هتل تفلیس ماریوت

هتل تفلیس ماریوتTbilisi Marriott Hotel

8.7از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / متاتسمیندا / گرجستان
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل تفلیس ماریوت

هتل تفلیس ماریوت یک بنای معماری با طراحی منحصر به فرد و دایره‌ای شکل است. اما نمای صدساله‌اش تنها نشانه‌ای از گذشته نیست. این یک هتل با داستان‌هایی برای گفتن است. وارد اتاق بزرگ و جذاب شوید که سقف بازسازی‌شده‌اش به افتتاح هتل در سال ۱۹۱۵ احترام می‌گذارد. کف‌های مرمرین به کافه پارناس می‌رسند، جایی که میزهای بیرونی بهترین دید را به خیابان روستاولی ارائه می‌دهند. از گوشت‌های کهنه درون‌هتلی یا نوشیدنی‌های شبانه در لژ سیگار مجلل لذت ببرید. از اتاق‌های دلوکس تا اجرایی، از جونیور تا ریاست‌جمهوری، هر یک از ۱۲۷ اتاق و سوئیت آن ترکیبی از مدرنیته نرم و جزئیات سبک گرجی را به نمایش می‌گذارد تا حس بوتیک واقعی را ایجاد کند. در مرکز تناسب اندام تازه شوید. در لژ اجرایی استراحت کنید. در سالن برگزاری مجدداً دیدار کنید. یا برای الهام گرفتن به بیرون بروید. پاسیوی هتل یک واحه آرام در قلب شهر است، در حالی که تراس‌ها...

امکانات و تفریحات هتل تفلیس ماریوت

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • سشوار
  • وان حمام یا دوش

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت ۱۵:۰۰
زمان خروجتا ساعت ۱۲:۰۰
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحضور حیوانات خانگی مجاز نیست.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک ۹ آوریل650 ft
  • پارک پوشکین2,200 ft
  • میدان آزادی2,300 ft
  • باغ سامایا3,200 ft
  • پانتئون متاتسمیندا0.8 mi
  • پل صلح0.9 mi
  • قلعه ناریكالا1.2 mi
  • میدان قهرمانان1.4 mi
  • برج پخش تلویزیونی تفلیس1.4 mi
  • باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان1.6 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • کافه/بار کالیپسو300 ft
  • کافه/بار سوفیا ملنیکووا1,050 ft
  • کافه/بار اسکولا - کافه و بار شراب300 ft
جاذبه‌های برتر
  • پل ملکه تامار1.9 mi
  • پارک وکه2.7 mi
  • پارک وکه2.7 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • دریاچه لاک‌پشت2.7 mi

آدرس و موقعیت هتل تفلیس ماریوت

Rustaveli Avenue 13, Tbilisi 0108, Georgia

سوالات متداول

هتل تفلیس ماریوت تا مرکز تفلیس چقدر فاصله دارد؟هتل تفلیس ماریوت ۲۴۵۰ فوت از مرکز تفلیس فاصله دارد. همه فاصله‌ها به صورت مستقیم اندازه‌گیری می‌شوند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل تفلیس ماریوت سرو می‌شود؟میهمانان مقیم در هتل تفلیس ماریوت می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا در طول اقامت خود لذت ببرند (امتیاز بررسی میهمان: ۷.۹). گزینه‌های صبحانه شامل: بوفه آمریکایی
اقامت در هتل تفلیس ماریوت چقدر هزینه دارد؟قیمت‌ها در هتل تفلیس ماریوت ممکن است بسته به اقامت شما متفاوت باشد (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره).
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل تفلیس ماریوت رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل تفلیس ماریوت شامل: سوئیت دو نفره
در هتل تفلیس ماریوت چه کارهایی می‌توانم انجام دهم؟هتل تفلیس ماریوت خدمات/فعالیت‌های زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه داشته باشد): مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، سرگرمی‌های شبانه، امکانات اسپا، ساعت شاد، ماساژ دستی، اتاق قفل،...
آیا هتل تفلیس ماریوت رستورانی در محل دارد؟هتل تفلیس ماریوت دارای یک رستوران است: رستوران پارناس.
ساعت‌های ورود و خروج در هتل تفلیس ماریوت چیست؟ساعت ورود در هتل تفلیس ماریوت از ساعت ۱۵:۰۰ و ساعت خروج تا ۱۲:۰۰ است.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل تفلیس ماریوت

8.7از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.9
امکانات
8.4
پاکیزگی
8.8
راحتی
8.9
نسبت ارزش به هزینه
8
موقعیت
9.4
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل ماریوت تفلیس از نظر موقعیت مکانی، تمیزی و صبحانه مورد تحسین کاربران قرار گرفته است. بسیاری از مهمانان رفتار مودبانه و کارآمد پرسنل را ستوده اند. با این حال، برخی از مهمانان از قیمت بالا، قدیمی بودن هتل، اندازه کوچک اتاق ها، مشکلات مربوط به امکانات اتاق (مانند تهویه و مینی بار) و عدم پاسخگویی پرسنل در شرایط خاص (مانند تظاهرات خیابانی) ناراضی بوده اند. همچنین، هزینه قهوه و چای در لابی برای هتلی در این سطح غیرمعمول تلقی شده است.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی
تمیزی هتل
صبحانه خوب
پرسنل مودب و کارآمد (به خصوص پرسنل پذیرش)
پرسنل توجه‌مند و مهربان
اتاق های وسیع (در برخی موارد)
ساختمان تاریخی و مهمان نوازی ماریوت
نکات منفی
قیمت بالا
قدیمی بودن هتل
اندازه کوچک اتاق ها
مشکلات مربوط به امکانات اتاق (تهویه، مینی بار، شیر آب، گاوصندوق)
عدم پاسخگویی پرسنل در شرایط خاص (تظاهرات خیابانی)
هزینه قهوه و چای در لابی
خدمات پشتیبانی ضعیف و عدم برخورد دوستانه برخی پرسنل
عملکرد نامناسب پسر بار
لounge می توانست تجربه بهتری ارائه دهد
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل تفلیس ماریوت

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی!

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و خوب بود و موقعیتش فوق‌العاده بود. پرسنل خیلی توجه‌مند و مهربون بودن و هر درخواستی که داشتیم رو براورده کردن. صبحانه هم خیلی خوب بود.

نکات منفی

هیچ شکایتی نداشتم.

Khatskaleva
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت اقامت به وضوح بالاست. هیچ چیزی خاصی ندارد، هتل دیگر کهنه شده است

نکات مثبت

اتاق وسیع

نکات منفی

وقتی رسیدیم، در شهر تظاهرات بود و پل‌هایی که به هتل می‌بردند بسته بودند. جاده‌ها هم مسدود شده بودند... من و دخترم و شوهرم 3 ساعت (به جای 30 دقیقه) از فرودگاه به هتل رسیدیم! به هتل زنگ زدیم و گفتیم که وضعیت اینطوریه، چی کار کنیم؟ نمی‌تونیم به شما برسیم. پرسنل فقط دست‌هایشان را بالا انداختند و هیچ کمکی نکردند، هیچ سرویس یا توجهی به مشتری نداشتند! هیچ‌کس نیامد تا کمک کند با چمدان‌هایمان، هیچ راه‌حل پیشنهادی هم ندادند. ما آماده بودیم یک شب در هتل دیگری (که به آن می‌توانستیم برسیم) بمانیم و روز بعد به ماریوت برگردیم، از آنها خواستیم که پول شب اول را کم نکنند، اما ابتدا به شدت با درخواست ما مخالفت کردند. پرسنل خیلی دل‌زده بودند، هیچ‌گونه توجه و خدماتی نداشتند، ظروف شکسته در همه جا بود، فنجان‌ها، نعلبکی‌ها، بشقاب‌ها، در زمان صبحانه صف جلوی دستگاه قهوه و آب داغ بود، در اتاق هم همیشه چیزی خراب بود. یک روز تهویه خراب بود و اتاق سرد شده بود، یک روز شیر آب، یک روز گاوصندوق، یک روز مینی‌بار که به‌طور عجیب بسته بود! قهوه و چای در لابی هتل برای مهمان‌ها پولی بود! این برای هتل به این سطح عجیب است! نکات مثبت: زمانی که بچه‌ام نیاز به کمک پزشکی فوری داشت، تنها کسی که به ما کمک کرد و به مشکل توجه کرد، فردی بود که در لابی هتل ایستاده بود، شاید نگهبان بود، آرمن (مردی با اندام پر و موهای تیره)! خیلی از او سپاسگزارم! همچنین از مردی که به نظر می‌رسید مدیر یا مسئول پذیرش بود (اسمش را به یاد ندارم، لاغر، کوتاه قد و اندام معمولی داشت) نیز تشکر فراوان دارم!

Debashis
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 04 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق کمی کوچیک بود و فضای کافی برای ذخیره‌سازی و استراحت نداشت. توضیح پذیرش این بود که این هتل تاریخی هست و اتاق‌ها حدود صد سال پیش ساخته شدن. با این حال، اتاق‌ها باید هوای بیشتری داشته باشن، نور بیشتری داشته باشن و مبلمان مناسب‌تری داشته باشن.

Mehwish
نوشته شده درچهارشنبه, 30 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 27 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

نزدیک به شهر قدیمی بود ولی پسر بار خوب عمل نمی‌کرد. پرسنل سرویس خیلی دوستانه نبودن.

Sanjay
نوشته شده درچهارشنبه, 23 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل دوست‌داشتنی

نکات مثبت

پرسنل پذیرش خیلی مهربون، کاربلد و سریع بودن

نکات منفی

لounge هتل می‌تونست تجربه بهتری ارائه بده با اینکه خدمات خیلی خوبی داشت

Aliza
نوشته شده دردوشنبه, 21 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی - حرفی برای گفتن نیست

نکات مثبت

همه چیز عالی بود :)

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی!

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و باحال بود و موقعیتش فوق‌العاده بود. پرسنل خیلی توجه‌مند و مهربون بودن و هر درخواستی که داشتیم رو براورده کردن. صبحانه هم خیلی خوب بود.

نکات منفی

هیچ شکایتی نداشتم.

Khatskaleva
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت اقامت به وضوح بالاست. هیچ چیزی خاصی ندارد، هتل دیگر کهنه شده است

نکات مثبت

اتاق وسیع

نکات منفی

وقتی رسیدیم، در شهر تظاهرات بود و پل‌هایی که به هتل می‌بردند بسته بودند. جاده‌ها هم مسدود شده بودند... من و دخترم و شوهرم 3 ساعت (به جای 30 دقیقه) از فرودگاه به هتل رسیدیم! به هتل زنگ زدیم و گفتیم که وضعیت اینطوریه، چی کار کنیم؟ نمی‌تونیم به شما برسیم. پرسنل فقط دست‌هایشان را بالا انداختند و هیچ کمکی نکردند، هیچ سرویس یا توجهی به مشتری نداشتند! هیچ‌کس نیامد تا کمک کند با چمدان‌هایمان، هیچ راه‌حل پیشنهادی هم ندادند. ما آماده بودیم یک شب در هتل دیگری (که به آن می‌توانستیم برسیم) بمانیم و روز بعد به ماریوت برگردیم، از آنها خواستیم که پول شب اول را کم نکنند، اما ابتدا به شدت با درخواست ما مخالفت کردند. پرسنل خیلی دل‌زده بودند، هیچ‌گونه توجه و خدماتی نداشتند، ظروف شکسته در همه جا بود، فنجان‌ها، نعلبکی‌ها، بشقاب‌ها، در زمان صبحانه صف جلوی دستگاه قهوه و آب داغ بود، در اتاق هم همیشه چیزی خراب بود. یک روز تهویه خراب بود و اتاق سرد شده بود، یک روز شیر آب، یک روز گاوصندوق، یک روز مینی‌بار که به‌طور عجیب بسته بود! قهوه و چای در لابی هتل برای مهمان‌ها پولی بود! این برای هتل به این سطح عجیب است! نکات مثبت: زمانی که بچه‌ام نیاز به کمک پزشکی فوری داشت، تنها کسی که به ما کمک کرد و به مشکل توجه کرد، فردی بود که در لابی هتل ایستاده بود، شاید نگهبان بود، آرمن (مردی با اندام پر و موهای تیره)! خیلی از او سپاسگزارم! همچنین از مردی که به نظر می‌رسید مدیر یا مسئول پذیرش بود (اسمش را به یاد ندارم، لاغر، کوتاه قد و اندام معمولی داشت) نیز تشکر فراوان دارم!

Debashis
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 04 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق کمی کوچیک بود و فضای کافی برای ذخیره‌سازی و استراحت نداشت. توضیح پذیرش این بود که این هتل تاریخی هست و اتاق‌ها حدود صد سال پیش ساخته شدن. با این حال، اتاق‌ها باید هوای بیشتری داشته باشن، نور بیشتری داشته باشن و مبلمان مناسب‌تری داشته باشن.

Mehwish
نوشته شده درچهارشنبه, 30 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 27 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

نزدیک به شهر قدیمی بود ولی پسر بار خوب عمل نمی‌کرد. پرسنل سرویس خیلی دوستانه نبودن.

Sanjay
نوشته شده درچهارشنبه, 23 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل دوست‌داشتنی

نکات مثبت

پرسنل پذیرش خیلی مودب و کاربلد بودند و سریع رسیدگی کردند

نکات منفی

لounge اختصاصی می‌توانست تجربه بهتری به مهمانان بدهد با وجود خدمات عالی

Aliza
نوشته شده دردوشنبه, 21 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی - حرفی برای گفتن نیست

نکات مثبت

همه چیز عالی بود :)

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی!

نکات مثبت

امکانات بسیار تمیز و موقعیت عالی. پرسنل بسیار توجه‌مند و دوستانه بودند و هر درخواستی که داشتیم را انجام دادند. صبحانه هم خیلی خوب بود.

نکات منفی

هیچ شکایتی ندارم.

Khatskaleva
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت اقامت به وضوح بالاست. هیچ چیزی خاصی ندارد، هتل دیگر کهنه شده است

نکات مثبت

اتاق وسیع

نکات منفی

وقتی رسیدیم، در شهر تظاهرات بود و پل‌هایی که به هتل می‌بردند بسته بودند. جاده‌ها هم مسدود شده بودند... من و دخترم و شوهرم 3 ساعت (به جای 30 دقیقه) از فرودگاه به هتل رسیدیم! به هتل زنگ زدیم و گفتیم که وضعیت اینطوریه، چی کار کنیم؟ نمی‌تونیم به شما برسیم. پرسنل فقط دست‌هایشان را بالا انداختند و هیچ کمکی نکردند، هیچ سرویس یا توجهی به مشتری نداشتند! هیچ‌کس نیامد تا کمک کند با چمدان‌هایمان، هیچ راه‌حل پیشنهادی هم ندادند. ما آماده بودیم یک شب در هتل دیگری (که به آن می‌توانستیم برسیم) بمانیم و روز بعد به ماریوت برگردیم، از آنها خواستیم که پول شب اول را کم نکنند، اما ابتدا به شدت با درخواست ما مخالفت کردند. پرسنل خیلی دل‌زده بودند، هیچ‌گونه توجه و خدماتی نداشتند، ظروف شکسته در همه جا بود، فنجان‌ها، نعلبکی‌ها، بشقاب‌ها، در زمان صبحانه صف جلوی دستگاه قهوه و آب داغ بود، در اتاق هم همیشه چیزی خراب بود. یک روز تهویه خراب بود و اتاق سرد شده بود، یک روز شیر آب، یک روز گاوصندوق، یک روز مینی‌بار که به‌طور عجیب بسته بود! قهوه و چای در لابی هتل برای مهمان‌ها پولی بود! این برای هتل به این سطح عجیب است! نکات مثبت: زمانی که بچه‌ام نیاز به کمک پزشکی فوری داشت، تنها کسی که به ما کمک کرد و به مشکل توجه کرد، فردی بود که در لابی هتل ایستاده بود، شاید نگهبان بود، آرمن (مردی با اندام پر و موهای تیره)! خیلی از او سپاسگزارم! همچنین از مردی که به نظر می‌رسید مدیر یا مسئول پذیرش بود (اسمش را به یاد ندارم، لاغر، کوتاه قد و اندام معمولی داشت) نیز تشکر فراوان دارم!

Debashis
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 04 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق خیلی کوچک بود و فضای کافی برای ذخیره‌سازی و استراحت نداشت. توضیح پذیرش این بود که این هتل یک هتل تاریخی است و اتاق‌ها از صد سال پیش به جا مانده‌اند. با این حال، اتاق‌ها باید بازتر، روشن‌تر و با مبلمان مناسب‌تری تجهیز شوند.

Mehwish
نوشته شده درچهارشنبه, 30 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 27 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هتل نزدیک به شهر قدیمی است، اما خدمات پشتیبانی ضعیف بود. کارکنان خیلی خوش‌برخورد نبودند.

Sanjay
نوشته شده درچهارشنبه, 23 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل دوست‌داشتنی

نکات مثبت

پرسنل پذیرش خیلی محترم، کارآمد و سریع بودند.

نکات منفی

لounge هتل می‌تواند تجربه بهتری ارائه دهد، با اینکه خدمات عالی بود.

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی!

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و خوش‌ساخت در مکانی عالی واقع شده. کارکنان خیلی دلسوز و دوستانه بودند و توانستند تمام درخواست‌های ما را انجام دهند. صبحانه هم خیلی خوب بود.

نکات منفی

هیچ شکایتی ندارم.

Khatskaleva
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت اقامت به نظر خیلی زیاد بود. هتل کمی قدیمی شده است.

نکات مثبت

اتاق بزرگ بود.

نکات منفی

!وقتی رسیدیم، در شهر تظاهرات بود و پل‌هایی که به سمت هتل می‌برد، بسته بودند... من و دخترم و شوهرم 3 ساعت (به جای 30 دقیقه) از فرودگاه به هتل رسیدیم! به هتل زنگ زدیم و گفتیم که: چه باید بکنیم؟ نمی‌توانیم به شما برسیم. کارکنان فقط دستشان را بالا بردند و هیچ کمکی نکردند، هیچ خدماتی و هیچ توجهی به مشتری نداشتند! هیچ‌کس نیامد که ما را خوش‌آمد بگوید یا با چمدان‌ها کمک کند. هیچ راه‌حلی برای مشکل وجود نداشت. ما آماده بودیم که یک شب در هتل دیگری بمانیم (که می‌توانستیم به آن برسیم)، و روز بعد به Mariott بازگردیم و از آن‌ها خواستیم که هزینه آن شب را کسر نکنند، که در ابتدا به شدت از این درخواست جلوگیری کردند. پرسنل خیلی بی‌حوصله بودند، هیچ واکنشی و خدماتی وجود نداشت، ظروف شکسته در همه جا بود، فنجان‌ها، نعلبکی‌ها، بشقاب‌ها، برای صبحانه صفی جلوی دستگاه قهوه و آب گرم تشکیل می‌شد، در اتاق دائماً چیزی خراب می‌شد. گاهی تهویه خراب بود و اتاق سرد می‌شد، گاهی شیر آب، گاوصندوق، یا مینی‌بار به طرز عجیبی قفل بود! قهوه و چای در لابی هتل برای مهمان‌ها پولی بود! این برای هتلی با این سطح عجیب است! مزایا: وقتی بچه‌ام به کمک فوری پزشکی نیاز داشت، تنها کسی که به ما کمک کرد و درک کرد وضعیت را، فردی بود که در لابی هتل ایستاده بود، شاید او مسئول امنیت بود، آرمن (مردی با بدن عضلانی و موهای تیره)! از او خیلی ممنونیم! و همچنین مردی که به نظر می‌رسید مدیر یا پذیرش بود (نامش را به یاد ندارم، کچل، قد کوتاه، با بدن نرمال)! همچنین از او هم خیلی ممنونیم!

Debashis
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 04 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق خیلی کوچک بود و فضای کافی برای ذخیره‌سازی و استراحت نداشت. توضیح پذیرش این بود که این هتل یک هتل تاریخی است و اتاق‌ها از صد سال پیش به جا مانده‌اند. با این حال، اتاق‌ها باید بازتر، روشن‌تر و با مبلمان مناسب‌تری تجهیز شوند.

Mehwish
نوشته شده درچهارشنبه, 30 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 27 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هتل نزدیک به شهر قدیمی است، اما خدمات پشتیبانی ضعیف بود. کارکنان خیلی خوش‌برخورد نبودند.

Sanjay
نوشته شده درچهارشنبه, 23 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل دلپذیر

نکات مثبت

پذیرش هتل خیلی مودب، کارآمد و سریع بود.

نکات منفی

لounge اختصاصی می‌تونست تجربه بهتری ارائه بده، با وجود خدمات عالی.

Aliza
نوشته شده دردوشنبه, 21 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی - هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند توضیح دهد

نکات مثبت

همه چیز :)

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی!

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و در موقعیت خوبی واقع شده بود. پرسنل بسیار دقت داشتند و مهربان بودند و توانستند تمام درخواست‌های ما را برآورده کنند. صبحانه هم خیلی خوب بود.

نکات منفی

هیچ انتقادی ندارم.

Khatskaleva
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت اقامت خیلی بالا بود. هتل کمی قدیمی به نظر می‌رسید.

نکات مثبت

اتاق بزرگ بود.

نکات منفی

وقتی رسیدیم، در شهر تظاهرات بود و پل‌ها بسته شده بودند، مسیرهای اصلی به هتل مسدود شده بودند و ما با خانواده 3 ساعت طول کشید تا از فرودگاه به هتل برسیم (به جای 30 دقیقه). به هتل تماس گرفتیم و گفتیم که نمی‌توانیم به هتل برسیم و از کارکنان راه‌حل خواستیم، اما هیچ کمکی نکردند و هیچ پشتیبانی ارائه ندادند. هیچ‌کس برای کمک به ما نیامد و هیچ راه حلی برای این مشکل ارائه نکردند. حتی از ما خواستند که شب را در هتل دیگری بمانیم و روز بعد به هتل ماریت برویم و درخواست کردیم که پول آن شب را از ما نگیرند که اولاً با این درخواست مخالفت کردند. پرسنل خیلی بی‌حوصله بودند، هیچ‌گونه انعطاف‌پذیری و خدماتی نداشتند. ظروف شکسته در همه‌جا بود، فنجان‌ها، نعلبکی‌ها، بشقاب‌ها، هنگام صبحانه صف طولانی برای گرفتن نوشیدنی از دستگاه قهوه و آب داغ بود. در اتاق دائماً مشکلی پیش می‌آمد. یا تهویه خراب بود و سرد بود، یا شیر آب، یا صندوق امانات، یا اینکه مینی‌بار چرا قفل شده بود! نوشیدنی‌های لابی هتل برای مهمان‌ها هزینه داشت! این برای هتل در این سطح خیلی عجیب بود! نکات مثبت: وقتی پسرم به کمک پزشکی فوری نیاز داشت، تنها فردی که به ما کمک کرد و به موقعیت توجه کرد، کسی بود که در لابی هتل ایستاده بود (احتمالاً محافظ)، آرمن (مردی با اندام متوسط و موهای تیره)! از او تشکر فراوان دارم! همچنین از مردی که به نظر مدیر یا مسئول پذیرش می‌رسید (اسمش را یادم نیست، لاغر، کوتاه قد، اندام معمولی)! هم از او تشکر زیادی دارم!

Debashis
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 04 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق خیلی کوچک بود و فضای کافی برای ذخیره‌سازی و استراحت نداشت. توضیح پذیرش این بود که این هتل یک هتل تاریخی است و اتاق‌ها حدود صد سال قدمت دارند. اما هنوز هم اتاق‌ها باید روشن‌تر، با تهویه بهتر و مبلمان مناسب‌تری داشته باشند.

Mehwish
نوشته شده درچهارشنبه, 30 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 27 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

هتل نزدیک به شهر قدیمی است، اما خدمات پشتیبانی ضعیف بود. کارکنان خیلی خوش‌برخورد نبودند.

Sanjay
نوشته شده درچهارشنبه, 23 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل دوست‌داشتنی

نکات مثبت

پرسنل پذیرش خیلی محترم، کارآمد و سریع بودند.

نکات منفی

لounge هتل می‌تواند تجربه بهتری ارائه دهد، با اینکه خدمات عالی بود.

Aliza
نوشته شده دردوشنبه, 21 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی - هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند توضیح دهد

نکات مثبت

همه چیز :)

Gleb
نوشته شده دریکشنبه, 06 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 01 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

ساختمان تاریخی نمادین و مهمان‌نوازی ماریت راحتی زیادی ایجاد می‌کند.

نکات منفی

هتل مناسبت سالگرد پسرم را که آمده بودیم برایش جشن بگیریم فراموش کرده بود. پرسنل جوان (بیشتر گارسون‌ها) باید قبل از برخورد با مهمان‌ها آموزش بیشتری ببینند.

Daniel
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 09 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی!

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و در موقعیت خوبی قرار داره. پرسنل خیلی توجه داشتن و دوستانه بودن و هر درخواستی که داشتیم رو برآورده کردن. صبحانه هم خیلی خوب بود.

نکات منفی

هیچ شکایتی ندارم.

Khatskaleva
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

قیمت اقامت خیلی بالا بود. هتل کمی فرسوده شده

نکات مثبت

اتاق بزرگ بود

نکات منفی

!وقتی رسیدیم، در شهر یک اعتراض بود و پل‌هایی که به هتل می‌برد، بسته شده بودن، جاده‌ها مسدود شده بودن… من و دخترم و همسرم برای رسیدن به هتل 3 ساعت طول کشید (بجای 30 دقیقه) از فرودگاه! به هتل تماس گرفتیم و گفتیم که: وضعیت اینطوریه، چی کار کنیم؟ نمی‌تونیم بیایم. پرسنل فقط دستاشونو بالا انداختن و هیچ کمکی نکردن، هیچ سرویسی و توجهی نبود! هیچ‌کس نیومد که با چمدون‌ها کمک کنه، هیچ راه‌حلی برای مشکل پیشنهاد نکردن. ما آماده بودیم که یک شب توی هتل دیگه‌ای بمونیم (که می‌تونستیم بهش برسیم) و روز بعد به Mariott برگردیم و خواستیم که پول اون شب رو از ما کم نکنن، ولی اول به شدت مخالفت کردن. پرسنل خیلی بی‌حال بودن، هیچ توجهی نمی‌کردن و سرویس‌دهی نداشتن، ظروف همه شکسته بودن، فنجون‌ها، بشقاب‌ها، صبحانه که می‌رفتیم، باید صف می‌ایستادیم تا از دستگاه قهوه و آب جوش استفاده کنیم، توی اتاق همیشه چیزی خراب می‌شد. یا تهویه خراب بود و توی اتاق سرد بود، یا شیر آب، یا گاوصندوق، یا مینی‌بار که به دلایلی قفل بود! قهوه و چای در لابی هتل برای مهمان‌ها هزینه داره! این برای هتل به این سطح خیلی عجیبه! نکات مثبت: وقتی بچه‌ام به کمک فوری پزشکی نیاز داشت، تنها کسی که کمک کرد و وضعیت رو درک کرد، کسی بود که توی لابی هتل ایستاده بود، احتمالاً نگهبان، آرمن (مردی با هیکل درشت و موهای تیره)! ازش خیلی ممنونم! و همچنین از مردی که به نظر می‌رسید مدیر یا مسئول بود (اسمش رو یادم نیست، مو نداشت، قد کوتاه، هیکلی معمولی)! باز هم خیلی ممنونم!

Debashis
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 04 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اتاق خیلی کوچک بود و فضای کافی برای نگهداری وسایل و استراحت نداشت. توضیح پذیرش این بود که این هتل یک هتل تاریخی هست و اتاق‌ها از صد سال پیش باقی مونده. با این حال، اتاق‌ها باید بیشتر تهویه بشن، نور بیشتری داشته باشن و مبلمان مناسب‌تری داشته باشن.

Mehwish
نوشته شده درچهارشنبه, 30 آبان 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 27 آبان 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

نزدیک به شهر قدیم است، ولی خدمت‌کاران خیلی ضعیف بودن و اصلاً پرسنل دوستانه نبودن.

Sanjay
نوشته شده درچهارشنبه, 23 آبان 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 19 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی

نکات مثبت

پرسنل پذیرش خیلی محترم و کارآمد بودند. سریع و مؤثر کار می‌کردند.

نکات منفی

لابی می‌توانست تجربه بهتری ارائه بدهد، با وجود سرویس عالی.

Aliza
نوشته شده دردوشنبه, 21 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 16 آبان 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

عالی - هیچ کلمه‌ای برای گفتن ندارم

نکات مثبت

همه‌چیز :)

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.