیشتر پرسنل انگلیسی بلدن. فقط اتفاقی با دو نفری که خیلی مسلط نبودن روز اول برخورد داشتم - یه برقکار و یه نظافتچی. مطمئنم منظوری نداشتن که من حس بدی پیدا کنم.
بهترین جا برای اقامت تو بلگراد!
دکوراسیون هتل خیلی قشنگه، اتاقها راحتن و پرسنل هم خیلی باحال و خوشبرخوردن! پتر، مسئول پذیرش، خیلی کمک کرد!
هیچی، همه چی عالی بود!
اتاقها خیلی تمیزن، تختها راحت، موقعیت مکانی خیلی خوبه، پرسنل دلسوز و کمککنندهان. بابت همه چیز ممنونم.
تنوع صبحانه میتونست یه کم بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود.
هیچ چیز بدی توی هتل ندیدم.
پرسنل هتل خیلی دلسوز و خوشرو هستن. تمیزی هتل و رستورانهاش هم عالیه...
تنوع صبحانه کافی نیست ولی خوشمزه و تمیزه. نحوه ارائه هم خیلی خوبه.
هیچ چیز بدی توی هتل ندیدم.
غذاش عالی بود، تختش راحت بود، پرسنل خیلی همراهی میکردن. سونا، استخر و باشگاه هم داشت - یه استراحت حسابی بود وسط یه هفته کاری شلوغ تو بلگراد.
چند نفر از پرسنل مشکل زبانی داشتن. خب این قابل درکه، ولی مشکل این بود که چطوری با این موضوع برخورد میکردن. انگار منو نادیده میگرفتن یا تحویل نمیگرفتن و منم نمیدونستم باید چیکار کنم، چون مطمئن بودم صدامو شنیدن. یه کم طول کشید تا فهمیدم یا انگلیسیشون خوب نیست یا اصلاً انگلیسی بلد نیستن. البته بیشتر پرسنل انگلیسی بلدن. من فقط روز اول با دو نفری برخورد کردم که خیلی مسلط نبودن - یه برقکار و یه نظافتچی. مطمئنم قصدشون این نبود که من حس بدی پیدا کنم.
بهترین جا برای اقامت تو بلگراد!
دکوراسیون هتل خیلی قشنگه، اتاقها راحتن و پرسنل هم خیلی باحالن! پِتار، مسئول پذیرش، خیلی کمک کرد!
هیچی، همه چی عالی بود!
Odalar çok temiz yataklar rahat, konumu çok güzel, personel ilgili yardımsever. Herşey için teşk
تنوع صبحانه میتونست یکم بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود.
از چیزی تو هتل خوشم نیومد.
مدیریت هتل مشتریمدار نیست و حاضر به حل مشکلات نیست.
ما اخیراً تو این هتل اقامت داشتیم و با توجه به اینکه عضو شبکهی 'هتلهای پیشروی جهان' بود و شبی ۷۰۰ یورو قیمت داشت، انتظار یه تجربهی لوکس رو داشتیم. ما دو تا اتاق رزرو کردیم – یکی برای خودمون و یکی برای نوهمون – و انتظار یه سطح بالای آسایش و کیفیت رو داشتیم. متأسفانه، تجربهمون اصلاً پنج ستاره نبود. در کمال تعجب، ما یه حشره درست تو تخت پیدا کردیم، زیر ملحفه – خودمون حسش کردیم. یه مسئله اینه که اوایل نوامبر فصل حشرات نیست و یه مسئلهی دیگه اینه که حشره زیر ملحفه پیدا شد. این نشون میده که نظافت در حدی نیست که مناسب یه هتل عضو LHW باشه. وقتی این موضوع رو به مدیریت گزارش دادیم، پاسخشون خیلی ناامیدکننده بود: فقط ۵۰٪ تخفیف برای یه شب اقامت رو پیشنهاد دادن. انگار نه انگار که رضایت مشتری و استانداردهای اولیهی نظافت براشون مهمه. ضمناً، هتل ادعا میکنه که آب لولهکشی قابل شربه، اما آب گلآلود بود – یه علامت نگرانکننده برای یه هتل به ظاهر لوکس. همچنین، با وجود قیمت بالا، از اینکه هیچ آب معدنی رایگانی در اتاق برای روز وجود نداشت، تعجب کردیم. ما ۶۰ سالمونه و حدود ۳۰ ساله که داریم دور دنیا سفر میکنیم و تو هتلهای ۴ یا ۵ ستاره و همینطور هتلهای LHW، Four Seasons و One and Only اقامت داشتیم و میتونیم قبول کنیم که تو اقامت ممکنه مشکلاتی پیش بیاد. از نظر ما مهمترین چیز، خود مشکل نیست، بلکه روش حل کردن اون توسط مدیریت هتله. و چیزی که ما نمیتونیم قبول کنیم و بپذیریم، عدم تمایل به جلب رضایت مشتری و جملههای متکبرانهای مثل 'همینه که هست'ه. در نتیجه، این هتل لیاقت رتبهی پنج ستاره و جایگاهش در بین 'هتلهای پیشروی جهان' رو نداره. من اکیداً توصیه میکنم که مسافرانی که دنبال یه تجربهی لوکس واقعی هستن، گزینههای دیگهای رو در نظر بگیرن.
پرسنل هتل خیلی باحال و خوشبرخوردن. خود هتل، تمیزیش و رستورانهاش هم که دیگه حرف ندارن...
صبحونه تنوعش اونقدر زیاد نیست، ولی خب خوشمزه و تمیز بود. چیدمانش هم خیلی خوب بود.
هیچی، از هیچچیزی تو هتل بدم نیومد.
غذاهاش عالی، تختخوابهاش راحت، پرسنلش هم خیلی باهات راه میان. سونا، استخر و باشگاه هم دارن - یه استراحت توپ وسط یه هفته کاری شلوغ تو بلگراد بود.
با چندتا از پرسنلش مشکل زبانی داشتم. البته این قابل درکه، مسئله این بود که چطوری با این قضیه برخورد کردن. انگار نه انگار که من اونجا وایسادم و نمیدونم باید چیکار کنم، چون مطمئن بودم صدامو شنیدن. یه کم طول کشید تا بفهمم که یا زبونشون خوب نیست یا اصلاً انگلیسی بلد نیستن. البته بیشتر پرسنل انگلیسی بلدن. فقط من روز اول با دو نفر که زبونشون خیلی روون نبود برخورد داشتم - یه برقکار و یه نظافتچی. مطمئنم قصد نداشتن منو نادیده بگیرن.
بهترین جا برای موندن تو بلگراد!
دکوراسیون هتل خیلی قشنگه، اتاقها راحت و پرسنل هم خیلی خونگرمن! پِتار، مسئول پذیرش، هم خیلی کمک کرد!
هیچی، همهچی عالی بود!
اتاقها خیلی تمیزن، تختها راحت، موقعیت مکانی هتل خیلی خوبه، پرسنل هم خیلی پیگیر و کمکرسانن. از همهچی ممنونم
تنوع صبحونه میتونست یکم بیشتر باشه. ولی در کل خوب بود.
هیچی، از هیچچیزی تو هتل بدم نیومد.
مدیریت هتل اصلاً به فکر مهمون نیست و آمادگی حل مشکلات رو نداره.
ما تازگی تو این هتل اقامت داشتیم و با توجه به اینکه عضو 'هتلهای پیشروی دنیا' هست و شبی ۷۰۰ یورو پول دادیم، انتظار یه تجربه لوکس رو داشتیم. دو تا اتاق رزرو کردیم – یکی برای خودمون و یکی برای نوهمون – و انتظار یه سطح بالای راحتی و کیفیت رو داشتیم. متاسفانه، تجربهمون اصلاً پنجستاره نبود. با کمال تعجب، یه حشره درست تو تخت پیدا کردیم، زیر ملافه – خودمون حسش کردیم. یه مسئله اینه که اوایل نوامبر فصل حشرهها نیست و یه مسئله دیگه اینکه حشره زیر ملافه پیدا شد. این سوال پیش میاد که حس تمیزی که مناسب یه هتل عضو سیستم LHW باشه، کجاست؟ وقتی این موضوع رو به مدیریت گزارش دادیم، واکنششون خیلی ناامیدکننده بود: فقط ۵۰٪ تخفیف برای یه شب اقامت پیشنهاد دادن. انگار هم به رضایت مهمون و هم به استانداردهای اولیه تمیزی بیاهمیت بودن. به علاوه، هتل ادعا میکنه که آب شیرش قابل شربه، در حالی که گلآلود بود – یه نشونه نگرانکننده برای یه هتل به ظاهر لوکس. همچنین، با وجود قیمت بالایی که پرداخت کرده بودیم، از اینکه هیچ آب معدنی رایگانی تو اتاق وجود نداشت هم تعجب کردیم. ما ۶۰ سالمونه و حدود ۳۰ ساله که داریم به کشورهای مختلف سفر میکنیم و تو هتلهای ۴ و ۵ ستاره و همچنین LHW، Four Seasons و One and Only اقامت داشتیم و قبول داریم که تو طول اقامت ممکنه مشکلاتی پیش بیاد. از نظر ما مهمترین چیز خود مشکل نیست، بلکه نحوه برخورد مدیریت هتل با اون مشکله. و چیزی که نمیتونیم قبول کنیم و ببخشیم، عدم تمایل به جلب رضایت مشتری و جملات متکبرانهای مثل 'همینه که هست' هست. ))). در نتیجه، این هتل لیاقت رتبه پنج ستاره و جایگاهش در 'هتلهای پیشروی دنیا' رو نداره. من اکیداً توصیه میکنم مسافرانی که دنبال یه تجربه لوکس واقعی هستن، گزینههای دیگهای رو در نظر بگیرن.
اقامت دلپذیر
صبحانه خیلی مفصل نبود
کُندی سرویس در میز
احتمالا هنوز بهترین هتل تو بلگراده، استایل عالی، لابی باحال...
هیچی