هتل د مانیلا

هتل د مانیلاThe Manila Hotel

8.3از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / مانیل / فیلیپین
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل د مانیلا

هتل د مانیل هتلی زیبا و پنج ستاره است که در مانیل واقع شده و تنها 700 متر با اینتراموروس و 900 متر با کلیسای جامع مانیل فاصله دارد. این هتل دسترسی رایگان به وای‌فای و امکاناتی مانند رستوران‌های داخل هتل، مرکز کسب و کار و استخر روباز ارائه می‌دهد. اتاق‌ها با دکوراسیونی شیک تزئین شده و تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و فضای نشیمن را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. حمام‌های خصوصی با دوش، وان و سشوار مجهز هستند. سوئیت‌ها ایستگاه داکینگ آی‌پاد، حمام‌هایی با سنگ مرمر ایتالیایی و تشک حافظه سنسو دارند. برخی اتاق‌ها چشم‌اندازی از خلیج مانیل دارند، در حالی که برخی دیگر چشم‌انداز شهری ارائه می‌دهند. رستوران رد جید غذاهای کانتونی اصیل سرو می‌کند، در حالی که اتاق شامپاین خوراکی‌های فرانسوی ارائه می‌دهد. کافه ایلانگ-ایلانگ نیز غذاهای حلال و بین‌المللی ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند در بار تپ روم یا لابی لائونج استراحت کنند. همچنین می‌توانند در...

امکانات و تفریحات هتل د مانیلا

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • وان حمام یا دوش
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام
  • بیده

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک راجا سلیمان244 متر
  • بای‌واک610 متر
  • پارک لونتا610 متر
  • پارک ریزال808 متر
  • موزه پامباتا792 متر
  • پادشاهی پرندگان شکاری808 متر
  • زمین رژه900 متر
  • قلعه سانتیاگو1.6 کیلومتر
  • اینتراموروس1.4 کیلومتر
  • پارک باگومبایان1.7 کیلومتر
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • کافه/بار کافه ایلانگ-ایلانگ427 متر
  • [رستوران] اتاق شامپاین - هتل د مانیل518 متر
  • [رستوران] کافه ایلانگ ایلانگ - هتل د مانیل442 متر
جاذبه‌های برتر
  • موزه ملی فیلیپین1.6 کیلومتر
  • پارک پاکو2.1 کیلومتر
  • باغ‌وحش و باغ گیاه‌شناسی مانیل2.9 کیلومتر
  • کاخ مالاکانیان3.5 کیلومتر
  • برج بین‌المللی جی‌تی6.9 کیلومتر
  • مینیاتور نینو آکینو7.5 کیلومتر
سواحل اطراف
  • ساحل خلیج مانیل1.4 کیلومتر

آدرس و موقعیت هتل د مانیلا

One Rizal Park, 0913 Manila, Philippines

سوالات متداول

هزینه اقامت در هتل د مانیل چقدر است؟قیمت‌ها در هتل د مانیل بسته به مدت اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) ممکن است متفاوت باشد.
هتل د مانیل تا ساحل چقدر فاصله دارد؟نزدیک‌ترین ساحل 1.1 کیلومتر از هتل د مانیل فاصله دارد. تمام فواصل به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
زمان‌های ورود و خروج در هتل د مانیل چه ساعتی است؟ورود به هتل د مانیل از ساعت 2:00 بعد از ظهر و خروج تا ساعت 12:00 ظهر است.
آیا هتل د مانیل استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. برای جزئیات بیشتر در مورد استخر و سایر امکانات به این صفحه مراجعه کنید.
چه نوع اتاق‌هایی می‌توانم در هتل د مانیل رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل د مانیل شامل: دو نفره/تخت دونفره، سوئیت، دوبل هستند.
هتل د مانیل تا مرکز مانیل چقدر فاصله دارد؟هتل د مانیل 1.7 کیلومتر از مرکز مانیل فاصله دارد. تمام فواصل به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل د مانیل رستوران دارد؟هتل د مانیل دارای 2 رستوران است: کافه ایلانگ ایلانگ و رد جید.
در هتل د مانیل چه کارهایی می‌توانم انجام دهم؟هتل د مانیل فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌بر باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، زمین گلف (در 3 کیلومتری)، سرگرمی شبانه، تناسب اندام، ساعت...

امتیازات و نظرات میهمانان هتل د مانیلا

8.3از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.8
امکانات
8.3
پاکیزگی
8.6
راحتی
8.6
نسبت ارزش به هزینه
8.2
موقعیت
8.5
Wifi رایگان
7.4
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل د مانیلا از نظر برخی کاربران یک هتل سنتی فیلیپینی زیبا با موقعیت مکانی عالی و صبحانه خوب است. پرسنل هتل مودب و کمک کننده هستند. با این حال، برخی از کاربران معتقدند که هتل نیاز به بازسازی دارد و امکانات آن قدیمی شده است. همچنین، قیمت هتل نسبت به سایر هتل‌های هم‌سطح بالاتر است و برخی مشکلات مانند عدم وجود یخچال در سوئیت، فرش‌های قدیمی و عدم امکان شارژ هزینه به اتاق گزارش شده است. برخی نیز از بوی خلیج مانیلا و ترافیک اطراف هتل ناراضی بودند.
نکات مثبت
تمیزی و امکانات خوب
پرسنل مودب و کمک کننده
موقعیت مکانی عالی
صبحانه عالی و متنوع
دکوراسیون زیبا و سنتی فیلیپینی
فضای دلپذیر و مهمان‌نوازی خوب
پرسنل مسلط به عکاسی
نکات منفی
امکانات قدیمی و نیاز به بازسازی
قیمت بالاتر نسبت به هتل‌های هم‌سطح
مشکلات مربوط به امکانات اتاق (عدم وجود یخچال، فرش‌های قدیمی)
عدم امکان شارژ هزینه به اتاق (پرداخت نقدی)
مشکلات مربوط به اینترنت و تلویزیون قدیمی
تأخیر در تحویل اتاق و ارائه خدمات
بوی نامطبوع خلیج مانیلا
ترافیک در بلوار روکاس
گرم نبودن کافی غذاهای گرم
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل د مانیلا

Cherrero22
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیزی و امکانات. هتل بسیار زیبایی بود.

Tim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کارکنان خیلی کمک‌کننده بودند، موقعیت عالی بود.

نکات منفی

امکانات کمی قدیمی شده‌اند، وسایل چند بار رنگ شده‌اند. بنابراین اصلاً بد نیست، ولی شاید یک به‌روزرسانی کمک کنه.

Arturo
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیشتر کارکنان در گرفتن عکس‌ها خیلی خوب هستند. مهمان‌نوازی و اقامت خانوادگی رو دوست دارم.

نکات مثبت

صبحانه عالی بود، یونیفورم‌ها خیلی شیک بودن، خانم‌ها زیبا بودن و همه کارکنان خیلی مهربون بودن. اتاق‌ها عالی بودن. تزئینات فوق‌العاده بودن. ما خیلی خوشحال بودیم.

نکات منفی

امیدوارم برای اعضای ارشد خانواده بعد از رزرو گزینه‌های پرداختی داشته باشیم. پرداخت‌ها ممکنه تغییر کنه یا برای بعضی از موارد برگشت داده بشه.

Richard
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

قیمت کمی بالاتر از سایر هتل‌های هم‌سطح بود.

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود.

نکات منفی

بهتره که غذاهای داغ مثل برنج سرخ‌شده و غذاهای فیلیپینی داغ نگه داشته بشن.

Ian
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی ناامیدکننده

نکات مثبت

غذا خیلی خوب بود و پرسنل هم عالی بودن.

نکات منفی

هتل مانیلا قبلاً یکی از بهترین‌های جنوب شرق آسیا بود، ولی دیگه نه. الان یه هتل دو ستاره هست که خودش رو به عنوان هتل پنج ستاره جا زده. در منطقه خیلی از هتل‌های تاریخی به شکوه سابقشون برگشتن، ولی این یکی از اون‌ها نیست. چند مورد منفی که خارج از کنترل هتل هست: الف) بوی خلیج مانیلا؛ ب) ترافیک در بلوار روکاس. با این حال خیلی چیزها میشه تغییر داد مثل: الف) یخچال تو سوئیت ما نبود؛ ب) فرش‌ها احتمالاً مال دهه 70 هستن؛ ج) امکان شارژ هزینه‌ها به اتاق وجود نداشت، باید همه‌چیز رو نقدی پرداخت می‌کردی. این هتل در سال 1997 توسط دولت فیلیپین فروخته شد و یک شرکت مالزیایی به همراه گروه شرایتون برنده مناقصه شدند، اما مالکان فعلی به دادگاه رفتن و کارت ملی‌گرایی رو بازی کردن که متأسفانه تو فیلیپین خیلی رایجه و یکی از دلایل اصلی عقب‌افتادگی این کشور از همسایگان جنوب شرقی آسیا است. این هتل می‌تونه دوباره عالی بشه، ولی نه با این مالکان فعلی.

Nicholas
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تاریخچه گذشته برای نگه داشتن این هتل کافی نیست

نکات مثبت

هیچ چیزی

نکات منفی

همه‌چیز

Cherrero22
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیزی، امکانات. هتل بسیار زیبایی بود.

Tim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن، موقعیت عالی.

نکات منفی

امکانات کمی قدیمی بودن، بعضی از وسایل چندین بار رنگ شده بودن. بنابراین خیلی بد نیست، ولی شاید یه به‌روزرسانی کمک کنه.

Arturo
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیشتر پرسنل در گرفتن عکس خیلی خوب هستند. مهمان‌نوازی و اقامت خانوادگی عالی بود.

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده است، یونیفرم‌ها خیلی شیک هستند، خانم‌ها زیبا هستند و همه‌ی پرسنل خیلی مهربان‌اند. اتاق‌ها عالی بودند. دکوراسیون فوق‌العاده است. خیلی دوست داشتیم.

نکات منفی

امیدوارم برای اعضای مسن خانواده گزینه‌های پرداخت بعد از رزرو فراهم شود. امکان تغییر یا بازپرداخت پرداخت‌ها برای برخی موارد می‌تواند وجود داشته باشد.

Richard
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

قیمت کمی بالا است نسبت به هتل‌های هم‌سطح

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود

نکات منفی

بهتر است که غذاهای گرم مثل برنج سرخ‌شده و غذاهای فیلیپینی داغ نگه داشته شوند.

Ian
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی ناامیدکننده بود

نکات مثبت

غذا به طرز شگفت‌آوری خوب بود و پرسنل هم عالی بودند

نکات منفی

هتل منیلای سابق یکی از بهترین‌های جنوب شرق آسیا بود اما الان دیگه اینطور نیست، اینجا یک هتل دو ستاره است که خود را پنج ستاره نشان می‌دهد. در منطقه هتل‌های میراثی زیادی هستند که به شکوه سابق خود بازگشته‌اند، اما این یکی از آن‌ها نیست. برخی نکات منفی که خارج از کنترل هتل هستند عبارتند از: الف) بوی بد از خلیج منیلا؛ و ب) ترافیک در بلوار روکاس، با این حال کارهای زیادی وجود دارد که می‌توان انجام داد مثلا: الف) در سوئیت ما یخچال نبود؛ ب) فرش‌ها به نظر می‌رسد که از دهه 70 باشند؛ ج) امکان شارژ هزینه‌ها به اتاق وجود نداشت، باید پرداخت نقدی می‌کردیم. هتل در سال 1997 توسط دولت فیلیپین به فروش رسید و یک شرکت مالزیایی به همراه گروه شیراتون برنده مزایده شد، اما مالکان فعلی به دادگاه رفتند و کارت ملی‌گرایانه را بازی کردند که متاسفانه این اتفاق در فیلیپین زیاد پیش می‌آید و یکی از دلایل اصلی عقب‌ماندگی آن از کشورهای همسایه جنوب شرق آسیا است. این هتل می‌تواند دوباره عالی شود اما نه با مالکان فعلی.

Nicholas
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تاریخچه گذشته برای نگه داشتن این هتل کافی نیست

نکات مثبت

هیچ‌چیز

نکات منفی

همه‌چیز

Graziana
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل سنتی فیلیپینی فوق‌العاده‌ای است که در دوران کریسمس حتی زیباتر می‌شود. صبحانه عالی است و موقعیت هتل مرکزی است. واقعا یک هتل پنج ستاره در تمام معنی.

Joseph
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 11 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

من صبحانه رو خیلی دوست داشتم؛ یه انتخاب متنوع بود که همه‌چیز رو پوشش می‌داد و من کاملاً راضی بودم. خدمات پذیرش بی‌نظیر بود، پرسنل خیلی دوستانه، کمک‌کننده و کارآمد بودن و روند چک‌این رو خیلی راحت کردن. اقامتم به‌طور کلی عالی بود و اتاق هم ترکیب کاملی از راحتی و استایل بود که یه محیط دلپذیر برام فراهم کرد و تجربه‌ام رو خیلی لذت‌بخش کرد!

نکات منفی

یکم اذیت‌کننده بود که کلید اتاق رو دیر به ما دادن. علاوه بر این، تأخیر در ارائه سرویس اتاق برای تخت اضافی که درخواست کرده بودیم هم ناامیدکننده بود. از طرفی، گزینه‌های تفریحی راضی‌کننده نبودن؛ تلویزیون قدیمی بود و کار کردن باهاش سخت بود که باعث شد نتونیم از برنامه‌ها لذت ببریم. علاوه بر این، اتصال اینترنت هم به‌طور مداوم مشکل داشت که تجربه‌مون رو کمتر کرد.

Cherrero22
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیزی، امکانات. هتل زیبایی بود.

Tim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن، موقعیت عالی.

نکات منفی

امکانات یه کمی قدیمی بودن، وسایل چندین بار رنگ شده بودن. پس به هیچ عنوان بد نیست ولی شاید یه نوسازی می‌تونست کمک کنه.

Arturo
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اکثر پرسنل خیلی خوب توی عکس گرفتن هستن. مهمان‌نوازی و اقامت خانوادگی رو دوست دارم.

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده است، لباس‌های فرم خیلی شیکن، خانم‌ها زیبا هستن و تمام پرسنل خیلی مهربونن. اتاق‌ها عالی بودن. دکوراسیون فوق‌العاده بود. ما خیلی دوستش داشتیم.

نکات منفی

امیدوارم که بعد از رزرو، گزینه‌های پرداخت برای اعضای مسن‌تر خانواده در دسترس باشه. پرداخت‌ها می‌تونن تغییر داده بشن یا برای نوعی از خدمات برگشت داده بشن.

Richard
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

قیمت نسبت به هتل‌های مشابه کمی بالاست

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود

نکات منفی

بهتره که غذاهای گرم مثل برنج سرخ شده و غذاهای فیلیپینی داغ نگه داشته بشن.

Ian
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی ناامیدکننده بود

نکات مثبت

غذا به طرز شگفت‌آوری خوب بود و پرسنل هم عالی بودند

نکات منفی

هتل منیلای سابق یکی از بهترین‌های جنوب شرق آسیا بود اما الان دیگه اینطور نیست، اینجا یک هتل دو ستاره است که خود را پنج ستاره نشان می‌دهد. در منطقه هتل‌های میراثی زیادی هستند که به شکوه سابق خود بازگشته‌اند، اما این یکی از آن‌ها نیست. برخی نکات منفی که خارج از کنترل هتل هستند عبارتند از: الف) بوی بد از خلیج منیلا؛ و ب) ترافیک در بلوار روکاس، با این حال کارهای زیادی وجود دارد که می‌توان انجام داد مثلا: الف) در سوئیت ما یخچال نبود؛ ب) فرش‌ها به نظر می‌رسد که از دهه 70 باشند؛ ج) امکان شارژ هزینه‌ها به اتاق وجود نداشت، باید پرداخت نقدی می‌کردیم. هتل در سال 1997 توسط دولت فیلیپین به فروش رسید و یک شرکت مالزیایی به همراه گروه شیراتون برنده مزایده شد، اما مالکان فعلی به دادگاه رفتند و کارت ملی‌گرایانه را بازی کردند که متاسفانه این اتفاق در فیلیپین زیاد پیش می‌آید و یکی از دلایل اصلی عقب‌ماندگی آن از کشورهای همسایه جنوب شرق آسیا است. این هتل می‌تواند دوباره عالی شود اما نه با مالکان فعلی.

Nicholas
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تاریخچه گذشته برای نگه داشتن این هتل کافی نیست

نکات مثبت

هیچ‌چیز

نکات منفی

همه‌چیز

Graziana
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل سنتی فیلیپینی فوق‌العاده‌ای است که در دوران کریسمس حتی زیباتر می‌شود. صبحانه عالی است و موقعیت هتل مرکزی است. واقعا یک هتل پنج ستاره در تمام معنی.

Joseph
نوشته شده درسه‌شنبه, 11 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 11 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه واقعاً لذت‌بخش بود؛ یک مجموعه خوشمزه که به تمام سلیقه‌ها پاسخ می‌داد و منو کاملاً راضی کرد. خدمات پذیرش خیلی عالی بود، پرسنل خیلی دوستانه، کمک‌کننده و کارآمد بودند و روند چک‌این خیلی راحت انجام شد. اقامتم به‌طور کلی فوق‌العاده بود و اتاق خودم ترکیبی عالی از راحتی و استایل بود که محیطی دلپذیر ایجاد کرده بود و تجربه من واقعاً لذت‌بخش بود!

نکات منفی

کمی اذیت شدم از اینکه تحویل کلید اتاق خیلی کند انجام شد. علاوه بر این، تأخیر در ارائه خدمات اتاق برای تخت اضافی که درخواست کرده بودیم ناامیدکننده بود. بدتر از همه، گزینه‌های سرگرمی در دسترس راضی‌کننده نبودند؛ تلویزیون قدیمی بود و استفاده از آن دشوار بود و نمی‌توانستیم از برنامه‌ها لذت ببریم. همچنین، اتصال اینترنت پایدار نبود که تجربه‌مون رو بیشتر تحت تأثیر قرار داد.

Cherrero22
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیزی، امکانات. یک هتل زیبا.

Tim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن، موقعیت هتل عالی بود.

نکات منفی

امکانات کمی قدیمی شده بودن، بعضی از وسایل چندین بار رنگ شده بودن. بنابراین هتل بد نیست ولی شاید یه تجدید نظر می‌تونست کمک کنه.

Arturo
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیشتر پرسنل توی عکاسی خیلی خوب بودن. من مهمان‌نوازی و اقامت خانوادگی رو دوست داشتم.

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود، یونیفرم‌ها خیلی شیک بودن، خانم‌ها زیبا بودن و همه پرسنل خیلی مهربون بودن. اتاق‌ها عالی بودن. دکوراسیون‌ها بی‌نظیر بودن. ما خیلی خوشحال بودیم.

نکات منفی

امیدوارم برای اعضای ارشد خانواده بعد از رزرو، گزینه‌های پرداخت وجود داشته باشه. پرداخت‌ها می‌تونن تغییر یا بازپرداخت بشن.

Richard
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

قیمت کمی بالا بود نسبت به هتل‌های مشابه

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود.

نکات منفی

بهتره که غذاهای گرم مثل برنج سرخ شده و غذاهای فیلیپینی گرم نگه داشته بشن.

Ian
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی ناامیدکننده بود

نکات مثبت

غذا به طرز شگفت‌آوری خوب بود و پرسنل هم عالی بودن.

نکات منفی

هتل منیلای سابق یکی از بهترین‌های جنوب شرق آسیا بود اما الان دیگه اینطور نیست، اینجا یک هتل دو ستاره است که خود را پنج ستاره نشان می‌ده. در منطقه هتل‌های میراثی زیادی هستند که به شکوه سابق خود بازگشته‌اند، اما این یکی از آن‌ها نیست. برخی نکات منفی که خارج از کنترل هتل هستند عبارتند از: الف) بوی بد از خلیج منیلا؛ و ب) ترافیک در بلوار روکاس، با این حال کارهای زیادی وجود دارد که می‌توان انجام داد مثلا: الف) در سوئیت ما یخچال نبود؛ ب) فرش‌ها به نظر می‌رسد که از دهه 70 باشند؛ ج) امکان شارژ هزینه‌ها به اتاق وجود نداشت، باید پرداخت نقدی می‌کردیم. هتل در سال 1997 توسط دولت فیلیپین به فروش رسید و یک شرکت مالزیایی به همراه گروه شیراتون برنده مزایده شد، اما مالکان فعلی به دادگاه رفتند و کارت ملی‌گرایانه را بازی کردند که متاسفانه این اتفاق در فیلیپین زیاد پیش می‌آید و یکی از دلایل اصلی عقب‌ماندگی آن از کشورهای همسایه جنوب شرق آسیا است. این هتل می‌تواند دوباره عالی شود اما نه با مالکان فعلی.

Nicholas
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تاریخچه گذشته برای نگه داشتن این هتل کافی نیست

نکات مثبت

هیچ‌چیز

نکات منفی

همه‌چیز

Graziana
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل سنتی فیلیپینی فوق‌العاده‌ای که در ایام کریسمس حتی زیباتر میشه. صبحانه عالی بود، موقعیت مرکزی. واقعاً یه هتل پنج ستاره در تمام معنا.

Cherrero22
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیزی، امکانات. هتل زیبایی بود.

Tim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی کمک‌کننده بودن، موقعیت عالی.

نکات منفی

امکانات یه کمی قدیمی بودن، وسایل چندین بار رنگ شده بودن. پس به هیچ عنوان بد نیست ولی شاید یه نوسازی می‌تونست کمک کنه.

Arturo
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

اکثر پرسنل خیلی خوب توی عکس گرفتن هستن. مهمان‌نوازی و اقامت خانوادگی رو دوست دارم.

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده است، لباس‌های فرم خیلی شیکن، خانم‌ها زیبا هستن و تمام پرسنل خیلی مهربونن. اتاق‌ها عالی بودن. دکوراسیون فوق‌العاده بود. ما خیلی دوستش داشتیم.

نکات منفی

امیدوارم که بعد از رزرو، گزینه‌های پرداخت برای اعضای مسن‌تر خانواده در دسترس باشه. پرداخت‌ها می‌تونن تغییر داده بشن یا برای نوعی از خدمات برگشت داده بشن.

Richard
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

قیمت نسبت به هتل‌های مشابه کمی بالاست

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود

نکات منفی

بهتره که غذاهای گرم مثل برنج سرخ شده و غذاهای فیلیپینی داغ نگه داشته بشن.

Ian
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی ناامیدکننده

نکات مثبت

غذا به طرز شگفت‌انگیزی خوب بود و پرسنل هم عالی بودن

نکات منفی

هتل مانیلا زمانی یکی از بهترین هتل‌ها در جنوب شرق آسیا بود اما دیگه اینطور نیست، الان یه هتل دو ستاره‌ست که خودش رو به عنوان هتل پنج ستاره جا زده. هتل‌های میراثی زیادی در منطقه دوباره به شکوه گذشته برگشتن، ولی این یکی از اون‌ها نیست. بعضی مشکلاتی که خارج از کنترل هتل هست عبارتند از: الف) بوی خلیج مانیلا؛ و ب) ترافیک در بلوار روکاس. با این حال، خیلی چیزها می‌شه انجام داد، مثلاً الف) هیچ یخچالی در سوئیت ما نبود؛ ب) فرش‌ها احتمالاً متعلق به دهه 70 هستن؛ ج) امکان شارژ هزینه‌ها به اتاق وجود نداشت، باید پرداخت جداگانه می‌کردیم. هتل توسط دولت فیلیپین در سال 1997 فروخته شد و یه شرکت مالزیایی همراه با گروه شیراتون برنده مزایده شد ولی مالکین فعلی به دادگاه رفتن و کارت ملی‌گرایی رو بازی کردن که متاسفانه یکی از دلایل اصلی عقب‌ماندگی فیلیپین نسبت به همسایگانش در جنوب شرق آسیا هست. هتل می‌تونست دوباره عالی بشه، اما نه با مالکین فعلی.

Nicholas
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تاریخچه گذشته برای نگه داشتن این هتل کافی نیست

نکات مثبت

هیچ چیزی

نکات منفی

همه‌چیز

Cherrero22
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

تمیزی و امکانات. هتل بسیار زیبایی بود.

Tim
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کارکنان خیلی کمک‌کننده بودن، موقعیت عالی بود.

نکات منفی

امکانات کمی قدیمی شدن، وسایل چند بار رنگ شدن. بنابراین اصلاً بد نیست، ولی شاید یه به‌روزرسانی کمک کنه.

Arturo
نوشته شده دریکشنبه, 23 دی 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 13 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

بیشتر پرسنل در گرفتن عکس خیلی خوب هستند. از مهمان‌نوازی و اقامت خانوادگی خوشم اومد.

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده بود، لباس‌ها خیلی شیک بودن، خانم‌ها زیبا بودن و تمام پرسنل خیلی مهربون بودن. اتاق‌ها عالی بودن. دکوراسیون خیلی زیبا بود. ما خیلی خوشحال بودیم.

نکات منفی

امیدوارم که گزینه‌های پرداخت بعد از رزرو برای اعضای ارشد خانواده وجود داشته باشه. پرداخت‌ها می‌تونست تغییر کنه یا برای بعضی‌ها بازپرداخت بشه.

Richard
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 18 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

قیمت کمی بالا بود نسبت به هتل‌های هم‌سطح

نکات مثبت

صبحانه خیلی خوب بود

نکات منفی

بهتر بود غذاهای داغ مثل برنج سرخ‌شده و غذاهای فیلیپینی گرم نگه داشته می‌شد.

Ian
نوشته شده درپنج‌شنبه, 20 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 17 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی ناامیدکننده

نکات مثبت

غذا به طرز شگفت‌انگیزی خوب بود و پرسنل هم همینطور

نکات منفی

هتل مانیلا قبلاً یکی از بهترین‌های جنوب شرق آسیا بود، ولی دیگه نه. الان یه هتل دو ستاره است که خودش رو به عنوان هتل پنج ستاره جا زده. هتل‌های تاریخی زیادی تو منطقه به شکوه سابقشون برگشتن، ولی این یکی از اون‌ها نیست. چند مشکل بیرون از کنترل هتل داریم: الف) بوی خلیج مانیلا؛ ب) ترافیک در بلوار روکاس. با این حال خیلی چیزها میشه تغییر داد مثل: الف) تو سوئیت ما یخچال نبود؛ ب) فرش‌ها احتمالاً مال دهه 70 هستن؛ ج) امکان شارژ هزینه‌ها به اتاق وجود نداشت، باید همه‌چیز رو نقدی پرداخت می‌کردی. این هتل در سال 1997 توسط دولت فیلیپین فروخته شد و یک شرکت مالزیایی به همراه گروه شرایتون برنده مناقصه شدن، اما مالکان فعلی به دادگاه رفتن و کارت ملی‌گرایی رو بازی کردن که متأسفانه تو فیلیپین خیلی رایجه و یکی از دلایل اصلی عقب‌افتادگی این کشور از همسایگان جنوب شرقی آسیا است. این هتل می‌تونه دوباره عالی بشه، ولی نه با این مالکان فعلی.

Nicholas
نوشته شده دریکشنبه, 16 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

تاریخچه گذشته برای نگه داشتن این هتل کافی نیست

نکات مثبت

هیچ چیزی

نکات منفی

همه‌چیز

Graziana
نوشته شده درچهارشنبه, 12 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل سنتی فیلیپینی فوق‌العاده‌ای که در ایام کریسمس حتی زیباتر میشه. صبحانه عالی، موقعیت مرکزی. واقعاً یه هتل پنج ستاره در همه‌چیز.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.