هتل تنجرین بوتیک ریزورت

هتل تنجرین بوتیک ریزورتTangerine Boutique Resort

5.3از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / کَلانگوت / هند
ستاره هتل / 3 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل تنجرین بوتیک ریزورت

واقع در کلاگوت، در فاصله 12 دقیقه‌ای پیاده‌روی از ساحل کلاگوت، تانگرین بوتیک ریزورت دارای اقامتگاه‌هایی با استخر شنا در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و رستوران است. این مکان همچنین دارای یک بار و کازینو است. تانگرین بوتیک ریزورت خدمات پذیرش 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، خدمات اتاق و وای‌فای رایگان را ارائه می‌دهد. در اتاق‌های این اقامتگاه، تهویه مطبوع، نشیمن، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام خصوصی با دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار موجود است. هر اتاق شامل کتری برقی است و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن و تعدادی دیگر نیز چشم‌انداز شهری دارند. در تانگرین بوتیک ریزورت، هر اتاق دارای ملحفه و حوله است. یک صبحانه قاره‌ای، گیاهی یا حلال در این مکان سرو می‌شود. این اقامتگاه دارای یک آفتاب‌گیر است. این منطقه برای دوچرخه‌سواری محبوب است و اجاره خودرو در تانگرین بوتیک ریزورت در دسترس است. ساحل کاندولیم 16 دقیقه...

امکانات و تفریحات هتل تنجرین بوتیک ریزورت

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 1:00 بعدازظهر تا 12:00 بامداد
زمان خروجاز ساعت 11:00 صبح تا 11:30 صبح
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیرایگان! حیوانات خانگی با درخواست مجاز هستند. هزینه اضافی ندارد.

آدرس و موقعیت هتل تنجرین بوتیک ریزورت

Naikowaddo, Calangute - Baga Rd, Near St. Anthony Chapel, 403516 Calangute, India

سوالات متداول

Does Tangerine Boutique Resort have a pool?Yes, this hotel has a pool. See details about the pool and other facilities on this page.
What is there to do at Tangerine Boutique Resort?Tangerine Boutique Resort offers the following activities/services (charges may apply): MassageCyclingSnorkelingFishingKaraokeCasinoGolf course (within 2 miles)Evening entertainmentLive music/PerformanceWalking toursBeauty servicesWater sports facilities on siteLive sports events (broadcast)Themed dinnersFacial treatmentsBike...
What kind of breakfast is served at Tangerine Boutique Resort?Guests staying at Tangerine Boutique Resort can enjoy a highly-rated breakfast during their stay (guest review score: 2.5). Breakfast option(s) include: ContinentalVegetarianHalal
How much does it cost to stay at Tangerine Boutique Resort?The prices at Tangerine Boutique Resort may vary depending on your stay (e.g. dates, hotel's policy etc.). To see prices, enter your dates.
Does Tangerine Boutique Resort have a restaurant on site?Tangerine Boutique Resort has 2 restaurants: Irish Singh - Bar & BistroCitron - Poolside Bar & Restaurant
What type of room can I book at Tangerine Boutique Resort?Room options at Tangerine Boutique Resort include: DoubleTwin/DoubleSuite
What are the check-in and check-out times at Tangerine Boutique Resort?Check-in at Tangerine Boutique Resort is from 1:00 PM, and check-out is until 11:30 AM.
How close to the beach is Tangerine Boutique Resort?The nearest beach is 2,600 feet from Tangerine Boutique Resort. All distances are measured in straight lines. Actual travel distances may vary.
Is Tangerine Boutique Resort popular with families?Yes, Tangerine Boutique Resort is popular with guests booking family stays.
How far is Tangerine Boutique Resort from the center of Calangute?Tangerine Boutique Resort is 1,950 feet from the center of Calangute. All distances are measured in straight lines. Actual travel distances may vary.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل تنجرین بوتیک ریزورت

5.3از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
6.1
امکانات
5.3
پاکیزگی
5.6
راحتی
5.4
نسبت ارزش به هزینه
5.3
موقعیت
7.2
Wifi رایگان
2.5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل تنجرین بوتیک ریزورت با انتقادات زیادی از سوی کاربران مواجه شده است. بسیاری از مهمانان از قدیمی بودن و عدم نگهداری مناسب هتل، تمیزی پایین اتاق‌ها و ملحفه‌ها، مشکلات مربوط به امکانات (مانند خرابی آسانسور، عدم کارکرد تلویزیون و کولر)، کمبود پارکینگ و برخورد نامناسب پرسنل و مالک هتل ناراضی بودند. صبحانه ضعیف و عدم وجود رستوران داخلی نیز از جمله موارد ذکر شده است. معدود نظرات مثبتی به موقعیت مکانی خوب هتل و بزرگی اتاق‌ها اشاره کرده‌اند.
نکات مثبت
موقعیت مکانی مناسب
اندازه مناسب اتاق‌ها (در برخی موارد)
تمیزی (در برخی موارد)
باغ هتل
نکات منفی
تمیزی پایین و کثیفی اتاق‌ها و ملحفه‌ها
قدیمی بودن و عدم نگهداری مناسب هتل
مشکلات مربوط به امکانات (آسانسور، تلویزیون، کولر، وان حمام)
رفتار نامناسب پرسنل و مالک هتل
صبحانه ضعیف و محدود
عدم وجود رستوران داخلی
کمبود فضای پارکینگ
در حال بازسازی بودن هتل و ایجاد مزاحمت
تفاوت اتاق با تصاویر ارائه شده
قطع مکرر برق
پرداخت نقدی و دریافت هزینه اضافی برای پرداخت با کارت
بوی نامطبوع در برخی اتاق‌ها
وجود پشه و حشرات
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل تنجرین بوتیک ریزورت

Pranav
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش پولی که پرداخت می‌کنید رو نداره. آشپزخانه ندارد، تمیزی صفر، صبحانه فاجعه بود.

نکات مثبت

اندازه اتاق‌ها (همین)

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی قدیمی و روشنایی مناسبی ندارند. آشپزخانه داخلی ندارند و به شما بروشوری از یکی از رستوران‌های آنطرف خیابان می‌دهند.

Nisha
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 اسفند 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اقامت ممکن. وقت و پولتون رو اینجا تلف نکنید.

نکات مثبت

هیچ‌چیزی. وضعیت این ملک خیلی خراب بود. قیمتش خیلی بیشتر از اون چیزی بود که ارزش داشت. ترجیح می‌دادم توی یه مهمان‌پذیر تمیز بمونم تا پولم رو برای اینجا خرج کنم. هتل واقعی اصلاً شبیه عکس‌ها نیست. خیلی قدیمی و بی‌نظم بود. حتی روتختی‌ها پر از پرز و زرد شده بودن و پر از لکه بودند. اصلاً ارزش هزینه کردن نداره.

نکات منفی

مالک خیلی بداخلاق و مثل یه بچه لوس رفتار می‌کرد. اصلاً برای مهمان‌ها اهمیتی قائل نبود. یه شب ساعت ۱۱، من و بچه‌ام مجبور شدیم وسط خیابون منتظر پارکینگ بمونیم چون اون مشغول گپ زدن با دوستانش بود. وقتی من خواستم پارک کنم، سریع جای پارک رو گرفت، ماشینش رو پارک کرد و ادامه داد به حرف زدن. این باعث شد احساس ترس کنم، انگار که توی دهلی بودم نه گوآ، چون همه‌شون مست بودن. پرسنلش سعی کردن ازش بخوان که جا رو خالی کنه تا مهمان‌ها بتونن پارک کنن، ولی توجه نکرد. در نهایت یه مهمان دیگه ماشینش رو حرکت داد و ما تونستیم پارک کنیم. نه تنها بی‌احترام و بی‌توجهه، بلکه اصلاً شایسته نیست که کار تجارت مهمان‌نوازی رو انجام بده.

Ashish
نوشته شده درسه‌شنبه, 12 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 01 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

معمولی

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

اتاق مشابه تصاویر نبود.

Tushar
نوشته شده درچهارشنبه, 06 دی 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 03 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

پارکینگ برای ماشین‌های چهارچرخ کافی نبود.

Najeeb
نوشته شده درچهارشنبه, 22 آذر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 آبان 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قبل از بازدید با آن‌ها صحبت کنید تا تمام نیازها و حساسیت‌هایتان مشخص شود

نکات مثبت

موقعیت خوب است. اتاق‌ها جادار هستند.

نکات منفی

رفتار پرسنل و رفتار مالکان. تمیزی. استخر برای 3 روز از 4 روزی که آنجا بودیم تحت تعمیرات بود. پرداخت با کارت را قبول نکردند. اگر با کارت پرداخت می‌کردیم، از ما 3 درصد بیشتر می‌خواستند.

Muhammed
نوشته شده دردوشنبه, 20 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 آبان 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی

نکات منفی

هیچ

Dr
نوشته شده دردوشنبه, 13 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 10 آذر 02
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

هیچ نظری ندارم... چون اصلاً مطابق انتظارات یا رضایت من نبود.

نکات منفی

هیچ چیز... صبحانه نداشتند، مهمان‌نوازی خیلی ضعیف بود، حتی سرویس اتاق خیلی ضعیف بود، خیلی ناامید شدم و دیگر برنمی‌گردم.

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 08 آبان 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 مهر 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت کمی بالاتر بود با توجه به کارهای بازسازی که در حال انجام بود و خدمات ارائه شده.

نکات مثبت

اتاق اختصاص داده شده اندازه مناسبی داشت و موقعیت هتل روی خیابان اصلی بود. به دلیل اینکه هتل روی خیابان اصلی بود، همه رستوران‌ها در نزدیکی قرار داشتند.

نکات منفی

1 امکانات بسیار ضعیف بود. هتل در حال بازسازی بود. 2 آسانسور برای طبقه سوم کار نمی‌کرد و مالکان/پرسنل به ما اطلاع ندادند که برای استفاده از آسانسور باید به طبقه دوم برویم. ما روز دوم متوجه شدیم که برای پایین آمدن باید از آسانسور طبقه دوم استفاده کنیم. 3 وقتی چای ساده سفارش دادیم، به ما گفتند که فقط در زمان صبحانه موجود است و نمی‌توان از منو سفارش داد.

Monchibaby
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 آبان 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای قابل اجتناب

نکات مثبت

موقعیت عالی در گوآ.

نکات منفی

برای یک سوئیت، هیچ چیز داخل اتاق به سطح انتظار نمی‌خورد، وان خراب بود، تلویزیون کار نمی‌کرد، همه‌جا پشه بود. فقط صبحانه توی هتل سرو می‌شد، هیچ رستوران داخلی نداشت، آسانسور برای بالا رفتن کار می‌کرد، ولی برای پایین آمدن باید از پله‌ها استفاده می‌کردید، قطعی‌های مکرر برق، و خیلی مسائل دیگه.

Prasoon
نوشته شده درشنبه, 29 مهر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اتاقی که توی بوکینگ لیست بود و وعده‌های دروغین

نکات مثبت

جای وحشتناکی بود. اتاق تلویزیون نداشت. تلفن کار نمی‌کرد. کتری نداشت. صبحانه از ساعت 9 شروع می‌شد. کولر روشن و خاموش می‌شد. پرسنل هتل خیلی بی‌حال و اصلاً خوش‌برخورد نبودن. هیچ نمایی از استخر به اتاق نداشت. در کل بدترین تجربه‌ای بود که داشتم.

نکات منفی

لطفاً نظرهای قبلی رو بخونید.

Bhuptani
نوشته شده درپنج‌شنبه, 26 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 21 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تقلبی، غیر بهداشتی، نگهداری نشده، حتی اگه رایگان هم بود اینجا رو رزرو نکنید

نکات مثبت

هیچ چیز خوب در اینجا نیست.. این‌ها تقلبی هستن.

نکات منفی

این‌ها تقلبی هستن.. ما سوئیت رزرو کردیم، ولی دو اتاق جداگانه به ما دادن که حتی فاصله زیادی از هم داشتن. وقتی اعتراض کردیم، داستان ساختن که مهمان‌های دیگه اتاقشون رو تمدید کردن، بعضی وقت‌ها می‌گفتن صبح وارد شدن. حتی همسرم رو مجبور کردن که با مهمان‌هایی که سوئیت شب رو گرفتن صحبت کنه. ما ساعت 9 شب رسیدیم و سوئیت رو ساعت 12 شب دادن. امکانات پارکینگ نداشتن. صاحب هتل خودش دو ماشین رو پارک کرده بود. ماشین من رو به پارکینگ کشیدن. اتاق‌ها خیلی بد بودن، هیچ نوری نداشتن، کولر کار نمی‌کرد. خانواده دیگه‌ای هم در حال دعوا بودن.

Mohammad
نوشته شده درسه‌شنبه, 24 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 21 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

پول‌م تلف شد

نکات مثبت

باغ و موقعیت هتل خوب بود.

نکات منفی

بوی فاضلاب توی حمام اتاق 102 وجود داشت، هیچ نگهداری‌ای برای اتاق‌ها انجام نمی‌شد. ارزش پولی که پرداخت کردیم رو نداشت. محل صبحانه شلوغ بود. ساعت صبحانه فقط از 9 تا 10:30 بود. پرداخت 8000 تومان در روز واقعا تلف کردن پول بود. رفتار خیلی بد پذیرش. متکبر.

Prasoon
نوشته شده درجمعه, 16 تیر 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 تیر 02
6.0از 10 امتیاز
متوسط

اقامت مناسب بود، اندازه اتاق هم خوب بود. موقعیت هتل خوبه، نزدیک ساحل کالاتا و 3 کیلومتر از پارا رو فاصله داشت.

نکات مثبت

هتل خوبه ولی نیاز به بازسازی داره.

نکات منفی

پرسنل فعال نیستن (یا تنبل هستن یا فعال نیستن).

Anil
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 تیر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 12 تیر 02
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

در هر مرحله کیفیت و بهداشت پایین بود.

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود و پرسنل رستوران خوب بودن.

نکات منفی

هتل به خوبی نگهداری نمی‌شه، حوله‌ها یک بار شسته شده بودن، نگهداری سرویس بهداشتی ضعیف بود، نور مناسب نداشت، پرسنل پذیرش خیلی بی‌احترام بودن و برای هر چیزی پیش‌پرداخت می‌گرفتن. استخر خیلی کثیف بود و هتل در حال انجام تعمیرات بزرگی بود بدون اینکه اطلاعیه‌ای داده باشن. حتی روز دوم بابت بطری آب هم از ما پول گرفتن (که معمولاً رایگان بود).

Pranav
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

هیچ ارزشی نداره برای پولی که می‌دی. هیچ آشپزخانه‌ای نداره، تمیزی صفر، صبحانه وحشتناک.

نکات مثبت

اندازه اتاق‌ها (همین)

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و نورپردازی مناسب ندارن. هیچ رستوران داخلی ندارن و فقط یک بروشور از رستورانی که از طرف دیگه خیابان هست، به شما میدن.

Nisha
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 اسفند 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اقامت ممکن. وقت و پولتون رو اینجا هدر ندید.

نکات مثبت

هیچ چیز. هتل وضعیت بسیار بدی داره. پول زیادی می‌گیرن ولی ارزشش رو نداره. من ترجیح می‌دم توی یک مهمان‌خانه تمیز بمونم تا اینکه برای این هتل پول بدم. هتل واقعی هیچ شباهتی به عکسا نداره. خیلی قدیمی و نگهداری نشده است. حتی ملافه‌ها پر از پرز و زرد و لکه‌دار بودن. اصلاً ارزش پول دادن نداره.

نکات منفی

صاحب هتل بی‌احترام و مثل یه بچه لوس رفتار می‌کنه. اصلاً به مهمونا اهمیت نمی‌ده. یک شب ساعت 11، من و بچه‌ام رو توی وسط خیابون منتظر گذاشت که پارکینگ پیدا کنیم چون اون مشغول حرف زدن با دوستانش بود. وقتی دید من می‌خواستم پارک کنم، سریع جای پارک رو گرفت و ماشینش رو پارک کرد و باز هم صحبت می‌کرد. این کار باعث شد که احساس ترس کنم، انگار توی دهلی بودم نه گوآ، چون همه‌شون مست بودن. پرسنل هتل سعی کردن ازش بخوان که پارکینگ رو خالی کنه تا مهمونا بتونن پارک کنن، ولی اون به حرفشون توجه نکرد. در نهایت، یک مهمان دیگه ماشینش رو حرکت داد و ما تونستیم پارک کنیم. اون نه تنها بی‌احترام و بی‌دقت بود، بلکه نباید کسب و کار مهمان‌نوازی راه می‌نداخت.

Ashish
نوشته شده درسه‌شنبه, 12 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 01 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

معمولی

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

اتاق مثل تصاویری که نشون داده بودن نبود.

Tushar
نوشته شده درچهارشنبه, 06 دی 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 03 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

فضای پارکینگ برای خودروهای 4 چرخ کافی نیست.

Najeeb
نوشته شده درچهارشنبه, 22 آذر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 آبان 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قبل از اینکه برید باهاشون صحبت کنید تا از همه نیازها و حساسیت‌هاتون مطمئن بشید

نکات مثبت

موقعیت هتل خوبه. اتاق‌ها هم spacious بودن.

نکات منفی

رفتار پرسنل و صاحب هتل. تمیزی هتل. استخر به مدت 3 روز از 4 روزی که اونجا بودیم در حال تعمیر بود. پرداخت با کارت رو قبول نمی‌کردن و از ما 3 درصد بیشتر می‌خواستن اگه با کارت اعتباری پرداخت می‌کردیم.

Muhammed
نوشته شده دردوشنبه, 20 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 آبان 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی

نکات منفی

هیچ

Dr
نوشته شده دردوشنبه, 13 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 10 آذر 02
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

هیچ نظری ندارم... چون هیچ چیزی به اندازه رضایت و انتظار نبود.

نکات منفی

هیچ چیز... صبحانه نبود، مهمان‌نوازی خیلی ضعیف بود، حتی خدمات اتاق هم خیلی ضعیف بود، خیلی ناامید شدم و دیگه هیچ‌وقت نمیام.

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 08 آبان 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 مهر 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت خیلی بالاتر از حد انتظار با توجه به تعمیراتی که در حال انجام بود و خدماتی که ارائه می‌شد.

نکات مثبت

اتاقی که به ما داده شد اندازه معقولی داشت و موقعیت هتل روی جاده اصلی بود. به دلیل اینکه هتل روی جاده اصلی بود، همه رستوران‌ها نزدیک بودن.

نکات منفی

1 امکانات بسیار ضعیف بود. هتل در حال تعمیرات بود. 2 آسانسور برای طبقه سوم کار نمی‌کرد و صاحب هتل یا پرسنل بهمون اطلاع نداده بودن که باید برای استفاده از آسانسور به طبقه دوم بریم. روز دوم فهمیدیم که برای پایین اومدن باید از طبقه دوم استفاده کنیم. 3 وقتی چای ساده خواستیم، به ما گفتن که فقط در زمان صبحانه میشه چای گرفت و از منو امکان سفارش نیست.

Monchibaby
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 آبان 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای قابل اجتناب

نکات مثبت

موقعیت هتل در منطقه‌ای عالی از گوا بود.

نکات منفی

برای یک سوئیت، هیچ چیزی داخل اتاق به اندازه انتظار نبود، وان حمام خراب بود، تلویزیون کار نمی‌کرد، مگس‌ها همه‌جا بودند. فقط صبحانه در هتل بود و هیچ رستورانی داخل هتل نداشتند، آسانسور فقط برای رفتن به بالا کار می‌کرد و برای پایین آمدن باید از پله‌ها استفاده می‌کردیم، قطع مکرر برق، و می‌توانم ادامه بدم.

Prasoon
نوشته شده درشنبه, 29 مهر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اتاق لیست شده در سایت و وعده‌ای دروغین

نکات مثبت

جای خیلی بدی بود. اتاق تلویزیون نداشت. تلفن کار نمی‌کرد. کتری نداشت. صبحانه از ساعت 9 شروع می‌شد. کولر مدام روشن و خاموش می‌شد. پرسنل هتل خیلی کند و اصلاً خوش‌برخورد نبودند. اتاق دیدی به استخر نداشت. در مجموع بدترین تجربه‌ای بود که داشتم.

نکات منفی

لطفاً نظرات بالا رو بخونید.

Pranav
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ارزش پول شما رو نداره. نه آشپزخانه، نه تمیزی، صبحانه خیلی ضعیف.

نکات مثبت

اندازه اتاق‌ها (فقط همین)

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی شلخته و نور کافی نداشتن. هیچ رستوران داخلی ندارن و بهتون یک بروشور از یکی از رستوران‌های طرف دیگه جاده میدن.

Nisha
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 اسفند 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اقامت ممکن. وقت و پولتون رو اینجا هدر ندید.

نکات مثبت

هیچ چیز. وضعیت هتل خیلی خراب بود. هزینه‌ای که می‌گرفتن خیلی بیشتر از ارزش واقعی هتل بود. ترجیح می‌دادم توی یک مهمان‌خانه تمیز بمونم تا اینکه پولم رو برای این هتل بدم. هتل واقعی مثل تصاویری که نشون میدن نبود. خیلی قدیمی و نگهداری نشده بود. حتی ملحفه‌ها پر از پرز و زرد و لکه‌دار بودن. اصلاً ارزش پول دادن نداشت.

نکات منفی

صاحب هتل آدم بدی هست و مثل یک بچه لوس رفتار می‌کنه. هیچ توجهی به مهمان‌ها نداره. یک شب ساعت 11 من و بچه‌ام رو مجبور کرد تا وسط خیابون برای پارکینگ منتظر بمونیم چون خودش مشغول صحبت با دوستانش بود. وقتی دید من دارم تلاش می‌کنم پارک کنم، سریع جای پارک رو گرفت، ماشینش رو اونجا پارک کرد و همچنان داشت صحبت می‌کرد. این باعث شد حس کنم ترسیدم، انگار توی دهلی هستم نه گوا چون همه‌شون مست بودن. پرسنل هتل سعی کردن بهش بگن که حرکت کنه تا مهمان‌ها بتونن پارک کنن، اما به حرفشون توجه نکرد. در نهایت یک مهمان دیگه ماشینش رو جابه‌جا کرد و ما تونستیم پارک کنیم. این فقط بی‌ادبی و بی‌توجهی نیست؛ این آدم نباید در کار مهمان‌نوازی باشه.

Ashish
نوشته شده درسه‌شنبه, 12 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 01 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

هیچ

نکات مثبت

موقعیت

نکات منفی

اتاق مثل تصاویری که نشون داده شده نبود.

Tushar
نوشته شده درچهارشنبه, 06 دی 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 03 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

فضای پارکینگ برای ماشین‌های چهارچرخ کافی نیست.

Najeeb
نوشته شده درچهارشنبه, 22 آذر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 آبان 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قبل از سفر باهاشون صحبت کنید برای تمام نیازها و حساسیت‌ها

نکات مثبت

موقعیت هتل خوبه. اتاق‌ها spacious و راحت بودن.

نکات منفی

رفتار پرسنل و صاحب هتل. تمیزی. استخر برای 3 روز از 4 روز اقامت ما در حال تعمیر بود. پرداخت با کارت رو قبول نمی‌کردن. برای پرداخت با کارت اعتباری، 3 درصد بیشتر از قیمت اصلی می‌خواستن.

Muhammed
نوشته شده دردوشنبه, 20 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 آبان 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی

نکات منفی

هیچ

Dr
نوشته شده دردوشنبه, 13 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 10 آذر 02
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

هیچ نظری ندارم... چون اصلاً مطابق انتظار و رضایت نبود

نکات منفی

هیچ چیز... صبحانه نداشت، پذیرایی خیلی ضعیف بود، حتی خدمات اتاق هم خیلی ضعیف بود، خیلی ناامید شدم و دیگه برنمی‌گردم.

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 08 آبان 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 مهر 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت نسبت به خدمات و کارهای بازسازی بالاتر از حد انتظار بود.

نکات مثبت

اتاقی که به ما اختصاص داده شده بود اندازه مناسبی داشت و موقعیت هتل در کنار خیابان اصلی بود. به دلیل موقعیت در خیابان اصلی، رستوران‌ها نزدیک بودن.

نکات منفی

1. امکانات هتل ضعیف بود. هتل در حال بازسازی بود. 2. آسانسور برای طبقه سوم کار نمی‌کرد و پرسنل/صاحب هتل به ما نگفتن که باید برای استفاده از آسانسور به طبقه دوم بریم. روز دوم متوجه شدیم که برای پایین آمدن باید از آسانسور طبقه دوم استفاده کنیم. 3. وقتی خواستیم چای سفارش بدیم، گفتن که فقط در زمان صبحانه می‌تونیم چای داشته باشیم و از منو قابل سفارش نیست.

Monchibaby
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 آبان 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای قابل اجتناب

نکات مثبت

موقعیت هتل در منطقه‌ای خوب از گوآ بود.

نکات منفی

برای سوئیت، هیچ چیزی داخل اتاق در حد انتظار نبود، وان خراب بود، تلویزیون کار نمی‌کرد، پشه‌ها همه جا بودند. تنها صبحانه در هتل ارائه می‌شد، رستوران داخلی نداشتند، آسانسور برای بالا رفتن کار می‌کرد، ولی برای پایین آمدن باید از پله‌ها استفاده می‌کردیم، قطع مکرر برق، می‌توانم ادامه بدهم.

Prasoon
نوشته شده درشنبه, 29 مهر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اتاقی که در بوکینگ دیدم و وعده‌ای دروغین

نکات مثبت

جای افتضاحی بود. اتاق تلویزیون نداشت. تلفن کار نمی‌کرد. کتری نداشت. صبحانه از ساعت 9 شروع می‌شد. کولر روشن و خاموش می‌شد. پرسنل هتل خیلی بی‌حوصله بودند و اصلاً خوش‌برخورد نبودند. اتاق هیچ دیدی به استخر نداشت. در کل بدترین تجربه‌ای بود که داشتم.

نکات منفی

لطفاً نظرات قبلی رو بخونید.

Bhuptani
نوشته شده درپنج‌شنبه, 26 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 21 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

کلاه‌برداری، بهداشت صفر، اصلاً نگهداری نمی‌کنند، حتی رایگان هم اینجا رزرو نکنید

نکات مثبت

هیچ چیز خوب در اینجا نیست.. اینا کلاه‌بردارند.

نکات منفی

اینها کلاه‌بردارند.. ما سوئیت رزرو کردیم، ولی دو اتاق جداگانه به ما دادن که هر دو هم از هم فاصله داشتن. وقتی پرسیدیم، داستان بافتن و گفتن مهمان‌های دیگه تمدید کردن، گاهی هم گفتن صبح وارد شدن.. به همسرم اجازه دادن با مهمان‌هایی که شب سوئیت گرفتن صحبت کنه. ما ساعت 9 شب رسیدیم و سوئیت رو ساعت 12 شب بهمون دادن.. پارکینگ نداشتن.. صاحب هتل خودش دو ماشین رو پارک کرده بود.. ماشین من رو هم کشیدند.. اتاق‌ها افتضاح بودن، نور نداشتن، کولر کار نمی‌کرد.. یک خانواده دیگه هم درگیر بودن.

Mohammad
نوشته شده درسه‌شنبه, 24 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 21 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

پول هدر رفت

نکات مثبت

باغ و موقعیت هتل

نکات منفی

در اتاق 102 بوی فاضلاب از سرویس بهداشتی می‌آمد، هیچ نگهداری برای اتاق‌ها انجام نمی‌شد. اصلاً به پولی که دادیم نمی‌ارزید. محل صبحانه شلوغ بود. ساعت صبحانه هم فقط از 9 تا 10:30 بود. پول 8000 رو در روز هدر دادیم. رفتار وحشتناک پذیرش. خودخواه.

Pranav
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

اصلاً به پولش نمی‌ارزه. نه آشپزخانه‌ای، نه تمیزی، نه صبحانه مناسب

نکات مثبت

اندازه اتاق‌ها (همین)

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و روشنایی کافی نداشتن. هیچ رستوران داخلی نداشتن و برگه تبلیغاتی از یکی از رستوران‌های آن طرف خیابان به ما دادن.

Nisha
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 اسفند 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اقامت ممکن. وقت و پولتون رو اینجا هدر ندید.

نکات مثبت

هیچ چیز. هتل در وضعیت خراب و قدیمی قرار داشت. خیلی بیشتر از ارزشش از ما پول گرفتند. من ترجیح می‌دادم به جای ماندن در این هتل، در یک مهمان‌خانه تمیز اقامت داشته باشم. هتل واقعی اصلاً شبیه عکس‌ها نیست. خیلی قدیمی و بی‌نظم است. حتی ملافه‌ها پر از پرز و زرد و پر از لکه بودند. اصلاً ارزش خرج کردن ندارد.

نکات منفی

صاحب هتل آدم بداخلاقی است و مثل یک بچه لوس رفتار می‌کند. اصلاً به مهمان‌ها اهمیت نمی‌دهد. یک شب ساعت 11، من و بچه‌ام مجبور شدیم در وسط خیابان برای پارکینگ منتظر بمانیم چون مشغول صحبت با دوستانش بود. وقتی دید من دارم پارک می‌کنم، سریع جای پارک رو گرفت، ماشین خودش رو اونجا پارک کرد و به صحبت کردن ادامه داد. این باعث شد احساس کنم توی دهلی هستم نه گوآ، چون همه‌شون نوشیدنی داشتند. پرسنل هتل سعی کردند از او بخواهند تا جای پارک رو خالی کنه ولی اون بی‌توجه بود. در نهایت، یکی از مهمان‌ها ماشینش رو جابه‌جا کرد و ما تونستیم پارک کنیم. او فقط بی‌ادب و بی‌توجه نیست؛ نباید در کسب‌وکار مهمان‌نوازی فعالیت می‌کرد.

Ashish
نوشته شده درسه‌شنبه, 12 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 01 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

هیچ خاصیتی نداشت

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

اتاق مثل عکس‌ها نبود

Tushar
نوشته شده درچهارشنبه, 06 دی 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 03 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

برای ماشین‌های چهارچرخ پارکینگ کافی وجود ندارد.

Najeeb
نوشته شده درچهارشنبه, 22 آذر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 آبان 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قبل از اینکه بیاید، باهاشون صحبت کنید تا از همه نیازها و حساسیت‌هاشون مطمئن بشید

نکات مثبت

موقعیت خوب است. اتاق‌ها بزرگ و جادار هستند.

نکات منفی

رفتار پرسنل. رفتار صاحب هتل. تمیزی استخر برای 3 روز از 4 روزی که اونجا بودیم در حال تعمیر بود. پرداخت با کارت رو قبول نمی‌کردند. برای پرداخت با کارت اعتباری، 3 درصد بیشتر درخواست می‌کردند.

Muhammed
نوشته شده دردوشنبه, 20 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 آبان 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی

نکات منفی

هیچ

Dr
نوشته شده دردوشنبه, 13 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 10 آذر 02
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

هیچ نظری ندارم.. چون اصلاً مطابق انتظارات یا رضایت نبود

نکات منفی

هیچ چیزی... نه صبحانه بود، مهمان‌نوازی خیلی ضعیف بود، حتی خدمات اتاق هم خیلی ضعیف بود، خیلی ناامید شدم و دیگه برنمی‌گردم

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 08 آبان 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 مهر 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت بالا با توجه به بازسازی و خدمات

نکات مثبت

اتاقی که به ما اختصاص داده شد اندازه مناسبی داشت و موقعیت هتل هم در خیابان اصلی بود. چون در خیابان اصلی بود، همه رستوران‌ها نزدیک بودند.

نکات منفی

1 امکانات خیلی ضعیف بود. هتل در زمان اقامت ما در حال بازسازی بود 2 آسانسور برای طبقه سوم کار نمی‌کرد و کارکنان به ما نگفتند که باید برای استفاده از آسانسور به طبقه دوم برویم. روز دوم متوجه شدیم که برای پایین آمدن باید از آسانسور طبقه دوم استفاده کنیم. 3 وقتی چای ساده سفارش دادیم به ما گفته شد که فقط در زمان صبحانه می‌توانیم چای داشته باشیم و از منوی معمولی نمی‌شود سفارش داد.

Monchibaby
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 آبان 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای قابل اجتناب

نکات مثبت

موقعیت مکانی در منطقه‌ای مرکزی در گوآ بود

نکات منفی

برای یک سوئیت، هیچ چیزی داخل اتاق مطابق با استاندارد نبود، وان حمام خراب بود، تلویزیون کار نمی‌کرد، پشه‌ها همه جا بودند. فقط صبحانه در هتل موجود بود، رستوران داخلی نداشت، آسانسور برای بالا رفتن کار می‌کرد، برای پایین آمدن باید از پله‌ها استفاده می‌کردیم، قطع برق‌های مکرر، می‌توانم ادامه بدهم

Prasoon
نوشته شده درشنبه, 29 مهر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اتاق معرفی شده در سایت و وعده دروغین

نکات مثبت

جای خیلی بدی بود. اتاق تلویزیون نداشت. تلفن کار نمی‌کرد. کتری نبود. صبحانه از ساعت 9 شروع می‌شد. کولر رفت و آمد می‌کرد. پرسنل هتل خیلی کند و اصلاً خوش‌برخورد نبودند. اتاق دید به استخر نداشت. در مجموع بدترین تجربه‌ای بود که داشتم

نکات منفی

لطفاً نظرات قبلی را بخوانید

Bhuptani
نوشته شده درپنج‌شنبه, 26 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 21 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

فریب، غیر بهداشتی، نگهداری نشده، حتی اگر رایگان هم بود اینجا رو رزرو نکنید

نکات مثبت

هیچ چیزی خوب در اینجا وجود ندارد.. این‌ها فریبکار هستند

نکات منفی

این‌ها فریبکار هستند.. ما سوئیت رزرو کرده بودیم، اما دو اتاق جداگانه به ما دادند که آن‌ها هم از هم فاصله داشتند. وقتی سوال کردیم، داستان‌هایی ساختند و گفتند که مهمان‌های دیگر تمدید کرده‌اند، گاهی می‌گفتند که صبح وارد شدند.. آن‌ها همسرم را مجبور کردند با مهمان‌هایی که شب سوئیت داده شده بود صحبت کند. ما ساعت 9 شب رسیدیم و ساعت 12 شب سوئیت به ما دادند.. امکانات پارکینگ ندارند.. خود مالک دو ماشینش را پارک می‌کند.. ماشین من هم towing شد.. اتاق‌ها خیلی بد بودند، هیچ نوری نداشتند و کولر کار نمی‌کرد.. یک خانواده دیگر هم داشتند با هم دعوا می‌کردند

Mohammad
نوشته شده درسه‌شنبه, 24 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 21 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

پول تلف شده

نکات مثبت

باغ و موقعیت مکانی

نکات منفی

بوی فاضلاب از حمام اتاق 102 می‌آمد، نگهداری اتاق‌ها اصلاً خوب نبود. اصلاً ارزش پولی که خرج کردیم رو نداشت. جای صبحانه خیلی شلوغ بود. زمان صبحانه هم فقط از 9 تا 10.30 بود. خرج کردن 8000/- در روز کاملاً پول تلف کردن بود. رفتار پرسنل پذیرش وحشتناک بود. خودخواه و مغرور.

Pranav
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

اصلاً ارزش پول شما رو نداره. آشپزخانه ندارند، صفر تمیزی، صبحانه افتضاح.

نکات مثبت

اندازه اتاق‌ها (همین)

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و نورپردازی مناسبی ندارند. آن‌ها رستوران داخلی ندارند و شما باید بروشور یکی از رستوران‌های طرف دیگر خیابان رو بگیرند.

Nisha
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 اسفند 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اقامت عمرم. پول و وقتتون رو اینجا هدر ندید.

نکات مثبت

هیچ چیز. هتل وضعیت خیلی خراب و فرسوده‌ای داشت. قیمت‌گذاری خیلی بیشتر از ارزش واقعی آن است. ترجیح می‌دادم در یک مهمانخانه تمیز بمونم تا اینکه پول خرج کنم برای اقامت در این هتل. هتل واقعی اصلاً شبیه تصاویری که نشون داده می‌شد نبود. خیلی قدیمی و بی‌نگهداری بود. حتی ملحفه‌ها پر از پرز و زرد بودند و لکه‌های زیادی داشتند. اصلاً ارزش پول رو نداره.

نکات منفی

مالک خیلی بداخلاق و مثل یک بچه لوس رفتار می‌کنه. اصلاً برای مهمان‌ها اهمیت نمی‌ده. یک شب ساعت 11، من و بچه‌ام وسط خیابان منتظر پارکینگ موندیم چون اون مشغول صحبت با دوستانش بود. وقتی من دیدم که دارم پارک می‌کنم، سریع جای پارک رو گرفت، ماشینش رو اونجا پارک کرد و شروع به گپ زدن کرد. این باعث شد احساس ترس کنم، انگار در دهلی هستم، نه گوآ، چون همه‌شون مست بودند. پرسنل‌ش هم سعی کردند بهش بگن که جا رو خالی کنه تا مهمان‌ها بتونند پارک کنند، ولی اون بی‌توجهی کرد. در نهایت یک مهمان دیگه ماشینش رو جابجا کرد و ما تونستیم پارک کنیم. اون فقط بی‌ادب و بی‌توجه نیست؛ باید اصلاً در کسب‌وکار مهمان‌نوازی دخالت نکنه.

Ashish
نوشته شده درسه‌شنبه, 12 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 01 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

معمولی

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

اتاق چیزی نبود که در عکس‌ها نشون داده می‌شد.

Tushar
نوشته شده درچهارشنبه, 06 دی 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 03 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

فضای پارکینگ کافی برای خودروهای 4 چرخ وجود نداره.

Najeeb
نوشته شده درچهارشنبه, 22 آذر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 آبان 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قبل از بازدید باهاشون صحبت کنید برای همه نیازها و حساسیت‌هاتون

نکات مثبت

موقعیت مکانی خوبه. اتاق‌ها جادارند.

نکات منفی

رفتار پرسنل و مالکین. تمیزی استخر 3 روز از 4 روز اقامت ما تعطیل بود. پرداخت با کارت قبول نکردند. اصرار داشتن که اگر با کارت اعتباری پرداخت بشه 3 درصد بیشتر بگیرند.

Muhammed
نوشته شده دردوشنبه, 20 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 آبان 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی

نکات منفی

هیچ چیز

Dr
نوشته شده دردوشنبه, 13 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 10 آذر 02
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

هیچ نظری ندارم چون اصلاً به معیارها و رضایت من نرسید

نکات منفی

هیچ چیز... صبحانه نبود، مهمانداری خیلی ضعیف بود، حتی خدمات اتاق خیلی ضعیف بود، خیلی ناامید شدم، دیگه هیچ وقت برنمی‌گردم.

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 08 آبان 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 مهر 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت بالا با توجه به کارهای نوسازی و خدمات ارائه شده

نکات مثبت

اتاقی که به ما داده شد اندازه مناسبی داشت و موقعیت هتل در خیابان اصلی بود. چون در خیابان اصلی بود همه رستوران‌ها نزدیک بودن.

نکات منفی

1 امکانات خیلی ضعیف بود. هتل در حال نوسازی بود در طول اقامت ما 2 آسانسور برای طبقه سوم کار نمی‌کرد و مالکین/پرسنل بهمون اطلاع ندادند که باید از طبقه دوم برای استفاده از آسانسور بریم. روز دوم متوجه شدیم که برای پایین اومدن باید از آسانسور طبقه دوم استفاده کنیم. 3 وقتی چای ساده سفارش دادیم، بهمون گفتن که فقط در زمان صبحانه موجوده و از منو قابل سفارش نیست.

Monchibaby
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 آبان 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای قابل اجتناب

نکات مثبت

موقعیت مکانی در منطقه خوب در گوآ بود

نکات منفی

برای یک سوئیت، هیچ چیزی در داخل به سطح مورد انتظار نرسید، وان خراب بود، تلویزیون کار نمی‌کرد، پشه‌ها همه‌جا بودند. فقط صبحانه در هتل موجود بود، رستوران داخلی نداشت، آسانسور فقط برای رفتن به بالا کار می‌کرد و برای پایین اومدن باید از پله‌ها استفاده می‌کردیم، قطع برق‌های مکرر، و خیلی چیزهای دیگه

Prasoon
نوشته شده درشنبه, 29 مهر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

ضعیف‌ترین اتاقی که در سایت بوکینگ هست و وعده دروغین

نکات مثبت

محل خیلی ضعیف بود. اتاق تلویزیون نداشت. تلفن کار نمی‌کرد. کتری نداشت. صبحانه از ساعت 9 شروع می‌شد. کولر روشن و خاموش می‌شد. پرسنل هتل خیلی کند بودند و اصلاً خوش‌برخورد نبودند. اتاق هیچ منظره‌ای از استخر نداشت. به طور کلی بدترین تجربه‌ای بود که داشتم.

نکات منفی

لطفاً نظرات بالا رو بخونید

Pranav
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

اصلاً ارزش پول شما رو نداره. هیچ آشپزخانه‌ای، هیچ تمیزی، صبحانه افتضاح.

نکات مثبت

اندازه اتاق‌ها (همین)

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و نور کافی نداشتند. رستوران داخلی نداشتند و شما رو به یکی از رستوران‌های طرف دیگه خیابان ارجاع می‌دادند.

Nisha
نوشته شده درسه‌شنبه, 15 اسفند 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 08 اسفند 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اقامت ممکن. وقت و پولتون رو اینجا تلف نکنید.

نکات مثبت

هیچ چیز. هتل در وضعیت خیلی بدی بود. هزینه‌ای که از ما گرفتن خیلی بیشتر از ارزش واقعی اون بود. من ترجیح می‌دادم در یک مهمان‌خانه تمیز بمونم تا اینجا. هتل واقعی اصلاً مثل عکس‌ها نبود. خیلی قدیمی و نگهداری نشده بود. حتی ملافه‌ها پر از پرز و زرد با لکه بودند. اصلاً ارزش پول نداره.

نکات منفی

مالک بداخلاق و مثل یک بچه لوس رفتار می‌کنه. اصلاً به مهمان‌ها اهمیت نمی‌ده. یک شب ساعت 11، من و بچه‌ام رو مجبور کرد منتظر پارکینگ در وسط خیابان بشیم چون اون مشغول صحبت با دوستانش بود. وقتی دید من می‌خواستم پارک کنم، سریع جای پارک رو گرفت و ماشینش رو پارک کرد و باز به حرف زدن ادامه داد. این باعث شد احساس کنم دارم تو دهلی هستم نه گوآ چون همه‌شون مست بودن. پرسنل سعی کردند بهش بگن که حرکت کنه تا مهمان‌ها پارک کنند، ولی بی‌توجه بود. در نهایت یکی از مهمان‌ها ماشینش رو جا به جا کرد و ما تونستیم پارک کنیم. اون فقط بی‌ادب و بی‌توجه نیست؛ اصلاً نباید چنین کسب‌وکاری رو اداره می‌کرد.

Ashish
نوشته شده درسه‌شنبه, 12 دی 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 01 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

معمولی

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

اتاقی که ما گرفتیم مثل عکس‌ها نبود.

Tushar
نوشته شده درچهارشنبه, 06 دی 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 03 دی 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات منفی

فضای پارکینگ برای خودروهای چهارچرخ کافی نبود.

Najeeb
نوشته شده درچهارشنبه, 22 آذر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 آبان 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قبل از بازدید باهاشون صحبت کنید تا همه نیازها و حساسیت‌ها رو بگید

نکات مثبت

موقعیت خوب بود. اتاق‌ها جادار بودند.

نکات منفی

برخورد پرسنل و رفتار صاحبان. تمیزی استخر برای 3 روز از 4 روزی که اونجا بودیم بسته بود. پرداخت با کارت رو قبول نمی‌کردند. از ما خواستند که 3 درصد بیشتر پرداخت کنیم اگه با کارت پرداخت بشه.

Muhammed
نوشته شده دردوشنبه, 20 آذر 02
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 01 آبان 02
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی

نکات مثبت

تمیزی

نکات منفی

هیچ

Dr
نوشته شده دردوشنبه, 13 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 10 آذر 02
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

هیچ نظری ندارم... چون اصلاً مطابق انتظار یا رضایت نبود

نکات منفی

هیچ چیز... صبحانه نداشتیم، مهمان‌نوازی خیلی ضعیف بود، حتی خدمات اتاق هم خیلی ضعیف بود، خیلی ناامید شدم، هیچ وقت برنمی‌گردم.

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 08 آبان 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 30 مهر 02
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت بالا بود با توجه به کارهای بازسازی و خدمات ارائه‌شده

نکات مثبت

اتاقی که به ما اختصاص دادند اندازه مناسبی داشت و موقعیت هتل روی خیابان اصلی بود. چون هتل روی خیابان اصلی بود، تمام رستوران‌ها نزدیک بودند.

نکات منفی

1 امکانات خیلی ضعیف بودند. هتل در حال بازسازی بود. 2 آسانسور برای طبقه سوم کار نمی‌کرد و صاحبان/پرسنل به ما اطلاع ندادند که باید برای استفاده از آسانسور به طبقه دوم برویم. روز دوم متوجه شدیم که برای پایین آمدن باید از آسانسور طبقه دوم استفاده کنیم. 3 وقتی چای ساده سفارش دادیم، به ما گفتند که فقط در زمان صبحانه موجود هست و از منو قابل سفارش نیست.

Monchibaby
نوشته شده درسه‌شنبه, 02 آبان 02
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 27 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای قابل‌اجتناب

نکات مثبت

موقعیت، منطقه‌ای عالی در گوا بود.

نکات منفی

برای یک سوئیت، هیچ چیز داخلش مطابق استاندارد نبود، وان خراب، تلویزیون خراب، پشه‌ها همه‌جا بودند. فقط صبحانه در محل هتل بود، رستوران داخلی نداشت، آسانسور برای رفتن به بالا کار می‌کرد، برای پایین آمدن باید از پله‌ها استفاده می‌کردیم، قطع‌های مکرر برق، می‌توانم ادامه بدهم.

Prasoon
نوشته شده درشنبه, 29 مهر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 مهر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بدترین اتاق موجود در سایت و وعده دروغین

نکات مثبت

محل خیلی ضعیف بود. اتاق تلویزیون نداشت. تلفن کار نمی‌کرد. کتری نداشت. صبحانه از ساعت 9 شروع می‌شد. کولر قطع و وصل می‌شد. پرسنل محل خیلی کند بودند و اصلاً خوش‌برخورد نبودند. اتاق هیچ نمایی به استخر نداشت. در کل بدترین تجربه‌ای بود که داشتم.

نکات منفی

لطفاً نظرات بالا رو بخونید.

Bhuptani
نوشته شده درپنج‌شنبه, 26 مرداد 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 21 مرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تقلب، کثیف و نگهداری نشده، حتی رایگان هم رزرو نکنید

نکات مثبت

هیچ چیز خوب در اینجا نیست.. اینها کلاهبردار هستند.

نکات منفی

اینها کلاهبردار هستند.. ما سوئیت رزرو کرده بودیم اما دو اتاق جداگانه به ما اختصاص دادند که حتی اتاق‌ها از هم فاصله زیادی داشتند. وقتی پرسیدیم، داستان‌هایی ساختند که گفتند مهمان‌های دیگه درخواست تمدید کرده‌اند یا گاهی می‌گفتند صبح وارد شدند.. آنها همسر من رو مجبور کردند با مهمان‌هایی که سوئیت شب داده شده بود صحبت کند. ما ساعت 9 شب رسیدیم و ساعت 12 شب سوئیت به ما داده شد.. آنها هیچ‌گونه پارکینگ ندارند.. خود مالک 2 ماشینش رو پارک می‌کند.. ماشین من هم یدک کشیده شد.. اتاق‌ها خیلی بد بودند، هیچ نوری نداشتند، کولر کار نمی‌کرد.. خانواده دیگر هم در حال دعوا بودند.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.