هتل دِ اَشوکThe Ashok hotel
درباره هتل دِ اَشوک
هتل دی آشوک که در پایتخت هند واقع شده است، امکانات مختلفی از جمله استخر شنا در فضای باز، مرکز اسپا و سلامتی و یک مرکز تناسب اندام ارائه میدهد. دسترسی به وایفای رایگان فراهم است. هر اتاق در اینجا شامل تلویزیون، تهویه مطبوع و مینیبار خواهد بود. همچنین یک کتری برقی وجود دارد. با داشتن دوش، حمام خصوصی همچنین با لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی همراه است. امکانات اضافی شامل یک ناحیه نشیمن و کانالهای کابلی میباشد. در هتل دی آشوک، یک لابی مشترک، خدمات بلیط و یک میز تور وجود دارد. این اقامتگاه پارکینگ رایگان ارائه میدهد. هتل 1.2 مایل از راشتراپاتی بهوان و 3.1 مایل از دروازه هند فاصله دارد. ایستگاه راهآهن دهلی نو 5.6 مایل و فرودگاه بینالمللی دهلی 9.3 مایل با هتل فاصله دارند. گزینههای غذاخوری شامل اوشد است که میهمانان میتوانند از لذتهای هندی آن بهرهمند شوند، فرونتیری که غذاهای شمالغربی هند را سرو...امکانات و تفریحات هتل دِ اَشوک
- باغ
- باغ
- بار نوشیدنی
- رستوران
- دستیار پارک خودرو
- کمد قفل دار
- دربان
- انبار چمدان
- صرافی
- پذیرش 24 ساعته
- خدمات تور
- ارائه صورتحساب
- هاوس کیپینگ روزانه
- خدمات اتوشویی (هزینه اضافه)
- خشکشویی (هزینه اضافه)
- خشکشویی (هزینه اضافه)
- کت و شلوار (هزینه اضافی)
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- سفارت کمیسیون عالی استرالیا1,250 ft
- پارک مگدوت1,700 ft
- پارک نهرو2,000 ft
- دفتر ویزا دولتی2,150 ft
- سفارت صربستان و مونتهنگرو2,550 ft
- دروازه شماره 1 پارک نهرو2,800 ft
- پارک دفتر ویزا دولتی3,150 ft
- پارک نهرو0.7 mi
- دروازه شماره 2 پارک نهرو0.8 mi
- سفارت روسیه0.9 mi
- [رستوران] نوم نوم - هتل دی آشوک40 ft
- [رستوران] زرروکو - هتل دی آشوک40 ft
- [رستوران] ساموار250 ft
- یادبود گاندی1.7 mi
- موزه راهآهن ملی1.8 mi
- باغهای لودهی2.2 mi
- دروازه هند3.1 mi
- مقبره همایون4.1 mi
- موزه ملی گاندی5 mi
- قلعه سرخ6 mi
- راج غات6 mi
- منار قطب6 mi
- قلعه تغلق آباد10 mi
- دریاچه دروازه هند-فواره B1.8 mi
- جنگل تپه پوسا3.8 mi
آدرس و موقعیت هتل دِ اَشوک
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل دِ اَشوک
نظرات میهمانان هتل دِ اَشوک
صبحونه خوبه و انتخابهای زیادی داره.
خود ملک خوبه ولی مدیریتش خوب نیست. یه شرکتی لازمه که یه دستی به سر و روی این ملک قشنگ بکشه. انگار پرسنل کارمند دولتن و فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. برای کوچیکترین چیزا هم دنبال انعامن.
خوب.
موقعیت مکانیش تو دهلی عالیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رگی دوسای آمیت عالی بود، پرسنل اتاق غذاخوری خیلی مودب و کمک کننده بودن.
1. هیچکس تلفن رزرواسیون یا پذیرش رو جواب نمیده، حتی بعد از 2 دقیقه منتظر موندن تو هر تماس. 2. خدمات نظافت - پرسنل رسماً دارن برای انعام گدایی میکنن. بعد از آوردن یه حوله یا بطری آب، طرف همونجا وایمیسته و تا دوبار بهش نگیم برو، از اتاق نمیره. دربان ورودی حاضر نشد در ماشین من رو ببنده، با اینکه راننده آماده بود که ماشین رو ببره. فقط بعد از اینکه بهش انعام دادم در ماشین رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این حس بدی میده. به علاوه تو هتلهای دیگه اینقدر تابلو نیست و خدمات نظافت این کار رو نمیکنه.
ناامید شدم
فقط موقعیت مکانیش خوب بود.
اتاقها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اگزکیوتیو رزرو کردیم و وقتی رفتیم تو اتاق، حموم کثیف بود، دوش زنگ زده بود و تو حموم مو بود. وقتی شکایت کردیم، بهمون یه اتاق استاندارد دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم ولی تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. کارکنان خیلی زیاد بودن و همش زل میزدن به آدم که باعث میشد معذب بشیم. از این اقامت ناامید شدیم. دیگه رزرو نمیکنیم.
گرون ولی یه انتخاب مطمئن و امن تو دهلی
صبحونه عالی، پرسنل مودب و کمک کننده، اتاقهای تمیز و جادار.
صبح روزی که میخواستیم بریم، آب گرم قطع شد و مجبور شدیم صبر کنیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون بیارن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه خیلی قابل اعتماد نباشه.
بابت آب تو اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط 2 لیتر آب در روز میدن.
موقعیت مکانی
پرسنل.
میتونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی پول آب میگیره؟
هتل خوب
اتاق خوب و جادار. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید بودن. موقعیت مکانی تو یه جای ساکت و خوب بود.
تجربه بد
با شکوه
قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. کارکنان مشتریمدار نبودن. در حد یه هتل 5 ستاره نیست. باید 3 ستاره باشه.
اتاق، تنوع صبحانه خوب بود. سرویسدهی بد بود. موقعیت مکانی یکم از مترو دور بود ولی راحت میشه تاکسی/اتوتوکریکشا گرفت.
سرویسدهی بد بود
صبحانه خوبه و انتخابهای زیادی داره.
خود هتل خوبه ولی مدیریتش ضعیفه. به یه شرکتی نیاز دارن که بتونه این هتل خوب رو سر و سامون بده. کارکنان بیشتر شبیه کارمندای دولتی هستن که فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. حتی برای چیزای کوچیک هم دنبال انعام میگردن.
خوب بود.
موقعیت مکانیش تو دهلی حرف نداره. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رِگی دوسای اَمیت عالی بود، پرسنل غذاخوری خیلی مودب و کمککننده بودن.
1. هیچکس تلفن پذیرش یا رزرو اتاق رو جواب نمیده، حتی اگه دو دقیقه هم پشت خط بمونی. 2. خانهداری - پرسنل رسماً دارن برای انعام گدایی میکنن. بعد از آوردن حوله یا بطری آب، همونجا واستادن و منتظرن و تا دوبار نگی برو، از اتاق بیرون نمیرن. دربان در ورودی ماشینم رو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در ماشین رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این کار خیلی حس بدی میده. تازه، تو هتلهای دیگه اینقدر تابلو این کار رو نمیکنن، مخصوصاً خانهداری.
ناامید شدم
فقط موقعیت مکانیش خوب بود.
اتاقها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اگزکیوتیو رزرو کردیم، ولی وقتی تحویل گرفتیم دیدیم حموم کثیفه، دوش زنگ زده و تو حموم مو هست. وقتی شکایت کردیم، یه اتاق معمولی بهمون دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم، ولی تو اتاق معمولی موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل زیادی هم بودن که همش زل میزدن به آدم و این خیلی معذبکننده بود. از اقامتمون خیلی ناامید شدیم. دیگه اینجا رزرو نمیکنیم.
گرون، ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی
صبحونه عالی، پرسنل دوستانه و کمککننده، اتاقهای تمیز و بزرگ.
صبح روزی که میخواستیم بریم، آب گرم قطع شد و معطل شدیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون میده زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.
بابت آب تو اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط 2 لیتر آب در روز میدن.
موقعیت مکانی
پرسنل.
میتونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی دیگه پول آب میگیره؟
هتل خوب
اتاق بزرگ و خوب. همه امکانات موجود بود. پرسنل کمککننده. موقعیت مکانی تو یه جای ساکت و خوب بود.
تجربه بد
باشکوه
قدیمی. کهنه. خیلی تمیز نبود. پرسنل مشتریمدار نبودن. هتل 5 ستاره نیست. باید 3 ستاره باشه
اتاق، تنوع صبحونه خوب بود. خدماترسانی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود ولی میشه راحت تاکسی/اتوتو گرفت
خدماترسانی بد بود
موقعیت مکانی. ساختمون خیلی با شکوهه
اتاقها خیلی قدیمیان. دارن از هم میپاشن تنوع صبحونه هم خیلی محدوده
صبحونه خوب بود و تنوع زیادی داشت.
خودِ ملک خوبه ولی مدیریت نداره. یه شرکت حسابی لازمه که این ملک باحال رو سرو سامون بده. انگار کارمنداش کارمندای دولتیان که فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. واسه چیزای کوچیک هم دنبال انعام میگردن.
خوب.
موقعیت مکانیش بهترین جای دهلیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رِگی دوسای آمیتا عالی بود، کارکنان سالن غذاخوری خیلی مودب و کمککننده بودن.
1. هیچکس تلفن پذیرش یا رزرو اتاق رو جواب نمیده، حتی اگه دو دقیقه پشت خط بمونی. 2. خانهداری - کارکنان رسما دارن برای انعام زور میزنن. حوله یا بطری آب که میارن، همونجا وایمیستن و تا دوبار بهشون نگی برو، از اتاق نمیرن. دربان در ورودی هم درِ ماشین من رو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این حرکت حس بدی بهم داد. تو هتلهای دیگه اینقدر تابلو این کارو نمیکنن، مخصوصا قسمت خانهداری.
ناامید شدم
فقط موقعیت مکانیش خوب بود.
اتاقها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اگزکیوتیو رزرو کرده بودیم، ولی وقتی تحویل گرفتیم حموم کثیف بود، دوش زنگ زده بود و تو حموم مو بود. وقتی شکایت کردیم، یه اتاق استاندارد بهمون پیشنهاد دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم، ولی تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل زیادی بودن که دائم زل میزدن به آدم، خیلی حس بدی داشتیم. از اقامتمون ناامید شدیم. دیگه اینجا رزرو نمیکنیم.
گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی
صبحونه عالی، کارکنان خونگرم و کمککننده، اتاقهای تمیز و بزرگ.
صبح روزی که میخواستیم بریم، آب گرم قطع شد و معطل شدیم تا کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون میده زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.
بابت آب تو اتاق ازم پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.
موقعیت مکانی
کارکنان
میتونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی واسه آب خوردن پول اضافه میگیره؟
هتل خوب
اتاق خوب و جادار بود. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید بودند. موقعیت مکانی در یک جای ساکت و خوب بود.
تجربه بد
با شکوه
قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. کارکنان خدماتمحور نبودند. هتل 5 ستاره نیست. باید 3 ستاره باشه.
اتاق، تنوع صبحانه خوب بود. خدمات بد بود. موقعیت مکانی کمی از مترو دور بود اما میشه تاکسی/اتومبیل به راحتی پیدا کرد.
خدمات بد بود
صبحانه خوبه و گزینه های زیادی داره.
خود ملک خوبه اما مدیریت نداره. به یه شرکتی نیاز دارن که بتونه این ملک خوب رو زیر و رو کنه. به نظر می رسه کارمندا بیشتر شبیه کارمندای دولتی هستن که فقط می خوان حداقل کار رو انجام بدن. اونا همیشه دنبال انعام می گردن حتی برای چیزهای کوچیک.
خوب.
موقعیت مکانی بهترین در دهلی است. صبحانه خیلی خوب بود. انتخاب های سالم زیادی هم داشت. رگی دوسای آمیت عالی بود، کارکنان اتاق غذاخوری بسیار مودب و بسیار helpful بودند.
1.هیچ کس تلفن رو در پذیرش یا رزرو اتاق حتی بعد از 2 دقیقه نگه داشتن روی هر تماس، جواب نمی ده. 2.خانه داری - کارکنان به معنای واقعی کلمه آدم رو برای انعام اجبار می کنن. بعد از آوردن یه حوله یا بطری آب، فرد همچنان سر پا می ایسته و منتظر می مونه و تا دو بار بهش نگن برو، اتاق رو ترک نمی کنه. دربان یا دربان در ایوان از بستن در ماشین من خودداری کرد حتی اگر راننده آماده رانندگی ماشین بود. فقط بعد از اینکه بهش انعام دادن در ماشین رو بست. از اونجایی که این کشور منه، این یه تاثیر بدی می ذاره. به علاوه در هتل های دیگه اینقدر آشکارا اتفاق نمی افته و نه توسط خانه داری.
نا امید
فقط موقعیت مکانی
اتاق ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق های اجرایی رزرو کردیم و وقتی چک این کردیم اتاق حمام کثیف بود، دوش زنگ زده بود و مو در حمام بود. وقتی شکایت کردیم به ما اتاق استاندارد پیشنهاد دادن. ما تعرفه اتاق های اجرایی رو پرداخت کردیم و در اتاق استاندارد موندیم. هیچ بازپرداختی داده نشد. کارکنان خیلی زیادی بودن که همیشه به شما خیره می شدن که باعث شد احساس ناراحتی کنیم. ما از اقامت ناامید شدیم. دوباره رزرو نخواهیم کرد.
گرون، ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی
صبحونه عالی، پرسنل دوستانه و کمککننده، اتاقهای تمیز و بزرگ.
صبح روزی که میخواستیم بریم، آب گرم قطع شد و معطل شدیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون میده زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.
از من برای آب در اتاق پول خواستن. به من گفتن این سیاست هتله که فقط 2 لیتر آب در روز می دن.
موقعیت مکانی
کارکنان.
می تونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی برای آب آشامیدنی اضافی پول می گیره؟
هتل خوب
اتاق خوب و جادار بود. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید بودند. موقعیت مکانی در یک جای ساکت و خوب بود.
تجربه بد
با شکوه
قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. کارکنان خدماتمحور نبودند. هتل 5 ستاره نیست. باید 3 ستاره باشه.
اتاق و تنوع صبحونه خوب بود. سرویسدهی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود، ولی میشه راحت تاکسی/موتور گرفت.
سرویسدهی بد بود
صبحونه خوبه و انتخابهای زیادی داره.
خود ساختمون خوبه، ولی مدیریتش افتضاحه. نیاز دارن یه شرکتی بیاد این ملک قشنگ رو زیر و رو کنه. پرسنل بیشتر شبیه کارمندای دولت میمونن که فقط میخوان کمترین کار ممکن رو انجام بدن. همش دنبال انعام گرفتنن، حتی برای چیزای کوچیک.
خوب بود.
موقعیت مکانیش تو دهلی حرف نداره. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رِگی دوسای اَمیت عالی بود، پرسنل غذاخوری خیلی مودب و کمککننده بودن.
1. هیچکس تلفن پذیرش یا رزرو اتاق رو جواب نمیده، حتی اگه دو دقیقه هم پشت خط بمونی. 2. خانهداری - پرسنل رسماً دارن برای انعام گدایی میکنن. بعد از آوردن حوله یا بطری آب، همونجا واستادن و منتظرن و تا دوبار نگی برو، از اتاق بیرون نمیرن. دربان در ورودی ماشینم رو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در ماشین رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این کار خیلی حس بدی میده. تازه، تو هتلهای دیگه اینقدر تابلو این کار رو نمیکنن، مخصوصاً خانهداری.
ناامید کننده
فقط موقعیت مکانی
اتاق ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق های executive رزرو کردیم و وقتی check in کردیم اتاق دستشویی کثیف بود، دوش زنگ زده بود و مو تو دستشویی بود. وقتی شکایت کردیم بهمون یه اتاق استاندارد پیشنهاد دادن. ما پول اتاق executive رو دادیم و تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. تعداد زیادی کارمند بودن که همیشه به آدم زل میزدن و این باعث میشد احساس ناراحتی کنیم. ما از اقامتمون ناامید شدیم. دیگه رزرو نمیکنیم.
گرون، ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی
صبحونه عالی، پرسنل دوستانه و کمککننده، اتاقهای تمیز و بزرگ.
صبح روزی که میخواستیم بریم، آب گرم قطع شد و معطل شدیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون میده زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.
بابت آب توی اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.
موقعیت مکانی
کارکنان
می تونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی بابت آب خوردن پول اضافه میگیره؟
هتل خوب
اتاق جادار و خوب. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید. موقعیت مکانی تو یه جای ساکت و خوب بود.
تجربه بد
باشکوه
قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. کارکنان مشتری مدار نبودن. هتل ۵ ستاره نیست. باید ۳ ستاره باشه
اتاق، تنوع صبحونه خوب بود. خدماترسانی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود، ولی راحت میشه تاکسی/موتور گرفت.
خدماترسانی بد بود.
موقعیت مکانی. خود ساختمون با شکوهه.
اتاقها خیلی قدیمیان. دارن از هم میپاشن. تنوع صبحونه هم خیلی کم بود.
کاملا خوب بود
موقعیت مکانی و کارکنان
این دفعه خیلی پرسروصدا بود.
صبحونه خوب بود و تنوع زیادی داشت.
خودِ ملک خوبه ولی مدیریت نداره. یه شرکت حسابی لازمه که این ملک باحال رو سرو سامون بده. انگار کارمنداش کارمندای دولتیان که فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. واسه چیزای کوچیک هم دنبال انعام میگردن.
خوب.
موقعیت مکانیش بهترین جای دهلیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رِگی دوسای آمیتا عالی بود، کارکنان سالن غذاخوری خیلی مودب و کمککننده بودن.
1. هیچکس تلفن پذیرش یا رزرو اتاق رو جواب نمیده، حتی اگه دو دقیقه پشت خط بمونی. 2. خانهداری - کارکنان رسما دارن برای انعام زور میزنن. حوله یا بطری آب که میارن، همونجا وایمیستن و تا دوبار بهشون نگی برو، از اتاق نمیرن. دربان در ورودی هم درِ ماشین من رو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این حرکت حس بدی بهم داد. تو هتلهای دیگه اینقدر تابلو این کارو نمیکنن، مخصوصا قسمت خانهداری.
ناامید کننده
فقط موقعیت مکانیش خوب بود.
اتاقها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاقهای اجرایی رزرو کردیم و وقتی رسیدیم دیدیم دستشویی کثیفه، دوش زنگ زده و مو توی حموم بود. وقتی شکایت کردیم، یه اتاق معمولی بهمون پیشنهاد دادن. ما پول اتاق اجرایی رو دادیم ولی تو اتاق معمولی موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل خیلی زیاد بودن و همش زل میزدن که باعث میشد معذب بشیم. از اقامتمون راضی نبودیم و دیگه اینجا رو رزرو نمیکنیم.
گرون ولی یه انتخاب مطمئن و امن تو دهلی
صبحونه عالی، پرسنل مهربون و کمککننده، اتاقها تمیز و بزرگ.
صبح روزی که میخواستیم check-out کنیم، آب گرم مشکل داشت و مجبور شدیم صبر کنیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون بیارن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه خیلی قابل اعتماد نباشه.
برای آب توی اتاق ازم پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.
موقعیت مکانی
پرسنل
میتونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی دیگه واسه آب خوردن پول اضافه میگیره؟
هتل خوبیه
اتاق بزرگ و خوب. همه امکاناتش هم موجود بود. پرسنل کمک کردن. موقعیت مکانیش هم تو یه جای ساکت و خوب بود.
تجربه بدی بود
باشکوه
قدیمی، کهنه، خیلی تمیز نبود. پرسنل هم اصلا به فکر سرویسدهی نبودن. در حد یه هتل ۵ ستاره نیست، باید ۳ ستاره باشه.
اتاق، تنوع صبحونه خوب بود. سرویسدهی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود ولی راحت میشه تاکسی/موتور گرفت.
سرویسدهی بد بود
موقعیت مکانی. ساختمون خیلی با شکوهه.
اتاقها خیلی قدیمیان. دارن از هم میپاشن. تنوع صبحونه هم خیلی کم بود.
کاملا خوب
موقعیت مکانی و پرسنل
این دفعه خیلی سروصدا داشت.
صبحونه خوبه و انتخابهای زیادی داره.
خود ساختمون خوبه ولی مدیریت نداره. یه شرکت باید بیاد اینجا رو از نو بسازه. انگار پرسنل کارمند دولتان و فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. حتی برای چیزای کوچیک هم دنبال انعام میگردن.
خوب بود.
موقعیت مکانی هتل تو دهلی عالیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخابهای سالم هم داشت. رِگی دوسای آقای آمیت محشر بود، پرسنل سالن غذاخوری خیلی مودب و کمککننده بودن.
1. هیشکی تلفن پذیرش یا رزرواسیون اتاق رو جواب نمیداد، هر دفعه دو دقیقه پشت خط میموندم. 2. خدمات اتاق - پرسنل رسماً دارن گدایی انعام میکنن. بعد از آوردن یه حوله یا بطری آب، همونجوری وایمیستن و تا دو بار بهشون نگیم برو، از اتاق نمیرن. دربان دم در هم در ماشین منو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در رو بست. چون این کشور خودمه، این کارا خیلی حس بدی میده. ضمناً تو هتلهای دیگه اینجوری تابلو بازی در نمیارن، مخصوصاً خدمات اتاق.
ناامید شدم
فقط موقعیت مکانی خوب بود.
اتاقها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اِگزِکیوتیو رزرو کرده بودیم ولی وقتی رسیدیم دیدیم حموم کثیفه، دوش زنگ زده و پر مو بود. وقتی شکایت کردیم یه اتاق استاندارد بهمون پیشنهاد دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم ولی تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل زیادی هم بودن که دائم زُل میزدن و این باعث میشد معذب بشیم. از اقامتمون خیلی ناامید شدیم. دیگه اینجا رو رزرو نمیکنیم.
گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی
صبحانه عالی، کارکنان صمیمی و مفید، اتاق های تمیز و جادار.
صبح روزی که میخواستیم check-out کنیم مشکل آب گرم داشتیم که باعث شد تا وقتی که کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن، تاخیر داشته باشیم. تقصیر کسی نبود، ولی فقط نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.
بابت آب توی اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.
موقعیت مکانی
کارکنان
می تونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی بابت آب خوردن پول اضافه میگیره؟
هتل خوب
اتاق جادار و خوب. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید. موقعیت مکانی تو یه جای ساکت و خوب بود.
تجربه بد
باشکوه
از مد افتاده، قدیمی، خیلی تمیز نیست. پرسنل مشتریمدار نیستن. در حد یه هتل ۵ ستاره نیست. باید ۳ ستاره باشه.
اتاق و تنوع صبحونه خوب بود. خدماترسانی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود ولی راحت میشه تاکسی/موتور گرفت.
خدماترسانی بد بود.
موقعیت مکانی. ساختمون هتل خیلی با شکوهه.
اتاقها خیلی قدیمیان. دارن از هم میپاشن. تنوع صبحونه هم خیلی کمه.
صبحونه خوبه و انتخابهای زیادی داره.
خود ساختمون هتل خوبه ولی مدیریت نداره. یه شرکت باید بیاد اینجا رو از نو بسازه. پرسنل بیشتر شبیه کارمندای دولتان که فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. واسه کوچیکترین کارا هم دنبال انعامان.
خوب بود.
موقعیت مکانی هتل تو دهلی عالیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخابهای سالم هم داشت. رِگی دوسای آقای آمیت محشر بود، پرسنل سالن غذاخوری خیلی مودب و کمککننده بودن.
1. هیشکی تلفن پذیرش یا رزرواسیون اتاق رو جواب نمیداد، هر دفعه دو دقیقه پشت خط میموندم. 2. خدمات اتاق - پرسنل رسماً دارن گدایی انعام میکنن. بعد از آوردن یه حوله یا بطری آب، همونجوری وایمیستن و تا دو بار بهشون نگیم برو، از اتاق نمیرن. دربان دم در هم در ماشین منو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در رو بست. چون این کشور خودمه، این کارا خیلی حس بدی میده. ضمناً تو هتلهای دیگه اینجوری تابلو بازی در نمیارن، مخصوصاً خدمات اتاق.
ناامید شدم
فقط موقعیت مکانی خوب بود.
اتاقها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اِگزِکیوتیو رزرو کرده بودیم ولی وقتی رسیدیم دیدیم حموم کثیفه، دوش زنگ زده و پر مو بود. وقتی شکایت کردیم یه اتاق استاندارد بهمون پیشنهاد دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم ولی تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل زیادی هم بودن که دائم زُل میزدن و این باعث میشد معذب بشیم. از اقامتمون خیلی ناامید شدیم. دیگه اینجا رو رزرو نمیکنیم.
گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی
صبحانه عالی، کارکنان صمیمی و مفید، اتاق های تمیز و جادار.
صبح روزی که میخواستیم check-out کنیم مشکل آب گرم داشتیم که باعث شد تا وقتی که کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن، تاخیر داشته باشیم. تقصیر کسی نبود، ولی فقط نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.
برای آب توی اتاق ازم پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.
موقعیت مکانی
پرسنل
میتونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی دیگه واسه آب خوردن پول اضافه میگیره؟
هتل خوبیه
اتاق بزرگ و خوب. همه امکاناتش هم موجود بود. پرسنل کمک کردن. موقعیت مکانیش هم تو یه جای ساکت و خوب بود.
تجربه بدی بود
باشکوه
قدیمی، کهنه، خیلی تمیز نبود. پرسنل هم اصلا به فکر سرویسدهی نبودن. در حد یه هتل ۵ ستاره نیست، باید ۳ ستاره باشه.
اتاق، تنوع صبحونه خوب بود. سرویسدهی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود ولی راحت میشه تاکسی/موتور گرفت.
سرویسدهی بد بود
موقعیت مکانی. ساختمون هتل خیلی با شکوهه.
اتاقها خیلی قدیمیان. دارن از هم میپاشن. تنوع صبحونه هم خیلی کمه.
کاملاً خوب
موقعیت مکانی و پرسنل
این دفعه خیلی سروصدا بود.
صبحانه خوبه و گزینه های زیادی داره.
خود ملک خوبه ولی مدیریت نداره. به یه شرکت نیاز دارن که این ملک خوب رو سرو سامان بده. انگار کارمندا کارمندای دولتی هستن که فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. حتی برای چیزای کوچیک هم دنبال انعام می گردن.
خوب.
جاش بهترین جای دهلیه. صبحانهاش خیلی خوب بود. کلی چیزای سالم هم داشت. رَگی دوسای آمیت عالی بود، کارکنان اتاق غذاخوری خیلی مودب و کمککننده بودن.
1. هیشکی تلفن رزرواسیون یا پذیرش رو جواب نمیداد، هر دفعه دو دقیقه پشت خط میموندم. 2. خانهداری - کارکنان رسماً دارن گدایی انعام میکنن. بعد از اینکه یه حوله یا بطری آب میارن، همونجا واستادن و تا دو بار بهشون نگیم برو، نمیرن. دربان جلوی در هم در ماشین رو نمیبست، با اینکه راننده آماده رفتن بود. فقط وقتی انعام دادیم در رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این خیلی حس بدی میده. تازه تو هتلهای دیگه اینقدر تابلو نیست و این رفتارا رو از بخش خانهداری ندیدم.
ناامید شدم
فقط جاش خوب بود.
اتاقها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اگزکیوتیو رزرو کرده بودیم ولی وقتی رفتیم دیدیم حموم کثیفه، دوش زنگ زده و مو تو حموم بود. وقتی شکایت کردیم یه اتاق معمولی بهمون دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم ولی تو اتاق معمولی موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. خیلی از کارکنان همش زل میزدن به آدم که خیلی حس بدی داشتیم. از اقامتمون راضی نبودیم. دیگه اینجا رزرو نمیکنیم.
گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن توی دهلی
صبحانه عالی، کارکنان دوستانه و مفید، اتاق های تمیز و بزرگ.
صبح روزی که میخواستیم بریم مشکل آب گرم داشتیم که باعث شد تاخیر داشته باشیم تا اینکه کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی فقط نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.
بابت آب توی اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.
موقعیت مکانی
کارکنان
می تونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی بابت آب خوردن پول اضافی می گیره؟
هتل خوبیه
اتاق بزرگ و خوب. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید بودن. موقعیت مکانی توی یه جای ساکت و خوب بود.
تجربه بد
با شکوه
قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نیست. کارکنان خدمات خوبی ارائه نمیدن. در حد یه هتل 5 ستاره نیست. باید 3 ستاره باشه.
اتاق و تنوع صبحانه خوب بود. خدماترسانی بد بود. جاش یکم از مترو دوره ولی راحت میشه تاکسی/اتوبوس گرفت.
خدماترسانی بد بود.
موقعیت مکانی. ساختمون هتل خیلی با شکوهه.
اتاقها خیلی قدیمیان. دارن از هم میپاشن. تنوع صبحونه هم خیلی کمه.
بد نبود
موقعیت مکانی و پرسنل
این دفعه خیلی سروصدا بود
صبحونه خوب بود و تنوع زیادی داشت.
خودِ ساختمون خوبه ولی مدیریتش افتضاحه. یه شرکت درست و حسابی لازمه که یه دستی به سر و روش بکشه. انگار پرسنلش کارمندای دولتیان که فقط میخوان کمترین کار ممکن رو انجام بدن. واسه کوچیکترین چیزا هم دنبال انعام میگردن.
خوب بود.
موقعیت مکانیش بهترین جای دهلیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رَگی دوسای آمیت عالی بود، پرسنل سالن غذاخوری خیلی مودب و کمککننده بودن.
۱. کسی تلفن پذیرش یا رزرواسیون اتاق رو جواب نمیده، حتی اگه دو دقیقه پشت خط بمونی. ۲. خدمات اتاق - پرسنلش رسماً آدم رو مجبور میکنن انعام بدی. بعد از اینکه یه حوله یا یه بطری آب میارن، همونجا وایمیستن و تا دو بار بهشون نگی برو، از اتاق بیرون نمیرن. دربان دم در هم درِ ماشین منو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی بهش انعام دادم در رو بست. چون این کشورِ خودمه، این چیزا حس بدی بهم میده. تازه، تو هتلای دیگه اینقدر تابلو نیست و خدمات اتاق این کارو نمیکنه.
ناامید شدم
فقط موقعیت مکانی
اتاق ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق های executive رزرو کردیم و وقتی وارد شدیم اتاق حموم کثیف بود، دوش زنگ زده بود و مو توی حموم بود. وقتی شکایت کردیم به ما اتاق استاندارد پیشنهاد دادن. ما هزینه اتاق executive رو پرداخت کردیم و توی اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی پس داده نشد. کارکنان خیلی زیاد بودن و همیشه به آدم زل میزدن که باعث میشد احساس ناراحتی کنیم. ما از اقامت ناامید شدیم. دیگه رزرو نمی کنیم.
گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن توی دهلی
صبحانه عالی، کارکنان دوستانه و مفید، اتاق های تمیز و بزرگ.
صبح روزی که میخواستیم بریم مشکل آب گرم داشتیم که باعث شد تاخیر داشته باشیم تا اینکه کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی فقط نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.
بابت آب تو اتاق ازم پول خواستن. گفتن سیاست هتله که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.
موقعیت مکانی
پرسنل
میتونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی پول آب میگیره؟!
هتل خوب
اتاق بزرگ و خوب. همه امکانات موجود بود. پرسنل کمککننده. موقعیت مکانی تو یه جای ساکت و خوب بود.
تجربه بد
باشکوه
قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. پرسنل مشتریمدار نبودن. هتل ۵ ستاره نیست. باید ۳ ستاره باشه.
اتاق، تنوع صبحانه خوب بود. سرویسدهی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود، ولی میشه راحت تاکسی/اتومبیل پیدا کرد.
سرویسدهی بد بود
صبحانه خوبه و انتخابهای زیادی داره.
خودِ ملک خوبه، ولی مدیریت نداره. به یه شرکتی نیاز دارن که این ملکِ خوب رو زیر و رو کنه. پرسنل بیشتر شبیه کارمندای دولتی هستن که فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. حتی واسه چیزای کوچیک هم دنبال انعام میگردن.
خوب.
موقعیت مکانی بهترین جای دهلیه. صبحانه خیلی خوب بود. انتخابهای سالم زیادی هم داشت. رگی دوسای اَمیت عالی بود، پرسنل سالن غذاخوری خیلی مودب و کمککننده بودن.
۱. هیچکس تلفن رِسپشن یا رزرو اتاق رو جواب نمیده، حتی بعد از اینکه ۲ دقیقه پشت خط موندی. ۲. خانهداری - پرسنل رسماً آدم رو مجبور به انعام دادن میکنن. بعد از آوردن یه حوله یا بطری آب، طرف همونجا وایمیسته و منتظر میمونه و تا دو بار بهش نگی برو، از اتاق نمیره. دربان جلوی در هم حاضر نشد درِ ماشین من رو ببنده، با اینکه راننده آماده بود ماشین رو حرکت بده. فقط بعد از اینکه بهش انعام دادن درِ ماشین رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این یه حس بد به آدم میده. بهعلاوه، تو هتلهای دیگه اینقدر تابلو این اتفاق نمیفته و نه توسط خانهداری.
ناامید شدم
فقط موقعیت مکانی
اتاقها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اِگزِکیوتیو رزرو کرده بودیم و وقتی تحویل گرفتیم، اتاق دستشویی کثیف بود، دوش زنگ زده بود و تو دستشویی مو بود. وقتی شکایت کردیم، یه اتاق استاندارد بهمون پیشنهاد دادن. ما پول اتاق اِگزِکیوتیو رو دادیم، ولی تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل خیلی زیاد بودن و همش زُل میزدن که باعث میشد احساس ناراحتی کنیم. از اقامتمون ناامید شدیم. دیگه رزرو نمیکنیم.
گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن توی دهلی
صبحانه عالی، کارکنان دوستانه و مفید، اتاق های تمیز و بزرگ.
صبح روزی که میخواستیم بریم مشکل آب گرم داشتیم که باعث شد تاخیر داشته باشیم تا اینکه کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی فقط نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.
بابت آب توی اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.
موقعیت مکانی
کارکنان
می تونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی بابت آب خوردن پول اضافی می گیره؟
هتل خوب
اتاق جادار و خوب بود. همه چی دم دست بود. پرسنل کمککننده بودن. جای هتل هم ساکت و باحال بود.
تجربه بد
باشکوه
قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. پرسنل مشتریمدار نبودن. هتل ۵ ستاره نیست. باید ۳ ستاره باشه.
اتاق، تنوع صبحانه خوب بود. سرویسدهی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود، ولی میشه راحت تاکسی/اتومبیل پیدا کرد.
سرویسدهی بد بود
موقعیت مکانی. خودِ ملک باشکوهه
اتاقها خیلی قدیمی هستن. دارن از هم میپاشن. تنوع صبحانه هم خیلی محدوده
صبحونه خوب بود و کلی انتخاب داشت.
خودِ ملک خوبه ولی رسیدگی درست حسابی نداره. یه شرکت لازمه که یه دستی به سر و روش بکشه. انگار کارمندا کارمندای دولتیان، فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. واسه کوچیکترین چیزا هم دنبال انعام میگردن.
خوب.
جاش از همه جای دهلی بهتره. صبحونه خیلی خوب بود. کلی چیزای سالم هم داشت. رِگی دوسای اَمیت عالی بود، پرسنل سالن غذاخوری هم خیلی مودب و کمککننده بودن.
۱. هیشکی تلفن پذیرش یا رزرو اتاق رو جواب نمیده، حتی اگه دو دقیقه هم پشت خط بمونی. ۲. خدمات اتاق - پرسنل رسماً دارن برای انعام گدایی میکنن. یه حوله یا یه بطری آب که میارن، همونجا واستادن و تکون نمیخورن تا بهشون دو بار بگی برو. دربان دم در ماشین رو برام نبست، با اینکه راننده آماده بود که حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در رو بست. چون این کشور خودمه، حس بدی بهم دست داد. ضمناً تو هتلهای دیگه اینقدر تابلو این اتفاق نمیافته، مخصوصاً از طرف خدمات اتاق.
ناامید شدم
فقط جاش خوب بود.
اتاقها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اگزکیوتیو رزرو کرده بودیم ولی وقتی رفتیم دیدیم حموم کثیفه، دوش زنگ زده و مو تو حموم بود. وقتی شکایت کردیم یه اتاق معمولی بهمون دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم ولی تو اتاق معمولی موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. خیلی از کارکنان همش زل میزدن به آدم که خیلی حس بدی داشتیم. از اقامتمون راضی نبودیم. دیگه اینجا رزرو نمیکنیم.
گرون ولی یه انتخاب مطمئن و امن تو دهلی
صبحونه عالی، پرسنل مهربون و کمککننده، اتاقهای تمیز و جادار.
صبح روزی که میخواستیم بریم، آب گرم مشکل داشت و مجبور شدیم منتظر بمونیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی یعنی ممکنه زیرساخت ساختمون خیلی قابل اعتماد نباشه.
واسه آب تو اتاق ازم پول خواستن. گفتن قانون هتله که فقط ۲ لیتر آب تو روز میدن.
موقعیت مکانی
پرسنل.
میتونست بهتر باشه
موقعیت مکانی
کی دیگه پول آب میگیره؟
هتل خوب
اتاق بزرگ و خوب. همه امکانات هم موجود بود. پرسنل هم کمککننده بودن. موقعیت مکانی هم تو یه جای آروم و خوب بود.