هتل دِ اَشوک
7.0از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / چاناکیاپوری / هند
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل دِ اَشوک

هتل دی آشوک که در پایتخت هند واقع شده است، امکانات مختلفی از جمله استخر شنا در فضای باز، مرکز اسپا و سلامتی و یک مرکز تناسب اندام ارائه می‌دهد. دسترسی به وای‌فای رایگان فراهم است. هر اتاق در اینجا شامل تلویزیون، تهویه مطبوع و مینی‌بار خواهد بود. همچنین یک کتری برقی وجود دارد. با داشتن دوش، حمام خصوصی همچنین با لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی همراه است. امکانات اضافی شامل یک ناحیه نشیمن و کانال‌های کابلی می‌باشد. در هتل دی آشوک، یک لابی مشترک، خدمات بلیط و یک میز تور وجود دارد. این اقامتگاه پارکینگ رایگان ارائه می‌دهد. هتل 1.2 مایل از راشتراپاتی بهوان و 3.1 مایل از دروازه هند فاصله دارد. ایستگاه راه‌آهن دهلی نو 5.6 مایل و فرودگاه بین‌المللی دهلی 9.3 مایل با هتل فاصله دارند. گزینه‌های غذاخوری شامل اوشد است که میهمانان می‌توانند از لذت‌های هندی آن بهره‌مند شوند، فرونتیری که غذاهای شمال‌غربی هند را سرو...

امکانات و تفریحات هتل دِ اَشوک

فضای باز
  • باغ

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2:00 بعدازظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیبرای ورود به هتل دی آشوک محدودیت سنی وجود ندارد
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی ممنوع است

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • سفارت کمیسیون عالی استرالیا1,250 ft
  • پارک مگدوت1,700 ft
  • پارک نهرو2,000 ft
  • دفتر ویزا دولتی2,150 ft
  • سفارت صربستان و مونته‌نگرو2,550 ft
  • دروازه شماره 1 پارک نهرو2,800 ft
  • پارک دفتر ویزا دولتی3,150 ft
  • پارک نهرو0.7 mi
  • دروازه شماره 2 پارک نهرو0.8 mi
  • سفارت روسیه0.9 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] نوم نوم - هتل دی آشوک40 ft
  • [رستوران] زرروکو - هتل دی آشوک40 ft
  • [رستوران] ساموار250 ft
جاذبه‌های برتر
  • یادبود گاندی1.7 mi
  • موزه راه‌آهن ملی1.8 mi
  • باغ‌های لودهی2.2 mi
  • دروازه هند3.1 mi
  • مقبره همایون4.1 mi
  • موزه ملی گاندی5 mi
  • قلعه سرخ6 mi
  • راج غات6 mi
  • منار قطب6 mi
  • قلعه تغلق آباد10 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • دریاچه دروازه هند-فواره B1.8 mi
  • جنگل تپه پوسا3.8 mi

آدرس و موقعیت هتل دِ اَشوک

50-B, Diplomatic Enclave, Chanakyapuri, Chanakyapuri, 110021 New Delhi, India

سوالات متداول

آیا هتل دی آشوک، دهلی نو، رستورانی در محل دارد؟هتل دی آشوک، دهلی نو، 7 رستوران دارد: ساموار (کافی شاپ 24 ساعته) رستوران #4، فرانتیر، اوود، رستوران #7، رستوران #6، ساگر راتنا
زمان‌های ورود و خروج در هتل دی آشوک، دهلی نو، چه ساعتی است؟ورود به هتل دی آشوک، دهلی نو، از ساعت 2:00 بعدازظهر است و خروج تا ساعت 12:00 ظهر می‌باشد.
هتل دی آشوک، دهلی نو، تا مرکز دهلی نو چقدر فاصله دارد؟هتل دی آشوک، دهلی نو، 3.1 مایل با مرکز دهلی نو فاصله دارد. تمامی فواصل به صورت مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند و مسافت‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل دی آشوک، دهلی نو، رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل دی آشوک، دهلی نو، شامل: دابل، سوئیت، توئین/دابل است.
هزینه اقامت در هتل دی آشوک، دهلی نو، چقدر است؟قیمت‌ها در هتل دی آشوک، دهلی نو، بسته به مدت اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست هتل و غیره) متفاوت است.
چه فعالیت‌هایی در هتل دی آشوک، دهلی نو، انجام می‌شود؟هتل دی آشوک، دهلی نو، فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ای اضافی اعمال شود): ماساژ، زمین گلف (در فاصله 2 مایلی)، ماساژ سر، ماساژ گردن، ماساژ...
آیا هتل دی آشوک، دهلی نو، برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، هتل دی آشوک، دهلی نو، برای مهمانانی که اقامت خانوادگی رزرو می‌کنند، محبوب است.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل دِ اَشوک

7.0از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
7.1
امکانات
6.7
پاکیزگی
7
راحتی
7
نسبت ارزش به هزینه
6.3
موقعیت
8.7
Wifi رایگان
6.1
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل دِ اَشوک دهلی دارای موقعیت مکانی بسیار خوب و صبحانه عالی با تنوع زیاد است. اتاق‌ها جادار و باشکوه هستند، اما برخی کاربران از قدیمی و کثیف بودن اتاق‌ها، رفتار نامناسب و گدایی برای انعام توسط پرسنل (به ویژه در بخش خدمات اتاق و دربانی) و مشکلات زیرساختی مانند قطعی آب گرم ناراضی بودند. همچنین، دریافت هزینه برای آب آشامیدنی مورد انتقاد قرار گرفته است. مدیریت ضعیف و عدم پاسخگویی به تلفن از دیگر مشکلات ذکر شده است.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی
صبحانه عالی و متنوع
اتاق‌های جادار و باشکوه
پرسنل مودب و کمک‌کننده (در برخی موارد)
امنیت بالا
نکات منفی
قدیمی و کثیف بودن اتاق‌ها
رفتار نامناسب پرسنل و درخواست انعام
مدیریت ضعیف
مشکلات زیرساختی (مانند قطعی آب گرم)
دریافت هزینه برای آب آشامیدنی
عدم پاسخگویی به تلفن رزرو و پذیرش
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل دِ اَشوک

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحونه خوبه و انتخاب‌های زیادی داره.

نکات منفی

خود ملک خوبه ولی مدیریتش خوب نیست. یه شرکتی لازمه که یه دستی به سر و روی این ملک قشنگ بکشه. انگار پرسنل کارمند دولتن و فقط می‌خوان کمترین کار رو انجام بدن. برای کوچیک‌ترین چیزا هم دنبال انعامن.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب.

نکات مثبت

موقعیت مکانیش تو دهلی عالیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رگی دوسای آمیت عالی بود، پرسنل اتاق غذاخوری خیلی مودب و کمک کننده بودن.

نکات منفی

1. هیچ‌کس تلفن رزرواسیون یا پذیرش رو جواب نمیده، حتی بعد از 2 دقیقه منتظر موندن تو هر تماس. 2. خدمات نظافت - پرسنل رسماً دارن برای انعام گدایی می‌کنن. بعد از آوردن یه حوله یا بطری آب، طرف همونجا وایمیسته و تا دوبار بهش نگیم برو، از اتاق نمیره. دربان ورودی حاضر نشد در ماشین من رو ببنده، با اینکه راننده آماده بود که ماشین رو ببره. فقط بعد از اینکه بهش انعام دادم در ماشین رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این حس بدی میده. به علاوه تو هتل‌های دیگه اینقدر تابلو نیست و خدمات نظافت این کار رو نمیکنه.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید شدم

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانیش خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اگزکیوتیو رزرو کردیم و وقتی رفتیم تو اتاق، حموم کثیف بود، دوش زنگ زده بود و تو حموم مو بود. وقتی شکایت کردیم، بهمون یه اتاق استاندارد دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم ولی تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. کارکنان خیلی زیاد بودن و همش زل میزدن به آدم که باعث میشد معذب بشیم. از این اقامت ناامید شدیم. دیگه رزرو نمیکنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون ولی یه انتخاب مطمئن و امن تو دهلی

نکات مثبت

صبحونه عالی، پرسنل مودب و کمک کننده، اتاق‌های تمیز و جادار.

نکات منفی

صبح روزی که می‌خواستیم بریم، آب گرم قطع شد و مجبور شدیم صبر کنیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون بیارن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه خیلی قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بابت آب تو اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط 2 لیتر آب در روز میدن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

پرسنل.

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می‌تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی پول آب می‌گیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب

نکات مثبت

اتاق خوب و جادار. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید بودن. موقعیت مکانی تو یه جای ساکت و خوب بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

با شکوه

نکات منفی

قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. کارکنان مشتری‌مدار نبودن. در حد یه هتل 5 ستاره نیست. باید 3 ستاره باشه.

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق، تنوع صبحانه خوب بود. سرویس‌دهی بد بود. موقعیت مکانی یکم از مترو دور بود ولی راحت میشه تاکسی/اتوتوکریکشا گرفت.

نکات منفی

سرویس‌دهی بد بود

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحانه خوبه و انتخاب‌های زیادی داره.

نکات منفی

خود هتل خوبه ولی مدیریتش ضعیفه. به یه شرکتی نیاز دارن که بتونه این هتل خوب رو سر و سامون بده. کارکنان بیشتر شبیه کارمندای دولتی هستن که فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. حتی برای چیزای کوچیک هم دنبال انعام میگردن.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب بود.

نکات مثبت

موقعیت مکانیش تو دهلی حرف نداره. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رِگی دوسای اَمیت عالی بود، پرسنل غذاخوری خیلی مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

1. هیچ‌کس تلفن پذیرش یا رزرو اتاق رو جواب نمی‌ده، حتی اگه دو دقیقه هم پشت خط بمونی. 2. خانه‌داری - پرسنل رسماً دارن برای انعام گدایی می‌کنن. بعد از آوردن حوله یا بطری آب، همون‌جا واستادن و منتظرن و تا دوبار نگی برو، از اتاق بیرون نمیرن. دربان در ورودی ماشینم رو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در ماشین رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این کار خیلی حس بدی می‌ده. تازه، تو هتل‌های دیگه اینقدر تابلو این کار رو نمی‌کنن، مخصوصاً خانه‌داری.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید شدم

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانیش خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اگزکیوتیو رزرو کردیم، ولی وقتی تحویل گرفتیم دیدیم حموم کثیفه، دوش زنگ زده و تو حموم مو هست. وقتی شکایت کردیم، یه اتاق معمولی بهمون دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم، ولی تو اتاق معمولی موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل زیادی هم بودن که همش زل می‌زدن به آدم و این خیلی معذب‌کننده بود. از اقامتمون خیلی ناامید شدیم. دیگه اینجا رزرو نمی‌کنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون، ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی

نکات مثبت

صبحونه عالی، پرسنل دوستانه و کمک‌کننده، اتاق‌های تمیز و بزرگ.

نکات منفی

صبح روزی که می‌خواستیم بریم، آب گرم قطع شد و معطل شدیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون می‌ده زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بابت آب تو اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط 2 لیتر آب در روز میدن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

پرسنل.

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می‌تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی دیگه پول آب می‌گیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب

نکات مثبت

اتاق بزرگ و خوب. همه امکانات موجود بود. پرسنل کمک‌کننده. موقعیت مکانی تو یه جای ساکت و خوب بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

باشکوه

نکات منفی

قدیمی. کهنه. خیلی تمیز نبود. پرسنل مشتری‌مدار نبودن. هتل 5 ستاره نیست. باید 3 ستاره باشه

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق، تنوع صبحونه خوب بود. خدمات‌رسانی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود ولی میشه راحت تاکسی/اتوتو گرفت

نکات منفی

خدمات‌رسانی بد بود

Bharath
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی. ساختمون خیلی با شکوهه

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی قدیمی‌ان. دارن از هم می‌پاشن تنوع صبحونه هم خیلی محدوده

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحونه خوب بود و تنوع زیادی داشت.

نکات منفی

خودِ ملک خوبه ولی مدیریت نداره. یه شرکت حسابی لازمه که این ملک باحال رو سرو سامون بده. انگار کارمنداش کارمندای دولتی‌ان که فقط می‌خوان کمترین کار رو انجام بدن. واسه چیزای کوچیک هم دنبال انعام می‌گردن.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب.

نکات مثبت

موقعیت مکانیش بهترین جای دهلیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رِگی دوسای آمیتا عالی بود، کارکنان سالن غذاخوری خیلی مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

1. هیچ‌کس تلفن پذیرش یا رزرو اتاق رو جواب نمی‌ده، حتی اگه دو دقیقه پشت خط بمونی. 2. خانه‌داری - کارکنان رسما دارن برای انعام زور می‌زنن. حوله یا بطری آب که میارن، همون‌جا وایمیستن و تا دوبار بهشون نگی برو، از اتاق نمیرن. دربان در ورودی هم درِ ماشین من رو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این حرکت حس بدی بهم داد. تو هتل‌های دیگه اینقدر تابلو این کارو نمی‌کنن، مخصوصا قسمت خانه‌داری.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید شدم

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانیش خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اگزکیوتیو رزرو کرده بودیم، ولی وقتی تحویل گرفتیم حموم کثیف بود، دوش زنگ زده بود و تو حموم مو بود. وقتی شکایت کردیم، یه اتاق استاندارد بهمون پیشنهاد دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم، ولی تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل زیادی بودن که دائم زل می‌زدن به آدم، خیلی حس بدی داشتیم. از اقامتمون ناامید شدیم. دیگه اینجا رزرو نمی‌کنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی

نکات مثبت

صبحونه عالی، کارکنان خونگرم و کمک‌کننده، اتاق‌های تمیز و بزرگ.

نکات منفی

صبح روزی که می‌خواستیم بریم، آب گرم قطع شد و معطل شدیم تا کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون می‌ده زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بابت آب تو اتاق ازم پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کارکنان

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می‌تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی واسه آب خوردن پول اضافه میگیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب

نکات مثبت

اتاق خوب و جادار بود. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید بودند. موقعیت مکانی در یک جای ساکت و خوب بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

با شکوه

نکات منفی

قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. کارکنان خدمات‌محور نبودند. هتل 5 ستاره نیست. باید 3 ستاره باشه.

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق، تنوع صبحانه خوب بود. خدمات بد بود. موقعیت مکانی کمی از مترو دور بود اما میشه تاکسی/اتومبیل به راحتی پیدا کرد.

نکات منفی

خدمات بد بود

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحانه خوبه و گزینه های زیادی داره.

نکات منفی

خود ملک خوبه اما مدیریت نداره. به یه شرکتی نیاز دارن که بتونه این ملک خوب رو زیر و رو کنه. به نظر می رسه کارمندا بیشتر شبیه کارمندای دولتی هستن که فقط می خوان حداقل کار رو انجام بدن. اونا همیشه دنبال انعام می گردن حتی برای چیزهای کوچیک.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب.

نکات مثبت

موقعیت مکانی بهترین در دهلی است. صبحانه خیلی خوب بود. انتخاب های سالم زیادی هم داشت. رگی دوسای آمیت عالی بود، کارکنان اتاق غذاخوری بسیار مودب و بسیار helpful بودند.

نکات منفی

1.هیچ کس تلفن رو در پذیرش یا رزرو اتاق حتی بعد از 2 دقیقه نگه داشتن روی هر تماس، جواب نمی ده. 2.خانه داری - کارکنان به معنای واقعی کلمه آدم رو برای انعام اجبار می کنن. بعد از آوردن یه حوله یا بطری آب، فرد همچنان سر پا می ایسته و منتظر می مونه و تا دو بار بهش نگن برو، اتاق رو ترک نمی کنه. دربان یا دربان در ایوان از بستن در ماشین من خودداری کرد حتی اگر راننده آماده رانندگی ماشین بود. فقط بعد از اینکه بهش انعام دادن در ماشین رو بست. از اونجایی که این کشور منه، این یه تاثیر بدی می ذاره. به علاوه در هتل های دیگه اینقدر آشکارا اتفاق نمی افته و نه توسط خانه داری.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

نا امید

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی

نکات منفی

اتاق ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق های اجرایی رزرو کردیم و وقتی چک این کردیم اتاق حمام کثیف بود، دوش زنگ زده بود و مو در حمام بود. وقتی شکایت کردیم به ما اتاق استاندارد پیشنهاد دادن. ما تعرفه اتاق های اجرایی رو پرداخت کردیم و در اتاق استاندارد موندیم. هیچ بازپرداختی داده نشد. کارکنان خیلی زیادی بودن که همیشه به شما خیره می شدن که باعث شد احساس ناراحتی کنیم. ما از اقامت ناامید شدیم. دوباره رزرو نخواهیم کرد.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون، ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی

نکات مثبت

صبحونه عالی، پرسنل دوستانه و کمک‌کننده، اتاق‌های تمیز و بزرگ.

نکات منفی

صبح روزی که می‌خواستیم بریم، آب گرم قطع شد و معطل شدیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون می‌ده زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

از من برای آب در اتاق پول خواستن. به من گفتن این سیاست هتله که فقط 2 لیتر آب در روز می دن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کارکنان.

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی برای آب آشامیدنی اضافی پول می گیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب

نکات مثبت

اتاق خوب و جادار بود. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید بودند. موقعیت مکانی در یک جای ساکت و خوب بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

با شکوه

نکات منفی

قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. کارکنان خدمات‌محور نبودند. هتل 5 ستاره نیست. باید 3 ستاره باشه.

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق و تنوع صبحونه خوب بود. سرویس‌دهی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود، ولی می‌شه راحت تاکسی/موتور گرفت.

نکات منفی

سرویس‌دهی بد بود

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحونه خوبه و انتخاب‌های زیادی داره.

نکات منفی

خود ساختمون خوبه، ولی مدیریتش افتضاحه. نیاز دارن یه شرکتی بیاد این ملک قشنگ رو زیر و رو کنه. پرسنل بیشتر شبیه کارمندای دولت می‌مونن که فقط می‌خوان کمترین کار ممکن رو انجام بدن. همش دنبال انعام گرفتنن، حتی برای چیزای کوچیک.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب بود.

نکات مثبت

موقعیت مکانیش تو دهلی حرف نداره. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رِگی دوسای اَمیت عالی بود، پرسنل غذاخوری خیلی مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

1. هیچ‌کس تلفن پذیرش یا رزرو اتاق رو جواب نمی‌ده، حتی اگه دو دقیقه هم پشت خط بمونی. 2. خانه‌داری - پرسنل رسماً دارن برای انعام گدایی می‌کنن. بعد از آوردن حوله یا بطری آب، همون‌جا واستادن و منتظرن و تا دوبار نگی برو، از اتاق بیرون نمیرن. دربان در ورودی ماشینم رو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در ماشین رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این کار خیلی حس بدی می‌ده. تازه، تو هتل‌های دیگه اینقدر تابلو این کار رو نمی‌کنن، مخصوصاً خانه‌داری.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید کننده

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی

نکات منفی

اتاق ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق های executive رزرو کردیم و وقتی check in کردیم اتاق دستشویی کثیف بود، دوش زنگ زده بود و مو تو دستشویی بود. وقتی شکایت کردیم بهمون یه اتاق استاندارد پیشنهاد دادن. ما پول اتاق executive رو دادیم و تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. تعداد زیادی کارمند بودن که همیشه به آدم زل میزدن و این باعث میشد احساس ناراحتی کنیم. ما از اقامتمون ناامید شدیم. دیگه رزرو نمیکنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون، ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی

نکات مثبت

صبحونه عالی، پرسنل دوستانه و کمک‌کننده، اتاق‌های تمیز و بزرگ.

نکات منفی

صبح روزی که می‌خواستیم بریم، آب گرم قطع شد و معطل شدیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون می‌ده زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بابت آب توی اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کارکنان

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی بابت آب خوردن پول اضافه میگیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب

نکات مثبت

اتاق جادار و خوب. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید. موقعیت مکانی تو یه جای ساکت و خوب بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

باشکوه

نکات منفی

قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. کارکنان مشتری مدار نبودن. هتل ۵ ستاره نیست. باید ۳ ستاره باشه

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق، تنوع صبحونه خوب بود. خدمات‌رسانی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود، ولی راحت میشه تاکسی/موتور گرفت.

نکات منفی

خدمات‌رسانی بد بود.

Bharath
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی. خود ساختمون با شکوهه.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی قدیمی‌ان. دارن از هم میپاشن. تنوع صبحونه هم خیلی کم بود.

Hemant
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 24 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

کاملا خوب بود

نکات مثبت

موقعیت مکانی و کارکنان

نکات منفی

این دفعه خیلی پرسروصدا بود.

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحونه خوب بود و تنوع زیادی داشت.

نکات منفی

خودِ ملک خوبه ولی مدیریت نداره. یه شرکت حسابی لازمه که این ملک باحال رو سرو سامون بده. انگار کارمنداش کارمندای دولتی‌ان که فقط می‌خوان کمترین کار رو انجام بدن. واسه چیزای کوچیک هم دنبال انعام می‌گردن.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب.

نکات مثبت

موقعیت مکانیش بهترین جای دهلیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رِگی دوسای آمیتا عالی بود، کارکنان سالن غذاخوری خیلی مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

1. هیچ‌کس تلفن پذیرش یا رزرو اتاق رو جواب نمی‌ده، حتی اگه دو دقیقه پشت خط بمونی. 2. خانه‌داری - کارکنان رسما دارن برای انعام زور می‌زنن. حوله یا بطری آب که میارن، همون‌جا وایمیستن و تا دوبار بهشون نگی برو، از اتاق نمیرن. دربان در ورودی هم درِ ماشین من رو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این حرکت حس بدی بهم داد. تو هتل‌های دیگه اینقدر تابلو این کارو نمی‌کنن، مخصوصا قسمت خانه‌داری.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید کننده

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانیش خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق‌های اجرایی رزرو کردیم و وقتی رسیدیم دیدیم دستشویی کثیفه، دوش زنگ زده و مو توی حموم بود. وقتی شکایت کردیم، یه اتاق معمولی بهمون پیشنهاد دادن. ما پول اتاق اجرایی رو دادیم ولی تو اتاق معمولی موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل خیلی زیاد بودن و همش زل می‌زدن که باعث می‌شد معذب بشیم. از اقامتمون راضی نبودیم و دیگه اینجا رو رزرو نمی‌کنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون ولی یه انتخاب مطمئن و امن تو دهلی

نکات مثبت

صبحونه عالی، پرسنل مهربون و کمک‌کننده، اتاق‌ها تمیز و بزرگ.

نکات منفی

صبح روزی که می‌خواستیم check-out کنیم، آب گرم مشکل داشت و مجبور شدیم صبر کنیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون بیارن. تقصیر کسی نبود، ولی نشون می‌ده که زیرساخت ساختمون ممکنه خیلی قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای آب توی اتاق ازم پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز می‌دن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

پرسنل

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می‌تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی دیگه واسه آب خوردن پول اضافه می‌گیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

اتاق بزرگ و خوب. همه امکاناتش هم موجود بود. پرسنل کمک کردن. موقعیت مکانیش هم تو یه جای ساکت و خوب بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بدی بود

نکات مثبت

باشکوه

نکات منفی

قدیمی، کهنه، خیلی تمیز نبود. پرسنل هم اصلا به فکر سرویس‌دهی نبودن. در حد یه هتل ۵ ستاره نیست، باید ۳ ستاره باشه.

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق، تنوع صبحونه خوب بود. سرویس‌دهی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود ولی راحت می‌شه تاکسی/موتور گرفت.

نکات منفی

سرویس‌دهی بد بود

Bharath
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی. ساختمون خیلی با شکوهه.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی قدیمی‌ان. دارن از هم می‌پاشن. تنوع صبحونه هم خیلی کم بود.

Hemant
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 24 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

کاملا خوب

نکات مثبت

موقعیت مکانی و پرسنل

نکات منفی

این دفعه خیلی سروصدا داشت.

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحونه خوبه و انتخاب‌های زیادی داره.

نکات منفی

خود ساختمون خوبه ولی مدیریت نداره. یه شرکت باید بیاد اینجا رو از نو بسازه. انگار پرسنل کارمند دولت‌ان و فقط می‌خوان کمترین کار رو انجام بدن. حتی برای چیزای کوچیک هم دنبال انعام می‌گردن.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب بود.

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل تو دهلی عالیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب‌های سالم هم داشت. رِگی دوسای آقای آمیت محشر بود، پرسنل سالن غذاخوری خیلی مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

1. هیشکی تلفن پذیرش یا رزرواسیون اتاق رو جواب نمی‌داد، هر دفعه دو دقیقه پشت خط می‌موندم. 2. خدمات اتاق - پرسنل رسماً دارن گدایی انعام می‌کنن. بعد از آوردن یه حوله یا بطری آب، همون‌جوری وایمیستن و تا دو بار بهشون نگیم برو، از اتاق نمی‌رن. دربان دم در هم در ماشین منو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در رو بست. چون این کشور خودمه، این کارا خیلی حس بدی میده. ضمناً تو هتل‌های دیگه این‌جوری تابلو بازی در نمیارن، مخصوصاً خدمات اتاق.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید شدم

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اِگزِکیوتیو رزرو کرده بودیم ولی وقتی رسیدیم دیدیم حموم کثیفه، دوش زنگ زده و پر مو بود. وقتی شکایت کردیم یه اتاق استاندارد بهمون پیشنهاد دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم ولی تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل زیادی هم بودن که دائم زُل می‌زدن و این باعث می‌شد معذب بشیم. از اقامتمون خیلی ناامید شدیم. دیگه اینجا رو رزرو نمی‌کنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی

نکات مثبت

صبحانه عالی، کارکنان صمیمی و مفید، اتاق های تمیز و جادار.

نکات منفی

صبح روزی که میخواستیم check-out کنیم مشکل آب گرم داشتیم که باعث شد تا وقتی که کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن، تاخیر داشته باشیم. تقصیر کسی نبود، ولی فقط نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بابت آب توی اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کارکنان

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی بابت آب خوردن پول اضافه میگیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب

نکات مثبت

اتاق جادار و خوب. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید. موقعیت مکانی تو یه جای ساکت و خوب بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

باشکوه

نکات منفی

از مد افتاده، قدیمی، خیلی تمیز نیست. پرسنل مشتری‌مدار نیستن. در حد یه هتل ۵ ستاره نیست. باید ۳ ستاره باشه.

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق و تنوع صبحونه خوب بود. خدمات‌رسانی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود ولی راحت می‌شه تاکسی/موتور گرفت.

نکات منفی

خدمات‌رسانی بد بود.

Bharath
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی. ساختمون هتل خیلی با شکوهه.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی قدیمی‌ان. دارن از هم می‌پاشن. تنوع صبحونه هم خیلی کمه.

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحونه خوبه و انتخاب‌های زیادی داره.

نکات منفی

خود ساختمون هتل خوبه ولی مدیریت نداره. یه شرکت باید بیاد اینجا رو از نو بسازه. پرسنل بیشتر شبیه کارمندای دولت‌ان که فقط می‌خوان کمترین کار رو انجام بدن. واسه کوچیک‌ترین کارا هم دنبال انعام‌ان.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب بود.

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل تو دهلی عالیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب‌های سالم هم داشت. رِگی دوسای آقای آمیت محشر بود، پرسنل سالن غذاخوری خیلی مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

1. هیشکی تلفن پذیرش یا رزرواسیون اتاق رو جواب نمی‌داد، هر دفعه دو دقیقه پشت خط می‌موندم. 2. خدمات اتاق - پرسنل رسماً دارن گدایی انعام می‌کنن. بعد از آوردن یه حوله یا بطری آب، همون‌جوری وایمیستن و تا دو بار بهشون نگیم برو، از اتاق نمی‌رن. دربان دم در هم در ماشین منو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در رو بست. چون این کشور خودمه، این کارا خیلی حس بدی میده. ضمناً تو هتل‌های دیگه این‌جوری تابلو بازی در نمیارن، مخصوصاً خدمات اتاق.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید شدم

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اِگزِکیوتیو رزرو کرده بودیم ولی وقتی رسیدیم دیدیم حموم کثیفه، دوش زنگ زده و پر مو بود. وقتی شکایت کردیم یه اتاق استاندارد بهمون پیشنهاد دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم ولی تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل زیادی هم بودن که دائم زُل می‌زدن و این باعث می‌شد معذب بشیم. از اقامتمون خیلی ناامید شدیم. دیگه اینجا رو رزرو نمی‌کنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن تو دهلی

نکات مثبت

صبحانه عالی، کارکنان صمیمی و مفید، اتاق های تمیز و جادار.

نکات منفی

صبح روزی که میخواستیم check-out کنیم مشکل آب گرم داشتیم که باعث شد تا وقتی که کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن، تاخیر داشته باشیم. تقصیر کسی نبود، ولی فقط نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای آب توی اتاق ازم پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز می‌دن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

پرسنل

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می‌تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی دیگه واسه آب خوردن پول اضافه می‌گیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

اتاق بزرگ و خوب. همه امکاناتش هم موجود بود. پرسنل کمک کردن. موقعیت مکانیش هم تو یه جای ساکت و خوب بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بدی بود

نکات مثبت

باشکوه

نکات منفی

قدیمی، کهنه، خیلی تمیز نبود. پرسنل هم اصلا به فکر سرویس‌دهی نبودن. در حد یه هتل ۵ ستاره نیست، باید ۳ ستاره باشه.

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق، تنوع صبحونه خوب بود. سرویس‌دهی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود ولی راحت می‌شه تاکسی/موتور گرفت.

نکات منفی

سرویس‌دهی بد بود

Bharath
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی. ساختمون هتل خیلی با شکوهه.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی قدیمی‌ان. دارن از هم می‌پاشن. تنوع صبحونه هم خیلی کمه.

Hemant
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 24 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

کاملاً خوب

نکات مثبت

موقعیت مکانی و پرسنل

نکات منفی

این دفعه خیلی سروصدا بود.

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحانه خوبه و گزینه های زیادی داره.

نکات منفی

خود ملک خوبه ولی مدیریت نداره. به یه شرکت نیاز دارن که این ملک خوب رو سرو سامان بده. انگار کارمندا کارمندای دولتی هستن که فقط میخوان کمترین کار رو انجام بدن. حتی برای چیزای کوچیک هم دنبال انعام می گردن.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب.

نکات مثبت

جاش بهترین جای دهلیه. صبحانه‌اش خیلی خوب بود. کلی چیزای سالم هم داشت. رَگی دوسای آمیت عالی بود، کارکنان اتاق غذاخوری خیلی مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

1. هیشکی تلفن رزرواسیون یا پذیرش رو جواب نمی‌داد، هر دفعه دو دقیقه پشت خط می‌موندم. 2. خانه‌داری - کارکنان رسماً دارن گدایی انعام می‌کنن. بعد از اینکه یه حوله یا بطری آب میارن، همونجا واستادن و تا دو بار بهشون نگیم برو، نمیرن. دربان جلوی در هم در ماشین رو نمی‌بست، با اینکه راننده آماده رفتن بود. فقط وقتی انعام دادیم در رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این خیلی حس بدی میده. تازه تو هتل‌های دیگه اینقدر تابلو نیست و این رفتارا رو از بخش خانه‌داری ندیدم.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید شدم

نکات مثبت

فقط جاش خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اگزکیوتیو رزرو کرده بودیم ولی وقتی رفتیم دیدیم حموم کثیفه، دوش زنگ زده و مو تو حموم بود. وقتی شکایت کردیم یه اتاق معمولی بهمون دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم ولی تو اتاق معمولی موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. خیلی از کارکنان همش زل می‌زدن به آدم که خیلی حس بدی داشتیم. از اقامتمون راضی نبودیم. دیگه اینجا رزرو نمی‌کنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن توی دهلی

نکات مثبت

صبحانه عالی، کارکنان دوستانه و مفید، اتاق های تمیز و بزرگ.

نکات منفی

صبح روزی که میخواستیم بریم مشکل آب گرم داشتیم که باعث شد تاخیر داشته باشیم تا اینکه کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی فقط نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بابت آب توی اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کارکنان

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی بابت آب خوردن پول اضافی می گیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه

نکات مثبت

اتاق بزرگ و خوب. همه امکانات موجود بود. کارکنان مفید بودن. موقعیت مکانی توی یه جای ساکت و خوب بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

با شکوه

نکات منفی

قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نیست. کارکنان خدمات خوبی ارائه نمیدن. در حد یه هتل 5 ستاره نیست. باید 3 ستاره باشه.

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق و تنوع صبحانه خوب بود. خدمات‌رسانی بد بود. جاش یکم از مترو دوره ولی راحت می‌شه تاکسی/اتوبوس گرفت.

نکات منفی

خدمات‌رسانی بد بود.

Bharath
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی. ساختمون هتل خیلی با شکوهه.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی قدیمی‌ان. دارن از هم می‌پاشن. تنوع صبحونه هم خیلی کمه.

Hemant
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 24 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

بد نبود

نکات مثبت

موقعیت مکانی و پرسنل

نکات منفی

این دفعه خیلی سروصدا بود

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحونه خوب بود و تنوع زیادی داشت.

نکات منفی

خودِ ساختمون خوبه ولی مدیریتش افتضاحه. یه شرکت درست و حسابی لازمه که یه دستی به سر و روش بکشه. انگار پرسنلش کارمندای دولتی‌ان که فقط می‌خوان کمترین کار ممکن رو انجام بدن. واسه کوچیک‌ترین چیزا هم دنبال انعام می‌گردن.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب بود.

نکات مثبت

موقعیت مکانیش بهترین جای دهلیه. صبحونه خیلی خوب بود. کلی انتخاب سالم هم داشت. رَگی دوسای آمیت عالی بود، پرسنل سالن غذاخوری خیلی مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

۱. کسی تلفن پذیرش یا رزرواسیون اتاق رو جواب نمی‌ده، حتی اگه دو دقیقه پشت خط بمونی. ۲. خدمات اتاق - پرسنلش رسماً آدم رو مجبور می‌کنن انعام بدی. بعد از اینکه یه حوله یا یه بطری آب میارن، همون‌جا وایمیستن و تا دو بار بهشون نگی برو، از اتاق بیرون نمی‌رن. دربان دم در هم درِ ماشین منو نبست، با اینکه راننده آماده بود حرکت کنه. فقط وقتی بهش انعام دادم در رو بست. چون این کشورِ خودمه، این چیزا حس بدی بهم می‌ده. تازه، تو هتلای دیگه این‌قدر تابلو نیست و خدمات اتاق این کارو نمی‌کنه.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید شدم

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی

نکات منفی

اتاق ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق های executive رزرو کردیم و وقتی وارد شدیم اتاق حموم کثیف بود، دوش زنگ زده بود و مو توی حموم بود. وقتی شکایت کردیم به ما اتاق استاندارد پیشنهاد دادن. ما هزینه اتاق executive رو پرداخت کردیم و توی اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی پس داده نشد. کارکنان خیلی زیاد بودن و همیشه به آدم زل میزدن که باعث میشد احساس ناراحتی کنیم. ما از اقامت ناامید شدیم. دیگه رزرو نمی کنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن توی دهلی

نکات مثبت

صبحانه عالی، کارکنان دوستانه و مفید، اتاق های تمیز و بزرگ.

نکات منفی

صبح روزی که میخواستیم بریم مشکل آب گرم داشتیم که باعث شد تاخیر داشته باشیم تا اینکه کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی فقط نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بابت آب تو اتاق ازم پول خواستن. گفتن سیاست هتله که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

پرسنل

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می‌تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی پول آب می‌گیره؟!

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب

نکات مثبت

اتاق بزرگ و خوب. همه امکانات موجود بود. پرسنل کمک‌کننده. موقعیت مکانی تو یه جای ساکت و خوب بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

باشکوه

نکات منفی

قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. پرسنل مشتری‌مدار نبودن. هتل ۵ ستاره نیست. باید ۳ ستاره باشه.

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق، تنوع صبحانه خوب بود. سرویس‌دهی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود، ولی میشه راحت تاکسی/اتومبیل پیدا کرد.

نکات منفی

سرویس‌دهی بد بود

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحانه خوبه و انتخاب‌های زیادی داره.

نکات منفی

خودِ ملک خوبه، ولی مدیریت نداره. به یه شرکتی نیاز دارن که این ملکِ خوب رو زیر و رو کنه. پرسنل بیشتر شبیه کارمندای دولتی هستن که فقط می‌خوان کمترین کار رو انجام بدن. حتی واسه چیزای کوچیک هم دنبال انعام می‌گردن.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب.

نکات مثبت

موقعیت مکانی بهترین جای دهلیه. صبحانه خیلی خوب بود. انتخاب‌های سالم زیادی هم داشت. رگی دوسای اَمیت عالی بود، پرسنل سالن غذاخوری خیلی مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

۱. هیچ‌کس تلفن رِسپشن یا رزرو اتاق رو جواب نمیده، حتی بعد از اینکه ۲ دقیقه پشت خط موندی. ۲. خانه‌داری - پرسنل رسماً آدم رو مجبور به انعام دادن می‌کنن. بعد از آوردن یه حوله یا بطری آب، طرف همون‌جا وایمیسته و منتظر می‌مونه و تا دو بار بهش نگی برو، از اتاق نمیره. دربان جلوی در هم حاضر نشد درِ ماشین من رو ببنده، با اینکه راننده آماده بود ماشین رو حرکت بده. فقط بعد از اینکه بهش انعام دادن درِ ماشین رو بست. چون اینجا کشور خودمه، این یه حس بد به آدم میده. به‌علاوه، تو هتل‌های دیگه اینقدر تابلو این اتفاق نمیفته و نه توسط خانه‌داری.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید شدم

نکات مثبت

فقط موقعیت مکانی

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اِگزِکیوتیو رزرو کرده بودیم و وقتی تحویل گرفتیم، اتاق دستشویی کثیف بود، دوش زنگ زده بود و تو دستشویی مو بود. وقتی شکایت کردیم، یه اتاق استاندارد بهمون پیشنهاد دادن. ما پول اتاق اِگزِکیوتیو رو دادیم، ولی تو اتاق استاندارد موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. پرسنل خیلی زیاد بودن و همش زُل می‌زدن که باعث می‌شد احساس ناراحتی کنیم. از اقامتمون ناامید شدیم. دیگه رزرو نمی‌کنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون ولی یه گزینه مطمئن و امن توی دهلی

نکات مثبت

صبحانه عالی، کارکنان دوستانه و مفید، اتاق های تمیز و بزرگ.

نکات منفی

صبح روزی که میخواستیم بریم مشکل آب گرم داشتیم که باعث شد تاخیر داشته باشیم تا اینکه کارکنان یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی فقط نشون میده که زیرساخت ساختمون ممکنه قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

بابت آب توی اتاق پول خواستن. گفتن سیاست هتل اینه که فقط ۲ لیتر آب در روز میدن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کارکنان

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی بابت آب خوردن پول اضافی می گیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب

نکات مثبت

اتاق جادار و خوب بود. همه چی دم دست بود. پرسنل کمک‌کننده بودن. جای هتل هم ساکت و باحال بود.

Sanjay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 26 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تجربه بد

نکات مثبت

باشکوه

نکات منفی

قدیمی. از مد افتاده. خیلی تمیز نبود. پرسنل مشتری‌مدار نبودن. هتل ۵ ستاره نیست. باید ۳ ستاره باشه.

Prasad
نوشته شده دردوشنبه, 26 آذر 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 03 مهر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق، تنوع صبحانه خوب بود. سرویس‌دهی بد بود. موقعیت مکانی یه کم از مترو دور بود، ولی میشه راحت تاکسی/اتومبیل پیدا کرد.

نکات منفی

سرویس‌دهی بد بود

Bharath
نوشته شده درسه‌شنبه, 20 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی. خودِ ملک باشکوهه

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی قدیمی هستن. دارن از هم می‌پاشن. تنوع صبحانه هم خیلی محدوده

Manish
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 27 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحونه خوب بود و کلی انتخاب داشت.

نکات منفی

خودِ ملک خوبه ولی رسیدگی درست حسابی نداره. یه شرکت لازمه که یه دستی به سر و روش بکشه. انگار کارمندا کارمندای دولتی‌ان، فقط می‌خوان کمترین کار رو انجام بدن. واسه کوچیک‌ترین چیزا هم دنبال انعام می‌گردن.

Dr
نوشته شده دریکشنبه, 30 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 28 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب.

نکات مثبت

جاش از همه جای دهلی بهتره. صبحونه خیلی خوب بود. کلی چیزای سالم هم داشت. رِگی دوسای اَمیت عالی بود، پرسنل سالن غذاخوری هم خیلی مودب و کمک‌کننده بودن.

نکات منفی

۱. هیشکی تلفن پذیرش یا رزرو اتاق رو جواب نمی‌ده، حتی اگه دو دقیقه هم پشت خط بمونی. ۲. خدمات اتاق - پرسنل رسماً دارن برای انعام گدایی می‌کنن. یه حوله یا یه بطری آب که میارن، همون‌جا واستادن و تکون نمی‌خورن تا بهشون دو بار بگی برو. دربان دم در ماشین رو برام نبست، با اینکه راننده آماده بود که حرکت کنه. فقط وقتی انعام گرفت در رو بست. چون این کشور خودمه، حس بدی بهم دست داد. ضمناً تو هتل‌های دیگه اینقدر تابلو این اتفاق نمی‌افته، مخصوصاً از طرف خدمات اتاق.

Dhiraj
نوشته شده درشنبه, 29 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 04 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ناامید شدم

نکات مثبت

فقط جاش خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کثیف و قدیمی بودن. ما اتاق اگزکیوتیو رزرو کرده بودیم ولی وقتی رفتیم دیدیم حموم کثیفه، دوش زنگ زده و مو تو حموم بود. وقتی شکایت کردیم یه اتاق معمولی بهمون دادن. ما پول اتاق اگزکیوتیو رو دادیم ولی تو اتاق معمولی موندیم. هیچ پولی هم پس ندادن. خیلی از کارکنان همش زل می‌زدن به آدم که خیلی حس بدی داشتیم. از اقامتمون راضی نبودیم. دیگه اینجا رزرو نمی‌کنیم.

John
نوشته شده درپنج‌شنبه, 13 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 15 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

گرون ولی یه انتخاب مطمئن و امن تو دهلی

نکات مثبت

صبحونه عالی، پرسنل مهربون و کمک‌کننده، اتاق‌های تمیز و جادار.

نکات منفی

صبح روزی که می‌خواستیم بریم، آب گرم مشکل داشت و مجبور شدیم منتظر بمونیم تا پرسنل یه سطل آب گرم برامون آوردن. تقصیر کسی نبود، ولی یعنی ممکنه زیرساخت ساختمون خیلی قابل اعتماد نباشه.

Hitesh
نوشته شده دریکشنبه, 09 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

واسه آب تو اتاق ازم پول خواستن. گفتن قانون هتله که فقط ۲ لیتر آب تو روز می‌دن.

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

پرسنل.

Atiharsh
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

می‌تونست بهتر باشه

نکات مثبت

موقعیت مکانی

نکات منفی

کی دیگه پول آب می‌گیره؟

Nushafreen
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 28 مهر 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب

نکات مثبت

اتاق بزرگ و خوب. همه امکانات هم موجود بود. پرسنل هم کمک‌کننده بودن. موقعیت مکانی هم تو یه جای آروم و خوب بود.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.